HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • GABOR2: A hét folyamán írtam pár cikket, egy részüket berakom ide, hátha érdekesnek találjátok: Mostanában sok "legyél digitális állampolgár" reklámot kaptam, de közben meg történt egy "incidens", ami elég... (2024.11.28. 20:51) [minicikk] Zöld fejlesztések
  • GABOR2: Amikor a jószándék találkozik a valósággal... és katasztrófa lesz a vége. (2024.11.28. 20:46) [minicikk] Zöld fejlesztések
  • Kexes: @Deansdale: Oké. (2024.11.28. 14:09) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Kexes: "nem lehet, hogy a te fantáziád az, ami betegesen abban tud hinni inkább, amit elképzel?" Tekintve, hogy a sajtóban közlik a terveiket, nem nevezném ezt a fantáziámnak. "Pusztán kérdés, ho... (2024.11.28. 11:25) Mi is az a szocializmus
  • Kexes: @Deansdale: "Szerintem elképesztően gyér a fantáziád ha nem bírsz nagyobb elnyomást elképzelni mint amiben most élünk," Kérdés: Egyébként mi az, amit ma nem tudsz megtenni akkor, ha van rá elég p... (2024.11.28. 11:21) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

Egy komment máshonnan

2019.07.06. 10:20 Deansdale

Szerintem ez egy jó komment, bár a zöme már elhangzott részleteiben többször és több helyen, talán így összerakva más megvilágításba helyez dolgokat. Amúgyis rég foglalkoztam már a feminizmussal. Uborkaszezon van, na :)

---

...egyre erősödő meggyőződésem, hogy a sors/tao/atyaúristen úgy vezeti a világot, hogy akiket a gonoszok szerepére kijelöl azokat vakká teszi erre (különben nyilván nem vállalnák), tökéletesen immunissá válnak arra hogy a saját szerepükkel kapcsolatban bármit megértsenek vagy meglássanak. Egy nagyon erős hit él bennük, és az vezeti őket mindenben, ami mindenféle tényt, józanságot, könyörületet, és minden mást is félresöpör, csak megy előre mint a bulldózer. Amiben ő hisz az szent, és ez több mint ha igaz lenne, s persze a szent hit nevében bármi elkövethető, a legocsmányabb atrocitás is teljesen normális és indokolt ha ő csinálja. Hitetleneket bebörtönözni, elnémítani, eltiporni? Mi sem magától értetődőbb, mint hogy ez mind pozitívum, hiszen aki nem hisz, az gonosz.

És nem értik meg, hogy pont maga ez a hit a gonosz - amennyiben elfogadhatónak tartják hogy másként gondolkodók ellen támadólag fellépni és nekik ártani "jó", onnantól ők a zsarnokok, a nácik, a fasiszták, az elnyomók. Azt, hogy ki a gonosz nem a pártállás dönti el, hogy ki mit gondol a gazdaságról vagy a nemzetről, hanem hogy ki nyúl gonosz eszközökhöz mások ártalmára, hogy ki az aki támad, aki az akaratát másokra akarja erőltetni akár erőszak árán is. A nemzetközi feminista tömegbázis következetesen a rossz oldalon áll ebben a tekintetben, folyamatosan támadólag lépnek fel kívülállók ellen, mindig mások életét akarják kontroll alatt tartani (az nem elég nekik ha a sajátukat úgy irányítják ahogy nekik tetszik). Szinte minden tevékenységük igazságtalan és valaki(k)nek az ártalmára irányul, elhallgattatni akarnak, elnyomni, férfiakat meghurcolni és megszégyeníteni, állásukból kirúgatni, hírnevüket bemocskolni. Persze magukról nem ezt gondolják, hiszen ők a patriarchális elnyomás ellen harcolnak! De ez elvont, fiktív elképzelés, egy metanarratíva aminek az örve alatt a mindennapokban a facebookon, twitteren fröcsögik a gyűlöletet, az utcákon vonulnak hazug és hamis jelszavak alatt, stb. Az elmélet gyökeres ellentéte a gyakorlatnak, csak sajnos teljesen vakok ezt észrevenni. Nem robban szét az agyuk a kognitív disszonanciától, hogy a nemes felszabadító harcuk jegyében a tevékenységük 95%-a gyűlölködés, önző haszonszerzési próbálkozás, mások életének megkeserítése és/vagy erőszakos irányítási kísérlete, mások emberi jogainak elvitatása, miközben azok akikre ezt a rengeteg mocskot rászabadítják semmit nem ártottak nekik.

---

Kiegészítés: mindez nem csak a feministákra igaz, hanem tágabb értelemben a teljes progresszív mozgalomra.

228 komment

Címkék: feminizmus

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frederick2 2019.07.24. 12:00:06

@GABOR2: @Madarász Henrik: Az USA-ban talán ideje lenne Friedrich Ebert és a Freikorps példáját követni - Rosa Luxemburg és a Spartacus likvidálása.

Magyarországon lehet tudni erőszakos fellépésre való felhívásról? Vagy nálunk még a baloldal idáig nem merészel elmenni?

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.07.24. 12:34:02

@Frederick2: Szociális médiában a kommentelők között rendszeres, a cikkek azért ennél óvatosabbak. Kivéve Bartus László.

KalmanBlog 2019.07.24. 12:45:42

@Frederick2:

> Ami számomra feltűnő, mennyire nehezen olvasható a szöveg. Épp csak beleolvastam, de több olyan mondat volt, amit háromszor is el kellett olvasnom.

Dolgozni ezek sem szerentek: fizettek egy diáknak két petákot, hogy fordítson le valami angolnyelvű propagandaanyagot, és kirakták anélkül, hogy bárki elolvasta volna. Mert olvasni az már munka.

Frederick2 2019.07.25. 11:21:22

@csi szi: Említetted Germanus Gyula és Hajnóczy Rózsa nevét.

Olvastad Germanus Gyula "Allah ​Akbar!" és Hajnóczy Rózsa "Bengáli tűz" könyvét? Ha igen, milyennek találtad őket?

Deansdale 2019.07.25. 14:58:42

@gazellla: Na igen. Amit ők kalózkodásnak neveznek az elsősorban már nem a pénzkérdés miatt vonzó számomra, bár régebben ez volt a helyzet - manapság gyakorlatilag bármit megvehetnék amit akarok, de többet számít hogy ne legyen rajta korlátozás, reklám, kéretlen üzenetek, utánam való leskelődés, illetve a nagytestvér zsíros mancsa, amivel kilophatja a holmit a zsebemből. Ennek az előjelei már jó régen megvoltak, amikor a DVD-lemezeken az emberek szájába rágták, hogy nem lopnál kocsit, akkor filmet se lopj, ami eleve oxymoron volt hiszen ez az üzenet pont a legálisan megvásárolt filmek előtt volt, a lopottakon viszont nem, tehát az egyetlen módja annak hogy elkerüld ezt az ordenáré molesztálást pont az volt, hogy inkább loptad a filmet és nem vetted. Idióták. Ez a mentalitás azóta sem változott, csak romlott a technológia fejlődésével, én meg b*szok egy büdös garast is olyan cégeknek adni amik csak azt lesik, hogy hogyan tudnának még egy bőrt lenyúzni rólam és közben a termékük meg egyre szarabb. Arra a mentalitásra álltam rá, hogy ingyen szerzek meg mindent amit lehet, aztán ha örömet okozott, akkor megkeresem a módját hogy az alkotónak jutassam a pénzt, ne a kiadóknak, terjesztőknek és jogvédőknek. Mondjuk ez bizonyos dolgoknál jól működik, másoknál kevésbé... Játékot, zenét általában lehet így venni vagy támogatni, filmet és könyvet már kevésbé. Jó lenne, ha az ember közvetlenül pénzelhetné azokat akik ezt megérdemlik, de ha nekem a Disney-nek kell adnom a pénzemet ahhoz hogy abból 1-1 fillér leperegjen azokhoz akiknek a verejtéke benne van az anyagban akkor inkább kihagyom, bocsi. Aladdin blu-ray helyett inkább rendelek pl. Retroshock pólót.

Remélem terjedni fog azoknak az embereknek a köre akik tudatosan kezelik ezt a mocskos helyzetet, akik tényleg "szavaznak a pénzükkel" ahogy a libertáriusok szokták mondani, és remélem ez végül megtisztítja a piacot ettől a szeméttől. Persze nagy reményeim nincsenek, amíg a cégek többet remélnek a gerinctelenségtől mint a gerincességtől addig örök kis egyszemélyes háborúkat vívhatunk ellenük.

Utóiratképpen, a cikkben az artisjus valamelyik fejese panaszkodik hogy megszívta a digitális anyaggal amit az eladó az eladás után használhatatlanná tett, nahát bakker ilyesmi nem is történhetne jobb áldozattal mint a, khm, "jogvédő" tetűládák akik gyakorlatilag maffiaként működve beágyazták magukat a tartalomgyártók és a fogyasztók közé, védelmi pénzt szedve mindkét oldalról, úgy hogy gyakorlatilag senkinek nem jó amit csinálnak, kivéve a leggazdagabb nemzetközi megacégeket.

KalmanBlog 2019.07.25. 15:24:44

@gazellla: Akik kicsit konyítanak, vagy akarnak konyítani a technológiához is, azoknak ajánlott Richard M. Stallman en.wikipedia.org/wiki/Richard_Stallman előadásait vagy írásait megnézni. Ezt a problémát kicsit tágabb kontextusba helyezi, és arról beszél, hogy mitől függ, hogy a technika téged szolgál-e vagy a gyártóját. Ezt a problémát, hogy könyveket és egyéb információt központilag ki lehet törölni előre megjósolta, mikor a "Trusted Computing", illetve a DRM kulcsszavak megjelentek a piacon.

Nem mellesleg ő a GNU mozgalom indítója, ami a Linux kernel és a hozzátartozó GNU programok licensze is. A programok minősége mellett ez a licensz az oka, hogy a GNU/Linux annyira sikeres lett. Vigyázat! Ez is egy piros pirula, nincs visszatérés! Örökre szabad szoftveressé válsz, ha elolvasod ezeket! Itt érdemes kezdeni:

www.gnu.org/philosophy/philosophy.html

KalmanBlog 2019.07.25. 15:26:19

@KalmanBlog: youtube-on is folyton törölnek, aki érdekes tartalommal találkozik, azt érdemes menteni a youtube-dl nevű programmal: youtube-dl.org/

KalmanBlog 2019.07.25. 15:27:51

@KalmanBlog: Saját tanácsom megfogadva csináltam egy koppintást a legújabb Project Veritas videóról: www.youtube.com/watch?v=ricI5t66cj8

Nem túl tömör információtartalom szempontjából, de azért érdekes. A diszk amin tárolom meg olcsó.

GABOR2 2019.07.25. 15:37:25

@gazellla: Ismét egy jó ok arra, hogy kerüld a felhőt.

GABOR2 2019.07.25. 15:43:53

@KalmanBlog: Ez amúgy nem csak a könyvekkel van így. Volt róla döntés, hogy joguk van a videójátékot másodlagos piacon értékesíteni azoknak akik megvették, azóta ezerrel megy az ötletelés, hogy ezt hogy játszák ki... egyik megoldás a felhős játékok.

De más rossz dolgok is vannak, például átugorhatatlan reklámokat kezdtek a játékokba rakni, úgy min. 49.9 dollár, vagy eurót minumum lecsengettél.

ujtechkor.blog.hu/2019/07/23/atugorhatatlan_reklamokat_a_jatekokba_megleptek

A féléves felhő jelentésemben írtam a Google "Stadia" "megoldásáról" ami szintén egy új szinten hoz a pénzlenyúlásba a játékok terén.

ujtechkor.blog.hu/2019/07/09/feleves_felho_jelentes_2019_elso_felev_696

GABOR2 2019.07.25. 15:48:20

@KalmanBlog: Nem is tudtam, hogy végül kijött a fényre... bár gondolom a Google simán rá tudott jönni végülis ki volt. A Printerest esetében is azonnal rájöttek a cégnél ki volt a belsős és azonnal repült.

Nagyon durvákat állítótt az eredeti videóban, pl. hogy a Google mesterséges intelligenciáját SJW-l oktatják hogyan lássa a világot, szóval tuti, hogy nem lesz normális.

KalmanBlog 2019.07.25. 16:02:00

@GABOR2: Szerintem ez egy másik Google alkalmazott, nem az aki a másikban álcázva szerepelt.

GABOR2 2019.07.25. 16:25:58

@KalmanBlog: Én még csak ezután fogom nézni, kösz, hogy felraktad.

Deansdale 2019.07.25. 16:40:32

@GABOR2: A stadiáról: hát persze hogy fizetek egy rakás pénzt a guglinak amiről tudom hogy ha olyat mondok a neten ami nekik nem tetszik akkor simán törlik a hozzáférésemet és elbukom a ráfordított pénzt... Beteg dolog, hogy már ebbe is milyen szinten belevitték a politikát, mindenféle játékgyártók és -kiadók simán törlik az accodat ha nem tetszik nekik a képed. Szerintem ilyesmiért perelhetőnek kellene lenniük, de ez persze nem működik, ezért marad az hogy egy vasat sem szabad adni nekik.

GABOR2 2019.07.25. 16:56:56

@Deansdale: A legújabb cikket még el se olvastam róla, hogy állítólag rosszabb mint eddig mondták:

"‘Like Xbox Live Gold,’ Google Stadia Sounds Worse And Worse Every Day"

Rengeteg baja van. Fizetsz havonta a Googlenek, merthogy felhős, de azért egész áron vedd meg a játékokokat, a steaming ígérte betarthatatlan szinte mindenütt, havonta véletlenszűen kapunk egy játékot ingyen, amit vagy el fogadsz vagy nem, de ha nem hát nem kapsz mást...

Kombinálva van a felhő örökké fizetése a teljes árral, amig mikrotranzakcióval stb.-vel amúgy is megy az egekbe.

Van egy jó videó róla, de azóta mondtom tán még rosszabb mint eddig tudtuk:

www.youtube.com/watch?v=o-1kbR7jkGk

GABOR2 2019.07.25. 17:00:17

@Deansdale: Amúgy azt hallottad, hogy az FBI ügynök aki Clintnékat vizsgálta öngyilkos lett egy party közepén, ahol miután kiérkeztek a rendőrök kérték, hogy mindenki törölje az esetrők készült minden videóját... A rendőrök kérik, hogy töröljék megnézés nélkül a bizonyítékokat... Kicsit se gyanus.

www.youtube.com/watch?v=ynaHdt_U4Fs

csi szi 2019.07.25. 17:01:50

@Frederick2: A Bengáli tüzet igen, nekem tetszett, mint rajz az akkori Indiáról.

2019.07.25. 23:13:48

@Deansdale: Én úgy nőttem fel, hogy mindent letöltöttünk, aztán elkezdtem agyalni pár éve, hogy ez nem bűn-e, mert hogy lopás. De olyan fura az egész, mert papírkönyvet kölcsön adhatok vagy ott a könyvtár, akkor e-könyvet miért nem? Én is úgy vagyok vele, hogy ami tényleg nagyon jó, annak az alkotóját szeretném támogatni, de Amazon meg ilyeneket nem. Persze lelkiismereti okokból, mert féltem, hogy lopás letölteni, vettem e-könyveket, de szemétségnek tartom, hogy a webshop saját appjában tudom megnyitni őket, nem egy mondjuk epub file-t kapok, amit olvashatok bárhol, bármin, vagy akár ki is nyomtathatok. Az volt az érzésem, hogy ha ma találná ki vki a könyvtár intézményét, tuti nem engedélyeznék a létrehozásukat. Az is undorító, hogy ugyanannyiba kerül egy e-könyv, mint egy papírkönyv. Pedig az e-könyv arra jó, hogy nem foglal helyet a lakásban meg nem kell postaköltséget fizetni (ez főleg amerikai könyveknél szempont nekem), de volt, amit lekalózkodtam a megvétel után, mert egyszerűen parázok tőle, hogy úgy járok, mint a Microsoft amit csinált, és egy nagyon fontos könyvről van szó a számomra. Az tényleg jó ötlet, hogy letöltöm feketén, aztán adományozok a szerzőnek, ha érdemesnek bizonyul rá.

gazellla (törölt) 2019.07.25. 23:17:48

@KalmanBlog: Jó dolog a Linux, csak bizonyos nekem fontos dolgok használhatatlanok vele.

2019.07.26. 09:03:56

@gazellla: ha magyar kiadótól veszel magyar ebookot, akkor megkapod a file-t letöltheted bárhova. Igaz, hogy a magyar ebook irreálisan magas áron van. Ha egy papírkönyv 3000 Ft, akkor ebookban 2000 Ft. És ezzel nincs nyomtatási, raktározási, eladási költség ugye, csak egy webshop alkalmazás kell hozzá.

Deansdale 2019.07.26. 17:44:51

@gazellla: Sosem tekintettem az ilyesmit lopásnak, bár nyilván lehet érvelni sokféleképpen pro és kontra is. Ebben részemről biztos van egy kis önáltatás, de ez talán még belefér, az én Istenem megbocsátó természet :) Mondjuk az a minimum, hogy olyan cégeket nem támogatok a pénzemmel amik tisztességtelen eszközökkel akarnak lehúzni vagy épp tönkre akarják tenni a világot, ha ezek csődbe mennek annak csak örülök, de ettől még megnézem a TV-ben egy-egy filmjüket ha épp adják, ami nálam (mivel nincs TV-m) internetes letöltés formájában nyilvánul meg :) Nem érzem úgy, hogy ezzel erkölcstelen dolgot cselekednék, nem olyan mintha a szomszéd özvegyasszony tyúkját lopnám el. Már csak azért sem, mert ez az egész valahol a kultúra terjesztéséről és fogyasztásáról szól, ha nem is feltétlenül a magaskultúráéról. Régen az ilyesmit alig bírták rányomni az emberekre, közérdeknek tekintették és az arisztokrácia támogatta, manapság viszont fordult a kocka és már kizárólag nyerészkedni akarnak rajta, lehetőleg minél vastagabban, ami minél aljasabb eszközök bevetését jelenti, például amit a fentebb belinkelt cikk is tárgyal. Ha egy cég megengedi magának hogy az általam megvásárolt termékeket utólag törli vagy visszavonja, ha az neki anyagilag éppen úgy előnyösebb, akkor én viszont megengedem magamnak hogy ingyen lemásoljam a termékeit és sz*rjak a kapzsi fejükre.

2019.07.27. 09:55:35

@Deansdale: igen, alkalmazkodni kell a digitális világhoz és nem lehet XX.századi monolit elveket követni ezeel a szerzői jogokkal, amik már úgyis túl vannak tolva. Dallam töredékeken vitatkoznak popzenészek kinek jutott előbb eszébe. Persze durva pénzekről van szó, ami triggereli a kapzsiságot.
Viszont értelmesebb zenészek már feltolják a netre az új albumaikat és a koncert bevételekből akarnak megélni.
A Rammsteinnek így is már tavasszal elfogyott a teljes európai koncertkörútra az összes jegy.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.07.27. 12:29:34

@Daenerys Targaryen: Arról nem beszélve, hogy az esetleges másolásokkal keletkező anyagi kár be van építve az üres adathordozók árába. Jó hogy nem mindjárt háromszor fizeti ki az ember az új albumot.

gazellla (törölt) 2019.07.27. 20:35:49

@Deansdale: Igen, senkitől se veszek el semmit. Csak azon gondolkodtam, énnekem hogy esne, ha dolgoznék egy könyvön vagy vmi más dolgon, és emberek illegálisan letöltenék. Az „én" Istenem azt mondta, hogy tegyem azt másokkal, amit szeretném, hogy velem is tegyenek. Mindenesetre a kisgyerekes-nagycsaládos lét a dilemma jó részét leveszi a vállamról, mivel se filmet, se sorozatot nincs időm nézni, számítógépes játékokról nem is beszélve. :-D

Deansdale 2019.07.27. 22:23:40

@gazellla: 1-2 könyvnyi anyagot már én is megírtam, és teljesen ingyenesen olvashatja mindenki :)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.07.28. 02:15:18

@gazellla: Majd ha a gyerekek házasodnak, be kell vasalni a copyright díjat a szerencsésektől... :P

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.07.28. 02:16:13

@Deansdale: Pedig amúgy ha összefoglalnád a javát egy párszáz oldalas dolgozatba, simán kiadhatnád.

Frederick2 2019.07.28. 19:25:08

@don Fefinho: @Deansdale: Kicsit offolom az "erényes-e a letöltés" témát, ha nem gond. :)

"Menekültek éheznek a tranzitzónában"

Megnéztem az ATV-n Sváby-nak az erről készített "objektív" riportját. Kihangsúlyozta, "kellően körüljárták a témát", és igyekeztek "objektívek" lenni. Szakértőnek megszólaltatták a Helsinki Bizottságot, Szél Bernit meg egy nemzetközi jogászt, akinek a kenyéradó gazdája az EU. Mind arról beszélt: éheznek a menekültek. Ellenvélemény nem hangzott el az "objektív" riportban.

Kérdés, amire lehet szavazni:

"Ön szerint szabad-e embereket éheztetni a tranzitzónában?"

Cseppet sem manipulatív a kérdés. :P

Szerintetek mi van a tranzitzónában?

csi szi 2019.07.28. 21:03:02

@Frederick2: A tranzitzóna Szerbia felé nyitott... persze gondolom nem akarnak visszamenni.

F. Szabó 2019.07.28. 21:25:06

@Deansdale: Egy részlet a fenti írásból: "A félszáz legjobbnak számító egyetemen átlagban nyolcszor annyi liberális tanár van, mint konzervatív. A leghíresebb bölcsészképző egyetemek némelyikén százhúszszoros a szorzó. A legjobbnak számító jogászképzést nyújtó Harvardon, Yale-en és Stanfordon, akárcsak a Columbián és a Berkeleyn a tanárok egytizede tekinti magát konzervatívnak. Nagy-Britanniában a választók fele vallja magát konzervatívnak, az egyetemi oktatóknak viszont csak 12 százaléka."

2019.07.29. 08:41:48

@F. Szabó: És ebből mi következik? Hogy valójában léteznek ezrével konzervatív egyetemi oktatók csak a gonosz rendszer kiszorítja őket? Vagy egyáltalán nem is léteznek? Az ilyen statisztikák manipulatív demagógiák.

Tudtad például, hogy Zimbabwében a bányákban milliószám dolgoznak feketék? Borzalmas körülmények között?

Frederick2 2019.07.29. 11:19:08

@don Fefinho: @F. Szabó: @csi szi: @Deansdale: Ez a Kenderesi-botrány se semmi. A szerencsétlen úszó srác egy dél-koreai szórakozóhelyen megérintette egy fiatal táncoslány fenekét, mire az feljelentette szexuális zaklatásért. Amúgy Dél-Koreában a MeToo elég népszerű volt, így nincs is mit csodálkozni.

444.hu/2019/07/28/a-koreai-rendorseg-szexualis-zaklatas-vadjaval-eloallitotta-kenderesi-tamas-olimpiai-bronzermes-uszot-aki-10-napig-nem-hagyhatja-el-az-orszagot

A Momentum "kellő bölcsességgel" reagált is rá:
mandiner.hu/cikk/20190729_bosz_anett_sajnalom_hogy_idaig_jutottunk

Frederick2 2019.07.29. 11:36:17

@don Fefinho: @Deansdale: A

A feminizmus új célpontja: Kenderesi. Osztják is ezerrel a srácot. Mert megfogta egy topless bár táncosnőjének a fenekét!

www.mandiner.hu/cikk/20190729_mero_vera_biztos_egy_hableany_volt_egy_szexualis_zaklatas_vadjanak_es_bocsanatkeresenek_margojara

Deansdale 2019.07.29. 12:43:26

@gazellla: Ja, a legfontosabb kimaradt: igen, szigorú erkölcsi alapon a te megoldásod a nyerő, az enyém kissé sánta. Nehéz belőni azt a pontot, ahol az ember pont a kellő merevséggel kezeli az erkölcsi parancsokat, én egy kicsit túl rugalmas vagyok e téren.

Deansdale 2019.07.29. 12:47:43

@Frederick2: Nem tudom mi van a tranzitzónában, de ha a lakók úgy érzik rosszabb a helyzetük mint ahonnan "menekülnek" akkor bármikor visszatérhetnek oda. Amúgy kétlem, hogy bárki direkt éheztetné őket, a tippem az hogy szegényes de tisztes ellátást kapnak, és az ilyen Sváby-bogarak hazug politikai botrányok létrehozásában érdekeltek.

Frederick2 2019.07.29. 13:20:24

@Deansdale: Én se hiszem el a balos propagandát. Szerintem kapnak szállást, ágyneműt, élelmiszert stb. Gondolom, puritán körülmények között - de az is több, mint a semmi. Csak annyi: nem léphetnek be Magyarországra. Az meg így van rendjén! Szerintem a lehető legcivilizáltabban és legkulturáltabban járt el a kormány a migrációval kapcsolatban

A Kenderesi-ügyhöz mit szólsz?

Alter írt egy jó cikket a témáról:
www.ferfihang.hu/2019/07/29/gangnam-style-del-koreaban-letartoztattak-szexualis-zaklatas-vadjaval-kenderesi-tamas-magyar-uszot/

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.07.29. 13:28:45

@Frederick2: Bősz Anett pont nem Momentum, hanem Liberálisok, de a különbség csak hajszálnyi.

Hát igen, újra lecsapott a ciszfehér macsóerőszakpénisz.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.07.29. 13:29:29

@Deansdale: Kenderesi kellő merevséggel kezelte a helyzetet.

Deansdale 2019.07.29. 13:33:49

@F. Szabó: @Daenerys Targaryen: A probléma sajnos létezik, érintettem is már korábban. Bizonyos érdekkörök tudatosan és türelmesen hódították meg a felsőoktatást elsősorban amerikában, de pár év lemaradással az egész nyugati világban, és ugyancsak tudatosan használják azt a következő nemzedék agymosására. Itt sem véletlen, hogy a nemrég még politikailag semleges(ebb) ELTE mára már tömény libsi propagandát tol transzbudikkal meg kormányellenes tüntikkel. És a mi hülyeségünk ha hagyjuk ezt, a tudatlanság és a tehetetlenség a körmünkre fog égni mikor a futószalagról egymás után jönnek le évente a szélsőbalosra agymosott értelmiségi fiatalok, "az ország jövője".

2019.07.29. 14:02:12

@Deansdale: egyetértek, valóban ott tömörülnek a ballibsik. A jobberek meg a kurultáj-on. fifti-fidti.

Frederick2 2019.07.29. 14:34:51

@don Fefinho: Mi van a Férfihanggal? Egy csomóan írják kommentben, hogy a srác megérdemli a meghurcolást. Egy fenéksimítás miatt. Ennyire felhígult a közönség?

Deansdale 2019.07.29. 14:34:53

@Daenerys Targaryen: Nem igazán látom az egyensúlyt abban, hogy átengedjük az állami felősoktatást balos agymosásra, és cserébe szervezhetünk magunknak gittegyleteket (amiket amúgyis szervezhetnénk). Az oktatásba nem szabad beengedni az ideológiát, nem lehet hagyni hogy a jövő tanárait(!!!!!!), pszichológusait, szociológusait, történészeit, stb. egy bizonyos politikai érdekkör a saját kedvére hülyítse a diplomaszerzésig, ez abszolút nem normális dolog. Nyugatról rengeteg sztori szűrődik be, pedig ez csak a jéghegy csúcsa, ami arról szól, hogy "hallgató vagyok X szakon, és Y kötelező tárgyból az a feladat, hogy írjunk esszét a nők/feketék/melegek/stb. elnyomásáról, és aki nem olyanra írja ahogy a tanárnak tetszik az karót kap/megbukik". Nem szeretném elhinni, hogy szerinted ez ugyanolyan súlytalan semmiség, mint az hogy valami évente egyszeri magyarság-fesztiválon többnyire jobbosok vigéckednek (ami mellesleg sokat elmond a balosokról, de ez most mellékes). Ennek nincs semmi hatása az ország jövőjére, a felsőoktatásnak viszont orbitális.

