HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

[minicikk] Zöld fejlesztések

2024.11.25. 10:52 Deansdale

Jégeső tönkreverte a sokmillió dolláros napelemparkot, telenyomva a talajt ólommal, kadmiummal, stb. Gyakorlatilag lehet újraépíteni az egészet aranyáron, a következő jégesőig. Ezért aztán megérte kiirtani az erdőt vagy lemészárolni a teheneket amik útjában voltak a napelem-telepítésnek... És ha valamikor feladják a hülyeséget, akkor egy kiégett toxikus szeméttelep marad utánuk, vagy fordíthatnak arra is dollármilliókat, hogy rehabilitálják a területet. Amiben az az igazán vicces, hogy a rehabilitáláshoz ezer munkagép meg teherautó fog felvonulni, és több tonna dízelt fognak elpuffogtatni.

59 komment

Címkék: szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mattka85 2024.11.25. 12:20:45

Sötétzöld mozgalom... persze ez az egész mindig is csak a pénzről szólt, hogy hogy lehet minnél többet elkölteni f@szságokra...

Madarász Henrik 2024.11.26. 01:09:20

Ez a napenergia és szélenergia termelés egy költséges zsákutca, inkább a hatékonyabb atomenergia termelésen kellene dolgozni.

Lapp rugó 2024.11.26. 16:11:52

Ez milyen felütés volt, hogy a jégeső tönkreteszi a napelemparkot akkor kár volt létrehozni?
Ez komoly ez a kérdés?

Mehetünk tovább is ezen az úton, hogy a japánoknak hülyeség házakat építeni, mert a cunami elmossa úgyis.
Vagy hülyeség tankhajókkal mászkálni az óceánon mert kilukad és akkor borzalmas szennyezést okoz - mondjuke z igaz is.
Ilyen alapon minden emberi tevékenységet betilthatunk, mert minden kárt okoz a természetben.
Éljenek a cerkófmajmok, akik harmóniában élnek a világegyetemmel!

Deansdale 2024.11.26. 16:29:33

@Marginalitás Hatalma: A japánoknak van elég esze hullámtörőket meg földrengésbiztos házakat építeni, úgy tűnik neked nincs elég ahhoz hogy felismerd, valamit k*rvára elbasztak az ilyen napelem-parkokkal, amikből van már jó sok világszerte, és mindegyik csak egy jégesőre vár hogy nehézfémekkel mérgezze meg a könyék talaját.

A helyes megoldás amúgy az atomenergia, ahogy azt minden normális ember tudja, de napelemeket is lehetne ésszel telepíteni, ha lenne olyasmi a zöldeknek. Mondjuk gyárthatták volna őket eleve jégeső-álló felülettel, ami feltételezem kicsit csökkentette volna a hatásfokot, viszont sokmillió dolláros veszteségtől kímélte volna meg a céget.

Amúgy mi ez a hülyeség, hogy ha valaki linkel egy katasztrófára akkor te egyből valamiféle betiltásról beszélsz? LOL Érzelmi alapú mellébeszélés ftw...

Mia and Me 2024.11.27. 06:43:41

Pár éve olvastam vmi magyar találmányról hogy parkoló burkolatban, meg térkőben napelem.
Nem tudom hol tart, de ez mondjuk támogatható lenne, hogy ami már amúgy is beépített terület, oda napelemezzünk ne a termőföldre. Meg gondolom ez akkor ellenállóbb az ilyen károlnak is, ha autók emberek mászkálhatnak rajta.

Wildhunt 2024.11.27. 07:07:38

@Mia and Me: hatásfoka annyira alacsony, hogy legyártani sem éri meg. Megjegyzem a normál napelem is nettó ráfizetés (pénzben ÉS szennyezésben is), ha nem ingyen járna mellé a gázerőmű.

Deansdale 2024.11.27. 07:34:18

@Mia and Me: Az ilyenek ott buknak el, hogy szinte lehetetlen olyan felületet kreálni rá ami nem csúszik, kopásálló, meg rendelkezik egy útburkulat minden egyéb szükséges tulajdonságával, ugyanakkor a fényt meg átereszti.

GABOR2 2024.11.28. 20:46:08

Amikor a jószándék találkozik a valósággal... és katasztrófa lesz a vége.

GABOR2 2024.11.28. 20:51:24

A hét folyamán írtam pár cikket, egy részüket berakom ide, hátha érdekesnek találjátok:

Mostanában sok "legyél digitális állampolgár" reklámot kaptam, de közben meg történt egy "incidens", ami elég kellemetlen:

ujtechkor.blog.hu/2024/11/25/mikozben_nyomatjak_ezerrel_a_digitalis_allamot

Hogyan emésztik meg a "Demokrata" informatikusok, hogy a techcégek adatközpont telepítései klimakatasztrofához vezetnek, amit elvileg az ideológiai barátaik meg akarnának előzni:

ujtechkor.blog.hu/2024/11/25/a_techbrok_depressziv_jovokepe_avagy_a_felho_ai_mindent_felfal

Egy inkább szakmaibb cikk a vállalatok kibervédelmének kilátástalanságáról:

ujtechkor.blog.hu/2024/11/28/egy_cikk_arrol_hogy_a_vallalatok_hogyan_vedekezhetnek_az_online_csalasok_ellen

Kínaik az USA saját kémkedő rendszerét kezdték használni és az USA nem tudja kiűzni őket:

ujtechkor.blog.hu/2024/11/28/kinaik_kezdtek_hasznalni_az_usa_sajat_kemrendszeret

GABOR2 2024.11.29. 12:22:46

Ma van Black Friday de annyira szánalmas ajánlatokkal találkoztam, hogy a Black Friday lényegében már nem jelent semmit...

valis47 2024.11.30. 20:42:21

@GABOR2: Már az USA-ban is arra panaszkodnak, hogy a BF kamu.

Kexes 2024.11.30. 22:39:33

@valis47:

Nézzük a pozitív részét:
Legalább nem nyírnak ki senkit azzal, hogy véletlen agyontapossák.

:)

GABOR2 2024.12.01. 13:07:40

@valis47: És igaz lehet, mert neten se láttam nagyon semmi vonzót. Magyarországon azt hiszik az Black Friday, hogy adnak 10% kedvezményt... Ez a nap arról szólt, hogy úgy kb. minimum adnak 75%-ot... De mostmár persze Black Hét van, meg Black Month, hogy így egyes cégek előbb megszerezzék a pénzed, másrészről pedig nem adnak semmi igazi rendkívüli kedvezményt.

