HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

Trump

2025.05.23. 20:20 Deansdale

Trump eladta a világot, de valahogy ember maradt közben, sőt, a legemberibb politikus a nyugati világban.

328 komment

Címkék: váratlan

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2025.06.25. 22:56:46

@GABOR2: Nem csodálom hogy nyert, ez a Cuomo egy velejéig korrupt politikus.

GABOR2 2025.06.25. 23:00:45

@Madarász Henrik: Igen, bár ez a muszlim is olyan, hogy megszüntetné a rendőrség finanszírozását és a transzokat védené... De miközben megszüntetné a rendőrséget azt is mondja, ha Nethanjau New Yorkba jönne ő letartóztatná...

GABOR2 2025.06.25. 23:01:19

Azért vicces az is, hogy 9 11 után muszlim polgármester lesz majd New Yorknak.

Madarász Henrik 2025.06.25. 23:11:42

@GABOR2: New York egy romlott város, utoljára a 1980-as években volt egy normális republikánus polgármestere, aki fellépett a bűnözés ellen.

Madarász Henrik 2025.06.25. 23:14:36

@GABOR2: A lakosság összetételét megnézve, azért nem annyira meglepő, négerek, latinók, zsidók, liberális fehérek. Londonnak és Rotterdamnak is muzulmán polgármestere van.

GABOR2 2025.06.25. 23:19:19

Amúgy Trumppal kapcsolatos story, hogy most a napokban Thomas Massie - tán az egyetlen republikánus akinek nincs AIPAC, vagyis zsidó lobbi kapcsolattartója - kritizálta Trumpot, hogy Iránra támadt és most Trump totál nekiment, több hosszú postba is és azt is megigérte, hogy majd ellene fog kampányolni, sőt már el is kezdte.

Vagyis Trump azt akarja, hogy az egyetlen republikánus képviselő, aki nem fogad el izraeli lobbi pénzt és aki valóban USA first dolgokat akarna csinálni legközelebb már ne kerüljön be a képviselők közé.

GABOR2 2025.06.25. 23:22:50

Bocs tévedtem, Trump azonnal ki akarja őt rugatni a képviselők közül, mert merte a nyilvánvalót mondani: Trump nem america first.

www.youtube.com/shorts/Ofd7t_-r07s

GABOR2 2025.06.25. 23:31:15

Több más republikánus megmondó ember inkább beállt a sorba.

GABOR2 2025.06.25. 23:43:11

Miért akart Izrael tűzszünetet, bár nem végeztek?

Talán ezért:

"NBC: Israel is running out of weapons and ammunition"

eadaily.com/en/news/2025/06/25/nbc-israel-is-running-out-of-weapons-and-ammunition

GABOR2 2025.06.25. 23:44:31

Ha majd Izrael rászól Trumpra, hogy nem, nem volt sikeres a támadás, akkor majd Trump talán leáll ezzel álmodozásával.

GABOR2 2025.06.26. 00:41:48

"Most Americans oppose Trump’s Iran strikes, new poll finds"

www.politico.com/news/2025/06/24/iran-strike-poll-00420289

GABOR2 2025.06.26. 00:45:20

Trump talán azért hajtogatja, hogy megsemmisítették az iráni atomprogramot, mert nema akarja, hogy folytassák a háborút, de a riporterek nagyon nyomják abba az irányba, hogy ezt bizony folytatni kell.

GABOR2 2025.06.26. 00:47:45

Trump annyira mérges több riporterre, hogy olyanokat ír, hogy ki kéne rúgni az egyiket mint a kutyát például.

-JzK- 2025.06.26. 06:16:23

@GABOR2:

"az irániak helyébe bármi van pont ez kell mondani... igen minden teljesensen megsemmisült."

Nem érted a közel-keleti iszlám rezsimek logikáját: nekik azt KELL mondani, hogy hatalmas győzelmet arattak, egyáltalán meg se kottyant az egész, jól pofáraestek a cionisták. Ha meg is murdelt a vezérkar, az is győzelem, mert Allahnak mártrírjai lettek, és az ország megdicsőült. Ők így szállnak le a bicikliről. Az arcvesztést nem lehet bevallani akkor sem, ha mindenki tudja, hogy orbitális kamu. Egyiptom is győzelemként ünnepli a jom kippuri háborút, mert volt 2-3 nap amikor nyeregben voltak :)

Egyébként nem számít, hogy a bunkerrombolós akció ténylegesen 100, 80, vagy 60 százalékos sikert hozott, elég volt megmutatni, hogy HA KELL megteszik ezt is. Másodszorra már elég meglobogtatni a bikacsököt. Az iráni gazdaság amúgy is szarban van, elég hat tudatosul bennük, hogy ne is próbáljátok meg. Arról nem is beszélve, hogy a turbános górék is tudják innentől, hogy a hegybe épített bunker mélyéről is kirobbantják őket, ha nagyon nem bírnak magukkal. Úgyhogy ennek fényében tessék mérlegelni, hogy leszerelitek magatoktól a maradékot, vagy mehettek a 72 szűz közé.

Érdemes megnézni: gofile.io/d/J3IVt2

Lorrh 2025.06.26. 09:34:56

@Deansdale: "Elvállaltak mindenféle korlátozást, szigorítást meg ellenőrzést"

Ezt teljesen hamisan látod, semmit nem fogadtak el valójában. A politika a csalás és hazudozás művészete. Érthetetlen hova tetted a szkepticizmusodat.

Deansdale 2025.06.26. 10:05:16

@Lorrh: Ott volt náluk pl. a nemzetközi atomügynökség amiből most kiléptek, és ami hiába mondta hogy nem csinálnak atomot, Izrael azért mégiscsak megtámadta őket.

GABOR2 2025.06.26. 13:46:04

@Lorrh: Ez nemcsak arról szól mit mondanak, odament az ügynökség ellenőrizni + voltak állandó kamerák felszerelve a legfontosabb gépeknél, hogy non-stop lássák mi történik. Ezeket a kamerákat is most leszerelik mind.

GABOR2 2025.06.26. 13:48:56

Amúgy Izrael azért egyezett bele tán tűzszünetbe, mert kifogytak a légvédelmi rakétái is...

"Israel faces missile interceptor shortage amid Iran strikes, US official tells WSJ"

www.jpost.com/israel-news/defense-news/article-858121

Ha folytatták volna, már minden egyes iráni rakéta 100% betalál, mert semmi se állította volna meg.

Most gondolom jól betakolnak, az USA készleteit leszívva.

GABOR2 2025.06.26. 13:51:11

Trumpra egyre jobban rászállnak, azzal vádolják, hogy amiért annyit dumált és várt az irániak összerakták mi készül és azért vitték el az uránt a támadás előtt. Vagyis Trump miatt volt kudarc a dolog.

GABOR2 2025.06.26. 13:56:48

Két nap alatt az olaj jegyzési ára visszaesett alacsonyabb szintre mint amikor kitört a háború. Egyik napról a másikra ezt nem követte le a magyar árképzés, talán még érthető is, mert inkább nőt 2 forinttal a benzin ára.

Viszont mostmár eltelt elég idő és mi van: csökken 5 forinttal a benzin ára.

Közben meg 14 forinttal nőt azóta, hogy kitört a háború. Vagyis hiába a világpiaci ár megint kb. olyan mint a háború előtti, nekünk 9 forinttal drágább a cucc.

Ennyit a világpiaci árról... Bár nekünk amúgy is az oroszoktól jön, tehát más, tehát olcsóbb, de nekünk mégis ennyit adják a kutakon.

-JzK- 2025.06.26. 14:05:23

@-JzK-:

Mondtam:

"Hámenei iráni ajatollah 8 nap után előbukkant, és bejelentette, hogy legyőzték Amerikát"

:D

Tegnapelőtti hír: Az iráni állami televízió, az IRINN bejelentette a tűzszünetet, mondván, hogy azt Izraelre „kényszerítették” az iráni „sikeres” támadás után az Egyesült Államok katari támaszpontja ellen. Az állami televízió közleményében azt állította, hogy Trump „könyörgött” a tűzszünetért Irán támadása után.

Deansdale 2025.06.26. 14:16:36

@GABOR2: Egy hordó olaj jelenlegi ára cirka 21EFt, ebből ~75 liter benzin állítható elő + ~45 liter dízel meg még + ~50 liter kerozin és egyebek. 300 forintjával számolva a dízelt és benyát az 36EFt, azon már haszna is lenne a Mol-nak, és akkor az 50 liter egyéb cuccról még nem is beszéltünk. (A kőolaj feldogozásának költsége hordónként kb. 1000-1600Ft.) Persze itt nem számoltam a kurvanagy adóteherrel, de azért b*ssza meg az édesanyját az állam. Tök fasza, hogy más országokban kifejezett állami támogatás van a benzinen és így egy fél marék apróval egy hónapra megtankolhatnak, nálunk viszont megduplázza az árat az állam, mer' csak. Közben a Mol Rt is elmebetegre keresi magát a kizsigerelésünkön, meg a fityisz se tudja jódolgában hova tegye az államháztartás pénzét.

Lorrh 2025.06.26. 14:30:16

@GABOR2: az ügynökség ott járt ahova beengedték őket. Nyilván vannak titkos laborjaik.
Nem is értem ezt a naivságot.

