HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Az Áronos téma nekem nagyon sokba került." Nekem elsősorban az jött át ebből, hogy elkapott téged az események sodra és mintha egy kicsit meggondolatlanabb lennél a szokásosnál. Érzel... (2024.11.17. 18:21) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Az Áronos téma nekem nagyon sokba került. Igen, megviselt idegileg, nem tagadom. Megmentettem őt a botránytól, holott a lényeg az volt, hogy nem segítségért kuncsorogtunk, hanem csupán a... (2024.11.17. 17:43) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Jól van, na! Akkor tévedtem. Viszont: 2.Móz.20. Tízparancsolat, részlet: "megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, akik engem gyűlölnek." Na, én ezt a tanácsköz... (2024.11.17. 17:39) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: Volt egy olyan gondolatom is, de a cikk közzététele után inkább már nem szerkesztem bele, hogy ebből a sorozatból egy sokkal jobb mozifilmet lehetne ollózni: az anyai és testvéri szálakat amennyire ... (2024.11.17. 10:27) Pingvin
  • Utolsó 20

Az első dolog ami számunkra érdekes a gázai konfliktusból

2023.10.14. 11:20 Deansdale

Nyugati nemzetek politikusainak sora jelentette be, hogy a Hamász-szimpatizánsokat ill. az antiszemita bűncselekmények elkövetőit deportálni fogják. Ebből világosan látszik, hogy a migránsok deportálása lehetséges, és akkor is az lenne ha helyi fehérek ellen követtek el bűncselekményeket, csak a nyugati politikusok úgy döntöttek hogy ezt nem teszik. Miért van az, hogy az összes fehér ország azonnal ugrik a zsidók kedvéért, de a saját lakosaiért egy sem? Ha egy migráns megerőszakol 15 fehér gyereket, akkor ejnye-bejnye és talán pár év börtön, de ha egy zsidó ember kényelmetlenül érzi magát a közelében akkor azonnali deportálás.

És akkor most ki is az ellenfelünk ezekben a konfliktusokban: a migránsok, vagy akik ránk erőszakolják a migrációt, esetleg mindkettő?

ui: az okt. 13-án pénteken Franciaországban gyilkoló iszlamista a családjával már korábban is tervezett terror-akciókat, és ezért elméletileg deportálásra került volna, csak aztán lefújták a dolgot...

179 komment

Címkék: szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deansdale 2023.10.22. 17:14:30

@GABOR2: Én remélem, hogy a háttérhatalom egy kicsit elszámolta magát és többen felébrednek a kómából mint gondolták, különben semmi esélye az emberiségnek. Az a gond, hogy most a rócsildok, rokkefellerek és társaik ellen abszolút összefogás kellene mindenkitől, fehérektől-színesektől, keresztényektől-muszlimoktól, stb, különben nem lehet őket kiebrudalni. Ez a kurvanehéz része a dolognak. Ha ez megvan, utána a világot egymás között felosztani (és a rengeteg léhűtőt a megfelelő helyre deportálni) már gyerekjáték lenne.

Ha pénzben kéne fogadni sajnos inkább a háttérhatalom sikerére tennék, mert az emberiség olyan szinten meg van vezetve, hogy még két testvér se bír kiegyezni abban hogy mi lenne a helyes cselekvés, nemhogy különböző vallások és nemzetek. Márpedig amíg a háttérhatalom irányít addig semmi nem fog vezetni semmire, nem lehetséges semmilyen politikai vagy katonai megoldás, még ha egy-két renintens ország csinálna is valamit simán ráuszítanák a többit katonailag, szóval nincs kiút. Gyakorlatilag a két világháború is erről szólt, a rócsildoknak nem tetszett Németország ezért ráküldték a környező csatlósaikat. Senkinek ne legyenek illúziói, most is ugyanez történne bármilyen országgal ahol megpróbálnának kiszabadulni a globalista parazita rendszerből. Nemhogy szavazással nem tudjuk megoldani a problémát, de még egy forradalom is kevés lenne, sőt, egy egész kontinens egyidejű forradalma is. A háttérből matató pártucat bankár- és egyéb féregfamíliát el kell távolítani, anélkül nem lesz soha semmi javulás.
www.youtube.com/watch?v=5hfEBupAeo4

2023.10.23. 20:35:55

Kiesett ő is a pikszisből.

"Folytatódik a konfliktus, Izrael eltávolította Greta Thunberget a tantervből

A minisztérium szerint többé nem alkalmas arra, hogy inspiráló szerepet töltsön be."

:D

index.hu/kulfold/2023/10/23/izrael-greta-thunberg-oktatasi-miniszterium-iskolai-tanterv-konfliktus/

Sírjunk vagy nevessünk?
:)

Deansdale 2023.10.24. 08:58:51

Na itt van amit korábban emlegettem, az eset amikor az izraeli hírszerzés tudomást szerzett egy készülő bombatámadásról egy amcsi támaszpont ellen, de nem szóltak az USA-nak, mert csak, és meghalt 241 amerikai:
twitter.com/Lucas_Gage_/status/1716537967450222683
Az USA legnagyobb szövetségese, bakker. És ne gondolja senki, hogy Izrael azóta megváltozott, vagy ha igen, csak még rosszabb lett.

2023.10.25. 07:02:37

Felszólalás a háborús bűnök ellen: az ember azonnal ellenség lesz.

"Balhé lett az ENSZ BT ülésén Izrael és Palesztina ügyéből"
index.hu/kulfold/2023/10/25/ensz-kozgyules-izrael-hamasz-tamadas-fegyveres-konfliktus-palesztinok-helyzete-vita/

Deansdale 2023.10.25. 07:14:52

@keresemazigazat: Ideje lenne már Izraelt nagyon alaposan, nemzetközileg elpicsázni, hogy egy kicsit a helyére kerüljön az egójuk.

2023.10.25. 08:20:00

@Deansdale:

Szerintem ha van valami, amiről van véleményünk, akkor amellett kitartani addig, amíg azt úgy gondoljuk, hogy úgy korrekt.
Magyarán ebben a helyzetben, ha valóban az történik, ami, akkor azt ki kell mondani, hogy: ez így nem jó, ez így helytelen, ugyan úgy, mint más esetben is, mások részéről. Nem lehet ideológizálni. Ha nem helyesen teszek, akkor az tőlem is ugyan olyan helytelen, mint a másiktól és kész.

Amíg kettős mérce van, addig hazugságban élünk és a hazugság útján járunk.
És ebbe a világba maradunk, amiben ma élünk, amit ma élünk.

Deansdale 2023.10.27. 17:44:23

@-JzK-: Ez a cikk borzasztó gagyi, egyrészt mert olyan erőszakosan nyalja a zsidók seggét hogy az szerintem már a zsidókat is zavarja, másrészt úgy tesznek mintha Greta magától, afféle "organikus" jelenségként került volna a világ szeme elé, holott nyilvánvaló hogy már a klímahülyeséggel is a háttérhatalom tolta őt, amiből egyenesen következik hogy most is a háttérhatalom utasította erre a palesztinás hülyeségre.

Ezt említettem többször is, mint felszínes elemzést, amikor valaki egy komplex rétegezettségű politikai-vallási-ideológiai-háttérhatalmi játszmának a legkarcsúbb felszínét magyarázza, úgy mintha nem is léteznének mögöttes tartalmak, nyilvánvalóan azzal a szándékkal hogy a hiszékeny embereket megvezesse. Thunberg palesztinázik, tehát hülye, mert terroristák. Ezt kell gondolni mert ez a legújabb NPC programozás amit kiosztottak...

Deansdale 2023.10.29. 08:53:01

@valis47: Emberiség elleni bűncselekmény a politikából ilyen szinten személyes ügyet csinálni, hogy elkezdik a véleményük alapján megnevezgetni a magánembereket, különösen azzal karöltve, hogy a végletekig fokozták a megosztottságot és az oktalan gyűlölködést. Aki ilyesmire vetemedik, mint ez a teherautós állat, azt simán kivégeztetném, mert konkrétan azt érdemli. A politizálást vissza kell gyűrni magánüggyé, plusz ki kell radírozni azt a bomlott agyú elképzelést hogy csak az X nézet legitim és minden más nézet követőinek ártani kell ahogyan csak lehetséges. Vagyis legalább fél évszázad globális agymosást kell visszacsinálni. Pff.

Mia and Me 2023.10.29. 09:59:17

@Deansdale: Nem tudom mennyire nézitek pl. a fészt, mostanában megjelent mindenki mellett egy kis pontokat jelző ikon - amennyire láttam, aki aktiv meg megoszt meg likolgat meg sok ismerőse van, azoknak többezer pontja van már...

Ez is volt a Black Mirror egyik részében, hogy folyamatosan értékelnie kellett a körülötte levőket és visszértékelték, aztán mikor egyszer vmi gigszer kapcsán vki lepontozta, onnantól meredeken mindenhol esett a pontszáma és "kivetette" magából a szép világ :).

Nagyjából majdnem minden ami abban a sorozatban volt, már létező technológia és az elképzelések is előrevetítették a digitális és azon keresztül a lelki- szellemi-fizika börtönt ami felé megyünk világszinten

Mia and Me 2023.10.29. 10:02:45

@keresemazigazat: Mert egy kis számú réteg magáénak gondolja a bolygót.
Most már nyiltan hangoztatják a nézeteiket mindenfelé, lényegében felesleges nekik továbbra is az emberiség (legalábbis ilyen mennyiségben).

És régebben se volt másként, nagyon rövid és idilli időszakok elvétve vannak a történelemben, amikor nem élő-sakk-bábuként használták a népeket egymás ellen.

Deansdale 2023.10.29. 10:52:57

@Mia and Me: Bárcsak legalább a kivetetteket békén hagynák, de úgy érzem azt sem fogják hagyni hogy a társadalmon kívül élj önellátással.

Még van pár évünk...

-JzK- 2023.10.30. 23:07:20

@Deansdale:
Tehát mivel a ZSIDÓ háttérhatalom most azt parancsolja az NPC-éinek, hogy az arabok seggét kell nyalni a ZSIDÓK ellenében, akkor egy jó jobbos részéről az a helyes hozzáállás, hogy a ZSIDÓ háttérhatalommal e tekintetben azonos álláspontot felvéve álljon az arabok mellé :) Értem, ez jó logika.

Deansdale 2023.10.31. 07:28:53

@-JzK-: Barátom, minden rendben van nálad? Négyszer magyaráztam el, hogy nem állok az arabok mellett. A magyarság mellett állok, aminek az lenne a legjobb ha a zionizmus és az iszlám eltűnne a föld színéről, az említett vallásokban érintetlen zsidók és arabok pedig nem lennének képesek elhagyni a saját országaikat.

(A zionizmusnak olyan vadhajtásait és melléktermékeit is beleértem mint a marxizmus összes alfaja, libsizmus, haladárizmus, ésatöbbi.)

A kérdés amit fel kellett volna tenned az az, hogy miért generál most a háttérhatalom zsidógyűlöletet világszerte, mi ezzel a céljuk.

Amúgy deja vu-m van, konkrétan. Hmmm.

Deansdale 2023.11.02. 20:38:36

Izrael annyira dühös a Hamászra, hogy Ciszjordániában, aminek semmi köze Gázához, terrorizálják és tönkreteszik és elüldözik a telepeseket, ezzel egy teljesen új frontot nyitva a háborúban.
twitter.com/ggreenwald/status/1720146712365240609
A tisztesség mintapéldányai, ugyebár.

GABOR2 2023.11.03. 20:58:20

Érdekes ez a nyugati rettegés... nincs semmi igazi erőszak mint várták... de annál jobban rettegnek; mint ebben a cikkben:

mandiner.hu/belfold/2023/11/rettegnek-a-nyugat-europai-nagyvarosokban-az-orban-ellenes-tortenesz-is-kiborult-a-nyugati-antiszemitizmuson

Másik cikkben ott van, hogy horogkeresztett rajzoltak valakik zsidó iskolákra... és persze az agyonörzött épületnél nincs egy vacak kamera se?! Nekem rögtön az jut eszembe, hogy ők maguk a zsidók azok ezeket felrajzolgatják, de erre figyeljenek az emberek, ne az elképesztő népírtásra ami megy Gázában...

GABOR2 2023.11.03. 21:04:11

Vajon a németek majd kevesebb lelkiismeret furdalást éreznek-e majd a másodok világháború miatt miután látják, hogy áldozatuk és kioktatójuk amikor őket éri valami rögtön minden vörösvonalat átlép és elkövet emberiség elleni bűnöket olyan szinten mint senki más:

Izrael három hét alatt több gyereket ölt meg mint az elmúlt öt évben összesen meghalt a világ összes háborújában összevonva. A világ első háborúja ahol több gyermek és nő hal meg mint férfi.

Pár napja direkt belelőttek egy menekült tábor közepébe teli civilekkel, mert állítólag egy darab Hamasz vezető volt ott.

"More kids killed in Gaza in 3 weeks than all global conflict annually since 2019, Save the Children says"

www.cbc.ca/radio/asithappens/gaza-child-death-toll-1.7012927

A német vezetők mindesetre kitartanak, állítólag valami szerződésbe akarják foglalni, hogy csak az lehet náluk menekült aki aláírja, hogy elfogadja Izrael létét.

GABOR2 2023.11.03. 21:24:26

Netanyahu egyébként most mondott egy beszédet, amiben utalt "Amalek-re".

Ez egy klasszikis történet arról, hogy a zsidók fullosan kiírtottak a népet, de több száz évvel később mint amikor volt velük konfliktusok.

Saul király kapta meg a parancsot:

"Így szól a Seregek Ura: Megemlékeztem arról, amit cselekedett Amálek Izráellel, hogy útját állta néki, mikor feljöve Egyiptomból. 2Móz 17,8.11 3 Most azért menj el, és verd meg Amáleket, és pusztítsátok el mindenét, és ne kedvezz néki, hanem öld meg mind a férfit, mind az asszonyt, mind a gyermeket, mind a csecsemőt, mind az ökröt, mind a juhot, mind a tevét, mind a szamarat!"

Viszont volt valami olyasmi, hogy Saul egy embert meghagyott közülük, meg pár állatot, de nem azért állítása szerint, hogy éljenek, hanem, hogy rituálisan áldozzák fel őket, de hogy nem öltette meg őket rögtön ott azért Isten elvette tőle a királyi címet.

GABOR2 2023.11.03. 21:33:46

Wikipédia szerint:

"a zsidók aktuális ellenségeit Hámánnal vagy az amalekitákkal azonosítják, és némely zsidók úgy vélik, a megelőző erőszak elfogadható ez ellenségekkel szemben.[1] Az Amalekkel azonosított csoportok között találjuk a rómaiakat, nácikat, sztálinistákat és olyan vezetőket mint Mahmoud Ahmadinejad."

"A neves középkori rabbi, filozófus, teológus Maimonidész szerint az amálekiták Ézsau, vagyis Edom[3] utódai, akiket „meg kell semmisíteni és nevüket is el kell törölni”, Amálek túlélő utódai pedig „Róma és a Katolikus egyház”.[4]"

GABOR2 2023.11.03. 21:55:26

Egyébként a régi zsidóknak lehet több bajuk volt a népírtással mint a maiaknak, mert többször is előfordult, hogy nem hajtották végre teljesen a népírtást, amit Isten megparancsolt nekik. Tulajdonképpen az egész Izreal projekt ezért bukott meg már akkor amikor foglálták el a területeket... Isten megmondta előre, hogy ha a népírtásokat amiket előírt nem teljesítik, akkor Izrael el fog bukni. És ők nem tették meg teljesen.

Azért tán, legalábbis bizonyos estekben, mert megkíméltek nőket, meg egy egész népet ami átverte őket...

Ezek a tűlélők meg tán elültették a magvait más istenek imádásának Izraelben. És ez Izraelt ez úgy eltávolította a megfelelő irányból, hogy elbukott a projekt...

GABOR2 2023.11.03. 21:56:36

Szóval a mai zsidók szemében a nem fullos kiírtás... nem elfogadható, mert csak bajt hoz rájuk.

GABOR2 2023.11.03. 22:04:48

@GABOR2: Legalábbis N. beszédébe betett utalás arra utal, hogy a palesztinok olyan ellenségek, akiket nem csak elűzni kell simán hanem fullosra menni a kiírtásban... Hitler büszke lenne, ha a katonai ilyenek lettek volna mind.

Deansdale 2023.11.03. 22:18:52

@GABOR2: "Szóval a mai zsidók szemében a nem fullos kiírtás... nem elfogadható, mert csak bajt hoz rájuk."

Az a gáz, hogy ha egy csoportban valaki machiavellista, akkor mindenki másnak is azzá kell változni, különben az simán lenyom mindenkit. Ha azok a szabályok amik szerint Izrael játszik akkor neküknk sincs más választásunk mint lenullázni az ellenségeinket, elsősorban Izraelt.

GABOR2 2023.11.03. 23:28:33

@Deansdale: Nagyon nehéz feladat olyannal jóban lennie, aki kb. azért halálraítélne mert kb. csúnyán néztél rá. De a vezetőink le vannak fizetve, vagy meg vannak félelmítve. És... lehet reménytelennek látnák az ellenállást.

Nézd... ott van mondjuk az USA. Ha ott elvennék tőlük az irányítást mi lenne? Van jelenleg nekik egy adósság himalájuk. Viszont nekik nem gond annyira a kamatfizetés, mert legtöbbször kb. nulla százalék kamattal kell visszafizetniük a tartozásukat.

Viszont ha lerontanák az osztályzatukat a hitelminősítők... már egy osztályzattal rosszabban brutálisan megnőne az évi államkassza terhük.

Pont nemrég kaptak egy ilyet, most még csak az egyik hitelminősítőtől talán fegyelmezésképpen, hogy az USA is jól viselkedjen:

"Bréking! Leminősítette az USA-t a Fitch"

www.portfolio.hu/gazdasag/20230801/breking-leminositette-az-usa-t-a-fitch-631261

Aztán még ki tudja mennyi ennél sokkal durvább megoldásuk van, ha egy nagy szövetséges úgy gondolná, hogy nem kér többet a szövetségből. Olyan dolgok lehetnek amikre nem is gondolunk talán. Vagyis már eleve késő... A vezetőink már csak azon versenyeznek ki tud benyalni jobban, talán akkor őket fogják utoljára megölni...

GABOR2 2023.11.03. 23:33:15

@Deansdale: Különben meg ők is simán tán áldozatuk az ősrégi gondolkozásuknak... Hiába szereznek annyi hatalmat, az ahogy nevelték őket megakadályozza őket, hogy élvezzék, nem tudnak a többi emberrel normális kapcsolatot kialakítani.

GABOR2 2023.11.03. 23:44:58

@Deansdale: Majd egy olyan szervezet aminek őt adnak hatalmat fog majd ellenük fordulni lehet... Mint most a people of color emberkék, vagy korábban a Szojvetunió mondjuk. Hiába választanak maguk mellé szövetségest, azokkal se tudnak együttlenni túl sokáig és ellenségnek fogják tekinteni... és lehet ez kölcsönös lesz.

Deansdale 2023.11.04. 10:33:53

@GABOR2: Az biztos, hogy ami most van az már nem mehet soká, mert az egész világot tönkreb*sszák, de az ő világmegváltó terveik a globális rabszolgasággal sem fognak működni, szóval valami nagy kataklizma lesz hamarosan.

Madarász Henrik 2023.11.04. 19:14:13

Két világunkra jellemző eset.
1. persze esze ágában sincs bocsánatot kérnie a fehér emberek ellen elkövetett bűneiért.
kuruc.info/r/4/266408/
2.Erre jó a készpénz felszámolása, a következő lépés az lesz ha túl sok húst eszek vagy bármit csinálsz ami nem tetszik a rendszernek zárolják a bankszámládat.
magyarjelen.hu/great-reset-figyelmeztetest-kuld-a-bank-ha-tul-sok-hust-vagy-tejet-veszunk/

Deansdale 2023.11.04. 21:23:08

@Madarász Henrik: Na igen, azt nem mondja ki, vagy el se jut az agyáig, hogy az antiszemitizmus egyik legfőbb oka pont az amit ő vallott be saját magáról.

GABOR2 2023.11.05. 01:42:57

Az Izraeli lakosság hogyan áll hozzá a Gázában történtekhez összeállítás:

www.youtube.com/watch?v=QihoBuGRVwU

GABOR2 2023.11.05. 01:55:07

@Deansdale: Most hatalmas anyagot szolgáltatnak a világnak arról, hogy mekkora képmutatók, hogy totál kettősmércével mérnek. A világ mindenfele látja mi van, de a politikusok továbbra is a zsebükben vannak; a dolguk sokkal nehezebb lesz, sőt talán nem is fog menni majd minden...

Deansdale 2023.11.05. 08:25:46

@GABOR2: Egyetlen dolgot kellene mindenkinek sürgősen fölfogni, a zsidók pontosan ugyanúgy gondolkodnak mindenki másról is ahogyan a Palesztinokról, és ugyanazt a sorsot is szánják nekünk. Ők a "kiválasztottak", a többi nép pedig nem is emberekből áll, hanem állatokból. És ezt nem valami szektájuk gondolja így, hanem a politikusaik, az államvallásuk, a médiájuk, vagyis szinte mindenki - az ateisták is, csak ők más alapokon.

valis47 2023.11.05. 12:09:43

@Deansdale: A valóban szélsőségeseik számára pedig a jelenlegi események csak a szükséges feltétel az apokaliptikus végjátékhoz: a harmadik templom felépítéséhez és a Jeruzsálemben trónoló zsidó világuralkodó/messiás eljöveteléhez, akinek majd a nemzetek a lába elé hordják a világ kincseit, ahogy már Mózes 5. könyvében olvashatjuk. A keresztény cionisták meg azt hiszik, hogy akkor a Jézus csávó fog visszatérni, ha teljesülnek ezek a feltételek, és a zsidók vagy varázslatosan megtérnek, és hirtelen belátják, hogy ő a messiás, vagy valami ilyesmi (a keresztény cionizmus, amely már a Vatikánt is megfertőzte, ezért egyezett bele abba, hogy a zsidók irányában ne legyen többé keresztény térítési próbálkozás, "mert majd akkor, mint nép megtérnek")

GABOR2 2023.11.05. 13:13:02

@valis47: Szerintem eleve reménytelen a zsidókat megtéríteni igazából ha elfogadjuk amit a vallás mond.

Az Izraeli projekt elbukott. Ezt Isten előre elmondta, hogy ez lesz a bevoniulás előtt nekik, hogy ha most amiket kérek tőletek nem teszitek meg akkor az a jövő vár rátok.

Mondjuk a területfoglalásuk elég érdekes dolog, mert két verzió is van a Bibliában, az egyikben gyors, a másikban lassú.

De vannak történetek, hogy fullos kiírtásra ítélt népekből meghagytak valakiket... leginkább tán nőket akiket szerettek volna megszerezni magukban. És Isten elmondta, hogy ezek miatt Izrael majd másik isteneket fog imádni és elromlik a kapcsolatuk. És igazából Izrael története során szinte mindig ezt teszi... megszegi a szövetséget. Aztán Istennek végképp elege lesz, amikor "Ez a nép csak a szájával tisztel engem, de szíve távol van tőlem." És igen, őket ebben a korszakban nem is lehet megtéríteni igazából.

Most hallgattam az Ultrahangot, ami ugye korábban Izrael mellett hirtelen amikor nagy csatorna lettek letette a... hűségesküt mondjuk...

Spöttleben pozitívan csalódtam. Mert rendkívül szemléletesen elmondta a palesztinok szenvedését és hogy nem tetszik neki amit ott folyik. Pedig korábban ő is elmondta, hogy "mennyire bírja" Izraelt. Szóval talán ő nem csak játsza a kedves embert, hanem van rá esély, hogy az is. Bár a mai részben minthacsak kompenzálnia kellett volna, de még így is a palesztionok szenvedését nem titkolta el és hogy ez nem helyes.

A fő műsorvezető a Király Tamás az első támadás utánni teljes Robert C. Castel interjúnál elmondta, hogy ő önmagát bizonyos kérdésekben jobban cionistának tartja magát mint Castel. Szerinte jó keresztényként Izrael mellett kell állnia... De mindezzel együtt ha nem is teljesen korrekt, nagyjából az. Fura hanghibák amikor Nógrádi Izraelt nem szépen bemutató dolgokat mondott ( talán igazi hibák voltak, de fura ), meg olyan dolgok említése amiken túljárt az idő mint valid ellenpont... ilyneket felhoz, szóval bár látja hogy ami van az nem helyes de próbálja az évek agymosását egybentartni. De mondom nagyjából engedi beszélni a vendégeket mégha Izraelt kritizálják és nagyjából korrokt.

Nógrádi profin viselkedik. Pont annyit mond, hogy ne bírálják, de azért kifejezi azt is, hogy tudja ami megy nem helyes.

Robert C. Castel... Igazából támadás előtt nagyon szimpatikus figura volt. Bár volt, hogy elárulta magát párszor. Most rengeteg durva dolgot mond, mint minden Palesztin bűnös, meg rég túltárgyalt indokokat hoz fel, amikről olvasott ember tudja, hogy nem igaz. Mégis maradt benne higgadság és valamennyi emberség, de 100% elfogultság Izrael témájában. Ami érdekes volt, viszont, hogy volt egyfajta önkritikája is... Azt mondta, hogy minden közel-keleti nép az izraeliek is igazából vadállatok, haramiák vagy valami hasonló, csak az izraeliek 2000 európában töltött ideje alatt felvettek egy mázat, mintha mások lennének, de nem. És hogy ez totál rendben van, mert ezen a környéken csak így lehet túlélni.

Talán Somkuti Bálint idézte ezt a szöveget Casteltől és elsőre elnézték, mert rögtön mondta, hogy ezt "Robert mondta maga", de amikor már másodjára ezt mondta, a műsoridő negyede azzal telt, hogy magyarázkodott miatta...

Szóval én meglepődtem, hogy maradt a műsorban objektivitás bőven. Talán még úgy vannak vele, hogy inkább nőni szeretnének. Csak később fognak totál kiállni egy oldal mellett.

GABOR2 2023.11.05. 13:18:30

Egyébként ezek a cionista keresztélyek furák, mert szerintem a vallás szerint se lehet ebben a korszakban Izraelt megtéríteni, de folyton velük törődnek miközben mindenki mással kéne törődniük, mert másokat lenne esélyük menteni...

Idézgetnek, hogy aki áldja Izraelt Isten megáldja, aki átkozza, azt megátkozza az Úr stb., de ezek talán semmi mások mint kiragatodott szövegek amik talán nem is érvényesek, egy másik korszakból valóak.

Meg elkövetni egy csomó bűnt... talán azt se kéne. Népírtásért egy szót se szólni, csak mert Izrael teszi...

GABOR2 2023.11.05. 13:26:40

De hogy valami közvetlenebbül minket érintő dologról is írjak...

A kenyér árát szerintem sürgősen meredeken kéne csökkenteni. Ugye közel 100%-kal felment az ára, amikor állítólag szuperolcsó, de mérgező ukrán gabona árasztott el minket, meg kiderült sokkal jobban emeltek mint ami indokolt lett volna.

Most pl. az energiaárak zuhannak a vállalaltoknak... olcsóbb lesz ettől bármi. Azt a választ adják, hogy nem:

"Zuhannak az energiaárak, mégsem lesznek olcsóbbak az éttermek és a szállodák Magyarországon"

www.portfolio.hu/gazdasag/20231023/zuhannak-az-energiaarak-megsem-lesznek-olcsobbak-az-ettermek-es-a-szallodak-magyarorszagon-646849

Ez közel 100% áremelés átb@szás volt és még most vissza kéne csinálni.

Másik:

Ugye a mi jobboldali sajtonk is időnként lehozza, hogy milyen álszent és rossz az amerikai városokban ahol Demokraták vezetnek, mert a bűnözőket, ha el is kapják egyből kiengedik aztán rögtön mennek újra lopni.

Node mi van nálunk most?

"1634 külföldi elítéltet engedtek el Magyarországon, mert túlzsúfoltak a börtönök"

www.portfolio.hu/gazdasag/20231103/1634-kulfoldi-eliteltet-engedtek-el-magyarorszagon-mert-tulzsufoltak-a-bortonok-649573

Szóval elmondják, hogy mekkora nagy pénzeket keresnek az embercsempészek, meg kell őket állatani. Börtönbekerülnek, de mint most is... szépen csak úgy elengedjük őket. Vajon ők nem úgy fognak hozzáállni mint usabeli városi bűnözők? Sőt ők többet kaszálnak ezzel.

"A hazai börtönök túlzsúfolttá váltak a külföldi embercsempészek fogvatartása miatt, ezért egy áprilisi kormányrendelet szerint a nagy részüket gyakorlatilag elbocsátják, és kiutasítják Magyarországról. Mint kiderült: eddig mintegy 1634 külföldi embercsempészt engedtek szabadon."

Mi ugyanazt a játékot játszuk; tünjön úgy hogy teszünk valamit, de igazából... engedjük, hogy menjen a "buli".

Mme.Brioche 2023.11.05. 13:35:27

@GABOR2: Szerintem fogalmuk sincs róla, hogy mit jelenthet valójában az hogy "átkozni" Izraelt, ezért biztosra mennek, és a legkisebb kritikát is elutasítják Izraellel vagy bármelyik zsidóval kapcsolatban, tuti, ami tuti alapon.

