HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Madarász Henrik: @Deansdale: Nekem az volt megdöbbentő 1-2 éve, hogy amikor valami buzi témában támadták az alkalmazottak a Disney woke vezetését, a gócpont a rajzfilmes részleg volt. Elvileg a rajzfilmek célcsoport... (2024.11.18. 01:02) Pingvin
  • Deansdale: @Madarász Henrik: Az igazi tehetségek manapság youtube csatornákat futtatnak, a filmstúdiókban jóformán csak hülyék ülnek. Erre persze sokan reagálhatják, hogy az én hozzáállásom pökhendi, de meg le... (2024.11.18. 00:47) Pingvin
  • Madarász Henrik: @Deansdale: Most elképzeltem, milyen lenne ha te lennél egy filmstudió tulajdonosa, milyen jó filmek készülhetnének. Elvégre ma már sokkal jobb a technikai háttér mint mondjuk 40 éve, két dolog kell... (2024.11.18. 00:00) Pingvin
  • Mr Falafel: @Deansdale: A látszat gyakran csal. :-)))) Végül elég szépen profitáltam (morálisan és kapcsolati tőke terén). A pénz itt másodlagos sem volt. Amikor a harmadik társunk lelépett és megfenyegetett m... (2024.11.17. 21:13) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

Kontraszt

2020.08.31. 15:29 Deansdale

...hogy ne csak mindig az amcsi lázongásokról beszéljünk, 2020. augusztus 28-án volt egy kis buli a svédeknél:

https://www.rt.com/news/499381-malmo-riots-koran-burning/

Kíváncsi vagyok ki mennyit hallott erről a médiában (érdekes módon se a HVG, se az index nem említi), illetve mennyien mondogatják továbbra is bekötött szemmel, hogy a nyugati világban minden rendben van, mindenféle probléma csak széljobbos álhír meg konteó.

Amúgy: Kanada, Németország, Anglia, Írország, Olaszország, Spanyolország, Svájc... Minket meg kinyír az unalom bakker, ebben a fránya országban még egy valamirevaló zavargás sincs mióta Orbán meg a NER mindent tönkrevert.

196 komment

Címkék: politika szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KalmanBlog 2020.09.06. 21:46:29

@Wildhunt: Tök lényegtelen, mert nem a 444 zombitáborát kell meggyyőzni: őket úgyis lehetetlen. Hanem a normális embereknek kell látniuk, hogy nincsenek egyedül.

Deansdale 2020.09.06. 22:33:16

@Wildhunt: Ennek a fityiszhez semmi köze... Sőt, szerintem inkább kormányellenes felhangjai lesznek, mivel a COVID-intézkedéseket a kormány hozta ugyebár.

KalmanBlog 2020.09.06. 22:35:24

@Deansdale: Igen, én is így érzem, hogy ez a kormány vs ellenzék tengelyen nem jelent elköteleződést, mivel a lezárásosdit mind a kormány, mind az ellenzék támogatta. Sőt, AFAIK még a Mi Hazánk is - ami baj, de hát ez van. Aki tehát ezen részt vesz, az azt deklarálja, hogy az pártoktól és az összes médiától eltérő véleménye van. Azaz hihetetlen módon gondolkodik is, nem csak fogyaszt.

2020.09.07. 09:31:19

@KalmanBlog: Pontosan! Csak ezt nem fogják sokan megérteni, akiknek az intelligenciája addig terjed, hogy O1G.ci vagy O1Géniusz, és nincs cizelláltabb álláspont.

Tegnap belenéztünk a múltkori Sajtóklubba és gusztustalan volt. A vírussal riogatást, maszkhordást tolják, ne bulizz etc... akár az indexet is olvashattam volna.

Nem nézek tv-t, szóval nem tudom, mi megy a kormánypárti hírekben (se), de ha ez, akkor szegény magyar... a bal és a jobb is egyaránt riogatja.

Illetve annyit érzékeltem, hogy mikor a déli harangszó után nem kapcsolom ki elég hamar a rádiót (a gyerekek szeretik hallgatni a harangot), az az első hír a Kossuthon, hogy mennyi az új koronavírusos.

Szóval ezek szerint igazából minden hivatalos csatornán ez az agymosás megy.

Nehéz lesz így, ha jön a védőoltás. Mi van, ha kötelező lesz? Holott mindenki beismeri igazából, hogy nem tesztelik rendesen. Még az oltáspártiak is, mint a Boldogkői. Sőt a vakcinagyártók is: magyarnemzet.hu/gazdasag/jon-a-vakcina-a-gyarto-nem-vallalja-a-felelosseget-a-mellekhatasokert-8594847/

Alapvetően nem vagyok oltásellenes, de a H1N1 vagy korona, vagy más műpánikos, rendesen le se tesztelt oltásból nem kérek se magamnak, se a gyerekeimnek, csak hogy fél évvel tovább élhessen egy 85 éves súlyos rákos ember, az agymosottak meg megnyugodhassanak.

2020.09.07. 09:39:59

@Gazellla: Alapvetően én is így gondolom, de nagyon tartok tőle, hogy ha kijön az oltás, óriási lesz a nyomás: "ha nem adatod be, gyilkos vagy" stb. másrészt borzasztóan érezném magam, ha beadatnék a gyerekecskéimnek valami teszteletlen szart egy olyan betegség ellen, ami rájuk nem is veszélyes. Persze majd nyomni fogják a képembe, azt a kontinensenként 2 gyereket, aki belehalt, meg hogy így megölöm a nagymamáékat, félek, hogy be fogok hajlani.

Lorrh 2020.09.07. 09:46:26

@Gazellla: az a forgatókönyv, hogy aki nem oltatta be magát az nem utazhat. Mondjuk először külföldre. Aztán már a szomszéd városba se.

2020.09.07. 10:13:59

@Lorrh: Az első nem igazán érintene, de ha normális világban élhetnék, az utóbbi se. „Az emberek ne utazzanak. Mindenki maradjon a fenekén. Teljesen fölöslegesek az országutak, a vasút, a légi közlekedés. Az én filozófiám: aki Szakályhőgyészen született, ott is haljon meg. Ne menjen ki a faluból. Minek?!" (Pozsonyi Ádám)

2020.09.07. 10:23:46

@nextnick: Hát, erre nem tudok mit mondani sajnos. Kinek-kinek az alapvető jellemtípusa alapján könnyebb vagy nehezebb elviselni az érzelmi nyomást vagy azt, hogy szembe megy a többséggel. De talán ha látod, hogy a saját gyerekeidnek mi a jobb, az segíteni fog!

2020.09.07. 10:38:17

@Gazellla:
Biztos vagyok benne pl. hogy ha a hatalom azt akarja, hogy beoltassák a fiatalokat is (lesz elég oltóanyag, amit el kell adni) akkor jönni fognak a szakértői vélemények dögivel, hogy még ha nem is halnak bele a fiatalok, milyen hosszútávú idegrendszeri, keringési stb. károsodásokat szenvednek a vírustól.

Nekem sajnos nem csak a többséggel kell szembemennem, hanem a családom részéről is hisztérikus támadásban lesz részem, ha minimálisan hezitálok is majd rajta.

2020.09.07. 10:49:08

@nextnick: Ha mindkét szülő egyetért, akkor a tágabb rokonság ellenvéleményét már könnyebb elhárítani. De meg lehet próbálni mondani, hogy nem tesztelték le rendesen, nem vállalják a felelősséget a mellékhatásokért stb... De amúgy el kell engedni ezt. Ha a férjed/feleséged (bocsi, nem tudom, nő vagy-e vagy férfi, csak sejtésem van a stílusod alapján) a Te pártodon áll, onnantól megvan a legfontosabb és egyetlen szükséges támogatód.

Lorrh 2020.09.07. 10:57:21

@Gazellla: igen, ez is egy vélemény. Csak ugyebár gyártás termelés de akár a mezőgazdaság is már annyira gépesített, robotizált, hogy a munkavállalók nagy része kiszorult ezekből a szektorokból. És lett a turizmus, vendéglátás, utazás biznissz, ahol a XXI. századi ember még munkát talál-na. Mert itt nehéz robotizálni. Ha nincs utazás, turizmus, akkor munkanélküli milliók lepik el az utcákat.
Te hogy oldanád ezt meg? Hogy adnál hét milliárd embernek munkát? Mert ugye szaporodni Isten áldása, tehát egyre több emberről kell gondoskodni a Földnek.
Menjünk vissza a XVII századba az villamosság előttre és mindent kézi munkával csináljunk a kis falunkban?

