HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

A nyugati civilizáció megölése

2025.09.24. 15:43 Deansdale

Ha az ember eleget töpreng a DEI/ESG programokon, amiket jó 2 évtizede tol a politika és a pénzrendszer (Blackrock) a nemzetközi cégvilágra, a közigazgatásra, oktatásra és minden egyébre amire csak lehetséges, akkor nem nehéz rájönni, hogy a fehér férfiakat célozza az egész; minket akarnak a társadalmi totemoszlop legaljára taposni, hogy hajléktalan munkanélküliként ne tudjunk ellenállni a leendő kiirtásunknak. De erről már írtam. Ezúttal azzal szeretném kiegészíteni, hogy tulajdonképpen ugyanez a folyamat több másik síkon is zajlik a nyugati civilizáció ellen, ugyanolyan célokkal és módszerekkel, csak másféle köntösben. Ilyen például a nyugati világ "ipartalanítása" is, mármint az, hogy szinte a teljes nyugati iparkapacitás átvándorolt ázsiába. Kezdők és amatőrök ebben csak annyit látnak, hogy a gonosz kapitálpisták átköltöztek a profitér', viszont a haladó alusapkások rájöhetnek, hogy ez a folyamat gyakorlatilag kinyírta a nyugati civilizációt. A 20. századig ugye az volt a fő előnyünk a világ többi részével szemben, hogy sokkal többet és jobban fejlesztettünk ill. gyártottunk mint mindenki más együttvéve, technológiailag lehagytuk az egész világot - olyan viszonyban álltunk velük, mint a konkvisztádorok az emberáldozó aztékokkal. Ez a túlcivilizált 21. századi agyberendezésünk számára nem túl nagy értékű információ, hát ilyen volt a történelem, no. Viszont ha más megvilágításba helyezzük az eseményeket, az igaz ugyan hogy a fehér faj úgy döntött nem él vissza a technológiai és tudományos fölényével, de senki más nem írt alá ilyen értelmű egyezményt, tehát ha teszem azt Kína vagy India, urambocsá' Szomália tesz szert hasonló előnyre velünk szemben, akkor semmiféle eszközünk nem lesz annak a megakadályozására, hogy ők legyenek a mi konkvisztádoraink.

Szóval az iparunk és a kutatás/fejlesztésünk jelentős része immár Kínából integet, és ennek máris rengeteg olyan következménye van, amit az átlagember elképzelni sem bír. Nem ezzel a céllal készült ugyan, de jól bemutatja a jelenséget Smarter Every Day barátunk videója, amiben egy grilltisztító kefét akar csinálni Amerikában, és gyakorlatilag lehetetlen, mert az ipar olyan mértékben eltűnt onnan, hogy egy kefenyelet nem tudnak legyártani az egész kontinensnyi országban. Persze léteznek amcsi cégek amiknél leadhatsz ilyen irányú megrendelést, csakhát ők is Kínából hozatják a kért terméket, gyártással nem foglalkozik senki. De ez még nem is maga a lényeg, az igazán vérfagyasztó ahogy elmeséli, hogy a gyártókapacitások eltűnésével a szakemberek is elkoptak, a gyártáshoz szükséges gépipar is eltűnt ami pl. egy fröccsöntő formát meg tudna tervezni és el tudna készíteni, és mindezek elpárolgásával az oktatásból is kihalt a téma, az iskolákban nincs se diák se oktató aki foglalkozna ilyesmivel, hiszen minek. Ha az USA vissza akarja építeni az ipari kapacitásait akkor a nulláról kell újra felhúzni mindent, vélhetően kínai segítséggel, mert pár nyugger kivételével nincs már senki aki bármihez is értene.

Nem tudom átérzi-e a kedves olvasó ennek a tragédiáját.

Összekapcsolva a két témát, egyáltalán nem találom lehetetlennek, hogy a multicégek és a pénzvilág nemfehér birtokosai szándékosan tolták át a civilizációs előnyünket a harmadik világba azzal a címszóval, hogy ott olcsóbb a munkaerő. Persze tényleg olcsóbb, de nehezen hiszem hogy a nyugat politikai vezetői között nem akadt egy sem aki átlátta volna, hogy ez stratégiailag mit jelent a jövőnkre nézve. Európában, Ausztráliában, Kanadában már rég nincs semmiféle értékelhető tudományos vagy technológiai fejlesztő munka, csak némi bohóckodás, és bár papíron az USA még mindig kutat-fejleszt mindenféle dolgokat, de ez egyrészt jobbára már tisztán elméleti jellegű, illetve szoftverekre értendő, másrészt bármit is csinálnak, azt azonnal ellopják a versenytársak - lásd Elon Musk legutóbbi malőrjét az AI technológiájával. Valós, kézzelfogható esély van arra, hogy 20-30 éven belül Izrael és/vagy Kína lesz a globális technológiai nagyágyú, többek között a következő generációs fegyverek tervezése és gyártása terén, a nyugat meg majd próbálhat ügyesen könyörögni, hogy amazok ne éljenek vissza ezzel.

És még inkább összekapcsolva két témát, a nyugat ipartalanítása voltaképp egy "civilizációs DEI program", a fehér ember kiszorítása a saját pozícióiból amiket létrehozott és amikért megdolgozott. A "szegény elnyomott színesek" előnyben részesültek ezügyben is, nekik ajándékoztuk a teljes iparunkat, azzal együtt pedig a civilizációs előnyünket, az egyetlen dolgot ami megvédett minket az ő számbéli fölényüktől.

Szorosan ide tartozik az energiatermelésünk leépítése és a nyugati mezőgazdaság tudatos tönkretétele is. Lassan rá kell ébrednünk, hogy voltaképp egy illúzióban élünk. A rendszerváltás körül, talán cirka 2000-ig a nyugati világ elképesztő gazdagságban élt - bár az ipari hanyatlás már korábban elkezdődött, de a lendület még sodort minket. Mi voltunk a górék mindenben, az átlag nyugatnémet családnak legalább 2 háza és 3 mercije volt, a munkanélküli segélyük pedig könnyedén verte a harmadik világbeli átlagbérek százszorosát. Ez a gazdagság egy ideig még fenntartotta a saját látszatát akkor is, amikor mögüle már kiüresedett az ipar és a termelés, ami létrehozta. A nyugat lassan már semmit nem állít elő és egyre inkább a szolgáltató-iparból él, vagyis egymás pénzét próbáljuk lehúzni azzal, hogy egymás bohócai vagyunk, de már alig állítunk elő valódi értéket. Immár energiából és élelmiszerből is importra szorulunk, ráadásul a megvett és zsebrevágott politikusaink kőkeményen dolgoznak azon, hogy a lehető leggyorsabban még tovább rontsák ezt a helyzetet. A nyugati élelmiszeripar bedöntése is DEI, és az atomerőművek leszerelése is DEI. Mármint remélem érthető a hasonlat - ide általában intelligens emberek járnak olvasni. Lassan mindenünket kiszervezzük a színeseknek, és mi munka nélkül maradunk, meg pénz és élelem és energia, illetve hadsereg és önvédelem nélkül. Hatványozza ezt a valódi DEI, vagyis hogy a saját hazáinkban is kiszervezzük a munkát idegeneknek. A statisztikák szerint az USA-ban "csak" kb. 3%-ot csökkent a fehér férfiak alkalmazási rátája 2000 óta, ami a 340 milliós országban "csak" 10 millió fehér férfit jelent, ugyanakkor jelentős eltolódás mutatkozik az alkalmazásuk minőségében is, azaz míg a jól fizetett középvezetői pozíciókban 9%-ot csökkent a fehér férfiak aránya, addig a szarul fizetett aljamunkákban 11%-al többen vannak. Egyszerűsítve, 2000 óta 10 millió fehér férfi lett munkanélküli és még 30 millió dolgozik szarabb állásban, kevesebb pénzért, mint előtte. Mindezt úgy, hogy közben kb. 2 millióval csökkent is a fehér férfiak száma, mivel a fehér fertilitási ráta is a béka popója alatt van. (Azonos időszakban a nemfehér felsővezetők aránya 28%-ról 36%-ra emelkedett.)

Ide tartozik a klímahisztéria is, aminek a legfőbb célja még tovább pusztítani a fehér civilizáció iparát, energiatermelését és mezőgazdaságát. A holland farmokat be kell záratni mert "nitrogénszennyezés" és az ír marhákat le kell vágni, mert az ír vaj gonosz. Furcsamód a klíma megmentését nem akadályozza, hogy a harmadik világ farmjain sokszor annyi a szennyezés, hiszen nem vonatkoznak rájuk a szigorú nyugati előírások.

A fehér férfiakat a nyugati országokban ugyanúgy építik le, ahogy az iparunkat és mezőgazdaságunkat telepítik ki, a hatás pedig nyilvánvaló, és ebből nem nehéz következtetni a célra sem. "The purpose of a system is what it does", tartja a mondás, vagyis egy rendszer célja az amit csinál, létrehoz. A rendszernek ami a fehér civilizációt tönkreteszi a célja a fehér civilizáció tönkretétele, és most lehet elkezdeni filózni, hogy ki hozta létre ezt a rendszert ellenünk.

[Az adatokat egy LLM gyűjtötte ki nekem, lehetséges hogy más promptokra másféle válaszokat adna, így azért nem tudok felelősséget vállalni, hogy mások is ugyanezeket az adatokat kapnák eredményül, de arra nyugodtan mernék pénzben fogadni, hogy arányaiban, összességében kellően hiteles ami itt a cikkben áll. 1-2% ide vagy oda a lényegen semmit nem változtat.]

186 komment

Címkék: politika szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2025.09.24. 17:00:52

Sajnos tényleg erre tartanak a folyamatok. Például Kuleba, a volt ukrán külügyminiszter, aki most leléccelt Ukrajnából, a rendszer egyik oszlopos tagja volt, azt mondta hogy az ukrajnai háborúban ( ami a nyugatot uraló élősködők műve ) annyi ukrán férfi halt meg és annyi ukrán menekült végleg nyugatra, hogy Ázsiából milliókat fognak behozni a háború után a pótlásukra.

GABOR2 2025.09.24. 17:13:08

Így van ahogy írod. És az is milyen már, hogy Kínát mint ellenséget kezelik... ők hozták létre. Kína egy nagy létszámú, de amúgy nagyon elmaradott ország volt, de aztán a zsidó Kissinger odautazott, amikor ők és a Szojvetunió összevesztek és megállapodott velük és a nyugati tech odament, ami a kínaik nagy szorgalmával találkozott és íme, mondhatni a semmiből az USA csinált magának egy ellenséget ami könnyen lehet a közeljövőben leváltja... lehet úgy, hogy el fogja pusztínani.

Az USA-ban most amúgy forró téma volt a H1-B visa programm, amit arra használtak techcégek, hogy mind kirúgdosták a fehér munkaerőt olcsó indiait használtak helyettük.

Trumpék kirakták a Fehér Ház weboldalára, hogy érveljenek a szigorírtás mellet a következő dolgokat:

"Computer Science Graduates Face Worst Job Market in Decades"

www.finalroundai.com/blog/computer-science-graduates-face-worst-job-market-in-decade

Röviden... azt mondták folyton diákoknak mondjuk az elmúlt 15 évben, hogy tanuljanak meg programozni, de ha megnézzük az adatokat, akkor... figyelem:

Ma már a filozófusok jobban el tudnak helyezkedni a végzetségükkel mint az IT-sek, kétszer akkora eséllyel.
Nem vicc:

"Computer science graduates are facing 6.1% unemployment in 2025 - nearly double the rate of philosophy majors. This completely flips what students were told about CS being a safe career choice."

A közelmúltban óriásit ugrott a tech végzetséggel elhelyezkedni nem tudók száma.

És a titok az az kb. hogy a techcégek indiaikat alkalmaznak, de nem mint a cég saját alkalmazottja, hanem mint egyéni vállakozó... viszont a techcégek megkövetelik, hogy az egyéni vállalkozóik pont úgy dolgozzanak ahogy ők elvárják, pedig a törvény szerint ez tilos.

És ebben még az is jó, hogy ehhez még visa se kell... tehát Trump megoldása se segített volna igazán... de azt hiszem még azt is visszavonta végül.

GABOR2 2025.09.24. 17:19:30

@GABOR2: Visszatérve KÍnára... miután a nyugati techet felhasználva felépítették... hát kialakult egyfajta szimpátia tán a Nyugat iránt. De Joe Biden óta totál probálják tönkretenni... valósággal direkt provokálják, hogy Kína ellenség legyen, meg összeboruljon India, Oroszország, Kína... Kissenger nagyon világosan leírta, hogy ezt nem szabad megengedni... addig legalábbis amíg a techtransver megy oda.

Berakom ide, viszonlyag nemrég írtam róla, hogy Trumpék elképedtek amikor Kínát nem érdekelte, hogy az USA megtiltja az AI chippek Kínába szállítását és Nvidia vezetője elmagyarázta Trumpnak, hogy igazából ha valamilyen szempontból Kína le van maradva az max. két év... És Trump akkor megint változtatótt, hogy akkor inkább odaküldi az USA AI chipeket, de "csak a negyedik legjobbakat", hogy Kína totál függő legyen az USA techtől, amivel utalt tán arra, amikor a britek droggal tették annó tönkre Kínát, amit a kínaik nem értékeltek... Én meg fogtam a fejem, hogyan tudnak ilyet mondani... Merthogy nyiltan mondták:

ujtechkor.blog.hu/2025/08/11/tortenelem_babjatek_es_mesterseges_intelligencia_es_elon_musk

GABOR2 2025.09.24. 17:25:29

Amúgy több nagy kérdés is felmerül...

Ha átjátszák a Nyugat tech előnyét, akkor azok felett akiknek átjátszák lesz-e a nyugatihoz fogható ellenőrzése.

India, Kína, más ázsiai országok... létszámban gigák, sokkal nagyobbak mint a Nyugat. Node, irányítják őket? Azt tudom, hogy Zuckerberg már egy ázsiai nőt vett el, tehát dolgoznak tán azon, hogy köztük se legyenek feltünőek, de most még... azok.

A másik meg hogy vannak népek amik nem tudnak mit kezdeni nagyon a techkel... Az ázsiaik igen, de sok népnél egyszerűen nincs meg már eleve a fegyelem ami egy modern ország normális működtetéséhez kellene.

A másik meg felmerül... ahogy tönkreteszik ezen országokat egyre inkább nem lesznek hasznos eszköz nekik. Képtelenné válnak... Pl. most is nagyon örülnének, ha Európát rá küldhetnék az oroszokra, de az egész kontinens... impotens katonailag.

Tehát csökken az ő képességeik is a világban.

Deansdale 2025.09.24. 17:25:42

@GABOR2: Igen, az IT szektor a legtökéletesebb példa, Grok szerint jelenleg kb. 120.000 munkanélküli van az USA-ban ezen a téren, plusz csaknem 1 millióan dolgoznak a végzettségük alatt, alcsonyabb kvalitású és fizetésű állásokban,

MIKÖZBEN

80-as IQ-jú indiai csalók százereit importálják, akik a temun vették a diplomájukat és szart sem értenek semmihez, de rengeteg befolyásos pozícióban már most indiaiak ülnek, és ők csak a sajátjaikat hajlandóak alkalmazni, az amcsik pedig felőlük felfordulhatnak. És közben egyfelől dicsekszenek, hogy az indiaiak többet keresnek átlagban mint a fehér amerikaiak, másrészt acsarognak hogy a rohadt fehéreket jól picsán kellene rugdosni mert "rasszisták" és próbálják megszüntetni a H1b csalás rendszerét.

Deansdale 2025.09.24. 17:28:59

@GABOR2: Ja, ez jó cikk volt, anno írtam is alá kommentet.

Írj cikket gyakrabban, ha már én ilyen ritkán írok :)

GABOR2 2025.09.24. 17:30:47

@Madarász Henrik: Kuleba meg egy korábbi ukrán tábornok is mondott mostanában nagyon sok érdekes dolgot.

Pl. az ukrán tábornok, hogy totál hamis amit az elvesztett ukrán állampolgárokról írnak nyilvánosan.

Valami olyasmit mondott, hogy ellentétben azzal amit írtak hogy mennyi embert veszített Ukrajna a háború első évében, ő tudja, hogy az háború első pár napjában veszített annyit igazából...

Kuleba meg most nemrég beismerte, hogyha felvennék Ukrajnát az EU-ba valóban tönkretennék... pl. a magyar mezőgazdságot is. Mondott más durva dolgot is, de azt nem magyarul és nem fogom megtalálni:

"Itt a beismerés: „Megöljük az összes gazdát egész Európában Ukrajna uniós csatlakozásával”

magyarnemzet.hu/kulfold/2025/09/ukrajna-eu-csatlakozas-beismeres

Amúgy talán azzal zárnám, hogy egy csomó mindent egy átlag ember is felfog, hogy ha megtennének az nagyon káros lenne... a vezetők viszont abszolút mennek ebbe az irányba... vajon miért?

Madarász Henrik 2025.09.24. 17:32:04

@GABOR2: Azért Kínában mindig megvolt a potenciál, az ókorban és a középkorban a világ legfejlettebb területei közt volt. Gyakorlatilag az okozta a vesztét hogy kimaradt a nyugati ipari forradalomból, aztán jöttek a nyugati és japán gyarmatosítók és aztán Mao primitív kommunista rendszere.

Madarász Henrik 2025.09.24. 17:38:31

@GABOR2: Az USA politikai vezető rétege nagyon hitvány, az oroszokat és kínaiakat is alábecsülték, azt hitték könnyen térdre tudják kényszeríteni őket. Trump most Indiával is ezt csinálja, parancsolgat nekik, pedig Indiában az identitás egyik eleme hogy India már nem egy angol gyarmat, hanem a világ egyik vezető hatalma.

GABOR2 2025.09.24. 17:44:51

@Madarász Henrik: Igazából... leegyszerűsítve.

A kínaiknak nem kellett semmi nyugati cucc, csak az ezüst kellett a nyugatiaktól.

Aminek az lett a vége, hogy felhalmozódott náluk rengeteg ezüst.

A britek pedig, hogy ezt ellensúlyozzák elkezdék elárasztani Kínát droggal és lezülleszteni a népességet.

És aztán jött két-három opiumháború és pl. a britek is visszalopták szinte mind az ezüstöt, meg egyszeűen a saját szabályaikat erőszakolták rájuk.

Aztán igen, a kommunizmus is egy hatalmas érvágás volt, de pl. a kommunista módszerekkel sikerült csak a függőség megszüntetése... aki csinálta golyót kapott. De aztán Csang Kaj-sek elindíotta Kínát az úton ahova ma eljutott.

Mondjuk már nem annyira szép a kép Kína hiper-szuper gyorsan eladódott a közelmúúltban.

"Az adósság mérete Kínában óriásira duzzadt az elmúlt évtizedek során, jelenleg az éves GDP 300%-át közelíti, aminek a legnagyobb részét a vállalatok hitelei teszik ki"

www.portfolio.hu/gazdasag/20240405/hihetunk-meg-a-kinai-csodaban-677521

GABOR2 2025.09.24. 17:45:37

@Madarász Henrik: A nyugati tech... azért teljesen más. Azt átvették, nem maguk találták ki az alapoktól.

Madarász Henrik 2025.09.24. 17:46:09

@GABOR2: Azért mert az EU és az EU országok vezetői nem az országaik és az EU érdekében dolgoznak, hanem be vannak kötve az USA-ban székelő csoportokhoz. Ursula és a Pfizer kapcsolata ismert, Merz Blackrock alkalmazott volt, Macron a Rothschild bankban dolgozott. A lengyelek és baltiak kivételek, ők simán utálják az oroszokat.

GABOR2 2025.09.24. 17:46:26

@Madarász Henrik: Az a nagy kérdés, hogy miért teszik ezt pl. Indiával... hisz tudják, hogy igazából hova vezet majd ez.

GABOR2 2025.09.24. 17:48:01

Deansdale afölött ahol válaszoltál nekem írtam, hogy felmerül több nagy kérdés... Talán nem láttad, mert egyszerre írtünk, de érdekelne, hogy mit gondolsz arról...

Így kezdődik:

"Amúgy több nagy kérdés is felmerül...

Ha átjátszák a Nyugat tech előnyét, akkor azok felett akiknek átjátszák lesz-e a nyugatihoz fogható ellenőrzése."

GABOR2 2025.09.24. 17:51:32

@Madarász Henrik: A lengyel elnöknek zsidó felesége van, aki ha jól emlékszem kapcsolódik az egyik legnagyobb háborúpárti amerikai think-tankhoz...Aminek része az a Nuland aki vezette a színeforrdalamat Ukrajnában.

"Agata Kornhauser-Duda"

"Kornhauser was born in Kraków, the child of Julian Kornhauser, a Polish writer, translator and literary critic of Jewish descen"

en.wikipedia.org/wiki/Agata_Kornhauser-Duda

Madarász Henrik 2025.09.24. 17:57:40

@GABOR2: Sikorski külügyminiszternek is egy amerikai zsidó történész a felesége. Orbán nagy rajongója a nő :)

Deansdale 2025.09.24. 18:33:30

@GABOR2: "Ha átjátszák a Nyugat tech előnyét, akkor azok felett akiknek átjátszák lesz-e a nyugatihoz fogható ellenőrzése."

Hát, én megrögzött alusapkás vagyok, és eszerint is fogok válaszolni, szóval senki ne lepődjön meg, ha elvadult leszek, amit írok az csak afféle "legrosszabb lehetséges szcenárió", nyugodtan szabad hinni vagy remélni hogy ennél a valóság kedvezőbb, vagy kedvezőbb lesz.

Szerintem a globális bankárdinasztiák már most is tökéletesen ellenőrzik Kínát, Izrael meg ugye eleve a saját játszóterük. Nem gondolom, hogy bármilyen nehézségük lenne bárkit vagy bármit irányítani. De remélem tévedek :)

"A másik meg hogy vannak népek amik nem tudnak mit kezdeni nagyon a techkel"

Na ja, sok helyen a lakosság átlag IQ-ja nem elég ahhoz hogy komoly csúcstechnológiai iparuk legyen akármilyen értelemben, és ebbe én Indiát is beleértem. Igaz, hogy a nagy számok törvénye alapján a sokszázmillió ember között van elég intelligens is, de ezeket nem képesek egy normális high tech iparba koncentrálni. Kínának is évtozedekbe tellett míg többé-kevésbé meg tudták oldani ezt, pedig szerintem ott magasabb az átlag IQ mint Indiában. Afrikáról meg ne is beszéljünk :D Szóval ha a zsidók szeretnék a csúcstechnológiát megtartani vagy továbbfejleszteni a fehér faj segítsége nélkül is, akkor nem sok helyre tudnak fordulni. Japán, Kína, Korea és Izrael, nagyjából ez a felhozatal. Csak persze Japánt is támadják úgyhogy ők is kiestek. Úgy tűnik Kínára tették a tétet és gondolom úgy vélik fogják tudni Kínát irányítani egy esetleges globális fehér népirtás után.

"Pl. most is nagyon örülnének, ha Európát rá küldhetnék az oroszokra, de az egész kontinens... impotens katonailag. Tehát csökken az ő képességeik is a világban. "

Szerintem ez az impotencia pontosan az ő terveik szerint való és egyáltalán nem bánják, sőt, direkt alakították így a dolgokat. Elvégre ha ki akarják irtani a fehéreket akkor előbb tönkre kell tenniük Európát. Az ő képességeik, mármint a háttérhatalomé, elsősorban a globális pénzrendszer ellenőrzése és a poltiikusok megvesztegetése/zsarolása - a fehér nemzetállamok katonai erejét inkább problémának látják mint erőforrásnak. Ezért is harcoltatják a ruszkikat az ukránokkal, a reguláris csapatok csak fogyjanak, a zsidóknak ez nettó előny, és ha az EU országai beszarnak katonailag, az is csudajó, lehet jelezni a muzulmán hordáknak hogy eljött a globális dzsihád ideje és a háttérhatalom ülhet az aranyfoteljeiben miközben a fehérek és az arabok nagyjából kiirtják egymást. Klasszikus játszma, nem tudom magyarul mi a hivatalos neve, angolul "let's you and him fight", arra utal amikor valaki összeugrasztja két ellenfelét. Annyi még a bukfenc, hogy most az orosz-ukrán balhéban fejlesztik a sokadik generációs hadviselést, amit aztán meg fognak tartani maguknak, mármint a háttérhatalom, ők fogják bevetni az ellenálló fehér országok lakosságai ellen szükség esetén, de pl. a nyugati seregek az iszlám ellen nem fogják alkalmazni, mert a háttérhatalom utasítani fogja őket hogy ne tegyék. Túlegyszerűsített példával, ha a nagy vallásháború eléri Németországot vagy Franciaországot akkor a reguláris seregeket csak úgy fogják bevetni az iszlamisták ellen hogy puskás bácsik ácsorognak majd tehetetlenül a terroresemények helyszínein utólag, de ha hírt kapnak hogy valahol fehér emberek effektív ellenálló csapatokat hoztak létre oda kőkeményen fognak csapni hiperszónikus drónok százaival, stb.

A háttérhatalom szerintem nagyjából arra játszik, hogy a "nagy reszetet" egy globális krízissel fogják áttolni rajtunk, és ez a nagy krízis valószínűleg a fehér világ összeugrasztása lesz az arab világgal. Az, hogy jelenleg uralják a fehér világot és az óriási károkat fog szenvedni őket nem izgatja, kb. úgy tekintenek erre, hogy most van X mennyiségű tehenük ami lázongásra hajlamos, a nagy krízis után meg lesz feleannyi, de sokkal jámborabb, és nekik az pont meg fog felelni úgy. Másféle megközelítésben: inkább akarnak garantált örökös urak lenni egy hamuvá rombolt szemétdombon, semmint hogy a hatalmukat veszélyben érezzék egy értékekekkel és örömmel teli világban. A civilizációnk romjait akarják uralni, ahogy már Marx is leírta anno hogy mit jelent a komcsik (=zsidók) győzelme, számukra az utópia a mi pusztulásunk túloldalán található. Ennek vallásos aspektusai is vannak, amiket már érintettünk régebben, most nem fejteném ki.

Személyesen maguk a bankárdinasztiák meg úgy vannak, hogy őket nem érdekli mi pisztul el amíg nincs globális atomháború, mert az ő szigeteik és birtokaik és ki tudja még mik úgyis megmaradnak, "csak" a pórnép válik globálisan földönfutóvá, aminek köszönhetően tök könnyű lesz majd őket a nagy reszet rendőrállamban egrecíroztatni.

GABOR2 2025.09.24. 18:56:06

@Deansdale: Kösz szépen.

Említetted a vallásos aspektust is... Vajon a végső motor micsoda?

Szerintem egyszerűen vallásügyileg zsákutcában vannak.

Amiket írok az Jézus nélkül van...

A vallásuk szerint őket Isten egy papi néppé akarta tenni, ami majd közvetíti az egész világ felé Isten áldásait. Csak rajtuk keresztül ment volna a dolog.

Ez azért esett rájuk, mert régen egy ősatya betartott minden előírását Istennek míg a világ többi része már nem tette ezt meg tökéletesen.

Viszont már igazán az izraeli törzsek ősatyáinál vannak gondok, olyanokat vesznek el feleségül akit nem szabadott volna...

És még be se vonulnak az Igéret Földjére, Isten többször kijelenti róluk, hogy felettéb gonosz nép Izrael... Később, hogy minden generációval csak gonoszabb.

Mindenről szuperröviden...

Aztán a bevonulás előtt van egy pont ahol elmondja Mózes, hogy most meg kell tenni dolgokat, amik végleg eldöntik Izrael sorsát, hogy sikeres lesz-e majd az Izrael projekt vagy nem. És Mózes, mivel ekkor már öreg, hamaraosan meghal, látott már mindent... előre kijelenti, hogy szerinte az izraeliek bizony el fogják ezt is rontani... És így is lett.

Onnantól kezdve... és ehhez nem kell Újszövetség... a zsidók saját írásaikban benne van, hogy bukás az egész, nem fogják betölteni a szerepet amit be kéne tölteniük.

És sokat utazva az időben... manapság "el van veszve" szinte az összes izraeli törzs, a mostani zsidók csak egy töredék.

És ez azért is fontos tán, mert ez a töredék nem rendelkezik tán a főpapi vérrel.

Nemcsak a tempolom nincs megépítve Jeruzsálemben, hanem tán nincs meg a főpapi vérvonal akik egyedül végezhetnék el a szertartásokat.

Ami ha újraindulna brutális lenne, mert tán "örök törvénynek" van adva, hogy naponta több állatot kellene feláldozniuk... csak úgy. De azonkívül vannak különleges napok, ünnepnapok amikor sokkal többet+ a zsidók minden egyes bűn után áldozniuk kéne egy állatot, nem mindegy milyet.

Egy római történetíró azt írta, hogy egy évben megszámolták és több százeizret áldoztak fel csak bárányból a zsidók.

Ha újraindítanák valahogy a templomot rengeteg állat lenne leölve, aminek maradványait nem lehetne másra használni utánna...

Már annó is amikor ezek a szabályok születtek kb. máris mondhatni monopolóliuma lett a papságnak a vágásra, csak náluk lehetett vágni állatot...

Szóval igazából talán ők se sietnek újjáépíteni a templomot. Az életük sokkal nehezebb volna, nem volna annyi állatuk, hogy egy évig működjön a dolog. Nincs meg a főpapi vér, de ha meg is lenne... Nincs célja Izraelnek igazából vallási értelemben. Mózes megmondta annó, hogy ez már csak kinszenvedés lesz, semmi világpapság és fényes jövő... Viszont egy ponton kapott garanciát Izrael, hogy mindezek ellenére totál nem lesznek kiírtva.

GABOR2 2025.09.24. 19:16:43

Még egy utolsó dolog... hallottam már olyat, hogy a "Coheanek", Kohenek a főpapok leszármazottjai.

Ezzel tán az a gond, hogy ők Makkebeusoktól valók... és erről lehetne sokkal sokkal sokkal többet írni... a Makkebesuok ugye hősök voltak akik felszabadították Izraelt, de totál nem lett volna joguk főpappá válniuk. Szóval ők nem az igazi főpapok. Sőt vallási értelemben tán az, hogy megsemmisült legutóbb Izrael állam pont emiatt lehetett, mert Isten nem fogadta el az áldozatokat tőlük, mivel törénytelenül voltak főpapok, az egy totál vérségi dolog, ők meg csak úgy megtették magukat azzá annó. Meg is halt a legtöbb makabeus, a biblia nem tolja a képedbe, de ismered a korábbi storykat, Isten ölte meg ezeket a nemzeti hősöket, mert túl messzire mentek.

Deansdale 2025.09.24. 20:15:16

@GABOR2: Hát, a vallási rész bonyolult és nem állítom hogy mindent tudok róla, ez talán az a része az egész témának amiről a legkevsébé tudok érdemben nyilatkozni. Röviden összefoglalva szerintem a nemzetközi bankárdiansztiák egyfelől a tórában leírt világvégét akarják saját szervezésben megvalósítani, mivel a tórában az van hogy utána ők uralkodhatnak örökké és mindenki más a rabszolgájuk lesz, másrészt - bármennyire is irracionálisnak tűnhet ez - szerintem elég sokan nyíltan sátánisták közöttük, és úgy tekintenek a mások lemészárlására, mint afféle áldozatra az uruknak. Én sem hinném el ezt ha nem lenne a rengeteg degenerált baromság a Marina Abramovic-féle "szellemsütéssel" meg a mindenfelé felbukkanó aberrált szobrokkal és festményekkel, stb. A híresztelések szerint az Epstein szarság is tartalmazott sátánista elemeket, ami egyáltalán nem lepne meg, tekintve hogy az egész buli központi eleme a kiskorúak rendszeres megerőszakolása volt, onnan pedig már semmilyen más elmebetegség nincs messze. Meg persze ott voltak a klasszikusok, a bohemian grove és társai, ezek a sátánista hírek már legalább fél évszázada keringenek, de úgy sejtem voltak régebben is, csak a régiek kikoptak már kikoptak a köztudatból.

Szóval szerintem az a párszáz ember aki a piramis csúcsa az többé-kevésbé a zsidó világvégét készíti elő, miközben ők már totál megbékéltek a gondolattal, hogy a zsidók istene, mármint az a jehova akiről a szent irataik beszélnek, valójában a sátán. És nem az számít, hogy te vagy én hiszünk-e a sátán létében, hanem hogy ők hisznek benne. A tóra szerint a világvége előtt a fehér faj össze fog keveredni és háborúzni fog az arabokkal, tehát ők ezt előidézik mesterségesen, hátha ezzel átverik jehovát és az elfogadja nekik ezt a megjövendölt világvégének, és akkor utána a rócsildok lesznek a föld örökös urai.

Szerintem ez bárki normális embernek totális zagyvaság, de nem én találtam ki tehát nem engem kell hülyének nézni érte, viszont úgy látom hogy az események alakulása eléggé alátámasztja. Legalább fél évszázada dolgoznak a zsidók éjt nappallá téve a fehérek és arabok összeugrasztásán, részben erről szól az egész migráció-téma. Lehet azt mondani, hogy ez csak véletlen egybeesés, de én nem nagyon hiszek abban hogy a háttérhatalommal kapcsolatban léteznek véletlen egybeesések.

Wildhunt 2025.09.24. 20:39:23

@Deansdale: úgy vélik fogják tudni Kínát irányítani egy esetleges globális fehér népirtás után.

Ezt eddig elég sokan vélték úgy. Kína nekem egy sötét ló. 5000 éves írott történelem, (5500, ha Konfuciust komolyan vesszük és miért ne vennénk) eddig soha senki nem hódította meg őket, mikor valamiben gyengék voltak, látszólag mindig lefeküdtek az erősebbnek - de mindig csak látszólag. Valami okból szándékosan kimaradtak a gyarmatosítás őrületéből, 50 év alatt a kommunizmust visszaalakították a nekik bevált császársággá - szóval én nem értek ehhez, de ott van valami. Hogy jó vagy rossz valami, azt nem tudom.

Wildhunt 2025.09.24. 20:40:48

@Deansdale: ha már : Kína ipari hatalom volt, mikor a zsidók még vályogot vetettek Egyiptomban.

Deansdale 2025.09.24. 21:06:05

@valis47: Az ilyeneket nem kérdezgetni kellene, elég sötét volt ott a videó elején és relatíve kihalt a környék. Akik szerint ártatlan keresztény embereket aljas módon megölni jogos és dicsőséges dolog, azok nem ilyen bánásmódot érdemelnek.

Deansdale 2025.09.24. 21:07:40

@Wildhunt: Hát, legyen igazad, ezen a ponton már bárkivel szívesebben alkudoznék a világ sorsáért, mint a zsidókkal. Pl. amit a minap Qatarral műveltek annál nincs lejjebb. Ezek nem emberek.

Wildhunt 2025.09.24. 21:44:28

@Deansdale: no igen. Tőled eltérően szerintem legalább 2 háttérhatalom nem létezik.

GABOR2 2025.09.24. 23:22:56

@Wildhunt: Kínát meghódították a barbárok. Sőt az egyik legfurább csata kötődik ehhez, amikor egy több mint egymilliós sereget legyőzőtt néhány tízezer ember.

Viszont a kínaik az uralomra került barbárokat elkínaisították.

en.wikipedia.org/wiki/Upheaval_of_the_Five_Barbarians

GABOR2 2025.09.25. 12:01:15

Ezért se tud részben nyerni a modern nyugati erő... túlárazás.

www.youtube.com/shorts/uZMpK2hRFvY

Deansdale 2025.09.25. 12:15:25

@GABOR2: Kína meg a ruszkik gondolom fillérekért gyártanak állami vállalatokban mindenféle lő- és robbanószert, az USA meg független cégektől vásárol aranyáron... Hát na. Az adófizetők állják, és ha nem akkor hitelbe megy, úgyhogy azt is az adófizetők állják. Valakik meg közben orbitálisan meggazdagszanak.

GABOR2 2025.09.25. 14:13:05

@Deansdale: Pontosan, ráadásul ha háború van mindent sokkal drágábban adnak. Volt is róla szó, hogy hiába emelkedett a katonai büdzsé többet nem tudnak vele vásárolni, mert az árak is óriásit növekedtek.

És ez már nemzetbizonsági kérdés kéne, hogy legyen.

zriff 2025.09.25. 16:22:24

@Deansdale: Laurent obertone gerilla trilógiája is pont arról szól hogy a nyugat vs iszlám harc után jön a rendőrállam, olvastad már?

Itt van még ez is, egy új woke agymosó sorozat: www.sorozatjunkie.hu/2025/08/28/delelotti-video-3-the-savant/

Ahogy néztem a kirk gyilkosság után már nem merték bemutatni, mert a valóság borította a propagandájukat.

Plusz a betűtészta csoportból már csak lgb lett, mert látták mekkora a társadalmi felháborodás a transzok miatt, a kirk gyilkoság furry vetülete miatt, ez már visszavonhatatlan. Bár mivel nyílt titok, hogy a a biszexektől undorodnak, a leszbikusok meg gyűlölnek mindent férfit, plusz gendercídiumban is gondolkodtak már nem kevesen, kíváncsi vagyok meddig fog tartani a szövetségük: en.wikipedia.org/wiki/LGB_Alliance

Deansdale 2025.09.25. 16:35:06

@zriff: Nem olvastam még, lehet megpróbálom letölteni ha megtalálom valahol. Fizikai könyveknek már nincs hely :)

Fuluska 2025.09.25. 20:50:48

@Deansdale: Csak kíváncsiságból kérdem - ez a marharépa Tesz-Vesz nevű félkegyelmű új nálad, vagy van valami régre nyúló "viszonyotok" ? :)
Ránéztem a blogjára, a csákónak pszichózisa van, az idült orbánca teljesen szétrágta a maradék kérges agyát - amolyan igazi OPNI-szökevény fajta.

Deansdale 2025.09.25. 21:45:13

@Fuluska: Sosem hallottam róla, mielőtt feltűnt itt nemrég, és remélem ezután se fogok...

Deansdale 2025.09.26. 10:40:25

@Fuluska: Úgy tűnik lerázhatatlan, mint a herpesz. Állítólag kevés az ideje, biztos ezért generál naponta 2-3 új zoknibábot hogy itt mocskolódjon...

GABOR2 2025.09.26. 11:19:09

Trump határt szab a zsidóknak... valószínű amúgyse aktuális téma perpill, szóval csak színészet.

Kemény beszólás:

www.youtube.com/shorts/4n6joggMDjs

Deansdale 2025.09.26. 11:26:26

@GABOR2: Ebben az a vicc, hogy semmiféle értelemben nem múlik rajta. Mit csinál Trump, ha Izrael elfoglalja Ciszjordániát? Megtámadja őket az amcsi sereggel? LOL Még ahhoz sem lenne magától elég tökös, hogy csökkentse a pénzt amit rendszeresen küldenek nekik.

Lorrh 2025.09.26. 11:32:23

@Deansdale: mert nem Trump küldi a pénzt hanem az amcsi zsidók akik irányítják a full államot. Trumpot odarakták bohóckodni, de tudjuk hogy az elnök csak bábu.

GABOR2 2025.09.26. 11:41:14

@Deansdale: Nethanjau megengedte, hogy kicsit keménykedjen...

Deansdale 2025.09.26. 11:43:39

@Lorrh: @GABOR2: Igen, kellett egy kicsit vetíteni a konzervatív tömegeknek hogy ne veszítsék el a kedvüket. Most megint mehet a duma egy évig, hogy Trump "america first" és keményfaszú jobbos :)

GABOR2 2025.09.26. 12:19:08

Kíváncsi vagyok, hogy velünk fog-e keménykedni. Tegnap láttam jó nagy, hosszú külföldi cikkeket, hogy Magyarország, Szijjártó ellen mert mondani Trumpnak és kijelentettük, hogy Trump tiltása ellenére is fogjuk venni a jövőben is az orosz energiahordozókat.

Ami sokkolt, hogy nagyon ellenséges cikkek voltak... Ugyanerről magyarul láttam Szijjártó egy mondatos indoklását: A földrajzi elhelyezkedésünk és az infrastruktúránk miatt nem válhatunk le az orosz energiahordozókról teljesen és kérjük a megértést...

A nyugati cikkek tán vagy ezt nem is írták, vagy valahol elrejtve a végén a cikknek, mert amúgy ment a hangulatkeltés Magyarország ellen, mintha abszolút csak azért nem akarnánk leválni, mert nem...

És a nyugati cikkek már mint tényt írták, hogy nemet mondtunk, a magyar cikknél inkább úgy... kértük a megértést.

GABOR2 2025.09.26. 12:29:02

Ezt most frissen látom magyarul... Trump beszélt Orbánnal, de nem osztják, hogy konkrétan mit beszéltek, csak a témát...

Könnnyen lehet, hogy ez a beszélgetés volt az Orbán-Trump barátság vége.

"Szijjártó szerint Trump telefonon beszélt Orbánnal, és az orosz olaj is szóba került"

telex.hu/belfold/2025/09/24/szijjarto-peter-szergej-lavrov-donald-trump-orban-viktor-oroszorszag-energiaellatas

Viszont Szijjártó beszélt Lavrovval és onnan kiderül, hogy elutasítottuk az USA-t.

Igazából ha megtennénk amit kérnének, akkor Orbán megbukna akkora lenne az életszívnvonal visszaesés.

Talán Orbán barátsága Nethanjauval segít... neki több beleszólása lesz mint Trumpnak.

Deansdale 2025.09.26. 12:39:37

@GABOR2: Ja, Bibibel kellene lezsírozni, hogy küldünk egy hadosztályt Gáza elfogalalásához ha cserébe elfelejtik ezt a szankciós baromságot... Bár attól tartok ha egyszer valamit elterveztek akkor nem nagyon lehet alkudozni velük.

GABOR2 2025.09.26. 12:47:49

@Deansdale: Szavazások Izrael mellett a UN-ben, nem tartóztatjuk le Nethanjaut ha ide jönne hozzánk, adunk egy csomó adófizetői pénzt a zsidóknak...

GABOR2 2025.09.26. 14:30:05

Úgy tűnik Orbán talán kiharcolja sikeresen Trumpnál a kivételt... bár nincs konkrétan kimondva, de van némi megértés úgy tűnik:

"Donald Trump: Magyarország szinte hozzáláncolva él egy csővezetékhez"

infostart.hu/kulfold/2025/09/26/donald-trump-magyarorszag-szinte-hozzalancolva-el-egy-csovezetekhez

Szlovákia is ugort rögtön a hírre tán...

"Deklaráció: Szlovákia nem tágít az orosz energiahordozók mellől"

infostart.hu/tudositoink/2025/09/26/deklaracio-szlovakia-nem-tagit-az-orosz-energiahordozok-mellol

valis47 2025.09.26. 16:42:27

Trump mindig annak ad igazat, akivel utoljára beszélt. Ha Ursula vagy Volodimir ismét beszél vele, akkor megint meggondolja majd magát simán a bohóc.
Abban lehet bízni csak, hogy Orbánt kedveli, mert ugyanazok utálják, mint őt.

Madarász Henrik 2025.09.26. 17:44:19

@Deansdale: Megnéztem amit írtál a blogjára és a válaszait, pont olyan mint egy autista aki kívülről tudja a telefonkönyvet, de nem tud szöveget értelmezni, szépen beszopta a balos propagandát, a portfolios hazudozók szintjén van, akik a brit tudósok meséit közlik le hírként.

Fuluska 2025.09.26. 21:13:09

Valaki tudja esetleg - akár tapasztalatból, hogy Lengyelországban élnek-e cigányok jelentős számban?

Fuluska 2025.09.26. 21:14:48

@Fuluska: Csak mert az EU-s faji statisztikák megbízhatósága ismeretes...

Madarász Henrik 2025.09.26. 22:05:00

@Fuluska: Én úgy tudom hogy nem, Bulgáriában, Romániában, Szerbiában, Magyarországon, Szlovákiában élnek sokan, a népességben 10-20-30 %, Csehországban is van néhány százezer. Kárpátalján is van néhány tízezer.

valis47 2025.09.27. 00:05:41

@Fuluska:

Igen, bár számuk nem olyan nagy, mint például Magyarországon, Szlovákiában vagy Romániában.
A hivatalos népszámlálási adatok szerint a "roma" népesség több tízezer fő (kb. 15–30 ezer ember vallotta magát romának), de a becslések ennél magasabb számot adnak, akár 50–60 ezer főt is.
A közösség főként Dél-Lengyelországban (Kis-Lengyelország, Kárpátalja környéke), illetve nagyobb városokban (Krakkó, Wrocław) él.

protoh 2025.09.27. 04:19:41

@Deansdale: dehat teljesen egyertelmu, hogy beteg. Ne sakkozz vele, raszarik a babokra ?

Wildhunt 2025.09.27. 08:51:03

@Madarász Henrik: Bulgáriában, Romániában, Szerbiában, Magyarországon, Szlovákiában élnek sokan

Mivel csak a rasszista Magyarországon nem irtották őket a középkorban.

Madarász Henrik 2025.09.27. 16:43:31

@Wildhunt: Itt nem sok vizet zavartak, mivel olyan dolgokat is csináltak, amire volt igény, kovácsok is voltak köztük. Nyugaton erre nem volt igény és bűncselekményeket követtek el a helyiek ellen, loptak, stb.

Wildhunt 2025.09.28. 11:51:14

@Madarász Henrik: pontosan, mivel itt nem volt nekik kb minden is tilos mondjuk a céhrendszer miatt.

JusztinaEufrozina 2025.09.28. 19:07:08

Egy jó ideje Amerikában (LA) élő lány a blogján arról beszélt a napokban, hogy amikor a négert ölte meg a fehér rendőr, akkor milyen hatalmas világégés vette kezdetét Amerikában és a világon.
Most, amikor egy fehér lányt gyilkolt meg a metrón egy néger és vérzett el, akkor alig van valami visszhangja, hamar elfelejtették, az sem okozott gondot igazából, hogy hagyták az ott lévő barnabőrűek és nem segítették, és ez a közömbösség annyira felháborítja, hogy bár nem szokott politizálni sosem a blogján és egyébként sem, ezt most el kellett mondania...

Deansdale 2025.09.28. 19:59:57

@JusztinaEufrozina: Igen, szép lassan annyira egyértelmű lesz a kettősmérce hogy a legmegátalkodottabb normie-k is kezdik felismerni. Ez így tarthatatlan amit a társadalmainkkal művelnek.

protoh 2025.09.28. 20:35:53

@Deansdale: azert mert a fehereknek (meg) van otthon laposteveje

Madarász Henrik 2025.09.29. 02:03:59

@JusztinaEufrozina: Megvan az oka, a hazug média és az iskolarendszer ami tele van balos, tanárnak nevezett agitátorokkal, akik telehazudják a gyerekek és fiatalok agyát. Azt meg, hogy állt elő ez a helyzet, már sokszor tárgyaltuk itt.

Deansdale 2025.09.29. 07:38:55

@JusztinaEufrozina: Pusztán zárójelben, nem a rendőr ölte meg George Floyd-ot, hanem lenyelte a kábszert ami nála volt mielőtt letartóztatták és abba halt bele, csakhát a sajtó ezt nem így tálalta. A rendőr nem szorította el a torkát semmilyen formában, attól hogy a lapockájára térdeléssel szorította le semmi baja nem lett. Aki a videó alapján elhitte hogy "megfojtották" annak nem túl magas az IQ-ja.

JusztinaEufrozina 2025.09.29. 13:33:25

@Deansdale: a baj az, hogy évek óta tart és nem javul a helyzet és még azok a "fehérek" sem tesznek semmit, akik esetleg tehetnének (gondolom van ilyen). És mi is itt csak írunk róla, és szörnyülködünk és nem tudunk mit tennei, és egyébként rengeteg fehér sem érti ezt, és a nemfehérek mellé állva verték le a szobrokat és tüntettek. Most pedig nem mozdulnak.
És nekem ez az, ami előtt teljesen értetlenül állok. Mármint amikor valaki saját maga ellen fordul.

JusztinaEufrozina 2025.09.29. 13:34:14

@Madarász Henrik: a fehér önmaga ellen fordul, ezt tanítják a fehér tanárok az iskolában a fehér gyerekeknek, az elfogadás zászlaja alatt. Döbbenetes.

JusztinaEufrozina 2025.09.29. 13:37:57

@Deansdale: mégis elítélték, vagyis hiába lát más mást. A védője nem tudta bizonyítani.
Egyébként nincs jó sorsa a börtönben
index.hu/kulfold/2023/11/26/george-floyd-derek-chauvin-keseles-tamadas-borton-arizona-buntetes-vegrehajtas/

Vajon milyen színű rabok csinálták? És milyen büntetést kaptak ezért,

Deansdale 2025.09.29. 14:11:10

@JusztinaEufrozina: Igen, az volt az ellenségeink legnagyobb g*ciége hogy az oktatási rendszereinkbe betolták a beteg, öngyilkos ideológiát amit ellenünk fejlesztettek ki. Hál'istennek Magyarországon ebben is van egy kis lemaradásunk, de a fiatal pedagógusnemzedékben már itt is egyre több a libsi, úgyhogy a jövő nem fényes.

Emellett a fő gáz, hogy belénk van civilizálva a gondolat, hogy rendes ember kétféleképp hathat a világra: szavaz vagy feljelent. Minden más illegális, úgyhogy ha ez a két metódus nem ér célt akkor... Akkor senki nem tudja mi van, értetlenül állunk letolt gatyíával, nullával osztás történt, a civilizációnk leállt kékhalállal. Ezt borzasztó pimaszul használják ki ellenünk, aki képes a politikát kívülről kontrollálni az gyakorlatilag problémamentesen uralhatja az egész civilizációnkat, mert nincs semmilyen legláis módszer a megbüntetésére vagy leváltására, illetve csak azok léphetnének ellene akik neki dolgoznak.

Nem egyszerű helyzet. Azt javaslom mindenkinek, hogy forduljon a magánélete felé és ott teremtsen több örömöt, a politikával foglalkozni eléggé megterhelő minden tisztességes és épelméjű embernek.

protoh 2025.09.29. 15:25:09

@Deansdale: en peldaul ezzel teljesen egyetertek es igy is teszek. Viszont eppen azert tortenhet ezt meg veluk, mert az osszes feher vagy beszopta az ongyilkos ideologiat, vagy ezt csinalja.

Deansdale 2025.09.29. 15:39:25

@protoh: A legelején amikor a politika kezdett elbarmulni talán még lehetett volna tenni valamit, de az cirka fél évszázada volt. Most már nincs olyan dolog amit tehetnénk és volna értelme, pl. tüntetni én sosem fogok menni, azon a politikusok csak röhögnek, illetve annyit érnek el a tüntetők hogy akikben úgy tűnik van valami tehetség vagy spiritusz azokat bebörtönzik (lásd Budaházy). Forradalom kellene, de abból is globális, mert ha mi itt leváltjuk Orbánt és valami valóban nemzeti kormányt alakítunk azonnal ellenünk fordul az egész világ. Nincs kétségem afelől, hogy az USA előbb színes forradalmat szervezne itt, aztán ha az sem jön be akkor simán bevonulna sereggel "helyreállítani a demokráciát". Úgyhogy most erre a forradalomra várunk :)

Lorrh 2025.09.29. 15:48:03

@Deansdale: a forradalmak pont, hogy tüntetéssel kezdődnek, amikory kimennek közösen nagy tömegben az utcára.
Otthon a négy fal között nincs forradalom.

GABOR2 2025.09.29. 15:50:23

Sziasztok, mostanában volt pár jó nagy hackelési story... a reptereket mindenki ismeri, de tudtátok, hogy pl. autógyár állt le emiatt... több mint egy hónapra?

Írtam egy cikket:

ujtechkor.blog.hu/2025/09/29/naaa_megsem_volt_jo_otlet_fontos_dolgokat_netre_kotni_huh_ipari_iot_tomeges_repter_hack_es_autogyar_

Deansdale 2025.09.29. 15:56:23

@Lorrh: Ez papíron tökigaz, csak nézd meg J6-ot vagy a rendszeres angol tüntetéseket. Semmit nem érnek el, csak az állam lesitteli akit tud. Majd kimegyek a következő fázisban, ha lesz.

valis47 2025.09.29. 16:03:03

@GABOR2: 1 hónapra leálló autógyár nekem gyanús, hogy kamu, pénzt kapnak kompenzációként.

valis47 2025.09.29. 16:04:15

@Lorrh: Manapság csak olyan "forradalmak" szoktak győzni, amelyeket tol valamilyen háttérhatalmi erő. Pl. Majdan...
A többiről Deansdale megmondta, mit érnek el.

Lorrh 2025.09.29. 16:25:01

@valis47: Az e havi nepáli forradalmat nem hinném hogy tolta volna bárki háttér.

valis47 2025.09.29. 16:38:24

@Lorrh: Nepál Kína és India között fekszik, szóval ki tudja.
Egyébként a közvetlen ok az volt, hogy korlátozni akarta a kormány a szocmédiát, ami eleve külső irányítású (Meta).

protoh 2025.09.29. 16:38:35

@valis47: meglepo modon igen, egy kis brit ado megy az indiai (Tata) tulajdonban levo szegeny autogyar megsegitesere

GABOR2 2025.09.29. 16:44:26

@valis47: KApnak 1,5 milliárd fontot, hogy enyhítsék a károkat...

Deansdale 2025.09.29. 17:33:36

@valis47: A kormány a tüntetők közé lövetett, azért kezdődött az igazi balhé, a szocmédia tiltása csak némi mezei tüncikézést eredményezett.

GABOR2 2025.09.29. 17:56:30

Még írtam pár plusz cikket... pl. hogy a magyar kormány szerint klassz ötlet volt egy ingyenpénzt igérő startupba több százmilliót fektetni.

ujtechkor.blog.hu/2025/09/29/ingyen_penzt_osztogato_startup_a_magyar_allam_szerint_remek_otlet

Lorrh 2025.09.29. 18:28:11

@valis47: meg annyi a háttér hogy elképesztően korruptak a politikusok, a nép meg nyomorban él és az ország egy szemétdomb.
Simán nem fizetik ki a munkabéreket a hó végén, de örülj ha van munkád.

GABOR2 2025.09.29. 18:41:18

Én nem igazán ismertem ezt a Nick Fuentes illetőt, de mostanában annyiszor hallotam, hogy mások beszélnek róla, hogy ő amolyan leg leg leg... De cenzúrázva van a legtöbb platformon.

Aztán rákerestem és mások töltik fel a videóit Youtube-ra és életemben nem láttam még Youtube-on ennyire őszinte helyzetelemzést Izraellel kapcsolatban:

www.youtube.com/watch?v=NEelNZOZmmo

Brutálisan öszinte.

GABOR2 2025.09.29. 18:44:08

Érdekes, Orbán úgy tűnik jól felkészült, hogy bevédje a Magyarországot Trumpnál, mert elég random mód hívta őt fel:

hvg.hu/itthon/20250928_orban-viktor-donald-trump-telefonhivas-vacsora

GABOR2 2025.09.29. 18:44:28

Persze ezzel lehet még nincs vége és mégis ránkkényszerítik.

GABOR2 2025.09.29. 18:44:46

Nem hiszem, hogy csak Trump meggyőze elég lenne.

Deansdale 2025.09.29. 19:08:27

@GABOR2: Általában jó meglátásai vannak és eléggé szókimondó, de néha azért mond hülyeséegeket is, legalábbis szerintem, ami persze azt is jelentheti hogy én tévedek :) Amit Charlie Kirk halála után mondott, az világklasszis volt.

Fuluska 2025.09.29. 22:42:59

@Deansdale: "Majd kimegyek a következő fázisban, ha lesz."

Mármint a londonira vagy valamelyik nyugatira?

Többre számítottam a '13-i tüntetéstől, milliónyian vonultak ki, de őszintén szólva elmaradt a nagy "tűzijáték" amire vártam vagy sokan vártunk - talán naivan. Úgy tűnik még nem érkezett el az igazi gyújtópont, ami belobbanthatna egy régimódi polgárháborút, mert sajna ebből a helyzetből szavazással, vezetőcserével vagy egyéb demokratikus marhasággal már nem lehet kijönni. A közeljövő minden esetre "izgalmasnak" ígérkezik, az egyetlen esély Európa megmaradására, ha az elmúlt évtizedekben a jólétbe belekényelmesedett nyugati őslakosság végre rádöbbenne arra, hogy a passzivitás egyenlő a biztos halállal.
A németekre szerintem már nem lehet számítani - olyan pusztítást végzett a bűntudat politika... A franciákat, spanyolokat inkább hagyjuk, én most a britekre tenném a voksom, bennük még láthatóan van annyi civil kurázsi, hogy egy rendes forradalmat robbantsanak ki ezen az elcsigázott, haldokló kontinensen. Ha így alakulna, én csatlakoznék a legújabb keresztes hadjárathoz :)
Az emberi természet ellen még a rócsildok sem harcolhatnak - én ebben reménykedem.

Deansdale 2025.09.30. 07:27:02

@Fuluska: Á, csak itt Magyarországon, a franc megy külföldre háborogni. Bár a fene tudja, igazából a helyzettől függ, ha azt látom hogy volna értelme, akkor lehet hogy messzebb is mennék.

Az elemzéseddel egyetértek, jelenleg az írek és az angolok háborognak a leginkább, sokan mások birkamód tűrnek. Az még érdekes, hogy mi lesz a németeknél ha az AfD hatalomra jut és csalódniuk kell a szélsőjobbos népnemzeti náci pártban amit egy leszbikus zsidó vezet :) Vajon nekilátnak türelmesen felépíteni a következő jobbos pártot 8-12 év alatt? A britek talán szerencsésebb helyzetben vannak azzal hogy a torie-k lebőgtek, Farage-ban már sokan nem bíznak (nagyon helyesen), a kispártok meg esélytelenek, így sokan elvesztették a hitüket a politikai megoldásban. Leváltani a rócsildokat kell, és az nem fog menni szavazással.

Madarász Henrik 2025.09.30. 07:50:59

@Deansdale: Van egy olyan érzésem sajnos, hogy túl agymosott a nyugati országok fehér népessége egy lázadáshoz. A mai társadalmak vagy a bevándorlás miatt omlanak össze vagy néhány éven belül lesz egy brutális gazdasági összeomlás, elnézve ezeket az agyhalott, politikusnak nevezett ügynököket az energia szankcióikkal, a zöld átállásnak nevezett iparfelszámolással.

Deansdale 2025.09.30. 08:51:16

@Madarász Henrik: Én azt remélem, hogy az összeomlás fogja felrázni a nyugatot a kábulatból, és hogy akkor még nem lesz túl késő, bár erre ugye napról napra csökken az esély. Igazából, hmmmm, "spirituális" értelemben megbékéltem a gondolattal, hogy úgyis az lesz ami lesz, nem fogom magam szellemileg vagy lelkileg tönkretenni azon hogy a civilizációnk jövőjén görcsölök, azzal kizárólag annyit érnék el, hogy magamnak és a szeretteimnek ártok. Volt egy felismerésem, hogy voltaképp a saját halandóságomat ill. halálfélelmemet vetítettem ki a nyugatot érő támadásra, ami azért volt érdekes mert amúgy nem félek a haláltól, de talán pont ezért rágta vissza magát kerülőúton azzal, hogy a kultúránk/nemzetünk/fajunk/stb. bukásán feszültem egy ideig. Persze objektíve nézve továbbra is katasztrófának gondolom, de érzelmileg nem úgy vonódok bele a témába mint korábban.

Na, személyes kitérőt félretéve, remélem lesz majd valami esély menteni a menthetőt, és hogy felébrednek akik jelenleg kómában vannak, plusz hogy tudok én is tenni majd valamit az ügyért.

GABOR2 2025.10.01. 17:49:44

Mostanában hallok olyanokat, hogy újra készül az USA-Irael Iránra támadni. Egyrészről a diplomáciát szabotálják a nyugatiak úgy, hogy felszínesen úgy tünjön Irán nem akar tárgyalni.

Mert most pl. az volt hogy Irán teljesítette az összes követelést amit előírtak neki, hogy ne lépjenek életbe újra a rá kirót szankciók, de az európaik a napokban közölték Iránnal, hogy bár mindent teljesített mégis újra szankcionálva lett.

Erre Irán kijelentette, hogy akkor ennyi volt a diplomáciának mire, arra megy a mutogatás, hogy ezt mondták, hogy miért mondják arról már nem akarnak nagyon beszámolni...

Ezenkívül több forrás is elmondta, hogy amerikai hadifelvonulás zajlik és a támadás hamarosan elkezdődhet.

A múltkori támadás nem oldotta meg a helyzetet, mert semmi megerősített infó nincs arról, hogy valóban sikerrel járt az ameriaki támadás.

GABOR2 2025.10.05. 00:26:11

Deansdale itt a fegyver, ami távolról képes tömegesen drónt írtani... Ahogy gondoltam a drónok kora véges lesz.

www.youtube.com/watch?v=6ZIchtYzVtw

Deansdale 2025.10.05. 05:49:25

@GABOR2: Most már csak az kell, hogy lakossági használatra is elérhető legyen államhatalmi drónokkal szemben :)

GABOR2 2025.10.05. 13:17:17

@Deansdale: Ha beindulnak majd a drónokkal végrehajtott terrortámadások Nyugaton akkor lesz szerintem civil verziója, vagyhát normál biztonsági erő verziója...

GABOR2 2025.10.05. 13:58:25

"Ortodox zsidó üzletember lehet az új amerikai nagykövet Budapesten"

444.hu/2025/10/05/ortodox-zsido-uzletember-lehet-az-uj-amerikai-nagykovet-budapesten

"Landa befolyásos New York-i ortodox zsidó üzletember, Roger Stone-nak, Trump korábbi tanácsadójának a támogatottja, a SentosaCare társalapítója és idősotthonlánc-tulajdonosa. A Hungarian Conservative szerint Landa a New York állambeli üzleti és vallási közösségek ismert alakja, aki az elmúlt évtizedekben számos filantróp kezdeményezésben vett részt, többek között a Chabad mozgalom helyi szervezeteinél."

AI: "A Chábád mozgalom, vagy Chábád-Lubavics egy zsidó vallási és spirituális mozgalom, amelyet Sneur Zalman rabbi alapított a 18. század végén. A mozgalom hangsúlyozza a zsidó hit megértését és a mindennapi életben való alkalmazását, valamint a zsidó közösségek és kultúra ápolását szerte a világon. A mozgalom a modern időkben a haszid zsidóság egyik legjelentősebb ágává vált, és mára már nemzetközi szertevékenységet fejt ki. "

"Landa Brooklynban nőtt fel, az ortodox zsidó iskolában tanult, majd az Adelphi Egyetemen szerzett diplomát. Az 1980-as évek végétől az idősellátás területén építette fel vagyonát. "

Szupergazdag lett... idősektől szerzett pénzből?

"Landa több alkalommal került reflektorfényébe az általa működtetett idősotthonokat érintő botrányok miatt. "

valis47 2025.10.05. 15:15:14

@GABOR2: Hát elég landa, nem elég, hogy zsidó is. :)

Madarász Henrik 2025.10.05. 22:36:22

@GABOR2: Szerintem is ez a helyzet, ha a zsidók elrendezték Gázát, utána ők és az USA megtámadják Iránt.

GABOR2 2025.10.06. 10:27:47

Mekkora demokrata már Zelensky megint. Az ukránok egyre több, sokkal több orosz tartalmat hallgatnak a Youtube-on és más nyugati weboldalakon, úgyhogy megkéri ezeket a nyugati cégeket, hogy cenzúrázzák ezeket a tartalmakat.

"Zelenskyy asked YouTube, Spotify, and Apple Music to ban Russian language content as it is getting insane popularity in Ukraine despite the ongoing war "

tfiglobalnews.com/2025/10/01/zelenskyy-asked-youtube-spotify-and-apple-music-to-ban-russian-language-content-as-it-is-getting-insane-popularity-in-ukraine-despite-the-ongoing-war/

"While Ukraine’s military faces Russia on the battlefield, another, quieter struggle is unfolding in homes, trenches, and smartphones across the country. This is not a war fought with tanks or missiles, but with songs, dramas, and stories. And in this cultural war, Russian influence is not retreating—it is thriving."

Mme.Brioche 2025.10.06. 11:13:27

megint összeomlott a francia kormány :DD
már konstans deja-vum van annyiszor mondtam ki ezt az elmúlt egy évben, de ez most tényleg rekord: az új miniszterelnök egy hónapot se, az új kormány meg 24 órát se bírt talpon maradni... kész röhej.

Deansdale 2025.10.06. 11:37:35

@Mme.Brioche: El sem tudom képzelni mi az amitől "összeomlanak" ezek a kormányok, a politikusok legalább 90%-a nyavalyás pszichopata akiket semmi nem érdekel a saját hatalmukon kívül, szóval mi a penész az ami megakadályozza őket a hatalomgyakorlásban?

Mme.Brioche 2025.10.06. 11:45:08

@Deansdale: jaj, hát a többi pszichopata!
(amúgy szerintem a 99%-uk pszichopata. A magyar politikában is egy kezemen meg tudnám számolni, hogy kit nem tartok klinikailag teljesen őrültnek, és még azon az egy kezemen is két hozzá két ujj)

Mme.Brioche 2025.10.06. 12:01:17

@Deansdale: meg aztán nehéz úgy kormányozni, hogy folyton olyanokat tesznek oda, akik a kisebbséget képviselik, és nem azokat, akiket megválasztott a nép. Ilyen elfajzott időkben, amikor nem lehet csak úgy a tömegbe lövetni és bekussoltatni a polgárságot meg a képviselőket, nincs könnyű dolga a főpszichónak.

valis47 2025.10.06. 13:01:54

@Mme.Brioche: A politikai rendszer miatt, mert ott sok párt van, nem jön össze a többség.
Ahogy látom Franciaországban van egy antiglob szélbal, meg egy szintén antiglob széljobb, utóbbi a Le Pen-féle, akikkel senki sem hajlandó koalícióra lépni, hiába magas a támogatottsága. 50% felé meg nem fognak sose kerülni a parlamentben.
A szélbal széttagolt, de most egy "új népfrontba" egyesült a választásokra, de többséget ők sem kaptak. De persze kormányt a kóser globalista balliberálisok akartak alapítani.

Madarász Henrik 2025.10.06. 18:59:18

@Mme.Brioche: Szerintem jobb is hogy buknak a népnyomorító ötleteikkel, miközben öntenék a pénzt az ukránoknak és fegyverkezésre.

Fuluska 2025.10.06. 22:52:09

@Deansdale: Mit gondolsz a 3I/Atlas körüli felhajtásról?
Psyop, vagy valami egészen más?

valis47 2025.10.06. 23:40:15

@Fuluska: Szerintem egyik sem, csak ez az Avi Loeb nevű csillagász keresi a feltűnést. A szakma viszont kineveti.

Deansdale 2025.10.07. 06:38:08

@Fuluska: Tudományos jellegű anyagokat nem olvastam a témában, így nincs olyan szintű véleményem amire ráütném a hivatalos pecsétet :) Laikusként gondolom, hogy csillagközi utazásra képes értelmes fajnak hülyeség lenne egy ilyen relatíve lassú és kötött pályájú üstökösnek álcázni a hajóját, úgyhogy szerintem kamu az egész, és egyetértek az előttem szólóval.

Fuluska 2025.10.07. 12:54:46

@Deansdale: Avi Loeb és tudós hívei között egy fontos hasonlóságot vettem észre, mégpedig az izraeli és valamilyen kettős állampolgárságot. Láthatóan mindent megtesznek hogy tereljék a média figyelmét - feltehetően a gázai eseményekről - emiatt nem tartom kizártnak a psyop lehetőséget. Ráadásul Izrael renoméja sosem volt még ilyen gyengus.

Deansdale 2025.10.07. 13:31:03

@Fuluska: Benne van a pakliban, hogy ez is tervezett része az emberek (jobbára téves) információkkal történő szőnyegbombázásának, elvégre történt elég olyan dolog mostanában amit a lehető leghamarabb szeretnének levenni műsorról.

GABOR2 2025.10.07. 18:20:11

Sziasztok! Ma írtam... rengeteget.

Párat ajánlónak:

Videójátékipari nagy fejlemények, de ez igazából a kultúrhábprút is érinti, meg hogy hogyan akarnak lenyúlni pénzzel...:

Több részre kellett szedni:

ujtechkor.blog.hu/2025/10/07/hatalmas_valtozasok_a_videojatek_piacon_a_gamerek_mentik_meg_a_felhot

ujtechkor.blog.hu/2025/10/07/hatalmas_valtozasok_a_videojatek_piacon_a_woke_gyozott_es_ezert_most_elpusztul

Frederick2 2025.10.09. 09:34:22

@Deansdale: Ez egy picit megtorpanásra késztet.
www.szakacsarpad.com/p/miert-tartom-hiteltelennek-a-mi-hazank-mozgalmat

Ha jól tudom, a gyermekoltások nálad is érzékeny téma.

Ettől függetlenül én még mindig a MH-ra fogok szavazni. De azért tényleg vannak fura dolgok.

Pl.

Én nem értem, Toroczkai miért nem próbálja rendbe rakni a Becsület Napja / Kitörés-emléktúra szeánszot (dekonstruálni a neonáci interpretációt, és helyére konstruálni egy olyat, amivel tényleg tud azonosulni a nemzet).

Meg nagyon úgy néz ki, megint újraéled a Toroczkai - Tomcat konfliktus is.
Lásd a Tolvajkergetők csatornán az "Üzenet az utódoknak" videók meg Toroczkai alábbi posztja:
www.youtube.com/post/UgkxawMS166OjXviQBA642IAPWIEQBp9AAl3

Szerintem amire nagyon nincs semmi szükség, hogy ez a két nemzeti érzelmű (ámbár nagy egóval rendelkező) véleményvezér megint egymás torkának ugorjon!

Deansdale 2025.10.09. 09:58:15

@Frederick2: Olvastam Novák Előd válaszát is, nem vagyok biztos abban hogy végülis mit kellene gondolnom az ügyben.

www.facebook.com/novakelod/posts/pfbid02BZSRa3Kt4BzyepyvdrXN93eytr6WV53u8TX3narNPpvVwTuupCkdfZnnSPjCgBoNl

Szakács egy kicsit monomániásnak tűnik, szerintem hülyeség hogy az oltások az egyetlen fontos dolog és pár éven belül mindenki megdöglik, ez túl alusapkás még nekem is. Szerintem kb. 70%-ban van igaza Szakácsnak. Ugyanakkor az is igaz, hogy az miatyánk sok hülyeséget felkap miközben néhány fontos téma elsikkad, illetve a fontos kérdéseket sem kezelik mindig megfelelően, tényleg fontosabb a lájk- ill. szavazatvadászat mint a végeredmény, és ez hiba. A covid idején is keményebb kiállást vártam tőlük, sztrájkokat kellett volna szervezni a kötelező oltások ellen, amibe nem mertek vagy nem akartak beleállni.

Azt nem tudom Tomcattel mi újság. Már vagy egy tucatszor kivonult a magyar politikából, és a különböző youtube csatornáin is kurvára szeszélyesen meg esetlegesen pofázott mindenféle random dolgokról, szóval szerintem végleg kiszállhatna a magyar politikából, mert sok konkrétat és produktívat már legalább egy évtizede nem mondott, csak sejtelmes utalásokat tesz szökőévente. Pfff. Vagy ha mégis bele akar szólni akkor meg tegye normálisan és ne hátráljon ki másnap megint valami ordenáré videóval, hogy ő mindenkit leszar és mindenki bekaphatja.

