HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • F.M.J.: @Deansdale: Komposztkazán+üvegház. Egyelőre nagyon elméleti a dolog, még előtte van fontosabb dolgom is, csak azért agyalok rajta, mert tervezem, hogy egyszer majd nekiállok. Nálam ez erőnléti edzés... (2024.04.19. 20:46) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • valis47: @Deansdale: Trumpra azt is mondták, hogy rasszista. Arra sem kellett bizonyíték. Meg azt is, hogy orosz ügynök. Gondolom orosz ügynökként akart III. világháborút kirobbantani vagy mi. (2024.04.19. 14:12) Vallásismereti kisokos
  • Deansdale: @Hartrigel: "miért hülyeség a tudat számítógépre való feltöltése, ami szerintem eleve egy paradoxon" Ebben egyetértünk, többek között azért, mert a tudomány azt sem tudja mi az a tudat, nemhogy lem... (2024.04.19. 10:12) Vallásismereti kisokos
  • Hartrigel: @Deansdale: "Na igen, ez kissé tudathasadt elképzelés". Szerintem a legtudathasadtabb elképzelés azok, amikor mai vulgár-ateistákat hallgatom ekte keresztény toposzokkal vagdalkozni. Ugye a Woke ... (2024.04.18. 19:04) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: Egyébként a szabálykövetés kijátszása lehet túlélést segítő "okosság" is. Kérdés, hogy miért változtathatatlanok a szabályok ? ( a merevség, a változtathatatlanság = halál) Filozófiailag - ha "iste... (2024.04.18. 15:43) Vallásismereti kisokos
  • Utolsó 20

Netes idegbaj

2012.04.10. 15:15 Deansdale

Nem tudom ki hogy van vele, de engem marhára tud bosszantani néha (persze csak a felszínen - a legnagyobb hullámok alatt is a nyugalom uralkodik :) ha egy weblap megpróbálja kitalálni, hogy honnan jövök, mit akarok, stb. Most éppen az IMDb szivat azzal, hogy mivel szerinte Magyarországról netezek, ezért alapból magyar nyelven akarja nekem tálalni az oldalt. Csak persze mivel az ottani hírek és adatok tizede sincs rendesen magyarítva, ezért most úgy néz ki a weblap, hogy itt-ott ez-az magyar nyelvű, a többi meg angol. Hát köszönöm szépen, ez k*rvára hasznos. Ez az ami a lehető legzavaróbb, mert soronként kell átállítanom az agyamat a nyelvek között. Elboldogulok angolul, inkább ne variáljon semmit magától, amíg nem kérem, főleg akkor ne, ha ez az eredmény.

Megvallom őszintén, nem tetszik, hogy ilyen irányba (is) fejlődik a web. Nem szeretem, ha információkat gyűjtenek rólam, ha megpróbálják kitalálni a gondolataimat, vagy neadj'isten befolyásolni. Azt sem komálom, ha jobban akarnak tudni dolgokat, mint én, és nem adnak lehetőséget arra, hogy kiválasszam a nekem megfelelő opciót. Példának okáért a gmail is már hónapok óta "készít fel" a kinézet-változtatásra, és a legkevésbé sem érdekli őket, hogy nekem pont megfelel a hagyományos kinézet. Nem vagyok a trendek rabja, és már jól megszoktam az eredetit - kell a tökömnek egy desingváltás.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása