HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • F.M.J.: @Deansdale: Komposztkazán+üvegház. Egyelőre nagyon elméleti a dolog, még előtte van fontosabb dolgom is, csak azért agyalok rajta, mert tervezem, hogy egyszer majd nekiállok. Nálam ez erőnléti edzés... (2024.04.19. 20:46) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • valis47: @Deansdale: Trumpra azt is mondták, hogy rasszista. Arra sem kellett bizonyíték. Meg azt is, hogy orosz ügynök. Gondolom orosz ügynökként akart III. világháborút kirobbantani vagy mi. (2024.04.19. 14:12) Vallásismereti kisokos
  • Deansdale: @Hartrigel: "miért hülyeség a tudat számítógépre való feltöltése, ami szerintem eleve egy paradoxon" Ebben egyetértünk, többek között azért, mert a tudomány azt sem tudja mi az a tudat, nemhogy lem... (2024.04.19. 10:12) Vallásismereti kisokos
  • Hartrigel: @Deansdale: "Na igen, ez kissé tudathasadt elképzelés". Szerintem a legtudathasadtabb elképzelés azok, amikor mai vulgár-ateistákat hallgatom ekte keresztény toposzokkal vagdalkozni. Ugye a Woke ... (2024.04.18. 19:04) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: Egyébként a szabálykövetés kijátszása lehet túlélést segítő "okosság" is. Kérdés, hogy miért változtathatatlanok a szabályok ? ( a merevség, a változtathatatlanság = halál) Filozófiailag - ha "iste... (2024.04.18. 15:43) Vallásismereti kisokos
  • Utolsó 20

A szórakoztatóipar a gyerekeknek szól

2022.11.11. 14:15 Deansdale

Rengeteg az értetlenkedés manapság a szórakoztatóipar körül, amit ezúton szeretnék eloszlatni, hiszen a valóság faék egyszerűségű, bár nehezen emészthető. A posztmodern filmek, TV-sorozatok, netes videók és számítógépes játékok a gyerekeket célozzák, számukra normalizálják mindazt amit mutogatnak, illetve nekik kínálnak szerepmintákat. A felnőttek legföljebb mint másodlagos célközönség kerül szóba, akiktől jó beszedni egy kis pénzt, de a tartalom alapvetően nem nekik szól. Amikor a disney egymás után a százhuszadik médiatermékébe is ugyanazokat a sablonokat nyomja bele, azzal az a célja, hogy a képernyő előtt ülő kislányok felnőve olyan arrogáns, neurotikus, a férfiakat lenéző, a természetes nőiségüket kivirágoztatni képtelen, a normális szexualitást megélni nem tudó, a gyermekvállalást mereven elutasító emberi roncsok legyenek, mint az összes posztmodern "hercegnőjük" She-Hulktól Mulanig - illetve a fiúk a nemüket szégyellő, öngyűlölő, a nőktől ódzkodó, impotens bábukká nőjenek fel, akiknek szintén nincs képe a normális szexualitásról és irtóznak a gyermekvállalás gondolatától. Gyakorlatilag mindegy, hogy a lányok melyik beteg szerepmintával azonosulnak; a teljesen androgün és aszexuális feminista lázálom a disney tulajdonosainak éppúgy megfelel, mint a mindenkivel összefekvő igénytelen seggrázó picsa - a lényeg, hogy senkiből ne legyen egészséges, normális családanya egy férfival szövetségben egy hagyományos monogám családban. A fiúk számára is hasonló a felhozatal: épkézláb és tisztelhető családapát elvétve is alig találni a modern médiában, helyette van minden más dögivel, lúzerek és bunkók, incelek és homokosok, meg persze transzvesztiták ezerszámra a filmvásznon és azon kívül, sokszor gyermekverzióban.

Mindezzel párhuzamosan futó állandó téma ezekben a produkciókban, ami még mindig szándékosan a gyermekeket célozza, hogy jófej karakter csak kisebbségi lehet, sőt, minél több kisebbségi rubrikát pipálhat ki valaki, annál menőbb. A fehérek, férfiak, heterók, konzervatívok, keresztények - és különösen ezek kombinációi! - mind egy szálig gonosz lúzerek, akiktől a nézőnek irtózni kell, és akikkel szemben az LMBTP betűleves bajnokai, a színesek és nők, haladárok és muszlimok mind csodás szuperemberek akikkel öröm azonosulni. Így egy füst alatt meg van mondva, hogy kik szégyelljék magukat, illetve hogyan moshatják le magukról a stigmát.

A netflix és társai ezzel a rengeteg woke szarral normalizálják a gyermekeink számára az összes aberrációt és degenerációt a transzneműségtől a gyermekprostitúción át a pedofíliáig. A felnőttek általában csak értetlenkednek, hogy miért kell minden filmbe és sorozatba buzulás, a kevert nemű párkapcsolatok népszerűsítése vagy épp valami fehérgyűlölő narratíva, miközben a gyermekek kitágult pupillákkal szívják magukba a propagandát. A világ amibe ők belenőnek olyan lesz, és már nem csak a vásznon, hanem az utcán is.

Szóval mielőtt valaki ezredjére is megjegyezné, hogy buták a producerek, mert képtelenek megérteni, hogy a felnőtt közönség másra vágyik, jelezném, nem ők a buták, hanem azok akik nem értik mi a woke nyomulás valódi célja.

 

56 komment

Címkék: média szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2022.11.11. 15:18:27

Sajnos igazad van. Itt egy díszpéldány a nevelésükből. Nem azért mert a királyra támadt, aki szintén egy degenerált libsi, hanem a libsi szöveg miatt amivel indokolta a dolgot.

index.hu/fomo/2022/11/10/karoly-kiraly-kamilla-kiralyne-tojasdobalas-buntetes-york/

Mia and Me 2022.11.11. 17:35:43

@Madarász Henrik: Ez nem Paul Mccartney botox kezelés után?

békaapu 2022.11.11. 19:11:41

Köszönöm Deansdale a gondolatot, ismét lett egy elgondolkoztató érvem a gyerekeim számára.
A legutóbbi az volt hogy a zsebtévéjük képernyőjén keresztül feltörték és elkezdték átprogramozni az elméjüket.
Azok akiknek ebből hasznuk származik.

