HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • MyNick0: @Aurelius Respectus: Multikultinak épp multikulti, csak nem paradicsom, mint ahogy a Föld egyetlen zuga sem az, ahol csak füstösök élnek. Brazíliában vannak amúgy jó környékek is, érdekes módon p... (2018.02.17. 20:33) Miféle iszlamizáció?!
  • Aurelius Respectus: @MyNick0: Pedig Brazíliát Dél-Afrika mellett a multikulturalizmus másik paradicsomának tartják :) (2018.02.17. 20:10) Miféle iszlamizáció?!
  • MyNick0: LOL: 444.hu/2018/02/17/bevetik-a-brazil-hadsereget-rio-de-janeiroban Ezek szerint a BOPE sem bír már a favellák füstös lakóival :D (2018.02.17. 18:45) Miféle iszlamizáció?!
  • Frederick: @Deansdale: @Alfőmérnök: Puzsér kielemzi TGM-et. Pár hülyeséget leszámítva, kifejezetten ütős bírálat. mno.hu/cinkosakinema/tamas-gaspar-miklos-es-a-szegyen-2442398 (2018.02.16. 20:32) Miféle iszlamizáció?!
  • Mia and me: @Asidotus: "eredetileg úgy értelmezték, hogy a különböző, de EURÓPAI népek keveredését. Népek olvasztótégelye, nem a fajoké." Nem kötözködés :) de az összes ember egy faj. Amit te itt akartál írni ... (2018.02.16. 19:49) Marvel vs. Marvel
  • Utolsó 20

Marvel vs. Marvel

2018.02.10. 13:07 Deansdale

Rögtön egy kitérővel kezdem, hiszen nem is erről akartam beszélni, de sebaj: a progresszív néphülyítés elérte a kívánt hatást, a kisebbségek nyugaton már nemcsak péppé vannak hülyítve, de folyamatos fehér/férfi/hetero/keresztényellenes gyűlöletben izzanak. Ennek legfrissebb megjelenési formájaként a hülye niggerek a neten hőzöngenek, hogy fehér emberek hogyan merészelik megnézni/dícsérni/fikázni a Marvel legújabb filmjét, a Fekete párducot, hiszen az egy nigger film, niggereknek, nigger rendezővel, ésatöbbi. Itt tartunk, baszki, a baloldal áldásos tevékenysége nyomán a gyűlölködés sosem látott magasságokba csapott, a 10-20 évvel ezelőtt szinte eltűnő faji ellenségeskedés újra felütötte a fejét, és rosszabb mint valaha. Hajrá társadalmi igazságosság! /s Csodálkoznék, ha a dicső amerikában megúsznák az FP vetítését faji konfliktusok nélkül, garantáltan lesz pár szubhumán, akik személyes sértésnek fogják venni a fehér emberek jelenlétét, és agresszióval fognak reagálni rá.

Amiről valójában szólni akartam, és amit a sok kép miatt csak lapozás után fogok kifejteni...

...az igazából nem nagy újdonság, csak gondoltam összeállítok egy kis montázst arról, hogy mi történik, ha egy cég a libsik kezére kerül, akik természetesen a rajongókra éppúgy szarnak, mint a cég anyagi érdekeire, és rögvest a saját képükre formálnak mindent. Nagyjából ez a Marvel zászlóshajója, amit mindenki ismer, és akit egyáltalán érdekel ez a téma, az általában kedveli is:

avengers.jpg

A vasember arcát nem látjuk, de mindenkinek beugrik Robert Downey Jr., illetve Hulkra volt több próbálkozás is az utóbbi időben, de az Avengers filmek révén Ruffalo barátunk a legismertebb, aki bár töketlen feminista idióta, azért mégicsak fehér férfi. Most nézzük, hogy a filmek alapjául szolgáló képregények jelenleg hol tartanak:

Thor nő lett:

...ahogy Hulk is:

Amerika Kapitányból kétféle verzió létezik, a néger,

illetve a fehér, amelyik náci:

Vasember pedig egy 15 éves néger lány:

Egyedül Hawkeye maradt meg annak, aki volt, feltételezhetően mivel egy sokadrendű mellékszereplő, illetve valamilyen általam érthetelen okokból Black Widow-ból nem csináltak férfit. (Lehet nemsokára transznemű lesz, a fene tudja.)

