HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • GABOR2: @valis47: A miniszer is mondja, hogy pária állam lettek... de lesz@rják, az USA-t ők irányítják. (2024.03.28. 23:01) Nem valós veszély
  • valis47: @GABOR2: Az Economist szerint Izrael "egyedül maradt" (mint Orbán) www.economist.com/weeklyedition/2024-03-23 (2024.03.28. 22:51) Nem valós veszély
  • GABOR2: Nem tudom hallotátok-e, talán 3 napja volt, hogy az ENSZ elfogadott egy határozatot, ami után az izraeli nemzetvédelmi miniszter kijelentette, hogy az egész ENSZ, vagy talán inkább minden állam a vi... (2024.03.28. 17:54) Nem valós veszély
  • Deansdale: @GABOR2: Amikor a ruszkik megvernek pár terroristát, akkor háborog a világ, Izrael meg hamuvá bombázhat 30.000 gyereket hasonló indokkal, és az teljesen rendben van. (2024.03.27. 07:48) Nem valós veszély
  • GABOR2: Most volt ez a moszkvai terror és elkapták az elkövetőket és nem bántak velük kesztyűskézzel a kihallgatásukon. Emiatt aggódott a nyugati sajtó, de nemcsak aggódást láttam, hanem azt, hogy... Egy k... (2024.03.27. 01:00) Nem valós veszély
  • Utolsó 20

A progresszív értékrend tulajdonképp személyiségzavar

2015.09.09. 16:17 Deansdale

A politikai baloldal jelentős része olyan emberek kezére került, akiknek egyetlen fontos dolog létezik az életében: állandóan hirdetni, hogy ők mekkora májerek. Számukra arról szól az egész emberi létezés, hogy bizonygassák, ők az együttérzés és önfeláldozás világbajnokai, akikhez képest mindenki más náci tróger. Érdekes módon az ő együttérzésük és empátiájuk eszköze nem az ételosztás vagy az adománygyűjtés, hanem a máshogy gondolkodók folyamatos mocskolása. Ezek a vérzőszívű liberálisok, akiket nyugaton SJW-nek becéznek, de utalhatunk rájuk a progresszív vagy kultúrmarxista jelzővel is, egykutya. A lényeg, hogy számukra az élet egy hatalmas erkölcsi verseny, amit muszáj nekik megnyerni, mert erre épül a teljes önértékelésük. Ők a jó emberekTM, akiknek joga és kötelessége lenácizni mindenki mást, hiszen azok nem jó emberekTM. Sajnálatos módon az úgynevezett jóságuk egyúttal ki is merül a folyamatosan nácizásban, hisz valljuk be, elég keveset tesznek ténylegesen a dolgok jobbá tételére. A legtöbb vérzőszívű balos folyamatosan a neten ömleng, esetleg kimegy valami rendezvényre csujjogatni a magyarok, a fehérek vagy a férfiak ellen, de alapvetően senkin nem segít semmit. A konkrétumokat oldja meg a kormány mások adóforintjaiból, az ő dolguk kizárólag a folyamatos nácizás.

Talán unalmas, talán kiszámítható, hogy Tamás Gáspár Miklóst hozom példának, de valaki elküldte nekem a legújabb írását, amiben a menekültkérdést boncolgatja. A cikk természetesen arról szól, hogy ő micsoda világítótornya az emberi csodálatosságnak, miközben mindenki más náci. Ő aztán úúúúgy a szívén viseli a menekültek sorsát, hogy csak na! Senki nem aggódhat nála jobban azokért a vadidegenekért, akiknek előző hullámai évtizedek óta gyújtogatnak Franciaországban, molesztálnak gyermekeket Angliában és erőszakolgatnak nőket Svédországban, ölnek újságírókat és robbantanak fel ártatlanokat szerte Európában. Persze arról beszélni, hogy a migránsok problémákat hoznak magukkal, már eleve nácizmus, hiszen aki igazán együttérző az ilyenre nem is gondolhat! A jó emberekTM segítenek az elesetteken, és soha nem nézik, hogy ez milyen következményekkel jár. Aki nem hajlandó a józan eszét félredobva mindenét ismeretlen idegenekre áldozni, az nyilván nem jó emberTM, tehát fasiszta. Persze a "segítség" progresszív részről továbbra sem azt jelenti, hogy akár egy kukacos almát is hajlandóak lennének saját zsebből finanszírozni a menekülteknek. Mindenkitől megkövetelik az önérdek félresöprését, csak épp valahogy pont maguktól nem.