Ezzel az alapgondolattal jól összepasszol a mostani írásod gondolata, hogy minden modern film egy-egy agymosás.

Én szerettem az Avatar -t, de be kellett látnom hogy az volt az első olyan film amiben mi az emberiség vagyunk az ellenség. Azóta jött a Majmok bolygója utolsó része.. és már nem is akarom tudni hogy hány ilyen.

Frederick2 2022.11.12. 14:43:25

@békaapu: Ha a fiad a gaming és a gamer világban mozog, vagyis szereti a videójátékokat, akkor jobb, ha távol tartja magát az olyan mainstream online gamer magazinoktól, mint a Gamestar, a PC Guru, a Leet Hungary, az IGN Hungary, a The Geek. Woke propagandalap mind.

A The Last of Us Part II videójátékban van transzgyermek. A szokásos woke körítéssel. Meg egyéb mérgező dolgok. Messze kerülendő!

grafomanpali.blog.hu/2022/11/01/kegyeletsertes_uszitas_gaming
grafomanpali.blog.hu/2022/10/15/woke_geek_wo_man

Frederick2 2022.11.12. 14:59:20

@békaapu: Úgy 2 év óta ritkán nézek élőszereplős és animációs filmeket, élőszereplős és animációs sorozatokat. Az igazi ok nem politikai, bár lehet, hogy fura: valahogy meguntam a mozgóképes műfajt.

Az anime engem ott elvesztett, hogy a japánok ezt a műfajt telenyomták moe dizájnnal.
hu.wikipedia.org/wiki/Moe_(kifejez%C3%A9s)

Videójátékozok néha. A Witcher elég férfias cucc. Állítólag a Days Gone és a God of War-franchise is elég maszkulin.

Youtube-n nézek videókat. Megvannak a magam kedvenc csatornái: a tartalomgyártók egyik része apolitikus, a másik része meg olyan libertariánus, akiknek elege van a woke nyomulásból.

És ha van időm, könyveket olvasok. Köztük regényeket. Ott eléggé megválogatom, mit olvasok.

Én úgy gondolom, az embernek nem kell megtagadnia magától a modern tömegkultúrát. Egyszerűen alakítson és fejlesszen ki magának egy szűrőt.

GABOR2 2022.11.12. 15:17:06

Én azt látom hibaként elkövetve sok nyugati kommentárnál, hogy még mindig olyanokat mondanak, hogy ezen cégeknek a profit kéne legyen az első és hogy milyen buták, hogy ilyen baloldali embereket vesznek fel.

Pedig nyilvánvaló, hogy már nem a profit a legfőbb cél, hanem a kultúrháború megvívása akár nagyon sok pénz elvesztése árán is. És nem, nem az alkalmazottak a fő akarói ennek hanem a tulajdonosok. Régen ha nem volt elégedett a tulajdonos a dolgozóval rögtön kirúgta; most inkább még inkább többszörösen kitart az irány mellett a csődig, vagy közel csődig.

Eleve ez egy hálózat és azt is tudjuk, hogy a világ tulajdonának, nem tudom, 90%-a az 1% tulajdonában van. Meg tudnak engedni maguknak nagy veszteségeket is, meg amúgyis végül az állammal, adófizetői pénzzel majd úgyis lehet kimentik őket.

Viszont az ellenállás sokkal nagyobb mint gondolták és a veszteségeik is brutálisak.

Madarász Henrik 2022.11.12. 17:23:03

@GABOR2: Mondjuk ott van a FED, magánbankok adják ki az USA pénzét már 1913 óta, ki tudja mennyi részét rakják el maguknak és ez óriási hatalom az USA gazdasága és politikai rendszere felett, ez valahol egy agyrém. Nem is értem hogy tudták ezt megtenni a korabeli politikusok, elképesztően degeneráltnak és hazaárulónak kellett lenni ehhez.

Madarász Henrik 2022.11.12. 17:29:52

@GABOR2: A Facebook, a Twitter és a Netflix óriási veszteséget termeltek idén, azért az agymosásnak és a cenzúrának is megvannak a költségei.

békaapu 2022.11.12. 18:43:04

@Frederick2: Szerencsére az enyémeknek jut lehetőség élőben is alakítaniuk a világukat.. nem kell a számítógép képernyőjén is élniük.
Az is sok hogy ábrándozni a képernyőhöz fordulnak, de hát aki elhiszi hogy egyszerre lehet sok helyszínen lennie, az persze hogy igyekszik a telefonnal összeforradni.
A hagyományos módszerekkel ma is működik a kilépés a valóságos világból, csak ezeknek a káros hatásairól bőven van már intő példa. A képernyővilág káros hatásairól pedig pont most osztod meg a tapasztalataidat.
De mire ebből összegyűlik a kritikus mennyiség, addígra a közvetlen agyi kapcsolat lesz az új veszély.

Megtisztelő hogy jószándékkal írsz az életmódodról és az ebből szerzett tapasztalataidról, de én szerencsére még ugyanúgy tudom alakítani a világomat, mint ahogy a fiaim a sajátjukat. Talán ha egyszer láttam eddíg olyan számítógép-programot ami szinte elsodort.. elhiszem hogy benne lehet ragadni az ilyenekben.
De az én életem jobb kaland - most megint krrvajó nekem.

vodkasprite 2022.11.12. 20:40:11

@GABOR2: Itt van pl a Twitter is, napi 4 millió dollár
(1.6 milliárd forint) veszteséget termel Musk szerint, de semmi gond, mert az agymosás, amit ott le tudnak futtatni a népen, kárpótolja a hálózatot... ahelyett, hogy beszántanák.