A Toroczkai-kommentre ránézve viszont nem is értem mi a faszt hablatyol, a tolvajkergetők a szó hagyományos értelmében sosem voltak bűnözők, sőt, többet tettek a bűnözők ellen mint a rendőrség. Ha Toroczkainak valami gyíkja van velük az kizárólag a Tomcattel való személyes összekülönbözésük eredménye lehet, ami gyökérség.

Tesz vesz XIII. · www.kkbk.blog.hu 2025.10.09. 12:08:39

@Frederick2: @Deansdale:

és mit szóltok hozzá hogy a mi hazánkos EP-képviselő sztárolja orbánt az EP-ben?

A Hunnia-mozgalomnak két vezetője és alapítója volt: toroczkai (a vérbíró Tutsek Gusztáv dédunokája) és Budaházy, utóbbit meghurcolták, betörték, tán több évet is volt börtönben. Előbbit felemelte a szerencse jótét keze. Gyuri szabadulása környékén Edda már a fidesz kedvéért parádézott a nyilvánosságban.

2006.

"Nálunk feküdt az a bicskei tanár, aki a sajtóban szerepelt. Eltört a keze, meg kellett műteni. Őrizték éjjel-nappal, ágyhoz bilincselték. Én szóvá tettem, mert nem lehetett így rendesen ellátni. Jöttek fejesek is miatta. Ekkor hallottuk, hogy a zsaruk kiakadtak T.L.-re, mondván, hogy nem lehet hozzáérni, mert védi a hatalom. Azt nem mondták, hogy melyik, a Gyurcsányé, vagy az ellenzéké, ami akkor még csak a Fideszt jelentette, mert a Jobbik még sehol sem volt.

Mindenesetre elég fura, hogy évekig kussban volt ezután, majd feltűnt a Jobbikban, sz*rt kavart az áprilisi kudarc után és haknizik a királyi tévében.

Ő vitte az embereket a tv-székházhoz. Ő heccelte őket, az ő hatására rohanták le a székház épületét

A rendőrök kaptak egy kávét, hogy emberségesebbek legyenek. Itták és közben beszélgettek. Amikor észrevették, hogy halljuk, abbahagyták. De dühösek voltak,+ qrva fáradtak is a balhék miatt"

- mondta nekem egy kórházi alkalmazott, nevét nem hozom nyilvánosságra, mert nem akarja, de nem én találtam ki, elhihetitek, ha kell, bíróságra is beidéztetem

Állami támogatást kapott a Mi Hazánkhoz közeli Magyar Jelen kiadója – kiderült az is, hogy videós műsoruk, a Nyílt Sisak összefonódásban van a fideszes Transzparens Újságírásért Alapítvánnyal.

kkbk.blog.hu/2022/05/04/miert_fideszes_a_mi_hazank

Deansdale 2025.10.09. 12:57:41

@Tesz vesz XIII.: Az alapvető véleményem az, hogy egy épelméjű ember egy normális politikai rendszerben azt dícséri ha egy politikus jót tesz, azt meg bírálja ha rosszat, és nem nyilatkozik valakiről minden egyes alkalommal mocskolódva csak azért mert egymás ellenzékei. Erre tökéletes példának tartom a Munkáspárti Thürmer Gyulát, aki a jó döntésekért dícsérte a fityiszt, a rossz döntésekért meg bírálta, mivel ő egy épelméjű ember akit elsősorban az ország érdeke vezet, nem az, hogy a versenytársakat kigyalázza a parlamentből. Mondjuk ehhez kell egy bizonyos gerinc meg IQ is, és bár a liberális oldalon több kísérlet is volt ilyesmire (pl. az LMP), előbb-utóbb mindegyikből előjött az SZDSZ mocskos öröksége, a normális emberek meg elhagyták ezeket a pártokat.

Namost hogy a miatyánkkal mi van azt a fene se tudja biztosra megmondani, és aki azt állítja hogy ő igen az hazudik. Vannak pozitív és vannak negatív jelek, semennyi pénzben nem fogadnék arra hogy ők a megváltók, de az alapján amit az egyes pártok saját magukról állítanak a saját retorikájukban az MH messze a legnormálisabb mind közül. A magyar nép valós érdekeiről beszélnek, nem abból áll a teljes platformjuk hogy O1G takaroggy európaioktatásegészésgügybérek. A fidesz is egy rakás szar meg minden más ellenzéki párt is egy rakás szar ami a KONKRÉT platformjukat illeti, egyedül a miatyánk mutat egy körömpiszoknyi reményt arra hogy talán tényleg tennének valamit a magyarságért. Azt meg leszarom, ha kinyaltak maguknak valami kedvezményt a kormánytól, azt garantálom neked hoyg ha megnyernék a kövi választást akkor nem mondanák, hogy hátizé, ők Toroczkai helyett inkább Orbánt tennék vissza államfőnek.

(Azt meg hagyjuk hogy a háttérből ki irányít mert az eleve nem orbánc, lol.)

Deansdale 2025.10.09. 14:44:06

@Tesz vesz XIII.: Egyetlen kommentet bírtál ki mocskolódás nélkül, és amikor teljesen kulturáltan válaszoltam megint belekzdtél a trógerkedésbe. Elmész te a halál faszára.

Fuluska 2025.10.09. 21:42:18

@Deansdale: A türelmed jóval túlmutat akármelyik szentén :)
Tesz vesz 13. "alteregója" sem tartott vissza a józan vita indításától. Fogadd őszinte csodálatom...

Deansdale 2025.10.09. 22:11:48

@Fuluska: Sajnos nem sokra mentem vele :]

Frederick2 2025.10.10. 08:20:14

@Deansdale: Na, kiderült, mit értett Toroczkai a Tolvajkergetők újraélesztése alatt!
www.youtube.com/watch?v=K_03VQxQFDo

Még a mai nap fogok reagálni néhány fölvetésedre és magára a posztod tartalmára is.

Deansdale 2025.10.10. 09:38:07

@Frederick2: Na, félreértettem az eredeti linke, azt hittem Toroczkai ellenségeskedni akar... Néha figyelmesebben kellene olvasni még az olyan csúcsfejeknek is mint én :)

békaapu 2025.10.10. 13:00:28

@Deansdale:

Dehogynem : emelkedett a tekintélyed.

kieg :
Még a látszólagos..
..khmm..
Még a dekára és milliméterre is méricskélhető demokráciát ránk erőszakolók szemében is emelkedett a tekintélyed.

nnna.
:-)))

Frederick2 2025.10.12. 09:12:08

@Deansdale: Őszintén szólva, nekem Novák Előd válasza jobban tetszett, mint Szakács Árpádé. Józanabb és higgadtabb volt, érvelős, mentes az indulatoktól. Azóta még írt két posztot a témáról Szakács; nem olvastam őket, annyira nem érdekel a téma. Túlzóan sokat foglalkozik a gyermekoltások ügyével, rögeszmésen.

Ami számomra a lényeg, hogy ebben az ügyben mind az MH, mind Szakács libertariánus álláspontot képvisel: hadd döntsék el a szülők, hogy beoltatják a gyereküket vagy sem! Ezzel pedig egyetértek.

Talán a mai nap reagálok a posztodra is. Valamikor sorra kerül, ígérem!

Deansdale 2025.10.12. 12:39:49

@-JzK-: A nyugtalanító igazság az, hogy pontosan erre lenne szükség, hogy a keresztények is úgy bánjanak a vallásgyalázókkal ahogyan a muszlimok. Nem itt tartana a nyugati civilizáció, azt garantálom.

Frederick2 2025.10.12. 14:50:39

@Deansdale: A középkorban a feudális királyságok idején a kereszténység volt a nyugati civilizáció alapja. Maga a kereszténység volt a nyugati civilizáció.

Ma, a 21. században a neoliberalizmus a nyugati civilizáció alapja. Jól látjuk, a neoliberalizmus legyengíti a modern társadalmakat, vele együtt pedig a nyugati civilizációt.

Érdemes volt lecserélni a kereszténységet a neoliberalizmusra! Látjuk, hova vezet ez! :P

Egy Kínának alárendelt Európa nem túl kedves alternatíva a szívemnek. „Jó” látni, hogy a faszkalap FIDESZ-nek ezzel a koncepcióval nincs semmi baja-gondja!

Amúgy az eddig a világ legnagyobb környezetszennyezőjeként emlegetett Kína hirtelen kezd klímanagyhatalommá válni! :P
klimapolitikaiintezet.hu/cikk/kina-usa-hatralep-uj-korszak-kezdodhet-klimapolitika
Írja az a Klímapolitikai Intézet, amelynek fő finanszírozója a NER – amelynek pedig egyik legfőbb szövetségese a Kínai Kommunista Párt!

„Kína, mint lehetséges klímavezér? Kína már bejelentette, hogy 2060-ra karbonsemlegessé kíván válni. A mostani intézkedések komolysága alapján nem zárható ki, hogy a világ legnagyobb kibocsátója valóban gyorsabban halad ebbe az irányba, mint az USA. Ha ez bekövetkezik, az nemcsak geopolitikai presztízskérdés lesz, hanem a globális klímapolitika új erőviszonyait is megrajzolhatja és Kína válhat az első klímasemleges nagyhatalommá.”

Deansdale 2025.10.12. 15:04:59

@Frederick2: Én nem érzem, hogy orbáncék annyira kínabarátok lennének, örülnek ha jön befektetés, de azért a magyar parlament nem ülésezik minden nap azon, hogy hogyan lehetne az országot tetszetősebbé tenni a ferdeszeműeknek. Orbán szerintem mindenhová egyformán nyal ahonnan pénzt remél, és ebben nincs semmi célzott törleszkedés.

A cikkből: "a globális klímapolitika új erőviszonyait is megrajzolhatja"

Mi a frász az a "globális klímapolitika"? Ha nekem több a napelemem mint neked akkor rád kényszeríthetem az akaratomat, vagy mi?

Lorrh 2025.10.13. 09:19:30

@Deansdale: globális klímapolitika azt jelenti hogy ha én csökkentem káros anyag kibocsátást akkor a másik országnak is kell ahhoz, hogy eredményt érjünk el. Mert a légkör közös és nincs országokra szeparálva.
De ezt nyilván te is tudod.

Deansdale 2025.10.13. 09:27:49

@Lorrh: Normális esetben a politikai erőviszonyok azt jelentik, hogy ki mit tud a másik országra erőszakolni tényleges erőszak nélkül, és ebben a kontextusban a globális klímapolitikának semmi értelme, mert az hogy ki milyen baromságot csinál a klíma ürügyén az az erőviszonyokon egy fikarcnyit sem változtat.

Lorrh 2025.10.13. 11:16:54

@Deansdale: ja én most itt csak arra gondoltam, hogy bármelyik ország környezeti szennyezése hatással van globálisan mindenkire.
Nem az erőpolitizálásra gondoltam.
De persze, a klíma hiszti át van itatva bőségesen rejtett és aljas anyagi és hatalmi érdekkel.

Frederick2 2025.10.14. 13:07:57

@Deansdale: Megjelent Puzsér fegyverhordozójával, Farkas Attila Mártonnal (népszerűbb nevén FAM) két interjú. Egy Lentulai Krisztián-interjú (1 órás) és egy Gulyás Marci-interjú (3 órás). A Lentulai-interjúnak kétszer is nekikezdtem, de mindkétszer leállítottam. A Gulyás-interjúba belepörgettem, de az elhangzottak egy részétől nem érzek affinitást, hogy meghallgassam az egészet.

www.youtube.com/watch?v=wXa4QUiApCI
www.youtube.com/watch?v=tM0ls2Ah-qI

Azt elárulom, hogy Farkas Attila Márton sokáig az egyik példaképem volt, sőt személyesen is ismertem egy ideig. Hogy miként ismertem meg, és mi miatt romlott meg a kapcsolatunk, most nem megyek bele, hosszú lenne – legyen elég annyi, hogy akkor sem volt egy problémamentes személy. Ami a lényeg, hogy azon személyek közé tartozott, akik hatással voltak a politikai fejlődésemre. Én egyetemista koromban még részben anyám hatása révén egy a neoliberalizmusért rajongó liberális értelmiség voltam (a neoliberalizmussal vannak gondok, de belülről megreformálható), s közeledtem az olyan pártok irányába, mint az SZDSZ és az MDF. Eleve nagy divat volt akkor (neo)liberális értelmiség lenni, rám is hatással volt ez a trend, Persze, nem tagadom, kellettek a társadalmi tapasztalások, hogy kiábránduljak belőle, de ennek eszmei megalapozása FAM-mal kezdődött, és elvezetett Schiffer Andráshoz, aki még jobban megerősítette bennem az anti-neoliberális beállítódást.

Ezért okoz számomra iszonyat nagy csalódást az, ahova ez az ember jutott. Nem mondom, mondd okos dolgokat az interjúkban, de sajnos irritáló hülyeségeket is. Idézek párat tőle:

Frederick2 2025.10.14. 13:12:03

@Deansdale:

- Kezdve azzal, hogy émelyítően kedélyes beszélgetést folytat FAM azzal a Gulyással, akinek oroszlánszerepe volt itthon a klasszikus baloldaliság szétrohasztásában. A Lentulai-interjúban nem is leplezi azon véleményét, hogy szerinte Gulyás Marci korrekt személy. BRAVÓ! Épp hogy kezet nem csókolt neki!

(Abba most bele sem megyek, hogy Marci itt is előadja, mekkora baloldali figura, úgy hogy közben már hosszú ideje képviseli a progresszív neoliberális elit érdekeit. Gondolom, még mindig megvan az a réteg, amely elhiszi, mekkora Tőkét döntő srác az a Marci, még annak ellenére is, hogy képes volt szolgai módon, kritikátlanul teljesíteni a neoliberális David Pressmann parancsait!)