2020.09.07. 10:57:44

@Gazellla:
Bár ilyen egyszerű lenne a szitu.
Mindegy, majd lesz valahogy.

2020.09.07. 13:41:35

@Lorrh: Irónia volt. (Ahogy maga az idézet is alapból.) :-)

GABOR2 2020.09.07. 17:11:42

Nem úgy sikerült a molotov dobás ahogy tervezték:

www.youtube.com/watch?v=_GY2rUB7BPY

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.09.08. 02:35:41

@Deansdale: @Wildhunt: Most, amikor aztán mostmár tényleg, de tényleg vége lesz a világnak koronaklímában, pont most üti fel ragályos fejét a tagadóeretnekség. Régen legalább az ilyet megégethették máglyán, de a régi jó dolgokból mára nem maradt semmi.

Wildhunt 2020.09.08. 08:48:28

@don Fefinho: Javaslom mgegégetés helyett a hídépítést.

csi szi 2020.09.08. 11:36:33

@Lorrh: Ez egyelőre egy "first world problem", a hét milliárdból max. 1 milliárdra vonatkozik valamennyire. A világ nagy részén nem így van, az emberek meg megélnek úgy és ahogy tudnak. Az országok 90%-ában a turizmus, vendéglátás nem egy annyira jelentős szektor. A szaporulatot sem az "első világ" produkálja, ahol az őshonos lakosság reprodukciós rátája már mindenhol negatívba fordult.

csi szi 2020.09.08. 11:38:34

@nextnick: Szerintem nem fogják a gyerekek oltását erőltetni éppen ezért. Egyébként szerintetek az oroszok és a kínaiak is részei a világösszeesküvésnek? 5g, chip stb?

2020.09.08. 12:26:54

@csi szi:
Részemről semmilyen ősszeesküvés elméletben, háttér hatalomban nem hiszek, ezt a mostani ügyet egy sima hisztériának gondolom éppen, még csak nem is politikai hisztéria most csak az unatkozó hipochonder nép média generálta hisztériája.

Amúgy nekem nincs bajom az oltásokkal, a legtöbbet fontosnak gondolom, simán beadatok egy influenza oltást is, kullancs oltást stb. ha úgy gondolom, de egy ilyen sebtében összdobott cuccot, ahol deklarálják, hogy nem vállalnak felelősséget vagy kimaradtak tesztelési fázisok stb. Persze majd utána kell nézni, nekem ez a Gődény sem szimpatikus sajnos, belenéztem abba a műsorba, ahol Boldogkőivel vitatkozott (semmi értelmeset nem modnott egyik sem) és ott pl. azt modnta ez a faszi, hogy az orosz oltás bizonyítottan rákkeltő technológiával van (vagy mi) mire Boldogkői azt felelte, hogy nem, bár ez régen így volt, de a mostani fajta már nem.
Hát köszi és akkor ezt nyomják bele a gyerekeimbe? Szuper.

Nekem nagyon rossz élményem a H1N1 hisztéria is annó, az politikai volt, tulképp az első lépése volt annak, hogy elszakadtam a "balliberális" ideológiától, hogy volt az a hisztéria és azért mert családom tagjai ezt beszopták meg a Bolgárurat nézték, rám érzelmileg rámnyomták, hogy adassam be (épp terhes voltam meg a legnagyobb gyerekemnek) ... hogy ilyen szinten beleszóljanak a privát/testi dolgaimba a hatalmi játszmáik miatt, persze főleg magamra haragszom, hogy hagytam. Nem is az, mert vlslzeg nem ártott stb. csak hogy enniyre manipuláltak.

csi szi 2020.09.08. 14:26:22

@nextnick: Szóval a KKP vezetése szerinted egy hisztériának ült fel januárban? Mindenesetre Kína, Vietnam elfojtották a járványt. Ott nincsenek koronaszkeptikusok mégsem, mert fegyelem van. Pedig azért a kormányaik iránt van bennük is elég egészséges bizalmatlanság. Itt meg a többség átesett a ló túloldalára nyáron, azt hitte, nem lesz már semmi.

KalmanBlog 2020.09.08. 14:46:07

@csi szi: Még az is kiderülhet, hogy a KKP tervezte az egész hisztériát. Jól megszivattak mindenkit, ha így volt.

KalmanBlog 2020.09.08. 14:56:00

Mit szóltok az Index új stílusához? Ezen a mai cikken fennakadtam, hogy ez a cím pár hete még elképzelhetetlen lett volna:
index.hu/belfold/2020/09/08/itt_a_baby-boom_csak_ne_legyen_tul_keso/

"Itt a babyboom, csak ne legyen túl késő!

A babaváró hitel tavaly júliusi bevezetése megugrasztotta a születések számát, de ahhoz, hogy a népességfogyást megállítsuk, a reprodukciós szint tartós biztosítása mellett a születéskor várható élettartamnak is jelentősen növekednie kellene."

Végre a lényeges dolgokról beszélünk! Nagyon helyes!

De nooooormális? A születéskor várható élettartam mégis mi a rossebet számít? Oké, számszakilag egy kicsit számít, de abban a kérdésben hogy végül kisebbségbe kerülünk-e a saját hazánkban éppen semmit nem számít. Csak az számít, hogy legyen sok magyar gyerek. Semmi más!

KalmanBlog 2020.09.08. 15:40:33

@KalmanBlog: Van érdekes adat a cikkben: "Pontosítok: a 2019 decemberében született csecsemők ugyanazon év márciusában fogantak, és februárban jelentették be, hogy júliustól él a babaváró hitel. Azaz 2019 márciusában már tudható volt a hitel megjelenése. Hozzáteszem, hogy az örvendetes születésszám-növekedés nemcsak tavaly decemberben volt érzékelhető, hanem idén január–júliusban mindvégig: 2020 első hét hónapjában mindig magasabb volt a megszületett gyermekek száma, mint 2019 azonos időszakában. Tehát teljesen egyértelmű az összefüggés. Bátran kimondhatjuk, hogy a kormánynak ez az intézkedése telitalálat volt. Kérdés az, hogy ez a tendencia kitart-e hosszabb távon. Az első hét 2020-as hónap 2500 pluszgyermeket eredményezett az előző évhez képest."

Hmmm, megvan a recept a fehér nemzetek túléléséhez? Babaváró hitel! Nézzük, ki is találta ki a konstrukciót _eredetileg_? en.wikipedia.org/wiki/Marriage_loan "Marriage loan (German: Ehestandsdarlehen, German pronunciation: [ˈeːəʃtantsˌdaʁleːən]) were part of the promotion of the family in Nazi Germany."

2020.09.08. 15:44:54

@csi szi: Én nem vagyok tájékozott, hogy mi történik Kínában, de hát itt is csak az van, amit a sajtóban olvasunk, ha pl. az lenne benne, hogy elfojtottuk a járványt, akkor azt hinnénk, hogy az úgy van.

De egyébként én bár teljes mértékben szkeptikus vagyok, betartok minden rám rótt szabályt, az én lelkemen nem fog egy öreg bácsi halála sem száradni; hordom a maszkot, meg amúgy is biciklivel járok munkába meg ahová lehet, oktattam a gyerekeket digitálisan, ha megint kitalálják, akkor oktatom megint, nem utaztam sehová egy erdőben voltunk egséz nyáron, tűröm, hogy beszedjék az úszás pénzt aztán rájöjjenek, hogy mégsem lehet úszni járni és majd visszaadják stb., szórakozzanak velem.

Picit most azon bosszankodtam, hogy ilyen látszatintézkedésekben buzgólkodnak pl. az iskolában, hogy állandóan kezet mosatnak velük meg fertőtlenítik a kezeiket ... még csak egy hete járnak s ráadásul szinte nyár van, de már sebesedik a kezük, ez hogy lesz télen? Persze mit számítanak a kis kezeik, amikor itt van a vírus.

KalmanBlog 2020.09.08. 17:59:52

> nem utaztam sehová egy erdőben voltunk egséz nyáron

Jó, és az erdőbe hogy jutottatok be? Az nem utazás? :-)

> már sebesedik a kezük

Ez durva. Tényleg? Nálunk szerencsére a törvényileg kötelező van csak előírva, aztán hogy betartják-e a gyerekek? Gondolom igen. Lányom mondta, hogy az egyik gyerek folyton magától is fertőtlenít és csúnya már a bőre tőle. Nem tudtam eldönteni, hogy tényleg látta-e, vagy csak elképzelte, hogy csúnya lehet... Ez az izgalmas az iskolában, hogy mi ezt már nem látjuk, csak abból tájékozódunk amit mesélnek róla, az viszont mind átmegy egy szubjektív szűrőn.

