HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • GABOR2: @Manfréd Zaturek: És a Ryan közlegény egy hatalmas lépés volt a hitelesség irányába. A fél utat megtette... Mert sok korábbi amerikai filmben a nácik legyőzése gyerekjátéknak tűnik. (2025.12.13. 12:43) Nácik az űr minden rejtett szegletében
  • Manfréd Zaturek: A Ryan közlegény megmentésében például a hős amerikai katonák simán és röhögve szétlövik a magukat megadó SS alakulatot. De semmi baj nincs ezzel a készítők szerint, az egyértelműen háborús bűncsele... (2025.12.13. 10:54) Nácik az űr minden rejtett szegletében
  • Deansdale: @Deansdale: ...dehát a Guardianról mindigis tudtuk, hogy szélbalos haladár szennylap. (2025.12.13. 09:37) Extra támogatás bigámiára Angliában
  • Deansdale: @-JzK-: Szerintem nincs ember 80-as IQ fölött aki őszintén hiszi, hogy a nyugati világ menten összeomlana sokmillió 70-es IQ-jú harmadikvilágbeli söpredék nélkül. Se demográfiailag, se gazdaságilag ... (2025.12.13. 09:36) Extra támogatás bigámiára Angliában
  • -JzK-: www.theguardian.com/commentisfree/2025/dec/12/europe-migrants-birth-rates-immigration-countries (2025.12.13. 01:27) Extra támogatás bigámiára Angliában
  • Utolsó 20

Azért vannak még érdekes hírek manapság...

2025.10.26. 13:14 Deansdale

tevedes.jpg

98 komment

Címkék: szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2025.10.26. 14:49:20

Elég nehéz lehetett elfogni,nem igazán log ki az utcai képből a mai Londonban.

Deansdale 2025.10.26. 19:14:16

Most láttam a hírt, hogy még egyet elengedtek "tévedésből"...
x.com/SkyNews/status/1982423112877760681

valis47 2025.10.27. 12:21:44

Magyarországon meg a rendőrség megfenyegeti az illegális házfoglalót kitenni akaró tulajdonost. (A lakásfoglaló már ki lett jelentve a címről, ki is költözött már egyszer némi rábeszélésre - akkor a rendőrök is erre biztatták - aztán visszament, elvágva a láncot, illetve a nála maradt kulccsal kinyitva a házat.)

youtu.be/QCFb1G2gj6s

Deansdale 2025.10.27. 12:40:50

@valis47: Egyetértek az elvi alapokkal de ez a kamerába gagyizás szerintem fölösleges és értelmetlen, mármint felvenni hogy beszólogatnak egymásnak az ablakon vagy ajtón keresztül és feltenni a youtube-ra, mer' a pórép majd nézi mint a vattacukrot... Ha valódi megoldást akartak volna már rég le lenne rendezve az ügy.

A rendőrség meg itt is pont ugyanolyan "SZDSZ-es ihletésű" mint mindenhol máshol, ha érthető hogy mire gondolok. Tenni kellene valamit, ha lehetne legálisan.

valis47 2025.10.27. 13:05:08

@Deansdale: Nyilván, ez az MHM kampány része...

-JzK- 2025.11.10. 13:14:06

www.facebook.com/reel/1931735877557842

Magyarország jövő ilyenkor, ha győz a Tisza :D

Lorrh 2025.11.10. 13:53:45

@-JzK-: fúj de mocskosszar rogán propaganda,
szerintem a nap se fog felkelni reggelente a a tisza nyer.

-JzK- 2025.11.10. 14:48:46

@Lorrh:
Vicces vagy, nekem semmi közöm sem a Fideszhez, én éppenséggel a Mi Hazánkra szoktam szavazni, amióta van. Viszont aki balra áll a Fidesztől, és az Ursuláékban látja a gazdasági mestertervet, az szükségszerűen alá kell, hogy vesse magát a nyugati buzis-négeres világrendnek.

Amikor az EU bürokraták "európai értékekről" hadoválnak, ők valami egészen mást értenek ez alatt, mint mi, ti. "görög római meg zsidó-keresztény kultúra" stb., hanem azt, hogy a buzik, négerek és arabok lényegében isteni státuszt élveznek, és az államhatalom minden szervévek az a feladata, hogy ezt kikényszerítse.

Amikor a Tisza azzal kampányol, hogy majd ők nem fognak hadakozni az EU-val, az azzal egyenértékű, hogy idehaza is implentálni fogják (hiszen ezt KELL majd tenniük, hogy az EU küldje a pénzt) a nyugati közviszonyokat.

Bocs, de nekem nincsen kedvem letérdelni a négerek előtt, meg azzal szembesülni, hogy nyilvános buzibárt csinálnak a városból. És ez éppenséggel fontosabb kérdés, mint az orbánstadion meg a lölő meg a rosszacsempeakórházban.

Ugyanis ez utóbbi csakugyan rossz, meg kellemetlen, de az előbbi meg a magyar nép kipusztításának programja.

Deansdale 2025.11.10. 16:12:13

@Lorrh: Eredetileg egyetlen nyugati ország sem nézett ki így, most meg gyakorlatilag mindegyik, és ez csak idő kérdése volt. Itt is csak az lenne. Az a gond, hogy a legtöbb ember funkcionálisan retardált, nemcsak hogy képtelenek évtizedekre előre gondolkodni, még azt sem tudják felfogni hogy az ilyesmi lehetséges ill. hogy mások képesek rá. A balosok akik most röhögnek a felvetésen, hogy Magyarország is nézhet ki így a jövőben nem képesek aggyal fogni, hogy már a gyerekeik magyarországa is nézhet ki így, és nem kell hozzá csak évente mondjuk 20E migráncs, és hát az micsoda? Lófasz. A nagyobb nyugati országokba hetente mennek annyian. Az EU simán kioszthat ránk annyit ha a magyar kormány beleegyezik.

Deansdale 2025.11.10. 16:16:16

@-JzK-: "Ugyanis ez utóbbi csakugyan rossz, meg kellemetlen, de az előbbi meg a magyar nép kipusztításának programja."

Na egen, az Orbán-gyűlölőknek elmebetegek az elképzeléseik a nagyságrendekről és prioritásokról. Simán eladnák az ország és a gyerekeik jövőjét ha cserébe Lölő mondjuk elvesztené a vagyona felét, mert hát ők felvilágosultak és haladók, ugye.

Fuluska 2025.11.10. 22:29:57

@Lorrh: Sohasem valami józan ellenérv merül fel ilyenkor - ezzel szemben - kizárólag a gyűlölet, nem számít hogy ki- vagy mi az alternatíva, csak a csúti malac kerüljön már végre vágóhídra...
Valahol érthetőek az indulatok, de a kérdés továbbra is mindössze annyi, hogy - mi lesz utánuk?!
Magyaréknak nincs semmiféle koherens, valódi jövőképük, létezésük egyetlen oka és célja a g*ci elzavarása, ráadásul nyíltan a fehér
gyűlölő, "européer" slepp mellett állnak.

Szerintem itt a legtöbben nem Fidesz-imádók - nem mellettük puncsolnak, de képesek használni az agyukat és belátni, hogy bármelyik (nyíltan) globalista párta szavazni nettó azonnali öngyilkosság mindenféle szempontból. Ez az egész ún. liberális demokrácia egyébként is egy nagy biológiai csapda, mivel azok törvényeit és sajátosságait semmibe veszi - és szélsőséges csökevényként kiveti magából. Sajnos ez a rendszer, amiben élünk - egyenesen visz bennünket a genetikai megsemmisülésbe :(

Lorrh 2025.11.11. 07:35:14

@-JzK-: nekem az jött le a tisza terveiből, hogy csatlakozni akarnak a eu ügyészséghez hogy megkapjuk a pénzeket. Szó sincs migránsok beengedéséről. A dk a abaloldali párt, nem a tisza.
De nyilván ha orbánnal szemben egy ellenséget kell állitani akkor azt meg kell vádolni minden mocsokkal amit el tudunk képzelni.
A mihazánk egy végtelenül szűk csapat, lehet hogy a parlamentbe se fognak bejutni. Esetleg orbánék megtolják őket hogy a tisza veszitsen annyival is.
Nyugateurópa hamarosan fel fog ébredni a migránssimogatásból, már sok jele van.

Lorrh 2025.11.11. 07:37:58

@Fuluska: ez is elcsépelt ellennarratíva, hogy a "másik csak gyülölködik" ezt is kitalálták már rogánék és hintik szerteszét. bayerzsoltot szoktál olvasni? az nem gyülölködés?

Érdekes az senkit nem zavar milyen hitvány emberek mekkora vagyonokat loptak össze és ez hiányzik az országból, ezen bukik a fejlődésünk, egészségünk, gyerekeink jövője. JA ez nem számit, csak maradjon orbán mert már olyan jól megszoktuk ezt a szopatást.

Deansdale 2025.11.11. 08:38:05

@Lorrh: "A dk a baloldali párt, nem a tisza."

A miatyánkat kivéve MINDEN ellenzéki párt az SZDSZ, csak felszínes külöbségek vannak a hazudozásban. Azt hiszem erre már rá lehetett jönni az utóbbi 20 évben, pl. abból ahogy az LMP-ről is idővel kiderült hogy SZDSZ, meg a jobbikról is, lol, és a momentum, a kutyák, a maszop, párbeszéd mindegyik SZDSZ lett idővel. Ebből lett az összefosás is, hogy voltaképp ugyanazt akarták és ugyanazt mondták mindannyian, csak a kutyák lecsúszott drogos stílusban, a DK meg feszes vigyázzállásban. Éppen csak egy hangyafasznyit kellett megkapargatni a felszínt és ott volt alatta a valóság, hogy egyszerűen csak a nemzetközi haladár-globalista hálózat ágandáját tolják. Pontosan ugyanazok mint angliában a Labour, az USA-ban a démonkraták, ésatöbbi. És pontosan ugyanez a Tisza is, amit csak az nem vesz észre, aki szándékosan hazudik magának. Petya nem valami organikus magyar hős aki feltalálta a spanyolvigaszt, egyszerűen csak neki adták ki a feladatot hogy ténylegesen egyesítse az összefosást, ami a töredékes formájában működésképtelen volt. Azt tudni lehetett, hogy Gyurcsánnyal vagy a többi bukott lámával a magyar haladár oldal már nem megy semmire, kellett egy új vezető, és ezt sikerült összetákolni, lol. Ha lenne benne bármilyen jobbos hajlam, őszinteség, vagy önállóság, akkor a balos ellenzéki tömeg sosem szavazna rá. Nameghát ha lenne gerince akkor nem árulta volna el így a fideszt és nem gründoltatott volna magának új pártot mindenféle jöttmentből és söpredékből.

Petyában pont az a tökéletes, hogy nincs identitása, minden szavazója azt vetít rá amit akar. A nemzetközi haladár-globalista dumának egyelőre csak a fékezett habzású változatát tolja, így aki közép-jobbosnak akarja látni annak az, másoknak echte libsi, a maradéknak meg ő az antiorbán, és az elég.

De a teljes vagyonomat nyugodt szívvel rátenném, hogy ha nyer akkor simán a WEF ágendát kezdi ránk nyomni és lepecsétel bármit amit az Wunderscheisse asszony elétesz. Aztán amit az adókkal vagy a fizetésekkel variál az szinte mellékes lesz, összességében nem fog változni semmi, csak egyeseknek jobb lesz, másoknak meg rosszabb. Európai bérek természetesen nem lesznek, és az oktatásEÜ sem fog megjavulni, bár milliárdos pénzek elköltéséről fognak pofázni, úgyis elsikkasztják a javát, a dolgozók mentalitásán meg úgysem változtat semmi, szóval az iskolák és kórházak ugyanolyanok lesznek mint eddig. Esetleg eltörlik a rezsicsökkentést valami külső kamu indokra hivatkozva, hogy sajnos muszáj, és akkor az alsó-középosztály hirtelen elkezd visszacsúszni a nyomorba, ahol a legutóbbi maszop-kormány idején volt, dehát Petya szét fogja tárni a karjait, hogy ezügyben sajnos tehetetlen.

Ja, és ennek az egésznek semmi köze ahhoz amit a fütyiszsajtó hadovál a tiszáról, zsigerből gyűlölöm és sosem nézem meg / olvasom el az ilyen szarokat. Amit leírtam az olyasmi ami már pusztán csak a körülményekből, magából a szituációból kiolvasható és magától értetődik.

Deansdale 2025.11.11. 08:56:03

@Lorrh: "senkit nem zavar milyen hitvány emberek mekkora vagyonokat loptak össze és ez hiányzik az országból, ezen bukik a fejlődésünk, egészségünk, gyerekeink jövője"

Az én gyerekeim jövője fikarcnyit sem múlik azon, hogy az aktuális tolvajmilliárdos éppen fideszes, maszopos vagy tiszás. Amikor Bajnai meg Gyurcsány voltak milliárdosok, meg az ő holdudvarukból kerültek ki a még inkább milliárdos bankárok és egyéb szargerincűek, akkor sem ment másként semmi. A magyar emberek 99,9%-át semmilyen formában nem érinti, hogy a közbeszerzéseket a Lölő Rt. nyeri meg, vagy a Tiszapart Zrt.

Ettől függetlenül NYILVÁN nem frankó ez a helyzet és jobban örülnék ha nem lenne lopás, de az az elképzelés hogy Petyáék majd kevesebbet fognak zsebretenni hajmeresztően naív és gyermeteg. Magyar Péter eleve egy TOLVAJ volt a fideszben, érted? Semmi politikai funkciója nem volt, csak azért volt ott, hogy kamu állásokból multimilliomos legyen, és csak akkor lépett ki mikor kigolyózták ezekből. Magyar Péter egy Lölő fénymásolat volt, csak ő megállt a párszázmillió összelopásánál, nem jutott el a milliárdokig, DE EZ NEM RAJTA MÚLOTT. És te azt várod, hogy ha kormányfő lesz majd ő hozza el a tisztességet?????????

