HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

[Cikkajánló] A klímapánik gyerekekre erőszakolása bántalmazás

2019.09.01. 11:40 Deansdale

Aristo erre vonatkozó cikke szerintem mindenkinek megér egy olvasást. Aki tud angolul, annak ajánlom még mellé Iconoclast kolléga videóját arról, hogy kik a #szülési_sztrájk mozgalom vezetői. Tanulságos.

216 komment

Címkék: politika szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frederick2 2019.09.07. 21:59:15

@Madarász Henrik:

"az eredeti orosz népesség évről évre fogy"

Mi? Fogy az orosz? Demográfiai problémák Oroszországban?

Ez nekem új. Eddig azt hittem, egy ország van Nyugat- és Kelet-Európán kívül, ami demográfiai válsággal küzd: és az Japán. (Meg esetleg az USA.)

Oroszországban is?

Madarász Henrik 2019.09.08. 01:15:26

@Frederick2: Igen. Ott stagnál a népesség, de ez úgy jön össze hogy az etnikai oroszok fogynak, a helyi muzulmánok ( Kaukázus, Volga vidék ) szaporodnak, ehhez jön még az iszlám bevándorlás Közép-Ázsiából. Ők az oroszok vendégmunkásai, olcsó munkaerő a nagyvárosokban. Putyin nem orosz nacionalista, ő az orosz cári-szovjet birodalmi hagyományok folytatója.

Frederick2 2019.09.08. 08:21:46

@Deansdale: Mielőtt még agyonidealizálnád a Putyin-rendszert. Először is olvasd el Madarász Henrik kommentjeit, mert jók.

"Putyin nem orosz nacionalista, ő az orosz cári-szovjet birodalmi hagyományok folytatója." (M.H.)

Igazából Putyin ugyanazt az orosz birodalmi gondolatot viszi tovább, amit Sztálin. Ami együtt jár más nacionalizmusok elnyomásával.

Amikor arról beszélünk, hogy Magyarország demokratikusabb hely, mint... Akkor ebbe az összehasonlításba nem csupán a nyugat-európai országok esnek bele, hanem Európa keleti felére eső országok is. Vagyis Magyarország demokratikusabb hely, mint Németország, Franciaország, a skandináv országok... és Oroszország! Orbán rendszere demokratikusabb, mint Merkel rendszere, Macron rendszere... vagy Putyin rendszere.

De ahogy olvasom, te erre nem vagy büszke.

"A baloldali maszlaggal ellentétben Orbánnal sem az a baj, hogy túlságosan szélsőséges, hanem hogy messze nem eléggé az."

Sok bajom van Orbánnal - de annak kifejezetten örülök, hogy Orbán nem Merkel, nem Macron... vagy nem Putyin. Ugye, te azt akarod, hogy Orbán Putyin legyen. Oké, csak éppen Putyin nem csupán a kulturmarxista mozgásokat számolja fel, hanem a nacionalistákat is. Vagyis az olyan radikáljobbos szervezeteket, mint nálunk a Mi Hazánk és az Identitás Generáció. A vezetőit börtönbe veti lazán.

Bocs, de lerí a kommentedről, hogy a saját érzelmi benyomásaidat vetíted rá a palira, a rendszerére és az országára. Úgy kezeled, mintha a Putyin-rendszer olyasmi lenne, hasonló, mint az Orbán- és a Trump-rendszer, csak kicsit radikálisabb. HÁT NAGYON NEM!

Elismerem Putyin érdemeit, geopolitikailag szerintem is példamutató több döntése. Néhánytól eltekintve ("A legnagyobb hibája hogy engedélyezte Közép-Ázsiából a muzulmán bevándorlást, 10 millió jött be vendégmunkásnak, miközben az eredeti orosz népesség évről évre fogy, a muzulmánok gyors ütemben szaporodnak, csak idő kérdése hogy muzulmán többség alakuljon ki." - M.H.). De a józan ész megköveteli a tizenöt lépés távolságot, és elveti azt a fajta rajongást, amit a Kálmán nyomatott az imént, vagy azt az érzelmi rávetítést, amit az előbb te.

Az Orbán-rendszer nem Putyin-rendszer - és ez nem is probléma. Lehetne keményebb az Orbán, de ehhez vannak jobb példák is, mint Putyin.

KalmanBlog 2019.09.08. 10:04:16

> vannak jobb példák is, mint Putyin.

Duterte. De nála jobb már tényleg nincsen.

Egyébként az oroszokhoz beáramló muzulmánok etnikailag mifélék? Mert engem ez jobban érdekel, mint a vallás.

> Magyarország demokratikusabb hely, mint...

Kezdek királyságpárti lenni. Ha mondjuk a mai naptól Orbán nem csak miniszterelnök, de király is lenne, akkor nem kellene azon aggódni, hogy valami libsiszocit választanak a helyére. Nem lenne olyan drága a kampányát finanszíroznia sem, egyszerűen betilthatná az ellenzékét és kész. Nem kellene 4 éves periódusokban gondolkodni, csakis az örökkévalóságnak terveznénk. Összességében csak jól járnánk vele.