GABOR2 2025.06.26. 14:32:19

@Lorrh: Erre vannak a sok millárdból finanszírozott titkosszolgálatok. Ja ők is ugyanazt mondták, hogy nem készül atomfegyver.

ÉS támadtak mert... úgy "érezték", hogy mégis.

GABOR2 2025.06.26. 14:34:51

Irán hosszú távon lehet jól is jár azzal, hogy Izrael kilőtt jópár öreg, alkalmazkodni nem tudó parancsnokot és a helyüket friss, a modern hadviselt értő parancsnokok jönnnek majd.

Akik többé nem engedik hogy drónokkal kiiktassák a légvédelmet könnyedén.

GABOR2 2025.06.26. 14:40:01

@-JzK-: Hát sokkal rosszabb helyzetbe hozta Trump az oldalukat...

Nincs többé semmi ellenőrzés. A legfontosabb berendezések épek, a dúsított urán is megmaradt.

Sőt felajánlotta több ország a történtek miatt az oroszok szerint, hogy közvetlenül vehet tőlük Irán atomfegyvert.

A "rezsim" maradt a helyén.

Trump MAGA tábora lehet belerokkan, az USA image-e tovább rombolódott.

Izrael paranoiája az egekbe fog menni...

Ha ez így záródik le nem lehet győzelemnek nevezni az USA oldaláról se... bár nincs is béke, csak tűzszünet.

GABOR2 2025.06.26. 14:48:56

Tíz év alatt kell elérni a NATO 5%-os GDP finanszírozását? Hirtelen várhatunk Ptuyin támadására 10 évet?

De mindegy is ez a tíz év múlva kell annyinak lenni a finanszírozásnak kb. egyenlő azzal, hogy nem fog történni semmi az ügyben. Eddig is meg volt ígérve, hogy majd növelik, de sohase tették.

Deansdale 2025.06.26. 14:55:27

@GABOR2: Hát remélem Mo-nak esze ágában se lesz ennyit költeni a szar NATO-ra, 0,5% is sok lenne, nemhogy 5%.

GABOR2 2025.06.26. 14:58:06

@Deansdale: Jelenleg a védelmi kiadásaink 2%-ot érik el, több mint duplázódna...

GABOR2 2025.06.26. 14:58:36

Amúgy lehet itt emelni a kiadásokat ha az árak jobban nőnek + a morál a béka segge alatt van.

Deansdale 2025.06.26. 15:06:13

@GABOR2: Arra estleg jó lenne ez a 2%, amit sosem szabadna 5%-ra emelni, hogy felfejlesszük a magyar hadiipart. Az utolsó fillérig magyar gyártású témákra kellene költeni, magyar drónoktól a magyar helikopterekig. Építse ki a fityisz a megfelelő ipart és aztán döntse abba a pénzt. Bár gondolom a NATO-nak ezzel kapcsolatban is vannak előírásai, de felőlem akasszák fel magukat :)

GABOR2 2025.06.26. 15:25:13

@Deansdale: Nemrég volt arról hír, hogy a Fidesz privatlizálni akarja a fegyvergyártó ipart teljesen.

Vagyis követjük a nyugati mintát: a fegyverek annyira drágák lesznek, hogy már önmagából ok lesz arra miért nem tudunk majd sohase nyerni. A külföldi eladásokból meg pár ember gazdagszik csak.

"Már parlamenti adok-kapok tárgya a hadiipar privatizációja"

infostart.hu/belfold/2025/06/17/mar-parlamenti-adok-kapok-targya-a-hadiipar-privatizacioja

Deansdale 2025.06.26. 15:44:37

@GABOR2: Amit mondtam nyilván úgy lenne értelmes, ha a fidesz az ország érdekeit nézné, de mivel ez nem igaz, én csak álmodozgatok... Lehetne mindent sokkal jobban csinálni, csak persze a háttérhatalom nem komázná, jönnének az orgyilkosok sorra.

Ha rajtam múlna a dolog az összes magyar fegyveres erőt összevonnám egybe. Maradi elképzelés a külön sereg meg rendőrség meg terrorelhárítás meg istenf*sza - egyetlen fegyveres erő kellene ami minden feladatot ellátna, így a vízfejet kb. a negyedére lehetne csökkenteni, a költségeket mondjuk a felére, és minden téren ütőképesebb lenne a szervezet. A sok hülye 20. századi tank és vadászgép helyett meg inkább a drónokra koncentrálnék. Telepíteni kellene vagy 10 magyar dróngyárat 200 méterrel a föld alá :), plusz kellene hathatós magyar robbanószergyártás, és az atomhatalmakon kívül senki nem merne velünk packázni, azok ellen meg úgyis minden mindegy.

Deansdale 2025.06.26. 15:48:46

@GABOR2: Ja, amúgy milyen szürreális a hadiipart privatizálni, baszki, annál stratégiailag fontosabb iparág nem sok van. Ha esetleg beüt a ménkű, és teszem azt a magánkézen lévő hadiipar nem működik együtt az akkori magyar kormánnyal, akkor hirtelen újraállamosítják ezeket, vagy mi? Stratégiai ágazatokat sosem szabadna privatizálni, dehát bohócvilágban élünk.

Deansdale 2025.06.26. 16:00:57

@GABOR2: "A tőzsdei szakértő azt feltételezi, hogy ha 75-82 milliárdra értékeli az állam az eladó cégek értékét, akkor ennek a háromnegyede, 50-60 milliárd lenne a vételár. Azt is hozzátette, hogy ezt vélhetően hitelből finanszíroznák, ami nem lenne kiemelkedő teher, mert a 4iG csoportnak már így is ezermilliárd forintos az adósságállománya."

Azért jó lehet egy olyan cégcsoportot vezetni, aminek ezermilliárdos tartozása van, gondolom a vezetői/tulajdonosi kör vígan fütyörészve éli a multimilliárdosok csendes életét, aztán ha a cég esetleg csődbe megy, akkor szarnak bele, büntetőjogi felelősségük úgysincs az ügyben. Az meg valahol nyilvánvaló, hogy épelméjű kormány nem privatizálna hadiipari céget olyan kezekbe amik az ezermilliárdos tartozás mellé újabb 50-60 milliárd hitelből vennék meg azt, dehát ilyen az ha mindenki mindenkinek a komája. Össze-vissza csúszkálnak a milliárdok, a végeredmény pedig mindig az, hogy az adófizetők pénzéből a csókosok lesznek milliárdosok, sokszor államadósságként ránk hagyva amit tőlünk ellopnak.

Erről a '90-es évek nagy privatizációs rohama jutott az eszembe, amikor állami cégeket állami hitelből vettek meg állami fejesek annyiért, ami a cégnek kb. 2-3 havi nyeresége volt, úgyhogy gyakorlatilag ingyen vándoroltak a zsebükbe a sokmilliárdos tulajdonok. Azért is fel kellett volna akasztani legalább 50 embert, de még csak odáig se jutottunk el, hogy visszaköveteljük amit elloptak. Szégyen.

GABOR2 2025.06.26. 16:04:05

@Deansdale: Az USA-nak se működik igazán. Sok lövedék, vagy rakéta sokkal drágább mint a célpontok amiket megsemmisítenek. És hiába van az USA-nak a legnagyobb katonai büdzséje, ha mindent sokkal drágábban csinál meg.

Amúgy meg szerintem a drónok kulcsszerepe a fronton ideiglenes lesz, túl könnyen bezavarhatók, vagy máshogy kiiktathatók. Csak kéne pár fejlesztés pont ellenük és nagyon visszaesne a szerepük... Kivéve talán ha önmaguktól tudnának majd csinálni mindent.

Igen, a haderőt privatizálni- főleg úgy hogy az ipar közpénzből épül ki előbb és aztán simán átadják fillérekért - nem az ország javát szolgálja. És nem is működik jól amúgy se.

GABOR2 2025.06.26. 16:07:59

@Deansdale: Ezek csinálnák tán az űr projekteket is. Az állam ott lesz, hogy "megmentse", kitömje őket pénzzel ha kell.

GABOR2 2025.06.26. 16:13:38

Érdekes, hogy rengeteg új ajánlást ad a Youtube és mostmár több Youtube csatornát látok sírni, hogy a Youtube "rájuktámadt".

És az se véletlen gondolom, hogy rengeteg új, fiatal balos csatornát akarja, hogy nézzem.

Szóval tényleg tán készítik a Demokrata fordulatot...

Deansdale 2025.06.26. 16:22:54

@GABOR2: Szerintem a háttérhatalomnak az a kényelmes ha a két oldal váltogatja egymást kormányon az USA-ban, így az elnöki rendeletekkel akármit megtehetnek, aztán nem sokkal később mindent vissza is vonhatnak, ahogy pl. Biden megtette Trump első elnökségének a maradványaival. Egy kis pénzt már most mernék tenni arra, hogy a következő amcsi elnök balos lesz, és ha nem lesz elég libbant szavazó akkor simán csalni fognak, mint 2020-ban. Ez a váltakozás a gyűlöletkeltésnek is jót tesz, mindkét tábort frankón lehet hergelni. Ráadásul így a jobbos tömegeknek megadják a győzelem illúzióját anélkül, hogy bármi tartós engedményt kéne tenni nekik, a törvényhozás nyugodtan mehet balra hosszú távon, a jobbosok mégsem lázadnak fel. Csak mérgelődnek, hogy hiába nyert Trump, a gonosz balos bíróságok megfúrják a rendeleteit, lol.

