HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Hartrigel: @Deansdale: "Na igen, ez kissé tudathasadt elképzelés". Szerintem a legtudathasadtabb elképzelés azok, amikor mai vulgár-ateistákat hallgatom ekte keresztény toposzokkal vagdalkozni. Ugye a Woke ... (2024.04.18. 19:04) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: Egyébként a szabálykövetés kijátszása lehet túlélést segítő "okosság" is. Kérdés, hogy miért változtathatatlanok a szabályok ? ( a merevség, a változtathatatlanság = halál) Filozófiailag - ha "iste... (2024.04.18. 15:43) Vallásismereti kisokos
  • Deansdale: @Mia and Me: "mondjuk az adakozásnak nincs sok köze az erkölcshöz..." Ha olyan értelemben nézed, hogy ki mennyire jó ember, elég sok köze van hozzá, mert mondani ugye akármit lehet, de konkrét áldo... (2024.04.18. 15:36) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: @Opus P.: "Nem kell semmiféle mikulás meg fogtündér történet ahhoz, hogy az embereket a jóságvirányába tereljék. Egy mondat elég lenne: ne légy p×cs." ezzel egyetértek. Szerintem egy jó éve tán pon... (2024.04.18. 15:36) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: @Deansdale: "a legtöbbet még mindig a keresztények adakoznak az egész világon, pedig mindenki lenézi őket és mindenkinek nagy a pofája, hogy ők mennyire jóerkölcsűek a keresztény hit nélkül is." mo... (2024.04.18. 15:28) Vallásismereti kisokos
  • Utolsó 20

A balos kognitív disszonancia belobbantása 5 szóban

2019.09.22. 09:19 Deansdale

"Islam is right about women", vagyis az iszlámnak igaza van a nőkről. Ezt plakátolta ki valaki valamelyik amcsi nagyvárosban, és a libsik agya szemmel látható sorvadásnak indult. Természetesen rögvest felháborodtak, mert érzik hogy ez bizonyos értelemben a progresszív dogma elleni támadás, de fogást, na azt nem találnak rajta. TV-csatornák foglalkoznak az "üggyel", riporterek kérdezgetik az utca emberét, és vannak akik belemondják egyenesen a kamerába, hogy

NEM TUDJÁK MIÉRT, ÉS NEM TUDJÁK KIRE NÉZVE, DE EZ A PLAKÁT ROPPANT SÉRTŐ.

Vagy a nőket, vagy az iszlámot akarja itt sértegetni valami szélsőjobber, de hogy mivel és hogyan, azt nem tudják szavakba önteni. Egyesek már a rendőrségre is elmentek feljelentést tenni, hogy itt akut neonáculás zajlik, de ahhoz hogy elmagyarázhassák a dolog működését, le kellene rántaniuk a leplet a saját hazugságaikról, így inkább azt választják, hogy ropogósra süttetik az agyukat a kognitív disszonancia és az impotens tehetetlenség kombinációjával.

"Az iszlámnak igaza van a nőkről."

Tudják ők is, mint mindenki, hogy az iszlám tróger módon bánik a nőkkel [bár a férfiakkal is, de ez most lényegtelen], csak nem mondhatják ki, hiszen pont ők importálják az iszlámot a felvilágosultság nevében. A plakáton lehetett volna az is, hogy az iszlámnak igaza van a buzikról, és akkor még könnyebben értené mindenki hogy miről van szó, de ez a verzió jobb, nehezebben támadható.

Ezek a rohadt iszlamofóbok egyetértenek az iszlámmal abban a nőellenességben ami a legkevésbé sem része az iszlámnak!!! Hát már semmi sem szent?!

86 komment

Címkék: szép új világ piros és kék pirula pirulák

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deansdale 2019.09.22. 09:23:53

Méltó utódja ez a "fehérnek lenni oké" plakátoknak, amik szintén kisütöttek pár libsi agyat - ment a duma anno, hogy ez miféle nácizmus meg rasszizmus...

Kisgé 2019.09.22. 09:50:43

MU-HA-HA-HA:))))
Master Troll Level 1000:)))

zriff 2019.09.22. 12:06:53

Már petíció is készül a greta jelenség ellen, még bemutatja kik állnak a hátterében: www.origo.hu/nagyvilag/20190921-greta-thurnberg-peticio.html

Madarász Henrik 2019.09.22. 13:09:34

Ügyes húzás :) Leleplezi a balosok szemét hazugságait. Egyszerre uszítanak a fehér férfiak ellen, állítólag a nők védelmében és támogatják az iszlám bevándorlást, akiknél a legrosszabb a nők helyzete és szabad prédának tekintik a fehér nőket.

2019.09.22. 18:25:57

@zriff:
A baloldalnak most bejött ez az eszköz, figyeld meg világi szinten:
Nők illetve gyerekkorúak előtérbe helyezése.
Negatív kritika pedig így mi is lehet?
A gyengébb elnyomása, a nők jogainak sárba tiprás, nőgyűlölet, gyerekgyűlölet, stb-stb, tökéletesen lehet a vitapartnert démonizálni.

Ez az új irányvonal, ez az új eszköz.

KalmanBlog 2019.09.22. 19:51:06

LOLOLOLOLOL Haláli :-)

Ha valami szimpatikus az iszlámban, akkor az az, hogy mennyire BASED a Woman Question területén :-).

Ha nem lenne körülmetélés, azt mondanám az iszlám a legtutibb.

Frederick2 2019.09.23. 12:49:51

@Deansdale:

"fehérnek lenni oké"

Nem mondod, hogy erre is rámondták, hogy a "rasszizmus"? Hiszen ez csak annyit jelent, hogy teljesen természetes és normális jelenség, ha valaki fehérnek születik. Ez a teljesen korrekt állítás is rasszizmus? Akkor mi nem az? EZ KÉSZ! (Sírva röhög és röhögve sír!) DDD

Frederick2 2019.09.23. 13:14:57

@Deansdale: @zriff: @Madarász Henrik: @KalmanBlog: Ez egy kicsit off, de kíváncsi vagyok a véleményetekre. Mozgalom j9tt létre a poligámia, a poligám kapcsolatok népszerűsítésére.

poliamoria.info/
hu-hu.facebook.com/pages/category/Community/Poliamoria-Magyarorsz%C3%A1g-434485196706148/

Mit gondoltok erről? Mennyire jó egy ilyen szellemiség megjelenése, egy olyan korszakban, ahol erősen meggyengült a monogámia?