Tanulság, ha vállalkozást akarsz csinálni, akkor csinálj olyat, amit felkarolhat a hálózat, mert ha felkarolnak, akkor nem kell többé cash-flowval, megtérüléssel, meg hasonló unalmas dolgokkal foglalkozni.

Ha jobban belegondolunk, a Twitter csak csepp a tengerben, hány ilyen agymosó projektjük van? Vagy hányat tettek már tönkre, ami amúgy nagyon jövedelmező lehetne, pl Netflix.
"Közel egymillió felhasználó hagyta ott a Netflixet 3 hónap alatt." Ha kibírnák, hogy legalább az LMBQT-t kihagyják, és csak a maradék 9 agymosó programjukat futtatnák, akkor valószínű ez a 3 millió nagyrésze maradt volna
3 millió felhasználó * 3500 Ft = 10 milliárd / hó.

Ha feltesszük, hogy a Twitter az csak egy kis szelet, a költésüknek az 1%-a (lehet, még sokat mondtam), akkor ez alapján napi 100 milliárd forintot költenek el a propagandára. De könnyen lehet, hogy alábecsülöm, és inkább 1000 milliárdot. Ez csak a propaganda, még van sokféle tagozatuk, amit csinálnak.
Ilyen nagyságrendű összegekkel nem nehéz bármelyik ellenszegülő ország valutáját padlóra küldeni/bárkit megvenni.

Ezért a politikával foglalkozni a média megjelenések alapján teljesen felesleges, hisz a legfontosabb dolgokról sosem eshet szó. Ha jól tudom, az államok és nemzetközi bankok közötti szerződések tiltják, hogy egy politikus azt nyilatkozza, hogy a hitelszerződések korlátozzák az országokat. Márpedig ha minden évben újabb hiteleket akarsz felvenni (országként), az a szuverenitás/állami tulajdon folyamatos feladásával jár együtt. Nem csak kamatot kérnek cserébe.

KalmanBlog 2022.11.13. 03:53:18

@vodkasprite: > Itt van pl a Twitter is, napi 4 millió dollár (1.6 milliárd forint) veszteséget termel Musk szerint

Felmerül a kérdés, hogy Musk tudta ezt? Azért vette meg, hogy csődbe vigye? Felhívni a figyelmet?

Miről is van szó? Arról, hogy ezeket a cégeket pontosan azért finanszírozzák, mert alkalmasak a nép kontrollálására. Nyilvánvaló, hogy amint megvalósítják a teljes szólásszabadságot és pártatlanságot, abban a pillanatban eltűnnek a befektetők és reklámozók. Tehát fenntarthatatlan az üzleti modell. Musknak meg kellett ehhez vennie, hogy rájöjjön? Vagy itt még több csavar van a dologban?

Madarász Henrik 2022.11.13. 04:21:01

@KalmanBlog: Musk a sikerei miatt, mint a világ papíron leggazdagabb embere azt hitte, hogy vele ezt nem merik megtenni, majd leállnak vele alkudozni és megegyeznek, helyette példát statuálnak rajta, hogy nincs kivétel, neki is cenzúrázni kell a jobboldaliakat vagy tönkreteszik a cégét. Úgy járt mint az oroszok, ők sem számítottak rá hogy ilyen szankciókat mernek ellenük bevezetni a gáz terén tőlük függő európaiak és hogy saját hadseregük rovására is ennyi fegyvert adnak oda az ukránoknak.

valis47 2022.11.13. 11:44:26

@Madarász Henrik: Szerintem számítottak rá, hogy ilyen szankciókat kapnak, amire nem számítottak, hogy ilyen hatékony lesz az ukrán ellenállás, illetve ilyen gyász lesz a hadseregük teljesítménye. Putyinékat elragadta a hübrisz, így jártak. Elhitték a saját propagandájukat.

Wildhunt 2022.11.13. 20:23:35

@valis47: kevesebb mint 200.000 katona harcol több mint 750.000 sokkal jobban felszerelt ellen. Nem 300.000-et vert meg hatodannyi fapapucsos tálib.

vodkasprite 2022.11.14. 15:03:42

@Madarász Henrik: Musk nagy eséllyel a false opposition (hamis ellenállás) táborához tartozik. Erre van számos bizonyíték, ugyanúgy a WEF narratíváját tolja, csak finomabban képviselve. Ő is young global leader volt Klaus Schwabéknál, részletesen nem megyek bele, nézz utána.

A hamis ellenállás feladata, hogy látszólagos ellenpólusa legyen a másik oldalnak (baloldali hálózatnak).
A cél, hogy elhitesse veled, hogy van választásod, de ez a választás csupán illúzió. Csinálnak a mainstreamben némi cirkuszt, hogy egy Musk személyében egy szabadságharcost láss, így nyugodtan hátradőlhetsz a karosszékben, mert látod, hogy van valaki, aki küzd a szólásszabadságért.

Valójában a CNN és egyéb baloldali média népszerűsége/olvasottsága megtizedelődött az amcsi választások következtében, ezért muszáj volt valamit lépnie a baloldali hálózat média tagozatának, hogy visszaszerezzék a bizalmat az embereknél. Engedményeket tesznek, próbálják visszacsábítani a usereket, mégmielőtt jelentéktelen platforrmmá válik a Twitter.

Madarász Henrik 2022.11.14. 15:08:18

@vodkasprite: Szépen elcsalták a demokraták a mostani választást is a levélszavazatokkal, miközben bukniuk kellett volna hatalmasat, úgy néz ki hogy a szenátus után a képviselőházban is többségben lesznek.

vodkasprite 2022.11.14. 16:09:04

@Madarász Henrik: Ezen már kár felbaszni magunkat, hisz Trump sem tudott érdemben semmit hozzátenni a dolgokhoz.

Én már úgy vagyok ezzel, hogy ez a "baloldal vagy jobboldal" téma csak cirkusz a népnek, egyike a száz+1 felszínen tartott témának, ami azt a célt szolgálja, hogy elvonja a figyelmed arról, hogy a saját életed építsd. De azért a Mi Hazánkra elmegyek szavazni, hátha..