Ja, természetesen Pókember is néger.

Ezenkívül vannak még új hősök is, például Mókuslány,

meg "America Chavez", aki papíron földönkívüli, a gyakorlatban egy leszbikus latina, aki mindent gyűlöl ami a klasszikus Amerikát jelképezi.

De persze szó sincs arról, hogy a progresszívek a saját propagandájuk idióta eszközévé züllesztenék a majd' egy évszázados képregényipart - aki ilyet állít az nőgyűlölő és rasszista. És a Marvelnél csodálkoznak, hogy nem fogynak úgy a képregények, mint régen. Biztos a náci propaganda az oka...

42 komment

Címkék: szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2018.02.10. 14:53:52

Minden fantasztikumot felülmúló elképzelés, a titkos afrikai néger csúcstechnológia feltételezése. :D

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2018.02.10. 15:35:49

Majd el felejtettem, pedig ide illik. Az Oscar esélyes film, A víz érintése, mely kb. az E.T. és a Kétéltű ember újragondolása. A főszereplő egy néma nő és egy nem emberi lény, a főgonosz természetesen fehér férfi, amolyan macsó náci. Mellékszereplők egy öreg buzi, egy okos néger nő és egy emberséges orosz kém.
Gyakorlatilag a píszi kimaxolásának a paródiája, bár tartok tőle, nem annak szánták.
És mindezekkel együtt sem rossz, ami a zseniális rendezőnek köszönhető és persze a színészek is jók.

gazellla · http://prochristo.blogspot.hu/ 2018.02.10. 15:50:44

Mókuslány az a nők materializálódott hörcsöge? :-))

KalmanBlog 2018.02.10. 17:28:13

"a Marvel zászlóshajója, amit mindenki ismer" - ez tévedés. Én ezekből a multihősösekből egyetlen egyet sem láttam soha se képregényen, se filmen. Egyetlen pókembert, meg egy macskanőt láttam még felvilágosulatlan béta koromból ezekből a marhaságokból, de nem tudtam, hogy ezek összeérnek univerzummá.

De véleményem attól még van :-). Undorító híg fos amit csináltak belőle. Ha amerikai lennék nem néznék meg egyet sem ezekből az újakból. Ja, így se nézek egyet sem. Szóval ha ember lennék nem néznék meg egyet sem.

Az emberek azt hiszik, hogy ha letorrentezik a szennyet és úgy nézik meg, akkor jól kibasznak a kiadóval, mert nem adtak érte pénzt. Fel kell ismerni, hogy a filmipar a háttérhatalom fegyvere és magasról leszarják a pénzbevételt, a céljuk a lelkek mérgezése. (Nyilván azért szeretik a pénzt is, de ha nekik kellene fizetniük érte, akkor is nézetnék a sok szart a néppel. Max kifizettetnék adóba.) Az egyetlen mód hogy kibasszunk a kiadókkal az az, ha úgy csinálunk mintha nem is léteznének. Nem is torrentezünk és semmiképp sem fogyasztunk.

Más. Voltam tegnap csavarogni egy jót az éjszakai életben. Már rám fért :-). De megállt az eszem, hogy a kocsmában yt-ról bárki bármit betehetett, és magyar fiatalok nigger rappet hallgattak orrba szájba. Aztán jobban megnéztem és rappernek voltak öltözve is, meg átvették a mozgást és hanghordozást is. Tényleg olyan ereje van a kulturmarxizmusnak, hogy el tudják érni, hogy normális magyer emberek néger gettótöltelékek _akarjanak_ lenni.

Jó, arra én sem számítottam, hogy a "Take our Future Back" fogja aláfesteni a beszélgetést, de azért csak van valami fehérebb, értelmesebb a mainstreamben is.

Igazából nem most találkoztam vele először, de miután elindultam az életem normalizálása útján és eléggé el vagyok zárva a fősodortól sokkszerű élmény az ilyesmi.

