HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @F.M.J.: Jól van, meggyőztél :) (2024.04.23. 20:35) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • F.M.J.: @Deansdale: 12/230V: Mivel én sem vagyok villamosmérnök, természetesen lehet, hogy rosszul tudok bármit a dologról, de azért felületes ismereteim alapján volna néhány ide vágó észrevételem. Szerén... (2024.04.23. 19:53) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • Deansdale: @F.M.J.: "Durva megközelítésben egy fogyasztó a hálózati feszültséghez képest 20x nagyobb áramerősséget igényel 12v-nál, tehát brutálisan vastag vezetékeket kellene alkalmazni." Ez elméletben igazn... (2024.04.23. 10:58) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • F.M.J.: @Deansdale: Komposztkazán+üvegház. Egyelőre nagyon elméleti a dolog, még előtte van fontosabb dolgom is, csak azért agyalok rajta, mert tervezem, hogy egyszer majd nekiállok. Nálam ez erőnléti edzés... (2024.04.19. 20:46) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • valis47: @Deansdale: Trumpra azt is mondták, hogy rasszista. Arra sem kellett bizonyíték. Meg azt is, hogy orosz ügynök. Gondolom orosz ügynökként akart III. világháborút kirobbantani vagy mi. (2024.04.19. 14:12) Vallásismereti kisokos
  • Utolsó 20

Kivonat a magyar értelmező kéziszótárból

2019.08.05. 08:44 Deansdale

1. Rasszista ember az, aki faji konfliktust szeretne, mert utálja a más rasszokat.

2. Normális ember az, aki a faji konfliktust szeretné elkerülni, és az erre eddig ismert egyetlen működő módszerként elfogadja a fajok békés különélését.

3. Félrevezetett, ignoráns vagy ostoba ember az, aki nem érti a különbséget az első két pont között.

4. Lámpavasra való szubhumán az, aki bár érti a különbséget, ideológiai okokból mégis megpróbálja félrevezetni a 3. csoportot, hogy előidézze azt a faji konfliktust amit a 2. csoport megakadályozni akar.

140 komment

Címkék: politika szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F. Szabó 2019.08.06. 13:54:38

@Deansdale: patakware: "Mindebből két output jön: hatalom a tömegek fölött, és irdatlan sok PÉNZ!" Deansdale: "Itt tévedsz, pénz ebből nem jön, a Soros-félék ettől csak politikai hatalmat remélnek, a befektetés megtérülését nem. Ez befektetés a jövőbe"

Ez tényleg befektetés a jövőbe – és bizony a pénzről szól. Baromi sok pénzről, amivel sok-sok embert lehet megfizetni, hogy a pénz tulajdonosa számára hasznos munkát végezzenek.

Az NGO-k valójában hosszútávú befektetések, jótékonysági intézményeknek álcázott vállalkozások, amiknek feladata olyanná formálni a társadalmat, hogy az majd a leszármazottak számára is biztosítson gazdagságot és hatalmat.

Az NGO alkalmazottak jó része pedig simán hiszi, hogy jótékonysági munkát végez. Nem kell tudniuk, és legtöbbjük nem is tudja, hogy mire megy ki a játék, hogy valójában a jövő élősködői számára készítik elő a talajt, és boldogok, hogy a jótékonysági munkájukból még meg is élnek.

Ráadásul nemcsak a hosszútávú haszon a mozgatórugó. A pénznek forognia kell, hogy hasznot hajtson a gazdájának, tehát a gazdaságnak folyton bővülnie kell. Az embercsempészeket megfizetik, az NGO hajókat megfizetik, a bevándorlókat etetni kell, szállást, lakást biztosítani, nyelvet és szakmát tanítani, rendőrséget és titkosszolgálatokat működtetni a bevándorlók és a tiltakozó "bennszülött" fehérek ellen is, médiumokat fizetni, hogy az európaiakkal (amerikaiakkal) elfogadtassák az egészet.

Mindez pedig adófizetői pénzből (még a szupergazdagok NGO-it bőségesen támogatják állami, tehát adófizetői pénzekből)

Gondoljunk bele, hogy a világcégek (most a Coca Cola, de volt már más is) azon a címen, hogy arra költik a pénzüket, amire akarják, az elit számára hasznos világképet reklámoznak. A reklámok költségeit viszont a vásárlók fizetik meg a Cola árában. Mi fizetjük meg, hogy a szupergazdagok tudják miből átformálni a mi világnézetünket.

Akárhova nézek, azt látom, hogy az okos dúsgazdagok könnyedén becsapnak minket.

Deansdale 2019.08.06. 14:00:36

@Frederick2: Az integráció az első lépés az asszimiláció felé. Az utóbbi a végcél, rövid távon az előbbit kell megkövetelni. Aki már az integrációt sem várná el az idegenektől, az nullára mosott agyú NPC.

Frederick2 2019.08.06. 14:17:01

@Deansdale:

"Az integráció az első lépés az asszimiláció felé. Az utóbbi a végcél, rövid távon az előbbit kell megkövetelni."

Nem akarok kötözködni, de ez már a magyarországi ázsiai közösségekkel sem jött össze. Amúgy számomra megmosolyogtató, hogy a szegregáció balliberális ellenfelei, bírálói ezt mennyire elnézik a magyarországi ázsiaiak közösségein. Vagyis azt, hogy a hazai japánok, kínaiak és koreaiak egyrészt saját nemzetiségi iskolát tartanak fenn, csak a saját nációjuk gyermekeinek; másrészt a fiatalok házasságánál is megkövetelik, hogy japán fiú japán lánnyal, kínai fiú kínai lánnyal, koreai fiú koreai lánnyal jöjjön össze. Te a magyar oktatási rendszerben alig látsz ázsiai gyermeket, mint ahogy ázsiai és magyar közötti vegyes házasság is ritka madár.

Persze lényegtelen, abból a szempontból, hogy ezzel a hazai ázsiai közösségek nem okoznak kárt a magyar államnak és társadalomnak. És a balliberális szekta szegregációval kapcsolatos kettős mérce sem túl meglepő. De az asszimilációs politika terén nem sikertörténet, ugyanakkor példa arra, hogy ez mennyire hiábavaló.

Én csak egy sikertörténetet tudok: az a svábok asszimilációja. De az európai, persze, hogy sikeres.

Deansdale 2019.08.06. 14:28:09

@Frederick2: "semmi helye a diskurzusban az "élettér" kifejezésnek és gondolatnak"

Ja, basszák meg, a gond csak az hogy Magyarországból csak egy van, és ha ezt hagyjuk telenyomni idegenekkel akkor utána nem lesz saját helyünk a világban, soha többé. Irgalmatlanul emberellenes ideológia a modern balos, a nácizmus ehhez képest cserkészlányok sütiárusítása. Hitlerék legalább egyenesen megmondták hogy mit akarnak és azt csinálták, legalább ez a minimális emberi gerinc és tisztesség megvolt bennük, de a kultúrmarxistákból még ez is hiányzik. Nincs semmi amiben jobbak lennének a náciknál, viszont sok tekintetben sokkal rosszabbak. Egy ideológia miatt az embernek a saját nemzetét, családját, vallását, faját elárulni, tönkretenni, a történelemből szőröstül-bőröstül kiírni olyan elképzelhetetlen gaztett, amire szerintem még nem találtak fel megfelelő jelzőket. A libsik azt csinálják a fehér nemzetállamokkal, mint a nácik a zsidókkal, csak aljasabb és hatékonyabb módon. A zsidó nép helyre tudott zökkenni a 2.VH után, viszont ha így haladunk a nyugati nemzetállamoknak annyi, game over.

És ne mondja senki hogy rémeket látok, az USA-ban már mindennapossá váltak a faji gyilkosságok, a helyzet folyamatosan romlik, a békés rendezés a balosok miatt eleve lehetetlen, így nincs más kiút csak a nyílt vérengzés. Ebbe kényszeríti bele a nyugat minden országát a progresszív ideológia, ezért importálják milliószám az idegeneket, mert valahogy létre kell hozni a faji konfliktust, ami érintetlen nemzetállamokban elképzelhetetlen lenne.

csi szi 2019.08.06. 14:33:58

@patakware: Vagy éppenséggel mindkettő beigazolódik majd, a "klímakatasztrófa" és "a jönnek és kiírtanak" is. Hacsak a fehér ember nem veti be az atombombát is végső esetben. De aligha fogja, ahhoz túl humanisták lettünk.

Ha tényleg lesz klímakatasztrófa, a harmadik világ el fog indulni az első világba, és ahhoz képest 2015 is apróságnak fog tűnni. Egymilliárd ember is felkerekedhet, és ha csak a tizede eljut Európába, mint a nyilvánvaló célba Fekete-Afrika számára (tegyük fel, hogy azért lesz próbálkozás a feltartóztatásukra, bár egyáltalán nem biztos, hogy nem a jótét lelkek fogják a világtörténelem legnagyobb "evakuációját" végrehajtani, és nem azokra fognak lőni a hadseregek, akik meg akarnák majd ezt akadályozni - ha lesznek még ilyenek, pár magányos Breivik-féle shootert leszámítva), az is százmillió ember az EU-ba. Ami mondjuk kvótaalapon kiszámítható, hogy Mo-nak mennyi lenne, egyébként még emlékszem a kiszivárgott EU-tanulmányra, ami pontosan ezzel a forgatókönyvvel számol (Afrika "idemenekítésével"), az országok maximális elméleti eltartóképességét is feltüntették. Magyarország esetében ha jól emlékszem éppen százmillió fővel számoltak felső határként az Unió által fizetett derék tanulmányírók.

A balos hozzáállás szerint erkölcsi kötelesség lesz korlátok nélkül befogadni őket ide ("mi basztuk el a bolygót, nem akadályoztuk meg a klímaváltozást, ezért tartozunk nekik"). Ha az afrikai országok mondjuk tíz év múlva lakhatatlanná válnak, akkor jön a tömeges exodus, sok tízezer Carola Rackete fogja fuvarozni őket éjjel-nappal.

Az meg természetesen illúzió, hogy ilyen tömeg integrálódni fog, és nem a "Camp of the Saints" (A szentek tábora, egy negyven évvel ezelőtt, egy francia "gyűlölködő rasszista" által írt regény, nálunk természetesen nem adták ki, valahol vannak magyarra lefordított részek benne a neten, angolul pedig nyilván megtalálja, aki akarja) fog megtörténni igaziból.

Deansdale 2019.08.06. 14:35:06

@Frederick2: "Te a magyar oktatási rendszerben alig látsz ázsiai gyermeket"

Ezt itt csak Pesten tudják megcsinálni, sehol máshol nincsenek elegen hozzá. Persze Pesten sem kellene, igazából nem jó nekünk ha hagyjuk hogy párhuzamos társadalmakat futtassanak a miénk mellett, de a távol-keletiek legalább békésen és diszkréten csinálják, úgyhogy velük elnézőbb az ember.

A magyarság elméletileg vagy százféle asszimilált kisebbségből áll a sváboktól a székelyeken át a tótokig, ésatöbbi. Ebből két fontos dolog is látszik: a békés együtt létezés kulcsa az asszimiláció, ill. az asszimilációt nagyban segíti nem csak a hasonló kulturális háttér, de pl. a hasonló bőrszín is, mert egy sváb azonnal feloldódhat a magyarságban és a kutya sem lesz képes kiszúrni, ami Fekete Pákóról nem mondható el. Ő - ha akarja, ha nem - amíg él kívüláló marad.

TrollEdomer 2019.08.06. 16:12:36

@Deansdale: Persze türelmesen várok arra hogy valaki mondjon egy másik működő megoldást ezekre a problémákra.

