HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @Hartrigel: "miért hülyeség a tudat számítógépre való feltöltése, ami szerintem eleve egy paradoxon" Ebben egyetértünk, többek között azért, mert a tudomány azt sem tudja mi az a tudat, nemhogy lem... (2024.04.19. 10:12) Vallásismereti kisokos
  • Hartrigel: @Deansdale: "Na igen, ez kissé tudathasadt elképzelés". Szerintem a legtudathasadtabb elképzelés azok, amikor mai vulgár-ateistákat hallgatom ekte keresztény toposzokkal vagdalkozni. Ugye a Woke ... (2024.04.18. 19:04) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: Egyébként a szabálykövetés kijátszása lehet túlélést segítő "okosság" is. Kérdés, hogy miért változtathatatlanok a szabályok ? ( a merevség, a változtathatatlanság = halál) Filozófiailag - ha "iste... (2024.04.18. 15:43) Vallásismereti kisokos
  • Deansdale: @Mia and Me: "mondjuk az adakozásnak nincs sok köze az erkölcshöz..." Ha olyan értelemben nézed, hogy ki mennyire jó ember, elég sok köze van hozzá, mert mondani ugye akármit lehet, de konkrét áldo... (2024.04.18. 15:36) Vallásismereti kisokos
  • Mia and Me: @Opus P.: "Nem kell semmiféle mikulás meg fogtündér történet ahhoz, hogy az embereket a jóságvirányába tereljék. Egy mondat elég lenne: ne légy p×cs." ezzel egyetértek. Szerintem egy jó éve tán pon... (2024.04.18. 15:36) Vallásismereti kisokos
  • Utolsó 20

Feminista irónia

2016.09.10. 08:41 Deansdale

A feministák egyik fő gumicsontja az erőszak, aminek egyre több fajtáját és jelét vélik felfedezni mindenhol - az elkövetők természetesen mindig a gonosz férfiak, az áldozatok pedig a női báránykák. Smeata barátunk a redditen azonban érdekes felfedezést tett: a mindenféle abúzusok kilométeresre nyúló listáján alig akad olyan pont, amit a feminizmus, mint mozgalom, ne követne el a férfiakkal szemben - vagyis a feminizmus a bántalmazó fél a férfiakkal való kapcsolatában. Lássuk, hogy a feministák szerint milyen jelei vannak a bántalmazásnak:

A partnered érzelmi, szóbeli, vagy "anyagi" (pfff) bántalmazó, ha

- semmibe veszi az érzelmeidet
- tiszteletlen
- sérteget és aztán azt mondja vicc volt, csak nincs humorérzéked
- gúnyolja a nemedet, a (társadalmi) csoportokat amikbe tartozol, a származásodat, az elveidet, stb.
- visszatartja az elfogadás, a megbecsülés, a szeretet vagy a vonzalom jeleit
- nem hajlandó hozzád szólni, nem válaszol ha kérdezed
- kritizál, gúnyneveken nevez, rád kiabál
- megpróbál nyilvánosság előtt megszégyeníteni
- a szemeit forgatja miközben beszélsz
- megnehezíti, hogy kapcsolatokat építs
- megköveteli, hogy jópofát vágj az ő közegében, az ő elképzeléseihez
- akadályoz a vágyaid elérésében, direkt arra játszik, hogy ne kaphasd meg amit akarsz
- azt mondja túlérzékeny vagy
- akkor rúg beléd mikor már amúgyis a padlón fekszel
- az ellened való küzdelem őt feltüzeli, pedig téged fáraszt
- a külvilág felé máshogyan viselkedik, a szebbik, de hamis arcát mutatja
- kicsavarja a szavaidat, átértelmezi a mondanivalódat
- kontrollálni próbálja a döntéseidet
- állandóan panaszkodik, hogy milyen rosszul bánsz vele
- távolságtartással, lelépéssel fenyeget, vagy a kiközösítéseddel
- olyan dolgokat mond amik ellen nem lehet kifogásod, de olyan dolgokat tesz amik neked ártanak
- ha bajban vagy nem segít
- fenyeget, hogy ártani fog neked vagy a családodnak
- amikor úgy tűnik, hogy végre lecsendesedik a helyzet, kitalál valami új problémát ami éket ver közétek
- az ellen fordul amit szeretsz, legyen az hobbi, sport vagy bármilyen érdeklődés
- pont annyi jót mond, hogy ne vádolhasd nyílt ellenségességgel, de közben folyamatosan kritizál, hogy elbizonytalanodj, hogy hagyd magad irányítani
- azt mondja, hogy amit csinál az neked nem árt, hanem használ, sőt, a te érdekedben teszi
- kitalált dolgokkal zaklat
- hazugságokkal és ellentmondásokkal manipulál
- önző és éretlen módon viselkedik, de téged vádol ezekkel
- minden motivációd, vágyad, elképzelésed és tetted megkérdőjelezi, rosszindulatot feltételez a hátterükbe
- olyan témákban is támadja a beleszólási jogod és vitatja a hozzáértésed, amik rád (is) tartoznak és amikhez értesz
- félbeszakít amikor beszélsz, vagy egyszerűen elengedi a füle melett
- olyan érzést kelt benned, hogy nem nyerhetsz, bármit is csinálsz az rossz és hibás
- szándékosan feldühít és aztán rád mutogat, hogy veled van gond
- ragaszkodik ahhoz, hogy mindenben neki van igaza és te mindenben tévedsz
- letagad dolgokat amiket korábban mondott, vagy azt állítja "félreértetted"
- azt mondja az ő érzelmi kitöréseinek, támadásainak te vagy az okozója
- feldühíti ha mással foglalkozol
- egymásnak ellentmondó követeléseket támaszt
- nélküled hoz fontos döntéseket
- folyamatosan zaklat a múltban elkövetett tetteidre hivatkozva
- folyamatos megfigyelés alatt akar tartani
- azt állítja, hogy lelki/szellemi problémáid, torzulásaid, betegségeid vannak
- zavar a munkádban vagy a tanulmányaidban
- tagadja, hogy ő bármi rosszat tenne, vagy akarna tenni veled
- megfélemlítő, megszégyenítő jellegű nyelvezetet használ veled szemben
- fontosabbnak tartja a saját problémáit és igényeit, mint a tieidet
- kritizálja amire a pénzedet költöd
- a saját igényeire elkülönít forrásokat, a tiédre nem
- akadályozza, hogy (jobb) munkát találj vagy előléptessenek
- kirúgat az állásodból
- nem hajlandó konstruktív, építő jellegű munkát vállalni
- nem járul hozzá a közös költségvetéshez, de kivesz belőle

Pár olyan pontot kihagytam az angol listáról, ami értelemszerűen csak párkapcsolatban élő egyénekre vonatkozhat, esetleg átfogalmaztam általánosabb érvényűre, de a lényegen nem változtattam. Nem volt rá szükség.
A fizikai/szexuális bántalmazásra vonatkozó részeket nem nagyon lehet a feminizmus férfiakkal való kollektív viszonyára vonatkoztatni, de azért néhány pontot mégiscsak:

- elfogadhatónak vagy jelentéktelennek tartja a bántalmazásodat
- elvitatja a jogod az önvédelemre
- az ellátásodat/szükségleteidet elutasítja vagy jelentéktelennek sorolja be akkor is, ha beteg vagy sérült vagy
- a nemi szerveidet ért támadásokat, sérüléseket viccesnek és/vagy jogosnak tartja, adott esetben ilyesmivel akar büntetni
- a szexualitásodat "bűnösnek", erkölcstelennek tartja
- a szexuális szokásaidat és érdeklődésedet vitatja, befolyásolni akarja, tilt és/vagy előír dolgokat
- a normális, emberi szexuális igényeidet és érzéseidet ignorálja
- homoszexualitással vádol ha nem vagy hajlandó szexelni
- pletykákat terjeszt a szexualitásodról, rágalmaz, nyilvánosan kritizál

Nos, amennyiben valaki olyat talál ezek között, amit a feminizmus mint mozgalom nem követ el rendszeresen a férfiakkal, mint társadalmi csoporttal szemben, vagy a feminista aktivisták nem csinálják tömegesen a férfiak ellen, annak minden egyes ilyen kivételért ezer kemény magyar forint üti a markát. A jutalomért jelentkezni az afeministákképmutatók@bizomány.hu emilcímen lehet...

71 komment

Címkék: feminizmus

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.09.10. 09:45:23

Találó! Annyival egészíteném ki, hogy ugyanezt megkapja egy nő is, ha úgy gondolkozik és él, ami nem tetszik a feministáknak. "Kedvenc" esetem az, amikor várandós voltam az első fiammal, és egy amnesty internationales pólós, fiúnak kinéző leszbikus nő úgy nézett rám, és feltűnően a nagy hasamra, mint aki mindjárt elhányja magát. Félreérthetetlen volt, mit gondol az állapotomról. Sütött belőle a gyűlölet. Gondolom, a tolerancia és az elfogadás jegyében. Vagy a másik, amikor egy feminista tanárnőm az egyetemen kijelentette, hogy aki "X. Y.-né"-ként viseli a férje nevét, az eldobja a személyiségét, önállóságát. Miközben tudta jól, hogy én így viselem, hiszen minden órán felolvasta a jelenléti ívet, hogy ki van ott és ki nincs. (Ez egy kiscsoportos gyakorlat volt.) És még sorolhatnám...

azallamenvagyok 2016.09.11. 10:02:09

Az előzőhöz csatlakozva: Régóta motoszkál a gondolat a fejemben, hogy a feminizmus olyan a nőkkel, mint egy minden negatív sztereotípiának megfelelő nőelnyomó, erőszakos, despota, féltékeny férfi (avagy bármilyen családtag, pár), amivel pont a feminizmus ijesztget:
- közli, hogy te vagy a legszebb, legjobb stb, és az övé vagy
- nem engedi, hogy más férfiakhoz közeledj
- megválogatja a barátaidat, hobbidat, elveidet
- lejáratja azokat az embereket, hobbikat, elveket, amik neki nem tetszenek, a nyilvános megalázás a kedvence
- folyamatosan hangsúlyozza, hogy félned kell a világtól, mert mindenki csak bántani akar, kihasználni, ez ellen természetesen csak ő tud megvédeni
- mindig egyet kell értened vele
- nem is feltételezi rólad az önállóságot, felelősségtudatot (ebben szépen leépíti az önbizalmadat: te mindenütt áldozat vagy, a munkahelyen a boltban stb, de majd megvéd, buta vagy, nem vagy elég felvilágosult stb)
- elkényeztet ha valami nem sikerül, akkor az nem a te hibád
... stb lehet szabadon cifrázni:) szóval a feminizmus a nőkkel szemben egy elnyomó apa/anyai/társ szerepet képvisel

2016.09.12. 09:45:54

@azallamenvagyok: Ott a pont! Ld. pl. a kézimunkázó nők cikizését a híresneves feminista blogon. Vagy ha egy nő antifeminista, biztos a férje irányítja, esetleg bántalmazta az apja. Sőt, talán a valóságban férfi.

Paranoid Android2 2016.09.12. 15:27:16

Azt hiszem még nem ijedtünk meg eléggé a feminizmustól. Se.Teljesen analóg a liberális logikával. Amennyiben a nőket a legnagyobb kisebbségnek minősítjük, már maga a liberalizmus.:)))
A szokvány tudományos logikával nézve teljes mértékben fogalmatlan. Vitaképtelen.

Aurelius Respectus 2016.09.15. 19:53:46

Ez jó, a feminista ikon ezért is a fehér férfiakat hibáztatja :)
Amúgy egyre mélyebbre süllyed a Magyar Nemzet, az egykor jobboldali újság.
mno.hu/velemeny/burkini-es-emberi-jogok-1361738?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201609

Deansdale 2016.09.16. 07:06:30

@Aurelius Respectus: Hja, milyen a balos sajtó, ha ez a jobbos???

Antonitól meg nem is vártam mást, mint hogy az iszlámot védje a nyugattal szemben, mert az iszlám annyira passzol a feminizmushoz... A hülyéje nem fogja fel, hogy a "kedvencei" addig vernék, amíg zsákot nem húz a fejére - illetve nem érdekli, csak mocskolhassa a magyar férfiakat. Ki kellene dobni ejtőernyővel valahová a sivatagba, aztán ott írjon cikkeket az emberi jogokról.

2016.09.16. 07:58:17

@Deansdale: Vicces nézni a feministák teljes meghasonlását. Olyan szinten csinálnak feneket a szájukból a nemi erőszakkal kapcsolatban, amit a legrosszhiszeműbb pillanataimban sem gondoltam volna.

TrollEdomer 2016.09.16. 14:53:25

@Aurelius Respectus: Abból a szempontból egyetértek most vele, hogy ez a röhejes pótcselekvés (burkini tilalom) csak kárt okoz.
Aki kényszerből visel ilyet annak nagyon jó lesz, hogy nem engedik utána strandra, aki önként választja mert szégyenlős, akármi, annak meg azért gáz.
Hülye franciák ahelyett hogy végre sarkukra állnának ilyen látszatintézkedésekkel próbálkoznak.

Deansdale 2016.09.16. 17:40:28

@TrollEdomer: Aki szégyenlős az bármi mást felvehet.

Az iszlám szabályaiban benne van, hogy ha olyan helyre kerülnek ahol valami tilos akkor egyszerűen elfogadják, hogy tilos, úgyhogy semmi gondjuk nem akad a burkini tiltásából.

Egyébként persze hogy pótcselekvés - kitiltani kellene őket Európából, nem a fürdőruha-viseletüket baszkurálni. Ugyanakkor ez legalább valamiféle próbálkozás a jó irányba, nem letörni kellene hanem támogatni. Ez most egy olyan szituáció, ahol többet számít, hogy a helyes oldalon álljunk, mint hogy az aktuális kezdeményezés taktikailag optimális-e vagy nem. Ha a normális emberek egymást kritizálják ahelyett hogy egységbe tömörülnének akkor soha nem fogunk kimászni a slamasztikából.

TrollEdomer 2016.09.16. 22:40:25

@Deansdale: ez nem a jó irányba próbálkozás, a FEMEN ribancokkal nincs baj, azèrt még elîtèlnek vkit mert túl sok ruha van rajta, ez megint arról szól, hogy az állam abba ugat bele amibe nem kène a valódi problémákra meg nem ad megoldást.

Deansdale 2016.09.17. 09:06:29

@TrollEdomer: Én azt látom ebben, hogy a progresszívek, a rasszistázók által megbénított, tétlenségre kárhoztatott franciák megpróbálnak végre tenni valamit. Ja, és nem állami intézkedés volt, csak helyi, néhány városban. Ja*2, és nem a sok ruhát ítélték el, hanem a vallási okokból kötelező viseletet. Bárki kimehet a strandra nercbundában, a kutya nem fog hozzászólni. Ja*3, amúgy ha jól tudom a progresszívek felháborodására úgyis visszavonták az egészet már hetekkel ezelőtt :|

A fő háborút talán nem is a muzulmánokkal vívja európa, hanem a saját hülyéivel, a kultúrmarxistákkal. Emiatt érzem úgy, hogy minden ellenállást támogatni kellene, mert ha még a nem-marxista oldal is önmagát marcangolja akkor soha nem fogunk ötről a hatra jutni, magunk adjuk a sorsunkat a progresszívek kezébe.

És igen, ahogy írtam is, a valódi megoldás az iszlám kitiltása lenne európából - sok sikert kívánok mindenkinek aki ezzel áll a politikai porondra. Amíg ilyen politikus nincs, addig maradnak a félmegoldások.

kotyesz 2016.09.18. 12:32:07

A burkini viselő iszlámhitű bevándorlókról való beszédben , ahogy általában elvész az igazi probléma Pl. Németországban dunántúl méretű régiók 20-40 éven belül el fognak néptelenedni (egyes hírek szerint) mert a német nők nem hajlandók gyereket szülni, érdekességként közbevetném ha japánt nem vetik alá átnevelésnek anno (McArthur tbrnk)hanyatló helyett egy félmilliárdos izmos Japánnal kellene számolnunk. " Japán tehát elindult a nemzetközi rendszerbe való békés beilleszkedés útján. A megszálló amerikaiak azonban a japán kultúrát is meg akarták változtatni, hogy jobban hasonlítson a „demokratikus és közvetlen amerikaira”. Ennek érdekében a frissen felállított cenzori hivatal el is kezdte munkáját – ami meglehetősen paradox volt, hiszen a „szabad vélemény” kultúráját akarták terjeszteni, célzott cenzúrával. A Sajtórendszabályok Japán számára című 1945. szeptemberi dokumentum alapján a szövetséges cenzorhivatal végeredményben csak három területet nyilvánított tiltottnak: a szövetséges hatóságok bírálatát, bármilyen propagandát, és a napi problémák, így az éhezés tematizálását. Minden mást szabad volt a japán sajtóban. A hatóságok boldogan átengedték a sporttal, filmmel és randevúzással kapcsolatos anyagokat, hiszen úgy vélték, ezzel elterelik a figyelmet a megszállás valós nehézségeiről. Egyedül a „kaukázusi nők” állítólagos laza erkölcseiről szóló anyagok nem mehettek át. " , "A legszembetűnőbb új kulturális terület a nemek közötti egyenlőség és a „demokratikus párkapcsolat” megteremtése volt. Az amerikai ösztökélés jó fogadtatásra talált a hatóságok részéről, de a japán publikum részéről is, akik szintén feledni akarták a háború borzalmait. Az újságokat és a rádiót elárasztották a romantikus jelenetek és a párkapcsolatokról szóló viták. Megjegyezhetjük, hogy ebben az értelemben a korabeli japán sajtó jóval megelőzte az amerikai sajtót is. A rádióműsorok hallgatottsága, melyekben olyan kérdéseket feszegettek, mint a hagyományosan előre elrendezett házasságok és a vonzalmon alapuló kapcsolatok közötti választás, rekordokat döntögetett: a parkokban rádióvevőket kellett felszerelni azok számára, akiknek nem volt otthon készülékük.

Egy kicsit később, 1953-ban így foglalta ezt össze Junsei Ijichi publicista: „úgy tűnik, semminek sincs nagyobb hatása a fiatal japánok elméjére, mint Hollywoodnak”. A japán filmek is felvették lassan az ütemet: az 1946-os Húszéves fiatalság című filmben először mutattak csókolózó párt a képernyőn, még ha a csók egy ablaküvegen keresztül is csattan.

Amerikanizálás Ahogy az előbb említett Ijechi megfigyelte 1952-ben,

A japán nők amerikai ruhákat vettek, tudatosan vagy tudat alatt azért, mert úgy hitték, ez a demokratikus kultúra lenyomata. [...] Új szabadság, új ruhák -- úgy látszik, ez a japán nők mottója.
Valójában a japánok sok esetben még túl is tettek a tengerentúli nagyhatalmon. Átvették az amerikai fürdőruhákat, ráadásul „demokratikus fürdőruhának” nevezték őket, de például félreismerhetetlenül japán módon reklámozták, kirakatba ültetett igazi modellek segítségével.

A japán „nemzetépítést”(ha annak lehet nevezni?!) Amerika legsikeresebb ilyen projektjeként tartják számon. Bár a legutóbbi időkben a kormányzó Liberális Demokrata Párt határozottan törekszik a „békealkotmány” bizonyos részeinek revideálására, a japán kultúra gyökeres átalakulását kevesen vitatják.

Nem véletlen, hogy Noah Feldmann amerikai professzor feljegyezte: 2003 májusában az Irak felé tartó repülőgépen azok az amerikai szakértők, akik nem szundikáltak, szinte kivétel nélkül Japán és Németország megszállásáról és újjáépítéséről olvastak. "
( forrás: napitortenelmiforras.blog.hu/2016/05/23/smarolni_demokratikus_japan_amerikanizalasa_1945_utan ) Ugye röpke 50 év fél évszázad 2 generáció felnövekvése az istencsászárkatonái még élnek , de a japán társadalom motorja az örök körforgásban (hitük egyik alaptanítása) való részvétel és életfaladat végrehajtása A sintó középpontjában a misztikus kamik igazsághoz vezető útja és azok igazságos akarata áll. A kamik természete meghaladja az emberi elme képességeit ezért a hétköznapi emberek által nem teljesen megismerhetőek: „A kamikat nem lehet megérteni; csak érezni és imádni tudjuk őket. De ezt is csak azzal a feltétellel, ha visszatérünk a természethez és összhangban élünk vele.” Csak az igaz hívők ismerhetik meg őket, mégpedig a hit által, ugyanis az emberek is szentek, mivel a kamik gyermekei. A kamik meghallgatják az emberi imákat és válaszolnak rájuk, akaratukat (makoto) is kimutatják, amellyel vezérlik az embereket. Azok, akik együttműködnek velük és az ő akaratukkal összhangban élnek, megszerezhetik egy kami védelmét és segítségét. Rossz kamik nem léteznek, azaz a sintóból hiányzik a gonosz fogalma, minden kami jóságos, segíteni akaró és kegyes.
Amerika a japánokat és a németeket európával egyetemben sikeresen átnevelte, az arab-iszlám kultura lesz az falat ami sok lesz a telhetetlen kis gömböcnek?