A progresszívek minden témát arra használnak fel, hogy magukat fényezzék. Ahogy TGM-nek a migránsok csak egy újabb bizonyítási lehetőség a világ felé, miszerint ő a legempatikusabb kreatúra a féltekén, akihez képest mindenki szégyellje magát, úgy egy rakás feminista, antirasszista, antifasiszta is ebben a versenyben töri magát. Ez már messze több, mint egyszerű önhittség vagy nárcizmus. Ezeknek az embereknek pszichiáterre lenne szüksége, aki megértetné velük: az önértékelésük megfelelő szinten tartásának nem a legjobb módszere egy mesterséges erkölcsi versenyben folyamatosan csavarni a célt a felismerhetetlenség felé, hogy az erre való hivatkozással önmagukat hazudhassák az új ("haladó") értékrend legtökéletesebb megtestesítőjének. Amit csinálnak az színtiszta alakoskodás, álszentség. Úgy teremtik meg maguknak az erkölcsösség látszatát, hogy valójában nem tesznek érte semmit, csak a szájukat jártatják. Ismerjük ezt az embertípust; ezekre reagálva mondja a Biblia, hogy imádkozni vagy jót cselekedni nem mások előtt kell, az elismerést vadászva. Nem az a valóban jó ember, aki fennen hirdeti a saját jobbságát másokhoz képest, hanem aki szép csöndben tesz valamit a világban tapasztalható szenvedés enyhítésére. Vagyis ha a sok nagypofájút tényleg érdekelné a migránsok sorsa, akkor élelmet és vizet hordanának nekik a saját költségükön, ahelyett hogy karosszékből ócsárolják a politikai ellenfeleiket.

Az persze egyértelmű, hogy egy hagyományos értékrendnek nem lehetnek ők a csúcsán, mert ahhoz fröcsögés helyett fel kellene emelni a kis popót és megcselekedni azt amit ők kizárólag másoktól várnak el. Nem is komálják a hagyományos értékrendet - egyik legnagyobb ellenségük, hiszen aszerint ők tartják a béka seggét, mint Atlasz a földgolyót. Új értékrendjükben a központi elem a "törődés" (néha nevezik toleranciának is), hiszen abból bármennyit lehet hazudni. Ők törődnek a cigányokkal, zsidókkal, muzulmánokkal, feministákkal - meg úgy általában mindenkivel, aki ugyanazt a csoportot akarja lelejmolni, mint ők. Némi képzavarral élve minden kisebbségi csoport a fehér férfiak tőgyén lóg, mindenki őket ostorozza, hogy kifacsarja belőlük a kényszer-empátia utolsó morzsáit is, ami köznyelvre lefordítva ugye pénzt jelent. Ti elnyomtok minket, legyetek hát együttérzők és adakozók... Ide a markunkba. Az új, progresszív értékrend bizonyos értelemben ennek a lejmolási versenynek az eredményhirdetése. A fehér férfiak vannak legalul - az ő érdekeiket képviselni tilos még saját maguknak is (hogyisne, még a végén elapad a pénzfolyam). Felettük forrong a kisebbségek érdekképviseleteinek katyvasza, amiben hol a bőrszín üti a megfelelő nemi szervet, hol fordítva, hol meg a pszichoszexuális énképzavarok ütnek minden mást. Az adakozás, az empátia pedig szigorúan alulról felfelé irányul, de úgy rögtön kötelező jelleggel. Ha fehér vagy, neked kutyakötelességed együttérezni a színesekkel - de nekik nem kell együttérezni veled, mert te csak egy szar fehér vagy, akinek kuss legyen, mert white privilege. Mint tudjuk, egy néger vagy cigány nem is lehet rasszista, ugyanakkor minden fehér automatikusan az, kivéve a progresszíveket, akik csúcsszuper ideológiájukkal megváltották magukat a fehérség bűne alól...

A TGM-félék pedig nyilván mindenhol ezt a beteg progresszív erkölcsöt hirdetik, hiszen eszerint tényleg ők vannak a piramis csúcsán. Most például a menekültkérdés kapcsán zeng ezer aberrált torokból, hogy az idegen ember értékesebb a magyarnál. Ebben az önsorsrontó, öngyilkos ámokfutásban tényleg ők az elsők, ők a vezetők és tanítók, akik okítják a bárgyú tömeget: látod én mekkora májer vagyok, én aztán annyira törődök a bevándorlókkal, hogy majd szétcsattanok csodálatosságomban - bezzeg az Orbán mekkora náci, az inkább a büdös magyarok érdekeit nézi, nem az idegenekéit! A hiszékeny balek pedig, aki szeretne TGM-hez hasonlóan erkölcsi világítótoronykodni, nem igazán fogja fel, hogy ebben a képletben ő valójában a büdös magyar, akkor is, ha a progresszívekhez pártolva szidni kezdi a saját fajtáját. Le a magyarokkal! - harsogja egyre több magyar származású szellemi véglény, akinek azért dagad a mája, mert ő annyira felvilágosult és haladó szellemű, hogy azt már csak a honfitársak lenézése és állandó ócsárlása tudja kellőképpen kifejezni. Az ő emberfeletti empátiájuk persze nem univerzális, hanem a fentebb említett lejmolási verseny győzteseinek kijáró jutalom. Aki nem nyert, annak nem jár empátia: a magyarok, fehérek, férfiak, stb. bekaphatják. Elő kell venni a legfrissebb excel táblát, és máris látható, hogy 1 pakisztáni muszlim menekült 7,2 magyar hajléktalannal ér fel, vagy 91 szegénységben élő magyar emberrel. Orbán pedig azért náci, mert nem ebből a táblázatból dolgozik. Az ő értékrendje nem helyes, hiszen nem értékeli kellőképpen alacsonyra a magyarságot. Persze ő a honi pénztárca legfőbb őre, tehát az ő verbális zaklatása elsősorban azt a célt szolgálja, hogy a hazugságokkal és sértésekkel rá lehessen szorítani az adakozásra. Ha elég sokan mondják, hogy náci, előbb-utóbb muszáj lesz valamit adnia a progresszíveknek - olyan ez, mint a védelmi pénz. Amíg tejel, addig a progresszívek úgy-ahogy "megvédik" saját maguktól.

A progresszívek hírös empátiájának leggyakoribb megnyilvánulása a gyűlölet. Nézzük meg TGM cikkét: egy szó sem esik benne arról, hogy mit lehetne tenni a migránsokért. Egy fél mondatot sem veszteget arra, hogy emberek, menjünk ki és/vagy adakozzunk. Nem. Az ő mondanivalója az, hogy dögöljön meg Orbán, dögöljön meg Magyarország és dögöljenek meg a magyar emberek, hiszen itt mindenki rasszista szemét, így mi vagyunk Európa segglyuka. Ennyi. Abból látszik TGM hatalmas erkölcsi felsőbbrendűsége, hogy a megfelelő embereket gyűlöli. És erre okítja a követőit is. A "társadalmi igazságosság" eszméjének lényege a megfelelő irányba sugárzott gyűlölet, mert ugyebár ha a kijelölt politikai célpontot vagy célcsoportot gyűlölöd, akkor te nem is vagy gyűlölködő, sőt, te vagy a jófiú... Ebből merítsen jó mélyen az önértékelésed: te azért vagy jobb másoknál, mert egy fröcsögő, saját közösségét gyűlölő, kívülállókat zaklató, ártatlan embereket rágalmazó és tönkretételükön dolgozó senki vált belőled - de neked mindezt szabad, hiszen most már az elit gárda része vagy, aminél ezek a dolgok nem csak elfogadhatóak, de egyenesen dícséretesek. A te szent küldetésed ezentúl megtörni és eltaposni mindenkit, akire a gárda rámutat. És mindezt természetesen azért, mert mi vagyunk a jó emberekTM, ők meg a gonoszak.

44 komment

Címkék: szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aurelius Respectus 2015.09.09. 16:31:00

Nem tudom ismered e Partick J Buchanan könyvét: A nyugat halála a címe. Ebben egész jól leírja ezeknek a csoportoknak a működését és hogy terrorizálják állami szintre emelve a más nézetű embereket. A legmegdöbbentőbb az hogy a Republikánus párt is teljesen behódolt nekik, elárulva saját szavazóit, a fehér keresztény kisembereket.