Deansdale 2019.09.08. 10:58:47

@Frederick2: Továbbra is azt gondolom, ahogy a mainstream média hazudik Trumpról, Orbánról, Salviniről, ugyanúgy hazudnak Putyinról is, és ami rosszat róla állítanak azt el kell osztani minimum kettővel. Például nem hiszem el, hogy halomra ölet vagy csak úgy pofára bebörtönöztet újságírókat vagy ellenzékieket. És még ha véletlenül el is rendelt ilyesmit 1-2 alkalommal, a Merkelek és Mayek (ami most már Boris Johnson, de mindegy) tömegesen vetettek börtönbe ártatlan embereket akik az iszlám vagy az LMBT propaganda ellen léptek fel, ami szerintem sokkal rosszabb. Ezen a sztorin pl. mindig felhúzom magam:
www.dailymail.co.uk/news/article-4075328/Man-jailed-leaving-bacon-sandwiched-outside-mosque-dead-prison-half-way-12-month-sentence.html
Azért vágták börtönbe mert egy szalonnás szenyát hagyott egy mecset előtt, a börtönben a muszlimok meg agyonverték. Ha a ruszkiknál egy kultúrmarxista politikust börtönbe vetnek az EHHEZ KÉPEST mondhatni pozitívum. Persze demokrata szemmel nem szép dolog, na.

Amúgy van némi igazság abban amit írsz, de még mindig fennáll az a probléma, hogy bármilyen mérsékelt dícséretet összetévesztesz a feltétel nélküli imádattal. Nem állítottam, hogy Putyin tökéletes, pl. nem tudom ezt honnan vetted: "Ugye, te azt akarod, hogy Orbán Putyin legyen." Nem akarom. Lehetne jobb is. Talán említettem már korábban, hogy pl. lehetne úgy módosítani a gyűlöletbeszéd-törvényt, hogy a kultúrmarxizmus is beleessen, azután nem lenne szükség illegális eszközökkel levenni a sakktábláról a hazaárulókat és társadalomrombolókat (amit ugye Putyinról állítanak), hanem teljesen legálisan el lehetne picsázni őket, amire nyilvánvalóan szüksége lenne a nyugati civilizációnak. Sokkal jobban örülnék ha Orbán ezt lépné meg, ahelyett hogy az állítólagos Putyin-módszereket venné át. (Ugyanakkor persze ha csak annyi a választási lehetőség, hogy a globalista elit bedarál minket, vagy bevállaljuk a putyini megoldásokat, akkor inkább az utóbbi.)

Frederick2 2019.09.08. 12:25:37

@KalmanBlog:

"Duterte. De nála jobb már tényleg nincsen."

Duterte jobb, mint Putyin? Hát nem tudom... Azért jobb lett volna, ha a rendőrség és a katonaság, vagyis az állami erőszakszervezetek révén számolja fel a drog kartellt. Amikor volt olyan rendkívül hülye, hogy megengedte az állampolgároknak, a civileknek, hogy saját kezükbe vegyék a törvényt, önbíráskodjanak... aztán az egyik szomszéd megölte a másik szomszédot, mert bár nem volt nála drog, de régi haragosa volt... sok olyat leöltek, akik még csak fogyasztók se voltak... és még véletlenül egy japán diplomatát is sikerült véletlenül lepuffantania valami baromnak... azért azt nem nevezném rendnek. Amúgy a japán diplomata szerencsétlen halála után tiltotta be végleg az önbíráskodó drogvadászatot Duterte, és utána kizárólag a rendvédelmi szervekké volt a főszerep. A drogproblémát szarul kezelte. Érdemesebb lett volna az állami erőszakszervezetekre bízni a dolgot.

Az ottani ISIS-sejt és a radikális iszlamista szekták ellen eredményesen lépett fel, az vitathatatlan.

Bár tény, most egyelőre rend van a Fülöp-szigeteken.

"Kezdek királyságpárti lenni..."

Igazából idézhetném az egész kommentet. Szerintem elég lenne egy Szaddam Husszein-típusú diktatúra is. Komolyan mondom. Természetesen elítélem Szaddamot a kurd falvak kiirtásáért, de ha objektíven nézem, egészen rend volt addig Irakban, amíg az USA meg nem döntötte Szaddam rendszerét, és be nem vitte a demokráciát. Szaddam levert minden iszlamista szerveződést, börtönbe vetette az iszlamista vezetőket, egyet-kettőt ki is végeztetett, és bár erőszakos módszerekkel, de fenntartotta a békét és a rendet Irakban.

Átmeneti időre egy modern diktatúra kellene nem csupán Magyarországon, de szinte egész Európában. A liberális demokrácia az EU játékszere, az illiberális demokrácia egy rossz szójáték - már bebizonyosodott, hogy a demokrácia egy olyan politikai rendszer, amivel nem lehet eredményesen kezelni a jelenlegi válságot. Ha megszűnik a válság, akkor vissza lehet térni a demokráciára, de addig szerintem igenis szükség lenne egy diktatúra, ami megoldja a helyzetet.

Nézz utána, mint írtak az ókori görögök a diktatúra intézményéről. Mást, mint a 20. századi politológia.

Frederick2 2019.09.08. 12:35:37

@Deansdale:

"a mainstream média hazudik Trumpról, Orbánról, Salviniről, ugyanúgy hazudnak Putyinról is, és ami rosszat róla állítanak azt el kell osztani minimum kettővel."

Az a baj, hogy van releváns, korrekt Putyin-kritika, csak az mára óhatatlanul összekeveredett a megrendelésre készülő hazug propaganda anyagokkal.

Ez kicsit olyan, amikor az anti-pszichiátriai mozgalom (nálunk Benedek István és Szendi Gábor) kritika alá vette a hivatalos pszichiátriát és pszichológiát - aztán később társult hozzájuk a Szcientológiai Egyház is. És így összekeveredett egymással az értelmes kritika és a faszság.

Az ember így kénytelen szanálni az információk közül, az ocsút elválasztani a búzától.