Ha jönne egy jótündér és a pálcájával suhintva megtenne engem az ország királyává, börtönbe menne szinte a teljes politikai galeri a holdudvarral együtt, Orbántól Lölőn át Petyáig, de csak azért mert a fityisz lop nem próbálom őket egy másik tolvajbandára cserélni, ugyanis annak kurvára semmi értelme nem lenne. Jelenleg a "jó rendőr" vallat minket, és bár az is ugyanazt a hatalmat szolgálja, azért mégiscsak jobb mint a "rossz rendőr", úgyhogy ha ennyi a választási lehetőség akkor inkább maradok ennél.

Nem mellesleg hányingerem van a gondolatra, hogy az a nyikhaj kiállású pökhendi tróger képviselje miniszterelnökként a hazámat. Orbán sem egy Charles de Gaulle, de őt már megszoktuk, és azért mégiscsak van benne legalább egy alapszintű felnőttes komolyság, míg Petya sokszor olyan mint egy idióta, nagyképű suhanc.

Ha létezne háttérhatalom és szándékosan szivatná a fehér országokat, akkor Magyarpeti tökéletes szándékos megszégyenítése lenne a magyarságnak, dehát ne legyünk alusapkásak :)

Lorrh 2025.11.11. 09:32:51

@Deansdale: "de őt már megszoktuk"
hallod magad kívülről?
Hogy a középeurópai töröttgerinc miket mond?

Deansdale 2025.11.11. 09:54:49

@Lorrh: Éppen a kamerák előtti kiállásáról beszéltem, ami tökéletesen nyilvánvaló volt, szóval szerintem ne próbáld magad hülyének tettetni, mert még sikerül... Pedig voltál te már normális.

És igen, Orbánt azzal együtt is már megszokta a nemzetközi politikai közeg, meg mi is, hogy tényleg nem egy délceg árja dalia Obama modorával és Trump tárgyalóképességével. Akarná a seggem lecserélni Petyára, akinek már a szája csücsörítésén látszik hogy egy nagyképű, ostoba majom, aki a világ faszának képzeli magát.

Lorrh 2025.11.11. 10:35:42

@Deansdale: rendben!
én pont orbánról látom ezt a végtelen gőgös arroganciát és ugyebár ő 30 év alatt vált ilyenné a kis lobogó hajú nyikhajból, aki kikiabálta hogy menjenek ki az oroszok, amikor már alá volt írva minden a kivonulásról.
csak ugye az emlékezet felejt gyorsan.

Deansdale 2025.11.11. 11:51:27

@Lorrh: Őszintén szólva engem a jövő jobban érdekel mint a múlt, de nem gondolom hogy ez túl nagy hiba lenne. Természetesen Orbán is politikai köpönyegforgató volt, mint gyakorlatilag mindenki más is ezen a pályán, ő így játszotta be magát a háttérhatalom kegyeibe, így lett ő a "jó rendőr". És ahogy már kifejtettem, nem látom értelmét lecserélni őt a háttérhatalom egy másik zoknibábjára, s ha valaki őszintén attól várja az ország sorsának a fellendülését az iszonyat keserűen fog csalódni. Nem mellesleg a miatyánkra szavaztam és ha nem változik a helyzet megint rájuk fogok, szóval aki engem orbán-fannak képzel az csúnyán mellélő. Bár 99,9% hogy Toroczkai is csak zoknibáb, de ő legalább "még jobb rendőr" a hasonlatban, ő még egy kicsivel több csontot dob a nemzeti érzelműeknek.

GABOR2 2025.11.11. 14:28:01

@Deansdale: A "Petya", az elkapott tettei, nyilatkozatai + a hozzá közelállók nyilatkozatai alapján pszichopatának tűnik aki abszolút lesz@rja, hogy a magyaroknak jobb legyen... Számomra durva, hogy amik kiderültek róla azok után még megfontolja egyáltalán, hogy jó ötlet lenne-e rá szavazni.

Deansdale 2025.11.11. 14:41:35

@GABOR2: Hát ha valaki úgy van vele, hogy minden negatívum ami kiderül MP-ről csak fideszes hazugság, akkor könnyű lehet rá szavazni. Én eddig az életemben összesen 5 perc anyagot nem láttam se tőle, se róla, és nem is érdekel. Ahogy fentebb írtam a körülmények számomra egyértelművé teszik a helyzetet, úgyhogy teljesen fölöslegesen bosszantanám magam akár a fideszes, akár a tiszás propagandával, szóval megspórolom magamnak ezt a hülyeséget. A drága időmet értelmesebb dolgokra b*szom el, mondjuk játszok egy kicsit valami tört WoW szerveren :)

GABOR2 2025.11.11. 15:15:22

@Deansdale: Kiszivárgott hang és videófelvételek + korábbi közeli munkatársak nyilatkozatai alapján tűnik pszichónak... Nem annyira amit állítanak róla, hanem amit saját szemeddel és füleddel halatsz róla.

De én már csak azért is elkerülném, mert totál abnormális story az övé.

Lorrh 2025.11.11. 15:55:53

@GABOR2: elmesélsz egy szerinted normális sztorit, honnan jöhetne és milyen ember lenne az aki a jelen hatalommal szemben eséllyel feléphetne?
Nem kötekedésből, tényleg érdekelne.

GABOR2 2025.11.11. 20:33:13

@Lorrh: Nem, nem mesélgetek fikciókat, rengeteget lehet mesélni.

De olyan storyban nem bízok, hogy valaki a Fidesz legmagasabb köreiből jön ( Orbán miniszterének családtagja ), akiről amúgy szinte sohase hallottunk, aztán hiperszuper gyorsan aláraknak egy komplett, országos pártot, az egész ellenzék letérdel előtte és azonnal beáll mögé, belföldön és külföldön. Ez nem normális.

Mellesleg ha a belföldi ellenzéki pártok beállnak a sorba + külföldi barátaik is az azt jelenti, hogy ő ugyanúgy a hálózat programját fogja végrehajtani mintha mondjuk korábban Gyurcsányt választottuk meg.

A kiszivárgott hang és videóanyagokból pedig elég pszichopatának tünt, tehát igen, ő egy tökéletes jelölt az ellenzéknek ilyen szempontból.

Viszont ez semmi jót nem tartogat az országnak.

Fuluska 2025.11.11. 20:52:09

@Lorrh: "ez is elcsépelt ellennarratíva, hogy a "másik csak gyülölködik" ezt is kitalálták már rogánék és hintik szerteszét. bayerzsoltot szoktál olvasni? az nem gyülölködés?"

Ezt úgy értettem, hogy az O1G narratíván kívül jóformán nincs semmijük - meghatározott jövőképük vagy álláspontjuk -, szinte kizárólag a közös ellenség fújta őket össze, és szerintem az értelmesebb bizonytalan szavazóknak ez kevés is lehet. Persze a világpolitikában jártasabbak átlátnak azon a bizonyos szitán... Igazság szerint, orbáncnak ezidáig egyetlen valóban veszélyes kihívója sem akadt - épp az ellenzék moslékossága miatt -, meglátjuk most mi lesz.

bájerzsoltot pedig egyenesen kikérem magamnak :) Nem vagyok Fideszes.

-JzK- 2025.11.12. 03:10:19

@Lorrh:
Az a baj a tiszásokkal, hogy csakis az itthoni piszlicsáré dolgokkal foglalkoznak, amik csakugyan zavaróak de képtelenek a nagy képet látni. Oktatásegészségügy, Lölőstadion, satöbbi.

Azt hiszik, hogy aki nem ül fel ennek a hecckampánynak, az agymosott birka MTV-fogyasztó, hiszen "hogy hogy nem látja". De látja, csak helyiértéken kezeli.

A világpolitikával nem foglalkoznak, pedig azon áll vagy bukik, hogy lesz-e jövője ennek az országnak hosszútávon.
Ehhez képest Lölő meg a kátyú az ezredleges probléma.

Ugyanazt szolgálja, mint a nyugati EU országokban a ruszkizás miatt alertizmus. Amíg a nép arra figyel, hogy "jaj mindjárt jön Putyin a tankjaival ide is, ujjuj", addig se azzal foglalkozik, hogy feketék és arabok millió foglalják el az országukat.

MP-ről még készséggel el is hinném, hogy nem woke, viszont a politikája legkésőbb a Néppártba való belépéstől kezdve alá van rendelve a nyugati EU fősodornak. Ami pedig = woke, LMBTQ, kokeróbetelepítés. Ezt várják el, mert az ő obszessziójuk. Ez ügyben két út van: 1. az orbáni "ellentartunk neki" modell, ami azzal jár, hogy baszogatják az országot, 2. "aláfekszünk neki", mint a Tusk-féle lengyel kormány, és akkor majd jön a della.

MP lényegében a hazai Tusk. Mi volt a Tusk-kormány egyik legelső intézkedése? Átvenni a köztévét, majd elsőként bejelenteni, hogy mostantól nem mondunk csúnyát az LMBTQ-ról. Máris európéerek lettek a lengyelek, nahát!

Nem számít, hogy MP a szíve mélyén nem balos, vagy woke, mert az, akinek alá kellene vetnie magát azok azok, tehát innentől fogva tudható, hogy mi lesz a irány. Már ha a Fleck Zoltán-félék ("felesen alkotmányozunk, kivesszük az alkotmányból a mindenféle nemzeti-keresztény meg 'homofób' dolgokat") felbukkanása a Tisza környékén nem lenne elég ennek felismerésére.

Az európai ügyészségről: nos szerintem egy mélyen szervilis és öngyarmatosító nézet, hogy a magyar hatóság KÉPTELEN bűnt üldözni, tehát joghatóságot kell adni egy idegen testületnek, amelyet a romániai Antikorrupciós Ügyészség (DNA) alapján hoztak létre, és minden bizonnyal ha eljárási jogkört kapna nálunk is, akkor pont úgy járna el.

Ezügyben érdemes fellapozni a jobbossággal nem éppen vállalható TGM kritikáját a DNA-ról, röviden az volt a lényege, hogy úgyis az egész romániai politikai elit korrupt (ami kétségkívül rossz), viszont a DNA az atlantista/neoliberális szempontok mentén dönti el, hogy kire csap le, és kire nem. És aki esetleg kikacsintana a kottából, az számíthat rá, hogy a DNA-nak hirtelen eszébe jut ez-az.

Vagyis az "antikorrupciós hevület" csak egy álca a politikai elit "megfelelő" irányba terelésére.

-JzK- 2025.11.12. 03:38:48

Itt érdemes az Európai Ügyészséggel kapcsolatos, nagyon finom kritikákat tanulmányozni.

europrospects.eu/european-public-prosecutors-office/

Eszerint az EPPO erősen autonóm ügynökség; külső kontrollmechanizmusai szűkek. Bár egyes nyomozati cselekményekhez van bírói engedély/ellenőrzés, magának a nyomozásnak az elindítását belső döntés határozza meg, külső bírói kontroll nélkül.

Alighanem itthon az lenne a dolga, mint amit a DNA csinált Romániában, a korrupció üldözése ürügyén leszalámizni azokat a politikai erőket, amelyek az EU-nak útban vannak. Mint ahogy gyorsan elintézik mindig a választás előtt, hogy a "renitens" jelölt ne indulhasson (ld. Le Pen, vagy Németországban az AfD permanens basztatása).

Persze nem kell, hogy maga az EPPO járjon el, az hogy onnantól fogva a nemzeti hatóság felett ott lenne az EPPO kontrollja, az ráhathat abba az irányba is, hogy azok indítsanak eljárást:

www.euractiv.com/news/eu-prosecutor-accuses-bulgarian-authorities-of-lack-of-cooperation/

Lorrh 2025.11.12. 08:05:19

@-JzK-: azért én eléggé merésznek találom hogy egy kicis ország aminek se ásványkincse se stratégiai pozíciója niincsen amivel a világpolitikában tényező lehetne, na hogy ez az ország hatótényezőnek ambicionálja magát.
Kompország, ahogy Ady megmondta.
És ennyi.

Amit még tudtunk: termőföldjeink => azt beáldoztuk, de már a munkaerőnk nem versenyképes annyira drága lett, óriásiak az adóterhek és a külföldi cégeket milliárdos kedvezményekkel csábitjuk amik egyszeri összegek és a nép adójából van ellopva.
Azért hogy egy kínai vagy német gyáros dagadtra gazdagodjon. És kínából meg a fülöp szigetekről hozzák a munkaerőt is.
Ez elmebeteg politika.
Ehhez képest lófing hogy eu ügyészség vagy szidják a buzikat.
már bocsánat.

Deansdale 2025.11.12. 09:12:56

@Lorrh: Szépen leírtad és elmagyaráztad hogy a globalizációs versenyben csak szophatunk, mert a gazdagabbak csicskáztatnak, a szegényebbek meg lehúzzák az életszínvonalunkat... és hogy erre az egyetlen épelméjű megoldás az lenne, ha kiszállnánk a globalizációból, kilépnénk az összes geciputtony nemzetközi gittegyletből, aztán boldogulnánk saját erőből. Jó termőföldünk tényleg van bőven, éhen soha senki nem halna, sőt, töménytelen mennyiségű cuccot exportálhatnánk ha nem korlátozná az EU már eleve a termelést. Aztán ha nem lenne világelső számtech- vagy gépiparunk, hát ROTFL, most sincs, így is behozatalra szorulunk egy rakás dologból, az nem változna akkor sem ha azok MELLETT a filléres kínai szarokat meg a máshol állami támogatással készített élelmiszereket nem engednénk be az országba, vagy csak drasztikus védővámmal.

Lorrh 2025.11.12. 10:12:12

@Deansdale: és szerinted a magyar nép amelyik szarrá lett kényeztetve, majd meglenne iPhone meg Tesla meg netflix meg olcsó barcelonai utak nélkül?
Ha kiszállsz a globális játszmából és nincs cserealapod ezekre a fenti szarokra akkor buktad ezeket is.

Deansdale 2025.11.12. 11:30:44

@Lorrh: Engem személy szerint kurvára nem édekelne az elkényeztetett kretének siráma, hogy nekik jár az import flanc, sőt, nem kizárt hogy még némi kárörömet is éreznék, függetlenül attól hogy én sem vagyok csóró és az irigység nem motivál, csak rühellem a felszínes, anyagias embereket, FŐLEG ha lenézik azokat akik nem ugyanolyan felszínesek és anyagiasak, ami meglehetősen gyakori a köreikben. Ha ezek emigrálni szeretnének még mielőtt lezárjuk az országhatárt akkor uzsgyi, segítek csomagolni :) Helyettük hazajöhetne pár normális magyar akinek többet jelent egy normális országban élni ahol a gyerekeinknek is van jövője, mint a legújabb debil kütyü amivel lehet tetszelegni az instán.

Deansdale 2025.11.12. 11:31:29

@Lorrh: ...amúgy érdekes hogy elkényeztetést írsz miközben a hivatalos fideszellenes retorika szerint tömegnyomor van.

Lorrh 2025.11.12. 13:39:33

@Deansdale: hát az igények a plafonig húzva. Aztán vagy sikerül kielégíteni őket, vagy marad a herbál.

valis47 2025.11.12. 14:05:06

@Deansdale: Nem tudunk kiszállni a globalizációból, az egyetlen elméleti lehetőség a "keletre át" lenne. Az orosz-ukrán háború gyakorlatilag arról szól, hogy hol lesz a nyugati globohomo tömb keleti határa, sajnos nem úgy néz ki, hogy nekünk kedvező helyen. Mármint Mo-nak az lenne a jó, ha mondjuk átléphetne a nyugati tömbből egy "keleti" tömbbe, "BRICS"-be, amelynek Kína lenne nyilván a vezetője, mint a legerősebb tag. Ez nem szólna bele a belügyeinkbe. Erre az teremthetett volna lehetőséget, ha az oroszoknak sikerült volna az ukrajnai rezsimváltás, vagy ha Szerbián keresztül lenne kapcsolódás délkeleti irányba, legalább a tengerig. (Montenegró ugyan már NATO-tag, de nem EU-tag egyelőre. A NATO-tagság kevesebbet jelent, a törökök is azok, mégis erősen külön utat járnak, amióta Erdogan van.)
Persze sokkal jobb lenne ehelyett, ha nyugaton történne valamilyen fordulat, csak erre kevés esély van. A nemzeti pártokat adminisztratív és jogi eszközökkel is igyekeznek szétverni, a nyugati média szinte teljesen egyszínű, teljesen a globohomo agendát tolja.

valis47 2025.11.12. 14:15:38

A másik pedig, hogy Nyugat-Európában a legtöbb országban sokpárti politikai rendszer van, 5-6 vagy több parlamenti párttal, ami koalíciókényszert jelent, és minden koalícióba be kell venni a legvonalasabb globalista pártok egyikét is, amely blokkolna mindent, ami nekik nem lenne kedvező. Másrészt a "szélsőjobboldalt" mindenhol kirekesztik ezekből, az ún "konzervatív" (ma már inkább semmilyen) pártok is előbb lépnek koalícióra a zöldekkel például, mint a "szélsőjobbal".
Ahol nem arányos a választási rendszer, mint Franciaországban és Angliában, ott pedig szintén ez a "karantén" megakadályozza, hogy a tényleges változást akaró pártok számottevő képviselőt juttassanak be. Ha kell, összefognak ellenük szélbaltól jobbközépig (lásd Franciaország). Anglia érdekes, most vezet a Reform UK, akkora támogatottsággal, amennyivel legutóbb a Labour nyert és abszolút többséget szerzett.

Deansdale 2025.11.12. 14:17:19

@valis47: "Nem tudunk kiszállni a globalizációból"

Technikailag semmi akadálya, nyugodtan megtehetnénk, mert ugyan mi történne, bejön az USA vagy az EU sereggel és elfoglalja az országot? Gyakorlatilag persze nem hagynak minket kilépni, előbb menne Orbán a tepsibe mint hogy az ország kiszabaduljon a karmaikból.

-JzK- 2025.11.12. 14:50:57

@Lorrh:
Nem kell azt hinni, hogy mi vagyunk a világgazdaság közepe, nem is arról szól ez most. Hanem arról, hogy példát kell statuálni velünk. Az EU úgy jár el, mint egy kegyetlen császár, aki ellen felkelés tört ki valami távoli kis provinciában: nem teheti meg, hogy vállat von, hogy végülis nem a világ vége, hogy abban a jelentéktelen kis régióban megtagadják az uralmát, mert ez precedenst teremt - ha nekik szabad, akkor holnap mások következnek.

Mi ideológiailag kihívtuk a Nyugatot a hóra: nálunk nem lesz a buzis-négeres világrend, nem kérünk abból a mocsokból, ami Nyugat-Európában e tekintetben van, az EU pedig erre úgy reagált, mint egy felségsértésre: "hogy merészelitek, mégis mit képzeltek magatokról, kutyák? Az nem úgy van, apuskám, hogy nálatok nincsen legalább 10 %-nyi füstös meg a homokosházasság, na még mit nem, adok én nektek."

A következő választás valódi tétje nem Lölő meg Stadion, hanem hogy engedünk-e ennek a fausti alkunak: néhány milliárd EU-s pénzért cserébe beállunk-e mi is a sorba.

-JzK- 2025.11.12. 14:56:22

@Lorrh:
"És kínából meg a fülöp szigetekről hozzák a munkaerőt is."

Azért tegyük hozzá, hogy ezekkel az ázsiai nőkkel "némileg" kevesebb probléma van, mint a Nyugat-Európába betelepített arab/néger/muszlim férfiakkal.

valis47 2025.11.12. 14:58:59

@Deansdale: Csinálnának bojkottot, aztán jöhetne a budapesti majdan.
Ahogy Szerbiában jó ideje megy a próbálkozás, csak ott az erőszakszervezetek erősek és a hatalomhoz lojálisak. Nálunk ez erősen kétséges. Orbánék nem igazán kényeztették el sem a honvédséget, sem a rendőrséget, kivéve a TEK-et.

Lorrh 2025.11.12. 15:18:07

@-JzK-: "Mi ideológiailag kihívtuk a Nyugatot a hóra"
Neked ezt bábozzák el, mert te erre vagy érzékeny és ezt látod meg a rogáni propagandából. A háttérben komoly pénzalkuk vannak.
De mindenkinek meg van engedve hogy plakátokon vitézül harcoljon brüsszel ellen.
Nevetséges az egész szinjáték.

Ha kilépnénk a globalizmusból egy másodpercen belül megfojtanák az országunkat mert minden létszükségleti cikkból, energiából behozatalra szorulunk. Tényleg ezt nem látod?
Más részt a 2%os mihazánkon kívül semmi társadalmi támogatottsága nem lenne ennek a lépésnek.

valis47 2025.11.12. 16:01:25

@-JzK-: Szerintem is a lengyel példát akarják követni Mo-n is Tisza győzelem esetén. Tehát lesznek a jogállamiságot meglehetősen átlépő dolgok, de ezek miatt nem fog Brüsszel aggódni. Sőt nem kizárt, hogy messzebb is mennek majd, mint Tusk, bár az eléggé precedenst teremtene, ha nekiállnának feles többséggel alkotmányozni, de persze nem zárható ki. Hiszen mind Karácsony 2018-ban, mind MZP 2022-ben már meg is hirdette ezt.
Magyar asszem még nem tette meg nyíltan, de ezt várja tőle nyilván a balliberális értelmiség. Tuskék csak pl. nemes egyszerűséggel ignorálják az alkotmánybíróságot, azzal, hogy azok a PiS által kinevezett emberek, tehát nem legitimek és hasonlók. Bár Lengyelországban nem is hozott a PiS új alkotmányt, többsége sem volt hozzá.

valis47 2025.11.12. 16:11:41

@-JzK-: Ami érdekes még, Tusknak megengedték úgy tűnik, hogy kimaradjon az EU-s migrációs paktumból. Magyarnak is megengednék feltehetően, ha minden másban jó fiúként viselkedik. A menekültkérelmeket viszont nyilván vállalná, hogy elbíráljuk, a büntetés helyett. Ez is azzal járna, hogy lenne egyre több olyan migráns, akinek Magyarország adta meg a menedékjogot, így itteni "honos" lenne. Bár nyilván 99%-uk menne tovább, de vissza lehetne ide toloncolni erre hivatkozva. Ahogy a németek teszik, amikor a lengyelekhez pakolják vissza őket Dublinra hivatkozva, bár erre a lengyelek rendőröket vezényeltek a határhoz. Tusk nyilván a közvélemény miatt nem akarja beengedni őket, ezt is elnézik neki. Mert tudják, hogy "van rosszabb". Szóval lehet, hogy Magyarnak is megengednék, hogy eljátssza majd a nagy migránsellenest hasonló módon, hogy ne rontsa a népszerűségét az ilyesmi.

Deansdale 2025.11.12. 16:51:39

@Lorrh: ...mellesleg nem azt mondtam, hogy ne importáljunk semmit, csak az EU-ból, NATO-ból és a hasonló szarokból kellene kilépni, aztán amit mi is elő tudunk állítani annak a külföldi verzióira kellene egy védővám. Szerintem az apple meg a tesla nyugodtan kereskedne az országban akkor is ha nem lennénk EU-tagok. És lenne ennek támogatottsága, sokan csak azért nem beszélnek ilyesmikről mert a jelen helyzetben úgyis reménytelen, Orbán nem fog minket kiléptetni sehonnan sem.

GABOR2 2025.11.12. 18:49:39

@Deansdale: Most komolyan - erről beszéltünk részben most az én blogomon - az EU úgy volt előadva, hogy milyen jó lesz nekünk, meg ez az egész nyugati szövetség, de közben olyan elvárásokat fogalmaznak meg egy idegen ország érdekében, aki nem tag és nem szövetségesünk ami energetikai és gazdasági krízisbe vezetne minket.

Nálunk a Viktor legalább annyit tett, hogy meg merte kérdezni, hogy kaphatunk-e kivételt, és az USA-tól kaptunk, de még várni kell az EU válaszára + Zelensky kijelentette, hogy mindent meg fog tenni, hogy mégse kapjunk orosz energiát, bár ő továbbra is elvárná, hogy mi adjunk neki.

És Viktor elárulta, hogyha Trump nem ad kivételt, akkor hajlandó lett volna az országot kitenni ennek a - szerinte is - katasztrofának.

De ő még legalább próbálta ezt elkerülni...

De most Romániában és Bulgáriában olyan kormányok vannak, akik még annyit se tesznek meg, hogy rákérdeznek, hogy kaphatnának-e kivételt, és pl. itt volt egy cikk, hogy Bulgáriába még kb. egy hónapig lesz üzemanyag aztán vége lesz a dalnak...

Hát nem ezt várta senki az EU tagságtól... kikényszerített, felesleges katasztrofákat.

"Kritikus helyzetben Bulgária, karácsony előtt kifogyhatnak az üzemanyagból"

www.portfolio.hu/global/20251111/kritikus-helyzetben-bulgaria-karacsony-elott-kifogyhatnak-az-uzemanyagbol-798906

"Mindössze 35 napra elegendő benzinkészlete maradt Bulgáriának, ami könnyen válsághelyzetet idézhet elő az ellátásában, amennyiben nem sikerül megoldást találni az ország legnagyobb olajfiomítóját (és vezetékhálózatát) érintő amerikai olajszankciókra - közölte kedden a bolgár állami olajtartalékokat felügyelő szerv vezetője."

Ha pedig elveszik orosztól erővel a vállalatot, az oroszok később szétperelhetik az országukat.

Ezért se volt pl. hajlandó Belgium elnöke belemenni végül az orosz vagyon... ellopásába. Az EU nem adott közös biztosítékot, ő meg nem vállalta be, hogy Belgium egyedül tegye.

-JzK- 2025.11.12. 19:13:20

@Lorrh:
"Rogáni propaganda", lol. Ez olyan, mint amikor "sorosozok", akkor rámfogják, hogy ezt biztos a NER "verte a fejembe". Ember, én már akkor "sorosoztam", amikor a Fidesz még nem. Én a nézeteimet nem "a Fidesztől" vettem, hanem a Fidesz merített jóval később abból a gondolatkincstárból, amiből én előbb.

Azt nem tartom kizártnak, hogy ez RÉSZBEN hatalomtechnika is a részükről, de az mindegy is. Amíg a megfelelő helyre megy a pofon, addig az Úr munkáját végzik, és ez a lényeg, semmi más.

---
@valis47:

"Magyar asszem még nem tette meg nyíltan, de ezt várja tőle nyilván a balliberális értelmiség."

Ő nem, de már magához vette a "feles többséggel libsi alkotmányt írunk" dogma apostolát, Fleck Zoltánt. Érdemes elolvasni még a régi, 2010 előtti könyveit, egy vérbeli ultraturbó woke alakról van szó.

Itt az a probléma, hogy MP eleinte azt ígérte, hogy nem veszi át az "óellenzék" politikusait, azonban úgy tűnik, hogy ideológusait igen.

"Tusknak megengedték úgy tűnik, hogy kimaradjon az EU-s migrációs paktumból. Magyarnak is megengednék feltehetően, ha minden másban jó fiúként viselkedik."

Az mindegy, az max egy ideiglenes engedmény, hogy a hangulatot csillapítsák, a végcél úgyis ugyanaz: a kelet-közép európai országok etnikai arculatát is olyanná változtatni, mint amit a nyugati EU országokban nem láthatunk. Addig úgyse leszünk kellően "európéerek", amíg Budapest és Varsó nem fog úgy kinézni, mint Molenbeek, Malmö vagy Seine-Saint-Denis.

Arról nem is beszélve, hogy a bevándorlás korlátozása, sőt megállítása semmire sem elég, ha már több millió van belőlük, ez csak lassítja a folyamatokat. Remigráció kell.

Deansdale 2025.11.12. 19:17:12

@GABOR2: Na igen, ki az a hülye akinek ilyen szövetségesek kellenek, akik szándékosan tönkreteszik mindenféle mondvacsinált hülyeségek miatt, mint pl. most az EU agyhalott ruszkiellenes szankciói. Az EU-nak alapból le kellene szarni az oroszukrán konfliktust, egyik sem tagállam, semmi közünk hozzá. Ehelyett a brüsszeli vezetés a tagállamokat szivatja papíron Ukrajna kedvéért, dehát igazából Ukrajnának édesmindegy, hogy veszünk-e orosz olajat, a háború kimenetele ezen abszolút NEM múlik. Nincs arról szó, hogy oroszok már a tönk szélén lennének és kifogynának a hadianyagból ha nem vennénk tőlük olajat, már csak azért sem mert amit mi nem veszünk meg azt simán eladják Indiának meg ki tudja még hány országnak amik szarnak az ukrán hülyeségre.

Szóval kurvajó ez a "szövetség" aminek a tagjai vagyunk, sokkal inkább tűnnek ellenséges erőknek akik megszállnának minket ha tehetnék, és ennek hiányában ott ártanak nekünk ahol tudnak. A sok retardált meg européerkedik, nyalnak az EU-nak ami jelen pillanatban Magyarország legaljasabb ellensége. Nincs ország vagy hatalmi blokk a világon ami jelenleg jobban ártalmunkra van mint az EU, sőt, gyakorlatilag senki más nem mutat még csak szándékot se arra hogy ártson, egyedül az EU dolgozik az elpusztításunkon.

-JzK- 2025.11.12. 19:20:56

@Lorrh:
Én nem támogatom, hogy jelen állás szerint kilépjünk az EU-ból vagy "a globalizmusból", mert az csakugyan nagyobb kárt okozna, mint hasznot. Bár Szerbia meg Grúzia elég jól el van EU nélkül is, érdemes ellátogatnod oda, és megnézni, mennyivel például olcsóbb az üzemanyag, kötelező EU-s minimumadók, meg ostoba szabályok nélkül.

Amit én támogatok, hogy ezeknek nem engedni, kibekkelni, kibírni, ha kell összeszorított fogakkal, amíg végre bekövetkezik egy elitváltás az EU-ban, például azzal, hogy Franciaorszában, Németországban stb. megváltozik a politikai széljárás, és ezzel az EU sem egy woke politikát kikényszerítő testület lenne. Még mindig jobb ha az EU-s pénzeket visszatartják, mintha ezért teljesítenénk a woke követeléseket, amelyeket nem, vagy csak igen nagy nehézségek árán lehetne visszafordítani.

Európai ICE kéne ide, és remigráció, mint Trump csinálja.

-JzK- 2025.11.12. 19:28:37

@Deansdale:

Ezek szerintem tényleg elhiszik, hogy na majd a következő szankciós csomag miatt az orosz gazdaság akkora pofont kap, hogy már tényleg fellógatják Putyint az orosz téren, csak lehessen végre újra mekdonálc. Nos, aki ezt elhiszi, az olvasson kicsit újra a napóleoni háborúnak, vagy Leningrád ostromának, és fogja fel, hogy az orosz mentalitás ilyen, hogy ha beledöglünk is, akkor is végigvisszük.

Ugyanezek a "szakértők" jósolták 2022. márciusában, hogy "3 nap múlva elfogy az oroszok fegyvere", meg hogy "az oroszok fázni fognak a tankban, mert most hétvégén -2 fok lesz, és hazamennek", ld. mandiner.hu/kulfold/2022/03/oroszorszag-tel-hideg-orosz-ukran-haboru-kulfold-szakertelem

Egyszerre nyomják az "ujjujuj, az oroszok nagyon erősek, elfoglalják megint Berlint, tehát fegyerkeznünk kell", másrészt a kárörvendő rihiröhöhit, hogy "az oroszok már gyalogsági ásóval harcolnak", ha épp az ukrán morált kell fenntartani. Az senki sem tűnt fel, hogy e kettő egyszerre nem lehet igaz?

Az a baj, hogy a Nyugati elit olyannyira belehergelte magát az egyoldalúan ukrándrukker álláspontba, hogy képtelen kimászni az ukrán maximalista célokból való engedésből. Mindenki „orosz propagandista” meg „Putyinbérenc” aki bármi mást merészel mondani, mint a hivatalos narratíva (vagy akárcsak lelkesedni rest) miszerint: addig „kell” támogatni (=fegyverezni) Ukrajnát, „amíg kell.” Az „amíg kell” az azt jelenti, hogy amíg Ukrajna minden megszállt területet vissza nem szerez, Krímmel együtt, és Putyin térdepelve, fejére hamut szórva nem kér bocsánatot a hágai vádlottak padján. Az, hogy ez soha az életben nem fog megtörténni, az ezeket nem zavarja.

Az, hogy Ukrajna területeket fog veszteni, az már egy kész tény, igazából már csak azon megy a tusakodás, hogy az 20 vagy 22 százalék lesz-e, de ha sokáig feszítik a húrt, és egy 1918-as összeomlás bekövetkezik, lehet az még 35 is. Úgyhogy az alaszkai „gentlemen’s agreement” arról a 22 százalékról (teljes Donbász) szerintem igenis egy jó ajánlat, mert sokkal többet lehet veszteni az ukránoknak még, mint amit realisztikusan nyerhetnek.

Nos erre felkiáltanak, hogy de ez Ukrajna „Trianonja”! Nos, szerintem ha már történelmi analógiákat keresünk, akkor inkább az oroszok első bécsi döntése, tekintetbe véve, hogy az 1991-es határ az nagyon nem a nyelvhatárt követi, és ha valaki, legalább mi magyarok értsük azt, hogy miért nem kellemes a kisebbségi létezés, ha épp úgy húzták meg a határt, hogy annak bizony rosszabbik felére kerültél. Help: nyelvhasználati-kulturális jogaid stb. egy bármikor visszavonható kegy az adott nemzetállam vezetése által, ha épp nacionalista-nemzetépítősdizni van kedvük, akkor a nagy nemzetközi jogvédők vállat vonnak, hogy „hát ez az ő belügyük”, ld. szlovák nyelvtörvény.

Az, hogy Putyin nem csak a kelet-ukrajnai oroszajkúak védelme miatt indította meg ezt a háborút, azt én nem vitatom. De az, hogy birodalmi céljai IS voltak, abból nem következik az, hogy ez „csak” egy duma. Duma is, tény, de a probléma valós. Most ki lehetne szállni úgy a dologból, hogy az oroszok viszik azt a területet, ami a nyelvhatárnak nagyjából megfelel, a maradék-Ukrajna meg nacionalistáskodhat ahogy akar, immár szignifikáns oroszajkú népesség nélkül.

Ez igazságtalan volna? Kötve hiszem. Akinek ez nem tetszik, aki magyar létére Donbász és Krím ukrán irányítás alá kerülése mellett drukkol, az nagyjából olyan, mint annak drukkolni, hogy Csallóköz Szlovákiához, vagy Székelyföld Romániához tartozzon.

Arról se legyenek illúzióink, hogy ha ez be is következne, a bevonuló ukrán fegyveresek nagyjából hasonlóan járna el a kollektíve „kollaboránsnak” kikiáltandó oroszajkú lakosokkal, mint a Maniu-gárda 1944-ben Észak-Erdélyben.

Nos, ez volna az a szent cél, amiért megérni döglődnie az európai gazdaságnak?

Deansdale 2025.11.12. 19:55:43

@-JzK-: "Én nem támogatom, hogy jelen állás szerint kilépjünk az EU-ból vagy "a globalizmusból", mert az csakugyan nagyobb kárt okozna, mint hasznot."

Az csak pénz. Tudom, hogy ez hülyén hangzik, mert a többséget semmi más nem érdekli az életben, DE PONT EZ A BAJ, ez betegség, és egyben az egyik ok amiért a nyugati tömegek önként mennek a vágóhídra. Elhitették velük hogy a migráció növeli a GDP-t, úgyhogy "migrants welcome", mert a GDP szent és mindenható. Közben meg amúgy szart sem jelent, mert az hogy a migránsok az államadósság terhére fölvett hitelből vásárolgatnak az átlagember életszínvonalát egyáltalán nem emeli, sőt.

Ami kárt okozna az országnak a kilépés az nagyjából kimerül a külföldi autógyárak kivonulásában, ez lenne egy erős érvágás, a többi csak szösz, amit bőven ellensúlyozna az általad is emlegetett "kötelező EU-s minimumadók, meg ostoba szabályok" megszűnése. Az autógyáras témán meg sokat lehetne tompítani egy kis ésszel, ezt kitárgyalhatjuk részletesebben is, bár gondolom senkinek nincs kedve ilyen fikciókba belebonyolódni :)

"amíg végre bekövetkezik egy elitváltás az EU-ban"

A lényegi különbsépg a kettőnk nézetei között, hogy szerinted nem létezik a háttérhatalom, és ezzel részemről nincs semmi baj, nem kötelező hinni benne. Én logikusnak tartom a létezését abból, hogy az kvázi mindent megmagyaráz, míg ha nem létezik akkor sok jelenségre csak nagyon sánta magyarázat gyártható, pl. hogy minden nyugati politikus hiszékeny ostoba kontár, ráadásul mind egy irányba. Hmmm. Na mindegy, igazából amit e két utolsó kommentedben leírtál az egy teljesen tökéletes összefoglalása a helyzetnek, HA nem létezik háttérhatalom. Ha mégis létezik, akkor kapufa :) Dehát ezen nincs értelme vitázni, az emberek általában nem változtatnak véleményt egy ilyen kérdésben egy ilyen blogos kommentváltásban.

Deansdale 2025.11.12. 20:41:12

@-JzK-: Az fasza. Ilyen ez a liberális demokrácia...

-JzK- 2025.11.12. 21:49:41

@Deansdale:
Nem kárhoztatom az embereket azért, mert szeretnének jól és kényelmesen élni, ha a többség nem vallásos, és abban hisz, hogy úgyis csak az "itt és most" van, akkor nincs más értelme az életnek, mint kiélvezni azt, ahhoz meg ugye pénz kell. A jólét önmagában nem is rossz dolog, kérdés, hogy milyen áldozatokat vagyunk ezért meghozni.

Nyilván a legtöbb ember nem adná el a feleségét meg a lányát prostituáltnak, hogy akkor jusson ájfonra meg tahiti nyaralásra meg béemvére, azonban úgy tűnik, hogy a lakosság egy jelentékeny része képes lenne ezért eladni a hazáját.

Épp ezért undorító az EU "jogállamisági mechanizmusa", amiről még MP is megmondta a tavalyi beszélgetésében Puzsérral, hogy az ezzel kapcsolatos EU-s pampogás jórészt "bullshit". Teljesen egyértelmű, hogy nem "a jogállamisággal" meg Lölővel van bajuk, hanem Orbán politikájával a migráció, woke, LMBTQ meg Ukrajna kérdésében (amikben Orbánnak TELJESEN igaza van, vagy még radikálisabb is lehetne), ezért szivatják az országot, kikacsintva, hogy ha majd megfelelő havert választotok a helyére, akkor majd megy a lóvé.

És ezzel szépen rátapintottak a nép egy jelentékeny részének érzékenységére. Egy undorító, fauszti alkut kínálnak a magyar népnek. Alkudjatok meg, és akkor kaptok pénzt. Fogadd el az EU diktatumát, és akkor majd lesz fasza vonat, új csempe a kórházban, hát igazán megér ennyit "néhány" kokeró, nem?

"Ami kárt okozna az országnak a kilépés az nagyjából kimerül a külföldi autógyárak kivonulásában" - Nem egészen, valszeg kemény büntetővámmal kínálnának meg, nehogy precedenst teremtsünk, azaz kb. teljesen új piacokat kéne találni, nem beszélve arról, hogy a magyar nem olyan fegyelmezett, mint az orosz, sokak számára, ha nincs mekdonálc, az nem élet. Inkább fellógatná a miniszterelnököt, csak nehogy elvegyék azt sok csillivilli szart.

"szerinted nem létezik a háttérhatalom" - Attól függ, hogy mit értünk ez alatt. Hogy van egy titkos központ, ahol néhány gonosz ember a markát dörzsölve eldönt mindent, olyan nincsen. Hogy van egy tendencia, és amelyhez idomul a nyugati világ politikia-gazdasági-kulturális "elitje", olyan nyilván van. Ahogy Castel mondta, mint a vadlibák felveszik a V-alakzatot és egy irányba repülnek. Ehhez nem is kell az, hogy a főliba konkrétan utasítsa is a többit.

-JzK- 2025.11.12. 21:53:35

www.facebook.com/NTRTEA/posts/pfbid02hiZtb7SheZg1SWP149atkgrocHz8SVzNSnXEaLGfdbbt5mNpPaPqm5veTWRZn6nBl

Azt írja:
"Majd cigánygyerekekről kezd beszélni.... majd olyan fejtegetésbe kezd, aminek az az optimista olvasata, hogy zavaros, realista olvasata nincs, csak a dübörgő kérdés, hogy akkor szerinte a cigánygyerekek nem magyar gyerekek?"

Nem, nem azok, hanem mint a szóban is benne van: cigánygyerekek. Ahogy a norvégok nem mongolok, hanem norvégok, úgy a cigányok sem magyarok, hanem cigányok. Mi nem érthető ezen?

Az állampolgárságtól senki sem az, én sem lennék kínai attól, hogyha kínai állampolgárságot kapnék, ez csak egy jogi fikció.

Mattka85 2025.11.13. 07:24:21

@-JzK-: Na bazzeg, ez a gittegylet is még létezik és rontja a levegőt. Az hogy elolvastam a mammogásukat is csak az agysejteimet ölte...

Deansdale 2025.11.13. 08:56:17

@-JzK-: "A jólét önmagában nem is rossz dolog, kérdés, hogy milyen áldozatokat vagyunk ezért meghozni."