Wildhunt 2025.06.26. 16:48:34

@Lorrh: szaddamnak is nyilván voltak vegyi fegyverei.

Lorrh 2025.06.26. 18:43:36

@Wildhunt: ez nem analógiás sorozat, amiért Szaddamnak nem voltak vegyi fegyverei, amiatt Iránnak sincsen hadiipari atom programja.
Érvelési hiba.

@GABOR2: ez vicces, hogy a titkosszolgálatok pont egy "GABOR2" nevű nicknek jelentenek fontos titkokat és az meg nyilvánosságra hozza egy magyar blogban. Eztmajd az idő eldönti mi igaz és mi nem, de szerintem te izraelfóbiában szenvedsz és ez eltorzítja a valóságodat. De nem számít úgyse semmit.

Deansdale 2025.06.26. 19:34:10

@Lorrh: Ha csak a legalapabb tényeket elfogadjuk valóságnak amit a média állít, pl. hogy Izrael megtámadta Iránt, akkor az izraelfóbia tökéletesen indokolt. Kicsit fárasztóak a vádak, hogy bármi irracionális lenne az ellenérzésben, miközben ők egy teljes globális régiót terrorizálnak. Össze sem tudod számolni hány embert ölt meg Izrael Gázában, Ciszjordániában, Iránban, Szíriában, Libanonban, Jemenben és Szudánban csak az utóbbi 5 évben. Ha Magyarország lenne ilyen termékeny szó szerint minden szomszédos országunkat bombáznunk kellene. De nyilvánvaló, hogy mi lennénk az ártatlan áldozatok és minden szomszédunk terrorista :) És ha valakinek nem tetszene a búránk az csak a bigott magyarfóbiának lenne köszönhető.

GABOR2 2025.06.26. 20:35:58

@Lorrh: Nem nekem jelentettek, hanem Tulsi Gabbartnak akinél összefut minden titkosszolgálati infó.

Trump kijelentette, többször is, hogy nem érdekli mit mond Gabbart, vagyis az összes titkosszolgálat. Trump "úgy érzi" mégis készül atombomba... Vagyis minden titkosszolgálati és NAÜ ellentétes vélemény ellenére tették ezt.

Bizonyíték nélkül támadtak rá egy országra, sőt arról volt bizonyíték, hogy minden megállapodást betartanak.

youtu.be/u115ipBeKXw?t=54

valis47 2025.06.27. 04:54:44

Hosszú, de jó összefoglaló.

www.unz.com/jfreud/foulism-foul-play-replaces-fair-play-re-moralization-follows-demoralization-and-the-true-failure-of-the-imagination/

Az egészséges nacionalizmus tiszteletben tartja minden nép nemzeti identitását és érdekeit, megértve, hogy ami az egyiknek jó, az a másiknak nem biztos, hogy az. Ezért szükség van a kölcsönös tiszteletre és az adok-kapokra épülő tárgyalásokra és kompromisszumokra. Fair playre, mint a sportban.

Az angolszász Nyugat, az északi fehér ember ezen alapelveket követte (pl. a "törvény uralma"), legalábbis ezt hitte, hiszi magáról. A meritokrácia elvét. Azt, hogy természetes, ha győz a jobbik, de bizonyos szabályokat be kell tartani, aki pedig nem teszi, azt kirekesztik, gazembernek, csalónak tekintik.

A zsidók viszont láthatólag nem követik és nem tartják magukra érvényesnek ezeket a játékszabályokat, sőt erre büszkék is, a fehér gójok pedig jámboran elfogadják ezt a viselkedést, sőt istenítik ezért is a zsidókat, hogy milyen merészek, pimaszok (a "hücpe" jiddis kifejezés egy szó erre). A múltban ezt fel is rótták a zsidóknak, ezt hívták "antiszemitizmusnak" Nyugaton. Ma viszont már tilos ezt a viselkedést felróni nekik. Sőt észrevenni is. Mivel ezt a zsidó irányítású média karakter- és karriergyilkossággal bünteti.

A magát a világ legigazságosabbnak és legjobban törvénytisztelőnek tartó rendszerét hogyan sikerült teljesen korrumpálnia a tribalista zsidóknak?

A meritokrácia lehetőséget biztosított a zsidóknak (akiket a fehér angolszász keresztény társadalom ugyanolyan embereknek fogadott el, mint ők, legalábbis az 1950-es évektől kezdve az USA-ban is, Angliában már korábban), hogy előnyre tegyenek szert a versenyben. Gondolhatnánk, hogy a zsidóknak érdekük lett volna megőrizni a meritokráciát, tekintve, hogy magasabb IQ-juk és akaraterejük előny volt a versengésben, és így is aránytalanul nagy számban tudtak ez által bekerülni a szellemi és anyagi elitbe.

A zsidó mentalitás azonban teljesen szemben áll a fehérek "becsületközpontú kultúrájával", mivel szélsőségesen törzsi-szupremacista, megveti a gójokat, végtelen ambicióik a határtalan önsajnálattal, a paranoiával és a bosszúciklusokkal párosul (amelyek egyébként a becsületközpontú kultúrákra is jellemzők, ha nincs fentről kényszerített törvény, vendetta van).

Így a zsidók mesterei lettek pl. annak, hogy a jogállami rendszerekben fegyverként használják a jogot az érdekeik érvényesítésére, teljesen áthágva annak "szellemét", az igazságosság eszményét.

Találgathatjuk a zsidók korrupcióra és gengszterizmusra való hajlamának okait. Talán a talmudi etikában kereshetjük, a protestáns etika sötétebb megfelelőjeként.

A becstelenség ugyanúgy jellemzője lehet a felsőbbrendűségi komplexusnak, mint az alsóbbrendűségi komplexusnak. Lehet, hogy a fair play leginkább a többé-kevésbé azonos tehetségűek és azonos megbecsülésűek között valószínűsíthető. Ha az A, B és C csoportok mindannyian többé-kevésbé egyformán érdemesnek tartják egymást, akkor valószínűleg tisztességesen játszanak egymás között.

Ha azonban az egyik csoport, mondjuk a B, alsóbbrendűnek érzi magát, tagjai úgy érezhetik, hogy csalniuk kell, vagy ürügyeket kell keresniük különleges kedvezményekre (mint például a "pozitív diszkrimináció"), hogy valamiféle egyenlőséget érjenek el egy olyan versenyben, amelyre nem alkalmasak.

De ugyanez lehet az eredmény, ha az egyik csoport, mondjuk a C, felsőbbrendűnek érzi magát. Ha a C csoport tagjai úgy gondolják, akár objektív/meritokratikus mérce alapján, akár egy etnikai felsőbbrendűségi téveszme (vagy mindkettő) miatt, hogy ők eredendően jobbak másoknál, akkor azt hihetik, hogy ők a törvények felett állnak, "túl jók ahhoz", hogy a balekoknak (jiddis szó!), bénáknak és középszerűeknek szánt szabályokat betartsák, azaz "a szabályok a lúzereknek valók". Az igazán okosak/tehetségesek kijátsszák a többieket, akik, mivel nem tudnak velük lépést tartani, csak megvetést érdemelnek.

Prófétikus gengsztereknek érzik magukat az emberiség nagy részét kitevő szabálykövető birkák felett. Így amikor a zsidók becsapják és átverik a gójokat, azt nem becstelennek, hanem egy másfajta fair play-nek tekintik, ahol természetes, sőt kozmikusan elrendelt, hogy az okosabb zsidók köröket futnak a hülye gójok körül. Ez olyan, mint ahogy a zseniális Hannibal Lecter a saját szabályai szerint él, és a legtöbb embert alsóbbrendű birkának tekinti. A zsidók az emberiség Hannibal Lectere.

valis47 2025.06.27. 05:07:57

Így egy magasabb erkölcsiséget képzelhetnek be maguknak, ahol a jogosan felsőbbrendű lény vagy uralkodó faj az alsóbbrendűek felett áll. Ahogy nem várjuk el az emberektől, hogy egyenrangúként bánjanak a disznókkal, birkákkal, lovakkal, tehenekkel vagy kutyákkal, így Hannibal Lecter vagy a zsidók miért kezelnék egyenrangúként azokat, akiket alacsonyabb rendű lényeknek tartanak? Így ami humanista szemszögből kifogásolható, egy magasabb rendű erkölccsé (vagy "transzmorállá") válik szupremacista szemszögből, akár a vallásra hivatkozva (a zsidók, mint "Kiválasztottak"), akár a tudományra (a zsidók, mint a "zsenik", a legmagasabb IQ-jú embercsoport).

A Nyugat skizofrén módon úgy tekinti, hogy a zsidó hatalom és kiváltságok a veleszületett felsőbbrendűségen (spirituális és/vagy intellektuális) alapulnak, miközben a zsidók régóta az egyenlőség és társadalmi igazságosság bajnokaként tekintenek magukra (így a kapitalizmus és a rasszizmus ellen), és egyben a faji szupremacizmus legnagyobb áldozataiként (a náci Németországban). Nem csoda tehát, hogy olyan sok filoszemita fehér van, akik teljesen el vannak ragadtatva a zsidóktól, mint a felsőbbrendű, Isten által kiválasztott és zseniális DNS-sel megáldott fajtól, és kifogásokat keresnek a cionizmus, mint etnikai felsőbbrendűségi ideológia legrosszabb túlkapásaira is, miközben a zsidókat az "antiszemiták" és "iszlámofasiszták" szerencsétlen áldozatainak állítják be: "Meg kell védenünk a zsidókat a gój szupremáciáktól, mert ők az igazi felsőbbrendű faj".