Milyen másik működő megoldást? Amit írsz, már évszázadokkal ezelőtt sem működött... Akkor is szükség volt olcsó munkaerő behozatalra, hogy gyarmatosítók menjenek más kontinensekre, stb. Talán egy Észak Korea féle helyen jó sokáig lehet totál homogenitást fenntartani, mert kimenni nem lehet, bemenni meg senki nem akar. :P
Japánnak már szüksége van munkaerő importra, Kína heterogén a muszlimokkal, tibetiekkel, Oroszország is elég heterogén, amerikai országok, nálunk romák...

Deansdale 2019.08.06. 16:51:41

@TrollEdomer: Az európai nemzetállamok nem csak ezer évekig fennmaradtak, de a bolygó legerősebb és leggazdagabb országai lettek úgy, hogy amennyire lehet őrizték a nemzeti egységüket. Ehhez képest az olyan absztrakt és bizonyíthatatlan elképzelések, mint hogy "szükség volt olcsó munkaerő behozatalra" a mérleg másik serpenyőjén teljesen súlytalanok. Egyébként is, az olcsó munkaerő behozatala a helyieknek mindig árt, leveri a béreket és növeli a munkanélküliséget. Mellesleg európa sosem erősödött rabszolgákon, pl. amikor a 20. században kétszer is porrá lett rombolva de mindkétszer visszanőtt világhatalommá egy deka rabszolga nem volt az egész kontinensen. Amink van azt a saját felmenőink kemény munkájának köszönhetjük, a kolonialista dumát meg a progresszívek feldughatják ahová a nap se süt. Ezt te ne értsd magadra ha nem vagy progresszív.

"Talán egy Észak Korea féle helyen jó sokáig lehet totál homogenitást fenntartani"

Vagy Lengyelországban, ahol speciel egyetlen iszlamista terrortámadás sem történt még, migránsok nem erőszakolnak vagy vernek agyon helyieket, stb. Megbocsáss, szerintem szánalmas az a vergődés, hogy az ezer évig teljesen normálisnak tartott migrációpolitikát most libsi nyomásra hirtelen észak-koreának titulálja valaki, PONT AKKOR, mikor a nyugati világ összeroskad a tömeges migráció súlya alatt. Ha van dolog a világon ami betonbiztos, hát az az, hogy a tömeges migrációnál kevés dolog károsabb egy országra vagy nemzetre, míg a migráció hiányának semmiféle káros hatása nincs. Mondd meg milyen hátránya származik a lengyeleknek az iszlamista négerek és arabok hiányából, utána tárgyalhatunk érdemben, addig nem tudom ezt az ostobaságot komolyan venni.

"Japánnak már szüksége van munkaerő importra"

Választhatnák a családtámogatási utat is, mint Orbánék, ami ezerszer normálisabb. Amúgy is, amiről beszélsz az egy illúzió, ha nincs elég munkaerő az legföljebb a GDP-re van egy kis mikroszkopikus hatással, amúgy az ország életében totál lényegtelen, sőt, számtalan pozitív hatása is van/lehet. De a mi speciális esetünkben megoldás lehet a határon túli magyarok vendégmunkásként való alkalmazása is, amit a fityisz támogat is, szóval még ilyen értelemben is sínen vagyunk, idegenek betelepedésére semmi szükségünk.

"nálunk romák"

Ja, van nekünk elég bajunk a cigókkal, semmi szükségünk további cigányságokra az országban. Erről eddig direkt nem is beszéltem, bekavart volna a nagy rasszistázásba, de tagadhatalan tény, hogy a magyarság egyik legégetőbb egzisztenciális problémáját pont az okozza, hogy anno beengedtük a cigókat mint migránsokat. Ha akkor felhúzzuk a kerítést most nem lenne ilyen gondunk. Vagy szerinted a cigók jelenléte pozitívum az országban? Kellett az olcsó munkaerő, és ők voltak a megoldás? Ha importálunk melléjük még tőlük is hülyébb és agresszívebb népcsoportokat, akkor lesz elég orvosunk meg informatikusunk?

Madarász Henrik 2019.08.06. 17:00:16

@TrollEdomer: Nem kellene a cégek nyereségének az oltárán feláldozni országokat, ha nincs elég helyi munkaerő a termeléshez, nem harmadikvilágbeli vademberek behozatala a megoldás. A gyárakat kell kitelepíteni az országból inkább oda ahol van munkaerő vagy robotizálni a termelést teljesen, a helyiek meg dolgozzanak az emberek ellátáshoz szükséges helyeken. Japán nagyot hibázott ezzel.

Frederick2 2019.08.06. 17:58:09

@Deansdale:

"Az európai nemzetállamok nem csak ezer évekig fennmaradtak, de a bolygó legerősebb és leggazdagabb országai lettek úgy, hogy amennyire lehet, őrizték a nemzeti egységüket."

"Szemben a liberális nemzetkritikával, a nemzetet – azon túlmenően, hogy rengeteg borzalmas dolgot elkövettek ennek nevében a múlt század során – egyelőre meghaladhatatlannak tartom, ugyanis egyszerűen nincsen mivel helyettesíteni. Úgy hiszem, hogy
ahol nincsen ilyen nagyobb méretű társadalmat összekötő kohéziós erő, ott vagy káosz van, vagy zsarnokság. Nem látok más opciót. A liberális nemzetkritikusok leginkább azt felejtik el, hogy az európai demokrácia éppenséggel a nemzetállamok talaján valósulhatott meg egyáltalán. Ez tehát egy olyan ellentmondás, amely koránt sincs átgondolva a liberális oldalon." (Gyurgyák János)

Reagálva egyéb felvetéseidre is.

"igazából nem jó nekünk ha hagyjuk hogy párhuzamos társadalmakat futtassanak a miénk mellett, de a távol-keletiek legalább békésen és diszkréten csinálják, úgyhogy velük elnézőbb az ember."

Én a magam részéről kicsit sajnálom, hogy a hazai ázsiai közösségek nem asszimilálódtak a magyar nemzettestbe. Meg is mondom, miért. Csekély az, amit a hazai ázsiai közösségek átadtak a magyarságnak. Mégis miket? A hazai japánok a karatét (amit édeskevesen űznek hazánkban) és a sushi-t (a hazai sushi bárokra gondolok, nem olyan tápláló, mint a kínai kaja), a kínaiak a kínai kaját (ami finom, én is szeretem), a hazai koreaiak meg úgy semmit. Karate, sushi, kínai kaja. Ez csekély. Ellenben, ha elhagyják a szegregációt, mint stratégiát, asszimilálódnak a magyar nemzettestben, a magyar iskolákba járatják a gyermekeiket, s a hazai japán, kínai és koreai lányok és fiúk hajlandóak ismerkedni, akár a házasságig, a magyar lányokkal és fiúkkal - lehet, hogy többet adtak volna át a magyar társadalomnak. Van egy olyan érzésem, hogy a magyarországi kínai, japán és koreai közösségek szegregációs stratégiája azt eredményezte, hogy ezáltal kevesebbet adtak a befogadó magyar társadalomnak. Hm... szerintem kár! :(

A sváb és a tót azért oldódik fel hamarabb a magyarságban, mert ott van a közös európai gyökér, vagyis nem idegen.

"a kutya sem lesz képes kiszúrni, ami Fekete Pákóról nem mondható el. Ő - ha akarja, ha nem - amíg él kívüláló marad."

Nekem egy értelmesebb személy jutott eszembe. Liu Shaolin Sándor. Szegény akárhogy is bizonygatja, hogy ő magyar és nem kínai, azért kiütközik a származás. Nagyon kiütközik. De hátha ő magyarnak tartja magát, te nem mondhatod rá, hogy kínai és ázsiai, sárga és ferdeszemű!

A rasszizmus témához pedig... Az antirasszizmus egy hagyomány a baloldalon. A hagyomány pedig sok esetben legyőzi a józan észt. Sok balos amúgy jó szándékból, nem pedig számításból antirasszista. Az antirasszista hagyomány uralja a gondolkodásukat, ami akadályozza a kritikai elmélkedést. Sajnos.

Egy Neil Gaiman antirasszista. Meg feminista. EGY NEIL GAIMAN!!! Azért ez agyrém!

Frederick2 2019.08.06. 18:00:04

@Madarász Henrik: @TrollEdomer: Japán Kínából akar munkásokat importálni. Japán most diplomáciailag rossz viszonyban van Kínában (és Észak-Koreával). Vagyis már a kínai vendégmunkásokkal is veszélynek teszi ki magát. De ez az ő belső válságuk - bár a magam részéről sajnálom őket.

2019.08.06. 18:01:41

@Deansdale:
Nekem sajnos teljesen meggyőző, amiket érvelsz (s szinte üdítő olvasni, komolyan).

Egy van, amin azért gondolkodom, hogy ha van egy korlátozott méretű terület (a Föld) s azt a kül. rasszok teljesen benépesítik, szaporodnak, egyre többen vannak és egyre könnyebben tudnak átutazgatni a másik kontinensekre, egyre könnyebben kommunikálnak egymással + tudnak egymással szaporodni, akkor így messzebbről tekintve a dologra, nem szükségszerű, hogy végül összeolvadjanak?

Kicsit így az entrópia maximum törvénye jut róla eszembe, hogy ahhoz kell energia, hogy a népek külön maradjanak és spontán hagyva meg keverednek. Ugyanígy a gazdasági vagy kulturális különbségekkel. PErsze, nem biztos, hogy ez a mi rasszunknak jó lesz, de hogy ne legyen, ahhoz kellene energiát befektetni.

Madarász Henrik 2019.08.06. 18:28:39

@Frederick2: Igen, még a kínai vendégmunkások alkalmazásának is vannak kockázatai Japán számára, pedig ők egy kultúrkörbe tartoznak, nem teljesen idegenek, mint az afrikaiak és az iszlám számunkra.

Madarász Henrik 2019.08.06. 18:33:29

@Madarász Henrik: Az a tragédia, hogy ráadásul Európába a tőlünk kulturálisan legtávolabb állók jönnek, az afrikaiak és az iszlám követői, még egy mexikói indián vagy egy kínai is sokkal könnyebben integrálható náluk, törvénytisztelőbb, civilizáltabb emberek.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.08.06. 18:37:30

@Frederick2: Japánra cakkumpakk fúj mindkét Korea és Kína is a II. VH-s viselkedésük miatt. Az persze más kérdés, hogy a helyi kommunista rezsimek többet mészároltak le a saját polgáraikból, mint a megszálló japánok.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.08.06. 18:39:28

@Madarász Henrik: Az indiánokat pl. simán ki lehetne vinni egy Kurultájra. Körsátoros-totemes-sólyomröptetős-sámánkodós dzsembori.

Frederick2 2019.08.06. 18:44:49

@Madarász Henrik: Kínával az a probléma, hogy külpolitikailag 20. századi módon gondolkodik.

- Hongkonggal kiéleződött a feszültség. Kína katonai megszállással fenyegeti Hongkongot.
444.hu/2019/08/06/kina-mar-nyiltan-fenyegeti-a-hong-kong-i-tuntetoket-ne-jatszatok-a-tuzzel
(A kínai kormány odáig alacsonyodott, hogy a kínai maffiákkal kötött szövetséget Hongkonggal szemben.)

- Kína már jó ideje gondolkodik Tajvan lerohanásán. Már Trumpot is oltották, mert megpróbált egy USA - Tajvan diplomáciai szövetséget létrehozni.

- És akkor Tibet megszállásáról ne is ejtsünk szót! A történelmi realitásokat nézve: Tibet már a kezdetektől független ország volt. Kína jogtalanul kebelezte be.

Innen is látszik, hogy Kína 20. századi imperialista logikával tekint a külvilágra. Ez pl. Oroszországról nem mondható el; Putyin egy 21. századi politikus, ellenben a kínai kormánnyal.

