HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • -JzK-: paleoszex.blog.hu/2018/06/17/hogyan_hat_a_nemen_beluli_vetelkedes_a_migransok_megitelesere (2018.06.18. 02:21) Az év legfontosabb híre
  • som tam: @Deansdale: ez igy van. csakhogy orokbefogadasnal peldaul a gyerekek nagy reszenel szoba se kerul, hogy mas orokbefogadna oket. igy a hetero szulo alternativa nem is jatszik. (2018.06.17. 14:17) A cikk, amiben elmagyarázom a politikai helyzetet
  • Deansdale: @som tam: Az elején azt mondja amit én is, hogy egy meleg pár nem tud hetero szerepmintákat adni a gyerekeknek. A dolog nem olyan egyszerű, hogy ha otthon nyugi van és nem verik a gyereket akkor min... (2018.06.17. 09:25) A cikk, amiben elmagyarázom a politikai helyzetet
  • Deansdale: @-JzK-: "Egyre terjed az Orbán-féle illiberalizmus, pedig a liberális demokráciából hosszú távon sokkal többet profitálnak a polgáremberek." Aki manapság még mindig ragaszkodik ehhez az elképzelésh... (2018.06.17. 09:15) Az év legfontosabb híre
  • som tam: @som tam: bar szerintem meg mindig az a kerdes, hogy a gyereknek a buzi szuloktol vagy az arvahazbol kikerulve van-e tobb eselyuk egy jobb eletre. (2018.06.17. 07:08) A cikk, amiben elmagyarázom a politikai helyzetet
  • Utolsó 20

Az év legfontosabb híre

2018.05.27. 20:13 Deansdale

Korea atomtalanítása lópikula, a terrortámadások lényegtelenek - ami most fontos, és mégis elsiklik a tömegek ingerküszöbe alatt: Tommy Robinsont letartóztatták és bebörtönözték, mert a politikai véleménye nem tetszett az angol kormánynak. Az utcáról vitték el a rendőrök, holott semmi illegálisat nem követett el és semmilyen fel- vagy bejelentés nem érkezett róla, és még aznap(!) 13 hónap börtönre ítélték. Aki valaha is hallott már bíróságokról, az tudhatja, hogy mennyire abszurd valakit a letartóztatása napján már el is ítélni - erre előre készülni kellett, tudatosan, az érintetteknek időben szólva, hogy olajozottan menjen minden.

A magyar sajtóban is megtalálható cikkek azt írják azért csukták le, mert az egyik tömegesen nemi erőszakoló muszlim banda tárgyalásáról tudósított, de ez tévedés - az csak egy körülmény volt, nem ok. Ott kapták el, mert tudták, hogy ott lesz, de előre készültek a dologra. A letartóztatás valódi oka az, hogy Tommy nem hajlandó sem áttérni az angol kormány által elfogadott politikai nézetekre, sem bekussolni - évek óta pimaszkodik azzal, hogy saját véleményt merészel formálni, ami a hatalomban ülőkével nem egyezik. Ez a felforgató elem ellenzi a radikális, militáns iszlám terjedését Nagy-Britanniában! Manapság az ilyesmi nem polkorrekt, ez gondolatbűn, amit az állam nem tűrhet. Igen, visszazuhantunk cirka 60 évet, egyenesen a hidegháborús korszakba: a liberális és felvilágosult, EU-tag Britanniában politikai disszidenseket tartóztatnak le és börtönöznek be. És ha ez egyvalakivel megeshet, akkor megeshet bárkivel. Ez olyannyira bizonyos, hogy már meg is történt - nem Tommy az első, és nem is az utolsó. Bármennyire is hihetetlen, elképzelhetetlenül abszurd: nyugat-európában nincs szólásszabadság és nincs jogbiztonság - akinek más véleménye merészel lenni, az megy a börtönbe, egyenesen az utcáról, indok nélkül, gyorsított eljárásban. És ha ez a "más vélemény" történetesen az iszlámmal kapcsolatos, akkor akár bele is nyugodhat, hogy az állam halálos ítéletet mondott ki rá, mert az angol börtönöket (a hatóságok hallgatólagos tudomása mellett) muzulmán bandák uralják, amik örömmel teszik el láb alól vallásuk ellenségeit. Erre is van példa, senki ne gondolja, hogy túlzok: Kevin Crehan azt a félelmetes bűnt követte el, hogy szalonnát hagyott egy mecset előtt, ezért nyilván börtönbe küldte az angol igazságszolgáltatás, ahol rejtélyes körülmények (vagyis a muszlim bandák kezei) között meg is halt.

Robinson ügyében hab a tortán, hogy a bíróság hírzárlatot rendelt el, vagyis még beszélni is tilos a dologról - ha egy angol lap hasábjain szóba kerül az illető emberi jogainak sárba tiprása, azt komolyan megbüntetik. Kezd már eléggé orwellinek látszani az ügy? Szó szerint eltüntetnek valakit, akinek a létezése tüske az állam oldalában, aztán betiltják, hogy a sajtó szóba hozza a dolgot. És még vannak hülyék, akik szerint itt nincs sajtószabadság, de bezzeg a felvilágosult nyugaton...?

...

Képzeljük el mi történne, ha valami hasonló a hazánkban játszódna le. Mi lehet erre analógia? Mondjuk egy nyilvános kormányellenes tüntetésen megjelenik pár rendőr, letartóztatják az éppen beszédet mondó Tamás Gáspár Miklóst "a közrend megzavarásáért", még aznap el is ítéli a bíróság, és bedobják egy olyan börtönbe, ahol közismerten radikális skinheadek és neonácik ülnek, akik már korábban is tettek el láb alól libsiket ugyanabban az intézményben. Mit mondana erre az ellenzék? Semmit, mert a fidesz betiltaná, hogy a sajtó beszéljen az ügyről. Kezd már eléggé orwellinek látszani az ügy? Még a nemzetközi sajtó is arról zengene, hogy a magyar kormány nyíltan fasiszta, elnyomó és zsarnoki, és nemzetközi fellépés szükséges az Orbán-kormány azonnali eltávolítására. Ugyanakkor viszont ez a szitu simán előállhat Nagy-Britanniában, és a kutya sem fütyül rá, ugyanis ott nem egy globalista-progresszívet ítélt el a kormány, hanem egy nacionalista-konzervatívot, és azt szabad, azzal nincs semmi gond, azoknak nincsenek emberi jogai.

247 komment

Címkék: szép új világ piros és kék pirula Tommy Robinson

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GABOR2 2018.06.03. 15:42:30

"Épp az imént írtam le, hogy ez miért nem igaz. Az, hogy másokkal együtt te is ezt kézpeled, csak annyit jelent, hogy te is átvered magad ezzel a dumával. Ny-eu tele van jól kereső középosztálybeli családokkal akik nem vállalnak gyereket - hiába mondod, hogy itt máshogy lenne, erre nincs semmi bizonyíték."

Olyan kisebb értékű bizonyíték van, hogy felmérések szerint Nyugaton már eleve sokan nem akarnak gyereket, míg itthon azt nyilatkozzák, hogy akarnának.

A nyugati kőgazdaság sem annyira biztos, inkább csak a felszín csillog. Hatalmas a háztartások adóssága és sokan hitelből flancolnak. www.origo.hu/gazdasag/20171121-az-amerikai-haztartasok-adossaga116-milliard-dollarral-nott.html

Plusz sokan olyan diplomát választottak mint gender studies és Liberal Arts ami nem fizet jól, de van néhány tízezer dollár adósságuk hogy elvégezték cserébe.

www.origo.hu/gazdasag/20161013-1300-milliard-dollarral-tartoznak-az-amerikai-diakhitelesek.html

Aurelius Respectus 2018.06.03. 15:49:14

@GABOR2: Alapból sajnálom még azokat az embereket is akik hibáztak, de akik ilyen szakokat végeztek mint a genderképzés, sok pénzért, azok megérdemlik a szenvedést.