Samsungnál is néztem, hogy veszek több dolgot, de annyira szánalmasak volt a kedvezmények, hogy az undorító, végül bek@phatják nem vettem tőlük semmit.

De néztem, hogy esetleg egy videójátékot mégha mostnában nincs is nagyon kedvem már ahhoz se, és lett volna egy dolog amit megvettem volna, de a banknál valami hiba volt, a többi ajánlatnak meg semmi köze se volt a korábbi Black Friday-ekhez, amikor tényleg adtak nagy kedvezményeket, úgyhogy ők láttak pénzt tőlem végül...

A Black Friday igazából megszünt létezni, 10% kedvezmények... ennek már semmi köze a Black Fridayhez. Már csak a nevet akarják használni, de kedvezményt már nem adnak már ekkor se.

GABOR2 2024.12.01. 13:10:50

"úgyhogy ők láttak pénzt tőlem végül..." ők se...

GABOR2 2024.12.01. 14:28:32

Nagyon betalálták a legnagyobb sebezhetőséget:

"100 százalékos büntetővámmal fenyegeti Trump a dollár leváltásán ügyködő BRICS-országokat"

telex.hu/gazdasag/2024/12/01/donald-trump-brics-vedovamok

GABOR2 2024.12.01. 15:57:03

Orbán mellett is haladnak:

Szivárványos, polkorrekt képzés indul a Budapesti Corvinus Egyetemen!

mandiner.hu/belfold/2024/12/szivarvanyos-polkorrekt-kepzes-indul-a-budapesti-corvinus-egyetemen#google_vignette

Deansdale 2024.12.01. 16:46:14

@GABOR2: A korménynak csak a pofája nagy, amúgy itt is halad mellettük a progresszív úthenger, csak kevésbé verik nagydobra. Ha én lennék az ország királya egyetlen egyetemen sem lenne semmilyen haladár téma, különben a vezetőség menne börtönbe.

GABOR2 2024.12.01. 18:59:09

@Deansdale: Abba is félelmetes belegondolni, hogy azt írják a jövő diverz vezetőit képzik, de... Magyarországon kikre gondolnak. Van pár homokos, aztán ott vannak a cigányok.

--Vezess a sokszínűség erejével!
Az egyéves Diverzitásmenedzsment mesterszak célja, hogy megtanítsa, hogyan hozz ki többet a csapatok sokszínűségéből. Inspiráld a jövő vezetőit, és formáld az inkluzív munkahelyek világát!

Ezek megint csak mint egy franchise átveszik a hűlyeséget, mégha még annyira sincsenek meg feltételek, hogy egy osztály induljon...

GABOR2 2024.12.02. 21:14:36

Sziasztok írtam pár új cikket... többnyire most politikai jellegűt, ami talán nem talál majd teljes egyetértésre:

Állítólag a Fidesz már nem a legnépszerűbb párt... és ez jó dolog (lehet):

ujtechkor.blog.hu/2024/12/02/a_fidesz_lehet_mar_nem_a_legnepszerubb_part_es_ez_jo_dolog

Matolcsy helyére Varga Mihály kerül. Vajon mit szól hozzá, hogy a főellensége kerül a helyére? A távozás nem éppen úri emberi módon megy:

ujtechkor.blog.hu/2024/12/02/matolcsy_vs_varga_varga_megkapja_matolcsy_szeket

GABOR2 2024.12.05. 20:49:39

Németország szétesik politikailag és gazdaságilag, most Franciaország... a szankciók hatnak.

GABOR2 2024.12.06. 09:45:54

Az is "vicces", hogy a Demokraták akik falramásztak Trump kegyelmi ügyeitől, hogy azt nem lehet csak úgy használni, külön kiemelték, hogy családi ügyekbenn nem, most hogy Biden fiá az apjától kapott egy 10 éves kegyelmet minden bünre ( ismertre és nem ismertre ) azt mondják, hogy ebből még több kéne és olyan dologra készülnek ami még sohase volt: például Faucinak is adnának ilyet, de anélkül, hogy bárki vádolná még bármivel is... meg egy halom másik embernek. Ilyen 10 évre minden bünre felmentést amit elkövettek... A Demokratáknak tényleg nincs semmi igazi "értéke".

Lényegében az igazságszolgáltatás aloli totálális kibúvást csniálnának. Pedig pl. Fauci nagyon fura figura volt... Ő vezette a koronavírus elleni fellépést, de kiderült, hogy az ő általa vezetett laborból került ki valószínű, az egész mesterséges volt, de ezt próbálták hamisan tagadni... Szóval egy kolosszális bűn volt, de Biden most simán tudna adni neki mindenre felmentést...

GABOR2 2024.12.06. 09:48:37

Királyok csináltak ilyesmit... Most Biden tette azt jelenti, hogy vagy ő és fia totál sáros, vagy az amerikai igazságszolgáltatás rohadt... Persze ilyen eddig ilyen csak Oroszországban lehetett meg...

És tényleg ne felejtsük el... ez nemcsak Biden fiáról szól... az derült ki ugyanis az ügyéből, hogy az apja is külföldi, ukrajnai, kínai pénzeket kapott.

Deansdale 2024.12.06. 10:16:06

@GABOR2: Trumpot először azért akarták az elnökségéből eltávolítani (impeachment) mert azután az ukrán korrupciós téma után akart nyomoztatni ami miatt most Biden kegyelmet adott a fiának. Mert hát nem véletlen, hogy cirka 11 évre visszamenőleg kapott kegyelmet Hunter, abban benne van az ukrajnás Burismás időszak is.

GABOR2 2024.12.06. 22:09:01

Amerikai sajátosság, hogy az egészségügyen keresztül kirabolnak téged. Hogy mennyire így van ez, ebben a cikkben leírtak is jelzik:

telex.hu/gazdasag/2024/12/06/egyesult-allamok-egeszsegugy-gyilkossag-unitedhealthcare

GABOR2 2024.12.06. 22:16:36

@GABOR2: Tényleg nézem angol nyelvű beszámolókat és a hozzászólók tényleg olyanokat írnak, hogy nem tudják megengedni azt, hogy sajnálják az illetőt, mert a biztosítás ezt nem fedezi... Egy rohadt sz@r rendszer van ott, ami kirabol mindenkit aki kapcsolatba lép az egészségüggyel... A biztosítok meg úsznak a milliárdokban.

GABOR2 2024.12.06. 22:49:20

@GABOR2: Rengetegen írják meg a saját történetüket is, hogy amiatt, hogy az általa vezetett biztosító megtagadta a kezelések fizetését, meghalt egy vagy több családtagjuk. Mindenki rühelte ezt a fickót, még a saját dolgozói is, akiket sokat kirúgott tán idén az AI segítségével, ami még több kezelést segített megtagadni mint valaha...

Deansdale 2024.12.07. 07:59:17

@GABOR2: Na igen, ez egy beteg része az amcsi egészségügynek, és egyben a kapitalizmusnak is, lol, hogy privát biztosítók vannak amiknek az elsődleges célja az emberek lehúzása, tehát olyan szerződéseket kötnek betegbiztosításra, amikkel a lehető legtöbbször kibújhatnak a fizetés alól. "Azt nem fedezi a biztosítás." Így van az, hogy az USA költ a legötbbet az EÜ-re és a halálozási meg egyéb vonatkozó statisztikáik a nyugati világ legrosszabbjai.

Hozzájárul persze, hogy a kórházak is vérszemet kaptak, ha elsuhansz a folyosón egy orvos mellett már az másfél millió forint. (Ha köszönsz neki két és fél.)

Van egy halvány érzésem, hogy ez is egy tipikus zsidó lehúzás, és részben bizonyítják is olyasmik mint a Sackler család, de nyilván csak én vagyok antizsidista :)

Lapp rugó 2024.12.07. 08:29:49

@Deansdale: a kapzsiság általános emberi vonás. Orbánunk, Mészárosunk, Tiborcunk színtiszta magyar emberek, zsidóságnak nyoma sincs.

Deansdale 2024.12.07. 09:49:10

@Marginalitás Hatalma: Az, hogy valami általános emberi vonás nem azt jelenti, hogy mindenkiben egyformán van jelen. Könyvtárnyi irodalma van, hogy a zsidók mennyire zsigerien kapzsik, olyan szinten hogy azt pl. a magyar ember elképzelni nem tudja, illetve ha egy másik magyar emberben van jelen azt pszichopata bűnözésnek nézi. A zsidóknál meg az az általános.

A minap olvastam pl. Egán Ede sztoriját. A magyar kormány rábízta hogy nézzen szét Kárpátalján, mitől olyan horribilisen szar a helyzet, és azt találta hogy a zsidó uzsorások + kocsmárosok majd' mindenkit kizsigereltek. Például a kocsmárosok annyira vizezték a pálinkát hogy már tarthatatlan volt, és hogy a vevők ne reklamáljanak vitriolt meg egyéb mérgeket öntöttek bele, hogy úgy tűnjön mintha lenne ereje. Érted ezt? Szerinted hány magyar kocsmáros mérgezné a saját vevőit, és a zsidóknál ez miért volt általános?

Egán annyit csinált válaszul, hogy tiszta pálinkát meg normális kamatozású hiteleket adott a parasztoknak, amire a zsidók vendettát hirdettek ellene, rabbik prédikáltak a zsinagógákban hogy ezt az embert el kell pusztítani, aztán mit ad Isten agyon is lőtte valami ismeretlen tettes. Mert pálinkát meg hitelt adott a magyaroknak, ÉRTED? Rontotta a zsidó bizniszt, tehát az lett a sorsa mint JFK-nek. Mindezt Magyarországon az 1800-as években.

hu.wikipedia.org/wiki/Eg%C3%A1n_Ede
A wiki nyilván polkorrekt szögből támadja a témát, de a sorok között azért ott van a lényeg.

A zsidók gyakorlatilag egy maffia, és már az Ószövetségben is le van írva hogy évezredekkel ezelőtt is úgy működtek mint egy maffia, és ezért baszták ki őket 109 országból. És akkor még bele se mentünk hogy mit csinálnak ha valódi hatalom kerül a kezükbe, mint pl. Kun Bélának.

És senki meg ne próbálja elsütni a hülyeséget, hogy "nem minden zsidó", mert senki sem állította hogy minden zsidó, de ettől még teljesen érvényes rájuk az általánosítás.

Amúgy az igazi klasszikus amcsi maffia, amiről a maffiafilmek zöme szól, az is zsidó volt, nem olasz. Illetve a vezetés elsősorban zsidó volt, és olasz verőembereket alkalmaztak, akik közül aztán páran saját bandát alapítottak, de alapvetően zsidó "találmány" volt az egész. Az első amerikai maffiavezér Arnold Rothstein volt, nem egy tipikus olasz név :) Ő is még az 1800-as évek végefelé kezdte meg az áldásos működését.

Mi meg évszázadokkal később is ott toporgunk, hogy hátizé, mintha valami nem egészen stimmelne a zsidósággal, dehát ezt felemlegetni ízléstelen, szóval inkább hagyjuk hogy csontig raboljanak és elpusztítsanak minket. Mondjuk ma már mérgezett pálinka helyett az államadósság a fő fegyverük, a tőzsde, az infláció, meg egyéb nagyívű témák amikkel - mondhatni teljesen legálisan - ezermilliárdokat nyúlnak le a magyarságról évente. Amíg a nagyon nagy pénzek végállomása mindig ők, addig más nem nagyon érdekli őket, ezt speciel már valamelyik rócsild is lenyilatkozta vagy 200 évvel ezelőtt. Ma már nem szöszmötölnek olyan aprópénzzel, mint az uzsorázás vidéken, ezt a bizniszt átvették tőlük a cigók. (Csak mondjuk amíg az egyik cigó csinálja ezt a másikkal addig mérsékelten erkölcstelen és tekinthető a belügyüknek, de ha egy népcsoport tervezetten csinálja egy másikkal miközben a törvényeik tiltják hogy egymással megtegyék, az milliószor g*cibb dolog.)

Ja, hogy vannak kapzsi magyar emberek is? LOL Majd szólj ha Izraelben a magyar maffia kopasztgatja a zsidókat :)

Deansdale 2024.12.07. 09:50:37

@Marginalitás Hatalma: Nem mellesleg Orbán ezerrel igyekszik bejátszani magát a zsidóságba, nyilvánvalóan azzal a céllal hogy a saját leszármazottai a győztes oldalon legyenek. Sok nyugati politikus van ezzel így, pl. Trump és Biden is.