- FAM szerint a woke nem jelent már akkora veszélyt, mint régen. Szerinte Trump szétverte az USA-ban a woke-t. Szerinte a woke nem gyűrűzött be Magyarországra. Miből tájékozódhat vajon? (Gulyás-interjú)

- FAM szerint korrekt párt a Kutyapárt. Már régen is le voltam nyűgözve attól, hogy FAM több helyen is kifejti, ő mennyire gyűlöli a woke-t, közben nem egyszer a woke Kutyapártra való szavazásra buzdít. Szerintem ma már csak a nagyon hülye embereknek nem esik le, hogy a Kutyapárt egy kártékony woke kommandó – úgy látom, FAM is ezek közé tartozik! Azt hittem, okosabb! (Lentulai-interjú)

- FAM kijelenti, hogy ő és Puzsér képviselték egyedül igazán a centrumot, a Szélsőközepet. Hont Andrásék (ÖT) valójában a NER csizmaszárához törleszkedő Szélsőközép. A Hont-bagázst még véletlenül sem tartom centrumnak, ugyanakkor NER-bérencnek sem. Az ÖT-nek tagja az a Konok Péter is, aki szélsőségesen gyűlöli az Orbánt és a FIDESZ-t; nem igazán értem, hogy lehet ő NER-centrista. Igazából nem picit visszatetsző, hogy a jelenleg Magyar Péternek pitiző, sok esetben tömény atlantista neoliberális propagandát nyomató Puzsér-bagázs kéri számon tőlük, hogy nem hiteles centristák. Felőlem nyugodtan mondjon kritikát ez ügyben FAM Hont felett, de előtte nézze már meg jól a drága Puzsér barátját, aki bárkit habzó szájjal lekaraktergyilkol, aki nem kér a Tiszából? Hol centrum ez? (Gulyás-interjú)

És most jön az, amitől igazán felfordult a gyomrom:

- FAM azzal vádolja egykori barátját és harcostársát, Schiffer Andrást, hogy putyinista és trumpista (Lentulai-interjú), meg hogy mihazánkos, ami szerinte elfogadhatatlan (Gulyás-interjú). Na, itt csúszott ki a számon: „Ez régen nem volt ilyen hülye!”.

Még a Mi Hazánkhoz való közeledés úgy-ahogy elfogadható érv, mivel Schiffer többször is dicsérte az MH-t, fogalmazott meg velük kapcsolatban konstruktív kritikát, több MH rendezte podcast-en is részt vett, mérsékelt erőnek nevezte az MH-t, ügyvédként pedig képvisel MH-s politikusokat. Miért is probléma ez? Jaj, csak nem az agyalágyult náci-vád? (Amúgy megnéznék egy Farkas Attila Márton – Toroczkai László vitát nacionalista témában – megnézném, mennyire állna helyt a mostanában „szittya nacionalizmus” és „társadalmi öngyarmatosítás” téma kapcsán az ex catedra-kijelentésekkel élő FAM egy ilyen disputában!)

De hogy Schiffer Putyin és Trump híve lenne? Igen, Schiffer bírálja a deep state-t, az amerikai külpolitikai imperalizmust, a nemzetközi neoliberális elitet kiszolgáló Európai Uniót és az ukrán kiskirály Zelenszkijt – de ugyanígy kritizálja Putyint és Trumpot is. Schiffer anti-neoliberális, és támogat minden olyan mozgalmat, ami szembehelyezkedik a neoliberalizmussal – ez a magyarázata a Mi Hazánkhoz való közeledésének (és ugyanezért támogatja az amúgy gittegyletként funkcionáló Magyar Szolidaritás Mozgalmat is). Schiffer egyik vágyálma, hogy a hazai anti-neoliberális mozgalmak összefognak egymással a közös ellenséggel, a neoliberalizmussal szemben. Ami meg Trump-ot illeti, elismeri a politikájában azt, ami jó, de bírálja annak neoliberális politikáját pl. környezetvédelmi szempontból.

Látom, jó hatással van FAM-ra a drágalátos Puzsér haver! Azt mindig is tudtam róla, hogy brutálisan kiégett idős korára, de hogy ennyire el is hülyült, azt nem gondoltam volna! Sajnos, úgy tűnik, méltó párja lett az ijesztően elmebeteg Puzsérnak! Nekem nagy csalódás! Kár érte!

Lorrh 2025.10.14. 14:24:31

@Frederick2: "A Hont-bagázst még véletlenül sem tartom centrumnak, ugyanakkor NER-bérencnek sem."
Sajnos ebben tévedsz, full orbánista, nyakig, szájközépig.

Deansdale 2025.10.14. 17:57:12

@Frederick2: Én annyi előnyben vagyok hozzád képest, hogy én sosem kedveltem FAM-ot, úgyhogy nekem nem akkora csalódás a jelenlegi állapota :) Igaz én eleve később ismertem meg mint te, nem mozogtam azokban a független pesti entellektüell körökben ahonnan ő meg Puzsér a köztudatba hullottak. A spirituális munkáját egy kicsit jobban ismertem, de abban sem láttam túl sok említésre méltót.

Az meg örök szálka a szememben, amikor a woke neoliberálisoknak nincs elég gerince bevallani a hovatartozást és össze-vissza dumálnak hogy ők mennyire centralisták meg kutyafasza, de közben folyamatosan az újbalnak nyalnak és a jobboldalt mocskolják agyhalott antifa dumával, szóval egyáltalán nem titok milyen mezben játszanak valójában.

Madarász Henrik 2025.10.14. 18:03:48

@Frederick2: Különben Trump és Orbán elég hasonló politikus, egymással teljesen összeférhetetlen irányzatok vannak a pártjaikban és ők is tesznek vagy kijelentenek egymással összeférhetetlen dolgokat akár néhány perc eltéréssel. Például a Fidesz szavazók közt ott vannak a volt MIÉP szavazók egy része, nekik is tesznek gesztusokat, pl: Turul védelme a kutyáktól, Vass Albert kultusz, Csurka dicsérete ugyanakkor megy a folyamatos hízelgés a zsidóknak és anyagi támogatásuk. Szerintem a második Orbán igazi álláspontja.

Madarász Henrik 2025.10.14. 18:06:44

@Deansdale: Én mindig szélsőbalosnak tartottam Puzsért, csak annyi volt az eltérés, hogy régen ellenezte a woke dolgokat.

Frederick2 2025.10.14. 18:34:50

@Deansdale: @Madarász Henrik:

"nem mozogtam azokban a független pesti entellektüell körökben ahonnan ő meg Puzsér a köztudatba hullottak"

Én sokáig nyitott voltam a "független" és "autonóm" pesti entellektüell réteggel, de már az évek során rájöttem arra, hogy ez egy igen túlértékelt, amúgy kifejezetten felszínes, hogy úgymondjam primitív állatfaj, ami nem igazán érdemli meg a figyelmet.

Pl. Hont András népszerű az értékkonzervatív ismerőseim és a radikális jobber ismerőseim körében is, miközben az egész ember egyszerű, felszínes, semmitmondó, olyan igazi "progresszív" tucattermék.

Madarász Henrik 2025.10.14. 18:50:46

@Frederick2: Szerintem is egy felszínes fickó Puzsér csak jól el tudja adni magát szakzsargon használatával ( mint THM csinálta ) amit nem értenek az emberek, ezért tekintélyesnek hangzik, lásd a film és zene kritikáit. Hont szerintem személyes sértettségből veszett össze a Fidesszel ( mint most Magyar Péter ), de valamilyen anyagi alkut köthetett velük 1-2 éve és újra nekik dolgozik.

Madarász Henrik 2025.10.14. 18:52:07

@Madarász Henrik: ez vicces lett, nem THM, hanem TGM.

Mattka85 2025.10.14. 21:22:02

@Frederick2: FAM nem hülye, hanem szubverzív... aki olvasta a 'Zsidók szégyene' című förmedvényüket (pénzt ne adjatok ki érte), annak ez simán átjön...

Deansdale 2025.10.15. 07:31:16

@Mattka85: Rákerestem, 3 mintaoldalt találtam, mi a szar ez?!

Frederick2 2025.10.15. 08:08:52

@Deansdale: Molyt nézted?
moly.hu/konyvek/puzser-robert-farkas-attila-marton-a-zsidok-szegyene

MÁS: Tegnap este megnéztem a Furiosa-t. Majd megírom a véleményem. :D

Frederick2 2025.10.15. 08:11:46

@Mattka85:

FAM: Jaj, a woke szörnyű! Szavazzatok a woke Kutyapártra!

PUZSÉR: Jaj, a neoliberalizmus szörnyű! Szavazzatok a neoliberális Tisza Pártra!

Micsoda kétkulacsos, köpönyegforgató faszfej emberek! Régebben még fogyasztottam tőlük tartalmat. FAM-ot tiszteltem, Puzsért bírtam. Ma köpök ezekre az emberekre!

Deansdale 2025.10.15. 08:42:23

@Frederick2: Imádom a balosoknak azt a hülyeségét, hogy valami tabu, vagy nincs rendesen társadalmilag kibeszélve, és közben olyasmire gondolnak ami annyira forog napi szinten közszájon, hogy konkrétan unalmas. A holokauszt és tagadása tipikusan ilyen kérdéskör. Nem tudom ez a könyv mit tud hozzátenni a témához amiről eddig nem beszélt senki, mármint azon az elképzelésen kívül, hogy pont egy zsidó áll a zsidóság által elnyomott kisember pártjára... Pfff. A TASZ-féle zsidó gittegyletek kizárólag drogosokat meg transzvesztitákat védenek, holokuaszttagadókat garantáltan nem. Arra meg pénzt mernék tenni, hogy a könyv eleve meg sem kísérli egyáltalán csak érinteni se a konkrét kérdést, hogy a történelmi adatok alapján akkor most volt-e valóban holokauszt vagy sem. A színdarab mint műfaj pont tökéletes arra, hogy ne is kelljen foglalkozniuk a tényekkel, koncentrálhatnak valami személyes drámára, és biztos vagyok abban hogy ez a tény szerepet játszott abban hogy ezt a formát választották. Szándékosan keresték a lehetőséget hogy kockázatmentesen játszhassák a tabudöntögetést, ez lett belőle.

Deansdale 2025.10.15. 09:00:16

@Wildhunt: Elvileg még nem lenne késő deportálni mindenkit aki nem európai...

Mattka85 2025.10.15. 09:22:27

@Deansdale: Zsésajnáltatás plusz holo-propaganda. Aki meg meri kérdőjelezni a szent tehenet az csak őrült vagy gonosz lehet, a zsidóság egyetlen hibája, hogy átörökölteti a traumát az új generációkra... Hidd el nem veszítettél vele semmit.

Mattka85 2025.10.15. 09:34:21

@Frederick2: Melyik blogodra pubklikálod majd? Szívesen elolvasnám.

Frederick2 2025.10.15. 09:44:05

@Mattka85: Furiosa-t kérded? Azt majd ide, Dean témába vágó posztja alá írom, kommentbe. Még a mai nap.

Deansdale 2025.10.15. 10:14:30

@Mattka85: Azért nem semmi megírni egy olyan színdarabot amiben a konkrét áldozat egy osztrák ember akit a zsidólobbi börtönbe akar záratni, megmutatva ezzel az abnormális zsidó kontrollt a nyugati országok törvényei és kultúrája fölött, majd azt hozni ki az egészből, hogy a zsidók az áldozatok :)

Frederick2 2025.10.15. 10:33:06

@Deansdale:

"a zsidók az áldozatok"

A globális neoliberalizmusnak egyaránt vannak zsidó nyertesei és vesztesei. Csak valamiért köztük több a nyertese.

GABOR2 2025.10.16. 10:34:20

Trump már megint tartott beszédet az egyik zsidó rendezvényen és megint olyanokat mondott...

Megint elmondta, hogy a zsidó adományozói mindenki másnál sűrűbben járnak be a Fehér Házba és elmondta, hogy pl. a legnagyobb zsidó adományozója milyen agresszíven követelőzött.

Plusz, hogy úgy beszélt vele, mintha valami csicskája lenne Trump, ráparancsolt, hogy jöjjön oda hozzá, beszélni akar vele, Trumpnak meg emlékeztetnie kellett őt, hogy ő az USA elnöke nem tud csak úgy bármelyik pillantaban odamenni.

És egy másik durva dolog: Trump miután kiköveteltek tőle rengeteg mindent azt mondta a zsidó adományozónak,( aki USA állampolgár ) hogy : Látom nagyon szereted Izraelt, node mit szeretsz jobban Izraelt vagy az USA-t ( USA állampolgár zsidóról van szó )? És a zsidó adományozó megtagadta, hogy azt monjda, hogy az USA-t jobban szereti...

www.youtube.com/watch?v=d0z3dYBJzUo

GABOR2 2025.10.16. 10:38:32

@GABOR2: Sorry ez maga az Izraeli Parlament.

Deansdale 2025.10.16. 10:44:33

@GABOR2: A pontos részletekre már nem emlékszem, illetve hogy törvénybe is iktatták vagy még csak terv, de illegális (lesz?) megkérdőjelezni a zsidók hűségét az USA-hoz, szóval Trumpnak annyi :)

GABOR2 2025.10.16. 10:52:20

@Deansdale: Pontosan ezt akarják az egész USA-ban, egyes helyeken, pl. Floridában már tán érvényes is. Viszont tán volt valami visszavágás is nemrég, az FBI elutasíotta tán, hogy a "zsidó szótárt" használja mit antiszemitizmus.

De visszatérve a videóra... nézzétek meg a végén a zsidó adományozó mellett levő férfi arcát... mindent elárul: Baromira nem örülnek, hogy ezt mondta Trump hisz igazolja mindazt, amit törvénnyel akarnak lenyomni.

Ez amúgy zsidó paranoia... és a Bibliában tán van egy rész, ahol tán arról van szó, hogy a zsidók mint örök jel kapják ezt meg, egy átkot, mert megszegték Isten parancsait.

"Az Úr ugyanis szétszór a népek közé a világ egyik végétől a másikig, s ott más isteneknek szolgálsz, akiket sem te, sem atyáid nem ismertek, fából és kőből valóknak.
MTörv 28.65
De nem élhetsz nyugton azok közt a népek közt, nem találsz helyet, ahol megvesd a lábad; az Úr ugyanis szorongó szívet, megtört szemet és erőtlen lelket ad neked.
MTörv 28.66
Lelked előtt (mint valami fonálon) úgy függ életed, éjjel-nappal rettegsz, s nem érzed életedet sohase biztonságban.
MTörv 28.67
Reggel azt mondod: Bárcsak este volna! S este azt mondod: Bárcsak reggel volna! Mert aggodalom tölti el szíved, s látod, amit saját szemeddel látnod kell."

GABOR2 2025.10.16. 11:08:55

A donor házáspár, ma már halott férfi tagja ezt mondta arról, hogy USA állampolgárként bánja, hogy USA hadseregében kellett szolgálnia és nem Izrael-nek...

www.youtube.com/watch?v=2TFi-9wnspk

Deansdale 2025.10.16. 11:38:48

@GABOR2: Ahogy az aranyköpés mondja, tiszta hülyeség a zsidókat kettős lojalitással vádolni, soha semmilyen zsidónak nem volt még kettős lojalitása. Kizárólag saját magukhoz hűek, a befogadóikhoz meg a legkevésbé sem.

