HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @GABOR2: Amikor a ruszkik megvernek pár terroristát, akkor háborog a világ, Izrael meg hamuvá bombázhat 30.000 gyereket hasonló indokkal, és az teljesen rendben van. (2024.03.27. 07:48) Nem valós veszély
  • GABOR2: Most volt ez a moszkvai terror és elkapták az elkövetőket és nem bántak velük kesztyűskézzel a kihallgatásukon. Emiatt aggódott a nyugati sajtó, de nemcsak aggódást láttam, hanem azt, hogy... Egy k... (2024.03.27. 01:00) Nem valós veszély
  • GABOR2: @Deansdale: És ráadásul a kommunisták elvileg mindennek ellene voltak. Ilyen dinasztiáknak a kialakulásást elvileg tilosnak tartották, de Sztálin állandó írtóhadjáraitai után rögtön az lett az egész... (2024.03.25. 20:36) Nem valós veszély
  • Deansdale: @valis47: Kevéssé ismert dolog, de elég szűk kör a politikusi szinte mindenütt a világon. Az USA elnökei is 1 kivételével állítólag egy angol király távoli leszármazottai, Obamát is beleértve. www.d... (2024.03.25. 18:06) Nem valós veszély
  • valis47: @GABOR2: Kis országnak kis elit jutott, lásd az aktuális megváltó Magyar Péter rokonságát: Mádl Ferenc unokaöccse (asszem), a nagyapja, Erőss Pál jogász, bíró a Jogi Es(e)tek című műsorával a kommun... (2024.03.25. 17:49) Nem valós veszély
  • Utolsó 20

Kedves magyar sajtó

2021.05.03. 16:14 Deansdale

Május elsején zavargások voltak Franciaországban. Meg Németországban, Olaszországban, Törökországban is. Egy kicsit békésebb tüntetés zajlott Nagy-Britanniában. Lehettek ilyenek még máshol is, a fene se tudja, és nem is tudhatja, legalábbis ha a mainstream médiából tájékozódik.

A kérdésem az lenne, hogy a magyar sajtóban miért nem esett ezekről egy büdös szó sem? Úgy gondolják senkit nem érdekelne ez a téma? Jelzem, engem igen. Sőt, annak örülnék a legjobban ha egy igazi újságíró végezne egy kis igazi oknyomozó munkát is, és kiderítené hogy mi a büdös fityfene áll a dolgok hátterében, mert az igen valószínű, hogy a hagyományos értelemben vett munkajogi követelések a legkevésbé. Düsszeldorfban például úgy tűnik antifák óbégattak valami felvonulás ellen.

(Félreértés ne essék, nem állítom hogy ez egyetlen, központilag szervezett esemény volt Európa-szerte, de lehetnek összefüggések.)

...

Update: Eddig egyedül a 444-en találtam egy cikket a témában, de úgy érzem erősen elmegy a lényeg mellett, csak lehozza a kötelező globalista narratívát.

199 komment

Címkék: politika szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GABOR2 2021.05.03. 16:25:21

A BLM és az Antifa között kezdődött valami feszkó. Volt, hogy a BLM-et külön kitiltotta az Antifa, hogy közéjük menjen. Állíótlag az Antifáknak elege van abból, hogy szidják őket is, hogy fehérek és hogy folyton a white guilt-ot nyomatják még nekik is...

twitter.com/mrandyngo/status/1383266019368570883

GABOR2 2021.05.03. 16:40:41

Ez bár nem elsején volt, hanem tán George Flyodos tárgyalásnál... mindegy volt, hogy elitélték a rendőrt, akkor is ment a rombolás.

Például egy múzeumot is megtámadtak és kiírták rá, hogy ... nincs többé történelem.

www.opb.org/article/2021/04/17/following-police-killing-widespread-violence-erupts-in-portland/

GABOR2 2021.05.03. 16:50:28

Itt van még egy példa rá, hogy tök mindegy mi volt az ítélet, rombolást akarnak így is úgy is.

A pósteren amit láttok a cikkben úgy hírdetik meg az eseményt, hogy tök mindegy mi lesz az ítélet, tüntetni kell és erőszakosnak kell lenniük; le készüljenek felvételek, ne legyenek "békéltetők", csak nyers düg, tombolás... vagyis nyilván bűncselekményeket fognak csinálni... de ez mehet nekik, mert baloladiak.

Egyébként meg Portland Demokrata polgármestere aki engedte a tombolást tavaly nyáron és azonkívűl, hogy elkölözött a családjával egy titkos helyre miután megpróbálták felgyűjtani a házát nem csinált semmit, most halálos üzeneteket kap a békés tüntetőktől, hogy mondjon le, ugyanis, csak ő és egy Antifa jelölt indul majd tán a választáson... és most megfenyegették, ha nem mond le és indul akkor megölik... az ő kis tavalyi kedvencei.

"FBI, Portland Police Bureau investigating death threat against Mayor"

www.opb.org/article/2021/04/30/fbi-portland-police-bureau-investigating-death-threat-against-mayor/

GABOR2 2021.05.03. 16:52:18

@csi szi: Ők szednék szét legjobban egymást, ha csak úgy a BLM ellen szólnának... Már nagynak kell lennie a feszkónak, hogy ki merjék írni a Twitterükre, amin szervezkednek.

GABOR2 2021.05.03. 17:07:49

További beteg dolgok...

Cégek sponzorálták ezeket a nyilvánosan kiállított műalkotásokat, amik... a tavalyi év fosztogatásairól szólnak.

Amint látjátok az első kép háttérében égő épületek és a jelzó... "Együtt" egy feketé öltözött alak mutatja, hogy erős...

twitter.com/mtracey/status/1386845600327643137

GABOR2 2021.05.03. 18:35:24

Ezt nézzétek... a CIA toborzó videója... ez... nagyon-nagyon beteg... Szó szerint a videóban mindenféle lelki bajjal és szexuális torzulással szereplő kisebbségi nő szerepel...

www.youtube.com/watch?v=AfikeK0S0SY

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.03. 19:31:24

Sötétvölgyben is zavargások voltak.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.03. 19:32:57

@csi szi: Egyre több olyan szóösszetételt érek meg tavaly óta, amiket előtte elgondolhatatlannak véltem. Az abszurd lett a hétköznapi.

2021.05.03. 20:14:36

egyre több helyre szeretnék, hogy kötelező legyen az oltás:
www.bitchute.com/video/K7o1m889bTXV/

2021.05.03. 21:53:22

az atv.hu-s oltással kapcsolatos tapasztalatokról szóló FB csoportban az egyik posztban valaki kiakadt, hogy miért törlik súlyos mellékhatásokról szóló posztokat...

több helyen láttam, hogy törlik a csoportokat..

orvosokatisztanlatasert.hu/oltasaldozatok-5-cikk/?fbclid=IwAR23j65sLmR93yYQ-FO3Oxq3mW5B7VwXf1a-im2CTIzUhf1u19DXX9ANIps

oltási "tapasztalatok":
www.facebook.com/T%C5%B0zzel-oltott-%C3%A9letek-107073494846217/photos/pcb.108629238023976/108627448024155/

GABOR2 2021.05.03. 22:20:09

@vodkasprite: Annyiban tudom egynémelyiket megerősíteni, hogy egyezik a saját storymmal...:

ujtechkor.blog.hu/2021/04/12/a_koronavirus_kaosz_folytatodik_sajat_story-val

GABOR2 2021.05.03. 23:15:04

@vodkasprite: A történetek közül láttam többen írták ezt a lezuhant véroxigén szintet.

Ismerősömél van ilyen, lezuhant 80-ra, de azt mondták biztos valami kis belső vérzése van, mert szed ilyen véralvadás gátlót. A dolog az oltás után jött elő...

2021.05.04. 08:35:10

maszk viselésről:
www.facebook.com/photo.php?fbid=3851134628273780&set=p.3851134628273780&type=3

van még egy pletyka, szintén FB kommentből. Most az a mondás, hogy csak védettségi igazolvánnyal mehetsz szállodába.., erre vonatkozó komment:
"Iparkamara a szállásadóknak küldte. Tegnap több szállást hívtam fel, ők tájékoztattak, hogy csak májusra érvényes. Jún. szabad mindenkinek."

félévente-évente oltás, mostmár nem csak összeesküvéselmélet, hanem gyakorlat (kezdő olvasók számára):
www.portfolio.hu/gazdasag/20210426/elethosszig-tarto-oltasi-program-mellett-ervelnek-az-innovativ-gyartok-480330?fbclid=IwAR3cW89XnJcXU4PmXtC79HWeuStnSqTAdNJ9kBG4_4RIETSg_SEMsgSk64Q

index.hu/techtud/egeszseg/2021/05/02/koronavirus-jarvany-tuskefeherje-citokinvihar-kiserleti-eger-gyulladas
nem pont ezt a tüskefehérjét gyártja le a szervezet az mRNS vakcinával? a "citokinvihar" kifejezést pedig azok a tudósok emlegetik, akik azt mondták, hogy emiatt fogsz könnyebben megbetegedni a következő szezonban egy náthától.

www.facebook.com/photo.php?fbid=292922595741152&set=p.292922595741152&type=3

www.facebook.com/photo.php?fbid=292922535741158&set=p.292922535741158&type=3

www.facebook.com/photo.php?fbid=292922665741145&set=p.292922665741145&type=3

Bankvezér_ 2021.05.04. 08:49:23

@vodkasprite: ma reggeli rettegéskeltő félelem propagandánkat olvashatjuk a fakenews agency és az orosz titkosszolgálat támogatásával.
A "két perc figyelem koldusok" hadserege támad a blogtérben.

Hallottátok, hogy a kenyér 200 celsius fokon sül és ez a hőmérséklet egy felnőtt embert pár másodperc alatt kivégez?

Deansdale 2021.05.04. 09:32:16

@R .: Minden fake news amit nem a fideszmédia közöl, ugye? :)

promo921 2021.05.04. 11:05:46

@R .: ez kizárt dolog, még élek, pedig tegnap hajat is szárítottam

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.05.04. 11:06:39

@vodkasprite: "félévente-évente oltás, mostmár nem csak összeesküvéselmélet, hanem gyakorlat (kezdő olvasók számára):"
És bizonyára teljesen véletlen, hogy a rendszeres oltás jóságát-szépségét egy gyógyszergyártók egyesületének igazgatója mondja. Egyébként meg csak a közvetlen környezetemben egy kezemen nem tudnám megszámolni hány embert vitt el idő előtt valamiféle daganatos megbetegedés. Talán a valóban fontos problémákkal kellene előbb foglalkozni nem a rendszeres kötelező oltásokkal. Meg azzal, hogy hulladék a kaja, mozgásszegény életmódban élnek az emberek, stb.
Már amúgy is iszonyú szemtelenek a gyógyszergyártók, most meg megszagolták a korlátlanul ömlő pénz lehetőségét és teljesen neki vannak vadulva.

Frederick2 2021.05.04. 11:44:53

@Deansdale: @don Fefinho: @csi szi: Szegényhülyevénfasz TGM hadjáratot indít az ATV ellen, ami szerinte orbánista szélsőjobboldali érdekek szolgája.

www.klubradio.hu/adasok/tgm-level-a-klubradionak-117627

TGM picit tetszeleg a demokrácia védelmezőjeként - miközben egy antidemokratikus fasztarisznya!

Már igazán bevonulhatna az öregek otthonába ez a vén szarkeverő patkány!

Deansdale 2021.05.04. 12:05:01

@Frederick2: "Már igazán bevonulhatna az öregek otthonába ez a vén szarkeverő patkány!"

Szívemből szóltál :)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.04. 15:47:55

@Sipi81: 这个穴居人今天刚刚接受了第二次疫苗接种,到目前为止,还没有明显的效果。

@Frederick2: TGM minden volt már, meg az ellenkezője is; régen valamikor megpróbáltam átrágni magam egy szövegén, igazi sokali halandzsa volt; erre a linkre még alszom egyet.

GABOR2 2021.05.05. 03:27:06

Deansdale ez segíti a nézetedet alátámasztani.

Valami olyasmi a történet, hogy egy tanár adott egy interjút amiben azt mondta, hogy rosszat tesz a gyerekeknek ez Critical race theory tanítás és ezért kirúgták.

De itt jön egy fordulat... aki kírúgatta nem tudta, hogy felveszik a beszédét, amiben egyetértett a kirúgott tanárral és azt mondta, hogy

az iskolák ma démonizálják a fehér embereket csak azért mert megszülettek, vagyhát... léteznek.

"Audio Shows Grace Church Head Teacher Admitting 'We're Demonizing White People for Being Born'"

www.newsweek.com/audio-shows-grace-church-head-teacher-admitting-were-demonizing-white-people-being-born-1585069

Na ilyenekről beszél Deansdale, hogy szépen készítik elő a fehérek "indokolt" kiírtását, ez egy nagy program, eltart talán egy-két generációig, hogy az emberek többsége teljesen normálisnak tartsa, hogy fehéreket öl. Lehet azon gyerekek fogják majd végrehajtani, akiknek az agyát éppen mossák.

Deansdale 2021.05.05. 08:00:17

@Bayaz: Én sajnos nem végeztem komoly oknyomozó munkát, de erős sejtésem hogy Fro-ban a tüntetések zöme az általad linkelt témához kapcsolódik, és milyen érdekes, hogy a mainstream sajtó mélyen hallgat az egészről (a "jobbos" is!), a vállaltan balos média meg úgy tálalja, hogy

> Leginkább az ellen tiltakoznak, hogy a kormány változtatni akar a munkanélkülieknek járó juttatások rendszerén, valamint gazdasági igazságosságot követeltek.

"Gazdasági igazságosságot", ja.

Borzasztóan félre ill. alul vagyunk tájékoztatva, Európa forrong, a sajtó meg kussol. Persze nem csak a miénk, gondolom globális utasítás, hogy a progresszívek elleni lázongásokról nem szabad tudósítani, mert még a végén máshol is vérszemet kapnak a csúnya gonosz őslakos fehér emberek.

Deansdale 2021.05.05. 08:18:37

Írországban a covid lezárások ellen tüntettek aznap:
www.bitchute.com/video/gfqbCNkVbMIB/

Frederick2 2021.05.05. 09:08:42

@Deansdale: Igaz, ejtettük a témát. Mivel figyelitek a médiát, talán hozzátok is eljutott a hír. Gulyás-ügy. Megy a levesbe.

hvg.hu/itthon/20210504_Gulyasugy_Felmentik_a_rasszista_kijelentesei_miatt_bepanaszolt_szegedi_egyetemi_oktatot

Bizonyítékok, hangfelvétel és társai, továbbra sincsenek. Bemondásra kivégezve. Éljen a jogállam - illúziója!

_Bubba4400 2021.05.05. 09:57:41

A mainstream médiának, azaz főleg a hazai Index/Telex/444 háromszögnek azóta nem hiszek el semmit egyáltalán amikor 2015 augusztus-szeptember körül megrohamozták az országot bevándorló barátaink. Emlékszem, rengeteg ismerősöm osztotta meg Facebookon a képeket a szíriai szétbombázott városokról "dehát emiatt menekülnek szegények, értsétek már meg" szövegekkel. Volt minden, közös muszlim szertartás a Keletinél a raszta G Ras vezényletében, a TASZ hasonlót csinált a II. János Pál pápa téren, a manjaw queen jogvédők üvöltve mondták hogy csak halal kaját adjanak ezeknek az áldott lelkeknek, a két svéd lány óriás pénzgyűjtési akciója a budapesti migránsok részére és így tovább. Aztán ugyanezek a baloldaliak csak pislogtak amikor 2015 novemberében összehangolt terrortámadás volt a franciáknál - természetesen a narratíva az volt, hogy nincs összefüggés a tömeges bevándorlóhullám és a mészárlás között.

Ugyanez a "nincs összefüggés" most nagyon ismerősen cseng az oltási halálozásokkal kapcsolatban.

Deansdale 2021.05.05. 12:18:27

@_Bubba4400: A modern progresszivizmus szükségessé tesz egyfajta szellemi torzulást a híveinél: szét kell szerelniük a világot egymástól független pillanatképek sorozatára, ahol nincs semmilyen ok-okozatiság, netán térbeli vagy időbeli összefüggések. Bármit megtehetünk ma, úgysem lesz hatással a holnapra, következményekben csak fasiszták hisznek. Ebből következően minden probléma váratlan és érthetetlen, a konkrét okok keresése pedig tilos - az egyetlen lehetséges ok a túl kevés progresszivizmus, az egyetlen lehetséges válasz pedig a több progresszivizmus.

Ezt amúgy a politikailag elvakult csőcseléknél még megérteném, de a libsiknél ez egész a csúcsig "kötelező", az újságíróktól az aktivistákon át a politikusokig, ugyanis máskülönben kisütné az agyukat a kognitív disszonancia, vagy szembesülniük kellene a saját - jobb szó híján - gonoszságukkal. Ha létezik az a fogalom, hogy "következmény", akkor ők az utolsó szálig hazaárulók ill. a nyugati civilizáció sírásói.

Tömeges iszlám migráció? Ugyan már, attól semmi nem változik Európában, mi vagy te, xenofób?

KalmanBlog 2021.05.05. 13:45:51

@vodkasprite: Ez kőkemény cucc. Van benne egy link egy tanulmányra: www.publish.csiro.au/WR/WR07041

"“Australian researchers described a virally spread immunocontraception, which hijacked the immune systems of infected animals—in this case a non-native mouse species in Australia—and prevented them from fertilizing offspring,” the article explains."

Mi van? Ez létezik? Létezhet?

Kezdek paranoiássá válni. Még jó hogy beoltották a tanárokat, legalább mielőtt újrakezdték a sulit, így talán nem az iskolákból fog elindulni az ötödik hullám.

2021.05.05. 14:13:09

@KalmanBlog: Jó reggelt kívánok. Üdv a későn ébredőknek :).

Deansdale 2021.05.05. 14:28:26

@KalmanBlog: Folyamatosan hallani ilyen pletykákat. Nem mellesleg ez egybecseng Gates barátunk régebbi "elszólásával" és a háttérhatalom feltételezett szándékával, úgyhogy számítok egy kellemetlen bejelentésre 2-3 év múlva, hogy "nem várt módon" az oltások ilyen-olyan úton terméketlenséget okoztak párszázmillió embernél.

Persze amikor már egy oltott ember közelében lenni is veszélyes, az egy nagyságrenddel durvább szint, dehát manapság már bármi lehetséges.

2021.05.05. 14:33:10

Akkor, ha jól értem, a Pfizer is beszámol róla, és elismeri, hogy a vakcinaszóródás jelenség létezik és megtörténik. Tömegével jelennek meg ezek az esetek a valóságban is (lásd 50-100 instaposzt). Elkészült az infowars cikk.

Erre a mainstream:
Gyorsan cáfolják a jelenséget, és hülyének állítják be, aki ezt elhiszi. Telexen is volt cikk, ami arról szólt, hogy mekkora idióta egy amerikai faszi, aki kijelentette, hogy oltottak nem mehetnek a boltjába, mert jópár kolléganője megbetegedett/felborult a ciklusa miután oltottakkal érintkeztek.

Nem lehet eldönteni, hogy most akkor valaki hamisított 100 insta üzenetet, vagy a média akarja eltusolni az ügyet. Majd kiderül.

2021.05.05. 14:50:58

Épp most teremtik meg az igényt az európai egységes oltásigazolványra, hiszen, akit külföldön oltottak, az nem kap magyar oltásigazolványt, így nem mehet állatkertbe pl. De majd milyen jó lesz, ha lesz egységes igazolvány. :)

Reactor 2021.05.05. 15:30:29

Még mindig fontosabb a magyar sajtónak a "LYáLY segítCSég, jön a vájrösz, óccsad befele magadat, me' mind meKhalunk" sláger pörgetése. Ők még nem unják ezt a gumicsontot. Hogy az emberek már nagyon, az kit érdekel.

2021.05.05. 16:24:21

ha tudnád hány milliárd forint megy el oltáskampányra.., akkor hamar rájössz, miért nem unják

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.05. 21:07:47

@vodkasprite:

- Majszoljon Papa!
- Jó, maj' szólok!

/Besenyő család, asztali jelenet

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.05. 21:14:20

@KalmanBlog: Ha ez igaz, akkor a gyerekek hazaviszik a szülőknek, bárki, ismétlem BÁRKI f̶e̶r̶t̶ő̶z̶ö̶t̶t̶ ̶l̶e̶h̶e̶t̶ be lehet oltva, még az is, akiről nem is gondolnád (senki nem ússza meg)!

2021.05.05. 21:27:35

@KalmanBlog: alapból hatalmas hülyeségnek tűnik valóban, de így, hogy van számos forrás, ami megerősíti a jelenséget, én azért figyelemmel kísérem :).

KalmanBlog 2021.05.06. 02:00:10

@vodkasprite: Amikor újrakezdődött a suli/ovi, úgy voltam vele, hogy miért ne mennének, már akartak találkozni a többiekkel. Viszont most kezdek aggódni, hogy nem lett volna szabad beengedni őket.

Ezen agyament elmélet szerint egyébként csak a tüskefehérje megy át sheddinggel, de nem maga a teljes folyamat tevődik át, tehát azt gondolom, hogy aki így kap az áldásból, az nem teljesen ugyanaz, mintha felvenné az oltást.

promo921 2021.05.06. 19:01:59

"A VÉDETTSÉGI IGAZOLVÁNNYAL NEM RENDELKEZŐKNEK AUGUSZTUSIG BIZTOSAN ÉRVÉNYBEN MARADNAK A KORLÁTOZÓ INTÉZKEDÉSEK."

"Döntés születhet arról is, hogy a védettségi igazolvány érvénytelenné váljon azoknál, akik nem adatják be maguknak a második oltást."

:) úgy látszik sokat csak a "kedvezmények" maitt oltattak egyet.

_Bubba4400 2021.05.07. 09:40:34

@promo921: Igen, néztem én is tegnap. Basszameg nekem is pontosan az volt a tervem hogy felveszek egyet a kínaiból aztán viszon'látás.

KalmanBlog 2021.05.07. 10:09:42

@_Bubba4400: Ne legyél hülye, bírd már ki ezt a nyarat. Be vagy sózva, vagy mi? Ha oltatod magad, azt nem lehet visszacsinálni. Ha nem oltatod magad, még bármikor meggondolhatod magad.

promo921 2021.05.07. 12:18:27

Valakit elküldessz magad helyett vértesztre, aki biztos fertőzött volt....

2021.05.07. 17:08:01

Van ugye az az elmélet, hogy az mRNS vakcinától legyengül az immunrendszer, és a következő hullámban az ezzel oltottak könnyebben megbetegszenek majd (a korábbi állatkísérlet eredményei alapján).

Mostmár hivatalosan is ezt az eredményt várják, persze a megvan már a fősodratú média magyarázata is erre, úgyhogy minden rendben van:

nuus.hu/eletmod/koronavirus/0506/sokkolo-de-igaz-a-kovetkezo-hullamban-az-oltottakkal-lesznek-tele-a-korhazak

2021.05.07. 17:16:55

A PCR teszt úgy működik, hogy mintavételt követően valamilyen eljárást több cikluson keresztül végrehajtanak. Ha kevés ciklust hajtanak végre, akkor nagy arányban hamis negatív eredményt kapunk, ha több ciklust hajtunk végre, akkor nagyobb arányban hamis pozitív eredményt kapunk (tehát a PCR teszt beállításával szabályozni lehet a pozitív végeredmény valószínűségét).

És akkor az új hír:
"Különféle szabályok vonatkoznak a PCR-vizsgálatra a korona meghatározására oltott és be nem oltott betegeknél
A Betegségellenőrzési és Megelőzési Központok megváltoztatták a PCR-vizsgálat szabályait, így az oltottak kisebb alószínűséggel fertőződnek meg, mint azok, akiket nem oltottak be. 40-ről 28-ra csökkentették a CT-értéket."
www.facebook.com/ebredes2017/posts/5401044409937196

2021.05.07. 17:41:35

Ugyanazt a rendszert akarják bevezetni, ami már Kínában bizonyított:
www.alternativhirek.com/2021/03/hatborzongato-microsoft-c0v1d-rendszert.html

csi szi 2021.05.07. 17:58:33

@vodkasprite: Csak a vakcinától, a vírustól nem gyengül le? Csak mert a cikk a vírusról szól, nem a vakcináról.
A kínai vakcinától is rettegtek, ami Tóta W. szerint "csak annyit ér, mint a vietnámi balzsam", vagy csak a többitől?

Mme.Brioche 2021.05.07. 18:12:10

@vodkasprite: szerintem ez nem arról a hullámról beszél, amit az állakísérleteken alapuló elméletek mondanak, itt ha jól értem csak azt írják, hogy azok az oltottak kerülnek majd kórházba, akik elsőnek kaptak belőle még december-januárban (zömében az oregek és gyengék), mert addigra gyengül bennük az oltás jelentette védettség. Mármint a "hivatalos" forrás szerint.

Magyarán csak egy harmadik oltást szükségességét kezdik szuggerálni a népekbe. Néhol emlegetik már hogy a jövőben akár évente-félévente újra kell majd oltogatni mindenkit, mert csak ideiglenes a hatása.

2021.05.07. 20:45:18

@csi szi: @Mme.Brioche: Igen, én kicsit túlbuzgón, a sorok között olvasva, és az elméletet beillesztve írtam ezt.

GABOR2 2021.05.08. 17:26:40

@vodkasprite: Én ugye már több mint egy hónapja hogy beszéltem a mentősökkel, akik azt megsélték, hogy aznap már 40 embert vittek be akik megkapták az oltást... pedig akkor még nem volt ez a dolog, hogy annyian vannak már, hogy csak azok lehetnek. Annyi minden bűzlik már ekörül a koronavírus körül.

promo921 2021.05.09. 20:39:05

"A betegek felvételének feltétele, hogy érvényes védettségi igazolvánnyal, a tervezett beavatkozást megelőző 48 órán belüli negatív PCR-teszt-eredménnyel és a műtét napján végzett negatív antigéngyorsteszttel rendelkezzenek – írta a miniszter."

apa kezdőőődik

_Bubba4400 2021.05.10. 18:56:50

A magyar sajtó most Karikó Manjaw Katalintól hangos, már Zoránnal együtt is interjúztatták.

KalmanBlog 2021.05.10. 19:19:55

@_Bubba4400: A kevélység bűnébe estek ezek a tudósok, akik most ezeket a szereket már a klinikai tesztek fázisában tömegesen használni akarják. Pedig még a gyógyszergyárak saját eddigi szabályai szerint sem kellene ilyet csinálni.

Ahhoz már igazi emberi nagyság kellene, hogy valaki létrehozzon egy új technológiát, majd ő maga figyelmeztesse az emberiséget arra, hogy nem kellene ész nélkül tömegesen használni.

Azért kicsit kíváncsi lennék rá, hogy hogyan beszél lehet, hogy valami műsort meghallgatok vele. Melyiket ajánlanátok, ha egyetlen Karikós videóra szánok időt?

_Bubba4400 2021.05.11. 11:56:18

Eközben az Indexen:

-> „Fáj a fejem, fáradt vagyok, és nagyon megijedtem. De azért élek” – mondta a Pfizerrel túladagolt olasz lány
A Corriere della Serra villáminterjút készített azzal a lánnyal, akinek véletlenül hatdózisnyi Pfizer-oltóanyagot adtak be.

Fáj a fejem, fáradt vagyok, és nagyon megijedtem. De azért élek

– mondta a 23 éves Virginia a hogylétére vonatkozó kérdésre válaszolva.

Azt is elmondta, hogy az orvosok azonnal rádöbbentek arra, hogy hibáztak, és ezt közölték vele. Épp ezért meg sem fordult a fejében, hogy feljelentést tesz az oltó orvos és az ápolónők ellen a hiba miatt, mivel szerinte bárki elkövethette volna azt.

Amennyiben azonban egészségügyi következményei lesznek a túladagolásnak, abban az esetben viszont valakinek vállalnia kell a jogi felelősséget a történtek miatt – figyelmeztetett.

Az orvosok egyébként még mindig nem tudják biztosan, hogy milyen következményei lehetnek a túladagolásnak, de az eddigi megfigyelések alatt nem tapasztaltak semmi rendkívülit.

A lány szerint még az is megtörténhet, hogy ismét be kell adatnia az oltást, mivel az orvosok szerint a túladagolás akár azt is eredményezheti, hogy egyáltalán nem képződnek antitestek a szervezetben.

Hozzátette: ha szükség lesz rá, akkor ismét beadatja az oltást – de akkor csak egy dózist vállal majd. <-

Az utolsó mondaton nagyon nevetek azóta is.

Deansdale 2021.05.11. 13:32:07

@Merész Vlagyimir: És ehhez vegyük hozzá, hogy már bejáratott oltási technológiák esetén volt kötelező ez a cirka 6 éves tesztidőszak, most meg egy eddig sosem próbált dolgot (mRNS) adnak gyakorlatilag tesztelés nélkül.

Most vagy az a helyzet, hogy a háttérben, titokban már régóta zajlanak kísérletek a coviddal ill. ezekkel a vakcinákkal, ami ugye vitathatatlanná tenné hogy ez egy komplex emberiségellenes összeesküvés... Vagy tényleg a semmiből kapták elő 6 hónap alatt ezeket a szarokat, amely esetben teljesen megőrült az emberiség, hogy egy 99,9% túlélési esélyű betegség ellen ilyen kísérleti stádiumban lévő vackokkal kezelteti magát. Sajnos ez az utóbbi verzió is elég erősen valószínűsít valamiféle összeesküvést, minimum a politika és a big pharma között.

De az a hülye akinek kétségei vannak, tudjuk :P

2021.05.11. 14:26:51

@_Bubba4400: "Épp ezért meg sem fordult a fejében, hogy feljelentést tesz az oltó orvos és az ápolónők ellen a hiba miatt, mivel szerinte bárki elkövethette volna azt." A sorok között némi szociális kondicionálást érzek. 2 év múlva simán azt mondják majd: "nem gondoltuk, hogy ez lesz." :)

Wildhunt 2021.05.12. 08:35:11

@R .: Az index fidesznáci lett!

csi szi 2021.05.12. 09:29:40

@Wildhunt: Puzsér a NER által befoglalt indexen?

_Bubba4400 2021.05.12. 09:57:32

Meglepődtem hogy az Index ezt viszont lehozta, bár a mosdatáson van a hangsúly, főleg a végén:

index.hu/kulfold/2021/05/12/atprogramozhatja-immunvalaszainkat-pfizer-vakcina-koronavirus-covid-19-oltoanyag-mrns/

Simán el tudom képzelni azt a forgatőkönyvet hogy pár év múlva itt lesz egy rakás ember egy sor megmagyarázhatatlan egészségügyi rendellenességgel.
Beteg: "Doktor úr, ez nem tán a 2021-ben kapott mRNS vakcina miatt van?"
Doktor: "Hát simán elképzelhető. De nézze a jó oldalát: a koronavírust legalább legyőztük!"

Wildhunt 2021.05.12. 11:43:05

@csi szi: az ATV után ez már fel sem tűnik.

2021.05.12. 13:37:23

Nekem egyik agyhalott haverom azt mondta, hogy ő azért választotta a Pfizert, mert az a modern, korszerű vakcina. Az fel se merült, hogy bevált, megbízható, korábban megismertet válasszon. Mintha csak egy új iphone-ról lenne szó :D Abból nekem is az új kell :)

2021.05.12. 14:22:54

Milyen érdekes, hogy az EU nem hosszabítja meg az Astra Zenecával a szerződést. Másnap már jöttek a cikkek, hogy a legjobb keverni a vakcinákat egymással. Nyilván.. aki megkapta az első Astra Zenecát, annak be kell majd valamit adni másodjára, harmadjára.

Frederick2 2021.05.12. 15:02:17

@csi szi: @Wildhunt: Puzsér bárhol megnyilatkozik, ha megfizetik. Egyetlen kikötése, hogy ragaszkodik az önálló véleményalkotáshoz. Szerintem ő még a Kuruc.Infó-nak is simán írna egy cikket, ha a szerkesztőség mélyen a zsebébe nyúl.

Jól megél a véleményvezérségből, nem?

Bayaz 2021.05.12. 15:53:56

@Wildhunt: @csi szi: egyébként az Index egészen elfogadható lap lett. Most is tele van bulvárral, helyesírási hibákkal meg néhány témában (pl. Fudan) érződik az elfogultságuk, de az ember általában véve nem érzi azt, hogy egy véleményt akarnak lenyomni a torkán újságírónak nevezett politikai aktivisták, mint a régi Indexnél.

Persze az ellenzéki sajtónál az ilyenek, mint a kormánypárti és anti-progresszív narratíva korrekt lehozása "fideszbérencségnek" számítanak...

Bayaz 2021.05.12. 15:54:31

@Bayaz: nem is véleményt, inkább ideológiacsomagot

GABOR2 2021.05.14. 22:33:50

Sziasztok! Vajon Portland polgármestere jól tette, hogy mindent megengedett tavaly a "békés tüntetőknek", szeretik őt az Antifások?

Biden valóban végrehajotta a világtörténelem legnagyobb adócsökkentését?

Mi lehet az oka, hogy a Trump alatt bevezetett elnöki hazugságvizsgáló rovatot megszüntette a Wahington Post?

Vajon Biden valóban túlteljesítette a progresszívek várakozásait?

Válaszok itt:

ujtechkor.blog.hu/2021/05/14/csalodast_csalodasra_halmoznak_a_progresszivek

2021.05.15. 10:49:01

Korona hírek:
- Ha koronavírusban halsz meg, akkor nem fizet a biztosító, mert világjárványra nem vonatkozik a biztosítás. Erre vonatkozólag láttam 2 db kommentet, ami megerősítette ezt.
- Ha egészségügyi kezelés következtében halsz meg, nem fizet a biztosító -> magyarán, ha az oltás következtében halsz meg, akkor nem fizet (ezt egy biztosítónak a feltételei között láttam), de szerencsére itthon még senki nem halt bele az oltásba...
- Vannak már biztosítók, ahol külön koronára lehet biztosítást kötni...

Állítólag a hivatalos kommunikáció szerint még senki nem halt meg az oltástól. Mondjuk láttam egy facebook posztot, ahol 1500 komment volt, kb minden harmadik oltás utáni pár napon belüli halálesetről szólt.

Közben készül a globális digitális igazolvány:
id2020.org/
áhh, biztos nem azért, amikről korábban olvastunk mindenféle elméletekben.

_Bubba4400 2021.05.15. 12:32:45

@vodkasprite: a protokoll az áldozatok számolásában olyasmi lehet, hogy aki korona-áldozat, az nagyjából mindenki aki meghal a kórházban mert nem kap megfelelõ ellátást, plusz azok, akiknek csak úgy felírják a zárójelentésére hogy COVID, még ha autóbalesetes is volt. És akkor óriásiak a számok, lehet rettegni.

Oltásáldozatok esetében ennek a fordítottja: ha valaki oltás után stroke-ban, infarktusban, bármiben hal meg, neki viszont ugyanezek a tünetek lehetnek megjelölve halálokként. Lásd: még most is rengetegen veszik fel az Astra Zeneca-t.

GABOR2 2021.05.15. 13:59:23

Matolcsyék rákaptak a jegybank finanszírozza az államot dologra. Könnyen lehet ezért lett hirtelen elég brutális az infláció; gyorsan ütemben vásárolja az állampapirokat mint a FED.

ujtechkor.blog.hu/2021/05/14/nehany_fontos_gazdasagi_tortenes

2021.05.15. 14:23:16

Nektek mi a véleményetek arról, hogy Klaus Schwab kibertámadásokkal riogat? Szerinte a kibertámadások által okozott károk túl fognak tenni a COVID-on. Eléggé átszellemülten adta elő a jóember:
www.facebook.com/ebredes2017/posts/5434262599948710

Nekem az a tippem, hogy a leállásoknak köszönhetően/ennek ürügyén fognak elszállni az árak + mégtöbb korlátozás/hiánygazdaság + digitális ID.

Attól félek, hogy annyira belelendültek a COVID-dal, hogy foggal körömmel ragaszkodnak az eddig elért "vívmányaikhoz", és még sok korlátozást szeretnének bevezetni. Év végéig sok minden ki fog derülni, azt hallottam egy ápoló ismerőstől, hogy szeptembertől a 4. hullámra rendezkednek be az egészségügyi intézmények.

Deansdale 2021.05.15. 16:00:00

@vodkasprite: Most az USA-ban elvileg egy ilyen kibertámadás miatt van komoly benzinhiány, áremelkedés és pánik, de az egésznek borzasztóan kamuszaga van, különsen így hogy a háttérhatalom csicskái is elkezdtek ilyesmivel riogatni.

2021.05.15. 16:27:14

Jóvan, akkor nálunk nem lesz gond, itthon még C64 vezérel mindent, azt meg nehéz netre kötni :)

GABOR2 2021.05.15. 16:47:33

@vodkasprite: Nem érhető el a tartalom.

Amúgy az én blogom pont a negatív technológiai trendekkel foglalkozik.

Külföldön is, de nálunk különösen nyomatják ezt a digitális ország koncepciót és csak a szépet és a jót akarják meglátni benne a vezetők.

Pedig a digitális ország= sebezhető ország. Még a leges-leges-legjobban védett helyekre is betörnek hackerek és ezen sohase segít a legújabb biztonsági programm meg ilyenek.

Pont ezért lesz zsákutca pl.Ipar 4.0 is. Egyszerűen ha neten lesz állandóan a termelés az okozott kár sokkal nagyobb lesz mint az állítólagos hatékonyság növekedésből származó haszon.

Ők ebben az Ipar 4.0-ban egy nyomásgyakorló eszközt is látnak amivel lehet majd zsarolni a kisebb orszgokat. Ez látszott abból is amit az amerikai nagykövet mondott Orbánnak, persze a ő kínaiktól féltett minket...

ujtechkor.blog.hu/2019/03/27/egy_apro_gonosz_elszolas_a_dolgok_valodi_sulyarol

A közlekedés is nem lehet autonóm, ha minden kocsit felhőbe akarnak rakni... márpedig az a terv.

És igen, ha minden digitális és netrekötött lesz, akkor az egészet összeomlaszthatják. Nem logikus, hogy az államok mindent digitálissá akarnak úgymond tenni és nem látják meg,hogy mennyire sérülékennyé tesznek mindent ezzel. Igen, lehet van egy ilyen nagy összeomlasztási terv... így lenne logikus a dolog. Ha viszont megtörténik sokan fognak meghalni.

KalmanBlog 2021.05.16. 01:27:15

@vodkasprite: > Ha koronavírusban halsz meg, akkor nem fizet a biztosító, mert világjárványra nem vonatkozik a biztosítás. Erre vonatkozólag láttam 2 db kommentet, ami megerősítette ezt.

Ez komoly? Ennek volna egy olyan hatása, hogy a rokonok foggal-körömmel azon lennének, hogy ne koronát írjanak a halál okára. Persze valószínűleg csak akkor szembesülnek ezzel a szabállyal, amikor már késő, és a halál oka már végleges.

Mi amúgy felvettünk babavárót, mivel úgyis akarunk legalább annyi gyereket, és hogy ha elpatkolok ne kelljen a feleségemnek kiköhögni egy tíz millát, ezért kötöttem egy életbiztosítást magamra. Ezekszerint feleslegesen, mert ha meghalok tuti kovid lesz az oka. Még egy ok, hogy ne patkoljak el :-)

GABOR2 2021.05.16. 14:41:05

@vodkasprite: Elvileg hamar vissza kellett volna állítani a rendszert, de nem történt meg; de azért talán hamarosan megfog, mert tán csak egy random zsarolóvírus igazából az egész.

Akkor majd meglátják, hogy felesleges volt ennyit tartalékolni drágán... miközben mások meg nem jutnak benzinhez.

GABOR2 2021.05.16. 14:41:38

@KalmanBlog: Vicces, mert sokan pont a vírus miatt gondolnak az egészre...

KalmanBlog 2021.05.17. 11:18:29

Egyébként Pozsonyi András is az oltakozást reklámozza:

888.hu/piszkostizenketto/kuruc-labanc-ujratoltve-4315590/

888.hu/piszkostizenketto/vilagmegvaltok-kozt-4312453/

Emlékszem régen is volt ilyen jellegű cikke, de akkor még a régi jól bevált kötelezőkről írt, nem ezekről a klinikai teszt fázisban lévő újakról.

Kellemetlen, mikor a régi hőseink is elesnek, de azért ki lehet bírni.

Mme.Brioche 2021.05.17. 12:46:52

@KalmanBlog: jaja, épp most volt vele egy beszégetésem a facebookján a kuruc-labanc cikke alatt, amiben megjegyeztem, hogy mennyire gáz, hogy minden jogos kérdést azonnal törölnek a vakcináról*, de végül törölte az egész posztot... (miután leírta, hogy a kérdésemben nem volt semmi sértő vagy aggresszív) (nem úgy mint akik lebalosproliztak, meg leidióta-oltáselleneztek a kommentekben)

*olyan kérdéseket tettem fel, hogy hogy lehet az például, hogy Szlávik úr meg Rusvai úr nyilvános tévéműsorokban percekig fejtegetik, hogy ez mekkora gyógyszerkísérlet, és hogy most "csak beadjuk, és majd meglátjuk mi fog történni", és hogy ezek után milyen adatokra hivatkozva jelentik ki olyan magabiztosan, hogy kismamáknak is biztonságos, meg hogy lehet az, hogy az eddigi évtizedes protokolokkal szemben ennél a szernél nincs semmilyen utánkövetés vagy előzetes tájékotztatás a betegeknek, hogy kísérleti szer, és milyen mellékhatásokra számíthatnak, hol jelenthetik be azokat stb.

KalmanBlog 2021.05.17. 13:23:32

@Mme.Brioche: Én ezt úgy értelmezem, hogy felhagyott a lázadással, és kényelmes kormánypárti állását választotta inkább. A régi témái közül párat még így is megtarthatott, úgyhogy nem annyira rossz kompromisszum ez neki.

Egyébként még csak kísérletnek se nagyon nevezném ami van, mert egy kísérletnek éppen az volna a lényege, hogy a lehető legtöbb megfigyelhető paramétert rögzítsük, hogy utólag kiértékelhető legyen mi történt. Most pedig még olyan egyszerű statisztika sincsen, hogy a kórházba kerültek/elhúnytak mekkora része oltott és mekkora nem. Pedig ezt elég alap dolog volna rögzíteni.

Gondolom tudtok róla, de azért belinkelem: orvosokatisztanlatasert.hu/demonstracio-az-emberi-jogokert-es-a-normalis-eletert/

"Budapest, Hősök tere, május 23. 12 óra.

Megmozdulás a normális életért, az egészségünkért, a megélhetésért, a jövőnkért, a szabadságunkért, az emberi jogainkért – mert május 23-tól már gyülekezni szabadon lehet!"

KalmanBlog 2021.05.17. 14:22:51

@GABOR2: Igen, veszélyeztetettnek gondolt családfőknek igencsak ésszerű lehetett volna biztosítást kötniük magukra. Gondolom nem lehetett olcsó egy korona általi halált/munkaképtelenséget is lefedő szerződés.

KalmanBlog 2021.05.17. 17:21:56

@Deansdale: Jól összezavarodtam ezektől a cikkektől, még a nevét is rosszul írtam. Bocsánatot kérek minden érintettől!

2021.05.17. 20:37:09

Ezt elsőre hatalmas faszságnak gondoltam, másodjára is, de kezdem elhinni :D
www.facebook.com/ebredes2017/videos/304441814523967/

2021.05.17. 20:46:48

Amúgy persze millió nem mágneses oka is lehet annak, hogy megtapad a mágnes vagy bármi a karon. Pl nedvesség a mágnes és a kar között, vagy épp olyan szögben teszik oda, hogy nem csúszik le. Mindesetre aki szereti az X-aktákat, annak jó csemege ez a videó :)

KalmanBlog 2021.05.17. 22:29:05

@vodkasprite: Mint tudományt szerető ember szívesen letesztelném magam is, de csak ezért nem oltatnám be magam a 666-os vakcinával...

Akit ismerek és vakcinál, az már régebben túl van rajta, vagy önkaranténozik, nem lehet mágnessel a közelébe menni. Meg azt sem ártana tudni, hogy ez melyik cinára vonatkozik, ne mágnesezzük feleslegesen a kínaiakat, ha ez csak mRNA.

Marad a netes videók nézegetése, és töprengés, hogy WTF? Valaki csinált ennyi fake-et, vagy ez a jelenség is létezik? Talán soha nem fogjuk megtudni...

Mme.Brioche 2021.05.17. 22:41:57

@KalmanBlog: holnap reggel azonnal felhívom az apukámat! Pfizer x2, sajnos... őt bedarálta a propaganda, de holnap megkérem csapja magára az egyik hűtőmágnest, hogy borg-e lett.

KalmanBlog 2021.05.17. 23:16:46

@Mme.Brioche: Ha nem működik erős földfém mágnessel is érdemes kipróbálni, mert lehet, hogy létezik a hatás, de gyenge.

KalmanBlog 2021.05.17. 23:25:32

Ez is érdekes hír férfijogi szempontból: 444.hu/2021/05/17/ader-kegyelmet-adott-a-bantalmazo-ferjet-megkeselo-asszonynak

Képzeljük el fordítva, hogy valaki halálra késeli a feleségét, fog-e Áder kegyelmet adni neki?

yotta 2021.05.17. 23:53:52

@KalmanBlog:
"Azért kicsit kíváncsi lennék rá, hogy hogyan beszél lehet, hogy valami műsort meghallgatok vele. Melyiket ajánlanátok, ha egyetlen Karikós videóra szánok időt?"

Ezt: www.youtube.com/watch?v=iJisRE5BwXo ;ha ebből nem ismered meg mélyebben, akkor semmiből...

yotta 2021.05.18. 00:23:27

@KalmanBlog: "Egyébként még csak kísérletnek se nagyon nevezném ami van"

Azért nem árt, ha több oldalról is megvilágítható egy kérdés: www.youtube.com/watch?v=U31Sjrk-BGA - 13:50-től 2-3 percet szánj arra, hogy meghallgatod Karikót arról a "kísérletről"...

(Nem propagálom a Pfizert - ha esetleg úgy tűnne - én Sinofarmot kértem és kaptam, maradok a jó "öreg" megszokott technológiánál.)

KalmanBlog 2021.05.18. 07:43:40

@yotta: Meghallgattam ezt a 3 percet. Nem értem, hogy az adatgyűjtés hiányát hogyan oldja meg, hogy kb 200 embernek már adtak hasonlót influenza ellen? (Ezt mondta az általad linkeltben.)

Az MTA-s előadását is meghallgattam. Karikó nekem őszinte tudósnak tűnik, még az is lehet, hogy jó a szakmájában. De ettől még egy ennyire új dolgot ennyire rövid tesztelés után tömegeken kipróbálni veszélyes szerintem.

Frederick2 2021.05.18. 09:23:38

@Deansdale: Ez a Schiffer is tud baromságokat mondani.

mandiner.hu/cikk/20210518_schiffer_karacsony_angoljarol_kepmutato_az_egesz_kampany

„Mindenki pontosan tudja, hogy aki nem felső-középosztálybeli családba született, vagy nem keverte be magát a felső-középosztályba – klasszikust idézve – a szerencsének, a jó Istennek és Orbán Viktornak köszönhetően, annak nem biztos, hogy megvan a lehetősége arra, hogy rendes nyelvtudással vértezze fel magát”

Magyarán: XY akkor fogja elsajátítani elfogadhatóan az angol nyelvet, ha a felső-középosztály tagja, mert akkor van pénze angol nyelvi kurzuson elsajátítani az angol nyelvet.

Aha, persze!

Számos vendéglátós és építőipari szakmunkás ismerősöm van, aki kiment külföldre, és részben a kommunikáció, részben önképzés révén megtanulta a német vagy angol nyelvet. Sima melósok, öntanulás révén. Nem kellett ehhez felső-középosztálybeli hovatartozás.

Sajnos Schiffer is, mint oly sokan a baloldalon, eléggé elidegenedtek az egyszerű melós emberektől. Az külön pikantéria, hogy Schiffer is úgy ostorozza a felső-középosztályt, hogy maga is annak a tagja.

yotta 2021.05.18. 11:20:13

@KalmanBlog: "Nem értem, hogy az adatgyűjtés hiányát hogyan oldja meg, hogy kb 200 embernek már adtak hasonlót influenza ellen?"

Azért linkeltem be neked, mert korábban, mintha azt mondtad volna, hogy műszaki embör vagy egyedüliként ezen a blogon; én pedig úgy vélem, hogy a műszaki beállítódás sokkal bátrabbá tesz (magamat is beleértve) egy olyan érvsort magamévá tenni azokkal szemben, akik azt mondják, ó, hát az mRNS módszer teljességgel új és ismeretlen - ha a például megértem a Karikó féle magyarázatot. A történetből kirajzolódik, nem is új a módszer, mert az mRNS alkalmazás 10-12 éves, csak a módosított mRNS beavatkozás két éves, ami szerinte csekély változás az előbbihez képest.

Egyébként a videó további részében többször is szóba kerül az mRNS technológia és a kutatás néhány kulissza titka, akár tanulási szándékkal is érdemes végighallgatni (meg a végén a hülye kérdéseket is)

KalmanBlog 2021.05.18. 11:47:11

@yotta: > műszaki embör vagy egyedüliként ezen a blogon

Azt nem mondtam, hogy egyedüliként vagyok műszaki ember, csak azt hogy műszaki ember vagyok. Bármikor előállhat bárki azzal, hogy ő is műszaki embör :-)

A bátorságommal nincsen semmi probléma, eleve azzal a módszerrel ismerem meg a világot, hogy egész elméletrendszereket hajlandó és képes vagyok hipotetikusan elfogadni, és abból a logikából nézni a világot - átmenetileg. A következtetéseket is levonom abból a nézőpontból. Végül a különböző elméletek következtetéseit összevetem a tapasztalataimmal, és ezek alapján döntöm el, hogy melyiket tartom igaznak. Aztán a későbbi tapasztalataim alapján frissítem az elméletek értékelését is.

Ennek meg van az az előnye, hogy emulálom a másik oldal gondolkodását is, pontosan értem, hogy mit miért gondol, illetve emiatt látom azt is, hogy a "mi" érveinket miért nem fogadják el.

A jelenlegi tapasztalataim alapján az egészség kérdésében a modern orvostudomány eredményei tudományosan nagyon érdekesek azonban sokkal többet lehet elérni az ember természetéhez való igazodással (lásd paleo elvek) az életmódunkban (pl: táplálkozás, mozgás, napozás, tisztálkodás, alvás, stb). Azok a szakemberek, akik ezeket a területet elhanyagolják, de ezzel szemben mindenféle komoly mellékhatásokkal bíró szereket ajánlanak, azok számomra sarlatánok. Mivel a működő és rossz mellékhatás nélküli módszereket ignorálják. Még akkor is sarlatánok az orvoslás tekintetében, ha egyébként a saját szűk szakterületükön zseniális tudásuk van.

A konkrét ügyben továbbra is azt tudom csak mondani, hogy szerintem Karikó egy lelekes kutató, aki nagyon örül a játékszerének, amivel játszik, és annak is örül, hogy végre "jóra tudja használni az emberiség". Én pedig óvatosságra intenék mindenkit, hogy egészség kérdéskörben az eddigi standard nagyságrendileg 10 éves utánkövetés is valójában túl rövid volt, és nemhogy ennek a folyamatnak a rövidítése volna indokolt, hanem éppenséggel a standard további emelése.

Tudtommal jelenleg szinte semmilyen utánkövetés nincsen, például a szerintem minimálisan szükséges statisztikák sem készültek el (halálozás vs vakcináltság). Márpedig a meglévő statisztikákat nézve nagyon is szükséges volna egy ilyen adathalmaz ahhoz, hogy a kellemetlen gondolatokat el tudjuk hessegetni.

Ezekben a dolgokban a felelősség természetesen nem egyedül Karikót terheli, azonban mivel hirtelen sztár lett, ezért van felelőssége abban, hogy erre a veszélyre nem hívja fel a figyelmet!

GABOR2 2021.05.18. 15:33:17

@Frederick2: Szerintem ki se kell menni, elég ha a gépen szórakozik az ember. Filmek, videójátékok... ezekből ha érdekel a story mind nagyon sokat tanulhatsz szókincset, szófordulatot, a nyelvtanja az angolnak meg nagyon könnyű... a legnagyobb részben.

GABOR2 2021.05.19. 01:42:29

Egy újabb fehér férfit kizáró történet:

"The Jim Henson Company Issues Audition Call For “Inclusive” Puppeteering Workshop Excluding Straight White Males"

boundingintocomics.com/2021/05/17/the-jim-henson-company-issues-audition-call-for-inclusive-puppeteering-workshop-excluding-straight-white-males/

GABOR2 2021.05.19. 03:52:45

Az ügyvéd fickó akinek a házához betörtek a BLM-esek és fegyverrel védte a házát, egy szimbólum lett és most bejelentette, hogy politikai pályára lép:

www.youtube.com/watch?v=71R-vhQA5ho

Deansdale 2021.05.19. 08:38:22

@GABOR2: Az a gáz, hogy ezt az egészet szavazással már nem lehet visszacsinálni vagy megjavítani. A háttérhatalommal nem tud mit kezdeni egyetlen politikus sem.

Persze megértem a csókát, meg azokat is akik rá szavaznak, de aki ettől a problémák megoldását reméli az sajnos csalódni fog.

KalmanBlog 2021.05.19. 09:02:22

@GABOR2: Miből lesz a cserebogár? :-) Drukkolok neki.

-JzK- 2021.05.19. 12:51:42

hvg.hu/gazdasag/20210519_Mikor_engedelyezi_az_Europai_Gyogyszerugynokseg_a_Szputnyikot

"az Európai Gyógyszerügynökségben profi szakemberek dolgoznak, akik nagyon alaposan vizsgálódnak. Elmesélte, hogy az EMA egyik francia tagja csak egy pillantást vetett egy gyógyszergyár laboreredményeire, és már sétált is ki onnan. "Ezek mind hamis adatok" – indokolta villámgyors távozását."

Valóban nagyon profik ezek, hogy egy szempillantás alatt meg tudják állapítani, hogy mi a valóság :D

GABOR2 2021.05.19. 13:16:38

@Deansdale: Amúgy ő egy dúsgazdag ügyvéd... simán lehet, hogy a háttérhatalommal van, csak... így alakult; védte a sajátját és az életét. Aztán a háttérhatalmasok azt mondták, hogy ezt tök jól ki lehetne aknázni... indulj politikusnak.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.05.19. 23:57:52

@Frederick2: Ez tényleg butaság, de ettől függetlenül szerintem ez a Karácsony-angol dolog már eléggé túl van tolva a kormányközeli médiában. Ráadásul könnyen lehet hogy egyszer még visszaüt a dolog. Egyébként Tarlós se tudott angolul, persze ő nem akart miniszterelnök lenni.

GABOR2 2021.05.20. 03:13:04

Itt egy ilyen kis aprócska tipikus nyugati hír.

A Blizzard aktív játékosainak száma egy év alatt 5 millióval csökkent... A "pandémia" alatt, amikor is mindenki otthon van és csomó egyéb számítógépes szórakozásé meg meredeken nőt.

Vajon hogyan kezelik ezt a problémát a cégnél? Nos... valódi atombombát dobtak le...

Az egyik klasszikus karakter mostantól... transgender lett.

Tuti ezen hiány miatt zuhan a játékos szám... úgyhogy megoldották a problémát...

"As Monthly Active Users For Blizzard Decline In The Millions, World Of Warcraft Reveals Classic Character Is Transgender"

boundingintocomics.com/2021/05/17/as-monthly-active-users-for-blizzard-decline-in-the-millions-world-of-warcraft-reveals-classic-character-is-transgender/

Frederick2 2021.05.20. 07:22:56

@Sipi81:

1, Hallottam olyat is, hogy Szijjártó angolja jobb, mint Orbáné; hogy míg jobb, ha van Orbán mellett egy tolmács, addig Szijjártónál nem probléma, ha nem jut mellé tolmács. (Az esetek többségében persze kap tolmácsot Szijjártó is.) Nekem az ilyesféle híresztelésekből az jön le, hogy Szijjártónak jobb az angol nyelvtudása, mint egy Karácsonynak és egy Orbánnak. Van egy remek képessége, amivel boldogul: az angol nyelvtudás. Persze, a nyelvtudás, az, hogy valaki beszél idegen nyelveket, tiszteletre méltó. De ez semmit nem mond el, hogy most ő morálisan milyen ember. Faszán beszéli az angolt, és kész!

2, Nem tudom, mit szaroznak ennyit Karácsonnyal. Vegyék meg, és meg van oldva a dolog! Az egész emberen látszik, hogy nincsenek politikai elvei, egyedül a hatalom, a pénz és a karrier érdekli. A NER kérjen tőle egy árajánlatot, aztán bólintson rá. Van az a magas összeg, amiért Karácsony felfedezi magában az "Isten, haza, család" érzését. Egy biztos: a maga módján élvezi, hogy ilyen nagy figyelmet kapott az amúgy dögunalmas személye.

Frederick2 2021.05.20. 07:24:01

@Sipi81: Ja, arról nem is beszélek, hogy szerintem a FIDESZ is tele van olyan politikussal, akinek se nyelvvizsgája, se nyelvtudása.

KalmanBlog 2021.05.20. 08:57:30

@GABOR2: Emlékszem írtad, hogy majd el fogjuk ajándékozni a drágán vett vakcinákat szerinted. Na jó, de mit csináljunk a túlárazott lélegeztetőgépekkel, amik állítólag nem is túl használhatóak, nincs hozzá képzett személyzet és baromi drága volt tárolni őket?

index.hu/kulfold/2021/05/20/palesztina-lelegeztetogep-magyar-kozlony-orban-viktor-szijjarto-peter-pinter-sandor-betlehem-koronavirus/

"A magyar kormány lélegeztetőgépek tulajdonjogának ingyenes átruházásáról döntött a palesztin Szent Család Kórház, valamint a Betlehemi Arab Rehabilitációért Társaság (Bethlehem Arab Society for Rehabilitation) számára – derül ki a szerda esti Magyar Közlönyből."

Nesze sánta, itt egy púp! :-)

csi szi 2021.05.20. 10:25:32

@Sipi81: Abszolút kontraproduktív ezekkel támadni ezt a szánalomhegy Karácsonyt, csak megsajnálják a végén.

KalmanBlog 2021.05.20. 11:47:36

@csi szi: Ráadásul a szavazók többsége sem beszél rendesen angolul, könnyű lesz ebben Karácsonnyal együttérezni.

GABOR2 2021.05.20. 13:39:49

@KalmanBlog: Igen, a népi együttérzés, de... azért itt mégiscsak arról van szó, hogy egy miniszterelnök jelölt nem tud normálisan angolul. Azért az tényleg gáz.

Bár az angol tudás az olyan tud lenni, hogy rengeteg mindent már megértesz, de beszélni mégse tudod olyan folyékonyan, mint ahogy megérted amit mondanak.

Gergővel is lehet ez van, hogy csomó mindent ért, de nem volt az agya arra kondicionálva, hogy hirtelen, azonnal válaszoljon és ilyenkor leblokkol.

Valós interakciók kellenének neki, nemcsak könyvek, vagy mondjuk filmek nézése...

De én mondjuk egyáltalán nem szeretném őt miniszterelnöknek, úgyhogy felőlem ne is tudjon angolul...

GABOR2 2021.05.20. 13:40:24

@Frederick2: Megszállták őket is SJW-k, erre vannak elég egyértelmű jelek.

GABOR2 2021.05.20. 13:46:44

@KalmanBlog: Sőt mostmár mi fogjuk tán ellátni az összes külföldön élő magyart... Nem ám az ország aminek hivatalosan állampolgára.

Kíváncsi vagyok mikor szakad el a cérna és lesz kötelező.

Vagy Orbán úgy dönt, hogy látja, hogy ennyi volt, de még legyen meg a 5 millió és akkor bejelenti, hogy ennyi elég és nem tűz ki új célt... ami úgyse lenne meg, legalábbis gyorsan nem.

Meg mostmár arról beszélnek, hogy legyen ez évene... ez tényleg mehet majd évekig? Le fogják váltani azokat a politikusokat akik nem fognak leszakadni a témáról.

Bár amerikában most sírnak a progresszívek, hogy eddig tök jól automatikusan belőtték, hogy ki "Trumpista", mert aki maszkot nem húz az az; most viszont a tudomány által megtámogatott szövetségi ajánlás azt mondja, hogy akik oltottak ne hordjanak maszkot és belepusztulnak ebbe valósággal, nem fogadják el... a tudomány álláspontját és továbbra is kötelezőnek írják elő helyileg.

Tényleg elmebetegség szintjét éri el amit néhányan, pl. televíziós bemondók mondtak a témában... Pl. valami olyasmi, hogy úgy érzi, hogy elpusztítják részben az identitását, ha azt kérik, ne hordjon tovább maszkot... ez tette őt, nem is tudom... felsőbbrendűvé... és hogy jaj ezt most elvennék tőle, nem engedi.

Tiszta elmebaj...

KalmanBlog 2021.05.20. 14:14:16

@GABOR2: imgflip.com/i/5a9pdp

Én már mintha hallottam volna emlegetni a 6 milliót is. Ha azt is elérjük, akkor a beoltottak már majdnem annyira szabadok lesznek, mintha emberek lennének. LOL

KalmanBlog 2021.05.20. 14:57:48

"Müller Cecília: Hétfőtől szabad a látogatás a kórházakban"

"A látogatás feltétele a védettségi igazolvány."

index.hu/belfold/2021/05/20/koronavirus-operativ-torzs-muller-cecilia-gal-kristof-jarvany-covid-19-egeszsegugy-korhaz-latogatasi-tilalom/

Most akkor szabad a látogatás, vagy nem?

GABOR2 2021.05.20. 15:12:17

@KalmanBlog: Én már hallottam 1000+1 verziót; ami számít az amit Orbán kimond a rádióban.

Frederick2 2021.05.20. 15:56:10

@GABOR2: @Deansdale: Komolyan, nektek az egyetlen problémátok a Blizzarddal, hogy nyomatják benne az SJW-politikát? Ha nem lenne a cégen belül SJW, akkor a mikrotranzakciók rendben lennének? Bobby Kotick üzletpolitikája, SJW-elem nélkül, teljesen elfogadható lenne? Az, hogy ma már a Blizzard kizárólagos célja az egyre nagyobb profitmaximalizálás, úgy, hogy köben nem tesz le az asztalra egyetlen értékelhető videójátékot sem, az nem gond?

Deansdale 2021.05.20. 16:14:49

@KalmanBlog: "Ha azt is elérjük, akkor a beoltottak már majdnem annyira szabadok lesznek, mintha emberek lennének. LOL"

LOL indeed...

GABOR2 2021.05.20. 17:49:53

@Frederick2: Nekem azért nem, mert nem játszok a játékaival. A mikcrotranzakció rendben van, ha amúgy nem kell fizetni egy játékért... náluk viszont kell, úgyhogy nincs rendben.

Az sincs rendben, hogy a Dibalo játék úgy készül mint a csiga. Azzal lehet játszanék, ott azt igérték lesz microtranzakció, de nem fogja a játékban haladást befolyásolni.

KalmanBlog 2021.05.20. 19:51:10

@Frederick2: Én sem játszottam egyik játékukkal sem, számomra a műfaj eléggé érdektelen volt eleve.

A mikrotranzakciókat én is utálom, nem tudnék jó érzéssel játszani úgy, hogy folyamatosan ezért meg azért fizetek. Ahogy egy vidámparkban csúszdaparkban is sokkal felhőtlenebbül szórakozik az ember, ha előre be van fizetve a "végtelen" játék. Azon az áron is, ha előre drágább. Nem is fizettem még egyetlen játékban sem semmiért, és ha muszáj lenne, akkor inkább abbahagynám. A játék-béli lelkiállapot nem alkalmas arra, hogy az ember a valódi pénzével rendelkezzen.

De ha végig lehet tolni a játékot mikrotranzakció nélkül, akkor nem zavarna a benne lévő lehetőség. Azt hiszem valamelyik játékban már találkoztam ilyennel, de annyira eszembe sem jutott beletenni pénzt, hogy azt sem tudom miben és mit lehetett volna venni. Talán valamelyik Tomb Raider volt?

GABOR2 2021.05.20. 20:05:54

@KalmanBlog: A Starcrafttal játszottam... de az se ma volt. A Blizzard szeret valamit ezer évig készíteni, aztán ezer évig fejni; nem véve figyelembe, hogy már ezer éves a játéka és olyan áron adja, mintha csak ma jött volna ki.

A másik meg ugye ők már ezer éve csinálják ezt a fizess állanódan a játékért, hogy játszass dolgot.

Mire is emlékeztet ez, fizess újra ugyanazért, őrökké.... felhő!!!

És az ilyen helyek ideálisak az SJW-knek, mert nem kell semmi újat létrehozniuk ami kell a piacnak, hanem a meglevőért kéne újra és újra fizetni.

Node itt előáll az a helyzet, hogy millió számra lépnek le a megfejelendő felhasználók... ebből baj lesz. Az SJW-k semmit se fognak kitalálni ami működne és lesz@rják, hogy egyre sz@rabbak a bevételek... máshol se érdekli őket.

Talán még vannak ott a régiek közül, akik ki tudnak találni valamit... ami működik is majd...

GABOR2 2021.05.20. 20:07:17

@GABOR2: A meglevő ügyfelek mégjobb megfejése csak gyorsítani a fogja a lelépésüket.

GABOR2 2021.05.20. 20:08:35

@KalmanBlog: Én is volt, hogy úgy mentem bele egy MMO-ba, hogy nem költök, illetve max. csak ennyit és ennyit... és nem sikerült. Hatalmas élményt adott, de ha valaki annó meg tudta volna mutatni, hogy mennyit is költök rá, akkor sohase vágok bele...

GABOR2 2021.05.20. 21:14:07

Sziasztok itt van egy írásom a digitális egészségügy egy újabb súlyos kudarcáról:

ujtechkor.blog.hu/2021/05/20/digitalis_egeszsegugy_hoskodes_az_eleteddel

Itt pedig a kultúrháború finanszírozásáról egy különszám:

ujtechkor.blog.hu/2021/05/20/kulturhaborus_tortenesek_kulonkiadas_196

Deansdale 2021.05.20. 21:35:05

@KalmanBlog: Én annyiban tartom szerencsésnek a mikrotr. modellt, hogy elkezdhetek valamivel ingyen játszani, és ha tartósan jó a játékélmény akkor fizetek a fejlesztőknek. Van amikor megérdemlik :) Egyes cégek túltolják, de ezt általában lehet tudni előre.

2021.05.20. 22:50:42

www.facebook.com/VilagHelyzete/videos/337956964348964

Közben 17 éves beoltott is meghalt, többen fiatalok rosszul vannak az oltástól itthon. Továbbra is jönnek a halálozásokról, nem múló fejfájásról, magas vérnyomásról, izületi problémákról, kiütésekről szóló hírek a FB csoportokban.
Egyre több helyre kötelező az oltás, pl csak oltott szülők kísérhetik be a gyereküket az oviba, egyetemi vizsgára csak oltott mehet, kb mindenhol próbálják kierőszakolni a háttérben, hogy muszáj legyen beoltanod magad. Munkáltató elbocsát, ha nem oltatod be magad.
Van olyan falu, ahol a háziorvos próbál rávenni minden lakót, hogy oltassa be magát. Állítólag fejpénzt kapnak az oltottak után (kb 4-en írták, hogy ez így van, de azért nem venném készpénznek). Van olyan háziorvos, aki hallani sem akar arról, hogy valaki el akarja halasztani az oltást.

Van olyan "agyhalott" is, aki jelentkezett oltásra, majd meggondolta magát, és nem jelent meg a oltási ponton. Felhívták, hogy hol a picsában van, erre odament, és beoltotta magát.

Épül nemsokára a magyar oltóanyag gyár, minden arra utal, hogy hosszútávra terveznek. Orbán is azt mondta, hogy egy régebbi videóban, amikor egy mobilkórházat szemléz, hogy nagyon jó, hogy van nekünk egy ilyen, merthogy a járványok kora következik most. Szijártó is nagyon készül az új világrendre. Biztos izgi beszélgetés volt a Rotschildéknál.

Ez volt a kedvenc videóm:
www.facebook.com/groups/1324966224553103/permalink/1362899594093099

2021.05.20. 23:10:15

Közvélemény kutató cég szerint a magyarok 61%-a nem akar oltani, ez ellentmond a kormány számainak. Közben végtelen pénz megy el az oltáskampányra.

www.facebook.com/photo.php?fbid=2181970165273712&set=p.2181970165273712&type=3

ingyen mozi:
www.facebook.com/photo?fbid=4109121525797856&set=gm.1359278511121874

A magyar kormány a "demográfiai változásoknak" köszönhetően 44 milliárddal kevesebb kifizetendő nyugdíjra számít 2022-ben.

Ha bedurvul a járvány, lesz hová pakolni az oltáselleneseket:
www.facebook.com/photo?fbid=529179884762595&set=pcb.1362672147449177

"Hotel szabályzat. Oltással mehetsz és ehetsz az éttermükben is. Oltás nélkül is mehetsz, ha üzleti utazó vagy és ehetsz az éttermükben is, amíg ott laksz..."

Karikó elmondta, hogy kínaiak küldték a DNS szekvenciát digitálisan, ők nem izolálták a vírust:
www.facebook.com/groups/1324966224553103/permalink/1360225577693834

KalmanBlog 2021.05.20. 23:53:19

@vodkasprite: Nagy része "Sajnos ez a tartalom jelenleg nem érhető el." De azért így is sejtem mit láttam volna.

> Ha bedurvul a járvány, lesz hová pakolni az oltáselleneseket:
Emögött milyen kép lett volna?

> Karikó elmondta, hogy kínaiak küldték a DNS szekvenciát digitálisan, ők nem izolálták a vírust:

Szerintem ez is csak csoporton belüli link. Ez érdekes lehet továbbításra.

KalmanBlog 2021.05.21. 00:02:00

@GABOR2: Hamarabb jött az adagom, mint ahogy számítottam rá. Még egész magas a bullshit vérszintem, nem esett le az előzők után :-) Vigyázz, mert csak felfokozod a függésemet, aztán durvábbak lesznek a tüneteim amikor többet lustálkodsz!

GABOR2 2021.05.21. 01:36:23

Ez a külömbség a nyugati érzékenyített gondolkozás és az izraeliek gondolkozása között ( bár a nyugatot ugye a fajtársaik érzékenyítik sokszor ):

www.youtube.com/watch?v=TZMGbFnl54o

GABOR2 2021.05.21. 01:51:30

A blog.hu valamiért nem engdete át a hosszú szöveget kiragadott részletekkel.

Úgyhogy itt van egybe:

www.youtube.com/watch?v=1e_dbsVQrk4

Arany arról, hogyan gondolkoznak a zsidók Izraelben... Hát nem éppen befogadó, diverziátás kedvelő, toleráns népség...

GABOR2 2021.05.21. 01:52:13

@GABOR2: Ja az elejétől nézzétek majd.

Frederick2 2021.05.21. 06:06:12

@Deansdale:

"Én annyiban tartom szerencsésnek a mikrotr. modellt, hogy elkezdhetek valamivel ingyen játszani, és ha tartósan jó a játékélmény akkor fizetek a fejlesztőknek."

Mondjuk én nem szeretem... de ilyen a Genshin Impact. Ingyen letölthető, ingyen játszható; vannak benne miktotranzakciók, amik révén anyagilag támogathatod a fejlesztőket és a készítőket.

Ugyanez a "szegény ember Overwatch-a", a Paladins.

GABOR2 2021.05.21. 07:35:15

Szavak amik nyugaton sohase hangozhatnának el, Izraelben mindennaposak:

youtu.be/1e_dbsVQrk4?t=187

youtu.be/1e_dbsVQrk4?t=243

youtu.be/1e_dbsVQrk4?t=256

youtu.be/1e_dbsVQrk4?t=272

youtu.be/1e_dbsVQrk4?t=768

youtu.be/1e_dbsVQrk4

Ó ha ennek a tizede elhangzana egy nyugati országban... Ezek a zsidók otthon a tökéletes ellentétei annak amit nyomatnak mindenki másnak a Nyugaton.

KalmanBlog 2021.05.21. 08:53:47

@vodkasprite: > Közvélemény kutató cég szerint a magyarok 61%-a nem akar oltani, ez ellentmond a kormány számainak.

Ez azért is érdekes, mert nagyjából ennyien már most be vannak oltva, ugye majdnem 5M-nél vagyunk úgy hogy a gyerekeket még el sem kezdték. (Kivéve, ha esetleg a 15M magyar nemzetiségűről van szó, és nem csak a magyar állampolgárokról.)

Nekem is az a benyomásom az ismerősi körömből, hogy 10% alatti az aki nem akar oltatni, de még közülük is többen megszédültek arra, hogy nem lehet nyaralni menni. Márpedig nem lehet oltás nélkül csak saját vagy ismerős nyaralójába (még). Bár most megcsillant a fény, hogy talán Albánia be fogja engedni az oltatlanokat teszt nélkül is. (De ez lehet, hogy ilyen pszichológiai hadviselés csak, hadd reménykedjünk. Na meg Albánia messze is van, és őszintén szólva ezelőtt sosem jutott eszembe, hogy oda akarnék menni.)

Ugye lehetséges, hogy mintavételi hibám van, az ismerőseim többsége "városi értelmiség".

> A magyar kormány a "demográfiai változásoknak" köszönhetően 44 milliárddal kevesebb kifizetendő nyugdíjra számít 2022-ben.

Erre forrásod van? A facebook linkek sajna ugye nem működtek. Érdekes, váratlan "megoldása" volna ez a nyugdíjkérdésnek. Utána számolt valaki, hogy ez a 44 milliárd hány embert jelent a mai nyugdíjakkal számolva? Ha ez egy évre vonatkozik, akkor 140EFt havi átlaggal számolva ebből nagyjából 26000 ember jön ki. Ami az idei számokat nézve nem elrugaszkodott, de csak akkor ha azt gondoljuk, hogy folytatódik a pándémia az oltások ellenére is.

> Közben 17 éves beoltott is meghalt

Erre is jó volna forrás (fb linkek továbbra sem működnek). Én a thecovidblog.com-ot szoktam nézni, azért szeretem, mert betartja azt a standardot, hogy publikus infókból visszaellenőrizhető eseteket publikál csak. Kb 1 ember lehet mögötte, így nem túl sok eset jelenik meg, rá lehet ugye mondani, hogy ennyi még simán lehet véletlen is azért az egész világból merítve. De legalább visszaellenőrizhető.

Egyik nap megjelent indexen, hogy 29 éves volt az aznapi legfiatalabb áldozat ráadásul ismert alapbetegség nélkül. Arra az esetre is érdemes lett volna rázoomolni, de ugye nincs mire, nem tudhatjuk, hogy ki volt az.

> Közben végtelen pénz megy el az oltáskampányra.

A közlöny szövege szerint (ha jól olvastam), _legalább_ 16 milliárdot kell eltapsolni. Mondjuk én is így szoktam a feleségemet a piacra küldeni, hogy költsön el _legalább_ 30 ezret, de az lényegtelen, hogy mit hoz :-)

KalmanBlog 2021.05.21. 12:33:04

Vicces a mai bejelentés:

index.hu/belfold/2021/05/21/orban-viktor-kossuth-radio-interju-2021-punkosd/

"Hétvégén elérhetjük az ötmillió beoltottat, ugyanis péntek reggel összesen 4 898 866 beoltottat tartottak számon, ami azt jelenti, hogy sikerült letörni a koronavírus-járvány harmadik hullámát"

Már mitől jelentené azt? Az jelenti azt, hogy leesett a Covid halálozások száma. Ami jó hír, de ki bizonyította az ok-okozati összefüggést az állításban?

"szabadtéri rendezvény 500 főig korlátozás nélkül tartható (tüntetés is lehet)"

Tüntetés 500 fővel? Aminek a 90%-át még letagadja a sajtó, akkor az lesz, hogy 50-en tüntettek a vakcinakártya ellen :-)

"Az egyik, hogy hárommillió ember nincs beoltva, és közöttük pusztítani fog a koronavírus."

Rémhírterjesztés már smafu? És honnan tudja ezt kend biztosra?

"A harmadik a koronavírus mutációinak a szerepe, és fontos, hogy a vakcinák védenek-e az új mutánsokkal szemben is."

Na, erre kiváncsi leszek én is.

"az eddig már beadott oltásokon felül van a „zsákban”:" ... nagyjából 15M adag. Nem derül ki, hogy az adag az 1 lövés, vagy 2 lövéses immunizálás, de akárhogyis túl soknak tűnik a hátralévő mintegy 5M emberre 15M adag vakcina. Pláne, hogy most mondta el, hogy a hajlandóság meredeken csökken.

Na mindegy, a maszk eltörlésének végülis örülök. Ez is valami. Azért még marad ami ellen lehet tüntetni, úgyhogy nem vették el a szórakozásomat sem :-)

GABOR2 2021.05.21. 13:24:26

@KalmanBlog: Mehet tartalékba is a vakcina, hisz évente kell majd adni újabb oltást, de valószínű, hogy mindenfele el lesz majd ajándékozva.

Fel kell merüljön a kérdés... miért vettek 300%-kal többet mint aki hajlandó beoltatni magát és miért vettek 150%-nál is többet ahány magyar él Magyarországon.

Az oké, hogy biztonság kedvéért többet rendelnek, node... 300%-kal többet?

Sok-sok millárdért.

Úgyhogy végül, hogy ne legyen ilyen nagy a szám, lehet majd hirtelen kötelező lesz.

Meg már mi oltjuk be az összes magyart a világon.

Ezek a vakcinák hamarosan nem fogják érni a tizedüket se. Mindenki ontani fogja a vakcinákat és a vírus is besorolódik majd a rendes éves oltások közé.

Nem szabad róla most beszélni, de később majd szóbakerül... miért is volt ez az abnormális pánik korábban.

Az indulását értem, hisz azt láttuk, hogy Kínában öltönyös fiaitalemberek esnek össze csak úgy az utcán. Hol volt itt nálunk ilyen? Semmi. Szóval annó értem, hogy bepánikoltak az emberek, de aztán a valóságban kiderült nem olyan ez a vírus mint aminek mutatták.

Persze kérdéseket tilos lesz feltenni, mert olyan hatalmas károkat okoztak a döntéshozók, de muszáj lesz, hogy az élet visszatérjen mostmár a rendes kerékvágásba.

Meg persze várhatjuk, hogy az oltás miket okoz majd.

Ugye berakták ide is az indexes cikket, hogy az oltás után csökken egyéb vírusok ellen az immunválasz. Lehet nem lesz semmi látványos dolog, csak éppen az emberek egyre betegebbek lesznek egyre fiatalon, szinte trendnek tűnik majd és minden egyéb lesz majd hibáztatva érte.

Pénzügyi szempontból, pedig az államoknak nem kell annyi nyugdíjat fizetni, de valahol mindegy is, mert amúgy meg eladósodtak már megint...

2021.05.21. 15:05:04

Indexen megy már a felkészítés a következő szintre:

index.hu/belfold/2021/05/21/koronavirus-oltas-kotelezo-vedettsegi-igazolvany/
"Ha ismét érkezik hazánkba egy agresszívabb mutáns, akkor különös veszélyben vannak azok, akik még nem éltek a vakcináció lehetőségével. Emellett az oltatlanokat itthon és külföldön is számtalan helyről kirekesztik majd, így ha az egészség önmagában nem elég indok, akkor ez majd talán jobb belátásra bírja őket"

Egy pillanatra sem engedik az embert fellélegezni.. Talán nyárra egy kicsit, hogy elköltsd a pénzed, de utána újraindul minden.

KalmanBlog 2021.05.21. 18:25:19

@vodkasprite: A linkelt cikkből:

> Ha ez a vírus látható nyomokat hagyna a bőr felszínén, akkor sokkal magasabb lenne az oltási hajlandóság.

Értjük mi hogy honnan fúj a szél. Nyomot akarnak hagyni a bőrünkön. Például a homlokunkon, vagy a kézfejünkön, hogy adhassunk és vehessünk ugyebár.

Emlékszem amikor Boldogkői hülyeségeit elemeztük itt is még a paleós cikkei miatt. Hogy azok mennyire ártatlan idők voltak...

_Bubba4400 2021.05.21. 18:26:25

@KalmanBlog: A maszkot én amúgysem hordtam szabadtéren, max az államra tolva. Amúgy korábban írtad, hogy az ismerőseid 10%-a nem oltatna és ez nekem amiatt érdekes, mert nekem a budapesti ismerősök között hasonló a trend, talán inkább 5% ez a szám, viszont vidéken meg fordítva van totálisan. Az ottani ismerőseim hallani sem akarnak az oltásos játékról, max az idősebbek.

Deansdale 2021.05.21. 18:57:38

@KalmanBlog: "Emlékszem amikor Boldogkői hülyeségeit elemeztük itt is még a paleós cikkei miatt. Hogy azok mennyire ártatlan idők voltak..."

Na igen. A tetves háttérhatalom pont most kapcsolt magasabb fokozatba, nem bírtak volna várni még 20-30 évet... Bár akkor meg a gyerekeinkre hárulna a szar, szóval mindegy. Valahogy tenni kéne ellenük.

Mme.Brioche 2021.05.21. 19:39:21

@KalmanBlog: ez is a cikkből van:

"Emellett az oltatlanokat itthon és külföldön is számtalan helyről kirekesztik majd, így ha az egészség önmagában nem elég indok, akkor ez majd talán jobb belátásra bírja őket” – tette hozzá dr. Bense Tamás."

nem tudom miért vesződnek ezzel a kicsinyes szivatással, ennyi erővel tarkón is lőhetnének minket, mennyi propaganda pénzt meg lehete spórolni vele... de inkább nem adok ötleteket nekik.

promo921 2021.05.21. 19:53:47

Ha kötelező az oltás, akkor nem kell felelősséget vállaniuk érte?

Deansdale 2021.05.21. 21:14:47

@promo921: Politikusok soha nem vállalnak felelősséget semmiért, maximum ott ahol rájuk kényszerítik valahogy. Az viszont nem jogállami dolog, úgyhogy nyugaton nem dívik.

2021.05.21. 21:42:38

Ki kellene jelölnünk egy települést, pl Balaton környékén, ahol szépen felvásároljuk az ingatlanokat. Terjedne az infó, hogy az oltásellenesek itt érdemes vásárolniuk házat, ha nyugit akarnak. Ha sikerült felvásárolni egy utcát pl, akkor ott beléptetőrendszert vezetnénk be, ahová csak úgy rendőr se jöhetne be, csak azt engedné be a beléptető rendszer, akit appon keresztül engedélyezünk. Építtetünk saját kórházat, boltot, szórakozóhelyet. Itt természetesen szó sem lehet oltáskártyáról, kötelező maszkviselésről, stb. 4M oltásellenessel szerintem 1 hónap alatt fel tudnánk vásárolni egy falut. :).

2021.05.21. 21:46:51

Nincs valami most épülő lakópark nem messze a Balatontól vagy Budapesttől, amit fel tudnánk vásárolni?

KalmanBlog 2021.05.21. 22:30:17

@vodkasprite: Tavaly voltak ilyen csődbe menő birtokok, egész nagyokat lehetett volna olcsón venni. A Balaton szerintem most nagyon nehéz célpont volna, iszonyú drága lett. Én beszállnék egy ilyen buliba, magamtól is nézegetek falusi nyaralót. Mátra esetleg?

GABOR2 2021.05.22. 04:13:58

Két külön világ egyes médiákban:

Mai hír mindekettő:

"Továbbra sincs elég vakcina Franciaországban, egyre nehezebben viselik az emberek - videó"

www.origo.hu/nagyvilag/20210521-francia-vakcina.html

Portfolio.hu:

"Elajándékozza fölösleges vakcináit Franciaország"

www.portfolio.hu/gazdasag/20210521/elajandekozza-folosleges-vakcinait-franciaorszag-484382

Deansdale 2021.05.22. 08:08:03

@vodkasprite: @KalmanBlog: Abszolút támogatnám az elképzelést, bár sajnos nincsenek tízmillióim félretéve...

Deansdale 2021.05.22. 08:10:08

@GABOR2: Manapság már nemcsak hogy semmit nem lehet elhinni, de az ellenkezőjét sem :)

Bankvezér_ 2021.05.22. 19:43:11

@vodkasprite: az ilyen szegregaciot már feltalaltak pl Mexikoban. Nem rossz ötlet amugy. De a rendört csak akkor tilthatod ki ha elszakadsz a Magyar köztarsasagtol.

promo921 2021.05.22. 21:41:22

@R .: Kell egy megfelelő robbanóerejű atombomba, mondjuk egy azok közül amik elvesztek a Szovjetunióból, kikiáltod a függetlenséget és egyből atomhatalom leszel, nem mernek megtámadni :)

Mme.Brioche 2021.05.22. 22:44:03

@GABOR2: én ezt nagyon szivesen kikódolom neked (Fr.-ben élek és a helyi eü-ben dolgozom): mindkettő hazugság. Franciaországban a kutya se akar oltakozni, és nagyon nehezen viselik már hogy folyton ezzel zaklatják őket, pedig a francia oltáspropaganda a kanyarban sincs a magyarhoz vagy az izraelihez képest. (Még. Attól tartok hosszútávon mi sem ússzuk meg, de egyelőre még nyugi van.)

Az elajándékozott vakcinákkal kapcsolatban pedig az a való, hogy annyi haláleset és mellékhatás lett már bejelentve az Eudrába (ami az eu-s VAERS) az Astra Zenekával kapcsolatban (meg mondjuk az összes többiről is), hogy az a maréknyi francia is, aki hajlandó oltakozni, még az is inkább hagyná magát főbe lövetni, mint hogy Astrával lövesse magát karba, és ezért találta ki most a francia kormány, hogy a jótékonyság leple alatt nagy csinnadrattával elnyomja az afrikaiaknak az egész Astra készletet, akik viszont még a franciáknál is bizalmatlanabbak az egész oltásmizériával kapcsolatban, és valszeg ugyanazzal a mozdulattal csűrik majd be a kukába, mint amivel átvették a küldöncöktől.

itt a bejelentő oldal, ki lehet listáztatni az összes bejelentést mind a négy nyugati vakcináról, rendkívül érdekes ám. Állítólag csak a töredékét jelentik le, de már így is 10ezer+ halálesetnél, és millió körüli mellékhatásjelentésnél járnak.
www.adrreports.eu/fr/search_subst.html

GABOR2 2021.05.23. 00:15:30

@Mme.Brioche: A saját hozzászólásomhoz, még megfejetés lehetne, hogy a franciák időben eltolja adják majd ajándékba a cuccokat...

A te hozzászólásod viszont nagyon érdekes. Tudnál adni angol nyelvű anyagot amiben erről a hozzáállásról írnak?

A linken amit adtál mit kell beírni? AstraZeneca-ra nem adott ki semmit.

És amúgy is szívesen olvasnám ha mér részletesebben írnál arról mi a helyzet arrafele.

Egyébként sok másfele is ez van; pl. Japanban egészen durván elutasítják az oltást, és most zaklatják őket, hogy az Olimpia kedvéért mégis tegyék meg.

Mme.Brioche 2021.05.23. 00:53:23

@GABOR2: Ja, bocsánat, igen, az elfelejtettem írni, hogy linken a C-betűnél kell keresni az oltásokat, mert a Covid-14 vakcinák alatt fut, ott lesz mind a négy nyugati, és ha rákattintasz valamelyikre, akkor onnantól amúgy már angolul van. Előjön egy statisztikai oldal, és felül füleket találsz, különböző statisztikai lehetőségekkel, de a végén vagy egy "Line Listing" feliratú fül, és ott a "Reaction Groups" melletti legördülő menüben ki lehet választani, hogy milyen betegségcsoportokkal kapcsolatos bejelentésekre vagy kiváncsi, és a "Run Line Listing Report" gombbal kislistáztathatod a konkrét eseteket.

Nagyon érdekes például megnézni a Pfizernél a Pregnancy... kategóriát, egymás után adja ki a több száz esetet, most valami 279-nél áll azt hiszem, és vetélés, vetélés, vetélés egymás alatt folyamatosan, magzatelhalás, koraszülés, de a legtöbb a vetélés. És mind a Pfizer oltásuk után. Gyalázat.

Mme.Brioche 2021.05.23. 01:19:23

@GABOR2: Angol linket a franciák hozzáállásól sajnos nem tudok adni, mert az a nemzetközileg összehangolt médiahazugsághegy akkora, hogy igazat én már hónapok óta nem olvastam semmiről. Sőt, még az országos sajtó is megpróbálja folyamatosan elsikálni, hogy minden héten, sőt gyakrabban is vannak az országban hatalmas tüntetések, országos szinten 100ezrek is vonulnak fel, tiltakozva a lezárások miatt, és megpróbálják ezt bagatellizálni még itt is.
Arról pedig hogy más országokban is ugyanez zajlik, Németországban, vagy Angliában, hát végképp nem közvetít semmit a francia mainstream média, ahogy a magyar sem, én is csak a ruptlyról tudom jóformán, meg a youtube-ról.

Itt még mindig csak az 50 fölöttiek oltása zajlik, de az is nagyon lassan, nemigen kérik még ők se, de azért vannak akik igen. A fiatalabb korosztályból főleg az eü-dolgozókat oltották, lett is egy elég nagy botrány az egyikből, mert egy 25 éves orvostanhallhatót egy nappal az oltása után holtan találtak a szobájában, tele vérrögökkel, és voltak mások is, több család is perel most, csak sajnos senki nem vállalja a felelősséget.

Ami a covidot illeti, hát az nagyon fura volt, itt gyakorlatilag már december óta folyamatosan karanténban voltunk, hónapokig este hattól kijárási tilalom volt, aztán átteték hétre, most meg kilencre, és csak nemrég oldották fel azt is, hogy 10 km-nél messzebb nem lehetett eltávolodni otthonról napközben sem, csak munka miatt, meg egy csomó ilyen hülyeség volt még (hónapokig igazolást kellett írni, még akkor is ha boltba mentem gyufáért), közben meg a szomszédunkban dolgozó háziorvos azon bosszankodott, hogy neki nemhogy covidos betege nem volt a járvány kezdete óta, de még pozitívra tesztelt se nagyon, és azok is tünetmentesek voltak. Szóval szerintünk itt is meghamisították a számokat, mint otthon.
Az egészségügy azért lett olyan túlterhelt, mert minden kóházat átalakítottak "covidbiztosra", ami azt jelentette, hogy minden eddigi 2-3 férőhelyes kórtermet átalakítottak egyszemélyesre, nemcsak a covid-osztályokat, hanem mindent, és most persze a beteg minden más panasszal is azokért a helyekért tolonganak, de közben meg szüneteltettek egy csomó műtétet meg kezelést a daganatos betegeknek például, szóval egyre többen vannak egyre rosszabbul és ellátatlanul, ami nagyon aggasztó egy olyan országban, ahol nagyon sok az idős ember, és a legtöbben közülük halnak meg. De még ezzel együtt sem lett olyan nagy a 2020-as évi túlhalálozás, hogy indokolt lett volna így szétbarmolni a gazdaságot meg a társadalmat.

GABOR2 2021.05.23. 14:07:39

@Mme.Brioche: Kösz szépen, így már megtaláltam, de valami van a szerverükkel, mert nem jön be egyik vakcináról se semmi most.

Hát igen, az itthoni statisztika se mutatott igazat, ezt saját blogomon is bemutattam párszor.

2021.05.24. 12:22:43

Nagy a vita a koronavírus ellen alkalmazott két gyógyszerről: Ivermectin és hidroxiklorokin. Kb 10 különféle, egymásnak a végletekig ellentmondó kijelentéssel találkoztam ezekkel kapcsolatban, néhány furcsaságra hívnám fel a figyelmet csak, mint laikus. Természetesen teljesen ellentétes dolog megy a mainstreamben és a bitchute-os videókban.

Jól tükrözi a helyzetet az egyik cikk címe:
"Klorokin: csodaszer a koronavírus ellen vagy veszélyes méreg?"

- Az egyik videóban egy doki mondja, hogy 30 éve használja ​(már nem emlékszem melyiket a kettő közül), teljesen biztonságos, nem volt vele sosem probléma, és elkezdte használni koronavírus kezelésben is. Nagyon jó eredményeket ér el vele, biztonságos, stb. Erre természetesen betiltották a használatát. Ezen kívül még láttam 2-3 videót, amiben dokik mondják, hogy hatásosnak bizonyult a kezelésben.
- Ausztráliában 6 hónap börtön jár érte, ha használod covid kezelésben.
- A mainstream mediában hirtelen kijött nagyon sok cikk, hogy meggyőzzön róla, hogy nem hatásos

Látok némi párhuzamot a C vitamin sztorijával:
Szent-Györgyi Albert felfedezi a C vitamint, Nobel díjat kap érte, napi 1000-8000 mg C vitamint visz be a szervezetébe, 93 éves korig él. Majd évek alatt szépen leviszik az ajánlott C vitamin mennyiségét 80 mg-ra + kihoznak végtelen cikket azzal kapcsolatban, hogy elbizonytalanodj a szedésével kapcsolatban: nem is biztos, hogy hatásos, vesekövet okozhat, stb. (Ezt a mennyiséget a 2. világháború alatt állapítottak meg, mint minimális mennyiség, hogy ne kapj skorbutot).

Koronavírusnál ugyanez volt a C és D vitaminokkal. Mainstreamben kijött, legalább 10 címet láttam: kb. kutatások igazolják, hogy nem biztos, hogy hatásosak. Én meg egy olyan kutatást láttam, ahol kiemelkedően hatásos volt a már orvosi ellátást igénylő kovidosok esetén is.

2021.05.24. 12:24:37

De az oltás teljesen biztonságos, azt elfelejtettem írni :D

Deansdale 2021.05.24. 12:56:37

@vodkasprite: Bármilyen járványhelyzet esetén alapvető lenne, hogy az állam az embereket rábeszéli az immunrendszerük rendbetételére: vitaminok, mozgás, ésatöbbi. Ez most nemhogy nem történt meg, de egyfelől kifejezetten pánikot keltettek ellene, másfelől betiltották amit lehetett (sport, friss levegő, stb). CSAK AZ OLTÁS, hát nem érted hogy CSAK AZ OLTÁS???

GABOR2 2021.05.24. 16:04:43

@Deansdale: Így van, mindig mondják, hogy csak az oltás, mikor rengetegen túl vannak rajta, úgy hogy észre se veszik, hogy elkapják és megvan nekik a saját immunrendszere révén a védelem.

Persze még jobban fogják nyomni az oltást, hisz hamarosan felmerül... miért rendeltek 300%-ot?

Ugye már kezdődik a dolog... "vakcina bőség van", kezdik észrevenni.

Úgyhogy jöjjenek a gyerekek is oltani, bár még senki se hagyta ezt jóvá a tudományos világban + teljesen felesleges.

Ellenben a vakcinának lehetnek súlyos "meglepijei", de azokról majd csak akkor lehet normálisan szó, ha már sokaknak késő.

2021.05.24. 22:21:17

csak hogy valami pozitívat is lássunk :)
www.facebook.com/ebredes2017/posts/5492169300824706

nem hinném, hogy túl sokan mennének oltatni, ha látnák az emberek a hasonló megmozdulásokat

www.facebook.com/ebredes2017/posts/5486942271347409
Az Egyesült Királyság NHS-jének COVID oltóalkalmazása adatokat gyűjt az egyének "családi" "társadalmi körülményeiről", "genetikai / biometrikus részleteiről ..., hogy egyedileg azonosítsa az egyént", sőt "állítólagos bűnözői magatartást".
Más szavakkal, szociális hitel pontszám. -> ugyanaz, mint amit Kínában nyomnak

2021.05.24. 22:23:12

Ez az ebredes FB csoport sztem elég jó dolgokat oszt meg, onnan szoktam csemegézni én is

www.facebook.com/ebredes2017

2021.05.24. 22:48:33

Ezt a videót kerestem ezer éve, eddig csak hallottam róla:
youtu.be/s6AHi2V599U

Nem véletlenül ment ez a korona sztori ilyen olajozottan. 940 millió dollárért cserébe én is sokmindent vállalok :D

KalmanBlog 2021.05.25. 00:22:48

@vodkasprite: Sosem elég, köszi a gyűjteményt!

Annyit akartam hozzászólni, hogy egyszerűen nem értem. Miért a Facebookra gyűjtik ezeket a dolgokat az emberek? Ahonnan egy mozdulattal el lesz minden tüntetve? Eleve szerintem a szabályzatba ütközik az ilyesmi, tehát még csak nagyon csodálkozni sem lehet, amikor majd le lesz minden törölve, aztán ott állunk a felejtés fekete lyukja felett. Ahogy az 1984-ben, itt sem lesz nagyon emlékezet a "régi" dolgokra, amik pár héttel előbb történtek, pláne amik évekkel előbb történtek.

KalmanBlog 2021.05.25. 00:31:21

@vodkasprite: Azok a videók lehetnek érdekesek, amik a határon lévőket meg tudják győzni. Ez a legutóbbi nem ilyen. Szerintem ami abból indul ki, hogy ez egy gazember, azokat a videókat élből lezárják a normie-k.

Amúgy nekem az a megfigyelésem, hogy nagyon bénák általában az oltásellenes videók. Például a kemikáliás felsorolásban ott volt a konyhasó (Sodium-Chloride angolul, jól tudom?), amikor az ijesztőnek szánt listát felolvasta a vegyületekkel. Legalább itt kellett volna nyomni egy poént, hogy ez az egy rendben van. Mert mi legyen egy vakcinában, ha nem víz és só? Azok nélkül valóban azonnal ölne.

Szóval bénák, és ezért bele lehet kötni. Az átlag okos ember pedig bele fog kötni ezekbe, és képtelenség az üzenet lényegét átvinni neki.

Deansdale 2021.05.25. 08:19:42

@vodkasprite: Jöhet végtelen mennyiségben, akit nem érdekel az legföljebb nem kattint.

"Más szavakkal, szociális hitel pontszám. -> ugyanaz, mint amit Kínában nyomnak"

Egyre feltűnőbb, ahogy építik ki a rendszerek közötti összefonódásokat és hogy egyre orwellibb irányba nyomják a webet. (Is.) Csak amíg Kínában a pártnak kell nyalnod hogy ne lökjenek vissza a középkorba, addig itt nyugaton a progresszív háttérhatalomnak kell majd nyalnod. Vannak akik szerint jobb megoldás eleve készülni egy kicsit puritánabb életmódra, ahol nem a netről szól az ember élete, úgy sokkal nehezebben tud ártani a háttérhatalom. Devon Stack kolléga nagy szószólója ennek, ő meg is lépte amit kellett, már kaktuszt termeszt a saját földjén valahol a sivatagban :)

Mondjuk a legfőbb probléma ezzel az egésszel, hogy hiába is nyalsz a progresszív hatalomnak, azzal nem menekülsz meg, ugyanis a tervük lényege a nyugati civilizáció és a fehér faj elpusztítása. Ami jelenleg zajlik csak afféle időhúzás, illetve a nyugati emberek olyan helyzetbe hozása, hogy ne tudjanak védekezni (elsősorban ne tudjanak csoportokba szerveződni) ha megkezdődik a ramazuri. Ha most behódolsz a kultúrmarxistáknak, azzal csak egy kis időt nyersz magadnak "szabadon" szórakozni. Végülis lehet hogy ez is valami, talán van akinek meg is éri, a fene tudja.

Deansdale 2021.05.25. 08:21:40

@KalmanBlog: "Miért a Facebookra gyűjtik ezeket a dolgokat az emberek? Ahonnan egy mozdulattal el lesz minden tüntetve?"

Abszolút jogos kérdés. Remélem legalább annyi eszük van, hogy valamiféle archívumokat csinálnak, vagy párhuzamosan más platformokra is feltöltenek. Mennyi fontos és értékes anyag ment már örökre a lecsóba egy-egy cenzori kattintással... Anyám...

Deansdale 2021.05.25. 08:39:07

@vodkasprite:

#greatreset
www.facebook.com/mimi.varszegi.7/videos/286049943244793

Ez tényleg kemény, de a többséget szerintem semmi nem ébreszti fel. Akár ma a szemükbe nyilatkozhatja egy vezető világpolitikus, hogy az eddig létezett zsarnokságok összes népellenes technikáját összekombinálják a legfrissebb tudományos eredményekkel és a legújabb technológiai fejlesztésekkel, kiterjesztik világméretűre, és soha senki nem szabadulhat ki belőle - ha ezt egy olyan politikus mondja aki az ő politikai oldalukhoz tartozik, még tapsolni is fognak hozzá. A többiek meg leszarják.

Talán annyira félelmetes a dolog, hogy lebénítja az elmét, egyszerűen nem képesek feldolgozni vagy érdemben reagálni rá.

Deansdale 2021.05.25. 08:42:20

Érdekes részlet amikor a fazon azt mondja a videó végén, hogy az életünkön ilyen mértékű változtatást egy demokráciában nem lehet felülről eldönteni... Aha, oké, csak mondjuk kérdezte valaki a németeket valaha is arról, hogy akarnak-e tömeges bevándorlást? Covid lezárásokat? Transznemű gyerekeket? Fehér- és férfiellenes diszkriminációt? A "modern demokrácia" egy vicc, minden fontos döntést a nép akaratától függetlenül hoznak, és a legfontosabbakat kifejezetten a nép akarata ellenére.

Mme.Brioche 2021.05.25. 12:46:36

Ha azt hittétek, hogy a korábbiak durvák, akkor ezt nézzétek meg:
youtu.be/l1d6h_MBMh4

Persze rögtön megpróbáltam csekkolni, és a videóban elemzett deagel[.]com-ról eltávolították már azokat a bizonyos 2025-ös előrejelzéseket, de kigugliztam, és tényleg ott voltak, valamikor 2020 augusztusában vették le, ebben a cikkben találtam egy linket az oldal archivált verziójára:
internationalman.com/articles/doug-casey-on-the-shocking-2025-deagel-forecast/

itt az archív (fönt lehet léptetni az módosított változatokra pár havonta):
archive.is/nAHJK

Ennek alapján én búcsúzom is tőletek kedves barátaim, mert ha igaz, hogy 2025-re a 67millós Franciaországból csak 39millió ember marad, akkor jó eséllyel én is benne leszek a szórásban, most megyek is és kiélvezem a maradék időmet, mondjuk... nem is tudom... eszek egy kis nutellát vagy valami... (meg öszepakolok egy vészhátizsákot, bizti ami bizti)

Deansdale 2021.05.25. 13:30:55

@Mme.Brioche: Szerintem nem kell aggódni a jövő miatt, inkább készülni kell rá. Ha valami gebasz lesz hát gyorsan elköltözöl Vietnámba... Ha az túl radikálisnak tűnik, lemehetsz vidékre. Egy párszáz lakosú kis zsákfaluban sokkal kisebb eséllyel talál meg akár egy járvány, akár valami erőszakos konfliktus, plusz az önfenntartási / önellátási lehetőségeid is fényévekkel jobbak. Minden szar a nagyvárosokból indul, és gyűrűzik lefelé, úgyhogy szerintem falun sokkal nagyobb biztonságban van az ember, főleg ha még az eszét is használja. Pl. ne legyen túl diverz az a falu :)

KalmanBlog 2021.05.25. 13:31:25

@Mme.Brioche: > 67millós Franciaországból csak 39millió ember marad, akkor jó eséllyel én is benne leszek a szórásban

Én egy ilyen előrejelzéstől csak optimistább lennék: ha csak ennyi lesz a gond, akkor tuti, hogy a "szerencsés" felében leszek. Szerintem te is.

Mme.Brioche 2021.05.25. 13:45:05

@Deansdale: igen, mi eleve egy nagyon pici vidéki városban lakunk az ország közepe táján a folyóvölgyben, és pont ilyen szempontok mentén választtunk házat annó, a város legszélén, nagy kerttel stb, de egy természeti katasztrófa ellen ez sem biztos hogy védelmet ad. Na mindegy, úgy döntöttem fatalista leszek, legalább gyerek miatt nem kell parázni, mi meg ha túléljük jó, ha nem akkor nem.

Amúgy a deagel előrejelzés szerint Mo. jó helyen van, ott kb 1 milliós népességcsökkenést jósoltak :-)

Deansdale 2021.05.25. 13:57:01

@Mme.Brioche: Természeti katasztrófa szerintem nincs előrejelezve, a legvalószínűbb forgatókönyv a mesterséges pánikokkal szétvert gazdaságok miatti elszegényedésnek köszönhető lázongások közben a libsi mantrával felhergelt migránsok elleni tömeges konfliktus (kvázi polgárháború) kirobbanása, ahol van elég migráns ehhez. Ha ezt valaki 2025-re várja, annak nem biztos, hogy csalódnia kell.

KalmanBlog 2021.05.25. 15:30:39

@Mme.Brioche: Megnéztem a videót:

Ez csak maximum ijesztegetés, valaki egy weboldalra felrakott számokat. Jajj, de megijedtem. Semmi alapja nincsen.

Még ha esetleg tényleg úgy is lesz, akkor is ilyen lakosság harmadolás ötödölés van benne. Ha belegondolsz, csak a felső 20%-ba kell tartozni ahhoz hogy túléld. Az meg annyira nem nehéz TV néző agyatlanok között.

Itt-ott a GDP is hatodolódott. Ez sem katasztrófa, mert ott töredékelték le a GDP előrejelzést, ahol eleve túlontúl magas volt.

Szóval én nem ijednék meg akkor sem, ha tényleg ez jönne, de ugye ezek csak minden alap nélküli számok.

Mme.Brioche 2021.05.25. 17:14:51

@KalmanBlog: Remélem neked van igazad, teljes szívemből remélem :-) (de azért összeállítok két Bug out bag-et tuti, ami tuti)

KalmanBlog 2021.05.25. 17:27:36

@Mme.Brioche: Úgy értem, hogy éppen azért lesztek ti akik túlélik, mert komolyan veszitek és készültök. Szóval vedd csak meg amit kell, ne kényelmesedj el! :-)

Deansdale 2021.06.03. 20:25:47

@Mme.Brioche: Na, véletlenek márpedig nincsenek, a korábban linkelt csatornán épp most töltöttek fel egy új videót a családi bugout bagekről :)
www.youtube.com/watch?v=Cjao0MP-ly4

Mme.Brioche 2021.06.04. 09:50:09

@Deansdale: ugyehogyugye? jól fog az még jönni :-) bár ahogy néztem a videót, az még mindig nem volt nőkopatipbilis-bugoutbag :-D

Mme.Brioche 2021.06.04. 09:50:41

@Mme.Brioche: nőkompatibilis :-/ már gépelni se tudok...

Deansdale 2021.06.04. 11:47:17

@Mme.Brioche: Mindenki szokott kapkodni :)
süti beállítások módosítása