HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @GABOR2: Amikor a ruszkik megvernek pár terroristát, akkor háborog a világ, Izrael meg hamuvá bombázhat 30.000 gyereket hasonló indokkal, és az teljesen rendben van. (2024.03.27. 07:48) Nem valós veszély
  • GABOR2: Most volt ez a moszkvai terror és elkapták az elkövetőket és nem bántak velük kesztyűskézzel a kihallgatásukon. Emiatt aggódott a nyugati sajtó, de nemcsak aggódást láttam, hanem azt, hogy... Egy k... (2024.03.27. 01:00) Nem valós veszély
  • GABOR2: @Deansdale: És ráadásul a kommunisták elvileg mindennek ellene voltak. Ilyen dinasztiáknak a kialakulásást elvileg tilosnak tartották, de Sztálin állandó írtóhadjáraitai után rögtön az lett az egész... (2024.03.25. 20:36) Nem valós veszély
  • Deansdale: @valis47: Kevéssé ismert dolog, de elég szűk kör a politikusi szinte mindenütt a világon. Az USA elnökei is 1 kivételével állítólag egy angol király távoli leszármazottai, Obamát is beleértve. www.d... (2024.03.25. 18:06) Nem valós veszély
  • valis47: @GABOR2: Kis országnak kis elit jutott, lásd az aktuális megváltó Magyar Péter rokonságát: Mádl Ferenc unokaöccse (asszem), a nagyapja, Erőss Pál jogász, bíró a Jogi Es(e)tek című műsorával a kommun... (2024.03.25. 17:49) Nem valós veszély
  • Utolsó 20

A magyar kultúra napjára

2018.01.18. 17:14 Deansdale

A minap hallottam egy dalt, gyerekek énekelték élőben, és eléggé szíven ütött. Mit tegyek no, magyar vagyok, és nem szégyellem. Arról ahogy én hallottam nincs felvétel, de van száz másik verzió a youtube-on, például ez:

Gondolom vannak akiknek ismerős, állítólag volt valami mozgalom körülötte, de az én életemből kimaradt. Nem is ez a lényeg, hanem hogy a szöveg darabkáit hallva nekem a neten kellett rákeresni, mi is ez voltaképpen - és mit ad Isten, az első találatok között ott volt a Nyest, vagyis vérbalos antimagyar nyelvészeink. Rögvest rosszat sejtettem, de még ez sem készített fel eléggé arra a tömény nemzetellenes indulatra, amit ott találtam a dallal kapcsolatban.

Nem tudom, hogy a 40 év orosz megszállás, vagy az azóta tartó (ugyanúgy balos) liberális ámokfutás hozta létre nálunk azt a szubhumán fajt, amelyik a magyarsággal kapcsolatos bármiféle pozitív érzelemre azonnali, zsigeri gyűlölettel reagál, de ideje lenne ezeknek visszavonulni, vagy eltakarodni olyan égtájak felé, ahol nem kell a mucsai magyarsággal naponta érintkezniük. De egyelőre még itt vannak, sőt, ők magyarázzák a nyelvünket, múltunkat, kultúránkat. Színtiszta szégyen, bazmeg.

Számomra az érthetetlenség határát súrolja, hogy hogyan képes valaki nem megérteni ennek a kezdeményezésnek, ennek a dalnak az üzenetét, hogy miért kezd el kötekedni és mocskolódni amikor azt hallja, hogy valaki magyarul álmodik.

Úgy érzem a 2. VH utáni viszonylagos nyugalomnak hamarosan vége európában - az elkényelmesedett nemzeteknek újra fel kell vennie a kardot, mert a tollforgatók elárultak minket. Nem örülök ennek, ahogy gondolom egyetlen normális ember sem örül a konfliktusnak, de mit lehetne tenni? Akik a vérünket akarják nem fognak önként meghátrálni, sőt, amíg emberi szóval próbáljuk meggyőzni őket csak fokozzák erőfeszítéseiket. Az agresszió hiányát gyengeségnek látják, ugyanakkor vannak annyira aljasok, hogy már akkor visítanak, mint malac a kés alatt, amikor még a fene sem bántja őket. Ez is csak egy eszköz a trükktárukban a mi szivatásunkra. Jönnie kell egy megtisztulásnak, mert annyi öngyűlölet, dekadencia, megosztottság gyülemlett már fel a társadalmainkban, hogy elapasztja az élni akarásunkat, a szó szoros értelmében a pusztulásba visz minket. Ha nem vesszük fel a kardot kiírjuk magunkat a történelem színpadáról, mint az ókori rómaiak, akik ugyanezt az utat járták be. Előbb jött a jólét, abból a tunyaság, az erkölcsi hanyatlás, a gyermektelenség, a széthúzás, végül a barbároknak már csak rá kellett taposni az egészre, és az szétmállott, mint egy belülről rothadó rumbatök. Az iszlám világ már húzza a jelmezt a barbárok szerepének betöltésére, de talán van még időnk tenni valamit. A haladó européerek és egyéb férges szellemű öngyűlölők célkitűzéssé dagasztott degenerációjával szemben a fentebb hallható dal olyan fényes tisztaságot képvisel, ami jelzi, hogy még nem tudtak mindent kiirtani, amiért küzdeni érdemes.

145 komment

Címkék: magyar magyarság

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.01.18. 17:38:39

:) kimaradt nekem is, de nagyon szép dal, megkönnyeztem. És nem csak New Yorkban vagy akárhol, ... itthon is áll az üzenete.

GABOR2 2018.01.18. 17:49:00

Hiányoztál Deansdale, welcome back!

"Ha nem vesszük fel a kardot kiírjuk magunkat a történelem színpadáról, mint az ókori rómaiak, akik ugyanezt az utat járták be."

Amikor vége lett a Nyugati részének akkor ott már multikulti volt. Maga a császár is lehetett nem római és a határon átengedtek sok migránst, hogy majd azok védik majd a határokat a többiektől cserébe.

"Jönnie kell egy megtisztulásnak, mert annyi öngyűlölet, dekadencia, megosztottság gyülemlett már fel a társadalmainkban, hogy elapasztja az élni akarásunkat, a szó szoros értelmében a pusztulásba visz minket."

Biztos jönni fog. Viszont én nem csak a migráns dologban látom a hanyatlást, hanem abban, hogy mindent digitalizálunk és netre kötünk, úgy hogy nem bírjuk megvédeni ezeket a rendszereket. Így kilopják tőlünk a tudást, ami elvileg még előnyünk lehetne. Viszont még ennél is tovább megy már a dolog. Nem tudom olvastad-e, egy EMP támadás esetén egy éven belül meghalna az amerikaiak 90%. Ennyire függünk a technikától.

ujtechkor.blog.hu/2017/10/17/kihalas_szelen

A másik amiről nemrég olvastam és totál kiakaszt. Atomfegyverek vezérlése van internetre kötve, úgy hogy hackerek tudják befolyásolni, akár elindítani fegyvereket.

ujtechkor.blog.hu/2018/01/16/mar_ilyen_is_van_hackelheto_atomfegyverek

Én ezekben is egy öngyilkos hajlamot látok sokak részéről.

GABOR2 2018.01.18. 17:50:57

És hogy mennyire szeretik az átlagemberek a multikultit:

pestisracok.hu/meglepo-belgak-mar-nem-erzik-otthon-magukat-sajat-orszagukban/#comment-227631

A belgák kétharmada már nem érzi otthon magát.

Aurelius Respectus 2018.01.18. 18:02:38

A nyugatiak a 1945 óta tartó folyamatos agymosás eredményeként már úgy leépültek szellemileg, hogy szerintem már menthetetlenek, vsz úgy fogják végezni mint a délafrikai fehérek, akik önként mentek a vágóhídra, talán Dél-Amerikában fogunk találni 100 év múlva néhány országot, ahol még fehér emberek élnek.

GABOR2 2018.01.18. 18:47:27

@Aurelius Respectus: Ha a fehérek száma egy kritikus szint alá csökken, mivel tőlük függnek sokan mások, gyakorlatilag, ingyen eltarják őket és életképtelenség állapotában élnek, ha nem lesz fehér ember hullani fognak ők is mint a legyenek. Gondolj csak arra nem lesz aki új gyógyszereket fejlesszen ki, vagy a mezőgazdaság magas kihasználtságát biztosítsa. Nem lesz kereskedelem.

GABOR2 2018.01.18. 18:50:43

"Jönnie kell egy megtisztulásnak" Attól tartok ez egy nagyon veres folyamat lesz mint inkább sima megvilágosodás. És hullani fog mindenki: keresztény, ateista, LMPG-s vagy mik, liberlális konzervatív, zsidó és bizony a muszlimok is.

Aurelius Respectus 2018.01.18. 19:03:08

@GABOR2: Majd Kína fog uralkodni a világ felett, ahogy az angolok a 19.században, aztán ha elkezdik mészárolni valamelyik országban a kolóniájukat, jól megbombázzák őket.

Barbaarb 2018.01.19. 07:36:07

@GABOR2:

Kétségtelen, hogy el vagyunk kényelmesedve, de nem gondolom, hogy áram nélkül ennyien meghalnának. Biztos nagyon sokan, de ennyien nem, mert egyrészt (újra) feltalálnák magukat, másrészt meg közösségekbe tömörülnének, és úgy nagyobb eséllyel túlélnének.

GABOR2 2018.01.19. 10:56:54

@Barbaarb: Nem tudom, ez a kongresszusi meghallgatásra meghívott szakértők véleménye.

GABOR2 2018.01.19. 11:02:22

@Aurelius Respectus: Kínában is az elmúlt időben hihetetlen nagyságban nőt az adósság ami majd nagy gond lesz. A lakosság ott is öregszik. Bár lehet úgy lesz mint mondod, de meg kell majd küzdenie vagy megállapodnia az USA-n kívül Oroszországgal, Indiával egy csomó kisebb, de azért nem keves lakossággal bíró országgal. Míg az USA-nak két oldalán víz , plusz Mexico és Kanada. Kínaiaknak nehezebb lesz.

GABOR2 2018.01.19. 11:03:50

"Rögvest rosszat sejtettem, de még ez sem készített fel eléggé arra a tömény nemzetellenes indulatra, amit ott találtam a dallal kapcsolatban."

Szerintem ez is úgy működik, hogy vannak emberek akiket direkt ezért fizetnek.

KalmanBlog 2018.01.19. 12:09:21

@Barbaarb: Nem az a probléma, hogy az emberek ne tudnának újra megtanulni tüzetrakni, kunyhót építeni, vagy akár vadászni. Az a probléma, hogy a mai népsűrűség csakis a mai hatékony gazdasággal tartható fenn. Egyszerű eszközökkel kisebb lenne a termés és nem jutna elég kaja mindenkinek. Vagy ha fával kellene fűteni, elfogyna az összes fa hamar.

Az emberek jelentős része tehát függ a gépektől, az infrastruktúrától.

Nekem az idei év egyik célja egyébként pont az, hogy felkészüljek az infrastruktúra kimaradásra, hogy ne fagyhassunk meg, ne halhassunk éhen.

KalmanBlog 2018.01.19. 12:18:16

Hogy a topikhoz is szóljak, pont ma reggel mutatta a feleségem, hogy egy ismerőse kiposztolta ezt a videót.

Az a szívbemarkoló benne, hogy pont egy külföldre házasodott nő, akinek a gyereke távol magyarországtól maximum alapszinten fog megtanulni magyarul, és szinte biztos, hogy ő már semmit nem fog továbbadni a magyar kultúrából. Ne legyen így, de ez a legvalószínűbb.

Most megnézve nekem eszembe se jutott, hogy ez a külföldön élőkről szólna, szinte már ott tartunk, hogy itthon is külön figyelmet kell fordítani rá, hogy átadjuk a magyar kultúránkat. De szerencsére rengeteg jó példát is látok, vannak jó iskolák, jó közösségek. Aki számára fontos, az megtalálhatja a helyét. Úton útfélen látni címereket, kopjafákat, nemzeti témájú szobrokat. Ebben a korban végre újra együtt örülhetünk, hogy magyarok vagyunk. Ne hagyjuk, hogy elrontsák a kedvünket, vagy letérítsenek az utunkról!

Frederick 2018.01.19. 16:40:10

Megmondom őszintén: nem kifejezetten fogott meg a dal, se a szövegével, se a zenéjével. Egy a tucatból - számos ilyen dalt írt már a Kárpátia, a Kormorán, az Ismerős Arcok. Ezzel persze nem gyakorlok felette ítéletet, vitathatatlanul pozitív az üzenet, kell is az ilyen.

Nálam hazafiság témájában inkább az ilyen műalkotások vannak hatással:
www.youtube.com/watch?v=V5u_zjBWI2k

Van egyébként weboldal is.
oroksegunk.net/

Védnökei:

Potápi Árpád János
nemzetpolitikáért felelős államtitkár

Szabó Péter
Paks város polgármestere

Hamvas István
Az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. vezérigazgatója

Az impresszum szerint a weboldal a Média Paks Kft. munkája.

JÉ, FIDESZ!

Érdekes, hogy azok a politikusok tartanak lelki fröccsöt a hazafiságról, akik már 8 éve elmélyítik az MSZP által elkezdett rombolást az oktatásban és az egészségügyben.

Szerintem jobban jártál volna, Dean, ha inkább az Ismerős Arcoktól teszel be egy dalt.

Deansdale 2018.01.19. 16:53:44

@Frederick: Kicsit fojtogatónak találom, hogy a fideszgyűlölők mindenben a fideszt keresik, és ha sikerül megtalálni akkor nyilván azonnal be is indítják a fikázást. Tudod ezzel az a fő baj, hogy ha a fityisz véletlenül jót csinál, akkor ti a jót is fikázni fogjátok. Egyébként a dal állítólag valami ifjúsági nyári táborban született, orbánbasinak semmi köze hozzá, ahogy az atomerőműnek sem. De jó lenne végre a lényegre figyelni a hülyeségek helyett...

Deansdale 2018.01.19. 16:56:21

@Frederick: Radnótira hivatkozni meg egy kicsit erős ebben a szövegkörnyezetben, mintha az óvodás kisfiad rajzára azt mondanád, hogy nem rossz, de Rembrandt szebbet alkotott. Hja.

Frederick 2018.01.19. 17:04:58

@Deansdale:

Mondjuk ezt a kommentet találtam az általad bírált Jánk István-cikk alatt:

"Csalódott vagyok, hogy a cikk szerzője (aki nyilvánvalóan igyekezett alapos munkát végezni) nem nézett egy kicsit alaposabban utána a mozgalomnak. Így fogalmaz: "e dalnak akkor lenne igazán értelme, ha a határon túli magyarokhoz, például a felvidékiekhez, kárpátaljaikhoz, vajdaságiakhoz szólna." Azért azt érdemes tudni, hogy 2013-ban Paks-Cseresznyéspusztán, a határon túli magyar középiskolások táborában született a dal (tehát nem megrendelésre), pontosan azért, mert azoknak / azokról szól, akiket " tényleg fenyeget az a veszély, hogy elveszítik nyelvüket." 2015-ben klip készült az Örökségünkhöz (paksi kezdeményezésre), amelyet Paks mellett három testvérvárosban: a kárpátaljai Visken, az erdélyi Kézdivásárhelyen és a felvidéki Galántán forgattak. A dal refrénjét viski, kézdivásárhelyi és galántai gyerekek éneklik, összesen mintegy háromszázan. (oroksegunk.net). Közülük sokan vendégeskedtek ősszel Pakson, és egy egész város hallgatta meghatottan a dalt az ő előadásukban. Úgy vélem, hogy nem is kell ezt magyarázni, érdemesebb a szándékot (a magyarság megtartására irányuló szándékot) nézni, mert ez a dal szeretettel készült." (TN)

Ha ez igaz, akkor sem hízelgő az a FIDESZ-re nézve. Hazafias érzelmű emberek létrehoznak valamit, nemesebb célok érdekében. És nem telik bele kis idő, megjelennek a lejárt erkölcsiségű fideszes politikusok, hogy felhasználják azt a saját nemtelen céljaikra. Másképp hívhatnám úgy is: élősködés. Kb. amit a rákosista és kádásrista komcsik tettek József Attila-életművével: felhasználták, más néven élősködtek rajta.

Frederick 2018.01.19. 17:08:43

@Deansdale: "a fideszgyűlölők"

Mármint én? Hadd pontosítsak!

Én fidesz-, emeszpé-, eszdéesz-, elempé-, együtt-péem-, liberálisokpártja-, negyedikköztársaság-, kétfarkúkutyapárt-, déká-, momentum-, jobbikgyülölő vagyok. Igazából ide rakhatod az összes politikai pártot.

glinolid 2018.01.19. 17:31:40

Láttátok már Jordan B. Petersonnal készült legutóbbi interjút?

www.youtube.com/watch?v=aMcjxSThD54&t=1437s

Érdemes megnéznetek. Egy komment a videó alatt:

"22:59 - Feminism.exe has stopped working."

som tam 2018.01.19. 19:20:48

@Frederick:
Hat nem lehet tul jo neked, ha ez az erzes van a kozpontban.

Free Helicopter Rides 2018.01.19. 21:16:33

@glinolid: A nőnél elég rendesen beakadt a lemez, és amikor logikus érvekkel szembesülve a kognitív disszonancia tarthatatlan mértékűvé fajul, egyszerűen lefagyott. Utána már autopilot üzemmódban, az interjúalany valaszait értelmezni sem próbálva támadja azt személyeskedéssel.
Dr Peterson meg többször olyan szépen húzza bele a csőbe, hogy azt tanítani lehet. Nem véletlen a végén a mosolya.

som tam 2018.01.21. 02:59:26

@glinolid: Errol az elemzesrol nem tudtam levenni a szemem:
m.youtube.com/watch?v=PXJeghw-cRk

glinolid 2018.01.21. 22:04:36

@Free Helicopter Rides: @som tam: Na, én most dobtam egy hátast:

Channel 4 News has called in security specialists to analyse threats made to presenter Cathy Newman following her interview with a controversial Canadian psychologist who has attracted a following among the “alt-right.”

Ben de Pear, the editor of Channel 4 News, said Newman had been subjected to “vicious misogynistic abuse”. Having to call in security specialists was a “terrible indictment of the times we live in”, he said.

www.theguardian.com/society/2018/jan/19/channel-4-calls-in-security-experts-after-cathy-newman-suffers-online-abuse?CMP=share_btn_tw

Barbaarb 2018.01.22. 13:34:09

@KalmanBlog: Én ezt értem, csak sokallom a 90%-ot.

VT 135 2018.01.22. 17:13:58

@KalmanBlog:
"Egyszerű eszközökkel kisebb lenne a termés és nem jutna elég kaja mindenkinek."

Ez tévedés. Ha elővesszük az ősi tudásokat és kombináljuk az új tudásokkal, akkor sok minden megvalósítható. Permakultúrával pl. ugyanannyi élelmiszer megtermelhető, mint egy intenzív mezőgazdasági művelésű öko-sivatagban. Emellett nem teszi tönkre a földet, hanem együtt él vele. Emellett nem századannyi tápanyagot tartalmaz, mint a ma megtermelt növények többsége. Töredék locsolást, vagy annyit sem igénye. Persze munkaigényesebb, de mi ezzel a gond?

som tam 2018.01.24. 03:43:09

@glinolid:
Jopofa:
m.youtube.com/watch?v=1CrSmlsbgZw
Es amikor analizaljak Cathy Incompetent Newmant (az elso fel ora):
m.youtube.com/watch?t=807s&v=TK2-xYyNpYk

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.01.24. 09:21:43

@glinolid: Hatalmas beszélgetés! :-)
Bár értenék angolul annyira, hogy végig értsem miről van szó. Amúgy tipikus, hogy a femináci riporternő a 100 felsővezetőben lévő férfitúlsúlyt hozza elő, még véletlenül se az építőiparban lévő vagy mocskos és szar munkát végzők közötti férfitúlsúlyt...

som tam 2018.01.24. 15:33:36

@Sipi81:
Jo ez a fazon. Itt az muszlimokat tamogato feministakrol egy benyogese:
www.youtube.com/watch?v=wCIMOncHfTA&t=14s
"unconscious wish for brutal male domination..." (06:30 utan)
Hatalmas!

Barbaarb 2018.01.25. 09:28:50

Ezzel a polkorrekt Oscar-jelöléssel kapcsolatosan várok tőled egy cikket Dean!
Én nem értek a filmkritikához, de visszataszító, hogy ilyen nyíltan nem a teljesítmény alapján döntenek.

Deansdale 2018.01.25. 14:56:13

@Barbaarb: Nem követtem az eseményeket, csak annyit láttam futólag, hogy van valami magyar vonatkozású dolog a jelölések közt, de még azt sem tudom micsoda. Ha tényleg van rá igény utánajárhatok, de a magyar filmélet nálam végetért kb. a Kontrollal :)

Barbaarb 2018.01.26. 07:49:55

@Deansdale:

Nem magyar a vonatkozásra gondoltam, hanem a nemi és etnikumi válogatásra, ami felülírta a szakmaiságot. Már még a transzneműekre is figyeltek:

index.hu/kultur/cinematrix/2018/01/25/kiket_szivattak_az_oscar-jelolesekkel/

Deansdale 2018.01.26. 16:42:56

@Barbaarb: Manapság ez számít normálisnak, már nem is tudom hogy mit lehetne még hozzáfűzni. Ennyi, a nyugati kultúra beszart, és erőszak nélkül valszeg nem is fogjuk tudni visszafoglalni a holdkórosaktól.

Deansdale 2018.02.01. 07:02:35

@mintaszel: Hamarosan írok valamit, ami a kérdéseidre választ ad, de ennek a vitának nem itt van a helye.

Deansdale 2018.02.01. 17:32:29

@som tam: @-JzK-: Best video ever:

www.youtube.com/watch?v=RwbMdfdrIV8

Mondjuk nem árt hozzá egy kis gamer háttér.

KalmanBlog 2018.02.28. 12:32:06

@Sipi81: A témához annyit tennék hozzá, hogy a rádióban azt mondták, hogy _ha lenne pénz_ akkor még sokkal többféle és pontosabb vizsgálatot is megcsinálnának.

Hogy is lehetséges, hogy nincs rá pénz? A kérdés költői.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.02.28. 14:56:31

@KalmanBlog: Én míg be nem bizonyosodik az ellenkezője még azt is el tudom fogadni, hogy valóban egyszerűen csak nem jutott rá több pénz és nem az őstörténet eltitkolása miatt. Viszzont engem ez a másik dolog nem hagy nyugodni, hogy most már mindenáron le akarják tagadni a finnugor őshaza elképzelést. Vannak otthon régi történelemkönyveim, amiben a 20 évvel ezelőtti "hivatalos" történelem van leírva, majd utánanézek azokban ennek az egésznek. Mert én is finnugor származásra nem pedig nyelvrokonságra emlékszem iskolai tanulmányként, de lehet hogy rosszul. És most folyamatosan letagadják, hogy ilyen nem is volt soha, mindig csak nyelvrokonságról volt szó.

zriff 2018.02.28. 16:31:14

@Sipi81: Ez igaz. Én is úgy tanultam, hogy az uráltól jöttünk.

Ha érdekel a magyar őstörténet itt van ami még nem a sablonokat nyomja: oshon.blog.hu/

Deansdale 2018.02.28. 16:36:40

@Sipi81: "engem ez a másik dolog nem hagy nyugodni, hogy most már mindenáron le akarják tagadni a finnugor őshaza elképzelést"

Ez a legocsmányabb orwelli tagadása a nyilvánvaló igazságnak. Vannak akiknek elbírja a bőr a képén, hogy tudatosan lehazudják a napot az égről, mert bíznak benne, hogy ha elég ideig nyomják a hazugságot akkor előbb-utóbb mindenki elfelejti az igazat. Elképesztő világban élünk.