GABOR2 2025.10.16. 17:01:06

A céggel ami azt akarta elérni, hogy felejtsük el az igazi húst és inkább valami mesterséges valamit együnk most felmossák a padlót a tőzsdén. Egy héten belül több mint 71%-ot zuhant eddig és nagyon nincs rendben üzletileg se.

Frederick2 2025.10.17. 08:32:14

@Deansdale: Most úgy kíváncsiságból rákerestem, ezen poszt alatt hányszor hangzott el eddig a "zsidó" szó. 54-szer. :P Ezen a blogon már évek óta nyomatva van a "zsidó" téma. Így a zsidók, úgy a zsidók, amúgy a zsidók... Már-már az a benyomásom, hogy ti rajongtok a zsidókért, mert irracionálisan sokat beszéltek róluk. Szomorú tapasztalatom, hogy itt bár mennek a lazább témák, de az ilyen lazább beszélgetések nem tartanak sokáig, mert benyögi valaki (többnyire GÁBOR), hogy a csúnya zsidók tettek valami nagyon rosszat, s már megy a dumcsi (mi másról?) a zsidókról. :P

Ez már beteges.

Beazonosítható a jelenlegi negatív társadalmi, gazdasági, politikai és kulturális folyamatokban zsidó felelősök IS. Mint ahogy a nyugati civilizációt szarrá rohasztó neoliberalizmus és neomarxizmus hívei között szintén találunk zsidókat IS. Meg lehet konkrétan nevezni a felelősöket - személyeket, csoportokat. Lehet róluk és a gonoszkodásaikról beszélni. De ez a túltárgyalása a témának már beteges. Leginkább, hogy nem történik semmi érdemi cselekvés.

Deansdale, te szerintem zsidókkal fekszel és kelsz! :P Nincs egy nap, hogy ne gondolnál a zsidókra. Szerintem neked úgy kell a rendszeres zsidózás, mint alkoholistának a rendszeres pia. Szerintem te ha meglátsz egy kipás srácot az utcán, máris szar napod van! :P Hát igen, ha valaki utál egy népet, akkor annak az eredménye a szar közérzet! :P

Szerintem a sok zsidózás helyett keresni kellene egy jó pszichiátert! Neked is, meg GÁBOR haverodnak is!

Deansdale, te ugyebár visszautasítod az antiszemita jelzőt! Tudod, honnan lehet megismerni az antiszemitát? Kizárólag rosszat mond a zsidókról, semmi jót. És mivel te eddig csak rosszat mondtál arról a népről, amiről amúgy lófaszt sem tudsz, ezért nyugodtan nevezhető vagy antiszemitának. GÁBOR dettó.

Én azokat a zsidó embereket és szervezeteket utálom, akik ártanak a nyugati civilizációnak, az európai földrésznek, a magyar nemzetnek. Csak azokat a zsidó embereket. Nem vagyok hajlandó egy egész népet gyűlölni, mert a magadfajta véleményvezérek szerint ez a helyes.

Tudod, a kínaiakat sem utálom, csak a Kínai Kommunista Pártot, meg azokat a ferdeszeműeket, akik az üzleteikkel kinyírják a magyar kisvállalkozásokat.

Suttyó nagyon ez a sovinizmus! :P

Frederick2 2025.10.17. 08:35:32

@Deansdale: Pont valamikor tavasszal beszéltünk VT135-el a blogodról. Ő azt mondta, azért nem jár már fel a blogodra, mert elege van abból, hogy nincs semmi érdemi cselekvés, nem beszédtéma az esetleges megoldások, egy személyes találkozót nem lehet összehozni senkivel, csak a nyavalygás és a panaszkodás megy.

Igazat adtam neki. Én is így látom.

Nem is tudom, mi a fasznak járok ide?! Ez szar, az szar, megint szétbasztak valamit a zsidók, jaj, mi lesz velünk, mind meghalunk, nincs remény!

Pff... Ne adjak kötelet? :P

Deansdale 2025.10.17. 08:54:37

@Frederick2: Na, megint elérkezett a menetredszerinti háborgás, jól van, kiadtad magadból, nagy levegő, nyugalom :) Hidd el, ha eszkimók vagy pápuák fogják baszogatni a nyugati civilizációt arról is írni fogok, nekem a zsidók nem szívügyem, kizárólag azért kerülnek terítékre mert épp ők a hunyók. Az meg, hogy nincs cselekvés, na baszod, egyrészt VT135 mit cselekedett tavasz óta amitől jobb lett a világ? Másrészt arról mi a francnak beszélnék itt, hogy a magánéletem rendben van?

GABOR2 2025.10.17. 11:59:12

@GABOR2: Már egy dollár alatt van az áfolyama ma is van eddig egy 22,4% zuhanás... Könnyen lehet végleg vége a "ne együnk igazi húst" zászlóshajó cégnek.

Deansdale 2025.10.17. 12:25:28

@GABOR2: Attól tartok a Klaus Schwab-félék ennyitől még nem fogják feladni... Van több ilyen cég és lesznek még újak is.

Gondolom azon is keres valaki pármillió dolcsit, ha ez a cég tönkremegy, de Fred kedvéért most nem írom le milyen etnikumra tippelek ezügyben :D

GABOR2 2025.10.17. 12:28:23

@Frederick2: Hogyne kéne foglalkozni a zsidó befolyással. Az USA Kongresszusát totál megvették akit nem tudtak az ellen kampányt folytatnak, hogy legközelebb valaki olyan kerüljön hatalomba aki azt teszi amit ők akarnak. Van egy-kettő ilyen ember, de ennyit se tűrnek a paranoiájuk.

A Fehér Házba is úgy járnak a donorok mintha ott laknának szinte és sohase elég nekik semmi.

Ők mozgatják a világ főbb eseményeit.

A hatalmuk igazi és ártanak vele. Úgyhogy jogosan témák.

"irracionálisan sokat beszéltek róluk"

Te pedig irracionálisan sok erőfeszítést teszel, hogy ilyeneket írkáljál mint ez.

"Tudod, honnan lehet megismerni az antiszemitát? Kizárólag rosszat mond a zsidókról, semmi jót."

Nem onnan lehet megismerni, hogy nem teszi azt 1000%-ig amit a zsidók kérnek tőle.

"De ez a túltárgyalása a témának már beteges."

Félni ettől az a beteges.

A paranoia, többet belelátás egy átok Istentől:

"Azoknak a szívébe pedig, akik megmaradnak közületek, félénkséget öntök az ellenség földjén. Megrémíti őket a hulló levél zörrenése, s úgy futnak majd, mint a kard elől, elhullanak, pedig senki sem kergeti őket."

"De még azok között a nemzetek közt sem fogsz megpihenni, s ott sem lesz nyugodalma lábad talpának, mert ott rettegő szívet, elapadó szemet s bánkódás törte lelket ad az Úr neked.66Olyan lesz az életed, mintha hajszálon függne előtted, rettegni fogsz éjjel-nappal és nem bízol életedben."

De ha nem is hisz valaki Istenben úgy tűnik szükségesnek érezték megmagyarázni, hogy miért ilyen furák, miért nem tudnak beilleszkedni a többi nép közé a paranoia-juk miatt.

Plusz se én se Deansdale mondta, hogy abszolút minden zsidóra gondol. Én is fentebb nem azt írtam, hogy minden zsidó, hanem egy konkrét zsidó donorról írtam.

A többet belelátás és paronoia ami miatt a zsidók önbeteljesítő módon hozzák magukra a bajt.

Most is az USA egyik legalabbvetőbb eszenciáját, a szabad beszédet akarják betiltani, nem törődnek más népek legalapvetőbb érdekeivel se... és éppenséggel ez fog vezetni igazi ellenségeskedéshez. De mit lehet tenni, ha valaki gyógyíthatatlanul retteg... Önbetelesítő mechanizmus, ami erősíti magát és sohase tanul, nem jut ki a kőrből amibe került.

GABOR2 2025.10.17. 12:31:25

@Deansdale: Mai hír, hogy az EU bannolta a hamis húst. Trump tán szerette volna, hogy erővel átnyomja, de nem sikerült:

"Global Briefs: EU takes a stab at fake meat

"wng.org/articles/global-briefs-eu-takes-a-stab-at-fake-meat-1760588410

GABOR2 2025.10.17. 12:39:19

Azt hallottam, hogy Putyin és Trump Budapesten találkozik majd... Nem tudom hogy igaz-e, mert Magyarország elég hülye helyszínnek hangzik, mivel Ukrajnán átmenni nem biztonságos enyhén szólva.

GABOR2 2025.10.17. 12:44:52

Budapest élete nem kicsit fel fog borulni... a világ két legerősebb hatalmú vezetője egy helyen. Világ közepe leszünk egy napig...

Deansdale 2025.10.17. 12:46:41

@GABOR2: "az EU bannolta a hamis húst"

Szokás szerint félrevezető a főcím, valójában csak azt szeretnék megtiltani hogy a növényi eredetű termékekre ráírhassák hogy "hús". És még ez a törvényjavaslat sem lépett érvénybe.

GABOR2 2025.10.17. 12:53:29

@Deansdale: Igen, nem voltam pontos... Az EU maga tán mindegy mit szeretne, mert Trump a vámmal való zsarolásnál ezeket is tán beleveszi az alkuba, hogy fogadjuk el az USA mesterséges kajáit.

GABOR2 2025.10.17. 12:56:03

@Deansdale: Egy szavazás már volt:

www.euroveg.eu/european-parliament-votes-to-ban-use-of-veggie-burger-and-plant-based-sausage/

"This Wednesday the Members of the European Parliament voted to ban the use of terms like “burger”, “steak” or “sausage” for plant-based foods. "

Igazából ez a hamis kaja is tán egy trendi dolog volt ami kipusztul magától tán...

Deansdale 2025.10.17. 15:26:24

@GABOR2: Merem remélni, hogy nem érnek el vele semmilyen áttörést, mert pont nem hiányzik a világnak hogy az őrültek a piramis csúcsán átállítsák az emberiséget ipari üzemekben gyártott műételre... Van elég civilizációs betegség anélkül is.

GABOR2 2025.10.17. 17:34:24

@Deansdale: Úgy tűnik valaki akinek nagyon sok pénze van nem akarja elengedni ezt a hús nélküli jövőt... mínusz huszonból átváltott plusz huszonba... Valaki hirtelen óriási pénzt tett bele, amikor már közel semmit se ért, majdnem zéró volt az árfolyam.

Madarász Henrik 2025.10.17. 21:17:37

@Deansdale: Nem tudom milyen megoldást vár valaki egy blogtól, az arra jó hogy megbeszéljék az emberek a véleményüket különböző kérdésekről, amit máshol nem lehet. Ebben a rendszerben nem lehet komoly változásokat elérni semmilyen módon, annyi biztosítékot építettek ki maguknak akik megszerezték a nyugati világban a valós hatalmat. Ez a rendszer csak egy háborús vereség vagy társadalmi összeomlás útján bukhat meg.

Madarász Henrik 2025.10.17. 21:25:18

@Madarász Henrik: Mondjuk nyugaton győzne egy bevándorlásellenes párt és elkezdené a migránsok hazadeportálását, erre jönne egy bíró és az alkotmánybírósághoz fordulna amely megtiltaná a migránsok deportálását. Erre mit lehet csinálni egy demokráciában, semmit. Egy normális országban persze fognák ezeket a semmirekelő bírókat és börtönbe kerülnének.

Deansdale 2025.10.17. 21:54:42

@Madarász Henrik: Több nyugati országban éppen ez zajlik, és persze sehol senki nem mer a bírókhoz nyúlni, amiből én azt a következtetést vontam le hogy ez is csak színjáték, a háttérhatalom bábjai úgy csinálnak mintha keresztbe tennének egymásnak. Egyedül Bukele picsázta el a bírókat Szalvadorban, ott meg is lett az eredménye, és ötletem sincs hogy ő hogyan és milyen részét képezi a rendszernek.

valis47 2025.10.19. 11:42:57

@Madarász Henrik: Lengyelországban a jelenlegi kormány egyszerűen figyelmen kívül hagyja az alkotmánybíróság határozatait, mert az még az előző kormány embereiből áll. Vannak, akik megtehetik.
Nyilván nálunk is így tenne egy Tisza-kormány majd. És ahogy Tuskék, ők sem kapnának semmilyen jogállamisági eljárást Brüsszelből a nyakukba ezért. Szóval vannak, akiknek szabad ilyet is.

Deansdale 2025.10.28. 11:26:25

@-JzK-: A fehér országok mellett van még 1-2 kakukktojás ahol a parazita elit ugyanúgy izomból nyomja a hülyeséget mint nálunk, ilyen Japán, és ezek szerint Brazília is. Mondjuk ott Dél-Amerikában elég sok fehér él, lehet csak ennek köszönhetik a kitüntető figyelmet...

Bayaz 2025.10.29. 01:24:17

@Deansdale: Brazília azért külön kategóriába tartozik, ott lényegében a Legfelsőbb Bíróság eljárást indított Bolsanaro ellen, és később (ugyanazok, akik az eljárást indították) ítéletet is hozott ellene:
"In particular, Brazil’s Supreme Federal Court swiftly positioned itself as a check on Bolsonaro’s authority by granting itself powers not explicitly authorized by Brazil’s Constitution of 1988. These powers include the ability to unilaterally create investigations and assume simultaneous roles as victim, prosecutor, and judge. While praised by many individuals defending democratic and liberal values in Brazil, questions persist regarding the legitimacy of the Court’s actions."
szóval lényegében annyira adnak a demokrácia látszatára, mint Románia, a "hatalmi ágak szétválasztására" meg még annyira sem.

A latin-amerikaiak nagy része nem fehér, hanem mesztic (indián-fehér keverék) vagy mulatto, de egy csomó latin-amerikai országban legális a "melegházasság" (en.wikipedia.org/wiki/Same-sex_marriage#/media/File:World_marriage-equality_laws.svg), az elmúlt 15 évben nagyot zuhant a születések száma (www.americasquarterly.org/article/latin-americas-fertility-decline-is-accelerating-no-ones-sure-why/), de tömeges bevándorlás persze nincsen (kivéve menekültek Venezuelából), mert senki nem akar oda menni.
süti beállítások módosítása