HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Hartrigel: @Deansdale: "Na igen, ez kissé tudathasadt elképzelés". Szerintem a legtudathasadtabb elképzelés azok, amikor mai vulgár-ateistákat hallgatom ekte keresztény toposzokkal vagdalkozni. Ugye a Woke ... (2024.04.18. 19:04) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: Egyébként a szabálykövetés kijátszása lehet túlélést segítő "okosság" is. Kérdés, hogy miért változtathatatlanok a szabályok ? ( a merevség, a változtathatatlanság = halál) Filozófiailag - ha "iste... (2024.04.18. 15:43) Vallásismereti kisokos
  • Deansdale: @Mia and Me: "mondjuk az adakozásnak nincs sok köze az erkölcshöz..." Ha olyan értelemben nézed, hogy ki mennyire jó ember, elég sok köze van hozzá, mert mondani ugye akármit lehet, de konkrét áldo... (2024.04.18. 15:36) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: @Opus P.: "Nem kell semmiféle mikulás meg fogtündér történet ahhoz, hogy az embereket a jóságvirányába tereljék. Egy mondat elég lenne: ne légy p×cs." ezzel egyetértek. Szerintem egy jó éve tán pon... (2024.04.18. 15:36) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: @Deansdale: "a legtöbbet még mindig a keresztények adakoznak az egész világon, pedig mindenki lenézi őket és mindenkinek nagy a pofája, hogy ők mennyire jóerkölcsűek a keresztény hit nélkül is." mo... (2024.04.18. 15:28) Vallásismereti kisokos
  • Utolsó 20

Trump nyert

2016.11.09. 08:54 Deansdale

Megyek pezsgőt bontani.

203 komment

Címkék: címkétlenség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aurelius Respectus 2016.11.16. 16:27:34

@Ahasverus: Akkor folytatva visszafelé. Külpolitikai téren Clintonné a neokon csoport lelkes híve volt, az agresszív háborús politika folytatója, egyik felelőse Líbia szétverésének és a szíriai polgárháborúnak, az ukrajnai polgárháborúnak. Az egyik remek ötlete a szíriai repülési zóna bevezetése volt, ami háborúhoz vezethetett volna Oroszország ellen, amiből világháború lehetett volna. Trump külpolitikájáról nehéz nyilatkozni, mert ellentétes dolgokat képvisel egyszerre, együttműködés Oroszországgal, az iráni atomegyezmény felmondása, majd meglátjuk mi lesz belőle.

Aurelius Respectus 2016.11.16. 16:35:52

@Ahasverus: A lenézett tömegek értelmesebbek mint az értelmiség többsége, akik durva liberális agymosáson estek át az egyetemeken, mivel a tömegek a józan paraszti ész alapján hoznak döntést és nem a valóságidegen eszmék alapján, mint a liberalizmus és a marxizmus. A tömegek Trump esetében is jól döntöttek és a Brexit esetében is. Az EU egy életképtelen intézmény, amelybe akadály nélkül hatolnak be a harmadik világ tömegei. Biztos vagyok benne, hogy a Calais mellett összegyűlt vademberek látványa komoly segítséget adott a nem szavazat mellett, így kaptak némi haladékot az angolok.

Aurelius Respectus 2016.11.16. 16:49:01

@Ahasverus: Szírai esetében eleve nem kellett volna a nyugatnak beleavatkozni, sajnos a neokon lobbi kijárta a dolgot és az USA, Szaúd-Arábia, Katar, Törökország felfegyverezte az iszlámista terrorszervezeteket, ahogy Líbiában is ez volt a helyzet. A Krím esetében az a nagy helyzet, hogy Ukrajna egy mesterséges állam, amely 1991-ben jött létre és bizony 1954-ben ajándékba kapta az oroszok lakta Krímet, úgyhogy jogos volt az ott élő oroszok akarata, hogy Oroszországhoz akartak kerülni. Miért ne mondhatná fel egy ország a rá nézve hátrányos egyezményeket, ha megteheti ? Az hogy a nyugat által támogatott szervezeteket felszámolja, teljesen jogos, hiszen ezek a szervezetek szoktak színes forradalmakat kirobbantani, ahogy 2014-ben Ukrajnában is történt, Magyarországon is voltak ilyen kormánybuktató kísérletek, de tömegtámogatás hiányában elhaltak ezek a tüntetéssorozatok 2010 után.

Aurelius Respectus 2016.11.16. 17:07:47

@-JzK-: Meglepő módon hazudtak valamiért mind :)

2016.11.16. 17:08:45

@-JzK-: Vagyis Trump is megkerülhető (valamilyen szinten) ebben a kérdésben. Hmmm, érdekes...

-JzK- 2016.11.16. 17:39:06

@Aurelius Respectus:
Az angolok a Brexittel nem a füstösökre mondtak nemet, azok ugyanis egyrészt már ott vannak bőven túl sokan, másrészt eddig se EU-jog alapján mentek oda, hanem mint Commonwealth állampolgárok - ami alapján továbbra is mehetnek. Az angolok a füstösök miatti frusztrációikat a semmiről sem tehető kelet-európai bevándorlókon verték le, mert őket a füstösökkel ellentétben szabad utálni és szidni.

Nem a lengyel, magyar, stb. munkavállalóktól kéne félteni a brit hazát, ugyanis ezek - szemben a volt gyarmataikról odaömlött kokerókkal - nem fognak nekiállni sem robbantgatni, sem ficki-fickizni, sem őket túlszaporodni, sem őket kultúrájukban felülírni...

Mindenesetre azok a libsimagyarok, akik eddig bőszen hangoztatták a Határátkelő blogon, hogy Britannia mennyire haladár meg toleráns, meg fejlett, húha, azok is kaptak most egy pofont... lehet levenni a négerrel összekarolós képeket Face-ről, meg az arcból visszavenni...

Aurelius Respectus 2016.11.16. 17:56:41

@-JzK-: A színesek bírálatáért börtön jár, úgyhogy nem csodálom hogy nem mernek beszólni nekik az angolok, a keletiek fehérek őket lehet köpködni a toleránsok szerint. A Határátkelőbe egyszer beleolvastam, hát nem jobboldali, az biztos :) ha normális szaporodás lenne az országban, nem is lenne baj, ha ők kivándorolnának.

TrollEdomer 2016.11.16. 19:24:12

@-JzK-: Angliai rokonaim úgy látják (egyelőre legalábbis) hogy nincs félnivalójuk Brexit miatt.
Kelete európai cigóknak nyilván van.

-JzK- 2016.11.16. 19:48:24

@TrollEdomer:
"Kelete európai cigóknak nyilván van." - Ami nekünk kapásból nagyon nem jó, hiszen akkor ide jönnek vissza garázdálkodni...
Pedig a mi cigányaink miért nem mennek olyan országokba, ahol imádják a füstösöket? Mármint azon kívül, hogy egyre kevesebb lesz az ilyen ország :D

KalmanBlog 2016.11.24. 04:49:05

Ezt láttátok? www.youtube.com/watch?v=MMKFIHRpe7I

Trump pankrátorkodik. Nekem új volt. Halálos.

Deansdale 2016.11.26. 12:51:32

@Raon: ...és most hogy a fidesz leszavazta a jobbik beadványát, azt mondom mindkét tábor elmehet a fenébe. Egy kis ideig megpróbáltam csak egy iciri-picirit bízni a fideszben, kár volt. Sóbányába kellene küldeni mindenkit aki jelenleg a parlamentben ül, és nulláról kezdeni újra az egészet.

2016.11.26. 14:38:10

@Deansdale: Nekem nagyon szimpatikus az amerikai Alternatív Jobboldal. Arra gondoltam, össze kéne hozni valami hasonlót Magyarországon. Egy magyar Alternatív Jobboldalt.

Szerinted lenne rá esély?

Deansdale 2016.11.26. 14:49:32

@Ahasverus: Az alt-rightot épp most trollkodja vállalhatatlanná néhány baromállat az USA-ban... Szerintem várjunk egy pár napot a téma tárgyalásával :|

www.youtube.com/watch?v=1o6-bi3jlxk

2016.11.26. 15:10:32

@Deansdale: Ha a "hitlerista" figurákra gondolsz... Ezektől akkoriban a JOBBIK is megszabadult. Reméljük, az Alternatív Jobboldal is kibassza őket a picsába!

Egyébként ez is "alternatív jobboldal", csak Svédországból:
moly.hu/konyvek/daniel-friberg-a-jobboldal-visszater

TrollEdomer 2016.11.26. 17:10:34

@Ahasverus: Jobbik már az, hiába panaszkodnak, hogy Vona már nem elég radikális.
Itt persze nehezebb nyerni, figyelembe véve hogy anti polkorrektség miatt fidesz még hülyítheti embereket.

Aurelius Respectus 2016.11.26. 17:22:43

@TrollEdomer: Szerintem már vége a migráns témának a Fidesznél, most a minimálbér emelés lesz a fő témájuk 2018-ig. Alapjában véve a szavazatszerzés volt a célja náluk.

KalmanBlog 2016.11.28. 00:47:18

@Deansdale: Végignéztem az egész beszédet, szerintem jól felépített jó beszéd volt. Ezt a hail Trump-os részt viszont nem tudom hova tenni, mert nem ismerem az amerikai kultúrát eléggé.

A "hail to the king" - kifejezést filmekben, játékokban láttam. Ez angolul van, tehát nem egyértelmű nekem, hogy a hail ez olyan szoft-tiltott szó-e amerikában, mint Németországban a Heil?

Richard Spencer elvileg toast-ra emelte a poharat. Ami szerintem úgy is van, mivel pohár van a kezében. Itt adódik a kérdés: ha a jobboldali politikus a ballibek kedvéért még a poharát se meri felemelni nehogy szalutálásnak nézzék, az rendben van? Vagy ha a beszéde szóhasználtatát szakértőkkel kell átvizsgáltatnia, nehogy nácikra emlékeztessen? Szabad-e ennyire meghátrálni a ballib értelmezésnek?

Nem tudom a jó választ ezekre a kérdésekre. Úgy érzem, hogy a beszélő túl messzire ment, mert tudhatta volna, hogy lesz egy ilyen olvasata az előadásmódjának. De legjobban ott hibázott, hogy ha a közönség nem kezd karlendíteni, akkor rendben lett volna minden. De tudnia kellett volna, hogy a közönség elkezdi. És akkor már muszáj lett volna szólnia, hogy ezt nem kéne gyerekek. Amivel totálisan ledöntötte volna a saját magának épített érzelmi csúcspontot. Csapdába csalta magát a kétértelműségével.

Deansdale 2016.11.28. 09:35:27

@KalmanBlog: Önmagában a "hail" nem lenne problémás (nem a német "heil"-t mondta), és a poháremelés sem - az a baj, hogy a hallgatóság soraiban többen is láthatóan a náci karlendítéssel válaszoltak.

Persze az alt-rightnak azzal még nincs vége, hogy van a soraiban pár kretén, de ezzel a külső megítélésüket igencsak gyomorszájon rúgták.

KalmanBlog 2016.11.28. 11:37:38

@Deansdale: Igen, én is így gondolom. A kérdés az, hogy mit kellett volna tennie a beszélőnek? Félbeszakítani a beszédét és rendet tenni? Vagy eleve kerülni az olyan kinyilatkoztatásokat, amik miatt érzés szinten összemoshatják őt is a karlendítőkkel? Vagy ha egyáltalán foglalkozik ezzel a kérdéssel, akkor belép a ballib keretbe, amivel már eleve vesztes pozícióban van?

