HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Frederick2: @KalmanBlog: "Gondolatok a klímakamuról, az azzal kapcsolatos ballib hangulatkeltésről és derék tudósaink eredményeiről." Dé:Nash - Gyár ft. Gege www.youtube.com/watch?v=0CtFk0hYjdU (2020.02.28. 19:55) Boldog Karácsonyt!
  • csi szi: @Borathan: Én úgy gondolom, hogy elég halálos lesz, abszolút számokban az emberiség történelmének legsúlyosabb járványa elé nézünk, már csak a népesség száma miatt is. Száz éve a spanyolnátha volt a... (2020.02.28. 18:58) Boldog Karácsonyt!
  • Frederick2: @GABOR2: @Sipi81: @Deansdale: Félelmetes dolgokat mesél az ismerősöm. Feminista tanárjuk olyanokat állít a képzésen: "tudományos kutatások igazolják, hogy nincs anyai ösztön" (2020.02.28. 18:38) Boldog Karácsonyt!
  • csi szi: @Frederick2: Az a hely állította elő pl. Tordai Bencét, szóval nem lep meg. (2020.02.28. 18:36) Boldog Karácsonyt!
  • Frederick2: @GABOR2: @Deansdale: @Sipi81: @Madarász Henrik: Tudtátok, hogy a Corvinus Egyetem szociológia karán kötelező kurzus a Gender Studies? A fiatal szociológus hallgatóknak KÖTELEZŐ felvenni a Gender-kép... (2020.02.28. 18:28) Boldog Karácsonyt!
  • Utolsó 20

Boldog Karácsonyt!

2019.12.24. 10:13 Deansdale

...és persze egy boldog új évet is.

sunkaracs.jpg

409 komment

Címkék: címkétlenség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deansdale 2020.02.17. 22:22:20

@GABOR2: Csak ismételni tudom magam, a progresszívek agyhalottak, azt képzelik a szórakoztatóipar kizárólag az ő propagandacéljaikat szolgálja, és akinek ez nem tetszik az náci. Ennek folyománya az az elképzelés hogy a prosztó mosdatlan tömegek csak ne akarjanak beleszólni semmibe, annak ellenére sem hogy ők a potenciális vevők akik a saját pénzükön veszik meg a szórakoztatóipar termékeit... Egy épelméjű ember ebben rögtön kiszúrja a logikai bukfencet. Minden piac a vevői igények kielégítéséből él, akkor is ha az "eladók" annyira el vannak szállva maguktól hogy az már elborultság.

GABOR2 2020.02.17. 22:31:58

@Deansdale: Szerintem pedig arról is van szó, hogy ugye a világ vagyonának 50%-a pár ember tulajdonában van és azok indították ezt a kultúrháborút és bevállalják a veszteségeket. Régebben simán kirúgták volna azokat akik veszteségeket okoznak, azzal hogy az SJW-khez ragaszkodnak szerintem elárulják, hogy bizony igazából a tulajdonosok akarják első sorban az agymosást. Van elég pénzük, hogy masszív veszteségeket vállaljanak be.

GABOR2 2020.02.17. 22:39:55

@Madarász Henrik:

Amúgy az is vicces, hogy természetesen előjött az, hogy na kik a hibásak... a férfiak, de aztán jöttek az adatok és kiderült, hogy a férfiak voltak inkább a kevesek közül akik megnézték. Meg megváltoztatták amerikában a címét is pár napja, hogy jobban menjenek az emberek, de így is zuhan a semmibe.

Sonic bűne meg az, hogy ő az élő példája, hogy érdemes hallgatni a rajongók véleményére.

GABOR2 2020.02.17. 22:52:56

@Madarász Henrik: Ja igen, ezt is mondják mindenfelé, Harley kivételével az összes szereplő felismerhetetlen, mert megváltoztatták a rasszukat és a ruhájuk is rendkívül gyenge minőség, pedig rengeteg pénzbe került a film, de... ez nem véletlen direkt akarták őket nem vonzóvá tenni.

Amúgy másik kedvencem a Star Trek. Most van ez az új Picard sorozat és már az azt megelőző promók is tömény hányigerek, de végül nem sokkal a kezdés előtt előállt a Picardot játszó színész és elmesélte mi az alapszitú.

Vége van a korábbi Star Trek-ek optimista hangulatának, az új Star Trek depresszív lesz és ezzel reagál a mai világunkra amiben ott van Trump és a Brexit és migrik.

Persze ilyenkor megkérdezném, hogy ki depis amerikában Trump gazdasága sorra dönti a rekodokat, de mindegy. Ilyen lesz... Trump van, úgyhogy egy utópiáról szóló sorozat most az ellentétébe kell forduljon. A leginkább átpolitizált sorozatnak szeretnék:

"‘Star Trek: Picard,’ With Its Refugee Crisis and Anti-Trump Messaging, May Be the Most Political Show on TV"

www.thedailybeast.com/star-trek-picard-with-its-refugee-crisis-and-anti-trump-messaging-may-be-the-most-political-show-on-tv

"Their vision for Picard could also provide an outlet for his own anger and exasperation with the world. That appealed to the outspoken, outraged actor, who recently told Variety that when it comes to Brexit in the U.K. and Trump in the U.S., “I’m not sure which of us in the most trouble.”"

"A refugee crisis, a warning against isolationism, and a republic’s slide toward fascism? Patrick Stewart says “there has never been a more important moment” for this kind of TV."

GABOR2 2020.02.17. 23:02:02

Na jó utlolsó. Szóval vannak ezek a promó Short Trek-ek. Amik... egyszerűen hányingerek. Szinte mind arról szól, hogy a nők szuperek a férfiak szarok.

Vannak különösen súlyosan rosszak. Az egyik címe: "The Girl Who Made The Stars"

Egy animációs pár perces film és arról szól, hogy a gyerekeknek nem kéne hallgatni a felnőttekre, akikről undorodva mesél a "mesélő". Ja merthogy egy mese az egész.

Egy másik részből itt egy részlet, összehasonlítással a régebbi Star Trekkel, hogy lásd micsoda fost adnak ma:

www.youtube.com/watch?v=rnlxugk3Qb0

Frederick2 2020.02.18. 06:13:07

@GABOR2: @Deansdale: Szerintem ebben nem csak politika van benn. Az internet és a közösségi oldalak révén igenis megnőtt az emberek előtt a lehetőségek száma - köztük az, hogy ha elegen vannak, akkor a véleményükkel igenis befolyásolhatják művészi produktumok kialakulását, készülését. Ha pedig elkészül a mű, ez a rajongótábor fel is emelheti a művet, de meg is buktathatja. És ez megrémíti nem csupán a filmes, de a "computer games"- és a művészvilágot is.

Nekem egyébként nem ellenszenves ez a fejlemény. Picivel megint demokratikusabb lett a világ. Nem sokkal, de egy picivel.

hu.ign.com/sonic-the-hedgehog/55579/feature/velemeny-bekoszontott-a-rajongok-altal-befolyasolt-filmek-kora-es-ez-nem-jo-hir

"Nehéz lenne tagadni, hogy a felháborodás hatására készített új Sonic-design ezerszer jobb, mint az eredeti. A karakter barátságosabbnak néz ki és végre hasonlít is a népszerű videojáték-figurára - ez pedig valószínűleg közrejátszik abban, hogy erős nyitányt jósolnak a filmnek. De ne feledjük, hogy az eredeti verzión dolgozó szakembereknek és a film összes készítőjének durva támadáshullámmal kellett szembesülni az első előzetest követő héten, aminek csak a rendező Jeff Fowler újradesignolásra vonatkozó bejelentése tudott véget vetni. Néhány hétre rá pedig kiderült, hogy elhalasztják a film bemutatóját a javítási munkálatok miatt.

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy ebben az esetben ez a döntés valószínűleg javította a Paramount filmjének esélyeit, de ettől még egy nagyon veszélyes precedens született. Innentől kezdve a történetmesélők ki vannak szolgáltatva a közönség kénye-kedvének, akik még a film megnézése előtt megmondják nekik, hogyan kéne csinálni a munkájukat - ahelyett, hogy hagynák őket szabadon dolgozni, és csak a végeredményt látván mondanának ítéletet." (Rácz Viktória)

Ez még úgy ahogy elfogadható vélemény. De ez:

"Sonic újradesignolása pénzbe és időbe telt, de valószínűleg nem volt hatással a történetre, végső soron pedig sikerült az eredetire jobban emlékeztető figurát létrehozni. Önmagában ezt lehetne sikertörténetként is elkönyvelni, de a Star Wars és nagy eséllyel a Szellemirtók példája is jelzi, milyen veszélyekkel jár, ha egy franchise a leghangosabb twitteres és reddites kisebbség befolyása alá került." (R. V.)

Magyarán: az elégedetlen rajongók miatt bukott el a "Skywalker kora" és a női "Szellemirtók".

"A rajongók kampányoltak azért, hogy a stúdió csináljon már végre egy női főszereplős és egy nem fehér főszereplős szuperhősfilmet, a Marvel Kapitány és a Fekete Párduc pedig átlépte az egymilliárd dolláros bevételi határt. Azokat a rajongókat viszont már nem hallgatták meg, akik nőgyűlölettől vagy rasszizmustól vezérelve ágáltak ezen filmek ellen, ugyanis már mindkettőhöz bejelentették a folytatást." (R.V.)

ANYÁD, kedves cikkíró! A rasszista húrokat pengető Fekete Párduc és a szexista húrokat pengető Marvel Kapitány rendben van, de azok a filmnézők, akik ezeket a gyűlöletkeltő húrokat felemlegetik, le vannak ugatva.

"A fejeseknek ideje észrevenniük, hogy a Twitteren és a Redditen mindig is a dühöngés kapja a legtöbb elérést és megosztást, az építő jellegű árnyalt kritikát pedig nem ott kell keresni. Nem a fröcsögő rajongókra érdemes hallgatni, hanem az adott film létrehozásával megbízott alkotókra, mert bár mindig ott a kockázat, hogy a víziójuk kudarcot vall, igazán nagyszerű dolgok csak kreatív szabadsággal születhetnek. Nem azt kell adni a rajongóknak, amit követelnek, hanem azt, amiről nem is tudták, hogy vágynak rá."

Miközben ezt az alkotói kreativitást pont az amerikai filmkészítésen élősködő politikai ízlésdiktatúra öli meg csírájában.

Micsoda egy fasztarisznya cikkíró! A rajongók a hülyék... Pfff! KÉSZ!

Frederick2 2020.02.18. 06:14:00

@Deansdale: Ja, közben látom, hogy reagáltál. :)

Frederick2 2020.02.18. 06:23:05

@GABOR2: @Deansdale: Ja, ez a mondat önmagában gyönyör!

"Nem azt kell adni a rajongóknak, amit követelnek, hanem azt, amiről nem is tudták, hogy vágynak rá."

Nem is tudták, hogy vágytak rá? Vagyis olyan vágy, ami eredetileg nem volt benne - de megteremtik helyette az alkotók. Mesterséges vágyak. Amit elültetnek benne.

Na, ez egy freudi elszólás volt!

GABOR2 2020.02.18. 09:05:50

@Frederick2: Eleve próbálják már hazug módon összemosni a táborokat. Pl. A Rise of Skywalkert úgy próbálják beállítani, hogy a rajongóknak próbált kedvezni és ezért bukott el... ami nagyon távol áll a valóságtól.

A Twitter-es és reddites kisebbséget is mint szokásos rajongókat, miközben ez a két helye hemzseg a ballibtől és az SJW követelésektől.

Próbálják az új fanokat összemosni a régivel... pl. az úgynevezett Reylo-kat a régi Star Wars rajongókkal akik közül rengeteg igazából már le is lépett. A Reylok fanatikus módon akarták, hogy Rey és Kylo összejöjjön és amikor a végén meghal Kylo/Ben akkor totál kiakadtak már ott a moziban, de utánna meg küldözgették J.J. Abrams-nak a halálos fenyegetéseket.

Szóval a lényeg, hogy a Rise of Skywalkernél az egész ügyet el tudták hományosítani, a Sonicnal viszont nem lehet... Sonic egyetlen bűne, hogy hallgatott a rajongókra és ezért sikeres lett, ráadásul most itt van a Birds of Prey ahol nem hallgattak a rajongókra és teli van SJW cuccal, tehát világosan kiütközik a különbség.

Az is vicces volt, hogy a legelső nap még egy millió dollárral vezetett a Birds of Prey és erről írták a nagy diadal cikkeket, de aztán egy nappal később már sokkal több bevétele lett mint a Birds of Preynek két hét alatt és akkor jöttek az idegbeteg cikkek mint amit elősőre linkeltem:

Ez az idezet remekül mutatja az alaphangulatot:

"In its second weekend, Birds of Prey is expected to bring in $20 million, which will bring its domestic total to $63 million. Honestly, though, the fact that Sonic will make more than Birds of Prey in its first weekend is utterly tragic and so very frustrating. Sonic the Hedgehog will beat a kickass movie with incredible female characters and fantabulous action sequences for a blue furry creature."

Tragikus és rendkívül frusztráló nekik, hogy ez a kék mócsing lenyomta simán az ő rendkívül divers, női lead filmjüket. És amitől igazán félnek az az, hogy leesik mindenkinek tanulságként, hogy ellentétben amiről írnak már hónapok óta, hogy nem jó a rajongókra hallgatni, a rajongókra nemcsak érdemes hallgatni, hanem nagyon-nagyon megéri. A Sonic rekordot döntött és már most jóval túlhaladja a várakozásokat. A Birds of Prey is csak negatívban.

De mint írtam az egyetlen dolog amit fel tudnak mutatni, hogy akkor végülis miért éri megnézni a Birds of Prey-t az ez:

"#ReasonsToSupportBoP

It’s a film directed by an Asian woman.

Written by an Asian woman.

With an Asian cinematographer.

Starring all women, one Black, one Latina, one Asian.

With multiple Queer characters.

THERE YOU GO. #BirdsOfPrey"

GABOR2 2020.02.18. 09:10:25

@Frederick2: Amúgy a cikk amit linkeltél és én is linkeltem eredetileg angol és Rácz Viktória max. csak fordította, vagy kicsit átírhatta, hogy eladja sajátjaként.

GABOR2 2020.02.18. 09:12:32

@Frederick2: Egy béna kifogás arra, hogy leromboljanak régi legendás karaktereket és nőkkel helyettesítsék.

Frederick2 2020.02.18. 09:52:19

@GABOR2: Nagyon helyes irányultságnak tartom, hogy megjelent a művészetben (elsősorban a filmművészetben) a követelés, miszerint ne legyen benne férfiak elleni uszítás.

A magam részéről reménykedem, hogy ez az igény megjelenik majd a társadalomtudományban is.

Aztán lassan a politikában... A közéletben... AZ ÉLET MINDEN TERÜLETÉN!

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.02.18. 14:25:46

@Frederick2: Na most sikerült elolvasnom a cikket. Alepvetően nekem az jött le belőle, hogy ő is próbál a "kívülállókhoz" tartozni, akik úgymond felülemelkednek ezen a nagy káoszon és azt mondják, hogy a két fél közül senkinek nincs igaza, csak ők az okosok akik képesek ezteken az alantas dolgokon túllépni és kívülállóként tekinteni a dolgokra. Viszont talán éppen ezért nem is látom benne azt a nagy megmondóemberséget, hanem az érződik, hogy ő hajlandó lenne az elképzeléseiről vitázni és esetleg változtatni rajta.
Amit viszont nem értek az, hogy többször is emlegeti, hogy nem érti, miért pont azok vannak a kontrollálatlan bevándorlás ellen ahol ez nem is probléma. Nem tudom elképzelni, hogy ennyire vak hogy lehet Ungár, szóval csak arra tudok gondolni hogy szándékosan nem látja: éppen azért mert ott még nincs probléma a bevándorlással és látjuk, hogy ahol már van mi oda nem akarunk eljutni. Ha akkor kezdünk problémázni a kérdésen mikor komplett városok lesznek no-go zónák, akkor már rég késő. Ezt egyszerűen nem értem hogy Ungár hogyan nem képes felfogni.

Azt is sikerült elültetni a balos fejekben, hogy a balkáni útvonalat Merkel anyó szüntette meg. Ezt Ungár is visszamondja.

Viszont azt is éreztem az írásból, hogy ő miért alkalmatlan vezetőnek: jól tud filozofálni, de politikai vezetőnek nem olyan emberre van szükség aki jól filozofál hanem olyanra aki utat mutat és cselekszik. Szerintem persze.

Frederick2 2020.02.18. 14:51:07

@Sipi81: Én azt látom az Ungár Péterben, hogy szeretne elcsalni, átcsábítani választókat a FIDESZ-ből, az LMP számára. Ezért bírálja a migrációt. Ugyanez a taktika megvan a DK-nál is; csak ott meg Doblev Klára adja elő ugyanezt. Sőt, a JOBBIK is. Egyik pártnak sem hiszek; egyik kezébe sem adnám oda az ország sorsát.

Jelen pillanatban: maradjon egyelőre az Orbán és a FIDESZ - mert még az is jobb, mint ezek!

Frederick2 2020.02.19. 06:32:06

@GABOR2: Te aztán nagyon "komoly" anyagot nyomtál be ide. Egy videó, ahol néger gyerekek randalíroznak, a 888 szerző kijelentése, hogy "nem tud vitatkozni" (vagyis egyetért), meg egy info, hogy négerek vannak az oktatási rendszerben. Igazából elmondja, amit már mindenki tud, újra - de nem ad hozzá semmi pluszt. Ennyi az "elemzés", ennyi az "újságírás". Remélem, a Bíró Géza Konrád-féle újságírók tehetségét nem állami büzséből fizetik, hanem szigorúan magánpénzből.

Függetlenül attól, hogy nem tagadom le a jelenséget, tragikus ez az újságírás.:P Bár értem, miért kell tízezerszer is leírni a nyilvánvalót, ilyen primitív módon: kis uszítás. "Rohadt nigerek, mocskos migránsok!". Még véletlenül sem valami megoldást adni a problémára...

Borathan 2020.02.19. 11:26:03

@Frederick2:
hát, a Fidesznél gátlástalanabb, tolvaj bandát még nem hordott a hátán magyar föld az elmúlt 30 évben, az biztos

GABOR2 2020.02.19. 11:29:36

@Frederick2: "ilyen primitív módon: kis uszítás. "Rohadt nigerek, mocskos migránsok!". Még véletlenül sem valami megoldást adni a problémára..."

A probléma megoldás ott kezdődne, hogy a sajtó, a politika és a szakma elismeri a jelenséget, hisz amúgy hivatalosan az megy arra, hogy hipp-hipp hurrá szuper diverszek vagyunk és az jó; és ezt próbálja itthon is megetetni velünk a baloldal.

Talán figyelembe kéne venni a velük dolgozók problémáját, mert amint látható pokollá tudják tenni a tanárok és a bennszülött gyerekek életét. Ez amit látni itt az nem egyszeri eset.

Szóval asz úszítás nagyon távol van még... jó ha fel lehet emlegetni, hogy van ilyen probléma... az se baj ha sokkol, pont azért sokkol, mert eddig csak a hazugság ment. Sokkolás nélkül örökre maradna a lila köd és max. annyi, hogy picit nehezebb velük, de ez biztos a tanár hibája.

Borathan 2020.02.19. 11:29:40

@GABOR2:
azt honnan lehet kideríteni, hogy egy-egy internetes oldal súlya mekkora?
Linkeltél mostanában többet is, pajiba.com meg a cinemablend.com , meg sok mindent.
Én még életemben nem hallottam róluk (oké, nem olvasok angol nyelven), ellentétben több más, általad korábban már hivatkozott oldallal.
Mert azért nem mindegy, hogy valamit pl. Deansdale ír meg, vagy az Index (nem megbántva ezzel a bloggazdát, de olvasottsága még nem éri el az INdexet).

GABOR2 2020.02.19. 11:31:03

@Borathan: Nyugi az MSZP és társai voltak még nagyobbak is és mellette még az országot is szakadékba vezették.

GABOR2 2020.02.19. 11:44:03

@Borathan: Például úgy, hogy vannak helyek amik mutatják egy oldal látogatottságát. De ez se feltétlenül minden, hisz vannak feminista oldalak pl. amik nem annyira nagy látogatottságúak, de "fákjavivők" mindig őket idézik.

Amiket pedig mozi ügyben linkeltem... igazából mindegy is, mert ezer ugyanarról szóló cikket találsz. Az egész SJW kollektíva nekiment.

Ha a Google-be beírod, hogy "bird of prey" nekem most második helyen van, hogy "sonic" és ennél még univerzális ha jó tudom a kiírás, szóval még mielőtt nyomnál Enter-t.

Ez a két film normálisan össze nem hasonlítható. Egy ok miatt van, amiért mégis megteszik... mert az alkotó hallgatott a rajongók kritikájára és ez nagyon-nagyon-nagyon nem tetszik az SJW-knek és rengeteget írnak róla. Ezért lehet a Google keresésbe egymás mellett kapásból ez a két totál különböző film

Nyomsz rá egy entert és kapsz ezer cikket. Én csak a story töredékét meséltem el. Volt pl. olyan is, hogy az SJW-k megpróbálták azt terjeszteni, hogy a Sonic (egy családi film) rasszista, homofób. Pedig... a férfi haverja sonicnak egy néger csajival van.

A storyval foglalkoznak olyan neves újságok is mint a Forbes:

www.forbes.com/sites/scottmendelson/2020/02/17/sonic-the-hedgehog-box-office-james-marsden-jim-carrey-tomb-raider-pokemon-pikachu-sega/#7e2a4c283f48

Magyarországra az ilyen storykból kb. semmi se jut el. Vagy ha el is jut félremagyarázzák mint a végül nem vetített "The Hunt" film amiben Demokrata politkusok vadásznak konzervatív szavazókra.