GABOR2 2023.11.05. 14:05:35

@Mme.Brioche: És ha az Ószövetségből indulsz ki a félelem nem alaptalan. Valamikor a legkisebbnek tűnő dologért is azonnali súlyos, aránytalannak tűnű megtorlás járt... máskor... látszólag semmi.

Pl. az, hogy miket nézett el a királyoknak az Úr totál eltérő. Valamikor évtizedekig hagyta, hogy maradjon király az egyik, valamikor amikor egy király elkövette kb. ugyanazt mint a másik azonnal el tetette az útból.

Vagy számtalan eset volt, amikor Isten ráküldött ellenséget Izraelre büntetésképpen. És ugye a legtöbb ember két esetet ismer a babiloniait, meg az asszírokat. Ezeket könnyű kifejteni a köznépnek. Az egyik elpusztult Isten által, mert olyat gonoszságokat tett magától a zsidók ellen amit Isten nem akart, a másik bár tán nem lépte túl a kereteket, egyszer kegyelmet is kapott és végül nem is kapott fullos kiírtást.

Viszont van jópár olyan történet, ami röviden annyi, hogy Isten büntetni akarta Izraelt, ráküldött egy másik népet, aminek királyát, vagy egész népét akár mondjuk jobb szó híján agymosta, de semmi se utal rá, hogy többet ártottak volna Izraelnek mint az Isten akarta. De amikor végre kibékült Izrael és Isten, Izrael első kérése sokszor az volt, hogy Isten irtsa ki a népet amit igazából... Isten csak eszköznek használt, hogy büntessen. És Isten megtette... Persze lehet mondani, hogy biztos van egyéb bűnük is, de erről nincsen nagyon értekezés.

Sőt olyan is, volt hogy az egyik ilyen nép annyira korrekt volt, hogy az égvilgáon semmi indoka nem volt még Istennek se, hogy ellenséges legyen velük, ígyhát... igen brutál történet... kreált mesterségesen egyett. De őket legalább nem irtotta ki fullosan...

De másik brutális story amikor elég volt egy rossz mondat a fullos kiirtásra akár egyetlen embertől egy népbből.

Amikor Isten Babilont Izrael ellen küldte úgy döntött, hogy a többi népet is megítéli.

És ha egy népből tán egy valaki is olyan következtetést vont le, hogy Izrael Istene is csak egy isten a sok közül ( nem emlékszem pontosan, szóval lehet, hogy más ), akkor jött a kiirtás, plusz a népek vezetőit megint agymosta, hogy felvegyék a harcot a bablioniakkal mégha fel is mérték, hogy nincs esélyük. Azt hiszem az összes említett nép közül egy kivételével mind ki lett írtva, azért ami következetést levont a nép abból, hogy Izraelt legyőzték és elhurcolták... Meg persze korábbi bűnök is szerepet játszhattak.

De itt pl. volt egy talán különösen brutálisnak tekinthető eset is. Az a nép akinek eredetileg úgymond Izraelnek kellett volna lennie, de eladta az elsőségét egy tál lencséért ugye... aki keményen dolgozott, akinek jog szerint eredetileg Izraelnek kellett volna lennie nép...

Ők hegyekben laktak és sohase érte őket semmi baj, mert nagyon jól tudták magukat álcázni, sokszor átment felettük úgymond az ellenség.

Viszont mivel emlékeztek arra, hogy nekik kellett volna lenniük a kiválaszott népnek, amikor látták Izrael elhurcolását a nép tán ott is kárörvendő volt... Ami miatt Isten őket is fullos kiírtás itélte.

Szóval indokolt a félelem, de ez azt mutatná, hogy a vezetők nagyon tájékozottak, de szerintem inkább... nagyon korruptak és megfélemlítettek...

GABOR2 2023.11.05. 14:10:13

@GABOR2: Hogy hogy is volt igazából, pontosan meg olvassa mindenki a Bibliát, mert a pontosságért a garanciát nem vállalom....

Deansdale 2023.11.05. 14:43:31

@GABOR2: Legalább egy évtizede mondogatom, hogy ha az ember a médiára hallgat akkor semminek nincs értelme, de ha konteós szemmel néz, akkor minden a helyére kerül. Ez a nagyreszetes téma felbukkanása óta feltűnően igaz. Aki elhitte, hogy az inflációt az energiaárak emelkedése okozta, azokat meg a gonosz Putyin, az médiavezérelt NPC. Aki szerint a cégek haszonéhsége miatt volt, az már egy fokkal jobb, ő csak 20 év lemaradásban van az események sodrához képest :)

Mindenesetre a show folytatódik, haladunk a reszet felé, aminek előfeltétele a középosztály elszegényítése, amire a legjobb módszer az infláció. Az áremelkedéseknek eddig sem volt valódi oka, ezután se lesz, de a tömegeknek ez mindegy, nem érdekli őket. Szidják a Zorbánt vagy a Gyurcsányt és ez kielégíti a lelki-szellemi igényeiket a témában.

Deansdale 2023.11.05. 14:46:53

@GABOR2: Ja, meg persze adja magát a kérdés, hogy ha a gazdasági szektorban zuhannak az energiaárak, akkor a lakosságnál miért nem törlik el a gázhétszerezést meg az áramduplázást... Esetleg normálisan tudnának fűteni az emberek a télen.

valis47 2023.11.05. 14:51:55

A Biblia mellett Kevin McDonaldot is, ha valaki tájékozott akar lenni. Ő evolúciós (csoport)pszichológiai alapon magyarázza a zsidók, mint csoport sikerét és hatalmát. Az evolúciós pszichológia "a megismerést és a viselkedést modern evolúciós szemszögből vizsgálja". Az emberi pszichológiai adaptációk eszerint olyan mechanizmusok, amelyek a túlélés vagy a szaporodás konkrét problémáinak megoldására fejlődtek ki. Ezek a viselkedések nem csak egyéniek, hanem csoportosak is lehetnek.

www.unz.com/article/why-are-jews-so-influential/

A lényeg: A zsidó befolyás okai olyan tulajdonságok, amelyek központi szerepet játszottak a zsidó "csoportos evolúciós stratégiában", és genetikai szelekció alatt álltak az askenázi zsidó csoportokban: törzsi összetartás, magas intelligencia, különösen a vagyonfelhalmozásban, a médiában, a tudományokban és a jogi szakmában való kiemelkedés elérésében hasznos tulajdonságok, "pszichológiai intenzitás" és agresszivitás, valamint a "zsidó guru" jelenség.

Érdekes, hogy a zsidók körében gyakoriak voltak a rokonházasságok (ahogy bizonyos más csoportoknál is), de ez nem volt hátrányos az átlagos intelligenciájukra (viszont ismert, hogy számos örökletes betegség halmozódik zsidó csoportokban). Ez azért lehet, mert nagyra tartották az intelligenciát, és ez reprodukciós előnyt jelentett - a jól "hohmecoló" rabbifiú jó vagy gazdag csajt kapott feleségül, és sok gyereket nemzett.

Érdekes még, hogy a kereszténység ugye a zsidók köréből eredt, de kezdettől fogva éles ellenségeskedés volt a zsidók és a keresztények között - ez kezdetben lehetett zsidó belharc a vezető irányzat és egy eretnek zsidó szekta között, de az eretnek zsidó szekta sikeresen térített a gójok között, így hamar elvesztette a zsidó jellegét, és már a korai egyházatyák erősen antiszemita szövegeket produkáltak.

Mia and Me 2023.11.05. 15:00:55

@GABOR2: :D jaj ez azért elég betépett összefoglaló lett... :D

Mia and Me 2023.11.05. 15:05:59

@Deansdale: "haladunk a reszet felé, aminek előfeltétele a középosztály elszegényítése"

Viszont itt adódik a kérdés, hogy nálunk magyaroknál miért ennyire brutál az infláció is meg minden (földvásárlás idegeneknek, ingatlanokat, kastélyokat, stb. )? Plusz a vezér és köre viszont egyértelműen a főbb stratégiai ágazatokat vagy visszavásárolja állami kézbe vagy havernak adja oda. tehát itt is koncentrálják a lényeges vagyoni és termelő és fontos elemeket ami pl. egy multihidraulikus diktaturához kell - de kérdés: vitya a kellő időpontban kilép, vagy eleve a háttérhatalomnak "vásárolja" és kaparintja mindezeket egykézbe, hogy a megfelelő időben csak átadja (és vele a megmaradt rabszolgákat - minket - )?
Vagy azt hiszi, hogy ő és köre megmenekül és azért halmoz fel?

Mia and Me 2023.11.05. 15:07:42

Ja az előző kérdéskör eleje az lett volna, hogy nálunk magyarországon előrébb jár ez az elszegényítés mint más európai országban, - hogy ennek mi lehet az oka?

GABOR2 2023.11.05. 15:27:43

Különben érdekes történetekből most nincs hiány. Pl. hogy az Izrael mellett lényegében feltétlenül kiálló keresztények mit remélhetnek szolgálatukért.

Van egy ember akiről azt mondják, hogy lényegében egész életben ilyen keresztény Izrael imádó volt és az tartozott leginkább az image-ébe, hogy Izraelbe utaztatott befolyásos embereket, hogy még inkább támogassák Izraelt.

Most viszont az történt, hogy Izrael lebombázott egy kereszény templomot... ennek már több napja.

És ebben a templomban kerestek menedéket nemcsak egyszerű palesztinok, hanem egy korábbi USA kongresszusi tag családja. Izrael lebombázta a templomot és a legalábbis korábban nagy befolyással bíró politikus családjából is meghalt többek között két fiatal lány.

twitter.com/justinamash/status/1715470077196194068?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1715470077196194068%7Ctwgr%5Ea44914a68054898f07e40909cdf2e3d2f4e7f1e2%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.theguardian.com%2Fworld%2F2023%2Foct%2F21%2Fjustin-amash-family-members-killed-gaza-church

Cikk erről: "Former US congressman says family members killed in Gaza church blast"

www.theguardian.com/world/2023/oct/21/justin-amash-family-members-killed-gaza-church

Ezen család utazását is tán ezen Izrael imádó keresztény intézte és miután megtörtént a katasztrofóa életében először ő kért valamit Izraeltől: választ, hogy hogyan történhetett meg, meg egy bocsánatott.

