HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • GABOR2: Nem tudom hallotátok-e, talán 3 napja volt, hogy az ENSZ elfogadott egy határozatot, ami után az izraeli nemzetvédelmi miniszter kijelentette, hogy az egész ENSZ, vagy talán inkább minden állam a vi... (2024.03.28. 17:54) Nem valós veszély
  • Deansdale: @GABOR2: Amikor a ruszkik megvernek pár terroristát, akkor háborog a világ, Izrael meg hamuvá bombázhat 30.000 gyereket hasonló indokkal, és az teljesen rendben van. (2024.03.27. 07:48) Nem valós veszély
  • GABOR2: Most volt ez a moszkvai terror és elkapták az elkövetőket és nem bántak velük kesztyűskézzel a kihallgatásukon. Emiatt aggódott a nyugati sajtó, de nemcsak aggódást láttam, hanem azt, hogy... Egy k... (2024.03.27. 01:00) Nem valós veszély
  • GABOR2: @Deansdale: És ráadásul a kommunisták elvileg mindennek ellene voltak. Ilyen dinasztiáknak a kialakulásást elvileg tilosnak tartották, de Sztálin állandó írtóhadjáraitai után rögtön az lett az egész... (2024.03.25. 20:36) Nem valós veszély
  • Deansdale: @valis47: Kevéssé ismert dolog, de elég szűk kör a politikusi szinte mindenütt a világon. Az USA elnökei is 1 kivételével állítólag egy angol király távoli leszármazottai, Obamát is beleértve. www.d... (2024.03.25. 18:06) Nem valós veszély
  • Utolsó 20

Miféle összeesküvés?

2017.09.02. 10:06 Deansdale

Angolul tudóknak:

http://thegoldwater.com/news/7445-Huma-Abedin-FOIA-Reveals-Clinton-Rothschild-Connection-Soros-Human-Trafficking-and-More-Part-1

60 komment

Címkék: politika szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MyNick0 2017.09.02. 15:47:51

Nem mondanám magam történelemből tudatlannak, de még én is találok újdonságokat, amikről még nem hallottam:

en.wikipedia.org/wiki/Leslie_Hore-Belisha

Tudtátok, hogy amikor 1939-ben a britek hadat üzentek Németországnak, akkor a brit hadügyminiszter egy zsidó volt? Micsoda meglepetés!

Az első lépés az angolok belehergelése volt egy angol szempontból is teljesen felesleges háborúba (ld. docdro.id/4Rh7aXm ) Ez a Hore-Belisha hergelte Churchillt, hogy nehogy kiegyezzen a németekkel, pedig 1940-ben is Hitler békét kínált. Churchill meg - TTJ szavaival élve - a második világháború egyetlen percét sem töltötte józanul, elvégre minden nap egy üveg whiskeyt benyakalt.

"Historians have identified Hore-Belisha as one of the primary figures responsible for leading Britain to declare war on Germany on September 3rd, 1939: "Beside Winston Churchill, Anthony Eden, and Robert Vansittart, Hore-Belisha is the main person responsible for the British declaration of war against Germany."

Aztán ugye ők nem voltak elégségesek, jöjjenek hát az amcsik! a Már a töritanárom úgy mesélte, hogy az amcsik mindkét világháborúba azért szálltak be, mert már annyi pénzt kölcsönöztek az angoloknak, hogy nem hagyhatták bukni őket, mert különben keresztet vethettek volna a pénzükre.

Magyarul a zsidó bankárok hergelték bele az amcsikat a háborúba, de persze nem ezek a befektő urak döglöttek meg a fronton, hanem a texasi parasztgyerek.

Ezek szerint szó szerint igaz, amit Hitler ír politikai végakaratában:

"Nem igaz, hogy én vagy bárki más Németországban háborút akart 1939-ben. A háborút kizárólag zsidó származású vagy a zsidó érdekekért ténykedő nemzetközi üzletemberek akarták és provokálták ki. Túl sok javaslatot tettem, amelyeket az utókor majd nem vonhat örökké kétségbe, a fegyverzetcsökkentés és fegyverzetkorlátozás érdekében, hogy a háború kirobbantásával vádolhassanak.

Nem akartam, hogy az első világháború szerencsétlen végkifejlete után egy második világháború robbanjon ki Angliával vagy akár Amerikával. Elmúlnak majd a századok, de városaink romjaiból mindig újjá fog születni a gyűlölet a végeredményben felelős nép ellen, amelynek az összes szerencsétlenségünket köszönhetjük: a nemzetközi zsidóság és csatlósaik ellen.

Három nappal a német-lengyel háború kirobbanása előtt ajánlatot tettem a berlini brit nagykövetnek a német-lengyel problémának a Saar-vidék problémájával azonos, nemzetközi ellenőrzés alatti megoldására. Ezt az ajánlatot sem lehet kétségbe vonni. Csak azért utasították vissza, mert az angol politika vezető körei akarták a háborút, részben kereskedelmi érdekeik miatt, részben a nemzetközi zsidóság és propagandája által gyakorolt nyomás miatt.

Nem hagytam semmiféle kétértelműséget a tekintetben, hogy ha Európa népeit ismét a nemzetközi finánctőke összeesküvéséhez tartozó részvénypakettnek tekintik, akkor annak a népnek, amely valóban felelős ezért a gyilkos harcért, a zsidó népnek, ez alkalommal számot kell adnia. Van egy másik pont is, melyet nem akartam árnyékban hagyni: ez alkalommal már nem lesz többé lehetséges, hogy európai árja népek gyermekeinek milliói éhezzenek, férfiak millióit megöljék, nők, gyermekek százezreit megégessék és halálra bombázzák a városokban anélkül, hogy a valódi bűnös meglakolna bűnéért, noha emberségesebb módszerek által."

Ld. még: www.youtube.com/watch?v=-MhaXgTyMXU

KalmanBlog 2017.09.03. 02:46:21

Notice

This document has been removed from Scribd.

Deansdale 2017.09.03. 08:45:54

A mainstream média eleve nem foglalkozik ilyesmivel, ami máshol kikerül azt simán eltüntetik, így a nagyközönség számára ez az egész olyan mint ha nem is létezne. Az FBI közzétette Hillary személyi titkárának a levelezését, van benne egy tonna kompromittáló anyag, de megy az egész a süllyesztőbe, a közember meg azt hiszi hogy az ilyesmi csak alusapkás idióták képzelgése.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2017.09.03. 17:08:52

@Deansdale:

Pár éve föltették az FBI oldalára a titkosítás alól feloldott Hitler-aktákat is, Argentinában követték egészen a '60-as évekig, az se kavart föl sok vizet, a mai napig kiröhögnek, ha felhozza az ember.

vault.fbi.gov/adolf-hitler

Aurelius Respectus 2017.09.03. 17:46:46

@don Fefinho: Őszintén szólva ezt nem hiszem el, hogy az amerikaiak futni hagyták volna Hitlert, amikor elég kemény leszámolást hajtottak végre Németországban a II.vh után a rendszer vezetői ellen, még egy antiszemita vicclap vezetőjét Julius Streichert is kivégezték.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2017.09.03. 18:15:34

@Aurelius Respectus:

A háború előtt meg pénzelték őket ugyanonnan. Én nem lepődök meg semmin, meg semminek az ellenkezőjén se lassan.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2017.09.04. 15:29:28

@Frederick: Jajj, én csak végigpörgettem és néhány mondatát olvastam el, de már annyitól elegem volt belőle. Dermesztő.