Frederick2 2020.02.19. 12:02:59

@GABOR2: @Borathan: Félreértettétek mind a ketten. Arról írtam, hogy a 888-nak is nagy a felelőssége, mikor ezekről a jelenségekről ír. És igen, élősködnek ők is a problémán, és igen, nem beszélnek ők sem az érdemi megoldásokról. Mind jobbról, mind balról felhasználják az ilyen ügyeket a saját szavazóik manipulálására, miközben maszatolják ezeket a súlyos problémákat.

Ha felvetődött a kormánypárt, jelen pillanatban a FIDESZ végzi a cigány integrációt. Értelemszerű, hiszen ő van hatalmon. ÉS még mindig vannak települések, melyet rettegésben tartanak a cigók; még mindig vannak olyan iskolák, ahol az oktatást megbénítják az antiszociális kölykök; és vannak cigány bűnbandák, amik megkeserítik több országrészben az életet. Mindebben pedig vastagon benne van a FIDESZ kormánypárt keze. Miközben a német oktatási rendszerben nem integrálódó néger gyerekeken élcelődik a 888 lakájmédia, mélyen hallgat, hogy kb. ez történik a szegényebb magyar falvak iskoláiban is, csak ott cigányok a főszereplők.

Más szemében a szálkát észrevesszük, de a miénkben a gerendát... Ugye?

GABOR2 2020.02.19. 12:21:11

@Frederick2: Most pont beleálltak két ügybe is ami érinti a témát és sok rosszat fognak kapni érte Brüsszelben. Persze az is igaz, hogy ők se oldották meg a problémát. Viszont a többiek eleve még le is tagadják az egészet. Jobbikot meg inkább hagyjuk is.

GABOR2 2020.02.19. 12:28:57

@GABOR2:
Inkább újraírtam, mert még tőlem is sok ennyi hiba:

Egyébként jó kérdés volt, még hagy próbáljam bemutatni, hogy miért nehéz erre válaszolni...

Ott van a Vox, ami a digitális baloldali újságírás zászlóvivője. Úgy lőtt ki mint rakéta és az értéke az egekbe ment. Viszont pár éve még egy viszonylag mérsékelt baloldali újságnak számított, nagy szókimondással. Aztán jöttek az SJW-k és teli lett az újságjuk azzal, hogy a fehér férfiak szarok stb..

Amikor a csúcson volt a Vox $5.7 billion volt az értéke.

Egy kis SJW-éz után nézzük mi lett az eredmény:

"Disney put more than $400 million into Vice Media. Now it says that investment is worthless."

A Disney 400 millió dollárt ölt bele, de már nem számolnak azzal, hogy valaha megtérül. Kb. ma már nem ér semmit.

Viszont ennek ellenére a kultúrháború zászlóshajója. Egy csomó minden ami SJW-s, akiknek a szavára hallgatnak a hollywoodiak, igazából nem tudna pénzügyileg létezni, csak éppen olyanok mint pl. itt a Disney, nem éri meg mégis finanszírozzák.

Eleve az SJW-k baromi kevesen vannak, de... úgy tűnik a leggazdagabb emberek nekik akarnak kedvezni mindenben.

Ezért érdekes a kérdésed... mennyire látogatott az oldaluk... mindegy, hogy veszteséges akár, a milliárdos haverok állják a cehhet és teljesítik a kívánságaikat és ha képbe akarsz lenni őket kell olvasni.

Ajánlom a cikket:

"Disney put more than $400 million into Vice Media. Now it says that investment is worthless."

www.vox.com/recode/2019/5/8/18537617/disney-vice-write-off-400-million

"Now, Disney says all of the money it put into Vice has been incinerated: In investor filings Wednesday, Disney said it no longer thinks it will ever get any return on the investment it made in Vice — a company that at one point was supposedly worth $5.7 billion."

És ez nem egyedi:

"Mic, which raised more than $60 million, sold for less than $5 million late last year.
Mashable, which was valued at about $250 million in 2016, sold for less than $50 million in 2017.
The properties formerly known as Gawker Media, plus the Onion and other sites, just sold for a price that’s likely well below $50 million; Univision, the TV conglomerate which sold them off, had paid $135 million for the Gawker sites alone in 2016.
We don’t (yet) know the value that Comcast, which put a collective $600 million into Vox Media (which owns this site), and BuzzFeed over the past few years, now thinks those two publishers are worth. But it’s a reasonable bet that Comcast thinks they are worth less than it thought in 2015."

Szóval egy 60 milliós cégből lett egy kevesebb mint 5 milliós; egy 250 milliósból lett egy év alatt kevesebb mint 50 milliós; egy 135 milliósból jóval kevesebb mitnt 50 milliós vélhetően; a többieknél pedig nem tudott az ár, de azok is nyilvánvalóan sokat estek.

Azonkívül sok korábban nagy baloldali megmondó emberből, aki korábban egy nagy neves újság élén csücsült, lett blogoló.

Például Carlos Maza akinek követelésére ezer és ezer Youtube-ert töröltek végül Youtuberként végezte, mert túl messzire ment amikor azt kezdte tán követelni, hogy töröljék a néger rapperek több százmilliós nézettséget elérő rappjeit, mert őt sérti mint meleget... és akkor elszámolta magát, a néger kártya erősebbnek bizonyult mint a meleg és repült és nemrég Youtuber lett.

www.theverge.com/tech/2020/1/31/21112724/carlos-maza-steven-crowder-vox-youtube-harassment-policies-breadtube

Szóval az a baj a kérdéseddel, hogy sok tegnap még akár milliárd dollárokat érő baloldali média ma már semmit se ér... mert olyan agyateldobó módon SJW lett, hogy maguk a baloldaliak is elhagyják sokan, de... az ő kívánságaikat teljesítik a milliárdosok, meg hollywood, meg a techcégek, nem a sok millió rajogókét.

GABOR2 2020.02.19. 13:20:32

Egy újabb progresszív lépés. Az angol Nemzeti Egészségügyi Szolgálat ezután nem kezeli a rasszistának és szexistának kikiálltott egyéneket:

"NHS will refuse to treat patients who are sexist and racist, as new figures show rising levels of abuse"

www.telegraph.co.uk/news/2020/02/18/nhs-will-refuse-treat-patients-sexist-racist-new-figures-show/

Frederick2 2020.02.19. 13:26:20

@GABOR2:

"Az angol Nemzeti Egészségügyi Szolgálat ezután nem kezeli a rasszistának és szexistának kikiálltott egyéneket."

Ez komoly? Lassan majd Nyugat-Európában is olyan pontrendszer lesz, mint Kínában.

GABOR2 2020.02.19. 13:34:47

@Frederick2: Azért még a legsürgősebb eseteket el kell még lássák viszont mást nem. Úgy tűnik a haladás eljutott az "Egészségügy emberi jog"-ból a "azért van egy listám a kivételekről"-hez. Persze felmerülhet az is, hogy mi lesz ha valami muzulám lesz rasszistás, gondolom azokat majd megvédik a jogvédők.

GABOR2 2020.02.19. 16:27:35

@Daenerys Targaryen: Vagy csak egy következő fázis kezdődik... a feszültségkeltés, aminek majd véres vége lesz.

Madarász Henrik 2020.02.19. 18:11:56

@GABOR2: Ez elképesztő, ez a nyugati balliberális demokrácia egyre közelebb kerül szellemi testvéréhez, a Sztálin korabeli Szovjetunióhoz.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.02.19. 21:02:48

@Madarász Henrik:

Mondjuk a cikk konkrétan azt írja, hogy ha te ott helyben fóbistáskodsz a leszbikus muszlim néger személyzettel, akkor nem kötelesek ellátni. Gázul hangzik, de a lényege csak annyi, hogy nem kell tahóskodni. Az sokkal gázabb lesz, amikor nyilvántartás lesz az emberekről.

Madarász Henrik 2020.02.19. 21:14:22

@don Fefinho: Utána néztem meg én is a cikket, de ez akkor is túlzás, ha valaki nem alkalmaz erőszakot, nem lehetne emiatt kizárni az orvosi ellátásból.

GABOR2 2020.02.19. 21:23:22

@don Fefinho: Nyugaton az volt korábban a szokás, hogy mondhatsz bármit, de fizikai erőszakhoz nem folyamodhatsz. A baloldal nemrég elkezdett hát... egy kampányt, hogy az emberek agyába a "violence" erőszak szó többé ne csak a fizikai erőszakot jelentse, hanem az emberek fogadják el, hogy a szavak használata is erőszak. A korábbi liberálisra pont az volt a jellemző, hogy mindenre büszkén szarik, ezek az újabb ballibek pont az ellenkezői. Amúgy pont nemrég volt, hogy megint az egyik felszólalt a South Park ellen, hogy mérhetetlen károkat okozott és az alkotóknak fogalmuk sincs milyen elnyomottnak lenni és törölni kéne az egész South Park-ot... ami mondhatni jelképezte a libsik elöző generációit.

dankanator.com/45336/she-hulk-writer-dana-schwartz-criticizes-south-park/

"it seems impossible to overstate the cultural damage done by SOUTH PARK, the show that portrayed earnestness as the only sin and taught that mockery is the ultimate inoculation against all criticism"

A kórháznál is eddig az volt a szabály, hogy fizikai erőszak miatt lehetett megtagadni csak az ellátást, mostmár elég egy "bigott" elszólás:

"Previously, patients could only be refused help if they were aggressive or violent."

Ha valaki ilyeneket mond ott így van, nem látják el, viszont vannak ugye emberek akiket eleve besorolnak ebbe a csoportba, mondjuk ismert Youtuber, vagy megmondó ember... simán mondhatják, hogy az előzetes ismeret már elég.

De amúgyis eleve lehet, hogy illető feje sérült meg, ingerült, vagy valami szer hatása alatt van azért mondja... akkor se látják el.

GABOR2 2020.02.19. 21:24:52

@Madarász Henrik: Plusz eleve az NHS nem privát egészségügyi intézmény.

Deansdale 2020.02.19. 21:37:40

@Madarász Henrik: @don Fefinho: @GABOR2: Még egy fantasztikus előnye a diverzitásnak, a jó kis migráns dokik és ápolók most már nyugodtan szivathatják a betegeket, ha úgy tartja kedvük. Gondolom nem lesz általános, csak amolyan "egyedi esetek", hogy valakinek kereszt lóg a nyakában és az arab orvos nem fogja ellátni.

Egyébként végletesen abszurd, hogy ilyen politikai okokra hivatkozva az egészségügyi ellátást akarják megtagadni emberektől, egy normális világban ilyet ki sem találna senki. Ráadásul pont az a szekértábor, ami pl. amerikában folyamatosan azt pofázza hogy az EÜ emberi jog és még az illegális bevándorlóknak is ingyen kellene járjon. Kivéve ha az illető nem progresszív, mert akkor dögöljön meg, szó szerint.