És... nem kapta meg őket.

Amit kapott, hogy antiszemita. Ő akinek az egész élete arról szólt, hogy Izraelt támogatja.

"Charlie Kirk Demands Answers From Israel on Church Bombing"

www.newsweek.com/charlie-kirk-demands-answers-israel-church-bombing-1837048

"I've been disappointed by Israel's response," Kirk continued. "What intelligence was Israel responding to; what target were they going after that justified putting a historic church in danger? Israel says the church blast is 'under investigation.' But contrition and a full accounting should be the top of Israel's priority list."

Napokkal később meg itt tart a dolog; ez az ember már nemcsak egy sima antiszemita állítólag, hanem az antiszemiták mintapéldánya:

"Charlie Kirk turns to antisemitic stereotypes amid Israel-Hamas war"

www.mediamatters.org/antisemitism/charlie-kirk-turns-antisemitic-stereotypes-amid-israel-hamas-war

Ezt kapta az ember aki egész életében fő célját abban látta, hogy segítse Izraelt, de egyszer kért valamit... horror... bocsánatot a mészárlásért...

GABOR2 2023.11.05. 15:29:48

@Mia and Me: Az Ószövetségi dolgok annak tünnek a mindenkinek mindent mindig megbocsátó Istenképhez képest ami "marketing" manapság megy. De csak azt tudom mondani, ha nem hiszed olvasd magad, bár inkább nem jót ötlet... Jobb talán meghagyni a dolgokat úgy ahogy vannak.

GABOR2 2023.11.05. 15:43:05

Amúgy az is érdekes, ugye volt hír arról, hogy zsidó milliárdosok kiveszik a pénzüket az egyetemekről, mert a Palesztinok mellé állnak a diákok; most volt róla egy cikk, hogy arab országokból is érkezik az egyetemekre pénz sok, több milliár dollár, és ühhhmmmm... valamit kéne tenni ezzel, mert mintha az arab milliárdok jobban hatnának mint a zsidó százmilliók. Eleve az arab országok minek támogatnak LGBT jogokat... Magyarul: ezetktől a pénzektől is el kell az egyetemeket vágni, az nem lehet, hogy jól el legyenek zsidó pénz nélkül is.

Deansdale 2023.11.05. 15:51:30

@Mia and Me: Arra nem tudok biztosat mondani, hogy tényleg rosszabb-e nálunk és ha igen miért, találgatni meg nem akarok ezügyben. Ha valaki tud valamit jelezze :)

GABOR2 2023.11.05. 16:06:59

@Deansdale: Egyik fontos összetevő, hogy Matolcsy jegybankja és Varga minisztériuma nem működik együtt, hanem Matolcsynak ellenség Varga, mert szerinte Varga kapta meg a neki járó elismeréseket... erről sok cikket írtam és már évekkel azelőtt, hogy ez az ellenségeskedés átcsapott volna valódi akcióba írtam, hogy ebből baj lesz. Ma már Matolcsy nyiltan bevallja, hogy a Jegybankja keresztbetesz a kormányintézkedéseknek.

Itt egy 2021-es cikkem, bár a legelső ilyen tán 2019-es...

ujtechkor.blog.hu/2021/07/21/amikor_az_ego_akar_le_is_rombolna_mindent_matolcsy_gyorgy

Matolcsy jegybankja az egekbe emeli a jegybanki alapkamatot, amitől nem jutnak forráshoz a vállalkozások, ami megöli a gazdasági növekedést.

Az infláció fő oka meg még a koronavírus alatt kiosztott pénz amiből kb. semmi se ment igazi gazdaságvédelemre és nagyobb összeg volt mint 10 év "adósságelleni" harcban lecsökkentett adósság. Most kezdték igazából költeni azt a pénzt, nem abban az évben, hogy megkapták. Plusz egyéb dolgok mint, hogy Magyaroszág ki van téve külső hatásoknak is...

A korábbi jegybank alelnök így beszélt a mai helyzetről:

"Nincs olyan hülye, aki hitelt vegyen fel, vagy hitelt adjon"

"Piaci körülmények között nincs olyan hülye, aki hitelt vegyen fel, és nincs olyan hülye, aki hitelt adjon ilyen kamatszintek mellett - fogalmazott Nagy Márton. A kamatcsapdát a Széchenyi Kártya Programmal és Baross Gábor-programmal sikerült mérsékelni, utóbbi hitelprogram nélkül 40%-os lenne a vállalati hitelkihelyezések visszaesése, a teljes hitelkiszáradást részben ezzel sikerült megakadályozni. A kamatstoppal sikerült elkerülni a bankok hitelportfóliójának a romlását is."

www.portfolio.hu/gazdasag/20230922/nagy-marton-vizsgaljuk-az-uzemanyagarakat-ha-kell-beavatkozunk-641351

GABOR2 2023.11.05. 16:42:21

Trump eltörölné a jelenlegi oktatási rendszert, mert Izrael ellenes és "kommunista" és valami online rendszert akarna... Ami ingyenes lenne. Izrael ellens és woke oktatás tilos lenne.

www.youtube.com/watch?v=exftUshGGOs

Madarász Henrik 2023.11.05. 17:55:23

@GABOR2: Az a szomorú, hogy lett volna pénz börtönök építésére, csak az akarat hiányzik, néhány kisebb stadion árából kijött volna a szükséges pénz.

Deansdale 2023.11.05. 18:10:07

@GABOR2: Félretéve, hogy mekkora hülyeség és mennyire rossz irány, ez is ugyanannyira valósulna meg amennyire a fal a határon és a mocsár lecsapolása. Trump a tipikus "kontrollált ellenzék", és abból is a legimpotensebb fajta.

Deansdale 2023.11.05. 18:12:00

@Madarász Henrik: A helyiek sehol nem szeretik ha börtönt akar oda építeni valaki, nem egy intézmény el lett már így kaszálva. Túl nagy a hatalma a civilszféráak bizonyos dolgokban, másokban meg nulla.

Amúgy a cikkben az "elengedés" kvázi deportálást jelentett, szóval ez nem olyan nagy gáz.

GABOR2 2023.11.05. 18:14:43

@Deansdale: De a határ túloldalán már dolgozni fognak, ismét csempészni embereket... Akiket elengedtek többnyire embercsempész volt.

"Mint kiderült: eddig mintegy 1634 külföldi embercsempészt engedtek szabadon."

Madarász Henrik 2023.11.05. 18:32:16

@Mia and Me: Az hogy az térségben nálunk voltak a leghitványabb kormányok 1990 óta, akik a külföldiek érdekében tevékenykedtek, egyszer Orbán el is dicsekedett a szaúdiaknak hogy milyen alacsonyak nálunk a bérek, érdemes befektetniük pénzt. Nálunk még az EU pénzeket is katasztrofálisan költötték el, jelentős részét ellopták vagy hülyeségekre költötték, miközben például a lengyeleknél komoly gazdasági fellendülés volt az EU pénzekből.

Madarász Henrik 2023.11.05. 18:35:16

@Deansdale: Emlékszem hogy már megvolt egy csomó börtön helye, a helyi önkormányzatok beleegyeztek, de lemondta az építésüket a kormány néhány éve pénzhiányra hivatkozva.

GABOR2 2023.11.05. 18:44:11

@Madarász Henrik: Most nemrég volt róla hír, hogy tán tálibok irányítanak szinete mindent a déli határnál... Most "oda küldenek" Orbánék több mint ezer embert börtöneinkből... Lehet lesz belőle egy bandák közötti háború...

Madarász Henrik 2023.11.05. 18:46:42

@GABOR2: Amúgy ez a kerítés is egy vicc, az nem jut át rajta aki nem akar, én egy rendes falat építettem volna oda, mint ami Izrael egyes részein van.

GABOR2 2023.11.05. 18:55:42

@Madarász Henrik: Igazából megfélemlítés kéne. Az, hogy nincs semmi más csak visszaküldenek, hogy holnap próbálkozz újra nem ijesztő.

Madarász Henrik 2023.11.05. 18:58:59

@GABOR2: Amíg EU tagok vagyunk ez lesz. Amúgy én aknamezőt telepítenék és tűzparancsot adnák ki az illegális határátlépők ellen.

valis47 2023.11.05. 19:30:45

Az izraeli külügyminisztérium hirdetései gyerekek által játszott videojátékokban is felbukkantak.

Az androidos telefonján futó kirakós játékot megszakította egy videó, amelyen Hamász-militánsok, rémült izraeli családok és elmosódott grafikai felvételek láthatóak. A fekete képernyő fölött az izraeli külügyminisztérium üzenete közölte az első osztályos gyerekkel: "GONDOSKODUNK RÓLA, HOGY AZOK, AKIK ÁRTANAK NEKÜNK, SÚLYOS ÁRAT FIZESSENEK".

www.reuters.com/world/graphic-pro-israel-ads-make-their-way-into-childrens-video-games-2023-10-30/

Madarász Henrik 2023.11.05. 19:42:58

@valis47: Legalább nem robbanó játékokat küldtek nekik, mint amit a szövetséges repülök dobtak le Magyarországon a gyerekeknek a második világháború idején.

Deansdale 2023.11.05. 21:01:27

@valis47: "elmosódott grafikai felvételek"

Nem tudom ki vagy mi fordította a szöveget, de ebben a szövegkörnyezetben a "graphic" az véreset jelent, nem grafikait...

Amúgy ja, a zsióknak ezt is lehet, nekik kenyerük a mások manipulálása, tehát a gyeremekeink játékaiba is tehetnek ilyen reklámokat, és akinek ez nem tetszik az antiszemita.

valis47 2023.11.05. 21:05:45

@Deansdale: Igen, tudom, nem fáradtam vele, hogy lefordítsam, fordítóból másoltam be, bocs. Utólag vettem észre, hogy ez kicsit hülyén hangzik.