Én a múltkor ennek hatására tévedtem erre a wmn-re vagy hova, de csak a feléig bírtam olvasni az ominózus novellát, annyira szar:
valasz.hu/itthon/hugyszagu-feminizmus-125347

2017.09.04. 20:19:54

@MyNick0: "Már a töritanárom úgy mesélte, hogy az amcsik mindkét világháborúba azért szálltak be, mert már annyi pénzt kölcsönöztek az angoloknak, hogy nem hagyhatták bukni őket"

Igen, ezt mi is tanultuk fű alatt, hogy amerika számára pusztán pénzről és piacról szólt az egész.... (mint szinte minden háborújuk)

KalmanBlog 2017.09.04. 22:28:37

@Sipi81: Egy ilyen petíciót mondjuk mi is indíthatnánk. A tömeges illegális migráció támogatása talán jogilag is megalapozhatna egy ilyen vádat. (Merthogy erkölcsileg megalapozott, az nem is kétséges, csak sajnos jogállamban jogi értelemben is bizonyítani kell.)

A legjobb lenne, ha mi is halálraítélnénk és elfogatóparancsot adnánk ki ellene, mint Duerte.

Ennél már csak az lenne jobb, ha Merkel ellen is kiadnánk a nemzetközi körözvényt, mint Európa árulója ellen :-). "Kicsit" meghidegülne a nemzetközi helyzet... Nem irigylem a német elvtársakat, hogy Merkel és Schulz közül választhatnak. Lehet ennél lejjebb menni?

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2017.09.04. 22:35:44

@KalmanBlog: Nem tudom, hogy errefelé hogy mennek ilyen petíciók (azt se tudtam, hogy az USÁban lehet ilyesmit). Mindenesetre Szíjjártó most megint visszaszólt Merkelnek, nagyon helyesen. Végetért már az az időszak amikor a magyar külügy mindent lenyelt.

Szerintem Schulz csak azért van most felfuttatva Merkel ellen, hogy legalább valami látszatja legyen annak, hogy lehet valami közöt választani (most az más kérdés, hogy egyik rosszabb, mint a másik). Miután minden értelmes ellenfelét eltették az útból valamilyen okkal. Erről mindig az jut eszembe, amit Ulfkotte egyik könyvében írt: Németországban egy színjátékot játszanak, aminek az a címe, hogy Demokrácia.

KalmanBlog 2017.09.04. 22:43:38

@Sipi81: Igen, a kérdés csak az, hogy a nép hajlandó lesz-e addig statisztáskodni, míg kisebbségbe kerül, vagy előbb fellázadnak-e?

KalmanBlog 2017.09.04. 22:46:06

@Sipi81: Köszi, hogy mondod a Szijjártós hírt! Én már csak betiltott médiát olvasok, és ott nem jelent meg. Megnézem mi ez.

Barbaarb 2017.09.05. 07:24:07

@KalmanBlog:

Ahogy elnézem a németeket, simán statisztáskodnak. Ellenkező esetben már most is érthetetlen lenne, hogy miért e két személy legfőbb esélyes.
Fontosabb kérdés szerintem, hogy a társadalom és a gazdaság meddig tolerálja az átalakulást, de mivel Németország eléggé automatizált és ilyen irányba fejlődő gazdaság, valszeg elég sokáig fogja ezt tolerálni ahhoz, hogy utána már ne lehessen tenni semmit.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2017.09.05. 10:04:01

@KalmanBlog: Ahogy nekem innen Közép-Európából tűnik, ott akkora az agymosás, hogy boldogan mennek a vágóhídra. Jósolni persze nem merek, durvulhat még a helyzet.

KalmanBlog 2017.09.05. 12:18:45

A németországi "A párt" hogyan szivatta meg az AfD-t? Pontosan úgy, ahogy az összes hasonló kezdeményezést szokták. Csak ezúttal már annyira pofátlanok, hogy teljesen nyíltan csinálták. Így alakítson bárki is valódi ellenzéki szervezetet: a külföldről támogatottak beépülnek és szétrothasztják.

"Az Alternatíva Németországért (AfD) a Facebookon kapott komoly trollpofont a német viccpárttól, az egyszerűen csak A Párt néven nyomuló szervezettől.

A Párt képviselői az elmúlt 11 hónapban kamufelhasználókkal fokozatosan épültek be számos AfD-közeli Facebook-csoportba, többek között a Szülőföldem, Szeresd a Hazádat és az Igazság az antifáról nevű csoportokba. Ezeknek a csoportoknak összesen több mint 180 ezer tagja van.

Annyira jó munkát végeztek, hogy egy ponton adminokká nevezték ki őket, majd ezután kirúgták a korábbi adminokat, és átnevezték a csoportokat, például I <3 Antifa vagy Szeresd a humuszod nevekre, de a "Sharia - egyre több és több Németországban" csoportból is "Shakira - mikor jön vissza Németországba" csoport lett. "

444.hu/2017/09/05/mestertroll-szivatta-meg-a-nemet-szelsojobboldali-partot-facebookon

KalmanBlog 2017.09.05. 13:23:11

@-JzK-: Tipikus mindent mindennel összekeverős cikk: "enyhébb formájában a feminista aktivisták túlkapásainak kigúnyolásával, durvább esetben halálos- és nemi erőszakkal való fenyegetésekkel."

Értsd: a feministák kritikája és a halálos fenyegetés tulajdonképpen már ugyanaz.

Mondjuk ha jobban belegondolok, rám is jellemző, hogy összekeverem a dolgokat, amik távol állnak tőlem: Gulyás Márton és Fekete nemtomki számomra ugyanaz az ember. Ahogy a DK, MSZP, Összefogás nevű szervezetekről sem tudom hogy mi a különbség közöttük. És nem is érdekel.

"A forradalom ugyanis valójában csak kevesek számára hozta el az izgalmas szexuális életet, hamar kialakult a hierarchia. Ennek vesztes oldalán pedig tömegek számára jelent egyedüllétet és rengeteg visszautasítást ez a világ."
Hopp, a szerző mintha elkezdte volna kapisgálni a piros pirulát? Vajon lenyeli?

KalmanBlog 2017.09.05. 13:31:30

@-JzK-: Hehe, a végén a megjegyzés a legjobb, miszerint a cím TGM régi cikkének a címére utal. Ha nem írja le, senki nem jön rá - ki a fene emlékezne TGM 13 éves cikkére? Hacsak nem a rendkívül tájékozott újságíró, aki nyilván rendszeresen újraolvassa a TGM cikkeket, velük álmodik és az ő fogalmai szerint gondolkodik és érez.