"Talán említettem már korábban, hogy pl. lehetne úgy módosítani a gyűlöletbeszéd-törvényt, hogy a kultúrmarxizmus is beleessen, azután nem lenne szükség illegális eszközökkel levenni a sakktábláról a hazaárulókat és társadalomrombolókat (amit ugye Putyinról állítanak), hanem teljesen legálisan el lehetne picsázni őket, amire nyilvánvalóan szüksége lenne a nyugati civilizációnak."

Lehet kísérletezni a demokráciával. Vagyis kigondolni újabb technikákat, ahol demokratikusan le lehet számolni az ellenféllel. Amúgy szerintem a FIDESZ ezzel kísérletezik - láthatólag kétes eredményekkel. (Jól tudom, hogy még mindig az országban van a CEU?). Én a magam részéről egyre kevésbé hiszem, hogy a demokrácia révén túlélhetjük a jelenlegi válságot. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy az egyre radikálisabb támadásokra egyre radikálisabb válaszokat kell adni - ez viszont feszegeti a demokrácia határait.

Frederick2 2019.09.08. 12:40:20

De most komolyan:

a demokrácia alkalmas politikai rendszer a kulturmarxizmus és a migráció okozta válság leküzdésére?

Igen vagy nem?

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.08. 12:55:36

@Frederick2: A leküzdésére nem, előidézésére és bárminemű leküzdési stratégia csírájában elfojtására viszont annál inkább.

Frederick2 2019.09.08. 12:58:38

@don Fefinho: Szerintem sem. Különös, hogy a válság hatására megint eljutottunk odáig, miszerint át kell értékelni a demokráciával kapcsolatos nézeteinket. Kicsit sokat csalódtunk benne..,

KalmanBlog 2019.09.08. 13:45:24

@Deansdale:

> Talán említettem már korábban, hogy pl. lehetne úgy módosítani a gyűlöletbeszéd-törvényt, hogy a kultúrmarxizmus is beleessen

Erről nemrég a 888-on vagy a Demokratán volt egy írás, hogy a gyerek és a családellenesség az igazi gyűlöletbeszéd. Érdekes húzás volna valóban törvényi szinten is azzá tenni és mostantól bűntetni. Ilyet még tényleg nem látott a világ. IMHO ésszerűbb volna a pozitív propagandát tolni ezerrel, illetve nevetségessé tenni a progresszíveket. Annyi poén kínálkozna, egyszerűen keresni kellene pár tehetséges humoristát, és őket tolni a progresszívek ellen.

Deansdale 2019.09.08. 16:03:09

@KalmanBlog: Attól tartok a kultúrmarxizmussal örök háborút folytathatunk amíg konkrétan be nem tiltjuk. Nevetségessé teheted, vagy "legyőzheted" bármilyen módszerrel, amíg a nemzetközi elit hasznos fegyvernek tartja az emberiség ellen addig úgyis mindig újra vissza fog térni. Lesznek mecénások akik pénzelik és ezért lesz aki terjessze a tudományban, oktatásban, médiában, politikában. A "sima" marxizmus is sokszor megbukott már, mégis megint műsoron van, a kulturális változattal is ez lesz a helyzet, 100 meg 200 év múlva is ugyanezeket a köröket fogjuk futni, ha hagyjuk. Az a gáz, hogy a civilizáltságunkra meg az igazságérzetünkre játszanak rá, plusz a saját eszméinket fordítják ellenünk - ha hiszel a demokráciáan, a gondolatok és a szólás szabadságában, stb., akkor tűrnöd kell hogy a kultúrmarxizmus folyamatosan rombolja azt amit értéknek tartasz... Ahhoz kell eléggé megacéloznunk az akaratunkat, hogy erre a felvetésre egy végtelenül határozott elutasító választ tudjunk adni. Persze, demokrácia, meg libertárius eszmék, igen, ezek szép dolgok, de pont ezek védelmében kell gyökereiben elfojtanunk azt ami ezek ellen tör, és ha úgy tűnik, hogy ez szembemegy a demokráciával és a libertárius eszmékkel, az teljesen rendben van és abszolút elfogadható. Amikor a testben ráksejtek tűnnek fel, akkor aráksejtek elpusztításával lehet védekezni, akkor is ha technikailag azok a sejtek a test részei. Arra kell "csak" figyelni, nehogy átvegye az uralmat egy olyan politikai erő ami átdefiniálná a dolgokat úgy, hogy a testet pusztítsuk a rák helyett, mint ahogy az most zajlik a nyugati világban. Örvendenék, ha a libertárius eszmeiséggel meg lehetne oldani ezt a problémát, de ez sajnos lehetetlen. Persze biztos van aki képes elképzelni egy libertárius társadalmat amit maga az utópia, de én a valódi világról beszélek :|

Madarász Henrik 2019.09.08. 17:20:41

@Deansdale: Én felszámolnám a gyűlöletbeszéd törvényt, ez alapján vegzálják most a normális embereket. A kultúrmarxistákat úgysem lehet ilyen bírói kar mellett ezzel megfékezni. A demokráciában amúgy is bármikor hatalomra kerülhet egy párt, ami ezt eltörölné. Egy jobboldali diktatúra lenne a megoldás, ami azt tenné, amit a kommunisták 1945 után.

csi szi 2019.09.09. 00:08:58

@Deansdale: Kultúrmarxizmus helyett jobban szeretem a "globohomo" kifejezést, amit egyes angol nyelvű bloggerek, tweeterek használnak, mert ezek már nem is igazán kultúrmarxisták. Adorno vagy Horkheimer szörnyűlködne bizonyos dolgaikon (ők még pl. prűdek voltak, amikor egy diáklány a forradalmi szellemtől fellelkesedve megmutatta a melleit az idős profnak, az ki volt akadva - azt hiszem Horheimer volt az illető, de nem biztos).
A "globohomo" inkább kifejezi ezt a jelenséget, persze lehet ez sértő a létező nem baloldali buzikra, de a szivárványos zászlót választották a fő jelképüknek, a pride-menetek meg úgy hozzátartoznak, mint a május 1-i felvonulások a "kommunizmushoz".
Sajna nem látom, hogy hamar megbukna ez az irányzat, hacsak nem történik valami nagy baszdmeg, armageddon, klímakataklizma stb. Abban az esetben lehet, hogy a feministák rémálmai fognak valóra válni, és amolyan Szolgálólány meséje világ lesz. Főleg ha valami miatt tényleg kincsnek fog számítani a termékeny nő (persze a termékeny férfi is könnyen lehet, hogy az lesz), legalábbis olyan amelyik egészséges utódot képes szülni.
De ha nem következik be a jelenlegi rendszer katasztrofális összeomlása, legalább a római birodalom végéhez hasonló szinten, akkor nehéz elképzelni valami visszafordulást. Az elmúlt száz évben sem történt ilyen, a következőben sem történne, legfeljebb átmenetileg. A Nyugat magállamaiban semmiképp, a nyugat félperifériáján, perifériáján jelentek meg a globohomóval (látszólag) szembeforduló helyi "erős emberek", Putyin, Orbán, Erdogan, Bolsonaro, Duterte (de bizonyos értelemben Netanyahu is ide sorolható), de ezek csak "erős emberek", nincs igazi ideológiájuk. Trump, Johnson meg nem is "erős emberek" (ezt az országaik tényleges hatalmi viszonyai sem engedik meg), csak bohócok.

Deansdale 2019.09.09. 07:47:56

@Madarász Henrik: Na igen, de a jelen körülmények közt sokkal könnyebben elképzelhető egy törvénymódosítás gyűlöletbeszéd ügyében, mint egy jobbos diktatúra.

Mondjuk ha be lenne tiltva a társadalmi megosztás generálása, akkor megnézném a balosok hogyan nyernének szabályos demokratikus választást :)

Deansdale 2019.09.09. 08:07:32

@csi szi: Azért használom a kultúrmarxista kifejezést, mert ez a semleges nézők számára érthetőbb és több információt tartalmaz. Aki nem ismeri a dolgok hátterét, annak a globohomo csak valami edgy youtuber duma, a kultúrmarxizmus viszont "hivatalos" fogalom amire rákereshet és ezzel elindulhat a megértés útján. Persze mivel a blogomat elsősorban olyan emberek látogatják, akik már úgyis tudják mi a dörgés, ennyi erővel használhatnám a globohomót is. A kórusnak prédikálok, ahogy az angolok szokták mondani :)

Én is pesszimista vagyok a visszafordulás tekintetében, mert Duterte kivételével még a felsorolt erős ember vezetők sem tesznek igazán drasztikus lépéseket, csak dongnak a globohomo hatalom körül mint a legyek. Erdogan meg ugye még a rossz oldalon is áll a mi szemszögünkből, egy muzulmán erős ember aki a közelünkben van és az EU-felvétel gondolatával kacérkodik nem igazán pozitívum az európai-keresztény kultúrkör szempontjából. A probléma az, hogy ha kataklizma jön az minden korábbinál keményebb lesz - egész Európát ellepték a muzulmánok és ha általános háború tör ki még az sem biztos hogy az európai kultúra jön ki belőle győztesen, főleg ha folyamatosan támogatjuk a migrációt egészen addig a pillanatig amikor az iszlamisták elérkezettnek látják majd az időt a háború kirobbantására. Jelenleg voltaképp ez zajlik, várjuk hogy a muzulmánok száma addig nőjön míg el nem határozzák hogy ideje végezni velünk. Valamiért nem érzem ezt igazán jó stratégiának.

Frederick2 2019.09.09. 10:21:02

@Deansdale: Érdekes, mert csöppet az én felvetéseimre is adsz feleletet.

"ha hiszel a demokráciáan, a gondolatok és a szólás szabadságában, stb., akkor tűrnöd kell hogy a kultúrmarxizmus folyamatosan rombolja azt amit értéknek tartasz." (...) " Persze, demokrácia, meg libertárius eszmék, igen, ezek szép dolgok, de pont ezek védelmében kell gyökereiben elfojtanunk azt ami ezek ellen tör, és ha úgy tűnik, hogy ez szembemegy a demokráciával és a libertárius eszmékkel, az teljesen rendben van és abszolút elfogadható. Amikor a testben ráksejtek tűnnek fel, akkor aráksejtek elpusztításával lehet védekezni, akkor is ha technikailag azok a sejtek a test részei."

Így van. Egyetértek. Vagy te értesz egyet velem? Hmm... Vagy az is lehet, hogy már mindkettőnkben megfogalmazódott ugyanaz a gondolat. :)

Amúgy mintha a libertariánus elvek azt is mondanák, hogy egy ideológia szabadsága addig tart, amíg annak nincsenek kárvallottjai, ne adj isten, halálos áldozatai. A kulturmarxizmusnak és a feminizmusnak pedig már vannak kárvallottjai, sőt halálos áldozatai is. (A radikális iszlámnak dettó.) Ha pedig ezek az ideológiák ártatlan civilek ellen fordulnak, sőt időnként ölnek is, akkor talán mégis csak fel kellene számolni.

Frederick2 2019.09.09. 10:26:43

@csi szi:

"Abban az esetben lehet, hogy a feministák rémálmai fognak valóra válni, és amolyan Szolgálólány meséje világ lesz. Főleg ha valami miatt tényleg kincsnek fog számítani a termékeny nő (persze a termékeny férfi is könnyen lehet, hogy az lesz), legalábbis olyan amelyik egészséges utódot képes szülni."

Tudod, mely országokban van "Szolgálólány meséje"? Indiában, ahol kevés a nő, meg az iszlám világ bizonyos fertályain. Az ISIS az mondjuk kifejezetten üritőgépnek és szülőgépnek alkalmazta a nőket. De néhány évtízed múlva Kínában is érdekes világ lesz, mert kevesebb a nő, mint a férfi - vehet még kellemetlen maszkulin irányt az a kínai "kommunizmus".

Európában a "szolgálólány hazugsága" van.

Frederick2 2019.09.09. 10:32:33

@csi szi:

"a nyugat félperifériáján, perifériáján jelentek meg a globohomóval (látszólag) szembeforduló helyi "erős emberek", Putyin, Orbán, Erdogan, Bolsonaro, Duterte (de bizonyos értelemben Netanyahu is ide sorolható), de ezek csak "erős emberek", nincs igazi ideológiájuk. Trump, Johnson meg nem is "erős emberek" (ezt az országaik tényleges hatalmi viszonyai sem engedik meg), csak bohócok."

Idézőjelben van nálad az "erős emberek", ami azt jelenti, hogy valamilyen téren megkérdőjelezed az erős ember mivoltukat. Szerintem azért nem mernek erős emberek lenni, mert akkor szembe kellene menniük teljesen a demokratikus alapelvekkel. És ha megfigyeled, pár komcsi ország, meg afrikai és dél-amerikai diktatúra kivételével, egyfajta megkérdőjelezhetetlen politikai rendszer lett a demokrácia. Ahhoz, hogy tényleg erős emberként felléphessenek az ellenséggel szemben, ahhoz fel kellene rúgniuk a demokrácia szabályait - vagyis meg kellene kérdőjelezniük a demokráciát, mint olyat.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.09. 23:52:39

@KalmanBlog: "Kezdek királyságpárti lenni. Ha mondjuk a mai naptól Orbán nem csak miniszterelnök, de király is lenne, akkor nem kellene azon aggódni, hogy valami libsiszocit választanak a helyére."
Azért nem kéne szerintem egyik végletből a másikba csapni. Egyáltalán nem biztos, hogy következő király is jó lenne, de azt még leváltani se tudnánk. Ráadásul a mai világpolitikai helyzetben nem hinném, hogy egy királyság bevezetése csak úgy átmenne a nemzetközi politikán. Kellenek, kellenének jó vezetők, ez nem kérdés, de szerencsésebb lenne szerintem ha ezt a jelenlegi rendszeren belül tudnánk megtenni. Orbán helyett jelenleg nem kell aggódni, hogy progresszívet választanánk.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.10. 00:02:10

@Sipi81: Hát Belgium, Dánia, Luxemburg, Hollandia, Spanyolország, Svédország, Nagy-Britannia és Észak-Írország, Norvégia, Andorra, Liechtenstein, Monaco és a Vatikán már smafu? Japán már szart ér? Bástya elvtársat már meg se akarják koronázni?

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.09.10. 08:55:08

@don Fefinho: Ezek már történetileg így érkeztek a 21. századba, nem most gondolták meg magukat. Nagy-Britanniát, Svédországot, Beneluxékat, Spanyolokat meg simán bekebelezte a kultúrmarxizmus, szóval sokat nem értek a királyságukkal.

2019.09.10. 10:15:49

Fura, hogy diktatúrát akartok. A nemzet fontosabb, mint a szabadság?

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.10. 10:48:09

@kiknekX: Hagyd, hogy átjárjon az Erő sötét oldala!

2019.09.10. 11:15:38

@don Fefinho: Sokszor pont ezt érzem itt :-D.

KalmanBlog 2019.09.10. 11:23:43

@kiknekX: > A nemzet fontosabb, mint a szabadság?

Igen.

2019.09.10. 11:38:18

@KalmanBlog:
Azért ez már annyiban necces, hogy maga a nemzet azért van, hogy a tagjainak a jólétét, biztonságát, szabadságát növelje (nemrég volt itt, hogy a szabadság fontosabb, mint a biztonság).

Úgyhogy azt tudom csak elfogadni, hogy ha a nemzet egy időszakos előtérbe helyezése hosszabb távon, modnjuk 20-30 évre kiátlagolva azért mégis a nemzet tagjainak a szabadságát, biztosnágát jólétét stb. növeli.

Deansdale 2019.09.10. 17:47:37

@kiknekX: A mostani rendszer is diktatúra sokak szerint. A balosok szerint a magyar demokrácia diktatúra, a jobbosok szerint meg a német, svéd, angol demokrácia diktatúra :)

De ne értsd félre a helyzetet, senkinek nem hiányzik az, hogy egy leválthatatlan önkényúr basáskodjon fölötte, inkább valami olyat szeretnének, hogy a jobb vezetőket ne lehessen demokratikusan rosszabbakra cserélni, és ha ennek az a módja/ára hogy egy (relatíve) jó vezetőt királlyá emelünk, akkor talán nem is lenne az olyan nagy hülyeség. Röviden: inkább legyen Orbán király, mint Gyurcsány miniszterelnök :)

Mellesleg attól hogy egy vezető király és nem miniszterelnök még közel sem biztos hogy beleszólna a magánéletedbe, tehát lehetnél te akkor is ugyanannyira szabad mint most.