GABOR2 2018.06.03. 15:53:34

@Aurelius Respectus: Tedd amit szeretnel a pénz majd követ és hasonló agymosások... plusz talán tehetségtelenség a STEM diplomákhoz, de a "diploma mindenképpen kell" mentalitás ezt eredményezte.

-JzK- 2018.06.04. 14:47:29

@-JzK-:

Ez meg külön jópofa:

tldr.444.hu/2017/12/04/ketteszakadt-a-magyar-csaladpolitika-a-tehetosebbekre-ontik-a-penzt-a-szegenyebbeket-egyre-inkabb-magukra-hagyjak

ugye a szokásos síráson túl, hogy nem "a szegények" (értsd cigányok és white trash) kapják a kalácsot, hanem a termékeny középosztály, amely meg is érdemli, ez a rész ragadott meg:

"A családi adókedvezménynek van még egy következménye, amire ritkán szoktunk gondolni: az adókedvezményt jellemzően a férfiak veszik igénybe, hiszen a magyar munkaerőpiac jellemzői miatt általában az ő jövedelmük a magasabb. És ezért nem egy olyan esetet ismerni, amikor egy megromlott kapcsolat esetén nem válik el a pár, a nő kénytelen a kapcsolatban maradni, hogy nehogy elessen a gyerekkel együtt a családi adókedvezménytől. Szikra a családi pótlék és a GYES elsorvasztásának tudja be, hogy ugyan az elmúlt években a legtöbb demográfiai kategóriában csökkent a szegénység az országban, de egy kategóriában látványosan nőtt: az egyszülős családok egyharmada él szegénységben. Ezek döntő többsége az anya egy vagy több gyermekkel.

„GENDERSZEMPONTBÓL, TEHÁT A FÉRFIAK ÉS A NŐK EGYENLŐSÉGE SZEMPONTJÁBÓL IS KÁROS A CSALÁDI ADÓKEDVEZMÉNY, KISZOLGÁLTATOTTABB HELYZETBE TUDJA HOZNI A NŐKET, MINTHA OLYAN KÉSZPÉNZES ELLÁTÁST KAPNÁNAK, AMI JELLEMZŐEN AZ Ő SZÁMLÁJUKRA ÉRKEZIK.”"

Úristen, kevésbé fognak elválni a nők! Ez szörnyű!

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.06.04. 16:57:54

@Mia and me: ":D hát pedig a föld erre lett kitalálva a teremtésnél :)"

Csak aztán jött Éva az almával... :-)

Mia and me 2018.06.04. 17:05:59

@-JzK-: ez szerintem teljesen korrekt a problémák összeszedésében.

És még most fognak az 50-es években születettek úgy "elöregedni" hogy gondozni, törődni kell velük is... A mai 30-40-es korosztály bele fog zakkanni hogy a gyerekét taníttassa, lakást vagy valami életkezdőd gyűjtsön neki, meg mellette a demens nagyit és anyját is gondozza, vagy gondoztassa? Plusz természetesen álljon helyt ffiként és nőként a kapitalista munkahelyeken is (esetleg még rettegjen, mert jó 10-15 év van hátra a saját lakásának hiteléből...)

A cikk ugyan a nőkről szól főleg, de ott a sorok között az egész ma dolgozó társadalom tragédiája :/

Mia and me 2018.06.04. 17:07:53

@Sipi81: :)
igen, de előtte Ádám hisztizett az Istennek, mert a vele egyenjogú :), önálló Lilith nem felelt meg neki... ;-)
Utána kapta csak maga mellé a saját bordájából a manipulatívan szelíd rábeszélő Évikét :)

Deansdale 2018.06.04. 17:14:43

@Mia and me: "30-40-es korosztály bele fog zakkanni hogy a gyerekét taníttassa, lakást vagy valami életkezdőd gyűjtsön neki, meg mellette a demens nagyit és anyját is gondozza"

A cigóknál ez a probléma fel sem merül, tudod miért? Mert korán szülnek, sokat, és értéknek tekintik a családot, úgyhogy mindig van valaki aki ápolja az ápolandókat. Az, hogy mi a gyerekeinket és szüleinket egyaránt nyűgnek látjuk mutatja, hogy mennyire eltévedtünk.

Mia and me 2018.06.04. 17:15:20

@-JzK-: "A CSALÁDI ADÓKEDVEZMÉNY, KISZOLGÁLTATOTTABB HELYZETBE TUDJA HOZNI A NŐKET, MINTHA OLYAN KÉSZPÉNZES ELLÁTÁST KAPNÁNAK"

Az egész cikk gáz, főleg mivel a családi adókedvezmény nem a ffinak és nem a nőnek jár, hanem a gyereknek.

Ezt simán lehetne úgy intézni, hogy amikor válás van, automatice az a fél veheti csak igénybe, akinél a gyerek marad.

Vagy valami olyan utalványban kapni- ami a gyerekre használható fel.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.06.04. 17:15:31

@Mia and me: " önálló Lilith nem felelt meg neki... ;-)"
Ja, csak az a baj hogy erről az egész Lilith-történetről egy szó sincs a Bibliában. ;-)

"manipulatívan szelíd rábeszélő Évikét "
Ja és azóta se tanultunk belőle mi férfiak...

Mia and me 2018.06.04. 17:22:03

@Deansdale: szerintem nem nyűgnek látjuk, csak még nem találták fel azt hogy 24 órából hogy tudsz 72-t csinálni.

Nekünk is van olyan rokonunk aki vidéken él, szerintem ellátást igényelne, bár őszerinte meg nem, és is nem költözik sehová senki mellé- egy aktív dolgozó se tudja azt vállalni hogy heti hétszer leugrik 200 km-re és ellátja őt... a gondozás meg azért egyrészt lutri, másrészt meg igen súlyos pénzekbe kerül.
Na most ha szüleink is megrokkannak majd, akkor azok meg a másik irányba 200 km-re vannak, most akkor egyikünk ingázzon majd az ország két vége között...?.. .Mert azért azt tudni kell, hogy az öregek már nem mennek sehová, "mi fiatalok" menjünk.

szóval azért nem olyan egyszerű ez ma már amikor a családok nagy része nem egy db faluban születik meg 4 egymás utáni generáció és nem 2 utcányira egymástól élik az életüket, hanem szanaszét.

GABOR2 2018.06.04. 17:23:15

@Deansdale: Nem tehetnék meg, ha nem kapnának segílykét, azonkívül ha középosztálybeliként akarod nevelni a gyereket, akkor sok drága cucc kell neki. Ha nem teszed kiközösítik, meg nem érti meg a modern digitális cuccokat. Persze amit te magyarázol az is igaz, de bár nem szeretem ezt a közhelyet az igazság a kettő között van.