2020.09.08. 19:58:34

@KalmanBlog:

:-)
Vonttal mentünk egyszer az elején, maszkban, akkor volt először a gyerekeken maszk, a végére el is döntötték, hogy ők ezt utálják. Utána én minidig biciklivel jöttem be mosni vagy ügyeket intézni.

De amúgy persze csúsztattam nagyobbat is, mert ott, kint az erdőben elég nagy társasági élet volt, még olyanok is voltak, akik külföldön jártak és ezek persze vegyültek egymással.
De voltak fura dolgok, gyerekkori barátok vesztek össze, mert az egyikek pl. Szicíliában jártak és nem vállaltak önkéntes karantént, míg akik ezen megsértődtek, korábban ők is voltak külföldön, de az nem számított csak a másiknak az utazása stb.

Még nem olyan vészes azért a kezük, az egyiknek volt jobban kipirosodva, meg jajgatott de ezzel a nivea kék krémmel azért helyre jött. De tényleg még csak pár napja tart ez a fertőtlenítgetés nekik.
Volt szülői, ahol elmodnták, hogy menniyt küzdenek a takarítással, kézmosatás meg a gyerekek maguknak fertőtlenítik a padjukat; hát nem szuper?
Szegény tanárnő, egy jópofa fiatal csaj amúgy s azt modnja a végén - mert persze maszkban kellett midnenkinek a szülőin részt venni - hogy "jaj fejezzük is be, borzasztó, hogy nem látom a mimikátokat, csak olyan fásultan néztek rám!". De én egyébként maszk nélkül is úgy néztem volna ki, fásultan néztem a maszk alatt, olyan hangulatban voltam.

Madarász Henrik 2020.09.08. 20:52:33

@nextnick: Mi lesz ha kisebesedik a keze a gyereknek ? Fellázadnak majd a szülők és nem engedik iskolába őket ?

2020.09.08. 21:48:33

@Madarász Henrik:
Nem biztos, hogy eljut odáig sztem; vagy belelazulnak, ha nem lesz armageddon belőle, vagy ha nem bírják addig idegekkel (a közhangulattól függ szinte ez csak szerintem), akkor megint kidobják őket digitálisba. Egyelőre ezt nem akarják, inkább más dolgokban sürgölődnek, most pl. olyan intézkedéseket hoztak, ma este küldték ki az értesítést, hogy nem lehet sportköröket tartani meg maszk kell az alsósoknak is a folyosón ill. szülő nem léphet be az iskolába csak igazgatói engedéllyel.

Meg persze nem halálos dolog az ekcémás kéz, majd kenegetik a szülők.

GABOR2 2020.09.08. 23:02:42

Igazából a progresszívek pofátlan hazudozásának nincs határa.

Látták, hogy senki, még a feketék se akarják megszüntetni a rendőrséget, és bár ők hónapigig ezt nyomták és Trump az ellenkezőjét, most Biden képes volt azzal a pofátlansággal előállni, hogy ő több pénzt adna a rendőrségnek és az egyetlen valaki aki el akar venni a rendőröktől pénzt az Trump...

Komolyam... micsoda mocsok és micsoda pofa kell ehhez??!!

Ja de azért úgy mondta, hogy "community police"-nak adna pénzt, de azt nemt tudjuk mi, talán valami kommunista erkölcsi brigád igazából... hogy azért nekik is kedvezzen.

www.youtube.com/watch?v=dKikwr5eX30

csi szi 2020.09.08. 23:38:43

@GABOR2: "Community police" az gondolom olyasmi, mint a CHAZ "rendőrsége". Mondjuk el az egész rasszizmus (valójában négerkérédés) egyetlen megoldása az újraszegregáció lenne. Szervezzenek nekik saját rendőrséget a drogbandák tagjaiból, és rendőrködjenek azok felettük. Ha ők térdelik nyakon meg lövik szitává a tesóikat, abból talán nem lesz országos balhe.

Fred Reed megírta az őszintét megint, hát túlzás lenne azt állítani, hogy a feketék nagy kedvelője lenne :)
www.unz.com/freed/race-a-very-very-dismal-reality/

KalmanBlog 2020.09.09. 00:32:55

@nextnick: Akkor most jössz a Normális életért demonstrációra? Mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy lélekben már velünk vagy :-)

KalmanBlog 2020.09.09. 00:55:57

@nextnick: > De voltak fura dolgok, gyerekkori barátok vesztek össze, mert az egyikek pl. Szicíliában jártak és nem vállaltak önkéntes karantént, míg akik ezen megsértődtek, korábban ők is voltak külföldön, de az nem számított csak a másiknak az utazása stb.

Igen, hasonlókat én is tapasztaltam. Mikor beszélgettünk mindenki mintakaranténos volt. Aztán elkezdtünk piálgatni (online :-) és elkezdtek kiderülni a dolgok: hogy lementek vagy tizenöten a pincébe iszogatni meg énekelni a szomszédokkal. De persze messze ültek egymástól, LOL. Vagy hogy ők nem mennek sehova, csak éppen 30 gyerek szokott együtt játszani az utcán. Aztán a nagyszülőknél is, csak másik 30. És hasonlók. A vicc az, hogy mivel én covidszkeptikus vagyok, ezért engem tart mindenki veszélyforrásnak, és szinte félnek tőlem és haragszanak rám. Pedig ha megkapargatjuk mindenkiről(csak majdnem, mert vannak páran eminensek) kiderül ez-az. Én meg csak ülök otthon, mert ugyan utálom a szabályokat, de végülis szeretek otthon ülni :-)

Engem ez az egész hidegen hagyna, de úgy tűnik, hogy a szociális élet része lett a megfelelési kényszer, mindenki a saját vírusmentességét próbálja bizonygatni. Mintha tudhatná bárki is. Istent próbálunk játszani megint, az a baj. Ebből végül mindig baj van. Így vagy úgy, de baj lesz belőle.

KalmanBlog 2020.09.09. 01:01:35

Még egy utolsó mára, ezt nem bírom szó nélkül hagyni: index.hu/belfold/2020/09/08/valoszinuleg_szaz_magyarbol_egy_fertozott_allitja_a_halozatkutato/

"Július végen, amikor hazaköltöztem Magyarországra, olyan üdítő volt újra normálisan élni. Az üzletek nyitva voltak, a belvárosi vendéglők tele, a Balatonon a 'betelt' tabla. És sehol egy maszk."

Szóval USA-ból jött haza, ahol jó sok fertőzés volt. Micsoda felelőtlenség ilyenkor utazgatni. Persze az USA-ban szar lett volna a nyarat tölteni gondolom, mert ott szigorúbbak a szabályok :-) Aztán idejön, és elkezd okoskodni, hogy nekünk is szigorúbbnak kellene lenni. Pont olyan, mint a demokraták akik elmenekülnek a diverzitás elől, beköltöznek a biztonsági őrrel őrzött villákba, aztán lenácizzák a helyieket, mert nincs diverzitás.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.09.09. 11:01:01

@KalmanBlog: Nyilvánvaló hogy egyetlen politikus se lesz aki nyíltan vállalná, hogy az óvintézkedések nagy része túlzás aztán meg ha mégis valami baj lesz a lazaságból akkor az összes médium elővenné, hogy ő a szigorúság ellen volt. Nincs ilyen politikus a DK-tól a Mi Hazánkig és a Fidesztől a Momentumig.

2020.09.09. 12:10:40

@KalmanBlog:
Az a baj, hogy ezekkel a vírus tagadókkal meg nem tudok azonosulni, sokszor olyan butának tűnnek ... van, hogy betesznek valami youtube videót a vírus ellenes emberrel és megnézem, beszél 15 percet, amiben nincs szó semmiről, csak hogy "túl van lihegve a vírus" - amiben egyetértünk, de attól még az egséz videó buta, midnig meg is modnom neki a végén (bár tudom ,hogy nem hallja) hogy "nem mondtál semmit és buta vagy".
Ritkán találok embert, akit értelmesnek tartok igazán.

Még midnig a leginkább Csányi Vilmos volt számomra meggyőző, amikor azt mondta, hogy az ilyenkor nem segít, ha midnenki egyénileg okoskodik, hanem csak az a jó stratégia, ha követjük a vezetők döntését - ill. (ezen anyám jót röhögött a minap, ő Mérő Lászlótól hallota valahol tök ugynaezt) hogy azért kell a szabályokat betartani, hogy majd ha jön egy igazi vírus, akkor tudjuk, hogy mit kell csinálni. Itt van ez az interjú, ha nem olvastad, fél éves:

24.hu/kozelet/2020/03/19/csanyi-vilmos-koronavirus-fogyasztas-karanten-pestis-nagyinterju/

Meg amúgy is én elfogadó vagyok, nem egy lázadó típus, passzivista. Inkább mindig racionalizálom a dolgot, hogy miért kell tűrnöm, elfogadnom a sorsom és csak ha már nagyon az elevenembe vág valami, akkor állok fel. Még az is van, hogy pl. a bezárkózást, napi 100 kézmosást elég hülyeségnek tartom - van egy ismerősöm, aki biológus és a Cecília a főnöke, ő azt modnta, hogy az már elég nyilvánvaló, hogy ez a betegség légúton és nem az emésztőrendszeren keresztül terjed ... mire rögtön lecsaptam rá, hogy akkor nem is kell kezet mosni! DE azt mondta, hogy "de ..de kell kezet mosni, mert az emberek az orrukat piszkálják" :-D.

Szóval, ha légúton, akkor bár sztem röhejes a maszk és én pl. egy szado-mazo szerepjátékban érzem magam egy kissé benne, de ezt pl. hajlandó vagoky akár 1-2 évig is hordani a zárt tereken, nem lesz tőle bajom, emiatt nem fogok lázadni (1-2 év digitális oktatás, karantén miatt már inkább).

2020.09.09. 12:19:43

@KalmanBlog: Én jobbat tudok, még tavasszal volt egy ember, akinek a levele bejárta a sajtót - most nem nevesítem, hátha már elfelejtettétek. Felkapták, mert egy negyvenes, jó kondiban lévő faszi volt s mégis állítólag leverte a lábáról a vírus meg a rendszert is szídta.
S ő egy kollégám egyébként s ilyet írt le, hogy szar a rendszer, mert nem készültek fel, bezzeg ő már januárban tudta, hogy jön a vírus és baj lesz, figyelmeztetett is másokat stb. s csak azt az apró bakit hagyta ki a kasszandra levélből, hogy ő a fertőzést Olasz országban kapta el és miután onnan hazajött, szépen rögötn bejárt dolgozni, értekezni a kollégákkal, noha akkor már mentek körbe az igazgatói körlevelek, hogy mindenki, aki külföldön járt, maradjon otthon két hetet.
Kapott is szépen egy munkahelyi lecseszést, de cserébe a sajtóban egy rövid ideig sztár volt.

GABOR2 2020.09.09. 13:27:48

Íme még egy példa arra, hogy mindent igyekeznek megszállni az SJW-k, még a videójáték ipart is.

Van ez az amerikában olyan népszerű sport játék, hogy bár nem fejlesztik igazából évek óta és most ezért is kapott egy legalacsonyabb pontszámot a játék, de mégis veszik. Tudják a készítők, hogy megtehetik, az emberek úgyis megveszik.

Nos, most ebbe a játéba beletették Colin Kaepernick, az illetőt aki elkezdte ezt a "letérdelek a himusz" alatt dolgot.

Tudni kell róla, hogy nem jó játékos és három éve nem játszik és senki se akarja alkalmazni profik között, helyette inkább SJW "munkákat" csinál amivel annyit keres mint egy profi játékos.

Nos... most azt csinálták a játék készítői, hogy berakták a játékba, bár nem szabadna benne lenni, hisz mindig frissnek kell lennie. De nem csak ezt tették, hanem... az egész játék legerősebb számait adták neki, ő a legjobb játékos, bár sohase érte el azt a szintet amit most kapott...

Ja és ezért is pénzt kap, hisz használják az arcát... Úgy tűnik a "Woke"-ság szupererőt ad... legalábbis virtuálisan.

www.youtube.com/watch?v=pgv9ARsXx6Y

KalmanBlog 2020.09.09. 13:38:56

@nextnick:
> Az a baj, hogy ezekkel a vírus tagadókkal meg nem tudok azonosulni, sokszor olyan butának tűnnek ... van, hogy betesznek valami youtube videót a vírus ellenes emberrel és megnézem, beszél 15 percet, amiben nincs szó semmiről, csak hogy "túl van lihegve a vírus" - amiben egyetértünk, de attól még az egséz videó buta, midnig meg is modnom neki a végén (bár tudom ,hogy nem hallja) hogy "nem mondtál semmit és buta vagy".
Ritkán találok embert, akit értelmesnek tartok igazán.

Ha a többi "vírustagadó" nem elég intelligens, akkor itt vagyok én :-). Egyébként meg nem a vírus létét tagadom/tagadjuk, hanem azt kérdőjelezzük meg, hogy az intézkedések valóban megérik-e, nincs-e esetleg több rossz hatásuk, mint jó?

> Meg amúgy is én elfogadó vagyok, nem egy lázadó típus, passzivista. Inkább mindig racionalizálom a dolgot, hogy miért kell tűrnöm, elfogadnom a sorsom és csak ha már nagyon az elevenembe vág valami, akkor állok fel.

Tulajdonképpen nő létedre ez így van rendben, ez a normális. Inkább az a nő a fura, aki lázadó típus önmagától.

Pont ezért nem volna szabad nőkre bízni a fontos döntéseket - különösképpen demokráciában - mivel ez biztosítja a sajtó uralmát. A sajtó amit mond, azt hallják legtöbbször, az tűnik a köz által elfogadottnak, és ezért a nők arra fognak szavazni. Simán az emberi természetet használják ki azok, akik ennek a haszonélvezői.

KalmanBlog 2020.09.09. 13:39:54

@nextnick: Jó kis sztori :-) Érdekes, hogy ezek a nagyokosok mind jönnek-mennek, repkednek a pándémia közepén.

Wildhunt 2020.09.09. 16:28:23

@nextnick: a vírustagadózást nem tudom értelmezni. A vírus (COVID-19) létezik és kész. Az sem kérdéses, hogy az arra fogékonyakra (öregek, krónikus betegek, alkoholisták, versenysportolók) kifejezetten veszélyes (10% feletti halálozás és szövődmények). Az is egyre valószínűbb, hogy tartós immunitás nincs ellene, ha lesz is működő védőoltás, azt 1-2 évente ismételni kell majd.
Mint ahogy: az egészségesekre gyakorlatilag veszélytelen, bőven 1% alatt van a kockázati faktora. Gyermekekre, 12 év alatt gyakorlatilag veszélytelen. Ez utóbbi csoportokra viszont a társadalom lállítása fokozottan veszélyes. Plusz az ebből következő gazdasági károk meg tényleg kicsinálhatják a lakosságot válogatás nélkül. (1928-as világválság). Valahogy senki nem meri kimondani, hogy ez egy újabb vírus amivel együtt kel élnünk, ha tetszik, ha nem.

Lorrh 2020.09.09. 17:37:51

@Wildhunt: "10% feletti halálozás"
Konkrétan hazudsz ezzel az adattal. Miért teszed ezt?

A vírustagadók pont az ilyen fals, hamis, eltúlzott és elcsalt számok miatt nem hisznek a hisztériának. Millió helyen volt olvasható, hogy mindenkit covid halottnak nyilvánítottak - központi utasításra. Nem vizsgálták a közrehatás fokát.

Wildhunt 2020.09.09. 17:43:12

@Lorrh: Halálozás és szövődmények. Hozzáteszem még, súlyos, szövődmények, amik már kiderülnek. Nem halálozás. Tanulj meg olvasni.

2020.09.09. 17:55:25

@Wildhunt:
Persze a "vírustagadó" csak egy kifejezés erre, röviden, ált. lényegileg arról van szó, amit Kálmán írt, hogy túlzottnak tartja az intézkedéseket ill. inkább károsnak, mint hasznosnak.
Vírusbagatellizáló - talán ez jobb szó lenne rá :-).
De egyébként nagyjából veled is egyet értek a dologban, meg én azt gondolom, hogy bár ha tartós immunitás nincs is ellene, azért fokozatosan szelídül majd a betegség, ha az emberek többször átesnek rajta.

Mit tudom én, mikor volt ilyen eset, hogy találtak embereket a tajgán, akik elzártan éltek ott születésük óta és amikor a kutatók odamentek besézlgetni meg örültek egymásnak, elkaptak ezek a tajgai emberek tőlük egy náthát és mind belehaltak, mert ők nem voltak edzve ezekkel a nátha meg influenza vírusokkal, amivel a társadalomban élő ember igen. Meg kéne keresnem, mert már nem pontosan emlékszem erre a sztorira.

Tehát ha mondjuk valaki háromszor átesik fiatalabb korában tünetmentesen a betegségen, akkor lehet, hogy öreg korában, amikor elkapja, számára már nem lesz nagyon veszélyes.