2019.09.10. 19:01:27

@Deansdale:
A diktatúrához azért én eléggé azt társítom, hogy alapvető dolgokban korlátozzák az emberek szabadságát benne. A királysághoz nem, az inkább ilyen államforma. De nem tudom, hogy tényleg jobb lenne-e, eleve úgy volt mdinig, hogy néha volt jó király, máskor meg gyenge s akkor már ugyan ott vagyunk.
Sőt általában egyáltalán nem volt evidens a király korlátlan hatalma, mindegyiknek ehhez ügyes politikát kellett folytatnia, kivívnia stb. Amiket töriből olvastam, hogy állandóan volt hatalom viszály, hol az egyházzal, hol a szomszédos királyságokkal, hol a saját oligarchiáival, ellen királyokkal stb.

Pl. most lenne egy király, akkor annak a(z állítólagos) háttérhatalomnak elég lenne egyszer ezt valahogy zsebre tenni, akár korrupcióval, vagy más módon, zsarolással stb. megfogni s többé nem is kéne társadalom manipulációval foglalatoskodniuk pár évtizedig.

PErsze Putyin pl. lehet ezektől valamennyire független, mégis azért Orosz o. egy elég erős hatalmi tényező, van hadserege stb. de hogy csinálná ezt modnjuk a magyar király?

Deansdale 2019.09.10. 19:45:42

@kiknekX: Persze, igazából az államforma sosem tudja garantálni hogy a következő vezető jó lesz, legalábbis azok az államformák amiket eddig kipróbáltunk. Valami olyasmi lenne talán jó, hogy egy 11 tagú (hasraütöttem, de ez elég sok ahhoz hogy több szem többet lásson, viszont nem túl sok ahhoz hogy gyorsan tudjanak értelmes döntéseket hozni) örökös bizottság-szerűség irányítaná az országot, amibe ők maguk választanák be a következő tagokat az előzőek kiesése után, így garantálva lenne hogy tovább tudják vinni az eredeti szellemiséget és nem lesznek hirtelen drasztikus váltások. Lobbizzunk egy ilyen rendszer bevezetéséért :)

2019.09.10. 20:00:30

@Deansdale:
Akkor ez olyasmi lenne, mint a Jedi tanács :-).

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.10. 20:42:19

@Deansdale: @kiknekX:

Lehetne hibrid rendszerrel is kísérletezni; harmad hatalom az uralkodóé, harmad a bizottságé, harmad a népé.

2019.09.10. 21:06:44

@don Fefinho:
Az meg ilyen rendi monarchia jellegű dolog lenne.

VT 135 2019.09.11. 17:15:48

@Frederick2:

"Van, aki kongatja a vészharangot a jobboldalon is.
mandiner.hu/cikk/20190629_szilvay_gergely_jobboldal_kornyezetvedelem
Olvastad?"

Nem olvastam. Fehér holló. Sajnos azt látni, h az amúgy szutyok 444, vagy index nagyságrendekkel több témába vágó cikket hoz le. És nem csak klímahisztist! Nem véletlen, h ebbe a vákuumba gyorsan belemászott a ballib-marxista vonal, megtalálva az új csalit, amivel magukhoz lehet édesgetni a választókat. És látszik is, h ez működik.

Itt van pár, témába vágó anyag. Valahogy ismét csak nem a jobboldali médiumokban szerepel...
www.valaszonline.hu/2019/09/10/klimavaltozas-akademia-jordan-ferenc-interju/?fbclid=IwAR17GPBOB2AfChLsaKR9vLaq2c2suocqWsubX69jgESVPRG3vFDyDEyVj_s
www.atv.hu/videok/video-20190729-czigler-laszlo?fbclid=IwAR3xZgYipLvNpBsqm7BoKe6YjTIx1TlKj8ch7HwIwHNOXOaXGVKrVVoP4S0

VT 135 2019.09.11. 17:30:19

@Deansdale:

"Szerencsére senki nem tagadja, legalábbis errefelé. Remélem nem gondolod, hogy a klímaváltozás ember általi voltát megkérdőjelezni azonos lenne azzal a hittel, hogy a környezetet nem kell védeni."

Itt talán nem. (Lásd: "A jelen lévők mindig kivételek." ;) ) De sajnos a jobboldalon legalább annyi a bugris gondolkodásúak aránya, ami úgy fejezhető ki, h amíg kapni kenyeret a boltban, meg megy a TV, addig nincs semmi gond és mivel mindkettő még megvan, tehát nincs semmi gond.

"Bizonyos értelemben igazad van, csakhát ezt a vitát ránk nyomják, ha tetszik ha nem, és a támadó fél célja NEM az mint a tiéd, vagyis nem a bolgyó élhető állapotban tartása, szóval sajnos nem lehet csak úgy rájuk hagyni az eégszet, mert azzal semmin nem segítünk."

Igen, igazad van a pillanat szintjén, úgy, ahogy az összes többi napi politikai és kultúrháborús témában. Hogy nem lehet védekezés nélkül hagyni magunkat. Csak ugyanígy előjön, amit már annyiszor mondtam, h ez a felszín és ha rendszer szinten nem vagyunk képesek összemberiség szintjén változni, akkor igazából teljesen mindegy, h a napi csatákban végül ki győzött...

"Én mint "jobbos" azt gondolom, hogy a pánik messze túl van tolva, már legalább 30 éve folyamatosan."
Nincsen. Pont az a helyzet, h az emberek még mindig nyugodtak, mert szól a zenekar és eddig mindig bemondták a hangosbemondón, h csak egy kis technikai malőr történt, de megoldjuk. Tény, h ezt most már nem nagyon szokták mondani. Ja igen, a Titanic-ról beszélünk... Neked is bemásolom ezt a cikket, elég konkrét példákat hoz.
www.valaszonline.hu/2019/09/10/klimavaltozas-akademia-jordan-ferenc-interju/?fbclid=IwAR17GPBOB2AfChLsaKR9vLaq2c2suocqWsubX69jgESVPRG3vFDyDEyVj_s

"ha meg valami igazán nagy gebasz jön (amit nem az ember okoz) akkor az ellen a balos klímapánik szart sem fog érni"
Persze, ez egyértelmű és nem is ez a céljuk ezzel, egyetértünk. Én ennek kapcsán kezdtem el beszélni az általánosabb környezetpusztítási témákról, tehát mondhatod, h eltértünk a tárgytól, ami igaz, én meg mondhatom, h azért, mert sokkal fontosabb tárgy van! :)

Azt viszont fontos lenne látni, h ami történik a harmadik világban, az összefüggésben van a nyugati világgal. Ne felejtsük el, h immár globálisan élünk, globális folyamatok, ok-okozatok zajlanak. Persze nem úgy, ahogy a balosok torzítják. Nem múltbéli koloniális önváddal kell "segítenünk". Mert kik csinálják a balhét a harmadik világban? Nagyrészt a nyugati fegyvergyárak, ezek kiszolgálói a nyugati politikai hatalmak, valamint a nyugati multivállalatok (persze immár Kína is felzárkózott, sőt! Dehát sok szempontból Kína is nyugati civilizációs működésű, bizonyos szempontból még inkább az)

Tehát változás akkor lenne, ha a rendszer szintjén tudnák változtatni, ami hatással lenne a fenti hatalmi erőközpontokra, amely hatással lenne a harmadik világra. Pont olyan ez, mint a pálmaolaj hiszti. Az is nagyon divatos most, h ne vegyél, mert akkor véded a Földet. Csak ez a tipikus, az egésznek egy, vékony szeletét néző környezetvédő mentalitás, amely nem véletlen, h megbukott. Mert nem veszi figyelembe, h ha nem pálmaolajat, akkor majd mást termelnek a helyiek a kivágott őserdő helyén, mert egyre többen vannak és valamiből élniük kell.

VT 135 2019.09.11. 17:38:29

@csi szi:

"Szóval ott van a gyanú, hogy a Föld megmentésére hivatkozva valami mást akarnak keresztülnyomni, mondjuk a világkormányt."

Amennyiben nem sikerül átállni az együttműködő, a boldogságot nem az anyagi javaktól, illetve hatalomtól váró világszemléletre emberiség szintjén, akkor valóban ez lesz a végjáték következő stádiuma. Elég világosan látszanak a folyamatok, mármint annak, aki képes ezt látni:
- Kínában tesztelik azokat a megfigyelő, elnyomó rendszereket, amelyeket majd világszinten be fognak vezetni.
- Nyugaton tesztelik azokat a megfigyelő és cenzúrázó rendszereket az interneten, amelyek segítik a nyilvános, szabad vélemény-köztér megszüntetését.
- Nyugaton, számos országban már el is törölték a szabad vélemény nyilvánítás jogát, a gyűlöletbeszédre hivatkozva.
- A klímapánik és a többi, részben valós katasztrófa, részben félelemkeltési manipuláció megágyaz annak az indoklásnak, h hát itt aztán tényleg az emberiség túlélése a tét, ezért drasztikus eszközökhöz kell nyúlni. Úgy, ahogy szept. 11. után az USA-ban egy gyors mozdulattal számos demokratikus vívmányt megszüntettek.

Szóval, igen, ez a B opció, bár ennek a vége is kipusztulás lesz, de a haldoklást még el lehet nyújtani. Én továbbra is ezért is az A opciót támogatnám. :)

GABOR2 2019.09.11. 17:44:57

@Deansdale: " Persze, igazából az államforma sosem tudja garantálni hogy a következő vezető jó lesz, legalábbis azok az államformák amiket eddig kipróbáltunk."

Nemcsak az államformák, hanem a lakosság összetételese se, hogy békés lesz majd az formáció.

Ott van pl. a Római Birodalom; egy idő után mindenféle népek lettek benne, akik jogokat nyertek, még a császár is lehetett korábban meghódított népbeli és ez a diverzivitás nem okozott békét.

Pedig állítólag azért kell megszünnie a nemzetállamnak, mert abban folyamatos a nyomás, hogy másokra rátámadjon, de majd ha diversz lesz, minden jó lesz... Pedig a történelem rengetegszer megmutatta, hogy nem ezen múlik, hogy lesz-e háború.

GABOR2 2019.09.11. 17:50:00

@VT 135: "Szóval ott van a gyanú, hogy a Föld megmentésére hivatkozva valami mást akarnak keresztülnyomni, mondjuk a világkormányt."

Nos, a most leghíresebb ilyen program AOC-féle Green New Deal esetében, ezt annak egyik készítője nyiltan be is vallotta.

Eleve amikor elkezdték kidolgozni a programot figyelembe se vették a környezetvédelmet, csak később rakták oda körítésnek.

"AOC’s Chief-Of-Staff Admits Green New Deal About Implementing Socialism"

www.dailywire.com/news/49417/aocs-chief-staff-admits-green-new-deal-about-ryan-saavedra

"AOC's chief of staff comments just killed the Green New Deal"

www.washingtonexaminer.com/opinion/aocs-chief-of-staff-just-killed-the-green-new-deal

"Chakrabarti had an unexpected disclosure. “The interesting thing about the Green New Deal,” he said, “is it wasn’t originally a climate thing at all.” Ricketts greeted this startling notion with an attentive poker face. “Do you guys think of it as a climate thing?” Chakrabarti continued. “Because we really think of it as a how-do-you-change-the-entire-economy thing"

Deansdale 2019.09.11. 18:24:20

@VT 135: Teljesen egyetértek mindennel ami valódi környezetvédelem, csak azzal van bajom mikor különböző destruktív ideológiák a környezetvédelem álcája mögé bújnak.