Mia and me 2018.06.04. 17:23:20

@Sipi81: "Ja, csak az a baj hogy erről az egész Lilith-történetről egy szó sincs a Bibliában. ;-)"

a Biblia patriarcha mese.. :) sokminden nem maradt benne :) az emberiség történetéből.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.06.04. 17:25:35

@Mia and me: Bezzeg a középkorban kiötlött Lilith-mítosz a színtiszta valóság. :-)

Mia and me 2018.06.04. 17:32:35

@Sipi81: hát ha nem is színtiszta, de egy színfolt, és még lehet is benne valami... mivel a pasik azóta is ott ....szák el, hogy amelyik nő olyan önálló mint ők, arra orrolnak, azzal nincsenek kibékülve, ... amelyik meg hízelgő kígyó, azzal elkezdenek szaporodni :), aztán 15 év múlva Vicus mindent visz ;-)

Deansdale 2018.06.04. 18:12:05

@Mia and me: "a pasik azóta is ott ....szák el, hogy amelyik nő olyan önálló mint ők, arra orrolnak, azzal nincsenek kibékülve"

Ezt honnan veszed? Remélem nem a klasszikus hülyeségre gondolsz, hogy "a férfiak félnek az XY nőktől" :) Szerintem szívből letojjuk, hogy egy nő mennyire gondolja magát önállónak, ez kb. annyira releváns mint hogy a kék vagy a zöld színt szereti-e jobban. A férfinak nem az kell, hogy a nő ne legyen önálló, vagy hogy hízelegjen, hanem hogy legyen kellemes a társasága. Amelyik nőt kerülik a minőségi férfiak (és aki általában veri a mellét, hogy ő "erős" és "független"), az simán csak kellemetlen természetű: kötekedő, hisztis, feminista.

Mia and me 2018.06.04. 21:00:12

@Deansdale: lazíts kicsit, a :) és a ;-) jelek mutatták a mondandóm komolyságát...

A feminista nőket nem kerülik :) amúgy, csak akkor ha csúnyák és/vagy hájasak :D.

Sadist 2018.06.04. 21:30:37

Egyébként az index csütörtök éjjel egykor kirakta a hírt a címoldalra, de reggelre lesüllyedt a többi cikk közé. Meg természetesen facebook posztot se csináltak neki, nehogy kommentelhető legyen. De legalább fény derült arra, hogy a mainstream (kultúrbalos) média miért nem írt róla:
"Olaj volt a tűzre, hogy a Robinson ügyét tárgyaló bíró is letiltotta a médiabeszámolókat addig, amíg a gyermekmolesztálós ügy véget nem ér, úgyhogy a mainstream média kénytelen volt a letartóztatásról tudósító cikkeket visszavonni"

-JzK- 2018.06.04. 22:02:31

@Mia and me:

Tudtommal ez a törvény szerint alapból így van, legalábbis elég abszurd lenne, hogy a gyerektől külön élő apa a válás után továbbra is igénybe venné a családi adókedvezményt.

A cikk arra gondol, hogy mivel általában az apa a jobban kereső, ezért a családi adókedvezmény, annak százalékos jellege miatt, akkor éri meg, ha ez az bizonyos jólkereső apa marad a háznál. Egy 200ezres fizunál nem akkora biznisz, mint egy 400ezresnél.

Így a válás után a háztartás nem csak az apa fizetésétől esik el (mínusz tartásdíj), hanem a családi adókedvezmény azon részétől, amely a saját illetve az apa fizetése közti különbségből adódik.

És emiatt a nő kénytelen lesz emelett a disznó patriarcha mellett megmaradni, holott a "szíve szent szava" már máshova húzna.

Mia and me 2018.06.04. 22:19:01

@-JzK-: persze, nyilván itt akkor "érdekes" a velemaradás vagy nem velemaradás, ha a nő fizetése annyira kevés, hogy ő egyedül nem tudja kihasználni a családi adó vagy járulékkedvezményt maga. És ilyen szempontból viszont igaza van a cikknek, hogy az a gyereknek jár - tehát ha mondjuk 10 év után meg 3 gyerekkel válik az anya, akkor logikus lenne, hogy valamilyen juttatásban megkapja az egyedül maradt szülő a gyereknek- a gyerek jogán a teljes családi kedvezményt - feltéve hogy van munkája, akár csak minimálbéres is. Mivel így a szülők fasirtja miatt a rendszer tulajdonképp a gyerektől von meg kedvezményt. Ráadásul olyan gyerektől, aki feltételezhetően fehér gyerek :), hiszen az induló felállás az a családmodell volt amit a kormány kultivál és díjaz.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.06.05. 09:48:07

@Mia and me: "A feminista nőket nem kerülik :) amúgy, csak akkor ha csúnyák és/vagy hájasak"
Azért remélem ezen már nem lepődsz meg ennyi év férfiszférás blogolvasás után. :-)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.06.05. 10:13:43

@Deansdale: Ez a "férfiak félnek az erős nőktől" című sirám egy nő szájából ugyanannak a megfelelője amikor a tutyimutyi és határozatlan férfi siránkozik hogy a nők meg vele nem akarnak kezdeni. Ugyanannak az éremnek a két oldala.

DennisVT1 2018.06.05. 18:03:19

Sztem ez is beillik az év híre mintába:

index.hu/kultur/2018/06/05/nem_lesz_tobb_bikinis_vonulas_a_miss_america_szepsegversenyen/

"A Miss America szépségverseny megválik a fürdőruhás fordulójától, és a jövőben nem a versenyzők külső adottságai alapján választ nyertest, jelentették be a szervezők kedden a Good Morning America című műsorban"

"Carlson szerint a jövőben nem az fog számítani, hogyan néznek ki a versenyzők, hanem hogy mi hagyja el a szájukat, amikor felszólalnak társadalmilag fontos kérdésekben"

Free Helicopter Rides 2018.06.05. 18:38:35

@DennisVT1: Nagyon remélem hogy nem lesznek kirekesztőek, és a férf.. izé.. maszkulin megjelenésű leszbikus transznőket is engedik indulni.

Deansdale 2018.06.05. 20:04:09

@-JzK-: @DennisVT1: Vajon vannak olyan libsik, akik ilyenkor felébrednek, hogy "nahát, szép lassan minden szórakoztató, vicces és örömteli dolgot szétbaszunk ezzel a hadjárattal"?

csi szi 2018.06.05. 21:28:00

@don Fefinho: Ahhoz képest, ami Észak-Amerikában folyik, még a 444 törzskommentelői nagy része is jobbernek számítana ott.
Nálunk szerencsére viszonylag szűk (bár lelkesen aktivistáskodó) kör az, amelyik arra a szintre vagy a közelébe jutott (CEU-n végzett padawanok, néhány belpesti romkocsmabölcsész, bár azok többsége is reakciósnak számítana odakint).

-JzK- 2018.06.06. 01:23:02

Boumediene egyik felszólalása az ENSZ-ben, 1974-ben: „Eljön majd az ideje, mikor férfiak milliói hagyják el a Déli Féltekét hogy az Északi Féltekére menjenek. És nem barátkánt mennek oda. Mivel azért mennek oda, hogy meghódítsák. És meghódítják majd a gyerekeikkel. Az asszonyaink méhei adja meg nekünk majd a győzelmet.“

GABOR2 2018.06.06. 08:26:32

Az átlagos amerikai szülés többe kerül, mint a brit királyi utód világrahozása

Az amerikaiak átlagosan több mint tízezer dollárt fizetnek a szülésért, ami kicsivel több, mint a brit trónörököst világra segítő Lindo Wing magánkórház 8900 dolláros egy napi díja.

makronom.mandiner.hu/cikk/20180605_az_atlagos_amerikai_szules_tobbe_kerul_mint_a_brit_kiralyi_utod_vilagrahozas

VT 135 2018.06.06. 10:10:50

@Deansdale: Tekintve, h a feministák belső lelkivilága és emiatt a világképe is egy totális szenvedés, boldogtalanság és depresszió, nem meglepő, h ezért szeretnék a valós világot is a saját önképükre formálni. H ne legyen akkora a szakadék a belső és külső világ(uk) között.