Deansdale 2016.11.28. 11:50:56

@KalmanBlog: Szerintem direkt játszott erre az előadó, ami nagy hülyeség volt tőle. Lehetne annyi eszük, hogy mivel a fehér faj érdekeivel foglalkozni a nácizmus árnyéka nélkül is kurvanehéz, talán nem kellene tovább nehezíteni a saját dolgunkat. Lehet, hogy szándékosan akarják tovább radikalizálni a helyzetet, hogy kirobbantsanak valami nyílt konfliktust, és ebben magukkal rángatják a békésebb hajlamú többséget annak akarata ellenére. Én inkább a Ramzpaul-féle altright híve vagyok, vagyis az "önrendelkezés mindenkinek jár és mindenki hagyjon békén mindenkit" elképzelésé. Azt egyelőre nem látom, hogy lehetséges-e ezt nyílt konfliktus nélkül megvalósítani, úgyhogy a végén még kiderülhet, hogy Spencer-ék stratégiája a helyes - ettől függetlenül nekem hányingerem van tőle.

KalmanBlog 2016.11.28. 11:54:00

@Deansdale: Vagy a sötétebb értelmezés szerint simán egy beépített alvó ügynök volt, akit most ébresztettek fel, hogy robbantson egyet a kerítésen belül.

Raon 2016.11.29. 21:03:23

@Deansdale: hát, nézzük a jobb oldalát, legalább ez is kiderült. Egyébként szerintem nem olyan lefutott menet ez, ahogy gondolod, és ha egy konfliktus feloldatlan marad, akkor a tehetetlenségi nyomatékával voltaképpen az is egyfajta erőhatás lehet az értelmes megoldás irányába. Az persze más kérdés, hogy ennek folyamatát és részleteit nem mindig egyszerű csak úgy elviselni.
Én arra tippelnék, hogy rendesen ki fogják ezek még párszor borítani az embert (pont ezért érdemes tőlük extra távolságot tartani), de legalább még mindig van rá esély, hogy a lényeget meg tudják oldani.

Az ajándékba kapott vehemenciát pedig természetesen nem felejtettem el (csak azért sem reagáltam rá, mert elég erősnek tartottam belőle ennyit is :) ), de a folytatást eltettem a következő, élőbeni alkalomra. Nem gond, ha csak évek múlva kerül rá sor, ez akkor sem évülhet el - egy igaz férfi vállalja csak szépen tetteinek következményeit. :))

Raon 2016.11.29. 21:18:22

@Ahasverus: elnézést, ezt korábban valamiért nem vettem észre. Abszolút jó meglátások, nagyságrendjében tényleg erről volt szó.
A kérdésedre a válasz szerintem az, hogy lehet és kell is - sőt, ez valahol nem is választás kérdése. Ha kicsit távolabb nézünk, működési mintákban gondolkodva, akkor kijelenthető, hogy az élet sok kérdésében működhet a kis lépésekben haladás, meg a részeredmény-szemlélet, de a fontosabbakban sok ember úgy működik, hogy vagy igen, vagy nem, és ha igen, akkor az a-tól z-ig, a teljesség igényével végrehajtva, másképp nem is megy.
(persze ami persze igazán tragikus a magyar társadalomban, hogy ez a hatás leginkább az ösztönök szintjén működik, sőt, a legtöbben nem is tudnak róla, hogy valójában így működnek, és tudatosan sokszor teljesen más irányokba tévedve, más dolgokat akarnak, a szív és az elme egysége helyett jó nagy büdös katyvaszokat hozva létre)
Innen nézve a Jobbik ezen lépését azért tartom kifejezetten üdítő húzásnak, mert ezt ugyan lehet politikai zsarolásnak is nevezni, de csakis a Rendszer törvényszerűségeivel vizsgálva - kívülről meg egyértelműen látszódhat, hogy végre egy megalkuvás nélküli, tiszta szándék, ami mellett minden necces behatás ellenében is kitartanak. Nem sok ilyen húzást lehetett látni a magyar politikai életben (talán még Schiffernek voltak hasonló húzásai), ezért nálam ez a meccs jóval túlmutat az aktuális témánál, itt a jelenlegi rendszer csap össze egy lehetséges új megközelítéssel, és nagy kérdés, hogy mi lesz a vége. Rossz esetben semmi, minden megy tovább a régiben - jó esetben viszont akár még precedenssé is válhat.

Deansdale 2016.11.30. 08:32:44

@Raon: "a folytatást eltettem a következő, élőbeni alkalomra"

Állok elébe :)

"kívülről meg egyértelműen látszódhat, hogy végre egy megalkuvás nélküli, tiszta szándék, ami mellett minden necces behatás ellenében is kitartanak"

Azért valljuk be, ehhez kell egy nagy adag jóhiszeműség - ami nem feltétlenül baj, ha van, de a politikai életben legtöbbször nem fizetődik ki (egyik oldalon sem).

Azt meg továbbra is fenntartom, hogy a kötvény csak figyelemelterelés volt, persze hogy nyerészkedett rajta a fidesz, de semmilyen migrációval kapcsolatos problémát nem jelentett. Ebben minden le van írva amit erről a kérdésről tudni érdemes:
menekulttabor.blog.hu/2016/11/08/hazaarulok_872

Raon 2016.11.30. 10:17:39

@Deansdale: jóhiszeműség - természetesen, de hát ezt soha nem is rejtegettem, hogy így van.
Érdekes a link, amit adtál. Ahogy a hosszas felvezetés után rátér a tényekre, már az első bekezdés tele van hibás értelmezésekkel. Ilyen az, amikor valakinek van egy igen határozott álláspontja, és ehhez keres vélt vagy valós tényeket, hogy amit mond, az még meggyőzőbbnek tűnhessen.

2016.12.01. 19:03:04

@Raon: Az a probléma, hogy amikor az ember komolyan foglalkozik olyan témákkal, mint a magyar konzervativizmus, akkor nem kerülheti meg sajnálatosan a FIDESZ-t. Ugyanis a FIDESZ kisajátította magának a "konzervatív" címkét (az MDF bukása után), de közben lassú tempóban, lépésenként, fokozatosan el is játszotta a konzervatív identitását. (Kérdem én: hol konzervatív a Habony?) Ez leginkább akkor merül fel az oldalon is, mikor tipikus fideszes bértollnokok írásait ajánlgatják itt is, a blogon. Teszem azt Aristo cikkeit, aki, vitathatatlan, kemény bírálat alá veszi mind az ellenzéket, mind a szélsőliberális-szélsőbalos társaságot - ugyanakkor, mint bértollnok, faszán be is védi a FIDESZ disznóságait.

Avagy nem megkerülhető a FIDESZ, ki kell alakítani egy fajta viszonyulást hozzá. Ki-ki a magáét.

Aurelius Respectus 2016.12.01. 20:51:36

@Ahasverus: Az idézések kérdésére ez az álláspontom. Azért szoktam néha idézni Aristo cikkeit, mert jó stílusban ír és általában olyat, amivel egyetértek, azokat a cikkeit nem ajánlom ami nem tetszik. Vannak még ilyen fideszes újságírók akik jól tudnak írni, Lovas cikkeit általában kedvelem, Bayer meg felemás, vannak jó cikkei, amiket a balosokról írt, a többi cikke felejthető. A többi újságírót most nem sorolom fel.

Aurelius Respectus 2016.12.01. 20:57:44

@Ahasverus: Abban igazad van, hogy mostanra a Fidesz maradt egyedül a konzervatív oldalon, a konkurensei mind kimúltak saját hülyeségeik és a Fidesz háttérsegítsége miatt. Egyedül a KDNP nevű fantompárt létezik.

Aurelius Respectus 2016.12.01. 21:09:06

@Ahasverus: Abban is igazad van hogy a Fidesz régi értelemben nem nevezhető konzervatív pártnak, egy modern nyugati néppárt. Alapvetően neoliberális gazdaságpolitikát folytat, de időnként hoz az embereknek is kedvező döntéseket, elődje a gyurcsányista baloldal 2004 után egy könyörtelen neoliberális párt volt, a nyugati érdekek feltétlen kiszolgálója. A Fidesz társadalompolitikája megfelel a nyugati fősodornak, noha 2005-ben a politikai népszerűségszerzés miatt szembefordult a muzulmán betelepítési programmal. A retorikája pedig eklektikus, mindig olyan nézeteket hangoztat, amit népszerűnek tart, ha kell baloldaliakat is.

Belvedere_blog (törölt) 2016.12.01. 21:26:48

@Ahasverus:

"lassú tempóban, lépésenként, fokozatosan el is játszotta a konzervatív identitását."

Ne feledkezz meg arról, hogy egyes szellemi körök tudatosan rombolják a hazai jobboldalt. Ráadásul a konzervatív erőknek tekintettel kell lenni a szavazótáboruk feminizálódására.

Példa rá Pető Andrea (!) keveset idézett, 2003-ban megjelent könyve, mely szerint a jobboldali tábor bizonyos hányada nyíltan feminista, illetve femicentrikus nézeteket vall. Pető Andrea konkrét példákat hoz egyes FIDESZ-, KDNP- és MIÉP-szavazók balliberális kötődéseire.

epa.oszk.hu/00900/00995/00004/pdf/juhaszb.pdf
moly.hu/konyvek/peto-andrea-napasszonyok-es-holdkisasszonyok

2016.12.01. 22:21:49

@Belvedere_blog:

"Ráadásul a konzervatív erőknek tekintettel kell lenni a szavazótáboruk feminizálódására."

Bizony, bizony. A jobboldal is tele van karrierista, modern nőkkel.

Pető Andrea egyébként a nyilas mozgalomhoz is vonzódik egy kicsit. Ezzel kapcsolatban még régen linkeltem is a Férfihangon. Majd valamikor utánanézek.

2016.12.01. 22:25:57

@Aurelius Respectus: Egyébként én is így vagyok vele, mint te. Nálam is vannak olyan szerzők, akikkel nem minden esetben értek egyet, de vannak cikkeik, amik viszont az adott témákban piszok jók. Régen ilyen volt TGM is, mielőtt totál elsötétedett az elméje. Vagy Puszér, akivel egy csomó mindenben nem értek egyet, de valamikor jól megmondja a dolgokat.

De - csodák csodája! - Deansdale is ilyen szerző. Volt már vele vitám abortusz- és buzi-témában is, mégis rendszeres olvasója vagyok.

Hmmm... :)

Wastrel 2016.12.01. 23:25:37

@Ahasverus: A neoliberális pc-diktátorok 1984-be akarják visszarugdosni az emberiséget, az alt-right meg a középkorba.

2016.12.02. 05:39:05

@Wastrel: Neked egyik sem szimpatikus. Puzsérnak se.

clintonizmus vs trumpizmus
www.youtube.com/watch?v=QTVFqVRg5q8

Te milyen alternatívát látnál legközelebb? És milyen esélyeket látsz most?

(Bár az előző kérdésemre se válaszoltál Trumppal kapcsolatban.)

Deansdale 2016.12.02. 08:00:25

@Wastrel: Az alt-right két táborra szakadt. Az egyik egyszerűen csak azt a nemzeti-faji függetlenséget szeretné lehetővé tenni a fehéreknek (illetve a fehér népeknek), ami a zsidóknak, japánoknak, szaúd-arábiaiaknak eleve megvan. A másik hasonló célokért küzd, csak közben kicsit nácik, kicsit erőszakosabb és hülyébb a retorikájuk. A középkorhoz egyiknek sincsen semmi köze :)

DennisVT1 2016.12.03. 01:01:45

www.youtube.com/watch?v=GLG9g7BcjKs

De lehet, hogy már belinkeltem ide valahova.

Deansdale 2016.12.03. 09:46:45

@DennisVT1: Ezt én linkeltem a következő cikkemben :)

Aurelius Respectus 2017.01.07. 13:10:30

Egy újabb ügy, ahol a kultúrmarxisták hozták a formájukat, elhallgatás és ferdítések.

index.hu/kulfold/2017/01/07/chicago_kinzas_facebook_rasszista/

Deansdale 2017.01.07. 13:25:22

@Aurelius Respectus: Azt ordibálták, hogy baszódjanak meg a fehérek - vajon rasszisták voltak-e? Tipikus.

A CBS rádióadó úgy közölte le a hírt, mintha 4 Trump-fan rabolt volna el egy négert. "Fake news"...

A BLM kapcsolatról annyit, hogy az ő szellemiségüket idézi a dolog ezért vontak egyesek párhuzamot - pont úgy, ahogy a balos sajtó Trumpot hibáztatja mindenért. Persze amit balról szabad azt jobbról tilos.

Aurelius Respectus 2017.01.08. 19:22:44

@Deansdale: Gondolom ez az ottani Klubrádió lehet.

Deansdale 2017.01.08. 19:33:52

@Aurelius Respectus: Aki a sajtóban az alt-righttal kapcsolatban neonácikról és fehér felsőbbrendűségről beszél az csak le akarja járatni azt. A jobbosok már így is évtizedek óta kapják az ívet, hogy nácik és rasszisták, ez pont ugyanaz a baromság, csak most a megszokott jobb helyett az újra. Az alt-rightot maximum fehér szeparatizmussal lehetne vádolni, de az nem egy bejáratott cimke és nem is olyan durva a csengése, úgyhogy maradnak a nácikártyánál. Az sem kizárt hogy attól tartanak, ha a népek elkezdenek gondolkodni a szeparáción, akkor rájönnek hogy nem is akkora hülyeség és az alt-right még gyorsabban fog erősödni, mint így.

Aurelius Respectus 2017.01.08. 19:48:25

@Deansdale: Abban lenne ráció, ha a középső rész államaiból létrejönne egy fehér állam. A feketéknek és latinóknak meg ott lenne a keleti és nyugati part, meg a déli államok. Montana, Idaho, Wyoming, Utah, Colorado, Észak és Dél-Dakota, Colorado, Kansas, Oklahoma, Iowa, Minnesota államokra gondoltam.

Aurelius Respectus 2017.01.11. 13:44:30

Azért nem semmi amit meg mernek engedni maguknak a demokraták. Néhány nap múlva Trump lesz az elnök és a demokrata titkosszolgálati vezetők egy ilyen megrendelésre készült lejárató anyagot hitelesítenek.
888.hu/article-minden-korabbinal-jobban-felporgott-trump-lejaratasa

-JzK- 2017.01.30. 02:09:39

@-JzK-: @Aurelius Respectus:

Most már nem tagadják az 1965-ös törvénymódosítás "áldásos" hatásait:

www.theatlantic.com/politics/archive/2015/10/immigration-act-1965/408409/

www.pewhispanic.org/2015/09/28/modern-immigration-wave-brings-59-million-to-u-s-driving-population-growth-and-change-through-2065/

... sőt ünneplik, mert elhozza a diversity amerikáját, és biztosítja, hogy csak az őket pártoló, azaz kultúrmarxista politikus vezethesse az országot, és így a világot.

Aurelius Respectus 2017.01.30. 14:59:53

@-JzK-: Gratulálok nekik :(
Ezek a degeneráltak a 65-ös törvényre alapozva tiltakoznak Trump mostani jó döntése ellen, hogy legalább a hét legveszélyesebb iszlám országból nem enged belépni senkit az USA területére.

Deansdale 2017.01.30. 15:04:24

@Aurelius Respectus: Obama ugyanezt csinálta 2011-ben, akkor érdekes módon nem tiltakoztak.

Egyébként a szűrt országok listáját is az Obama kormány rakta össze, nem Trump.

Aurelius Respectus 2017.01.30. 15:20:23

@Deansdale: Abból is nagy cirkusz lesz, ha tényleg a keresztény menekülteket fogják beengedni az arab országokból, ott fog zokogni a sok jogvédő, hogy diszkriminálják az iszlám hívőket :)

-JzK- 2017.01.30. 17:09:03

@Aurelius Respectus:
Az USA alkotmányának első kiegészítésére hivatkoznak, hogy alkotmányellenes lenne a bevándorlóknak vallási alapon való preferálása. Azonban az első kiegészítés vonatkozó része így szól:

"A Kongresszus nem alkot(hat) törvényt vallás alapítása vagy a vallás szabad gyakorlásának eltiltása tárgyában; nem csorbítja a szólás- vagy sajtószabadságot"

Na... ehhez aztán kell szellemi akrobatika, hogy ebből levezessük, amit ők akarnak. Ez csak azt tiltja, hogy a szövetségi kormány, illetve a Kongresszus felállítson egy államegyházat (established church), mint az Act of Supremacy Britanniában, amellyel létrehozták az anglikán egyházat, továbbá nem tilthat meg eleve bizonyos vallási irányzat gyakorlását. De különben is: az alkotmány originalista értelmében eleve csak az amerikai állampolgároknak állapít meg jogokat.

Persze mivel a Legfelsőbb Bíróságban jelenleg ül 5 libsi, és 3 konzervatív, azt magyaráznak bele az alkotmányszövegbe, amit akarnak, ahogy a buziházasság alkotmányos kötelezettségét is levezették 2015-ben.

Aurelius Respectus 2017.01.30. 17:12:51

@-JzK-: Ebben már magyaroknak is van tapasztalatuk, a Sólyom féle kreatív jogértelmezésben 1990 után :(

2017.01.30. 21:56:54

@-JzK-: @Aurelius Respectus: Lényeges kérdések:

1, Trump mikor fogja eltörölni az USA-ban a buziházasságot
2, Orbán mikor fogja betiltani Magyarországon a Budapest Pride-t?

Ugye, Putyin alatt nincs sem buziházasság, sem buzivonulás, önmagában buzipropaganda sem. De még alternatív bevándorlás-ellenes törvény sem.

Egyébként én hajlamos vagyok azt hinni, hogy Putyin következetesebb és szilárdabb politikai vezető, mint Trump és Orbán. (Én, Puzsérral ellentétben, ezért nem is teszek egyenlőségjelet a három politikus közé.)

-JzK- 2017.01.30. 22:01:22

@Ahasverus:
"Trump mikor fogja eltörölni az USA-ban a buziházasságot"

Ha majd Ruth Ginsburg felfordult...

Aurelius Respectus 2017.01.30. 23:24:59

@Ahasverus: Egyik sem fog megtörténni, azért Putyin sem tökéletes, csak ezeknél a degenerált nyugati vezetőknél jobb.

2017.01.31. 08:22:55

@-JzK-:

"Ha majd Ruth Ginsburg felfordult..."

Nem túl keresztényi gondolat. Hogy üsse el az autó! :P Én azzal is megelégednék, ha kiesne a hatalomból.

@Aurelius Respectus: Tudom, hogy Putyin sem tökéletes, legfőképpen, ha a KGB-s múltját nézzük, de legalább egyenes és következetes, plusz képes államférfi benyomását kelteni. Mondjuk a David Beckham-féle primadonnáskodása, mikor félmeztelenül lovagolt, vadászott és fürdött a patakban, kifejezetten giccses önmagamutogatás volt. De még a negatívumok ellenére is, tény, hogy Oroszországban nincs buzipropaganda, bajkeverő bevándorlók, feminista csürhe és sorosista ügynökhálózatok.

Trump és Orbán alatt van buzipropaganda, mindkét országban. Egyelőre van sorosista ügynökhálózat is. Bevándorlók? Tudtommal azért át-átkusznak menekültek a határon, arabok Mo.-ra, mexikóiak USA-ba, "puszta véletlenségből". (Az a gond, hogy az olcsó munkaerő mindig is egy nagy kísértés volt a munkaerőpiac urai számára.)

-JzK- 2017.01.31. 11:15:43

@Ahasverus:
"Nem túl keresztényi gondolat. Hogy üsse el az autó! :P"

Nem is azt kívántam neki, sima időskorból eredő természetes halál, amely időszerű korából fakadólag, csakúgy mint Soros esetében.

"Én azzal is megelégednék, ha kiesne a hatalomból."

De nem fog, ugyanis az LB-kinevezés az USA-ban élethosszig tart, lemondani meg úgyse fog, a tartótisztjei sem engednék.

TrollEdomer 2017.01.31. 14:25:48

@Deansdale: Mivel már picit fárasztó a sok győzelem, egy kis kritika.
1. Iraki kormány megsértődött, márpedig ők azért küzdenek a terrorizmus ellen.
2. Azok se léphettek országba, akik már zöld kártyát kaptak, tisztes munkára, családra tettek szert
3. Szaud Arábiával no problem, Irán tiltva, nem a legkövetkezetesebb

Nem azt mondom, hogy az irány rossz, de lehet, hogy ezt nem gondolta végig eléggé, országot vezetni azért más, mint vállalatot.

Putyin vs Trump, más örökségekkel kell szembenézni, ha Pencen múlik, ott sem lesz buziházasság, másrészt Putyin egy eléggé korrupt országot örökölt, de nem töri össze magát, hogy változtasson ezen.

Deansdale 2017.01.31. 14:43:46

@TrollEdomer: Az országokat még az Obama-kabinet válogatta össze, Trump csak rányomott egy pecsétet, hogy oké, ezek lesznek 2 hónapra tiltólistán. Egyébként azt hiszem Trump csak azért csinálta ezt, hogy a közel-keleti országok érezzék hogy komolyan veszi a dolgot - a valódi lépés nem is ez a tiltás volt, hanem 2 telefonhívás a 2 legjobban szituált arab országnak, amivel Trump elérte, hogy azok befogadják a "menekülteket". Ezzel Trump lehet hogy a világot mentette meg, de legalábbis Európát.

www.youtube.com/watch?v=6b0bIEMsHwM

2017.01.31. 18:00:46

@TrollEdomer:

"Putyin egy eléggé korrupt országot örökölt, de nem töri össze magát, hogy változtasson ezen"

Tény, hogy nem egy korrupcióellenes politikus. Egyszer már beszéltem a Dean-blogon a hibáiról, most csak pár olyat említettem, ami pozitívum. A keménységet, amivel az iszlámhitű bevándorlókat és a sorosista szervezeteket kezeli. Természetesen ez nem menti fel az ex-KGB múltat és a korrupcióban való szerepét.

TrollEdomer 2017.01.31. 19:19:01

@Ahasverus: Valójában mennyire kemény muszlimokkal? Ott is ezerrel épülnek mecsetek, bár gyanítom, ott kevésbé mernek ugrálni.

Asidotus 2017.01.31. 23:14:09

@TrollEdomer:
Házon belül van ott elég sok muszlim, a wiki szerint a lakosság 6,5%-a muszlim vallású

Aurelius Respectus 2017.02.01. 14:12:39

@Aurelius Respectus: Szóval habár nem minden intézkedése tetszik ( a környezetvédelem terén főleg ), de elképesztően szórakoztató az őrjöngés amit kivált Trump amióta hatalmon van :)

2017.02.02. 10:33:26

@Aurelius Respectus: @-JzK-: @Deansdale:

A National Geographic is beállt a Nemek Forradalma mögé.
www.hetek.hu/hatter/201701/kisgyerekekkel_illusztraljak_a_transznemu_kampanyt

Sajnos a hír nem kamu. :(

És igen, kicsi, kiskamasz és kamasz gyerekekkel "báboznak" a hatalmasok.

Aurelius Respectus 2017.02.02. 15:20:13

@Ahasverus: Igen, én is láttam, mert előfizetője vagyok az újságnak. Hát leesett az állam, hogy már nálunk is nyomják ezt a propagandát, úgy látszik követik az IKEA példáját.

2017.02.02. 21:00:39

@Aurelius Respectus: Nem kell őket félteni. Ha megvádolják őket erőszakkal, csak hivatkoznak az anarchista hagyományokra. Még régebben TGM is magyarázott valamit homályosan; hogy a demokratikus alapértékek megvédéséhez szükség van időnként egy kis erőszakos fellépésre. Hogy ezt az erőszakhullámot aztán becsatornázza a háttérhatalom, az egy másik dolog.

De igazából ezzel csak azt fogják elérni, hogy Trump rákényszerülj igazán rendpárti eszközök igénybevételére a zavargások megszüntetése és a rend helyreállítása érdekében. Én remélem, hogy a pitbull visszaharap...

-JzK- 2017.02.03. 15:35:02

index.hu/kulfold/2017/02/03/trump_trollkodas_sved/

"A Local megkérdezte Lövint a dologról, aki csupán annyit válaszolt, a svédeknek feminista kormányuk van, ami jól látszik a képen is"

Mintha bárki ezt megkérdőjelezte volna...

Hozzászólóóó 2017.02.04. 22:32:21

Egy könyv:

docdro.id/pTBoPEQ

Ann Coulter - Adios, America - The Left's Plan to Turn Our Country into a Third World Hellhole

DennisVT1 2017.02.06. 13:33:17

Hát ezt most jobb híján iderakom, remélem nem baj.
Ki látta a tegnapi SuperBowl alatt az Audi reklámot?
www.youtube.com/watch?v=G6u10YPk_34
Gyakorlatilag a gender wage gapről szól. Twitteren el is indult némi párbeszéd:

Egy női kérdés:
"Prepper Frog ‏@TueborFrog
@Audi You pay your female employees less than males? You know that's against the law, right?"

Az Audi válasza:
"Audi ‏@Audi
@TueborFrog When we account for all the various factors that go into pay, women at Audi are on par with their male counterparts."

Férfi közbevág:
"Hi @Audi,

Thank you for debunking the pseudo economic feminist gender pay gap so eloquently."

Egy újabb női felvetés:
"Jessica Buchberger
@Audi do you also give equal opportunity to advance to executive levels? Your website list 2 women and 12 men on the executive team"

Audi:
"We have pledged to put aggressive hiring and development strategies in place to increase the number of women in our workforce."

Férfi közbevág:
"@Audi @BuchbergerJm so, your saying you would give preferences to hiring based on gender?"

Na ebből gyere ki jól:)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2017.02.06. 17:46:18

@DennisVT1:

Valamelyik angol nyelvű alt-rightos csoportban láttam a printscreent face-en, hatalmas. :D

DennisVT1 2017.03.13. 13:49:06

"A hilarious social experiment unintentionally blew up in the faces of the shitlib academics who ran it when it busted their cherished shibboleths about male privilege and misogyny. An actor and actress were recruited to replay the Presidential debates between Trump and thecunt, except the actor played as thecunt and the actress as Trump, ostensibly to confirm the biases of the liberal academic audience that only anti-woman sexism caused thecunt to lose the election."

"Feminists and Globohomo poz dealers want you to believe in the anti-reality of MUH MISOGYNY, when the reality is that female privilege is the incessant undercurrent of culture, derived from the fundamental premise that governs all social organization and policy: women are more reproductively valuable than are men. The Fundamental Premise — namely, the biological reality that the sexes are innately different in reproductive capacity and in the psychology that must flow from that reality — explains why, for instance, thecunt actually would have done WORSE on election day if she were a he, and Trump would have done better if he were a she."

heartiste.wordpress.com/2017/03/11/female-privilege/

Aurelius Respectus 2017.04.07. 12:39:37

Nem voltak túlzott elvárásaim Trumppal szemben, de azért ilyen gyalázatos teljesítményt nem vártam tőle ilyen rövid idő alatt. Éppen olyan degenerált mint Bush volt, menjen a francba.

index.hu/kulfold/2017/04/07/trump_amerika_sziria_legicsapas_vegyifegyver/

Deansdale 2017.04.07. 12:58:13

@Aurelius Respectus: Igen, ez sajnos egyértelmű bizonyíték, hogy Trump ugyanazt a játékot játssza mint az elődei és az "ellenfelei". Már a kampány alatt is aggasztott, hogy nagyon nyal a zsidóknak, meg hogy bizonyos kérdésekben bőszen hallgat. Mondjuk nem is állítottam sosem, hogy ő lesz a megváltó krisztus - a választási győzelmében inkább a libsik vereségének örültem, mint hogy azt képzeltem volna, most győz az igazság és a normalitás. Beigazolódni látom, hogy MINDEN politikust ugyanaz a háttératalom irányít, csak a felszínen vannak különbségek, hogy meglegyen a cirkusz az embereknek.