Amit erről írtál az tökéletesen lefedi a gondolataimat, csak annyival egészíteném ki, hogy a ballerek túlnyomó többsége egy illúzióért adja el a gyerekeink jövőjét, ugyanis balos kormányok alatt sem jobb semmi semennyivel, és nem is lesz, legföljebb konkrétan a holdudvarnak, az meg elég szűk. Még ha az EU folyósítja is a támogatásainkat abból az átlagembernek nem fog jutni egy fillér sem, és a hatását sem fogja látni sehol.

"valszeg kemény büntetővámmal kínálnának meg, nehogy precedenst teremtsünk, azaz kb. teljesen új piacokat kéne találni"

Hát ettől én még nyugodtan aludnék, közeledhetnénk a BRICS-hez (akár csatlakozás nélkül) és máris meglennének az új piacok.

"egy titkos központ, ahol néhány gonosz ember a markát dörzsölve eldönt mindent, olyan nincsen"

Hát ha ilyen rajzfilmszerűen képzeljük el akkor tényleg nincs :) Szerintem egyértelmű valamilyen központi akarat megléte, mert a különböző országok politikusai nem mennének szembe a saját szavazóikkal csak azért, hogy "igazodjanak" más országok politikusaihoz, és amikor gyakorlatilag MINDEN ország politikai kasztja totál szembemegy a választói akarattal ott azért valami nem stimmel. Szerintem.

"Ahogy a norvégok nem mongolok, hanem norvégok, úgy a cigányok sem magyarok, hanem cigányok. Mi nem érthető ezen?"

Értik ők, általános libsi szarfaszúság szándékosan keverni az etnikumot az állampolgársággal, így könnyen lehet demagóg maszlaggal etetni a saját táborukat. Ha nagyon sarokba szorítod őket ebben a témában akkor meg elkezdik tagadni egy-egy etnikum létezését. Naponta látok retardáltakat a twitteren azt pofázni, hogy pl. angol etnikum nem is létezik, mert bla bla normannok és szaxonok. Biztos a magyarság ellen is megy ugyanez a duma, hogy sváb betelepítés, és akkor nem is létezik "magyar", de szerencsére nem járok olyan helyekre ahol ilyen degenerált progresszív hülyeségeket láthatnék. Csak a nemzetközi verziót látom :)

-JzK- 2025.11.13. 19:23:14

@Deansdale:

Most csak erre vállaszolok:

"Naponta látok retardáltakat a twitteren azt pofázni, hogy pl. angol etnikum nem is létezik, mert bla bla normannok és szaxonok. Biztos a magyarság ellen is megy ugyanez a duma, hogy sváb betelepítés, és akkor nem is létezik "magyar""

Persze, szokták azzal "érvelni", hogy ugyan miért baj a rasszok keveredése (ez alatt általában a barnabőrű férfi és a fehér nő viszonyát értik, ami a reklámban mindig benne van), hát hiszen az európai népek is keveredtek folyton egymással, meg a különböző (mongol, arab, török, stb.) hódítások nyomán már úgyis benne van a vérvonulunkban más kontinensről származó elem is, sőt Puskin dédapja is néger volt.

Nos azt hagyjuk is, hogy micsoda egetverő különbség van egy német és egy francia vagy egy magyar és szlovák keveredése közt, meg egy bármely európai és egy nigériai közt, de még ha így is lenne, ez nagyjából olyan érvelés, mintha egy hajléktalan úgy okoskodna, hogy "ha már egyszer úgyis behugyoztam, akkor végülis is miért ne szarjak be?"

-JzK- 2025.11.13. 19:32:22

Érdemes ezt áttanulmányozni:
i.redd.it/1ge8ira2sg771.png

Különösen a #2 érdekes e tekintetben, amely jól válaszol arra a felvetésre, hogy "de hát végülis mindenki keverék". Igen, ez pont olyan, mintha abból, hogy a pirosnak, sárgának stb. többféle színárnyalata van azt a következtetést vonnánk le, hogy nincs is olyan, hogy piros meg sárga. Igen, van egy spektrum, de ettől még egy tól-ig tartományban le lehet írni, hogy mi az, hogy "piros" meg "sárga".
A "tól-ig" skálán le lehet írni, hogy az európaiság az egy norvégtól egy dél-olaszig terjed.

Persze bele fog esni egy csomó nem európai is, mint ahogy vannak kékszemű szírek, szőke afgánok, világosbőrű törökök (sőt, a törökök többsége etnikailag inkább görög, örmény, grúz, stb., az eredeti törökök úgy néztek ki, mint a kazakhok) stb., de ez nem változtat azon, hogy mi ezen a skálán belülre definiáljuk az etnikai európaiságot.

Deansdale 2025.11.13. 20:00:51

@-JzK-: Na, fura érzés amikor valakivel egyetértünk bizonyos dolgokban, már-már természetellenes :)

Fuluska 2025.11.13. 21:44:46

@-JzK-: "Különösen a #2 érdekes e tekintetben, amely jól válaszol arra a felvetésre, hogy "de hát végülis mindenki keverék". Igen, ez pont olyan, mintha abból, hogy a pirosnak, sárgának stb. többféle színárnyalata van azt a következtetést vonnánk le, hogy nincs is olyan, hogy piros meg sárga. Igen, van egy spektrum, de ettől még egy tól-ig tartományban le lehet írni, hogy mi az, hogy "piros" meg "sárga".
A "tól-ig" skálán le lehet írni, hogy az európaiság az egy norvégtól egy dél-olaszig terjed."

Így igaz, az antropológiához kicsit is konyítok tudják, hogy a bőr- vagy szemszín csak sokadlagos faj(ta)jellegnek számít.
Szerintem viszont nem is ez volna az igazán fontos kérdés ebben a témában, hanem hogy két (vagy több) lényegesen eltérő általános intellektusú és temperamentumú - vagyis genetikájú - faj képes-e békés egymás mellett élésre?

faculty.umb.edu/peter_taylor/epi/turkheimer00.pdf

laibson.scholars.harvard.edu/sites/g/files/omnuum5971/files/laibson/files/fourthlawbehaviorgenetics-accepted.pdf

en.wikipedia.org/wiki/Inclusive_fitness

Nehéz fegyverzet, csak úgy itt hagyom a haladárokkal és okostojásokkal vívott háborúnkhoz :)

Deansdale 2025.11.14. 07:26:30

@-JzK-: Na ez még nekem is új, hogy az állatfajoknál is vannak niggerek :) Már-már metafizikai jellegűnek tűnik, hogy a sötétebb gonoszabb. Bár nyilván csak fajokon belül értelmezhető, különböző állatfajok a saját skálájukat használják, nincs egy nagy közös. Viszont az ember egyetlen állatfaj, legalábbis ezt mondogatják :)

Deansdale 2025.11.14. 07:50:21

@-JzK-: A konkrét ügytől függetlenül mondom, rühellem amikor videókat megvágnak, mert sosem lehet tudni hogy nem csaltak-e vele.

Ha a britek nem lennének végzetesen túlcivilizálva már rég fellógattak volna egy pár bírót és politikust, mert abszolút nem normális ami náluk megy. Nem akarom a konteós témát erőltetni, de ez a helyzet egyértelmű, ilyen az amikor egy külső hatalom olyan igazságszolgáltatási rendszert b*sz egy ország nyakába, ami szó szerint és közvetlenül az elpusztításukat szolgálja. Az talán a németeknél volt, nem emlékszem biztosan, hogy kiderült, a hivatalnokok bónuszt kapnak az elfogadott "menedékkérelmek" után, ezért a legtöbben simán lepecsételtek mindent bármiféle ellenőrzés nélkül. Ez ugyanaz mint az angol téma pepitában. A nyugati országok állami rendszerei szándékosan olyanra vannak felépítve, hogy ártalmára legyenek a helyi fehér népességnek, és ez ellen a "jobbos" kormányok sem tesznek semmit, sőt. A jelenlegi angol helyzet 95%-ban a Toryk felelőssége, nem mindent a Labour tett tönkre 1 év alatt. 2010-től 2024-ig "konzervatív" kormánya volt az angoloknak és fikarcnyival sem voltak angolbarátabbak vagy migránsellenesebbek mint most a Labour. Holott a saját szavazóik zöme ennek az ellenkezőjét követelte, nyilván. És lehettek volna legalább semlegesek a kérdésben, mondjuk sok dolgot úgy hagyhattak volna ahogyan előtte volt - de nem, ők aktívan meghozták a brit-ellenes törvényeket és szabályokat.

GABOR2 2025.11.14. 10:34:28

Most Zelensky egyik legjobb "haverjánál" találtak aranywc-t, 100 millió dollár készpénzt, felvételeket, amiken Zelensky állítólag kifejti, hogy mennyire megveti az ukrán népet... Ja, de az illető kapott egy fülest valahonnan és gyorsan még időben lelépett Izraelbe.

Nem is csoda, hogy megveti... szerintem az ukránok felesleges tömeges gyilkolásának egyik fő oka, a bosszúállás a pogromokért. Izraelnél van ilyen, hogy akár több száz évet is várnak és sohase felejtenek... Csak azt a részt felejtik el mindig, hogy miért nem szerették őket, hogy ők mit tettek a befogadó állam ellen.

GABOR2 2025.11.14. 10:37:57

Arról is szó van, hogy ezek a nagy áramkimaradások Kijevben azért vannak mert a Nyugat pénzt amit azért kapott Ukrajna, hogy ez ne történjen meg kb. 100%-ban lenyúlták és nem arra költötték amit ígértek.

-JzK- 2025.11.14. 15:04:18

@Deansdale:

Amúgy is érdemes fellapozni J. Philippe Rushton meg Charles Murray munkásságát.

De a nemrégiben elhunyt James Watson is érdekes. Az utóbbi csóka Nobel-díjat kapott a DNS-kutatásért, aztán gyorsan cancelelték miután azt merészelte mondani, hogy az intellektuális különbségeknek genetikai okai is vannak! Ennyit a nagy "trust the science" dumáról.

Egy a témában nyilvánvalóan kompetens és elismert tudós ellenvéleménye sem számít, nagyjából ugyanúgy megvan a kötelezően elvárt direktíva a természettudományokban, mint a Szovjetunióban nyomták a micsurini-liszenkói biológiát, aztán ha esetleg a kutatásaid eredményei nem azt hozták ki, mint amit a Párt elvárt, akkor megnézhetted magad.

Ugyanígy most is megvan, hogy márpedig "a rasszok közti genetikai különbségekről kutatni, ezügyben nem-PC állítást közzétenni" tilos, ha megteszed, akkor kivágunk, akkor is ha Nobel-díjas vagy.

És a lényeg: nem cáfolták meg, nem tettek közzé tudományosan értékelhető kritikát, hogy ez a claim nem tartható, mert ad 1, ad 2, stb., hanem csak "ilyet nem szabad mondani, és kész, slussz-passz".

Innentől fogva szerintem befoghatják a pofájukat a Galilei-ügyről :)

-JzK- 2025.11.14. 15:46:37

@Deansdale:

"Viszont az ember egyetlen állatfaj, legalábbis ezt mondogatják :)"

Ez igaz, viszont a kérdés, hogy mit is jelent, és főleg mit nem jelent ez? Wikipedia azt mondja: "A leggyakoribb értelmezés szerint élőlények olyan csoportja, melynek egyedei képesek szaporodni egymással, és termékeny utódokat létrehozni."

Tehát ennyit jelent, se többet, se kevesebbet. Nem mond semmit az egyedek tulajdonságairól, viselkedéséről, intellektásáról, és emberek esetén erkölcsi milyenségéről, társadalmi hasznosságáról stb.

Például biológiailag nincs is olyan faj, hogy "kutya", hiszen minden kutya tud szaporodni a szürke farkassal, tehát ez egy faj. De azért azt szerintem mindenki tudja, hogy elég nagy a különbség mégis a szürke farkas és egy csivava között.

Ezen logika alapján az az alaptétel, hogy "az ember egy faj", lényegében semmi többet nem mondtunk, mint hogy képesek egymással szaporodni.

Fuluska 2025.11.14. 20:41:35

@-JzK-: Érdekes volt, köszi! Csak csodálkozom, hogy a fenébe' tudott átmenni a rendszeren egy ilyen cikk még 2011-ben :)

-JzK- 2025.11.14. 23:57:52

Leközölték nekik 2012-ben, aztán visszakoztak, most úgy szerepel a publikáció, hogy "retracted", ami "kissé" félrevezető, mert nem a szerzők "vonták vissza", hanem a szerkesztőség, miután a George Floyd-féle tüntetések idején mószerolni kezdték őket mindenféle BLM aktivisták. 2020. június 17-én jelent meg a kiadó hivatalos bejelentése, és ettől az időponttól számítják a cikket "visszavontnak", Floyd meg ugye május 25-én halt meg, szóval gyorsütemben behúzták fülüket-farkukat :)

"This paper was published in 2012. It was only upon receiving a publicly posted letter (and subsequent petition) to the editor outlining in detail the misrepresented biological pathways, shoddy application of the comparative approach, cherry-picked citations, and nondisclosure of their conflict of interest in being funded by known white supremacist think tanks (evopsychgoogle 2019; Sapunar 2020) that the paper was finally retracted (Rushton and Templer 2021). This work is a perennial necessity."

"... In the wake of George Floyd's murder, many journals initiated a re-evaluation of the structural racism within their policies and practices. In select cases, journals went so far as to retract previously published racist articles (e.g., Rushton and Templer, 2021). Yet, despite this racial reckoning, there remains much work to be done. ..."