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.06. 14:58:18

@Aurelius Respectus: @don Fefinho: @Deansdale: @-JzK-:

Én azt se tudom, hogy sírjak vagy nevessek azon, miszerint még mindig megy a Budaházy Edda által felvert szarvihar körül a balhé. Olyanok reagáltak a videójára, természetesen leteremtő szándékkal, mint Puzsér Róbert, Dancsó Péter, Perjés Zoltán, Konok Péter, Vastagbőr, Peter's Blog, Mérce, 168 óra, 444, HVG, Mészáros Luca*. Sebestyén Balázs...

Érdekes, engem nem idegesített fel Edda videója - annak ellenére, hogy engem is betalált vele. Szar videó, szar retorikával. Ugyanakkor azt kell mondanom, mégis csak tud valamit ez a csaj. Hiszen ha annyira "jelentéktelen idióta" lenne, ahogy éppen beállítani szándékozzák, akkor nem kapna ennyi kritikát. Függetlenül attól, hogy bunkó és buta volt Edda a videóban (másképp kellett volna tálalni a mondanivalót), mégis sikerült görbe tükröt állítani a magyar társadalom elé. Igen, fogy a magyar és a cigányok túlszaporodnak minket, igen, fogy Európa, miközben mind Afrikában a négerek, mind Európa belsejében a migrik szaporodnak, nem lesz lassan nyugdíj, egyre kevesebben vállalnak gyereket, lassan ránk omlik az omladozó vár. Az Edda-botrány is arról szól, hogy a magyar társadalom képtelen az önkritikára (és ezáltal önmaga megmentésére), ellenben valakivel feltörli a padlót: jelen pillanatban ez Edda. Edda köpőcsészének használása helyett talán érdemesebb lenne összefogni, és azon dolgozni, hogy kihúzzuk magunkat a szarból.

Edda videóját továbbra is vállalhatatlannak tartom, de képmutatás, ahogy reagálnak erre a szerencsétlenre. Szerintem a magyar társadalom jelenlegi állapota sokkal szégyellni valóbb, mint Edda viselkedése.

Talán ez az egyetlen konstruktív kritika az Edda-videóról - de sajnos ez se megy tovább Edda lehülyézésénél.
peter1989.wordpress.com/2018/06/04/butahazy-magyart-nepesitene/

*Lucáról most hallottam először, állítólag nagyon népszerű az Orbán ellen lázadó fiatalok között.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.06.06. 15:27:26

@DennisVT1: Vagyis a szépségversenyen többé nem a külső fog számítani? :-)
A világot a hülyeség fogja elpusztítani.

Aurelius Respectus 2018.06.06. 15:44:51

@Frederick: Itt az alapvető probléma az egyén érdeke, a társadalom érdeke, a liberális demokrácia és a kapitalizmus ami gyerekírtó rendszer. Teljesen jogos az egyének többségének felháborodása, hiszen a kapitalizmus létbizonytalansággal jár, bármikor elvesztheti a férfi a munkáját és akkor szegénység, nélkülözés vár a családra, ha éppen nagy a munkanélküliség. Egy diktatúra ezt persze tudná ellensúlyozni a normális családok kiemelt támogatásával, miközben a lumpen csoportok nem kapnának támogatást, megsértve a demokrácia egyenlőségi elvét. Aztán ott van a társadalomban az a kisebbségi réteg, akiknek olyan foglalkozása van, hogy bármikor tud munkahelyet váltani és jól is keres és mégsem vállal gyereket, mert inkább élvezni akarja az életet, az jó kérdés hogy őket hogy lehetne rávenni a gyerekvállalásra.

zriff 2018.06.06. 15:55:41

@Frederick: Abban egyetértek, hogy legfontosabb egyéni szinten tisztában lenni magunkkal, hogy akarunk-e családot alapítani, de a karrierépítés mint cél hülyeség, csak kemény munka van semmi más, még ha olyanba is dolgozunk ami tetszik, áldozathozatallal jár.

A kannibál migránsokról meg, lehet hogy viccesnek találja, meg ez a edda se gondolom, hogy tudna komolyabban erről, de már ez sem tréfa: magyaridok.hu/lovas-istvan/olasz-kriminologus-ezt-akarjak-hogy-egy-afrikai-vadember-megegye-lanyuk-szivet-2807037/

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.06. 16:40:18

@zriff: Jó a Péter cikke (szerintem a legjobb, ami Edda ellen íródott, azért is linkeltem), de sajnálatosan 1, lazán és könnyedén kezeli a migráció problémakörét ("úgyse idejönnek!"), 2, ő is Eddát szidalmazza a demográfiai válság elemzése és az esetleges megoldások ismertetése helyett.

A Magyar Idők, mint korrekt újság, és Lovas István, mint korrekt újságíró? Ezt, ugye, te sem gondolod komolyan!

Az Orbán-kormány a röhejesen szar plakátkampánnyal sikeresen lejáratta a migrációval való foglalkozást. Innentől piszok nehéz ezt interpretálni. Üdítő kivételek: Nógrádi György, Póczik Szilveszter.

som tam 2018.06.07. 01:45:00

@DennisVT1:
Nehogy mar ez akkora meglepetes legyen! Miss Helsinki utan...

VT 135 2018.06.07. 04:02:46

Újabb - ráadásul igen veszélyes! - szituáció a mindennapi, nyugati elmebajban: az amcsiknál a "Szent Diverzitás" nevében immár nem az a fontos, h ki a legalkalmasabb repülésirányítónak, hanem az, aki megüti a SJW-k kvótáit. A következő mi lesz? Kirúgják az atomerőművek fehér dolgozóit és berakják helyette a feka csöveseket?
www.youtube.com/watch?v=N9D4oiutJ5c

aldum · http://aldum.pw 2018.06.07. 11:59:21

@Aurelius Respectus:
>hiszen a kapitalizmus létbizonytalansággal jár
Nem a kapitalizmus jar letbizonytalansaggal, hanem a let. Hogy lehet ilyen okorseget mondani? A kapitalizmus egy bizonyitottan hatekony modszer a meglevo bizonytalansag _csokkentesere_, nem pedig oka annak.

Aurelius Respectus 2018.06.07. 12:05:07

@aldum: A feudalizmusban és a szocialista rendszerben is rendelkeztek az emberek megélhetést biztosító földdel vagy biztos munkahellyel, a kapitalista rendszer jellemzője a munkanélküli.

-JzK- 2018.06.07. 12:09:47

@Frederick: @Aurelius Respectus:

www.kepfeltolto.eu/image/iEWuK

:D ... és tényleg, soha ennyi gazdag, vagy legalábbis gazdagnak tűnő ember nem élt még ebben az országban. A Facebook alapján legalábbis mostanában mindenki mást se csinál, mint nyaral vagy bulizik, esetleg nyaral ÉS bulizik.

A termékenység nem a "borzasztó" magyar fizetések miatt alacsony. Az Orbán-ellenesek azzal jönnek, hogy ha "európai" (úgy értik, hogy német, meg kb. benelux) színvonalú lenne a fizetés, akkor bezzeg szülnének. Akkor a német, dán stb. nők miért nem szülnek?

A német termékenység még a magyar alatt van ráadásul, hiába a háromezer eurós fizu meg az ezer eurós gyes? Ebből is látszik, hogy nem ezen múlik.

Ehhez képest Afrika lakossága:
1950: 228 millió
2016: 1.225 millió

Kiszámoló újabb cikke kiszamolo.hu/regen-minden-jobb-volt/ is mutatja, hogy szépen megy el balos irányba az ember.