GABOR2 2024.12.07. 10:52:40

@Deansdale: "A minap olvastam pl. Egán Ede sztoriját. "

Együtt dettó erról szól... Éhinséget okoztak nagy területeken mert annyira kiuzsorázták a zsidó kocsmárosok az orosz parasztokat, hogy a termelőeszközöket is elvették tőlük. Persze hozzá kell tenni, hogy az orosz nemesség közreműködése kellett ehhez, ők adták át nekik a jogot, hogy legyenek kocsmárosok és lesz@rták mennyire kínozzák szét a lakosságot amíg megkapták a megbeszélt pénzt. Mérgezésről nem volt szó... A dolgok megjavítására tett kísérletek sorra csődött mondtak, mert a javító intézkedéseket legalacsoynabb szinten ellenőrzőktől, a cár legjobb barátjáig, minden időben volt legalább egy csoport akit sikeresen korrumpáltak, így nem történt lényegében semmi sokszor...

"A zsidók gyakorlatilag egy maffia" Az Együtt szerint sok zsidót igazából másik zsidó tartott vissza, vagyis a vezetőjük a tömegeket; de aztán az orosz vezetés mondhatni erőszakkal kiszabadította őket, kötelezte őket a nemzeti oktatásban való részvételre és kb. két generáció múlva elpusztítták a cári rendszert.

"de ettől még teljesen érvényes rájuk az általánosítás."
A Biblia szerint akiből Izrael lett, az ősatya egy csaló volt, sőt tán az eredeti neve is csalót jelent. Jákob: csaló ( Wiki szerint nincs magyar jelentése, de van... ez) Szóval már az ősatya is ilyen volt...

"Mondjuk ma már mérgezett pálinka helyett az államadósság a fő fegyverük, a tőzsde, az infláció, meg egyéb nagyívű témák amikkel "

Kocsmárosság, nyomorba döntő hitelek; haverság a nemessel. Aztán az oroszoknál később: megszerezni a cukor ipart és azon keresztül minden mást. Valószínű azért is szeretik a cukor szót ( Zuckerberg ).

Aztán bankok. Haverság az ország vezetésével. Friss példa lehet rá, hogy a Jegybank 1700 milliárd közpénzét idén átjátszották hozzájuk, aztán az állam ment a bankokhoz könyörögni, hogy adják vissza... persze megfelelő kamatért fizetve. Jusson ez eszetekbe amikor legközelebb kérik Orbánék a nadrágszíj meghúzást... Napok alatt átjátszák bármikor megint az összeg.

Ja és például nincs egy hete, hogy jött a hír nekem, hogy szegény bankom 100%-ban át akarja terhelni rám a tranzakciós illetéket most majd a rekord nyeresége mellett... Szegénynek nincs elég pénzük, hogy elviseljék ezt a terhet.

ujtechkor.blog.hu/2024/12/02/szegeny_magyarorszagi_bankok_nem_engedhetik_meg_maguknak_a_tranzakcios_illeteket

Ja és közben volt nekünk egy rekord magas alapkamatunk ami miatt a banki szektornak döglődnie kellett volna, hisz senki se venne fel ilyen magas hitelt, de hála Matolcsynak a bankszektor rekordot döntött idén:

"Dől a pénz a magyar bankokhoz, a pénzügyi válság óta nem látott rekord jöhet össze év végéig"

www.portfolio.hu/bank/20241206/dol-a-penz-a-magyar-bankokhoz-a-penzugyi-valsag-ota-nem-latott-rekord-johet-ossze-ev-vegeig-728001

"Miközben a kormány 450 milliárdot vont el a bankoktól, az MNB 1700 milliárdot adott nekik"

www.portfolio.hu/bank/20240528/mikozben-a-kormany-450-milliardot-vont-el-a-bankoktol-az-mnb-1700-milliardot-adott-nekik-688497

Szóval ma már igazából a business az, hogy a politikai vezetők a zsebükben vannak, akik ellent nem mondva hoznak olyan törvényket, amivel az egész ország kirablása teljesen legális... szerintük.

Egyáltalán nincs szükségük arra, hogy jó vállalkozók legyenek... ha szar év jönne a politikus haverok kitömik őket annyi közpénzzel, hogy annyit sohase hoztak volna össze legális tevékenységgel...

GABOR2 2024.12.07. 11:11:52

@Deansdale: "És akkor még bele se mentünk hogy mit csinálnak ha valódi hatalom kerül a kezükbe, mint pl. Kun Bélának."

Az Együttben az egyik fontos pont volt, hogy mit kéne tennie a zsidósággal foglalkozó bizottságnak egy ponton:

Előbb elérni, hogy rendes, dolgos, normális emberek legyenek a zsidók és akkor kaphatnak még több jogot, vagy pont fordítva: adjanak oda nekik mindenféle jogot és aztán hogy nincsenek már elnyomja maguktól jó polgárok akarnak lenni.

Évszázadokon át próbálták az elsőt, nagy segítséggel, például legjobb termőföldek és hozzájuk tartozó mindenféle eszköz és ingatlan ingyen átadásával, hogy akkor végre elkezdenek majd földön dolgozni... kolosszális kudarc volt.

Aztán egy ponton három cárral a cárság elpusztítása előtt, több nagyon zsidó barát nemes nyomására átálltak a második hozzáállásra: Minden jogot a zsidóknak, hogy akkor majd autómatikusan az állam javát akarják. Érdkes, mert a bizottság leírt anyagaiban is benne van, ha ez nem jönne be... akkor potenciálisan önmagukra hoznak pusztulást. És úgy is lett...

Ja és az Együtt pont Magyarországot hozta fel példának, hogy mindenki más előtt már megkapták az egyenjogúságot a zsidók nálunk, de amikor amint mondod, hatalomra kerültek éppenséggel nálunk votlak a legkegyetlenebbek. Szóval ez a kapjanak meg mindnet amit kérnek jogot, nem jött be enyhén szólva...

Ráadásul Oroszországban nem az egyenjogúságért küzdöttek a zsidók, mert az azt jelentette volna, hogy kevesebb joguk lett volna, hanem az úgynevezett "teljes jogúságért".