2020.09.09. 18:03:45

@Wildhunt:
Ez az:
index.hu/tudomany/tortenelem/2013/01/30/40_evig_elt_elzartan_egy_sziberiai_csalad/

PErsze rosszul emlékeztem, mert ízt írja, hogy csak az egyik halt meg tüdőgyulladásban, amit a kutatóktól kapott el, a többiek nem abban.

Deansdale 2020.09.09. 19:02:58

@KalmanBlog: Most, hogy már mindehol lebuktak a halálozási arány eltúlzásával, nyugodtan kijelenthető: A COVID egyszerűen egy közepesen erős influenza, csak volt körülötte egy hatalmas, mesterséges globális pánik. És aki azzal jönne, hogy "össze sem lehet hasonlítani az influenzával" az ehelyett inkább kényeztessen orálisan, azzal mindenki jobban jár. A valós halálozási ráta 1% alatt van, tehát marhára pont ugyanolyan mint egy influenza. ...ami amúgy nem meglepő, hiszen a koronavírusoknak már eddig is számtalan törzsét ismertük, és az általuk okozott fertőzések mindigis beletartoztak abba amit a köznyelv influenzának nevez. Le kellene fújni az egész hülye pánikot mielőtt tényleg visszavonhatatlan károkat okozunk magunknak a saját ostobaságunkkal.

Wildhunt 2020.09.09. 19:13:07

@Deansdale: Ámen. De ugye, ahogy fentebb írtam valahol, ki fogja ezt bevállalni? Melyik politikus/WHO fog előállni azzal, hogy "hát bocsi, hülyék voltunk, megszüntettünk pármillió munkahelyet, megkavartuk a világazdaságot, tönkretettünk párszázezer embert, de azért mi jót akartunk".

Deansdale 2020.09.09. 19:20:33

@nextnick: "Vírusbagatellizáló - talán ez jobb szó lenne rá :-)."

Nézőpont kérdése, hogy mi bagatellizálunk el valami komolyat, vagy ti vesztek messze túl komolyan valamit ami valójában bagatell. A sajtó nagy számokkal dobálózik, persze, csak pl. a napokban az USA-ból jött olyan hír, hogy a COVID halálozásnak vett esetekből csak 6%-ban volt a COVID a tényleges halálok, a többi 94%-ban egyéb betegségektől szenvedő pánciesek haltak meg úgy, hogy valamikor előtte volt egy pozitív COVID tesztjük, vagy sok esetben csak "úgy sejtették" az orvosok, hogy valószínűleg volt COVID-juk. Ez szerintem a vicc kategória.
www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm?fbclid=IwAR3-wrg3tTKK5-9tOHPGAHWFVO3DfslkJ0KsDEPQpWmPbKtp6EsoVV2Qs1Q#Comorbidities
Namármost ha a sajtó pánikkeltő számait megszorzod a CDC (az amcsi állami járványügyi hivatal) által nyilvánosságra hozott 6%-al, akkor megkapod hogy a COVID egy átlagos influenza amitől némileg hülyeség rettegni.

KalmanBlog 2020.09.09. 19:30:03

@Wildhunt: Valahol olvastam, hogy a csehek eltörölték a hisztériát. De valami béna helyen, és aztán nem tudtam visszakeresni. Meg ugye a svédek és a fehéroroszok be sem nagyon vezették. Szóval lehet úgy is. Van út kifelé. Igen, be lehet vállalni szerintem akár egy sajtótájékoztató keretében, hogy beszívtuk, megtévesztett a közhangulat és a WHO, de mostanra kiderült, hogy nincs nagy veszély. Szerintem egy ilyen beszéddel ha előállna Orbán óriásit emelkedne a népszerűsége. Az én szememben biztosan :-) Mert végülis én is ezt az utat jártam be, a hisztéria első napjaiban (a hivatalos vészhelyzet hirdetés előtt) még én is veszélyesnek gondoltam és majdnem lemondtam 1-2 programot a biztonság kedvéért magamtól is.

KalmanBlog 2020.09.09. 21:37:31

@nextnick: Ha valamennyire egyetértesz, és utálod a maszkozást és kézfertőtlenítést, akkor akár jöhetnél is demonstrálni. Ez nem valami zsiványság, nem gyújtoganti meg kukákat borogatni megyünk, hanem csak megmutatjuk, hogy mi is létezünk Ha nem mutatjuk meg, honnan tudnák? A neten szinte teljesen hiányzik ez a vélemény, és élőszóban sem merik sokan előhozni.

csi szi 2020.09.09. 21:40:02

@nextnick:
www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=4405584102845902&id=981970015207345

Maradjunk annyiban, hogy ahogy te is mondod, a "vírustagadók" többsége egyszerűen ijesztően buta, konkrét tévinformációkat terjeszt, az igazi alusapkás "az 5G miatt van" és hasonlókról nem is beszélve. Spöttle posztján is a hozzászólók egy része súlyosan kiakadt. Mindegy, most a majd megtudjuk, hogy mennyire túllihegett a dolog, mert sokan meg fogják kapni nálunk is. Augusztusig ami nálunk volt, az nem volt közelről sem járvány, csak egy-két kórházban és idősotthonban behurcolt fertőzés.
A túllihegésről meg annyit, hogy a kínaiak olyan sikeresen túllihegték, hogy már gyakorlatilag nincs náluk. És még gazdaságilag sem mentek tönkre.

Wildhunt 2020.09.09. 22:58:01

@csi szi: A tönkremenéssel várjunk még. Bebukni nem fognak, de feltűnt hogy Európában nem esett annyival az ipar, amennyivel esnie kellett volna? Szerinted honnan hozták haza a gyártást? Ami nekünk hosszútávon végülis jó, míg van ukrán vendégmunkás, Európa legalább egy kis lélegzethez jut.
Azt meg hogy már nincs náluk pont annyira hiszem el nekik, mint hogy még tavaly ősszel sem volt.

.Delin. 2020.09.10. 01:13:15

Kìvàncsi vagyok oltàs kapcsàn milyen messzire fognak elmenni. A sajàt testünkhöz valò jog ès a szabad mozgàshoz valò jog ma elvileg alapjogok.

Az elsőre egyelőre nem volt nagy hatàssal a covid, a màsodikat azonban elèggè megnyìrbàltàk ès közel sem àllt vissza az eredeti szintre. A nemzetközi lègiközlekedès megint luxussà vàlt, ha egyàltalàn engedèlyezett, az orszàgok sok helyen lezàrtak hatàrozatlan időre. Egyes orszàgokban az àllamközi közlekedès is tiltottà vàlt egyik napròl a màsikra. Ezzel az àllam màr önmagàban csalàdokat vàlasztott szèt, ami a fejlett nyugati orszàgokra eddig nem volt jellemző. Egyèb apròsàgok is bevezetèsre kerültek, mint pl az önkèntes àllami tracking app-ok, amiről az adatokat àprilis/màjus òta sok àllam egyèni szinten tàrolja.

Visszatèrve a testünkhöz valò jogra, először tuti önkèntes lesz az oltàs, nagy àllami kampànyok ès erős pszichològiai nyomàs a mèdiàbòl, tàrsadalombòl, majd csalàdi rèszről. Ez màr önmagàban problèmàs, de ez a biztos forgatòkönyv, ha valaki bejelenti, hogy megvan a csodaszer. Az izgalmas dolgok ezutàn jönnek majd. Meddig lesz hajlanò elmenni az àllam, hogy "meggyőzön" minket? Tovàbb korlàtozza a szabad mozgàsunk? Megvon pàr àllami tàmogatàst pl segèlyek, csalàdtàmogatàs? Esetleg kizàr munkahelyekről? Korlàtozza az àllami intèmènyek igènybevètelèt nem beoltott embereknek (pl. kòrhàzak, iskola)? Szèp ùj (règi) vilàg.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.09.10. 05:15:57

@nextnick: Ezt a történetet ismerem én is, de a történet másik fele, hogy ezek az emberek úgy éltek túl a Tajgán, hogy ugyanazon körülmények között egy városi, de akár vidéki ember is napokon belül fagyhalált halt volna. Eszméletlen, hihetetlen hidegtűrő képességük volt, mert ahhoz viszont szokva voltak - szemben a szezonális szir-szar vírusokkal.

Lorrh 2020.09.10. 07:24:09

@.Delin.: na milyen jó forgatókönyvet írtál: pont ebben a sorrendben fogja bevezetni ezeket.

Deansdale 2020.09.10. 08:08:30

@csi szi: Hát ne haragudj, de az mindig sánta ha valaki az egyik oldal hülyeségére a másik oldaltól származó írást hoz bizonyítékul. Nekem ne olyat linkelj, ahol a fradisták bizonygatják hogy az újpestiek hülyék, hanem elsődleges forrást az újpestiektől. Tele a sajtó olyan cikkekkel, hogy X vagy Y csoport milyen ostoba, most pl. a "vírustagadók", de ezeknek a cikkeknek a 99%-a üres hazudozás meg szalmabáb-csépelés.

Na persze, oké, nyilván léteznek 60-as IQ-jú valódi kretének akik szerint a COVID marslakó gyíklények halálsugara, de ilyesmivel semmi értelme a sajtóban foglalkozni, teljesen irreleváns. A most pénteki tüntetés hátterében pl. pont nem ilyen brigád áll, hanem nemzetközileg jegyzett szakemberek, akik több hivatalos konferenciát is tartottak az ügyben. Amikor civilizált emberek egy témáról beszélnek, ott sosincs értelme a társadalom legaljának a véleményét egyáltalán csak megemlíteni is. Mind tudjuk hogy a bodrogbasznádi faluvégi kricsmiben a nőveréstől a laposföldig mindenre találsz vevőt és hívőt, de ezt az érdemi párbeszédbe beemelni nemcsak fölösleges, hanem egyenesen káros.

Deansdale 2020.09.10. 08:12:48

@.Delin.: ...és sokan tapsolni fognak ehhez, mert milyen helyes hogy a háttérhatalom megment minket a szabadságunktól és az emberi jogainktól...

Mindenki hajlamos elfelejteni, hogy a politika, a kormány, az állam nem az urunk, hanem a szolgánk.

GABOR2 2020.09.10. 09:44:21

@KalmanBlog: Orbán azt választotta, hogy szavakban ugyanúgy mint a nyugati politikusok "fél" a vírustól, de a tettekben, legalábbis a gazdasági értelemben vett tettekben egyáltalán nem. Bár ugye azonkívül se feltétlenül. Orbánék színezgették zöldre, sárgára vagy éppen pirosra az egyes országokat, és a kormányzat adott zöld jelzést pl. Horvátországra is, ahol drasztikusan megnőtt az esetszám Augusztusban. Akkoriban az Adriát számos ország már piros besorolással látta el, de a magyarok még utazhattak oda, akik behurcolhatták a vírust.

Ami a Gazdaságvédelmi Alapot" illeti, nagyon kicsi pénz volt benne, de azt is másra költötte, mint itt leírtam. Azóta már annyira kiürült, hogy már negatívban van:

ujtechkor.blog.hu/2020/07/06/a_koronavirus_es_a_gazdasag_es_orban_254

.Delin. 2020.09.10. 12:36:04

@Deansdale: Èn mindig remèlem, hogy az àllam bizonyos szempontbòl különb, mint egy àtlag ember. Persze nem, ha valami nem megy szèp szòval, majd megy erővel elv èrvènyesül itt is. Ilyenkor a koràbbi ideològia valahogy àtalakul, vagy elfelejtődik. Azt nem tudom, hogy ez valami hàttèrhatalomnak, vagy csupàn az àllam mögött àllò emberek alaptermèszetènek köszönhető, de valamièrt mindig ez van.

Az emberek többsègènek hite, elvei, erkölcse, addig tart amìg az kènyelmes, amint valamilyen àldozatot kell hozni a hörcsög beindul ès a koràbbi elvek megvàltoznak. Ìgy lesz ez az oltàsellenessèggel is, amint a koràbban emlìtett szankciòk èletbe lèpnek, ùgy lesz mindenki hirtelen oltàstàmogatò, akkoris, ha eleinte voltak kètsègei. A kör bezàrul elèg gyorsan.

KalmanBlog 2020.09.10. 13:16:11

@GABOR2: Adja az ég, hogy igazad legyen! :-)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.09.10. 13:40:34

@Deansdale: Én sokáig ingadoztam, de végülis a Google keresőmotorára dobtam el az ékszíjat. Ma újranéztem, a játék még mindig működik azóta is.

KalmanBlog 2020.09.10. 14:13:53

@-JzK-: Érdekes, hogy valamit még ő maga is reflektált a saját feminizmusára:
"How to have a feminist wedding
Can a woman who's fought for equality and respect, against sexism and misogyny, become a bride?"
"Let's face it, feminism can be exhausting."
"It's not easy to go about your daily feminist business without encountering multiple dilemmas."

"The latest such dilemma I've encountered is a big one. Until I told my friends I was getting married, I didn't know marriage and feminism could be considered mutually exclusive. I mean, just because a bride's engagement ring is a symbol of ownership, and just because changing her name erases her identity as a separate individual, and just because the whole thing is ludicrously assumed to be the woman's domain…"

"But in the months after our engagement, I had to deal with a stream of expectations that were difficult to reconcile with my feminism. Loving someone, and saying that in front of family and friends, shouldn't be controversial. Yet the whole ritual is riddled with patriarchal symbolism."

"why am I being asked when I'll be starting a family?"

"Should it be white? I veered back and forth on this one. I get that the historic, one-sided virginal connotations are stupidly sexist. But I also feel quite confident that those associations have largely fallen away [...] so I'm reclaiming the right to wear a white dress, too."

"In conversation after conversation, I was surprised to face the same question: "How much weight are you planning to lose?""

Itt találtam ezeket a gyöngyszemeket, jót szórakoztam rajta:

www.theguardian.com/lifeandstyle/2014/jun/28/can-a-feminist-be-a-bride-laura-bates

KalmanBlog 2020.09.10. 14:31:17

@-JzK-: "Sajnálatos módon, gazdag és végtelen számú tanulmányozandó anyag van az interneten, [...] melyet nem találnak elég veszélyesnek ahhoz, hogy eltávolítsák az internetről."

No lám, csak nem ő is cenzúráért kiált! Ki gondolta volna.

Aztán a végefelé leírja, hogy erőszakosak és erőszakra buzdítanak a piros pirulások. Jó sokáig olvastam ezeket az oldalakat, nem láttam hasonló tartalmat sem. Milyen ügyes újságíró, hogy nem csak megtalálja a nem létezőt, de össze is mossa mindenki mással. Ügyes...

csi szi 2020.09.10. 16:00:12

@KalmanBlog: Nyilván vannak radikálisabb figurák is, az összemosás taktikája meg mindig jól működik.

GABOR2 2020.09.11. 00:52:48

@KalmanBlog: De ez mindegy, mert ha a vírus kamu lenne is, de mindenki úgy csinál mintha igazi veszély lenne a gazdasági károk jönni fognak amitől védeni kéne az országot, az országban levő vállalatokat, dolgozókat. Ha még az országon belül mindenki dolgozna is, mivel nagyon függünk a külföldtől, ahol viszont tiltanak bizonyos gazdasági tevékenységeteket, nálunk is szívni fognak.

Deansdale 2020.09.11. 08:16:19

@don Fefinho: "Én sokáig ingadoztam, de végülis a Google keresőmotorára dobtam el az ékszíjat. Ma újranéztem, a játék még mindig működik azóta is."

Ez mire vonatkozik? Szenilis vénember vagyok már, adj valami támpontot amihez köthetem a dolgot :)

Deansdale 2020.09.11. 08:21:03

@-JzK-: Szürreális, hogy a nyugati világra sorra jönnek a krízisek, de közben az ilyen humanoid termeszek továbbra is nyomják a saját kisstílű hülyeségeiket. A hajó ég és süllyed, és közben a nagyérdemű közönség egy része hazugságokat talál ki magának ami miatt panaszkodhat és vádaskodhat és gyűlölködhet... Az ostobaságnak ez a szintje számomra már szinte értelmezhetetlen.

Nahoten 2020.09.11. 08:33:17

@-JzK-:

Nettó propaganda.
Magam is évek óta sokat foglalkozom a TRP, MRA, MGTOW területtel, de erőszakra buzdítást még soha nem olvastam.
Hol olvasott ilyeneket ez a Liba? Vélhetően sehol, csak igyekszik eltántorítani a témához érdeklődően közelítő férfiakat.

KalmanBlog 2020.09.11. 08:38:55

@GABOR2: Ez igaz, de ahogy állunk egy kis sima gazdasági totálkár már jobban hangzik mint amitől félek hogy jön.

csi szi 2020.09.11. 09:51:46

@KalmanBlog: Mindenesetre most utol fogjuk érni a "fejlett nyugatot" járványügyben. Az elmúlt 2 hétben tényleg "beléptünk a tömeges megbetegedések szakaszába", amit márciusban csak ígért a tisztifőorvosasszony, de nem jött el. Valószínűleg tudatos politikusi döntés volt, hogy most elengedik, a gazdasági kártól jobban tartanak már. Csak a magyar eü. állapota (emberhiány stb.) miatt ez is igen rizikós. Aki veszélyeztetett csoportba tartozik, mindenesetre vigyázzon magára, vigyázzon ilyenbe tartozó szeretteire, ne baromkodjon tüntető maszkellenességgel és hasonlókkal, mert semmi értelme. Ártani nem árt a maszk, nem kap CO2 mérgezést, aki fullad benne ülve, állva vagy sétálva is, az asztmás lehet. Örüljön inkább, hogy itt még nincs olyan elmebaj, mint egyes helyeken, ahol már az utcán sőt lakásban is kötelezővé teszi, ami már tényleg agybaj szint. A tavaszi rettegősdiből most sokan átlendültek a ló túlsó oldalára, hát majd meglátjuk mit mondanak úgy 1 hónap múlva. Bár addigra satu lesz, csak későn. De gazdasági, mentálhigiénés stb okokból tényleg nem lehetett most is azt csinálni mondjuk augusztusban, mint márciusban, az tény.

KalmanBlog 2020.09.11. 10:31:25

@csi szi:
> ne baromkodjon tüntető maszkellenességgel és hasonlókkal, mert semmi értelme. ... Örüljön inkább, hogy itt még nincs olyan elmebaj, mint egyes helyeken, ahol már az utcán sőt lakásban is kötelezővé teszi, ami már tényleg agybaj szint.

Pont azért kell demonstrálni ellene, hogy ami már szerinted is agybaj szint, odáig pláne ne menjünk el.

> majd meglátjuk mit mondanak úgy 1 hónap múlva. Bár addigra satu lesz, csak későn. De gazdasági, mentálhigiénés stb okokból tényleg nem lehetett most is azt csinálni mondjuk augusztusban, mint márciusban, az tény.

Akkor most mérlegelni kell a vírus és a gazdaság között, vagy nem?

csi szi 2020.09.11. 11:35:00

@KalmanBlog: Nyilván az, hogy egyes országokban tilos az erdőben maszk nélkül sétálni és hasonlók az elmebaj. Zárt térben, tömegben viszont nem hülyeség, hogy rontja a terjedés esélyét.
Nyilván, mindenhol mérlegelnek a kettő között. Azt csak Kína és egy-két ázsiai ország tudta elérni, hogy elfojtsa vagy fedő alatt tartsa brutális eszközökkel vagy brutális számú teszteléssel és kontaktkövetéssel. Máshol egyszerűen hiányoztak a feltételek egy ilyenhez. Se diktatúra, se fegyelmezett lakosság (ahol pl. a maszkviselés is megszokott volt korábbi járványok idején is).
A gazdaságot az időbeni megfogott járvány kevésbé vetette vissza valószínűleg hosszabb távon, mint az elengedése, csak itt már az esély a megfogására elszállt, Nyugat-Európában már tavasszal (USA, franciák, spanyolok stb. utóbbiaknál hiába hoznak most mindenféle szigorításokat. Ha már túl széles körű a fertőzés, csak lassítani lehet a terjedést, "laposítani a görbét"). Itt már csak a vakcina segíthet esetleg, ha nem is tart élethosszig a hatása, csak pár hónapig, egy elég nagy százalék pár hónapig immunitást szerez, akkor is a nyájimmunitás mechanizmusával lecseng a járvány. Csak persze a vakcina beadása ellen is sokan kézzel-lábbal tiltakoznak majd. Nem teljesen alaptalanul persze, a kockázat megvan abban is, hogy a nem elg alaposan tesztelt vakcina okoz majd bajt egyeseknél. Szinte minden oltásnak van egyébként halálozási aránya, kérdés mennyi.
Az dühítő kicsit, hogy ha Orbánék nem engedik el a népet nyáron horvát tengerpartozni stb. berakják szépen piros országnak őket is, meg a többi olyan országot, ahol akkor is magasabbak voltak a számok, akkor most feltehetően jobbak lennénk. Amikor bejelentették, hogy mostantól "határzár", már hetekkel elkéstek, már sok értelme nem volt. Csak ugye nem merték, mert abban a hangulatban nem lehetett. Az ellenzék persze még rosszabb ebben is, nyáron uszítottak a balatoni nyaralás ellen, most meg írják ismét az okos cikkeket, mint tavasszal, hogy sokkal többet kellene tesztelni meg kontaktkutatni (nagyon jól tudják, hogy nincs többre kapacitás, épp ezért mantrázzák, csak hogy üssék a kormányt vele).

GABOR2 2020.09.11. 12:05:49

@KalmanBlog: Mitől félsz, mire gondolsz, hogy jöhet?

KalmanBlog 2020.09.11. 12:37:57

@csi szi: > Az dühítő kicsit, hogy ha Orbánék nem engedik el a népet nyáron horvát tengerpartozni stb. berakják szépen piros országnak őket is, meg a többi olyan országot, ahol akkor is magasabbak voltak a számok, akkor most feltehetően jobbak lennénk.

Lehet, hogy te sem érted az exponenciális függvényt, azért mondasz ilyeneket? Teljesen mindegy, hogy milyen kevés fertőzöttből indulunk, pontosan ugyanolyan lesz a függvény maximum pár héttel később. Ezért meg fölösleges lett volna itthon maradni az Adria helyett.

Ugyanez igaz a vakcinára, nyájimmunitásra: ha valóban idővel elmúlik az immunitás, akkor bizony a vírus is vissza fog térni. Hacsak nem irtjuk ki teljesen az egész világon, de erre nem látok esélyt. Ha három hónapra ad immunitást a vakcina, akkor egy teljes átoltás sem oldja meg a víruskérdést, mert 3 hónap múlva pontosan ugyanolyan lendülettel fog visszatérni.

De nem is akarom a szőrszálakat hasogatni, mert én már ott sem értek egyet, hogy ez ellen különösebben védekezni kellene. Ez a legnagyobb baj, hogy mindenkinek a fejében úgy van most, hogy a vírus mindennél sokkal fontosabb. Valójában pedig a nagy képben - a túlélésért folytatott küzdelemben - ez a vírus szinte semmi. Mintha sakkban több bástyát is beáldoznánk, hogy megvédjünk egy parasztot.

KalmanBlog 2020.09.11. 12:45:51

@GABOR2: Nagyjából attól, amit Roosh V. is mond, de nem ő az egyetlen: hogy az egész műbalhé azzal a céllal, hogy átrendezze a világot. Ha jól emlékszem, ez volt az első kb. három órás (hoppá, majdnem 5 órás) bevezető: www.rooshv.com/roosh-hour-42-coronavirus-is-revolution

Talán nektek is linkeltem annó, akkor még fenn volt YT-on. Most már nincs fenn.

Emlékszem az ismerőseim mondták, hogy hülye vagy, neked hogy van időd ilyeneket végignézni :-). Pedig fontos tájékozottnak lenni, néha életet ment.

Na most, ha műbalhé, de Orbán csak színleg megy a világgal, és itt a maszkos majomkodásnál meg is állunk, akkor én már boldog leszek.

Lorrh 2020.09.11. 13:04:06

@KalmanBlog: Miért gondolod, hogy külföldről hozták be a nyaralók a vírust? Volt az itthon is bőven. Ahogy megindul az élet, az emberek tömegközlekednek, közösségi helyekre járnak természetes, hogy növekszik a fertőzés.
Nem kell beszarni, hadd menjen.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.09.11. 13:12:37

@Deansdale: Mémek formájában futott, annyi az egész, hogy eredetileg beírtál egy tetszőleges 3 jegyű számot a google keresőmezőbe, meg mögé, hogy new cases. De tényleg tetszőleges számot. Működik négyjegyűvel, de alsó kategóriás ötjegyű számokkal is.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.09.11. 13:20:51

@Deansdale: Mondjuk az is szürreális, hogy ennyi krízis dacára azért még mindig eldöcögünk. Szívósabb a fehér ember, mint azt hittük - még akár az is megeshet, hogy menthető a nyugati civilizáció. Amíg remény van, addig van remény.

@KalmanBlog: "Ha három hónapra ad immunitást a vakcina, akkor egy teljes átoltás sem oldja meg a víruskérdést, mert 3 hónap múlva pontosan ugyanolyan lendülettel fog visszatérni."

Vagyis teljesen felesleges eleve kifejleszteni. Ha elmúlik az immunitás - hogyan? mutáció? AIDS? -, akkor már eleve mire sikerül vakcinát fejleszteni, az elavult lesz, ha nem azonnal, akkor pár hónapon belül. Negyedévente fejleszthetik az újat.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.09.11. 13:21:59

@don Fefinho: Vagyis ha ennek fényében mégis erőltetik, akkor ott valami más lesz a motiváció.

zriff 2020.09.11. 13:24:50

@csi szi: A nagyobb kép a lényeg: biztonság vs szabadság. A nagy diktatúráknak mindig volt egy ellenségképük amikre hivatkozva csinálhattak bármit. A koronára hivatkozva gyakorlatilag rendőrállamot akarnak kiépíteni a nyugaton, holott már megállapították hogy az idősek, krónikus betegek, szenvedélybetegek a veszélyeztettek. Ki kéne jelenteni, hogy nem az armageddon, és visszaállni a korábbi pánikmentes életre. Itthon is már az megy hogy vigyázzunk az idősekre, de azt nem gondolják végig, hogy igen vigyázni kell, de ilyen antiszociális intézkedésekkel(távolságtartás, maszk), a fiatalabbakat teszik tönkre lelkileg.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.09.12. 02:18:12

@zriff:

"és visszaállni a korábbi pánikmentes életre"

Javítva: és visszaállni a korábbi klímapánikra, fóbistázásra.

"de azt nem gondolják végig"

Szerintem végiggondolták. Ha nem is a Viktorék maguk, de akiktől a fény jön, azok mindenképpen.

KalmanBlog 2020.09.13. 03:09:56

@Lorrh: Nem mondtam ilyet, hogy külföldről hozták volna. Csak azt mondtam, hogy még ha kinn több is volna a vírus, akkor is fölösleges volna tiltani az utazást ameddig a kórházak túlterheltségétől messze vagyunk.

Persze ha valaki komolyan hisz abban a stratégiában, hogy a vakcináig kibekkeljük "social distancinggel", és az mindent egy csapásra megold, akkor matematikailag ésszerűnek tűnne a teljes bezárkózás minden olyan ország irányába, ahol több a fertőzött. De ezt a változatot semmiképp nem akarja bevenni a gyomrom, annyira sok szempontból marhaság.

KalmanBlog 2020.09.13. 03:12:01

@don Fefinho: Kábé az első - politikai értelemben - piros pirulás videó, amit láttam, az Alan Watts volt, amint a kalapjában ácsorog mindenféle kellemes hátterek előtt és beszél beszél beszél... Na, abban a videóban benne volt ez a szcenárió.

GABOR2 2020.09.13. 17:11:37

Két rendőrt meglőttek az USA-ban, erre a Black Lives Matter elállta a kórház útját, ahol azt kiabálták, hogy remélik meghalnak a rendőrök, a kórháznál levő rendőröknek meg megüzenték, hogy ők lesznek a következők.

www.thegatewaypundit.com/2020/09/videos-black-lives-matter-mob-swarms-hospital-two-ambushed-officers-treated-threaten-police-scene-saying-next/

GABOR2 2020.09.13. 17:13:08

@GABOR2: Igazából ez az egész a hamis médiakép miatt van. Minden statisztika szerint a feketék egyáltalán nincsenek "levadászva" a rendőrök álltal, vagy ha igen, akkor a fehérek még inkább...

Ha meg akarják valóban oldani a problémát akkor a gyökérnél kell kezelni. A gyökér meg a milliárdos média tulajdonosok...

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.09.13. 22:18:35

@KalmanBlog: Pár éve nézegettem a beszédeit, de a piros pirulázós részek kimaradtak - többnyire buddhizmusról és taoizmusról beszélt.

KalmanBlog 2020.09.14. 08:58:26

@don Fefinho: @Gazellla: Hopp, elírtam. Nem mindegy, hogy egy Watt, vagy több :-)

Köszi, hogy belinkelted a videót, aktuálisabb, mint valaha.

KalmanBlog 2020.09.14. 10:57:08

@Gazellla: Lehet, hogy rosszul emlékeztem, és a vírusos rész nem ebben a videóban volt? Volt egy hasonló, ahol arról beszéltek, hogy jönni fog egy vírus, és a katonaság fog beoltani ellene mindenkit a lakosságot stadionokba terelve.

GABOR2 2020.09.14. 12:15:45

Képzeljétek, a BLM vásárolt magának egy nagyobb területet, ahol építenek egy "csak feketéknek" falut és azt mondják, hogy ez lesz az igazi "Wakanda". (ez amúgy egy Marvel kitaláció Afrikában egy rejtőzködő, fekete országról ami igazából a Föld legfejlettebb állama, mert találtak valami nyersanyagot... ja és 100%-ig rasszita állam.)

"'We can have Wakanda. We just have to build it': Nineteen families buy 97 acres of land in Georgia to create black-only 'safe space' town called Freedom - but whites who are 'pro-African American' can apply to live there"

www.dailymail.co.uk/news/article-8727233/Black-families-buy-97-land-Georgia-build-town-whites-not-encouraged-move.html

Képzelem, hogy az adományozók mennyire örülnek ennek, akik azt várnák, hogy valami menjen a fekete közösség igazi megsegítésére...

Wildhunt 2020.09.14. 12:59:54

@GABOR2: Remélem bevezetik a következőket:
1. az összes fehér tudomány elutasítása
2. a fehér orvostudományt vudu-doktorokkal helyettesítik
3. kizárólag bevált törzsi jogrendszert használnak, vagyis a fehér jogrendszer elutasítása
4. soha többet onnan ki nem jönnek.

Ezért cserébe, nem bánom, én sem akarok majd oda bemenni.

GABOR2 2020.09.14. 15:42:53

@Wildhunt: Nézd "fehérségnek" tartják, az előre kalkulációt, az idővel számolást, a "jutalom elhalasztásának" képességét és hogy ilyen rendszerben kell élniük elnyomásnak. Úgyhogy hamarosan eljutunk oda... bár inkább az lesz, hogy a kellemes dolgok jöjjenek és a fehérek állják a számlát.

GABOR2 2020.09.16. 20:34:57

Sziasztok itt van a "Kultúrháborús történesek" legújabb része, amiből kiderül, hogy olyan dolgok változnak a baloldalon ami évtizedekig alap volt:

ujtechkor.blog.hu/2020/09/16/kulturhaborus_tortenesek_294

Aztán Orbán a digitalizációs terveivel definició szerint megszünteti a privát szektort:

ujtechkor.blog.hu/2020/09/16/a_magyar_kormany_megszunteti_a_privat_szektort_a_totalis_digitalis_allam_maniajaval_felho_hogy_is_ma

És végül a kormány "gazdaságvédelmi" "akcióiról" is cikk:

ujtechkor.blog.hu/2020/09/16/a_koronavirus_es_a_gazdasag_es_orban_379

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.09.26. 22:09:39

@nextnick: "Az is elég jól kiviláglik ebből, hogy az "immunrnedszer erősítése" adott esetben nem a természetes életmódot jelenti, hanem a betegségeken átesést."
Meg az is, hogy a gyerekkori védőoltások is szükségesek, amiket ezek a vadonban felnövő emberek vélehetően nem kaptak meg.

Deansdale 2020.09.28. 17:19:40

@nextnick: A végkövetkeztetésem ugyanaz mint a tiéd, csak én alapvetően a másik irányból közelítek :) Kenjék az oltást a hajukra, de ha valakinek igénye van rá az felőlem adassa be magának nyugodtan. Csak lehetőleg ne az adófizetők pénzén, mert akkor ugye megint kihúznak a gyógyszergyárak a zsebünkből pártízmilliárd forintot a nagy semmiért. Illetve dehogyis a semmiért - inkább azért, hogy egy rakás embernél gondokat okozzanak a mellékhatásokkal.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.10.06. 22:27:28

@nextnick: "Én nem vagyok oltásellenes egyáltalán,"
Nem is azért írtam, csak eszembe jutott, hogy kiegészítem a beszélgetést azzal, hogy az idézett történetekben valószínűleg a kötelező védőoltásoknak (illetve azok hiányának) nagyobb lehetett a szerepe mint azt hinnénk. A (leendő) koronavírus oltással kapcsolatban én is szkeptikus vagyok, hacsak nem lesz kötelező, én nem tervezem beadatni. Pár évvel ezelőtt apám még beadatott magának egy influenza védőoltást és utána betegebb lett tőle mintha elkapta volna a betegséget... Azt mondta, olyat soha többé.
süti beállítások módosítása