Manapság szerintem a kulcs az élethez az önmegtartóztatás. A képesség, hogy kizárod a saját életedből a zajt, a felesleges faszságot, amin nem tudsz változtatni, és nem visz előrébb. Felesleges reménykedni, hogy majd kívülről fog érkezni az a dolog, ami majd javít az életeden. Ugyanígy felesleges tartani az eljövendőtől, úgysem tudsz változtatni rajta.

De van, amin tudsz változtatni, de ahhoz fókuszált figyelem kell. Az pedig csak úgy lesz, ha kizárod a faszságokat. Két év alatt bárki meg tud tanulni egy olyan új skillt, ami az aktuális fizetéséhez képesén dob teszem azt 30-100%-ot. Ja, hogy nem rágják a szádba mit kell tenned, és neked kell utánajárni a dolgoknak? Üdv a szabad világban. :)

Madarász Henrik 2022.11.14. 17:17:53

@vodkasprite: Nem lettem ideges, tudom hogy egy csaló banda a demokrata párt. Trumpért sem vagyok úgy oda, ő a vakok közt a félszemű a király kategória. Igazából egy állami vezető sincs a világon akivel fenntartás nélkül tudnék szimpatizálni, csak a rossz és a kevésbé rossz kategória létezik.

Mme.Brioche 2022.11.15. 13:26:32

Láttátok a csodálatos új tini szépségkirálynőt?
mandiner.hu/cikk/20221112_kulfold_usa_tini_szepsegverseny_gender_lmbtq
A többi lánynak (illetve az igazi lányoknak) ott körülötte biztos nagyon őszinte a mosolya...

Már szinte látom magam előtt miféle új hullámot fog magából kitermelni a feminizmus: választójog? tanulási lehetőség? karrierlehetőség? egyenlő bérezés? bagatell.... Azért kell lassan már utcára menniük, mert a férfiak elveszik tőlünk a vécéinket, az öltözőinket, a sportversenyeinket, sminkjeinket, a hobbijainkat, a ruháinkat, a női börtöneinket, a jó pasijainkat és most még a szépségversenyeinket is! Ronda kövér pasik nyernek meg női szépségversenyeket?! hát van ennél még lejjebb?! :-DDD

valis47 2022.11.15. 15:22:29

@Wildhunt: Akkor mire számítottak? Attól tartok, nincs az oroszoknak semmilyen zseniális mesterterve, ahogy Trumpnak sem volt (A QAnon meg egy tipikus hamelni patkányfogó volt). Most benne vannak a szószban, az USA egy felőrlő proxyháborút vív velük ukrán testeket felhasználva. Az orosz közvélemény pedig nem számított ilyesmire. Az ukránokat viszont 8 évig fanatizálták rá.

Mia and Me 2022.11.15. 18:07:59

@Mme.Brioche: igen, pont ez jutott eszembe nekem is hogy legalább szép lenne vagy szexi ( van olyan pasi aki szépen vagy izgatóan néz ki nőiesen), de ez így rendesen megalázó a többi tényleg jól kinéző csaj felé is.

Wildhunt 2022.11.15. 19:46:43

@valis47: arra hogy a fél ország átáll.

békaapu 2022.11.15. 19:50:01

@valis47:
Akkor mire számítottak..?
Talán még nem olvastad, de szerintem erre :

szilajcsiko.hu/single-post/vukics-ferenc-pedig-herszonnal-meg-megvolt-szurovikin-megalazo-de-okos-dontese

Frederick2 2022.11.19. 08:43:26

@Mme.Brioche: El kell keserítselek. Igen, ezt teszem, mert alapjáraton egy gonosz ember vagyok. :P

Na, de komolyra véve a szót!

szentkoronaradio.com/blog/2022/11/17/a-fidesz-nem-harcol-a-deviansok-ellen-ujabb-gyermeket-fogadtak-orokbe-az-lmbtqp-lobbistak/

szentkoronaradio.com/blog/2022/11/10/a-hatter-tarsasag-kezdemenyezesere-modositottak-az-orokbefogadasi-papirokat/

Amióta kipattantak az LMBT-n belüli gyermekbántalmazási botrányok, azóta még inkább ellenzem a buzeránsok örökbe fogadási jogát. Semmi garancia nincs rá, hogy nem két pedofilhoz fog kerülni a gyermek.

Frederick2 2022.11.19. 08:52:07

Azért az is elgondolkodtató, hogy a kevésbé demokratikus országokban jóval keményebben lépnek fel az LMBT-vel szemben.

Putyin - Oroszország:
szentkoronaradio.com/blog/2022/10/28/oroszorszag-teljesen-betiltja-a-devianspropagandat-mar-nem-csak-a-kiskoruakra-vonatkozik-az-lmbtqp-jogszabaly/

Erdogan - Törökország
szentkoronaradio.com/blog/2022/10/25/egy-eros-csaladban-nincsenek-homoszexualisok-lmbtqp-ellenes-alkotmanymodositasra-keszulnek-torokorszagban/

És ilyen az, amikor nem agymosott egy társadalom:
szentkoronaradio.com/blog/2022/09/23/tobb-ezer-ember-tuntetett-isztambulban-az-lmbtqp-lobbi-kiszoritasanak-erdekeben/

Erdogan elég keményen fellép az LMBT-aktivistákkal, az ISIS-fanatikusokkal és a kurd szélsőballal szemben. Bevallom: nekem ez szimpatikus. :D

Frederick2 2022.11.19. 09:09:25

@Mia and Me:

"igen, pont ez jutott eszembe nekem is, hogy legalább szép lenne vagy szexi (van olyan pasi aki szépen vagy izgatóan néz ki nőiesen)"

Gratulálok! Te aztán megint megértetted a lényeget! Ha egy remek nőimitátor lenne, akkor is ugyanúgy abnormális lenne az egész.