Asidotus 2018.02.11. 10:39:41

Szerintem szólni kéne a négereknek, ázsiaiaknak, hogy a filmkészítés fehér szokás, ők ne csináljanak ilyet, mert az kulturális kisajátítás lenne

Aurelius Respectus 2018.02.11. 13:12:46

@Asidotus: Nem a film a probléma, hanem a feketék erre adott reakciója. El tudja valaki képzelni, ha készülne egy film ahol egy kínai a szuperhős, a kínaiak kizavarnák a fehéreket a mozikból vagy a többi itt leírt reakciót produkálnák ? Amúgy szerintem jobb is lenne, ha lennének külön feketéknek szánt filmek és nem a fehéreknek szánt filmeket raknák tele feketékkel.

Aurelius Respectus 2018.02.11. 13:16:36

@Aurelius Respectus: Amúgy az USA-ban a feketék a legagresszívabbak, semelyik más ottani faji kisebbség nem kezd utcai zavargásokba,fosztogatásokba, ha bármilyen ürügy vagy alkalom adódik rá.

MyNick0 2018.02.11. 16:52:24

@Aurelius Respectus:

Azért a latinokat sem kell félteni, ők is csak alig különbek a feketéknél. Pedig ők részben európai eredetűek, másrészt pedig ugye amerikai indiánok, akik pedig lebarnult ázsiaiak. Egészen más okból sötétbőrűek, mint pl. az arabok vagy a négerek, mégis ugyanazokat a tüneteket produkálják. Ha egy népcsoport genetikailag lebarnul, az gyakorlatilag olyan hatással van rájuk, mint a zombi-vírus, primitív barbárok lesznek belőlük.

Az emberi nagyrasszok közül a legprimitívebbek ugye az ausztraloidok. Míg a feketék IQ-ja 70-80, az ausztráliai átlag 50-60, vagyis egy középsúlyos mentális retarádicóról beszélhezünk. Az elmúlt 30-40 évben az ausztrál kormány is elkezdte a PC nevében tápolni őket, kettőt lehet találni, milyen eredménnyel :D

Ja, igen az ausztraloidok ugye India déli részén vonultak át, aztán Indokína, majd a mai Malajzia és Indonézia területén át Ausztráliába. A hátrahagyott porontyaik miatt barnabőrűek (és primitívek) a délkelet-ázsiaiak és az indiaiak. Az ausztraloidokkal keveredett délindiai dravidák általunk ismert itteni leszármazottai a cigányok.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2018.02.11. 17:44:15

Én kizárólag a könnyed mozit szeretem, mint Habsburg Ottó anno. Ő James Bond filmeken lazított, én meg bármilyen sci-fin-n, akciófilmen. Még a Marvel hülyeségeit is megnéztem. A Thor első filmje még tetszett is. A második is elment. Szoktam olvasni filmkritikákat, és az Indexnek korábban voltak jó kritikái. Elolvastam a Thor 3-ról mit írnak. Csupa jót. Már töltöttem is le. 5 perc után feladtam. Nem én változtam meg, ők mentek le színvonalban a béka segge alá. Az, hogy már minden filmben van egy-két homokos pár, leszbikus főhősnő, szinte elviselhető, ha van sztori. Az új Star Wars-t három részletben tudtam csak megnézni, de azt is minek.

A liberális demokráciának nevezett vírus el akarja pusztítani az emberi civilizációt, ez világos. Egy véletlen folytán kiváló párhuzamot találtam egy korábbi fejlett kultúra pusztulása és a miénk között: a római birodalom. Ugyanez zajlott ott is a végórákban, mint, ami itt zajlik a mi korunkban. Ajánlom olvasmánynak Ammianus Marcellinus: Róma története, Montesquieu: A rómaiak nagysága és hanyatlása, illetve Marcus Aurelius: Elmélkedések című írásokat. Mintha a mai társadalomról olvasnánk.

Aurelius Respectus 2018.02.11. 20:07:43

@MyNick0: A latinok közül is sokan elég masszívan bűnöznek kétségtelen, de az egy néger specialitás, hogy ha megvernek egy négert a rendőrök vagy áramszünet van, első dolguk elkezdeni kirabolni a boltokat és fehéreket verni az utcán.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.02.12. 01:30:39

@Aurelius Respectus: Amit mondasz, bár vitathatatlan, de sajnos tagadható. Alapvető, az orrunk előtt zajló minták tudomásulvétele (és analizálása) rasszizmus, antiszemitizmus, gonosz elnyomó utálatos ciszfehér macsóerőszakpénisz.