Egyébként érdekes, hogy mennyien támadják azt az elképzelést, hogy őslakosok vagyunk itt, esetleg a hunok rokonai, de ezek az emberek arra már nem mondanak semmit, hogy akkor szerintük mi az igazság, kinek a rokonai vagyunk. A finnugor elméletből feltűnően és nagyhangúan, ugyanakkor gerinctelenül hazudozva (ők sosem állították amit tegnap állítottak) kihátráltak, de paradox módon mégis tovább védik ezt az elméletet azzal, hogy minden más elméletre fröcsögnek és acsarognak. Kimondani már nem merik, hogy ők még mindig a megcáfolt uráli hülyeségben hisznek, sőt, ha kell nyilvánosan tagadják, de a viselkedésük másról árulkodik.

csi szi 2018.02.28. 22:05:14

@Deansdale: Nézd lehet azt gondolni, hogy Reguly Antaltól kezdve mindenki zsidó-habsburger ügynök volt, aki "finnugrista", a felvetés a "halszagú rokonságról" anno is nagy indulatokat
váltott ki, talán Jókai mondta, hogy "fing is meg ugrik is". :)
Azt is lehet gondolni, hogy az összes nyelvész magyarellenes összeesküvés része, aki a magyar nyelvet az uráli nyelvcsaládba tartozónak tartja (nem csak az általatok homogén cionista fészekként leírt MTA-ban vannak ilyenek), csak hát az a helyzet, hogy ti vagytok azok, akik igazából semmit sem tudnak, csak mindenáron és dühödten tagadni akarjátok az általatok megalázónak érzett "finnugor elméletet". Mert a magyar az igenis Über-Herrenvolk, a legősibb nép ezen a Földön, mit ugrálnak a zsidók az ötezer évükkel, mi tízezer évesek vagyunk, minimum! Nem gáz azért ezzel a hiper-túlkompenzált kisebbrendűségi komplexussal élni? Csak kérdezem... Mert akkor mi a f.sz van, ha egy uráli nyelvű nomád társaság jött be ide a 9. szd.-ban, és összeolvadt a helyben találtakkal? Vagy netán az avarok voltak azok a helyben találtak, és az ő nyelvük volt az "ősmagyar" valójában, ahogy László Gyula gondolta? (Árpádék meg törökök?) Ne zavarjon, hogy a honfoglalást is tagadod már, mert kitaláltad, hogy a magyar az ősemberből fejlődött ki a Kárpát-Medencében? Ez már a román, szlovák stb. elmebetegek szintje, akik ugyancsak ezt állítják az ő népükről.

csi szi 2018.02.28. 22:10:27

@KalmanBlog: A zsidók nem engedik, hogy bebizonyítsák, hogy hétszer csavarodott szíriuszi DNS-ünk van igenis. :(

zriff 2018.03.01. 09:01:37

@csi szi: Te vagy az elmebeteg. Az úgynevezett hivatalos történelem gyakorlatilag szart se ér, mert tele van olyan dolgokkal amiket még az úgynevezett jók, bölcsek valójában csak a győztesek írtak, és azokat megkérdőjelezni szentségtörés. de valójában sokkal de sokkal döbbenetesebb az igazság.
Lásd pl. en.wikipedia.org/wiki/The_Jesus_Mysteries

2018.03.01. 09:09:45

@csi szi: :) de csak azért nem engedik, mert nekik is ;-).. :D

2018.03.01. 09:19:37

@csi szi: "mi tízezer évesek vagyunk, minimum! Nem gáz azért ezzel a hiper-túlkompenzált kisebbrendűségi komplexussal élni?"

.. tök mindegy hányezer évesek vagyunk... nem ez a lényeg. hanem hogy míg az akármelyik nemzetnek elő van kaparva mindenféle hőstörténet meg származási vonal, addig a mienk kb. úgy van felvázolva, hogy mindig más népnek "hívnak" - és nincsenek összekötve a láncszemek. Ezáltal a mi történetünk minimum 3/4-e más népek történetébe van beillesztve, vagy úgy van egy egy láncszem megemlítve a történelemben, hogy "...és akkor ez a nép elsüllyedt nyom nélkül..."... aztán persze tök ugyanott lesz egy más megnevezésű, tök ugyanazt a kultúrát képviselő "nomád" nép,...

Akit érdekel - manapság már nem olyan nehéz utazni mint akár 3-400 éve, lehet menni kutatni a gyökereket.

csi szi 2018.03.01. 12:58:04

@zriff: Aha, akkor tudom hogy az eredeti Zeitgeist film készítői honnan vették ezt.

csi szi 2018.03.01. 13:01:24

@Mia and me: Szerintem a magyarság történelme a honfoglalástól elég jól ismert és folytonos, az előttre viszont nem sok támasz van, csak legendák köde. Persze lehet azonosítani a magyarokat az avarokkal, hunokkal, türkökkel (valami bizánci császár írt róluk, a történészek szerint valójában magyarokról), onogurokkal stb. Mindenesetre ha magyarok éltek volna itt pl. a római időkben, annak csak maradt volna nyoma a feljegyzésekben.

zriff 2018.03.01. 13:04:37

@csi szi: Idióta. Ennek sokkal nagyobb irodalma van mint amit te el tudsz képzelni. Írd be jesus never existed a keresőbe.

2018.03.01. 15:13:49

@csi szi: "annak csak maradt volna nyoma a feljegyzésekben."

:) milyen feljegyzésekre gondolsz?... amiket : mivel - kik - és hová írtak? :)

(a mosoly ellenére a kérdés komoly és beugratós is )

csi szi 2018.03.01. 16:21:40

@Mia and me: Beugratós? A rómaiak írtak azért ezt-azt, így tudunk róla, hogy kortársaik voltak a germánok, kelták stb.

csi szi 2018.03.01. 16:24:05

@zriff: Tudom, meg a középkor is kitalált mi? Egyébként lehet, hogy nem létezett, csak nem logikus, hogy egy utólagos összeesküvés fabrikálta. De persze Buddha létezésére sincs bizonyíték, sem más vallásalapítókéra. Lao-Ce (Laozi) pl. a jelenlegi tudományos vélemény szerint egy kitalált figura egyértelműen.

Deansdale 2018.03.01. 16:36:41

@csi szi: "lehet azt gondolni, hogy Reguly Antaltól kezdve mindenki zsidó-habsburger ügynök volt, aki "finnugrista""

Ilyet senki nem gondolt vagy mondott.

Ezzel remélem ezt a gondolatot egy életre lezártuk, és áttérhetünk az érdemibb beszélgetésre.

Ami arról szól, hogy a magyar-finnugor nyelvi rokonság létezik ugyan, de sokkal gyengébb, mint azt a habsburgok által pénzelt Hunsdorfer tálalta a magyar tudományos közösségnek, és erre ma már bizonyítékok is vannak, tehát a legkevésbé sem összeesküvés-elmélet. Sajnos a finnugor elmélet politikává változott, azoknak a rögeszméjévé akik a magyar nacionalizmusban ellenséget látnak. (Mit gondolsz miért sietett elítélő cikket írni az Árpád-házi DNS-tanulmányról az index, a 24, meg az összes balos hírportál?) Nem arról van szó, hogy aki elhiszi a modern tudományos eredményeket az egy nyilasnáci hülyemagyar, hanem arról, hogy akik szerint Sztálintól jobbra mindenki nyilasnáci hülyemagyarnak számít azok körömszakadtukig ragaszkodnak a már megbukott finnugor rokonság elméletéhez POLITIKAI OKOKBÓL. Ehhez nem kell zsidó ügynöknek lenni, ehhez elég ha valaki egyszerű libsi, vagy nevezhetjük ellenzékinek is a jelen állás szerint, ha úgy jobban tetszik. A mandíneren, a 24-en és egyéb portálokon százak okádtak tömény mocskot a komment szekciókban a genetikai kutatások eredményeit ismertető profra, akiknek egyébként halvány lila gőzük sincs se a genetikához, se a történelemhez, őket csak az az egy dolog vezérli, hogy meg kell fojtani minden nacionalizmust, mert az szélsőjobb, nácizmus, sőt, még rosszabb, FIDESZ! Ezeknek a félkegyelműeknek a rozzant elméjében aki nem a finnugor elméletetben hisz az automatikusan orbánista, tehát mocskolni kell és ha lehet elhallgattatni, akkor is ha történetesen genetikus történészprofesszor, aki egy nemzetközi vizsgálat eredményeit magyarázza.

Szóval ne mondd, hogy itt nincs senki ok nélkül a hiteles történetírás terjedése ellen, és az hogy a finnugor elméletet politikai okból védik az csak egy összeesküvés-elmélet. Én a genetikusoknak hiszek, meg úgy általában a tudománynak, ami minden részterületén(!) azt mondja, hogy mi nem vagyunk finnugor származásúak, hanem legalább tízezer éve itt élünk a Kárpát-medencében, a legközelebbi rokonaink a körülöttünk élő népek, és emellett van valami közünk a hun kultúrához is (ami nem egyetlen nép volt, hanem népcsoport). A tudománynak nincs olyan területe, ami ezt cáfolná, a nyelvészetet is ideértve, ami mindössze annyit tud hitelt érdemlően állítani, hogy a magyar és a finnugor nyelvek között van egy nagyon enyhe kapcsolat, amilyen nekünk egyébként számtalan más nyelvvel IS van a latintól az angolig.

"csak hát az a helyzet, hogy ti vagytok azok, akik igazából semmit sem tudnak, csak mindenáron és dühödten tagadni akarjátok az általatok megalázónak érzett "finnugor elméletet""

Szerencséd, hogy nem olvastam végig a kommented mielőtt válaszolni kezdtem, különben nem vettem volna a fáradságot hogy komolyan vegyelek :) Aki az Árpád-házi királyok genetikai vizsgálatára azt reagálja, hogy "ti csak dühödten utáljátok a finneket" az vagy nem egészen épelméjű, vagy fejbúbig merült az ideológiai pöcegödörbe. Felvilágosítanálak, hogy semmi bajunk a finnekkel, és teljesen nyilvánvaló, hogy ők IS a rokonaink bizonyos mértékben, mivel minden embercsoport mindegyik másiknak a rokona, szóval nem határolódhat el senki senkitől. De ez az "általatok megalázónak érzett "finnugor elméletet"" szöveg annyira gagyi, esküszöm hogy bepárásodott a szemem a röhögéstől :D GENETIKA, baszod, GENETIKA. Ha az azt mondja, hogy pápuák és szecsuák leszármazottai vagyunk, akkor azt fogom elfogadni igaznak, de "sajnos" azt mutatja, hogy többtízezer éve itt élő csoportok leszármazottai vagyunk, finnugor gén pedig egy deka sincs bennünk, és már a honfoglalás kori sírokban sem találtak. Ennek semmi köze a nacionalizmushoz, és bocsáss meg hogy atyai jóindulattal ezt kell mondjam, de te vagy a hülye hogy beszoptad a kamu dumát, miszerint aki nem finnugorista az mind náci és finngyűlölő.

Egyébként nem tűnt fel, hogy már az MTA is rég kihátrált a finnugor származás elméletéből? Újabban minden félművelt idióta azt szajkózza mindenhol, hogy a finnugor elmélet mindigis kizárólag a nyelvről szólt, a származásról nem. Úgyhogy valójában te most mit is védesz ellenünk, gonosz nácik ellen? A finnugor elméletet biztos nem, hiszen annak kampó, akkor viszont mi maradt a "hivatalos" oldalon? Nagy büdös semmi. A nyelvi rokonság elméletét védelmezik amíg tudják, azon felül már nem állítanak semmit, csak próbálják elmeszelni és bemocskolni aki porondra mer állni az igazsággal. Tedd föl a kérdést bárkinek akinek akarod, hogy ha őslakosok ill. hun rokonok nem vagyunk, akkor mi igen? Honnan származunk? Van rá egy tízezresem, hogy nem lesznek hajlandóak érdemi választ adni, senki, még az MTA címeres tagjai sem. Nem merik azt mondani, hogy finnugorok vagyunk, más elméletük nincs, az "alternatív" elképzeléseket pedig zsigerből gyűlölik, bár cáfolni nem tudják.

Deansdale 2018.03.01. 16:57:07

@csi szi: "Mert a magyar az igenis Über-Herrenvolk, a legősibb nép ezen a Földön, mit ugrálnak a zsidók az ötezer évükkel, mi tízezer évesek vagyunk, minimum! Nem gáz azért ezzel a hiper-túlkompenzált kisebbrendűségi komplexussal élni? Csak kérdezem..."