Ja és szövetségre léptek a nemzeti önállóságukért közdő ukránokkal, de amikor a zsidók hatalomba kerültek az ukránok képébe röhögve elárulták őket, akik - mivel még nem volt annyira szilárd az a kommunista uralom - pogromokat csináltak, nagyobbakat mint a cárizmus alatt bármikor és mivel a zsidók nem igazán felejtenek és bocsátanak meg... alighanem azért küldik az ukránokat ma teljesen értelmetlenül meghalni, hogy rendezzék a számlát... Nem lesz béke amíg "elég" orosz és főleg... ukrán meg nem hal.

GABOR2 2024.12.07. 11:18:05

De egyúttal ez a neveltetés az átkuk is. Hiába nyersz meg magadnak akár országokat is... Nem tudsz normális kapcsolatot kialakítani más emberekkel közben. Így neveltek, ez a te agymosásod, miközben azt hiszed te mosod mindenki más agyát. Ezzel kidobod az elérhető boldogság és sok egyéb hasznos dolog több mint felét az ablakon. Sohase lesznek képesek teljes életet élni. Nem normálisan élvezik amit megszereznek, hanem folyton azon dolgoznak, hogy elpusztítsák azt... Aztán csodálkoznak, hogy a korábbi "csúcsfegyver" Európa egy impotens vacak amikor épp az kéne, hogy háborúzzon hirtelen. Saját "eszközüket" ők maguk teszik tönkre.

Deansdale 2024.12.07. 11:20:14

@GABOR2: "Együtt dettó erról szól."

Igen, mindenhol ezt csinálták ahol megjelentek, csak mivel ezt az átlagember nem tudja, képtelen összerakni a kirakós-darabkákat. Szegény zsidókat mindenhol utálták, pedig ők aztán soha sehol semmi rosszat nem csináltak - bár az igaz hogy legalább ezer korabeli forrásban leírják, hogy maffia voltak, loptak, csaltak és öltek, raboltak, dehát na, ez biztos mind lárifári. Az őseink mind hülye antiszemiták voltak és minden ok nélkül írták le ugyanazokat a zsidó maffia-módszereket az ókori Rómától a cári Oroszországon át a modern USA-ig. Meg persze mindez le van írva az Ószövetségben is, amit ők írtak saját magukról, LOL.

"szegény bankom 100%-ban át akarja terhelni rám a tranzakciós illetéket most majd a rekord nyeresége mellett"

Nem arra mennek, hogy nekik sok legyen, hanem hogy nyomorba döntsenek mindenki mást. Nekik már régóta sok van, de mi még nem vagyunk elég mély nyomorban, ezért még többet ki kell sajtolni belőlünk, egészen amíg az államadósság miatt a gyerekeink vagy unokáink konkrétan a tönk szélére nem kerülnek. Nem azért akarnak csótányt etetni velünk mert azon 20 fillérrel többet kereshetnek, hanem mert ezzel is a pofánkba akarnak tiporni.

"a business az, hogy a politikai vezetők a zsebükben vannak, akik ellent nem mondva hoznak olyan törvényket, amivel az egész ország kirablása teljesen legális"

Igen, ez a lényeg, és globálisan csinálják, szinte nincs ország ahol ne az ő csicskáik ülnének a vezetői székekben. A BRICS sem kivétel. Talán 1-2 afrikai vagy arab állam van még, ahol nem ők az urak, de ebben sem vagyok teljesen biztos.

Lapp rugó 2024.12.08. 18:40:03

@Deansdale: igen, ebben van logika. De ezt is szarul csinálja mert netanjahuhoz dörgölőzik és őt meg ki fogják baszni a szemétdombra.

Lapp rugó 2024.12.08. 18:43:02

@Deansdale: Én nem kérdőjelezem meg azoknak a történeteknek az igazságát, amit leírtál.
De téged nem frusztrál, hogy egy ilyen legyőzhetetlenné felnagyított ellenséggel állsz szemben?

Deansdale 2024.12.08. 18:52:17

@Marginalitás Hatalma: Az igazság érdekel, semmi más.

Lapp rugó 2024.12.08. 21:22:59

@Deansdale: van esélyed rá?
Szerintem meg csak buborékok léteznek és nincs átjárás már sehonnan sehová. Minden buboréknak van egy triggerpontja, amit a világuralmi elit tud piszkálni.
A világuralmielitellenesség is egy buborék, ami pont nekik kedvez. Pont nem ellenükre szól, hiába ez a látszat.
A lényeg: hogy két három négy buborékra legyen osztva a világ. És mindegyik ugyanezt mondja, hogy őnála van az igazság. És lehetőleg gyűlölje a másik buborékot, mert hisz ők isznak kisgyerekvért.
De nyilván nem tudom átadni a mondanivalómat.
Ez nem relativizálás, hanem inkább felemelkedés kellene. Utálat ellenesség.

Deansdale 2024.12.08. 22:08:36

@Marginalitás Hatalma: Azt hiszem csak ismételni tudom magam: az elit narratívái sem érdekelnek, kizárólag az igazság érdekel. Az sem érdekel, hogy ki és miért mondja, hogy nála van az igazság. Felőlem mindenki azt mond amit akar :) Nekem a Jóisten azért adott józan paraszti észt, és abból nem is keveset, hogy azt az igazaság kiderítésére használjam. És persze tévedhetek én is. Ha kiderül akkor módosítok a nézeteimen.

Aztán ha az az igazság, hogy egy csoport világuralomra tör és közben letiporja az emberiséget, akkor teljesen opcionálisan és mintegy mellesleg akár utálhatom is őket, de ez egyéni szocprobléma és az igazság tényétől független. Viszont olyasmit elképzelni sem bírok, hogy csak azért hogy ne utáljak senkit inkább szándékosan higgyek valami hazugságban és az igazságot ignoráljam.

Lapp rugó 2024.12.09. 09:46:28

@Deansdale: de hát pont ez a baj, hogy ismétled magad. Hogy a TE igazságodnak megfelelő buborékban létezel.
A víz ha felmelegítik 1 atm nyomáson akkor 100 fokon forr. Ez igazság.
De nem létezik igazság társadalompolitikai dolgokban, mert milliónyi ember torzitja a híreket, semmi közvetlen tapasztalásunk már, csak a netre odaírt, ilyen olyan érdekből leírt mondatokat tudod olvasni.

Deansdale 2024.12.09. 10:07:04

@Marginalitás Hatalma: Azért ismétlem magam, mert nem érted a választ.