Mondjuk én alapvetően libertariánus vagyok a szexualitás terén, vagyis döntse el mindenki maga, milyen párkapcsolati modellben akar élni. Ugyanakkor furcsa, hogy akkor jönnek elő ezek a mozgalmak, amikor válságban van a nyugati civilizáció alapjaként szolgáló keresztény szexuáletika, beleértve annak egykori eredményét, a monogámiát is.

Pozitív vagy negatív egy ilyen mozgalom és szellemiség léte egy ilyen értékválságos időben? Segíthet vagy ronthat a helyzeten?

KalmanBlog 2019.09.23. 13:31:55

@Frederick2: Csak kötekvésként: a monogámia nem keresztény találmány, sokkal régebbi a történelmünkben, mint a kereszténység megjelenése.

A poliamória propaganda szerintem egyértelműen a társadalom gyengítésének része. Néhány alfának kellemes fürödni a pinában, de a férfiak többsége számára ez a csakis a pozícióniknak a gyengítését jelenti.

Aki férfiként poliamórikus kapcsolatba belemegy, az nagyon-nagyon béta. Mert aki nagyon alfa, az úgyis megteheti hogy akárkivel dug, akár titokban, akár bevallva és némi rosszallást a nője részéről. Minek vállalna be poliamóriát annak minden kockázatával együtt? A kockázatok: kakukkfióka, fertőzés, barátok általi kiröhögtetés, stb.

KalmanBlog 2019.09.23. 13:33:27

@Frederick2: Pedig rámondták. Évekkel ezelőtti sztori, amiről lemaradtál valahogy. en.wikipedia.org/wiki/It%27s_OK_to_be_white

Frederick2 2019.09.23. 13:47:05

@KalmanBlog: @Deansdale: Még egy kis ráadás.

- Itt egy cikk, ami egyetért a poligámiával.
Egészségesebbek és boldogabbak a nyitott kapcsolatban élők
divany.hu/eletem/2014/12/17/nyitott_kapcsolatban_jobb_megoregedni/
(nagyon népszerű cikk, előszeretettel hivatkoznak rá)

- Itt egy cikk, ami nem ért egyet a poligámiával.
divinity.szabadosadam.hu/?p=16343

Deansdale 2019.09.23. 17:48:33

@Frederick2: 1. Teljesen nyilvánvaló volt, és évek óta mondogatják is sokan, hogy a "haladás" nem áll le, minden győzelem után újabb frontot nyitnak, hiszen nekik nincs fix végcéljuk, hanem magában a VÁLTOZÁSBAN hisznek. (A mezei szőröstalpú progresszívok meg még inkább abban hisznek, hogy mindenben az ellenkezőjét kell akarni mint a konzervatívok, mert azok a főgonoszok.) Ha nyernek a poligámiával akkor mennek tovább a következő hülyeségre, és amikor már végképp nem lesz több hülyeség, akkor szép sorban betiltogatnak majd dolgokat arra hivatkozva hogy akkor már az lesz a "haladás".

2. Mivel a nyugat meglehetősen jól összerakott rendszer volt, ezért szinte garantált hogy bármiféle átgondolatlan társadalmi változtatás csak ront rajta, ahogy az be is bizonyosodott az elmúlt 50-100 évben. Az ún. "fejlődés" 95%-a drasztikusan pusztította a nyugati kultúrát és civilizációt, a maradék 5% vegyes megítélés alá esik, de hosszú távon még arról is kiderülhet, hogy szarba léptünk vele. A poligámia ugyanez a tészta, ha megengedjük azzal csak még egyet rúgunk a kultúránk félholtra püfölt testébe. Minden más LÉTEZŐ rendszerhez képest a keresztény nyugat fényévekkel volt fejlettebb minden tekintetben, tehát magától értetődik hogy olyan szartengerekből veszünk át komponenseket, mint az iszlám...

3. Ahogy öregszem egyre tisztábban látom, hogy a lakásajtaja mögött mindenki legyen libertárius, a közösség viszont legyen szigorúan keresztényi alapokra épülő, tehát a lakásajtón kívül mindenkinek kötelező diszkréció van és a kilengésekről erős kussolás. Fenn kell tartani a látszatot, hogy mindenki normális, és egy normális társadalom építőegységei vagyunk - aztán hogy otthon mit csinálsz, és hogy hány emberrel, az a te dolgod, afölött mindenki szemet huny, amíg a kötelező diszkrécióhoz tartod magad. Ez a kulcsa egy élhető, civilizált, kiegyensúlyozott társadalomnak. Ha a közösség (az állam, a vallás, stb.) szeme a hálószobába is be akar látni, akkor túlzó és fojtogató a kontroll, amikor viszont az emberek az utcára viszik a mocskot, mert szabad, akkor meg szennybe fullad mindenki. Ha valakik ügyet vagy "jogokat" akarnak csinálni a mocsokból, ott meg már vége van mindennek. Ez a polgiámiára úgy vonatkozik, hogy ha valakik többesben látják szépnek az életet, akkor éljenek úgy boldogan de zárt ajtók mögött és kussban, vegyék tudomásul hogy a közösségi norma a monogámia, ne akarjanak rendet bontani.

Frederick2 2019.09.23. 18:09:04

@Deansdale: Szilvay írt egy egész jó kritikát a poligámiáról. Le a kalappal, egész jó írás!
mandiner.hu/cikk/20181231_szilvay_gergely_csoportszerelem

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.23. 18:26:43

@Frederick2: @KalmanBlog:

A monogám heteroszexualitáson kívül bármilyen másik modell erőltetése társadalmi destabilizációhoz vezet, ha elég kitartóan erőltetik.

Férfi poligínia: a top 20 férfinél van a top 80 nő, a többiek meg csendben radikalizálódnak; az inceleket felszippantja a dzsihád, hurrá

Női poliandria: kurvulás össze-vissza, senkinek sincs apja, a sok céltalan kan randalírozik vagy hesszel munka helyett, gazdasági összeomlás

Azért jellemző, hogy a kettőnek egyfajta elegyét kimondatlanul már ma is látnánk megvalósulni, ha nem lenne puszta véletlen egybeesés. Hála Istennek, hogy a baloldaliaknak semmiféle ilyen hátsó szándékuk nincsen. Még csak az kéne!

2019.09.23. 18:53:48

@Frederick2: Ez nagyon jó cikk volt, köszi!

csi szi 2019.09.23. 19:35:40

@Deansdale: A konzervatívok pedig nem a változásban, hanem abban, hogy minden maradjon úgy, ahogy bevált, "amíg nem romlott el, ne nyúljunk hozzá", sőt utána is csak ha nagyon muszáj. És azt tartják "normálisnak", amit a pár évtizeddel ezelőtti progreszívek is, a legkonzervatívabbak sem mennének vissza száz évet sem. Hányan támogatnák komolyan a nők szavazati jogának visszavételét mondjuk? Kevesen vállalnának fel ilyen eretnek nézeteket. Ezen túl pedig már nem is kevesek, csak pár "habókosnak" tekintett figura van ("apostoli királyság", tradicionalizmus, a László Andrást, Evolát, De Maistre-t olvasók stb.)
Én is inkább konzervatív vagyok, csak azért ezt nem tudtam megállni, hogy megjegyezzem. Igazából a konzervativizmus nem ideológia, csak a bevált gyakorlatokhoz ragaszkodás, de a "progresszió" folyamatos volt az elmúlt kétszáz, háromszáz vagy ki tudja hány évben, talán mindig.

Persze a posztod telitalálat, valódi progresszív nem lehetne iszlamofil, és valóban az a perverz állapot van, hogy nyugati civilizációt mindenképp eltörölni akarók szövetségesként tekintenek erre a sötét középkori vallásra, mert a hívői nem európai fehér férfiak, tehát "csodálatosak". Normális progresszív az mondjuk Fortuyn volt utoljára, vagy mondjuk Ayaan Hirsi Ali. Csak az ilyeneket a mai nyugati politika már a széljobbra sorolja be...

KalmanBlog 2019.09.23. 20:05:27

@csi szi: Márpedig a nők szavazati jogát mindenképpen el kell venni, anélkül nem jutunk soha sehova.

A legjobb volna visszaállítani a Pater Familias rendszert, ami szerint a családapa teljhatalmú uralkodó a család nőtagjai és a gyerekek felett is. Annyira, hogy semmilyen felsőbb hatalom nincsen, ami a család belügyeibe beleszólhatna.

A képviseleti demokráciával úgy lehetne összekötni, hogy közügyekben a gyerekeknek és a nőknek is lenne 1-1 szavazata, de ezekkel a családapa rendelkezne.

Madarász Henrik 2019.09.23. 20:33:13

@KalmanBlog: Én eltörölném az egész szavazós bohóckodást, lenne egy jobboldali diktatúra és kész.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.23. 21:26:56

@csi szi: Szerintem ami az egészet megkavarta, az a technológiai fejlődés. Emiatt ma már nemhogy nem tudunk visszamenni sehova se, hanem az épp aktuáilsat is alig tudjuk megtartani hiába vagyunk konzervatívok. A progresszívek meg a legutolsó lehetőséget is kihasználják benne és a saját céljaik szolgáltaába állítják.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.23. 21:58:57

@Sipi81: Itt szerintem megint ilyen sunnyogós baller árukapcsolásról lesz szó. Miért/mióta jelent a technológiai fejlődés automatikusan társadalmi bomlást is? A hadronütköztető és a pride milyen logikai hurok okán jár kéz a kézben?

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.23. 22:10:32

@don Fefinho: A hadronütköztető nem sok befolyással van a mindennapi életünkre, ellenben mondjuk a mozgókép, a robbanómotor vagy az internet megjelenésével. A mozgóképet ugyebár a bolsevikek meg a nemzeti szocialisták előszeretettal használták propagandacélokra, de a nők munkába állítása is a technológiai fejlődés következtében jött el. A médiából ma is nagyobbrészt a balos propaganda folyik, a nagy techcégek progresszív irányítás alatt állnak, Hollywood szinte teljesen progresszív kézen van.
Nem kívánom vissza a lovaskocsi korát, nem erről van szó, csak valahogy mindig az van, hogy a technikát a progresszívek valahogy sokkal hatékonyabban használják. Ennek persze megvan az az előnye, hogy mi a technikának köszönhetően már tudomást szereztünk róla, mi megy arrafelé ahol előrébb jár a "haladás", de sajnos egy-két szigetecskétől eltekintve (mint ez a blog is) sajnos nem látom hogy sokat érne.

Madarász Henrik 2019.09.23. 22:14:08

Tudna valaki segíteni technikai kérdésben ? Ma fedeztem fel hogy nem tudom lejátszani a youtube videókat, pedig fiókom is van. Lehet hogy blokkolt a cég ?

Madarász Henrik 2019.09.23. 22:30:12

@Madarász Henrik: Közben felfedeztem, hogy az Adblock blokkolhatja valamiért a videókat.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.23. 23:15:29

@Madarász Henrik: Én AdGuard+AdNauseam kombót használok, eddig nem volt baj velük, bár elvileg nem lenne ajánlott egynél több kiegészítőt használni erre.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.23. 23:20:39

@Sipi81: Az információ mára olyan szinten keletkezik és áramlik pillanatról pillanatra, hogy lehetetlenség folyamatosan és precízen szűrni. Talán pont a net és a mémvarázslat lesz a progresszív globalizmus sírja, a saját kardjuk végez velük.

De az akkor sem ér, hogy STEM=LMBTQ, és aki a genderfluiditást tagadja, az automatikusan a kvantumfizikát is.

Madarász Henrik 2019.09.24. 00:02:08

@don Fefinho: Közben töröltem az Adlockot a Chromeból de így sem tudom megnézni a videókat, csak a többi böngészőben.

Frederick2 2019.09.24. 07:06:48

@KalmanBlog: Elvenni a nők szavazati jogát, visszaállítani a királyságot, eltörölni a kereszténységet és bevezetni az újpogányságot. Még szerencse, hogy a NER vezetője Viktor és nem Kálmán. Így ilyen butaságok megkímélik a társadalom tagjait.

zriff 2019.09.24. 08:12:46

@Frederick2: Megnéztem a poliamória dolgot. A leírása idealista, cukormázas szinte ezoterikus ismerd meg önmagad, meg másikat, légy nyitott, elfogadó baromság.

Ezek a poligám mozgalmak csak egy újabb utópista társadalomjobbító mánia. Féltékenység, kényesség, hétköznapiság, megunás, mintha nem is létezne szerintük.

Frederick2 2019.09.24. 08:30:39

@zriff: @don Fefinho: @Deansdale:

"cukormázas szinte ezoterikus"

Ha azt mondom, hogy az egyik támogatója Soma Mamagéza? Ha azt mondom, hogy mind a feministák, mind az LMBT-mozgalmárok felkarolták, mint programot? Ha azt mondom, hogy propagálja a hírhedt Viszony.hu?

"Miért kellene elnyomnunk a feszítő vágyat, amit a megszokott párkapcsolatunk nem tud kielégíteni? Magyarország első párkapcsolatban élőknek szánt diszkrét szerető keresője, a Viszony.hu különlegessége, hogy párkapcsolati háttérrel rendelkező felek létesítenek az oldal segítségével titkos viszonyt. Mindkét fél vigyáz a másikra, hogy a titok valóban titok is maradjon, az oldal pedig ehhez biztosít anonim és diszkrét felületet. A Viszony.hu felmérése szerint az emberek többsége lépett már félre legalább egyszer és a félrelépők 80%-a egyáltalán nem bánta meg, hogy vagy ő vagy a másik fél szerető volt egy kapcsolatban." (Viszony.hu)

Még véletlenül sem egy neoliberális-neobalos idea az egész? Óh, nem?

Valahogy az is feltűnő, hogy mostanában csak konzervatív és mérsékelten liberális emberek állnak ki a monogámia mellett.

Ez mind-mind a véletlen műve!

Frederick2 2019.09.24. 08:32:19

@Daenerys Targaryen: Csak nem te is a monogámia híve vagy? :)

KalmanBlog 2019.09.24. 08:38:34

@Frederick2: Ezek nem butaságok, hanem radikális de szükséges lépések volnának a jéghegy elkerüléséhez.

Papírsárkány 2019.09.24. 08:58:12

@csi szi: A "konzervatívok" jelenleg jellemzően az előző generáció liberális elképzeléseit igyekeznek megőrizni, szóval vicc az egész.

Deansdale 2019.09.24. 09:46:44

@Papírsárkány: Bizonyos értelemben tényleg vicc, de ha belegondolsz, a 20-30 évvel ezelőtti libsi elképzelések a mostaniakhoz képest fényévekkel jobbak, tehát ha sikerülne azokat stabilizálni, már azzal is jobban járnánk, mint ha a mostani baloldal nyer.

Papírsárkány 2019.09.24. 09:54:07

@Deansdale: Persze, de így is vesztes csata, gyakorlatilag az új generáció mindig csak az előző generáció lázadását konzerválja. Ez jut eszembe az egészről: stonetoss.com/comic/mud-slinging/

Wildhunt 2019.09.24. 10:31:47

@Papírsárkány: Ez a mantra már akkor is hülyeség volt, mikor először hallottam. Persze ha te az a papucsállatka vagy, aki szerint a mozitól a penicilinen át a mikrochipig minden a liberalizmus eredménye, akkor homokozz tovább nyugodtan.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.24. 13:24:40

@Frederick2: Nekem is nagyon tetszett. Csak egy dolgot tennék hozzá: az senkinek nem jutott eszébe, hogy ha a mai emberek nagy része képtelen egyetlen másik emberrel is normális hosszabb párkapcsolatra, akkor miért kéne azt gondolni, hogy több másik emberrel jobban fog menni? Ha már eggyel se megy, akkor többel még úgy se fog.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.24. 13:30:34

@don Fefinho: "De az akkor sem ér, hogy STEM=LMBTQ, és aki a genderfluiditást tagadja, az automatikusan a kvantumfizikát is."
Persze hogy nem, de szerintem amit én írtam, abból ez nem is következik. :-)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.24. 13:33:58

@Papírsárkány: Hát nem tudom nekem ez a lázadás-szöveg is gyanús XX. századi találmány. :-)
Nem hinném, hogy az előtte eltelt évezredekben ez ilyen előtérbe tolt lett volna. Persze akkor is voltak "tékozló fiúk" meg társadalmi változások, de ilyen, hogy minden új generációnak fel kéne gyökerestől forgatni az elődeik életstílusát, biztos, hogy nem. Pláne nem a paraszti társadalomban.

Frederick2 2019.09.24. 13:58:04

@Sipi81: @Wildhunt: @KalmanBlog: @Deansdale: @Madarász Henrik: @don Fefinho:

Ha a transz-izék szeretnék kivívni a határon túli magyarok gyűlöletet,akkor csak így tovább!
hatter.hu/hirek/ebh-a-transznemueknek-is-joguk-van-nepviseletbe-oltozni

Nem vagyok egy népviselet-fétises, de ezt azért nem kéne!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.24. 13:59:07

@Sipi81: Nem is téged vádoltalak ezzel, azt akartam kinyöszörögni, hogy a progresszív retorikában a technológiai progresszió valamiért elválaszthatatlan a végtelenbe regresszáló betűtésztával.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.24. 14:01:16

@Papírsárkány: @Deansdale:

Kádár-nosztalgia is azért volt/van, mert ugyanazon az időbeli lejtőn a gulyásszocializmus még feljebb volt.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.24. 14:06:11

@don Fefinho: "végtelenbe regresszáló betűtésztával"
:-D :-D :-D

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.24. 14:08:42

@Frederick2: És milyen jogon lehet kötelezni egy magánvállalkozót, hogy annak adjon el bármit akinek nem akar? Éppen a fésszel meg hasonlókkal szemben szokott érv lenni (amit még én is szoktam mondani), hogy egy magáncéget nem lehet arra kötelezni, hogy mit szedjen le az oldaláról vagy mit hagyjon fenn. Egy magánvaállalkozónak ugyanúgy joga van azt mondani, hogy bocs, de ez nem eladó.

Frederick2 2019.09.24. 14:15:06

@Sipi81: Szerintem a cikk utolsó soraiban van a lényeg.

"Fontosnak tartottam a helyi vállalkozók, szolgáltatók és döntéshozók figyelmét felhívni arra, hogy nemi identitása miatt senkit sem lehet megfosztani egy szolgáltatás igénybevételétől" - kommentálta az EBH határozatát Eszter. "Különösen visszás, hogy a keresztényi értékekre hivatkozva utasítottak el, ahelyett hogy a keresztényi szeretet nevében bárkit szívesen fogadnának Hollókőn, ebben a páratlan kultúrtörténeti kincsesdobozban."

"Örvendetetes, hogy egyre több LMBTQI ember fordul az őt ért jogsértés esetén az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz" - tette hozzá Dombos Tamás, a kérelmező képviseletét ellátó Háttér Társaság jogsegélyszolgálatának munkatársa. "A kutatások szerint minden harmadik LMBTQI embert ért már hátrányos megkülönböztetés szexuális irányultsága vagy nemi identitása miatt, de az ilyen ügyeknek csak a töredéke jut el az EBH vagy a bíróságok elé."

Magyarán: precedenst akartak teremteni. Ha a polgárpuki lett volna a lényeg, kibéreli a ruhát, mint magánember, felveszi a ruhát, csinál néhány képet, és kiposztolja a face-re, hogy "nesztek, magyarok!". De itt nem a polgárpuki a lényeg... hanem a precedens. Az üzenet, hogy mihez van jogod és mihez nem... a népviselet terén. Egy transzi is felvehet női népviseletet... és ha nem tetszik, befogjuk a pofád! A balliberális cenzúra és inkvizíció ismét kihirdette az igét!

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.24. 14:20:57

@Frederick2: Jaja. Nekem is az jutott eszembe, hogy ennek a történetnek se füle se farka. Ha bement volna, hogy jónapot, Eszter vagyok ezt szeretném kibérelni, hazaviszi, lefényképezi és visszaviszi, akkor semmi nem lett volna. Az, hogy ő micsoda, az meg senkire nem tartozik, pláne nem egy eladóra. De nem, ő már az elején direkt kikötötte, hogy ő transzizé, mert sejtette, hogy mi fog történni, és pont az is történt. Kilóg a lóláb...

Madarász Henrik 2019.09.24. 16:13:57

@Sipi81: Mert a másodgenerációs balosok a 60-as évektől egymás után hoztak olyan törvényeket amik beleavatkoztak magánszemélyek és vállalkozások életébe, kisebbségvédelem címszó alatt. Mi köze van az államnak ahhoz hogy kit szolgálsz ki a boltodban vagy kinek adod ki a lakásod vagy melyik iskolába járatod a gyereked ?

2019.09.24. 23:35:22

@Deansdale: Szépen hangzik, de az a baj, hogy az embert komolyan meghatározza, mit csinál a hálószobában, és óhatatlanul is ki fog hatni arra, hogy viselkedik a hálószobán kívül. Másrészt meg a gyerekszám se mindegy társadalmi szempontból, ami jobb esetben szintén abból fakad, mit ügyködik az ember a hálószobában.

Persze nem azt mondom, hogy be kell kamerázni az embereket etc., de mondjuk azt hasznosnak és fontosnak tartom, hogy az Egyház ezen a téren is irányt mutat – csak hát ehhez ugye komolyan hívőnek kéne lenni tömegesen, attól meg nagyon messze vagyunk.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 04:02:45

@Sipi81: @Frederick2: Az a lényeg, hogy a progresszív vállalatnak mindent szabad, a konzervatívot meg addig kell szívatni, amíg tönkremegy. Ugyanaz, mint társadalmi szinten. A végtelenbe regresszáló betűtészta garantálja, hogy az idővel szaporodó áldozati csoportokkal értelemszerűen feltételezett elkövetők is járnak, akiket aztán ki lehet nevezni ellenségnek. Ha már nem maradtak konzervatívok? Tolnak még egy kicsit balra a centrumon, és mehet minden tovább az utolsó emberig.

Deansdale 2019.09.25. 07:49:19

@gazellla: Aki elhiszi a vallásos tanokat és azok szerint él, annak oké, de ezt nem kényszerítheted mindenkire, illetve igen, csak az szerintem már a zsarnokság kategória aminek számtalan negatív vonzata van - például az elfojtások általában erőszakosan törnek fel mikor már képtelen az illető visszafogni őket. Valamennyit engedni kell, nem lehet totális kontroll alatt tartani az embereket, és szerintem a lakásod ajtaja pont a megfelelő elválasztó vonal ehhez. A közösségben viselkedjünk a közösségi elvárásoknak megfelelően, de otthon lehessen mindenki önmaga, aztán a saját lelkiismeretével és felelősségével úgyis mindenki egyénileg számol el. Nem csak közösség vagyunk, de egyének is, és ennek muszáj is teret engedni, különben az egész társadalom neurózisos lesz, mint a japánok. Ahol a legnagyobb az elfojtás ott a legnagyobb a mélyben lakó sötétség. Mondjuk ezt keresztényi szemmel nem biztos, hogy könnyű megérteni... Dehát az emberek 99,99999%-a képtelen bűntelenül élni, úgyhogy ilyen elvárást rájuk kényszeríteni eleve bukás, nem fognak tudni egész életeket önsanyargatásban végigélni, és ha kirobban amit elfojtanak akkor sokkal nagyobb bűnöket követnek el, mint amikor kontrollált körülmények közt, mondhatni "normálisan" élik ki. Inkább éljen valaki zárt ajtók mögött boldog buzi életet, mint hogy 10-20-30 éven keresztül nyomorúságosan szenvedjen és aztán megerőszakoljon valakit, mondjuk egy gyereket. Persze vágom, hogy a te szempontodból az a válasz, hogy legyen bűntelen és találjon békét Krisztusban, csak ez a valóságban nagyon-nagyon keveseknél működik.

2019.09.25. 08:07:50

@Deansdale: Nyilván keveseknél működik, ha kevesen próbálják.

Azért meredek kijelentés szerintem, hogy az emberek 99,99999%-a nem tud (hálószobai) bűn nélkül élni. Gondolod, hogy az emberek 0,0000000001%-a képes csak heteroszexuális monogám párkapcsolatra (házasság)?

Amúgy én különbséget tennék egy-egy kilengés meg aközött, hogy valakinek az életmódja a bűn. Szerintem ez utóbbi uralja el az embert olyan szinten, hogy nem hagyja nyugodni.

gazellla (törölt) 2019.09.25. 08:10:26

@Deansdale: Még annyi, hogy szvsz a japánok nem azért neurózisosak, mert kollektívistábbak, mint a fehér ember (a fehér lenne neurózisos, ha japán életmódra kényszerítenék), hanem mert 45-ben szétbarmolták az autentikus, hagyományos Japánt. Amennyire betegek, a modernizmustól betegek inkább, nem a „japánságtól"

F. Szabó 2019.09.25. 09:24:13

@Deansdale:
@Sipi81:
A lényeg nem változott, de a jobb érthetőség kedvéért pontosítottam a megfogalmazást pár helyen:
orokseg.blog.hu/2019/09/18/tabutema_392

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 13:01:54

@gazellla: Ez lesz abból, amikor szamurájokkal futtatnak kapitalista gazdaságot kulturális nyugatmajmolással.

Deansdale 2019.09.25. 17:18:23

@gazellla: A 99,9% a teljes bűntelenségre vonatkozott, amúgy nyilván nincs mindenkinek olyan perverziója amit tilt a vallás :)

A japán társadalom volt a legelfojtóbb, bizonyos értelemben a legprűdebb, és semmilyen más nemzet nem gyártja még a tizedét sem annak a csápos-marslakós horrorpornónak amit a japánok. Ez látszólag elég erős ellentmondás, valójában szerintem magától értetődik, hogy az előbbiből következik az utóbbi.

Frederick2 2019.09.25. 18:53:23

@Deansdale: @don Fefinho: Na, mit találtam! :D A laikusok óvatlanul betérnek egy komcsi kocsmába. Ez az idézet tetszett a legjobban.

kocsma.blog.hu/2014/01/08/golya_950

"Város pereme feeling, bár nem annyira messze a központtól. A Gólya felirat messziről látszik a romok mögött. Amikor beléptünk, egy erős szag adott egy pofont, borzasztó a bűz, ki tudja mitől, de ugye pár perc után megszokja az ember. Több régi lakásból összeszedett bútor, kissé piszkosnak tűnt minden. Aztán megtudtam, hogy régen művelődési házként működött, meg egy filmben is központi szerepe volt, így picit máshogyan kezdtem látni, hirtelen megéreztem a hely szellemét.

A közönség és a kiszolgálók mintha egy nagy család lenne, úgy tűnt, mindenki ismer mindenkit, ám ettől függetlenül nem éreztem annyira jól magamat. Mintha egy hívatlan vendég lettem volna valami bulin. Némelyik „családtag“ annyira laza volt, és annyira csak egymásra figyeltek, hogy a „családon kívüli“-t leszarták egy magas fáról. Az egyik legarrogánsabb viselkedést tapasztaltam, amikor ki akartam jutni a mosdóból. Nem tudtam kinyitni az ajtót, mert egy bringa állt keresztben. Jól van, előfordulhat, de ezt a tekintetet, amit kaptam csajtól, akié volt a bringa, azt nem kívánom senkinek. Először csak nem vett észre és csevegett tovább a barátnőjével, aztán nagyon lassan és nagyon nem szívesen eltolta a seprűjét ez ez a gonosz boszorkány.

A bunkó csajon kívül nem volt más rossz élményem, így összességében pozitív élmény volt. Majd tavasszal visszamennék és leülnék egy-két búzára a kerthelyiségbe, mert az nagyon ígéretesnek tűnt." (Anyicska)

(2014-es a beszámoló, de a kocsma még mindig működik, tele ballibsikkel, feministákkal, jakobinusokkal, nihilistákkal.)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 20:04:42

@Frederick2: A hírös-nevös Gólya presszó! Csak legendákat hallottam róla, ballibsizős cikizések kedvelt adaléka, mint a Gödör, meg a Nagykörút, de mostmár akkor azt is értem, miről van szó.

Frederick2 2019.09.25. 20:16:07

@don Fefinho: Gólyafos Presszó. Ide kellene besétálni egyszer "anti-feminism" és "anti-communism" felíratú polóban! Szerintem díjaznák! :P

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 20:30:18

@Frederick2: Ha megnyugtat amúgy, megvannak ennek a szocreál művházból kocsmává avanzsált mutatványnak a vidéki analógiái, én egy hasonlóban nőttem fel, az mondjuk rockertanya volt, de békében megült a punk meg a skinhead egymás mellett. Aztán az önkormányzat lehúzta a rolót és elbontotta, azóta is siratjuk.

gazellla (törölt) 2019.09.25. 20:35:51

@Deansdale: A teljes bűntelenség tömeges szinten utópia, bár egyénileg megvalósítható halálos bűnök nélkül élni, sőt az igazából a katolikus lelki életben a küszöbszint.

Mit értesz japán elfojtásosság alatt és honnan vannak róla az infoid?

Frederick2 2019.09.25. 21:30:46

@don Fefinho: Nekem semmi bajom nincs a szocreál művházból átalakított kocsmákkal. Gondolom, amiről te beszélsz, az egy olyan ívó volt, ahol az összekötő kapocs a (rock)zene volt. Jó tud lenni az ilyesmi, az ilyesmit élvezem.

De szerintem a Gólya Presszó nem ilyen ártalmatlan szórakozóhely, ahol szól a zene, kiengeded a gőzt egy kemény nap után, elbeszélgetsz a haverokkal - hanem egy átpolitizált helység, ahol nem baszogatnak, de kinéznek, ha nem oda tartozol politikailag. Szerintem, ha egyszerű utcai cuccban beülnék meginni egy sört, békén hagynának - de ha valami jobber vagy konzis feliratú polóban mennénk be, nem vagyok biztos benne, hogy megúsznánk valami kötözködő nélkül.

Aztán ki tudja? Tévedhetek. Lehet, hogy annyira nem is olyan démoni hely az a Gólya! :D

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 21:40:58

@gazellla:
"Mit értesz japán elfojtásosság alatt"

Szerintem arra gondol, hogy szélsőségesen merevek és introvertáltak, mindent a precízió és a látszólagos érzelemmentesség ural (mint a németeknél, de annál durvábban), semmi közvetlenség, semmi érzelgősség, csak nagyon-nagyon-nagyon szűk körben és ott is hosszú-hosszú-hosszú idő után. Nem kommunikálják az érzelmeiket, a feszültségeik csak gyűlnek, gyűlnek, a melóban hajtanak mint az állat, hullanak is, mint a legyek. Aztán néha, amikor betelik a pohár, elreped a mécses, elszakad az ezüstfonál, félrevernek a harangok és a libikóka visszabillen, abból lesz Nanking meg a Cthulhu-csápos triplaanál.

"és honnan vannak róla az infoid?"

Említettek megfigyeléséből, felteszem.

Frederick2 2019.09.25. 21:50:31

@gazellla:

"mert 45-ben szétbarmolták az autentikus, hagyományos Japánt"

Elég homályosan fogalmazol. Mit értesz szétbarmulás alatt? A japán fasizmus szétverését? Az atombomba ledobását? A nyugati értékrend meghonosítását? A szabad versenyes kapitalizmusra való áttérést?

Valami konkrétumot!

Amúgy, bár nem idealizálom sem a japán feudalizmust, sem a japán fasizmust, de letagadhatatlan tény, hogy kb. 1945-ig tényleg jellemezte egyfajta férfiasság, maszkulinitás a japán civilizációt; természetesen most is létezik szórványokban ez a maszkulinitás (rendőri és katonai szerveknél, karate iskoláknál, jakuza bandáknál), de ez akkor is visszalépés az 1945 előtti állapotokhoz képest, amikor az egész társadalomban jelen volt ez a férfierő. Napjainkra pedig Japánban elég erősen érződik az infantilizálódás, a férfiak jelentős részénél a feminizálódás.

Ennyiben igazat adok neked.

De abban tévedsz, hogy a modernizálás már a XX. század elején elkezdődött Japánban. Mind a technika, mind a szellemiség terén.

Persze, nem te lennél, egykori PHM-es, ha a japán fasizmusra nem mondanád azt, hogy "az autentikus, hagyományos Japán". A kínaiak halomra mészárlása is a hagyomány része volt? Hmm?

Frederick2 2019.09.25. 21:53:16

"De abban tévedsz, hogy a modernizálás már a XX. század elején elkezdődött Japánban. Mind a technika, mind a szellemiség terén."

Mármint abban tévedsz, hogy 1945-ben kezdődött meg a modernizálás. Már az 1800-as évek végén, 1900-es évek elején modernizáltak elég sok mindent. Hadsereget. Technikát. Életmódot és szemléletet. Sőt, átmodernizálták magát a hagyományt is.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 21:58:35

@Frederick2: Mi a Zugba anno gólyabálokról lógtunk át az infótanárral. :D Gimnazistagyűjtő volt, és főleg élőhangszeres zenék fanjai látogatták, rock, punk, helyi debilpunk, néha volt blues meg ska is, de majdnem minden pénteken volt valami. A Gólyát így látatlanban nem tudom elképzelni, csak a képekről jön át valami hasonló fíling, legfeljebb egyszer meg kell nézni.

Ami a japánokat illeti, a nyugati értékrend ottani meghonosodása sem az már, ami anno nálunk naggyá tette a Nyugatot. Megkapták ugyanazt a materialista konzumerizmust a hagyományos társadalom romjain, mint mi. De nem vagyok nipponológus, szóval csak tapogatózom a sötétben.

Frederick2 2019.09.25. 21:59:20

@don Fefinho:

"szélsőségesen merevek és introvertáltak, mindent a precízió és a látszólagos érzelemmentesség ural (...), semmi közvetlenség, semmi érzelgősség, csak nagyon-nagyon-nagyon szűk körben és ott is hosszú-hosszú-hosszú idő után. Nem kommunikálják az érzelmeiket"

Ebbe az is benne van, hogy ők így értelmezik a férfiasságot. A férfiasságnak sokféle megélése van - és ezek között van, ami jó és rossz. Csernus mondta sokszor, hogy mennyire tévedés azt feltételezni, hogy az igazi férfi az, aki nem vállalja az érzelmeit. Persze, nem mindegy, hogy hol, mikor, ki előtt - de ha mindenhol, mindenkor, mindenki előtt elnyomja magában az érzelmeit, akkor csak belső feszültség lesz az eredménye, amitől mind fizikailag, mind mentálisan romlik az egészsége. A japánok beleestek ugyanebbe a hibába, az eredmény pedig szemmel látható.

Frederick2 2019.09.25. 22:02:02

@don Fefinho:

"De nem vagyok nipponológus"

Mondjuk az én se. Én is csak látatlanban ítélek meg egy tőlem távol eső civilizációt és kultúrát. Én, a nyugati fehér ember.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 22:13:41

@Frederick2: Na de miért nem kommunikálja a férfi az érzelmeit? Mi történik, ha kommunikálja?

Megmondom, mi történik:
Mindenki vérigsértődik/felháborodik/felröhög, aztán az illetőt jól kiszelektálják a génkészletből.

Hát ezért nem kommunikálják a férfiak az érzelmeiket, illetve nem kommunikálták már a felmenőik se.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 22:16:57

@don Fefinho: Az érzelmeit kinyilvánító (esetleg szenvedő) férfi empátiát és figyelmet von el a nők, az öregek és a gyerekek elől, és mint ilyen, konkurencia. A férfi dolga, hogy pénzeljen és együttérezzen, nem az, hogy őt pénzeljék és vele érezzenek együtt.

Deansdale 2019.09.26. 07:33:45

@gazellla: "Mit értesz japán elfojtásosság alatt és honnan vannak róla az infoid?"

