HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

Diéta-mellébeszélés

2011.07.19. 11:27 Deansdale

A Zindex is felfedezte a diéta toplistát, amit korábban már említettem. "A 20 legjobb szívvédő diéta" címen fut náluk a cikk, aminek utolsó két helyén ott virít az Atkins és a Paleo. Mindkét étrendet lehúzzák, mintha a dívány cikkírója valami extra szaktekintély lenne az amcsi megmondóemberek mellett. Az ő cikkükből viszont hiányzik az, amire én felfigyeltem, vagyis hogy a közönség szavazatai alapján ez a két diéta messze a legjobb. Hogy miért? Nem kizárt hogy azért, mert érdekes módon a múltkori adatok mostanra "valahogy megfordultak". Hirtelen előkerült 20.000 ember aki mind nemmel szavazott, miközben egyetlen olyan ember sem akadt aki - a korábbi arányokhoz hasonlóan - igent nyomott volna. Még szerencse, hogy annak idején lejegyeztem a pontos számokat, mert a mostaniakkal összehasonlítva eléggé beszédesek. Ennyire lehet megbízni a "hivatalos" oldalak őszinteségében. Bár az is lehet, hogy csak én vagyok paranoid amiért azt gondolom: rájöttek a szakértők hogy ez így nem kóser, és saját kezűleg "csiszoltak" kicsit az adatokon.

Hiába no, a diétadivatok jönnek és mennek, a "szakértők" szintúgy, az ember meg magára marad azzal, hogy kihámozza a tényeket a sok vakítás meg hazugság közül.

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás diéta táplálkozástudomány

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása