HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • AlabamaLapa: @Deansdale: akkor nem láttam benne semmi kockázatot, mivel az ő ingatlanjára ment a jelzálog...Az igy utólag fura, hogy el lehetett ajándékozni és nem volt elidegenítési meg semmi tilalom rajta a ba... (2025.04.26. 13:27) Kell ennél egyértelműbb üzenet?
  • Deansdale: @AlabamaLapa: Nyilván képes vagyok felfogni, hogy ilyesmik történnek a világban, de emberileg megérteni sosem fogom tudni. Lehet haragudni egy exre, de tízmilliókból kiforgatni merő tetűségből... B... (2025.04.26. 12:42) Kell ennél egyértelműbb üzenet?
  • AlabamaLapa: @Lorrh: nő vagyok...ha ilyen egyszerű lenne, akkor persze, hogy jó lenne :-) A jelzálogos ingatlant az ex elajándékozta az anyjának, amikor a bank már árverésre akarta küldeni az ingatlant. Aztán in... (2025.04.26. 10:49) Kell ennél egyértelműbb üzenet?
  • Lorrh: @AlabamaLapa: Nem ismerlek, te nő vagy férfi vagy? Nem kell fizetned semmiféle hitelt, ha jelzálogos, akkor majd a bank elveszi az illető ingatlanját. Nem értem mi a jogi háttér, de ha ennyire előny... (2025.04.26. 09:55) Kell ennél egyértelműbb üzenet?
  • AlabamaLapa: @Lorrh: Mondjuk erre pont ellenpélda vagyok :-D Nálunk az ex semmizett ki, a cuccaim 50%-a nála maradt, úgy, hogy semmi keresete nem volt és éveken át eltartottam...és most még nekem kéne kifizetni ... (2025.04.26. 09:39) Kell ennél egyértelműbb üzenet?
  • Utolsó 20

Tanmese azoknak akik szerint "csak egy faj létezik, az emberi faj"

2025.04.07. 09:17 Deansdale

Szerte a nyugati világban a helyi libsik mindenhol ugyanazt a mantrát hörgik, hogy igazából minden faj egyforma, tehát a fehérek is... Persze itt máris elakad a lemez, hogy miért mindig a színeseket kell mentegetniük és bizonygatni, hogy a fehérek is éppolyan rosszak, illetve hogy egyáltalán minek ez, dehát na. A lényeg, hogy szerintük minden faj egyformán lop, öl, erőszakol, és ha már megint valami néger követett el valamit akkor az nem számít, mert "bárki lehetett volna", illetve aki szerint mélyreható különbségek vannak a rasszok viselkedésében, az csak gonosz rasszista.

Nekem valamiért mégis kétségeim vannak afelől, hogy egy tősgyökeres japán, svéd, vagy osztrák ugyanezt tette volna. (És most hagyjuk a hülyeséget, hogy egy gettónigger is lehet osztrák, csak oda kell utaznia.) Aki esetleg nem akarja elindítani a videót, vagy ha elérhetetlenné válik a jövőben: a boltos szívrohamot kap, összeesik, a 3 nigger pedig nem próbál segíteni rajta, nem hívják a mentőket, hanem kirabolják a helyet, mert hát miért ne. A boltos pedig meghalt.

És akinek ez a dolog csak egy megfoghatatlan részlet a napi 1500 tiktok vagy fész vagy youtube videóból ami fölött a figyelme átsiklik, annak felhívnám a figyelmét: pontosan ugyanez történne akkor is, ha te haldokolnál ott, vagy a gyermeked, házastársad. A zsebedből kilopnák a mobilt miközben az infarktussal szenvedsz. Nem vagyunk mind ugyanolyanok. És ezen az sem változtat, hogy lehetne találni néhány fehér nyomoroncot is, akik hasonlóan cselekedtek volna, mert nem teszi semmissé a tényt, hogy civilizált fajoknál az ilyesmi szó szerint az 1-a-millióból elmebeteg pszichopaták területe, amit a többség mélységesen undorítónak talál és példás büntetést követel érte, míg a négereknél ez a norma - ha összeterelnél százat, cirka 90 ugyanezt tette volna. És gondolkodás nélkül feltennék egy huszast arra is, hogy a videó alapján a legtöbb néger gratulál emezeknek gondolatban, szép munka, kítűnő helyzetfelismerés...

Ebben szerepet játszik az is, hogy a boltos egy másik faj tagja, és a zsigerből rasszista négereknek ez az eset afféle győztes csata a nagy fajháborúban. Jól megmutatták a koszos ázsiainak... Egy-null oda. Hihetetlenül erősen összezárnak ilyen esetekben, a legtöbb fehér ember szerintem ezt felfogni sem lenne képes. Bár a fenti videó és maga az eset több éves, a cikk írásához képest csak pár napja történt, hogy egy 17 éves nigger halálra késelte egy fehér diáktársát egy sportnapon, és a neten derékig lehet gázolni a többi feka által összeírt mocsokban, hogy nagyon helyes, a gyilkos egy hős, a rohadt fehéreket irtani kell, meg amúgyis önvédelem volt, és ha nem engedik szabadon a gyilkost akkor városok fognak lángolni. Nem mellesleg már többtízmillió(!) forintnyi pénzt összeadtak az ügyvédi költségeire.

Mintha lenne némi eltérés a fehérek és a feketék hozzáállása között, bár nem vagyok ebben egészen biztos, lehet hogy csak én látom rosszul.

105 komment

Címkék: rasszizmus szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GABOR2 2025.04.07. 20:50:30

Szerintem lett volna fehér aki ugyanezt teszi. Csak százalékban kevesebb fehér tenne ilyet.

Mattka85 2025.04.07. 22:10:07

@GABOR2: Ez a blogbejegyzésben is benne van: "És ezen az sem változtat, hogy lehetne találni néhány fehér nyomoroncot is, akik hasonlóan cselekedtek volna, mert nem teszi semmissé a tényt, hogy civilizált fajoknál az ilyesmi szó szerint az 1-a-millióból elmebeteg pszichopaták területe, amit a többség mélységesen undorítónak talál és példás büntetést követel érte, míg a négereknél ez a norma - ha összeterelnél százat, cirka 90 ugyanezt tette volna."

GABOR2 2025.04.07. 22:13:02

Amúgy ha már büntény. Ez egy olyan story amit tán nem hoztak le amikor történt, de mostmár lehet látni.

Transgender fiatalok mészárlása az iskolájukban. Az végső ok amiért a gyilkolás mellett döntött az egyik gyerek: Egy iskolatársa nem volt hajlandó az "új" nevén szólítani.

www.youtube.com/watch?v=bMBIdrV-Ii4

GABOR2 2025.04.08. 12:39:05

"Better that Ukrainians dont know the truth Kievs spy chief"

"General Kirill Budanov has said people should remain unaware of the harsh reality of the conflict with Russia"

www.bignewsnetwork.com/news/278150759/better-that-ukrainians-dont-know-the-truth-kievs-spy-chief

GABOR2 2025.04.09. 17:40:13

"Történelmi fordulat: szélsőjobboldali erő lett Németország legnépszerűbb pártja"

www.portfolio.hu/global/20250409/tortenelmi-fordulat-szelsojobboldali-ero-lett-nemetorszag-legnepszerubb-partja-753921

Most nemrég, mielőtt Merzer kancellárnak lett megválasztva a CDU mindenféle dolgot megigért, hogy útját állja a bevándorlásnak.

A választás után pár nappal röhögve jelentette ki tőlük valaki, hogy az egész bevándorlást leállító szöveget egyáltalán nem gondolták komolyan.

Úgy tűnik megvan a következménye, állítólag nagyon megutálták ezért őket és még ki sincs nevezve tán ténylegesen kancellárnak az Merzer, már elvesztették a többséget.

Bár valószínű az lesz majd mint a Romániában és a franciáknál... ha a jobboldali győzve valamiért ki kell tiltani őket majd, hogy ne indulhassanak.

Mattka85 2025.04.09. 18:39:19

Egyébként egy nigger nemrég ölt meg egy fehér srácot (Austin Metcalf) amerikában; az eset elggé nyilvánvaló, a feketék többsége pedig a gyilkos mellé áll, nyíltan vállalva hogy törzsi alapon döntenek. (Nálunk is ismeretes'A lehet hogy ott sem vótam stb.' néven.) Eléggé racewar felé megy a hangulat, ami kinek is az érdekét szolgálja végső soron? (A kérdés költői...)

GABOR2 2025.04.09. 23:42:52

Ami kijött ebből a káoszból a tözsdéken... Deansdale, aki úgy gondolkozott mint te és nem adta el amilye van... most a nap végére boldog ember lehet.