Az egyik legfurcsább nyugati jelenséget talán "újramoralizálódásnak" nevezhetnénk, hogy ellensúlyozzuk azt az elkerülhetetlen demoralizálódást, amely a mocsokság felemelkedését kíséri. Amikor a tisztességes játék szabályai teret veszítenek a tisztességtelen játék visszaéléseivel szemben, a természetes következmény a társadalom demoralizálódása, még a tisztességes emberek körében is, akik ideális esetben a szabályok szerint akarnak játszani. Egyre többen kérdezik meg: "Miért kellene tisztességesen játszanom, amikor a legaljasabbak megúszhatják a gyilkosságot?". Így mindenki számára megnő a kísértés, hogy csaljon és lopjon is, ami társadalmi leépüléshez, sőt összeomláshoz vezet. Egy ilyen forgatókönyv nem jó az uralkodó elitnek, amely a rendre és a stabilitásra támaszkodik hatalma és kiváltságai megtartása érdekében.

Helytelen csak a zsidó szupremacizmust hibáztatni. Ha helytelen, hogy egy nép szupremacista, ugyanúgy helytelen, ha egy nép szubmisszivista viselkedést tanúsít. Tegyük fel, hogy van két csávó, Bill és Bob, és Bill mindig úgy érzi, hogy mindenhez joga van, míg Bob készségesen eljátssza Bill talpnyalóját és lakáját. Bill az úr, Bob pedig a rabszolga. Nos, ha Bill kényszerítette volna Bobot a rabszolgaságra, Bob áldozat lenne, tehát nem érdemelné meg a hibáztatást. De ha Bob saját elhatározásából úgy döntött, hogy az arrogáns és aljas Bill csicskája lesz, őt is hibáztatni kell, amiért engedett Bill legrosszabb hajlamainak. A legfőbb rossz a világunkban a zsidó szupremácia és a fehér szubmisszivizmus közötti partnerség. A fehérek elhagyták a racionálisan, kritikusan és szabadon gondolkodó egyénekként vállalt kötelezettségeiket, és lemondtak a cselekvőképességükről a rajtuk uralkodó zsidók javára. Ezt szabad akaratukból tették.

Vegyünk példának egy képzeletbeli óvodát, ahol a gyerekektől elvárják, hogy a szabályok szerint játsszanak, kivéve egyet, Bobbyt. Amiért a többi gyereket megdorgálják, azt Bobby megússza. Míg a többi gyerek egy sütit és egy pohár tejet kap, Bobby egy egész doboz sütit és annyi tejet kap, amennyit csak akar. Míg a többi gyereknek engedelmeskednie kell az óvónéniknek, Bobby a nap bármely szakában azt csinálhat, amit akar. Természetesen a többi gyerek demoralizálódik, és elveszíti a tekintély iránti tiszteletét. Mi értelme betartani azokat a szabályokat, amelyek rájuk vonatkoznak, de Bobbyra nem?

De tegyük fel, hogy az óvoda hatóságai "újramoralizálják" a helyzetet, hogy meggyőzzék a gyerekeket arról, hogy valóban teljesen erkölcsös, hogy Bobby különleges bánásmódban részesül. Bobby ugyanis "más", és különleges gondoskodást és figyelmet érdemel. Különösen okos, zseniális gyerek, ezért hagyni kell, hogy felfedezze és megtalálja a saját útját. Emellett különösen törékeny is, valamilyen betegségben szenved, és ezért megérdemli a többiek különleges szimpátiáját. Ezért Bobby szabályszegése távolról sem sérti az erkölcsöt, hanem a világ legmorálisabb dolga, mert Bobby annyira különleges, annyira más, mint a többiek. Így ami a gyerekek demoralizálódását eredményezhette volna, az "újramoralizálódássá" válik, amelynek során betartják a szabályokat azon az alapon, hogy semmi sem nemesebb az életben, mint boldoggá tenni a különleges Bobbyt.

valis47 2025.06.27. 05:20:44

Úgy tűnik, hogy valami hasonló történt nyugaton a zsidókkal. A zsidó kivételesség biztos recept az egész társadalom demoralizálódásához, mivel sokan hajlamosak megkérdezni: "Miért kellene a szabályok szerint játszanunk, amikor úgy tűnik, hogy a legaljasabb zsidók kapják az összes vagyont, hatalmat, kiváltságot és kitüntetést?". De a zsidó különlegességet mindig "újramoralizálják", mint teljesen indokoltat, legérdemesebbet, a világ legtermészetesebb dolgát (a magasabb zsidó intelligencia és lendület miatt), spirituális szükségszerűséget, történelmi megváltást és/vagy egyenesen karmikusat (vagy "akik megáldják "Izraelt", azokat Isten is megáldja", ami az amerikai politikában úgy hangzik, hogy "akik Netanjahu seggét nyalják, azok a farkát is leszopják").

Így egy teljesen korrupt állapot az USA-ban (és a Nyugaton) az "új morálon" keresztül a legmagasabb jóra fordul. Láthatjátok, a zsidók a világegyetem törvényei alapján "egyenlőbbek másoknál", és teljesen téves, valamint "antiszemita" dolog másként gondolkodni.

A gyakran hallott érvek közül az IQ-n és a munkamorálon alapuló meritokratikus érv a legmegalapozottabb, de a zsidó vagyon és hatalom a jelenlegi Nyugaton bizonyára messze túlmutat azon, amit a tehetség alapján megérdemelnek. Mennyi bennfentes kereskedelem folyik a zsidó hálózaton belül? Hogyan volt az, hogy Bernie Madoff ilyen sokáig megúszta a tömeges lopást? Hogyan és miért voltak képesek zsidó pénzemberek olyan őrültségeket kitalálni, mint a Dot.com buborék és az ingatlanbuborék? És miféle meritokrácia az, amikor a Wall Streetet kisegítik, amikor a tervei rosszul sülnek el? Ami Izraelt illeti, életképes-e egyáltalán az USA támogatása nélkül? Hogyan lehetséges, hogy a legbuzgóbb cionistáknak (akik még a gázai borzalmakat is támogatják) minden intézményben nyílt útjuk van a sikerhez, miközben azokat, akik tiltakoznak az izraeli atrocitások ellen, feketelistára teszik? Ennyit a színvak meritokráciáról.

A közelmúlt eseményei még szemtelenebbül nyilvánvalóvá tették a Nyugat szívében lévő foulizmust. Nem hibáztathatjuk a zsidókat, amiért saját identitásukat és érdekeiket részesítik előnyben. De ennek is vannak tisztességes és tisztességtelen módjai, mint a sportban. Bizonyára még egy élethosszig tartó New York Yankees-szurkoló is azt szeretné, ha csapata tisztességesen győzne. Hol van a büszkeség és a méltóság a csalással elért győzelemben? A szabályokon alapuló rendnek semmi haszna, mint a szabályoktól megfosztott rendnek, különösen, ha az egyik fél folyamatosan a szabályokra hivatkozik, miközben mentes marad azok alól.

Nos, bizonyos faji, etnikai, spirituális és/vagy történelmi okok miatt az ember talán megérti, hogy az USA miért részesíti előnyben a zsidókat-cionistákat-Izraelt az arabokkal-muzulmánokkal-irániakkal- stb. szemben, de attól még van egy tisztességes módja ennek az elfogultságnak a gyakorlására. Még akkor is, ha az USA támogatást nyújt Izraelnek, fel kell hívnia a figyelmet a zsidók-cionisták-izraeliek által elkövetett szabálytalanságokra. Így az USA-nak lehetnek elfogultságai, de becsülete is, ahogyan egy sportrajongó is szurkolhat a csapatának, miközben ragaszkodik a tisztességes játékhoz minden fél számára, beleértve a sajátját is.
Végül is, még ha egy bizonyos bokszolónak szurkol is, azt szeretné, hogy úgy nyerjen, hogy tökön vágja az ellenfelét? A mélyütés az mélyütés, aljas cselekedet, és semmi sem igazolja. Nem véletlenül diszkvalifikálták Mike Tysont, miután többször beleharapott Evander Holyfield fülébe. Bizonyára még a megrögzött Tyson-rajongók is megértették, hogy ez volt a helyes döntés.

De az amerikai elit (és sok hétköznapi ember is) nemcsak beletörődött, hanem teljesen elfogadta a zsidók, cionisták és Izrael mocskolódását, mint az Új Normálisat, mint erkölcsi parancsolatot, és mint olyasvalamit, amit dicsérni és ünnepelni kell. Úgy tűnik, a zsidók és Izrael soha nem tehetnek rosszat. Minden szabálytalanságuk nem csak "fair play", hanem fantasztikus játék. A zsidó mélyütések mindig "önvédelemként" igazolhatók.

Ez annál is inkább aggasztó, mivel az USA, különösen a hidegháború végével, a világ rendőrévé, a világ bírójává nevezte ki magát. Nos, az ilyen szerepek átvétele nem zárja ki annak lehetőségét, hogy az USA-nak legyenek bizonyos elfogultságai, kedvencei és hajlításai, de ki kellene zárnia, hogy az USA-t ezek elvakítsák a világ ügyeiben. Például az USA diplomáciailag közelebb állhat A nemzethez, mint B nemzethez, amellyel komoly problémái vannak; de ha A nemzet megtámadná B nemzetet, az USA mint világbíró köteles elítélni A nemzet vétkét, még akkor is, ha az egy baráti nemzetnek számít.
Ellenkező esetben az USA elveszíti hitelességét, mint a világ rendfenntartója, cserébe a felbérelhető gengszterek tekintélyéért. Ezért veszélyesebbek a korrupt rendőrök és bírák, mint bármely bűnöző. A bűnöző egyszerűen egy csaló, a csatorna teremtménye. Egy bűnözőtől nem várunk mást, mint bűnözőséget, és bizonyosan nem bízunk benne a biztonság és az igazságszolgáltatás tekintetében.

Deansdale 2025.06.27. 05:39:25

@valis47: Alapvetően jó összefoglaló, de az átlag IQ-juk semmivel sem magasabb mint a fehéreké (a tudományos sikereik is az nepotizmusuknak és a banditizmusuknak köszönhetőek, mint minden más sikerük), és nem a fehérek találták ki önként, hogy a zsidókat elfogadjuk magunk felett állóknak, hanem több mint 100 éves tudatos társadalommérnökösködés eredménye. Az "óvoda hatóságai" maguk a zsidók, ők beszélik be mindenkinek hogy nekik jár a kivételezés.

valis47 2025.06.27. 05:42:28

A közelmúltban felmerült, hogy a Nemzetközi Atomenergia Ügynökséget (IAEA) a zsidó vezetésű Nyugat felhasználta, hogy információkat gyűjtsön iráni tudósokról és helyszínekről, amelyeket Izrael célba vehet. A szíriai háború alatt pedig elhallgatták azokat a vizsgálatokat, amelyek arra utaltak, hogy a vegyi támadások hamis zászlós akciók voltak, amelyeket az USA-Izrael-Törökország által támogatott dzsihádisták hajtottak végre. Úgy tűnik, hogy a zsidó hatalom egytől egyig szinte minden szervezetbe és bármilyen befolyással bíró intézménybe beszivárgott a világon. Vagy tele vannak zsidókkal, vagy totális zsidókuckók. És még ha a gój elitek kineveznek is egyéneket az ilyen szervezetek élére, azok valószínűleg sábeszgójok. És ez nem kevésbé igaz az EU-ra, mint az USA-ra. Vessük össze az európai elit reakcióit George W. Bush tervezett iraki inváziójára a jelenlegi elit reakcióival Izrael arcátlan támadására (amely a terrorizmus és a merénylet elemeit ötvözte a hagyományos hadviseléssel). Úgy tesznek, mintha Izrael "megvédené" magát.

A múltban még a korrupt intézmények is legalább a törvényesség és a megfelelő eljárás látszatát keltették, hogy igazolják aljas terveiket, mint például az iraki háborút megelőzően. Izrael pedig legalább úgy tett, mintha érdekelné a kétállami megoldás és a nemzetközi jog. Most azonban a hatalom csak azt teszi, amit akar, és azok az intézmények, amelyeknek a hatalom ellenőrzésére kellene szolgálniuk, csak szemet hunynak, vagy gondolkodás nélkül jóváhagyják az összes intézkedést. Az általános nyugati reakció Izrael legaljasabb Irán elleni támadására (amelyet Trump tébolyodott tweetjei és az Irán elleni amerikai bombázások követtek) azt mutatja, hogy a rothadás teljes. Nem arról van szó, hogy egy korrupt bíró néhány megkérdőjelezhető döntést hoz az egyik fél javára, ez egy teljesen megvett bíró, aki fojtogatja az egyik játékost, hogy a másik a földbe döngölhesse.

Az Izraelt támogató nyugati elfogultság mindig is problematikus volt a világpolitikában, de valamikor volt egy olyan érzés, hogy van egy határa, hogy a zsidó hatalom mit követelhet. Richard Nixon, Jimmy Carter, Ronald Reagan, George H.W. Bush és Bill Clinton mutatott némi fékezőerőt a zsidó szupremacista nyomulással szemben. Volt idő, amikor a kormányban nem féltek felháborodásuknak hangot adni, amikor Jonathan Pollardot nemcsak kegyelemben részesítették, hanem vissza is küldték Izraelbe, hogy középső ujját mutogassa Amerikának, miközben Netanjahu sugárzó arccal állt mellette. De ez az idő elmúlt, és amikor Pollardot végül szabadon engedték, SENKI sem merte kifejezni felháborodását.

Képzeljék el, hogy az USA történetének legnagyobb árulóját Netanjahu hősies fogadtatásban részesítette Izraelben, de az amerikai politikusok 99%-a azt akarja elhitetni velünk, hogy Izrael "a legnagyobb szövetségesünk", és hogy Netanjahu Amerika legjobb barátja. Miféle beteges vicc ez?

Olyan, mintha az egész Nyugat az 1919-es baseball-bajnoksággá vált volna, amelyet Arnold Rothstein megbundázott, ráadásul senkinek sincs problémája a rendezéssel. Ne feledjétek gyerekek: "Akik megáldják "Izraelt, azokat Isten megáldja". Még ha a zsidók általában szentek is lennének, akkor is kétesélyes lenne a dolog. De egyenesen perverz, amikor a zsidó hatalom teljesen gengszterista, szupremacista és népirtó.

Jellemző, hogy az USA-nak Donald Trump az elnöke, vagyis a gengszter-elnök, a MAGA pedig teljesen lealacsonyodott MAGANGSTER-izmusra. Bár Trump még 2016-ban a nacionalizmus (a globalizmus ellenében) és az Amerika az első (a végtelen külföldi háborúk helyett) bajnokaként lépett fel, valami mégsem stimmelt. Hihető-e, hogy egy olyan ember, aki egész karrierje során gengszterekkel üzletelt, szó szerint és átvitt értelemben is, hogy igazi hazafi, tisztességes ember és államférfi lenne? Utólag visszatekintve a válasznak nyilvánvalónak kellett volna lennie, de a politikai környezet annyira hamis és korrupt lett, hogy elég amerikai volt hajlandó megkockáztatni a "saját útját járó" jelöltet. De a hepciáskodása egy gengszteré, nem pedig egy látnoké, nemhogy egy prófétáé.

Ami még rosszabb, hogy az amerikaiak nagyon is valós sebezhetőségét használja ki hamis magabiztossággal és erőfitogtatással. Amikor az emberek úgy érzik, hogy nincs hatalmuk, két tendencia válik nyilvánvalóvá. Az egyik a pozitív, a vágy a dolgok meggyógyítására, az egyensúly helyreállítására, és az igazság, az értelem és az igazságosság látszatának visszaállítására.
A másik negatív, a kísértés az álszent felháborodásra vagy a világ elleni vak és pusztító bosszúálló cselekedetekre.

A "baloldali" és a "woke-tard" típusok körében, különösen 2020 előtt, a bűnbak a "rendszerszintű rasszizmus" volt, ami egy olyan inkvizíciót eredményezett, amelyben városokat fosztottak ki és gyújtottak fel, hogy megbosszulják Szent György Floydot. Természetesen az ilyen téves diagnózisok csak rontottak a helyzeten, mivel a valódi problémákkal nem foglalkoztak.

valis47 2025.06.27. 05:43:04

@Deansdale: Hát ja, nem tudtam aludni ebben a melegben :/

valis47 2025.06.27. 05:56:36

A "jobboldali" és "MAGA-tard" típusok körében, akik a globalizmus negatív hatásai miatt érzik magukat zavartnak, veszélyes tendencia, hogy jogos dühüket valamilyen külső ellenségre irányítják félre, amelyet szinte mindig a zsidók választanak ki. Így, annak ellenére, hogy a cionista neokon külpolitika sokat tett az USA pénztárcájának kiürítéséért, az álhazafias kardcsörtetést (amely újabb külföldi háborúkba való belegabalyodáshoz vezethet) „vérszomjának” kielégítésére kínálják, hogy az amerikaiak ismét "büszkének és erősnek" érezhessék magukat. A MAGA-tardok oly gyakran összekeverik a stílust a lényeggel, és nem veszik észre, hogy a piros-fehér-kék stílus valójában a Dávid-csillag lényegét szolgálja. Trükkös termékcsere, amiben a zsidó hatalom a legprofibb.

Noha a zsidók veszélyesnek tartották Trumpot, amiért újjáélesztette az "Amerika az első" jelszót, és - ha csak hallgatólagosan is - felébresztette a fehér politikai öntudatot, úgy tűnik, sokan mostanra már értékelik a hasznosságát. Ahelyett, hogy az amerikai nacionalizmust/hazafiságot elnyomnák a cionista-globalizmus javára, miért ne olvaszthatnák össze a kettőt, amivel a MAGA-tardokat meggyőzik arról, hogy nincs piros-fehér-kékebb, menőbb és közember-pártibb, mint az Amerisrael First? Elvégre ott van maga Mr. MAGA, a Narancsember, aki azt mondja a világnak, hogy Netanjahu és ő csípőből össze vannak nőve, és mindig összehangoltan dolgoznak. Mostanában a MAGA-tardok arról áradoznak, hogy Trump Irán elleni bombázása olyan volt, mintha a TOP GUN: MAVERICK című filmből lépett volna elő.

Egy biztos, a zsidó hatalom aljassága nem ismer határokat. 9/11-et követően egy hivatalos személy megjegyezte, hogy a felkészültség hiánya a "képzelet hiányának" volt köszönhető, azaz hogyan tudta volna bárki is megjósolni vagy elképzelni, hogy szedett-vedett muszlim terroristák egy ilyen szokatlanul bonyolult tervet álmodnak meg és hajtanak végre, amely az ikertornyok, a Pentagon és ki tudja, mi más ellen irányított utasszállító repülőgépeket tartalmaz. De mutattak-e valaha is a muszlimok alkalmasságot egy ilyen bonyolult műveletre? A "képzelőereje" és a kiterjedése alapján az egész egy cionista/Mossad-akció ujjlenyomata.

Így az igazi képzelőerő hiánya, amely a mai napig tart, az, hogy túl sok nép és nemzet képtelen és/vagy nem hajlandó felfogni, hogy a zsidók másképp gondolkodnak. A legtöbb ember még mindig azt feltételezi, hogy "Persze, sok őrült dolog lehetséges, de senki sem merészelné megtenni". Nos, a zsidóknak megvan a hücpéjük hozzá. Mintha Ron Jeremy a saját farkát szopná. A zsidók nem lennének zsidók, ha nem lenne az az őrült képzeletük, hogy van ez az egy Isten, és Ő a zsidókat választotta ki népének. Egy nép, amelyik ilyeneket el tud képzelni, az bármit el tud képzelni, és a mi képzelőerőnk kudarca az, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy a zsidó hatalomnak vannak korlátai. Bármire képes, mint amikor Michael Corleone A Keresztapa II. részében azt mondja: "Semmi sem lehetetlen... Ha valami biztos ebben az életben, ha a történelem megtanított minket valamire, akkor az az, hogy bárkit meg lehet ölni".

Úgy tűnik, hogy még az az Irán sem tudta elképzelni, amely gyakran célpontja volt az izraeliek/cionisták számtalan terrorcselekményének és merényletének, hogy Izrael valami olyan merészet tudjon végrehajtani, mint 6/13 (és megússza). Egy újabb hatalmas kudarc a képzelőerő terén. És ki gondolta volna, hogy az USA és az EU is teljesen kiáll Izrael mellett?

(hát mondjuk én... gondolom szónoki kérdés volt)

A Nyugat teljes becsicskulása szintén az elégtelen képzelőerő eredménye. Sokan azt feltételezték, hogy amint a zsidók elegendő vagyonra, hatalomra és befolyásra tesznek szert, elégedettek lesznek és jól kijönnek másokkal, ahogyan sok más sikeres csoport tette. Ehelyett a zsidók arra használták a hatalmukat, hogy totális hatalomra tegyenek szert, arra használták a vagyonukat, hogy minden vagyont magukhoz ragadjanak, arra használták az ellenőrzésüket, hogy abszolút irányítást szerezzenek.

A végeredmény a zsidók teljes és abszolút hatalomátvétele volt a Nyugaton. A fehérek, képzeletük csődjében, nem látták előre és nem értették meg a zsidók valódi tervét. Így aztán apránként az összes fehér elitet elnyelte a zsidó hatalmi komplexum. A dinamika nem sokban különbözik Jonestown dinamikájától, amikor a zsidó szupremacista halálkultusz lebeg a világ felett. Ki gondolta volna, hogy a zsidók ennyire messzire mennek Gázában? Ki gondolta volna, hogy a Nyugat, izrael iránti elfogultsága ellenére, nem csak félrenéz, hanem teljes mértékben támogatja a népirtást? Ki gondolta volna, hogy a Nyugat teljesen rendben van azzal, hogy Izrael rutinszerűen célba veszi a civil területeket Gázában, Libanonban, Szíriában és Iránban?

valis47 2025.06.27. 06:05:08

De még most is túl sokan félnek az "antiszemitizmus" rágalmától, ha gyanút fognának és elmagyaráznák a zsidó őrületet, amelyet még Adolf Hitlernél is nehezebb megbékíteni. A zsidó hatalom rutinszerűen képzeli és meri magát über-szemitaként viselkedni, és úgy érzi, hogy joga van a teljes hegemóniára, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy a világot a szakadék szélére sodorja.

Ha a zsidók képesek ilyen dolgokat elképzelni és el is képzelik, a gójoknak el kellene, hogy tudják képzelni, hogy mire képes Cion. És ha Palesztina, Irak, Líbia, Libanon, Szíria és Irán esete tanulságul szolgál, akkor az az, hogy a cionisták totális hatalomra való törekvéséből teljesen hiányzik a lelkiismeret és a bűntudat, akárcsak Himmler náci SS-ének.

Vegyük például a Libanon elleni csipogótámadást. A probléma nem annyira az volt, hogy a zsidók képesek ilyesmire, hanem az, hogy egyáltalán megtették. Más szóval, az ötlet annyira túl volt a határon (még ha meg is lehetett csinálni), hogy senki sem hitte, hogy valami ilyesmit fognak tenni. De mégis megtették.

Hasonlóképpen, Irán biztosan tudott az Iránban lévő cionista alvó sejtekről és a különböző terrortámadásokról és merényletekről. Irán tudott a cionista aljasság hosszú történelméről, de a képzelőereje nem volt eléggé fejlett ahhoz, hogy felfogja, meddig hajlandóak elmenni. Irán megtanulta, hogy a zsidó őrületnek nincsenek határai, egyáltalán nincsenek.

De hát ezek azok az emberek, akik felrobbantották a King David Hotelt, és briteket öltek, amely britek nagymértékben hozzájárultak a cionista projekt megvalósításához. A britek azt hitték, hogy valamilyen félúton megállapodásra juthatnak a zsidók és az arabok között, de mint kiderült, a zsidók mindent akartak, egészen odáig, hogy magukat a briteket is célba vették. Mondhatni visszanyalt a fagyi. De még hogy!

valis47 2025.06.27. 06:07:10

@Deansdale: Jogos. Bár vannak cikkek az askenázik magas IQ-járól.
No meg azért fizikai Nobel-díjakhoz kevés pusztán a nepotizmus.

Deansdale 2025.06.27. 06:12:10

@valis47: Nyilván vannak köztük intelligensek, de akadnak bőven hülyék is, átlagban ugyanott lehetnek mint a fehérek. A génkészletük eléggé arabos, azok meg nem az eszükről híresek, csak a cigányszinten mozgó zsidókat ritkán látni a médiában.

Evil Empire 2025.06.27. 11:14:34

@valis47: @valis47: " Vessük össze az európai elit reakcióit George W. Bush tervezett iraki inváziójára a jelenlegi elit reakcióival Izrael arcátlan támadására (amely a terrorizmus és a merénylet elemeit ötvözte a hagyományos hadviseléssel). Úgy tesznek, mintha Izrael "megvédené" magát."

Ebben nem értek egyet, az EU ugyanakkora Amerika csicska.

Az "európai elit" reakciója az amerikai agresszióra az volt, hogy az európai országok fele (UK, Olaszország, Spanyolország, Lengyelország, Portugália, Dánia, Csehország, Észtország, Lettország, Magyarország, Románia, Szlovákia, Ukrajna) saját állampolgárait elküldte meghalni Irakba.
Na meg az izraeli támadás bármennyire pofátlan, azért nem összehasonlítható az iraki háborúval (<1000 vs >100 000 halott) - a gázai konfliktus jobb példa.

Glokta 2025.06.27. 11:35:41

@Deansdale: @Deansdale: Persze, a XX. század elején Harvardban azért vezettek be 20%-os zsidó kvótát, mert a zsidók nepotisták voltak, annak ellenére hogy a felvételiztetők és az egyetem vezetése mind keresztény volt. :D

"Cigányszinten mozgó" askenázi zsidókat azért nem találsz, mert 2000 év szelekciós nyomása nagyrészt kiszelektálta őket (áttértek, meghaltak vagy kevesebb gyerekük volt a gettóban, mint a Talmud-kutatóknak).

A mizrahi zsidók (az izraeli zsidóság fele, akik muszlim államokból vándoroltak be) az elmúlt 2000 év nagy részében egy kevésbé ellenséges környezetben éltek, szóval a szelekciós nyomás rajtuk kisebb volt és emiatt közelebb is vannak az arabokhoz (átlag IQ-juk kb. 90).

Deansdale 2025.06.27. 12:52:53

@Glokta: "annak ellenére hogy a felvételiztetők és az egyetem vezetése mind keresztény volt"

Áh, tökéletesen biztos vagyok benne, hogy az 1900-as évek elejéről szóló információink a zsidóhelyzetről mind tökéletesen hitelesek, ahogy abban is, hogy az országban kb. 2%-ban jelen lévő zsidók arányát 20%-ban korlátozni gonosz antiszemitizmus volt, de ezek egyikének sincs köze a zsidók nepotizmusához, ami közismert. Emellett az USA papíron most is keresztény ország, és ez szintén nem jelent semmit a zsidókérdéssel kapcsolatban, se pro, se kontra. A keresztények egy része cionista, egy másik megvehető, egy harmadik meg zsidóellenes, mert ismerik mit tettek a zsidók Jézussal és mi az álláspontjuk a jelenlegi helyzetéről. Elvileg Trump is keresztény, aztán a legutóbbi elnöki beiktatásán nem tette a kezét a Bibliára.