Japánnak Kína olyan lehet, mint Európának a muszlim. És a helyzet is hasonló: a kínaiaknak a népszaporulat miatt kell az élettér; a muszlimoknak a szaporulat miatt kell az élettér. Ehhez pedig le kell rohanni országokat.

Frederick2 2019.08.06. 18:46:56

@don Fefinho: Ha Dél-Koreának lenne esze, akkor keresné a kapcsolatot Japánnal. Kína kész Észak-Koreát támogatni a déli szomszédaival szemben. Akkor meg mi a bajuk a japánokkal? Hülye soviniszták!

csi szi 2019.08.06. 18:53:14

@Frederick2: Putyin? Aki ugyebár annektálta a Krímet? Ő inkább a 19. századi nagyhatalmi politizálást követi ilyen téren.

Frederick2 2019.08.06. 19:45:21

@csi szi: Putyin megelégedne egy oroszbarát ukrán kormánnyal. Ha 19. vagy 20. századi imperialista logikával intézné az ügyet: a hadseregével rég lerohanta és beolvasztotta volna Oroszországba Ukrajnát. Ilyet tudtommal nem tett.

Madarász Henrik 2019.08.06. 20:28:58

@Frederick2: Az ukránok nagyon elkúrták, 2014-ben volt egy kormányuk amelyik próbált egyensúlyozni az EU és az oroszok közt. Jó, tényleg rossz volt a gazdasági helyzet és korrupt az állami vezetés. A kormány kötött egy az ukránoknak hátrányos társulási szerződést az EU-val, de rájöttek hogy ez komoly bajokat okozhat gazdaságilag és visszaléptek. Erre az oroszellenes ukrán nacionalisták utcára vonultak és néhány hónap után megdöntötték a kormányt. Az új kormány elkezdte vegzálni a helyi oroszokat és az ukrán nacionalisták fizikailag is bántalmazták őket, a folyamat vége a Krím elvesztése és a két keleti megye elszakadása lett, ahol még most folynak harcok az ukrán hadsereg és az oroszok közt. Hatalmas gazdasági visszaesés következett be, most sokkal rosszabbul élnek mint 2014-ben, ugyanolyan korruptak a vezetőik és az ország egy részét is elvesztették, de legalább az EU és az USA vezetése szereti őket.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2019.08.06. 20:31:29

@patakware: Miért, nem kiirtani jönnek minket? Meséld már el, mit tettek eddig azokkal a népekkel, akikhez elmentek!

Wildhunt 2019.08.06. 20:37:34

@Frederick2: Putyin motívumai jóval egyszerűbbek szerintem: adva volt Oroszoszág egyetlen melegvízi haditengerészeti kikötője (Szevasztopol), meg pár gyár ami nélkül az orosz légierő összeomlik (Donyeck). Választhatott: alkudozik a nyíltan oroszellenes új ukrán kormánnyal, vagy aktivizálja az évtizedek óta alvó ügynököket, és két legyet üt egy csapásra: megoldja a fenti két problémát és konzerválja Ukrajnát a kakiban kb. az elkövetkező 20 (de lehet hogy 50) évre, a kockázat meg minimális volt, esélytelen volt, hogy bárki is megtámadja az ukránok miatt. Plusz Ukrajna az EU rókafogta csuka esete, mert természetesen az ukránokba zóta is csak öntjük a pénzt.

Wildhunt 2019.08.06. 20:46:02

@Madarász Henrik: Plusz az elhibázott honvédelmi politika miatt (kényszersorozások) a 20-30-as korosztály, amire a legnagyobb szükségük lenne, gyakorlatilag lelépett az országból. Tökéletes példája, hogy lehet vásárolt fegyverrel célzottan tökönlőni magukat.

Frederick2 2019.08.06. 20:48:38

@Wildhunt: @Madarász Henrik: @csi szi: Ha ti ukrán nacionalisták lennétek, hogyan viszonyulnátok Oroszországhoz?

Én nem látom át a teljes összetettségében és árnyaltságában az ukrán helyzetet. Így a válaszom: FOGALMAM SINCS! A zsigeri orosz-ellenességnek és anti-Putyinságnak nem látom értelmét. Persze, a másik végletnek, a szélsőséges oroszbarátságnak és a Putyin-fanságnak sem.

Madarász Henrik 2019.08.06. 21:23:30

@Frederick2: Alapjában megértem az okát, Sztálin brutálisan bánt az ukránokkal ( is ), milliókat hagyott éhenhalni szándékosan, oroszok millióit telepítette be a keleti részekre. Viszont ha lett volna egy csepp kis eszük, így gondolkodtak volna az ukránok, jó itt maradt a nyakunkon néhány millió orosz, de van egy független országunk, ami kiterjed minden ukránok lakta területre, nem szeretjük az oroszokat, de azért lehet velük üzletelni, hagyjuk békén az itteni oroszokat, persze ők ehelyett inkább meg akartak volna szabadulni az oroszoktól a területet megtartva, álomvilágban éltek.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.08.06. 21:27:38

@Frederick2: Ha én ukrán nacionalista lennék, nem tudnám eldönteni, hogy orosz vagyok-e vagy svéd.

Deansdale 2019.08.06. 21:52:04

@Mr Falafel: Jaj, olyan rasszista vagy, csak azért mert a muzulmánok eddig mindenhol vallásháborúba kezdtek egyáltalán nem biztos hogy itt is azt csinálnák. Amúgyis, vannak köztük jó emberek, úgyhogy muszáj beengedni mindet, aztán majd imádkozunk Verhofstadthoz hogy önmaguktól megjavuljanak és változzanak át echte européerekké. (Természetesen anélkül hogy integrációra kérnénk őket, az gonoszság lenne.)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.08.06. 21:54:21

@kiknekX: A nagy népességszaporulatból valóban lehet valami nagy katyvasz a végére. Ez azonban szerintem téves gondolatmenet:

"Kicsit így az entrópia maximum törvénye jut róla eszembe, hogy ahhoz kell energia, hogy a népek külön maradjanak és spontán hagyva meg keverednek. Ugyanígy a gazdasági vagy kulturális különbségekkel. PErsze, nem biztos, hogy ez a mi rasszunknak jó lesz, de hogy ne legyen, ahhoz kellene energiát befektetni."

A népek külön maradása a normális és az emberi természetből következő dolog. A korai társadalmak is törzsi alapon szerveződtek, nem pedig összekeveredve. Persze azóta sok minden változott, de az ember mégiscsak a hozzá tartozókkal szeret lenni, nem idegenekkel. Ez a normális. Éppenhogy a nagy összekeveréshez kell energiát befektetni, és fektetik is, mint láthatjuk. Nem azt mondom, hogy teljesen külön élés az emberi természet, mert kisebb-nagyobb keveredések és népvándorlások mindig voltak, bár olyankor a bevándorló erősek nem asszimilálódtak, hanem inkább kiirtották az őslakosokat.

Wildhunt 2019.08.06. 22:16:23

@Frederick2: Ukrán nácinak lenni szerintem elmeállapot kérdése. Amúgy meg úgy viszonyulnék Oroszországhoz, ahogy az kéri, aki fizet hogy náci legyek.

patakware 2019.08.06. 23:41:39

@kiknekX: Igen, ez is jó meglátás.
Végül csak az erőszak marad, hogy ellenálljunk a változásnak. Kb. olyan helyzetben leszünk, és a többi kisebb nép is, mint anno azok a népek akik itt éltek előttünk a Honfoglaláskor.
Most még egy ideig lehet politikával is ellenállni. Később, már szeme fogunk kerülni a saját szövetségeseinkkel az EU-ban. Aztán már lehet, hogy csak a fegyveres ellenállás maradna. Amelynek meg a hatékonysága erősen kérdéses, ha a fél világ lesz az ellenfél. Ez Németországot is térdre kényszerítette anno.

Ezért, amellett, hogy amíg lehet blokkoljuk a bevándorlást, el kellene kezdeni kidolgozni terveket arra az esetre, amikor már a szomszédaink is tele lesznek bevándorlókkal. Főleg, mert ezek a szomszédok szintén EU tagok, és az EU-ban - és ezt eddig nem értették itt a kollégák - szabad az emberek mozgása!!!! Oda mennek és ott telepednek le és vállalnak munkát, ahol akarnak.
Lehet, hogy nehéz megérteni, de a sokat emlegetett francia, német, svéd... bevándorló tömegek (feketék, arabok...) MÁR ITT IS VANNAK NÁLUNK!!!
Még nem Magyarországon, de az EU-ban, ahol szabad a mozgás!!!
Az már csak egy dolog, hogy ma még nem vágynak ide, mert ott több a lóvé, meg "befogadóbbak", meg a rokonok már évek óta ott vannak.
De aki az EU-ban van és EU-s polgár, avagy bármelyik tagállam polgára vagy engedéllyel ott tartózkodója (pl. menekült státuszt megkapott), az már Magyarországon is van lényegileg. Ha fizikailag nem is.

Ebből következik, hogy ha bármely tagállam befogadja a bevándorlókat, akkor hozzánk is befogadja!
Ha ezt megértjük, akkor talán még nyilvánvalóbb, hogy erre kell felkészülnünk. És az is, hogy hiába akarunk mi itt színtiszta országot, mert már most sem csak rajtunk múlik.
Erre írtam korábban, hogy lehet a széllel szemben pisilni, de minek?!
Inkább ki kellene találni, hogy ha már jön a szél, akkor mi legyen? Hogyan kezeljük? Egyáltalán mi múlik rajtunk és mi nem?
Pl. eldönthetjük, hogy ellenségesen állunk hozzá, és ezzel nyilván elérjük, hogy ők is ellenségesek legyenek velünk. Vagy higgadtan és bölcsen felkészülve, igyekszünk kezelni a helyzetet és csillapítani a konfliktusokat, inkább barátságosak lenni, mint ellenségesek.
Igen tudom, lesznek akik ezzel visszaélnek és békétlenek lesznek, de lesznek, akiket megnyerünk. És hosszú távon mi a jobb stratégia? Ha mindenki az ellenségünk, vagy, ha csak egy részük? ... Tudom, nem könnyű ez a helyzet. De bizonyos folyamatok ma már csak lassíthatók, meg nem állíthatók.
Szembe kell nézni azzal, hogy a föld azé aki teleszüli.
Ha az Európaiak továbbra is egykéznek, max. kettőznek, meg tízmillió szám abortálják a saját szaporulatukat, mint most, akkor ne csodálkozzunk, hogy ha a jövő kicsit színesebb lesz, mint a fehér!

Tehát lehet úgy csinálni, hogy szabályozottan, kis létszámmal..., vagy úgy, hogy a vége a géppuskatűz lesz a határoknál, vagy úgy esetleg, hogy menedéket kérünk Oroszországban. Hely van ott...

Ezek nem ma és nem holnap fognak megtörténni, de a folyamat már látszik. A számok is látszanak (demográfia pl.). Akinek esze van FELKÉSZÜL a kezelésére. És választ egy utat, amin járni fog.
Az elég valószínű, hogy szigetnek maradni a népek tengerében nem lehet sokáig. Tízmilliós népként.
Ezért nem mindegy, hogy a többiek, EURÓPA, és benne a nagyobb nemzetek, merre és hogyan mennek!
És újra írom: Akik ott vannak és lesznek, azok máris nálunk is vannak és lesznek!!! EU!!!
Kárörvendhetünk egy kicsit, hogy ők hogy megjárták, de aztán ha rájövünk, hogy az ő bevándorlóik AUTOMATIKUSAN a mieink is, lefagy a mosolyunk. EU!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.08.06. 23:45:58

@Deansdale: Aljas rágalom, hogy a skorpió csíp! Ezt csak azért mondod, mert béka vagy, és nem akarsz átúszni vele a folyón!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.08.06. 23:47:19

@patakware: "Kb. olyan helyzetben leszünk, és a többi kisebb nép is, mint anno azok a népek akik itt éltek előttünk a Honfoglaláskor."

Magunkra gondolsz?

TrollEdomer 2019.08.07. 07:29:07

@Deansdale: Európának évszázadokon át kivándorlásra volt szüksége, gyarmatokon kellett a sok olcsó munkaerő, és gyarmatokkal való kereskedelem nélkül biztos, hogy jóval kevésbé tartana előrébb.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2019.08.07. 07:44:10

@Deansdale: attól tartok, Európa népei annyira elhülyültek, hogy egy vallásháború vagy napi terror nem éri el az ingerküszöbüket. Viszont a szociális rendszerük összeomlása majd előhozza belőlük a valódi természetüket. Jól fogunk szórakozni.

Deansdale 2019.08.07. 07:57:14

@patakware: "Végül csak az erőszak marad, hogy ellenálljunk a változásnak."

Következetesen az ellentétét mondod az igazságnak, ez téged nem zavar? Erőszak az USA-ban van dögivel, meg Londonban, Párizsban, Malmőben. Tudod hol nincs? Lengyelországban. Amit te itt "változásnak" nevezel az valójában maga az erőszak, a migráció ugyanis jóformán csak erőszakot hoz, értéket egyáltalán nem. Attól semmilyen kultúra nem lesz jobb vagy gazdagabb, hogy él köztük egy rakás külföldi.

"Később, már szeme fogunk kerülni a saját szövetségeseinkkel az EU-ban."

Na akkor honnan is jön az erőszak? És miféle szövetségesek az ilyenek?

"Aztán már lehet, hogy csak a fegyveres ellenállás maradna. Amelynek meg a hatékonysága erősen kérdéses, ha a fél világ lesz az ellenfél."

Most azzal érvelsz, hogy a nácizmus úgyis elterjed, ne álljunk ellen mert minek, miközben mintha azt hinnéd hogy ezzel harcolsz a nácizmus ellen.

"el kellene kezdeni kidolgozni terveket arra az esetre, amikor már a szomszédaink is tele lesznek bevándorlókkal."

Magasabb kerítés és kilépés az EU-ból. Ha az iszlám schengenen át akarja elfoglalni az országot akkor schengenből ki kell lépni, faék egyszerűségű dolog. A britek már rég megszavazták hogy megteszik ezt, mi is megtehetnénk.

"Lehet, hogy nehéz megérteni"

Szerintem te magad nem érted sem a következményeket, sem a lehetséges válaszlépéseket - beletörődtél hogy európa és benne a hazád hamarosan elpusztul és azt hirdeted hogy törődjön bele mindenki más is. Persze a te olvasatodban ez úgy hangzik, hogy úgyis többségbe kerül majd az iszlám meg mindenféle velünk inkompatibilis rasszok, népek, kultúrák, és erre "fel kell készülni"... Ami kb. azt jelenti, mint Dél-Afrikára készülni, vagyis visszavonulni őrökkel védett lakóparkokba meg 3 méteres kerítéssel védett házakba, és minden más területet átengedni a hordának, közben csendesen reménykedni hogy majd csak lesz valami. Ez ebben a formában nyilván vállalhatatlan, amit meg bárki ábrándokból hozzásző az még orbitális hülyeség is. Nem, a többségbe kerülő harmadik világ nem fogja elsővilágbeli színvonalon tovább üzemeltetni a civilizációnkat és kultúránkat, hanem itt is a harmadik világot fogja létrehozni. Az, hogy egy 60-as IQ-jú muzulmán néger lesz a jövő magyarja viccnek és rémálomnak egyaránt szánalmas, úgyhogy ha arra kerülne a sor, inkább vesszünk oda fegyverrel a kézben a határokat védve, mint hogy impotens módon önként fakuljunk ki a létezésből a saját hazánkat feladva. Az EU pedig elmehet a fenébe, van élet rajta kívül is, ha ők öngyilkosok akarnak lenni azt tegyék nélkülünk.

"Pl. eldönthetjük, hogy ellenségesen állunk hozzá, és ezzel nyilván elérjük, hogy ők is ellenségesek legyenek velünk."

Az iszlámról beszélsz, ember, meg olyanokról akiket te magad szítottál gyűlöletre saját magunk ellen a rabszolgaságos dumával, ezek eleve gyökeresen gyűlölnek téged, ha nem akarjuk őket beengedni azzal semmi nem változik. A németek "migrants welcome" táblákat lóbáltak és kamionnal hajtottak a karácsonyi vásárukba, mégis mi a scodát gondolsz te? Ha kedvesek leszünk velük akkor ők is kedvesek lesznek velünk? Remélem megbocsátasz, de ennyire hülyének organikusan nem lehet lenni, ez vagy szándékos trollkodás, vagy totális kultúrmarxi agymosás.

"És hosszú távon mi a jobb stratégia?"

A kerítés. Amikor Svédország helyén kráter lesz, Franciaországban meg kalifátus, akkor a V4-ek területén nyugalom lesz és rend és béke, meg a saját kultúráink virágzása. Illetve persze nekünk lesz elég gondunk a cigókkal, az még kérdéses hogy velük mit kezdünk, de ha erre még ráengedjük a migrációt is akkor lehúzhatjuk a rolót.

"Tehát lehet úgy csinálni, hogy szabályozottan, kis létszámmal"

Ezt 50 éve kellett volna mondanod, amikor a ny-eu-i országok túllépték a szabályozott kis létszámot. Jelenleg többtízmillió idegen származású ember van az EU-ban, így szabályozásról meg kis létszámról beszélni totál értelmetlen. Viszont nekünk magyaroknak még van lehetőségünk variálni, hiszen mi MÉG nem követtük el ugyanazt a hibát mint a nyugat, előttünk ott az ő rossz példájuk, ami megmutatja hogy hova vezet a "szabályozott" migráció. Amire szükségünk van az a VALÓBAN szabályozott migráció, azaz évente maximum 100 fő, akik között a határon túli magyarok elsőbbséget élveznek.

"De bizonyos folyamatok ma már csak lassíthatók, meg nem állíthatók."

NYUGATON. Mi még dönthetünk úgy hogy el sem kezdjük ezeket a folyamatokat. Itt még nincs iszlám, sem arab vagy néger párhuzamos társadalmak, tehát itt még azelőtt megállíthatjuk a problémát hogy egyáltalán elkezdődne.

"a vége a géppuskatűz"

NYUGATON. Ahol nincs keveredés ott nincs erőszak, és a határokat védeni sokkal egyszerűbb mint a betelepedett ellenségek ellen harcolni, úgy hogy a katonaságba és rendőrségbe is beépültek.

"Akinek esze van FELKÉSZÜL a kezelésére."

Na ja.

"Az elég valószínű, hogy szigetnek maradni a népek tengerében nem lehet sokáig."

A te elképzelésed az, hogy haljunk meg önként, különben úgyis megölnek. Kösz, nem.

Deansdale 2019.08.07. 08:34:04

@TrollEdomer: Európa önerővel jutott el arra a szintre, hogy elfoglalta a fél világot, gyarmatai csak ebből keletkeztek. Ami minket hajtott és felemelt az nem a rabszolgaság vagy a kolonializmus, hanem a saját tulajdonságaink és képességeink, pl. a megfelelő IQ (nem a legmagasabb a világon de épp elég), az erős munkamorál, a keresztényi eszmék, a törvénytisztelet, az együttműködési készség, az önzetlenség, stb. Ezek közül egyik-másik hibádzik más népekben, fajokban, kultúrákban, így ők nem jutottak el ugyanoda mint mi, sokan még a segítségünkkel sem. Afrikába több mint fél évszázada folyamatosan döntjük az elképesztő mennyiségű erőforrást, aminek az az eredménye hogy olyan demokratikus kormányokat választanak meg akik a fehérek kiirtásáról beszélnek miközben a gazdaságuk a középkori szint felé száguld. Ilyen rabszolgákat nyugatra hozni többet ártott mint használt, ha nem lettek volna most előrébb tartanánk, nem hátrább.

A kereskedés meg teljesen normális dolog, a gyarmatokkal is. Ebből is látszik, hogy eleve nem csupaszra rabolni akartuk a világot, az adott kereteken belül próbáltuk egyenrangú félként kezelni még a gyarmatoat is. Sokan pont azon emelkedtek fel hogy gyarmatok voltak - lásd Indiát, ami valószínűleg ma is egy félvilágnyi koszfészek lenne ahol a többség az utcára szarik, ha az angolok nem visznek oda némi civilizációt. Ilyen dolgokra hivatkozva pártolni a tömeges migrációt Európába meglehetősen sánta dolog, és most nagyon finoman fogalmaztam.

Frederick2 2019.08.07. 09:15:47

@Deansdale:

"Itt még nincs iszlám"

Dehogy nincs. Budapesten azért van egy kis létszámú iszlám közösség. Melynek közéleti tagjai nem is rejtik véka alá, hogy jobban örülnének egy iszlám Magyarországnak.

"kilépés az EU-ból"

Az a helyzet, hogy sem Orbán, sem a FIDESZ nem akar. Ők abban bizakodnak, hogy az EU-ban beáll egy nacionalista és konzervatív fordulat, s az EU átalakul egyfajta Nemzetek Európájává. Vicces, de egy picit azt akarja, mint a Puzsér: belülről megreformálni az EU-t. Vajon sikerülni fog neki?

"lásd Indiát, ami valószínűleg ma is egy félvilágnyi koszfészek lenne ahol a többség az utcára szarik, ha az angolok nem visznek oda némi civilizációt."

Hát azért Indiában így is eléggé irracionális méreteket ölt a szegénység, a nyomor, a munkanélküliség és a bűnözés. Most arról nem is beszélve, hogy ott is van kifelé migráció: nagyszámú indiai migránsok jönnek Európába, ide Magyarországra is. (Mondjuk tényleg dolgozni akarnak, és nem balhésak.) Vajon miért?

Jedermann54321 2019.08.07. 09:47:39

Dél-Afrikában már a Ramaphosa-kormányzat részéről is a földek "kompenzáció nélküli kisajátításáról" beszélnek, mondván, 1994-ben csak politikai rendszerváltás volt, gazdasági nem. Ha a földeket úgymond "igazságosan elosztják", akkor - a kormány szerint - megoldódnak Dél-Afrika szociális problémái.

A fehér lakosság körében egyre nagyobb támogatottsága van a "Volkstaat"-koncepciónak, egy külön afrikáner/búr állam létrehozásának. Bár ezt akkor kellett volna meglépni, amikor még az irányítás az ő kezükben volt.

csi szi 2019.08.07. 10:03:51

@don Fefinho: Ilyen erővel a szlovák nacionalista sem tudja eldönteni, hogy cseh vagy magyar. A történelmi múltjuk nekik is hasonlóan jelentős. :)

2019.08.07. 11:23:37

@Sipi81:
De régen sokkal kevesebb ember volt s nehezen kommunikáltak, max. követekkel, sosem hallottak egymásról. Ha véletlenül ide keveredett egy afriaki, akkor cikruszban mutogatták kb., hogy szerecsen.

Az, hogy pszichológiailag nem jó érzés az idegen nép, az egy valós dolog, kár lenne tagadni, minél idegenebb, annál inkább. De ez is olyan, hogy nem az a biológiai adottság, hogy konkrétan a másik rassztól idegenkedik, hanem amit nem szokott meg, nem? Tehát pl. a kínai csecsemő kínai arcokat lát s akkor neki az az ismerős, de ha makimajom arcokat mutatnak neki (asszem volt egyszer ilyen kísérelt csecsemőkkel - hogy ha korán mutogattak nekik makimajom arcokat, akkor ugyanúgy különbséget tudtak tenni közöttük, mint az emberi arcokban.
Tehát amelyik csecsemő eleve lát midnenféle rasszból arcot, annak talán az már természetes lenne.