Deansdale 2023.11.05. 21:38:31

@valis47: Ugyan, nem gond, csak gondoltam hátha valaki nem érti miről van szó.

GABOR2 2023.11.16. 17:37:08

Most volt ilyen nagy USA-Kína találkozó aminek a célja az volt, hogy normalizálja a két ország viszonyát... elvileg.

De vagy sz@rul ment és mindegy, vagy tényleg Biden csak elcs@szte.

Ugyanis pár órával azután, hogy elment a kínai vezető Biden újra lediktátorozta. És Kínából már válaszoltak is, hogy ez k.-ra nem tetszik nekik.

Pedig végre még ki is takarítottak egyszer a Demokrata városban a diktátor kedvéért...

Egyszer sikerült leállítani Bident, hogy válaszoljon, de aztán egy másik riporter mégis megkérdezte és van egy videó ami az amerikai-zsidó Blinken külügyminiszer arcát mutatja, miközben lediktátorozza a kínai vezetőt és látszik rajta, hogy kiakad, mert Biden épp most rombolta le tán hónapok munkáját, amivel normalizálni akarták a kapcsolatokat.

www.youtube.com/watch?v=sqY2dCrR7k4

GABOR2 2023.11.16. 22:32:33

Most a legújabb örület, hogy Osama Bin Laden "Letter to America" írását olvasta néhány Tiktok-er és mondják mindenkinek, hogy olvassák el, mert mindörökre megváltoztatja az életüket és ezután meg fogják érteni, hogy jogos volt megtámadni amerikát.

És a Guardian most úgy reagált, hogy törölte a levelet az archivumából, mert hogy az USA fiatalsága milliószámra áll át az ellenség oldalára...

"Why Osama bin Laden’s ‘Letter to America’ went viral, 21 years later"

www.washingtonpost.com/style/2023/11/16/guardian-osama-bin-laden-letter-to-america/

"The sudden surge of interest also led the Guardian, a British newspaper, to pull from its website a decades-old piece containing the full letter."

Ennél hülyébb reakciót, hogy törlik el se tudok képzelni...

GABOR2 2023.11.17. 00:19:15

Deansdale párszor téma volt, hogy Dél-Afrika egyre veszélyesebb a fehéreknek. És hát a zsidóknak ezzel nem volt problémájuk...

Most viszont ez a fagyi is visszanyalt.

Dél-Afrika úgy döntött, hogy Izraelt A Nemzetközi Büntetőbíróság elé utalja népírtás vádjával.

"South Africa refers Israel to ICC over Gaza attacks as pressure mounts to cut diplomatic ties"

www.ctvnews.ca/world/south-africa-refers-israel-to-icc-over-gaza-attacks-as-pressure-mounts-to-cut-diplomatic-ties-1.6647417

Madarász Henrik 2023.11.17. 01:16:02

@GABOR2: Tényleg vicces ez a húzásuk :) Azért nem kell félniük nagyon a zsidóknak, ez egy USA által felügyelt szervezet.

Deansdale 2023.11.17. 07:49:56

@GABOR2: "az USA fiatalsága milliószámra áll át az ellenség oldalára"

Nem tudok dűlőre jutni, hoghy mit gondoljak ezzel kapcsolatban... Simán elképzelhetőnek tartom, hogy ez is a terv része, de eléggé szürreális ahhoz hogy akár hiba is lehessen a mátrixban. Talán azzal az egy dologgal nem számolt a háttérhatalom, hogy az agymosással beszektásított fiatalokat mások esetleg tovább agymossák a saját hasznukra... De ezt tartom a kevésbé valószínűnek. Valamiért törésre akarják vinni a dolgot a zsidósággal, szándékosan keltik a feszültséget, és ha ez tényleg része a tervüknek akkor nem sok jót ígér.

Mme.Brioche 2023.11.17. 10:42:54

@Deansdale: Én is folyton ezen töröm a fejem, nagyon bizarr az egész. Mégis hogy lehet, hogy pár hét leforgása alatt a jobboldal egy platformra került az LMBTQ-val meg a BLM-el, meg mittudoménmégkivel, ez elképesztő. Lehet hogy hiba a mátrixban, de annyira szervezettnek és tervezettnek érződik ez megint, hogy nem is tudom mit gondoljak én se. Izrael meg közben mintha direkt ki akarná provokálni az egész világ ellenszenvét, és ezt bújtatottan, a radar alatt még a nyugati média és a politikusok is táplálják. Az egyetlenek, akik magukhoz képest következetesen viselkednek, azok a hitgyüli-szerű keresztények.

Deansdale 2023.11.17. 11:48:48

@Mme.Brioche: Szerintem már senki sem hiszi el, de én tényleg utálok vészmadárkodni, szóval nem szívesen mondom, de rossz érzéseim vannak ezzel a témával kapcsolatban. Bizonyos értelemben a zsidókról szólt az első 2 VH, és most mintha megint ki akarnának robbantani valami szélesebb konfliktust ami körülöttük forog - holott amúgy a világnak semmi igénye nincs erre. Ha nem csapódik le valahogy ez a mesterségesen generált zsidóellenesség, vagyis magyarán megmondva ha nem csapatják le ők maguk valamilyen tervezett-szervezett formában, akkor most hatalmas öngólokat rúgdosnak, tehát valószínűleg már eleve megvolt a terv a helyzet feloldására mikor nekiálltak az egésznek. És ez szerintem nem sok jót jelent.

Persze tévedhetek, és adja is az Úr hogy tévedjek, de az eseményeket szemlélve az az érzésem, hogy készülnek a következő globális konfliktusra, aminek a végén a zsidóság egyszer és mindenkorra győz, és eltakarítja az útból az "antiszemitákat", vagyis mindenkit akit ők utálnak, elsősorban a fehér embereket. Ambíciózus elképzelés, de ismerve a befolyásukat nem lehetetlen, hogy megpróbálkoznak vele.

Remélem pár év múlva együtt kacaghatunk, hogy milyen paranoiás hülye voltam mostanában :D

GABOR2 2023.11.17. 12:43:19

@Mme.Brioche: A jobboldal nem került egy platformra velük, viszont a megmondó embereket sokkolta, hogy a közönségük... túlnőtte őket és rámutat, hogy nem konzisztensek. Pl. a Youtuber aki azzal kezdett, azért lett ismert, mert tiltakozott, hogy a baloldaliak megtiltják neki, hogy beszédet tartson egyetemeken, most tapsol azért, hogy tiltsák be a palesztinok mindenfajta tüntetését és a baloldaliakat a hogy ők beszéljenek. A közönségük rájuk szól, hogy hééé nem az volt eddig a mondandód, hogy ez rossz?! És úgy tűnik, hogy annak megfelelően hogy mondják, hogy a jobboldal igazából csak le van maradva 10 évvel a baloldalhoz, ezek a sokkolt megmondó emberek cancelni akarják a kritikusokat. Tegnap Ben Shaphiro felszólította Candace Owens, hogy hagyja ott a céget amiben együtt dolgoznak, alapvetően azért, mert Ben Shaphiro "hetek óta megörült" és minden korábbi "értékét" beáldozna Izrael támogatása érdekében míg Candace Owens nem Izrael mániás és ez nem tetszik neki.

A baloldalon sok helyen meg elveszett az irányítás. A people of color emberek elszabadultak.

"Izrael meg közben mintha direkt ki akarná provokálni az egész világ ellenszenvét"

Ez természetes, van, hogy le kell venni a maszkot és csak előremenni brutálisan. Most is ez van. Nem hiába tiltották ki őket annó annyi európai országból annó.

"Az egyetlenek, akik magukhoz képest következetesen viselkednek, azok a hitgyüli-szerű keresztények."

Egy rossz szót mondanak és egy szempillantás nélkül beáldozzák őket.

Most is van ilyen Charlie Kirk. Egész életében Izrael nagy barátja volt, de most egyszer kért valamit Izraeltől és ezért kicsinálják teljesen. Antiszemita lett egyből az aki egész életében Izraelt szolgálta.

"Charlie Kirk turns to antisemitic stereotypes amid Israel-Hamas war"

www.mediamatters.org/antisemitism/charlie-kirk-turns-antisemitic-stereotypes-amid-israel-hamas-war

GABOR2 2023.11.17. 12:52:30

@Deansdale: Azon fog múlni, hogy mennyire félnek az USA-tól a környék államai.

Az USA azért ment oda annyi anyahajóval, hogy miközben Izrael rég nem látott emberiség ellenes bűnöket követ el, az "arab tenger" amiben élnek ne merjen támadni.

Vagy lehet csak abban reménykednek, hogy úgyis támadni fognak és akkor lesz okuk a nagy háború indítására legelsősorban Irán ellen. Ha meg nem merik megtenni, akkor csinálnak egy false flaget.

GABOR2 2023.11.17. 13:00:08

@Deansdale: Szerintem a people of color emberek felett elvesztett irányítás igazi.

A sok egyszerű fiatal agyát telinyomták "kolonizáció" stb. jelszavakkal az egyetemeken és alkalmazzák Izraelre.

Plusz ránéznek a zsidókra és azt mondják magukban... ez bizony fehér bőrszín.

És ez kiütközött már korábban is még magasrangú baloldali celebeknél is.

Whoopi Goldiberg storyja is ezt nagyon jól mutatja.

Ő korábban mindenféle fehérellenes és egyéb elborult dolgot mondhatot és semmi se érte ezért. Viszont mondott egy olyat, hogy Hitler nem azért támadta meg a zsidókat mert másik fajból valók, ez a szöveg csak mese, fantázia, hisz a németek is, zsidók is fehérek.

Ezért a kijelentéséért kapott két hét felfüggesztést és bocsánatot kellett kérnie.

boulderjewishnews.org/2023/letter-sorry-whoopi-the-holocaust-was-all-about-race/

GABOR2 2023.11.17. 13:28:34

Akár csak a Dél-Afrikai story ez is ütni fog... persze csak szimbolikusan, mert az USA ugyis ott lesz, hogy megakadályozzon bármi tényleges lépést.