Glokta 2020.02.19. 23:51:59

@GABOR2: "Egy újabb progresszív lépés. Az angol Nemzeti Egészségügyi Szolgálat ezután nem kezeli a rasszistának és szexistának kikiálltott egyéneket:

"NHS will refuse to treat patients who are sexist and racist, as new figures show rising levels of abuse"

http://www.telegraph.co.uk/news/2020/02/18/nhs-will-refuse-treat-patients-sexist-racist-new-figures-show/"

Elég figyelemfelkeltő a cím, de durva csúsztatás.
Azokat nem kezelik, akik zaklatják a kórház személyzetét, ami azért nagyon-nagyon különbözik attól, hogy az általánosan rasszistának kikiáltott személyeket nem kezelnék.

És nem, nyilván nem lesz olyan hogy egy youtuber véleménye alapján nem kezelnek valakit, mert egy kórház ápolói és orvosai közt mindenféle politikai hitvallásúak vannak, csak akkor nem kezelnek valakit ha nyíltan sértegeti a személyzetet.
Egyébként ez ugyanúgy visszaüthet az illegális bevándorlókra is, nem tudni mi lesz a hatása - alighanem az eü dolgozók lobbizták ki ezt és nem politikai célzatú.

Frederick2 2020.02.20. 06:48:26

@Daenerys Targaryen: Ungár Péter (LMP), Doblev Klára (DK) és Vona Gábor (JOBBIK) asszondja: szigorú migrációs politikára van szükség. Macron asszondja: Franciaországban nincs helye a radikális iszlámnak.

A kezembe helyeznek egy kibiztosított gránátot, és azt mondják, biztonságos. Vidáman fütyörészek, a kezemben a kibiztosított kézigránáttal, nem aggódok, hiszen ezek a barátaim, nekem nem ártanának, sőt, ígéretük szerint vigyáznak rám és a családomra. Hülye lennék eldobni a gránátot, fütyörészek tovább...

Ungár... Dobrev... Vona... Macron... Szavahihető emberek.

Frederick2 2020.02.20. 06:54:49

@GABOR2:

"A baloldal nemrég elkezdett hát... egy kampányt, hogy az emberek agyába a "violence" erőszak szó többé ne csak a fizikai erőszakot jelentse, hanem az emberek fogadják el, hogy a szavak használata is erőszak."

Most a baloldal saját magától akarja megóvni az embereket? Mert mintha magáról beszélne. Jelenleg a baloldal az, ami a fizikai erőszak burkolt felemlegetése mellett a verbális, mentális erőszak elszánt gyakorlója. (Oké, verbális erőszak révén igyekszik felzárkózni valamelyest a jobboldal is, pl. nálunk HírTV, 888, Aristo, G. Fodor teljes bandája. De ez más kategória; ők nem akarnak alapvető emberi jogokat megvonni, csak gúnyolódnak, bántanak a szavakkal.) Nem is kicsit kivetítés ez; ami bennük démoni, azt rávetítik a társadalomra. Terror terén ők a mesterek, könyvet írhatnának róla!

Frederick2 2020.02.20. 06:56:51

@Glokta: Most akkor GABOR direkt csúsztatott, erősen túlzott?

(Sajnos a jobboldalon van ilyen üldözési mánia. Aminek következtében azt sem tudom, melyik jobbos hírforrásból táplálkozó hírt fogadjam el igaznak. Ott is kulturmarxistát lát, ahol nincs.)

TrollEdomer 2020.02.20. 09:38:21

@Glokta: Én ezzel kapcsolatban azt hoznám fel, hogy egyik rokonunk férje azt mondta, hogy Angliában jobban bízik fehér, mint indai/sötétbőrű doktorban.
Vajon ilyesmit mennyire könyvelhetik el zaklatásnak?

GABOR2 2020.02.20. 11:37:53

@Glokta: @Frederick2: A cikk első mondata:

"The NHS will refuse treatment to racist, sexist and violent patients, amid warnings that rising numbers of staff are facing “appalling” abuse. "

Az NHS el fogja utasítani a kezelését a rasszista, szexista és erőszakos pácienseket...

Az, hogy valaki rasszista, vagy szexista megtudható ott mert ezt rájuk kiabálja, de... valakiről előre lehet tudni, hogy ide sorolták, mert mondjuk híres.

"From April, any patient or hospital visitor found to be inflicting discriminatory or harassing behaviour on staff could be barred from receiving care, unless the case is an emergency. "

Erről is lehet mondani, hogy vajon ezt hogyan értelemezik, lehet úgy is, hogy ott helyben kell ilyen magatartást folytania, de lehet úgyis, hogy mondjuk egy Youtube videóban - ha már a példánál tartunk - tett ilyet korábban. Csak tágan kell értelmezni, de belefér abszolút.

Amikor egy másik cikket nézek ugyanerről, ott van még egy olyan mondat, hogy:

“It is not acceptable that our NHS people experience any form of discrimination from patients or the public at work. Our People Plan will set out what colleagues can expect from the NHS as a modern employer."

Itt már a "public"-ot is megemlítik, hogy nem elfogadható tőle a diszkrimináció. Szóval ha van valaki híres alak aki szerintük olyan irányba viszi a public-ot, ami szeritük diszkriminatív, simán lehet, hogy azt mondják, hogy bár nem itt helyben történt a dolog, ez akkor is "triggerelte" a személyzetet és őket értintette, hisz pl. az illető minden bizonyos bőrszínű emberre értette, tehát rájuk is.

Egy újabb cikknél erről már ezt írják:

"NHS WILL, beginning in April, refuse to treat patients they believe are “sexist and racist.”"

Vagyis itt már azt írják, hogy elég hinni azt, hogy valaki rasszita vagy szexista, nem kell, hogy legyen bizonyíték, nem kell, hogy ott előttük ezt tegye.

Szóval a hivatalos megfogalmazás az annyi, hogy olyantól tagadják meg akik a személyzetre ilyeneket mondanak, vagy erőszakosak, de... mi van ha ezt nem ott mondta, hanem a neten és ez ugyanúgy sérti őket?

A szellemisége az egész intézkedésnek itt van:

"no act of violence or abuse is minor."

Vagyis a leges-leges-legkisebb dolog amit sértőnek találnak elég indok lesz. Akkor vajon az, hogy nem közvetelenül náluk hanem már korábban a neten mondott "rosszat" miért lenne kivétel? A hivatalos szöveget lehet ígyis-úgyis értelmezni, de ha a szövegkörnyezetet olvasod elég egyértelmű, hogy melyik az igazi.

"(Sajnos a jobboldalon van ilyen üldözési mánia. Aminek következtében azt sem tudom, melyik jobbos hírforrásból táplálkozó hírt fogadjam el igaznak. Ott is kulturmarxistát lát, ahol nincs.)"

Te pedig hajlamos vagy ugyanúgy uszításnak nézni rögtön azt ha valami komoly tabutémát amiről ami miatt még sok bajunk lehet ha nem kezelik, egyáltalán felvetik.

GABOR2 2020.02.20. 11:39:10

@TrollEdomer: Természetesen, hisz ""no act of violence or abuse is minor."

Ez a szellemisége az intézkedésnek:

"Health Secretary Matt Hancock announced stronger measures to investigate abuse and harassment towards NHS staff, writing "no act of violence or abuse is minor.""

GABOR2 2020.02.20. 11:50:42

@Frederick2: Nem maguktól bár részben maguktól is, hisz már sok feministát is pl. elhallgattanak azért mert szerintük magukat férfiból nővé változtatni akaró transgender emberek férfiak maradnak...

Erőszak, szidalmazás nacionalisták, bigottok, nácik, fasiszták ellen persze hogy mehet továbbra is. Ezen szavak definicióját viszont simán változtathatják és elég annyi igazából, hogy bármiért ne szeressék az illetőt vagy illetőket.

Például rasszizmust nem lehet elkövetni fehér ember ellen a mai újradefiniált fogalmuk szerint:

Például ha ugyanazt mondja egy fehér férfi egy feketére amit rasszistának mondanak, ha ugyanezt mondja egy fekete férfi a fehérre, az nem rasszizmus, mert... figyelem!!! az ő definiciójuk szerint fekete ember nem lehet rasszista:

"Black people can’t be racist"

www.pambazuka.org/governance/black-people-can%E2%80%99t-be-racist

"A man cannot hate the whip with which he is being flogged but then be expected to love the person doing the flogging. When such a black man, lying helpless bleeding on the ground expresses hate for the white person wielding the whip, it is only reasonable."

GABOR2 2020.02.21. 10:02:13

Ez a hanaui lövöldöző is egy elég érdekes eset. Simán elintézik azzal, hogy szélsőjobbos és sokaknak elég ennyit mondani róla.

Pedig állítólag ő nem volt szegény, Mercije volt és bankárként dolgozott és kiválóan beszélt angolul.

Utolsó videójában Epstein szintű dolgokról beszélt, gyerekekről, titkos föld alatti bázisokon a Gonosz imádásáról... Amerikát nem azok irányítják, akiket látunk... És ő maga is mindcontrol alatt áll.

Törölgetik a videóját, de pár részlettél találtam egy példányt. Talán néhány még elcsípitek mielőtt ezt is törlik:

www.youtube.com/watch?v=zkn11fhILNM

GABOR2 2020.02.21. 10:18:37

Portfolio-n megjelent egy cikk, arról, hogy a Koronavírus elszabadult és tovább fertőz mint ameddig karanténban tartják az embereket és hosszú ideig nem is semmisül meg a szabadban, tehát ebből már egy világ járvány lesz és minimum az emberiség 10%-át fogja érinteni.

www.portfolio.hu/gazdasag/20200221/lassan-kijelenthetjuk-a-koronavirus-elszabadult-416665

Igazából a migri helyetet lehet pont egy ilyen fogja megoldani. Amikor arról beszélnek, hogy milyen lesz a jövő sohase számolnak azzal, hogy jön egy meteor, vagy mondjuk egy ilyen járvány. Ha Afrikában elterjed, akkor ott nincsenek feljett orvosi eljárások, meg a karantént se tudják betartatni. Tehát bár nekünk sincs orvosságunk rá, de egyéb ilyen módszerek miatt, lehet nálunk abszolút számokban kevesebb áldozat lesz. Nem kell semmi immorálisat tenni, hogy megvédjük magunkat és Greta Thunberg is örülhet, hogy talán még a Föld is megmenekül, vagy legalábbis az emberiség kap egy újabb esélyt, hogy ne ész nélkül szaporodjon, hanem figyeljen arra, hogy mit bír el a bolygó.

Borathan 2020.02.21. 12:23:01

@GABOR2:
a blogodon nem kéne cikkeket írni?

GABOR2 2020.02.21. 12:42:32

@Borathan: Nem, sok a dolgom, hétvégén is dolgoznom kell. Ahhoz minőségi idő kell.

Frederick2 2020.02.22. 19:08:44

@GABOR2:

"Ahhoz minőségi idő kell."