Aurelius Respectus 2017.04.07. 13:28:43

@Deansdale: Igen, tényleg jó volt a libsik őrjöngését nézni :)
Sajnos úgy látszik tényleg csak olyan ember juthat hatalomra ott, aki le van kötelezve a hátérhatalom erőinek. Mostanra már minden normális tanácsadója lapátra került, Bannon is nemrég.

Deansdale 2017.04.08. 17:53:27

@Aurelius Respectus: Egyre több a találgatás és a mindenféle információ, egy rakás elmélet mellett pro és kontra is, azt hiszem én inkább várakozó álláspontra helyezkedem az ügyben. A csalódottságom nem tűnt el teljesen, de lehet hogy van ennek az egésznek valami értelme.

www.youtube.com/watch?v=NU2TapgWl-A

TrollEdomer 2017.04.08. 21:22:43

@Deansdale: Bannon eleve mit keresett nemzetbiztonságnál, mikor nem az a szakterülete?
Egyébként én is azt mondom, várjunk mi sül ki ebből, elég nagy volt a nyomás Trumpon, meg kellet muatnia, hogy nem ruszki báb, és nem fog lacafacázni Amerika ellenségeivel.

(Illetve mint vhol szépen kifejtették, ez megmutatta, hogy csak baloldalon van birkakórus, ezek után csomó szavazó elpártolt Trumptól)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2017.04.08. 22:57:11

Make America Great Again! - Amerika mindig a háborúk révén volt nagy. Amerikának csak katonai tekintélye volt és lett újra. 8 év nigger-kormány kicsit megtépázta ezt a tekintélyt, de most helyre állt a rend. én ennél többet vártam tőle, de nem meglepő, hogy ő is ugyanabból a kottából játszik, mint az elődei.

Aurelius Respectus 2018.05.08. 23:43:02

Sajnos teljesültek az aggodalmaim. Trump megtette amit a zsidók akartak, remélem nem lesz háború.

444.hu/2018/05/08/bekovetkezett-trump-felmondja-az-irani-atomalkut

Aurelius Respectus 2018.05.09. 15:34:19

@Free Helicopter Rides: Elég szomorú lenne, még egy országot vágnának teljesen gallyra az amerikaiak, milliós migránshullámot ráküldve Európára.

Aurelius Respectus 2018.05.09. 15:35:22

@Aurelius Respectus: Teljesen mindegy ki az elnök, az amerikai zsidók döntenek.

Deansdale 2018.05.09. 16:25:17

@Aurelius Respectus: Szerintem ami eddig történt az még nem ad okot túl nagy aggodalomra - Trump legfőbb jellemzője hogy az USA-ra nézve kedvezőtlen alkukat és szerződéseket felmondja. Azért is valamennyire bizakodó vagyok, amit Szíriában művel, mert úgy látom a háborút akarók szemét kiböki néhány látszatintézkedéssel, de minimálisra húzta le a valódi katonai agressziót.

Aurelius Respectus 2018.05.09. 16:32:14

@Deansdale: Örülnék ha következő USA elnök egy mexikói lenne, aki csődbe vinné ezt a szemét országot és eltakarodna végre más országokból az USA.

-JzK- 2018.05.09. 18:45:38

@Aurelius Respectus:

Nem látom, hogy ez miért lenne baj? Miért szurkolnánk a törülközőfejűeknek? Ugye a radikáljobbosoknál Irán volt a sztár Ahmedinezsád elnöksége idején, konkrétan a zsidóellenes akciózásaiért, de legyünk már ennél kevésbé egybitesek...

Irán egy undorító iszlamista rezsim, és iszlamistákat helyes dolgok taposni.

Izrael egy nyugati civlizációjú fehér ország, és nekik kell szurkolni a primitív abroszfejű homokiniggerekkel szemben. Megjegyzem Sorost Izraelben is utálják. Ahogy a nyugati baloldal, úgy Soros is a kokerók pártján áll a zsidók ellenében, ha te is így gondolkodsz, akkor fújsz Sorossal egy követ ;)

Aurelius Respectus 2018.05.09. 19:08:40

@-JzK-: Téged nem zavar hogy ennek következményeként ókori műemlékeket pusztítottak el, régészeti lelőhelyeket raboltak ki tömegesen és erre hivatkozva jönnek migránsok milliói Európába évente ? Izrael és szolgája az USA lelkén szárad Irak, Líbia, Szíria elpusztítása.

-JzK- 2018.05.09. 21:10:44

@Aurelius Respectus:

Szerintem meg ennek a fő oka az, hogy ezen országok népei barbár népségek, iszlamistákat segítenek hatalomra, mellesleg még egymással se bírnak meg normálisan meglenni, elvágnák egymás torkán három hűszálért. A legkisebb rossz ezeknek az országoknak az lenne, hogy egy Szaddam-Mubarak típusú szekuláris elnöki puha diktatúrát segítenének hatalomra, amely megfelelő módon, azaz vascsővel kezelni az iszlamista "ellenzéket".

Aurelius Respectus 2018.05.09. 22:24:03

@-JzK-: Ezeket a világias diktátorokat döntötte meg az USA és jöttek az iszlámista elmebetegek, Szaddam, Kadhafi közvetlenül az USA áldozata, Aszad ellen pedig ők fegyvereztek fel az iszlámistákat.

-JzK- 2018.05.09. 22:37:12

@Aurelius Respectus:

Nem is ARRA mondtam, hogy helyes volt, ez egyébként inkább a Trump-előtti "demokrata felszabadító" idealista külpolitika nyomvonala volt, Izrael pl. Mubarak eltávolítását is helytelenítette.

Iránban kéne megdönteni a törülközőfejűek uralmát, mert amúgy a perzsák egy korrekt, etnikailag majdhogynem európai nép lehetne, az ország meg lehetne olyan, mint mondjuk Bosznia.
süti beállítások módosítása