Csak érteném, hogy miért trollkodod folyamatosan az LMBT-témát?! Az az érzésem, miszerint te úgy véled, ez az egész LMBT megszelídíthető, és ezáltal beilleszthető a társadalomba. Jó lenne, ha eloszlatnád az illúziót: NEM.

Mia and Me 2022.11.19. 10:18:54

@Frederick2: Vannak fokozatok.

Igen, abnormális, hogy egy női szépségversenyen faszi is indulhat, csak azért mert nőnek öltözik.

DE - mivel még ráadásul rusnya is és gusztustalan is, ezért duplán a NŐK leszarásaként értékeltem.

Egy szóval nem mondtam hogy rendben van, csak azt emeltem ki, hogy ha legalább egy szépségversenyen szép faszit indítottak volna, akkor legalább a "szépség"-verseny része nem csorbult volna annyira.

2022.11.22. 20:21:44

@Mia and Me:

"igen, pont ez jutott eszembe nekem is hogy legalább szép lenne vagy szexi ( van olyan pasi aki szépen vagy izgatóan néz ki nőiesen), de ez így rendesen megalázó a többi tényleg jól kinéző csaj felé is. "

A probléma amúgy tudod mi ebben az egészben?
Azok a nők, akik közösséget vállaltak akkor ott vele.

Legyen fordított: egy férfi testépítő versenyen bejön egy 180 cm-es, 60 kg-os vasággyal feszíteni a színpadon majd megnyeri a versenyt.
Tudod mi lenne ott?
Már a színpadon néznének először az emberek, majd az eredményhirdetésnél:
- ráborítanák az asztalt a zsűrire
- nem maradna ott senki sem vigyorogva csoportkép készítése végett, hogy ez így nagyon oké és örülünk ennek. Meg senki nem tapsikolna a verseny közben szintén vigyorral az arcán, hogy ez tök korrekt.

A legvalószínűbb forgatókönyv ez lenne ebben az esetben.

És ha ezeknek a normál testalkatú lányoknak nem volt probléma ez - és úgy néz ki nem volt, mert közösségvállalás volt mind a személyével, mind a szellemiségével a dolognak - akkor mit problémázzunk?
Ők maguknak akarták a dolgot, kit érdekeljen innentől, ha még jó pofát is vállalnak mellé?

De igazából nem történt semmi, egy abnormális értéket képviselő esemény/verseny még abnormálisabbá vált....

KalmanBlog 2022.11.23. 10:29:08

@icipicicsipa: Szerintem nem lehet az ember egyszerre antifeminista és tolhatja a felelősséget a nőkre.
Az antifeminizmusból következik, hogy a nők nem politikai entitások és minden esetben amikor politikai értelemben hibát követnek el, az azoknak a férfiaknak a felelőssége, akik ebbe a helyzetbe hozták őket, vagy hagyták hogy ebbe a helyzetbe kerüljenek.
Mindigis nevetséges volt a szépségversenyek szereplőit megkérdezni a politikai nézeteikről, és ezért volt vicces hallgatni a világbékét meg ezeket tőlük.
Egyébként meg sokat biztosan nem tudnak a politikáról, de azt sejtik hogy ha ők ott ez ellen szólni mernek abból baj lehet, és az ösztöneiknek engedelmeskedve nagyon helyesen kussolnak és simulnak bele a történésekbe. Ez a szerepük, fura volna ha másképpen tennének. Van néhány nő, aki másképpen tenne, de ők meg nem fognak bekerülni a szépségversenyek döntőibe.
Lehet, hogy van aki felelős ezért, de biztosan nem a szépségversenyen induló nőket kell hibáztatni. Szerintem.

Mia and Me 2022.11.23. 17:39:47

@icipicicsipa: Jaja, ez a "Minek mentek oda" jellegű hibáztatás.

Szerintem esélyük nem volt NEM MOSOLYOGNI mert akkor egy életre elvágták volna magukat, lehet más téren is, nem csak az arckrémeket reklámozó iparágban...

@KalmanBlog: -gal értek egyet. Kicsit olyan ez, hogy amikor a főnököd a s.gghülye kollegát tolja mert az a másik főnöknek a fia, akkor te sem kezdesz el nyíltan lázadozni és nem mondasz föl csak ezért.
Persze megtehetnéd, de akkor lényegében nem tudnál hová menni dolgozni, mert mindenhol van valami ilyesmi visszás dolog.

AZ egységes kiállás és egységes ellenállás, nemet mondás az esetleg járható út, de akkor is mondhatják hogy mindenki mehet isten hírével a francba, és szervezünk egy másik versenyt egy másik csapatot, bólogatókkal és mosolygókkal, aztán ennyi.

Itt a szervezői akarat ferde, mert van a versenynek egy kerete (mit néznek, mik a kivánalmak stb.), amit szándékosan átléptek, tehát a hír (és maga a verseny is) a direkt provokációra jött létre.

2022.11.23. 17:51:46

@Mia and Me:

"Szerintem esélyük nem volt NEM MOSOLYOGNI mert akkor egy életre elvágták volna magukat, lehet más téren is, nem csak az arckrémeket reklámozó iparágban..."

Ezzel ezt akartad mondani és ezt mondod:
"kénytelenek lettek volna elhelyezkedni valami "átlagos" munkahelyen, megfosztva magukat a lehetőségtől, hogy a "semmiért pénzt kapni" munkák valamelyikére beléphessenek."

És konkrétan az "aki kurvának áll az ne sírjon, hogy megbaxák" közmondást erősítetted meg, mert dolgozik benned ugyan az a nő, aki hárít és mosdat.
Amiről fentebb pofáztam: hogy nem idológizálunk meg, hanem bevalljuk, hogy egy nagy büdös szart kreáltunk és otthagyjuk a pitsába, de még mindig nem esik le.
Hanem megy a mosdatás, az ideológiagyárt.

És így miattad is van, az ami.
Mert nem mondod ki a felelősségét annak, akinek van választási lehetősége és a "nagyon sokért" eladja magát az "elég" ellenében.
Ennek tolod te is most a szekerét.