Tökéletesen megértem. Nálam ritka, hogy viszek haza munkát, de előfordul. Viszont most rengeteg olyan alkalom lesz, amikor hétvégén is be kell menni dolgozni. De mindettől függetlenül, a hétköznapi meló a munkahelyen annyi energiát kivesz belőlem, hogy már a hétvégén semmi erőm és kedvem cikket írni a blogra. Mikor 3 cikktervem is van, de inkább adom át magam a hétvégén a filmnézésnek és zenehallgatásnak, mint az írásnak.

Arról nem is beszélve, hogy a melóm elvon egy csomó időt tőlem, és ami magánélet, az felhalmozódik a hétvégékre és a szabadnapokra.

Viszont azt meg kell hagyni, hogy te ebben az évben is elég termékeny voltál. A blogod tele van cikkekkel, bejegyzésekkel.

GABOR2 2020.02.23. 10:24:34

@Frederick2: Hát most képzésre is kellett mennen, meg meló is volt és annyi stressz, hogy inkább most kihagytam, de igen, próbálom úgy csinálni, hogy ez a kihagyás inkább a kivétel legyen.

GABOR2 2020.02.25. 14:01:04

@Frederick2: A Rise of Skywalker bukás lett, ahhoz képest amit vártak, Kathleen Kennedy háttérbeszorúl... Egyesek azt hitték ezután talán van remény. De most felrakták a legújabb Star Wars projektnek a klipjét, meg a "háttérmunkáról" is egy pár perces filmet és igazán úgy tűnik hiába reménykedtek az emberek.

Itt a teljes trailer:

www.youtube.com/watch?v=xCat5fXRyyU

Már simán ha csak felületesen figyelsz látszik, hogy nagyon diversz csapat jött össze, de van egy rész amit egy pillanatra mutatnak és érdemes megnézni, miről "brainstormolnak":

youtu.be/xCat5fXRyyU?t=85

A táblán a harmadik sorban "Diversity". Aztán harmadik oszlop " Star Wars kívánságok" ötödik "kívánság": reprezentation/Diversity.

Vagyis a következő Star Wars is várhatóan SJW mérgezett lesz.

Frederick2 2020.02.25. 15:49:09

@GABOR2: Ha a girl power-ek miatt vagy kiakadva, jelzem, hogy a girl power már a klasszikus kánonban is jelen volt. (Itt most nem a filmtrilógiára gondolok, hanem a regényekre és játékokra.) Mondjuk ott is elkövették azt a hibát, hogy túltolták, halmozták a girl power-ek. (Jelzem: szerintem karakteralkotásban a legnehezebb egy hiteles girl power megalkotása.) Valószínűleg a feminista hatásoknak köszönhetően még inkább túltolják ezt.

"Már simán ha csak felületesen figyelsz látszik, hogy nagyon diversz csapat jött össze."

Mármint hol? A STAR WARS világában? Luke Yedi Akadémiája faji szempontból már a klasszikus kánonban is diverz volt. Vagy az új stábra gondolsz? Ez tényleg probléma? Figyelj, ha nekem van egy autószerelő műhelyem, ahol egy fehér srác, egy néger srác, egy pakisztáni srác és egy cigány srác melózik, morális és szakmai szempontból is kifogástalanul végzik a melójukat, nem fogok bajt csinálni belőle. Kb. ugyanez a véleményem egy szellemi alkotóműhelyről is.

"Vagyis a következő Star Wars is várhatóan SJW mérgezett lesz."

De egyébként nincsenek illúzióim nekem sem. Bár ez a videó annyira nem volt botrányos, szerintem. De ja, nem állok pozitívan a STAR WARS fejlődése előtt - az szerintem is visszafejlődés lesz.

Deansdale 2020.02.25. 16:55:39

@GABOR2: Ja, már az írócsapat kinézetén is látszik hogy képtelenek elszakadni a progresszív politikai irányvonaltól. Nem tudnak egyszerűen csak elmesélni egy jó sztorit, muszáj a libsi elvek szerint felépíteni az egészet.

Diverzitás? Reprezentáció? Kösz, nem érdekel, nem fogok egy fillért sem erre pazarolni.

Frederick2 2020.02.25. 18:38:45

@Deansdale: Úgy háborodsz fel, mintha ez a diverz szemlélet sosem lett volna jelen a STAR WARS-ban. Nem véletlenül említettem Luke Yedi Akadémiáját - mind a regényekben, mind a computer game-kben egy olyan yedi képzőt mutattak be, ahol több faj reprezentálta magát. Jabba kocsmája? Mos Eisley? Csak hogy diverz helyszíneket említsek. Egyes regényekben még a fajkeveredés is előkerült. S most a klasszikus kánonról beszélek, nem a mostaniról.

De miért is démonizálunk bizonyos fogalmakat? Láttam már olyan Apák Napját reklámozó (amúgy MRA-aktivisták által készített) plakátot, ahol egy fehér férfi, egy fekete férfi és egy sárga férfi együtt ünnepli az Apák Napját. Ez is diverzitás. Szerintem rég rossz úton járunk, ha fogalmakkal vesszük fel a harcot.

Kicsit olyan ez, hogy nem lehet használni ma már az "élettér" fogalmat, mert azt lejáratták a nácik. Vagyis ha biológus vagyok, nem beszélhetek a mókusok életteréről.

Itt nem az a probléma, hogy diverzitást akarnak a STAR WARS világába helyezni. Hiszen az mindig is jelen volt. Hanem azzal a gazemberséggel, ami jelenleg a "diverzitás" fogalma alatt rejtőzik.

Deansdale 2020.02.25. 20:41:24

@Frederick2: Nem háborodtam fel, csak elkönyveltem hogy szar lesz, mert a Disney továbbra is libsik irányítása alatt áll, akik inkább viszik csődbe semmint engednének a profit érdekében a propaganda erőltetéséből.

Nem tudom miért írod y-al a jedit, de talán mindegy is :)

A fontos az, hogy az eredeti SW univerzum abszolút nem volt diverz a modern politikai értelemben, egyetlen kvótanéger vagy kvótabuzi sem volt benne, de még egy árva kvótatranszneműt sem tudtak felmutatni. Nem volt egyetlen szereplő sem színesbőrű csak azért hogy ne fehér legyen, vagy hogy arra használják hogy megmutassák, a fehérek mind nácik, ellenben a színesek mind jó emberek. Az eredti SW-ban egyszerűen csak ott volt egy rakás ember meg idegen lény, akik élték az életüket.

Amúgy azt hittem ezerszer megbeszéltük már, hogy a libsik által erőltetett férfi- és fehérgyűlölő politikai "diverzitás" ellenzésének semmi köze a nemekhez vagy a fajokhoz, totál mindenki leszarja ha egy filmszínész nő vagy néger, az ilyesmi sosem volt "ügy" senkinek. A baj azzal van mikor politikai komisszárok elkezdik kivonni a filmekből ill. filmstúdiókból a fehér férfiakat, és a helyüket feltöltik fostalicska kvótakisebbségekkel, akikre aztán természetesen olyan szotrikat írnak amikben a gonosz fehér férfiak ellen küzdenek, a filmek marketingjében szintén a fehér férfiakat ócsárolják, aztán mikor a fehér férfiak nem vesznek jegyet akkor persze jön a vád hogy a fehér férfiak mind szexista nácik. EZ, na EZ a baj, amúgy senki seggén a pörsenést nem érdekli hogy egy színésznek mi a neme vagy faja.

"Itt nem az a probléma, hogy diverzitást akarnak a STAR WARS világába helyezni. Hiszen az mindig is jelen volt. Hanem azzal a gazemberséggel, ami jelenleg a "diverzitás" fogalma alatt rejtőzik."

Á, látom érted te miről van szó, csak direkt kötekszel.

Frederick2 2020.02.25. 21:16:29

@Deansdale:

"Á, látom érted te miről van szó, csak direkt kötekszel."

Én még emlékszem arra, hogy először azért nem akartad megnézni a Zsivány 1-est, mert egy csoportképen kiderült, elég diverz lesz a kommandós csapat (ha jól emlékszem, volt egy amcsi srác, egy amcsi csaj, egy ázsiai csávó, egy néger csávó, egy robot, meg még egy fehér csávó, valami ilyesmi volt a felállás): Aztán megnézted, és elég korrektnek találtad - a többi új STAR WARS filmhez képest.

Jó, mindegy, ne vesszünk ezen össze! A politikai véleményünk a "progresszív" amcsi filmgyártásról úgyis azonos.

Deansdale 2020.02.25. 21:30:36

@Frederick2: Ne dőlj be a balos majomságnak. Az emberek imádták a 8. utast meg a Pengét, ahogy már ezerszer mondtam, senki le nem szarja a karakterek vagy a színészek nemét, faját. A silány egyessel sem az a baj, hogy játszik benne nő is meg nigger is, ez még mindig senkit nem érdekel - a baj az, hogy azok a nők és niggerek a szélsőlibsi Disney által odapaterolt kvótakarakterek, akik kifejezetten azért nők, mert a Disney férfigyűlölő és kellenek a női karakterek akik megszégyenítik/legyőzik a férfiakat, és kifejezetten azért niggerek, mert a Disney fehérgyűlölő és a filmjeikben a fehér nácikat dicső színeseknek kell legyőznie.

Amúgy abszolút nem az volt a bajom hogy a poszteren voltak nők meg niggerek.
deansdale.blog.hu/2016/11/14/silany_egyes_hamarosan_a_mozikban

GABOR2 2020.02.25. 23:48:10

@Frederick2: A Star Wars valóban diversz volt, csak ott első helyen az szerepelt, hogy a story legyen jó, nem pedig az, végig mennek az SJW csekklistán és akkor már semmi más se fontos. Még valamennyi Girl Power is volt benne, mint sok más korábbi filmben is, mint pl. Alien, de a mai Girl Power az Marry Sue jellegű, vagyis tökéletes a női főszereplő akinek úgy mellékesen még a világ is elé tesz mindent, közben a férfiak meg idióták.

De a Star Wars deversz volt azzal is, hogy volt benne egy csomó idegen, földönkívüli.

Ha viszont a mai világban látsz ilyen szövegeteket, hogy "diversity/ reprezantation már tudod, hogy mire számíthatsz.

Egyébként észre se vettem elsőre, de ott van még az is, hogy "Not pro-war" vagyis lesz benne egy háború ellenes vetület... egy filmben aminek Csillagok Háborúja a címe.

De amúgy láttad a Picard első pár részét? Ott is ilyenek kerületek fel a táblára, talán pont itt volt, hogy linkeltem is és sajna ez aktuál politika borzalmasan rossz megvalósítással.

Itt se várok mást.

GABOR2 2020.02.25. 23:56:45

@Deansdale: Pont most Breaking News, hogy a legfőbb Disney főnök repül... azonnali hatállyal:

"Disney CEO Bob Iger immediately steps down from CEO position"

techcrunch.com/2020/02/25/disney-ceo-bob-iger-immediately-steps-down-from-ceo-position

Sok kárt okozott a faszi Kathleen Kennedyvel közösen.

GABOR2 2020.02.26. 00:04:50

Egyébként múlt héten beszélgettünk a Sonic vs Birds of Prey-ről. A Sonic abszolút győzött, nemcsak a BoP-t előzte meg, hanem első lett a Box Office listán.