kotyesz 2016.09.18. 12:40:39

Ezek úgy látszik tények és nem kizárólag a Huffnágel kampánya : Egy friss kutatás szerint a 18 és 34 év közötti nem házas japán nők és férfiak hatvan százaléka egyedülálló, és a férfiak 42, a nők 44,2 százaléka pedig szűz. A kutatásból az is kiderül, hogy az egyedülálló japánok többsége szeretne megházasodni, de még nem tudja, hogy mikor.
A japán állami demográfiai és szociálpolitikai kutatóintézet öt évente végez hasonló témában felmérést. A 2010-es kutatás alapján még kevesebb fiatal volt szűz Japánban: a férfiak 36,2, a nők 39,5 százalékának nem volt szexuális kapcsolata.
index.hu/mindekozben/poszt/2016/09/17/a_34_evnel_fiatalabb_japan_felnottek_negyven_szazaleka_szuz/

kotyesz 2016.09.18. 12:54:19

Megkockáztatom : Az elmúlt 15 év arról is szólhatott, hogy az iszlám világ vesztes pozícióba hozása után hogyan lehetne átnevelni a mohammed követőket, így izrael tehermentesítődik sőt még a megtámadott arabok fognak bocsánatot kérni az antiszematizmusukért, Európa friss húst kap (demográfia) a feministák átnevelhető nőkhöz jutnak, csak valahogy át kéne venni fölöttük az irányítást, de ők nem hajlandóak elolvasni a nyugati oktatás műveit, de aki itt él az valamely mértékben mégiscsak ki van téve a nyugati kultúra hatásának. Ellentámadásba megy iszlám népszerűsítő kiadványokat osztogatnak fiatal iskolásoknak a fejkendős nők.

Aurelius Respectus 2016.09.18. 14:30:52

@kotyesz: ha volt ilyen szándék, nagy ostobaságra vall, őket nem lehet átnevelni, egy-kettőt talán igen, de tömegesen képtelenség, az iszlám olyan erős tudatot ad a követőinek amire szép szóval nem lehet hatni, ez a világ leghatékonyabb vallása, mint a rákos sejt olyan, átveszi a hatalmat idővel ott ahol megtelepszik.

TrollEdomer 2016.09.18. 21:00:37

@Aurelius Respectus: Helyes pusztítsa csak el a nyugati conchita civilizációt.

Deansdale 2016.09.20. 07:43:03

@Baldrick68: Egyszerűen képtelen vagyok 3 órát elb*szni arra hogy végighallgassam amint valaki pofátlanul hazudozik és mértéktelenül retardált, egy másik valaki pedig próbál ezzel vitázni.

A témán úgy alleszusammen nincs mit vitatni: Magyarországra a következő 50 évben összesen ZÉRÓ migránst, menekültet, bevándorlót kellene beengedni, fajra, nemre, vallásra, végzettségre való tekintet nélkül [kivéve a határon túli magyarokat, akik minden további nélkül hazajöhetnek], mert minden egyes bevándorló csak higítaná a kultúránkat, a magyar emberek közötti bizalmat és összetartást, a nemzeti egység és a közös jövő ideáit. Erre pedig semmi szükségünk. 100%-ig biztos vagyok benne, hogy a szíriaiak, pakisztániak és az egyéb afrikai meg ázsiai országok lakói is pontosan ugyanígy gondolkodnak, és csesznének beengedni 1-2 millió európai keresztény menekültet, ha fordulna a kocka. Még a saját fajtájukat sem engedik be - Szaúd-Arábiába érdekes módon egyetlen "menekült" sem menekült, inkább utaznak ezer km-eket hogy idejussanak.

Az szinte már mellékes, hogy ez a muzulmán áradat alig burkoltan hódító szándékkal érkezik európába; nő, gyerek vagy öreg alig-alig, csak a hadra fogható korú és hajlamú férfiak milliói, akik aztán pontosan úgy viselkednek, mint az ilyen férfiak bandái általában. Semmi szükségünk arra, hogy - mint az a franciáknál és svédeknél már megtörtént - az államvezetés hirdesse ki hogy az őslakosoknak meg kell tanulnia együttélni a muzulmán vallás erőszakosságával, a harmadik világból érkező tömegek barbarizmusával, nameg persze a terrorizmussal. Ez nem menekültáradat, hanem hódító sereg, amit önként beengedni öngyilkosság. Nem is véletlen, hogy szinte kizárólag olyanok lobbiznak mellette, akik már többször kifejtették, hogy szívesen látnák a nyugati kultúra és a nyugati népek pusztulását - mint pl. TGM.

A demográfiai és nyugdíjrendszeri problémáinkat nem lehet bevándorlással megoldani, és nem is kellene megpróbálni. Aki azzal érvel, hogy majd az arab meg a néger fogja megtermelni a mi nyugdíjunkat, és ez nekünk magyaroknak jó lesz, az hagymázas őrült, akit a saját és a köz érdekében bezárva kellene tartani.

Emellett pedig az, aki annak idején a határon túli magyarok ellen szavazott, most meg beengedné az idegeneket, kösse fel magát. Amit művel az nem tolerancia vagy empátia, hanem magyarellenesség és hazaárulás.

Baldrick68 2016.09.23. 08:37:01

A témához.

Nemrég kaptam egy ilyen levelet (kéretlenül):

"
Tárgy:Women in IT Security szakmai nap

Kedves Érdeklődők!

Örömmel jelentjük, hogy 2016. október 6-án megrendezzük az első önálló WITSEC szakmai napot, vagy ha jobban tetszik, konferenciát. Minden érdeklődőt, diákot (középiskolást, főiskolást, egyetemistát), szimpatizánst, bizonytalant és kíváncsi szakmabelit szeretettel várunk. Közérthető szakmai előadásokkal és WITSEC bemutatkozással készülünk.

További részletek:

www.witsec.hu/hu/content/witsec-konferencia-2016 "

Na és ekkor csak a kérdőjelek sorakoztak bennem.
Ez mégis mi a fene?
Az IT pont az világ, aki MINDENKIT befogad ha jó a szakmájának.
Lehetsz akár Négercigányzsidó leszbikus féllábú, de ha penge vagy a szakmádban akkor leborulnak előtted.
Ezek után értetlenül állok a dolgok előtt hogy ez most akkor miért?
Ennyi erővel lehetnek Kóser IT SEC, meg Roma IT SEC.
És vajon felmerül a kérdés, hogy a kóser bitek másmilyenek mint az árja kékszemű germán bitek?
Az egész egy nonszensz.