De... az ENSZ hivatalosan is kimondta, hogy Izraelnek nincs joga megvédeni magát.

Ez hülyén hangozhat, de ha pl. egy ember megtámad valakit elsőként és akit megtámadott visszatámad, akkor nem jogos felvetés, hogy az eredeti támadó önvédelemre hivatkozik, hisz ő támadt előbb. Ugyanúgy a megszálló erők se hivatkozhatnak erre.

Ilyesmit húzták fel Izraelre, mert tán mivel igazából Izrael kezében van az áram, víz stb. irányítása ezért igazából ők megszállóknak számítanak vagy mi...

"UN official causes uproar over claim that Israel doesn't have right to defend itself against Hamas terrorists"

www.foxnews.com/world/un-official-causes-uproar-claim-israel-doesnt-right-defend-itself-against-hamas-terrorists

Lehet Izrael ezután betiltja az ENSZ-t.

GABOR2 2023.11.17. 13:31:20

Nagy-Británnia megint megígérte, hogy amíg van ukrán aki meghaljon a fronton, addig támogatni fogják Ukrajnát.

Viszont háromnegyedével kevesebb lőszert fog tudni szállítani az EU mint gondolták.

GABOR2 2023.11.17. 13:51:18

@GABOR2: Sorry, rosszul írtam, egy ENSZ tisztviselő mondta, nem az egész ENSZ.

De a kiakadás így is óriási. Egyesek szerint a legnagyobb szégyene az egész ENSZ-nek, hogy egy ilyet nyilatkozott a tisztviselő.

vodkasprite 2023.11.17. 16:59:44

@GABOR2: A konteós világ nagyon abba az irányba megy, hogy az izraeli palesztin konfliktusból kinövi magát a 3. világháború, meg a jövendölések is erről szólnak, én mégsem látom hogy ez hogy történhetne meg. Tehát látom, hogy mindenki erről beszél, mainstream és konteófalva is, de a gyakorlatban hogy képzelik ezt? Fellázadnak az iszlám vallásúak, és nekimennek a zsidóknak Európában? Mit érdekel az engem :D Irán sem nagyon akarja megtámadni Izraelt, pedig Henry Makownak van egy cikke, ami "rámutat", hogy Iránt is a háttérhatalom kontrollálja, de akkor mire várnak? Ha Irán nem akar támadni, akkor erről ennyit. Márpedig nem akar jelen állás szerint.

Deansdale 2023.11.17. 19:07:27

@vodkasprite: AZ USA megtámadja Iránt a hezbollahra hivatkozva, az meg a ruszkik segítségét kéri, és már megy is a VH - NATO, BRICS, arab világ, ésatöbbi. Persze ez azt feltételezi, hogy a háttérhatalom ezt előre lezsírozta így, mert amúgy ha az egyes államférfiakon múlna a dolog, mondjuk Putyinon, akkor lehet hogy kiröhögné Iránt és kimaradna a háborúból, amivel az egész folyamatot leállítaná. De ha Putyin is a háttérhatalom markában van, akkor csak azon múlik minden, hogy a rócsildok mit akarnak. Azok meg már finanszíroztak 2 VH-t, nem hiszem hogy lennének erkölcsi aggályaik egy harmadikkal kapcsolatban. Legföljebb az atomfegyverek miatt lenne aggódnivalójuk, talán ez visszatarthatja őket. Valami forrófejű hülye egy rossz pillanatban még a rócsildok kifejezett tiltása ellenére is atomhoz nyúlhat, pl. Pakisztán.

valis47 2023.11.17. 19:10:02

@vodkasprite: A már említett "hitgyüli-szerű keresztényeknek" van (volt) komplett forgatókönyvük az utolsó időkre, szerintük Oroszország fogja megtámadni Izraelt. Ezt már akkor mondogatták, amikor még Szovjetunió volt, a '80-as években. Az oroszokat a bibliai Góg és Magóg-gal azonosítják, akik majd az armageddoni csatában (Megiddo, Izraelben van) vereséget szenvednek. Olvastam ilyen amerikai neoprot szerző agymenését még jó régen (akkor még nem omlott össze a SZU, bár már közel volt a dolog), persze ez akkor jól beleillett az amerikai külpolitikai vonalba a Reagan és Bush I. elnökségek idejében. Meg persze az Izrael-imádatuk is.

Deansdale 2023.11.17. 19:12:21

@valis47: Hát jelen pillanatban nem lenne nehéz Izraelt és Oroszországot összeugrasztani, ha nagyon akarnák... Egy eszkalálódó konfliktusban ez tűnik a legvalószínűbb iránynak.

vodkasprite 2023.11.19. 20:04:08

@Deansdale: A vicc az egészben, hogy a zsidók egyik szent könyve szerint a zsidóknak nem szabad, hogy saját országa legyen, és emiatt valamelyik banda egyenesen azért tüntet, meg kardoskodik, hogy Izrael legyen eltörölve a föld színéről minél hamarabb. De őket már antiszemitának bélyegezte a másik társaság :D. Zsidók egymás közt... Mondjuk mi sem vagyunk sajnos jobbak, mégmielőtt valaki engem is megvádolna.

vodkasprite 2023.11.19. 20:04:57

@vodkasprite: Az lenne a nagy poén, ha Rotschildok azért hozták volna létre Izraelt, hogy a proféciát beteljesítve elhozzák a végidőket.

GABOR2 2023.11.20. 00:38:14

@vodkasprite: Elmesélek egy "kb. így van storyt". Hogy biztosan mindenki az igazi történetet ismerje... Olvassa el maga a Bibliát.

Kezdjük ott ( lehetne máshonnan is ) ahol Izrael állam a csúcskorszakát élte Salamon királynál, aki a világtörténelem legbölcsebb embere volt.

De egy kis kiugrás. A keresztények szövetsége Istennel egy örök szövetség.

A zsidók szövetsége Istennel nem volt örök. És meg lehetett változtatni. Ez többször meg is történt.

Az egyik ilyen változtatás Salamon alatt történt, ami elvezetett ehhez a kérdéses helyzethez.

Salamon gazdag király volt és minden amibe belekezdett sikerült könnyedén, viszont egy idő után lett neki egy nagy problémája... elkezdte halálra unni az életét.

És ezért újrakötötte a szövetséget Istennel. Lényegében azt mondta, hogy maradjon minden ahogy volt, viszont Izrael legyen ezen felül is, egy szinten gazdag. Amolyan mesébe illő ország szinten gazdag.

Isten azt mondta, hogy rendben beleegyezik, de ő is kér egy valamit és ha az nem teljesül, akkor Izrael ki lesz írtva általa fullosan.

Isten egyetlen kérése az volt, hogy Salamon király egész életében másik istennek ne szolgáljon, ne imádjon.

Ebben megállapodtak.

És Izrael elkezdett egészen hihetetlen mód gazdag lenni és mindemellett teljesen békés lenni; Salamon alatt senki se támadt Izraelre, hanem inkább mindenki más uralkodó a csodájára járt.

Viszont adódott egy nagy gond. Salamon azt hitte, hogy a még nagyobb gazdagság megoldja a problémáját, de ehelyett valósággal elkezdte halálraunni magát és semmire se értékelt semmit amit korábban szeretett.

Úgyhogy elkezdte keresni az izgalmat az életben.

A végső megoldása: nők. Rengeteg különféle nő.

És bár a vallásuk szerint ez tilos lenne Salamonnak több száz felesége lett. Köztük külföldiek is.

Ezek a külföldi nők magukkal hozták az "isteneiket", faragott szobrokat.

És a nők rávették a világ legbölcsebb emberét arra, ami halálraítéli az országát.

Isten viszont türelmes volt addig, amíg már odáig jutott Salamon, hogy elfogadta volna, hogy legyenek emberáldozatok is bemutatva az isteneknek.

Ekkor már odaszólt emlékeztetve az újrakötött szövetségre. Viszont elmondta, hogy Dávid királynak, akit a legjobban szeretett a királyok közül megígérte, hogy ha a fia, ő, Salamon el is ront nagyon valamit, a büntetés Izraelt nem az ő ideje alatt éri majd. Ezen felül nem fogja a megállapodásuknak megfelelően kiírtani Izraelt Ábrahámra tekintettel, viszont szét lesznek majd szórva az egész világon minden nép közé.

Erre Salamon nem úgy reagált, hogy úgy sajnálja az egészet, hanem ezután tán életében Isten ellen ment, de Isten megfordította a korábbiakat és mostmár inkább semmilyen terve se sikerült Salamonnak; végül a szupergazdag állam leszegényedett és saját polgarait összefogdosta és rabszolgának használta.

Aztán röviden meghalt Salamon. A fia miatt szétszakadt az ország két részre.

Egy kisebb délire, egy nagyobb északira.

Az északi nem maradt túl sokáig Isten oldalán és az asszírek lerohaták és elvitték őket. Az asszírok végül elbuktak és az izraeliek szétszóródtak az egész világon.

És ez az egyik érdekes. Mert szerintem ahogy le van írva... az izraeliek úgy vannak szétszóródva a világon minden nép között, hogy se az a bizonyos nép, se maguk az izraeliek nem tudják magukról, hogy azok.

És ugye tudjuk, hogy genetikai vizsgálatok szerint akiket most zsidóknak mondunk igazából kazárok... Ezek nem az igazi zsidók.

Visszatérve. Volt egy déli rész, kettő és fél törzzsel.

Végül őket Babilonba vitték, onnan még visszatértek és végül a rómaik szüntették meg azt az államot.

De az már csak pár törzs volt. Izrael= az összes törzs. Zsidók= Judea volt a vezeti törzs és még rajta kívül másik kettő és fél...

Ők is szét lettek hordva később.