Remélem feltűnt az is, hogy a balos propaganda helyére nem jobbos propagandát akarok az állami oktatásba, hanem propagandamentességet. Az a normális, ha a jövő pszichológusai NEM azt tanulják hogy a maszkulinitás betegség, meg valami képzelt jobbos hülyeséget sem, amire most lövésem sincs hogy mi lenne, ugyanis a balos ostobaságokkal szemben a konzervatívok nem nőellenesek vagy rasszisták, hanem tanulják konkrétan azt, ami a politikától szennyezetlen, vegytiszta szakmai tudásanyag. Erre való egy egyetem, nem arra hogy közösségi terroristákat képezzen meg a jövő SZDSZ-szavazó tömegbázisát.

Frederick2 2019.07.29. 14:37:58

@don Fefinho:

"a különbség csak hajszálnyi"

Van különbség? :D

MSZP, DK, LMP, EGYÜTT, PM, MOMENTUM, LIBERÁLISOK PÁRTJA, 4K!, MINDENKI MAGYARORSZÁGA, JOBBIK - VÖRÖS HADSEREG!!!

Árnyalatok? A nemzetárulás 50 árnyalata. :P

Nekem egy bagázs mindegyik!

gazellla (törölt) 2019.07.29. 15:33:07

@Deansdale: Én egyszer részt vettem az ELTÉ-n egy olyan gyakorlati kurzuson (történelem BA), amit két feminista tanárnő tartott, az egyikük nyíltan marxista. Az egyik óra érzékenyítő alkalom volt egy labriszossal, egy buzi sráccal meg egy biszex tanársegéddel. Ez utóbbi azon őrjöngött, hogy be kéne tiltani a férfiasságot, mert az azt jelenti, hogy gyereket csinálsz egy nőnek és otthagyod. A végén ki kellett tölteni egy tesztet arról, az óra után mennyiben változott a véleményünk a kérdésről.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.07.29. 16:48:57

A szerzői jogi védelem témában másik alapmű:
mek.oszk.hu/03200/03207/html/

Bár ez még a stream megjelenése előtt íródott, szerintem zseniális könyv.

F. Szabó 2019.07.29. 18:34:32

@Daenerys Targaryen: Az álnaiv kérdésed és kijelentésed egybevág azzal, amit ha jól emlékszem, Konrád György mondott pár évtizede, hogy tudniillik miért berzenkednek a magyarok a zsidók miatt(amiért azok az állami, művészeti, tudományos, egyetemi... pozíciók aránytalanul nagy részét töltik be), miközben nem csodálkoznak azon, hogy a kosarasok és bokszolók ugyanilyen aránytalanul nagy része néger. Ilyen, amikor kibuggyan a nagyon rasszizmusellenes rassz lelke mélyén rasszista énje. Csinálja mindenki azt, amihez ért. A zsidók okosak, a négerek jól verekednek, a magyarok meg maradtak és maradjanak is a kurultajnál.

F. Szabó 2019.07.29. 19:08:06

@Daenerys Targaryen: Ma egy liberális demokráciának nevezett kitalációban élünk, ami a liberalizmust és a demokráciát is csak imitálja.

A demokrácia a közösségek szabad véleménynyilvánításon és többségi döntéseken alapuló működése. A mai nyugati elit ebből "csak" a szabad véleménynyilvánítást és a többségi akarat szentségét tüntette el a polkorrekt nevű cenzúrával, a pejoratívan értelmezett populizmus üldözésével, az elit által kívánatosnak tartott kisebbségek szaporításával és kiemelt támogatásával, a társadalom és a politika pénzzel és médiával való manipulálásával.

Ez a „liberális (kisebbségi) demokrácia” éppen ellentéte az eredeti demokráciafogalomnak, de a szólásszabadság korlátozása és a szupergazdagok pénz és média túlhatalma miatt a liberalizmushoz is csak annyi köze van, hogy a dúsgazdagok és a gátlástalan hazudozók számára tényleg szabad teret biztosít.

Mindebben pedig meghatározó szerepe van a világ zsidóságának, mert ma egyértelműen dominálják a világ pénzügyi- és reálgazdaságát, politikáját, médiáját és oktatását. A tájékoztatás és oktatás KIEGYENSÚLYOZOTTSÁGA, IDEOLÓGIASEMLEGESSÉGE, A FÉKEK ÉS ELLENSÚLYOK, amiket megtévesztésként hangosan követelnek, pont a zsidó elit miatt egyre kevésbé léteznek GAZDASÁGBAN, POLITIKÁBAN, MÉDIÁBAN, IGAZSÁGSZOLGÁLTATÁSBAN, (EGYETEMI) OKTATÁSBAN.

Elismerem, kicsit körülményesen magyaráztam el, mi bajom van azzal, hogy az egyetemi tanárok 90 százaléka progresszív és csak 10 konzervatív.

KalmanBlog 2019.07.29. 22:22:04

@Frederick2: Erről jut eszembe, voltam fesztiválon, ahol egy társasággal szóváltásba keveredtem és miközben tárgyaltunk, a velük lévő lány többször is megérintette a meztelen felsőtestemet teljesen oda nem való módon. Sajnos nem kértem el a címét és a telefonszámát, hogy jól feljelenthessem. Egyszerűen nem jutott eszembe, hogy így kellene revansot vennem. Szóval megtörténik ez fordítva is, csak mi férfiak valahogy nem is gondolunk rá, hogy feljelentőset kellene játszani. Kéne nekem is pár év metoo agymosás.

GABOR2 2019.07.29. 22:26:56

@F. Szabó: Az a baj, hogy valóban vannak akik utálják a fehéreket és ezek... sokszor maguk a fehér liberálisok, egyetemi végzettséggel. Az lenne a fontos, hogy végre eljussunk oda, hogy kik oktatják őket arra, hogy gyűlöljék az országot amiben élnek, miközben nekik kellene lenni azoknak akik közép és felső szinten irányítják. Meg persze kik akik finanszírozzák a "civileket" akik azon dolgoznak,hogy hamarosan rá se lehessen ismerni az országra.

Itt van pár érdekes ábra összegyűjtve, különböző kutatásokból:

ujtechkor.blog.hu/2019/07/29/kulturhaborus_tortenesek_extra

Itt olyan adatokat láthatsz ami mutatja például, hogy rövid idő alatt a Demokraták jelentős része még inkább balra tolódott mint előtte, míg a Republikánusok maradtak kb. ahol voltak. Emiatt az eltolódás miatt sokan akik még Obama alatt baloldalhoz tartoztak, a mai baloldal szemében simán lehetnek szélsőjobbosok. Amerikában mondogatják egyesek, hogy nem ők hagyták ott a meggyőződésüket, hanem a baloldal (demokraták) ment el még balabbra és otthagyták őt. Aztán másik ábra mutatja, hogy midenféle csoport pozítívan néz magára, kivéve a "fehér liberálisok" azok utálják... magukat meg hát úgy általában a fehér embert. Sok fehér ellenes baromság mögött igazából ők állnak... kérdés persze, hogy kik pakolják ilyen dolgokkal teli az agyukat? Aztán van itt részlet a már korábban általam emlegetett... baloldali "új szavak" hányszor lettek megemlítve a médiákban... kilőttek az utóbbi években a semmiből. Aztán még ami nagyon-nagyon fontos, amit mutat az egyik ábra, hogy a liberálisok, vagy hát a ballibek, balosok ha kiterjesztem... nem olvasnak lényegében semmi más médiát csak a sajátjukat. Így jöhet létre az a buborék amiben élnek, vagy más szóval virtuális valóság. Így lehet az, hogy pl. teljesen meg vannak győződve arról, hogy mindenki Orbán Viktort le akarja váltani és amikor válaszáson csak törpék lettek kimennek az utcára örjöngve, hogy biztos csalás történt... mert az ő világukban csak az van, amit a baloldali sajtó megír. A középen levők és jobboldaliak viszont olvassák mindkét tábor médiáját. Szóval látszik, hogy a lakosság egy része totál be van zárkózva, az a része amelyik magát olyan nagyon nyitottnak és toleránsnak gondolja és totál ellenséges saját országával szemben.

KalmanBlog 2019.07.29. 22:41:23

@Frederick2: Egyébként tudja valaki, hogy mi az ottani törvény? Van esély arra, hogy akár le is csukják a srácot? Azért az durva lenne. Márpedig ha nem engedik, hogy elhagyja az országot, akkor akár durva büntetés is kilátásban lehet.

A K-Pop ribancok nagyon jól néznek ki, simán szebbek, mint Britney fénykorában volt. És talán az MK-ULTRA/Disney agymosásból is kimaradtak gyerekkorukban.

2019.07.29. 23:05:58

@F. Szabó: Értelek ám én, csak ez ilyen nagyon bonyolult kérdés aminek nem lehet bozótvágóval nekimenni. Hogy akkor legyen kvóta? 50-50% liberális/konzervetiv?

Nem tudom hallottál-e az új kultúrkampfról, amelyiknél nem az elismertség, tehetség, művészeti kvalitás a lényeg, hanem csak annyi hogy jobboldali, mikutyánkkölyke legyen és így születnek olyan borzalmak, mint az újabb köztéri szobraink, vagy a belgrádi hunyadi szobor, amit a szokásosnál 4 szer magasabb áron díjaztak egy végtelenül tehetségtelen szobrászt.

Na szóval, ha nem a produktum és a kvalitás a mérce hanem a lojalitás akkor súlyos hibákat követünk el, akár a jobb akár a baloldalt toljuk.

Nyilván a te véleményed szerint rengeteg tehetséges konzervatív egyetemi oktató van akiket a ballibsik kiszorítottak a pozíciókból, és egyébként is mindenhol zsidók ülnek.

Nem ironizálok, csak ez annyira egyszerű világszemlélet. Persze sokkal egyszerűbb ilyeneket hirdetni mint a dolgok valódi mélységét árnyaltságát feltérképezni és megérteni.

Frederick2 2019.07.30. 05:35:32

@Daenerys Targaryen: Elmondom, mi a probléma. Téged ez a törzsi acsarkodás zavar, ami már a rendszerváltás óta megüli az országot. Az a fantasztikus deathmeatch, ami zajlik a "baloldali", "liberális" és a "jobboldali", "konzervatív" csapat között - és ez jobb, mint a Quake! :P Téged zavar, Szabót nem. Ha neki is törzsi a tudata, akkor nem csodálom.

Engem is zavar. A saját jobbos ismerőseimen látom, mennyi energiát szánnak arra, hogy megfelelő jobbert képezzenek magukból. Ezerszer elmondják, milyen nyomorultak a libsik, milyen borzalmas a migráció, milyen rohadtak a feministák, hogy mindenki hülye, aki bírálja a FIDESZ-t, hogy micsoda fantasztikus ember Orbán Viktor stb. És ezt hallottam tőlük 1000-szer. Hogy most a történelemhez való viszonyt nem is említsen. Pl. amikor csak azért olvass Prohászkát és Tormay-t (ott is csak a trendi műveket), hogy beilleszkedjen a törzsbe. VICCES - hogy PC nyelven fejezzem ki magam. Igazából a NYOMORÚSÁGOS szó jutott eszembe. Hopp, már nem is voltam PC!

Ez a rendszerváltás óta fenn álló állapot.

Ugyanakkor...

Változott a helyzet. A baloldal meghirdette a "Magyarország lerombolása" programot. Az, hogy ne következzen be a nemzethalál, ahhoz két EU-csomagnak nem szabad érvényre jutnia az országban: az Isztambuli Egyezménynek és a Migrációs Kvótának. Mert még tudom azt mondani, hogy leszarom a melegházasságot és a vízitdíjat, mint baloldali hülyeségeket, faszságok a jobboldalon is vannak. DE! a feminista terror és az iszlám "kisebbségek" importálása Európába brutális veszélyforrássá teszik a baloldalt. Dél-Koreában a férfiak nagy része csajozni a MeToo miatt, Németországban muszlim diákok terrorizálják a nem muszlim-diákokat vallási alapon. Ilyen állapotok között nem akarok élni, és a szeretteimet sem akarom kitenni ilyen állapotoknak.

Igen, rossz ez a törzsi torzsalkodás "baloldal" és "jobboldal" címszó alatt. De sajnálatosan mára a baloldal egy egész Európára veszélyt jelentő tömörülés. Amit meg kell állítani. És ilyenkor a jobboldali hülyeségeket is tolerálni kell, legalább addig, míg el nem hárul a veszély.

Mondjuk annyiban nem megkerülhető a probléma, hogy bizonyos jelenségekben a jobboldal saját magát bénítja meg bizonyos hülyeségekkel. De én már látok pozitív példákat is ezek legyűrésere a jobboldalon belül is.

Frederick2 2019.07.30. 05:40:20

@KalmanBlog:

"És talán az MK-ULTRA/Disney agymosásból is kimaradtak gyerekkorukban."

Olvastad Alter cikkét? Ő utánanézett, milyen trendek mennek ott Dél-Koreában. A középosztálybeli családok dél-koreai lányainak az egója durván fel lett nyomva. Részben azért, mert gazdaságilag eléggé feljött Dél-Korea, és így sok lány beleszületett a jómódba. Ott is kialakult egy hópehely nemzedék - aminek egyébként nem csak lány, hanem fiú tagja is. Persze többnyire lány. Másolják a balos trendeket, köztük a MeToo-t is. Szerintem eléggé agymosottak Dél-Koreában a csajok.

Persze, biztos nem ennyire vészes a helyzet. Ott is lehetnek értelmes csajok szép számmal, akikkel lehet ismerkedni. De már ott is érdemes óvatosnak lenni.

Frederick2 2019.07.30. 05:43:41

@Daenerys Targaryen: Reggel van. :) Lemaradt egy mondatban egy szó.

Dél-Koreában a férfiak nagy része fél csajozni a MeToo miatt.

Frederick2 2019.07.30. 06:33:34

@KalmanBlog:

"Minden bizonnyal valóban a helyi kulturális közeg, a nexus félreértése vezethetett komplikációkhoz. A K-Pop (koreai pop) kultúra táncos-énekes női előadói úgy táncolnak, mint a legkirafináltabb lotyók, miközben valójában öntudatos, nagyra törő előadóművészek. Feléjük a popkultúrát igazán nagy nimbusz övezi és az előadók mindent megtesznek, hogy reflektorfénybe kerülhessenek. A hírnévre vágyó tinédzserek egy a világon egyedülálló gyakornoki rendszerben éveken keresztül készülnek a reménybeli előadói pályára. Normál tanulmányaik mellett akár napi hat órát is töltenek tánc és énektanulással. Majd a kivételes képességű szerencsések legalább két éven keresztül ingyen munkát végezhetnek asszisztensként egy már befutottabb, nevesebb előadó mellett, ami persze még mindig nem garantálja az áhított célok elérését. Vélhetően apuci pénzéből is bőségesen költenek a karriertervek elérésére. Így aztán minden bizonnyal szorgos és erkölcsös előadóművészként tekintenek önmagukra és nem olyan bárkurvaként, aminek egyébként kinéznek." (Alter Ego)

2019.07.30. 07:53:52

@Frederick2: ezzel egyet tudok érteni.
Van az a régi vicc hogy egyik nap a németek foglalják el az erdőt, másik nap az oroszok.. és egyszer jön az erdész és elzavarja az egész bandát.
Na az emberiség kicsinyes törzsi-vallási-faji háborúit igy fogja elsöpörni a klimaváltozás. Az emberiség en bloc egy idióta faj és képtelen valódi célokért összefogni.
Van ez az elmélet, hogy ne nagyon akarjuk hogy idegen civilizációk értelmes lényei kapcsolatba kerüljenek velünk. Mert úgy néznének ránk kb mint mi a hangyákra. Izgő mozgó ostoba állatkákra, akik túlszaporodott kártékonyak. Mi is irtjuk a hangyákat ha a konyhában mászkálnak.

KalmanBlog 2019.07.30. 09:10:35

@Frederick2: Azt nem gondoltam, hogy asszonynak valók ezek a lányok, de az MK-ULTRA azért sokkal durvább cucc, mint az, hogy a saját szüleik ribancnak nevelnek lányokat. Az MK-ULTRÁKat már akkor megtörik és távirányíthatóvá teszik, amikor a K-Pop lányok még csak azon versengenek, hogy ki tud szebben táncolni.

KalmanBlog 2019.07.30. 09:12:05

@Frederick2: De amúgy egyáltalán nem jön az MK-ULTRA sehogy a témához, csak eszembe jutott és beírtam.

GABOR2 2019.07.30. 11:42:53

@KalmanBlog: Igen, az MK-ULTRA story inkább ez a román kislányos lehet, ahol az égvilágon mindenki azon volt hogy húzza az időt, miközben minden rendelkezésre állt, hogy megmentsék. Sőt mivel nincs tán holttest, hisz savazás volt és kb. csak ékszerek maradtak, a lány lehet valahol még él.

ujtechkor.blog.hu/2019/07/29/a_roman_kislany_megolesenek_tortenete_eleg_kamuszagu

Persze inkább az USA-ban megszokott story, hogy az elit gyerekeket raboltat, dehát globalizálódik a világ.

Frederick2 2019.07.30. 12:17:40

@KalmanBlog: @Deansdale: Felröppent egy olyan gondolat, hogy lehet, miszerint a dél-koreaiak Kenderesi meghurcolásával akarnak elégtételt venni a Hableány-eset miatt.

fuhu.hu/kenderesi-ugy-koreai-szemmel/

"A médiában jó magyar szokás szerinti maszatolás, ködösítés folyik. Az uszodáink körüli vircsaftról sok szó esett itthon is az utóbbi években. Csakhogy ez most civilizált országban történt. Következményekkel. Mi magyarok mostanában mintha “shock” lennénk a koreaiaknak. Előbb Hableány, most ez. Hm." (Kenderessy Milán)

Bekapcsolódott az ügybe egy Dél-Koreában élő magyar nő, Eugenia Lee. Faszom se tudja, ki az, de azért kikérték a véleményét.

www.atv.hu/belfold/20190729-kamera-bizonyitja-hogy-mit-is-tett-pontosan-kenderesi-tamas

“A lány nem dolgozott táncosnőként ott, egy vendég volt a sok közül. Felháborodottan reagált, majd feljelentést tett. A rendőrök kimentek a helyszínre, ahonnan addigra már az úszó elment. Megnézték a felvételt, amin tisztán látni, hogy mi történt, ennek alapján eljárást kezdeményeztek a magyar úszó ellen. Az előzetes letartóztatásról a bíróság tíz nap alatt hoz döntést. Addig a rendőrség őrizetbe veheti, illetve védekezhet szabad lábon, ahogy ez esetben is történt. Idő közben ha netán bocsánatot kér a lánytól, és ő azt elfogadja, akkor csökken a büntetése. Tíz nap alatt kihallgatják a tanúkat, illetve a gyanúsítottat. A koreai jog szerint az őszinte beismerés és megbánás nagyban csökkenti a büntetést. A vallomás tétel alatt ugyanarra sok alkalommal rákérdeznek. Amennyiben egyszer is mást mond, hazugságnak minősül az állítása. A jelenlegi állás szerint mindenképp felelősségre vonják, fontos, hogy őszinte megbánást tanúsítson, és ha a sértett ezt elfogadja, akkor írhat egy levelet, amiben jelzi ezt, ez sokat segíthet az úszónak.” (Eugenia S. Lee)

Értitek, még Kenderesi kérjen bocsánatot, mert megrágalmazták jogtalanul. Mert a MeToo-val hiszterizált Dél-Koreában így szokás. Az eszem megáll. Jó, hogy nem kötik fel helyben!

GABOR2 2019.07.30. 12:34:04

Egy kis feminista story. A Fortnite-világbajnok egy fiú lett és 3 millió dollárt kaszált.

A feministák úgy tűnik egyből megérezték a pénz szagát és elkezdték pedzegetni, hogy hol vannak a lányok, mert nemhogy első nem lett lány, hanem az első 100-ban se volt egy se.

A megoldás az, hogy ide is kvóta kéne, bár itt nincs az, hogy erősebb a fizikuma a másik nemnek és az előny, de akkor is kell.

Ugyanis a fiúk durván beszélgetnek egymás között és ez elijeszti a lányokat...

"Not one of the Fortnite World Cup's 100 finalists was a woman. Why?"

www.theguardian.com/commentisfree/2019/jul/29/fornite-world-cup-100-finalists-female-gamer-esports-pro-sexism

KalmanBlog 2019.07.30. 13:09:55

@Frederick2: Arra tippelnék, hogy a nőcske pénzszagot érez, és megpróbálja jól lehúzni a srácot amennyire lehet.

Azt talán nem tudja, hogy nálunk annyira nincsenek eleresztve az olimpikonok, mint nyugatabbra.

Azt nehezen tudja bevenni a gyomrom, hogy egy hajnali 3-kor egy szórakozóhelyen táncoló nő képes egy seggrepacsin valóban kiakadni. Ez teljesen életszerűtlen.

Ez a megbánós rendszer azzal párosítva, hogy nem láthatja a videót elég kellemetlen: ha esetleg annyit ivott, hogy nem emlékszik mi történt, akkor nehéz lesz jól belőnie, hogy hogyan védekezzen. Nem lennék a helyében.

A Hableányos tragédia borzalmas volt. De nyilvánvalóan nem a koraiak ellen történt, teljesen véletlen, hogy pont ők lettek az áldozatok. Ettől még valami kicsavart logikával elképzelhető hogy bosszút akarnak állni érte, de nehéz elhinnem.

Deansdale 2019.07.30. 13:55:04

@Daenerys Targaryen: "Nyilván a te véleményed szerint rengeteg tehetséges konzervatív egyetemi oktató van akiket a ballibsik kiszorítottak a pozíciókból, és egyébként is mindenhol zsidók ülnek."

Nem egészen. Rengeteg tehetséges egyetemi oktató hever parlagon akik nem nyomatnának semmilyen politikai propagandát, mégpedig azért, mert ha egy egyetem vezetése vagy HR-osztálya balos irányítás alá kerül, akkor a saját kutyájuk kölykeit nyomják be mindenhová. Bár a jelen helyzetet tekintve egy jobbos nyomás a felsőoktatáson kevésbé lenne rossz mint a balos, az ideál nyilván a politikamentesség. De ha az lehetetlen, akkor inkább nacionalisták agymossák a következő generációt mint magyargyűlölők, remélem megérted hogy miért.

A zsidókérdés továbbra is kényes, de igen, benne van a kezük a gojok hülyítésében, ahol nem közvetlenül ott közvetetten. A tanári szakma nem áll túl közel a szívükhöz de elvtársakat pozícióba juttatni azért az oktatásban is tudnak. És milliomodjára: nem az a baj velük, hogy nincs fitymájuk, hanem hogy közülük sokan egy rejtett nemzeti/vallási/faji háborút folytatnak ellenünk amire van elég eszük nem felhívni a mi figyelmünket. Ha ezt nem csinálnák mindenki mással szemben folyamatosan már évezredek óta, akkor a kutya sem köpne rájuk, senkinek semmi baja nem lenne a zsidóssággal, ahogy semmilyen más néppel vagy vallással sincs akik békésen és produktívan beilleszkednek a nyugatba. Például kínai kisebbség mindenhol van, és még soha senkit nem hallottam általános kínai-gyűlöletet fröcsögni, se a hazánkban, se bárhol a világon (Japánt kivéve, ami egy külön tészta). A világban lötyög ezer kisebbség, amik közül 995 elvan mint a befőtt, de van 5 amit MINDENHOL üldöznek, természetesen mindenhol ok nélkül, merő bigottságból... Pf.

Deansdale 2019.07.30. 13:56:33

@KalmanBlog: "Arra tippelnék, hogy a nőcske pénzszagot érez, és megpróbálja jól lehúzni a srácot amennyire lehet."

Szerintem inkább az volt a fejében, hogy ezek a g*ci külföldiek/fehérek azt hiszik hogy leutaznak a mucsai koreába és ott nekik mindent szabad.

Deansdale 2019.07.30. 14:10:54

@Frederick2: "Igen, rossz ez a törzsi torzsalkodás "baloldal" és "jobboldal" címszó alatt. De sajnálatosan mára a baloldal egy egész Európára veszélyt jelentő tömörülés. Amit meg kell állítani. És ilyenkor a jobboldali hülyeségeket is tolerálni kell, legalább addig, míg el nem hárul a veszély."

Na, ez egy teljesen jó összefoglalása a helyzetnek, és remélem hogy ezt már alaposan megcsócsáltad és belső meggyőződésből mondod, nem csak azért mert most éppen ezt gondolod amíg egy másik közösségben el nem olvasol valami másféle irányú cikket és akkor hirtelen az ellenkezőjét kezded el hirdetni. Ahhoz hogy egy ideális rendszert egyáltalán elkezdhessünk építeni, ahhoz előbb meg kell szabadulnunk azoktól akik a saját ideális rendszerüket a mi népeink és kultúráink lecserélésével képzelik el. Orbán terád vagy énrám soha nem lehet annyira veszélyes, mint azok akiknek a szemében akadályok vagyunk a diverz utópia felé vezető úton, illetve a dicstelen mucsai magyar származásuk sajnálatos bizonyítéka egy arisztokrata européer közegben.

KalmanBlog 2019.07.30. 14:25:36

@Deansdale: "Szerintem inkább az volt a fejében, hogy ezek a g*ci külföldiek/fehérek azt hiszik hogy leutaznak a mucsai koreába és ott nekik mindent szabad."

Ez sem kizárt, de azért börtönbe záratni valakit "kicsit" túlzás.

Deansdale 2019.07.30. 14:27:36

@Frederick2: (Eugenia S. Lee)

Érdekes ez a leírása a dolognak mert minden egyes pontjában tökéletesen szembemegy minden más beszámolóval.

"Idő közben ha netán bocsánatot kér a lánytól, és ő azt elfogadja, akkor csökken a büntetése."

Ez meg aztán kifejezetten hajmeresztő, egy civilizált ország jogrendjében ilyesminek semmiféle helye nem lehet, hogy valakinek az egyéni úri kedve befolyásolja másvalakinek a büntetését.

"A koreai jog szerint az őszinte beismerés és megbánás nagyban csökkenti a büntetést."

Mert egyébként miféle büntetést tartanának arányosnak egy seggrepacsiért? 20 év fegyház, esetleg kötél általi halál? Az ész megáll b.meg, hogy milyen ügyet képesek keríteni egy ilyen fisz-fasz semmiség köré, és mennyire el vannak szállva agyilag annak tekintetében, hogy mekkora "bűn" egy férfi részéről némi tapintatlanság egy nő felé. Ezeknek tényleg az a kép él a fejében, hogy a nők az uralkodó osztály, a férfiak meg másodrendű állampolgárok akiknek kuss a neve, és ha valamelyik megbánt egy szent tehenet akkor örüljön ha megússza börtön nélkül. Egy normális országban ilyesmiért a rendőr elküldené a halál f*szára a nőt amiért fölöslegesen rabolja az idejét, de legkésőbb a bírónak azt kell mondania, hogy ilyen kutyakomédiára semmi szüksége és mindenki húzzon el a fenébe. Annál mindenkinek drágább az ideje, mint hogy ilyen szarságokkal kelljen foglalkoznia. A fenekére csapott, baszki, ez hovatovább nemi erőszak, épp csak agyon nem verte miután megerőszakolta, de ki tudja, lehet hogy gondolt rá! Broáf.

Frederick2 2019.07.30. 14:30:06

@KalmanBlog: @Deansdale:@don Fefinho: Úgy néz ki, hazajöhet.
www.origo.hu/sport/egyeni/20190730-uszas-hazaterhet-koreabol-a-szexualis-zaklatassal-vadolt-kenderesi-tamas.html

"Az úszók szövetségi kapitánya, Sós Csaba úgy tudja, Kenderesi pénzbüntetést kapott, amit ki is fizetett, és csütörtökön már Magyarországon lehet."

Pénzbüntetés a semmiért. De legalább nem varják be 1 évre böribe.

"A rendőrség a nyomozás lezárása után vádemelési javaslattal adta át az ügyet az ügyészségnek, miközben Kenderesi jelezte, hogy kész kifizetni az esetleges bírságot, hogy mielőbb elhagyhassa az országot."

Kész volt kifizetni a pénzbüntetést, csakhogy hazajöhessen. Megértem. Valószínűleg én is kifizettem volna, ha nincs más lehetőség - de éreztettem volna azt mind a hatósággal, mind a közvéleménnyel, hogy bagatell az ügy és felháborító az eljárás. Biztos magas volt a bírság összege.

Szegény srác!

Hogy mi volt a felvételen? Állítólag az, hogy megpaskolta a lány fenekét, és ezzel összetörte a lelkét. :P

Deansdale 2019.07.30. 14:34:44

@Frederick2: Ja, külön üdvözletem az ATV-nek, ami cikket közöl le azzal hogy mi van a videón, és a saját szegmensükben 6 más irreleváns videót megmutatnak, de azt az egyet amiről szó van azt természetesen nem. Nyilván nincs a birtokukban, de akkor minek tettetik, hogy igen?

KalmanBlog 2019.07.30. 14:38:45

@Frederick2: > de éreztettem volna azt mind a hatósággal, mind a közvéleménnyel, hogy bagatell az ügy és felháborító az eljárás.

Igen, de ezzel pont annak a hitelét rontja, hogy láthatóan megbánást tanúsított, ami az ottani eljárás szerint a leginkább számít az általatok idézett írások szerint. Szóval akármennyire is forr az ember belül, szemlesütve megbánást kell tanúsítani és nem lehet packázni velük.

GABOR2 2019.07.30. 15:21:38

@Deansdale: A leváltásnak ráadásul előbb meg kell történnie, mint hogy beérik a gyümölcs. Amerikában minden csoport pozitívan tekint magára kivéve a "fehér liberális" akik jellemzően egyetemet végeztek. Ezek az emberek magas poziciók jutnak és az a vágyuk, hogy a "történelmi igazság" jegyében megsemmisítsék saját házájukat. Még azelőtt kell leváltani ezeket a káros tanárokat, hogy létrehozzák az öngyűlölő csoportokat agymosással.

ujtechkor.blog.hu/2019/07/29/kulturhaborus_tortenesek_extra#c37472664

Madarász Henrik 2019.07.30. 17:41:27

@Deansdale: Nekem az a véleményem, hogy egy igazi jobboldali fordulat esetén azt kellene tenni amit a kommunisták 1945-ben, a reál és műszaki szakokat ki kellene hagyni, de a humán szakokat és a jogot teljesen meg kellene tisztítani a balosoktól, azoknál a szakoknál és karoknál ahol egyáltalán nincsenek jobboldaliak, a teljes bezárástól sem kellene visszariadni, tehát fel kellene számolni a társadalomtudományi karokat és az olyan szakokat például mint a filozófia és az esztétika.

KalmanBlog 2019.07.30. 18:07:34

@Madarász Henrik: +1, ezeket a ködevő szakokat már akkor beszántottam volna, amikor még azt sem tudtam mifán terem a kultúrmarxizmus. Most meg már pláne.

Szégyen, hogy van még genderszak Magyarországon.

glinolid 2019.07.30. 23:55:52

@Frederick2: A progresszió nem állhat le, gőzhengerként gyűr maga alá mindent és mindenkit:

The Left’s War on Women

www.americanthinker.com/articles/2019/07/the_lefts_war_on_women.html

One of the ugliest secrets about abortion is that, worldwide, girls are much more likely to be killed in the womb than are boys. This has resulted in an alarming male-to-female ratio in multiple countries. Even the George Soros-funded Human Rights Watch has recently declared that “You Should Be Worrying about the Woman Shortage.”

...
Or perhaps there’s another way to solve the missing female/loneliness problem. Since the left has now decided that men can get pregnant and have abortions, and that marriage is whatever one wants it to be -- and thus people can even “marry” themselves -- lonely men can simply start a family by marrying themselves and having their own children -- including girls!
...

Érdemes elolvasni az egész cikket.

TrollEdomer 2019.07.31. 07:19:31

@Deansdale: Egy normális országban ilyesmiért a rendőr elküldené a halál f*szára a nőt

Arab országokban ez a szokás, nem hivatalosan persze feleségül kell vennie, vagy becsületgyilkosság...

Egyébként legtöbb civilizált országban szexuális zaklatásért bírság, vagy némi elzárás jár, és megbánás befolyásolja ítéletet.
Ha van objektiv bizonyíték (felvétel) akkor az zaklatás, és úgy tűnik, nem lehet enyhítő körülménynek felhozni, hogy de másik sztriptíz táncosnő volt.

Deansdale 2019.07.31. 08:25:32

@TrollEdomer: "legtöbb civilizált országban szexuális zaklatásért bírság, vagy némi elzárás jár"

Igen, csakhogy valakinek egyszer a seggére csapni nem szexuális zaklatás. Ha az alany kifejezi hogy nem tetszik neki a dolog de a pasi nem áll le, hanem tovább nyúlkál, az már zaklatás. A zaklatás egy olyan fogalom ami folyamatosságot vagy ismétlést feltételez, nem lehet valakit egy tettel vagy szóval zaklatni (ez az angol harassment fogalmára is él). Azt nem tudom hogy koreában hogyan szövegezik a törvényeket, mindenesetre az első világban érezhető a törvény mögötti szándék, hogy direkt csak az ismételt/folyamatos ill. az áldozat tiltakozása ellenére is folytatott kellemetlenkedést büntetik, az egyszeri tetteket nem. Legalábbis eddig így volt...

"megbánás befolyásolja ítéletet"

Ez viszont nevetséges, ez egy teljesen szubjektív és mérhetetlen dolog, legföljebb annyira jó hogy megalázkodásra kényszeríti a vádlottat, értelme az egy csepp sincs. Hogyan dönti el a bíró, hogy valaki tényleg megbánta a tettét, vagy csak azt mondja mert tudja hogy az enyhíti a büntetést? Ha sír is önmarcongálásában akkor 20% kedvezményt kap, ha csak szóban mondja el a megbánást akkor 10%? Persze ettől még része lehet a bírói gyakorlatnak bárhol a világon, de színházzá teszi a bíráskodást, ami szerintem barbárság és ostobaság.

Frederick2 2019.07.31. 08:31:15

@KalmanBlog: @Deansdale: @Madarász Henrik:

Putyin-ellenes politikai krimi:
moly.hu/sorozatok/voros-vereb

A CIA egyik nyugalmazott tisztje írta, szerintem rendelésre. A trilógia arról szól, hogyan szervez be a CIA egy téglát az orosz titkosszolgálatba. Putyin és belső köre úgy van leírva benne, mint valami utolsó rohadékok gyülekezete. Épp csak beleolvastam a könyvbe...

A politikai krimi műfajáról érdemes tudni, hogy a leginkább terhelt politikai propagandával. Nem tudom, mond-e valakinek valamit a Tom Clancy név. Ő is egy híres írója a műfajnak. Ő neki politikai meggyőződése, hogy az USA a világ csendőre, és ennek a csendőrszerepnek, a világ békéje őrének kötelessége megfelelnie a külpolitikában. Ezen neokon nézet alátámasztására aztán írt is egy csomó politikai krimit. Néhányból film is készült.

De amiért behoztam a Vörös verebet (amiből film is készült), az, hogy még mindig működik ez a hülye hidegháborús logika az amerikai köztudatban. Miszerint az USA és Oroszország ellenfelek. (Bár Tom Clancy később szövetségesként mutatta be Oroszországot.) És ahogy elnézem a híreket, az amerikai külpolitikában ez még mindig jelen van.

Ezen a hidegháborús képleten, miszerint "USA vs. Oroszország", nem kéne végre túllépni? Mert szerintem rendkívül káros idea, amit ideje lenne meghaladni. Vagy én tévedek? Tényleg veszélyességi faktor még mindig Oroszország, nem csupán az USA-ra nézve, hanem Európára is? Szerintetek?

Frederick2 2019.07.31. 08:32:49

@KalmanBlog:

"Szégyen, hogy van még genderszak Magyarországon."

Meg CEU. Meg Soros által pénzelt civil szervezetek. Önmagában: újbaloldali értelmiségi elit.

2019.07.31. 09:20:37

@Frederick2: A Hableányt egy svájci hajó ukrán kapitánya gázolta el. Budapest csak helyszin volt, nem az okozója a tragédiának.

Papírsárkány 2019.07.31. 12:16:01

@Deansdale: "legföljebb annyira jó hogy megalázkodásra kényszeríti a vádlottat, értelme az egy csepp sincs. "

Hiszen pont ez az "értelme"...

"“In my study of communist societies, I came to the conclusion that the purpose of communist propaganda was not to persuade or convince, not to inform, but to humiliate; and therefore, the less it corresponded to reality the better. When people are forced to remain silent when they are being told the most obvious lies, or even worse when they are forced to repeat the lies themselves, they lose once and for all their sense of probity. To assent to obvious lies is...in some small way to become evil oneself. One's standing to resist anything is thus eroded, and even destroyed. A society of emasculated liars is easy to control. I think if you examine political correctness, it has the same effect and is intended to.”
- Theodore Dalrymple

Madarász Henrik 2019.07.31. 14:49:22

@Frederick2: A dolog fordítva áll, az USA mint a világ csendőre veszélyes minden fehér emberre, ha létrejönne egy olyan rendszer ami elkezdené a színes bevándorlók eltávolítását az országából, az USA katonailag lépne fel ellene. Oroszország csak a saját geostratégiai érdekeit követi, nem veszélyes a volt Szovjetunió utódállamain kívül senkire.

csi szi 2019.07.31. 16:20:42

www.valaszonline.hu/2019/07/25/orban-szuverenitashaboru-gazdasagi-megszallas/

Az egykori mérsékelt jobber értelmiség kihátrált a Fidesz és Orbán mögül, ez jól látható. Persze ez nem sokat számít, legfeljebb néhány budai kerületben ronthatja esetleg a Fidesz esélyeit (tavaly pl. a körmös Bauer fia eléggé szorongatta Gulyás Gergőt az egyéni mandátumért folyó versenyben, ami elég durva). Attól nem kell tartaniuk valószínűleg, hogy valami új mérsékelt jobboldali párt szívja el előlük a szavazókat, ez ilyen Jeszenszky Géza féle figurákkal esélytelen.

magyarságügyben is van cikkük:
www.valaszonline.hu/2019/07/24/biro-andras-zsolt-osok-napja-kurultaj-magyarsagkutato/

Frederick2 2019.07.31. 17:31:05

@csi szi: A végén a lényeg:

"Hogy mi következik mindebből? Nem tudjuk. Az viszont biztos, hogy ezek után az egyik legfontosabb össznemzeti ügy a Fidesz önmérsékletre kényszerítése. Megfékezése. Belülről vagy kívülről. Szelíden. Nem akarunk forradalmat."