Mit tehet ilyenkor egy SJW? A válasz:

"Why We Think Sonic Should (And Will) Be Gay"

www.thegamer.com/sonic-the-hedgehog-gay-explained/

Azt akarják, hogy ez a gyerekeknek szánt videójátékfigura, akinek az egyetlen bűne, hogy a filmjének alkotója hallgatott a rajongókra, szóval Sonic legyen... meleg.

Sonic sikeres, tehát el kell foglalni ezt is és az egész világát az LGBT+ példaikonjává akarják tenni:

"Sonic the Hedgehog has a history of romance, though he's never been all that interested in women. Instead, Sonic should become an LGTBQ+ icon."

Persze Sonicnak van nő nemű szerelme, de... ezek leszarják, megcsinálják, ez nem akadály.

Tettek már tönkre ennél sokkal nagyobb brandeket is, lásd Star Wars.

Ezért is gondolom azt, hogy igazából a kultúrháborút a leggazdagabb 1% rendeli meg, mert ilyen hatalma nincs a lila hajú örjöngőknek maguktól... a tulajdonosok akarják ezt igazán.

Frederick2 2020.02.26. 05:36:51

@Deansdale: @GABOR2: Igen, tudom, a rendezők, producerek és forgatókönyvírók nyilatkozatai miatt nyílt ki a zsebetekben a bicska. Azzal szerintem kifejezetten ártott magának a Disney. Kicsit vicces pl., ami a Marvel Kapitány körül is megy - hogy a kritikusok mindenkit nőgyülölőnek titulálnak, aki rámutat arra, hogy a filmben van férfigyűlölet, miközben a Marvel Kapitányt játszó színésznő többször is kirohant a férfiak ellen a nagy nyilvánosság előtt.

Amúgy ugyanezt eljátszották a Terminátornál is:
promotions.hu/orszagos/zene-film-kultura/2019/07/11/tim-miller-noi-foszereplok-terminator/

"Az interneten egy ideje mennek a fröcsögések, hogy miért kell erőltetni ennyire a női nemet az új Terminátorban is."

fröcsögés. kedves.

"Sarah Connor karakterébe képtelenség belekötni. Ez olyan, mintha elkezdenéd fikázni Ellen Ripleyt az Alienből. Zseniálisan kidolgozott női kitalált szereplők ezek, akik nélkül nem is tudnánk elképzelni az adott alkotást. Tény, hogy a trollok inkább a Grace nevű kiborgot és a védencét, Danit támadják, pedig vajmi keveset tudnak még róluk."

trollok. egyre jobb.

De nem is a fasztarisznya újságíró a lényeg, hanem hogy itt is megszólalt valaki a készítők közül.

„Ha elfogadó vagy, akkor nem lesz ezzel az egésszel semmi bajod, azonban ha titkon nőgyűlölő lennél, akkor Grace a frászt fogja hozni rád. Nagyon erős és nagyon kemény, de persze közben nem veszíti el a nőiességét. Bizonyos férfiakat megrémít, ha ilyen határozottságot látnak. Alapból nőt kerestünk erre a szerepre, és lesz*rom, hogy a netes trollok mit gondolnak.”

Frederick2 2020.02.26. 06:24:02

@Deansdale: @GABOR2: Egyébként én már odáig jutottam, hogy többnyire régi filmeket nézek, kevés újat. Persze nem csupán a politikai nyomulás miatt, hanem mert igényesség terén is elég alacsonyra tették a nívót az amcsik. Megnéztem az új TRON filmet... jaj!

Mondjuk még így is találkozom olyan alkotásokkal, amik meglepnek, pozitív csalódás. Pl. The Butterfly Effect trilógia. Bár már azok sem annyira új filmek.

Frederick2 2020.02.26. 06:26:25

@GABOR2: Biztos vagyok benne, hogy meggyalázzák majd Pikar karakterét. Magam elé képzelem, ahogy a fiatal Pikar kiáll az LMBTQ-jogok mellett, meg támogatja adója 1%-val a transznemű kisebbséget. Brrr!

Én nem irigylem a STAR TREK és a STAR WARS fanokat. Szegények!

TrollEdomer 2020.02.26. 06:45:45

@GABOR2: Star Trekért soha nem rajongtam, de színész magánvéleményén kívül mi teszi olyan rosszá?

GABOR2 2020.02.26. 10:06:16

@TrollEdomer: Erről készült egymillió Youtube videó. A legnagyobb baj a Last Jedi-jal van, az rontott el mindent. Az új triológia első részével keveseknek volt baja, a Rouge One-ra is sokan azt mondják, hogy óké, az összeomlás a Last Jedi-vel jött, amiatt is kevesen mentek el a Solo-ra, ami egyébként az első Star Wars film ami pénzt veszített, és a Rise of Skywalker is kb. fele annyi bevételt hozott mint amire számítottak. Ugye ott volt a Marvelnek az Endgame aminek a bevétele 2,8 milliárd dollár. A Rise of Skywalker alig lépte át az egymilliárdot, miközben a sok újrafelvétel miatt a költségei kb. duplázódtak.

Berakok egyet a sok közül ahol nagyon jól elmagyarázzák, hogy sokaknak mi a baja a Last Jedivel:

www.youtube.com/watch?v=5ECwhB21Pnk

GABOR2 2020.02.26. 10:13:04

@Frederick2: Ez öreg Picard és állítólag a show neve Picard már csak hamarosan egy hajó miatt lesz, mert ő meg fog halni és állítólag miatta fog szétesni a Federáció is.

Az alapsztori meg az, hogy most őt senki se szereti, mert ő inkább a Romulánokat mentette, akik egyébként a Federáció ellensége, ahelyett, hogy visszatért volna a Naprendszerbe, ahol az történt, hogy az Androidotok rátámadtak a Marson levő emberekre és mindet megölték... mert Picard szerint az idegen-ellenség menekülteket kell inkább menteni, mint a saját Federációhoz tartozó embereket. És egyébként ez a fő üzenet... Picard döntött jól a készítők szerint, mert hiába a Federáción kívüli faj, sőt ellenség a romulán... akkor is pont olyan egyenlő mint bármelyik másik faj és inkább őket menti mint a Marson megtámadott Federációs fajokat, köztük embereket. Emiatt tömegével akarják otthagyni a Federációt tagok, mert mi értelme van az egésznek, ha támadás esetén magárahagyják őket az ellenség mentése kedvéért.

Frederick2 2020.02.26. 11:55:02

@GABOR2: Röviden: a STAR TREK is migrációpárti politikát fog nyomatni a Picard sorozattal. S itt a romulán lesz a szimbóluma a menekültnek. Remek! :P

A District 9 nem csupán egy sci-fi, hanem egy film, aki kiáll a mexikói migránsok mellett, és bemutat a migrációt ellenző republikánusoknak.

A Terminátor - Sötét jövő-ben pedig azért mexikói a főhősnő, a későbbi lázadás vezetője, hogy ezzel is jelezzék Trump-nak, hogy nem értenek egyet a migrációellenes politikájával, a kerítéssel.

Éljenek a mexikói migránsok - az USA-ban! Mi mindenre nem jó a filmművészet! Elsősorban politikai propagandára!

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.02.26. 12:13:34

@Frederick2: A Star Wars sose tudott érdekelni, de a Star Treket régen szerettem, megnéztem a régi filmeket, sorozatokból a TNG-t és a Voyagert többször is. Voltam anno rajongói találkozókon is, bár én rajongónak nem mondanám magamat.
Nem tudom, miről szól ez az új film, valószínűleg nem is fogom megnézni, de azért a Trekben mindig is volt egy jó adag progresszív beállítottság. Nyilván ahogy a progresszívek és a hollywoodi környezet egyre szélsőségesebbé válik, úgy mennek ezek a cuccok is szélsőséges irányba, de azért ez a vonal a Trektől nem volt teljesen idegen.

Frederick2 2020.02.26. 12:59:10

@Sipi81:

"Voltam anno rajongói találkozókon is, bár én rajongónak nem mondanám magamat."

Milyen volt? Csak azért kérdem, mert általában elég parodisztikusan mutatják be az ilyen STAR TREK-fan talikat a popkultúrában (lásd, Big Bang Theory, South Park és a Family Guy egyes jeleneteit). Mik voltak a tapasztalatok?

"a Trekben mindig is volt egy jó adag progresszív
beállítottság"

A szülőatya, Gene Roddenberry szélsőségesen pozitivista volt, és ez a szemlélete megjelent a Star Trek franchise-ben is. Hitt a technikai fejlődésben, és hogy ez a technikai fejlődés haladást eredményez a társadalom minden területén, így a morál terén is. Elég naiv cucc a maga módján, de azért bájos és aranyos, engem szórakoztatott. Nem vagyok fan, és azért olyan sok részt nem láttam, így a teljes franchise-ról nem tudok nyújtani kielégítő véleményt.

TrollEdomer 2020.02.26. 13:34:28

@Frederick2: Te miről beszélsz? A District9 a dél afrikai helyzetre, apartheidre volt egy allegória.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.02.26. 14:43:09

@Frederick2: A fanatikus beöltözős emberek szerintem is röhejesek, de végülis amíg csendesen egymás közt élik ki ezt a vágyukat, szerintem semmi baj nincs ezzel. Az a rendezvény viszont kifejezetten tetszett, amikor a Q-t alakító John de Lancie járt itt és őt interjúvolták meg és a közönség soraiból is lehetett tőle kérdezni. Az egy vicces, szórakoztató esemény volt. Amúgy is azok a részek voltak a kedvenceim a sorozatból amikben Q szerepelt.

GABOR2 2020.02.26. 14:47:46

Csináltam egy különszámot Bernie Sandersről. Ugye ő az a Demokrata jelölt aki sorra nyeri a előválasztásokat, de valamiért a progresszív barátai utálják mint a sz@rt és inkább Trumpot akarnák további négy évre mint őt.

Vajon miért van ez? Jó lenne-e egy konzervatívnak ha győzne, hisz a progresszív barátai utálják? Erről szól a mostani különszám:

ujtechkor.blog.hu/2020/02/26/kulturhaborus_tortenesek_kulonkiadas_332

GABOR2 2020.02.26. 15:35:35

@Sipi81: Különben a Picard egy film sorozat. A Discoverynél is így volt és szerintem ennél is... kifejezetten tiltják, hogy olyan dolgozzon rajtuk aki Star Trek rajongónak tekinti magát, ha ilyet mondtál felvételkor esélyed se volt.

Aztán persze nem működött a dolog, jött a kritika a rajongóktól és jött a válasz, hogy ezek nem rajongók, hanem jobboldali rasszisták:

Star Trek: Discovery’s Jason Isaacs Calls Critics “Non-Star Trek Fans, Racist Right-Wing Lunatics”

boundingintocomics.com/2019/12/16/star-trek-discoverys-jason-isaacs-calls-critics-non-star-trek-fans-racist-right-wing-lunatics/

Ezért is utálják a Sonic-ot mert ott hallgattak a rajongókra és pénzesőben volt részük az alkotóknak.