Az a hülyeség, hogy "minden buborék", csak egy narratíva ami elhiteti a hiszékenyekkel hogy igazság vagy nem is létezik, vagy nem kideríthető. Te ebben a narratívában hiszel, én meg nem, így elbeszélünk egymás mellett.

Te elhasaltál a marxista agymosástól, hogy minden szubjektív és relatív és megismerhetetlen, és voltaképp minden csak narratíva meg buborék. Én viszont abban hiszek, hogy létezik objektív igazság és ki is deríthető, legföljebb bizonyos esetekben sokat kell érte dolgozni, meg az ember néha tévedhet.

Deansdale 2024.12.09. 10:08:49

@Marginalitás Hatalma: Az a gond, hogy narratívákkal be lehet fertőzni az emberek agyát, és az egyik klasszikus ilyen a "minden csak narratíva". Aki ezt egyszer benyeli, annak utána kurvára nehéz megmagyarázni, hogy amit én gondolok azt nem azért gondolom mert én azt a narratívát választottam, hanem mert 100 fokon forr a víz.

Lapp rugó 2024.12.09. 12:22:30

@Deansdale: igen, sajnálom hogy félremegy amit mondok.
Nyilván nem minden csak narrativa.
A tények meglehetnek mindkét buborékban, de az hogy mekkora jelentőséget tulajdonítasz neki, mekkora a fajsúlya egy egy eseménynek, jelenségnek az már nagyon szubjektív és ezzel ki is alakult a narrativa.
Ugye egyetértünk hogy az októberi Izraeli támadásnak a palesztin meg a zsidó buborékban totálisan más a fajsúlya és megitélése.

Deansdale 2024.12.09. 13:19:49

@Marginalitás Hatalma: "Ugye egyetértünk hogy az októberi Izraeli támadásnak a palesztin meg a zsidó buborékban totálisan más a fajsúlya és megitélése."

Ja, de engem nem a fajsúly és a megítélés érdekel, csak az, hogy mi az igazság :) Az meg hogy minek tulajdonítok jelentőséget és minek nem az az egyéni habitusom kérdése, nem gondolom hogy mindenki másnak is ugyanaz iránt kellene érdeklődni mint nekem, azt viszont visszautasítom, hogy csak azért mert érdekel X vagy Y én automatikusan egy buborékban élek. Vagy ha igen akkor szó szerint mindenki más is és ez a default emberi létezés, azzal meg értelmetlenné válik a fogalom maga. Ha valami mindenkire egyformán igaz akkor nem alkalmas különbségtételre.

Amivel itt a blogon foglalkozok az a hobbim. Ha ez téged is érdekel akkor tök frankón elcseverészhetünk róla. Ha téged nem ez érdekel hanem valami más, akkor kissé fölöslegesen eszmecserélünk itt arról, hogy szerinted más dolgok fontosak :)

Emellett a hobbim lényege, hogy csak az objektív tények érdekelnek, azokat nyomozom és MINDEN narratívát lefejtek róluk. És az sajnos igaz, hogy sok a dezinformáció, de nem lehetetlen megkülönböztetni a valóságtól, csak türelem, logika és alaptudás kérdése.

Bayaz 2024.12.09. 14:04:28

@Marginalitás Hatalma: @Deansdale:
"Ja, de engem nem a fajsúly és a megítélés érdekel, csak az, hogy mi az igazság :)"

Szóval szerinted az, hogy "A szocializmus a zsidók eszköze arra, hogy egy elégedetlen tömegbázis manipulálásával átvegyék a politikai hatalmat a helyi vezetőktől." az az igazság, és nem egy narratíva?
Mert eléggé erőltetett, amikor arra helyezed a hangsúlyt, hogy Maónak egy pár tanácsadója zsidó volt, szóval a kínai marxizmus is valójában a zsidók hibája; miközben figyelmen kívül hagyod, hogy a marxisták által lefejezett elit része volt a jelentős részben zsidó burzsoázia is, mert ez nem illik bele a narratívádba.

Deansdale 2024.12.09. 14:26:48

@Bayaz: "Szóval szerinted az, hogy "A szocializmus a zsidók eszköze arra, hogy egy elégedetlen tömegbázis manipulálásával átvegyék a politikai hatalmat a helyi vezetőktől." az az igazság, és nem egy narratíva?"

Tömören: igen. Nyilván a csupasz tényekre rá van húzva a stílusom, de az csak a cicoma, attól az igazság még nem változik hazugsággá.

"miközben figyelmen kívül hagyod (...) mert ez nem illik bele a narratívádba"

Te itt nem a mondandóm alapigazságát vitatod, hanem részlet-értelmezési különbségeken akadtunk fenn. Én azt soha nem állítottam, hogy minden szoci forradalom minden egyes szereplője zsidó volt, vagy hogy soha egyik ilyen forradalomnak sem volt egyetlen zsidó áldozata sem, te viszont ezt kéred számon rajtam, mert máshogy értelmezed az én szavaimat mint ahogy azt én szántam. Ez amúgy valahol teljesen normális, mindenki mindent úgy értelmez ahogy akar, csak ilyen vitákban kissé célszerűtlen ellentétes irányokba sarkítani és aztán azzal ütni egymást, mint ha mindannyian hülyék lennénk.

A cikk arról szólt, hogy ha megkaparod a történelem felszínét az olyan eseményeken, mint pl. a nagy orosz októberi, vagy akár a maoista rezsim, akkor mindig találsz pár zsidót aki évtizedeken át kavarta a szart a háttérben, hogy a forradalmat arra használja, hogy a helyiektől valahogy elmarja a hatalmat. Aztán hogy ez sikerült-e, és ha igen mennyire, az esetenként változó, de ez a tényt nem teszi semmissé, hogy a zsidó kommunisták mindig mindenhol a saját zsidó kezükbe akarták tenni a helyiek fölötti uralmat (és sokszor amikor sikerült, akkor azonnal a helyiek irtásába kezdtek, elsősorban az elitébe).