Az, hogy egyes genetikai markerekkel jelölt népcsoportok mikor merre jártak a történeti genetika tárgyköre, és vannak róla konkrét fogalmaink. Tudod például megvizsgálták az istállóskői ősember genetikáját, meg a szeleta-barlangi ősemberét is, meg még számtalan más kőkorszaki leletet Magyarország területéről, és mit ad isten, ugyanazok a génjeik mint a mai magyarok háromnegyedének. Az, hogy te erről nem tudsz, nem minket tesz nacionalistává, és kisebbrendűségi komplexusunk sem nekünk van, hanem azoknak akik rettegnek a hun rokonságtól, mert nehogymár kiderüljön hogy a magyarok nem valami jött-ment szarok. TI képzelitek a hun rokonságot "menőbbnek" a finn rokonságnál, engem egyik sem érdekel nacionalista alapon, ugyanis engem az igazság foglalkoztat, nem az, hogy ki mutatna szebben a családi legendáriumban. És ha eddig nem tűnt volna fel, azt is csak egyedül te fröcsögöd itt, hogy a magyar valami kiválasztott nemzet lenne, mi többiek egész kulturáltan elbeszélgetünk arról, hogy a régészek és genetikusok milyen eredményekkel álltak elő az utóbbi időben. A turbósoviniszta turulmagyarjaid csak a képzeletedben élnek, de ott aztán igen életerősen.

"Mert akkor mi a f.sz van, ha egy uráli nyelvű nomád társaság jött be ide a 9. szd.-ban, és összeolvadt a helyben találtakkal?"

Mi a fasz lenne? Semmi. A mi őseink azok akiknek a génjeit hordozzuk, ezen nem változtat semmiféle mentális gimnasztika vagy handabandázás. Te az anyád gyermeke vagy attól függetlenül is, ha a szomszédotokba cigányok költöznek, ha érted mire gondolok. A magyar-finnugor nyelvi rokonságra egymillió lehetséges magyarázat van, az MTA ezek közül egyet favorizál, az összes többiről meg szándékosan nem beszél, mert ezzel a tudatlan hülyékben jól el lehet ültetni a tévhitet, hogy nincsenek is más lehetőségek, csak az az egy.

"Vagy netán az avarok voltak azok a helyben találtak, és az ő nyelvük volt az "ősmagyar" valójában, ahogy László Gyula gondolta?"

Ez is egy lehetőség.

"Árpádék meg törökök?"

Na ez eléggé valószínűtlen, mert semmilyen tudományos adat nem igazolja, viszont számtalan cáfolja.

"Ne zavarjon, hogy a honfoglalást is tagadod már"

Nem zavar, bár nem "tagadom", csak azt mondom, hogy Árpádék nem az Uráltól érkező mongoloid rénszarvashajcsárok voltak. Ahogy a friss genetikai kutatás is megállapította, az Árpád-ház genetikája tökéletesen passzol a mai magyaréba, ami ugyanakkor már cirka 10.000 éve is megtalálható volt itt.

"mert kitaláltad, hogy a magyar az ősemberből fejlődött ki a Kárpát-Medencében?"

Nem áll jól neked ez a bunkó lekezelő stílus miközben olyasmiről beszélsz amiről fogalmad sincs.

"Ez már a román, szlovák stb. elmebetegek szintje, akik ugyancsak ezt állítják az ő népükről."

Ja, és azoknak az elmebetegeknek (akik mellesleg a legközelebbi genetikai rokonaink) tökéletesen igaza van. A legtöbb modern európai nép genetikai markereit olyan kőkprszaki kultúrákra lehet visszavezetni, mint a Gravetti, az Aurignac-i, ésatöbbi. Ismétlem, a te tudatlanságod nem minket tesz nacionalistává.

Ja, aztán hogy a többtízezer éve itt élő kőkori kultúrák népei is jöttek valahonnan még annál is régebben, az egyrészt nyilvánvaló, másrészt a modern népek történetének kutatása szempontjából már abszolút lényegtelen.

zriff 2018.03.01. 17:12:12

@csi szi: A kitalált középkor konteó, de az alapját, hogy a karoling korabeli dokumentumokról már rég kiderült hogy hamisítványok, nem reklámoznak nagyon.

A kereszténységről meg, eredetileg gnosztikus tisztán fikciós tanmese volt. Valakik elkezdték valóságnak venni, az emberek meg hiszékenyek, nőtt a hívók száma, aztán konstantin államvallássá tette, a győztesek meg átírtak mindet amit lehet. pl.

ateistanaplo.wordpress.com/2011/09/09/bart-ehrman-irnokok-akik-megvaltoztattak-az-irast-es-olvasok-akik-errol-nem-tudnak/

2018.03.01. 17:43:06

@csi szi: értem. tehát akikről a rómaiak nem írtak, azok nem léteztek. Meg azok sem akik nem írtak, hanem más módon őriztek hagyományt... Vagy akik olyan módokon írtak, ami egyelőre még megfejthetetlen. vagy épp olyan anyagra amit megevett az idő.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2018.03.01. 21:56:47

És vajon miért nem jelensz meg nálam, amikor új posztot írsz? Korábban mindig megjelentél.

Fura, hogy nekem is pont most jutott eszembe a magyarkodás. Csak engem a hódmezővásárhelyi újbolsevik polgármester bosszantott fel az EU-s zászló lengetésével.

GABOR2 2018.03.02. 10:52:06

"Mert a magyar az igenis Über-Herrenvolk, a legősibb nép ezen a Földön, mit ugrálnak a zsidók az ötezer évükkel, mi tízezer évesek vagyunk, minimum! Nem gáz azért ezzel a hiper-túlkompenzált kisebbrendűségi komplexussal élni? Csak kérdezem..."

A zsidóknak nincs ötezer évük mármint a "zsidóknak", mert a genetika bebizonyította, hogy ők kazárok...

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.03.02. 14:29:26

@GABOR2:

Valami kizárólag anyai ágon öröklődő (mint a kóserség) markert azért mégis bírnak nézni alijázás során. Aztán a fene tudja.

zriff 2018.03.02. 15:28:31

@GABOR2: @don Fefinho: Ha érdekel titeket tudományosan az ilyesmi, akkor itt van ez, valláskritikával foglalkozik: adalek.blog.hu/

KalmanBlog 2018.03.03. 00:06:43

@zriff: Nagyon érdekes írások, köszi a linket!

csi szi 2018.03.03. 14:21:27

@GABOR2: A genetika épp az ellenkezőjét bizonyította, nem kazárok... A kazár elmélet a genetika előttről származik.

csi szi 2018.03.03. 14:22:15

@Mia and me: Persze, igazad van ebben, csak hát ezekről így csak gyűrűk ura-sztorikat lehet költeni, tudni nem sokat...

2018.03.05. 21:32:47

@csi szi: ;-) könyvtárban azért fel lehet lelni dolgokat (népviselet, használati tárgyak díszítése, szövegezése, mondák, mesék, mítoszok, (nép)dalok, versikék)- hogy csak párat említsek amiket lehet kutatni (és utána is lehet olvasni).

A tudás nem összeszedve van, ez igaz. Neked- nekünk kell meglátni a darabokat. Nem kész esszé, amit magolni kell.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.03.13. 22:49:26

@Deansdale: Na egy otthoni könyvben akartam megnézni, de ma más okból Szent Istvánról rendeltem Györffy György könyvét, aki az MTA tagja volt, tehát bízvást lehet "hivatalos"-nak mondani. A könyvet István miatt rendeltem, de nyilván foglalkozik az előtörténettel is. És mit olvasok benne? "Ha ehhez hozzávesszük, hogy a magyar köznép maga is kelet-európai, iránival ötvözött finnugor eredetű, az európai és magyar szembeállítás még inkább vezsít erejéből". Bár nála nem ez a fő vonal, de feketén-fehéren ott van: a magyarság finnugor eredetű. Nem a nyelv, a nép. Ugyanakkor több helyen felmerül nála - mint a fent idézett mondat is mutatja - hogy ő a honfoglaló magyarságot Európa részének tekintette.
Na szóval csak ennyi egyelőre. Még csak belelapoztam a könyvbe.

Deansdale 2018.03.14. 15:54:31

@Sipi81: Amíg a genetika még elenyésző (<1%) TAT-C beütést is csak vért izzadva képes kimutatni a magyarságban (vagy akár a honfoglalókban), addig a finnugor származás kérdése nevetség tárgya. Mivel Györffy meghalt 2000-ben nem tudhatjuk hogy azóta megváltoztatta volna-e a véleményét az új bizonyítékok fényében. Arra persze jók a könyvei, hogy az orwelli mellébeszélést cáfolják.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.03.15. 10:15:42

@Deansdale: Na megnéztem egy 1992-es középiskolai történelemkönyvet. Bár leírják, hogy nagyon kevés a forrás az ősmagyar történelemre, végig finnugor népekről beszélnek. És az is benne van, hogy az őstörténetet nyelvészeti eredmények alapján próbálják meghatározni, amit kiegészít a régészet.
Viszont van egy 1994-es "Magyar történelem gyermekeknek" könyvem is, na az sokkal durvább. Ott semmiféle árnyalás nincs benne, a magyarok nyelvészeti kutatások alapján finnugor népek akik az Uráltól jöttek. Ráadásul bár megemlíti hogy a magyarok nyugati hívásra mentek arrafelé harcolni és adót szedni, mégis rablóhadjáratokról beszél. Na a lényeg, hogy most már kézzelfogható bizonyítékaim vannak. :-)

Egyébként Györffy sokkal óvatosabban fogalmaz, bár nem őstörténetet ír. De az övé valóban profi munka. Inkább nyelvrokonságról ír csak és sokkal árnyaltabb képet ad. Írásával nagyrészt én is ki tudok egyezni, sőt a mai ismereteim alapján is többé-kevésbé jónak tartom (bár ez már egy 2013-as kiadás). Még az Árpádház hun-vonulatát is megpendíti bár ellenérveket is felhoz ellene de az újabb genetikai kutatások ismeretében is azt mondható, hogy közel járt a mai legújabb ismereteinkhez.

Frederick 2018.03.23. 11:48:04

@Deansdale:

Farkas Attila Márton véleménye a hagyományőrzésről
Hagyományőrzés és fogyasztói kultúra
mno.hu/velemeny/hagyomanyorzes-es-fogyasztoi-kultura-2453298

KalmanBlog 2018.03.23. 14:40:14

@Frederick:
FAM csak a szokásosat hozza. Csak beleolvasgattam - több ártana -, de mégis kiszúrtam a tipikus FAM-os cuccot:

"sokakban megszólal a riasztó, a nacionalizmustól való nem alaptalan félelem."

Aki fél a nacionalizmustól, az költözzön Dél-Afrikába Moleenbeck-be, vagy hasonló helyekre. Az egyetlen ami megmenthet minket a kihalástól, az a nacionalizmus. Aki félelmet, ellenséges érzelmeket szít a nacionalizmus ellen, az a nemzet ellensége.

Deansdale 2018.03.23. 16:05:26

@Frederick: Látom hatással volt rá Kassai, hál'istennek :)

Frederick 2018.03.23. 16:11:55

@KalmanBlog: @Deansdale: FAM épp hogy arról beszél, miként lehetne hasznos a hagyományőrzés a magyar nemzet számára.

Az, hogy a nacionalizmus az egyetlen, ami megmenthet, azzal egyetértek.

De hadd kérdezzem meg: melyik nacionalizmus?

Ugyanis nacionalizmus-koncepciókból van több. Az egyik szerint István királyra és a kereszténységre kell alapozni, a másik szerint Koppányra és az ősvallásra. Az egyik szerint a kuruc és az 1848-as hagyományokra, a másik szerint a labanc és a Habsburg-hagyományokra. Az egyik szerint a nacionalizmusnak katolikusnak, a másik szerint protestánsnak, a harmadik szerint újpogánynak, a negyedik szerint ateistának kell lennie. És még sorolhatnám az eltérő nacionalizmus felfogásokat. Az egyik szerint köztársaságpártinak, a másik szerint királyságpártinak kell lennie a nacionalizmusnak.

Na, akkor most mik is a nacionalizmusnak az alapvető fundamentumai?

Amúgy nyugodtan el lehet olvasni a FAM cikket. Ez nem a szokásos ködös cikkei egyike. (Mondjuk a finnugor elmélettel lehetne kritikusabb is, de mindegy.) Emellett Kassai Lajost, a Lovasíjászt épp pozitívan említi a cikkben.