Deansdale 2018.02.12. 08:21:33

@Aurelius Respectus: "ha megvernek egy négert a rendőrök vagy áramszünet van, első dolguk elkezdeni kirabolni a boltokat és fehéreket verni az utcán"

Egy ideig az USA-ról hirdették azt, hogy bizonyíték a diverzitás működésére, bár ez már régebben is csak úgy ment, hogy szándékosan nem vontak le bizonyos következtetéseket, letagadtak összefüggéseket. Pl. az, hogy az USA-ban kiugróan magas a (fegyveres) bűnözés, egyértelműen a diverzitásnak köszönhető. Az USA így inkább arra példa, hogy a fajok összekeveredése folyamatos konfliktusforrás. Különösen akkor, ha beindul a kultúrmarxista gépezet, és az aktivistái által elkezdi hergelni a leghülyébbeket és legerőszakosabbakat.

KalmanBlog 2018.02.12. 10:59:16

@Deansdale: Liberális körökben az USA a mai napig a megvalósult működő diverzitás. Nemrég vitatkoztam erről és mikor mondtam, hogy sehol a világon még soha nem működött a diverzitás, akkor egyből rávágták, hogy miért az USA nem működik?

És annyiból igazuk van, hogy működik, sőt sokak számára még csillog is. Érdekes, hogy ugyanazt mennyire másképp látjuk a politikai árok két oldaláról.

Mivel lehet egyébként objektíven bizonyítani, hogy nem működik a diverzitásuk? Mit mondanátok annak, aki ezzel a kontrával jön a diverzitásellenes érvelésre?

Papírsárkány 2018.02.12. 11:04:54

@Mr Falafel: "Egy véletlen folytán..."
Aha. Persze.

Deansdale 2018.02.12. 11:17:43

@KalmanBlog: Aha, "működik", csak a bűnözés a kevésbé diverz országokénak a sokszorosa, és ahogy enyhül a fehér szigor a kisebbségeken úgy romlik tovább a helyzet. Itt kifejezetten nem akarok rasszista lenni, dehát ez van: amíg a fehérek rendet tartottak még tűrhető volt a szitu, de ahogy politikailag és rendfenntartás tekintetében is egyre többet engednek a színeseknek úgy tolódnak Dél-Afrika felé. Már megindult a fehér emberek szobrainak döntögetése is, ha így haladnak a csodás diverz kísérlet pár éven belül tömeges vérengzésbe torkollik. Ahhoz, hogy a diverzitás (legalább papíron) működhessen vagy egyenrangú feleknek kell tudatos szövetségben működnie, vagy pedig kell egy domináns faj ami rendet tart és faji konfliktusokat nem enged kibontakozni - bár ez utóbbi nem is igazi diverzitás a szó libsi értelmében, hiszen kasztrendszerre épül. Mindenesetre az USA megpróbált az utóbbiból átmenni az előbbibe, és ez bizonyos fajokkal működött is, akik képesek voltak felnőni a feladathoz, de napról napra nyilvánvalóbb, hogy vannak akik erre képtelenek.

Deansdale 2018.02.12. 11:23:52

@KalmanBlog: A legegyszerűbb válasz talán az, hogy a legtöbb kisebbség szemmel láthatóan NEM AKARJA a diverzitást. A diverzitás egy balos-fehér (illetve zsidó, de ezt nem muszáj mindig mindenkinek fölemlegetni :) eszme, amit minden más fajra rá akarunk erőltetni, ők pedig többnyire ellenállnak, de mi ettől függetlenül sikernek könyveljük el azt amennyit rájuk erőszakoltunk. Akik az USA-ba emigrálnak azok nem a multikulti emberkísérlet miatt mennek, hanem a gazdagságért, és ezt elég jól bizonyítja hogy a megérkezésük után a hasonszőrűekkel kis buborékokat alkotnak, nem vegyülnek mások közé. Az egy hülye tévképzet, hogy minden faj akarja a diverz létformát, csak néhány fehér náci áll ellen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2018.02.12. 11:38:18

@Papírsárkány: Pedig de. Attiláról kerestem történelmi feljegyzéseket. Egészen pontosan Priszkosz feljegyzéseit. Így jött a képbe Montesquieu és Marcellinus. Elképesztő, ahogy leírják a "migránsok" befogadását, majd azt, hogyan rombolják le a birodalmat a befogadottak. Nem mellesleg Attilát egy művelt uralkodónak írják le, pusztán azt fitymálják, hogy fából van a palotája, de azért hozzá járnak engedélyért Európa uralkodói. Naná, hogy a moslék magyar bolsevikok el akarják tagadni a származásunkat!

Papírsárkány 2018.02.12. 11:45:52

@Mr Falafel: Elnézést, miután elküldtem sejtettem meg, hogy félreérthető lesz. Nem a megtalálásának véletlenségét kívántam megkérdőjelezni, hanem a párhuzam véletlenségét :)

gazellla · http://prochristo.blogspot.hu/ 2018.02.12. 13:02:19

@Deansdale: Igen, pl. a múltkor hallottam a vonaton, ahogy két cigány azért piszkálja a harmadikat, mert ő csak félcigány.

Igazából két amúgy azonos hátterű ember se bír meglenni egymás mellett hosszútávon (ld. válások száma), ami ugyebár liberális szemmel tök oké, de rasszokat és népeket felbonthatatlan "házasságra" akarnak kényszeríteni.

KalmanBlog 2018.02.12. 13:04:15

@Mr Falafel: Mondjuk ha kőből lett volna a palotája, akkor talán maradt volna valami belőle mára is. Bár valószínű, hogy széthordták volna azt is a történelem-hamisítók.

Az általad említett párhuzamról egyébként vannak férfiszféra írások is, csak ők a feminizmus szempontjából vizsgálják, nem bevándorlásból (persze ha végiggondoljuk, ezek is összefüggenek). Pl: heartiste.wordpress.com/2010/12/27/feminism-responsible-for-the-fall-of-rome/

Spiró Györgynek néztem meg régebben egy előadását Rómáról és a Zsidó háborúkról. Amikor azt néztem ütött szöget a fejemben az az állítása, hogy az ókori Róma nem változtatta meg a birodalomba becsatolt népek kultúráját. Sőt az önrendelkezésük egy részét is meghagyta. Egyedül az adófizetést tette kötelezővé.

Általában a háborúk és a gazdaság szempontjából vizsgáljuk (tanítják) a történelmet, de ma már tudjuk, hogy hosszútávon a kultúra az ami meghatározza a világot. És efölött a kulturális változás felett el szokás siklani, hogy a teljes (oké, nem tudom mennyire volt teljes, aki jobban tudja javítson ki) vallási és gondolat szabadságból hogyan jutott el a birodalom oda, hogy kötelező államvallás lett és a régi hitek követőit üldözni kezdték?

És ha a kulturális változások mellé tesszük a demográfiát, akkor vajon van-e összefüggés a zsidó háborúk és ezen kulturális változás között?

KalmanBlog 2018.02.12. 13:10:25

@KalmanBlog: Eredetileg nem erre az előadásra gondoltam, de most belenézve ez is érdekes:
www.youtube.com/watch?v=uPvEcRTxsOU&feature=youtu.be&t=2549

KalmanBlog 2018.02.12. 14:00:23

@Deansdale: Igen, a fajták szerinti elkülönülés jól ismert tény. De ezt a szőnyeg alá lehet söpörni azzal, hogy ez átmeneti. Ami még igaz is lehet, ha tényleg bekövetkezik a keveredés, akkor átmenetinek fog bizonyulni. Jó kérdés, hogy tényleg bekövetkezik-e a keveredés, vagy mindigis maradnak zárva maradó közösségek?

Igazából a bűnözési statisztika volna objektív érv, erre meg azt mondják, hogy azért bűnöznek, mert nincs pénzük meg oktatásuk. Amit mi nem érzünk igaznak, de megintcsak nehéz rá okosat mondani.

És az is úgy tűnik, hogy annak ellenére, hogy vannak ezek a problémáik, a gazdaság mégiscsak működik. Legalábbis innen úgy látjuk. A kontinens közepén lévő porfészkekbe vagy a rozsdatemetőkbe nem látunk bele, vagy ha belelátunk nehéz összehasonlítani lecsúszott kelet-magyarországi településekkel, hogy akkor melyik a rosszabb.