Amúgy van egy olyan sejtésem, hogy az ilyen balos forradalmaknál a zsidó tőkések jelentős része időben értesült a problémáról és lelépett, nem hagyta lefejeztetni magát, sőt, sokukról gyorsan kiderült hogy valójában erősen hithű komcsik ők is :)

Lapp rugó 2024.12.09. 14:39:13

@Deansdale: "ha megkaparod a történelem felszínét az olyan eseményeken, mint pl. a nagy orosz októberi, vagy akár a maoista rezsim, akkor mindig találsz pár zsidót"
Sztálin például grúz volt, Hitler meg osztrák. Egyik sem zsidó. Nehéz lenne elhinnem hogy Sztálin valami zsidó felsőbb hatalom parancsait teljesítette volna. De ha van erre bizonyítékod, szívesen tanulok.
De valahol valamelyik szinten nyilván van zsidó. Meg örmény is.
Amúgy sok zsidó átkeresztelkedett vagy letagadja a származását. Nehéz elhinnem hogy neked objektív bizonyítékaid vannak egy egy történelmi figura zsidó származásáról és neveltetéséről. Mert szerintem inkább a családi rokoni minták a meghatározóak, ha ott látja ezt a letaposó kapzsi mentalitást attól válik ő is olyanná (?)

Wildhunt 2024.12.09. 15:07:12

@Bayaz: @Marginalitás Hatalma:
Dean válasza erre, hogy nem érdekli kik voltak a végrehajtók, alapjaiban ezek mind a nemzsidók elleni zsidó fejlesztésű ideológiák voltak. A nemzsidók itt a hasznos hülyék szerepét játszották, mint most a muszlimszopkodó LMBTP banda.

Wildhunt 2024.12.09. 15:07:44

@Deansdale: ha jól értem. Ha nem, javíts kérlek.

Deansdale 2024.12.09. 15:11:08

@Marginalitás Hatalma: "Sztálin például grúz volt, Hitler meg osztrák"

Látom a felszínt már erősen tudod nyalogatni, de megkaparni és alánézni még nem megy :) Nem mellesleg a nácik nem egy zsidó-szoci forradalom voltak, hanem egy azzal ellentétes politikai erő, bár ők is szocialistának definiálták magukat, dehát tökéletesen lehetséges két egymással rivalizáló szoci frakció. Ilyen értelemben ők a kivétel, erre mondjuk akaratlanul is rátapintottál, hogy a német nemzetiszocialisták nem zsidókézbe akarták tenni a hatalmat, hanem ki akarták venni onnan. Talán nem véletlen, hogy a mainstream történelemírás ezért jobbosnak titulálja őket és teljes erőből tagadja bármiféle kötődésüket a szocializmushoz :)

Sztálin meg az egyik helyi szereplője volt a zsidó hatalomátvételi kísérletnek, aki aztán némi szerencsével a saját kezébe kaparintotta a gyeplőt, és kinyíratta a zsidó riválisait, de ettől még sziklaszilárd történelmi tény, aminek te is utánajárhatsz, hogy az egész ruszki bolsevik hülyeség zsidó kútfőből pattant ki és a mozgalom zömét is ők adták. Lenin pl. zsidó volt, meg Trockij is, meg még jópáran. (Amúgy Putyin is az, de ez itt most nyilván mellékes.)

Amúgy azt még én is csak nemrég hallottam először, hogy a bolsevikok között akik kinyírták a cári családot volt egy rakás magyarországi zsidó is, ami mondjuk elég érdekes. Többek között Nagy Imréről is állítják, hogy személyesen ott volt. Nagy Imre mondjuk csak részben volt zsidó, és ezt nem is nagyon reklámozzák a mainstream források, dehát na.
www.youtube.com/watch?v=jPSy4XEpeYk
Jó pap holtig tanul :)
És nem (csak) a linkelt videó a forrás, de csak ezt linkelem mert lusta vagyok.

"Amúgy sok zsidó átkeresztelkedett vagy letagadja a származását. Nehéz elhinnem hogy neked objektív bizonyítékaid vannak egy egy történelmi figura zsidó származásáról és neveltetéséről."

Hát na, nézd, bármiről lehet azt mondani, hogy hazugság, de amikor pl. a wikipédia Nagy Imréről azt írja, hogy a keresztanyja Schwarcz volt, a bába aki szülesztette pedig Rausenbergné, és gyerekkorában a család a Schwarczék szatócsboltjának a hátuljában lakott, akkor azért lehet sejteni, hogy ezek nem valami ultranacionalista színmagyar antiszemiták voltak :) Ilyen dolgokból lehet következtetni erre-arra, aztán hogy te magad ezt mennyire tartod perdöntőnek, az már a te dolgod. Az viszont kétségbevonhatatlan tény, hogy Kun Bélát születésekor még Kohn Bélának hívták, Rákosit meg Rosenfeldnek, szóval szerintem nem kell túlfeszíteni a témát, hogy megtaláljuk a magyar komcsizmus mögött a zsidó kezet. Vagy lábat.

Deansdale 2024.12.09. 15:13:31

@Wildhunt: "A nemzsidók itt a hasznos hülyék szerepét játszották, mint most a muszlimszopkodó LMBTP banda. ha jól értem. Ha nem, javíts kérlek."

Teljesen jól feltételezed, a pár helyi hasznos hülye létezése nem változtat az alaptényeken, akkor sem ha amikor a forradalom felfalta a gyermekeit akkor véletlenül épp egy ilyen hasznos hülye maradt talpon.

Deansdale 2024.12.09. 15:23:29

@Deansdale: "Talán nem véletlen, hogy a mainstream történelemírás ezért jobbosnak titulálja őket és teljes erőből tagadja bármiféle kötődésüket a szocializmushoz :)"

Ez amúgy elgondolkodtatott, milyen érdekes, hogy a történetírás minden zsidóellenes mozgalmat jobbosnak állít be, akkor is ha azok önmagukat kőkeményen balosnak tartották. Egészen olyan, mintha a zsidók tényleg a saját gyermeküknek tekintenék a baloldalt, és elsősorban azt tekintenék a balosság fő kritériumának, hogy mennyire szolgálta a mozgalom a zsidó érdekeket. Aztán mivel ők uralnak mindent, ez a nézet vált a mainstream-mé, persze a valódi magyarázat nélkül, aztán az emberek meg küszködnek a magyarázkodással, hogy egy SZOCIALISTA MUNKÁSPÁRT mitől "jobbos". Ugyanez 100% igaz a fasisztákra is, az az ideológia is messze szélbalos, csakhát mivel a németekhez csatlakozva ők is zsidóellenesek lettek így jobbra lettek sorolva ők is. Szerencsétlen Mussolini ha tudná, aki egész életében szocialista volt, és a hatalomra kerülve is azért lett fasisztává, mert azt tartotta a szocializmus igazi végső formájának :)

Wildhunt 2024.12.09. 15:30:33

@Deansdale: minderről én a Bogár - féle "nemlétező világerőre" asszociáltam. Nehéz kérdés.