-JzK- 2017.09.05. 15:57:20

@KalmanBlog:

Bizony, TGM Szegény náci gyermekeink című cikkére utal, nekem egész véletlenül feltűnt :)
A Mandineren egy komment: "TGM ha meghal, az alábbi, 2004-es írását vállalhatja Isten előtt, mert a többiben össze vissza hazudozik. A címe: Szegény náci gyermekeink. Elnézést a hosszú idézésért, tényleg igen jó írás TGM-től. (Máskor miért nem ír értelmesen?)"

Íme a teljes cikk:

web.archive.org/web/20050412075007/http://www.es.hu:80/pd/display.asp?channel=PUBLICISZTIKA0440&article=2004-1004-0944-41TKNQ

KalmanBlog 2017.09.05. 22:12:53

Olvasgatom a ROK-ot, és nem tudom eldönteni, hogy ez komoly, vagy csak valami rossz vicc: a gyűlöletbeszéd törvényt kiterjesztik a privát beszélgetésekre is! Sajnos emberi fordítást nem találtam eddig, franciául meg nem értek, de még így is durva. A vörös kommunista tempót idézi. Lényegében elkezdhetünk rettegni, hogy mi csúszik ki a szánkon egy "baráti" beszélgetésen is - ahogy a régi "szép" időkben. Csak ott ez nem volt deklarálva, hanem lényegében illegálisan hurcolták meg az embereket azért amit egymás között mondtak (tudtommal, jogászok javítsanak ki). Na, ezt a derék franciák törvénybe iktatták. (Le akartam írni jelzős szerkezetekkel, hogy éppen kicsoda Franciaország ura, de aztán beijedtem, úgyhogy csak képzeljétek el.)

"Nem hivatalos káromkodás egy személy vagy egy személycsoport ellen elkövetett származás vagy tagság, vagy nem tartozás, valódi vagy feltételezett etnikai csoport, nemzet, állítólagos faj ellen vagy egy bizonyos vallást az 5. osztály megsértése miatt kiszabott bírsággal sújthatja.
"Ugyanezt a büntetést kell alkalmazni az olyan személyek vagy személyek csoportja ellen elkövetett nem nyilvános becsületsértés miatt, amely nemük, szexuális irányultságuk vagy nemi identitásuk vagy fogyatékosságuk miatt történt. „"

www.returnofkings.com/129207/france-adopts-law-that-uses-informants-to-monitor-private-conversations-for-hate-speech

Mostantól szó szerint igaz lesz, hogy amit a mi Orbánunk plakátra írt (és remélem még fog is), azért nyugaton leültetnek. És senkinek ne legyenek illúziói, hogy ez az őrület megáll a francia határon. Nem szokott. Mernék fogadni, hogy pár hónap, és a németek is be fogják ugyanezt vezetni.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2017.09.06. 09:49:56

@KalmanBlog: Durva ez persze, de sajnos arrafelé - amennyire ezt én tudom - már manapság se sokan mernek privát beszélgetésekben se olyat mondani ami nem korrekt. (Vagy csak tényleg nagyon privátban.)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2017.09.06. 10:15:46

wmn.hu/ugy/47342-dr-gyurko-szilvia-a-mehem-es-a-pite
Azt a rühes mocskos némbert!
Ezt a menstruátort is a CEU-s szarháziak "érzékenyítették" ilyen undorító véglénnyé? Hú de felnyomta az agyam... Van férfi a Földön, aki egy ilyen szart bottal is megpiszkálna?

Frederick 2017.09.06. 16:39:49

@Sipi81: Gyurkó Szilvia tekintélyes szakembernek számít a gyermekvédelemben. Annyira, hogy rengeteg más szakember hivatkozik rá a pedagógiában, a pszichológiában, a szociológiában, a kriminológiában, a jogban - önmagában a társadalomtudomány területén. Mivel szakember, képes nagy szart kavarni a közéletben, az UNICEF-botránynak is a magyarországi főszereplője volt.

Mindez szomorú tények. Ideje lenne már egy leleplező írásnak erről a hölgyről.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2017.09.06. 16:49:19

@Frederick: Én semmit nem tudtam erről a Gyurkóról, de ez esetben nagyon sajnálatos, hogy ilyen Antoni Ritával egy szinten lévő genderek efféle pozíciókat tölthetnek be. Az Unicef-botrányról se hallottam.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2017.09.06. 16:55:17

@Frederick: Igen, először én is ezt olvastam el, innen jutottam az eredeti cikkhez.

Frederick 2017.09.06. 17:11:32

@Sipi81: A WMN ritka gusztustalan oldal. A D. Tóth Kriszta kulturális bűnöző által indított férfigyűlölő és pozitivitás, szélsőséges feminista, migrációpárti platform.

Frederick 2017.09.06. 17:12:27

@KalmanBlog:

"a mi Orbánunk"

Bírom, amikor valakiből így kitör a szervilizmus. :p

KalmanBlog 2017.09.06. 20:46:12

Emlékeztek, hogy a hibban összeesküvéselmélet-gyártók néhány éve azt jósolták, hogy megindul a propaganda, hogy mindenki ültessen csippet a bőre alá. Ekkora marhaságot, ki az a totálisan elhülyült vágómarha, aki csippet lövet a bőre alá? Hogyis kampányolhatnának emellett?

Lásd: index.hu/mindekozben/poszt/2017/09/06/negy_napja_hogy_kiborg_lettem._igy_nez_ki_most_a_csip_a_borom_alatt/

Aurelius Respectus 2017.09.06. 21:11:27

@KalmanBlog: Így akarják növelni az emberek ellenőrzését. A készpénz elleni kampány is ez a kategória, gondoljuk el, ha nem lenne készpénz, néhány perc alatt ki tudna végezni az állam egy embert, csak zárolnia kellene a bankszámláját.

KalmanBlog 2017.09.07. 23:17:00

@Frederick: Ameddig visszaszólunk az EU-nak és nem hagyjuk, hogy csicskáztassanak, addig büszkén és örömmel szolgálom Orbán rendszerét. A mostani válasza újra megerősített benne, hogy ő a legalkalmasabb politikus Magyarország vezetésére.

Lényegében a politika nyelvén elküldte Junckert a kurva anyjába. Én persze direktben küldtem volna el a helyében, de azért így sem rossz.

Deansdale 2017.09.08. 07:55:46

@KalmanBlog: Aki realista az megérti, hogy abból kell választani amink van, és azok közül jelenleg a fityisz a legjobb. Lehet álmodozni, hogy biztos van aki jobban csinálná, csak az sajnos nem indul a választásokon és nem lehet szavazni rá. Én őszintén szólva a jobbikban bíztam, amíg be nem szart. Gondolom a hatalom korrumpáló hatása érte utol őket, rájöttek hogy többezer zsíros állásról van szó, amit nem engedhetnek ki a markukból holmi elvhűség miatt. Persze az is lehet, hogy valaki suttyomban felkereste őket egy visszautasíthatatlan ajánlattal, ezt nem tudhatom.