Csao írja 2012-ben: "Ma önfeledten az vállal gyereket, akinek így, válságban, hitelben is van miből, de azok közül is csak az, aki nagyon szeretne, mert a jómódúak pörögnek a jómódjuk fenntartásán, a vállalkozásaikban, és sokuknak tényleg individualistább, finnyásabb az értékrendjük, ahogy fogalmaznak: szeretnék élvezni az életet, utazni, síelni, és van is miből. Szülőnek lenni pedig lemondás, készenlét, felelősség és kakiszag. Ha őszinték akarunk lenni, odavagyunk a kis tündérekért meg minden, de ha a családi pótlék nem volna durván amortizálnak."

Most érdekes módon ebben finoman "mellénk" állt, és kritizálja az önmaguknak hamisan bemagyarázott boldogságot a "tudatos" gyermekteleneknél: csakazolvassa.hu/2018/05/13/az-elet-ertelmei/

KalmanBlog 2018.06.07. 12:16:26

@Frederick: Szerintem az vitatható, hogy a a videó minősége milyen, viszont az nem, hogy teljesen igaza van Eddának. A Péter1989 meg ha valóban 89-ben született, akkor már egy kicsit lehetne több esze is, mert a balos üres hülyeségeket puffogtatja csak. Ez a "szójáték" a nevével meg szánalmas óvodás stílus. Edda pont a téma szempontjából lényeges aspektusokat sorolja el, nincs benne hiba.

(A kannibál talán túlzás, vagy mégsem? Lásd szívevés...)

Pont azért húzzák fel magukat rajta az emberek, mert érzik, hogy mennyire igaza van.

Én inkább csak még keményebb lennék, a két gyerek sem elég, 3-nak kell lenni a nemzeti minimumnak. De igazából a fogamzásátlás teljes beszüntetését kellene visszahozni házasságban.

Végsősoron a szolgálólány meséje nem disztópia, hanem a fehér megmaradás tervéhez használati utasítás.

Free Helicopter Rides 2018.06.07. 12:52:50

@Aurelius Respectus: Neked furcsa elképzeléseid vannak a szabad piacról. A munkanélküliséget épp az állami beavatkozás termeli: például annak nincs munkája, aki nem képes kitermelni a minimálbér összegét. Szabad piacon a teljesítményének megfelelően kapna pénzt, államizmusban meg semmit.

Free Helicopter Rides 2018.06.07. 13:03:17

@Aurelius Respectus: Nem, a gyerekirtó rendszer éppen az erőforrások erőszakos átcsoportosítása.
Pl a felosztó-kirovó nagy állami piramisjáték* egyfelől az új belépők nagyobb számára épít, anélkül menthetetlenül összeomlik, másrészt meg épp a gyerekvállalás egyik legfontosabb ösztönzőjét (ki fog rólam gondoskodni, ha öreg leszek?) iktatja ki.
Az állam az újraelosztással a család szerepeit veszi át, azt ezáltal kiüresítve, lerombolva. Család nélkül meg ugye nem nagyon lesz gyerek se.

* Fun fact: a pilótajáték Wikipedián megtalálható definíciója "A pilótajáték vagy piramisjáték olyan nem fenntartható hierarchikus pénzügyi hálózat, amelybe az újonnan belépett emberek belépési díját a korábbi tagok ... kapják meg." tökéletesen illik az állami nyugdíjrendszerre.

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.07. 13:33:19

@KalmanBlog:

„Szerintem az vitatható, hogy a videó minősége milyen, viszont az nem, hogy teljesen igaza van Eddának.”

Kb. én is ennyit mondtam. A videó minősége rossz, ugyanakkor Eddának igaza van.

„Pont azért húzzák fel magukat rajta az emberek, mert érzik, hogy mennyire igaza van.”

Edda megkongatta a vészharangot. Megy a stílusán a vita(?), miközben a mondanivalóját meg kiforgatják a tollforgatók.

Azért erről a demográfiai válságról megnéznék egy értelmiségi vitát. Pro és kontra... Az a baj, hogy egyre inkább azt látom, a kulturmarxisták kiszorítása, a migráció megállítása, a demográfiai helyzet megváltoztatása, nem működik demokratikus módszerekkel. Lassan ideje lenne a kemény kéz politikájára... Különben Európa belefullad az önmaga által kitermelt dekadenciába.

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.07. 13:34:07

@-JzK-:

„Amúgy meg megint pörög a témán”

Gerle Éva szerint a füttyögés nemi erőszak – ez nála nem meglepő! Ha ezen a jakobinus kurván múlna, férfiakat lövetne agyon az utcán!

Én a múltkor Barok Eszterrel próbáltam meg vitatkozni Incel-témáról. Szerinted összejött?

KalmanBlog 2018.06.07. 13:50:46

@Frederick: "értelmiségi" vitát nem fogsz látni róla, mert az "értelmiség" definíciója hogy el van szakadva a valóságtól :-).

A 2 alatti születésszám->exponenciálisan fogyó nemzet összefüggést nagyon könnyű levezetni, eddig nincs probléma.

A probléma ott kezdődik, amikor arra kerül a szó, hogy mi a különbség a mai magyarok és a fekete-afrikaiak között? Azzal jönnek, hogy már eleve keveredtünk, nem csak az Árpádok vére folyik bennünk. Van bennünk germán szláv, bolgár stb vér is. Akkor meg nem mindegy?

Szerintem nagyon nem mindegy, de ugye ezt a kérdést rasszizmus nélkül nem lehet megvitatni, tehát az "értelmiség" számára emészthető formában tálalni lehetetlen.

Tehát ha zavar a népességcsere, akkor rasszista vagy. Az pedig bűn. Ne zavarjon hát, ez a belépő az "értelmiségi" körökbe.

Free Helicopter Rides 2018.06.07. 13:58:26

@Frederick: "a kulturmarxisták kiszorítása, a migráció megállítása, a demográfiai helyzet megváltoztatása, nem működik demokratikus módszerekkel"

Az erős kéz csak mártírokat termel. Meg kell teremteni a hangos 10% ellenzéket. Ideje lenne kézbe venni azt a Saul Alinsky könyvet.

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.07. 14:27:14

@Free Helicopter Rides:

A Konzervatorium kifejezetten elutasítással kezelte Alinsky-t:
konzervatorium.blog.hu/2013/02/04/saul_alinsky_es_a_kozossegek

És tudod, kik propagálták Alinsky-t? A 4K!, ami egy migránspárti, vérfeminista, jakobinus szervezetként fejtett ki kifejezetten káros tevékenységet.
fenteslent.blog.hu/tags/alinsky/page/1

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.07. 14:33:49

@KalmanBlog: Szerintem nagyon fontos lenne, ha három kommunikációs térben zajlana le egy vita mind a migrációról, mind a demográfiai válságról.
1, közbeszéd
2, politika
3, értelmiség

Vagyis az lenne a jó, ha 1, az átlagemberek, 2, a politikusok és az 3, értelmiségiek között lenne egy vita erről. A közbeszédben ez beszédtéma, elég, ha az ember betéved egy kocsmába. (Hogy ennek milyen a minősége, az más kérdés.) A Parlamentben elő-előkerülget a téma, de az nem mentes az érzelmektől és a torzításoktól. Az értelmiségben pedig nincs erről nyílt vita - ami van, a szekértáborokból és a véleménybuborékokból való lövöldözés.

Ez az állapot szerintem intellektuálisan nem egészséges. Hiszen olyan kérdésekről van szó, melyeknek témája a nemzet későbbi léte, eljövendő sorsa.

