HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

Blues

2023.05.14. 10:33 Deansdale

Ha ezt korábban még nem terjesztettem a köreitekben, akkor most kiküszöböljük ezt a csorbát:

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

békaapu 2023.05.14. 13:55:33

Hát ez.. hm.. ez a figura egy extra tehetség.

Nem tetszett amíg az elején magyarázta a helyzetet, de a második perctől fogva elkezdett érdekes lenni a zene.
Mert én a dallamot vártam ami majd elvarázsol - de ebben a mutatványban nem az volt a fő dolog.. pedig amíg a szögletes bendzsót félre nem tette, a dallam is vonzó volt.

Jó volt a szájharmonikás háttér is, de ott már a rizsgolyók kezelése lett az elsődleges élmény forrása.

Tetszett, köszönöm Deansdale. :-)))

Deansdale 2023.05.14. 16:19:45

@békaapu: Az elején poénkodik, hogy menő amikor az együttesekben a koncertek elején bemutatkoznak a tagok, úgyhogy ő is bemutatja az együttese tagjait, a kezeit, lábait... Szerintem vicces, de angolul nem tudóknak nyilván nem annyira, meg hát amúgyis lutri, hogy kinek mi passzol a humorérzékéhez.

békaapu 2023.05.14. 16:35:01

@Deansdale:
Beismerem tisztelt bíróság, hogy én az angolul csak pár szót ismerők/használók csoportjába tartozom

Igazság szerint én egy zeneszámot vártam, és egy csodálatos képességekről szóló bemutatót kaptam.

De mire ez kiderült számomra, addígra újra kellett néznem az egészet.
süti beállítások módosítása