KalmanBlog 2017.09.08. 12:25:57

@Deansdale: Én már csak azért is vagyok Fideszes, mert öröm nézni ahogy mindenki triggerelődik. Magamtól persze sokkal radikálisabb lennék. Ezzel a migránskvótával konkrétan az életünkre törnek.

Sokkal keményebbnek kellett volna már régóta lennünk, amikor elkezdőtött a migráció le kellett volna szögeznünk, hogy az ezt támogató politikusokat az európai népek ellenségeinek tekintjük, és velük tárgyalni sem vagyunk hajlandóak, és minden nemzetnek azt javasoljuk, hogy saját hatáskörben ítéljék őket halálra. Ezt tette volna egy gerinces tökös magyar ember. És ez még mindig enyhe reakció lett volna, éppen csak az igazság kimondása - ami ugye forradalmi tett.

Eleve nevetséges, hogy rólunk bárki a Kárpát-medencén kívülről ítélkezni próbál. De aki mégis próbál, annak az egyetlen adekvát válasz egy nyílzápor lenne.

Azt is bénaságnak tartom, hogy a kerítésre kérjük a pénzt, és ez a propagandánk kulcskérdése. Persze értem én, hogy ezt a végtelenségig lehet puffogtatni és a mammon igájába hajtott népnek tetszeni fog. De ha különbek akarunk lenni, akkor különbnek kell lennünk önmagunkkal szemben is. Nem alacsonyíthatjuk hozzájuk magunkat. A retorikánkból ki kell zárnunk az ellenség világképéből adódó érveket. Valójában ha a pénzkérdésen lovagolunk, azzal az ő szekerüket toljuk, mert lealacsonyítjuk a problémát anyagi szintre. Ott pedig végeredményben csak ők nyerhetnek.

Meg egyébként sem illik a fillérbaszás a magyarhoz. Hadd ne mondjam melyik népre jellemző.

Ugyanígy az is béna, hogy a gyarmattartó múlttal jött Orbán. Mert igaz, hogy mi nem tartottunk gyarmatot, és végülis használható érvként, de ezzel is az ő narratívájukba kerülünk. Olyan mintha azt mondanánk, hogy ti viszont rászolgáltatok, hogy ki legyetek írtva. Hogy kollektíve bűnös a nyugat, és ezért megérdemlik, hogy kiszorítják őket a világból. Pont ez az, amit el kellene végre felejtenünk. Ha mondjuk német hazafi lennék, akkor ezért a mondatáért pofán tudnám vágni Orbánt. Márpedig Orbán Viktornak már nem is minden magyar miniszterelnökének kellene lennie, hanem minden európai miniszterelnökének, főleg a nyugat-európaiaknak. Mert már ők is csak abban bízhatnak, hogy ha eljön a kataklizma, akkor velünk szövetkezve legalább valami szeletet meg tudnak menteni maguknak az országukból, ahol békében szeretetben élhetnek.

2017.09.08. 12:52:53

Fú ezeket itt "komolyan" írjátok?

Tévedés hogy visszaszólunk és nem hagyjuk csicskáztatni magunkat, mert ez csak a cirkusz a nézőknek, valójában meg senkinek nem szólt be semmit és hagyjuk csicskáztatni magunkat csak mások a fontos dolgok, ez meg be van dobva az arénába, hogy ezen örvendkedjünk/bosszankodjunk...

KalmanBlog 2017.09.08. 13:06:08

@Mia and me: Szerinted mik a fontos dolgok?

Egyébként van egy olyan hatás - nehéz észrevenni, de ha egyszer észrevetted, akkor meg nem észrevenni nehéz -, hogy a kimondott gondolatnak nem csak direkt hatása van, hanem egyszerűen az érzés miatt visszahat az emberre.

Igazából teljesen lényegtelen, hogy a nagykövetünk hollandiában van-e vagy nem. A lényeg az, hogy ha mi vissza merünk szólni egy holland nagykövetnek, az valami. Mert eddig csak a seggnyalás ment minden téren: a nyugati pénzért fogjuk be a szánkat, legyünk jófiúk, satöbbi. Egy minimális gerinccel rendelkező ember rosszul érezte magát a bőrében attól, hogy mit művelünk nemzetközi porondon.

Most meg végre büszkék lehetünk: építünk kerítést, visszaszólunk a holland köcsögnek, visszaszólunk a Juncker nemzetközi köcsögnek. Ha nem tetszik amit mondanak, visszaszólunk. És végre leszarjuk, hogy "mit szól ehhez brüsszel".

Érted ezt? Ha pár évig visszaszólogatunk még, annak olyan hatása lesz a magyar férfiak önértékelésére, hogy végre újra nemzetnek érezhetjük magunkat lábtörlő helyett.

Ha ez nem fontos, akkor mi?

A bevándorlás meg pláne nem piti kérdés. Ha nem érted miért, akkor többet kellene olvasnod a huszadik század legnagyobb gondolkodóit.

2017.09.08. 13:37:55

@KalmanBlog: "A lényeg az, hogy ha mi vissza merünk szólni egy holland nagykövetnek, az valami. Mert eddig csak a seggnyalás ment minden téren: a nyugati pénzért fogjuk be a szánkat, legyünk jófiúk, satöbbi."

A megfelelő nyugati pénzekért most is ugyanúgy megy a nyalás a megfelelő helyeken. A megfelelő nyugati pénzek nagy részéről te nem is tudsz mert eleve olyanokhoz vándorolt, akik nem fogják nagydobra verni, hogy azért nem léptünk ki már legalább 4-5 éve a teljességgel visszafogó és számunkra sz.r EU-ból, mert akkor annyit kellene visszafizetni, amennyi kapacitás már nincs az adófizetőknél....

"Egy minimális gerinccel rendelkező ember rosszul érezte magát a bőrében attól, hogy mit művelünk nemzetközi porondon."

Én ettől is rosszul érzem magam, mert tipikusan az az érzésem támad, amikor az apukám beugat a szomszédnak, hogy az lássa már hogy kivel is van dolga, miközben én nem kapok enni, az osztályban ugyanúgy csúfolnak, meg még utána ki is basznak vele, és az apámmal együtt mindenki körberöhög - csak ezt az apám nagy felfuvalkodottságában nem veszi észre.... (ha érted a hasonlatot)

"És végre leszarjuk, hogy "mit szól ehhez brüsszel"."

Ennek a politikailag és minden téren korrekt és gerinces módja az let volna, hogy amikor megjelent az első migránsos probléma, és közölték hogy be kell őket engedni, akkor az ország meg közli hogy rendben, akkor MOST kilépünk az euból, saját pénzen kerítünk :) egy kerítést, azt lehet minket körbemenni a jónépnek, EU meg csinál amit akar, azt kész. Csak mint írtam már, ez sok embernek sok fű alatti pénzének visszafizetésével járt volna, vagy olyan mértékű sos-adókkal(ha jószokás szerint a közzel akarták volna befizettetni amit mások elloptak), ami miatt meg a magyar nép mondta volna hogy nemáá.