Don Fefinho jobban leírta mint én tudtam volna.

gazellla (törölt) 2019.09.26. 08:51:36

@don Fefinho: Aha, értem. Igazából azért nem tudom teljes mértékben elfogadni, hogy ez mindenképpen durva elfojtásosság, mert ha ők alapvetően ilyen természetűek, akkor nekik ez a természetes és nem kell semmilyen kényszert alkalmazniuk magukon, hogy ilyenek legyenek.

Nyilván nem minden japán ilyen (ISFJ-, ill. ISTJ-szerű) személyiség, akkor nekik jelenthet ez nehézséget.

Számomra INTP-ként mindig is az volt nehéz, hogy az amerikanizált európai közeg az extrovertáltságot és érzelemközpontúságot tekinti normálisnak, különösen, ha fiatal vagy. És ebből a szempontból voltak, akik úgy néztek rám, mintha vmi elfojtásos hülye lennék, holott nekem ez a normális működési mód, az lenne számomra a kényszer és elnyomás, ha extrovertált, közvetlen, bratyizós és az érzelmeit kiteregtő emberként kéne léteznem.

Persze nem akarom azt mondani, hogy nincs a japánokban elfojtásosság, igazából nem tudom, sosem voltam Japánban.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.26. 11:19:49

@gazellla: Persze, hogy nem kell külső kényszer, mondhatjuk természetes temperamentumnak. Csak régen ezt valamennyire a shinto meg a zen ellensúlyozta. Ma is, de egy rakás társadalmi válságtünet - mint nálunk is - nem létezett a modernizáció előtt.
Érdekesség, hogy a japánok (de Kína is) különös érdeklődéssel illetnek minket magyarokat, akik valahogy kilógunk a szlávok meg a germánok közül is; minden mediterrán duhajunk ellenére itt is van egy fajta félreértett szittya melankólia (micsoda isteni kettősség!), csak a magyar csáppornó helyett iszik meg felköti magát.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.26. 11:30:10

@gazellla: Az érzelemközpontúság egyébként nem feltétlen takar valódi mélységet is, sőt: a rendszeres, viharos kiteregetés szinte garantálja, hogy bármilyen zsenge lelki hajtás kitépésre kerül, mielőtt gyökeret és szárat eresztene. Csendes tóban lakik a nagy béka, tartja a mondás.

Deansdale 2019.09.26. 16:52:11

@gazellla: "ha ők alapvetően ilyen természetűek, akkor nekik ez a természetes"

Szerintem a hentai-on látszik, hogy ebben nincs semmi természetes :) Nem mondom, hogy nézz meg egyet tájékozódásképp, mert, khm, egészséges lelkületű embernek nem való az ilyesmi, de kérlek hidd el, hogy igencsak természetellenes, és minden valószínűség szerint az elfojtások eredménye.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.26. 17:22:49

@gazellla: @Deansdale:

"Nem mondom, hogy nézz meg egyet tájékozódásképp"

Dehogynem! Nézze csak, hadd tájékozódjon. :D Természetesen szigorúan ismeretterjesztési jelleggel, mint az SS-zubbonyban karlengetés szvasztikás zászló alatt.
Tako to ama: A halászné álma (XIX. századi fametszet)
vagy egy "tentacle hentai" keresés pornhubon. ;)

Önmagában amúgy nem az introverzió vagy a precizitás lenne baj, hanem a túlzásbavitele; meg hogy közben majmolnak egy extrovertált, szétszórt, faj- és tájidegen mentalitást is, és a kettő egyszerre skizoid állapotot okoz.

DennisVT1 2019.09.27. 15:38:34

Dean ezt imadni fogod:

www.thesun.co.uk/news/10001058/five-year-autistic-boy-sex-offender-hugging-classmate-kissing/amp/

Volt egy irasod valahol egy amcsi sorozatgyilkosrol aki egy ilyen listarol valasztotta az aldozatait, nem?

Deansdale 2019.09.30. 19:55:16

@DennisVT1: Megcsúsztam a válasszal, bocsi, amúgy meg köszi :) "Sajnos" már ismertem a témát, 6oodfella meg Vee is feldolgozták, de annyi ilyen van hogy már nem is lehet cikket írni belőle... Az egyetemes cucc meg ugye a nyár elején volt sláger.

Frederick2 2019.10.01. 11:46:21

@Deansdale: @Sipi81: @KalmanBlog: Megint egy öntudatos női blog. :D :)

nagyasszonyok.blog.hu/

Tökös csajok a történelemből

"Asszonyokról írok, akiknek a korban, amelyben éltek, kuss volt a nevük. Ezt várta el tőlük a család és a társadalom. Nevelni a gyereket, szolgálni a férjet, és lapítani mindig. De ezek az asszonyok elég tökösek voltak ahhoz, hogy változtassanak a sorsukon és időnként még történelmet is formáltak."

2019.10.01. 13:24:27

@Frederick2: nagyon helyes! Tökös asszonyok for prezident! :-)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.10.01. 14:46:09

@Frederick2: tökös asszonyok... hát gratulálok a bloggernek! Ő se fog már mélyebbre süllyedni.

Frederick2 2019.10.01. 18:08:55

@Sipi81: Miért van az, hogy a nők többsége úgy káromkodik, hogy a "faszom" meg "kapd be a faszom"? Már az is "remek", hogy a nők többsége káromkodik (mert az olyan "lázadás", meg olyan "menő" és "laza" és "jófej"). De hogy egy férfi nemiszervet képzelnek be maguknak, amivel nem rendelkeznek - az eléggé szánalmas. Mármint nekem szánalmas, a közbeszédben természetes.

Sajnos azt látom, hogy a nők nagy része igen is törekszik a tökösségre.

Frederick2 2019.10.01. 18:10:06

@Daenerys Targaryen: Mondjuk te is egy tökös asszonyt választottál profilképnek. Miért nem egy olyan karcsú virágszálat, mint Scarlett? :D

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.10.01. 20:23:43

@Frederick2: Nyilván ez csak káromkodás, nem az a lényeg, hogy mit mond, hanem hogy ő azt mondhatja. Mondjuk én azt látom, hogy egy határozott férfi mellett sokan visszafogják magukat, azt érdemes megnézni, hogy amikor egymás között vannak, miket mondanak...
süti beállítások módosítása