""Cigányszinten mozgó" askenázi zsidókat azért nem találsz"

Én csak azt tudom, hogy láttam videókat, pl. mikor az ukrán kútban fürdenek, amiken a zsidó szereplők IQ-ja nagyjából 70 körül mozoghat. Azt, hogy a zsidóság melyik ágához tartoztak nem tudom. Amúgy ha a mizrahiak átlag IQ-ja 90 körül mozog, akkor egy jelentős részük cigányszinten van.

Lorrh 2025.06.27. 14:00:02

ezt a fideszes index írja:
"Az amerikai elnök a nehézbombázók bevetése után fegyverszünetre szólította fel Iránt és Izraelt, miközben a villámháború legnagyobb rejtélye megoldatlan. Nagy mennyiségű, csaknem atombomba-minőségű dúsított urán tűnt el."

Ja persze, Iránnak nincs atomja. LOL. Amúgy még ti is írtátok, hogy elmenekítette a készleteit a bombázás előtt. Ami készletek szerintetek nincs is, hisz az Ügynökség bekamerázta és a titkosszolgálat is azt mondta hogy nincs.

Érzitek az ellentmondásaitokat?

GABOR2 2025.06.27. 14:20:23

@Lorrh: Nekem úgy tűnik, hogy te egyetlen egy cikket se olvastál el a témában csak úgy mondod a dolgokat. Vagy szádékosan csinálod.

Az uránkészletek amiről szó van 60%-ra dúsított urán ami az irániak által legmagasabb szintre dúsított urán.

Ez is is nagyon messze van attól, hogy atombomba legyen belőle, mert ahhoz 90%+ szinten kell lennie.

Az irániak egyáltalán nem titkolták el, hogy van ilyenjük, a NAÜ pontosan tudott róla, sőt látták is személyesen az ellenőrök.

GABOR2 2025.06.27. 14:32:02

@Deansdale: ""Cigányszinten mozgó" askenázi zsidókat azért nem találsz""

Az Együttben a zsidók kb. úgy voltak leírva, alapvetően egy közösségben él a legtöbb, aminek az élén a rabbi van. Közösségi vagyon volt náluk, ami kb. úgy nézett ki, hogy a rabbié minden, bár papiron közös és a többi zsidó gettó szinten él.

Aztán volt pár ami kitört ebből a közösségből és mondjuk kocsmáros lett és ezen keresztül egész térségeket tett tönkre úgy, hogy még a jobbágytól a földek megműveléséhez szükséges eszközöket is elvette és csak bérbe adta vissza, ami úgy nézett ki, hogy a zsidó bőségben élhet a jobbágynál meg kb. nem marad semmi.

Az oroszok többször próbálták a zsidókat ebből a semmi munkát se végző, gettó életformából kiemelni, úgy hogy pl. ingyen odaadták a legjobban termő földeket nekik, házzal és minden eszközzel ami a föld megműveléséhez kell... ingyen.

A zsidók azt csinálták, hogy egyből eladták mindet amit tudtak és leléptek, de amikor megpróbálták őket ellenőrizni, akkor mindig próbálták valahogy a környező oroszokkal elvégeztetni a munkát, ha az ellenőrzés erős volt, akkor meg egyszerűen nem csináltak semmit a földenek, felszwdték a parkettát mint a cigányok és lelakták teljesen az ingyen kapott, teljesen felszerelt ottihont.

Ekkor a zsidók csak kis százaléka óriási károkat okozott az oroszoknak, de aztán az oroszok szétverték a hagyományos zsidó közösséget azzal, hogy kötelezték a zsidókat arra, hogy résztvegyenek az oktatásban; az ösztönző az volt, hogy ha részt vesznek benne, akkor-csak a zsidóknak- nem kell mennie katonának, ami az egyetlen módszer volt ami hatott rájuk legalább valamennyire. Ja mert pl. rendszeresen adót se fizettek, de ha hatóság azt mondta, hogy akkor viszik a fiúkat katonának, akkor legalább egy részét odaaták amivel tartoztak. Amúgy minden más népnek kellett volna adnia katonát, de a zsidók ebből a szempontból is problémásak voltak.

Aztán a sok "felszabadított" zsidó megdöntötte két generációval később a cári rendszert.

Deansdale 2025.06.27. 14:45:24

@Lorrh: Őszintén szólva engem az iráni atom érdekel a legkevésbé, felőlem nyugodtan építhetik, bár nem nagy öröm, de papíron istenadta joguk van hozzá. Én csak a tényeket írtam le, miszerint Irán bevállalta a nemzetközi kivizsgálásokat és Izrael mégis megtámadta, holott amúgy Izraelt még az sem jogosítaná fel támadásra ha Irán futószalagon gyártaná a hidrogénbombákat.

Lorrh 2025.06.27. 16:01:19

@Deansdale: Valóban, a nemzetközi jog alapján egyik országnak sincs joga megtámadni a másikat előszörre.
De akkor ez legyen ám érvényes Ukrajnára is meg minden más országra.

Lorrh 2025.06.27. 16:18:44

@Deansdale: Iránnak viszont nincs joga atomfegyvert csinálni mert aláírta az atomcsend egyezményt. Emiatt voltak ellenőrök ott. Akik amúgy Paksot is monitorozzák és minden más atomerőművet is a világon.

Deansdale 2025.06.27. 16:24:49

@Lorrh: Csak azán nehogy Izrael ide is lőjön, elvégre a 2.VH-ban a rossz oldalon álltunk, szóval ki tudja...

Lorrh 2025.06.27. 16:29:37

@Deansdale: amúgy itt egy jó elemzés:

www.youtube.com/watch?v=QciXzlkpeM8

Iránnak már 60% dúsítású uránja van, ami a fegyverhez vezető út 90%-át már megtette. Már csak 10%-nyira vannak az atombombától.Energia termelő erőmúben 4 - 5%-os uránt lehet csak használni.

Ide nem lőnek, mert ez Hertzl Tivadar földje (is)

Wildhunt 2025.06.27. 18:25:32

@valis47: amelyek arra utaltak, hogy a vegyi támadások hamis zászlós akciók voltak, amelyeket az USA-Izrael-Törökország által támogatott dzsihádisták hajtottak végre

Mindez azért is érdekes, mert a mostani Irán elleni támadás nem lett volna lehetséges, ha szaddamnak nincsenek vegyi fegyverei, Kaddhaffi nem válik hirtelen egy gonosz diktátorrá, és Assad nem gyilkolja vegyi fegyverekkel a párás szemű kisgyerekeket.

Wildhunt 2025.06.27. 18:30:04

@Lorrh: szankciókat az USA ellen? Az EU fegyverezze fel iránt? Vagy csak megint a kettős mércéd jött elő?

Lorrh 2025.06.27. 20:33:16

@Wildhunt: ja ez értelmes vita: "Nem" "De igen" "De nem"

kurvára le kéne szoknem erről a blogról mert elképesztő szellemi mélyrepülés folyik itt.

Elárulom neked, hogy minden emberben kettős mérce van. Ezen a blogon is durván.

Mattka85 2025.06.27. 20:35:58

@Lorrh: Mégis itt esz a fene. ;)

Deansdale 2025.06.27. 20:38:32

@Lorrh: "kurvára le kéne szoknem erről a blogról mert elképesztő szellemi mélyrepülés folyik itt"

Szerintem nem tudnál mutatni olyan blogot ahol csak feleilyen jó a gárda, a legtöbb helyen ennek a színvonalnak a tizedét nem érik el.

"Elárulom neked, hogy minden emberben kettős mérce van. Ezen a blogon is durván."

Ezzel a kijelentéssel az a jó, hogy rád is érvényes, és így gyakorlatilag értelmetlen, mert a saját kettős mércéd miatt nem tudod objektíven megítélni ami itt folyik.

Wildhunt 2025.06.27. 20:41:00

@Lorrh: vagy csak a hazudozásról kellene leszoknod.

Wildhunt 2025.06.27. 21:15:19

@Deansdale: klasszikus libbancs mindenkinek saját véleménye az igaz, tehát mindenkinek igaza van, tehát senkinek nincs igaza, tehát neked nem lehet igazad menekülőút.
Lánykori nevén valóságtagadás.

Lorrh 2025.06.28. 18:37:29

@Wildhunt: na pont ti tagadjátok a valóságot, amikor nem hiszitek el hogy Irán atombombát akar csinálni. A 60%-os töménység ugyanis csak fegyverben használható.
Csak amiatt tagadjátok mert a zsidók bombázták őket. ÉS annyira utáljátok a zsidókat, hogy ehhez a utálathoz hajlítjátok a valóságot.

GABOR2 2025.06.28. 19:18:57

@Lorrh: Az atombombákhoz +90% kell, 60%-kal nem lehet atombombát csinálni.

Wildhunt 2025.06.28. 19:24:01

@Lorrh: meg hogy szaddamnak vegyi fegyverei vannak, és hogy putler a szajnáig megy. Peeersze.

Wildhunt 2025.06.28. 19:27:19

@GABOR2: plusz mikor a hoholok akartak atombombát építeni, megtudtuk, hogy ez minden ország szuverén joga a saját védelmére...

Lorrh 2025.06.28. 19:33:30

@GABOR2: Látszik mennyire nem értesz a témához. A 0 és 60% közti dúsítás a befektetett energia 90%-a. A 60%-ról a 90%-os fegyver tisztaságú dúsításhoz már csak 10% befektetett energia kell és ez napok, hetek kérdése volt már - a szakértők szerint.