"Érted ezt? Ha pár évig visszaszólogatunk még, annak olyan hatása lesz a magyar férfiak önértékelésére, hogy végre újra nemzetnek érezhetjük magunkat lábtörlő helyett."

Mondjuk én magyar nő vagyok :), és én a magyar férfiakat nem a pofázásuk alapján "önértékelem", hanem a tetteik alapján.
SZóval ha pár ezer ember kiment volna baseball ütőkkel a határra, akkor az lehet hogy polgári engedetlenség, de nyilván annak is lett volna - sokkal jobb "nemzeti értékeléses" visszhangja hogy a hírekben kisárgázzák hogy mely megyék mely városaiban verekednek a polgárok azokkal akik leeszik a veteményest...

"A bevándorlás meg pláne nem piti kérdés."

nem írtam hogy piti kérdés, csak ez már el van döntve. Nem igazán értem, hogy ha egy helyen lehet dohányozni, akkor minek erősködünk hogy de mi itt csak friss levegőt akarunk és a mi asztalunknál nem lehet füstölni. El kell jönni és kész.

(meg azért szerintem van abban valami hogy ha most is az iá "székheléynek" minősülő várost a hős nyugat porig bombázta, köztük a civil lakosságot is, akkor milyen alapon mondod bárkinek hogy már meg maradj a seggeden aztán várd amíg szétlőnek.)

2017.09.08. 13:53:47

@KalmanBlog: "Szerinted mik a fontos dolgok?"

úgy értettem hogy persze fontos, de NEKIK nem ezek a fontos dolgok...

"valójában meg senkinek nem szólt be semmit és hagyjuk csicskáztatni magunkat csak mások a fontos dolgok" NEKI-k.

Nekünk fontos persze, azért van bedobva gumicsontnak ...

KalmanBlog 2017.09.08. 14:16:02

@Mia and me: Őszintén szólva én ezt - bár értem - de nem érzem:

"Én ettől is rosszul érzem magam, mert tipikusan az az érzésem támad, amikor az apukám beugat a szomszédnak, hogy az lássa már hogy kivel is van dolga, miközben én nem kapok enni, az osztályban ugyanúgy csúfolnak, meg még utána ki is basznak vele, és az apámmal együtt mindenki körberöhög - csak ezt az apám nagy felfuvalkodottságában nem veszi észre.... (ha érted a hasonlatot)"

Ezt, hogy itt valaki nem kap enni én erős túlzásnak érzem. Biztosan van egy mintavételi torzítás abban amit látok, de én csupa optimista embert látok magam körül, egyre több lehetőséggel.

Van néhány ember, akinek rosszul megy a sora, de nekik Orbán előtt is rosszul ment, és egyértelműen láthatóan saját hiba, vagy pokoli pech az oka. De semmiképpen sem a rendszer.

És akkor még nem beszéltünk arról, hogy a nyugatiak annyira szar helyzetben vannak, hogy azon már tisztességes ember nem tud kárörömöt sem érezni, csak sajnálatot.

A Juncker félék meg lehet, hogy valamennyire kiröhöghetnek minket, hiszen mégiscsak náluk van - egyelőre - a nagyobb hatalom, de még akkor is kevésbé röhöghetnek rajtunk, mint a nyugatiakon, akik önként hajtották a fejüket a tiló alá.

Szóval hogy jön ide az, hogy kiröhögnek minket? Pont minket? Kik? Tényleg nem értem.

2017.09.08. 14:32:44

@KalmanBlog: Mondjuk menj egy kört kőbányán... vagy valamelyik borsodi faluban - de mehetsz baranyában is valami kisebb településen...

Persze nem úgy értettem hogy a fél ország éhezik, de db-számilag több mint a fele él egyik napról a másikra (vagy hónapról hónapra ha ez jobban tetszik) - és mindezt úgy hogy ha most azonnal mondjuk vissza kell fizetnie a hiteleit akkor hajléktalan lesz. Vagy ha kirugják mert megy a cég koreába, mert ott kevesebbért nyomogatnak....

Én mondjuk nem érzem igazságosnak azt se hogy 15% mindenkinek, mert 100ezerből ez 15 ezer, igen "sok" stadionra, 1 millából meg 150 ezer nem annyira. Főleg hogy a többi adót viszont az árból képezik és nem az adott illető fizetéséből (tehát aki 500 ezret kap egy hónapban, annak is egy 100 ftos áru "adója" 25 ft meg aki a szja befizetés utáni 85 ezerből veszi, annak is- tehát jelen helyzetben összeségében a kisfizetésűeket sújtja magasabb %-ú adó ha mindent összevetünk). -de ez más téma

"lehet, hogy valamennyire kiröhöghetnek minket, hiszen mégiscsak náluk van - egyelőre - a nagyobb hatalom"

hát ez nem nagyon fog változni a mi időnkben. És igen, pont ez a lényege a körberöhögésnek, hogy mivel ezer szálon függünk, kicsit vicces a beszólogatás. vagy inkább hülyeség, sőt egyenesen káros, amit viszont nem az "apunk" :) fog megszívni, hanem mi a "gyerekek". Mivel esélyes hogy így majd a pénzt is beszüntetik, tehát a gázszerelők majd tőlünk a néptől kell hogy többet szedjenek be mert nem jön az eu-s pénzcsap, meg még a menekülteket is erővel a nyakunkra ültetik.

Szóval hogy a kecske és a káposzta megmaradása helyett a két szék közül a földrekerülés esete fog fennforogni :), hogy magyar szólásokkal fejezzem ki magam.

Miért olyan elképzelhetetlen hogy kilépünk és kész?
(a válasz nem az hogy mert az EU nekünk a népnek milyen jó)

KalmanBlog 2017.09.08. 15:42:41

@Mia and me:
"Mondjuk menj egy kört kőbányán... vagy valamelyik borsodi faluban - de mehetsz baranyában is valami kisebb településen..."

Elismerem, hogy a stadionépítésben van valami bicskanyitogató, de amellett is ha megnézzük a valóságot, azt látjuk,hogy végre volt némi adócsökkentés, illetve csökken a munkanélküliség is. Úgyhogy valahogy mégis jó úton haladunk előre. Persze ebben benne van a szerencsés nemzetközi helyzet is, de azért mégiscsak a mi érdemünk is.

Pincérből, építő munkásból és rakodóból is hiány van. Tehát most már nem arról van szó, hogy csak az informatikusok tudnak elhelyezkedni. Azt elismerem, hogy nem lehet ezekkel túlságosan sokat keresni, de meg lehet élni belőle.

Szóval nem értem ezt a pesszimizmust.