Egyébként ennek az idegenkedésnek a kapcsán jutott eszembe, hogy nemrég az uszodában besézlgettem a fiam egy oszt.társának az anyjával s mesélte, hogy a nemtudom melyik aquaparkba szoktak járni s ott milyen klassz, de vasárnap már nem mennek, mert akkor szoktak menni a cigányok fürödni. S ezt többször is hozzátette, hogy őt igazán nem lehet rasszizmussal vádolni stb. (tényleg nem) de valahogy nem jó érzés nekik, amikor a romák csapatosan bejönnek, hangosak, ugrálnak s a gyerekei is mondják olyankor, hogy anya, menjünk inkább haza.
Ez létező dolog, s nagyon álszent letgadani, viszont bunkó dolog és megalázó a másik félnek az ellenérzést kimutatni, amíg nem muszáj.

Persze ilyen árnyalt viselkedésre kevesen képesek. Akkor szoktak így szépelegni emberek a migráns témában is, amikor gyakorlatilag semmi interakciójuk nincs a témában, bármit mondhat, mert nem is érinti. NAgyon bosszantott múltkoriban egy vita kapcsán valaki, aki igazán kényelmes jómódban él, ennek a civilizációnak a felső szegmensében s azt modnja, hogy "elbír még az ország bevándoklrókat, nem ez a fő probléma". S aztán meg, hogy "miért olyan nagy baj, ha ez a szar kultúra kipusztul?" az ökológiai lábnyomra hivatkozva.
S ez annyira béna dolog ezt modnani a saját civilizációjára, -aminek óriási haszonélvezője.

GABOR2 2019.08.07. 12:42:25

@kiknekX: Nógrádi mondta, hogy minél többen vannak annál kevesebb a keveredés; hozott fel statisztikákat, hogy mennyire lecsökkent a vegyes házasságok száma pl. ; egyszerűen egy külön zárványban élnek, nem is tanulják meg a befogadó ország nyelvét, csak azt várják, hogy utalják a pénzt. Az elsők akik idejönnek még akartak dolgozni és beérték a szxr munkával, az újabbak már "álmodozók" akik nem és nem csinálnak semmit.

GABOR2 2019.08.07. 12:44:24

@Jedermann54321: Érdemes lenne tanulmányozni, hogy ott ahol már teljesen kiéleződtek a dolgok, a félrebeszélést mennyire váltja már fel a nyilt erőszak, vagyis a PC szövég még mindig hatásos tud-e maradni olyan nagy nyomásnál is.

GABOR2 2019.08.07. 12:55:29

@Deansdale: Eleve az a szöveg, hogy elkerülhetetlenül az a jövő, hogy többségbe kerülnek a színes népek nem számol azzal, hogy nem fog minden "rendben" menni.

Például talán olvastatok róla, hogy olyan fertőző betegségek jelenhetnek meg amiket nem fogunk tudni gyógyítani és megint lehetnek majd fél kontinenseket kiírtó betegségek.

Ha sikeres is lesz a "Nyugat elfoglalása" mi lesz ezután? Ki fogja fenntartani a dolgokat, mert most úgy néz ki, hogy a fehér ember segélyezi a semmit se csináló tömegeket. Ha összeomlik a civilizáció akkor az ipar is össze fog, anélkül pedig majd nem lehet fenntartani ennyi embert, egyszerűen a sikerük miatt fognak tömegesen meghalni, mert a civilizáltság szükséges ennyi ember eltartásához, amit pedig ma már "fehér dolognak neveznek". Volt nemrég valami cikk arról, hogy a pontosságot is már rasszista dolognak tarják, mert csak a fehérek követelik meg, hogy időben legyenek a dolgok elvégezve, más helyeken normális, hogy egyáltalán nem tartanák be a határidőket. Így viszont akkor nem lesz magasabb rendű civilizáció. Ha viszont meg is tartanák valami maradékát a technológiának, akkor is sokkal jellemzőbb lesz a rablógazdálkodás, ami miatt hamarosan megintcsak zuhanni fog a létszámuk, mert kimerülnek az erőforrások.

GABOR2 2019.08.07. 14:22:50

@kiknekX: Igazából ők egy csomó mindent nem is maguktól teszik. Szun-ce mondta, hogy a legjobb módszer nem az, ha építesz egy olyan hadsereget ami legyőzhetetlen és azzal támadsz, hanem az, hogy belülről szétrohaszod az ellenséged országát és így semmi szükség sincs hagyományos háborúskodásra. Az atombombák korában pedig az egyetlen igazán járható út. Az, ami folyik nyugaton azért is van, mert ezt így menedzselik egész hálózatok.

Agymosás, politikusok korrumpálása, civil szervezetek... minden a helyén van.

Hitler nem tudta megcsinálni, hogy átkelljen a La-Manche csatorna kemény 30 kilóméteres szakaszán, most meg úgy állítják be, hogy lehetetlen megállítani több száz kilóméter hosszú tengeri úton a migránsokat, akiknél nincsenek fegyverek. Pedig elég ehhez csak annyi, hogy sztrájkoljanak akik behozzák őket.

A civilek hozzák ide őket, a nyugati technológiával segítik őket (pl. okostelefonok amiken appok jelzik hol vannak a lyukak a határőrizetben). Meg eleve... pénz.

Rengetegszer hallottad, hogy mennyire nincs pénzük az Afrikaiknak, de most meg azt hallod hány ezer dollár, hogy elindítsák őket... honnan lett hírtelen ilyen sok pénzük? Főleg ha háború elöl menekülnek, még el se tudják normálisan adni amilyük volt.

Itt totál elszánt hálózat van, ami ezt működteti, ha nem lenne nagyon más lenne a kép. Hülyeség olyanokat mondogatni, hogy életkepesebbek meg egyéb szarság, ha nem segítenék őket ezek a hálózatok esélyük szinte nulla lenne.

Egyébként meg semmit se old meg a dolog, mert ha minden évben milliók jönnek is ide Afrika szaporulata sokkal gyorsabb, tehát az ő gondjuk nem lesz megoldva, hanem magunknak csinálunk egy nagyon súlyosat.

Afrika gondjára az ingyen cotton osztogatás lenne a legjobb megoldás. Statisztikák szerint, amit nyomatnának, hogy vigyünk oda pénzt és fejlesztsük a gazdaságukat csak azt eredményezi, hogy még többen indulnak el, mert többnek lesz pénze elhagyni a z országát.

Szóval a megoldás az lenne mivel látjuk, hogy ezzel nem érünk el más csak magunkat is tönkretesszük, hogy a magunk problémáját oldjuk meg elvégre... mi európaik vagyunk és nem felelülnk mindenkiért. Egy kis jótékonykodás belefér persze, de a többi nem a mi gondunk.

GABOR2 2019.08.07. 14:31:26

@kiknekX: "Ez csak még inkább valószínűsíti, hogy az a scenárió lesz, hogy végül valamelyik népcsoport felülkerekedik a többin. Kérdés, hogy melyik."

Igazából az európaiknak minden eszköze meglenne ahhoz, hogy még sokkal kevesebb létszámmal is ők kerekedjenek felül, de az áruló politkusok mindent megtesznek, hogy ha nem jön be az utópia akkor a bukás totális legyen.

Hisz pl. az európai hadseregeket is pl. muszlimokkal nyomják teli. Tehát amikor majd világos lesz, hogy az utópia nem jött be, nem lesz reset lehetőség, minden eszköz az ellenségnél lesz.

Viszont ezután rögtön az európai országok képességei hatalmasat fognak esni, mert azokat működtetni igen komoly feladat, egy muszlim hatalomátvétel után szupergyorsan elveszti a nyugati ország erejének nagyrészét és még az ott levő lakosságnak az ellátása is nem fog menni.

A migrik győzelme az ilyen sok embert ellátni tudó rendszer összeomlásával is jár majd, ami miatt milliók és milliók fognak közülük is éhenhalni.

GABOR2 2019.08.07. 14:38:25

@Madarász Henrik: "Az ukránok nagyon elkúrták"

Az egyik amit elkúrtak az az, hogy nem jöttek rá, hogyan lehetne a mesterségesen generált forradalmakat elfojtani. Orbán "Békemenete" nálunk megakadályozta, hogy kialakítsák azt a narratívát, hogy a "magyarok" akarják elüldözni Orbánt.

Madarász Henrik 2019.08.07. 17:13:57

@GABOR2: Na igen, ezt kihagyták Janukovicsék, nem hívták Kijevbe a saját szavazóikat ellentüntetni.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.08.07. 18:11:02

@kiknekX: "De régen sokkal kevesebb ember volt s nehezen kommunikáltak, max. követekkel, sosem hallottak egymásról."
Ez így van, de több ezer év evolúciós hatását nem lehet 50 év alatt kiirtani.

"De ez is olyan, hogy nem az a biológiai adottság, hogy konkrétan a másik rassztól idegenkedik, hanem amit nem szokott meg, nem?"
Ezt sajnos nem tudom, nem értek a humánetológiához.

"Tehát amelyik csecsemő eleve lát midnenféle rasszból arcot, annak talán az már természetes lenne."
A gyerekek azért kegyetlenek tudnak lenni. Ha valaki nagyon elüt a többitől, akkor ott előbb-utóbb eszébe fog jutni, hogy ő más mint a többi és a többinek is fel fog tűnni. Aztán ki tudja milyen következtetést fognak ebből levonni. Ha meg nagyon vegyes a társaság akkor meg különféle klánokba verődhetnek.
Én úgy látom egyébként, hogy aki magyar szeretne lenni azt be lehet engedni. Persze ez így fogas kérdés és nem mindegy itt sem a mennyiség. De én azt látom (például a sportolóknál is felmerült korábban) hogy vannak fiatalok akik pont a beilleszkedés miatt pont hogy még erősebb magyar identitással is rendelkeznek. Jobban ismerik a magyar kultúrát, szebben beszélnek magyarul mint sokan akik amúgy tősgyökeresek. És a magyarság ügyéért tesznek. Akik valóban ilyen beállítottságúak azoknak van keresnivalójúk az országban.

"vasárnap már nem mennek, mert akkor szoktak menni a cigányok fürödni"
Pedig őket már 300 éve integráljuk...

"amikor a romák csapatosan bejönnek"
Teljesen más kultúra, más habitus, más vérmérséklet. És nagyon kevesen tudtak és akartak integrálódni. Jópár éve olvastam olyan történeteket, hogy cigány csecsemőket fogadtak örökbe amerikai meg kanadai szülők. És amikor a gyerekek elkezdtek nőni, nem lehetett velük bírni. Hiába csecsemőként kerültek bele, nem tudtak beleilleszkedni a kultúrába. (Hogy aztán tényleg így volt-e azt nem tudom, elég régi történet már.)

Egyébként szerintem nem is a modern kori népvándorlás az egyik fő probléma. Hanem az, hogy olyan erős csatornákon megy a nyugati ember agymosása mint a tv és itt elsősorban a mozira gondolok. Szinte felmérhetetlen, milyen erősen hat ez az emberek gondolkodására. És ezt mind a progresszívek birtokolják.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.08.07. 18:21:10

@patakware: "Ezért, amellett, hogy amíg lehet blokkoljuk a bevándorlást, el kellene kezdeni kidolgozni terveket arra az esetre, amikor már a szomszédaink is tele lesznek bevándorlókkal."
Visszakerül a vasfüggöny. Csak most már minket (V4) fog védeni.

"Főleg, mert ezek a szomszédok szintén EU tagok,"
Az EU egy elég rövid ideje létező és mesterségesen fenntartott képződmény. És nem vennék rá mérget, hogy túl hosszú életű lesz. Amikor majd nyugaton kikiáltják a kalifátust, ez az egész kóceráj magától összedől.

"és az EU-ban - és ezt eddig nem értették itt a kollégák - szabad az emberek mozgása"
Egyáltalán nem. Schengenben talán, de az elmúlt évek bebizonyították, hogy az is csak egy papír amivel adott esetben kitörölhetjük. Ha bejött volna a germánok terve 2015-ben, hogy majd mi leszünk a söpredék tárolója, simán felhúzták volna az osztrák-magyar határon a kerítést. Így is elkezdték a magyar dolgozókat szívatni a határellenőrzéssel. Aminek persze csakis a magyarok szívatása volt a lényege, hiszen az embercsempészek nem arra mentek.

"Oda mennek és ott telepednek le és vállalnak munkát, ahol akarnak."
Egy frászt. Amikor beléptünk az euba, egy csomó évig a magyarok külföldi munkavállalása is szigorú korlátok közé volt szorítva. Pedig már eu-tagok voltunk.

"Még nem Magyarországon, de az EU-ban, ahol szabad a mozgás!!! "
Schengenben szabad a mozgás - addig ameddig.

"Ebből következik, hogy ha bármely tagállam befogadja a bevándorlókat, akkor hozzánk is befogadja! "
Ha így lenne, akkor nem akarnák annyira nyomatni ezt az egész szétosztási cécót.

Madarász Henrik 2019.08.07. 19:10:43

@Sipi81: Tényleg szabadon költözhetnek a színesek az EU-n belül, ez a szabad költözés joga. A kvóta arra kellett volna, hogy helyhez legyenek kötve ide, mert itt kapják a migránssegélyt a magyar államtól, aminek az összege idővel nyilván egységesítve lett volna az egész EU-ban, többszörösen meghaladva a magyar átlagfizetést.

Madarász Henrik 2019.08.07. 19:12:03

@Madarász Henrik: Mármint a friss migránsok, a régebbiek már nyugati állampolgárok költözési joggal.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.08.07. 19:14:38

@Madarász Henrik: Én ilyenről nem hallottam. Én annyit tudok, hogy aki menekült annak a befogadó országban szabad mozgása van.

Madarász Henrik 2019.08.07. 19:37:03

@Sipi81: Szóval újrafogalmazva, aki menedéket kér az nem költözhet más országba, de azok a színesek, akik már állampolgárok egy nyugati országban, azok igen.

Jedermann54321 2019.08.07. 19:47:15

@GABOR2: Bár a politikai korrektség elég elterjedt mindenütt, általában elmondható, hogy az afrikánerek/búrok a nyugat-európaiakhoz képest jóval konzervatívabb, vallásosabb és szókimondóbb népség. Biztos vagyok benne, hogy tisztában vannnak azzal, hogy milyen súlyos a helyzet. Hogy a főáramú média miként mutatja be ezt a problémát, persze, szintén más tészta.

Wildhunt 2019.08.07. 20:38:02

@Madarász Henrik: Rosszul tudod. Hívták, nem mentek sokan, akik mentek nem kaptak médiavisszhangot. Innen nem úgy tűnik, de az ukránok végletesen apolitikusak. Persze az elején a "rendszerválók" is hasonlóan kevesen voltak. Igazából Janukovicsék a diáktüntetés szétverésével buktak el. Ebbe kapaszkodott bele az ellenzék, a "verik a gyerekeinket" ott még komoly mozgósító erő. Erre kellettek a kifulladás előtt a mesterlövészek is.

GABOR2 2019.08.07. 20:43:18

@Sipi81: ""Ezért, amellett, hogy amíg lehet blokkoljuk a bevándorlást, el kellene kezdeni kidolgozni terveket arra az esetre, amikor már a szomszédaink is tele lesznek bevándorlókkal."
Visszakerül a vasfüggöny. Csak most már minket (V4) fog védeni. "

Ez amúgy egy teljesen fontos kérdés. Ugye hozzánk nem jönnek migriként, de nyugati országokba igen, ahol idővel állampolgárságot kapnak és a szabad mozgás EU-n belül ugye... Persze maguktól nem nagyon jönnének, de majd gondolom "civilszervezeteknek" erre is lesz programmja, hogy rásegítsenek, meg ha még egyszer lesz baloldali kormány, akkor ehhez amúgy is megad majd minden támogatást az adónkból.

Szóval ezért az EU-ból való kilépés csak idő kérdése.

Másrészről ha úgy nézzük, hogy valamiféle gyors hatalomváltás lesz, akkor több is kell kerítésnél az elején, mert nyilván nem fogják tudni fenntartani a nyugati országokat olyan szinten mint most és hogy fenntarsák magukat lehet eljönnek ide hódítani, nyugati fegyverekkel és módszerekkel, hisz már most is sok a muszlim a nyugati hadseregekben. Jönniük kell majd, hisz a kereskedelem összeomlik és nem tudnak annyi embert eltartani.

Tehát lesz egy időszak amíg fegyveresen ki kell tartani, de utánna a nyugati országok ereje minden szempontból zuhanásnak ered, mert nem fogják tudni működtetni olyan színvonalon mint most vannak.

GABOR2 2019.08.07. 20:44:24

@Madarász Henrik: Sőt még valami extra is járna majd nekik, hogy vonzó legyen.

GABOR2 2019.08.07. 20:51:01

Egyébként az a story megvan, hogy az egyik színes amerikai szenátornő arról beszélt nemrég, hogy amerikára a "fehér férfiak" jelentik a legnagyobb veszélyt és jobban kell tőlük félni mint a dzsihádtól?

nypost.com/2019/07/25/ilhan-omar-suggests-people-should-be-more-fearful-of-white-men-than-jihadists-in-2018-interview/

Frederick2 2019.08.08. 07:39:43

@GABOR2:

"Orbán "Békemenete" nálunk megakadályozta, hogy kialakítsák azt a narratívát, hogy a "magyarok" akarják elüldözni Orbánt."

Mármint az a Békemenet, amit a kommunista múltú Bencsik talált ki és szervezett meg?

Mármint az a Békemenet, ahol tömegnyi seggnyaló szervilisen kifejezi az Orbánnak való hűségét?

Mármint az a Békemenet, amit egyébként az intelligensebb és értelmesebb fideszesek is lenéznek?

Mármint az a Békemenet, ami mind nevében, mind szellemében is kádári?

Vicces egy ilyen mágikus tulajdonságot nyilvánítani egy ilyen semmirekellő és nyamvadt megmozdulásnak. A Békemenet nem akadályozott meg semmit. Még azt a megvető nevetést sem, ami az emberek többségéből kijött, amikor meglátták az egészet.

Frederick2 2019.08.08. 07:51:11

@Deansdale: Egy újabb romantikus komédia, amivel felnyomják a fiatal lányok egóját a magasba.(Ázsiai kiscsaj elcsábítja a menő pasit.)

24.hu/elet-stilus/2018/08/26/noah-centineo-tinifilm-romkom-a-fiuknak-akiket-valaha-szerettem/

De nem is ez a lényeg. Csak egy újabb agyonértékelt gagyi a sok közül. Ami érdekes, az a cikk hangvétele. Pár idézet:

"És érdemes megemlíteni egy szintén fontos szereplőt, Israel Broussardot, aki Lara Jean nővérének pasiját alakítja. A filmnek köszönhetően kezdett keringeni a hétvégén pár screenshot Broussard korábbi tweetjeiről, amikből kiderül, hogy a Trump-szimpatizáns színész kissé mintha rasszista és homofób lenne. Évekkel ezelőtti tweetjei közt olyanokat lehet olvasni, hogy nem akarta elvállalni egy meleg karakter szerepét, illetve többször is fontosnak érezte kiemelni, hogy nem csak a feketék élete számít – utalva ezzel a Black Lives Matterre –, idén júniusban pedig egy olyan cikket osztott meg oldalán, ami arról szól, hogy a határon a szüleiktől elválasztott gyerekekkel igenis emberségesen bánnak."

"Valaki azt is kiszúrta, hogy a színész – aki most egy olyan filmben játszik, ami többek közt azért is fontos alkotás, mert végre ázsiai főszereplője van – 2011-ben, pár nappal a Japánban történt földrengések után azzal viccelődött Twitterén, hogy milyen kár, hogy a japánok mind megették a kutyákat, mert azok megérzik, ha földrengés lesz."

Hogy mekkora náci ez a srác! Én biztos, hogy gyűlölni fogom, mert náci! Remélem, kellően átalakítják majd humanistává egy átnevelőtáborban! De ne szomorkodjunk: végre egy film, amiben a főszereplő VÉGRE ázsiai! Bár tudtommal Lucy Liu és Jet Lie, meg jackie Chan és Bruce Lee is ázsiai - de sebaj, több olyan filmet, ahol ázsiai a főszereplő!

Pff! Ez olyan szánalom, amelyen már röhögni se tudok.

Deansdale 2019.08.08. 08:17:33

@Frederick2: Ilyen a totális kultúrkampf, politikai alapon kiszorítanak mindenkit minden kultúraformáló pozícióból, hogy szabadon nyomhassák a saját propagandájukat.

Csak mellékesen jegyzem meg, ez a százhuszadik bizonyíték arra hogy a libertárius eszmék a valódi világra nem alkalmazhatóak, ugyanis ezt sem fogja soha megoldani a szabadpiac. Mire Hollywoodnak kinőne egy valódi vetélytársa az egyrészt évtizedek kérdése, másrészt közben azt is befoglalják százszor, vagy ha az nem megy akkor tönkreteszik.

Amíg vannak akik identitáspolitikai alapon nyomást gyakorolnak ránk, addig nekünk is csoportokba kell szerveződni és védekezni ez ellen, különben egyszerűen letarolnak minket.

"Szerveződj törzsekbe, különben szétzúznak akik megteszik, erről szól a történelem."

Kár, hogy erről megfeledkeztünk a nagy liberalizmusban.

Frederick2 2019.08.08. 08:39:35

@Deansdale: Azért ez a címkézgetés már valahol félelmetes.

A színész nem akar elvállalni egy meleg karakter szerepét - HOMOFÓB!

Valaki megemlíti, hogy a fekete bűnbandáknak rengeteg fehér áldozata van - RASSZIZMUS!

Egy ember megkérdőjelezi a balliberális média tudósításait a menekültekről - XENOFÓB!

Ez ijesztő!

"Mire Hollywoodnak kinőne egy valódi vetélytársa"

Hát, próbálkozott az indiai filmgyártás, Buli Wood, ugye, de felejtős.

Az európai filmgyártás már évtizedek óta próbál méltó vetélytársa lenni az amerikainak - amely próbálkozás értékelhető ugyan, de a polkorrekt politika általi mérgező hulladék ugyanúgy jelen van az európai, mint az amerikai filmgyártásban.

Aki még kihívója lehet, az Kína. Rengeteg jő filmjük van, leginkább az akciófilmek és történelmi filmek terén. De a politika ott is masszívan jelen van. Én pl. már egy idő után rosszul vagyok az olyan filmektől, ahol azon keseregnek, milyen galádak és kegyetlenek voltak a japánok a II. világháború alatt.

Hát, majd meglátjuk... Épp ezt beszéltem haverral tegnap sörözés közben. Hogy már az új filmek közül alig van valami, amit megnéznénk.

Papírsárkány 2019.08.08. 09:22:58

@GABOR2: "Volt nemrég valami cikk arról, hogy a pontosságot is már rasszista dolognak tarják, mert csak a fehérek követelik meg, hogy időben legyenek a dolgok elvégezve, más helyeken normális, hogy egyáltalán nem tartanák be a határidőket."

