HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

Az öngyilkosság egy különösen bizarr formája

2021.05.03. 09:00 Deansdale

Az a nyugati civilizáció halála, hogy a "csendes tömeg", azok a normális emberek akik nem mennek az utcára zavarogni a népük vagy a kultúrájuk védelmében, de állítólag ott vannak és nem nézik jó szemmel a libsizmust, a migrációt, az iszlámot, stb. még arra sem képesek, hogy lemondják a kurva netflixet, így ők maguk pénzelik a saját kiirtásukra irányuló propagandát. Annyira debillé vagyunk kényelmesedve, hogy nem vagyunk hajlandóak abbahagyni a népirtásunk pénzelését, mert akkor lemaradnánk valami új filmről vagy játékról. Így bizonyos értelemben meg is érdemeljük a várható következményeket.

Isszuk a coca-colát, maradunk a tékomnál miután szerződést bont Ákossal, fizetjük az HBO-t, vesszük a nike cipőt, beülünk a disney mozira. Közben ezek a cégek dollármilliárdokat költenek a fehér faj elleni gyűlölet szítására, például a critical race theory terjesztésével, dehát na - túl fárasztó lenne alternatívákat keresni, feloldani régi berögződéseket, életmódot változtatni, neadj'isten engedni az elvárásokból.

S még mielőtt valaki azt mondaná, hogy borzasztóan eltúlzom a dolgokat, felhívnám a figyelmet a "népirtás 10 szakasza" nevű elméletre, ami arról szól, hogy hogyan szokás előkészíteni az ilyesmit, és az USA-ban már jócskán a 6. szakasznál tartanak a fehér faj ellen. Mostanában az utca embere, illetve pardon, az utca négere már simán a kamerába mondja, hogy irtani kellene a fehéreket. Miért is ne, hiszen tele a feje fehérgyűlölő hazugságokkal és propagandával, amit a netflixek, disney-k és HBO-k pumpáltak oda szándékosan.

Innen már nincs messze...

91 komment

Címkék: szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frederick2 2021.05.03. 12:18:21

"még arra sem képesek, hogy lemondják a kurva Netflixet"

"Isszuk a coca-colát, maradunk a tékomnál miután szerződést bont Ákossal, fizetjük az HBO-t, vesszük a nike cipőt, beülünk a disney mozira."

Csakhogy te többet követelsz a többségtől, mint a Netflix, az HBO, a Coca-Cola, a Nike, a Disney elutasítása.

Amit követelsz tőlük: az a fogyasztói társadalom elutasítása!

Ugyanazt, amit a Harcosok Klubja.

Vagyis a lehetetlent!

Deansdale 2021.05.03. 12:27:58

@Frederick2: Ihatsz más cukros löttyöt és vehetsz más márkájú cipőt... Nem arról beszélek, hogy legyen remete az ember, csak hogy milyen borzalmas ha még azok az emberek is, akik TUDJÁK hogy mi történik körülöttünk, túl elkényelmesedettek ahhoz hogy ne pénzeljék tovább a kultúrmarxista úthengert.

csi szi 2021.05.03. 13:25:56

Ha valakinek még kétségei lennének a hazai "demokraták" felől:
kuruc.info/r/2/227964/

Wildhunt 2021.05.03. 14:18:58

@Deansdale: jelentem a watchmen sorozat után lemondtam az hbo-t, a seggrázós után a netflixet, más TV nem volt. Az üdítő problémát az asszony kezeli, aki egész évi adag gyümölcsöt rak be különböző formákban. Márkás cuccokat meg elvből nem veszünk.

Frederick2 2021.05.03. 14:58:50

@Wildhunt: Akkor Ön jó katona. Már fel is terjesztettük Önt az őrmesteri pozicióra. Örül neki?

Deansdale 2021.05.03. 15:06:53

@Frederick2: Egész pontosan mi a problémád?

Deansdale 2021.05.03. 15:07:26

@Wildhunt: Hál'istennek vannak még normális emberek. Furcsa, hogy ez mennyire ritka manapság.

Deansdale 2021.05.03. 15:18:11

@Frederick2: Gondolom a cikkben linkelt, a netflixre vonatkozó videót nem nézted meg, mivel angol és hosszú, úgyhogy elmondom, A Hold árnyékában c. netflix saját gyártású produkcióról szól, aminek az a lényege, hogy egy hős néger nő a jövőből visszajárva halomra öl fehér embereket. A film üzenete az, hogy ez jó, mert Hitlert is jó lett volna gyerekkorában megölni, és hát a fehérek között terjed a "szupremacizmus", szóval nem csak hogy mindenkit le kell mészárolni aki érintett ezügyben, de a családjukat és barátaikat is, mert ki tudja, hátha ők is "fertőzöttek". És semmi morális dilemma vagy ilyesmi, egyszerűen csak arról szól a film, hogy színeseknek fehéreket mészárolni jó.

Ha bármilyen más kontextusban forgatták volna le ezt a filmet, a készítői MÁR BÖRTÖNBEN LENNÉNEK. El tudod képzelni mit csinál ez a film a sok kretén néger agyával, főleg a fiatalokéval?

És messze nem ez az egyetlen ilyen netflix-gyártmány, havonta legalább egy ilyen kijön.

Frederick2 2021.05.03. 15:34:17

@Deansdale: A problémám a gyermeteg dicsekvés.

Én sem nézem a "Mi kis falunk" c. magyar sorozatot, mert az alkoholizmust egy vidám, jópofa, szórakoztató tevékenységnek mutatja be. Ami hazugság. A múlt évben két alkoholista ismerősöm is az életét vesztette az alkoholista életmódja miatt. Az egyikük egy nő, mindkét veséjét és a máját is szétcseszte a túl sok alkohol. Vagyis nem nézem a "Mi kis falunk" c. sorozatot, meg az RTL Klubot sem.

Ettől nagylegény vagyok? Írjam én is oda, hogy "jelentem", és zsebeljem be a dícséretet, hogy "normális" vagyok? Szerintem ez nem érdemi cselekvés, hanem lófasz!

Nem, egyáltalán nem vagyok büszke, hogy nem nézem a "Mi kis falunk"-at, és az RTL Klubot. Szégyenérzetem sincs. Se büszkeség, se szégyen. Egyszerűen nem nézem, és kész! Akik készitík az ilyen szennyet, azok meg szarnak a fejemre!

És most nem a személlyel van bajom (Wildhunt). Hanem a cselekvés illúziójával.

"a seggrázós után a netflixet"

Wildhunt is a Cuties-ra gondolt. Amelyet egy tiltakozási akció után vett le a Netflix a műsoráról.

És itt van a kulcsszó: tiltakozási akció.

Az, hogy nem nézem a Netflix-et, meg nem fogyasztom a többi cég termékét, nem valódi megoldás. Itt cselekvésre, vagyis akciókra lenne szükség. Tiltakozás, tüntetés, peticiózás, folyamatos ellenpropaganda.

Azzal, hogy nem fogyasztok, azzal csak magamnak teszek jót. De semmit sem teszek, hogy jobb legyen a környezetem.

Igazából a cselekvés illúziójának szóltam be, nem a személynek.

GABOR2 2021.05.03. 15:36:22

Igazából sok minden elkezd haldokolni amihez az SJW-k hozzányúlnak, pl. a képregényes cuccok.
Sok SJW projekt azzal jár, hogy csődbeviszi a céget amibe beülnek.

Vannak viszont cégek amik túl nagyok hogy csak úgy csődbemenjenek, mert eleve már nem attól függ a jövedelmük nagy része, hogy valami új dolgot kitalálnak ami kell az embereknek. Pl. Google teljesen mindegy, hogy nem talál fel szinte semmit ami kell az embereknek, mert a hírdetésekből több mint elég pénzük van finanszírozni a kudarcokat. Vagy ugye ott van, hogy minden legyen felhős, vagyis hogy ugyanazért fizess örökké vég nélkül.

De ha ez se lenne elég akkor adnak a cégnek jegybanki mentőpénzt; ezért is mernek felhasználókat szidni, majd a jövő nemzedék számlájára kiállított jegybanki segítségpénzzel finanszírozzák a kultúrháborújukat.

Nemrég olvastam, hogy azzal álltak elő SJW képregény "művészek", miután kb. senki se veszi a termékeiket, hogy nyilvánítsák a tevékenységüket kutatás és fejlesztésnek, hogy ne számítson a profitbevétel és kapjanak erre hivatkozva is pénzt; szerintük amit csinálnak az igenis gondolatkísérlet.

Szóval én hallok rengeteg olyan történetet, hogy igenis bezuhan a profit... de kipótolják.

Hogy mást is mondjak, ugye elkezdte nyomatni a BLM dumát az NBI és ott is nagyon durván bezuhant a nézettség és így a reklámjövedelem, de a Öscar díjátadónál is vannak adatok, hogy pont amikor jött volna az "oktatás" a színészek részéről sok-sok millióan elkapcsoltak és idén most először bezuhant a nézettsége tízmillió alá és ezzel több mint 60%-ot vesztett a tavalyi nézettséghez képest.

Szóval van sok ilyen történet, de ugye a világ vagyonának 90% nagyon kevés ember birtokában van, ráadásul ezek elintézik, hogy még ezen felül adófizetői pénzből fizessék a programmjaikat és most eldöntötték, hogy lesz@rják a veszteségeket, akkor is keresztül verik a dolgokat. Régebben ha csak egy százalékot is összement egy cég, rögtön rúgták ki a vezetőt, az hogy bevállalják, hogy ilyen 50%-okat zuhanjon a profitjuk mutatja, hogy ezt a tulajdonosok jóváhagyásával teszik, az ő programmjukat hajták végre, ez másként nem is lehet.

GABOR2 2021.05.03. 15:41:25

@Frederick2: Sok embernek kell csinálni egyszerre és az már hatásos lenne. Ehhez viszont kéne koordináció és elszántság. De mivel látszik, hogy bevállalnak ilyen 50%-os veszteségeket is, nem lenne egyperces menet.

Viszont ha állandóan menne a bojkott végül nem bírnák ki túl drága lenne, legalábbis ha elzárják emellett a jegybanki pénzcsapot.

GABOR2 2021.05.03. 15:42:12

@Frederick2: Levette? Ezt nem is tudtam; biztos vagy benne?

csi szi 2021.05.03. 15:44:56

@Deansdale: A 13% négerrel akarják kiirtatni a fehéreket? Vagy csak egymásra akarják uszítani a népségeket?
A zsidóknak (jó, a befolyásos rétegüknek, mert az általad linkelt Ami Horowitz is az például) beteg az agyuk, az nem vitás, bár kétségtelenül okosak, és nagyon tudatosan csinálják mindezt. Csak nem tudom miért hiszik, hogy a gólem nem fordulhat a létrehozója ellen.
A globális folyamatokba beleillesztve egyetlen magyarázatot tudok elképzelni: a világ legfontosabb statisztikai görbéjének nevezett afrikai népességrobbanás következtében előálló 1 milliárd vagy több felesleges fekete-afrikait akarják áttelepíteni majd az északi félgömb országaiba a "humanizmus" nevében, ehhez készítik elő a talajt. Csak kérdés, mi lesz velük ekkor? Miért gondolják, hogy a kezükben maradhat az irányítás? Ők maguk is négerré válnak majd? Hiába nem tekintik magukat fehér embernek (akik nekik mind potenciális új Hitlerek, ahogy leírtad), a néger nem fog különbséget tenni. Vagy csak egy akkora mészárlást készítenek elő, ami után 90%-kal csökken a népesség. Könnyen belátható, hogy miután a donáthanna- és csehkatka-félék behoznak az EU-ba mondjuk 300 millió afrikai klímamenekültet, kő kövön nem fog maradni záros határidőn belül. Kaja sem lesz nekik elég, miután felfaltak minket és egymást.

GABOR2 2021.05.03. 15:53:16

@csi szi: Ez előkészítés... kell hozzá az állapot, hogy normálisnak tünjön amikor majd megtörténik. Ehhez idő kell... és ahogy halad az idő egyre kevesebb lesz a fehér és egyre örögebb + a latinók sokkal többen vannak mint a feketék.

Ők pedig szépen majd eltudnak húzni bárhova a Földön, vagy ami még jobb... egyszerűen akik majd írányítani fogják a fehérek ellen a tömegeket egyszerűen a zsebükben lesznek.

Nem hallottatok most a BLM alapító vezetőról, akinek hirtelen lett három háza, mind többet ér mint egy millió dollár? Amikor kérdezték, hogy lehet ez, csak nem ellopja a BLM pénzét, a kérdés feltevést a fehér felsőbbrendűség támogatásának nyilvánította.

"Marxist BLM leader buys $1.4 million home in ritzy LA enclave"

nypost.com/2021/04/10/marxist-blm-leader-buys-1-4-million-home-in-ritzy-la-enclave/

A vezetőket szépen majd kifizetik a milliárdosok, hogy őket kivételnek tekintsék. Sztálinnál ez nem sikerült, de sok mindenki másnál igen.

Frederick2 2021.05.03. 16:01:04

@GABOR2: Sajnos tévedtem. Az előzetesét meg egy posztert szedtek le, nem magát a filmet. Viszont tiltakozás, peticiózás és lobbizás van ellene. Aminek hatására elérték, hogy rengeteg előfizető leiratkozzon a Netflix-ről. Vagyis van cselekedet, aktivitás, akciózás. Nem csupán duma.

Frederick2 2021.05.03. 16:09:02

@csi szi: Itt a retorikatanár! Jön segíteni! :)

"A zsidóknak (jó, a befolyásos rétegüknek"

Na, működik az önkorrekció? Bár még van mit finomítanod. A zárójelezés nem kell. Teljesen felesleges.

Figyelj, segítek!

"A zsidóság befolyásos rétegének, a neoliberális-neomarxista zsidóknak, mint az általad linkelt Ami Horowitznak is, beteg az agyuk, az nem vitás, bár kétségtelenül okosak, és nagyon tudatosan csinálják mindezt."

Csak csiszolgatni kell a retorikát, és készen is lesz a fasza kis rendszerkritika!

Alter_Ego 2021.05.03. 16:18:27

Dean, szerintem az lehet a probléma, hogy nem működnek ezek az író képek, amelyekkel most próbáltál meg kommunikálni. Nem működnek, mert a "modernitásról" és a fogyasztó társadalom által nyújtott kényelemről sokan nem akarnak lemondani. A márka-bolondéria és a televíziózás az utóbbi időkben egyre csak romló minősége számomra nem képvisel semmilyen nehezen elengedhető értéket, de a cocacoláért még én is rajongok. :) Van aki meg a HBO-ért... még akkor is, ha egyébként kritikus kultúra- és médiafogyasztó.

Szóval azt a kulturáls küzdelmet, amről beszélsz, egyszerűen nem lehet a fizikai bojkott irányából megvívni, csak kulturális irányból. Elő kell állítani azt a kompetitív kulturális tartalmat, és azt a kritikát, amely kiszoríthatja az embertelen szemetet, ami ellen te is állást szeretnél foglalni.

Nem nagyon van más lehetőség, mint hogy meg kell írnod annak a filmnek a kritikáját... Még akkor is, ha egyszerűbb lenne, ha mindenki lemondaná a Netflix-et, sőt kidobná a TV-jét...

Deansdale 2021.05.03. 16:42:09

@csi szi: "A 13% négerrel akarják kiirtatni a fehéreket?"

Egyrészt nem, a többi színest is megpróbálják bevonzani a buliba, és sokaknál sikerrel is járnak - az araboknál és dél-amerikaiaknál elég könnyen, de már az ázsiaiaknál is sokat haladtak. Rohamosak a demográfiai változások, a fehérek pillanatokon belül kisebbségbe fognak kerülni, és onnantól szívhatják a fogukat.

Másrészt ezt az egészet nyilván nem úgy adják elő, hogy na most akkor hajrá, fajháború, hanem lassú és kitartó propagandával hintik az ideát, hogy a "széljobbos" fehérek a legnagyobb veszély ami a világot fenyegeti,
www.foxnews.com/us/homeland-white-supremacy-lethal-threat
ami ellen sürgősen és drasztikusan lépni kell,
www.bitchute.com/video/cO5Iq2g63hsW/
ugyanakkor a "széljobb" definícióját már rég a felismerhetetlenségig higították,
eu.usatoday.com/story/opinion/2021/02/15/capitol-riots-have-lasting-impact-domestic-terrorism-column/6709778002/
így gyakorlatilag máris ott tartunk, hogy az átlag alatti IQ-jú tömegek fejében nagyjából az a kép él, hogy minden fehér rasszista, ezért tulajdonképp nem lenne rossz ötlet kiirtani őket. Lásd a cikkben is linkelt videót amin a BLM aktivisták PONTOSAN ERRŐL BESZÉLNEK.

Szóval nem az az elképzelésem, hogy valami Hitler-utánzat holnap kirobbantja a háborút és hadba küldi a színeseket a fehérek ellen, hanem hogy egy tervezett-szervezett folyamat közepén tartunk, aminek a célja a fehér faj dehumanizálása mindenki más szemében, illetve a terep előkészítésa bármi durvábbra, ami majd a jövőben fog történni.

Hogy általánosságban a zsidók mit gondolnak azt nem tudom, szerintem zömében ők is az árral úsznak és nem gondolnak a jövőre, ugyanúgy ahogy mindenki más. Az elit viszont szarik arra ha a nyugat bedől, ellesznek ők a privát szigeteiken, de uralkodhatnak majd úgy is ahogyan most az arab kalifák. Ostoba tömegeket könnyű ésszel ÉS erőszakkal kordában tartani...

Frederick2 2021.05.03. 16:58:09

@Alter_Ego: @Deansdale:

"Nem nagyon van más lehetőség, mint hogy meg kell írnod annak a filmnek a kritikáját..."

Puzsér már el is végezte a feladatot. :)

hang.hu/publicisztika/2019/11/25/a-preventiv-gyilkossag-etikaja/

Deansdale 2021.05.03. 17:07:26

@Alter_Ego: Értékelem a segítő szándékot, de szerintem egy kicsit félreértesz. Nem az a bajom, hogy a sokféle lehetséges ideológia közül valamelyik nem tetszik, és ezért bojkottálni szeretném. Ahogy a cikkben is leírtam, HALÁLOS KOMOLYSÁGGAL, ezek fajirtást készítenek elő, afféle Goebbels-i fajirtó propagandát sugároznak a világba, csak ők nem a zsidók, hanem a fehérek ellen. Frednek címzett kommentemben elolvashatod pl. a netflixes film sztoriját, aminek a fő tanulsága hogy színeseknek random fehéreket mészárolni JÓ.

EZ NEM NORMÁLIS.

Egy normális társadalom azonnal kivetné magából az ilyesmit, és a miénk is megteszi, ha bármi más kontextusban adják elő, csak sajnos a fehér faj ellen uszítani per pillanat nemcsak szabad, de egyenesen sikkes. A nyugat multinacionális cégeinek egy része tömény fajirtó propagandában utazik, csak mivel a fehérek ellen teszik, ezért ők a védettek és azt picsázzák el aki tiltakozik.

És amiről végső soron a cikkem szól, az még csak nem is az, hogy széles társadalmi bojkottal akarnám térdre kényszeríteni ezeket a cégeket, mert erre úgysincs semmi remény. Csak azon merengtem, hogy még azok is tovább pénzelik ezt a fajirtó propagandát, akik amúgy tudják hogy az - mert megszokták, mert kényelmes, mert előnyökkel jár. Ez az ami nekem egy kicsit már sok.

Ja, és ne gondold hogy elvesztettem a kapcsolatom a valósággal, minden egyes szavamat linkek tucatjaival tudom megtámogatni. Itt van egy véletlenszerű, tessék: a feka egyetemi tanár(!) és író Ben Philippe interjút ad a kanadai állami tévének az új könyvéről, amiből élő adásban felolvasnak egy részt, melyben Philippe arról fantáziál, hogy a faji megbékélés nevében(!) egy szobába csal egy csomó embert, és ott elgázosítja, megöli őket. Mert fehérek.
moonbattery.com/they-are-now-talking-about-gassing-whites/
És ott tartunk, hogy ez normalizálva van, ilyen emberek tanítanak az egyetemeken és nyilatkoznak a sajtónak, ami ünnepli őket, és még csak meg sem kérdőjelezheted hogy mi a f*sz ez, mert téged meszelnek el. A műsorvezető ELNÉZÉST KÉRT a néger faszitól amiért "annak olyan világban kell élnie hogy így érez". Érted? Nem az a reakció, hogy fajirtást tervezni csúnya dolog, hanem hogy szegény fajirtónak milyen rossz, mert a fehérek annyira gonoszak. A KANADAI ÁLLAMI TÉVÉBEN.

Nem én találom ki ezt az egészet, csak nyitott szemmel járok a vakok tömegében. Persze Mo-n keveseknek van lehetősége tájékozódni ezekről, dehát na, nem is hibáztatok senkit a tájékozatlansága miatt. Csak ne engem nézzenek hülyének mikor olyat mondok amiről még nem hallottak...

Deansdale 2021.05.03. 17:21:59

@Frederick2: Puzsér, mint általában a naív segghülye kretének, tlejesen lefosztja a filmről a KONTEXTUST, úgy értékeli mintha egy normális világban normális filmkészítők gyártották volna jó szándékkal, ami kicsit félrecsúszott. Ennyi erővel goebbelsi filmeket is értékelhetne ugyanígy...

"Izgalmas felvetéssel dolgozik a Goebbels gyártásában készült sci-fi, A hold árnyékában."

Hja. Sajnos ez nem így működik, b+.

Puzsér, innen üzenem, hogy vagy nagyon hülye vagy, vagy nagyon gerinctelen. Csókoltatlak!

A netflix ontja magából a kultúrmarxista kritikus fajelméleti (critical race theory) mocskot, kivétel nélkül olyat, ami a fehérek ellen uszítja a színeseket (többnyire a négereket). Ennek egy perc alatt utána lehet járni, ha valaki kételkedne - itt egy kiindulópont:
www.wonderlandmagazine.com/2020/06/08/best-netflix-films-documentaries-race-racism/
(angol)

És ez messze túlmutat azon az egyszerű takonygerincűségen, hogy a netflix kvázi minden filmjében színesek a hősök és fehérek a gonoszak, ezt már majdnem megszokta az ember, csak unalmas. A gond az, hogy szándékos gyűlöletkeltő propagandát nyomatnak, olyan filmeket amik arról szólnak, hogy a létező USA-ban a gonosz fehér elnyomás ellen a hős fekáknak fel kell lázadnia, ERŐSZAKKAL. A hold árnyéka hülyeség tökéletes példa erre. Ha 1980-ban jelenik meg a film japánban, akkor Puzsér kritikája teljesen érthető lenne. De a film 2019 USA-jában jelent meg, egyértelmű BLM-áthallások vannak benne, és nem filozófiai vagy etikai alapon közelít meg egy kényes kérdést, hanem egyértelműen támogatja az ötletet, hogy a fekák fehéreket irtsanak. Nem elvi síkon, hanem a való életben, a jelenben.

Amit Puzsér összehord az mind értéktelen hablaty, ahogy fentebb írtam is, mintha a náci propagandafilmekről beszélne úgy az 1930-as évek Németországában, mintha az csak valami általános filozófiai fikció lenne.

Murometz köztársasági elnök 2021.05.03. 17:24:05

@GABOR2: figyelj picit: volt az a történet, hogy orbán államosította a szocik alatt összegyűjtött magánnyugdíjat, ami egyéni emberek számláin levő pénzek voltak. Most azt hagyjuk, hogy ti szerintetek az nem volt igazságos, meg fenntarthatatlan volt stb... hagyjuk a porhintést mert nem közgazdaságilag elemzem most. Itt egy a lényeg: az egyénnek be kellett ballagni a TB-hez és egy papíron nyilatkozni hogy ő nem adja be és megmarad a sajátjának az addigi megtakarítása.

Na erre sem voltak képesek az emberek, ennyi minimális ön érdek érvényesítésre sem. A saját konkrét pénzük érdekében.

Na ezektől a birkáktól várod hogy összefogjanak a kóla meg a netflix ellen? A kóla mindig is ott volt a cébéában a polcon, miért is ne venné azt onnan le?

Elképesztő naiv ez a poszt is meg a kommentek is.
Mert sajnos tök igazatok van a témában, de a tömegek birkák és kész.

Deansdale 2021.05.03. 17:30:08

@R .: "Elképesztő naiv ez a poszt is meg a kommentek is.
Mert sajnos tök igazatok van a témában, de a tömegek birkák és kész."

Valahol el kell indulni.

GABOR2 2021.05.03. 18:04:43

@R .: Ez helyzetelemzés.

Talán nem is a tömegekkel van a legnagyobb baj... úgy értem Deansdale is arra jutott és szerintem is így van, hogy a legtöbb ember arra van desztinlva, hogy... kövessen valamit. És annyira ezt kell tennie, hogy akár rossz célokat is követ, de kövessen valamit közösségbe... Talán inkább valamiért a megfelelő vezető az aki nem tud előbújni valamiért...

Azon kéne gondolkodni, hogy lesz olyan vezető akit inkább követnének.

Talán ennek az egyik megfejtése a sok pénz... ami a másik oldalon van közel limit nélkül.

Valami hasonló erős kell a jobboldalon is.

Murometz köztársasági elnök 2021.05.03. 18:27:42

@GABOR2: NE éljünk még abban az illúzióban, hogy majd jön egy jó vezető és akkor boldogság lesz. Egysemélyek már nincsenek. A háttérhatalom, vagy a pénzemberek meg a média legyártják majd azt a bábot akit vezetőnek látunk.

Wildhunt 2021.05.03. 19:15:45

@Frederick2: Conan Doyle óta tudjuk hogy mondjunk jót magunkról mert más ezt úgyse teszi meg helyettünk. Furcsa elképzeléseid lehetnek a meinstreamtől való eltérésről ha épp hogy bocsánatot nem kérsz érte.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.03. 19:41:51

@R .: Eleve nem volt önkéntes a dolog, az állam beszedett egy valag pénzt, majd az egyik zsebéből áttette a másikba. Ha ezt önkéntes előtakarékossági számlákkal teszik meg, azt azért érzed te is, hogy máa tészta lenne.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.03. 19:44:08

@Deansdale: Nekem nem tűnt fel annyira az erre való kihegyezettség, ingerküszöb az egekben, de ha valamin tajtékozni akarsz, akkor Lovecraft Country! ;D

Frederick2 2021.05.03. 20:20:33

@don Fefinho:

"Nekem nem tűnt fel annyira az erre való kihegyezettség, ingerküszöb az egekben"

Te most ellentmondasz Deansdale-nek? Hmm...

Én a film felénél járok. A néger csaj most lökte ki a fehér zsarut a repülőgépből a tengerbe - vagyis az unoka a nagyapját. (Igen, spoileres kommenteket olvastam a Port.hu-n). Eddig még nem jött elő a BLM-propaganda jelleg. Ugyanakkor kiderült, hogy a film retekszar. Szar rendezés, szar forgatókönyv, szar színészi játék, szar dialógusok, szar dramaturgia - és ami a legfájóbb egy akciófilmnél - szar akciójelenetek.

Majd mesélek az élményről, ha eljutottam a végéig.

Madarász Henrik 2021.05.03. 21:22:53

Én a magam szerény eszközeivel annyit tettem néhány éve, hogy amikor a magyar National Geographic egymás után kezdte lehozni a gyomorforgató témákat, a migráns sajnáltatástól a különböző nemi elferdülések reklámozásig nem fizettem többet elő rá amikor lejárt az éves előfizetés ( amikor elkezdtem olvasni az indulásakor nem ilyen volt, természeti képek, útleírások, tudományos témák voltak benne, balos propaganda nem ).

Murometz köztársasági elnök 2021.05.03. 21:24:23

@Frederick2: hát dehogynem! A második 9 évnél amikor a négerek tüntetnek a rendőrségnél. Ami teljesen irreális, hogy egy 9 éve meghalt gyilkost aki félvér volt és senki nem ismerte (hisz a jövőből jött) őérte kilenc év múlva utcai tüntetéseket rendeznek.
Meg az egész film arra alapult, hogy egy gonosz fehér ember, aki mellesleg usa patrióta volt, ő inditja a háborút és őmiatta kell visszamenni az időben kivégezni mindegyiküket, aki részt vett az összeesküvésben.
Mondjuk érdekes módon nem csináltak arab ellenes filmet abból amikor a WTC-t fel akarták robbantani teherautónyi bombával az arabok 1993-ban. Miért nem ez a szál került bele ebbe a netflix filmbe?

Murometz köztársasági elnök 2021.05.03. 21:34:18

@Deansdale: Puzsér ezt írja a filmkritikája végén:
"A hold árnyékában című film erőteljes kulturális példázata annak, hogy a XXI. század önmagát progresszívként azonosító amerikai értelmisége miként forgatja ki magából az elemi erkölcsöt, s egyben jelzés, hogy a ránk váró évtizedekben milyen keskeny mezsgyén kell megférniük azoknak, akik mind az erő kultuszának barbárságát, mind az erkölcsi felsőbbrendűség fanatizmusát elutasítják."
Teljesen korrekten elemzi a filmet.
Ezzel mi a bajod? Miért gyalázod Puzsért? Azért mert fehér hetero férfi???
Ha néger buzi lenne akkor tetszene az írása?????

Frederick2 2021.05.03. 21:48:02

@R .: Most értem ennek a fantasztikus filmnek a végére. Ha lehámozzuk a sci-fi mázt, a következő üzenete van a filmnek:

A BLM aktivistáknak kötelességük gyilkolniuk az alt-right szimpatizánsait, aktivistáit, ideológusait, politikusait és vezéreit. Mert csak így előzhetik meg azt, hogy az alt-right polgárháborúba, népírtásba és diktatúrába taszítsa Amerikát.

Hát ennyi ennek a filmnek nevezett szarkupacnak az üzenete. Az mindenesetre durva, hogy a Netflix legyárt egy ilyen antihumánus szellemiségű játékfilmet!

Remélem, Jordan Peterson megéri az öregkort. Hiszen ő is a maga klasszikus értékelvű liberalizmusával egy "alt-right ideológus", aki előkészíti az utat a polgárháborúhoz, népírtáshoz és diktatúrához. Potenciális veszélyforrás, amit kutyakötelessége kiiktatni a forgalomból egy Antifa- és BLM-aktivistának!

Ámulok és bámulok.

Frederick2 2021.05.03. 21:49:52

@don Fefinho:

"De... és ha eljön Antiviktor?"

Figyeld meg, az Doblev Klára lesz!

KalmanBlog 2021.05.03. 21:56:35

> maradunk a tékomnál miután szerződést bont Ákossal

Megragadnám a lehetőséget a kérdésre: melyik telefonszolgáltató etikus? A Vodafon ugye teljesen nyíltan sátánista szimbólumokkal reklámoz (lásd: www.youtube.com/watch?v=pwgvW6D3_no PirosPirulaProjekt Az Üzenet (1.rész) Egy hétköznapi reklám), a Telenor hasonlóan, és maradt a T. Vagy van még valami?

Talán megtehetnénk, hogy az asszonynak nem lenne mobilja, de nekem néha a melóhoz szükséges a mobilnet.

Na mindegy, nem a lényeget fogtam meg, csak eszembe jutott a kérdés. A többi ellenségnek nem adok pénzt, van régről pár nájkim, azokat hordom amíg szét nem esnek.

Szerintem a Netflix és tsainak pénzt adni ennél is rosszabb, mert nem csak hogy a pénzünkkel növesztjük az ördögöt, de közben a mérgező gondolatait is beengedjük a saját és családunk fejébe, ami még rosszabb.

KalmanBlog 2021.05.03. 21:57:54

Ja, és a címről elsőre azt gondoltam, hogy továbbra is kovidról és oltakozásról lesz szó :-)

csi szi 2021.05.03. 22:07:23

@R .: Puzsér egy eredetileg kultúrbalos, alterbalos zsidó (utóbbiról nem tehet, mondjuk, csak látszik a látásmódján), aki azért időnként kifejti, hogy a "fasizmus" a legnagyobb rossz, veszély stb. talán azért. Egyébként egy zavaros Popper Péter-i, Müller Péter-i, coelhoi "spiritualizmust" hirdet (mint haverja, FAM, a Tan Kapuja Főiskola tanára), Buddhát és Jézust egyszerre követve, legalábbis valami ilyesmi derül ki a hosszas szövegeléseiből. Bár lehet agyon akarna ütni a coelhos hasonlatért, sokat szidta a mindenféle gurukat is. :)
Mondjuk igen, hetero férfi, aki állítólag sokáig incel létre kényszerült, így a feminizmussal szemben vannak érthető ellenérzései (bár azt is kinyilvánította már, hogy ő is férfi feministának vallja magát, de ennek a gyakorlatban ellentmondó szövegeket is lenyomott sokszor). Pottyondyt nem irigylem tőle, nem a kinézete miatt, az tűrhető, de a stílusa... bár lehet, hogy Puzsér helyre tudja tenni, de nem érdekel a magánéletük. Valahol talán érthető, hogy összejöttek, ahogy anno Tomcat, még itthoni ősbloggerként, internetes underground celebritásként is összejött Athinával, mint ennek a világnak az akkori egyik fő női celebritásával.
Visszatérve a kérdésre, nála van ez a berögződés, hogy ő a szélsőközepet képviseli, mindig két rossz oldal között. A nacionalizmus rossz, de a globalizmus is rossz, ő Európai Egyesült Államokat akar, mint Fletóné, csak nem a migráció, legalábbis nem a muszlim migráció iránt nyitottat stb. Orbán és a NER sz.r, de azért a baloldal is sz.r, valami utópiát akar, ahol egyik sincs hatalmon stb. Persze ezekkel a szövegekkel lehet pár tízezer rajongót szerezni, mert ő ugye nem adta el magát egyik oldalnak sem. Végül is tény, látványosan nem tett ilyet, el tudom ezért viselni én is.
Bár amit előadott egyszer, hogy le kell váltani a Fideszt, aztán átírni a választási szabályokat (teljesen arányos rendszerre) és utána rögtön kiírni az új választást, az egy agyrém, garantált kormányválságok és előrehozott választások sorozata lenne belőle, a magyar politika pedig nem így működik 30 éve. Végül is ez egy "rendszerváltás" lenne, az tény, csak jó lenne-e? A nép többségének hamar elege lenne, aztán izomból megszavazná a legnagyobb demagógot így is.

Frederick2 2021.05.03. 22:19:55

@KalmanBlog: PirosPirulaProjekt

Őrtoronyt és az Ébredjetek!-et nem olvasod, Kálmán? UFO Magazin? Ezekben is van sok okosság. RedPill-anyagok; segítenek a védekezésben!

Frederick2 2021.05.03. 22:23:55

@csi szi: Puzsér jól mutat az ATV-ben. Még műsort is kapott ott. :P

Ő egy olyan centrumértelmiség, aki beleragadt a Balliberális Network mocsarába.

KalmanBlog 2021.05.03. 22:45:06

@Frederick2: Nem, azokat nem olvasom. Ha jól értem nevetségesnek találod a PirosPirulaProjektet, de ki kell ábrándítsalak, egyáltalán nem az, egy csomó komoly dolog van az anyagai között.

Emlékszem mikor először nézni kezdtem ezt az Üzenet videó sorozatot, akkor elsőre megdöbbentett, hogy egyáltalán ilyen dolgok valakinek a fejében léteznek. Ugye én teljesen távol álltam akkor mindenféle spirituális gondolattól. Nekem tök mindegy volt, hogy megidézik-e az ördögöt egy reklámban, vagy nem. Számított az nekem? Nem. Leszartam. Viszont szórakoztatónak találtam, és elkezdtem nézni. Aztán amikor végignéztem a kb 10 részt elgondolkodtam rajta, és utána már nem találtam szórakoztatónak, viszont elgondolkodtatónak.

Te végignézted már? Érdemes.

Ha belegondolsz a sátánizmus csak egy réteg a kisfilmben, és nem is 100%, hogy valóságos - bár szerintem az. De ott van például az a réteg, ami teljesen valóságos és normie ésszel is felfogható volna, hogy a rossz tulajdonságaink kiszolgálására szólitanak fel ezek a reklámok, pl "jár, hogy bárhonnan azonnal címlapra kerüljek". Erre egy normie pszichológus is felvonhatná a szemöldökét, hogy nárcizmust, a vágyak fék nélküli tomboló kiélését állítja be ideának. Ami pont a sátánt szolgálja egészen véletlenül ugye.

Nem kell tehát az okkult témákat is komolyan venni ahhoz, hogy tanulhassunk PirosPirulától! Nekem ezek a dolgok fel sem tűntek előtte, azóta pedig nem tudok úgy mozgóképre nézni, hogy ne jutnának eszembe ezek a gondolatok!

Aztán követtem a blogját, ameddig jöttek új posztjai. Emlékeim szerint megjelent nála a "Pénz Mint adósság" és az Alan Watt interjú is. Ezek rendkívül hasznos ismereteket adtak.

Vagy ahogy már említettem valamelyik nap, 2012-ben megjósolta a pándémiát! Emlékszem az érzésre, amit akkor éreztem, mikor azt a részt néztem/olvastam végig! Egyrészt azt mondtam magamban, hogy ez hülyeség, ilyen biztosan nem lesz soha! Másrészt pedig borzongtam, hogy ez mennyire kemény sztori, és mi van ha mégis?

Úgyhogy nekem ne merj rosszat mondani Piruláról, nekem vele kezdődött az utazásom, és azóta is hálás vagyok Neki azért, amit kaptam tőle!

Apropó, oltakoztál már? Melyikre hívtak be?

Murometz köztársasági elnök 2021.05.04. 07:23:45

@Frederick2:
"beleragadt a Balliberális Network mocsarába."
Hazugságokat és rágalmakat végtelenül egyszerű ide bepötyögni.
Még ész se kell hozzá.
Csak nettó gyűlölködés.

@csi szi: Konkrétan abban a filmkritikában egyaránt kritizálja a szélsőjobb és szélsőbalt is. Azzal mi baja volt Deannek, azt nem tudom.

Deansdale 2021.05.04. 08:56:01

@R .: "Ezzel mi a bajod? Miért gyalázod Puzsért? Azért mert fehér hetero férfi???
Ha néger buzi lenne akkor tetszene az írása?????"

Te teljesen megzakkantál b+ :) Egyrészt nem gyalázom, csak kifejtettem a véleményem, miszerint vagy hülye vagy gerinctelen, és azt is leírtam miért. Azért, mert a filmkritikája "elfelejti" megemlíteni azt az apróságot, hogy ez a film egyértelműen a fajirtás népszerűsítésére született, semmi más célja nincs mint a színeseket a fehérek ellen uszítani. Amit beidéztél tőle az nagyon halványan és közvetetten megpendíti ezt a dolgot, de egyrészt ez édeskevés, másrészt előtte bekezdéseken át úgy tárgyalta a filmet, mintha az amúgy egy normális akció-scifi lenne, amivel kvázi LEGITIMIZÁLJA a fajirtó üzenetet.

És mi köze ennek ahhoz, hogy Puzsér fehér? Nagyon érdekes formája a trollkodásnak engem azzal vádolni, hogy hetero fehérektől származó üzeneteket nem veszek komolyan, csak a homó négerektől érkezőket, úgyhogy kapsz egy kreativitási pontot :D

Deansdale 2021.05.04. 09:01:09

@R .: "Hazugságokat és rágalmakat végtelenül egyszerű ide bepötyögni."

Ja, hogy te valami Puzsér-rajongó vagy, így már értem. Nézd, ne vedd személyes sértésnek ha a bálványodat kritizálja valaki, senki sem tökéletes.

Frederick2 2021.05.04. 09:15:16

@Deansdale: Ezt már valahol megszoktam. Mondjuk ez azért siralmas, mert nekem mindig árnyalt véleményem volt Puzsérról, sosem fekete-fehér. Csak éppen én észreveszem, és időnként szóvá teszem a sötét oldalát is, a hülyeségeit.

Eddig három embertől kaptam meg, hogy egyfajta irigységből táplált gyülőletből bántom Puzsért. Wastrel, VT, R.

Mi az? Puzsér kritikán felül áll? Nincsenek hibái, mert olyan tökéletes, mint egy angyal?

Semmi gond. A magam részéről a küvetkezőt gondolom Puzsérról, mint cemtrum-értelmiségről:

1, Hazai szintéren Schiffer András sokkal értelmesebb, műveltebb, tiszteségesebb és igényesebb centrum-értelmiségi, mint Puzsér Róbert. Puzsér, mivel populista, ezért népszerűbb, mint Schiffer. De Schiffer minőségibb.

2, A nyomába sem ér a kanadai centrum-értelmiségnek, Jordan Peterson-nak. Aki szintén értelmesebb, műveltebb, tiszteségesebb és igényesebb, mint a mi Puzsérunk.

Ez a véleményem. Le lehet köpködni érte a kommentfalon.

(Még egy megjegyzés, így zárójelben: Puzsér akkor írta le magát nálam végleg, amikor kivette a részét a Szájer József elleni karaktergyilkolásból, virtuális lincselésből.)

Deansdale 2021.05.04. 09:17:30

@R .: Úgy érzem az emberek gondolkodása általában kötött síneken mozog, és ami információ nem passzol oda azt nem igazán tudják feldolgozni. Megpróbálom egy példával érzékeltetni, hogy mi a gond azzal a filmmel, illetve Puzsérral.

Képzeld el, hogy Puzsér egy olyan filmet kritizál amiben cigány "hősök" ártatlan magyarokat irtanak, egy olyan filmstúdiótól ami havonta hoz ki egy-egy ilyen filmet, egy olyan helyzetben amikor cigók folyamatosan lázonganak és fosztogatnak és vernek agyon magyar embereket egyszerű rasszizmusból. És Puzsér a kritikájában szóba sem hozza hogy ez bazdmeg egy kicsit erős, hogy ez fajirtó propganda, hanem úgy tesz minta az ilyesmi teljesen normális dolog lenne, említésre sem érdemes.

Nem találnál ebben valami furcsát?

Szó szerint ez történt, csak amcsi viszonylatban.

Frederick2 2021.05.04. 09:19:37

@Deansdale:

"semmi más célja nincs mint a színeseket a fehérek ellen uszítani."

Nem teljesen. Igazából a BLM- és Antifa-aktivistáknak suggalja azt tudat alatt, hogy írtsák az alt-right tagjait. De ez is elég ahhoz, hogy felforduljon a jóérzésű ember gyomra. Gusztustalan propagandafilm, a legrosszabb fajtából. Az meg, hogy a Netflix áll be emögé, vérfagyasztó.

Murometz köztársasági elnök 2021.05.04. 10:59:31

@Deansdale: igen, ez poén volt - nyilván.
Nem vagyok puzsár fan, de azért letettmárvalamitazasztalra - szóval ilyen primitiven elintézni hogy ballibes - ez szint alatti.

Az hogy a film fajirtásra buzdítana ez egy erősen szélsőséges, kicsavart vélemény. Te erre a témára vagy érzékenyítve és ez a triggerpontod. Pont az ilyen szélsőséges csúsztatások miatt vagy te is kiakadva mondjuk a BLM-re. Aztán te magad is uazt csinálod csak a másik irányba. De sebaj!

Deansdale 2021.05.04. 11:33:54

@R .: "Te erre a témára vagy érzékenyítve és ez a triggerpontod."

Ez a leggagyibb filléres sablonpanel amit a legkönnyebb a világba köpködni, azoknak való akik lusták gondolkodni, és kell nekik valami hihető kifogás hogy miért nem hajlandóak érvelni.

"Az hogy a film fajirtásra buzdítana ez egy erősen szélsőséges, kicsavart vélemény."

Ez meg abszolút vakság. Ha anno a 2006-2009-es időszakban, Szögi Lajos ill. a cigánygyilkosságok idején tényleg megjelenik Mo-n egy hasonló film, kibaszottul nem ez lett volna a véleményed, és Netflix/BLM/fehérellenes uszítás ügyben is csak azért gondolsz hülyeséget, mert nincs semmi információd a dologról, a nullából dolgozol, csak feltételezed hogy a világ normális úgyhogy ilyesmi nem létezhet. És persze könnyebb engem hülyének nézni, mint tájékozódni. Hiába linekelek ezer cikket meg videót, nem nézel meg egyet sem, csak nyomod az ignoráns dumát rendületlenül. Talán félsz attól, hogy ha megnézed amire rámutatok akkor közelíteni fog a véleményed az enyémhez? Végülis ezt megérteném.

"Aztán te magad is uazt csinálod csak a másik irányba. De sebaj!"

Na, egy másik ingyenes termékminta jellegű gondolati panel, amit mázsaszám osztanak azoknak akiknek nincsenek saját gondolataik. A világ nem hárompólusú mint ahogy a félreértett centralisták képzelik, ahol a hülye jobb és az ostoba bal egymás tükörképei, miközben a Puzsér-félék a jófejek. Felejtsétek már el ezt az együgyű, önfelszopó baromságot. Csak nagyon vakok és/vagy egészen hülyék hihetik azt, hogy a folyamatban lévő kultúrmarxista atrocitásokat konzervatív szemszögből kifogásolni automatikusan ugyanolyanná teszi a konzervatívot mint amilyen a kultúrmarxista. Puzsér is kretén ebből a szempontból, mindig kínosan ügyel arra hogy a jobboldalt LEGALÁBB annyira fikázza mint a balt, egy olyan helyzetben is amikor a bal épp elpuszttítja a nyugati civilizációt. És igen, itt tartunk, csak te nem olvasol újságot, erről nem én tehetek.

Ott van a Derek Chauvin tárgyalás ill. azzal párhuzamosan a jan. 6-i capitoliumi tüntetők helyzete - aki nem vak az láthatja, hogy a demokrata párt elment egy egészen durva irányba, ahol az igazságszolgáltatást a lázongó nigger csőcselék igényeihez igazítják, ugyanakkor a másik oldalra demokráciában még sosem látott erőszakkal és jogtiprással csapnak le. Orbánt ennek a töredékéért nácizza a hazai ellenzék.

...na mindegy, valószínűleg fölöslegesen papolok, úgy érzem nem nagyon érdekel téged semmi olyan információ amit nem tudsz már eleve. Az úgyis fake news :)

Murometz köztársasági elnök 2021.05.04. 11:44:07

@Deansdale: nem jó fejek a puzsérok sem, mert amit csinált hogy elmenet a spiritfm-hez az kifejezetten gusztustalan húzása volt.

Tudom, ismerem az érveidet, hogy a te véleményed sokat nyom a latba, a másik ellenvéleménye meg súlytalan. Hiszen nem 50-50% az egymással szembenálló vélemények fajsúlya.
És igazad is van.
Viszont ily módon tökegyszerű lesöpörni mindenkit, aki nem ért veled egyet.

Most kifejezetten azon vitáztunk, hogy te szerinted az a film faji uszítás, én meg ezt a szálat elismerve, de mégsem éreztem ennyire fajsúlyosnak.

Frederick2 2021.05.04. 11:48:54

@R .:

"nem jó fejek a puzsérok sem, mert amit csinált hogy elmenet a spiritfm-hez az kifejezetten gusztustalan húzása volt."

Igen, elhúzott a Spirit FM-hez és az ATV-hez. Mert a pénz beszél. Valamiből finanszirozni kell a középosztálybeli életmódot.

Frederick2 2021.05.04. 12:01:15

@Deansdale:

"És persze könnyebb engem hülyének nézni, mint tájékozódni. Hiába linekelek ezer cikket meg videót, nem nézel meg egyet sem, csak nyomod az ignoráns dumát rendületlenül. Talán félsz attól, hogy ha megnézed amire rámutatok akkor közelíteni fog a véleményed az enyémhez?"

Miről beszélsz, Deansdale? Hiszen a csávó megnézte a filmet!!! (Jelezte is nekem egy kommentben!) A NETFLIX pedig nem is rejti véka alá, hogy melyik csoportnak készítette a filmet (BLM, Antifa) melyik csoport ellen (alt-right). Megjelenik benne a fehérellenes rasszizmus, és politikai alapon való ölésre buzdít a film.

Politikai alapon pedig volt is egy gyilkosság az USA-ban. A BLM-aktivisták által meggyilkolt Jessica Doty Whitaker.

Mr. R megnézte a filmet. Ha ezek után nem nyilvános számára az, hogy
1, a filmben jelen van halványan egy fehérellenes rasszizmus
és
2, arra buzdít, hogy politikai alapon öldököljenek BLM- és Antifa-aktivisták alt-right aktivistákat
akkor Mr. R vak.

Frederick2 2021.05.04. 12:09:58

@Deansdale: Hogy azért vitázzak is veled.

"A világ nem hárompólusú mint ahogy a félreértett centralisták képzelik, ahol a hülye jobb és az ostoba bal egymás tükörképei, miközben a Puzsér-félék a jófejek. Felejtsétek már el ezt az együgyű, önfelszopó baromságot."

Mondjuk ezzel azt is mondod, hogy Magyarországon nincs normális választás, mint a FIDESZ. (Az USA-ban pedig a republikánus Trump.) Vagyis aki egyikből sem kér, és szívesebben látna, mondjuk pl. egy tisztességesebb jobboldalt, azok hülyék, mert nem kérnek a FIDESZ-ből.

Apolitikus azért lehet az ember?

Mert attól függetlenül, hogy kisebbik rossznak tartom a Nersevik Network-öt (vagyis a FIDESZ-t), mint a Balliberális Network-öt, attól még hányingerem van a Nersevik Network-től (vagyis a FIDESZ-től). Az a fajta rajongás, amit The Fair Right, a Pesti Srácok, a PestiTV, a Politikai Hobbista tanúsít a FIDESZ iránt, nekem nem megy. Attól még, hogy kisebbik rossznak tartom a FIDESZ-t, úgy gondolom, Magyarország tisztességesebb jobboldalt érdemelne.

És hát igen, eddig elég nagy esély van rá, hogy a legközelebbi választáson a Mi Hazánkra vagy a Munkáspártra húzom be az X-et. Én, a hazaáruló! :P

Deansdale 2021.05.04. 12:35:12

@R .: "Tudom, ismerem az érveidet, hogy a te véleményed sokat nyom a latba, a másik ellenvéleménye meg súlytalan."

Igen, te ezt "ismered", vagyis pontosabban fogalmazva ebben hiszel, de a valóság meg az, hogy még csak nem is véleményekről beszélünk. (Abba meg eleve bele se kezdjünk hogy miféle hülyeség érvnek nevezni azt hogy a véleményem X.) Én tényeket sorolok reggeltől estig, linkeket adok mindenre, és megpróbálok ezekből következtetéseket levonni, amik persze lehetnek tévesek. Ezt bárki be is bizonyíthatja, ha MÁSÉFLE tényeket sorol és azokból MÁSFÉLE következtetéseket von le, de ilyet nem látok sehol, semmilyen ellenérvet nem hozott senki semmire. Az viszont sajnos nem játszik, hogy légbőlkapott "véleményt" állít szembe valaki a tényekkel.

Lehet hogy neked van igazad és én tévedek, de ezt nem tudod azzal bebizonyítani hogy elvakultnak titulálsz. ÉRVELJ, bakker.

"Most kifejezetten azon vitáztunk, hogy te szerinted az a film faji uszítás, én meg ezt a szálat elismerve, de mégsem éreztem ennyire fajsúlyosnak."

A kontextus teszi fajsúlyossá, önmagában valóban nem lenne az. Kontextus, hogy a netflix hosszú évek óta tömegesen gyártja a kultúrmarxista propagandát, kontextus a létező faji villongások az USA-ban, kontextus a BLM, satöbbi.

Hadd próbálkozzak még egy példával. Ha egy filmben egy magas szőke és hősies fiatalember kapával agyonver egy tucat gyerekmolesztáló kampósorrú furasapkást, és ezért a környezete díjazza, ünnepli, az önmagában mit jelent? Nem egyértelmű. Az a kibaszott KONTEXTUS, az helyezi az egészet más megvilágításba. Éppen ezért ha valaki ma piacra dobna egy ilyen filmet, és én írnék róla egy kritikát amiben a kontextusról egy szót sem ejtve azt taglalnám, hogy érdekes film, jó a színészi játék és így tovább, az teljesen értelmetlen lenne. És százhúszmillió százalékig biztos vagyok abban, hogy egy ilyen esetben Puzsérnak esze ágában sem lenne "megfeledkezni" a kontextusról.

Deansdale 2021.05.04. 12:44:39

@Frederick2: "Mondjuk ezzel azt is mondod, hogy Magyarországon nincs normális választás, mint a FIDESZ."

Legszivesebben azt mondanám, hogy Mo-n nincs normális választás, pont. Ami a legközelebb áll hozzá, az a Mi Hazánk, kár hogy Toroczkai egoista, önpromózó alkat, bár végülis a politikusok közt ezzel messze nem a legrosszabb. Ők politika tekintetében jelenleg a legnormálisabbak, afféle harmadik útnak a NER és a ballibek mellé tökéletesek. Ahogy többször is kifejtettem, a lényegi probléma a voksolással (tehát nem a Mi Hazánkkal, hanem a szavazással) az, hogy ha a fityisz veszít akkor garantáltan ballib kormány kerül a helyére, vagyis a fidesz nem veszíthet, tehát HELYETTE nem szabad a Mi Hazánkra szavazni. Minden más párt helyett lehet, a fityisz helyett nem. Aki nem szavazna a fideszre, azt bátorítom, hogy válassz a Mi Hazánkot.

"Magyarország tisztességesebb jobboldalt érdemelne"

Az egész nyugat tisztességesebb politikát, politikusokat érdemelne. Sajnos az érdemléssel kitörölhetjük, a világ alapjaiban machiavellista, szarik arra hogy mi lenne szép vagy jó. Annál van a (háttér)hatalom aki megszerzi, a tömegek meg bégethetnek. Nekünk is kijárna már jó ötven évnyi igazi hazafias kormányzás, de egyelőre csak álmodhatunk ilyesmiről.

Murometz köztársasági elnök 2021.05.04. 13:06:27

@Deansdale: A kontextus nem determinált, hanem szubjektív.
A te szubjektív világod nem egyezik az enyémmel.
Ezt el tudod fogadni?

Deansdale 2021.05.04. 13:32:57

@R .: Egy objektív valóság létezik, legföljebb mást gondolunk róla, de ez a tényeken nem változtat. A netflixes ügyben felvázolt kontextus tényszerű, csak dönthetsz úgy hogy leszarod, viszont ettől a véleményed nem "szubjektív" lesz, hanem "téves".

És ez nem az én egómról szól, könyörgöm.

Deansdale 2021.05.04. 13:43:12

Kaliforniában 76.000 elítéltet terveznek szabadon engedni, köztük ~20.000 életfogytost, hogy "biztonságosabbak legyenek a börtönök", és hogy csökkentsék a dutyiban ülők számát, bár hogy ez miért lenne jó, az nem taglalják.

Szépen rímel ez a cikk címére.

Tippeljetek melyik politikai oldal találta ki ezt :)

www.theblaze.com/news/california-prison-early-release-felons

csi szi 2021.05.04. 15:06:41

@Deansdale: Irónikus, de Kamala Harris is annak idején hozzájárult a kalforniai börtönpopuláció növeléséhez.

KalmanBlog 2021.05.04. 15:07:00

@Deansdale: Úgy tudom, hogy a szovjet kommunista forradalomhoz is kiengedtek elítélteket. Na nem mintha ehhez a mostanihoz bármi köze volna.

GABOR2 2021.05.04. 19:42:44

Deansdale ha már konkrétan a Coca-Colát hoztad fel...

Itt egy cikk arról, hogy a Coca-Cola felfüggeszti az agresszív diverzitás nyomatást és később se fogják az teljes "tervet" megvalósítani biztosan.

Az oda beültetett SJW kvóta ügyvéd, aki próbált mindenkit a bőrszíne alapján felvenni elhagyta a céget, mert kívül- belül kritizálták.

"Coca-Cola pauses aggressive diversity plan after chief lawyer resigns"

nypost.com/2021/05/04/coca-cola-pauses-diversity-plan-after-chief-lawyer-resigns/

csi szi 2021.05.04. 22:11:52

@GABOR2: Ez nem jó hír. Szerintem azoknak van igazuk, akik az akceleracionizmust hirdetik, vagyis minél jobban fokozódik az őrület, annál jobb, akkor hamarabb lesz belőle elege a normálisaknak. Ha észbe kapnak a progesszívek, hogy túltolták, akkor stabilizálódhat a hatalmuk hosszú időre.

Deansdale 2021.05.05. 07:47:30

@csi szi: Igen, ez kemény dilemma. Ha lelassul a dolog akkor szép lassan megszokják az emberek, különösen a gyerekek akik ebbe nőnek bele. Olyan a libsizmus is mint a covid: vissza KELL kapni az elterjedésük előtti normális életünket, nem elégedhetünk meg félmegoldásokkal.

ilyen esetekben felsejlik a háttérhatalom igazi ereje, hogy gyakorlatilag úgy irányítják a társadalmainkat ahogy nekik tetszik. Ha forradalmat akarnak akkor 1-2 év alatt kirobbanthatják, ha viszont lassítani akarnak azt is megtehetik, és akkor a BLM meg a társai hirtelen lekókadnak, csökken a támogatás, csökken az aktivitás, erősödik a rendőri nyomás, stb. A háttérhatalom kezében vagyunk, a társadalmat szinte 100%-ban az oktatás és a média formálja, amit ők irányítanak. Az, hogy még nem robbant ki nyugaton tömeges vallási vagy faji konfliktus a 21. században, csak annak köszönhetjük, hogy a háttérhatalom nem akart ilyesmit. Egyelőre. Ha szeretnének, 1-2 év uszítás és aknakmunka kérdése az egész.

(Az "arab tavasz" is beugrott most hirtelen, az sem volt teljesen organikusan szerveződő dolog.)

Deansdale 2021.05.05. 07:49:46

@Deansdale: "a társadalmat szinte 100%-ban az oktatás és a média formálja"

* plusz mostanában az aktivista típusú, jól pénzelt civilek és civilszervezetek

GABOR2 2021.05.05. 18:04:50

Itt egy másik pozitív példa. Az NBA, különösen Lebron James nagyon elkezdte nyomatni a BLM propagandát, meg hogy az USA szar, miközben Kínát tilos kritizálni a legkisebb mértékben is.

Emiatt már régóta erősen csökken a nézettségük, most ismért rekord mértékben bezuhant. Mostmár fél millióan se nézték a világ legjobbjának mondott kosárlabdását:

Ja és az NBA csinált egy felmérést ami kiadta, hogy az emberek a túl sok politika nyomatás miatt nem nézik már őket.

Akkora kárt okoztak, hogy sokak szerint soha többé nem fog helyreállni a nézettség ezután.

"“LeBron James is causing NBA ratings drop”: Delhi Township bar bans NBA games on their screens till the Lakers star retires, cites the league’s political activism"

thesportsrush.com/nba-news-lebron-james-is-causing-nba-ratings-drop-delhi-township-bar-bans-nba-games-on-their-screens-till-the-lakers-star-retires-cites-the-leagues-political-activism/

GABOR2 2021.05.05. 18:15:18

@GABOR2: Ja bocs, nem azt linkeltem...

"As NBA Ratings Decline, Poll Shows 34% Watched Less Sports Over Social Justice Messages"

www.newsweek.com/nba-ratings-decline-poll-shows-34-watched-less-sports-over-social-justice-messages-1579886

Ez is olyan dolog, hogy az emberke korábban ki nem hagyták volna, most viszont mégis nem nézik... és sokan mondják ezután már nem is érzik, hogy szükségük lenne erre. Kigyógyultak a függésből.

Deansdale 2021.05.05. 18:16:19

@GABOR2: Úgy érzem a sport most nagyon hosszú ideig nem lesz az, ami eddig volt, vagy talán már soha többet. A népszerű csapatsportokat elkezdték tönkretenni az üzletközpontú mentalitással, majd szétbaszták a libsi politikával, végül jött a covid miatti stadion/sportcsarnok bezárás, úgyhogy gyakorlatilag mindennek visszaesett a nézettsége, van aminek a töredékére.

Az egyéni sportokat a transgender forradalom veri szét, ki a fasz fog nézni bármilyen női sportot ahol szakállas faszik is rajthoz állnak? Ha az olimpián ilyen lesz lehúzhatják a rolót örökre.

És ez az egész együtt valószínűleg a kevés maradék értelmes sportot is lehúzza magával.

GABOR2 2021.05.05. 19:06:26

@Deansdale: Nagyon az SJW-k célkeresztjébe került a sport... bár persze ők akarnak mindent.

De nemcsak a sport, meg a sportolók, hanem a sport újságírás is. Simán a sport helyett SJW cuccokat nyomatnak.

Annyira ilyen lett ez a terület is, hogy vannak Youtube csatornák amik kifejezetten a sportba beférkőző SJW hatásokról adnak hírt és nagyon jól megy nekik, mert totál kezdik megszállni ami nagyon feltünő.

De itt is... gyakorlatilag a tulaj szabja meg igazából szerintem a "sztárok" véleményét.

Vagyis igazából a hatalmas vagyonnal rendelkezők akarják ezt az egész kultúrháborút igazából... szerintem, a a tények birtokában ez nagyon valószínű.

Frederick2 2021.05.05. 19:38:34

@GABOR2: @Deansdale: @KalmanBlog: @csi szi: Toroczkai is megszólalt a védettségi igazolvány kapcsán

www.youtube.com/watch?v=w1o8FbRGBtQ

Ugye, milyen megnyugtató?

GABOR2 2021.05.05. 19:51:45

Megszületett a döntés: Az Olimpián tilos lesz a BLM-et nyomatni

"Olympics ban ‘Black Lives Matter’ apparel, could punish athletes for political demonstrations"

www.wbtv.com/2021/05/04/olympics-ban-black-lives-matter-apparel-could-punish-athletes-political-demonstrations/

Mme.Brioche 2021.05.07. 15:37:34

"A kutatók azonosítottak egy koronavírusból származó fehérjét, a tüskefehérjét, amellyel a vírus megtámadja sejtjeinket.
Az mRNS-vakcinákat arra a célra dolgozzuk ki, hogy a szervezet sejtjeit a tüskefehérje előállítására vonatkozó utasításokkal lássák el, amellyel potenciálisan megtanítható az immunrendszernek, hogy [...] felismerje és elpusztítsa a vírust."
www.pfizer.hu/hu/az-mrns-vakcinakrol

-----

"Az emberi szövetekhez hasonló receptorokkal rendelkező génmódosított egereken végzett kísérlet kimutatta, hogy a koronavírus felszínén található fehérje a vírus jelenléte nélkül is képes komoly problémákat okozni a tüdőben. A tüskefehérjét eddig csak úgy ismertük, mint az eszközt, amivel a vírus a megtámadott sejtekhez kapcsolódik, és ami alapján az immunrendszer beazonosíthatja és megsemmisítheti a támadókat.
Az eredményeink szerint a koronavírus-tüskefehérje a működő vírus jelenléte nélkül is tüdősérüléshez vezet. Ez a korábban ismeretlen mechanizmus már jóval a vírus szaporodása előtt tüneteket okozhat.
A kutatók kísérleti egerekbe tüskefehérjét fecskendeztek, majd 72 órával később megvizsgálták a tüdejüket. A vizsgálatok gyulladást, fehér vérsejteket és egy kezdődő citokinvihar tüneteit mutatták az egerek tüdejében."
index.hu/techtud/egeszseg/2021/05/02/koronavirus-jarvany-tuskefeherje-citokinvihar-kiserleti-eger-gyulladas/

-----

örülnék ha valaki az oltást nyomató "vezető tudósok" közül egyszer elmagyarázná nekem világosan és szabatosan, hogy miért is akarjak az ereimbe fecskendeztetni egy olyan (cirka 6 hónap alatt sebtében kifejlesztett és rögtön alkalmazásba is került szuperbiztonságos!!! oltó)anyagot, ami fehérjetüskék csilliárdjainak termelésére utasítja a sejtjeimet, miközben az egerekbe fecskendezett ugyanilyen fehérjetüskék tüdőkárosodást és kezdődő autoimmun reakciót okoztak az állatokban, és valszeg nem kis százalékban feldobták a randa kis tappancsaikat. Csak mert ezt azért eléggé szeretném tudni, mielőtt... bevezetik a kényszeroltást.

ezt a linket csak úgy ideteszem, érdekességképpen, és nem mellesleg a Pfizer saját oldaláról, amit amúgy szerintem simán csak föntfelejtettek:
www.pfizer.hu/hu/vakcinagyartas-osszetettsege

GABOR2 2021.05.07. 16:11:00

@Mme.Brioche: Ráadásul mindezt egy olyan vírus ellen, ami szinte csak öregeknek és betegeknek árt, a legtöbb ember észre se veszi, hogy elkapja.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.07. 16:38:36

@Mme.Brioche: @GABOR2: Ez mind semmi a kínai vakcinához képest, ami elölt vírus, mert az keleti, tehát rossz és veszélyes, szemben a vírusba szerkesztett vírussal, ami vírusdarabkákat termeltet veled és aztán autoimmun reakciót vált ki, mert az jó és jövőbemutató, hiszen nyugati. Ezt így kell elgondolni, vonalasan, korrektül.

Mme.Brioche 2021.05.07. 16:55:17

@don Fefinho: ha belegondolsz így is van értelme...

"jó és jövőbemutató, hiszen nyugati" => azaz - ha az elhallgattatott tudósok elméletei igazak - ősztől elkezdi kiírtani a fél emberiséget, tehát segítségével hamarosan eljutunk Bill Gates & Co túlnépesedéstől felszabadítot álomvilágába (Build It Up Better, Great Reset).

"keleti, tehát rossz és veszélyes" => azaz nem írtja ki ősztől a fél emberiséget (ha az elhallgattatott tudósok elméletei igazak), tehát maradunk ebben a túlnépesedett posványban

(remélem nem igazak azok az elméletek, nagyon-nagyon remélem, hogy túlzóak az aggodalmaik)

Mme.Brioche 2021.05.07. 17:23:50

Nem a mostanában elhunyt Fülöp herceg mondta azt egyszer, hogy ha meghal, akkor halálos vírusként szeretne újjászületni, hogy megoldhassa a világ túlnépesedésének problémáját?
Lehet hogy épp most születik újjá valami legújabb fajta indiai-mutánsként :-D

vodkasprite 2021.05.07. 22:52:51

@Mme.Brioche: Könnyen lehet, hogy már minden sínen van.. Ha igazak a próféciák (amiket már kezd a tudomány is alátámasztani), akkor a következő szezonban már egy mezei náthától is megbetegszenek az oltott emberek. Ha akarják, a PCR teszt ciklusszámát feltekerik (aki gyártja a tesztet, részben az kontrollálja a koronavírus számokat), hogy több hamis pozitívat jelezzen. Az előbbi két tényező miatt a koronavírus számok magasabbak lesznek, ráadásul ez az "új mutáns" ~ citokinvihar, veszélyesebb lehet, mint a korábbiak, továbbá mint látni fogjuk, az oltások sem védenek ellene, így újabb oltások kellenek. Ezt a ciklust tervezik ismételni, amíg csak tudják (2023-25-ig). Időközben egyre több mindent a kártyához kötnek, egyre több korlátozást vezetnek be, ami alól csak a kártyával mentesülsz.

Ezzel szemben lesz a tömeg, akinek a töke tele van. Már most is sokan vannak, akik a második adagot köszönik nem kérik.
Akik szarul lettek az oltástól, és nem akarnak újra oltani. Továbbá vannak országok, ahol alapból nem nagyon oltanak. Lesznek emberek, akik utánaolvasnak, és szkeptikusak lesznek az új oltásokkal kapcsolatban, így talán megszakad a ciklus.

vodkasprite 2021.05.07. 23:22:54

Egy kis sci-fi így estére.

Van ez a 2012-es cikk, ami előre megjósolta a járványt valamelyik Rockefeller tanulmány alapján. Ezt a cikket nemrég kiegészítették, szó esik egy 2017-es másik tanulmányról ("SPARS-járvány 2025 - 2028").

Ezt az egyik kommentelő kivonatoltan lefordította. Elég sok a párhuzam a valósággal.

www.vilaghelyzete.com/2012/05/jovo-matrixa-rockefeller-tanulmany.html#disqus_thread

icipicicsipa 2021.05.08. 21:52:05

@vodkasprite:

A négy első pecsét és a négy lovas
6
1És láttam, amikor a Bárány feltörte a hét pecsét közül az elsőt, és hallottam, hogy a négy élőlény közül az egyik mennydörgéshez hasonló hangon szól: Jöjj! 2És láttam: íme, egy fehér ló, a rajta ülőnek íja volt, és korona adatott neki, és győzelmesen vonult ki, hogy újra győzzön.
3Amikor feltörte a második pecsétet, hallottam, hogy a második élőlény szól: Jöjj! 4És kijött egy másik ló, egy tűzvörös, és a rajta ülőnek megadatott, hogy elvegye a békességet a földről, sőt hogy öldössék egymást az emberek; és nagy kard adatott neki.
5Amikor feltörte a harmadik pecsétet, hallottam, hogy a harmadik élőlény szól: Jöjj! És láttam: íme, egy fekete ló, és a rajta ülőnek mérleg volt a kezében. 6És hallottam, mintha egy hang szólt volna a négy élőlény között: Egy mérce búza egy dénár, és három mérce árpa egy dénár, de az olajat és a bort ne bántsd!
7Amikor feltörte a negyedik pecsétet, hallottam a negyedik élőlény hangját, amint így szól: Jöjj! 8És láttam: íme, egy fakó ló, a rajta ülőnek neve Halál, és a Pokol követte őt; és hatalom adatott nekik a föld negyedrészén, hogy öljenek karddal, éhínséggel, döghalállal és a föld vadállatai által.

"! 2És láttam: íme, egy fehér ló, a rajta ülőnek íja volt, és korona adatott neki, és győzelmesen vonult ki, hogy újra győzzön."

szentiras.hu/RUF/Jel6

icipicicsipa 2021.05.09. 00:37:07

@vodkasprite:
A teóriám az, hogy Isten ezek által is szól, hogy mindazokat elérje, akik elszakadtak tőle.
Ott van mindenben, hogy szóljon, hogy itt van és, hogy az emberek forduljak őhozzá.

Nem az van, hogy minden van a mindennapjainkban és minden hasonlatos valahogy ahhoz a könyvhöz, amit Bibliának hívnak, hanem az van, hogy a valóság az, ami a Bibliában le van írva: teremtett lények vagyunk egy Teremtő által, Isten által és Jézuson keresztül vissza kell hozzá térnünk.

Na és most a tények:
Ami következni fog az elkövetkezendő 3-4 éven belül maximum, az a második lovas a borzasztó ellenségeskedéssel az emberek között és háborúkkal.
Majd ezután - illetve ennek lépései már megkezdődtek szintén, ahogy a másodiknak is - a harmadik lovas: hiperinfláció az élelmiszerárakban, főleg az alapvető árakban, 5-10-szeres a mai áraktól.

Amit ma élünk: az utolsó idők.
Most megyünk bele olyan morális és szellemi mélységbe az emberiség történetében, ami még sosem volt - nem, az eddigi üldözések, népcsoportok leölése semmi nem volt ahhoz képest a háborúk által - és nem is lesz utána.

Frederick2 2021.05.09. 05:26:39

@icipicicsipa: Ti Jehova Tanúi olyan pesszimistán látjátok az emberiség jövőjét. :(

icipicicsipa 2021.05.09. 22:50:12

@zriff:

Nem Jehova tanúi vagyok. :)

Nem pesszimizmus kedves barátom.
Te élsz valami álomvilágba, mert erre lettél/lettünk nevelve.

Elmondtam, mi lesz.
Oké?
Majd amikor megtörténik/megtörténnek a dolgok ezen az időszakon - 3-4 éven belül, de lehet akár holnap is - és azt látod, ami leírtam, akkor majd gondolkodj el, hogy mi az igazság valójában.
Mikor a háborúk lesznek, mikor egy kiló kenyér ára - minimum 1500-2000 forint lesz - akkor gondolkodjon el az ember, hogy miért is vannak ezek leírva egy könyvben előre és ha ezek megtörténnek úgy, hogy leírva van, akkor ami még ott van, lehet ugyan ilyen igazsággal bírnak-e?

De nem kell nekem hinni, persze, ez természetes.
Akkor viszont kezdjen el mindenki hinni, mikor látja ezeket bekövetkezni.

Deansdale 2021.05.10. 07:20:09

@Frederick2: Teljesen jogos gondolat. Az is a félreneveltetésünk része, hogy tűrnünk kell ha valaki a vesztünkre tör, mert tolerancia meg liberalizmus. Egy egészséges társadalomnak immunrendszere is van, ami kiveti magából pl. azokat akik külföldi hatalmakhoz járnak rendszeresen feljelentgetni a saját hazájukat, mérhetetlen károkat okozva ezzel nem csak a belső politikai ellenfeleiknek, de az egész nemzetnek.

KalmanBlog 2021.05.10. 11:15:19

@Frederick2: Teljesen igaza van! Egy pillanatra azt hittem, hogy a sorosozós plakátok mellé ezt is kirakják Orbánék :-) De a vírus óta felszállt a tökük, az MH a legény a gáton!

Frederick2 2021.05.15. 07:09:13

@Deansdale: Bár a cikk 2 éves, mégis berakom. Már jó ideje lehet tudni, hogy az USA-ban balról is vannak emberek, akiknek nem tetszik a PC túlnyomatása a kultúrában. Ez is ennek a lenyomata.

Sokan felháborodtak azon, hogy a Netflix Vaják-sorozatában vannak néger elfek. Szerintük ez már groteszk túlerőltetése a PC-nek. (Egyébként nem csupán a tündék, de a törpék között is van fekete.)

Pintér Bence rittyentett is egy félremagyarázós cikket. Jaj, ő nem érti, mi a probléma?!
azonnali.hu/cikk/20190903_elobb-hisszuk-el-a-sarkanyok-letezeset-mint-azt-hogy-egy-fekete-szinesz-is-eljatszhat-egy-lovagot

Frederick2 2021.05.15. 07:11:27

@Deansdale: Jaj, közbe látom, hogy kommenteltél 1 éve! :D Akkor te is tudsz a cikkről! Bocs, akkor vedd úgy, hogy csak beköszöntem! :)

Frederick2 2021.05.15. 10:01:36

@KalmanBlog:

"Egy pillanatra azt hittem, hogy a sorosozós plakátok mellé ezt is kirakják Orbánék :-) De a vírus óta felszállt a tökük"

A Balliberális Network és a Nersevik Network koronavírus-politikája ugyanaz. Semmi lényeges eltérést nem látok benne.

Abban tökéletesen igaza van Schiffer Andrásnak, hogy valójában két neoliberális politikai-gazdasági elit néz egymással szembe.

Ezzel még Toroczkai is egyetértene vele.

Deansdale 2021.06.04. 12:43:32

A homolobbi csak egyenlő jogokat akar a szegény elnyomott melegeknek, becsszó...
www.youtube.com/watch?v=EuAz5jPylTE#t=67

Mme.Brioche 2021.06.04. 15:00:18

@Deansdale: biztos ezt akartad linkelni? én csak hallgattam-hallgattam, hogy mikor térnek rá a melegkérdésre, de semmi :-D
süti beállítások módosítása