Baldrick68 2016.09.23. 08:45:28

Ja és megtaláltam az alapító okiratot.
Elég érdekes.
www.witsec.hu/hu/system/files/filedepot/3/witsec_alapito_okirat_20150402.pdf

"A WISTEK célja, hogy ledöntse a sztereotipiákat, mivel úgy gondolju, a műszaki terület nemcsak a férdiak territóriuma..."
Baszki iratozz be a megfelelő iskolákba végezd el és kész.

"Az egyesület tagjává válik az a nő nemű, cselekvőképes...."
Ezek szerint itt egy súlyos nemi diszkrimináció zajlik.
Tehát ha én egy a női IT szakik iránt elkötelezett pasi vagyok már nem is lehetek tag. Ha fordítva lenne akkor a feministák már melltartókat égetnének.

"A WISTEC támogatást nyújt a munkahelyen jelentkező problémák megoldásában is...."
Ez roppant fura.

Deansdale 2016.09.23. 09:25:33

@Baldrick68: A nyugati hülyeséget elkerülhetetlenül benyomják ide is, hogy baszódnának meg... Ellen kellene állni, különben pontosan ugyanoda jutunk ahová a nyugat is jutott ezzel.

Baldrick68 2016.09.23. 10:48:23

@Deansdale:
Amúgy érdekelne, hogy MAGYARORSZÁGON legálisan működik olyan szervezet aminek az alapító okiratában olyan szöveg van hogy oda csak FÉRFIAK léphetnek be?

Én még a bor és pálinka lovagok között is láttam nőket.
Vicces is volt, hogy ha a pasi a lovag akkor a nő lovagina ? :D

Sőt az IT világa annyira kibaszottul férfi territórium, hogy pl. a fősulin ahol tanulok (GDF Gazd Infó) 7 tantárgyból csak egyet tart pasi.
A rektor egy nő, az osztálytársaim TÖBB MINT A FELE nő.
Szóval kibaszott nagy férfiuralom van itt kérem.

2016.10.06. 23:01:35

Díjnyertes cikkindító a HVG-ről: "A brutálisan sikeres Paula Hawkins-regényből készült ellentmondásos film nem más, mint egy véres melodráma, ami azt bizonyítja, hogy még mindig görcsösen ragaszkodunk a romantikus szerelmi házasság hamis tündérmeséjéhez. Holott ez könnyen a bántalmazó kapcsolat és a tragédia melegágya lehet."

2016.10.06. 23:03:02

@Baldrick68: Van még pár férfi szerzetesrend. :-D

TrollEdomer 2016.10.07. 07:49:27

@Gazzella: A könyv jó volt, igen, volt benne egy szemét férfi, azért a nők sem voltak épp angyalok...
De a cikkindító tényleg ocsmány.

Deansdale 2016.10.07. 07:57:34

@Gazzella: És mit javasolnak a szerelmi házasság helyett, a szülők által elrendezettet? :)

aldum · http://aldum.pw 2016.10.12. 11:24:44

@Ahasverus: Nem kifejezetten. A noi kvota nyilvan vedhetetlen, Antoni Rita nyokogesei meg kifejezetten nem segitenek akar csak elkepzelni, hogy hogy lehetne nem az, de mindez nem menti Puzser vaskos felkeszuletlenseget. Ez mar vagy a harmadik Hard Talk, ahol baromi zavaro, hogy o csak a velemenyet hozza, semmi tobbet, itt peldaul azert erdemes lett volna felkeszulni Antoni Ritabol, meg nemi feminista irodalombol, hogy amikor otodszor jon azzal, hogy "ne adj olyat a szamba amit nem mondtam", akkor esetleg foldbe lehessen dongolni, hogy de, itt meg itt mondtad, illetve a feminista irodalom itt meg itt megirta, hogy igenis szet kell verni a csaladot, a htb let pedig rabszolgasag.

2016.10.12. 12:35:36

@aldum: Szerintem ennek az oka az, hogy Puzsér régi progresszív korszakában még a feminizmust is beépítette a maga antiglobalista gondolkodásába. Csak aztán amikor azt tapasztalta, hogy ez egyre férfiellenesebb pályára állt, átment antifeministába. Ami tök érthető folyamat. (S nemcsak ő az egyetlen; a nála felkészültebb Farkas Attila Mártonnak is volt egy feminista korszaka.)

Viszont érződik, hogy Puzsérnak fáj, hogy a feminizmus ellen föl kell vennie a kesztyűt.

Idézet egy Antoni Ritának írt válaszcikkéből:

"A genderkurzus képviselőivel való vitában mindig szomorúan veszek részt, mert feministaként – olyan férfiként, akit mélyen sért a nők bármilyen hátrányos megkülönböztetése – világosan látom, hogy a huszadik század második felében, miután társadalmainkban végre felszámoltuk a nők széles körű elnyomását, volt egy pillanat, amikor mi, feministák választás elé kerültünk. Dönthettünk úgy, hogy ebből a nagyszerű mozgalomból olyan erőt formálunk, amely felveszi a harcot a harmadik világban zajló jogtiprások, kényszerházasítások, csiklókivágások, a tömeges szexrabszolgaság és a tízmilliós nagyságrendű, lánymagzatok ellen zajló abortusz-holokauszt ellen, miközben a saját portánkon is ügyelünk arra, hogy az emancipáció eredményei ne sérüljenek. Vagy dönthettünk úgy, hogy az évszázados igazságtalanságok által felhalmozott erkölcsi tőkét hatalmi ideológiává formáljuk, s ennek keretében többletjogokat, parlamenti és céges kvótákat követelünk vezetőink számára, hogy ők újabb és újabb helyzetekben bizonyíthassák: egy nő éppen olyan önző, gátlástalan és hatalomvágyó lehet, mint egy férfi."

S hogy mennyire félreismeri Puzsér Ritát, a következő sor:

"Ezért nem állok a barikád egyazon oldalán a szerzővel, akiben mégis tagadhatatlanul megvan az a jó szándék, ami a cinikus balliberális szektából bántóan hiányzik, továbbá tagadhatatlanul megvan az a tenni akarás, ami a valóság elől a Révai Nagy Lexikonába menekülő prüdéria szorításában nem nyer teret."

mandiner.hu/cikk/20160811_puzser_robert_a_nemek_vedelmeben

Jó szándék Antoni Ritában? Meg hogy nem tartozik a cinikus balliberális szektába?

Megjegyzendő: Puzsér fájóan nem ismeri az antifeminista irodalmat (meg FAM szerint a feministát sem). Információhiány révén viszont necces vitázni.

Aurelius Respectus 2016.11.13. 14:02:32

Nem tudom hogy olvasta e valaki, nagyon beteg a fickó, mint egy állatorvosi ló :)

pestisracok.hu/schilling-arpad-szegyenember/

Alfőmérnök 2016.11.13. 22:11:45

@Aurelius Respectus: Ezzel a barommal és csipet-csapatával már megpróbáltam egyszer szót érteni. Reménytelenek.
kretakor.blog.hu/2010/04/09/a_feltamadas_remenyeben_1

Aurelius Respectus 2016.11.13. 23:14:45

@Alfőmérnök: Nem bírtam végigolvasni az összes kommentet, beleuntam :) Elismerésem a vitatkozásért, nekem ehhez nem lenne idegem. Sajnos úgy látszik az értelmiségiek többsége csak dögunalmasan tud fogalmazni, ráadásul hihetetlen terjengősen. Szóval értékelem Deansdale stílusát, ő még a hosszabb szövegeiben is tud érdekesen írni. A memóriáért is elismerésem neked, én nem emlékeznék vissza arra, hol írtam 6 éve.

Alfőmérnök 2016.11.14. 20:51:04

@Aurelius Respectus: Eléggé hosszúra nyúlt a vita, de akkor élveztem. Akkor még azt hittem, van értelme ezekkel vitázni. Alapdolgokról.
Egyébként kezdetben Schilling sem politikai színházat csinált, épp abban az időben kezdett erre a vonalra ráállni. Akkor jelent meg a színen a kis csicskája, Gulyás Márton, aki azóta profi ballib provokátor lett. Nem tudom, hogy érzik-e, hogy lejárt az idejük, talán valahol igen, de azért még kapnak alapítványi pénzeket innen-onnan, meg külföldi elismeréseket, plusz van egy masszív bár nem túl népes rajongói körük, ez tarthatja bennük a lelket.

2016.11.14. 21:16:52

@Alfőmérnök: Te amúgy mit gondolsz a Krétakör művészi produktumairól?

Alfőmérnök 2016.11.14. 21:54:40

@Ahasverus: Kezdetben újszerű és érdekes dolgokat (is) csináltak a teljesen érdektelen magyar kőszínházi kínálathoz képest (amit láttam akkori korszakukból: Baal, Sirály). Ma már csak szánalmas provokátoroknak tartom őket. A Feketeország környékén kezdtek átváltozni politikai színházzá (de abban még voltak értelmes gondolatok, pl. EU-szkepticizmus).

2016.11.18. 14:42:30

@Aurelius Respectus: @Alfőmérnök:

Gagyi ez a Pesti Srác-cikk. Ahelyett, hogy cáfolná a Schilling-szöveget (több értelme lenne), helyette zanzásítva leírja annak tartalmát. Mi értelme van az egésznek?

Aurelius Respectus 2016.11.18. 17:13:35

@Ahasverus: Mit lehetne ilyen idióta szövegeken cáfolni, hogy a férfiak állnak minden szenvedés mögött ? Nekem jó hogy megírták, mert nem olvasom a Magyar Narancsot.

2016.11.18. 17:28:16

@Aurelius Respectus:

"Mit lehetne ilyen idióta szövegeken cáfolni, hogy a férfiak állnak minden szenvedés mögött?"

Ezt kérdezd meg Deansdale-től, miután megírta a TGM-szövegre a cáfolatot. Képes volt rá. Igaz, Deansdale egy tehetséges blogger, aki elmehetne újságírónak is. A Pesti Srácok pedig olyan kutyaütők, akik láthatólag nem értenek az újságíráshoz (pár szerzőt leszámítva, mint Paranoid Android vagy Aristo*).

Én személy szerint igyekszem mind balról, mind jobbról olvasni publicisztikát. S a tehetem, mindenképp olvasok pártfüggetlen újságírást - mint az Átlátszó. A jobboldali orgánumok közül, ami még viszonylag olvasható, az a virtuálisok közül a Magyar Nemzet és a Magyar Hírlap, a nyomtatott sajtónál a Magyar Napló. Néha rákapcsolok a HírTV-re. És újraolvasok egy-egy színvonalasabb Konzervatorium-cikket.

*Bár mára Aristo is kezd lesüllyedni egy Tóta W. Árpád szintjére. Sajnos.

KalmanBlog 2016.11.19. 02:30:45

@Ahasverus: Na, ez a baj. Ha beengeded a baloldali agymosást a fejedbe, akkor előbb-utóbb megfertőz. Az egyetlen mód a menekvésre, ha teljesen kizárod az elméd szent templomából a hülyeséget.

2016.12.02. 05:59:56

@KalmanBlog: @Aurelius Respectus:

Elborzadás gyanánt. Amerikában népszerű videóblogger, állítólag milliós feliratkozóval. Öltözködési és sminkelési tanácsokat ad fiatal lányoknak.

www.google.hu/search?q=%22Eugenia+Cooney%22&biw=1366&bih=657&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiEof7829TQAhXqJsAKHUM0CLcQ_AUICCgB

"Szemrevaló", nem? Gyerekszülésre és gyereknevelésre mennyire alkalmas az ilyen?

Deansdale 2016.12.02. 08:24:23

@Ahasverus: Engem sokkal jobban elborzaszt ez:

www.youtube.com/watch?v=nq1xDwXTdOw

Mármint nem a román gyerek, hanem amit elemez :)

A csaj nem egy szerepmodell, az tény, de voltaképpen csak sovány, és tinédzser. Legalább nem agymossa a népet, illetve csak önkéntelenül hülyíti azokat akik eleve elég hülyék, hogy őt tekintsék példának.

Aurelius Respectus 2016.12.02. 12:07:14

@Ahasverus: Ez borzasztó, olyan mint egy csontváz.

DennisVT1 2016.12.02. 22:28:16

@Ahasverus: Kicsit vékonyka, de amúgy nem rossz féle:) Elviszem párszor pizzázni (persze ő fizet:)), és rendben lesz:)

2016.12.02. 22:59:22

@DennisVT1: Ágyasnak megfelelő. Többnek nem.

2016.12.03. 09:35:26

@Deansdale: @DennisVT1:

Egyébként van az Eugenia Cooney-ügynek egy libertariánus olvasata is, mégpedig hogy megpróbálták betiltani erkölcsi alapon, erősen megsértve a másik fél (a hölgy) szólásszabadsághoz való jogát.
www.nlcafe.hu/egeszseg/20161027/anorexia-testkep-kamasz-media-befolyas/

Egyelőre nem jártak sikerrel.

DennisVT1 2016.12.03. 09:43:46

@Ahasverus: Úristen, az ebben a cikkben lévő képen viszont szörnyű.
Amúgy van némi "humor" abban, hogy az anorexiásnak tűnő(!!) lányt egészségügyi okokból tiltani akarják, de fat acceptance movement, az van... :)

Deansdale 2016.12.03. 09:44:54

@Ahasverus: A toleráns gondolkodásúak egyetlen lehetséges reakciója bármire ami nekik nem tetszik a betiltás, ezt már tudhatnád :) Persze ők frankón meg tudják magyarázni, hogy nem a saját megalomániájuk miatt kell tiltani, hanem mert "ártalmas". Kezd bennem felvirradni a gondolat, hogy a toleráns embereket el kellene rekeszteni valami békés, nyugodt helyre, még mielőtt mindent betiltanak. Paradox módon az intoleráns emberek sokkal megértőbbek és elfogadóbbak, és nem akarják folyton elvitatni más szabad emberek önrendelkezési jogát.

2016.12.03. 12:10:43

@DennisVT1:

"az ebben a cikkben lévő képen viszont szörnyű"

Érdemes azokat a képeket megnézni róla, ahol mutatják a pipaszár lábait is. :(

@Deansdale:

"Kezd bennem felvirradni a gondolat, hogy a toleráns embereket el kellene rekeszteni valami békés, nyugodt helyre, még mielőtt mindent betiltanak."

Bár nem szeretem a punk zenét, de az ilyenfajta emberekről mindig ez a szám jut az eszembe.

www.youtube.com/watch?v=qK09uVj9eIc

2016.12.03. 14:03:24

@Deansdale: Ez a lány nem sovány, hanem beteg. Tudom, miről beszélek, mert én sovány vagyok, de ez ránézésre tuti, hogy anorexia, és nem csak kamasz gebeség.

Deansdale 2016.12.03. 14:15:02

@Gazzella: Nem úgy értettem, hogy a soványsága "természetes", szerintem sem az. Viszont számomra nem üti meg azt a mércét, ahol agybetegnek kéne tekintenem, egyszerűen csak nagyon sovány. Hogy ezt anorexiának nevezzük vagy nem annak nincs sok jelentősége abból a szempontból, hogy miért ne youtube-ozhatna... Nem vehetjük el valaki önrendelkeztési jogát csak mert sovány. Nekem úgy tűnik ő teljesen jól elvan így, én meg tiszteletben tartom a szabad akaratát.

Azt viszont felháborítónak tartom, ha be akarják tiltani arra hivatkozva, hogy mi van ha a követői is anorexiások lesznek. Tényleg, mi van akkor? Mit érdekel az engem? Az ő szabad akaratukat is tiszteletben tartom, ha nekik az kell... Emellett nem hiszek abban, hogy az emberek annyira hülyék, hogy egy anorexiás youtube-os miatt ők is anorexiások lesznek - vagy aki tényleg annyira hülye, annak meg úgyis mindegy. Senkinek nincs joga ennek a lánynak az önkifejezését korlátozni arra hivatkozva, hogy "mi van ha mások utánozni kezdik"...

KalmanBlog 2016.12.03. 14:55:27

@Ahasverus: Arca csinos, piercing és tetkó nincs. Úgyhogy ha felgyógyul, akkor talán nem lesz reménytelen. Sűrűre főzőtt fűvel táplált (vegán) marhahúslevest írnék fel neki receptre.

2016.12.05. 10:46:48

@Deansdale: Igen, joga van youtube-ozni. Ez tény.

A baj azzal van, hogy a mai kiskamaszoknak egy youtube sztár valóságos példakép. Látom a rokon lánykákon, mekkora hatással van rájuk egy-egy ilyen youtube-os "menő csaj". Meg az is aggaszt, hol vannak ennek a lánynak a szülei? Hogy ilyen lehet?

A probléma nem felfújt amúgy, és nem csak az agyhalottak számára veszélyes. Teljesen normális testalkatú, kifejezetten szép kiskamasz rokonom meg van róla győződve, hogy ő kövér. Mert nem úgy néz ki, mint egy piszkafa.

Mi még nem a facebook és a youtube világában nőttünk fel, szerintem nem tudjuk igazán felmérni a saját tapasztalat hiánya miatt, hogy mekkora nyomás van a mai kiskamaszokon ezek miatt. Mi még max. az iskolatársaink előtt akartunk menőnek tűnni vagy szépnek, ők meg már az egész internetnek kénytelenek mutogatni magukat (persze nem kénytelenek, de ez a korosztályi elvárás, és ha nincs ott mögöttük egy szülő, aki mondjuk tiltja a facebookozást vagy a saját kép feltöltését, akkor ez beszippantja őket, mint egy örvény). Ráadásul photoshoppolt, effektezett képekkel kell felvenniük a versenyt, nem pedig hús-vér, élőben látott osztálytárssakkal.

Amúgy ez felnőttként is megvan, mármint ez a magamutogató és tetszeni akaró nyomás, mindenki tölti fel a képet a csodálatos esküvőjéről, a csodálatos férjéről, a csodálatos gyerekeiről, a csodálatos nyaralásáról, a csodálatosan elkészített ebédjéről stb. Csak azért egy felnőtt személyiség könnyebben ki tud ebből szakadni és függetlenedni ettől a magamutogatási elvárástól.

Mindenesetre a feminista hisztivel három baj van, az egyik, hogy az egészségtelen kövérséget viszont már-már istenítik (ha nem vagy minimum 70 kg, akkor nem vagy igazi nő, és a puszta léted inzultus, és safe place-eket kell létrehozni, ahová te be se tedd a lábadat), a másik, hogy korlátozni akarják ennek a lánynak a jogát, hogy jelen legyen az interneten, de talán a legrosszabb, a harmadik, hogy társadalmilag, tiltásokkal akarnak hatni, nem pedig azzal, hogy a szülők tanítsák meg rá a lányaikat, hogy ne akarjanak úgy kinézni, mint egy csontváz, és hogy ne youtube-sztárokat majmoljanak, meg ne akarják magukat mutogatni se az interneten, se a valóságban, szálljanak ki, vagy bele se másszanak ebbe a netes magamutogatási versenybe.

Deansdale 2016.12.05. 11:03:43

@Gazzella:

Az utolsó bekezdésed látva gyakorlatilag egyetértünk, de azért leírom a gondolataimat :)

Azért vannak a gyerekeknek szülei, hogy értelmet verjenek a fejükbe. Már nem szó szerint, képletesen :) Elképesztőnek tartom, hogy milyen sokan akarják inkább a világot betiltani, csak ne kelljen a saját gyereküket normálisan nevelni.

"normális testalkatú, kifejezetten szép kiskamasz rokonom meg van róla győződve, hogy ő kövér. Mert nem úgy néz ki, mint egy piszkafa."

Nem hiszem, hogy ez probléma. Egyfelől a fiatalok sok hülyeséget összehordanak amit nem gondolnak komolyan (kifejezetten igaz ez a lányok saját kinézetükről tett nyilatkozataira, amiknek a 90%-a csak felütött magas labda amitől azt várják hogy a környezetük megnyugtassa/megerősítse őket, pl. egy "kövér vagyok" facebook postra jön 30 béta faszi válasza, hogy "ugyan dehogyis"), másfelől még ha komolyan is gondolja, hogy van rajta túlsúly, attól nem lesz anorexiás. A valódi anorexia amolyan 1-a-millióból probléma, ami miatt fölösleges pánikolni. Emellett sok fiatalon tényleg van túlsúly, amit egyáltalán nem gond, ha lead. Több lesz a sikerélménye, megjavulhat az énképe, kész főnyeremény.

"Ráadásul photoshoppolt, effektezett képekkel kell felvenniük a versenyt, nem pedig hús-vér, élőben látott osztálytárssakkal."

Ez megint csak a szülők felelőssége, egyrészt szűrni kell hogy mi jut el a gyerekhez, másrészt el kell neki magyarázni hogy mi a helyzet a photoshoppal meg a saját énképével, még mielőtt kialakulnak nála a problémák. Tudjuk: 1 gramm megelőzés felér 1 kg gyógyítással.

"ez felnőttként is megvan, mármint ez a magamutogató és tetszeni akaró nyomás"

Ez korunk egyik kihívása, ehhez az egyéneknek kell felnőni, nem lehet állami intézkedésekkel elintézni a dolgot. Jöjjön a következő diktátor aki betiltja a netet, a tévét és az újságokban a fényképeket? Vagy "csak" azt, ami ezekben bántja a sérült önértékelésű emberek egóját? Sajnos ez utóbbi felé haladunk, ami szerintem hajmeresztő. Be akarják tiltani a szépséget és az örömet, mert a csúnyáknak és gyűlölködőknek fáj ezek látványa. Kicsit tartok a jövőtől, ha őszinte akarok lenni.

KalmanBlog 2016.12.05. 11:59:57

@Gazzella: @Deansdale: Egyetértek. Az Internet ártalmait a legtöbben még fel sem ismerték és máris ez a legnagyobb veszély, ami a gyerekekre leselkedik. Valóban a szülők felelőssége lenne megtanítani őket hogyan védjék meg magukat az ártalmaktól, de erre az emberek 95%-ának esélye sincs. Egyrészt mert fel sem fogják a problémát, másrészt mert nem funkcionálisak a családok. Én legalábbis így látom.

01732895 (törölt) 2016.12.05. 20:27:21

@Deansdale: @KalmanBlog: Hát igen, csak az a baj, hogy a legtöbb szülő maga is magamutogató, és ebbe beletartozik, hogy bátorítják a gyerekük magamutogatását, mert a gyerekük szépsége vagy eredményei az ő státuszukat is emeli úgymond. Tehát ha egy lány feltesz magáról egy képet, amin nagyon szép, akkor az anyucinak/apucinak is egó-löket, hiszen látja az internet népe, hogy nekik mennyire szép gyerekük van. Arról nem is beszélve, hogy a mi gyerekeink korosztályának kb. 95%-áról orrba-szájba osztanak meg a szülők képeket és infokat. Úgy nőnek fel, hogy "közszereplők". Érdekes ez a hír ezzel kapcsolatban: www.origo.hu/techbazis/20160915-beperele-szuleit-facebook-lany-gyerekfotok.html

Deansdale 2016.12.05. 20:53:43

@Gazzella: Evolúciós értelemben nem olyan nagy baj az embernek hangsúlyt helyezni a vonzóságára, csak a modern társadalmakban felnőtt emberek gondolják hogy ez "felszínes" és elítélendő. Valójban így szerez az ember minőségi partnert, és csinál minőségi gyerekeket :)
Persze mint mindent ezt is túlzásba lehet vinni, amikor az embernek már szenvedést okoz a hiúság akkor lejjebb kellene tekerni, csakhát vannak akik erre képtelenek.

01732895 (törölt) 2016.12.05. 21:19:32

@Deansdale: Félreértesz. :-) Teljesen normális, ha valaki szép akar lenni. Az is normális, ha valaki a szépségét is latba veti azért, hogy párt találjon. Ami nekem ellenszenves, az az egónövelő és másokkal versenyező, de legalábbis lépést tartani akaró magamutogatás. Úgy tapasztaltam, hogy a FB arra hajlamosítja az embert, hogy bálványt állítson magának, vagy építsen magának egy katedrálist... A FB egy önreprezentáló eszközzé lépett elő, ahol kinyilvánítom a világnak, hogy mennyire szép vagyok, mennyire boldog vagyok és mennyire jófej vagyok. És közben nézem, hogy az ismerőseimnél szebb vagyok-e, boldogabb vagyok-e és jófejebb vagyok-e. Persze nem mondom, hogy mindenki erre használja.

Deansdale 2016.12.05. 21:22:21

@Gazzella: Én is valami ilyesmit akartam mondani, csak nem sikerült :)

01732895 (törölt) 2016.12.05. 21:35:27

@Deansdale: Bocsi, hogy túlmagyaráztam. :-))

Mme.Brioche 2016.12.06. 14:57:11

@Gazzella: "Mindenesetre a feminista hisztivel három baj van, az egyik, hogy az egészségtelen kövérséget viszont már-már istenítik ..."

Jaj, ne is mondd, most szembesültem vele, hogy milyen vadhajtásai vannak már ennek is! Most hogy a szüleimnél lábadozom, nincs semmi dolgom, csak bámulom a tévét (10 éve nem néztem ennyit tévét, mert nekünk nincs, egész érdekes kaland ez most nekem), és van egy műsor, My big fat fabulous life, vagy valami ilyesmi, és ennek a nőnek van egy állandó sorozata, ami az életét követi nyomon. A csaj 170 kiló, és van egy szervezete, aminek olyasmi a jelszava, hogy akármilyen is az ember, akkor is élhet teljes életet, és ha mások csúnyán néznek rá, akkor az az ő szégyenük. és ebben a szervezetben ez a 170 kilós nőci egy kalap alá veszi magát a mozgássértükkel, a vakokkal, az égéstől eltorzult arcúakkal, mindenkivel, és hiába mondják már neki, hogy rossz a szíve, hogy az ízületei haldokolnak, hogy már csak úgy bír aludni, hogy egész éjjel rajta van az oxigénmaszk, ő ott toporzékol, hogy de ő igenis kövér akar lenni, mert ha nem kövér, akkor mi lesz a híres nagy szervezettel, amit vezet... ja mintha -70 kilóval nem lenne pont elég kövér a csoportkája vezetéséhez...
Úgy kiakadtam ezen, ez a nő konkrétan reklámozza ezt a fajta szélsőséges kövérséget, egy darab salátát nem hajlandó a szájába venni, és állandóan meghívogatják mindenféle rendezvényekre, meg rádiós műsora van, minden platformon reklámozza magát meg az életmódját, szánalmas.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.02.01. 20:13:55

@-JzK-: Huhh, a feléig bírtam olvasni ezt a tömény körülményeskedést. Az jutott eszembe, hogy van egy 100%-os hatékonyságú módszer a szexuális vágy megszüntetésére: olyan cikkeket kell olvasni, amit a feministák írtak a szexről. :-)
süti beállítások módosítása