2017.09.08. 16:55:08

@KalmanBlog: "meg lehet élni belőle" "Szóval nem értem ezt a pesszimizmust."

sok mindenből meg lehet élni, de amíg egy bizonyos gázszerelő percenként keres annyit mint én 2 diplomával nem utcasepréssel 10 év alatt se, ott azért nem az a fő gond hogy hogy szóljunk vissza valami jövőbeli kvótáról - amit tök egyszerűen ki lehet kerülni azzal, hogy nem vagy EU tag és mindenki elmehet a p..csába. Csak ugye ahhoz a percenkénti gázszerelő jövedelemhez meg még egyebek jövedelméhez "kell" nekünk a jó kis EU-s pénz (is, meg az igazságtalan adórendszer meg a többi ami itt azért akkor is bicskanyitogató ha én épp megéldegélek - addig amíg ki nem leszek hirtelen rugva,.... mert ugye tartalékai a magyar lakosságnak nincsenek, tehát egy ország-bünti esetén, vagy csőd esetén a lakosság nagy része úgy 2 hónapon belül kifogy a tartalékaiból)

A pesszimizmus annak szól hogy ezeket a migriket ígyisúgyis idecsoportosítják amíg EU tagok vagyunk, viszont a pofázás meg pöffeszkedés miatt még majd büntit is fizetünk meg még majd akár a kerítést is lebontatják önköltségen, meg majd innentől még ilyenolyan szankciókat bevezetnek mint engedetlen "tag"állam ellen, szóval hogy hergeljük azt a kutyát, amelyiket csak ott kellene hagyni a saját veszettségében...

Feltételeket inkább lehetne szabni, hogy kik és milyenek és milyen feltételekkel jöhetnek- ha már át kell venni bárkit, és asszem nem átvenni kell, csak elfogadni a menedékkérelmet. Simán lehet összerakni őket egy barakkban azt ha nem tetszik- megmutatni merre van a következő nyugati ország. Akik ide akartak jönni már ittvannak úgyis, pont hogy hivatalosan vettek maguknak letelepedésit, aminek az ára kitudja hová vándorolt, mert ugye a nemzetkasszában tuti nem az én majdani nyugdíjamra :).
A másik hogy ezzel a kvótával nem is a szám a gázos hanem hogy- ezek többniyre férfiak - tehát vagy 4-5-tel fel kell szorozni, mert annyi lesz 5 év múlva a valós szám (hozzák családegyesítés címén a fél falut, akik még élnek). Tehát ezért kellene a feltételeken pampogni inkább - ha már nem lépünk ki az EUból.
A harmadik :) dolog még ezzel kapcsolatban ami elég aggasztó, hogy amit te "látsz " és tapasztalsz, hogy azért mindenki megél valamennyire meg mittudomén, itt a kánaán szerinted :), az egy icipici gazdasági növekedésnek IS a következménye, amit viszont most ha elzárják a pénzcsapot ÉS finanszírozni kell x ember menekült-státuszát meg ellátását meg még büntit is fizetünk mert ezek pofáznak ahelyett hogy tennének is valamit, akkor az kb az elkövetkezendő 8-10 évre le is nyeli ezt a gazdasági növekedést is picit látszólagos jobban élést.

de aztán ne legyen így... csak eddig még minden esetben mi szívtunk :), a magyar (volt) középosztály fehér értelmiségi családjai :), szóval lehet ha nagyvállalkozó lennék vagy valami nemzeti gázszerelő :), akkor nem lennék ilyen pessza.

KalmanBlog 2017.09.08. 17:14:38

@Mia and me: "egy bizonyos gázszerelő percenként keres annyit mint én 2 diplomával" meg kellene már érteni, hogy a gázszerelőnek politikai feladata van: rajta keresztül mossák a kampánypénzt. Szerintem egyáltalán nem irigylésreméltó feladat.

"ugye tartalékai a magyar lakosságnak nincsenek" mert Kiszámolót kellene olvasniuk, és aszerint megfelelően cselekedni. A legtöbb ember, aki ezen panaszkodik dohányzik és iszik is.

"A pesszimizmus annak szól hogy ezeket a migriket ígyisúgyis idecsoportosítják" még pont nem csoportosítják ide. Sőt, éppen most neveljük fel magunkban az egészséges félelmet az idegentől, hogy a későbbiekben is ellen tudjunk állni.

Én is félek attól, hogy mi lesz akkor, ha vége lesz az ellenállásnak, és idetelepítik őket. De egyelőre nem erre megy a szekér és ennek örülök. Ha arra fog menni a szekér, akkor nem fogok örülni. Annyira érthetetlen ez?

" amit te "látsz " és tapasztalsz, hogy azért mindenki megél valamennyire meg mittudomén, itt a kánaán szerinted :), az egy icipici gazdasági növekedésnek IS a következménye, amit viszont most ha elzárják a pénzcsapot..."

Igen, amivel most több van, az el fog olvadni, ha elkezdenek szivatni minket és nem lesz lóvé. Igen. Küzdeni nehéz. Épp ezért próbálják halogatni ameddig lehet. De továbbra sem értem, hogy ez miért kisebbíti az érdemet, hogy végre van haladás. Jobb lenne, ha nem lenne?

Én nem a pénzcsapok elzárása miatt aggódnék egyébként, hanem sokkal inkább embargó-szerű gazdasági szankciók miatt. A pénzcsapok nélkül szerintem jól ellennénk, de ha leszaggatják a gazdaságunkat a németről, akkor jól pofára esünk.

Deansdale 2017.09.08. 17:24:02

@Mia and me: "Fú ezeket itt "komolyan" írjátok?"

Ahogy jeleztem, lehet azon filózni, hogy mi lenne ideális, de a választáson csak azokra szavazhatsz akik indulnak, és szerintem nem tudsz nekem jobb pártot mondani mint a fidesz. Amit ők ellopnak azt a többiek ugyanúgy ellopnák, viszont a migránskérdésben mindenki más puhapöcsűbb lenne Orbánnál. Szerintem még Vonáék is lefeküdnének az EU-nak és beengednék a kvótát. A kultúrmarxisták (LMP, DK, Momentum, stb.) még a kerítést is lebontanák és "migrants welcome" táblákkal várnák az iszlamistákat.

És hogy ki mit tart fontosnak... Ahogy öregszem a gazdaságot egyre jelentéktelenebbnek tartom, bár vágom hogy az emberek 90%-a mindent azzal mér, de szerintem ez hülyeség. Kit érdekel, hogy mennyi a GDP, az átlagbér vagy bármi? Attól a világtörténelemben még egyetlen kultúra sem ment tönkre, hogy szalámi helyett parizert kellett enniük vagy hogy az autóik átlagéletkora 4-5-ről felment 8-10-re. Ezek abszolút jelentéktelen dolgok, illetve csak azoknak számítanak akiket kizárólag a státusz érdekel, azoknak meg szarok a véleményére. Létkérdés jelen pillanatban a migráció és a banki elit. Az utóbbihoz nem mer nyúlni senki, még Trump sem, mert tudják hogy azzal úgy járnának mint JFK, de Orbán legalább a migránskérdésben jó irányba megy. Nem akarom, hogy az unokáimra egy identitását vesztett, az iszlámmal küszködő országot hagyjunk, ezért Orbánra szavazok. Nem azért, mert ő tökéletes, hanem mert a kínálatból ő a legkevésbé szar. Ha szerinted van jobb párt mint a fityisz, mondd el hogy miért.