Deansdale 2025.04.10. 07:36:54

@GABOR2: Nem vagyok én teljesen hülye :)

A tőzsde elsődleges célja az, hogy a hipergazdagok lenyúlják a pánik-eladók pénzét. Amikor lemegy az árfolyam akkor várni kell, ez a nagy titok. Ez csak akkor nem működik ha valaki olyan lóra tesz ami ténylegesen csődbe megy.

GABOR2 2025.04.10. 10:44:33

"Az Egyesült Államok bevándorlási hatósága szerdán bejelentette, hogy megtagadják a vízumot vagy a tartózkodási engedélyt azoktól, akik antiszemitának minősülő tartalmat posztolnak a közösségi oldalakon."

infostart.hu/kulfold/2025/04/10/mar-bizonyos-kozossegimedia-bejegyzesek-alapjan-is-kitilthat-valakit-amerika

GABOR2 2025.04.10. 11:50:56

Na mit mondanak a vírusról ami miatt ki kell írtani annyi állatot és felemelni az árakat?

"Gulyás Gergely elmondta, hogy a kormány laboratóriumi vizsgálatok segítségével annak lehetőségét is vizsgálja, hogy mesterségesen előállított vírusról van-e szó. Bár egyelőre írásos bizonyíték nincs, több szakmai forrás is komolyan felvetette, hogy a kórokozó nem természetes módon jött létre, hanem laboratóriumi körülmények között."

www.portfolio.hu/gazdasag/20250410/kormanyinfo-nem-zarhato-ki-hogy-a-magyarorszagon-terjedo-virus-mestersegesen-eloallitott-754019

Deansdale 2025.04.10. 11:59:59

@GABOR2: Sokkal komolyabban venném ezt a vírusos baromságot, ha

1. nem derült volna ki a coviddal, hogy kamu álvírusokkal mozdítják előre a terveiket
2. nem derült volna ki Biden elnöksége alatt, hogy politikai céllal simán hajlandóak állatok millióit lemészárolni
3. nem derült volna ki az utóbbi pár évben, hogy megkezdték a nyugati országok élelmiszer-termelésének a szándékos leépítését a nagy reszet előkészítésére

Így viszont ugyanaz a véleményem amit pár napja leírtam, hogy a felelősöket közös tömegsírba lövetném az általuk leöletett állatokkal.

Deansdale 2025.04.10. 12:06:09

@Deansdale: ...és ezen az sem változtat, ha amúgy tényleg létezik valami hiperveszélyes állati vírus ami miatt szerintük élőlények millióit kell lemészárolniuk világszerte, mert nem hiszem el, hogy ne lenne más, humánusabb megoldás.

Érdekes, hogy ezek a hiperszuper haszonállat-ebolák eddig nem okoztak ilyen gondokat, de most hogy a háttérhatalomnak pont összevág a terveivel hirtelen nagyon tudományosan mindenütt megjelent a marhalepra meg a csirkekanyaró. És természetesen nem elég a fertőzött állományokat elszigetelni a külvilágtól, és megvárni hogy mi történik, mert a malactorokgyík a széllel terjed mindenfelé... Az egyetlen megoldás a teljes nyugati élelmiszeripar tönkretétele, de nincs semmi gond, Bill Gates üzemeiben már gyártják a szöcskét.

És én vagyok a hülye alusapkás mert szerintem valami nincs rendben ezzel a témával :)

bomberhopper 2025.04.10. 15:02:37

akinek lehetséges, javaslom a nyulak, tyúkok tartását, ha most elkezditek és 2-3 év múlva már rutinból megy

és ha közben lemegy a tojás ára (mint tavaly), akkor ne dőljetek be neki, az csak ideiglenes

persze haszon nem lesz belőle, de ami belemegy pénz az visszajön, és az ismert előéletű, friss és egészséges hús, tojás a bónusz

és után nem számít, hogy nő a hús vagy a tojás ára

és akinek van kedve, az most még vadsóskát is szedhet az árokparton, miközben zöldet szed az állatoknak

Deansdale 2025.04.10. 15:29:32

@bomberhopper: Nálunk is ez a terv, de egyelőre úgy tűnik az Úristen inkább szabotálja a témát mint segítené :)

GABOR2 2025.04.11. 14:18:29

Trump adott kb. egy ultimátumot Iránnak, hogy vagy megteszi amit kérnek tőle, vagy az USA rámtámad... úgy, hogy a támadást Izrael vezeti majd...

Vagyis Trump odaadta az USA katonai erejét mondjuk bérbe Izraelnek. Van egy olyan érzésem, hogy Izrael nem fogja sajnálni "intenzíven" bevetni a nem saját erőit. És ez felveti amúgy a hazaárulás gyanuját.

Mindazonáltal... Saddam Husseinen segített, hogy beengedte a megfigyelőket? Nem.

Szerintem Iránt is végsősoron Izrael teljesen el a akarja intézni.

"Trump says Israel would be ‘leader’ of military strike against Iran if Tehran doesn’t give up nuclear program"

apnews.com/video/trump-says-israel-would-be-leader-of-military-strike-against-iran-if-tehran-doesnt-give-up-nuclear-program-d8fb6210cd0f45d4b51a7c5cfaa92ede

A másik meg, hogy Trump a vámháborúba belengette, hogy az USA-nak vannak titkos, rendkívül pusztító fegyverei, ha Kína arra gondolna, hogy átalakítja a vámháborút igazi háborúvá. És a kínai vezető ha okos erre nem is mer gondolni.

GABOR2 2025.04.11. 14:20:32

@Deansdale: Én se híszem el, hogy nincs más megoldás mint százmillió számra legyilkolni állatokat; eleve azt is mondják, hogy az immunis, már beoltott, vagy a betegségen át esett állatokat is ugyanúgy megölik. Talán inkább ki kéne tenyészteni őket, mert ők már bizonyítottan immunisak.

Deansdale 2025.04.11. 14:41:23

@GABOR2: A száj- és körömfájás nem is halálos a hasznoállatokon, tömegesen leölni őket egy nem halálos betegség terjedését megakadályozandó valami elképesztően retardált elképzelés.

GABOR2 2025.04.11. 15:16:33

Deansdale mit gondolsz a mostani vámháborúról? Mostmár Kína is 145%-ra emelte a tarifáját válaszul az USA hasonló tarifájára...

A kereskedelem ezen a szinten már ki lett nyirva, úgyhogy a további emelgetéseknek már igazából nincs gyakorlati jelentősége.

Ki fog előbb megtörni a kínai gyártók akik nem tudják az USA-nak eladni a terméküket, vagy az amerikai fogyasztók akiknek sokkal drágábban kéne ezután bevásárolniuk?

Trump úgy tűnik észrevette, hogy butaság volt egyszerre az egész világra rátámadni, mert az USA ezt már nem bírja el, és egyenként akarja levadászni az országokat... vagyis: Európának most kéne beleállni a vámháborúba, mert ha az USA lenyomná Kínát a következő célpont az EU lenne.

Te mit gondolsz erről az egészről?

GABOR2 2025.04.11. 15:37:56

@GABOR2: Mondjuk Európának nem kellett volna korábban elvágni a kapcsolatokat Oroszországgal és Kínával, így nincs biztos szövetségesük ebben az ügyben.

Madarász Henrik 2025.04.11. 17:45:59

@GABOR2: Szerintem Kína fogja tovább bírni,mert teljesen sarokba vannak szorítva, nem tudják teljesíteni Trump követeléseit, mert gazdasági összeomláshoz vezetne, hasonló a helyzetük mint az oroszoknak 2022-ben, akinek csak a háború maradt, mielőtt a nyugatiak által felfegyverzett ukránok támadtak volna. Az USA esetében kisebb a tét, legfeljebb Trump bukik és a republikánus párt a következő választáson, a hiperinfláció miatt amit a áruhiány okoz majd az USA-ban.

Deansdale 2025.04.11. 17:46:20

@GABOR2: Hát, őszintén szólva én a nacionalista gazdaságpolitika híve vagyok, engem nem zavar ha országok beszüntetik a kölcsönös kereskedelmet. Én csak örülök annak, ha minden országba "hazakerül" a saját ipara és mezőgazdasága, és kizárólag olyan termékkel kereskedünk amivel muszáj. Magyar viszonylaban mondjuk banánt értem, hogy veszünk máshonnan, de búzát pl. nem kéne, termeljük meg magunknak.

Viszont úgy érzem Trump nem azért, vagy legalábbis nem CSAK azért csinálja a vámháborút mert fel akarja pörgetni az USA iparát, lehetségesenek tartom hogy valami hátsó szándék van a téma mögött, mondjuk ezzel készítik elő a világgazdasági válságot ami a nagy reszet előszele lesz. A fene tudja. Amíg ilyen hektikusak az események addig aztán végképp lehetetlen jósolni.

GABOR2 2025.04.11. 18:00:13

Ideillik: Ünnepelt DEI színesbörű rendőr nem sokkal az ünneplése után máris büncselekménybe keveredett és le lett tartóztatva:

www.youtube.com/watch?v=_cV9jQ9JSaQ

GABOR2 2025.04.11. 18:04:02

@Deansdale: A Simpsons gyakran fura mód meg tud jósolni dolgokat... zsidók készítik...

Trumppal kapcsolatban több mindent megjósolt, például hogy elnök lesz. És az egyik jóslatuk, hogy második elnöksége végére az USA csődbemegy.

Lehet készül az új világ ahol mindent csak bérelni fogsz tudni...

Deansdale 2025.04.11. 18:07:23

@GABOR2: Na igen, ha a nagy reszettel tartani akarnák a 2030-as tervet, akkor a következő 3-4 év elég tömény lesz.

Madarász Henrik 2025.04.11. 18:07:53

@Deansdale: Pont most olvastam egy cikkben, hogy a multik a költséghatékonyság nevében milyen kártékonyak természeti szempontból, hogy égetik az erőforrásokat, persze nem erről szólt a cikk de egy mondatából ez következik. Arról szólt hogy érinti a vámháború a magyar gazdaságot, az Audinak van Mexikóban egy autógyára, ahova Magyarországról is szállítanak alkatrészeket, a fő piac az USA, de a világ más részeibe is exportálnak, így Európába is, tehát az a nyomorult alkatrész kétszer kel át az óceánon, közben rengeteg olajat elégetnek üzemanyagként.

Deansdale 2025.04.11. 18:25:39

@Madarász Henrik: Lehet csak én vagyok ebből a szemszögből antiszociális, de egyáltalán nem bánnám ha ennek a beteg globális gazdaságnak vége lenne és kissé lejjebb skáláznánk a hülyeséget, pl. amit említettél. Nem vagyok méregzöld típus, de szégyen, és tarthatatlan is, amit a környezetünkkel teszünk 1 forint haszonért vagy hogy valakinek még kényelmesebb legyen valami, miközben az emberiség épp a túlevésbe és a mozgáshiányba fullad bele.

GABOR2 2025.04.11. 22:33:08

Meséltem korábban, hogy egyes MAGA Youtuberek nyiltan merik mondani, hogy utálják ahogy Izraelt kiszolgálja Trump is, hogy ez nem USA first.

Na most talán még ma is legnagyobb konzervatív Youtubernek mondott ( feliratkozó szám szerint ) Steven Crowder is készített az AIPAC-ről egy videót amiben kritizálja őket. Bár nem azért, mert irányítják a republikánusokat, hanem hogy konzervatívnak mondják magukat, de közben simán finanszírozátk a demokratákat is olyanokat is, akik nagyon rosszat akarnak az USA-nak a konzervatívok szerint.

És ő felveti, hogy az oldalukon egyre többet beszélnek a dologról, hogy mennyire irányítja a zsidó lobbi amerikát.

www.youtube.com/watch?v=zlhUtPnWIvA

GABOR2 2025.04.11. 22:37:45

Ugye azt is beraktam föntebb, hogy már azt is feltételnek akarják szabni, hogy átnézzék a közösségi médiáját valakinek és ha találnak benne akár csak egy Izrael ellenes bejegyzést az illető nem utazhat majd be az USA-ba. Meg itt van az új antiszemitizmus ellenes törvény, amin szintén kiakadnak az amerikaik amikor megtudják igazából miről szól... Újabb Közel-Keleti háború ezúttal Irán ellen... egyre több MAGA, Trump támogató jelzi, hogy utálja ezeket, de Trump megy továbbra is ebbe az irányba. ALigha van választása...

Deansdale 2025.04.12. 09:42:12

@GABOR2: Olyan furcsa a világ amúgy, mindig vannak emberek akik előre szólnak, és a tömeg valamiért mindig vak ezekre. Trumpról is megmondták elég sokan már a választások előtt, hogy Izrael csicskája, hiszen már az első elnöksége idején nyilvánvalóvá vált, de egy rakás embernek még mindig nem esett le. Tényleg igaz az a kutatási eredmény, ami szerint elég a média 80%-át birtokolni és azzal is elérhető a tökéletes uralom a tömegeken, mert a maradék 20% egyszerűen képtelen hatni a köztudatra, hiába erőlködik.

valis47 2025.04.12. 11:40:08

@Deansdale: A zsidók most épp azon aggódnak, hogy Trump mégis megállapodik Iránnal...

GABOR2 2025.04.12. 12:30:20

@valis47: Persze, Iraknál se volt elég, hogy beengedték a vizsgálókat. Arra volt jó, hogy bátrabban támadhattak, mert tudnák igazából nincs tömegpusztítófegyvere. Iránnál is nem valami csekkolást akarnak, hogy igazat mondanak-e hanem, hogy az iráni vezetés legyen kiírtva és az ország katonai képességei lerombolva.

Csakhogy Irán nagy része hegyekkel van teli és ahol partra tudnának szállni az amerikaik egy kis sík terület után rengtegen hegyen kéné átverniük maguknak amit az irániak szuperkönnyen tudnának védeni. Vagyis egy földi beavatkozás katasztrófa lenne az USA számára. És még így se érnék el a céljukat.

Marad a légitámadás, de Iránnak vannak orosz fegyverei ami a legmodernebb leglopakodóbb gépeket is képes nagyon nagy eséllyel lepusztítani.

Ezért is volt az USA finnyás támadni eddig is. Az áldozatok száma nagy lenne a sikerre az esély nagyon pici. Hagyományos támadásoknál.

GABOR2 2025.04.12. 12:34:16

@Deansdale: Mostani hír, hogy az egyik ukrán miniszter simán gond nélkül megpróbálta azt hazudni, hogy az oroszok egy hónapja beleegyeztek egy általános tűzszünetbe, miközben igazából csak az energiatermelő üzemekről szólt a megállapodás, amit amúgy az ukránok egyből, többszörösen megszegtek.

De mindegy, sokadik szuperkönnyen leellenőrizhető hazugsága az ukrán vezetésnek, sőt igazából csak emlékezned kell, egy hónapja volt.

Mégis abban reménykednek, hogy olyan hülyék az emberek, hogy nem emlékeznek.

Szeritenm túlságosan bíznak a sajtó erejében, de lehet vannak emberek akiket meg tudnak téveszteni... Csak közben a többi ember előtt megint lejáratják magukat.

Madarász Henrik 2025.04.12. 15:27:36

@valis47: Nem hiszem hogy megállapodnak, olyanokat követel Trump mintha legyőzte volna Iránt egy háborúban. Egy iráni kormány se menne bele abba hogy mondják fel a szövetséget a környező országok siita erőivel, ne adjanak nekik pénzügyi, katonai támogatást, ez olyan mintha a testvéreit kellene megtagadni egy embernek.

Mia and Me 2025.04.12. 18:54:24

@GABOR2: évekig nem hasznosítható se a húsa se a teje, azért ölik le őket. :(
Mármint hiába gyógyul meg...

Deansdale 2025.04.12. 19:22:28

@Mia and Me: Érdekes elképzelés, hogy ne lehetne megenni valami marhát mert évekkel azelőtt átesett egy betegségen ami amúgy emberre nem is veszélyes. Adják el olcsóbban a húst vagy használják fel börtönökben, de az hogy százezerszám a föld alá bulldózerezik őket abszolút embertelen.

A tejet meg nyugodtan megihatja a borjú aminek eleve is termelődik.

Azt a részét mondjuk értem, hogy ha egy gazda nem adhatja el se a húst, se a tejet, akkor az az állat értéktelenné válik és nincs értelme pénzt kiadni az etetésére, de még ez esetben is próbálhatnának találni valami humánusabb megoldást.

Lorrh 2025.04.13. 09:03:26

@Deansdale: ahogy hallottam a rádióban egy egy ilyen tehenészet több száz milliós veszteséget szenved el. Ha az előírások miatt nem adhatja el a húst sem, akkor miből etesse évekig a teheneit?
Persze orbán a háborúsvészhelyzeti kormányzásával dönthet úgy hogy nem öli le hanem megeteti a húst akárkikkel. Csak ugye akkor a környező országok minket vesztegzár alá helyeznek amiért nem öljük le a betegség hordozóit. Ezt kéne megérteni, hogy a bizalmat egyszer lehet eljátszani, utána fekete listára kerülünk és a full mezőgazdaságunk lehúzhatja a redőnyt.

Deansdale 2025.04.13. 09:27:40

@Lorrh: Azt kéne megérteni, hogy aki a pénzt az élet fölé helyezi az értékrendjében az sátánista. Nem vagyok egy woke méregzöld karakter de értelemmel és tudattal rendelkező állatok millióinak a leölése egy nem halálos betegség miatt amiből kb. egy hét alatt kigyógyulnak a legutolsó sejtemig elborzaszt és undorít.

Nem mellesleg ez egy tök jó érv a gigászi állattelepek ellen, legyen inkább ezer kisebb gazdálkodó mint pl. egy monumentális tehenészet, és nem érdekel, hogy minél antihumánusabb a téma annál nagyobb a haszon.

Alapvetően kapitalista a világlátásom de meg kellene húzni egy határvonalat ahol a profitorientáltságnak megálljt kell parancsolni.

GABOR2 2025.04.13. 17:27:02

@Deansdale: Meg ha még a betegségen átesett állatokat is állandóan leölik, akkor sohase fog elterjedni a gén, ami immunissá tenné őket a betegséggel szemben.

Plusz tényleg, ha százmilliók leöléséről van szó állandóan akkor felmerül talán, hogy genetikai betegségek fognak kialakulni, ha nagyon kevés túlélő állattal akarják újra benépesíteni a térségeket.

Mia and Me 2025.04.13. 18:27:16

@GABOR2: vírus ellen időszakos immunitás van. Szerinted minden évben miért van influenza és miért tök felesleges beoltatni magad ellene?
A vírusok igazi kis okos gépek, és eszméletlen sebességgel tudnak annyit változni hogy jövőre megint kifektet.

Mia and Me 2025.04.13. 18:32:14

@Deansdale: szerintem van vmi olyan hogy mi nem betegszunk meg de pl tovább tudjuk vinni a vírust magát. Ide is vmi egyiptomi gondozó hozta be, 50 éve nincs Magyarországon. Akkor szigorú karantén és fertőtlenítés volt. És öntötték ki literszámra a fertőzött tejet...
A fertőtlenítés verte ki a biztosítékot nálam, híradóban mutatták hogy a kocsik kerekét mosták át ami kurvara nem alapos fertőtlenítés szerintem....

Madarász Henrik 2025.04.14. 00:02:16

@Mia and Me: Na, jó ötlet volt, mindenféle mocskos országból behozni vendégmunkásokat, egy talicska majom venné kezelésbe éjszaka az ötletgazdát.

GABOR2 2025.04.14. 00:16:19

@Mia and Me: Igazad van, hogy bizonyos dolgokkal szemben az immunitás nem örök.

GABOR2 2025.04.14. 00:17:00

@Madarász Henrik: Én egy olyan olvastam, hogy ez a betegség egyszerűen ott van a réteken.

Deansdale 2025.04.14. 07:28:31

@Madarász Henrik: Ugyan már, egy magyar embernek havi 50EFt-al többet kéne adni, így igazán megérik a vendégmunkások, és ha cserébe tönkremegy a magyar hús- és tejipar, hát istenem...

valis47 2025.04.14. 13:28:43

@Deansdale: Nem mindig ez a gond, lassan nincs ember. A nyugati bérek elszívó hatása egyrészt, másrészt egyre kevesebben akarnak fizikai munkát végezni. Maradnak kb. a cigányok meg az alkoholisták, drogosok, akiknél sajnos jobb, megbízhatóbb munkaerő a vendégmunkás.

valis47 2025.04.14. 13:33:40

Persze lehetne annyi bért adni, hogy nyugatról is visszajöjjön az, aki ott dolgozik hasonló munkát... csak akkor:
- elvész a bérelőny is, ami még versenyképessé tette valamennyire a magyar termelést, pl. multi viszi a gyárat tovább. (A Zalakerámia pl. Romániába vitte, ami az ellenzéki média szerint már magasabb életszínvonalú, mint Magyarország. Mégis oda vitték Romhányból. Persze ehhez a kormányunk is hozzájárult, a bányajáradék és egyéb hülyeségek miatt is mentek el. Vagy azért, mert a nem rezsicsökkentett energiaárak, amit a cégek fizetnek, azok magasabbak a romániainál, a lakosságiakkal ellentétben. Stb.)

Deansdale 2025.04.14. 15:31:23

@valis47: Ahogy fentebb írtam, a nacionalista gazdaság híve vagyok. Legyen nehéz és drága bármit is behozni külföldről, és akkor amit a magyar emberek megvesznek azt mind itthon kell előállítani. Aztán ha ez magas bérekhez vezet, lol, akkor nincs semmi gond mert nem veszünk részt a nemzetközi bérversenyben, legföljebb az életszínvonal nő. És ha valaki azt mondja, hogy de a kínai olcsóbb, azt deportáljuk Kínába :D És ha nem lennénk EU-tagok akkor sokkal nehezebb lenne a munkabíró magyar embereknek külföldre szivárogni, de persze fölösleges is lenne, mert itt is nőne az életszínvonal.

Deansdale 2025.04.14. 16:04:54

...amúgy tisztában vagyok azzal, hogy amit mondok az olykor szokatlan és szélsőséges, dehát mi értelme lenne egy kasztrált, középutas véleményt ismételgetni? :)

valis47 2025.04.14. 16:17:24

@Deansdale: A gyakorlatban van erre működő példa?
Észak-Korea annak idején megvalósította a "dzsucsé"-t már amennyire sikerült. Ahogy megszűnt a szoci országok bőkezű segítsége, milliók haltak éhen. Igaz nem túl jók a mzg adottságaik, ehhez jött a kommunista kollektivizált rendszer alacsony hatékonysága.
Rákosi idején Mo. valóban szinte mindent előállított magának, az iparcikkek nagy része hazai gyártmány volt. Ma ez kb. megvalósíthatatlan. Akkor ugye az embereknek nem volt autója, néhány embernek jutott hazai gyártmányú motorbicikli, ennyi. Elektronikus kütyük sem voltak többek között, max. egy csöves Orion rádió ugyebár.

De meg lehet nézni, mire megy Trump a kontinensnyi USA-ban a brutál vámokkal. Egyelőre blöffnek tűnik, illetve tőzsdemanipulációnak. Mindenesetre az elektronikus kütyükre máris visszavonták "ideiglenesen".

Ha egy kormány kilépne az EU-ból, rögtön ránk b.szna az EU 25% vámot mondjuk, hogy ne tudjunk oda exportálni nyereségesen. Mehetnénk Szerbia színvonalára. Sőt Szerbia jelenleg fel van mentve a legtöbb vám alól, mint elvileg tagságra várakozó ország. Sőt még a britek sem vámolják meg általában az áruikat.

Deansdale 2025.04.14. 17:38:44

@valis47: Lehet, hogy az okleveles közgazdászok ebben nem értenének egyet velem, de én az 50-es évek amerikáját ilyen példának tekintem. Gyakorlatilag önellátóak voltak, és tökéletesen ment minden. Akkor kezdtek összeszakadni, mikor beindult a globális szabadpiac és az iparuk kitelepült ázsiába. Most Trump ezt akarja visszacsinálni, szerintem (papíron) azért amit leírtam.

Mi is önellátóak lehetnénk, csak politikai akarat kérdése, és az persze jelenleg abszolút hiányzik. Mondjuk ha kilépnénk az EU-ból nem lenne nehéz Lölőnek összegrundolni egy magyar autógyárat, főleg némi állami segítéggel, aztán orbánbasi kihirdehtené, hogy bármilyen állami szerv, vagy állami támogatást élvező szervezet kizárólag attól az autógyártól vásárolhat, és már meg is lenne oldva, hogy csődbe ne mehessen. Persze megfelelő minőségen kellene gyártani, de ez is része a politikai akaratnak, Viktorunk megmondhatná Lölőnek, hogy ezen a projekten is lehúzhatja a maga hasznát, de nincs alibizés, a teljesítmény kötelező :)

Persze vannak dolgok amiket nem tudnánk mi legyártani, legalábbis a belátható jövőben, mondjuk számítógépeket - na azokat importálhatnánk, nem vagyok őrült, hogy teljesen elzárjam az országot mindentől :) Csak mondjuk élelmiszerre, ruházatra, meg általában mindenre amit amúgy mi is tudunk vagy tudnánk gyártani tennék egy jó 200%-os vámot, aztán küzdjön az olcsó kínai szar háromszoros áron a magyar termékkel...

Aztán ha a mi termékeinket is megvámolják, hát, na, nem nagy öröm, de túléljük, engem vagy téged vagy bármelyik átlagmagyart amúgy sem érinti túlságosan, hogy az a néhány cég ami exportál azzal zsebretesz egy kis extra profitot. Ha nem lehet külföldre eladni, akkor termeljenek hazai piacra, ennyit tudnék nekik mondani :)

Igor Wolkowsky 2025.04.14. 21:30:03

@Deansdale: Az ötvenes évek Amerikának aranykor volt, ez tény.