(Amúgy én is azon a véleményen vagyok, hogy Kassai Lajostól több magyar, beleértve engem is, sokat tanulhatna hazaszeretetből.)

Frederick 2018.03.23. 16:12:38

@Deansdale:

"Látom hatással volt rá Kassai, hál'istennek :)"

Láttad a Lovasíjász filmet? Ha igen, mi a véleményed?

KalmanBlog 2018.03.23. 16:47:59

@Frederick: Pont az volna a lényege a nacionalizmusnak, hogy ezeket a hitbéli ellentéteket félre kell tenni és együtt kell működni. De FAM-nak a nacionalizmus félelmetes, úgyhogy ővele nem lehet együttműködni.

FAMot lehet olvasni, de nekem olyan "mint sajtreszelővel maszturbálni". Vagy a rossz oldalon áll, vagy csak sötétségben él. Egyszerűen nem értem meg miért kellene foglalkoznom vele.

Kassai Lajosra felnézek, szerintem is sokat lehet tanulni tőle.

Frederick 2018.03.23. 18:57:34

@KalmanBlog:

"De FAM-nak a nacionalizmus félelmetes, úgyhogy ővele nem lehet együttműködni."

Személyesen ismerem. Ha gondolod, privátban megadhatom az email címét. És akkor felteheted neki a kérdéseidet. (Minden levélre válaszol.) Nacionalistaként kezdte - azóta kissé kiégett, sajnos. :(

Kassai Lajos szilárdabb értékrenddel rendelkezik, mint Farkas Attila Márton. Az tény.

KalmanBlog 2018.03.23. 19:22:37

@Frederick: Nem vágyom rá. Nekem nem szimpatikus, minek keressem a társaságát?

Frederick 2018.03.24. 03:08:43

@KalmanBlog: Visszatérve Kassaira... Elnézegetve a megnyilatkozásait (tele van vele a youtube), az a jó benne, hogy mindenféle ködös filozofálgatás nélkül, érthetően beszél arról, ő mit gondol a hagyományról, és miért gondolja úgy, hogy a hagyomány fontos. Emellett pedig utat mutat egy olyan jobboldali közegben, ahol még mindig dívik a terméketlen szájkarate. Mondhatni, a sok revizionista, legitimista, identitárius, tradicionalista, aki kizárólag eddig a neten volt kemény, megkapta az üzenetet - íme Kassai, lehet utána csinálni! Kassai komolyan gondolja a lázadást a modern világgal szemben, másképp szólva: alternatívát nyújt!

KalmanBlog 2018.03.24. 14:59:05

@Frederick: Lehet úgy is dicsérni valakit, hogy nem rúgsz bele mindenki másba! Kassain kívül is vannak példamutató személyiségek.

A történelmi revízió fontos feladatunk, aki ezen becsülettel dolgozik, azt tisztelem.

A királyság visszaállítása is jó gondolat volna - akármennyire lehetetlennek is tűnik a jelen helyzetben. Mondjuk Habsburg semmiképp ne legyen a királyunk, épp elég bűnt követtek már el ellenünk. De ha Orbán lehetne a királyunk, azon elgondolkodnék.

Frederick 2018.03.24. 15:45:34

@KalmanBlog:

"De ha Orbán lehetne a királyunk, azon elgondolkodnék."

Tudod, van a szervilizmusnak egy olyan foka, ami már fájdalmas. Elhiszem, hogy vannak még emberek, akik hisznek a parlamentáris demokrácia nevezetű lilaködben, és választanak maguknak egy pártot, amiben próbálnak hinni valamelyest. (Én már nem vagyok erre képes, de elfogadom, ha valaki még kapaszkodik ebbe a szalmaszálba.) De amikor valaki ennyire alattvalója lesz egy politikai szektának (FIDESZ), az már valahol szánalomkeltő.

Gondolom, tudsz róla, hogy a Férfihang megpróbálta felvenni a kedvenc pártoddal a kapcsolatot, Isztambuli Egyezmény kapcsán:
www.ferfihang.hu/2018/03/06/orszagos-sztrajkra-keszulnek-a-nok-nonapon-spanyolorszagban/#comment-87247

Frederick2 2018.12.04. 09:19:31

@Aurelius Respectus: @KalmanBlog: @Deansdale: @som tam: @-JzK-: @Sipi81: @zriff: @csi szi:

Ez egész jó lett hazaszeretet témakörében:
ÁKOS - HAZATALÁL
www.youtube.com/watch?v=gE1ePIRKBCY

"A haza fogalma körül keresendő a szövegek gyökere. Ma már nem divat hazaszeretetről, a hazához fűződő pozitív viszonyról beszélni, holott a magyar költészet jelentős képviselői hazafiak voltak, verseikben a hazaszeretet fogalmazták meg, némelyikük szemérmesebben, némelyikük harciasabban. Az ő nyomdokukon szeretnék haladni. Remélem, hogy nem túl direkt módon, és azt is remélem, hogy nem is túl áttételesen." (Kovács Ákos)

Hazaszeretet témakörében még az Ismerős Arcok-at érdemes hallgatni.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.12.04. 10:04:12

@Frederick2: Ákos megint kihúzza a gyufát a progresszíveknél ezzel a dalszöveggel. :-)
Nálunk a családban van Ismerős Arcok rajongó.

Frederick2 2018.12.04. 12:43:43

@Sipi81: Érdekesek ezek a progresszívek. Mindig a jobbos értékrendű művészek kijelentéseivel van a baj. Hogy merészelte? :P Míg pl. John Lennon balos populista szövegeivel (Imagine, Revolution, Working Class Hero) nincs semmi probléma.

csi szi 2018.12.04. 16:15:18

Bár ez a "pár" úgy tűnik konkrétan csak egy, az igaz. Ja és az oldal sem jön be, úgy tűnik. Lehet, hogy el tudta intézni, hogy leszedjék. :)

Frederick2 2018.12.04. 18:03:53

@csi szi: @Sipi81: Nem tudom, mi üthetett belém, de meghallgattam Paprikakinga egyik rádiós adását, ahol a Kutyapárt női vezetőjével, Kovács Gergely élettársával, Döme Zsuzsannával készített interjút. (Ja, a Kutyapárt is olyan, mint az LMP: van egy férfi és egy női elnöke.) Igaz, félfüllel hallgattam, közben képeket nézegettem, meg híreket olvasgattam...

www.youtube.com/watch?v=Um5b0aIGzWU

A Kutyapárt női vezetője hozta a szokásos ballibsi lózungokat. Olyanokat, hogy... a szélsőjobb szar... milyen csúnya dolog volt Orbántól a határra a kerítés... bárkinek kölcsönadják a hangosítójukat, ha nem gyűlöletkeltésre használják... elmentek a Pride-ra... stb.

Azért én régebben szimpatizáltam a Kutyapárttal. Pontosan amiatt, hogy mertek viccet csinálni a politikából. A teljes politikai elitből. Emlékszem, a Hírcsárda még a balliberális véleményelit tagjain is mert poénkodni... Sosem gondoltam volna, hogy ez az egész lesüllyed egy ilyen balliberális szarba. Ma a Kétfarkú Kutyapártot nem vagyok képes megkülönböztetni egy Karafiáth Orsolyától. Azért ez szép alászállás a részükről! :P

VT 135 2018.12.04. 18:14:08

@Frederick2: Én akkor vettem észre, h ők is csak a balliberdált kakisfazékból veszik maguknak ki a falatokat, mikor elkezdték habzó szájjal támadni a kormány migráns-ellenes plakátjait. Mármint akkor, amikor egészen konkrétan veszély volt, mikor itt tobzódtak a "szegínymenekültek" százezerszámra az országban...

Már nem tudom számon tartani, h melyik az LMP 4.0, Szdsz 3.0, hiszen ott tülekedik már a pofonért az Éjjeli Őrség nevű formáció is. Ehhez képest a Jobbik vonal le van maradva, ott még csak Jobbik 2.0-nál tartanak.

Frederick2 2018.12.04. 19:11:07

@VT 135:

"Én akkor vettem észre, h ők is csak a balliberdált kakisfazékból veszik maguknak ki a falatokat, mikor elkezdték habzó szájjal támadni a kormány migráns-ellenes plakátjait."

A Kutyapárt ellen-plakátkampányára gondolsz? Azt elmondásuk szerint az emberek adományaiból hozták össze. Felrakták az ötletüket a netre, miszerint szeretnének ellen-plakátkampányt szerte az országban, az emberek adakoztak, és összejött 1 millió Ft. Hát persze! Még véletlenül sem a Soros Alapítvány adta rá a pénzt... meg a feladatot.

A másik kedvencem tőlük az ál-szerénykedés. Hogy ők ezekkel nem keresnek semmit sem, meg dolgozniuk kell a civil szakmájukban. Aham! Közben meg állítólag nyitottak egy ballib értelmiségek által látogatott romkocsmát, "pusztán adományból" (Fogadó az Ingyen Sörhöz).

"Mármint akkor, amikor egészen konkrétan veszély volt, mikor itt tobzódtak a "szegínymenekültek" százezerszámra az országban..."

A migrációhoz való asszisztálás nálam azért problémás etikailag, mert kifejezetten egy gyilkos folyamatot támogatnak teljes mellszélességgel. Egy olyan folyamatot, amely során európai emberek tömegei szenvedtek erőszakos halált. "Svédországban már nemcsak a migránsok, de a rénszarvasok is fenyegetik az embereket, így már csak fegyverrel lehet odamenni családlátogatásra." - Igen, ez tényleg "vicces", különösen annak tükrében, hogy már Svédországban is vannak halálos áldozatai a baloldali migrációs politikának.

"Már nem tudom számon tartani, h melyik az LMP 4.0, Szdsz 3.0, hiszen ott tülekedik már a pofonért az Éjjeli Őrség nevű formáció is."

Most mondhatnám, hogy ott van a Munkáspárt és a Mi Hazánk - de ott meg az a gyanúm, hogy azok meg a NER felvásárolt udvari ellenzéke.

Régen volt ilyen kétpólusú a magyar politikai élet. Rettentően hiányzik a centrum.

KalmanBlog 2018.12.04. 20:10:34

@Frederick2: @VT 135: Igen, utólag látható, hogy a baloldal kritikája az elején csak beetetés volt.

Érdekes egyébként, hogy mennyire képtelenek a szerepükben maradni, mert ha a migránsok támogatásától tartózkodtak volna, és helyette inkább tényleg poénkodnak, akkor akár több szavazatot is magukhoz csalhattak volna.

Csak annyira nem jó színészek, hogy a lényegüket rejtve tudják tartani.

1M annyira nem sok pénz, még akár el is hihetném, hogy összejött adományokból. Bár a balosok többnyire fillérbaszók is. Kivéve S Gy, aki a "saját" pénzét is jótékony célokra költi LOL.

Ismerős Arcokat szoktam hallgatni. Ákos nekem valahogy eddig nem jött be, de ha a hazafias vonalat jól fogja képviselni, akkor rá kell hallgatnom valamikor.

Frederick2 2018.12.04. 20:16:24

@KalmanBlog: @VT 135: Közben még meghallgattam a Kutyapártos csajtól néhány interjút. Kb. olyan "okosságok", hogy a "magyarok idegengyűlölők" és a "magyarok kirekesztik a cigányokat". Kész. A Kutyapárt SZDSZ-identitáspolitika humorba csomagolva.

Más. Ezek a videók szerintem tetszeni fognak neked, Kálmán. :D
www.youtube.com/watch?v=GWED6lfB7JU
www.youtube.com/watch?v=Vk8usoyqZhs

VT 135 2018.12.04. 21:41:44

@Frederick2: Szerintem azért ennyire nem kell minden mögé hatalmakat látnod: bőven van annyir idióta, agymosott ember az országban, akik a "borzalmasdiktatúra" ellen összedobnak akár több milliót is. Tudod, h mindig a hülyékre lehet a legjobb üzenetet építeni... Anita Szarházian (Anita Sarkeesian) is összekalapozott pár milliót a "szexizmus a számítógépes játékokban" nagyprojektjére. Az más kérdés, h a vállalt munkájának a töredékét sem csinálta meg. Azóta is sír a világ emiatt. :)
A Jobbik 2.0-án a Mi hazánk-at értem. Ott sem keresnék háttér erőket. Egyszerűen még mindig nem fogták fel, h pártrendszerben nem lehet rendszert váltani. Sok ilyen idealista van - persze a Mi hazánk-nál nyilván van jópár megélhetési politikus is, különösen a későn átlépők. Mondjuk nekem Toroczkai egyelőre még egy hiteles ember, mert Ásotthalom polgármestereként sokat tett. De majd lehet figyelni, hogyan fogja őt is eltorzítani a nagypolitika... :(

VT 135 2018.12.04. 21:44:44

@KalmanBlog: Én is pont ezt gondoltam, h ha csak egy kicsit tovább bírták volna magukba folytani a cuccot, csak később mutatják ki a foguk fehérjét, akkor sokkal több szavazatot és szimpátiát, ismertséget gyűjthettek volna be.

Dehát tudjuk, h liberdáltnak lenni "übermensch" - nem bírják ki, h felsőbbrendű tudatukból származó tévedhetetlen kinyilatkozásaikat ne osszák meg a buta néppel.

csi szi 2018.12.04. 22:19:51

@Frederick2: Az, hogy micsoda a Kutyapárt, az nekem már Kovács Gergő látványa után egyértelmű volt.

Frederick2 2018.12.05. 06:56:59

@VT 135:

"Mondjuk nekem Toroczkai egyelőre még egy hiteles ember, mert Ásotthalom polgármestereként sokat tett."

Ő azon kevés jobboldali emberek egyike, aki be mert hozni szociális témákat is a közvéleménybe. Szóvá tette, hogy nem fél fizetéssel kellene kiszúrni a közmunkások szemét, hanem rendes minimálbért kellene nekik adnia. Emellett arról is beszélt, hogy kistelepülések (így Ásotthalom is) sokkal kevesebb pénzt kapnak, mint a nagytelepülések, ami nem fair. Kíváncsi leszek, miként fogja lereagálni, hogy a NER egy éven belül megszünteti a közmunkát, és leszűkíti az önkormányzatoknak szánt pénz mennyiségét is.

"Én is pont ezt gondoltam, h ha csak egy kicsit tovább bírták volna magukba folytani a cuccot, csak később mutatják ki a foguk fehérjét, akkor sokkal több szavazatot és szimpátiát, ismertséget gyűjthettek volna be."

Azt szerintem te is tudod, hogy az olyan akcióikkal, mint a migráció, a Gender és a CEU melletti kiállás, szimpatizánsokat veszítettek. Régen a szimpatizánstáboruk egyaránt magának tudhatott jobbosokat, balosokat, libertariánusokat és apolitikusokat. Mára a jobbos és libertariánus szimpatizánsaikat elveszítették, az apolitikusokat főleg - és maradt, mint bázis, a ballib szubkultúra és az Orbán-fóbiások tömege. Gratulálok nekik - ez már igazi Sas-kabaré szint! :P

Amúgy Puzsér és FAM rájuk szavazott, és máig tartják magukat ahhoz, hogy ők voltak a legtisztességesebb párt az összes közül. (Nem az LMP?) Úgy látom, még vannak emberek, akiket át lehet vágni a palánkon.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.12.06. 21:17:15

@Frederick2: "Nem tudom, mi üthetett belém"
Én se tudom. :-) Becsszó elkezdtem hallgatni, de a felénél feladtam. Dögunalom ez a két nő.

"A Kutyapárt SZDSZ-identitáspolitika humorba csomagolva."
Hát még ha legalább humorosak lennének, de sajnoa a nagy része erőltetett (bár vannak jók).

Egyébként ha jól értettem a műsorból, ők mindig "felhívják a figyelmet" a rosszul működő dolgokra. Hát ez az, hogy csak piszkálni meg rinyálni tudnak, de ahogy nekem kiderült, az hogy valamit akkor ők tegyenek amitől az ország előrébb halad az már nekik se megy. Körbekarikázzák a lehuggyozott falrészt ahelyett hogy akkor fognák magukat és kitakarítanák, ha már amúgy is annyira szívén viseli az ellenzék a hajléktalanok jogait.

Frederick2 2018.12.06. 21:22:51

@Sipi81: Hogy ne csak ócsároljam a Kutyákat. A kampánypénzből támogattak egy kutyamenhelyt. Meg felújítottak egy buszmegállót. Új búvár-felszerelést vásároltak vízi mentőknek. Meg egyéb apró jótékonykodás. Ezek nem rossz dolgok. Csak közben ne művelnék ezt a kulturmarxista aknamunkát.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.12.07. 09:55:28

@Frederick2: Ne ennek örülök akkor hogy legalább hasznos dolgot is csináltak.

Frederick2 2018.12.07. 10:07:12

@Sipi81: Van itt egy poszt; téged, mint zenekedvelő embert, érdekelhet mind a cikk, mind az alatta kialakult diskurzus:
deansdale.blog.hu/2016/04/25/a_zenerol_270

Frederick2 2018.12.07. 10:16:05

@KalmanBlog: Emlékszel még a geek témában való beszélgetésre? Egy kommentben kifejtetted, hogy te a geekség-et hozzárendeled az informatikai tudáshoz; és hogy téged elborzaszt, hogy ma elég a geekség-hez az, hogy valaki játszik számítógépen.

Itt néhány blog, ami magát geek-nek tartja, és a témája a geek:
roboraptor.24.hu/
geekvilag.hu/
nerdblog.blog.hu/

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.12.07. 10:46:39

@Frederick2: Amikor rátaláltam a blogra, akkor majdnem minden bejegyzést elolvastam, szerintem ezt is. :-) Gondolom nem meglepő hogy a beszélgetésben én tnsnames.ora nevű hozzászóló álláspontjával értek egyet. Deansdale remekül ír és vitatkozik, de a komolyzenéhez nincs meg a radarja. Attól még a könnyűzenére vonatkozó megállapításai bizonyára helytállóak.
Én járok konditerembe és ott elég sok gagyit hallok, régebben pedig olyan terembe jártam ahol videóklipek mentek TV-n úgyhogy láttam párat (főleg néger előadók, asszem rap vagy valami ilyesmi de ezeken nem tudok eligazodni, nem is érdekel). Azok alapján csak egy dologra lettem figyelmes: átlátszó amikor egy zenét szexszel akarnak eladni. Sok klipben ugyanis egyértelműen erre ment ki a történet. Na meg persze arra, hogy ezt a "nagyon menő vagyok" életérzést közvetítsék. Ami pláne azért is volt feltűnő, mert az úgynevezett "komoly" zenében rengeteg a humor és az irónia (persze sokszor ez csak annak egyértelmű aki járatos ebben a világban), míg ezek az úgynevezett "könnyű" vagy "szórakoztató" zenék láthatóan halálosan komolyan veszik saját magukat.

Frederick2 2018.12.07. 11:11:16

@Sipi81: Én többnyire elektronikus zenét hallgatok; ez áll hozzám közel. Bár most elkalandoztam a rock és a beat zene felé pl. Beatlest hallgatok. De megmondom őszintén: egy idő után unalmassá válik a "könnyű"zene - és már gondolkodom abban, hogy lassan áttérek a komolyzenére. Liszt, Beethoven, Kodály akik most foglalkoztatnak. Az igazat megvallva, én már lassan nem csupán a könnyűzenét, de önmagában a popkultúrát is unom. Szerintem kifáradt és kiüresedett a popkultúra, legyen szó filmekről, zenéről, regényirodalomról, rajzfilmekről, bármiről. Az újdonságok többsége populáris vonalon unalmas.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.12.07. 11:41:58

@Frederick2: a Beatest én is szeretem, háttérzenének szoktam hallgatni. Szerintem ha valakinek a komolyzene a világa, akkor előbb-utóbb úgyis bevonzza ha találkozik vele. Nem tudom, hogy működik-e az, hogy "átváltok mert a popzene már unalmas". :-)
A popkultúra szerintem teljesen egyértelműen átment az üzleti nagyipari vonalra. Persze régen is a pénzről szólt, de talán volt még benne valami több is (a Beatles vagy a Deansdale által említett Queen amellett hogy csomó pénzt kerestek, azért szerintem nem csak a pénzről szólt). Ma ez már nincs, mintha csak a nagyipari pénztermelés maradt volna és semmi más. És ez persze, hogy unalmas.
Én szeretek a zeneszerzőkről olvasni is, vagy zeneelméleti könyveket is, nekem ezek is hozzátesznek a zenéhez. Harold Schoenberg "A nagy zeneszerzők élete" című könyve például bátran ajánlható minden érdeklődőnek.
Liszt esetén én a zongoraversenyekkel meg az ismertebb szimfonikus költeményekkel kezdenék. Ha valakit a technika meg a nyers virtuozitás is érdekel akkor persze a rapszódiák eredeti zongorás verziói is érdekesek.
Kodálynál a Marosszéki meg Galántani táncok mellett a Háry János is jó kezdetnek, abból van is egy nagyon jó új felvétel, amit az Operaház csinált pár éve.
Beethovennél az ismertebb szimfóniákkal és a zongoraszonátákkal érdemes kezdeni szerintem. És persze az előadók se mindegy, de ez már nagyon messzire vezet. :-)

Frederick2 2018.12.07. 12:10:34

@Sipi81:

"átlátszó amikor egy zenét szexszel akarnak eladni."

Azért ez megjelent a komolyzene területén is. Gondolok itt a Vanessa Mae-jelenségre.

"A popkultúra szerintem teljesen egyértelműen átment az üzleti nagyipari vonalra. Persze régen is a pénzről szólt, de talán volt még benne valami több is"

Szerintem ez több tényezős dolog.
1, Elfogytak a témák.
2, Elfáradtak a stílusok és a műfajok. (Én pl. megdöbbenek azon, mennyire nincsen semmiféle újítás a rock és metal műfajban. De ez kimutatható más stílusban és műfajban is.)
3, Igen, a Mammon-jelenség: pénz, pénz, pénz.
4, Mintha eltűnt volna a kreativitás a zeneiparból. Vagy csak szórványosan van jelen.

Én így látom, de nem vagyok zenetörténész. Az analízisem nem pontos. :)

Köszi az ajánlásokat! :)

Frederick2 2018.12.07. 12:14:22

@Sipi81:

"Azért ez megjelent a komolyzene területén is. Gondolok itt a Vanessa Mae-jelenségre."

Itt egy picit pontosítok. Az ázsiai hegedűművésznő. Arra gondolok, amikor magassarkú lakkcsizmában, fekete harisnyában és a vékony alakját kiemelő, fekete estélyi ruhaszerűségben, természetesen mély dekoltázzsal lép fel a színpadra. Mondjuk álló farokkal hogyan lehet a zenére koncentrálni, annak a technikáját jobban ismerik a nálam jobbak beavatottak! Nekem valahogy nem megy... :P

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.12.07. 12:32:28

@Frederick2: Vanessa Mae-nek nem sok köze van a komolyzenéhez, erről a technósított förtelemről inkább nem nyilatkozok... Persze hogy azt a fost jó nővel próbálták eladni...

Ha már mindenáron csinos nőt akarunk példának hozni, akkor inkább már mondjuk Yuja Wangot érdemes. Hallottam már élőben is a müpában, ott azért van tartalom is a kivágott ruha mögött, hogy ilyen félreérthetően fogalmazzak. :-) Hogy aztán miért ilyen miniruhákban szeret fellépni ahelyett hogy olyan nagymamás szoknyákat viselne mint mondjuk az idős Martha Argerich, azt tőle kellene megkérdezni. :-)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.12.07. 12:45:16

@Frederick2: A kiüresedéshez egy plusz adalék a szerzői jogi maffia működése is. Erről nagyon jó olvasmány Lwarence Lessig Szabad kultúra című könyve (a MEK-en is fenn van). Régen természetes volt, hogy a szerzők (nem csak zenében) egymás műveis is felhasználták, átdolgozták és továbbfejlesztették. Ma már ez lehetetlen mert egyből perelnek. Walt Disnney amit csinált Miki egerestől, Popeye-estől az szinte mind korábbi jelentéktelen művészek munkáján alapult. Próbáld meg ma a Disney figuráit felhasználni saját célokra...
Amúgy válságszerű jelenség a kortárs komolyzenében is megfigyelhető, de ennek részben más okai is vanank.

Frederick2 2018.12.07. 12:50:20

@Sipi81:

"Vanessa Mae-nek nem sok köze van a komolyzenéhez, erről a technósított förtelemről inkább nem nyilatkozok... Persze hogy azt a fost jó nővel próbálták eladni..."

Jó, mondjuk én gimnáziumban hallottam tőle először. És akkor még normálisan játszott a hegedűn, mindenféle modern behatás nélkül (techno). De már akkor is ellenszenvesnek tartottam ezt a proli magamutogatást. És még én voltam a műveletlen egy osztálytársam szerint, mert azt mondtam a csajra, hogy kurvás. :D Hogy azóta hova "fejlődött", nem tudom, mert nem követem nyomon. Őszintén szólva: nem is akarom.

"Ha már mindenáron csinos nőt akarunk példának hozni, akkor inkább már mondjuk Yuja Wangot érdemes. Hallottam már élőben is a müpában, ott azért van tartalom is a kivágott ruha mögött"

Én értékelem a tehetséget, a magánélettől függetlenül. Teszem azt, nekem John Lennon egy értékelhető művész, annak ellenére, hogy a magánéletben nem volt szimpatikus. Ugyanez van a megjelenéssel is. Yuja Wng-ot még nem hallgattam, de ha azt mondod, tehetséges, elhiszem (talán belehallgatok Youtube-n). De én akkor is szomorúnak tartom azt, hogy mindent, még a legkomolyabb dolgokat is, szexszel kell eladni.

Néha úgy érzem, a migrációval való szembehelyezkedés (anti-migráció) és az iszlamizmus elutasítása is népszerűbb lenne Európában, ha dögös csajokkal reklámoznák. :P

KalmanBlog 2018.12.10. 12:29:45

@Frederick2:

roboraptor: az elején egérholokauszt van. Ez nem relativizálás? Olvasni se akarok ilyet, nehogy bűnbe essek. Art Spiegelman-tól sem akarok olvasni. Ez a blog nem lesz a kedvencem.

A geekvilág még akár jó is lehet ránézésre, de engem ezek a témák szinte egyáltalán nem érdekelnek. Horrorsztorikból a nem-fikciósak érdekelnek. Például a norvég metálscene gyilkolászásairól szívesen olvasok elméleteket, hogy ki kit miért ölt meg :-). De ezek a kampórkezű vérfarkasok baromira nem izgatnak fel.

Általában is az a bajom a képzeletvilágokkal, hogy bármi megtörténhet, bárki feljöhet az alvilágból, satöbbi. Nincs min izgulni, úgyis az lesz amit az író akar.

Régebben még olvastam ilyesmit, de mára eljutottam oda, hogy szinte kizárólag olyannal töltöm az időmet, amiből tanulok is valamit (LOL). Úgyhogy a geekvilággal sem találok közös nevezőt.

A Nerdblogon találtam valamit ami mégis érdekel: nerdblog.blog.hu/2018/11/18/exkluziv_interju_ian_livingstone_magyarorszagon_kaland_jatek_kockazat_pixelcon_arcadia

Ezeket szerettem gyerekkoromban, és egyen nemrég felnőtt fejjel is végigmentem egyen. Emlékszem, hogy kölcsönben volt a könyv nálam, de sajnos vissza kellett hamar adni, úgyhogy nem tudtam rájönni hogy lehet végigmenni. Most felnőtt fejjel újrajátszani angolul király volt. (Steamen meg lehet venni őket) Még térképet is rajzoltam, hajnalra lettem kész, és tök jól szórakoztam. Valami közöset mégis sikerült találni :-).

Pewdiepie is indított olvasóklubot, azokat a részeket szerintem érdemes megnézni. Egész érdekeseket mondott a világnézetéről. Pewdiepie érdekes figura, mert tud szórakoztatni is, de néha van mélysége is annak amit mond. Ritka tehetség. Nekem mondjuk fura, hogy tetoválva van meg játékfigurákat gyűjt, de hát az ilyen excentrikus emberek már csak ilyenek.

Volt a book review-jában pár könyv amit már én is olvastam, és volt pár olyan is, amit felvettem a listámra, hogy el fogom olvasni. Sőt, egyet sikerült előre elolvasnom, épp akkor amikor Pewdiepie :-) De ez az olvasnivaló-lista általában csak egyre hosszabb.

Frederick2 2019.06.07. 10:05:34

@Sipi81: @Deansdale: Egy újabb Humor Harold találta be magának a nemzeti érzelmet, szimbólumokat. Azért linkelek tőle, mert a balliberális szubkultúra felkapta, és nagy underground-sztárként hordozza körbe,

www.youtube.com/watch?v=ZDkSZ_7L_9k
www.youtube.com/watch?v=fMzqFbaRmao
www.youtube.com/watch?v=i4RTTwc2Nzk

Meg vannak egyéb finomságok is tőle.
www.youtube.com/channel/UCbgbVUSZ2I6fAAHiWxfZoOQ

Szokás szerint: a csávó kizárólag a jobboldalból úz viccet. A baloldalra nem szúr. Momentumból, LMP-ből, PM-ből nem űz tréfát. Feministákat nem vesz célkeresztbe. Amúgy érdekes: a feministáknál eleve adja magát a téma a parodizálásra, de senki nem veszi ezt a jó kis témát, paródia egy szál sem. De a nacionalizmuson, kereszténységen és jobboldalon jókat kacarásznak - hiszen az olyan gáz! :P (Dé:Nash, Bödöcs, Kutyapárt)

Deansdale 2019.06.07. 16:59:01

@Frederick2: Minden ilyen mutatvány plusz 20.000 szavazat a fidesznek és/vagy mihazánknak. Amúgy ha normális világban élnénk az ilyeneket addig ütnék amíg mozognak.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.06.07. 17:28:49

@Deansdale: Istenem, mióta verem én is a tantamot, hogy a FiDeSz földcsuszamlásszerű győzelmeiért senki nem tesz annyit, mint az ellenzék.

Lerágom újra a csontot: Ha 0rbán holnaptól fogva nem csinál semmit, csak hátradőlve kávézik, ezek a majmok akkor is összehozzák neki '22-re a kétharmadot.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.06.07. 17:37:55

@Deansdale: A Mi Hazánk, ha van egy kis esze, hidat kereshetne a MIÉP-hez. Kemény, hogy a Csurkának volt végig igaza, Isten nyugosztalja.
(Még mindig kitartó jobbikos haveroktól megkaptam, hogy a Mi Hazánk NER, illetve túl radikális.)

Frederick2 2019.06.07. 18:14:24

@Deansdale: @don Fefinho:

"Minden ilyen mutatvány plusz 20.000 szavazat a fidesznek és/vagy mihazánknak."

A fickó koncertjén azt skandálta a tömeg, hogy HAJRÁ FIDESZ! Valaki meg aláíratott a csávóval egy árpádsávos zászlót. Dé:Nash épp azon rötyögött, hogy sikerült őt félreérteni; igazából inkább a FIDESZ-nek hozott plusz pontokat, mint az ellenzéknek.

www.youtube.com/watch?v=CtoTlSI_AoI

" A Mi Hazánk, ha van egy kis esze, hidat kereshetne a MIÉP-hez."

Ezt már írtam Dean-nek a Falafel-blogon: A MH-ra szavaztam, de azért fintorogva néztem, amikor előhúzták az antikorrupciós kártyát. Korrupt a NER, korrupt az ellenzék, kivéve mi, a Mi Hazánk nem vagyunk korruptak! Ezzel még nem is az a bajom, hogy már lassan nem hiszek a KORRUPCIÓTÓL MENTES PÁRT létezésében. Hanem hogy annyi ellenzéki párt eljátszotta már, köztük a JOBBIK is – aztán szinte mindegyikről kiderült valami turpisság.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.06.07. 18:41:53

@Frederick2: "Ezzel még nem is az a bajom, hogy már lassan nem hiszek a KORRUPCIÓTÓL MENTES PÁRT létezésében. Hanem hogy annyi ellenzéki párt eljátszotta már, köztük a JOBBIK is – aztán szinte mindegyikről kiderült valami turpisság."

Ne legyenek illúzióink, aki udvarol, az bizony dugni akar.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.06.07. 21:34:53

@Frederick2: Te hol találsz mindig ilyeneket? :-)
Csak belenéztem, nekem annyi bőven elég volt. Egyébként az ilyen szarháziakról szinte mindig kiderül hogy az ősök között volt egy-két munkásőr meg bolsevik. Egyszerűen nem értem ezeknek az alakoknak a lelkivilágát, hogy nekik mi élvezet van abban ha a magyarokat gyalázhatják.

"Dé:Nash épp azon rötyögött, hogy sikerült őt félreérteni;"
Szerintem az aláírás meg a skandálás is csak a cinizmus része volt.

"Korrupt a NER, korrupt az ellenzék, kivéve mi, a Mi Hazánk nem vagyunk korruptak!"
Ha annyira idióták, hogy nem veszik észre, hogy ezzel a szöveggel immár 9 éve nem lehet választást nyerni, akkor meg is érdemlik, hogy ők is eltűnjenek a süllyesztőben.

Frederick2 2019.06.07. 21:44:18

@Sipi81:

"Egyszerűen nem értem ezeknek az alakoknak a lelkivilágát, hogy nekik mi élvezet van abban ha a magyarokat gyalázhatják."

Azért én úgy gondolom, van a magyar nacionalizmuson mit bírálni. (Mint minden ideológián.) Ha valaki konstruktív kritikát gyakorol a nacionalizmusról, amiből lehet építkezni, kijavítani a létező hibákat, akkor az jó, érdemes, hogy az ember meghallgassa, elolvassa. DE! itt az a probléma, hogy amit a balliberális szubkultúra (így Dé:Nas is) művel, az tömény gúny. Lenézés és megvetés. Nem segíteni akar, hanem a sárba tiporni.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.06.07. 22:43:57

@Frederick2: Egyetértek azzal, hogy a nemzeti oldalon időnként elég lilagőzös dolgokat tudnak kitalálni, ami sajnos remek támadási felületet biztosít.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.06.07. 23:12:59

@Frederick2: Igen, égető szükségünk lenne konstruktív kritikára, de amit csinálnak, az teljesen kontraproduktív, és hiába csattannak miatta újra és újra, annál jobban erőltetik, míg szépen elfogy alóluk a bázis. Bár a DK mostani szereplésén őszintén szólva elszörnyedtem.

Madarász Henrik 2019.06.08. 01:20:07

@don Fefinho: Azért jellemző, hogy a főpolgármesterjelöltjük Karácsony, kitűzte a buzizászlót és vonulni is fog a buzivonuláson, ha főpolgármester lesz. Mindig felfordul az ember gyomra tőlük, nem tudják leleplezni a valós énjüket.

Madarász Henrik 2019.06.08. 01:21:18

@Madarász Henrik: még Demszky sem tette ezt meg annak idején.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.06.08. 03:19:05

@Madarász Henrik: Ez az MSzP-SzDSz minta valahogy állandó, csak az aktuális inkarnációk változnak. Most éppen DK-Momentum.

Frederick2 2019.06.08. 05:45:42

@Madarász Henrik: @don Fefinho: @Sipi81:

Valószínűleg én nem vagyok ennyire tájékozott az ügyben. De...

Karácsony Gergely, mint a Budapest XIV. kerületének polgármestere, indulhat a főpolgármesteri posztért? Nem kizáró ok, hogy már kerületi polgármester?

Vagy. Régen még nem úgy volt, hogy aki polgármester, az nem tölthet be pártvezetői funkciót? Ahhoz képest Toroczkai László egyszerre Ásotthalom polgármestere és a MH elnöke.

Hozzáteszem: semmilyen más funkciót nem tölthet be egy polgi. Még iskolaigazgatóit sem.

Vagy ennyire megváltoztak volna a dolgok az elmúlt években?

Én mondjuk azon is csodálkozom, hogy a polgármestert megválaszthatjuk, a jegyzőt nem. Miközben egy település két vezetői funkciója a polgármester és a jegyző - de a település lakói csak a polgit választhatják, meg a jegyzőt meg a házon belül választják ki.