"This article [...] has been retracted at the request of the Editor-in-Chief and the majority of Senior Associate Editors of Personality and Individual Differences and in consultation with the Executive Officers and Board of Directors of the International Society for the Study of Individual Differences (ISSID).
... we are responsible for all papers published in PAID, both during or prior to the current editors' terms, such that the editors reserve the right to take further action on published papers should evidence of any irregularity come to the fore. Such investigations by the editors and content experts as required, may then lead to actions that could range from a corrigendum correcting minor errors, a notice of concern that might label a paper as potentially unsafe, to a retraction of the paper. Retractions are immediately initiated by the editor when there is clear evidence of purposeful malpractice or data fabrication, or an admission of malpractice by an author, all of which may mislead the reader."

retractionwatch.com/2020/06/29/journal-calls-2012-paper-deeply-offensive-to-particular-minorities/

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfSTpPojQrT1o1shv2gm0DM_La2ixDxC-pCvL_9znePApQkHQ/viewform

GABOR2 2025.11.15. 22:56:27

Második világháborús brit veterán szerint nem érte meg...

www.youtube.com/watch?v=9YTayqvw9TE

Frederick2 2025.11.16. 10:47:44

@Deansdale: Tanulmányoztam a Mi Hazánk Virradat-programját. A régit, az új állítólag 2026. januárjában lesz a nyilvánosság elé tárva. (Elvileg változtatások nem lesznek az újban, csak kiegészítések.)

Kíváncsiságból elolvastam, mi lenne a kultúrpolitikájuk. Íme:

„- Értéket támogatunk
A kultúra területén fel kívánjuk számolni a progresszívnek minősített, de végeredményben semmiféle valós értéket nem hordozó, „álművészi” alkotások állami finanszírozását, térhódításának központi támogatását. A színház- és filmművészet vonatkozásában a hangsúlyt a nemzet értékeit, valós identitását, történelmi hagyományait bemutató és az egészséges nemzettudatot erősítő alkotásokra kívánjuk áthelyezni.

- Az örökségre építünk
Az irodalom, az építészet és a képzőművészetek terén a Művészeti Akadémia segítségével a magyar hagyományokra, valamint a kulturális örökségünkre épülő, nemzettudatot erősítő alkotások központi támogatását tartjuk szükségesnek. Kultúránk minden területén, legyen szó hagyományainkról vagy éppen építészeti remekeinkről, a legfontosabb szempont az ápolás, a megőrzés. Fontosnak tartjuk az épületek, városrészek, parkok, hidak stb. felújítása során az eredeti arculat, hangulat megtartását. Erre jó példa lehet az Erzsébet híd felújítása: ennek kivitelezését a Mi Hazánk úgy tudja elképzelni, ha az Erzsébet híd megmarad kábelhídként, de a régi mintája alapján történik a felújítása.

- Zéró tolerancia a magyargyalázókkal szemben!
A „haladónak”, „forradalmilag újnak” hirdetett, de egyébként semmiféle művészi értéket sem hordozó, az olvasók, nézők számára semmitmondó – leginkább a magyar hagyományokat becsmérlő, történelmünket meghamisító, tetteinket lekicsinylő vagy hamis, negatív színben feltüntető – irodalmi és egyéb alkotások megjelenésével szemben határozottan fel kívánunk lépni.

- Lássuk tisztán a múltunkat!
A Magyar Tudományos Akadémia megfellebbezhetetlen, a magyarság múltját és eredetét egyoldalúan bemutató – egyébként nem tényekre alapozott –, elképesztő véleményterrorjával szemben szükségesnek tartjuk a tudományos tényekkel alátámasztott, legújabb kutatások eredményeinek figyelembevételét, a nyelvünkre és eredetünkre vonatkozó megcsontosodott „hivatalos” álláspont felülvizsgálatát. Ezzel együtt értelemszerűen szükségesnek tartjuk az MTA teljes megújítását, kiegyensúlyozottá tételét.

A kultúrában a szakmai szempontok mellett érvényt kell szereznünk azoknak az értékeknek, amelyeket az alkotások által közvetíteni szeretnénk: identitásunk, önazonosság-tudatunk meghatározójáról van szó, így ennek megfelelően is kell kezelnünk. Az elmúlt harminc évben ugyanakkor rendkívül aránytalan finanszírozás jellemzi ezt a rendkívül sokszínű ágazatot: míg egyesek szemérmetlenül magas bevételekre tettek szert, mások alulfizetetten, megbecsülés nélkül végezték felelősségteljes munkájukat. Ezen az igazságtalanságon a Mi Hazánk szerint változtatni kell.

Az ősi eredetünk makacs tagadásában, a hol ironizáló, gúnyos, hol a tények semmibe vételére vagy eltorzítására alapozó érvelésekben fellelhetjük a velünk szemben álló, rivalizáló, ellenséges népek, érdekkörök egyértelmű szándékait. A honfoglalás történelmi tényeket elferdítő, hivatalosan elfogadott történetének meséje, jelentőségének lekicsinylése, a nyelvünk eredetére és rokonsági kapcsolataira kitalált, torz, tudományosan nem alátámasztható teóriák is azt bizonyítják, hogy a minket körülvevő népek, népcsoportok semmiképpen sem barátian viszonyultak hozzánk. Ezzel együtt a több évezredes rokonsági-nyelvi kapcsolatainkra utaló írásos vagy más formában fellelt bizonyítékokat elhallgatták, vagy tudománytalannak nyilvánították, és vitára sem voltak hajlandók bocsátani.

A „kalandozások” történetének és céljainak beállítása, a barbár magyarokról szóló történetek terjesztése mind azt voltak hivatottak alátámasztani, hogy nemzetünk egy Európától idegen, jöttment, ázsiai nomád horda, amelyet tűzzel-vassal el kell pusztítani, ki kell űzni a Kárpát-medencéből. Nemzetünk kultúráját, civilizációs, társadalmi és katonai szervezettsége tekintetében élenjáró, erényeit bizonyító, azokat tényadatokkal igazoló érveinket érdemi elemzésük vagy tényekkel történő cáfolatuk nélkül egyszerűen lesöpörték az asztalról.

- Átpolitizált kultúra
A politika és a kultúra kapcsolata mindig érzékeny kérdés volt, amellyel kapcsolatban a politikusok leginkább maszatoltak. A Mi Hazánk álláspontja egyértelmű: szakmai szabadságot biztosítunk, a magyarság értékeinek megcsúfolását ugyanakkor nem tűrjük, azzal szemben zéró toleranciát hirdetünk! Nem fogadjuk el, hogy egy alkotás „nem jelent semmit” vagy értelmezhetetlen: minden mű közvetít valamit, és ennek alapján is kell megítélnünk."

Frederick2 2025.11.16. 10:49:38

@Deansdale:

- Megbecsülést adunk a kulturális szféra dolgozóinak
Az elmúlt harminc évben azok a kulturális dolgozók, akik a kulturális értékeinkkel nap mint nap foglalkoznak, nem kapták meg a kellő megbecsülést sem erkölcsi, sem anyagi értelemben. Helyzetük érdemben nem változott, sokuk számára a közalkalmazotti jogviszony elvesztése rosszabb helyzetet teremtett. Az egyes ágazatok sajátosságaihoz igazodó életpályamodell kialakítására van szükség.

- A hazafias nevelés eszköze is
Nemzeti identitásunk megerősítése elsődleges cél. Mind a médiában, mind a kultúrában elsődleges szempontnak tekinti a Mi Hazánk, hogy a hazafias nevelés megvalósítását elősegítsük. Az őstörténetünktől kezdve a nyelvvédelmen át a színházi világig elengedhetetlennek tartjuk a valódi történelmünk megismertetését, és az ezt feldolgozó művészeti alkotások kiemelt támogatását. Egyúttal kizárjuk, hogy bármilyen, LMBTQP-propagandát tartalmazó alkotást állami pénzzel támogassunk, ahogy tette azt sajnos az Orbán-kormány is.”

ENNYI!

Ami engem elgondolkodtatott, az a „Zéró tolerancia a magyargyalázókkal szemben!”. A következő kérdések ötlöttek fel bennem:

Mi lesz az a módszertan, ami alapján fellépnek a magyarság értékeit gyalázó alkotásokkal szemben?
Konkrétan mit jelent azt, hogy fellépnek ellene?
Betiltják a művet?
Pert indítanak az alkotóval szemben?
Megtiltják neki, hogy alkosson?
Kap büntetést, és ha igen, milyet?
Lesz alkalmazva cenzúra?

Deansdale 2025.11.16. 11:44:45

@Frederick2: Attól tartok hogy ennek a 90%-a egyszerű politikai porhintés, és semmi tartalom nincs mögötte. Amúgy nem lennék ellene a zömének, mint magánember én is úgy gondolom hogy túl sok értéktelen, vagy éppen destruktív szemetet támogat az állam. (Nem épp művészi példa, de profilomba vág, hogy még mindig támogatnak NANE-féle szemeteket.) Mondjuk a betiltással óvatos lennék, de az állami támogatásokat nyugodtan lehetne 90%-al csökkenteni, mert jelenleg olyan magyarellenes szarokra mennek, mint pl. a cigányság elnyomottságát ecsetelő, művészfilmnek álcázott szadesz-propaganda-szarok. Saját zsebből ezeket nem csinálná meg senki, úgyhogy az adófizetők lehúzásának megszüntetése felérne a betiltásukkal.

Frederick2 2025.11.16. 18:07:02

@Deansdale: Amikor Vona Gábor radikális jobboldali volt, nem ez a neoliberális puhapöcs, akkor mondott olyat, hogy ha a JOBBIK hatalomra kerül, az országban több éven át morális és kulturális rombolást végző RTL Klub-nak és TV2-nek kiadják az útját. Ez a két szennycsatorna annyira megijedt a bejelentéstől, hogy külön videót készítettek arról, milyen hasznos csatorna is ők (objektív tájékoztatás, igényes szórakoztatás pfff!). Én reménykedem benne, hogy egy távoli jövőben bekövetkező (2030?) Toroczkai-kormány elzavarja őket a fenébe.

Épp ma néztem bele a NER által birtokolt TV2 "Sztárban sztár" műsorába. Ez az a műsor, ahol celebek elénekelnek külföldi sztárok számait. Négy férfi celeb is beöltözött nőnek, méghozzá ribancnak. Undorító volt.

"Mondjuk a betiltással óvatos lennék"

Az olyan mesekönyveket, képregényeket, filmeket és animációs filmeket, amik kamaszgyermekek körében népszerűsítik a nemváltást, tiltanám.
Például ezt a gusztustalanságot:
moly.hu/konyvek/jen-wang-a-herceg-es-a-varrolany
(Ha elfogadsz tőlem egy tanácsot, ne olvasd el alatta a kommenteket! A balliberális értelmiség körbetáncolja, mert elfogadás. :P)

Szerintem azok a feminista "szépirodalmi" és "társadalomtudományos" szarok is mehetnének a darálóba, amelyek a "férfiuralom", vagyis a férfiak ellen uszítják az erre kapható lelki beteg nőket.

Mi van azokkal a rap és rock előadókkal, akik a számaikban az erőszakra buzdítanak? Mi van azokkal a művészekkel és alkotókkal, akik azt üzenik a társadalom bizonyos rétegeinek, hogy ne tiszteljék az emberi életet? Mi van azokkal a filmrendezőkkel, akik a filmjeikben azt üzenik az arra fogékonyaknak, hogy a politikai ellenfél megölhető (pl. A Hold árnyékában)?

Ezekkel valamit tenni kell. Még ha liberális nézőpontból közelitek az ilyen destruktív alkotásokhoz, akkor is el tudok jutni ezek betiltásához. Persze, kell egy megfelelő módszertan, ami alapján megállapítható, mi az, ami káros a társadalomra/nemzetre, és mi nem. A Balázs Pali-életmű maradhat, hiszen nem káros, annak ellenére, hogy szar.

"a cigányság elnyomottságát ecsetelő, művészfilmnek álcázott szadesz-propaganda-szarok."

A cigányokat uszítja a magyarok ellen, ez társadalmi uszítás, vagyis betilthatóak. Elvileg.

Mondom, itt a módszertant kellene kidolgozni. A jog révén meg lehetne alkotni egy ilyen törvényt (Schiffer biztos tiltakozna). Megoldható, szerintem.

@-JzK-: ?

Deansdale 2025.11.16. 20:03:07

@Frederick2: "Az olyan mesekönyveket, képregényeket, filmeket és animációs filmeket, amik kamaszgyermekek körében népszerűsítik a nemváltást, tiltanám."

Hm, én elsősorban cigós, zsidós és hasonló témákra gondoltam ezügyben, amikor azon filóztam hogy kell-e tiltás. A buzulás eszembe sem jutott, lol. Öregszem :) Az világos, hogy gyerekeknek szóló könyvekben minden LMBTP szutykot tiltanék.

Amúgy van némi különbség, hogy ténylegesen a miatyánk racionális lehetőségeiről beszélünk, vagy arról hogy mi mit szeretnénk igazából, mert az utóbbi esetben viszonylag több balos degeneráltságot tiltanék, amire az MH-nak nincs reális esélye vagy jogalapja. Pl. a politikusok és/vagy konzervatívok elleni erőszakra buzdítókat simán lesittelném.

Frederick2 2025.11.25. 09:31:24

@Deansdale: A Mi Hazánk így kívánja megoldani az egészségügy problémáját:

„Mindegy, csak egészség legyen – tartja a magyar szólás, amely önmagában kifejezi, mennyire fontos az emberek számára az egészségügy, ám ez az elmúlt harminc év politikájában egyáltalán nem tükröződött. Az MSZP–SZDSZ-kormányok idején a forráskivonás volt a jellemző, majd ez 2010 után is folytatódott: redukálták a gyógyszerkasszát, a tb-járulékot adóvá alakították át, így azt bármire költhetik. A mindenkori kormányok közös felelőssége az egészségügy jelenlegi, katasztrofális helyzete.

A Mi Hazánk célja, hogy az egészségügyi ellátás rendszerét – annak folyamatos, átfogó javítása mellett – a társadalom döntő többsége számára hozzáférhetővé tegyük. Minden honfitársunk betegség esetén méltó körülmények között juthasson hozzá a hatékony, magas színvonalú egészségügyi ellátáshoz annak mindhárom szintjén (alapellátás/szakrendelő/kórház)!