GABOR2 2023.11.20. 00:56:05

@vodkasprite: Az Ószövetségben sok olyan story van, hogy mondjuk Isten egy uralkodót rávesz, hogy támadjon Izraelre büntetésképpen és amúgy ennek az uralkodónak ez eszébe se jutott volna; és ez nem egy "megbeszélés" volt legtöbbször, hanem valamiféle agymosás, a illető király azt hitte, hogy igazából az ő kívánsága az hogy megtámadja Izraelt, de Isten volt mögötte. És Isten nemcsak a jó embereket használta a céljaira...

Azok a... zsidók akikről írtál fenntebb talán valamiféle közvetlen isteni jelzést várnak. Viszont Isten sokszor csak megváltozatja a főemberek gondolkozását és őket irányítva éri el amit akar. Ez totál szembemehet az adott király valódi érdekeivel...

Ezek persze a Ószövetségi storyk...

Deansdale 2023.11.20. 08:46:02

@GABOR2: Érdekes, hogy még maguk a keresztények is mennyire nem veszik komolyan a Biblia zsidókról szóló részét, mármint abban a vonatkozásban hogy az Ószövetségi zsidók a legaljasabb, legdémonibb népség, akik folyamatosan mások kisemmizésén, lemészárlásán vagy rabszolgasorba taszításán dolgoznak. Valahogy a keresztények ezt úgy veszik, hogy biztos csak túlzás, vagy jelképesen kell érteni és még akkor sem úgy, és persze biztos megvolt az oka annak hogy ők mindenkit el akartak pusztítani, hiszen mindenki gyűlölte őket, ugyebár. Az Újszövetség egyenesen azt írja, hogy a zsidók a sátán gyermekei (János 8:44), de ebből az lett, hogy a nemzetközi zsidó háttérhatalom megetette a nyugati világot a "judeokereszténység" hülyeséggel, miközben ők maguk között azt hirdetik, hogy Jézus csaló volt aki most a pokolban fő egy katlan fekáliában. Ki- és felhasználják a kereszténységet a saját céljaikra, miközben belülről szét is rohasztják azt - de persze ők továbbra is azok az ártatlanok akiket mindenki ok nélkül gyűlöl.

Deansdale 2023.11.20. 09:20:59

@GABOR2: A Microsoft állítólag világrekord beruházásokba kezd szerverparkok építésére...?
twitter.com/elonmusk/status/1726408333781774393

GABOR2 2023.11.20. 15:47:05

@Deansdale: A Microsoft most éppen rájött, hogy az AI nem egy aranybánya, hanem egy pénzégető. Az ChatGPT vezérét is ezért rúgták ki tegnap, miközben a világot akarta megváltani, mert kiderült, hogy átverte az igazgatótanácsot és sokkal több pénzt éget el a technológia mint amit elárult nekik.

"Nagy baj van a ChatGPT-nél - kirúgták az OpenAI vezérigazgatóját, lemondott az elnök is"

pcforum.hu/hirek/26797/openai-sam-altman-greg-brockman-kirugas-lemondas-chatgpt-mesterseges-intelligencia

A felhősök azt remélték, hogy végre kell majd a felhő az embereknek és még ráadásul drágán is adhatják, de olyan elképesztően drága, hogy mire ebből olyan termék lesz, hogy kelljen komoly cégeknek vagyonokat égetne el.

"Kitilthatja a Windows új funkciójából a Microsoft azt, aki túl sokat használja"

pcforum.hu/hirek/26727/microsoft-windows-copilot-korlatozas-tiltas-tulzott-hasznalat

"a szokásosnál jóval nagyobb szerveroldali kapacitásokat igényel - és vélhetően ezért helyezi a Microsoft kilátásba azok korlátozását, akik túl messzire mennek ezek használatával. A vállalat ugyan a költségek fedezésének érdekében reklámokat is megjelenít a Copilot által generált tartalmak mellett, de vélhetően így is még nettó veszteséget termel számára minden egyes alkalom, amikor valaki az említett funkciókhoz fordul - így érthető a cég részéről, hogy próbálja megakadályozni, hogy valaki szó szerint csődbe döntse őt."

Viszont a Microosoft következetesen nagyon szeretne valami olyan koncepciót, hogy a felhasználó fizessen neki rendszeresen csak úgy és ennek egyik módja a felhő és ezt nem akarja feladni.

De a következő Windows is tán olyan lesz, hogy havonta kell majd érte fizetni:

"Havonta kell majd fizetni a Windows 12 használatáért? Vége az ingyenességnek?"

pcforum.hu/hirek/26580/windows-12-elofizetes-havidij-microsoft-penz-ingyen

GABOR2 2023.11.20. 16:00:03

@Deansdale: A keresztényeknek pont a zsidókkal kéne legkevésbé foglalkozni olyan értelemben, hogy a világon bármelyik másik népet meg tudnák téríteni, kivéve őket. Erről már beszéltünk itt korábban... Ehhez képest egyesek valahogy zsidó mániások lettek, rajonganak értük.

De mint írtam itt is Charlie Kirk példáját egy szempillantás alatt kicsinálják a zsidók ezeket a keresztényeket.

Charlie Kirk-nek az volt a... specialitása, hogy nagy hatalmú amerikaikat próbált rávenni Izrael minél inkább való... imádására és ezt úgy csinálta, hogy Izraelbe szervezett utakat amiknek az volt a célja, hogy bemutassa a helyszínen milyen remek Izrael.

Most viszont az történt tán, hogy az ő szervezésében odautaztatott korábbi amerikai törvényhozó lányai és egyéb családtagjai Gázában bemenekültek Gázában óvóhelyet keresve az egyik keresztény templomba, de Izrael azt is lebombázta és meghaltak a politikus lányai és a többi rokonuk is és Kirk Izraeltől kért magyarázatot a történtekre és bocsánatot, hogy keresztény templomot bombázot le.

Nem kapta meg őket, hanem azt kapta, hogy ő aki egész életében Izraelnek szolgált egy antiszemita. Ami pár nap alatt azzá fajult, hogy nemcsak egyszerű antiszemita, hanem azok egyik mintapéldánya:

"Charlie Kirk turns to antisemitic stereotypes amid Israel-Hamas war"

www.mediamatters.org/antisemitism/charlie-kirk-turns-antisemitic-stereotypes-amid-israel-hamas-war

Semmit se ért korábbi egész életében tett szolgálata Izraelnek.

Itthon meg ugye az Ultrahang fő műsorvezetője, Király Tamás amikor Robert C. Castel először adott normális interjút okt. 7. után rögtön kijelentette, hogy ő nem semleges, hanem még cionistább bizonyos dolgokban mint Castel, és jó keresztényként teljesen Izrael mellett kell állnia.

Amúgy más témákban rendes fickónak tűnik. Itt viszont látszik, hogy szenved, a Spöttle simán elmeséli az emberiség elleni büntetteket amiket Izrael most elkövet ő viszont próbálja minden rosszat a Hamaszt okolni.

Viszont Izrael abban is rekordott döntött már, hogy ez az első háború amiben a gyerekek a legnagyobb áldozatok. A legtöbb halott 5 év körüli kisgyerek. Plusz másik rekord tán, hogy az áldozatok 99,5%-a tán civil.

Semmi se fogható ehhez távolról se...

GABOR2 2023.11.20. 16:05:14

Tegnap az ENSZ főtitkára se fogta vissza magát. Nem is csoda, hisz neki már vége úgyis, hát gondolta jól megmondja akkor:

"Megdöbbenve beszélt a gázai háborúról az ENSZ-főtitkára"

www.portfolio.hu/global/20231119/megdobbenve-beszelt-a-gazai-haborurol-az-ensz-fotitkara-652491

"Megdöbbentő és elfogadhatatlan a gázai polgári áldozatok száma - hangsúlyozta vasárnap New Yorkban António Guterres ENSZ-főtitkár, aki ismételten azonnali humanitárius tűzszünetet szorgalmazott."

Ja igen, több ENSZ épületeket is lebombázott megint Izrael amikről tutira tudni, hogy ott nincs semmi HAMASZ bázis vagy ilyesmi, csak civilek, de ez se számított semmit:

"A világszervezet főtitkára közölte: mélységesen megdöbbentette, hogy kevesebb mint 24 óra alatt két ENSZ-iskolát ért találat a Gázai övezetben, számos embert megölve és megsebesítve, köztük sok nő és gyermek volt, akik menedéket kerestek az ENSZ-létesítmények helyiségeiben."

"António Guterres szerint a Gázai övezetet irányító Hamász fegyveresei és Izrael közötti háborúban "megdöbbentő és elfogadhatatlan számban haltak meg polgári személyek", és ismételten felszólította a feleket az azonnali humanitárius tűzszünetre."

"Az elmúlt 48 órában a Gázai övezetben történt "rettentes események" túlmennek a felfoghatóság határán - jelentette ki Volker Türk, az ENSZ emberi jogi főbiztosa, aki szerint az izraeli hadsereg egyes lépései továbbra is "háborús bűncselekménynek" bizonyulnak."

"AZ ÁLDOZATOK KÖZÖTT TÖBB MINT 5500 GYERMEK ÉS 3500 NŐ VAN. TOVÁBBI HARMINCEZREN MEGSEBESÜLTEK A HAMÁSZ EGÉSZSÉGÜGY-MINISZTÉRIUMA SZERINT."

GABOR2 2023.11.20. 16:07:15

Biden is beismerte, hogy olyan helyeken is támad Izrael ahol "nem kéne" és űzi onnan a helyi lakókat, ezzel növelve a feszültséget.

GABOR2 2023.11.20. 18:58:24

Egy ukrán exminiszter, Nikolai Azarov szerint az elmúlt két hónapban 4 millió ukrán hagyta el Ukrajna területét, ami rendkívül félelmetes szám szerinte. És ez még csak nem is a legdurvább becslés. Fogalma sincs ki fogja az országot újjáépíteni.

Madarász Henrik 2023.11.21. 10:54:16

@GABOR2: Félnek, totális mozgósításba kezdett a rezsim, már a 65 éveseket, az egyetemistákat, a rokkantakat, a nőket is a frontra akarják küldeni.
süti beállítások módosítása