Hmm, polgármester-választás! Eh!

csi szi 2019.06.08. 11:02:17

@Frederick2: Miért ne indulhatna? Indulhatott képviselőjelöltként is. Persze, ha megválasztják, le kell mondania.

A pártelnökség az nem közfunkció, mindenki lehet pártelnök szerintem, akinek külön nem tiltja a törvény az aktív politizálást (mint pl. a fegyveres testületek tagjainak).

csi szi 2019.06.08. 11:12:06

@Sipi81: "Egyébként az ilyen szarháziakról szinte mindig kiderül hogy az ősök között volt egy-két munkásőr meg bolsevik."

Erről a csávóról azért ránézésre is elég egyértelmű, hogy "Momentumos" származású, de hagyjuk, vannak akik érzékenyen reagálnak rá, ha ilyesmit észrevesz az ember.
Ők mindig, mindenütt szívesen gúnyolódtak "gazdanépen" (már ha eltűrték tőlük, egyébként max. egymás között), lásd Weimar-korszak.

Frederick2 2019.06.08. 11:44:38

@csi szi: @don Fefinho: @Madarász Henrik: @Sipi81: @Deansdale: Ha már szóba került az MH. Felnéztem a Wikipedia MH szócikkére, és találtam pár érdekes dolgot a programpontjaik között.

Íme:

"Megreformálnák a szerzői jogi törvényeket, betiltanák az Artisjust, és a hasonló szervezeteket."

"Betiltanák a parkolási díjakat."

1, Egyetértetek az Artisjus beszüntetésévél?
2, Egyetértetek a parkolási díjak betiltásával?

csi szi 2019.06.08. 12:07:41

@Frederick2:
1. Elvben igen, a szerzői jog megreformálásával is, az egész szerzői jogi maffiát fel kellene számolni, csak hát EU-tagként ez bajos lenne.
2. Nyilván nem lehet nem korlátozni a parkolást, a parkolási díjak szedésén viszont régóta maffiák gazdagodnak szintén, minden jel szerint. Bár min nem...

De egyetértek, az MH elég sok demagóg és komolytalan dolgot mond, pl. szibériai bérrabtartás és ilyenek. Én csak olyan indíttatásból szavaztam rájuk mint sok liberális a kétfarkúakra, nem azért, mert kormányzásra alkalmasnak tartom őket.

Frederick2 2019.06.08. 12:44:03

@csi szi: Toroczkai mostanában elég sok maffiával konfrontálódik: szerzői jog-maffia, parkolási maffia, roma maffiák. Őszintén mondva: ez tetszik! Csak el ne tegyék láb alól!

"Én csak olyan indíttatásból szavaztam rájuk mint sok liberális a kétfarkúakra, nem azért, mert kormányzásra alkalmasnak tartom őket."

Látod, ez érdekes. A MH-nál az volt az összeesküvés, hogy valójában a NER udvari ellenzéke, akiket valójában Orbán pénzel. Most az új mánia, hogy az MH félkatonai szervezetének is a FIDESZ vette a ruhát. Közben meg azt látom (meg látják sokan), hogy az MH nem csupán a balliberális szubkultúrával, de a NER-rel szemben is felemeli a hangját. Vagyis rácáfol.

A Kutyapárttal az a vád, hogy valójában a Soros Alapítvány, az EU, meg a balliberális szubkultúra pénzeli a háttérből. És rácáfol? Hát nagyon nem! Az a szerencsétlen, aki azért szavaz rá, mert nem akar a balliberális pártokra (meg mert ordas hazugságnak tartja Puzsér centrumkodását), az valójában átverés áldozata.

KalmanBlog 2019.06.08. 15:29:55

@Frederick2:

Parkolási díjak: Nem, sőt emelném és az üzemanyagárat is emelném: utálom a dugókat, jó lenne, ha végre nem kellene a pórnéppel együtt autóznom :-P

Artusjus maffia: még a helyét is beszántanám sóval. A nem mainstream zenészeket korlátozza, illetve még azt is baszogatják, aki például direkt csak CC licenszű zenét játszik a kocsmájában. Ismertem ilyet, végül feladta és tejelt a köcsögöknek inkább.

Madarász Henrik 2019.06.08. 18:13:21

@Frederick2: Az elsővel igen. A másodikat a mostani formában fel kellene számolni, Budapest egy önkormányzati cégének kellene szedni a pénzeket. Őszintén szólva én keményebb lépéseket is tennék, bevezetném a dugódíjat és a legszennyezőbb kocsiknak megtiltanám a behajtást Budapest területére, a kamionoktól pedig emelt dugódíjat szednék.

Madarász Henrik 2019.06.08. 18:18:28

@Frederick2: Vannak olyan pontok amivel nem értek egyet, két példa, a sorkatonai szolgálat visszaállítása hiba lenne, a képviselői mentelmi jogra is szükség van a kormány visszaélései miatt, nagyrészt Novák hülyeségei ezek.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.06.08. 18:38:44

@csi szi: Na ja, csak nem értem ha annyira lenéznek minket akkor mit keresnek még itt.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.06.08. 18:42:58

@Frederick2: A parkolási díjak megszüntetésével csak akkor értenék egyet ha magáncéghez mennek. Ha az önkormányzat üzemelteti, akkor maradhat.
A másikkal kapcsolatban: azt hiszem az Artisjus működése ma az országban az egyik legkevésbé lényeges kérdés, vannak ennél sokkal fontosabbak is. Sőt, itt talán még egész tűrhető, és a jogdíjak is teljesen ésszerűen vannak meghatározva: mivel be van építve a hordozó árába, mindenféle letöltés legálisnak számít. Az usában sokkal kártékonyabb a szerzői jogi maffia.

KalmanBlog 2019.06.08. 20:00:47

@Sipi81:

> be van építve a hordozó árába

Igen. És a rádión játszás arányában osztják ki a pénzt. Tehát ha veszek egy hordozót, amin a családi fotókat fogom tárolni, abból azok a hülyegyerekek kapnak pénzt, akiket a rádió tol. Az a rádió, amit sosem hallgatok. Azok a hülyegyerekek, akik többnyire társadalomromboló kultúrmarxista szart játszanak. (Tisztelet a kivételnek.)

Én már csak nemzeti rockot, faschwave-et, faschrappet és Brenton Tarrant soundtracket hallgatok (Xurioust épp most tiltották ki youtube-ról). Ezek pont egy fityinget sem kapnak az adathordozóim adójából. De ha melóhoz kell egy új diszk, akkor is tejelek.

Egyáltalán nem jó ez a rendszer, sőt!

Frederick2 2019.06.08. 20:01:06

@Sipi81: @Madarász Henrik: @KalmanBlog: @csi szi: Köszönöm a válaszokat! Hozzám eljutottak válaszaitok. Toroczkaihoz valószínűleg nem, mivel a Face törölte az oldalát:
24.hu/belfold/2019/05/17/torolte-a-facebook-toroczkai-laszlo-oldalat/

Frederick2 2019.06.08. 20:03:05

@KalmanBlog:

"Azok a hülyegyerekek, akik többnyire társadalomromboló kultúrmarxista szart játszanak."

Az igazság az, hogy ha nem politizálnának, akkor is igazságtalan lenne ez a rendszer. A családi fotóid nehogy már pénzt tejeljenek ezeknek a senkiháziaknak!

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.06.08. 20:06:44

@KalmanBlog: Szerintem meg sokkal jobb, mint anno ami amerikában volt, hogy néhány MP3 birtoklásáért meghurcoltak tizenéveseket. Mindig ez az érv jön, hogy nem mindenki tárol letöltött cuccokat a hordozón, de szerintem meg ez egy elfogadható kompromisszum azért, hogy az össznépi letöltés békén legyen hagyva.

KalmanBlog 2019.06.08. 20:41:43

@Sipi81: Nyilván valami középút kellene: akit elkapnak "zenebirtoklással", azzal fizettessék ki az album dupláját, vagy háromszorosát. Egyébként az online szolgáltatásokkal el is múlt a gyűjtögetsének a bája: minden elérhető 1 kattintással ingyen úgyis.

Pont azt van értelme gyűjtögetni, amit le fognak törölni: de annak meg úgysem lesz jogvédelme :-P

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.06.08. 20:58:22

@KalmanBlog: "Nyilván valami középút kellene: akit elkapnak "zenebirtoklással", "
Ja, aztán jönne az egymás feljelentgetése meg az elkobzott, lefoglalt számítógépek (telefonok, stb), hasonlók. Na ne. Szerintem pont ez a középút ami most van. Nem hiszem, hogy az a pár forint bárkit földhöz vágna ami bele van építve az árba.

Az online szolgáltatások viszont szerintem is megoldják az egészet: úgyis a nagy többségnek tökéletesen elegendő és praktikus, nem kell semmit tárolni, csak előfizetni és kész. Én mondjuk a zenehallgatáshoz szeretek offline maradni, de én a műsoros CD-gyűjtögetéssemmel amúgy is egy letűnt világ utolsó mohikánja vagyok. :-)

KalmanBlog 2019.06.08. 21:00:14

@Frederick2: LOL, kicsit túltolta úgy látszik. A face meg a youtube már réges régen overdrive-ban tolják a cenzúrát.

Nem úgy van mint régen, hogy évekig is el lehet működgetni a radar alatt ilyesmivel.

Az Audi finanszírozza az ADL európai szárnyát. Ez ugye egy feljelentő és doxoló szervezet a nekik nem tetsző vélemények elhallgattatására.

Az autógyárak is beszállnak a wokeness háborúba. Volkswagen-csoport kiesett. Most akkor milyen kocsit vegyek legközelebb? (Mármint az Orbán-Dácián túl?)

csi szi 2019.06.08. 23:26:46

@KalmanBlog: Lada Grantát :D Kínai autó kapható Mo-n?
Persze vehetsz Teslát is, Elon tudtommal nem szállt még be a kultúrharcba. Bár eljöhet az is, ha úgy érzi, hogy különben kicsinálják.

csi szi 2019.06.08. 23:33:36

@KalmanBlog: Egyébként most indult egy minden eddiginél nagyobb tisztogatási hullám a Youtube-on. Nem is fognak már megállni szerintem, mindenképp demokrata győzelmet akarnak jövőre, addig el kell takarítania minden disszidens hangot a Big Technek, még a gugli keresőjéből is. Utána pedig jöhet a teljes disztópia, 1984, Szép új világ, a Mao-féle kínai kulturális forradalom és a nyugati '68 együtt. Majmok bolygója-szerű jelenetekkel, miközben az USA-ban megpróbálják bevezetni a szocializmust, az eredmény meg Venezuela és Dél-Afrika keveréke lesz. Na jó ezek kicsit apokaliptikus víziók. Valószínű nem AOC lesz az elnök, hanem az establishment embere, Biden, az ő ukrajnai érdekeltségei miatt viszont fellángolhat a háború Ukrajnában, esetleg atomháborúba keveredik az oroszokkal a végén.

csi szi 2019.06.08. 23:39:38

@csi szi: Vagy hogy hazai vizekre evezzünk, miután a demok átvették a Fehér Házat, várható egy színes forradalom Budapesten, legalábbis meg fogják kísérelni, vagy legalábbis 2022-ig folyamatos utcai és egyéb balhék várhatók, mondjuk amerikai nagykövetasszonnyal az O1G-takarodj menet élén (Cseh Katalin, Kunhalmi, Kálmán Olga, Dobrev Klára, Bangóné stb. társaságában) :D

Deansdale 2019.06.09. 10:00:35

@csi szi: Lehet, hogy apokaliptikus, de sajnos teljesen reális.

Frederick2 2019.06.09. 15:28:48

@Deansdale: @csi szi: @Sipi81: Már Magyarországon koncertezett a Pussy Riot, a múlt évben.

hvg.hu/itthon/20180313_Putyinhoz_hasonlitotta_Orbant_a_Pussy_Riot

Valószínűleg a nersevikek és sorosisták közötti polgárháború fokozódásával valószínűleg a FEMEN egy-egy aktivistája is megjelenik majd nálunk. (Félmeztelenül Mészáros Lőrinc ölébe veti magát az egyik FEMEN-lotyó, meg egyéb akciók.)

A FEMEN alapítója elhalálozott.
elle.hu/arcok/2019/04/01/a-femen-aktivista-aki-csak-onmagat-nem-tudta-tulelni/
süti beállítások módosítása