Prevenció - Az egészség nem a kórházban kezdődik. Célunk egy olyan népegészségügyi stratégia megalkotása, amely növeli az egészségben eltöltött életévek számát, és csökkenti a megelőzhető halálozást. A meglévő szűrővizsgálatok kiterjesztése mellett az egészséges életmód kialakítását és fenntartását támogató programokat és jogszabályi környezetet kívánunk megvalósítani és kialakítani. A rendszeres testmozgás, az egészséges táplálkozás előmozdítását, a stressz, valamint a dohányzás és a káros mértékű alkoholfogyasztás visszaszorítását kívánjuk elérni összetett, több szektort is érintő változtatásokkal, például: az egészséges magatartás ösztönzése adó-visszatérítési kedvezményekkel, a dohányzásprevenció bevezetése az iskolákban, a munkáltatók támogatása a munkahelyi egészségfejlesztésben. Ahogy a mezőgazdasági fejezetünkben részletesen leírtuk, a magyar lakosság jelenleg rendkívül egészségtelenül táplálkozik. Megvalósítanánk mind a hazai termelők, mind pedig a multinacionális rablótőke extraprofit-elérése érdekében agyonvegyszerezett, silány minőségű élelmiszereinek magas szintű minőségellenőrzését az azonos elbánás elvének megfelelően. A világ egyik legegészségtelenebb és legelhízottabb társadalma vagyunk. A Mi Hazánk programja ezen a téren is komoly változásokat hozna, nem csupán egészségesebb, magyar élelmiszerekkel látnánk el a lakosságot, de gyermekkortól kezdve sokkal jobban támogatnánk a magyarság sportolási, testmozgási lehetőségeit is.

Egészségügyi dolgozók - Az egészségügyi dolgozók jövedelmének jelentős emelését szorgalmazzuk, azzal egyetértünk, ugyanakkor kiállunk a hálapénz elfogadásának szankcionálása mellett. Elfogadhatatlannak tartjuk azokat a visszásságokat, amelyek akár a béremelésben, akár a túlórák kifizetésében jelentkeztek. A világjárvány idején emberfeletti teljesítményt nyújtottak az egészségügyi dolgozók, eközben a kormány többször megalázta őket, és az intézményekben gyakran megnehezítették a mindennapjaikat a különböző adminisztratív intézkedésekkel. Az egészségügyben történtek valós bemutatását és kommunikációját akarjuk.

Alulfinanszírozottság: legyen végre vége! - Ha komolyan vesszük, hogy a magyar társadalom egészségi állapotán javítani szeretnénk, akkor nem lehet megspórolni az erre költött összeget sem. Nemcsak a betegellátást és a béreket kell megfelelő biztonsággal rendezni, hanem reálisan meg kell tervezni azokat az egyéb költségeket, amelyek hozzájárulnak a betegellátás színvonalának javításához, és ösztönözni kell a megelőzés és a szűrővizsgálatok elterjedését, hozzáférhetőségét, hiszen ezzel a szemléletváltással is rengeteg adóforintot tudunk megóvni.

Az alapellátás megerősítése kulcskérdés - Támogatjuk az egészségügyi intézmények korszerűsítését, új, modern intézmények felépítését és a vidéki rendelőintézetek, háziorvosi praxisok létrehozását segítő programokat. Az alapellátás megerősítését kulcskérdésnek tartja a Mi Hazánk, hiszen a betegek számára ez a megfelelő hozzáférés feltétele, másrészt az idejében észlelt és kezelt problémák számos későbbi nehézségtől óvhatják meg az érintetteket. A szakmai megerősítést is elengedhetetlennek tartjuk ezen a szinten, hiszen ez a leggazdaságosabb ellátás, és így tehermentesíthetjük a drágább, intézeti kezeléseket is. Ehhez szükségesnek látjuk egy országos szakmai intézet kialakítását, irányelvek bevezetését és számonkérését, az alapellátás minőségének folyamatos szakmai kontrollját és adminisztratív tehercsökkentését. A praxisközösségek orvosi és ápolói utánpótlás nélkül, önmagukban nem elégségesek az ellátatlan területek lefedésére. Az egyetemi évektől kezdődő életpályamodellekkel kívánjuk támogatni az alapellátók számát."

Frederick2 2025.11.25. 09:32:00

@Deansdale: A gyógyszerlobbi érvényesülése helyett egészséges embereket! - A Mi Hazánk megtesz mindent annak érdekében, hogy ne a gyógyszerlobbi érdeke érvényesüljön, hanem a valódi gyógyulás legyen a cél! Legyen szó a Covid elleni oltásokról vagy bármely más tünetek kezeléséről, a Mi Hazánk elkötelezett abban, hogy a rossz beidegződéseken változtasson. Nemzetközi összehasonlítások is igazolják azt, hogy a magyarok azok közé tartoznak, akik legtöbbször használnak indokolatlanul gyógyszereket, gyógykészítményeket. Ezekkel szemben elősegítjük a természetes gyógymódokhoz való visszatérést. Fontosnak tartjuk a támogatott gyógyszerek körének racionalizálását és a támogatások mértének alakítását a betegek szükségleteinek megfelelően, hiszen vannak betegek, akik már a pénztárcájukhoz mérten nem tudják megvenni az összes nekik felírt állandó gyógyszert.

Valós állapotfelmérést! - A lakosság egészségi állapotára vonatkozó egészségügyi és népegészségügyi adatforrások teljeskörűsége és részletessége hiányos, validitása több esetben megkérdőjelezhető. A Mi Hazánk szerint elengedhetetlen a lakosság egészségi állapotának alapos, teljes körű, a valóságot minél hűebben tükröző felmérése, hiszen akkor tudunk hatékony válaszokat adni a problémákra, ha egyáltalán ismerjük azokat. Így tudjuk hosszú távon is az élethez igazítani a rendszert. Továbbá ezen adatokat a lakosság számára is közzé kell tenni átlátható és a megértést segítő formában. Elfogadhatatlannak tartjuk például, hogy a védőoltások hatékonyságáról (beleértve
az intenzív osztályon kezelt betegek oltási státuszát) nem történik megfelelő tájékoztatás. A Mi Hazánk szeretné ezen adatokat is a lakosság részére közzétenni.

Védelmet és megbecsülést a mentősöknek! - Elengedhetetlen az infrastruktúra fejlesztése: mentőállomások építése, felújítása, korszerűsítése, valamint a gépkocsipark bővítése. Életszerű és teljesíthető elvárásokat lehet csak a mentősök elé állítani, így szükség van a területek emberléptékűvé alakítására, hogy hatékonyabb és gyorsabb legyen az érkezés. Különös védelmet kell élvezzen a mentősök biztonsága: az őket fenyegetőket sokkal súlyosabban kell büntetni, illetve felháborítóak azok a működési és ellátásbeli problémák, amelyek napi szinten akadályozzák őket a munkájukban.

Egészségügyi oktatás és képzés - Az egészségügyi pálya a mai állapotában nem vonzó, hiszen a kormány nem egységesen kezelte a béremelést az egészségügyben dolgozók esetén. Ezt az állapotot azonnal orvosolni kell, és az emelésben elmaradt dolgozók (pl. ápolók) bérét jelentősen növelni szükséges. A képzési rendszer átalakításával elérjük, hogy a jelentkező szakemberhiány megszűnjön: ösztöndíjrendszerrel és kiszámítható finanszírozással oldjuk meg a problémát. Felháborító, hogy az egészségügyi szakképzésben azokat a károkat, amelyeket az MSZP–SZDSZ-kormányok okoztak, a Fidesz sem állította helyre: mindkét nagy tömb mostohagyermekként bánt az egészségügyi szakképzéssel.

A műtéti várólisták és a szakrendelési előjegyzések csökkentése - Az elhibázott járványkezelés tovább növelte a műtéti várólistákat és az egyes szakrendelésekhez való hozzáférés idejét is. A jelenlegi finanszírozás nem ösztönzi az állami ellátókat teljesítménynövelésre, és lehetőséget hagy a magánegészségügy megerősödésének. A Mi Hazánk a megemelt állami alapbérekhez minimumteljesítési mutatókat rendelne (pl. műtéti számokat, szakrendelésen ellátott betegszámokat), és többletteljesítményhez kapcsolódó pluszfinanszírozással ösztönözné az ellátókat, hogy ne a magán-, hanem az állami szektorban vállaljanak inkább többletmunkát. A szakrendelési hozzáféréseket más eszközökkel is kívánjuk javítani, például a telemedicina megerősítésével.”

Frederick2 2025.11.25. 09:32:51

@Deansdale: Szerinted ezek a lépések pozitív változást idéznének elő a magyar egészségügyben?

Deansdale 2025.11.25. 11:02:30

@Frederick2: Ez rengeteg általános rizsa alig néhány konkrétummal, amivel részben egyetértek, részben nem. A gond az, hogy ebben a témában tényleg mindenki teljesen máshogy képzel el mindent, csak a végeredmény legyen utópikus :) Az én libertárius oldalam azt mondja, hogy az állam hagyja békén az emberek egészségét és szinte semmi ne legyen se tilos, se kötelező, ugyanakkor látom, hogy az emberek zöme funkcionálisan retardált, és ha csak rajta múlik akkor egyenesen a tepsibe dolgozza magát a táplálkozásával, mozgáshiányával, ésatöbbi. Ez egy viszonylag feloldhatatlan ellentét, és nem hiszem, hogy meg lehetne oldani azzal ha milliárdokat költenénk akár közvetlenül az EÜ-re, akár olyan programokra amik pl. iskolákban prédikálnak a dohányzás ellen. Amelyik gyerek cigizik az úgyis leszarja, meg amelyik nem, az sem azért nem, mert a suliban a vendégelőadó rendőr bácsi aszonta.

Szerintem abban lenne keresnivaló, hogy az élelmiszeriparból törvényileg kiszorítsuk a szart, csak persze az EU garantáltan elkaszálná. Ha én lenné a király szó szerint betiltanék minden nem természetes ételfestéket, a cukortartalmat korlátoznám pl. az üdítőkben, de az édesítőszerek között is rendet vágnék, csak az maradhatna ami nem káros. Aztán ha emiatt a kokakóla vagy társai gondban lennének, azt leszarnám. Az iskolai étkeztetést is áthangolnám szénhidrátszegényebbre, meg kitiltanám onnan a margarint, ésatöbbi. Ezeknek látom értelmét és hát ezek bizonyos értelemben "jogosan" tartoznak az állam hatáskörébe, nem úgy mint pl. a felnőtt emberek mozgásra ösztönzése, amire nincs állami jogkör. Bár persze az is pozitív lenne, csak arra nyugodtan lehet mondani, hogy hagyjon az állam békén a baromságaival.

Ettől függetlenül mondjuk - még mindig királyként - az összes állami támogatást átirányítanám a versenysportról a tömegsportra, mert kurvára semmi szükség arra, hogy párszáz kiemelkedő képességű és egészségű ember rokkantra gürizze magát milliárdokért miközben a jónép fotelból nézi őket. A női élsportolók szüljenek inkább fejenként 8-10 fitt, jó genetikájú gyereket, azzal fényévekkel többet tennének az országért, meg még saját magukért is, mint azzal hogy valamelyik olimpián 32 versenyző közül a 28. helyen végeznek véraláfutásból.

Az EÜ-vel a legfőbb gond szerintem a morál, és azt baromi nehéz helyretenni, hiába ölik a rendszerbe a pénzt. Mondjuk én alacsony szintekről kezdeném taszigálni a dolgokat, az ápolók fizetését emelném és elsősorban tőlük várnék magasabb teljesítményt, mert rengeteg dolog múlik rajtuk és ők vannak a legszarabb helyzetben, nem a már most is milliókat kereső sebész professzorok. A legelső és legfontosabb dolog talán az lenne, hogy építsük újra az elvárásokat, és legyen büntethető ha valaki nem teljesíti azokat, mondjuk ha egy fekvőbeteget nem forgatnak megfelelően és felfekvéses lesz akkor az ápolókat rúgják picsán mint a k*rvaélet, ne legyen elintézve a dolog annyival, hogy hátizé, hmmmmmmmmm. Persze emiatt sokan azonnal el is hagynák a pályát, ha a tettiknek következményei vannak az nem finom - ezért kellene emelni a fizetést, hogy azok kerüljenek oda akikben van felelősségérzet és képesek/hajlandóak normálisan dolgozni.

Az egyik fő gond, ahogy említettem, a morál, vagyis hogy az orvostársadalom fejébe beégett a hülyeség, hogy akármennyit is keresnek az kevés, ezért velük ki van baszva, úgyhogy ha kontármunkát végeznek vagy tetveskednek a betegekkel az "erkölcsileg indokolt". És hiába emelt fizetést a fityisz, semmi nem változott, nem mondták tömegesen a dokik, hogy ja, akkor most már jobban keresünk, jobban fogunk dolgozni is. Aki képes jól dolgozni az magánpraxist futtat és csak alibizni jár be a normál EÜ rendszerbe, vagy még inkább azért hogy onnan irányítsa a betegeket a magánrendelőjébe. Ezzel is biztosan lehetne valamit csinálni felülről, politikai eszközökkel, de még nem gondolkodtam rajta, hogy mit.

Mondjuk a felsőoktatási rendszer reformjával sokat lehetne enyhíteni a munkaerőhiányon, erről már máshol írtam.
megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/2025/08/14/mi_a_fene_az_a_bsc_msc/full_commentlist/1#c43015374

Frederick2 2025.11.25. 12:41:59

@Deansdale:

"az élelmiszeriparból törvényileg kiszorítsuk a szart"

"betiltanék minden nem természetes ételfestéket, a cukortartalmat korlátoznám pl. az üdítőkben, de az édesítőszerek között is rendet vágnék, csak az maradhatna ami nem káros."