Magyarország piaca sajnos miniatűr, szinte semmit nem képes eltartani. Bár ha jól tudom a dél-koreai csoda nagy részben annak volt köszönhető, hogy az állam egyfajta "negatív vámot" vezetett be: amelyik cég képes volt külföldre eladni a termékeit, az komoly állami támogatásban részesült.

Deansdale 2025.04.15. 07:43:29

@Igor Wolkowsky: Én azzal is meg vagyok békélve, hogy a kicsi piacunk nem tud kitermelni egy olyan übergazdag réteget amit a nagyobb piacok, de ettől függetlenül szerintem alapvetően indulhatnánk egy ~85-90%-os önellátásról, és próbálhatnánk befoltozni a lyukakat hosszú távon. Elsősorban nyersanyagokkal lennénk gondban, ezt esetleg áthidalhatnánk azzal hogy pl. elektronikai cuccokból származó szemetet átveszünk másoktól úgy hogy ők fizetnek a "szemétlerakásért", aztán abból nyernénk ki ami kell, de ezen a témán még nem gondolkodtam sokat. Amúgy hülyék nem vagyunk, a kellő technológival és nyersanyagokkal elő tudnánk állítani bármit amit bárki más. Az más kérdés, hogy szerintem mindenkinek az az első zsigeri reakciója, hogy a korrupció meg a holdudvari rendszer miatt a magyar termékek szarok lennének a külföldiekhez képest, de itt megint a politikai akaratra utalnék - ha a vezetés tenne ez ellen, akkor ki lehetne küszöbölni a problémát.

Deansdale 2025.04.15. 07:58:18

@valis47: A neten láttam tegnap Andrew Torba kommentjét, amiben a saját GAB-os AI-ját kéri, hogy foglalja össze Trump "art of the deal" könyvének a lényegét, és most zanzásítok: 1. absztrakt, túlzó követeléseket tesz amik túlmutatnak a valós igényein, 2. sürgeti a választ, 3. a másik fél bepánikol és kompromisszumot ajánl, 4. ha ez olyan vagy jobb mint Trump eredeti terve akkor röhög a markába.

Mint gyakorlatilag minden más amit elnökként csinált a tarifás hülyeség is tökéletesen beleillik ebbe a képbe. Mindenkire ráijesztett, amitől még a tőzsde is megzuhant, de aztán mindenki meghátrált, és helyreállt a rend. Egyedül Kína mondta azt, hogy nem partner ebben a folyamatban. Trump egyáltalán nem hülye és semmi *ténylegesen* kaotikus nincs abban amit csinál, csak mivel a teljes balos világsajtó eleve hülyének akarja beállítani, ezért a gazdasági témákat is úgy adják elő, hogy ez a Trump már megint hülye, és ezt átvette pár jobbos ill. controlled opposition platform is. Érdekes módon a rengeteg "hülyeségből" amit Trump csinált, a 95%-ából nyertesen jött ki az USA gazdasága... Az, hogy Kínával végülis mi lesz, az jó kérdés, de szerintem egy idő után Kína is rájön hogy neki sem érdeke a kölcsönös pofozóversenyben a halálig kitartani, le fognak ülni tárgyalni és lesz valami kompromisszumos végeredmény.

Az meg szerintem sokat elmond vagy egy ember pártállásáról, vagy pedig arról hogy mennyire van tisztában a helyzettel, hogy képes-e felismerni olyan egyszerű tényeket, mint hogy Trump a kedvenc tárgyalási stratégiáját használja, ami szinte mindig tökéletesen beválik neki, és amiről könyvet is írt, lol. Aki cikket ír ennek az ellenkezőjéről, az vagy balos, vagy hülye, vagy nem figyel eléggé.

Deansdale 2025.04.15. 08:02:58

@valis47: ...az persze igaz, hogy ebben a kompromisszum-kikényszerítési módszerben van egy beépített kockázat, de ezzel Trump kalkulál, és az eddigi eredmények őt igazolják. Szóval mondhatja a kuruc, hogy hazárdírozik, ez technikailag igaz, dehát kockázat nélkül nincs reckír, ahogy az aranyköpés mondja :)

valis47 2025.04.15. 08:34:14

@Deansdale: Kínával szemben is már részben meghátrált Trump, amikor kivette az elektronikai kütyüket a szupervám alól, pedig ezt Kína nem viszonozta semmivel. Szerintem Kínával szemben kissé elmérte a tényleges erőviszonyokat. Ha Trump kvázi leállítja a kínai importot (mint mondtam máris kivette a TV-ket, számítógépeket, telefonokat stb. mert rájött, hogy ebbűl baj lesz more...) az nagyobb felfordulást okoz majd, mint a covid. Akkor is nyomta a nyugati sajtó, hogy "le kell válni Kínáról", de nem hiszem, hogy sikerült érdemben azalatt a 4-5 év alatt.

Deansdale 2025.04.15. 08:37:48

@valis47: A ruszkik elleni szankciók is okoztak pár hónap átmeneti sz*pást Putyinéknak, amíg ki nem alakultak az új csatornák és fel nem pörgött a saját gazdaság. Az NVidia pl. már bejelentette, hogy gyártókapacitást tesznek az USA-ba. Végső soron ha Trump szarul jön ki a Kínával szembeni párbajból, az USA gazdaságának az is tehet jót, csak egy átmeneti időszakot kellene kibírniuk. Persze abban a politikai környezetben ez közel lehetetlen, dehát na.

Madarász Henrik 2025.04.15. 16:03:23

@Deansdale: Sajnos ritka silány a magyar politikusi osztály, eleinte simán dilettánsok vezeték az országot, akiket orruknál fogva vezettek a nyugatiak, lásd Antall kormány, azután korrupt gazemberek léptek a helyükre 1994 óta. Még a rendszerellenes jobboldali pártokról is kiderült utólag, hogy tele voltak megélhetési politikusokkal, akik pénzért feladták az elveiket, lásd Jobbik. Egyedül a Mi Hazánkról nem derült ki még semmi.

Deansdale 2025.04.15. 16:48:24

@Madarász Henrik: Csináljunk forradalmat, tegyetek meg királynak, és 2 év alatt rendet csinálok :) Csak a rócsildok orgyilkosait kell távol tartani valahogy.

GABOR2 2025.04.15. 20:17:39

Halottatok a DEI "asztronautákról":

Egy elemzés a feminizmus újab "történelmi" eredményéről:

www.youtube.com/watch?v=oFIYISvpn2M

GABOR2 2025.04.15. 20:18:52

@Deansdale: Minimum két kontinens királya kéne hogy legyél, hogy legyen esélyed... Legalábbis, ha nyilt sisakkal akarsz király lenni.

Madarász Henrik 2025.04.15. 20:57:54

@GABOR2: Én támogatom, mint Amereurópa királyát :)

Deansdale 2025.04.15. 22:04:06

@GABOR2: Hát, ha már így belejöttünk, legyen :)

GABOR2 2025.04.15. 22:15:51

Azt hiszem ideillik a hír...

BLM által támogatott és ünnepelt, első fekete női bírónőt letartóztatták miután álmában fejbelőtte a barátját akitől szabadulni akart, de valahogy túlélte az illető... és meg akarta győzni róla, hogy ő maga lőtte fejbe magát álmában... De a rendőrség kinyomozta, hogy persze, hogy a bírnónő volt.

Ja és amúgy volt korábban egy férje, akit szintén lelőt, de részleteket erről nem tudok többet:

"Pennsylvania judge convicted of shooting sleeping boyfriend in the head"

www.nbcnews.com/news/us-news/pennsylvania-judge-convicted-shooting-sleeping-boyfriend-head-rcna200532

GABOR2 2025.04.15. 22:16:37

@Deansdale: De akkor már ne kicsi kontinenst. Amerika és Ázsia...

Deansdale 2025.04.16. 07:58:56

@GABOR2: Az a gond, hogy a materialista világképben lehetetlen felfogni, hogy spirituális alapon vagyunk mások. Lehet egy néger IQ-ja egy fehéréhez hasonló, viselheti a ruháinkat, beszélheti a nyelveinket, lehet gazdag és befolyásos, akkor is teljesen más emberek. Ahogy létezik az a bizonyos néplélek úgy létezik afféle faji lélek is. Destruktív dolog összekeverni a fajokat, és egyáltalán nem véletlen, hogy egy bizonyos faji ellenségeink erőltetik ránk a másokkal való keveredést. Ráadásul a saját hazáinkban hatalmi pozícióba segítik az idegeneket felettünk. Ez nem mehet így tovább.

békaapu 2025.04.16. 08:10:39

@Deansdale:
Nnna ez a lényeg Deansdale.. ez.

Köszönöm szépen, ez fontos lépcsőfok lesz nekem ezután - ide fogom fölemelni a nekem fontosakat.

Magasabbról könnyebb jól látni.. jó felé menni.

békaapu 2025.04.16. 08:13:02

@Deansdale:
..még annyi kiegészítést tennék, hogy lelkileg.
Lelkileg vagyunk mások.

.. mert minél több a latin szó, annál érthetetlenebb a doktor.

:-)))

GABOR2 2025.04.16. 19:13:00

Sziasztok! Írtam most jópár új cikket, mindenegyiket ajánlom elolvasásra, de itt egy közvetlen ajánlónak:

Van ez a vámháború, de Orbán és Trump állítólag nagy barátok, tehát milyen állapotban vannak igazából a magyar-USA kapcsolatok?

Hát nem tűnik igazából barátinak az amerikaik viselkedése...:

"Vámháború és a Magyarországnak eddig inkább kínos/káros Orbán-Trump barátság"

ujtechkor.blog.hu/2025/04/16/vamhaboru_es_a_magyarorszagnak_eddig_inkabb_kinos_karos_orban-trump_baratsag

Akkor egy másikat is...:

Csődbement genetikai szármázást vizsgáló cég hazudott szinte mindenről és eladná "harmadik feleknek" az ügyfelei genetikai térképét:

"Egy nagyon modern cég története ami csúnya véget ért és pont a "modernség" miatt"

ujtechkor.blog.hu/2025/04/16/egy_nagyon_modern_ceg_tortenete_ami_csunya_veget_ert_es_pont_a_modernseg_miatt

GABOR2 2025.04.17. 17:24:05

Talán ez is illik ide.

Tania Fernandez Anderson bejelentette, hogy nem hajlandó lemondani, pedig több korrupciós ügyben is bűnösnek találták.

Ő sok "legelső" volt.

Legelső illegális bevándorló akiből városi tanács tag lett, legelső muszlim nő ilyen pozicióban, legelső afro-amerikai nő aki a városi tanács tagja lett... Elhíresült arról is, hogy bőszen szidta tanácstagként a többi városi tanácstagot, hogy rasszisták és hogy ártanak "az ő" embereinek egyes döntésekkel...

Most hogy kiderült, hogy pl. lopta a közpénzt a városi tanács megfontolja, hogy talán akkor ők maguk távolítják el a pozicióból amihez továbbra is ragaszkodna.

"Boston City Council considers plans for Tania Fernandes Anderson's resignation"

www.nbcboston.com/news/local/boston-city-council-tania-fernandes-andersons-resignation/3687952/

GABOR2 2025.04.17. 17:32:47

@GABOR2: Pontosítok hónapokkal ezelőtt megígérte, hogy lemond, de máig nem tette meg úgyhogy mostmár a város lépne...

Deansdale 2025.04.17. 17:48:52

@GABOR2: A rasszizmussal az a baj, hogy mindig visszaigazolódik a helyes volta :)

Amúgy semmi bajom nem lenne senkivel, zsidókkal, négerekkel, cigányokkal, satöbbi, ha megmaradna mindegyik a saját területén és nem akarnák mind a mi vérünket szívni.

GABOR2 2025.04.18. 17:25:42

@Deansdale: Fehérek is tudnak korruptak lenni, de azért gáz, hogy akire ennyire figyelnek, hogy "első" mindenben, ő nagy "harcos" ennyire beég... Egyből... Elsőre.

valis47 2025.04.18. 22:47:18

youtu.be/QX8P1z71BKQ

Néger srác halálra késeli a fehér srácot, a négerek hisztérikusan előadják milyen jó gyerek volt, és milyen gonosz rasszista dolgokat mondanak az interneten róluk. Halott srác apja is mélyen elítéli... mármint az internetes gyűlölködőket, nem a gyilkos fekát, aki "csak hozott egy rossz döntést és most szegénynek tönkremegy az élete".

GABOR2 2025.04.19. 11:50:24

Máig van olyan, hogy ha nézek mondjuk egy Youtube videót víruskkal kapcsolatban akkor feldob egy linket, hogy "hiteles információkhoz" jussak a Covidról...

Nos... most Trumpék frissítették ezt az oldalt és a liberálisok nem örülnek:

mandiner.hu/kulfold/2025/04/ot-pontban-cafolta-meg-a-feher-haz-bideneket-a-covid-kitorese-kapcsan-a-sajto-forrong

GABOR2 2025.04.19. 18:00:16

@Mattka85: Konkrét ügyről most hallok először, de azt tudom mondani, hogy az ilyen dolgok, hogy... Facebook csevegő, ami titkosítva van... ilyenekbe ne bízz, hogy tényleg védik az adatokat nagy játékosokkal szemben.

Mondjuk rajtad is múlhat valamennyire, mert ha még tényleg komoly titkosítás is lenne, ha pár karakteres jelszóval véded, akkor könnyen visszafejthető; de szerintem az ilyen nagy mainstream csevegők eleve úgy vannak megcsinálva, hogy a titkosszolgálatok mindent lássanak amit akarnak.

Mattka85 2025.04.19. 18:25:08

@GABOR2: Igen,ezt én is tudom csak azt remélem hogy talán az emberek többsége is lassan ráébred erre... Leginkább semmit nem osztok meg online amit nem muszály, pont azért, mert minden ami az emberek 'kényelmét' szolgálja (lásd pl. felhő a te 'kedvenc' témád), valójában csak kiszolgáltatja az államnak és a nagyhatalmaknak. Ted Kaczynski vindicated.

GABOR2 2025.04.19. 23:38:48

@Mattka85: Örülök, hogy felvilágosult vagy a témában, különösen felhőügyileg. A fentebb berakott cikkemben az emberek a géntérképüket bízták vállalatokra, de azok még azt se védték meg normálisan se informatikai értelemben, se jogi értelemben. Jobb óvatosnak lenni.

Madarász Henrik 2025.04.21. 16:24:16

Azért elképesztő hogy a modern nyugati államok mennyi élősködöt tartanak el, csinálnak helyet a sok genderszakosnak, tisztára mint annak idején a kommunista rendszerben a párttitkárok. Jó hogy most lapátra kerülnek ezek a kártevők.
hvg.hu/vilag/20250420_Donald-Trump-amerikai-kulugyminiszterium-atalakitas

Deansdale 2025.04.21. 17:32:15

@Madarász Henrik: Az a gond hogy Trump tevékenysége Orbánéra emlékeztet, a saját sajtójában világrengető dolgokat mond, az ellenzéki média meg minden nácinak lehordja, de a valós eredmények amik végülis megszületnek elég langyosak. Ott van pl. a deportálás, óriási a szarkavarás körülötte de Biden szó szerint több embert deportáltatott naponta mint Trump. Mostanában szinte már nem is érdekel amit mond, vagy amit mondanak róla, érdemesebb csak vosszamenőleg nézni azt, hogy amit régebben mondott abból mi lett. Általában semmi :|

Kivéve persze azokat a dolgokat amiket Izrael kedvéért tesz, azok mind valóra válnak.

Madarász Henrik 2025.04.21. 17:44:15

@Deansdale: Igen ez igaz, de azt azért a javára lehet írni, hogy szépen átgázol az elmúlt évtizedekben kiépült balos intézményeken és szabályokon, öröm olvasni ahogy egyik intézményből a másik után rúgják ki a balos aktivistákat, lásd USAID felszámolása. Meg törlik el a fehéreknek, heteró férfiak hátrányos szabályokat az állami intézményekben. Ez olyan dolog mint hogy nem szeretem a Fideszt és Orbánt, de nekik is vannak érdemeik, mint a rezsicsökkentés és hogy nincs országos ingatlanadó.

Madarász Henrik 2025.04.21. 17:50:09

@Madarász Henrik: A balos kormányokról meg csak negatív dolgokat tudok mondani, mint az egekbe emelt energiaárak és hogy magánkézbe akarták adni az egészségügyet. Persze ettől én még a Mi Hazánkat támogatom, mert ők állnak legközelebb az elveimhez.

Glokta 2025.04.21. 23:06:11

@Deansdale: "az 50-es évek amerikáját ilyen példának tekintem. Gyakorlatilag önellátóak voltak, és tökéletesen ment minden. "

Az 50'-es évek Amerikájának a prosperitása annak az eredménye, hogy a fejlett világ maradék részének az (ipari) infrastruktúráját lerombolták egy világháborúban*, és ők finanszírozták az újjáépítést és exportáltak Európába és Japánba. Ez nehezen megismételhető.

Emellett persze jóval kisebb kényelemben éltek, mint most:
"People lived simple lives in the 1950’s. They were miserable on a hot summer night trying to sleep with no A/C. Eating out was rare and a treat. Vacations were in a cabin at a lake a few hours drive. Your TV was a 21″ set with a tenna rotor that got 3 channels. Cars were basic. You got oil changes every 2000 miles, plugs and points every 10–12,000, crawled under your car with a brake spoon to adjust your brakes every 5000 miles. There were no air bags, no cruise control, crank up windows, no power locks. Houses were half the size compared to what they build now. "
és persze rengeteg minden amit most olcsón be lehet szerezni (étel, mindennapi fogyasztási cikkek, ruhák) jóval drágább volt (átlagkeresethez képest) akkoriban.

Persze ennek megvoltak az előnyei is (pl több mozgás, sokkal kevesebb idő képernyő előtt), de a legtöbben a valóságban nem szívesen mennének vissza az 50'-es évekbe, és nem akarnak gyárban dolgozni. Amit a legtöbben valójában hiányolnak, az az erős közösségi érzés, összetartás ami a megnyert világháború után jelen volt.

Glokta 2025.04.21. 23:43:33

@valis47: @Deansdale: A másik dolog meg az, hogy Amerikának van nagy belső piaca, Magyarországnak meg nincsen és tízmilliós lakossággal nehéz is lenne kialakítani.
A trade-to-GDP ratio jó mércéje annak, hogy mennyire függ az adott ország a világkereskedelemtől:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_trade-to-GDP_ratio
és ebből látszik, hogy az amerikaiak függnek az egyik legkevésbé (27%), míg mi magyarok egyik leginkább (157%). Ez azt jelenti, hogy az autarkia gazdasági öngyilkossággal érne fel (nem 10-20%-os életszínvonal csökkenés, hanem valószínűleg 50%-os vagy több) - nem véletlen, hogy Észak-Koreán kívül senki (főleg nem hozzánk hasonló méretű országok) sem gyakorolja önként.

A gyakran emlegetett mítosszal ellentétben az amerikai ipari termelés sem omlott össze - arányaiban a teljes gazdasági termelésnek nagyjából ugyanakkora részét teszi ki, mint 50 éve, csak a növekvő automatizáció miatt egyre kevesebben dolgoznak az ipari szektorban: www.stlouisfed.org/on-the-economy/2017/april/us-manufacturing-really-declining

Persze gyakran felhozzák Detroitot és általában véve a rozsdaövezet lehanyatlásának példaként, de szerintem annak a fő oka nem a globalizáció volt, hanem az 1960'-as évek jóléti kísérletét követő fekete migráció. Ez az 1960'-as cikk jó illusztráció arról, mennyire kiterjedt (és abszurd) jóléti államot próbált Detroit vezetése létrehozni: www.theatlantic.com/magazine/archive/1960/04/detroits-welfare-empire/657795/
és persze ez azt eredményezte, hogy rengeteg alsó osztálybeli fekete odaköltözött, nőtt a bűnözés, tömegével költöztek el a fehérek (különösen a 68'-as faji zavargások után) és idővel követték őket (vagy megszűntek) a gyárak is. 1950-ben még csak a város lakosságának 16%-a volt fekete (és alighanem a dolgosabb fajtából, mert még nem voltak kiterjedt jóléti juttatások, amire támaszkodhattak volna), de 1980-ra ez 63%-ra nőtt, és az emberölések száma is megsokszorozódott.
the-other-america.com/stats

Glokta 2025.04.21. 23:56:56

@GABOR2: ez ennél sokkal hihetetlenebb, pár részlet amit a netem találtam az ügyről:
1) 17 gyereke van
2) annak ellenére, hogy százezer dollárnál is többet keres, valahogy 6 hónapos lemaradása volt a lakbérével
3) megismerkedett és összeházasodott egy börtönben ülő gyilkossal, aki egy libanoni bevándorlót ölt meg:
"She is also married to a guy who committed a horrific murder of an immigrant in the Faneuil St projects in Brighton. A Lebanese immigrant who begged for his life. The craziest thing is that she didn't know him before the murder and married him while he was in prison. Based on what I've read about the case, its pretty clear that her husband is 100% guilty of the crime."

Glokta 2025.04.22. 00:05:21

@Deansdale: Szerintem a materialista világkép egyáltalán nem akadályozza annak megértését, hogy más-más származású embercsoportok (átlagosan) más-más tulajdonságokkal rendelkeznek, elvégre ez a természetes szelekció következménye.
Ugyanez igaz a viselkedésre és a személyiségre is, de az szerintem sokkal nagyobb mértékben a szocializáció eredménye.

A valóságban a "minden ember egyenlő" épp a keresztény "Isten előtt minden ember egyenlő" tanításból - és általában véve, a lélek és szabad akarat létezésébe vetett hitből - származik, nem pedig a materializmusból, hiszen abból logikusan épp ennek az ellenkezője következne.

Deansdale 2025.04.22. 08:09:41

@Glokta: "a fejlett világ maradék részének az (ipari) infrastruktúráját lerombolták egy világháborúban*, és ők finanszírozták az újjáépítést és exportáltak Európába és Japánba"

...ugyanakkor ők is rengeteget költöttek a háborúra az adófizetők pénzéből, a bevételek zöme viszont nem az államkincstárba került vissza vagy az emberek zsebébe, hanem a bankár/befektetői kaszthoz.

"Emellett persze jóval kisebb kényelemben éltek, mint most:"

Rengetegszer találkozok ezzel az érveléseel de szerintem félreértés a kor technológiai színvonalát összekeverni az életszínvonallal. Persze, XV. Lajosnak nem volt TV-je, de azért úgy élt mint egy király, lol. Ha különböző korokat hasonlítunk ebből a szempontból akkor csak úgy érdemes, hogy hány % élt az adott kor középosztályának színvonalán és mennyit kellett dolgoznia érte. Az '50-es évek amerikájában bivalyerős volt a középosztály és szinte semmit nem kellett dolgozniuk érte, mármint elég volt egy autógyárban egy villáskulccsal csavarokat húzgálni és abból az egy fizuból házat meg autót vettél és felneveltél 3 gyereket a háztartásbeli feleségeddel.

"Amerikának van nagy belső piaca, Magyarországnak meg nincsen"

Érdekes módon ez semmiféle problémát nem jelentett amíg a közgazdászok el nem kezdtek mindenféle fiktív mutatókat kitalálni :) Mo-n legyenek akkora cégek amik a nem túl nagy saját piacunkra termelnek, és ha emiatt a világpiaci áraknál magasabban termelünk, azt más utakon kompenzálhatjuk. Pl. lehet magasabb béreket adni mert nem kell versenyezni Kínával.

"növekvő automatizáció"

Azt viszont korlátozni kellene, akkor is ha ez barbárságnak tűnik. Elmebeteg posztmodern hülyeség az elképzelés, hogy pár robotgyár-tulajdonos előállít mindent, az emberek többsége meg próbáljon munkát találni a szolgáltatási szektorban - ez hihetetlenül kiszolgáltatja az embereket ill. az országot a gyártulajdonosok kényének-kedvének.

"fekete migráció"

Azt is korlátozni kellene :)

Amúgy oké, felsoroltál pár potenciális hátrányát a függetlenségnek, de az előnyökről nem írtál, pedig vannak.

De a végső "érv" amiről senki nem beszél, hogy ha függetlenek lennénk és emiatt nem tudnánk elérni a fejlett nyugat életszínvonalát, akkor mi van? Most sem érjük el, pedig elvileg része vagyunk a fejlett nyugatnak, lol. Másfelől az ő életszínvonaluk épp süllyed mint a tóba dobott kő, olyan tényezők miatt amiket ránk is ránkerőszakolnak, és a függetlenséggel talán ellen lehetne tartani a hülyeségnek. Nekem úgy tűnik a legtöbb függetlenséget ellenző érv végső soron arra csapódik le, hogy jaj jaj, ha függetlenek lennénk akkor kevesebb lenne a luxus. Ez mint középosztálybelit engem nem igazán érdekel, ha lehetek őszinte :) Enni lenne mit, mert világsztár mezőgazdaságunk lehetne az EU-s szabályok nélkül, lakni lenne hol, és az iparunkat is fel tudnánk pörgetni, lehetne magyar autó meg magyar bicikli. A csúcstechnológiával lennénk szarban, ahhoz talán kellene pár évtized hogy kialakuljon valamiféle magyar chip-gyártás és bármi ami arra épül, de addig azt lehetne importálni, na bumm.

Ja és persze a mindennél fontosabb tényező a vérszívók eltakarítása lenne, mert bármit is újítanánk szart sem érne ha a paraziták megtalálják a módját a folyamatos nyerészkedésnek. Ehhez kellene igazi politikai akarat és bátorság :) Csak mivel jelenleg a politikai akarat is a parazitáké, kissé nehéz helyzetben vagyunk ezügyben, ha finoman akarok fogalmazni.

Deansdale 2025.04.22. 08:25:16

@Glokta: "Szerintem a materialista világkép egyáltalán nem akadályozza annak megértését, hogy más-más származású embercsoportok (átlagosan) más-más tulajdonságokkal rendelkeznek"

Elvileg nem, ebben igazad van, csak ezt magyarázd meg a nyugati világot jelenleg uraló materialista politikai vonulatnak is :) Vagyis inkább ne, mert már elég sok ember elveszítette a megélhetését emiatt.