Mindegy is, a balosokkal nem érdemes vitatkozni :-)

Aurelius Respectus 2018.02.12. 14:51:38

@Deansdale: Ez sajnálatos, mert ha az USA már nem lesz fogadóhelye az európai bevándorlóknak, hova fognak menekülni a liberálisok és balosok nyugatról, ha beomlik a rendszer a színesek miatt ? Végén még hozzánk jönnének a keleti térségbe és itt folytatnák a rombolást.

Aurelius Respectus 2018.02.12. 15:02:06

@Deansdale: A helyzet azért annyival jobb az USA-ban, hogy sok jobboldali fehér fegyveres csoport létezik, akik fel tudnák venni a harcot, ha összeomlik a rendszer, Európában meg itt állnánk védtelenül, mert tilos magánembereknek a fegyvertartás, viszont a bűnözőknek van fegyvere.

DennisVT1 2018.02.12. 16:03:50

@KalmanBlog: "Igazából a bűnözési statisztika volna objektív érv, erre meg azt mondják, hogy azért bűnöznek, mert nincs pénzük meg oktatásuk. Amit mi nem érzünk igaznak, de megintcsak nehéz rá okosat mondani."

Van egy videó youtubeon, ahol az általam nagyra tartott Ben Shapiro beszél egy "vitaműsorban" a rasszizmusról, white privilege-ről, stb. Őt is hasonló érvekkel szembesítették, mire elmondta, hogy volt egy kutatás az USA-ban, ami arra jutott, hogy 3 dolgot kell tenni, hogy az ember ne legyen tartósan szegénységben:
1: be kell fejezni a középiskolát.
2: nem szabad házasságon kívül gyereket vállalni
3: és el kell menni valamit dolgozni.

Ennyi.
És milyen érdekes, a feketék pont mindháromban kimagaslóak. Arányaiban sokkal többen hagyják abba feketék a sulit, sokkal több a fekete egyedülálló anya, és a munkanélküli/bűnöző.
Úgy érvelt, hogy ennek semmi köze a rasszhoz, de annál több köze van a kultúrához. És ha valaki ezzel nem ért egyet,akkor magyarázza már meg, hogy hogy lehet pl az, hogya 70es években még vmi 20% volt a csonka családok aránya a fekete közösségben, ma meg 70%.
Vajon amerika rasszistább lenne most, több évtizednyi civiljogi sikerek után, mint volt 50 évvel ezelőtt?

Itt ér véget a videó.

ArriMedes 2018.02.12. 16:17:56

Gillian Flynn, a holtodiglan (gone girl) szerzője és a film forgatókönyvírója is elmondta véleményét a metoo-kérdésben.

"...it all boils down to this: America values women less than men."

"I look at my daughter ...my fearless, vibrant 3-year-old daughter, and I worry about whether she’ll be crushed by this world."

I’d like to scrape up some sense of triumph over the fact that many courageous women have raised their voices. But I don’t feel triumphant. I feel humiliated and angry.
They hate us. That’s my immediate thought, with each new revelation: They hate us. And then, a more sick-making suspicion: They don’t care about us enough to hate us. We are simply a form of livestock.
No, not all men, and not even most—but enough. Regardless of our intelligence, wit or perseverance, we are still judged by our faces, breasts and asses."

defender3 2018.02.12. 17:45:42

Nem kell aggódni. Pár év és lesz feka James Bond majd lesz Jessica Bond is. Aki tök simán lever majd 10 100+ kg-os gyakorlott testőrt is valamelyik küldetése során.

A Star Wars meg ezentúl arról fog szólni, hogy a fehér férfi a gonosz, akit le kell győzni és a jók pedig a nők és minden egyéb rassz.

KalmanBlog 2018.02.12. 17:58:43

@ArriMedes: Gillian Flynn Wikipédiáról:

"They met through a grad school classmate at Northwestern,[36] but did not start dating until she moved back to Chicago from New York City in her mid-30s."

Szóval a fal után kezdett randizni a gyerekkori osztálytársával, aki aztán feleségül vette. Szegény ember, jobbat érdemelt volna... A suliban még biztos vállalhatóan nézett ki, aztán az a kép rögzült benne.