Aurelius Respectus 2015.09.09. 16:38:08

Különben nem teljesen értek veled egyet. Nekem azok is ellenszenvesek, akik anyagilag és személyesen támogatják a bevándorlókat, a migszolosok és hasonlók. Szimpla képmutatók, csak azért támogatják őket mert beleillenek a világnézetükbe. Biztos vagyok benne, hogy eszükbe sem jutna az öt utcával távolabb élő szegény magyar sokgyerekes családon vagy idős emberen segíteni.

Deansdale 2015.09.09. 17:01:39

@Aurelius Respectus: Azt én nem írtam, hogy szerintem helyes lenne őket támogatni... Csak azt, hogy ha valaki tényleg aggódik értük és hiteles embernek tartja magát az valószínűleg nem a neten nyomja az antimagyar dumát, hanem lemegy és tesz valamit. Ellentétben a hangadókkal, akik pont az ellenkezőjét csinálják, ezzel elárulva, hogy mennyire nem hitelesek.

Aurelius Respectus 2015.09.09. 17:42:59

@Deansdale: Ebben igazad van. Meg kell szolgálni a Soros és Norvég pénzeket nekik :)

2015.09.10. 09:27:01

@Aurelius Respectus: @Deansdale: @zriff: Hadd kérdezzem meg: Melyik progresszív réteg is szimpatizál az ISIS ellen menekülő embertömeggel? Az a baloldal, ami nagy ívben szart az ISIS által lemészárolt zsidók, keresztények és muszlimok tragédiájára? Most, hogy hirtelen az életben maradtak itt teremtek Európában, és konfrontálódtak a jobboldallal, hirtelen empatikusak lettek velük szemben?

Micsoda képmutatás!

virgo 2015.09.10. 09:41:22

Itt az a probléma, hogy ezek között az emberek között vannak olyanok is (nem túl sokan szerintem), akik valóban védelemre szorulnának. Azért őket is megkérdezném, ugyan ki akarta őket megölni Törökországban, Görögországban, Montenegróban, Szerbiában, stb. , tehát miért jöttek ilyen messzire?

Viszont arra kíváncsi leszek, hogy lesz afgánokból, pakikból (akiknek a fele írástudatlan) jó német szakmunkás... sok sikert az integráláshoz.

virgo 2015.09.10. 09:47:17

Ráadásul tegnapi hír, hogy egy csoportnak már Németo. se volt jó, és elindultak Svédország felé.

TGM pedig állatorvosi ló: szinte az összes HVG szerző ilyen, betegesen irtóznak attól, hogy egyetlen igaz mondatot is leírjanak. Progresszívek? A progresszíó haladást jelent, ezek meg a haladás látszatával kufárkodnak. Ezek szimpla bértollnokok, és mára sajnos TGM is azzá lett.

Barbaarb 2015.09.10. 11:02:23

@virgo:

A HVG eleinte egy hiteles lapnak tűnt, de mára elpárolgott róluk az elfogulatlanság látszata.
Én meg szoktam nézni a csütörtöki sajtótájékoztatót, amit Lázár János és Giró-Szász András szokott tartani, mert szeretem első kézből hallani a véleményeket és álláspontokat, nem újságírói eszközökkel kiegészítve.
Ezeket a sajtótájékoztatókat mindenkinek csak ajánlani tudom, hiszen kb. minden médium jelen van, és lehet kérdezni. A HVG szokott is próbálkozni kemény alákérdezésekkel, de Lázár kisujjból frappáns válaszokat ad rá, vagy ha valami nagyon sokad rangú mögöttes dologra kérdeznek rá, akkor megígéri, hogy a következő sajtótájékoztatón választ ad rá, és úgy is szokott lenni.

virgo 2015.09.10. 11:42:44

Az már régen volt, bár még mindig abból élnek

Koriander 2015.09.10. 18:15:51

"Nézzük meg TGM cikkét: egy szó sem esik benne arról, hogy mit lehetne tenni a migránsokért."
idén még nem volt ribiséta :).