Azt hiszem nekem ez az aktuális kedvencem a "gonosz fehérizmus"-ok között:

pbs.twimg.com/media/EBUdki5WwAAAvj4?format=jpg&name=900x900

Madarász Henrik 2019.08.08. 12:47:26

@Papírsárkány: Azért ez a mentalitás egy atomerőműben vagy egy vegyi gyárban életveszélyes :)

TrollEdomer 2019.08.08. 13:10:17

@Frederick2: Én pl. már egy idő után rosszul vagyok az olyan filmektől, ahol azon keseregnek, milyen galádak és kegyetlenek voltak a japánok a II. világháború alatt.

Azért ez tényleg így volt, lásd Shiro Ishi pl.
Na nem mintha komcsik jobbak lettek volna.

Frederick2 2019.08.08. 15:04:01

@TrollEdomer: Eszem ágában sincs tagadni a történelmi realitásokat. De ne az a kínai állam sírdogáljon, milyen népirtást végeztek a japánok, akik dettó ugyanezt megcsinálták a tibetiekkel!

GABOR2 2019.08.08. 15:52:17

@Deansdale: Ha már Hollywood... A mostani két lövöldözés után borzolja a kedélyeket, hogy egy olyan film jön ki, amiben a liberális elit Trump támogatókat vadászik le.

"New Movie Shows Liberal Elites Kidnapping and HUNTING Trump Supporters"

www.youtube.com/watch?v=nXBJp-SuR7g

Miközben Hollywood arról beszél, hogy el kéne venni a fegyvereket az emberektől, kidob egy filmet amiben fegyvertelen Trump támogatókra vadásznak.

A film eredeti címe is utal arra, hogy itt bizony Trump támogatók levadászásáról van szó, de erre utal még, hogy a Hillary Clinton által kitalált, a Trump támogatókra használt szót használják benne a levadászandókra, meg pl. valaki azért került be a levadászandók közé, mert a Twitteren nem volt politikailag korrekt stb. stb..

GABOR2 2019.08.08. 15:53:59

@Frederick2: A pedo nyomatás is szép lassan megy, ugye most van mindenfele reklámozzák ezt a filmet amiben gyerek fiúk keverednek olyan "kalandokba" amibe az ilyen filmekben korábban főiskolás korúakat ábrázoltak.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.08.08. 15:55:31

@Frederick2: Meg a sajátjaikkal, lásd nagy ugrás előre.

GABOR2 2019.08.08. 15:55:46

@Frederick2: Láttatta, hogy több százezer ember hajlandó kimenni, hogy támogassa, úgyhogy igen. Ahhoz, hogy műforradalmat csinálj azt kell látattni, hogy a tömeg veled van. Orbán mellett viszont sokkal nagyobb tömeg állt ki, a narratíva összeomlott.

Frederick2 2019.08.08. 16:09:28

@don Fefinho: @GABOR2: @Deansdale:

AZT A MOCSKOS KURVAÉLET!!! SOK KRITIKUS CIKKET OLVASTAM A MODERN JAPÁNRÓL, DE EZ A LEGDURVÁBB!

Nem élnék Japánban, az biztos.
japanfenyei.blogspot.com/2014/11/a-mememe-theory-harc-100-millioert.html

Kicsit esetlenül van megírva a cikk, de olvasható.

Frederick2 2019.08.08. 16:16:44

@GABOR2: Mentek nyalni Orbán seggét! Bencsik az egyik legszervilisebb fideszes az összes közül. A Békemenet a legutolsó szánalmas dolgok egyike; többségében olyan idősek mentek ki, akik a Kádár-rendszerben voltak fiatalok, és fiatal korukban éltették a Kádárt. Ezt most kicserélték nekik Orbánra. Nem véletlen, hogy a Békemenetet még a normálisabb fideszesek körében is undort keltett.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.08.08. 16:17:34

@GABOR2: Gyűlölködőt gyűlölni, népirtót népirtani nem bűn, ha előtte még jó időben rásütöd a címkét.

Nem én vagyok frusztrált, akarnok gyűlöletzsák, te vagy [címke], [címke], [címke], [címke], [címke], [címke], [címke], [címke], [címke], [címke], [címke], ... !

GABOR2 2019.08.08. 16:18:04

@Frederick2: Azon se lennék meglepve, ha valami ételekbe rakott vegyszer miatt van ez a vágy csökkenés, de másrészről Japán egy erőforrásokban, megművelhető területekben elég szegény ország ahhoz képest amennyien vannak. A kitörési kísérletük le lett nyomva a második világháború során, úgyhogy csak a kereskedelem maradt számára, ami elérte határait; a gazdaság is csak stagnál miközben folyamatosan brutális mértékben el van adósodva.

Nem is a csökkenés a lényeg, hanem ha mások meg szaporodnak mint a nyulak.

Persze ha pl. az afrikaik szaporodnak az rendben va, de a fehéreknél megint van egy ezúttal francia megmondó ember, aki szerint, ha gyerek születik az "nem jó hír" a világnak és olyan dolgokan ötletel, hogy el kéne venni a gyerekeket a szüleiktől, meg:

"a gazdag országoknak minden tízezer születés után egy bizonyos összeget kéne befizetniük – így vásárolnák meg a jogot, hogy „rendkívüli szén-dioxid-kibocsátású csecsemőket” hozzanak világra."

mandiner.hu/cikk/20190728_antoine_bueno_szaporodasellenes_politika

GABOR2 2019.08.08. 16:20:02

@don Fefinho: Igen ez a módszer. Trump még a pillantásával is gyűlöletre hív fel, de ha a hollywoodi ballibek csinálnak egy filmet a trump támogatók levadászásáról az oké.

GABOR2 2019.08.08. 16:34:13

Amúgy vannak dolgok amik eléggé megkérdőjelezik Trump helyzetét ebben az egész dologban.

Van egy hátárőrizeti helyettes főnök, aki szokott szerepelni a Fox tévében is határőrizeti témákban és... bükszén jelzi, hogy szabadkőműves.

"a Border Patrol agent and vice president of the National Border Patrol Council"

Art del Cueto a neve.

Itt egy videó vele:
www.youtube.com/watch?v=LahHZuVv89w

GABOR2 2019.08.08. 16:35:44

Amúgy persze itthon is történnek dolgok, lásd Coca-Cola reklám.

Madarász Henrik 2019.08.08. 16:40:07

@GABOR2: Az ilyen fickókat kellene utólag abortálni, akik ilyen fehérellenes mocskot terjesztenek.

csi szi 2019.08.08. 16:47:13

@Frederick2: Ebben igazad van, de akkor szükség volt rá, mert az ellenzék már azt hallucinálta, hogy valami magyar színes forradalmat, Majdant csinálhatnak.

2019.08.09. 15:04:39

Itt egy újabb elmebeteg, aki hálivúdból szégyenkezik a rasszizmus miatt. Miért nem költözik ez el Kongóba?

velvet.hu/gumicukor/2019/08/09/rosanna_arquette_undor_szegyen/

Deansdale 2019.08.09. 16:11:13

@Daenerys Targaryen: Deportálni kéne őket. Mondjuk minden egyes színesbőrű bevándorlóért egy ilyet odaküldünk ahonnan a migráns jön.

KalmanBlog 2019.08.10. 11:19:42

@Daenerys Targaryen: A Stormer szerint fellow white people ő is. Ahogy lenni szokott.

Deansdale 2019.08.14. 08:55:30

@Dolus directus: Az a gond, hogy ezzel semmi nem fog változni. Az emberek megrándítják a vállukat és mennek tovább, még csak arra sem gondolnak hogy saját magukat meg kellene védeni a következő ilyentől, felelősségre vonás pedig biztosan nem lesz. Sőt, még egy kósza bocsánatkérés sem lesz azok felé akiket lehülyéztek mikor azok felvetették hogy ilyen dolog létezhet.

Deansdale 2019.08.14. 09:16:01

@Dolus directus: "a Google és az Apple is tudatta, hogy felhagytak a hangfelvételek készítésével"

Megkerestem az eredeti cikket, az origó meg picsán rúghatja az angol fordítóját, mert valójában arról van szó, hogy az említett cégek felhagytak azzal, hogy emberekkel is meghallgattassák a felvett hanganyagot. Ez nagyjából annyit tesz, hogy a beszédfelismerő algoritmusuk már eléggé megbízható, nincs szüksége emberi segítségre.
www.bloomberg.com/news/articles/2019-08-13/facebook-paid-hundreds-of-contractors-to-transcribe-users-audio

Érdekes amúgy, hogy a facebook egy hónapja kapott 5mrd dolláros büntit a felhasználók magánszférájának megsértéséért, erre máris itt a következő gebasz, még nagyobb mint az előző. 1400 milliárd forintra büntették őket, ők meg simán kiköhögik a zsetont és tovább nyomják a hülyeséget. Nem vagyok hajlandó elhinni azt az ostobaságot, hogy pusztán a reklámok jobb célozgatása megér ennyit az ilyen cégeknek, szerintem nyilvánvaló hogy másra is használják a kémkedést. Valószínűleg politikai céllal turkálnak, illetve előkészítik az általuk elképzelt szép új világot. A gugliról ugye tudjuk hogy szándékosan és aktívan befolyásolja az emberek politikai nézeteit, csakúgy mint a facebook, úgyhogy ilyen kezekben igazán ördögi dolog egy adatbázis az emberek magánbeszélgetéseiről. Aki félti a demokráciát, annak ezektől kéne, nem Orbántól, aki még a kőkorszaki kékplakátos módszereknél tart.

Frederick2 2019.08.14. 11:01:46

@Deansdale:

"Az a gond, hogy ezzel semmi nem fog változni. Az emberek megrándítják a vállukat és mennek tovább"

Ebbe az az elképesztő, hogy ez már a sokadik botránya a Facebook-nak. És még mindig emberek tömegei vannak fenn rajta. Ismerőseim, akik szintén Face-használók, még mindig használják, miközben az ő fülükbe is eljutnak ezek a rémhírek. Ezek között pedig vannak konzervatív ismerősök is, akik nekem magyarázzák, hogy így egyszerűbb a kapcsolattartás a barátokkal és rokonokkal, olcsóbb, mint a telefonálás stb.

Az meg mindennek a teteje, hogy nincs felelősségre vonás.

Itt nem kiépülőben van a Szép Új Világ. Ez már az! Régen az ilyen nem történhetett volna meg következmények nélkül.

KalmanBlog 2019.08.22. 21:49:38

Nézegettem a Stormert, és találtam egy érdekes videót:

www.youtube.com/watch?v=LYYouI4lwZI

Vegan Vasectomy Club - At 31 I Suddenly Want Children on Carnivore - Depopulation in Action

Egy exvegán srác csinált egy videót. Az első fél percben ott van a lényeg: pár hónapja eszik húst, és hirtelen saját gyerekre vágyik. A vegánok között pedig dúl a gyerekmentesség propagálása, illetve a vazektómia (férfiak "elkötése", azaz sterillé alakítása valami vezeték elvágásával).

Mit gondoltok? Koincidencia, vagy tényleg ennyire megváltoztatja a vegánság a gondolkodást? Eddig is az volt a benyomásom, hogy a vegán nők valahogy nem 100-asak. Sőt, már azok sem akik csak azt mondják, hogy ők nem nagyon szeretik a húst, csak néha esznek. De hogy a férfiakra is így hat, azt eddig nem tudtam.

F. Szabó 2019.08.22. 22:29:25

@Deansdale: Úgy tűnik, mindenki annyira nyaral, hogy lesz.rja az internetet is. Egy hete nem szólt hozzá senki, ami szokatlan a nagyon pezsgő újkori Deansdale blogon. Tulajdonképpen jó is ez így, néha lazítani kell egy kicsit.

De lehet, hogy míg mi nyaralunk, rendszert vált a világ. A szupergazdagok rájöttek, hogy nem mehetnek úgy a dolgok tovább, ahogy eddig. Fel kell adni a kapitalizmus legfontosabb alapelvét, ami szerint a cégeknek csak a tulajdonosok akaratával és vagyonuk növelésével kell törődni. Hirtelen felfedezték, hogy cégek a dolgozóikért, beszállítóikért, ügyfeleikért, országukért(!) és az egész világért (értelemszerűen az élővilágáért) felelősséget viselnek.

Mit szólsz hozzá?

http://www.msn.com/hu-hu/penzugyek/hirek/újragondolná-a-kapitalizmus-alapjait-200-amerikai-top-ceo/ar-AAG1taO?ocid=spartandhp

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.08.22. 23:41:55

@KalmanBlog: Pár hete/hónapja volt téma, dobtam pár linket rá de már meg nem keresem, youtube-on beírod, hogy vegan malnourishment.

Az ember nem véletlenül eszik húst is, vannak benne dolgok, amiket a növényekből nem kap meg, a tablettának meg azon túl, hogy pofon a szarnak, mellékhatásai vannak.

Izomelhalás, üveges tekintet, sterilitás, rothadó fogak, vérszegénység, vashiány, bezuhant elmefunkciók, stb.

Természetes szelekció működés közben.

@F. Szabó: Uborkaszezon, én is most jövök a málnásból:
bunkonyilas.blog.hu/2019/08/22/megtaltosodas_level_a_malnasbol

"De lehet, hogy míg mi nyaralunk, rendszert vált a világ. A szupergazdagok rájöttek, hogy nem mehetnek úgy a dolgok tovább, ahogy eddig. Fel kell adni a kapitalizmus legfontosabb alapelvét, ami szerint a cégeknek csak a tulajdonosok akaratával és vagyonuk növelésével kell törődni."

Mindezt úgy, hogy semmi konkrétat nem mondanak. Sok jótét szólamból lett már csúfondáros szaremberség, nem lepne meg, ha valami hátsó szándék lenne emögött is, aminek a levét majd valahogy mégiscsak a melósokkal meg a középosztállyal, a kis- és középvállalkozókkal itatják meg.

Deansdale 2019.08.23. 12:40:38

@F. Szabó: "Hirtelen felfedezték, hogy cégek a dolgozóikért, beszállítóikért, ügyfeleikért, országukért(!) és az egész világért (értelemszerűen az élővilágáért) felelősséget viselnek."

Orbitális kamu, egy szót sem gondolnak belőle komolyan, csak magukat fényezik. Egyébként az alapok újragondolására semmi szükség, csak egy minimális VALÓDI felelősségérzet kellene, hogy némi extra profitért ne csináljanak tisztességtelen dolgokat, illetve mivel ezt nem lehet feltételezni a cégvilágról, ezért ezt kell az állami szerepvállalással kicsikarni belőlük. Amire nincs törvény azt mindig le fogják szarni (sőt, sokszor azt is amire van), szerintem kizárt hogy most hirtelen "megjavultak" és meg akarják változtatni a világot. Az még kevésbé valószínű, hogy ezt a részvényesek engednék nekik, ha bármelyik komolyan gondolná már másnap leváltanák.

F. Szabó 2019.08.23. 19:51:03

@Deansdale: Talán a Drábik írta valahol, hogy az USA törvényei szerint a cégvezetők egyetlen felelőssége a részvényesek felé: növelni az ő vagyonukat. Amin én nem csodálkoznék, mert elég logikus. Viszont ez csak a cégtulajdonosok felé fennálló felelősség. Ma is vannak magasabb rendű jogszabályok, amik ezt felülírják (életvédelem, közveszély okozás, másoknak való károkozás...)

Vagyis csak ezeket a magasabb rendű jogszabályokat kell kibővíteni azzal, amit itt javasoltak. Ehhez pedig nem kellenek a cégtulajdonosok.

Ez naivan hangzik, de ebben a hírben éppen az az érdekes, hogy mindezt vagy 200 vezérigazgató javasolta, akik közül többen a világ legnagyobb, legismertebb cégeit vezetik. (Nem mellékes, hogy ők a mai fizetési szisztéma miatt résztulajdonosok is ezekben a cégekben.)

Mondják, azért nem jött be Marx világforradalom jóslata, mert a kapitalisták is tudnak olvasni, és rájöttek, hogy most már tenniük kell valamit. Csináltak "szociális piacgazdaságot".

Én úgy gondolom, hogy éppen ilyen "most már tennünk kell valamit" pillanatban vagyunk. Tömeges fajkihalás, óceánok elsavasodása, felmelegedés, erdők kiirtása, termőtalajok kizsigerelése és pusztulása..., és ezzel szemben az emberiség szaporodása és életszínvonal növelése. Utána lehet nézni, milyen gyorsan csökken az élelmiszerek ásványi só és vitamin tartalma évtizedről évtizedre. Gondoltam, régen talán pontatlanul mértek. De eszembe jut, mennyivel jobb ízűek voltak régen a gyümölcsök, zöldségek, húsok, és nem biztos, hogy ez csak az öregedésem miatt van.

Az USA eladósodása (lassan több lesz az adósság, mint a vagyon, tehát megszűnik a fedezet), a dollár értékvesztése pedig az egész világgazdaságot bedönti. A kamatos hitelpénzrendszer meg előbb-utóbb úgyis mindent bedönt. Én nem nagyon hiszek abban, hogy az emberiség majd kirajzik az űrbe és ezzel megoldódik a végtelen növekedés problémája. Szóval indokolt, hogy törjék a fejüket a szupergazdagok.

Nekünk sem árt gondolkodni, hogy mi mit tehetünk, hogy legalább viszonylag jól jöjjünk ki az egészből. Csalódnék, ha azt mondanád, nem tehetünk semmit.

Deansdale 2019.08.23. 20:59:28

@F. Szabó: Amit leírtál alapvetően igaz, de nem hiszem hogy az a 200 CEO komolyan is gondolja, hogy ők majd pénzt áldoznak a jófejségre. Szerintem csak megjátsszák az egészet, ez jó PR nekik és valójában nem kerül semmibe, mert konkrétan nem fognak csinálni semmit azon kívül hogy újságoknak nyilatkozgatnak. Sőt, van egy olyan sejtésem hogy előbb-utóbb elkezdik majd mondani, hogy a jó ügy érdekében mindenki szavazzon a progresszívekre...

A helyzet tényleg elég baljós, de ezt szerintem a politikának kellene megoldani, a cégvilág legföljebb a technológiai fejlődésben segít, amúgy nem jó arra hagyatkozni. A választott vezetőinknek kellene sokkal drasztikusabban, de ÉSSZEL felkészíteni az országainkat a jövőre, dehát ezt várhatjuk egy olyan világban ahol a nyugati politikusok zöme tudatosan az elpusztításunkra játszik. A gond az, hogy a politika a nemzetközi elitet szolgálja ki, nem a választókat, így demokráciáról beszélni fölösleges ostobaság. Szerencsés az az 1-2 ország ahol épp véletlenül nem az elit bábjai uralkodnak, de a jövővel sajnos ott sem igazán foglalkozik senki, csak a legégetőbb problémákra reagálnak.

A két terület ahol a legtöbbet lehetne - és kellene - tenni már most az az energia- és az élelemtermelés. Ha jól tudom India foglalkozik a tóriumos reaktorok fejlesztésével, társulni kéne velük, a "hagyományos" elsivatagosítós mezőgazdaságot meg annyiféleképp le lehetne váltani, hogy lassan már a bőség zavara lehetne gond, épp csak az érdekes, előremutató ötletek megmaradnak kísérleti fázisban, mert senki nincs aki elegendő pénzt ölne beléjük. Pont ezért kellene az államnak lépni, kipróbálni kockázatos vagy a nagyüzeminél kisebb hatékonyságú dolgokat is, amiket a haszonban utazó befektetők egyelőre elkerülnek. Függőleges kertekkel, akvapóniákkal, közfogisokkal gondoztatott önkormányzati vagy akár közösségi kertekkel kellene próbálkozni, alternatív vízgazdálkodási elképzelésekkel
www.eautarcie.org/hu/index.html
, meg ezer új dologgal, erőltetni ezeket hogy megtaláljuk a megoldást a várható problémákra még mielőtt hirtelen kurvára sürgőssé válna a dolog. Szerintem 5 év alatt kidolgozhatnánk a módszereket amikkel betonbiztosan önellátóvá és klímaváltozás- meg katasztrófabiztossá válhatna az ország élelmiszer tekintetében (energiaügyben kellhet mondjuk 15 év is), csak rá kellene költeni pártízmilliárd forintot az adófizetők pénzéből, és ezt a kormány nem hajlandó meglépni, illetve nem is érdekli a téma, mivel nincs ilyen irányú társadalmi nyomás, tehát nem lehet belőle politikai tőkét kovácsolni. Majd akkor kapnak fűhöz-fához mikor az éhező emberek a parlamentet ostromolják, és még akkor is inkább csak látszatmegoldásokra fogják az időt pocsékolni, a hagyományos módszerekkel megtermelt szűkös készletek újraosztására, meg ilyesmi. És ez szerintem minden országra igaz, nem csak a miénkre.

Mivel senki nem lép, ezért papíron marad az alulról szerveződés, de az sajnos tehetetlen bőkezű mecénások nélkül. Ha Soros tényleg az a filantróp lenne akinek a hülyék hiszik akkor erre költené a milliárdokat, nem a politikai választások befolyásolására meg európa elárasztására migránsokkal :| Kellene mondjuk valaki aki épp rá tudna szánni 1-200 millió forintot egy moduláris akvapóniás rendszer kifejlesztésére és a sorozatgyártás beindítására, hogy a tömegek viszonylag olcsón elkezdhessenek szórakozni a dologgal, ez nagy lépés lenne egyrészt a konkrét élelmiszer-önellátás, másrészt a paradigmaváltás felé.

A környezetszennyezés zöme egyébként már rég ázsiából jön, meg afrika "fejlődik" nagyon ezen a téren, őket kellene nekifutásból picsán rúgni, mi itt nyugaton fényévekkel előttük járunk, és épp ezért nem nekünk kellene egymást baszogatni ezekkel a témákkal. Főleg nem azzal a fajirtó propagandával, hogy fehér ember ne vállaljon gyereket, mert klímaváltozás. Aki ilyeneket mond azt ki kellene végezni, vagy minimum eladni afrikába rabszolgának. Ez jó módszer lenne a karbon lábnyomuk csökkentésére...

Borathan 2019.08.23. 23:44:23

@Deansdale:
"A környezetszennyezés zöme egyébként már rég ázsiából jön, meg afrika "fejlődik" nagyon ezen a téren, őket kellene nekifutásból picsán rúgni, mi itt nyugaton fényévekkel előttük járunk"
Ezzel az a baj, hogy ez csak azért igaz, mert mi a szemetünket átdobáljuk a szomszéd kertjébe. A környezetszennyező gyárak, bányák, mezőgazdasági földek ott vannak a Harmadik Világban, így könnyű tisztának lenni

Deansdale 2019.08.24. 10:30:18

@Borathan: Nem hiszem, hogy ez a mi szemetünk lenne:
www.youtube.com/watch?v=wVnMBGXVVUI
A mentalitás teljesen más, a harmadik világban még ott tartanak fejben mint a nyugati civilizáció 50 (ha nem 150) évvel ezelőtt.
süti beállítások módosítása