Deansdale 2024.12.09. 15:44:31

@Wildhunt: Szerintem aki behatóan foglalkozik a témával és van képessége kritikus gondolkodásra, tehát nem csak valami készrefőzött narratívát kajál be hanem utánajár a dolgoknak, annak pillanatok alatt nyilvánvalóvá válik, hogy ott van a háttérben az a bizonyos "nemlétező világerő". Gyakorlatilag kiordít az események mögül a létezésük, csak mivel a TV nem beszél róluk, így a többség számára hülye konteó az egész.

Aztán innen már csak egy lépés rájönni, hogy a nemlétező világerő olyan dinasztiákból áll össze mint a rócsildok, akiknél nem csak valami véletlen mellkékörülmény hogy zsidók, hanem a zsidóságuk szerves része úgy a felemelkedésüknek, mint a tevékenységüknek. És akkor össze lehet nézni, hogy a nyugat minden országa az antiszemitizmus ellen hoz törvényeket, a helyiek védelmében meg semmit, miközben a politikusok zöme mindenhol zsidó, és aki nem az, az is zsidóvá akar változni, mint Orbán meg Trump, és lassan összeállnak a kirakósdarabkák.

Csakhát erre nyilván nincs olyan bizonyíték, hogy mondjuk a CERN részecskegyorsítója fekete-fehéren bebizonyította hogy a rócsldok birtokolják a világ központi bankjainak a zömét, amit aztán valami tudományos folyóirat közzé is tesz, így baromi könnyű az egészet félresöpörni azzal, hogy "bizonyítékod van rá? mer ha nincs akkor córesz". A többség itt van megrekedve szellemileg, hogy valamiféle kvázi-tudományos bizonyítékot követel a háttérhatalom ténykedésére, mintha egyáltalán létezhetne ilyesmi, lol. Azért "nemlétező világerő", azért háttérhatalom, mert a háttérből matatnak, így aki kézzelfogható és cáfolhatatlan bizonyítékra vár velük kapcsolatban, az hülyén fog megöregedni.

Mi a bizonyíték, hogy ők nyíratták ki JFK-t? Hát, ha valaki így kérdezi akkor semmi, de ha utánaolvas a körülményeknek akkor egyértelmű a dolog, csakhát senkit nem lehet kötelezni arra, hogy órák százait feccölje a témába, így megrekednek ott, hogy minden csak konteó mert ők nem hajlandóak utánaolvasni, és te vagy a hülye mert te utánajártál.

valis47 2024.12.09. 17:53:54

@Deansdale: Nagy Imre cikkben az is szerepel, hogy cselédek voltak a szülei, szóval nem valószínű, hogy zsidók.
A cári család kivégzéséről a jelenlegi hivatalos verzió szerint csak az osztag parancsnoka volt zsidó, Jakov Jurovszkij. A lettek és osztrák-magyarok nem vettek részt a kivégzésben.

Bayaz 2024.12.09. 20:52:25

@Deansdale: @valis47: "Aztán mivel ők uralnak mindent, ez a nézet vált a mainstream-mé, persze a valódi magyarázat nélkül, aztán az emberek meg küszködnek a magyarázkodással, hogy egy SZOCIALISTA MUNKÁSPÁRT mitől "jobbos"

Nem tudom miért releváns a nevük. Ez olyan mintha azt mondanád, hogy a magukat "demokratikusnak" tituláló kommunista pártok valóban demokratikusak voltak, hiszen ott van a nevükben!

A magyarázat arra, hogy miért nevezzük őket jobbosnak egyszerű: hittek a hierarchia és tradíciók fontosságában, erősen nacionalisták voltak és jó viszonyt ápoltak a nagyvállalatokkal.
Az egyetlen balos vonásuk a "Völkisch equality" (az árja/német fajba tartozók közti jog-, és esélyegyenlőség) propagálása volt, erre hivatkozva nevezte a pártot Hitler "szocialistának".

Volt egy meglehetősen balos szárnyuk is, de ők 1933-ra háttérbe szorultak és a következő 1-2 évben purgálták őket a pártból.

Deansdale 2024.12.09. 21:28:56

@Bayaz: Mármint miért releváns egy párt neve? Mondjuk azért, mert ha egy pártnak az a neve, hogy magyar szocialista munkáspárt, azaz MSZMP, akkor arra konzervatív magyar ember tőből nem szavaz. És ez nem egészen ugyanaz a szómágia, mint demokratikusnak nevezni egy pártot, egyrészt a "demokrata" lehet tartalmatlan gumifogalom de a "szocialista munkás" jóval kevésbé, másrészt a 20. század elején még mindenki tisztában volt azzal, hogy mit jelent egy szocialista munkáspárt, még nem voltak csonkig lejáratva a fogalmak. És Hitlerék amúgy azok is voltak, konkrétan egy szocialista munkáspárt, szocializmust akartak és a munkásosztály jogaiért nyomultak. Ha megnézed a názi párt hivatalos programját, a gazdaságra vonatkozó pontok hajmeresztően szocialisták. Az állam feladata a polgárok jólétéről gondoskodni, mindenkinek kötelessége a produktív munka, államosítások, földelkobzás, tőzsdei nyereségek elkobzása, nyugdíjrendszer kiterjesztése, ilyesmik. Nem egy kimondott liberálkapitalista röpirat.
en.wikipedia.org/wiki/National_Socialist_Program

A nacionalizmus a jobbos-balos tengelytől teljesen független tényező, hierarchia meg a szoci rendszerekben is van.

Ez a nacionalizmus-téma amúgy régóta a bögyömben van, létezik a világon ezernyi globalista kapitalista párt, meg másik ezernyi nacionalista kommunista, vagyis önmagában a nacionalizmusnak semmi köze a jobbossághoz vagy balossághoz. A wikin külön oldala van a nacionalista kommunista eszmének.
en.wikipedia.org/wiki/National_communism

Deansdale 2024.12.11. 10:43:25

Az amcsi orgyilkosságos kommentfolyam a vonatkozó cikk alatt található meg...

deansdale.blog.hu/2024/12/11/az_amcsi_egeszsegbiztositos_gyilkossagrol
süti beállítások módosítása