Aurelius Respectus 2018.06.07. 15:18:28

@Free Helicopter Rides: Ja a gonosz állam, milyen jó is lenne ha 20-30 000 forintért dolgoztathatnának embereket 8 órában, azok az áldott jó kapitalisták.

Gerle Éva 2018.06.07. 15:29:43

@Frederick: :DDDD Jól megy a szövegértelmezés!

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.07. 16:18:24

@Gerle Éva: Az, aki prostitúcióügyben támogatja a kliensbüntetést, vagy helyesli a "kőművesfütty" büntetését, az én szememben szörnyeteg. (Egy Szörnyella de Frász.) Kb. a konzervatívok alkoholtilalom förmedvényével egyenrangú törekvés ez.

Jó, tudom, az előbbi inkább egy szenvedélytől sem mentes beszólás volt a részemről. DE jelzem: szívesen vitába szállok a cikkeddel, de csak ha igényt tartasz rá. Vagyis ha jelzed, hogy érdekelne egy esetleges ellenvélemény, akkor örömmel megfogazok itt a kommentmezőben egyet.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.06.07. 16:30:40

@Frederick:

Én abban látom a felidegesedés forrását, hogy az ellenvéleményt tartalmazó magánjavaslat mögé automatikusan állami kényszert vizionálnak, ami a saját viselkedésük projektálása. Ugyanis ha ők lennének hatalmon, simán állami kényszerrel támogatnák meg a magánvéleményüket, mint ahogy a baloldal teszi is, ahol befolyása van.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.06.07. 16:36:33

@Free Helicopter Rides:

Hosszú és könyörtelen munkát igényel, mire az ember következetesen kiszanálja magából a nem tudatosított szocialista faszságokat. Legyünk türelemmel embertársaink, de legfőképpen önmagunk irányába, és ne essünk a ló túloldalára sem.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.06.07. 16:38:38

@Free Helicopter Rides:

Maga a szisztéma Bismarck érdeme, aki viszont nem volt szocialista.

Deansdale 2018.06.07. 16:41:32

@Frederick: "A Konzervatorium kifejezetten elutasítással kezelte Alinsky-t"

Nem az a lényeg, hogy ki hogyan viszonyul Alinskyhez, hanem hogy ha valaki csal, az automatikusan nyer, és az ilyenek ellen vagy te is csalsz, vagy eltávolítod őket a játékból. Mivel a progresszívek csalnak, vagy mi is felvesszük a kesztyűt (itt jön képbe Alinsky), vagy eltávolítjuk őket a játékból, amihez sok sikert a modern demokráciákban. Az egyetlen dolog ami biztosan nem működik az a tisztességes játék folytatása a csalók ellen.

Már nem tudom hol olvastam, de nagy igazság volt, hogy a progresszív eszme valójában nem elvekre vagy érvekre épülő filozófia, hanem olyan taktikák gyűjteménye amikkel szociális helyzetekben csalni lehet. Nekik nincsenek elveik, a nagy szavaik mögött hatalmas üresség kong, egyszerűen csak nyomatják a rasszistázást, az ad hominemeket, meg minden olyasmit amivel a vitapartnereket ki lehet golyózni. És ezzel a jobboldal - ami hagyományosan elvekre és érvekre épít - nem tud mit kezdeni, mert hiába van mindenben igaza és tudja hogy a másik fél hazudik, egyrészt a társadalom tengernyi hülyéje ezt nem képes felfogni, másrészt a baloldal okosan befoglalt egy csomó fontos pozíciót (EU és ENSZ vezetésében, stb.), ahol már ők hozzák a szabályokat, és így lehetetlen az igazsággal kiszorítani a hazugságaikat. A diverzitás az erősségünk és a migráció csupa haszon! - és hiába tudja minden épelméjű ember, hogy ez színtiszta kamu, felülről mégis ezt tolják a nyakunkba, és aki ellenáll azzal szemben a fentebb már említett taktikákat vetik be (hiszen az egy rasszista xenonáci akit tilos még csak meghallgatni is!).

A progresszivizmus egy fekély a nyugati világ testén, amit ki kellene égetni, mielőtt végleg elpusztít minket. Demokratikus eszközökkel nem nagyon fog menni a dolog, főleg mivel ezer más szállal kapaszkodnak a társadalom testébe a politikán kívül is, pl. média, oktatás, civilszféra, stb. A parlamentből nem elég kiszavazni őket.

Deansdale 2018.06.07. 16:45:24

@Deansdale: Az "a progresszív eszme valójában nem elvekre vagy érvekre épülő filozófia, hanem olyan taktikák gyűjteménye amikkel szociális helyzetekben csalni lehet" gondolatról egy kicsit bővebben angolul:

medium.com/@rightoforder/cheating-at-status-games-3f16aeaf108e

Aurelius Respectus 2018.06.07. 16:50:05

@Deansdale: Most van egy vita a fideszes médiában, ami tetszik, Szakács cikksorozata a balosokat támogató fideszes vezetőkről, mint Pröhle, Ókovács, Vajna és a többiek, kiváltották az érintettek tiltakozását, remélem elkezdik őket eltávolítani a vita eredményeként.

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.07. 21:11:03

@don Fefinho:

"Hosszú és könyörtelen munkát igényel, mire az ember következetesen kiszanálja magából a nem tudatosított szocialista faszságokat."

1, Honnan tudod, hogy nem feudális faszság? Lehet, hogy Aurelius a feudalizmusra gondolt, nem pedig a kapitalizmusra. Létezik ám feudális antikapitalizmus is ám - ismertem is ilyet!

2, Az lenne a fasza, ha az egész emberiség imádná a kapitalizmust. (Az ideális az lenne, ha jobban imádná a Tőkét, mint Istent.) Aki pedig merészel megfogalmazni egy aprócska kritikát a kapitalizmussal kapcsolatban, arra rátörnék az ajtót a Kapitalizmus Papjai. (Persze nem olyan szelídek és békések, mint Aldum, hanem agresszívabbak és brutálisabbak, mint Zombi vagy Belvedere.) Valami olyasmi rendszer kellene, mint az Equilibrium c. filmben: aki kritizálja a kapitalizmust, az meghal!

@Free Helicopter Rides: Jaj, már megint az állam a csúnya gonosz bácsi, Szaurun, ami letarol mindent! :D :P Mert amikor egy cég dolgoztat túl egy családfőt, hogy az a munka végeztével a saját családját, a feleségét és a gyerekeit is leszarja, az mennyivel jobb! Amikor cégek állnak olyan "ügyek" mellé, hogy minél több nőt emeljünk be a munkaerő-piacra, ezzel még inkább rontva az esélyét az egészséges patriarchális családmodell érvényesülésének, az mennyivel más! Az, hogy Japánban egyes (?) családfők hűségesebbek a cégükhöz, mint a saját családjukhoz, az mennyire egészséges!

@Deansdale: Gondolom, neked nem kell magyaráznom, hogy a piac-fétis ("a piac mindent megold") és az állam-fétis ("az állam mindent megold") egyformán rossz, és valójában az állam és a piac között kellene valami egészséges egyensúly!