"Ugyanez igaz a viselkedésre és a személyiségre is, de az szerintem sokkal nagyobb mértékben a szocializáció eredménye."

Örökbe fogadott gyerekeken látszik, hogy sokszor erősebb a vér mint a nevelés. Nyilván egy skálán mozog a dolog és nem minden tróger vérvonalból származó gyerekből lenne felnőve tróger (ez rasszoktól függetlenül is értelmezhető), de teljesen fölösleges a nyugati világnak erre a saját létezését feltenni tétnek. "Szabadítsuk fel" a jelenleg csúnyagonosz fehér elnyomás alatt élő nemfehéreket úgy, hogy a saját hazájukba menekítjük őket a fehér szupremacizmus elől, aztán penitenciaként vállaljuk a magányt, meg a "gyengeséget" ami a diverzitás hiányából fakad, lol.

"A valóságban a "minden ember egyenlő" épp a keresztény ..."

Igen, ha az ember kicsit megkapargatja a woke felszínt akkor látható, hogy a kereszténységet vették alapnak, csak néhány dolgot lecseréltek ill. az ellenkezőjére fordítottak benne, hogy tökéletes fegyverré váljon a fehér keresztény országok ellen. A legmodernebb baloldali világfelfogás egy Istentől megfosztott kereszténység elmebetegeknek, és ezt szó szerint értem. Nem meglepő, hogy a valódi kereszténység tönkretételében is jelentős sikereket ér el a woke ideológia, bizonyos értelemben egy tőről fakadnak, lol, csak kis lökéseket kell adni egy felekezetnek és hamarosan leszbikus nő lesz a pap, aki a transzneműségről tart misét :|

valis47 2025.04.22. 09:13:30

A legújabb nagy bírósági cirkusz: Egy fekete fiatal, Carmelo Anthony leszúrt egy fehér fiatalt, Austin Metcalfot, mert az ki akarta tessékelni egy sátorból egy sporteseményen, mondva, hogy nem ott kellene lennie. Metcalf a vele lévő ikertestvére karjaiban vérzett el. Előtte a néger azt mondta a kezét a hátizsákjába dugva (nyilván a késért), hogy "érj hozzám, és meglátod, mi lesz". Ennyi a tények, állítólag videó is van, de nem hozzák nyilvánosságra.
Természetesen a szokásos módon a négerek ünneplik a gyilkost, jogos önvédelemnek nevezve a tettét, az áldozatot rasszistának nevezve, aki nyilván csak azért akarta elküldeni Anthony-t, mert néger.

x.com/still_boneless/status/1909434204678500839

A fehér áldozat apja folytonosan megalázkodó nyilatkozatokat tesz jó fehér liberálisként, hogy mennyire sajnálja a gyilkost (!), meg hogy nem a rasszról szól az ügy.

x.com/IsabellaMDeLuca/status/1908214916026118470

Ennek ellenére a négerek tiszteletlenségnek nevezték, hogy megjelent (nyilván, hogy ott is térdeljen kicsit virtuálisan). Mondjuk megérdemelte, tényleg semmi keresnivalója nem volt ott.

x.com/charliekirk11/status/1912923536785871098

A gyilkos családjának fél millió dollárt gyűjtöttek, amiből új házba költöztek, autót vettek stb... egy fekete bíró leszállította az óvadékát, és szabadlábon védekezik. A négerek ünneplik a gyilkost, mint aki megmutatta a fehéreknek stb.

Ehhez kapcsolódik, hogy Trump legfőbb ellenfele a bírók és az igazságszolgáltatási ág, akik megpróbálták börtönbe juttatni, de csak azt érték el vele, hogy mártírként mutathatta be magát. Ha nem próbálja egy néger ügyésznő koholt vádakkal lecsukatni Trumpot, valószínűleg nem választották volna meg tavaly. Jó, kellett egy furcsa merénylet is. Ha a gyilkos Carmelo Anthony-t felmentik mert szegíny négert meg akarták Jim Crow-olni, ezért jogosan szúrt szívre azonnal, az újabb hitelvesztés lesz az igazságszolgáltatásnak, persze kivéve a négereket és a gyógyíthatatlan eset fehéreket. Márpedig esélyesen ez fog történni.

Deansdale 2025.04.22. 09:29:36

@valis47: A fő probléma ezzel, hogy azok a négerek akiknek az IQ-ja legalább 80, tehát az USA-ban minimum vagy 2-3000 fő, ebből simán levágják, hogy a fehérek meggyilkolásán meg lehet gazdagodni, és mivel eddig is öltek fehéreket, meg továbbra is akarnak öli fehéreket, most szándékosan médiaügyeket is fognak majd csinálni belőle, hogy dőljön a lé. Ez nagyon hiányzott még az amcsi faji viszonyoknak...

Én mint fehér nem biztos hogy szívesen élnék egy olyan országban ahol a fehérgyűlölő niggerek számára a leggyorsabb út a hírnév és gazdagság felé a gyilkolás, életszínvonal ide vagy oda.

valis47 2025.04.22. 09:34:02

@Deansdale: A kereszténység volt az ókori woke, amelynek sikerült üldözött szektából a római birodalom államvallásává avanzsálnia viszonylag rövid idő alatt. Aztán később megváltozott, kivéve az eretnekmozgalmakat, majd a reformációt, ezek is a maguk korának woke-jai voltak. A kommunizmus is egy istentelen kereszténység.
A "társadalmi igazságosság" iránti igény mindig is felbukkant újra és újra, olyan csoportok részéről - vagy a nevükben - akik elnyomottnak vagy kirekesztettnek érez(het)ték magukat. És az aktuális elitből is mindig lettek olyanok, akik ezek mellé álltak. Sosem volt tökéletes és teljesen igazságos rendszer, szóval volt igazságuk is. A földi utópia iránti vágyakozás, sőt a kísérletek egy ilyen megteremtésére mindig is felbukkantak újra és újra. Alapvetően a bal- és jobboldal közötti különbség, hogy a baloldal mindig hajszolt egy földi utópiát, míg a jobboldal mindig úgy tartotta, hogy az csak a túlvilágon lehetséges, és itt a földön azt kell konzerválni, ami működőképes, nem kell megjavítani, ami működik, még akkor sem, ha nem tökéletesen igazságos. Továbbá tudomásul vette, hogy az emberek nem indulhatnak mind egyenlő esélyekkel, már csak azért sem mert képességben sem egyenlőek, ha minden más körülményt ki is sikerülne egyenlíteni. Ami kétségtelenül az élet legnagyobb igazságtalansága, főleg annak, aki vesztese (de gyakori a lelkifurdalástól gyötört "nyertes" is), szóval érthetőek ezek a jelenségek, amik hol vallási hol politikai mezt öltenek.

Deansdale 2025.04.22. 09:50:15

@valis47: A kereszténység alapvetően spirituális eszme és annak tökéletes, úgyhogy én nem nevezném a kora woke mozgalmának. Az Újszövetség egy spirituális térkép ahhoz, hogy hogyan legyél valóban jó ember akit a környezete szeret és a közössége számára értékes. Kb. mint a buddhizmus. Ezeknek a dolgoknak a spirituális oldalát nem pszichopaták találják ki néphülyítési céllal, azok legföljebb később csapódnak az egyházhoz haszonlesésből.

A woke mozgalomnál ez pont fordítva történt, a rócsildok fizetett szociológusai megrendelésre kidolgozták azt az ideológiát ami kellően vallásszerű, és kihasználja az emberek lelki igényét valamiféle magasabbrendű morál iránt, ugyanakkor a háttérhatalom destruktív céljait szolgálja. A kereszténység évszázadokon át pozitív célokat szolgált még úgy is, hogy jópáran visszaéltek vele ill. mesésen megéltek belőle.

Madarász Henrik 2025.04.22. 15:51:36

A témáról jut eszembe, hogy a történelem során általában a többségnek elég nyomorult élet jutott, akár paraszt, akár munkás volt ( egy kisebb részüket leszámítva akik megszedték magukat parasztként vagy hiányszakmában dolgoztak ). Aztán 1945 után néhány gazdag nyugati országban soha nem látott létbiztonság és jólét jött létre a társadalom minden tagjának, amit ezek a hülyék jólétükben unatkozva elpusztítottak ( persze erre a Soros félék rásegítettek ), a feminizmussal, amitől csökkent a gyerekszám, a különböző szexuális perverziók támogatásával és a harmadik világ szemetének beengedésével, akik lecserélik az ott élő helyieket és még brutális bűnőzést is elkövetnek a rovásukra előtte.
süti beállítások módosítása