Wastrel 2015.09.10. 20:39:38

Kedves Deansdale, azt ki tudnád fejteni, hogy miért nevezed ezeket a kultúrmarxistákat te és még sokan mások is progresszívnek, amikor értékrendjükben semmiféle haladó szellemiség nincsen? Tényleg komolyan érdekelne, mert erre még nemzetközi oldalakon sem igazán találtam választ.

tzi 2015.09.12. 13:00:56

Na. Valaki végre megfogalmazta, amit évek óta próbálok elmagyarázni. Úgyhogy köszönöm. Néha belefolyok a szélmalomharcba ilyen-olyan főleg baloldali cikkek kommentjei között azügyben, hogy ha valaki liberális létére börtönt/halált/petárda által levitt ujjakat kíván bárkinek, csak mert az másképp gondolkodik mint ő, akkor ő ponto ugyanolyan fasiszta, mint akiket most fasisztáz, de ennek általában csak annyi az eredménye, hogy -ismét- megtudom, fasiszta vagyok... szóval inkább hagyni is szoktam a fenébe :D

azallamenvagyok 2015.09.13. 15:41:43

nagyon jó poszt:) így látom már egy ideje én is...

Koriander 2015.09.13. 19:35:42

@Wastrel: talán segít a Mandiról, lementett hsz, elég pontosan elmagyarázza a progresszívitás lényegét, ill. az internacionálé szövege a nemzetközi hivatkozás:
"Progresszív (mert ez a konzervatív poláris ellentéte) azz emberben és a társadalomban történelmi hibák tömkelegét, és mérnöki kihívást lát, és alig bírja magát tűrtőztetni, hogy a barbár, ostoba emberiséget a pszichológia, társadalomtudományok, orvoslás, politológia és megannyi más diszciplína segítségével az elképzelt, utópisztikus állapotra formálja.

A konzervatív ezzel szemben az emberiségben és a társadalomban sok ezer évnyi történelem emlékét, egy gyarló, de működő és szerethető rendszert lát. A forradalmi, emberjobbító törekvésekre tekintve nem az elképzelt utópia, hanem a meggondolatlan, felülről irányított falanszter-rendszerek embertelensége jut az eszébe.

Míg a progresszív számára a történelmi és vallási jelképek, hagyományok egy elnyomó és elvetendő kor emlékei, addig a konzervatív ezeket a folytonosság, és saját ember voltunk szimbólumaiként látja."

@don Fefinho: hiányzott az avatarod :))

vvvv15 2015.09.13. 22:41:21

@Koriander: Ez a megfogalmazás alighanem egy olyan embertől származik, aki konzervatív és nem szimpatizál a progresszív értékrenddel. :)

A progresszivitás egy politikai filozófia, amely a felvilágosodáshoz köthető. A progresszívok úgy gondolják, hogy a tudományos, gazdasági és szociális fejlődés létfontosságú. Mindenki aki nem gondolja úgy, hogy minden jó ahogy most van vagy ahogy korábban volt, többé-kevésbé progresszívnak tekinthető.

Aurelius Respectus 2015.09.14. 09:32:25

@Veram: Az a baj hogy a progresszívek, nemcsak gazdasági, tudományos és szociális téren akarnak fejlődést, hanem a társadalmat is át akarják alakítani, ha kell a többség akarata ellenére. Igazából egy rendkivül agresszív és intoleráns csoport, akik a tolerancia és a haladás nevében terrorizálnak másokat, a tömeggyilkosságoktól sem visszariadva. A francia forradalom véres kezű terroristái az első képviselői ennek az eszmének.

Koriander 2015.09.14. 12:04:12

@Veram: nem, itt nem vmi elvont politikai filozófiai izékrôl van szó, hanem egymással szembenálló világnézetekrôl.
Az emberiség egész története/ társadalmi szervezôdése vagy destabilizációja errôl szól: választás- az ösztönök (önfenntartó, önmegvalósító, fajfenntartó, de mondhatom úgy is, hogy agresszivitás, gondoskodás, nemiség) kordában tartása és szabadon engedése közt.
Aki szabadon ereszti az így vagy úgy, de rombol, hiába teszi ezt nemes jelszavakkal.
A férfihangos közösséget a konzervativizmus tartotta össze, fgtlenül az egyéb politikai és vallási nézeteitôl- ez utóbbi már csak finomhangolás.

2015.09.14. 12:11:09

@Koriander:

"A férfihangos közösséget a konzervativizmus tartotta össze"

A Férfihang akkor valójában egy libertariánus-konzervatív közösség? Hmm...

vvvv15 2015.09.14. 15:40:58

@Aurelius Respectus: Ez igaz, mint sok más ideológia esetében itt is külön kell választani a szótári definíciót, attól, amit az eszme képviselői a gyakorlatban tesznek. Nekem volt/van egy olyan érzésem Koriander által hozott definícióval kapcsolatban, hogy az nem csupán az ilyen szélsőséges formáját veti el a változásnak, hanem tulajdonképpen azt mondja, hogy utópisztikus gondolat bármiféle fennálló társadalmi konstrukció megváltoztatására törekedni.

@Koriander: Ahhoz, hogy jobban megértsük egymást, talán érdemes egy példán keresztül szemléltetni a különbséget.

A Férfihangon többször felmerült, hogy érdemes volna-e visszaállítani a hadkötelezettséget és a döntő többség amellett foglalt állást, hogy nem...

Ugye jól gondolom, hogy ebben a kérdésben az van konzervatív állásponton, aki szerint vissza kellene állítani a hadkötelezettséget (pl. mert olyan szellemiségű nevelést kapnak a behívottak ott, ami hasznos), míg az van progresszív állásponton, aki szerint ez egy idejétmúlt, felesleges gyakorlat?

Aurelius Respectus 2015.09.14. 16:08:32

@Veram: Tulajdonképpen az általános sorkötelezettség bevezetése is egy progresszív lépés volt annak idején a 19.század végén, az emberi egyenlőség volt az eszmei alapja. Először pont a francia forradalmárok vezették be a 18.század végén, a forradalom védelmére hivatkozva. A hagyományos államokban eleinte a nemesek, azután fizetett zsoldosok katonáskodtak, a 18.században pedig a legszegényebbeket kényszersorozták, a többi embert békén hagyták. A 20.század végén már teljesen értelmetlen volt a fenntartása, csak hülyeségekkel töltötték el ott az időt a behívottak, a modern fegyverek kezelésére profi szakemberekre van szükség. Annak lenne értelme, hogy minden férfi néhány hónapos tanfolyamot kellene elvégezzen az egyszerű fegyverek ( pisztoly, puska, gépfegyver ) kezelésének megtanulására valamelyik lőtéren és néhány évente lőgyakorlatra kellene járni.

vvvv15 2015.09.14. 16:23:49

@Aurelius Respectus: Igen fontos dolgot említesz: egy bizonyos korban, bizonyos helyen progresszívnak számít, az lehet, hogy a Föld más pontján (bár a globalizáció miatt ez egyre kevésbé igaz) vagy akár ugyanott pár évtized, évszázad múlva már konzervatívnak fog számítani.

Hiszen ezek nem olyan, viszonylag szilárd, jól definiálható politikai ideológiák/világnézetek, mint a jobboldaliság, baloldaliság (bár az is változik az idővel), hanem mindig valamihez viszonyítva lehet egy intézkedés progresszív vagy konzervatív, de önmagában nem.

Reszet Elek 2015.09.14. 21:23:43

Meg kell tanulnunk helyesen gyűlölni és akkor minden rendben lesz...

Mme.Brioche 2015.09.15. 23:40:05

@aldum: nem kamu. Annyi, hogy nem a címlapon hozták le, ahogy eredetileg tervezték, hanem a 14. oldalon van benne. A linkelt index cikkben is ez benne van amúgy.
Nagy marhaság, amit az index ír, hogy "Habár tényleg készült rajz a három éves Aylanról, nem ez a címlapja, sőt, ha úgy értelmezzük, a maga módján az újság is eltávolodik tőle."
Méghogy eltávolodik?! azért mert nem rakták címlapra? hogy lenne már ez eltávolodás? Nem írták oda a kép mellé, hogy tessék, ilyen mocskot is rajzoltunk és címlapot is akartunk belőle, de aztán elborzadtunk önnön tettünktől, úgyhogy lefújtuk a címlapot!

Egyébként meg egy csomó más rajz is van benne:
www.tunisiefocus.com/politique/charlie-hebdo-ramasse-du-fric-sur-le-dos-de-lenfant-aylan-128382/

Itt meg egy riport a rajzolóval, aki ki van akadva, hogy egy csomó halálos fenyegetést kapott a rajz miatt, és azt magyarázza, hogy a januári támadás óta evidensnek veszik az emberek, hogy le szabad lőni egy karikaturistát, ha nem tetszik a rajza, pedig ez csak szatíra, és a népek nyilván nincsenek elég magas értelmi színvonalon hogy ezt felfogják.

culturebox.francetvinfo.fr/tendances/evenements/menace-de-mort-pour-son-dessin-sur-aylan-chaunu-reagit-a-la-polemique-227237

Én meg azt mondom, hogy ez az ipse született Darwin-díjas, még az arcát is adja hozzá.

aldum · http://aldum.pw 2015.09.15. 23:43:31

@brioche (FR): Az elutasitott cimlapok kozott van, nem csak igy "egy magas szamu oldalon", erre mondtak, hogy eltavolodtak tole. Aaanyway, a CH egy ocska szennylap, nem akarom en megvedeni, de ez meg tenyleg nem feljogositas eroszakra es online hate mobok rendezesere.

Mme.Brioche 2015.09.15. 23:49:56

@aldum: nincs olyan írva ott, hogy elutasított címlapok, mármint a franciában nincs ott, és nem is nyilatkozott itt senki ilyen értelemben róla az újság részéről, direkt figyeltem róla a visszajelzéseket a tévében. Nem visszautasított címlapok, hanem olyanok, amik mellett végül nem döntöttek, de azért mindig lehozzák őket, mert jónak gondolják, csak végül a szóbajöttek közül nem ezeket választották. Ebben nincs semmi elhatárolódás.

Mme.Brioche 2015.09.15. 23:54:12

@brioche (FR): mármint az "itt" alatt Franciaországot értem, itt Fr.-ben senki nem mondott semmi ilyesmit róla az újságtól, hogy ez egyfajta elhatárolódás, hanem hogy akarták, de tudták hogy nagy felhördülést keltene, és ezért nem ezt tették be. Nem az volt, hogy valaki javasolta, de a szerkesztők felháborodva visszautasították, ha így lett volna, eleve be se teszik az újságba. Ezt a hülyeséget csak az indexes cikk találta ki, hogy "ha úgy értelmezzük...". Persze értelmezni sokféleképpen lehet.

Deansdale 2015.09.16. 08:05:07

@aldum: Aki a prostituáltak "használatáról" beszél az egyértelművé teszi, hogy nem veszi emberszámba őket. Forog a gyomrom az efféle mocsoktól.

Deansdale 2015.11.13. 12:20:02

@-JzK-: Igen, az USA teljesen szétesett. Eddig is tudtuk, de az újabb és újabb szimptómák egyre félelmetesebbek. Mellesleg a PC cenzúrában nincs semmi "puha", a legdurvább és legerőszakosabb stílusban nyomatják, ahogy az például a másik cikkben látszik is. Amikor embereket lemondásra kényszerítenek amiért nem akarják mások teljesen ártatlan és legális önrendelkezését korlátozni...

Nem tudom elképzelni milyen más megoldás létezhet erre a problémára, mint elzavarni ezeket az elmeháborodottakat a picsába. Ki kell venni a kezükből a hatalmat, mert láthatóan képtelenek felelős módon élni vele, őrjöngő csordaként elpusztítanak bármit amire bármelyikük rámutat.

Nekünk meg intő jelként szolgálhat, hová vezet ha a faji kisebbségeket folyamatosan azzal etetik, hogy a többség elnyomja őket (annak ellenére is hogy ennek semmi jele vagy bizonyítéka). Azok az elmeroggyant amcsi diákok mind egy szálig a progresszívek éjjel-nappal nyomatott fehérellenes propagandájától vannak begerjedve. Ha mi ugyanúgy hagyjuk, hogy itt is nyomassák a magyar- és fehérellenes szöveget, akkor pár év múlva az itteni cigányok pontosan ugyanígy fognak viselkedni. Kvótákkal benyomják őket a felsőoktatásba, aztán ott majd tüntetnek hogy rúgják ki a dékánt meg mindenkit aki nem szimpatikus ha bármelyiküknek bármilyen pitiáner illuzórikus nyűgje van. És lesz nyűgjük, erre már most mérget veszek. Olyan nincs, hogy egy progresszív szellemben agymosott ember ne találjon "gyűlöletbűnt" a szó legszorosabb értelmében MINDENBEN. (Jelenleg a mikroagresszióknál tartunk, hamarosan jönnek a nanoagressziók...) Mostanában már egymást is elmarják, a kívülállók vagy a politikai ellenfeleik egy pillanatra sem érezhetik magukat biztonságban. Na és mi más is lehetne a haladás szent harcosainak feladata, mint folyamatos félelemben tartani mindenkit? Ők annyira felvilágosultak, hogy ha ők tartják a népet terrorban az teljesen rendben van.

zriff 2015.11.13. 14:03:27

@-JzK-: Álszent hogy pont a polkorrekteket zavarja a saját cenzúrájuk. Én tegnap a metazinon olvastam ilyet hogy egy feministát transzfóbia miatt nem engedtek fellépni egy egyetemen, előtte meg a dinamo egyik cikkében is ez volt a téma. Legalább az az egy haszna van az ilyeneknek hogy egyre többen kérdőjelezik meg a polkorrekt cenzúra szükségességét.