Frederick · http://cassetto-tiroir.blogspot.hu/ 2018.06.07. 21:14:14

@Aurelius Respectus: Azért jól bedobtad a gránátot! :D (Kapitalizmus-téma)

Aurelius Respectus 2018.06.07. 21:39:55

@Frederick: Nem állt szándékomban, ez csak egy megjegyzés volt. Amúgy én sosem kedveltem a kapitalista rendszert, egyedül a jóléti állam elfogadható számomra, amelyik korlátozza. Amúgy az egy súlyos tévedés, hogy egy jobboldali csak a liberális kapitalizmus támogatója lehet, én az államilag korlátozott kapitalizmust tartom elfogadhatónak. Nálam egyénileg a jobboldaliság a konzervatív társadalmi felfogást, a kulturális jobboldaliságot, a polkorrektség ellenzését és a fehér emberek védelmét jelenti a színesekkel szemben.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.06.07. 23:23:49

@Aurelius Respectus:

Én afféle minarchista monarchista volnék, de még ez sem fed le teljesen pontosan. Nemzetállamra szükség van, szóval az anarchoszindikalista libertarianizmusig azért én sem mennék el; ugyanakkor azt is látni kell, hogy minél nagyobb az újraelosztás, annál nagyobb a tétlenség, ami meg ugye általános szegénységet szül.

A jóléti állam egyébként szerencsétlen átültetése a welfare state-nek magyarba, ahol a welfare ugyan önmagában jólétet jelentene, magában a szóösszetételben viszont segélyező államot takar.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.06.07. 23:32:11

@Frederick:

A feudalizmust azért legalább elméleti szinten maga a szocializmus lúgozta ki a fejekből. Más kérdés, hogy gyakorlatban csak a földesurak helyébe léptek az elvtársak.

Aurelius Respectus 2018.06.07. 23:45:04

@don Fefinho: Mindegy, ennek most nincs különösebb jelentősége, a legfontosabb nyugaton a színes invázió, nálunk meg a cigányok, az emberek élete fizikailag, országaink etnikai összetétele van veszélyben. Időnként elgondolkozom az utcán, hogy néhány évtized múlva már nem fehér emberek fognak itt járni és idegenek közt kell élnem és rettegnem mint most a borsodi falvak öregjeinek a cigányoktól.

VT 135 2018.06.08. 07:09:00

Na szépen megérkezett a LMBTQakármi, Gender-vonal hazai újabb nagykövete, amely, nyugati mintára a naív gyerekeket akarja agymosni. A csali az, h "a szegény, mit sem sejtő gyerekek szexuális kérdéseit felnőtt önkéntesek válaszolják meg".
yelon.hu/cikkek/713/nemi-identitas-gender
yelon.hu/cikkek/658/ez-nem-tetszesnyilvanitas.-ez-zaklatas

Meglepő, h a 444 lelkesen támogatja őket...?

csi szi 2018.06.08. 15:09:00

@VT 135: "Csapatban járó „menő” lányok állnak körül, és felajánlják, hogy leszopnak."

Hát sajnos ilyen nem történt velem de szerintem nem lett volna akkora lelki törés.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.06.08. 16:25:14

<OFF>

Mit szóltok a Dúróczkai-botrányhoz?

</OFF>

Aurelius Respectus 2018.06.08. 20:49:17

@don Fefinho: Jó dolog a szakadás, örülök neki, lesz egy néppárt a mérsékelteknek és egy kemény azoknak akinek ez kevés, elég pofátlan dolog volt Vonától 2013-ban egy új pártot létrehozni a régi helyén, a régi szavazók megkérdezése nélkül.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.06.08. 21:12:49

@Aurelius Respectus: @Deansdale:

Én úgy vettem észre, hogy ideológiai szempontból a Jobbik és a FiDeSz lassan helyet cserél(t), Toroczkai a minap egyértelműen a balliberálisok és a FiDeSz közé lőtte be a pártot, ami magával vonta azt is, hogy a nemzeti radikális vonal java már mostanra otthagyta őket, lásd Vadhajtások. Az, hogy a baloldali merítés mellett ottragadt régi keményvonalasok illetve a korral szelídültek alakítanak-e új formációt amikor megunják, vagy átteszik ők is az X-et Dr. Miniszterelnök Urunknak (aki hatalmas, béke legyen vele) jobbikos tollal, majdhogynem lényegtelen.

Engem inkább a régi motoros értelmiségi réteg reakciói érdekelnének, Toroczkai és Dúró személye körül nem nagyon volt zavar a párt Erejében, de lassan tényleg ott tartunk, hogy a párt lelke hagyja ott a pártot, a maradék pedig megkülönböztethetetlen lesz a habzó szájjal orbánozó szocidékás proliktól.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.06.08. 21:24:58

@Aurelius Respectus:

"elég pofátlan dolog volt Vonától 2013-ban egy új pártot létrehozni"

Nekem kicsit megkésve, csak a G-nap utáni hetekben, hónapokban kezdett bűzleni a palacsinta.

aldum · http://aldum.pw 2018.06.08. 23:44:02

@Frederick:
>"a piac mindent megold"
Ez valoban hulyeseg lenne, ha mondott volna barki is ilyet valaha :)
Eleve kategorikus tevedes, ket helyen is. Egyreszt a piac nem cselekvo (nem szemely, vagy hasonlo), csak egy absztrakcio, cselekvo egyenek osszessege. Masreszt nincsenek megoldasok, csak tradeoffok (~kompromisszum, sajnos ezt nem sikerult magyarositani azota sem). Itt jonne az, hogy olvasd el XY konyvet Thomas Sowelltol, de mint valahol kifejtetted, nem tudsz angolul, igy nehez olyan otletekrol vitatkozni, amik magyarul meg sem jelentek...

Viszont: az allitas az, hogy az eroszakoskodastol meg sosem lett jobb az osszelegedettseg. Persze aki eroszakoskodik, vagy akinek a javara az eroszakoskodo kiosztja a szajret, az legalabbis rovidtavon jol erzi magat, csak ez a tobbieknek nem jo, meg hosszutavon a kedvezmenyezettnek sem feltetlenul (lasd a segely csapdajat, pl).

-JzK- 2018.06.09. 14:56:57

Gondolkodtam még a demográfiai kérdésen. A feminizmusnak és a női túlhatalomnak oka a csökkenő-előregedő népesség is. Hogyan? Ugye a népességpiramisunk lefelé keskenyedik, egyre kevesebb a fiatal. Ugyan picivel több fiú születik, mint lány, de ez a különbség a nagy számok törvényei szerint elenyésző. Viszont a lefelé keskenyedő népességpiramis miatt pont a partiképes korú (mondjuk 16 és 35 közti) nők lesznek egyre kevesebben, akikre minden férfi 15 és 95 között hajt. A vidéki nagyvárosban még rosszabb a helyzet, mint a fővárosban, mivel a főváros elszívja a vidéki lányok jelentős részét.

Google Streetview-al járjatok végig egy ázsiai nagyvárost, az utcán sokkal több a fital női arc, mint nálunk.

A kereslet-kínálat törvényeit alkalmazva megindokolja a női a túlhatalmat. A fiatal nőkre sokkal nagyobb a kereslet, mint a kínálat. Ezt persze ők is tudják, és ez egy egészséges populációs piramissal rendelekző országban nem így lenne, vagy sokkal kevésbé lenne így. Ez indokolja a "creepy"-kről szóló állandó sirámot, meg a "ki a fasz vagy te, hogy rám nézz egyáltalán" flegma pofákat.

-JzK- 2018.06.09. 15:26:38

@-JzK-:

Matekozzunk picit, megnéztem pár ország demográfiai statisztikáit. Mennyi az országban élő 15-34 év közötti nők aránya a teljes népességhez viszonyítva:

Nyugat-Európa: 11,57 %
Magyarország: 11,74 %
Kína: 13,83 %
Thaiföld: 15,11 %
Brazília: 16,22 %
Venezuela: 16,67 %

Kína azért érdekes, mert ugye ott gyakori a leánymagzatok abortálása, ezért az azonos korcsoportban is kevesebb a nő, és emiatt demográfiai pánik van, mondván sok férfi nem talál majd soha feleséget. Akkor mit szóljanak az európaiak?

zriff 2018.06.09. 16:16:26

@-JzK-: A fő probléma a hipergámia. A poligámia már közhely, de erről is kellene megbeszéléseket tartani széleskörűen. A rossz, laza, veszélyes fiúk a tuti befutók mindig(lásd. a hírhedt ayn rand meg william edward hickman). Az unalmas, udvarias, még ha jól is kereső férfiakkal ha összejönnek, meg rendszerint sírás lesz a vége. Ez nemrég volt: www.returnofkings.com/179057/anthony-bourdain-commits-suicide-two-years-after-getting-cucked-by-his-wife

Mia and me 2018.06.09. 16:21:13

@-JzK-: nepesseg.population.city/magyarorszag/

egészen 45-50 éves korukig a nők vannak kevesebben az adott korcsoport nemi megoszlása szerint. Utána a faszik elkezdenek kihalni mellőlük. Amelyik faszi meg nem, az meg elkezd a 25-30 év körüli nőkre hajtani :)- ezzel rontva a saját fiaik esélyeit (több pénze van, a sok faszi miatt lepattintóbbak a kicsit is lúzerekkel a lányok stb...) tehát a faszik rontják a saját nemük esélyeit. :)

Ha mindenki a korosztályával kezdene, vagy nagyjából azzal :), akkor nem lenne probléma.

Aurelius Respectus 2018.06.10. 13:26:51

@-JzK-: A 444 kommentelői a legaljábbak az összes netes újság közül. Menjenek már a francba 2080-al, nem is igaz, amúgy addigra már késő lenne, ha nem állítják le az inváziót, Európa helyén létrejön Afroarábia.

csi szi 2018.06.10. 20:51:44

@Mia and me: A hipergámia miatt a nők 80%-a férfiak 20%-ára hajt akkor is. Az már más kérdés, hogy az idősebb férfiak között sok a pénzes vagy legalábbis "befutott", és a nők számára ez is érték, nem csak a külső. Ha nem így lenne, akkor a vastag brifkóval és menő kocsival stb. 15-25 évvel fiatalabb csajok között hódítani próbálkozó férfiakat elhajtanák (bár egy 35 éves férfi még lehet a csúcson fizikailag is, akkor pedig miért ne a 20 éves csajokat hajtaná elvált, gyerekes 35 éves meglöttyedt nők helyett?)

Mia and me 2018.06.10. 23:22:29

@csi szi: "bár egy 35 éves férfi még lehet a csúcson fizikailag is, akkor pedig miért ne a 20 éves csajokat hajtaná elvált, gyerekes 35 éves meglöttyedt nők helyett?"

Figyu, nekem mindegy, hogy miket hajtanak :) a 35 éves faszik - Ti pasik szoktatok sírni hogy kihalunk - és ez a gonosz nem-szülő nők miatt van. Csak arra utaltam, hogy valszeg inkább a férfiak miatt-(vagy miattuk IS JÓ részben) mivel a szaporodóképes női korosztály jó részét lefoglalja az ilyen zsákutca, aki 50 éves pénzes- már más nővel leszaporodta a kvótát, vagy 35 éves pénzes de még esze ágában sincs szaporodni pasi, mikorra meg a nők 30-35 körül lesznek, akkor meg már nem kellenek a kutyának se :) (csak a macskáknak). Ha van gyerekük akkor azért nem, ha meg nincs akkor meg azért, mert akkor biztos valami gáz van vele.

DennisVT1 2018.06.11. 13:02:18

@Mia and me: Kimarad a logikádból, hogy első körben, első lépésként a nők választanak. Ezért aztán nem túl jó az a kifejezés, hogy "lefoglalja ez a zsákutca", sokkal jobb az, hogy "önszántukból behajtanak ebbe a zsákutcába".

"mikorra meg a nők 30-35 körül lesznek, akkor meg már nem kellenek a kutyának se"

Ez természetesen nem igaz. Helyesen: "A nők 30-35 körül már egyre kevésbé kellenek azoknak a pasiknak, akik nekik kellenének".
A pasik nagyobb részének úgy általában tökéletesen rendben lenne egy 35 vagy akár 40 éves nő is. Csak ők nem igazán láthatóak ezen nők számára. Persze itt azért már masszívan döntő tényező, hogy akar-e a ffi gyereket (sokan egyáltalán nem), vagy van-e már neki.
A gyerekkel rendelkező nőkre is ugyanígy van kereslet (sztem sokkal nagyobb, mint mondjuk az átlagffira), csak nem abból a csoportból, ahonnan ezek a nők szívesen válogatnának...

Aurelius Respectus 2018.06.12. 14:16:03

@Aurelius Respectus: A sajtó kapcsán írom le, szerintem elfér itt. Meghalt Lovas István, a kevés újságíró egyike volt akit kedveltem.

KalmanBlog 2018.06.12. 15:45:49

@Aurelius Respectus: Nagyon szomorú hír. Mi történhetett vele, nem írják sehol a halála okát.

Aurelius Respectus 2018.06.13. 02:22:13

@KalmanBlog: Elég idős volt, az ilyen korban már rendszeres a szívinfarktus vagy az agyvérzés, percek alatt végez az emberrel.

Alfőmérnök 2018.06.14. 01:14:40

@KalmanBlog: Én először nem akartam elhinni. Makkegészséges fickónak tűnt. De 70 felett ilyen azért tényleg megesik. A részletekre mindenesetre kíváncsi lennék.
Szakmáját (újságírás) magas színvonalon művelő ember volt. És egy igazi magányos harcos. Sok ilyen magányos harcosra lenne ma szükség. Nekem hiányozni fog. (Szerintem ellenfelei is árgus szemekkel figyelték a tevékenységét.)

VT 135 2018.06.16. 21:33:07

@Deansdale: Hát, pont te írtad, h a háttérhatalom (pl. Clintonnéhoz kapcsolódan) ügyeit kiteregető emberek hajlamosak "szívrohamban" meghalni... Bár Lovas mégsem lehetett akkora hal a számukra, bármennyire is kiváló koponya és messzemenően tehetséges újságíró volt. Naponta olvastam a blogját, jó kiegészítés volt a youtube angol nyelvű forrásai mellé. Kicsit azért már őt is elfogta időnként az indulat, ez korábban nem volt jellemző rá. Nyugodjon békében!

-JzK- 2018.06.17. 01:09:27

b1.blog.hu/2018/06/16/rosszul_all_europaban_a_liberalis_demokracia_szenaja_hetfon_akar_megbukhat_a_nemet_kormany

Nagyon remélem, hogy sorban megbuknak a vademberpártoló kormányok. A bevándorlás _korlátozása_ nem elég, még a megállítása sem, vissza kell fordítani a folyamatot.
Hamarosan, remélhetőleg pár éven belül egész Európában elérkezik a történelmi lehetőség, hogy megszabaduljunk az elmúlt fél évszázadban idetüremkedett etnikailag ide nem illő elemektől.
Hacsak nincs Nobel-díja, se nem orvos a drágám, fel pakolni őket egy az etnikumuk szerinti országba tartó repülőgépre.

Aurelius Respectus 2018.06.17. 01:34:09

@-JzK-: Bár a próféta szólna belőled, az ómigránsok is mehetnének Indiába.

Deansdale 2018.06.17. 09:15:45

@-JzK-: "Egyre terjed az Orbán-féle illiberalizmus, pedig a liberális demokráciából hosszú távon sokkal többet profitálnak a polgáremberek."

Aki manapság még mindig ragaszkodik ehhez az elképzeléshez az nem egészen épelméjű. Sajnos vannak ilyenek bőven :\