Most jöhet az a rész, hogy akiket én hallgattam szakértők azok hüjezsidók, de a ti szakértőitek az igazi objektív emberek.
Látod, megspórolom neked a kommentedet :-)

Lorrh 2025.06.28. 19:35:08

@Wildhunt: ezt azok a szakértők mondták akik monitorozták az iráni atomprogramot. Kár ócska csúsztatással hitelteleníteni ezt.
Szalmabáb érvelési hiba.

Neked zsigerből megy ez, látom.

Deansdale 2025.06.28. 19:43:04

@Lorrh: Az igazi spórolás az lenne, ha nem fárasztanád itt magad fölöslegesen.

Az International Atomic Energy Agency (IAEA) szakértői voltak a helyszínen és azt mondták nem folyik atomfegyver-gyártás, de gondolom a te szakértőid lilábbak, többezer kilométerről az otthoni fotelből is jobban tudják.

Deansdale 2025.06.28. 19:54:03

@Lorrh: Az IAEA nem állította, hogy Irán atomfegyvert gyárt, akkor sem ha SZERINTED a 60%-os dúsítottságú urán csak arra jó. Összetéveszted az IAEA állítását a saját következtetéseddel.

Amúgy soha nem zavart semmilyen vita, a személyeskedés viszont kifejezetten, úgyhogy azzal kéretik leállni. Ez a kommentszekció többek között azért jobb mint a többi, mert innen a köpködők ki vannak tiltva.

Madarász Henrik 2025.06.28. 20:43:51

Az irániak jobban jártak volna ha nem csesznek el 20 évet és egy csomó pénzt az atomprogramra, hanem vesznek néhány atombombát Észak-Koreától titokban.

GABOR2 2025.06.28. 21:09:20

@Lorrh: Nézd a szakértők, NAÜ, titkosszolgálatok mind tudtak erről és azt mondták nincs mitől tartani.

Tulsi Gabbart az USA titkosszolgálatok összevont vezetője erről nyilatkozott is a Kongresszusnak.

www.youtube.com/shorts/HR2mdiMzlkw

Trump a titkosszolgálatokkal szemben annyit mondot, hogy ő... másként érez.

A NAÜ is rég tudott a 60%-os dúsításról és nem tartotta veszélyesnek, vagy bizonyítéknak, hogy atombomba készülne Iránban:

"Atomenergia-ügynökség: nincs bizonyíték arra, hogy Irán nukleáris fegyvert fejlesztene"

www.portfolio.hu/global/20250618/atomenergia-ugynokseg-nincs-bizonyitek-arra-hogy-iran-nuklearis-fegyvert-fejlesztene-768995

"A Nemzetközi Atomenergia-ügynökség (NAÜ) főigazgatója szerint nincs bizonyíték arra, hogy Irán jelenleg nukleáris fegyver fejlesztésén dolgozna, annak ellenére, hogy az ország 60%-os dúsítású uránt állít elő - jelentette a Sky News."

Vagyis miről van szó: A szakemberek tömkelege nyilatkozta, hogy ebből nem következik, hogy bármiféle atombombakészítés menne Iránban. Sőt amit látnak annak az ellenkezőjére utal.

De aztán ennek ellenére támadtak.

Tehát meg kell magyarázni a megmagyarázhatatlant. Hogy ok nélkül támadtak egy független államra. Be kell magyarázni, hogy amiből eddig semmi gond se származott, senki se tartotta fenyegetőnek, mégis gondoljuk azt, hogy az volt.

Wildhunt 2025.06.28. 21:13:06

@Lorrh: rosszul látod, és persze megint hazudsz.

GABOR2 2025.06.28. 21:14:34

@Deansdale: Meg nem fogom találni, de valahol még az is elhangzott tán, hogy az újfajta atomerővek használnak 60%-os dúsíott uránt és Irán csinálni akar olyanokat...

Az AI ilyet ad ki nekem:

"A 60%-os urándúsítás az atomerőművekben használt urán dúsításának szintje, de a fegyverminőséghez szükséges 90%-os dúsítás előszobája"

"A 60%-os urándúsítás az atomreaktorok üzemanyagának előállításához szükséges, "

Vagyis 60% az AI szerint használható atomerőművekben.

GABOR2 2025.06.28. 21:17:21

@Madarász Henrik: Izrael paranoiája 1000%-ra fog felpörögni, mert az oroszok mondtak egy olyat, hogy több ország most felajánlotta ezt Iránnak, meg persze hogy nem sikerült igazából megsemmisíteni az iráni legfontosabb atomlétesítményeket se. És többé nem lesz rálátás.

Madarász Henrik 2025.06.28. 21:23:21

@GABOR2: Ez a atomtéma csak ürügy volt, egyszerűen Irán az utolsó akadály a zsidók terveinek végrehajtásához a térségben, Irak,Líbia,Szíria vezetését megdöntötték USA segítséggel, a törökök, meg az olajsejkek veszélytelenek rájuk.

Wildhunt 2025.06.28. 21:39:28

@GABOR2: olvass utána a HEU reaktoroknak. Érdekes, hogy a gugli az iráni bombázások óta hátrasorolta az ezzel kapcsolatos találatokat.

Lorrh 2025.06.29. 06:39:15

wikipédia:
"Az atomerőmű felépítésétől, valamint a moderátor anyagától függően a természetes urán 235-ös tartalmát 3-4%-ra kell növelni (összehasonlításképpen az atombombában 85% fölött kell hogy legyen a 235-ös urán részaránya)... Az atomerőművi néhány %-os dúsításhoz ugyanazon gépek szükségesek, mint a fegyvertisztaságú (90%-os) dúsításhoz"

továbbá:
Aszódi Attila, a BME dékánja:
www.youtube.com/watch?v=QciXzlkpeM8

vele vitatkozzatok, én nem vagyok szakértő

Deansdale 2025.06.29. 07:54:59

@Lorrh: A wikipédia és Aszódi Attila meg vitázzon az IAEA embereivel akik ott voltak a helyszínen.

Lorrh 2025.06.29. 09:31:36

@Deansdale: mennyire lehet komolyan venni egy olyan szervezetet amelyiknek szamárnyihogára hasonlít a neve :-))

Wildhunt 2025.06.29. 17:43:25

@Lorrh: jajj de édibédi, vicceset mondtál, akkor bisssztos igazad is van!

Fuluska 2025.06.29. 22:56:11

@Lorrh: A mindent elsöprő ellenérv! LOL

Tényleg nem értem, Dean hogyan képes elviselni az ilyen csökönyös hülyéket éveken keresztül, és parttalanul vitázni velük?!

Deansdale 2025.06.30. 07:44:17

@Fuluska: Van aki nem lépi át azt a határt, ami miatt kitiltanám, csak pont rajta táncol :) Viszonylag könnyű elviselni őket ha az ember nem érez ingert, hogy mindenre válaszoljon. És olykor mondanak valamit amiből értelmes párbeszéd kerekedik.

GABOR2 2025.07.05. 11:12:21

""Ezt nem tehetjük. Együtt kell működnünk az agrárgazdálkodókkal, valamint a szálloda- és vendéglátóiparral" - fogalmazott."

Egy újabb Trump igéret nem valósul meg, mert a pénz mindennél fontosabb, tök mindegy kire szavazol. Ha beengeded őket, többé már nem mennek el, a saját nagytőkés lobbi lobbiza ki, mindegy mire szavazol... Magyarországnak is addig van esélye...

"Donald Trump: mégiscsak kellenek a bevándorlók"

infostart.hu/kulfold/2025/07/05/donald-trump-megis-csak-kellenek-a-bevandorlok

Deansdale 2025.07.05. 11:16:52

@GABOR2: Mindigis a legális bevándorlás mellett volt, és most már az illegális is belefér... Hát kell ennél jobb "konzervatív" elnök? :)

GABOR2 2025.07.05. 14:53:51

@Deansdale: Minden megy ugyanúgy tovább, ez is:

"Trump tells Zelensky he wants to help Ukraine with air defense, sources say"

www.axios.com/2025/07/04/trump-zelensky-ukraine-air-defense

valis47 2025.07.05. 15:10:09

Ebben nincs semmi meglepő, az USA követi a geopolitikai érdekét (nem érdeke az orosz győzelmet megengedni), otthon a tőkések gazdasági érdekét.

Trump egy kicsivel jobb azért, mint egy demokrata rezsim lenne Kamala elnökkel mondjuk.

GABOR2 2025.07.06. 13:52:50

A Blackrock úgy tűnik, nem bízik már az Ukrajna Projektben:

"Blackrock Cuts Ukraine Recovery Fund as Western Hopes For War Effort Dim"

militarywatchmagazine.com/article/blackrock-cuts-ukraine-recovery-fund-western-hopes-dim

"The world’s largest asset manager the American multinational investment fund Blackrock has ceased to look for investors to finance the Ukraine recovery fund, which commentators have noted reflects the growing uncertainty in the Western world regarding the Eastern European country’s future."

Úgy tűnik többé már nem gondolják, hogy nekik, vagyis a Nyugatnak osztanak lapot Ukrajna jövőjével kapcsolatban...

GABOR2 2025.07.06. 14:20:53

Musk megalapította az új pártot... Nem vennék most Tesla részvényeket...
süti beállítások módosítása