2017.09.08. 19:04:13

@KalmanBlog: @Deansdale:

Akkor felteszem a kérdést ismét, immár sokadjára :)

Miért nem léptünk ki egyszerűen az EUból?
Miért nem építettünk úgy sima szögesdrótót magunk köré?
Aki meg ennek ellenére bejön azt határsértőként kezelni és kész.

Ha egy csapat tagja vagy, érvényes rád is a csapat-szabály, az is ha most azt mondják hogy már meg ilyen mezt kell hordani. Aki nem akar olyat, az kilép a csapatból. Ennyi.
A körmönfont kérdésekkel már ezt is feltehették volna nemzeti konzultációban, hogy az eu azt akarja hogy gyüjjön ide a jónép mindenfelől, ön egyetért azzal hogy ennek megakadályozására kilépjünk belőle? A nyakam rá hogy még többen is szavaztak volna mint így ezzel a dedós mit x-elj kérdőívvel, amire most folyton hivatkozik a "nép" nevében.

Olyan alapon meg ne gondolkodjunk hogy ha nincs jobb akkor ez van... Ha csak szart kínálnak fel, akkor szarból kell választani? Nem, mondhatsz NEMet is.
Amúgy szerintem lenne jobb, igaz az nem egy db párt lenne, hanem bizonyos pártok tényleges együttműködése és parlamenti demokráciája.
Ez is a baj itthon, hogy vagy-vagy-ban gondolkodik mindenki. Ami végülis pont olyan mintha királyság vagy bármi más egyeduralkodás lenne, csak épp nem úgy hívjuk.

2017.09.08. 19:59:55

@KalmanBlog: "meg kellene már érteni, hogy a gázszerelőnek politikai feladata van: rajta keresztül mossák a kampánypénzt. Szerintem egyáltalán nem irigylésreméltó feladat."

értem. ettől még miért kéne elfogadnom hogy az adóm egy részét f..ságokra költik (stadion) másik részét meg ezek szerint óriásplakátra a gázszerelőn keresztül...? Valamint az EUból fejlesztésre érkező pénzek jó harmada is emígyen tűnik el a rendszerből...
Senki nem irigykedett erre a feladatra, egy normál államban NINCS ilyen feladat. Nem az zavar hogy percenként mennyit "keres" hanem hogy azt tőlem (is) tüntetik el, illetve azt tőlem is veszik el.

"De továbbra sem értem, hogy ez miért kisebbíti az érdemet, hogy végre van haladás. Jobb lenne, ha nem lenne?"

Mi a haladás? Hogy beszólt az őt etető (egyik) kéznek?

"A pénzcsapok nélkül szerintem jól ellennénk, de ha leszaggatják a gazdaságunkat a németről, akkor jól pofára esünk."

Főleg így hogy 10 éve- a lehetőségek ellenére, nem egy aránylag önálló gazdasággal rendelkező kis ország lettünk hanem egy mindenhová nyaló kis ország :), tele bérrabszolgával.

Deansdale 2017.09.08. 21:28:17

@Mia and me: "Miért nem léptünk ki egyszerűen az EUból?"

Szerintem Orbánt meglincselik ha 2 éve bejelenti hogy kilépünk. Most talán többen megértenék, mint akkor tették volna, de a többség valszeg még most is ellenezné a kilépést.

"Olyan alapon meg ne gondolkodjunk hogy ha nincs jobb akkor ez van... Ha csak szart kínálnak fel, akkor szarból kell választani? Nem, mondhatsz NEMet is."

Na persze, megtehetem hogy nem megyek el szavazni, aztán győz valamelyik kreténpárt és beengedik a migréneseket. Én értem amit mondasz, de szerintem ez nem az a pillanat amikor ragaszkodnunk kellene az idealizmushoz, most pragmatistának kell lenni. Korábban volt hogy nem szavaztam, de akkor nem is volt olyan tétje mint mostanában.

"Amúgy szerintem lenne jobb, igaz az nem egy db párt lenne, hanem bizonyos pártok tényleges együttműködése és parlamenti demokráciája.
Ez is a baj itthon, hogy vagy-vagy-ban gondolkodik mindenki."

A legjobb az lenne ha minden párt együttműködne, hiszen elvileg az országért vannak, és nem a saját hasznukra... Csakhát ilyen sehol nincs a világon, és itt sem lesz egyhamar. A képviseleti demokrácia pont azért "jó", mert folyamatosan fenntartja a megosztottságot. Nem véletlen, hogy terjesztik mindenfelé a bolygón :) A vagy-vagy gondolkodás lassan egyeduralkodóvá válik mindenhol. A probléma csak az, hogy ha valaki rád támad, akkor muszáj védekezned, és ezzel önmagától is kialakul a szembenállás. A progresszívek egyértelműen támadják a nyugati kultúrát, és nem engedhetjük meg magunknak hogy ne álljunk fel velük szemben, mert különben elpusztítanak minket. A gubanc ott van, hogy a társadalmainkban a hasznos hülyékkel, a gyalogos katonákkal csapunk össze, holott a kígyó fejét kellene levágni, mert amíg az épségben van és szabadon tevékenykedhet, addig a gyalogos katonák sosem fognak elfogyni. Magyarul megmondva nekünk nem igazán az lenne fontos, hogy a legkevésbé szar pártra szavazzunk, hanem az, hogy a Soros-féléket megkeressük és megkérjük, hogy hagyjanak fel a molesztálásunkkal. Ha felülről nem gerjesztenék a megosztottságot akkor alul visszaállna a nyugalom, és visszatérhetnénk az idealista gondolkodáshoz, hogy ha egyik párt sem tetszik akkor nem szavazok senkire és kész.

som tam 2017.09.10. 03:21:36

@Mia and me:
"Hogy beszólt az őt etető (egyik) kéznek?"

Felejtsuk mar el azt a teveszmet, hogy az EU-s penzek ingyen vannak! Jon a penz, mert megeri nekik idetolni.

Ez a hulyek retorikaja, hogy ha EU-szkeptikus vagy, akkor ne vedd fel a kepviseloi penzt! Magyarul az EU-szkeptikusokat ugyan ne kepviselje senki az EU-ban! Mert hat demokracia van, vagy mi a f@sz!
Ezek utan - gondolom, - mondanom sem kell, hogy orulok a brexitnek, ha nem kulfoldon vagyok, en is raszavaztam volna.