Én azt hiszem, hogy eszed van hozzá, hogy ezt észrevedd, már csak az egód kérdés, hogy marad ott, ahová hagytad felpumáltani a világ által, vagy belátod a hülyeséged amit most itt legyártottál válaszként.

Mia and Me 2022.11.23. 18:21:52

@icipicicsipa: "Ezzel ezt akartad mondani és ezt mondod:
"kénytelenek lettek volna elhelyezkedni valami "átlagos" munkahelyen, megfosztva magukat a lehetőségtől, hogy a "semmiért pénzt kapni" munkák valamelyikére beléphessenek."

Ezt honnan olvastad ki, hogy az arckrémreklámos munkahely szerintem egyenlő a semmiért pénzt kapni kategóriával?

Minden munkának van békalenyelős része, és ki mit tud elviselni aszerint megy "átlagos" vagy nem átlagos munkahelyre.

Véleményem szerint egy "átlagos" munkahely simán jobb mint egy reklámiparos vagy bármilyen, az átlagos munkahelyen dolgozók szerint "könnyű" munkahely.
Még mielőtt megint leoltanál, tudom miről beszélek, elég sokat lehúztunk a férjemmel szórakoztató szegmensben. EGyáltalán nem a semmiért pénzt kapni kategória. Másképp nehéz persze mint árkot ásni.

És mint írtam egy átlagos munkahelyen is kerülhetsz olyan szituba, hogy kényszerből mosolyogsz mint itt a lányok, és persze lehet hőzöngeni, csak akkor következő hónapban majd agyalhatsz hogy hogyan kerül kenyér az asztalra a kölyköknek.

Mindenki eladja magát valamilyen szinten akinek nincs működtethető tőkéje (és még azok is eladják magukat sokszor mert nem akarják elveszteni vagy veszteséget termelni vele)

Mindig a határokon és az egyensúlyon (középponton) van a hangsúly szerintem.

KalmanBlog 2022.11.23. 18:23:51

@icipicicsipa: Ha keresni akarjuk, hogy ki a hibás és ki az ellenség:

Aki ezeket szervezi az nyilvánvalóan az ellenség. Aki pedig odaengedi a lányát, vagy a feleségét, az a hibás.

Hibás még aki megnézi a szépségversenyt, vagy aki a reklámjaiknak bedőlve megvesz valamit. Illetve aki engedi a lányának vagy a feleségének, hogy ilyeneket nézzen és bedőljön a reklámaiknak.

Nő nem lehet hibás, mert azzal elismernénk, hogy politikaikag önálló entitás. Nem az, a nők azt csinálják, amit a férfiak megengednek nekik. Azért voltak ott a szépségversenyen, mert nincs egy tisztességes apjuk, vagy férjük aki megtiltotta volna nekik.

A nőket hibáztatni teljesen értelmetlen és felesleges. Ha azt várod, hogy majd a nők rendet tesznek, hát akkor várhatsz. Rend csak úgy lesz, ha a férfiak rendet tesznek.

"És mindaddig meg fog történni ilyen, amíg a lánykák nem fordítanak hátat az ilyennek."
Mondom, azt várhatod hogy majd maguktól hátat fordítsanak. Az az útja, ha elterjed, hogy szégyen amit csinálnak. Akkor nem fogják csinálni. Addig meg simán.

"M?eg hiába pofázzuk, hogy ilyenkor mit tegyél, ha ott maradnak továbbra is, sőt, felháborodás lenne, hogy ne ugass bele te elnyomó férfi, mert most is csak be akarsz szabályozni, hogy mit tegyek."
Akkor az a nő már el lett rontva, ha nem hallgat az apjára, vagy a férjére. Ebben csakis az apja illetve a férje a hibás. Ennyi.

Mia and Me 2022.11.23. 18:33:19

@KalmanBlog: egyébként én nem tartom eleve rossznak sem a szépségversenyt sem az arcreklámot. A szépségnek évezredes kultusza van. A szép test, a szép arc pozitív energiákat ad az arra ránézőnek. Érték és mérték, persze a helyén kezelve.
A mai kor és az erre épülő iparág meg az ezt szervező férfiak (és nők) erkölcse tépázta meg a "szépség és ilyen verseny presztizsét", ha lehet így érteni mire gondolok.

Tehát alapvetően egy szépségversennyel szerintem semmi gond nem lenne ha az arról szólna, ami.

A reklám szintén nem ördögtől való, hát már Pompei falain is reklámok hirdették, hogy hol mit lehet venni, hol mit lehet enni. A gond a reklámok esetében is a tisztességtelen hatásvadászat és napjainkban a tömánytelen mennyiség miatt az egyre durvább meghökkentés/figyelemfelhívás amiben a problémát (és az ördögöt :) látom.

KalmanBlog 2022.11.24. 15:33:09

@Mia and Me: Persze én sem gondolom alapból rossz dolgoknak ezeket, de azért most már elég régóta lehet hallani arról, hogy milyen beteg dolgok ővezik ezeket, ami miatt felelőtlenség szerintem odaengedni a lánygyereket. Ha szép, akkor fogjon magának egy menő megbízható férjet a szépségével! De ne menjen fotózásra meg ne akarjon híres lenni, mert az csak rosszra vezet.

Deansdale 2022.12.07. 14:46:56

@Li Peng Ping Pong: Szerinted homokos pedofil nem létezik? Ez még viccnek is rossz.

Frederick2 2022.12.07. 18:55:03

@Deansdale: Rengeteg ember van a közelemben, aki tagadja az LMBT-n belüli gyermekbántalmazást. Átlagemberek, mint te vagy én, nem újbalos értelmiségiek. Egyszerűen nem tudom nekik elmagyarázni. Már rég botrányként kellene kezelni az LMBT-n belüli gyermekbántalmazást, mégis a közbeszédben alig jelenik ez meg. Az LMBT rég eljátszotta a becsületét azzal, hogy célba vette a gyermekeket és a kamaszokat, mégis tízezer agymosott védelmezi ezt az eljátszott becsületet. Mit kell még magyarázni az embereknek? Elképesztő, mennyire nincs következménye annak a sok mocsoknak, amit elkövetnek az LMBT-szervezetek. Rengeteg átlagember meg nem érti, mi a probléma az LMBT-vel. Nem értik...

Deansdale 2022.12.07. 20:12:34

@Frederick2: Ja, elképesztő hogy ha lassan adagolják a dolgokat akkor mi mindent meg lehet etetni a tömeggel. 20 éve garantáltan elsöpri a közfelháborodás azt aki gyerekek nemi csonkítását népszerűsíti, most meg lenácizzák aki ellenzi. Ez a "haladás", no.

vodkasprite 2022.12.07. 22:08:07

Jó videó, ami ráerősít arra, hogy nem mi vagyunk a hülyék, hanem a mainstream.
www.youtube.com/watch?v=xEm2NiGGQNA

KalmanBlog 2022.12.08. 18:17:50

@vodkasprite: Elképesztő tisztánlátás, szinte red pill.
Kimondta, hogy magánbankok finanszírozzák az USA-t. És azt is hogy végtelen sok pénz van NGO-kra, és hogy ezt is hasonló módon finanszírozzák. Vagyis az államadósságok kamataiból, ami ugye soha ki nem fizethető, ezért végtelen pénzpumpa. Pont amit én is szoktam mondani.

Jól értem, hogy ő aktív politikus? El sem hiszem, hogy ekkora tisztánlátás van itt. Hogy lehet akkor, hogy a vakcinát beszopták, ha ennyire okosak?

KalmanBlog 2022.12.08. 18:54:07

Ez is érdekes: USA-ban egy sima benzinkút fegyveres őröket alkalmazott: www.youtube.com/watch?v=6o22vmrb5Ls
Az interjút nem hallgattam teljesen végig, de amit hallottam az alapján a tulaj szerint nem védi őket meg a rendőrség, és a kutat és a tankolókat is rablások érték.

Belekukkantva a videóba engem az zavarna vásárlóként, hogy a fegyverek csöve időnként rámutat a békés vevőkre. Hol tanulták ezek, hogy hogy kell a fegyvert kezelni? Vagy ezt így kell?

Számítani lehetett rá, hogy ide fog jutni, és Brazíliához kezd hasonlítani az USA. Mikor egy rokonom Brazíliában járt 2000 környékén talán, akkor a helyiek azt mondták neki, hogy ha az úton keresztben fekszik egy nigger*, akkor át kell hajtani rajta, mert ha megállunk, akkor kirabolnak.

* a szóhasználatot idéztem abból a célból, hogy átadjam az eredetiben feltételezhető érzelmi töltetet.

vodkasprite 2022.12.08. 20:40:54

@KalmanBlog: Jó kérdés, egykét direktebb kérdést én is feltennék az úrnak. Komolyan fizetnék neki egy komolyabb összeget, hogy kiokosítson a témában, akár csak egykét múltbeli sztorit elmondva.
Pl. hogy milyen szinten van Magyarország függő helyzetben, mekkora mozgástere van valójában? Milyen zsaroló jellegű megmozdulásai voltak korábban a magántőkének. Tud-e érdemben még bármit lépni a kormány, hogy az ország sorsán változtasson, vagy érdemben csak lassítani tudja a resetet.
Lehet, hogy azt mondaná, hogy már 50 éve ezen dolgoznak, és már 20x nem jött össze nekik, most is nagyobb a füstje az akciójuknak, mint a lángja.

vodkasprite 2022.12.08. 20:57:03

@KalmanBlog: Lehet, hogy bizonyos témán nem agyalnak "feleslegesen" túl sokat. Látták, hogy elő van készítve egy világméretű médiakampány a "100%-osan hatékony" vakcinának, erre pont ők legyenek, akik a csodaszert gonosz módon elzárják az emberektől? Gondolom a hatalmas mennyiségű összeg is csak akkor járt az országnak, illetve a belső körnek, ha vállalják, hogy túltolják a vakcina "népszerűsítését"/kötelezővé teszik bizonyos köröknek.
A fehérorosz elnök beszélt erről egy videóban, hogy felajánlottak egy nagyobb összeget az IMFtől, ha ők is kötelező teszik a maszkviselést, és a lezárásokat. Akkor még azt mondta, hogy ők egy szuverén ország, nem avatkozhatnak be kívülről a belügyeikbe, ezért elutasítják, de pár hónap múlva ott is elindult a buli, ezért gondolom még több pénzt ajánlottak vagy más módon zsarolták őket. Gondolom minden országban így ment, nehéz lett volna kimaradni a buliból. Afrikában pár ország megpróbálta, meg is halt 5-10 ottani elnök rövid időn belül.
Szóval nem beszopták, hanem meghajoltak a magasabb rendű akarat előtt. :)

Mia and Me 2022.12.08. 22:34:26

@vodkasprite: "Tud-e érdemben még bármit lépni a kormány, hogy az ország sorsán változtasson, vagy érdemben csak lassítani tudja a resetet."

kétkulacsos.
Népnek vetítés, amúgy meg mindent ami a GR-t szolgálja végrehajtják hol háttérben hol egészen nyiltan.
A nagyobb magyaroknak belengetik az lmbtq és egyéb századrangú témát miközben már lehet a víz is el van adva alólunk.
Nyakig benne vannak a GR-ben, az a nagyjából 100 család érdekli őket, akiknek az életét megmenthetik ha beáldozzák az egész országot. Én így látom. :/

Deansdale 2022.12.09. 08:12:29

@Mia and Me: Tökre egyetértek veled szinte mindenben, kivéve hogy századrangú téma lenne a gyermekeink szándékos eldegenerálása. Nem akarom nagyon erőltetni ezt a témát, dobtam itt pár linket az idők során amikre nem reagáltál, de az ég szerelmére, gyerekek százezrei vannak kitéve nyugaton ennek a mocsoknak, és attól hogy itt MÉG nincs ugyanolyan mértékű támadás ez nem századrangú téma.