Papírsárkány 2018.02.13. 13:20:09

@defender3: Jessica Bond még nincs, van helyette Atomic Blonde
www.imdb.com/title/tt2406566/

Deansdale 2018.02.13. 16:02:38

@KalmanBlog: Talán túlbonyolítottam a témát, az USA mint "melting pot", vagyis kultúra- és fajkeverő kezdeményezés sikertelenségére a legegyszerűbb bizonyíték a folyamatos faji konfliktus, amit 100+ évvel a rabszolgaság beszüntetése után sem sikerült felszámolni, sőt, most erősebb mint az utóbbi évtizedekben bármikor. A faji erőszaknak évente többtízezer áldozata van odaát - persze nem mind halálos, van akit "csak" megvernek, megerőszakolnak mert más a színe (többnyire azért mert fehér). Ha ilyen az, amikor a multikulti működik, akkor milyen az ha nem, és persze ez esetben a működő multikultiból sem kérünk, köszi szépen. Szép a balos elképzelés, hogy ezek a problémák majd lassan elcsitulnak, csakhát erre még tényleg nem volt még példa a történelemben, és hát meddig kell tűrni a fehéreknek ahhoz, hogy végül kijelenthessük, az optimista feltételezések nem váltak be? Még 100 év, vagy 200?

Persze azt sem ártana megértetni a libsikkel, hogy ők maguk (is) akadályozzák a helyzet rendeződését azzal, hogy folyamatosan hergelik a színeseket.

Deansdale 2018.02.13. 16:04:12

Ja, szolgálati közlemény: számteches gondjaim vannak, csak ritkábban tudok kommentelni, kis türelmet kérek mindenkitől aki hozzám szól és választ vár :)

Asidotus 2018.02.14. 20:14:51

A multikultit, a diverzitást az USA-ban eredetileg úgy értelmezték, hogy a különböző, de EURÓPAI népek keveredését. Népek olvasztótégelye, nem a fajoké. Csak nézőpont kérdése, hogy az angol gyökerű országba áramló ír, német, olasz, magyar, stb. népeket fogod fel különbözőségnek, vagy a néger, latino és ázsiai népeket is.
Az a fajta keveredés, ami Európából jött, az vitte előre Amerikát, nem az, amiről manapság beszélnek az afrikai meg arab muszlimok beözönlése

ArriMedes 2018.02.15. 14:29:20

index.hu/kultur/2018/02/15/rose_mcgowan_brave_szexualis_zaklatas_nemi_eroszak_harvey_weinstein_hollywood_nok_elleni_eroszak/

Képzeld el, hogy a vállalat, amelynek dolgozol, az alapján ítéli meg az értékedet, hogy mennyi ondót tudsz lecsapolni egy névtelen férfitömegtől. Mert hát tudod, ha idegen férfiak maszturbálnak a filmjeidre, biztosan értékes vagy. Úgy hangzik, mintha egy szexmunkásról lenne szó, ugye? Nem jársz messze a valóságtól.”

rose "bűbájos boszorka" mcgowan, akit az index-cikk címében tévesen hollywoody sztárnak neveznek

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.02.16. 11:14:58

@gazellla: Én a múltkor a villamoson láttam azt az esetet, hogy két arab fiatalember ült, nem messze tőlük meg egy kcicomázott cigányasszony, aki hamarább leszállt. Mikor leszállt, ott álltam nem messze tőle és hallhatóan megjegyezte magában: "Na, a sok büdös arab!"

Papírsárkány 2018.02.16. 12:13:57

@Sipi81: Biztos aggódik, hogy őket nem lehet majd white guilt-tel manipulálni :)

GABOR2 2018.02.16. 16:11:16

A Justice League kezdésében meg az van, hogy nincs szuperman így fehér férfiak támadják meg szegény muszlim nő árusokat.

GABOR2 2018.02.16. 16:12:30

Egy korai trailer alá irta tán egy fekete fickó, hogy annyira idegennek és eröltetnek érzi az egészet, hogy feszeng az egésztől... Afrikaiak titokban szuperfejlettek hát persze...

Mia and me 2018.02.16. 19:49:36

@Asidotus: "eredetileg úgy értelmezték, hogy a különböző, de EURÓPAI népek keveredését. Népek olvasztótégelye, nem a fajoké."

Nem kötözködés :)
de az összes ember egy faj.
Amit te itt akartál írni az a rassz szerintem.