Deansdale 2015.11.14. 11:00:08

Nem annyira álszent, mint inkább az alacsony intelligenciájuk bizonyítéka. Sajnos nincs elég eszük felfogni, hogy ha folyamatosan mások emberi jogait akarják nyírbálni, az előbb-utóbb őket is utoléri. Ugyanez történt idehaza a rasszizmus elleni törvények bevezetése után: leesett a fajvédők álla amikor látták, hogy többnyire cigókat ítélnek el a bíróságok és nem fehéreket. Ők azt nem úgy gondolták, hogy legyen egyenjogúság, szigorúan csak egy irányba akartak szivatni. Talán még azóta sem fogták fel, hogy ez nem így működik.

A progresszívek nem értik, hogy ha létrehoznak maguk körül egy olyan közeget, amiben mindenféle mondvacsinált baromságot halálos bűnnek kiáltanak ki, azzal egymást és önmagukat is kinyírják. Teljesen lehetetlen minden progresszív kreténséget egyszerre tiszteletben tartani, mivel egymásnak is ellentmondanak, így ők sem tudnak úgy létezni, hogy abban a saját elvtársaik ne találjanak kivetnivalót.

Arra meg aztán végképp nem gondolnak, hogy a kívülállók és a politikai ellenfeleik (értsd: a normális emberek) körében milyen durva ellenállást fog kiváltani ez a folyamatos és egyre fokozódó gyűlölethadjárat. Emberi életek oktalan tönkretételét nem lehet a végtelenségig tűrni.

2015.11.15. 06:47:50

@Deansdale: "Teljesen lehetetlen minden progresszív kreténséget egyszerre tiszteletben tartani, mivel egymásnak is ellentmondanak, így ők sem tudnak úgy létezni, hogy abban a saját elvtársaik ne találjanak kivetnivalót."

Szegény, a cigányok és a buzik érdekeit képviselő jogvédő, mit csinál, mikor azt látja, hogy éppen a kigyúrt cigányok püfölik a buzit?

TGM szerint a magyar rezsim egyszerre diszkriminálja a cigányokat és a bevándorlókat. Kíváncsi vagyok, mit szól hozzá, hogy a magyarországi cigányok többsége bevándorló-ellenes.

2015.11.17. 13:03:07

Valami ilyesmi bajuk lehet a progresszíveknek: index.hu/tudomany/til/2015/11/16/a_no_aki_semmitol_se_fel/

Amikor/akik miatt veszélyt és félelmet kéne érezniük, feldobódnak és izgatottak lesznek.

2015.11.17. 13:06:12

És egy érdekes videó: www.youtube.com/watch?v=1PpPShw3_vQ

Szerintem ez is azt bizonyítja, hogy a progresszivizmus valamiféle elmezavar. Felnőtt, értelmes(nek tűnő) ember, hogy ennyire értetlen legyen...

-JzK- 2015.11.17. 15:15:21

@Gazzella:
Angolul kapott ez egy elnevezést, Pathological Altruism, vagyis patologikus altruizmus, amikor valaki kórosan altruista, betegesen a mások érdekeit nézi, a saját és közvetlen közege kárára.

www.amren.com/features/2012/07/pathological-altruism/

www.unz.com/pfrost/affective-empathy-an-evolutionary-mistake/

www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3690610/

en.metapedia.org/wiki/Pathological_altruism

www.amren.com/features/2012/07/pathological-altruism/

Aurelius Respectus 2016.01.17. 12:43:04

Mit szólsz ehhez ? kész elmebaj
nem baj, én most megvettem a háromkötetes összest tőle :)

sci-fi.mandiner.hu/cikk/20151111_antirasszista_lobbi_utoljara_volt_lovecraft_szobor_a_world_fantasy_dij

Deansdale 2016.01.17. 13:30:06

@Aurelius Respectus: Ketté kell szakítani a világot, mert úgy tűnik nem vagyunk egymással kompatibilisek.
süti beállítások módosítása