"Az iskolai étkeztetést is áthangolnám szénhidrát-szegényebbre, meg kitiltanám onnan a margarint"

"az összes állami támogatást átirányítanám a versenysportról a tömegsportra"

"az ápolók fizetését emelném és elsősorban tőlük várnék magasabb teljesítményt"

"A legelső és legfontosabb dolog talán az lenne, hogy építsük újra az elvárásokat, és legyen büntethető, ha valaki nem teljesíti azokat"

Na, azért látom, neked is vannak konkrét ötleteid a témával kapcsolatban! :D Mondjuk én mindegyikkel egyetértek; tényleg egyikbe sem tudok belekötni! :)

Én úgy nagyjából osztom az MH egészségügyi politikáját. Kivéve azt, hogy állami pénzeket öljünk a prevencióra, mert az kimerülne annyiban, hogy a "drog/cigaretta/alkohol/a sok számítógépezés rossz, értem!" és a "sport jó, értem!", ennek meg tényleg semmi értelme! Sajnos az egészségtelen életmódra rá vannak szocializálva az emberek (vagy hát az emberek többsége), és igazából ezzel a szocializációval kellene kezdeni valamit!

Amúgy arra nagyon kíváncsi leszek, mit terveznek az MH-ok a digitális világgal. Ugye, az a programpont még nincs kidolgozva, az az új Virradat Programban lesz. Az kemény falat, nem lesz egyszerű!

A fiataloknak tartalmat gyártó youtuberek 24 órás live-ban népszerűsítik a szinte egész napos számítógépezést, egy olyan korszakban, amikor pszichológusok figyelmeztetnek arra, hogy már a napi 5-6 órás géphasználat is káros. Érdekes lesz, ahogy ezzel szembe megy majd az MH! (Ugye, ez már Dúró Dóra asztala!)

Deansdale 2025.11.25. 13:42:58

@Frederick2: "az egészségtelen életmódra rá vannak szocializálva az emberek (vagy hát az emberek többsége), és igazából ezzel a szocializációval kellene kezdeni valamit!"

Alapvető probléma, hogy még azok is képtelenek felhagyni a posztmodern életmóddal akik tudják hogy szar, és ha az állam megpróbálna erővel fellépni ezügyben, akkor kitörne a következő világháború. Ha pl. komplett betiltanák az okostelefon és tablet használatát 18 év alatt (ami amúgy racionális dolog lenne, sőt, az egyetlen megoldás a fiatalok megmentésére), hát nem csak az ellenzék háborogna, hanem a kormánypárti szavazók is. Enélkül viszont a civilizációnknak nagyjából annyi, még kb. 2 nemzedék és totál életképtelenné válik az emberi faj, vagy legalábbis olyan szellemi szintre süllyed ahol már mindegy is, hogy túlélünk-e.

valis47 2025.11.27. 05:10:58

@-JzK-: kuruc.info/r/2/295366/

A Fidesz alkotmánybírósága... kimondta, hogy az LMBTQP zászló elégetése (ami meg sem valósult, csak meghirdették) gyűlöletbűncselekmény. Ennyire vagyunk kisegítve velük.
Érdekes, Szájerné mint érintett, volt az egyetlen, aki ellenvéleményt írt.

Deansdale 2025.11.27. 07:45:28

@valis47: Igen erőteljes bizonyítéka a "jobboldal" kamuságának, hogy a baloldali bírókat sehol nem váltják le a világon, vagy ahol papíron igen, utána a "jobbos" bírók is balos ítéleteket hoznak. Az USA-ban a republikánusok szinte minden ítéletét megvétózza valami bíró, és gyakorlatilag szóba sem kerül, hogy esetleg ténylegesen lépni kellene valamit az aktivista bírók ellen. Magyarországon is ez megy, meg mindenhol máshol is ahol papíron konzervatív kormány van. A nemzetközi bírói szervezetekről meg ne is beszéljünk.

Lorrh 2025.11.27. 13:15:58

@valis47: egy bármilyen zászló elégetése, ami egy másik embercsoportot reprezentál, az már önmaga gyülöletet áraszt. Vedd le róla az lmbtq cimkét és helyettesítsd be bármivel. Mondjuk mihazánk zászló égetése.

Lorrh 2025.11.27. 13:18:07

@-JzK-: miért bánt ez téged annyira hogy emiatt kilépnél az EU-ból? Tudva hogy pl rengeteg magyarnak van nyugaton ingatlanja, munkája, élete. Akiket mind tönkretenne a kilépés.

-JzK- 2025.11.27. 13:38:59

@Lorrh:

Én nem azt mondtam, hogy az EU-ból való kilépést maximálisan támogatom, sőt fentebb épp azt írtam, hogy több érv van ellene, mint mellette, mindazonáltal az ilyen mocskosságok növelik a HUXIT melletti érvek számát.

Ez nem arról szól, hogy "engem bánt", ez a természetjogot az alapvető igazságérzetet sérti, ez a gyalázat törvénybe iktatása, lényegében a homoszexuálisok isteni státuszra emelése. Hogy jön ahhoz az EU, hogy egy ilyen nemzeti hatásköre tartozó kérdést ilyen módon megkerül, és ilyen undorítóságot törvényre emel? Innentől fogva elég lesz a homároknak besétálni egy buziházasságista ország nagykövetségére Pesten, aztán mehet a lagzi. Ezzel az egész országot alázzák meg.

Ez nem "gyűlölet", hanem a "sacra ira" megnyilvánulása, ugyanis az ember gyomra kifordul ettől.

-JzK- 2025.11.27. 13:45:10

Na megint akcióznak a gendermániás kis "barátaink":

actionnetwork.org/forms/vezessek-be-a-beleegyezes-fogalmat-a-szexualis-eroszak-jogi-meghatarozasaba

Ezt tartják követendő példának:

"A francia törvény szerint a beleegyezés csak akkor érvényes, ha szabad, egyértelmű és bármikor visszavonható; a bíróság pedig nem az áldozaton kéri számon a beleegyezés hiányát, hanem az elkövetőnek kell bizonyítani annak meglétét."

Szóval dobjuk ki az ártatlanság vélelmét, hogy a bűnösség bizonyítása a vádat terheli, és vezessük be a bűnösség vélelmét, fasza ötlet!

Mérő Vera sem nyugszik:
merovera.substack.com/p/a-siras-nem-eleg - azt írja

"A konszenzuális szex feltétele a lelkes, kifejezett beleegyezés. Hogy ugyanannyira akarjuk, mint a másik. Minden, ami ennél kevesebb, nemre, korra, társadalmi státusra való tekintet nélkül: erőszak."

Mármint ki szerint? Ki állapította ezt meg? Mert nem a törvény az biztos. "UGYANANNYIRA" kell akarni? Akkor ha az asszony nagyon akarja, a férfi meg épp úgy van vele, hogy "üsse kavics, végülis miért ne", akkor ő is meg van erőszakolva, asszonynak meg 8 év börtön? Azért ez elég erős elgondolás, a fél ország a börtönben lehetne.

Az a baj, hogy ha össze-vissza tágítják az "erőszak" fogalmát, abból csak egy káosz, és a nem túl kívánatos amerikai woke opression olympics kultúra lesz: "Az a férfi ott 20 év megfogta a fenekem a liftben" --> 10 millió dollár. Bizonyíthatóság, jogbiztonság, ártatlanság vélelme meg ahogy angliánusok mondják "due process of law" meg "beyond reasonable doubt", az mehet mind szépen a kukába.

Ezt a "azért nem ellenkezett, mert lefagyott" kártyát nem kéne lépten-nyomon automatikusan bedobni valamennyi ügyben, ez lényegében azt tételezi fel, hogy minde nő mulya, mindennemű önálló agency nélkül. Ne mossuk már egybe a noszogatást, "nyomulást" az akaratmegtörő (vis absoluta) kényszerrel, mert egészen más kategória. Az, hogy valaki mulya, az nem jelenti azt, hogy "lefagyott".

Deansdale 2025.11.27. 14:29:57

@-JzK-: Erről inkább nem fejtem ki a véleményem, mert nem tűrne nyomdafestéket. Csak annyit teszek hozzá, hogy amikor migránsok tömegesen erőszakolnak gyerekeket, akkor az ilyen Mérő-féle humanoid májmételyek mindig mentegetik az erőszakolókat, és próbálják egyúttal a fehér férfiakat mocskolni.

Deansdale 2025.11.27. 14:39:51

@Lorrh: Szerintem az államnak semmi köze ahhoz, hogy ki kit gyűlöl, ez alapján embereket megbüntetni hajmeresztő ostobaság és visszaélés a hatalommal. Az még inkább, ha arra hivatkoznak, hogy valakinek az érzései meg lettek bántva. Jaj, a szegény melegek megsértődnek ha valaki színes zászlót éget, hát börtönbe vele... Jézus, bazmeg.

Ráadásul mindig szelektív, hogy az állam szerint kit lehet gyűlölni és kit nem, érdekes módon pl. a legtöbb nyugati országban a helyi nemzetiséget gyűlölni abszolút rendben van, és szabad gyűlölni a fehéreket, fériakat, heterókat, keresztényeket, ésatöbbi. Persze ezeknek általában nincs zászlaja, de pl. mikor egy-egy migráns templomot gyaláz vagy gyújtogat, azt sem kezelik gyűlöletbűncselekményként, mert csak.

valis47 2025.11.27. 17:38:44

@Lorrh: Azért aligha ítélnének el valakit. A nemzeti zászló égetését van ahol szintén védi a jog, van ahol nem, van ahol bűncselekmény. Nálunk utóbbi. Egyéb jelképeké, mondjuk egy Fradi-zászlóé nem bűncselekmény nálunk sem.
Viszont garázdaságnak vagy uszításnak minősíthetik más jelképek "meggyalázását" is, ez tény. Bacsa-Turnert utóbbi jogcímen ítélték felfüggesztett börtönre.

Fuluska 2025.11.27. 22:43:48

@-JzK-: Mérő Vera a "Karl Marx hasonmásversenyen" elért, örökös dobogós helyezést kivívó - Mérő László - lánya?! Ha igen, LOL :))

Frederick2 2025.11.27. 23:02:03

@Lorrh:

"egy bármilyen zászló elégetése, ami egy másik embercsoportot reprezentál, az már önmaga gyülöletet áraszt."

Egy olyan szervezetről beszélünk, ami ezt teszi egy egykori gyönyörű fiatal lánnyal:
szentkoronaradio.com/blog/2020/04/08/szep-lanybol-csunya-fiu/

Amióta az LMBT "transznemű" szárnya gyermekek, kamaszok és fiatal felnőttek életét teszi taccsra, a nemi identitásuk összezavarásával, hormontablettákkal, pubertásblokkolókkal, nemváltó műtétekkel, engem az sem érdekelne, ha valaki (mondjuk egy felháborodott tömeg) ököllel verné ezeket az LMBT-patkányokat.

Frederick2 2025.11.27. 23:07:52

@Deansdale: Az LMBT tele van gyermekbántalmazó szörnyetegekkel (pl. Osváth Zsolt). Örüljenek neki, hogy az egész atrocitás a zászlóégetésig jut. Ha rajtam múlna, több napra kalodába húznám az összes olyan "szivárványszínű" pedagógust és aktivistát, aki belemagyarázza egy a saját nemiségével még csak ismerkedő kamaszba, hogy "rossz testbe született".

Deansdale 2025.11.28. 07:24:56

@Frederick2: Ebből is látszik, hogy a fityisz csak a saját reklámbrossúrái szerint konzervatív, mert ha tényleg azok lennének akkor sokkal drasztikusabban lépnének föl az általad is leírtak ellen, és leszarnák hogy a jogvédők mit hápognak idehaza vagy külföldön. Sőt, adott esetben a "jogvédők" ellen is fel kellene lépni, tulajdonképp ők a veszélyesebbek.

Frederick2 2025.11.28. 07:39:57

@Deansdale: Mostanában megint néztem és hallgattam Schiffert, s az egyik beszélgetés során mondott érdekeseket az öreg.

Schiffer szerint: a woke a társadalom 5%-át teszi ki, ugyanakkor a fővárosban, Budapesten a legerősebb. A woke hiába képviseli a társadalom töredékét, nem lehet félvállról venni, mivel képes volt főpolgármestert adni Budapestnek (Karácsony Geri). Szerinte pártpolitikai vonalon a Kutyapárt képviseli most a budapesti woke intellektuel szubkultúrát (régen a Momentum, de ők az utolsó választáson a Gyurcsánnyal való szövetséggel kicsinálták magukat). Ugyanakkor úgy véli, a Karácsony Gergely körül tömörülő értelmiségi társaság a legfőbb bázisa a woke "baloldal"-nak. (Azért gondoljunk csak bele, mekkora szerepe volt Karácsonynak az ezévi Budapest Pride megszervezésében.)

Én csak annyiban egészíteném ki, hogy SZERINTEM (tévedés joga fenntartva) ma a woke szubkultúra bástyái a Gulyás Marciék (Partizán), Jámbor Andrásék (Mérce), Pogátsa Zoltánék (Új Egyenlőség), Kovács Gergőék (Kutyapárt), Karácsony Gergelyék (főpolgármesteri bázis) és a fő LMBT-lobbi szervezet, a Háttér Társaság.

Ha ezeket sikerülne kiebrudalni az országból, nagy valószínűséggel nem szűnne meg a hazai woke, de jelentősen meggyengülne.

Lorrh 2025.11.28. 08:35:42

@Deansdale: "Szerintem az államnak semmi köze ahhoz, hogy ki kit gyűlöl"
Csinálják a négy fal között és akkor okés. mint a buzulást :-)

Deansdale 2025.11.28. 08:41:12

@Frederick2: Jó összefoglaló, de ez "csak" a felnőtteknek szóló rész, a fiatalok szerintem instán és tiktokon néznek mindenféle baromarcokat, oppardon influenszereket, akik becsatornázzák őket abba hogy a későbbiekben az általad felsorolt szarságokkal programoztassák magukat. Szóval ha én lennék a király a gyerekek körében népszerű influenszereket is elvitetném éjszaka a fekete kocsival :)
süti beállítások módosítása