Ha a megszelídítés annyi, hogy kevesebb korrupció, támogatom. De tartok tőle, hogy ők nem teljesen így gondolják. Az meg, hogy "nem akarunk forradalmat", inkább burkolt fenyegetés. Ők a békés átmenettel is beérik, de ha nem, akkor marad... Na, micsoda? A forradalmi eszközök.

A Kurultáj témához. Részlet az interjúból:

"Bíró András Zsolt: Pont ez a fejlődésünk: ma már mindenki, aki előadást tart a rendezvényeinken, szakértő és valódi kutatásokra alapozza a mondanivalóját. Aki genetikáról nyilatkozik, genetikus, aki történeti forrásokról, az történész, aki antropológiáról, az antropológus. Az alapítványunk egyik nagy célja, hogy eloszlassuk a magyarság őstörténetével kapcsolatos tévhiteket és különösen a tudományosságnak de néha még a józan logikának is ellentmondó fantazmagóriákat.

Borbás Barna: Állítja, hogy ez a cél?

Bíró András Zsolt: Igen. Azon persze lehet vitatkozni, hogy antropológiailag vagy régészetileg hány különféle megfejtés, következtetés, interpretáció van – de ezek a tudományon belüli viták. Nincs olyan nálunk, aki dilettáns.

Borbás Barna: Küzd a „holdkórosokkal”?

Bíró András Zsolt: Nézze, százasával kapjuk az emaileket, hogy ki mindenki szeretne nálunk fellépni, előadni, de személyesen garantálom, hogy csak azok kerülhetnek a műsorba, akik valódi szakemberek vagy megalapozott kutatási eredményekre hivatkoznak, és a módszertanuk vagy az interpretációjuk a tudományosság kritériumainak megfelel. Olyanról nem vitatkozunk, hogy a sumerokhoz vagy a keltákhoz mi közünk, mert aki a témában kicsit is jártas, tudja, hogy ez olyan szint, amivel foglalkozni sem érdemes. És akkor az asztrológiai meséket nem is említettem – ezek ellen dolgozunk egész évben."

Ez eddig egészen biztató!

Deansdale 2019.07.31. 17:37:37

@csi szi: Az első linkelt cikkhez: Mocskos ez az egész szituáció. Teljesen jogos az aggodalom, hogy ha a fidesz túl sok vagyont szerez akkor annak rossz vége lehet, ugyanakkor aki se nem teljesen gerinctelen, se nem teljesen hülye, az azért összerakja a képet, hogy elsősorban a maszop által ellopott, illetve a privatizáció során külföldri kézre játszott vagyont szerzik meg, ill. vissza. Például:

"a Brüsszelből érkező EU-pénzek kifizetését és dokumentációját kezelő, magyar tulajdonú, de még a szoci időkben bebetonozott Welt 2000 Kft. államosítása..."

Látni kell, hogy egy koncon marakodik a politika, és nem arról van szó, hogy bárki is egy normálisan működő rendszerbe barmol bele, hanem egy eleve korrupt rendszer tulajdonosai váltják egymást.

És itt érkezik el az a pont ahol az én világlátásom erősen eltér a VálaszOnline-étól: ők egy merev erkölcsi keretrendszert akarnak a fideszre nyomni, amivel el lehet meszelni azt, én viszont pragmatista vagyok és az ország, a magyarság helyzete számomra fontosabb mint bármiféle erkölcsi szabályok. Úgyhogy míg ők azon feszengenek hogy a fidesz "ismeretlen eredetű" pénzekből megvesz dolgokat, és ez veszély a demokráciára, addig én azt mondom, hogy ha a Welt 2000 tulajdonosa vagy a fityisz, vagy a maszop, akkor inkább a fityisz legyen, mert ők a kisebb rossz. Nem feltételezem, hogy kizárólag a színtiszta hazaszeretet hajtaná őket, de a legtöbb ilyen bizniszben akár még az is benne lehet, amit hallottam már rebesgetni, hogy ezt ők tényleg stratégiai okokból csinálják, nem (pusztán) vagyonszerzési céllal.

A válasz egy másik cikkéből:

"az MSZP–SZDSZ-érában [Aczél Zoltán] volt a kapcsolat az akkori kormánypártok pénztárnoki vonala és a magyar állam óriásmegbízásait elnyerő Strabag-, illetve Alstom-csoportok között"

Na most akkor miről is beszélünk? Le Orbánékkal, cseréljük vissza Mészáros Lőrincet az Alstomra meg a Strabagra? Ez a magyar állampolgároknak miért is lenne jó? Raklapszám küldjük ki a magyar pénzt Ausztriába meg Franciaországba, mert az a jó a demokráciának? Na persze.

Szóval ja, probléma hogy a fidesz a holdudvarába talicskázza a pénzt, de még mindig kisebb probléma mint hogy az elődeik külföldi zsebekbe talicskázták ugyanazt.

Egyébként ezekben a cikkekben borzalmas a Válasz stílusa, nyúlós, sikamlós, megfoghatatlan. Kerülik az egyenes beszédet illetve a saját elképzeléseik nyílt kimondását, inkább "sokat sejtető" homályos célzásokat és utalásokat tesznek, amit igyekeznek úgy feltüntetni mintha szikár tényközlés lenne. A kurultájos cikkben meg folyamatosan erőltetik az alpári kérdéseket, abszolút nem érdekli őket sem a kultúra, sem a történelem, sem a nemzetközi fesztiválozás, az tölti ki a szellemi horizontjukat hogy a kormány erre pénzt ad, tehát ez is nyilván lopás, amit le kell leplezni, és minden egyes résztvevőt megszégyeníteni, eltaposni. Nem tudom ők hogyan írják le a saját helyzetüket a politikai palettán, ezt a honlapon nem írják le, de a cikkek alapján tipikus kultúrmarxista bagázs ami nagy szavak mögé bújva aknamunkát folytat a nemzet és annak egysége ellen. Ha valaki ezt tartja ma Magyarországon normális jobboldaliságnak, az valamit igencsak félreértett... A fidesz-kritika elfogadható lenne, ha mellé lenne téve a jobboldali értékrendet tükröző gondolatiság, de az teljesen hiányzik, így lényegében ez lehetne a Népszabi feltámasztott hullája is pont ugyanannyira, mint a Heti Válaszé.

Frederick2 2019.07.31. 19:00:50

@Deansdale: @don Fefinho: @KalmanBlog:

Kenderesi kifizette a pénzbüntetését, ami...

Le se merem írni!

2500 dollár, vagyis 550 000 Ft!!!

AZTAPICSA! Egy fenékpaskolás ára.

Mennyibe került volna, ha csak a vállát érinti meg?

2019.07.31. 19:04:02

@Frederick2: Magyarországon a lúgos orvosnak meg 700.000 Ft kártérítést kell fizessen, amiből alig kapott valami az áldozat akit egy életre megnyomorított.

Frederick2 2019.07.31. 19:14:53

@Daenerys Targaryen: Azért egy női test megcsonkítását (lúgos orvos) és egy fenék megpaskolását (Kenderesi) ne említsük már egy lapon!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.07.31. 22:34:16

@Daenerys Targaryen: Mindenáron meg kell akadályozni a bolygó túlnépesedését, főleg a már amúgyis eltűnőben lévő populációkban.

Deansdale 2019.07.31. 23:38:37

@Frederick2: Szerintem pont ezt akarta ő is hagnsúlyozni, hogy kvázi ugyanakkora büntetést fizetni két ennyire különböző dologra mennyire abszurd.

2019.08.01. 08:40:48

@Deansdale: igen. Te megértetted.

2019.08.01. 08:43:30

@don Fefinho: Dél Korea egy növekvő népességű ország. Kb magyarországnyi területen 40 milliónyian laknak és ahhoz, hogy földhöz jussanak, hatalmas területeket kerítenek le a tengerből.
Nem értem milyen eltűnő populációról beszélsz.

Frederick2 2019.08.01. 09:50:59

@Daenerys Targaryen: Bocsásson meg értetlenségemért, Sárkánykirálynő!

Wildhunt 2019.08.01. 21:17:33

17éve megfogtam egy lány fenekét, aki ezért röptiben pofon vágott, hogy káprázott a szemem. Mint utóbb kiderült, nem azért mert nem tetszettem neki, hanem mert illetlennek tartotta. 15 éve a feleségem. Pedig fel is jelenthettük volna egymást zaklatásért és könnyű testi sértésért...
süti beállítások módosítása