Ezen nehezen terek napirendre. Az EU eteti a kodis Magyarorszagot, akinek viszonzasul a kezet kell nyalogatni. Mo az EU teljes jogu tagja, egyelore meg nemzetallam, es mint olyan mindent meg kell tennie a sajat legjobb erdekeiert. Ugy is, hogy bent van.

csi szi 2017.09.10. 08:14:45

@som tam: Az emberek többsége feudális módon gondolkodik erről is. Az EU, illetve általában a Nyugat a hűbérúr, ami jutalmaz és büntet. Az emberek 13 éve úgy gondolták, most hogy átadtuk a teljes piacunkat, a közműszolgáltatókig bezárólag mindent privatizáltunk főleg német és francia cégeknek, most megjutalmaznak érte egy kicsit. A devizahitelt is ilyen jutalomnak fogták fel.
Orbánék meg nem változtatnak ezen a felfogáson, ők uszítanak egy kicsit ellenük, közben meg itthon magukból csináltak hűbérurat.

som tam 2017.09.10. 08:35:28

@csi szi:
"most hogy átadtuk a teljes piacunkat, a közműszolgáltatókig bezárólag mindent privatizáltunk főleg német és francia cégeknek..."

akkor most megis csak ok az eteto kez? :-D
(na jo! de akkor sem ingyen!)

Deansdale 2017.09.16. 10:57:39

@-JzK-: "Veszélyes, hogy egy balközép olasz kormány olyan politikát folytat, amely nem különbözik attól, amit a migráció ügyében a szélsőjobboldal mond - véli Gerald Knaus, az European Stability Initiative kutatóközpont elnöke."

Ekkora faszságot... Mintha ez a kretén úgy gondolná, a politikai pártoknak nem az a dolga hogy az ország érdekében megoldják a problémákat, hanem hogy mindig és mindenben ellenkezzenek egymással. Ha a jobb- és a baloldal egyaránt felismeri a problémát és egyetért a megoldás menetében, az "veszélyes", baszki.

"Uniós tisztviselők ugyanakkor nem osztják a Policito cikkírójának álláspontját. Szerintük Orbán olyasmiről beszél két éve, ami lényegében megfelel a józan észnek, ezért magától értetődő. Szemben a magyar miniszterelnökkel az EU vezetésének tartania kell magát a nyitottság európai értékéhez és nem fordulhat szembe a legális migrációval."

Vagyis az EU vezetése, csakúgy mint "a nyitottság európai értéke", szembemegy a józan ésszel. Tudják, hogy mi lenne a normális, de muszáj nekik a kultúrmarxista elképzelést képviselni.

Egyébként az eredeti szövegben azt írják, az EU vezetői nemcsak nem fordulnak szembe a legális migrációval, hanem továbbra is _bátorítják_. És hát milyen frankó egy ilyen cikket aznap megjelentetni, mikor 2 terrortámadás is történik Európában, és további hírek bukkannak fel meghiúsított támadásokról is. Az kell nekünk, a migráció.

KalmanBlog 2017.09.16. 15:13:07

@Deansdale: "És hát milyen frankó egy ilyen cikket aznap megjelentetni, mikor 2 terrortámadás is történik Európában"

Erről jut eszembe, hogy szépen csendben bekövetkezett az, amit pár hónapja jósoltam: egy idő után megtelt a nép a terrorhírekkel, és most már senki nem kapja fel a fejét azon, hogy terrortámadás volt. A híroldalakon sem nagy cím már, egymás közt sem téma. Nincs 1 perces néma csönd, és nemzeti színekbe burkolt Eiffel torony vagy profilkép sem. Megszoktuk.

Én is csaj a Daily Stormerről tudom, hogy volt valami, de különösebben nem érdekel az sem, hogy hol volt, vagy hogy kik követték el, hányan voltak, hányan haltak meg, hányan sebesültek. Gyerekkoncert, vagy árvaház robbant? Kit érdekel már...

A migráció jó, be kell fogadnunk őket, mert bűnösök vagyunk a múltunk, a jelenünk és a gondolataink miatt. Aki kételkedik, az bűnöző.

Aurelius Respectus 2017.09.16. 20:24:02

@-JzK-: szerintem téves a cikk, Merkel és szövetségesei továbbra is támogatják a bevándorlást, csak taktikai engedmény ez a mostani lazulás, a német választások után gőzerővel indul újra az invázió

index.hu/kulfold/2017/09/16/merkel_a_penzcsapok_elzarasaval_fenyegette_orbant/

Aurelius Respectus 2017.09.16. 20:28:08

@Aurelius Respectus: vagyis nem teljesen téves, a végén ott a lényeg, támogatják a legális bevándorlást, majd legális bevándorló lesz az illegális bevándorlókból
A Kalergi terv nem állhat le.

2017.09.16. 22:42:43

@som tam: "Felejtsuk mar el azt a teveszmet, hogy az EU-s penzek ingyen vannak! Jon a penz, mert megeri nekik idetolni."

Hol mondtam hogy ingyen vannak? Az országnak k..sokba fájnak ezek az EU-s pénzek, mert egyrészt nem akármire adják csak meghatározott dolgokra és csak meghatározott feltételek mellett, illetve minden eu-s projekthez eleve kell magyar saját erő is.

Vagyis az országnak kurvanagy bukta az egész eu úgy ahogy van, hiszen olyan beruházásokra, amiket amúgy nem akarnánk csinálni mert van egyéb ezer más amit inkább kelllene, ehelyett olyan szarokra amik nem kellenek egyrészt előteremtjük a 30% tőkét, amit nekünk kell állni, másrészt a 70% pénz meg amit az eu ad a bizonyos projektre, kb 25%ban ellopják. Vagyis olyan projektekbe öli az ország a pénze jó részét ami nem is kell, a "támogatást" meg elteszik a bizonyos emberek. (ha a projekt nem valósul meg úgy ahogyan előírták, akkor vissza kell fizetni a támogatás(t) vagy egy jó részét, amit az adófizetők pénzéből fizet vissza az ország...

Az hogy visszapofáz az őt etető kéznek, az úgy értendő, hogy ő(k) akik a nép nevében hőbörögnek meg jólmegmondják az eu-nak, pont hogy ők nyúlják le ezeknek a pénzeknek a nagyobb részét. Amit majd amikor az eu végképp berág rá(nk), akkor mi fizetünk majd vissza. Így értettem...

som tam 2017.09.17. 06:56:40

@Mia and me:
Jo, hat nekem az "eteto kez" amolyan egyoldalu, mintegy karitativ jelentest hordozott. Egyebkent akarhogyan is nezzuk, az EU-s penzek sem ingyen vannak, igy az eteto kez akkor mar inkabb az orszag maga, csak aZ EU-n keresztul. Igy vagjak at a kisgyerekeket is. "It van ez a valami, add oda neki, olyan jol fog kijonni, hogy azt hiszi majd, hogy te vetted neki..."
A politikai elit meg mindenkeppen ellopna a sajat jol megerdemelt reszet. Az (is) a baj, hogy az atlagember szamara ez ellopott osszegek meghaladjak az ertelmezhetoseg hatarait. Ha ellopnak 20k-t, 100k-t vagy 2m-t, akkor azon felhaborodnak, mert tudjak, mennyit er. Ha ellopnak 2 forintot, akkor az ugyanugy kivul esik az ingerkuszobon, mint egy milliard. Az emberek keptelenek erzekelni.
Kulonben meg egyesevel logatnam fel a tetyu tolvaj bandat. A migracioelleneseket hagynam a vegere.
süti beállítások módosítása