Frederick2 2020.02.26. 15:53:15

@TrollEdomer: Ja, meg a rendező utálja Trumpot a bevándorlás politikája miatt.

Frederick2 2020.02.26. 15:58:05

@Deansdale: @don Fefinho: A feministák közül páran úgy gondolják, az Incel hasznos szövetséges lehet a közeljövő balos forradalmában.

www.lrb.co.uk/the-paper/v40/n06/amia-srinivasan/does-anyone-have-the-right-to-sex

Végig ne olvassátok ezt a szófosást. Ismertetem röviden.

Amia Srinivasan, Gender-feminista úgy véli, az Incelek is gárdistái lehetnének az újjakobinus forradalomnak. Amia úgy igyekszik megérteni az Incelek szenvedését, hogy közben azért igyekszik belerúgni egyet a férfitársadalomba. Íme: „Nem lehetséges talán az, hogy Rodger megbaszhatatlansága tünete volt annak is, hogy a nők az idők során internalizálták a patriarchális normáit annak, ki számít vonzó férfinak és ki nem?” Magyarosítva ezt a nyakatekert mondatot: a nők valójában a párválasztás során a férfiak által beléjük kódolt minták alapján választanak maguknak férfit. Vagyis a hipergámia felelősei nem közösen a nők és a férfiak – hanem kizárólag a férfiak. A hipergámia a patriarchátus eszköze, amivel megnyomorította a nők gondolkodását. Itt a hipergámia valódi áldozatai a nők.

Amia mégis megértően megcirógatja az Incelek feje búbját. Megérti a fájdalmukat, ugyanakkor el is magyarázza nekik, hogy a valódi felelős a szenvedésükért nem a nők hipergámiája, hanem a tőkés rendszer. Ugyanis a tőkés rendszer az, ami kialakította azt a közgondolkodást, amiben a nők kemény mérce alapján megszűrik maguknak a férfiakat. Amia, ellentétben Jordan Petersonnal és a PUA tanokkal, nem azt mondja az Inceleknek, hogy fejlesszék magukat, és akkor lehetővé válik egy boldog párkapcsolat. Hanem azt, hogy segítsenek megdönteni a tőkés rendszert, majd segítsenek megépíteni azt a feminista társadalmi és gazdasági rendet, amiben férfi és nő egyaránt boldog.

Amia Srinivasan egyébként, bármily meglepő, sok Incel által kedvelt tollforgató. Ugyanis Amia, ellentétben sok feministával, átvesz érveket az Incelektől. Amia szerint sok férfi „politikailag gyanús okokból”, mint bőrszín, jövedelem, testi és szellemi fogyatékosság, tényleg kiszorul a szexpiacról. Ő úgy véli, a szexualitás terén a vonzalom sosem személyes, hanem társadalmilag megszabott és befolyásolt. A közösségi normák döntik el, hogyan választ magának párt a nő és a férfi. A társkeresőkön végzett kutatásai során ő is úgy tapasztalta, a fizikai megjelenés olyan preferencia, ami maga mögé utasítja a többit, és sokat számít, hogy valaki eljut az első randiig. Amia szerint ott tévednek az Incelek dühe a nők ellen irányul, és nem a tőkés rendszer ellen.

Amia Srinivasan tagadhatatlanul golyófogónak, feláldozható gyalogoknak tekinti az Inceleket, méghozzá egy olyan új világ megépítésében, ami még szarabb lenne ezeknek a flótásoknak. Vagyis hozza a szokásos rohadék feministát (úgy látszik, nagyítóval kell keresni, akiben van emberség).

Incelek, mint a Gender-feministák szövetségese. Mit szóltok a koncepcióhoz?

GABOR2 2020.02.26. 17:34:59

@GABOR2: Sajna az amit láttak már többen is, nem az igazi verzió volt, se a javítás, se a teljes cikk nem mentődött el. Probáltam javítani és levágtam a végét nagyrészt. AOC maradt ki nagyrészt.

GABOR2 2020.02.26. 17:36:42

@Frederick2: Pont most volt hír, hogy a feminista-transz szövetség kezd tarthatatlanná válni és megint egy híres netes feminista mondta ki, hogy többé nem része a nagy közös csoportnak:

888.hu/feher-ferfi/mar-a-leszbikusoknak-is-eleguk-van-a-meleglobbibol-video-4230897/

Borathan 2020.02.26. 17:39:38

Ti most mit gondoltok erről a koronavírus-járványról?
A nagy médiumok/kormányok próbálják elbagatellizálni a problémát?
Vagy nem is olyan komoly dolog ez, csak a szenzációhajhász sajtó fújja fel?
Lesz ennek komoly, súlyos következménye?

Szerintem fogalmuk sincs, mi lesz. Én úgy látom, hogy most azért nem olyan halálos, de benne van a potenciál, hogy komoly felfordulást okozzon. Számottevően tömeges elhalálozásra én nem számítok, de lesznek bőven halálesetek, és a világgazdaság maga az meg fogja sínyleni, ami okozhat áttétesen földindulást.

Deansdale 2020.02.26. 18:05:38

@Borathan: Egy ismerősöm szerint hamarosan bejelenti valamelyik gyógyszercég hogy megvan az oltás, és erre ment ki az egész, multimilliárdos biznisz lesz ez is, mint a szezonális influenzaoltások.

Zállatorvos szerint jelenleg 2%-ra tarják a halálozási arányt, de ez minden fertőzöttre vonatkozó átlag, nyilván az öregek és betegek hullanak elsősorban. A hagyományos influenzának ~0,1% a halálozási aránya, ez annál rosszabb, de azért világvége még nem lesz. Akkor lehet baj ha váratlan és tömeges az előfordulás, akkor túlterhelődhetnek a kórházak és kicsit megborulnak az esélyek...
www.youtube.com/watch?v=j0RijCfdlGE

Ami ebben a járványban érdekes az a körülményei, de ez már alusapkás terület, nincs kedvem belemenni.

Frederick2 2020.02.26. 18:10:06

@Deansdale:

"nincs kedvem belemenni"

Ne kímélj minket! Menj bele! :D

GABOR2 2020.02.26. 18:14:40

@Deansdale: És Kína ezért lezár 80 millió embert, meg épített 4 új kórházat? Nem hinném.

GABOR2 2020.02.26. 18:22:34

@Borathan: Szerintem ez most elszabadult. A kormányok elkövetik a szokásos B kategóriájú vírus filmes hibákat, pl. nem tudom, hogy a mi kormányunk miért 2 hét karantént ír elő a diákoknak, amikor már egy ideje lehet tudni jól, hogy azon túl is fertőz, még gyógyult beteg esetében is.

Nekem az "tetszik" benne, hogy megmutatja, hogy a jövőkutatós cikkek mennyire tévednek, mert ott mindig azzal számolnak, hogy majd a mai folyamatok simán mennek tovább és mondjuk ezért... Afrika elárasztja Európát mindenféleképpen. Most nem mondom, hogy ez a vírus, de mondjuk egy másik, simán lehet, hogy megoldaná az afrikai inváziós problémánkat és nem kell nekünk majd trottyos korunkban harcolni a sok fiatal afrikaival, akiket valami örült progresszív vezet, hogy írtsanak ki minket, mert ha ott elterjed egy közepesen durva vírus, mivel nincsenek ott normális orvosi eljárások, annyira mint Európában, ott tombolna, míg nálunk kevésebbet ölne, mert valamit érnének a jelenlegi gyógyszereink és ismerjük a karantént és társait.

Pont ma írtam a témában részletesebben:

ujtechkor.blog.hu/2020/02/26/a_kiszamithatatlan_jovorol

GABOR2 2020.02.26. 18:31:33

@Borathan: " és a világgazdaság maga az meg fogja sínyleni, ami okozhat áttétesen földindulást."

Olaszországban pont ott állít le mindent, ahol még valami gazdasági fellendülést tudott produkálni Olaszország.

Ami nekem durva volt, tegnap láttam, hogy az iráni miniszter miközben próbál nyugatni, úgy ömlik róla a víz mintha csapból folyna és kiderült ő is fertőzött.

Madarász Henrik 2020.02.26. 19:03:58

@GABOR2: Ennek örülök, a nő is repülhetne.

Frederick2 2020.02.26. 20:47:41

Leporoltam egy kb. 2 éves írásomat, átpofoztam kissé, kiegészítettem a végét, és felraktam blogra. Ha valakit érdekel, elolvashatja. Incel-téma.

grafomanpali.blog.hu/2020/02/26/nemi_sovinizmus

Deansdale 2020.02.27. 08:01:00

@GABOR2: "És Kína ezért lezár 80 millió embert, meg épített 4 új kórházat? Nem hinném."

> Akkor lehet baj ha váratlan és tömeges az előfordulás, akkor túlterhelődhetnek a kórházak és kicsit megborulnak az esélyek...

Deansdale 2020.02.27. 08:06:40

@GABOR2: "Most nem mondom, hogy ez a vírus, de mondjuk egy másik, simán lehet, hogy megoldaná az afrikai inváziós problémánkat és nem kell nekünk majd trottyos korunkban harcolni a sok fiatal afrikaival, akiket valami örült progresszív vezet, hogy írtsanak ki minket"

Na persze, bármi lehetséges, afrikára leeshet egy meteor is. Mondjuk a koronavírus itt pont fordítva hat mint amit leírtál, mert elméletileg a hideg, nyirkos időt szereti, így afrikában valószínűleg kevésbé fog terjedni, tehát inkább minket fog szivatni mint őket, és tényleg nem fogunk trottyos korunkban ellenük harcolni, mert hamarabb kipurcanunk :)

Egyébként ez

"harcolni a sok fiatal afrikaival, akiket valami őrült progresszív vezet"

valamiért Macront juttatta eszembe, és hogy ez nem egy őrült jövőkép, egy ideje már benne élünk... Bár idehaza az afrikaiak szerepét egyelőre még a cigók játszák.

Frederick2 2020.02.27. 09:09:33

@GABOR2:

"Most nem mondom, hogy ez a vírus, de mondjuk egy másik, simán lehet, hogy megoldaná az afrikai inváziós problémánkat és nem kell nekünk majd trottyos korunkban harcolni a sok fiatal afrikaival, akiket valami örült progresszív vezet, hogy irtsanak ki minket, mert ha ott elterjed egy közepesen durva vírus, mivel nincsenek ott normális orvosi eljárások, annyira mint Európában, ott tombolna, míg nálunk kevésebbet ölne, mert valamit érnének a jelenlegi gyógyszereink és ismerjük a karantént és társait."

Szeretem, amikor az emberekből így előbukkan a szociopata. Irtsuk ki Afrikát! Biológiai fegyverrel! Ez igen!

Humánusabb megoldás nincs?

De gondolom, azért nem te juttatnád el a fekete kontinensre a vírust. Rábíznád másra. Hogy a te kezed tiszta maradjon.

Az, hogy Deansdale-nek semmi baja ezzel az embertelen ötlet-felvetéssel, azon már nem is csodálkozom.

Mert ugyebár, humánusabb megoldás nincs.

GABOR2 2020.02.27. 11:04:13

@Frederick2: Ki mondta, hogy el akarnám juttatni oda? Ezt megint te raktad hozzá.

Szép jövőkép nincs, mert ha a folyamatok folytadódnak, mi leszünk kiírtva mikor a kontinens teli lesz öreg fehérekkel és fiatal afrikaiakkal, akiknek nonstop fog menni a ballib propaganda, hogy jár, hogy elfoglaljanak mindent és minket megöljenek. Allah is persze ezt akarja tőlük.

Ha még békés lenne is a világ akkor is a túlnépesedés tönkre fogja tenni, ezt éppenséggel Greta és barátai vetik fel.

Humánus megoldás: Ingyen cotton Afrikának és oktatás arról, hogy miért nem jó, hogy akkor is szülünk, ha nem tudjuk eltartani a gyerekeket.

Ja, de persze ezt se lehet, mert ez is rasszizmus...

Hát akkor csak annyi maradt, hogy a katasztrófa forgatókönyvek közül várunk, hogy bekövetkezik az egyik. Merthogy valami be fog.

Vírus tizedelés jobb mint egy világháború és ha nem figyeltél volna írtam, hogy nálunk is lesznek áldozatok. A muzulmánoknál nem lesz majd filózás azon, hogy jaj mindenki egyenlő, tehát mi halljunk meg mások helyett, ők csak majd simán kinyirnak mindket.

Persze ettől meg majd összeomlik a világkereskedelem, nem jön majd a segélyke, meg nem lehet majd annyi ételt előállítani, mint normális körülmények között és ugyanúgy hullani fognak mint a legyek, csak még előtte minket is kiírtottak.

Mi a humánus megoldás Frederick2?

Űrutazás?

Frederick2 2020.02.27. 12:02:16

@GABOR2: Kinevezhetjük Dél-Afrikát és a Közel-Keletet, sőt, egész Afrikát ellenségnek. Aztán gondolkodhatunk, hogy egy esetleges háborúban milyen fegyvereink vannak. Drónok, biológiai és vegyi fegyverek...

Kérdésem akkor a következő:

Hogyan akarunk győzelmet aratni a külső ellenség fölött, ha a belsőt sem vagyunk képesek felszámolni?

Elmondom, mi lenne szerintem a megoldás.

1, Mivel Európában válság van, aminek a nem-kezelése vagy rosszul kezelése milliószámban emberéletekbe kerülhet, ezért átmeneti időre bevezetni a diktatúra intézményt, ha lehet, minden európai országban.

2, A megfelelő eszközökkel felszámolni Európában a nemzet- és társadalomromboló ideológiákat és az azokat valló mozgalmakat. Gondolok itt elsősorban a marxizmusra, feminizmusra, iszlamizmusra.

3, Lezárni Európa határait a beömlő dél-afrikai és közel-keleti migráció elől. Minden határra fegyveres őröket.

Ezek lehetnének a kezdő lépések. Aztán lehetne agyalni, mit tegyünk a külső ellenséggel, miként lépjünk fel ellene.

"Humánus megoldás: Ingyen cotton Afrikának és oktatás arról, hogy miért nem jó, hogy akkor is szülünk, ha nem tudjuk eltartani a gyerekeket."

Afrika modernizálása alapvető lenne ahhoz, hogy megfelelő módon humanizálódjon is a fekete kontinens. De itt is kérdés: hogyan? Egyes radikál jobbos ismerőseim olyan ötleteket is felvetnek, hogy Afrikában újból el kellene egy apartheid rendszer. De Afrika modernizálása ás humanizálása kapcsán én teljesen tanácstalan vagyok.

Európa kapcsán vannak koncepcióim. Mármint ami a kontinensünk önvédelmét illeti.

GABOR2 2020.02.27. 12:54:58

@Frederick2: Hát igen, csak megint eljutunk oda, hogy nincs olyan hatalma a patriótáknak mint a másik félnek a közel limit nélküli pénz. Vagyis inkább az ő irányuk fog előremenni.

Én egyébként se biólógiai fegyverekről beszéltem, hanem ez megtörténik természetesen is. A baktériumok is fejlődnek és a régi szerek már nem olyan hatékonyak. Idő kérdése, hogy jöjjön egy nagy járvány, régen volt állítólag, hogy Európa 2/3-a is odalett. Mert még nem ismerték a karantént, meg hogy hogyan működik ez az egész. Mostmár ismerjük, viszont hála a mobilitásnak mindenfele eljut hamar.

Visszatérve, sehogy se lesz ennek szép vége kivéve az afrikaiak önszabályozását, amit nem akarnak. Önvédelemhez meg jogod van, csak azt meg a mi kedves ballib barátaink ellehetetlenítik.

Lorrh 2020.02.27. 13:17:20

@Frederick2: Európa tehetetlensége a frusztráltságot erősíti. innen jön a diktatúra, az erő utáni vágy. Pont mint a harmincas évek Németországában.

A diktatúrát követelők mindig azt hiszik, hogy majd az ő, helyes elgondolásuk keresztülviteléhez szükséges az erő. Millió példa van a történelemben, de persze ezekből sosem tanulunk, hogy a diktatúrák túlpörögnek és a valaha jó célokból pokoli embertelen elnyomás kerekedik ki.
Nyilván te a nyerő oldalra vizionálod magad, amikor diktatúrára vágysz. Naiv elképzelés.
Sosem tanulunk a történelemből. Az emberiség végérvényesen a szellemi óvodás szintjén marad.

Frederick2 2020.02.27. 14:19:37

@Lorrh: Igen, megtörtént a magaslóról való fikázás. Most jön az a rész, amikor kifejted, mi a megoldás a problémákra. Az enyém szar. Mi a tiéd? Hallgatjuk!

Frederick2 2020.02.27. 14:39:26

@Lorrh: Amúgy én elég sokáig próbáltam hinni a demokráciában. Még az LMP-nek is tagja voltam 2 évig. Puzsérnak a centrum próbálkozását (Szélsőközép, Sétáló Budapest) is rokonszenvvel figyelem, bár szerintem ő Don Quijote-ként kifejezetten szélmalom harcot vív a Balliberális Network-kal és a NAT-tal szemben; lényeg: garantált nála a bukás.

Az ember egy idő után látja, hogy a demokratikus, liberális és pacifista módszerek nem jutnak sehova. Jó példa erre a feministák, akik jó ideje mérgezik szerte a nyugati civilizációban a társadalmi közéletet, mégsem lehet tenni ellenük demokratikusan semmit, mert ők a mainstream. Vagy hazánkban maradva: a cigány maffiák felszámolása szintúgy lehetetlen, mert a cigánykérdéshez kritikusan senki nem merészel hozzányúlni, még a FIDESZ sem.

Egyáltalán nem látom azt, hogy a demokrácia működne. Kurva szarul működik. De még próbálkozzunk vele, hátha nem döglik bele Európa.

Lorrh 2020.02.27. 15:30:16

@Frederick2: De. Beledöglik. Sajnos elérte a pályája zenitjét és innen már hanyatlik. Abszolút nihilistaként tudok csak hozzáállni.
Mit számít egy-két normálisan gondolkodó ember akarata. Itt hatalmasabb világ tendenciák, általános lustaság és szellemi idiotizmus mindent elsöprő ereje van.
Maradnak ilyen kis szegletek, mint ez a blog is, ahol a muppet show öreguraiként morgolódhatunk.

Frederick2 2020.02.27. 16:18:47

@Lorrh:

"Abszolút nihilistaként tudok csak hozzáállni."

Hmm... Nekem is volt egy nihilista időszakom a fősuliban. Meg mikor kikerültem a munkaerő-piacra, szintén elkapott egy rövid időre. "Meghalunk mind." "Minden szar." Őszintén: nem szeretnék visszaesni ebbe az állapotba.

"Maradnak ilyen kis szegletek, mint ez a blog is, ahol a muppet show öreguraiként morgolódhatunk."

Hát igen, tehetetlenek vagyunk. A kiszolgáltatottságunk iszonyatos.

Frederick2 2020.02.28. 18:28:17

@GABOR2: @Deansdale: @Sipi81: @Madarász Henrik: Tudtátok, hogy a Corvinus Egyetem szociológia karán kötelező kurzus a Gender Studies? A fiatal szociológus hallgatóknak KÖTELEZŐ felvenni a Gender-képzést.

Most mondta egy szociológus ismerősöm.

Remek, nem?

csi szi 2020.02.28. 18:36:50

@Frederick2: Az a hely állította elő pl. Tordai Bencét, szóval nem lep meg.

Frederick2 2020.02.28. 18:38:03

@GABOR2: @Sipi81: @Deansdale: Félelmetes dolgokat mesél az ismerősöm.

Feminista tanárjuk olyanokat állít a képzésen:

"tudományos kutatások igazolják, hogy nincs anyai ösztön"

csi szi 2020.02.28. 18:58:04

@Borathan: Én úgy gondolom, hogy elég halálos lesz, abszolút számokban az emberiség történelmének legsúlyosabb járványa elé nézünk, már csak a népesség száma miatt is. Száz éve a spanyolnátha volt az utolsó ehhez fogható, persze a középkorban, ókorban is voltak járványok szép számmal.
Kína olyan drákói intézkedéseket lépett meg, amit kétlek, hogy itt Európában meg lehetne csinálni - pedig kellene, de pl. a németek is azt mondták, hogy nem terveznek ilyesmit -, bár kezdetben a helyi vezetés megpróbálta eltussolni a dolgot, és ez hozzájárult talán ahhoz, hogy ilyen súlyos lett, bár nem tudhatjuk, volt-e valójában esély csírájában megállítani valaha is. A kínai intézkedésekhez kell egy homogén, fegyelmezett ország, amely engedelmeskedik az utasításoknak. A Párt pedig a "lakóbizottságokig" jelen van a legalsó szintig, és kontrollt gyakorol. A karanténnel sikerült elkerülniük eddig a legrosszabbat, azon az áron, hogy szinte leállt a gazdaságuk.
Egyénileg nincs más, mint hogy igyekezzen mindenki a lehető legjobban izolálni magát, önkéntesen. Persze, ha kevesen csinálják, akkor sokat nem ér a dolog, mert közben összeomlik minden körülöttük. Esetleg tanyákon, felhalmozott készletekkel, saját aggregátorral, napelemmel, kúttal, lehetőleg fegyverrel is kihúzhatják a legrosszabb időszakot is a szerencsések.
Ajánlom ezt az angol dokit, minden nap higgadtan összefoglalja a helyzetet, angolosan hidegvérű és száraz stílusban:

youtu.be/cmIRMHzBZdU

Frederick2 2020.02.28. 19:55:32

@KalmanBlog:

"Gondolatok a klímakamuról, az azzal kapcsolatos ballib hangulatkeltésről és derék tudósaink eredményeiről."

Dé:Nash - Gyár ft. Gege
www.youtube.com/watch?v=0CtFk0hYjdU