Itt egy Project Veritas videó arról, hogy általános iskolákba LMBTP szervezeteket hívnak meg szexuális oktatást tartani, ahol dildókat meg seggdugókat osztanak szét "játszani", stb:
gab.com/ProjectVeritas/posts/109475360330658677
És most azért ezt linkeltem mert ez a tegnapi adag, amúgy NAPONTA van legalább egy új ilyen. Ne mondd már, hogy szerinted ez a téma mellékes, hogy ezt nyugodtan hagyhatjuk Mo-n is elharapózni, mert menten vitustáncot kapok.

Zárójelben, és mindenféle rosszindulat vagy rosszhiszeműség nélkül, ha te ezt a témát azért kerülgeted mert valamilyen szempontból érintett vagy benne, akár közvetetten, az nem gond, de attól még láthatnád hogy a társadalomra nézve ez igenis veszélyes. Ha van nálatok nem ciszheteró rokon vagy ismerős, az senkit nem izgat, de ez nem jelenti azt hogy elfogadható ha pl. politikailag motivált csoportok tömegesen nyomatják az aberrációt az iskolarendszerben. Eljutottunk odáig, hogy kiskorúak tömeges nemi csonkításán kell huzakodnunk, hogy az normális-e vagy sem, az Isten szerelmére, ne nevezzük már ezt mellékesnek.

Mia and Me 2022.12.09. 08:57:57

@Deansdale: nem akarom elbagatizálni a témát csak azt látni lehet hogy jelenleg ez itt és most gumicsont, miközben kiárulják alólunk a kincseket, elveszik az életünket, egészségünket, házunkat, ivóvizet, meleget ( fűtés), lekorlátozzák az összes (önellátó) vagy egyéb lehetőségeket, gúzsba kötnek minden téren szépen lassan, hisz tanultak a történelemből hogy ha rögtön kirabolnak akkor az értelmesebb emberek összefognak és levágják a rablók fejét. Na most ezeket az embereket "vonják ki" a ferde témákkal az aktív tenni sjarásbol mert elviszi az energiát a nem váltó műtéten rágódás.
A magyar lakosság jó része enni fűteni dolgozni rendesen normál bérért sem tud mert nincs és egyre fogy a lehetősége rá, ennek fényében én tökre lesz*rom hogy nyugaton drag qvin mesél az ovisoknak. Ilyen dolgok ott jönnek elő ahol jól élnek az emberek és már azt se tudják mit csináljanak jó dolgukban... Hogy egy klasszikust idézzek... Magyarország ettől a jó dolgukban megvesznek állapottól szerintem elég messze van és ha elvesznek tölonk mindent akkor meg főleg messze lesz.

Deansdale 2022.12.09. 12:19:09

@Mia and Me: Van némi ráció abban amit mondasz, de szerintem
1. ugyanazok veszik el az életünket akik a degenerációt ránk erőszakolják, ugyanazzal a céllal, tehát a témák összefüggenek;
2. ez a probléma nem ignorálható attól függetlenül hogy vannak közvetlenebb gondok is.

Én személyesen ismerek "transznemű" magyar tinédzsert, úgyhogy számomra ez nem csak valami elvont amcsi hülyeség. Amíg a középkorú és idősebb korosztályok a fűtésen aggódnak addig a gyermekeik szép csöndben főnek a fazékban.

De oké, egyetérthetünk abban hogy nem értünk egyet - ahogy az angolok mondanák.

Frederick2 2022.12.09. 15:32:08

@Deansdale: Egy OSZK-ban dolgozó könyvtáros kollégám szintúgy ilyen balliberális LMBT-fan. Vidra Szabó Ferenc. Ő is rittyentett egy ilyen érzékenyítő könyvet, transzgyermek témában.

moly.hu/konyvek/vidra-szabo-ferenc-uszadekfa

"Két kisgyerek játszik a porban. Az egyik gyerek fekete hajú, kék szemű fiú, hegyek közötti kis faluban él, a természet közelében. A másik gyerek szőke, zöld szemű. A fővárosból érkezett, tiszta levegőt szívni, asztmájából gyógyulni. A zöld szemű kisgyerek különleges, születésekor nem lehetett egyértelműen megállapítani, hogy melyik nemhez tartozik: egyaránt magán viselte mind a fiúk, mind a lányok jegyeit. Szülei nem akartak helyette dönteni, rábízták, majd amikor nagykorú lesz, válasszon ő maga."

Ez a szarláda egyszer tartott nekem és több kollégámnak ilyen 10 napos érzékenyítő kurzust. Sajnos kötelezően részt kellett vennem benne, nem úszhattam meg. Kevés politika volt benne, szerencsére, de még így is egy idegőrlő hülyeség volt. Még így is kaptunk olyat, hogy "elfogadó kell lenni a migráncsokkal", meg hogy semmi baj nincs az azonos neműek örökbefogadási jogával. Mindez a FIDESZ-kormány alatt, asszem 3 éve.

Még mindig az OSZK-ban dolgozik.

És még mennyi woke kártevő tevékenykedik az állami szférában, az iskolarendszerben, a könyvtárban, a kultúrában, úgy, hogy egy "jobboldali" kormány van hatalmon.

Frederick2 2022.12.09. 15:53:22

@Mia and Me: Az olyan woke közösségek, mint az LMBT, a BLM és a Gender Studies, azért léteznek és működnek, hogy a megrendelőik utasításainak megfelelően bomlasszák a társadalmat. A woke célja, hogy legyengítse az európai társadalmakat. A legyengített európai társadalmak így könnyen leigázhatóak és kizsákmányolhatóak lesznek a nemzetközi gazdasági szervezetek, a multinacionális cégek, a befolyásos bankárcsaládok, az Európai Unió és az USA (meg esetleg Kína) számára.

Deansdale jól mondja: amiről te beszélsz, és amiről ő beszél, összefüggnek egymással. Jól ki van ez találva.
süti beállítások módosítása