"Tehát változás akkor lenne, ha a rendszer szintjén tudnák változtatni"

Erre viszont még mindig nem tud mondani senki semmit, hogy hogyan lehetne véghez vinni. Én benne vagyok, hogy változtassunk, de az hogy pl. 10 millió emberből évente ~100 leköltözik falura semmit nem ér, ennél sokkal átfogóbb változásra lenne szükség. Hiába mondod, hogy a politika nem partner, anélkül viszont nem jutunk ötről a hatra, tehát ez patthelyzet.

Madarász Henrik 2019.09.11. 18:31:28

@VT 135: Sajnos a jobboldalon a környezetvédelem terén sok vezető igazi baromként viselkedik, mégha sok más dologban igazuk is van, ez igaz a brazil Bolsonarora, Trumpra és Orbánra is.

Madarász Henrik 2019.09.11. 18:39:06

@GABOR2: Igazából a etnikailag homogén nemzetállamok a legsikeresebbek, mert nincsenek egymásnak feszülő, egymást gyűlölő csoportok, lásd Japán, ahol jólét van és ott a legjobb a közbiztonság az egész világon.

Madarász Henrik 2019.09.11. 18:41:53

@Madarász Henrik: Magyarország nem etnikailag homogén nemzetállam, hiába beszél mindenki magyarul, itt vannak a cigányok és a zsidók, akiknek külön csoporttudatuk van.

GABOR2 2019.09.11. 19:00:00

@Madarász Henrik: Voltak a történelem során hatalmas birodalmak, amik nagyon sikeresek voltak a hódításban és egy csomó népet magukbaolvasztottak.

Nem voltak békések; a ballibek viszont a keveredéstől az országuk elárasztásától a békességet várják elvileg, mert nemzetállamok Hitlereket gyártanak akik hódítani akarnak, miközben egy csomó diversz képződmény volt már a világban ami hódított, meg azok is népírtottak. A diverzitásnak semmi köze a békességhez, mint ahogy hirdeti a baloldal.

Madarász Henrik 2019.09.11. 19:53:31

@GABOR2: Így van, az etnikai sokszínűség ha kulturálisan nagyon eltérő csoportokról van szó, enyhébb esetben durva bűnözéshez és terrorizmushoz, durvább esetben polgárháborúhoz vezet a mai korban. Kulturálisan rokon népek tudnak békében élni, ha jó a gazdasági helyzet, mint például Svájcban.

VT 135 2019.09.11. 20:02:55

@Madarász Henrik: Igen és ez ismét látványos jele annak, h a demokrácia ebben a formájában már működésképtelen - alkalmatlan arra, amire kitalálták. Mert azok a súlyos témák, amelyeket meg kellene oldani, ideológiától, pártoktól függetlenek. Hiába választod meg az egyik oldalt, ha a fele, amit képvisel, vagy megvalósít egy baromság és vica versa. Amellett, h persze egyáltalán nem biztos, sőt várhatóan nem azt valósítja meg, amit ígért, hiszen miért kéne azt tennie? Milyen következménye van? Hogy esetleg 4 év múlva leváltják?

VT 135 2019.09.11. 20:09:05

@GABOR2: Asszimiláció akkor tudott megvalósulni, amikor békés úton történt, nem voltak jelentős kultúrális különbségek (lássuk, h még a nyugati-ortodox kereszténység is sokszor akkora vízválasztó, h simán képesek voltak emiatt öldökölni egymást népek, lásd szerbek vs. horvátok, magyarok, románok vs. magyarok - ezzel szemben Szlovákiában mennyivel könnyedebben megy a gengszterváltás óta a magyarok beolvasztása). Illetve szerintem még fontos szempont a magasabb színvonalú kultúra és esetlegesen a civilizáció. Így tudott a Római birodalom is sokakat magába olvasztani - ne feledjük, h alaból csak egy Róma város, később pedig észak-itáliai területek voltak a mag területek, ebből nőtt ki egyre nagyobbra, római polgárság létszámban is. Ugyanígy tudott mérsékelten Magyarország is a dualizmus végéig magába olvasztani népcsoportokat.

És amúgy ezt mondom, h nem trianon kéne évente látványosan sirdogálni, mert akkor fogjuk ismét tudni belakni a Kárpát -medencét, ha olyan szellemi erőt képviselünk, amely kisugárzik mindenfelé. (Ez nem jelenti azt, h nem kéne felelősséget viselnünk a határon túli magyarokért, de ez ismét a pillanatnyi és a hosszú távú célok különbözősége).

VT 135 2019.09.11. 20:17:53

@Deansdale:
"
Erre viszont még mindig nem tud mondani senki semmit, hogy hogyan lehetne véghez vinni. Én benne vagyok, hogy változtassunk, de az hogy pl. 10 millió emberből évente ~100 leköltözik falura semmit nem ér, ennél sokkal átfogóbb változásra lenne szükség. Hiába mondod, hogy a politika nem partner, anélkül viszont nem jutunk ötről a hatra, tehát ez patthelyzet."

Természetesen. De nem a leköltözés a lényeg. Városokban ugyanúgy fontos, h létrejöjjenek a mikroközösségek, ahol aktív, tevékeny munkával, új típusú vezetővel és felelősségteljes követéssel, konkrét célokért dolgozni. Ez az útja ismét megtanulni a normális együttélést, együttműködést. Illetve megtalálni azt a szervezeti keretrendszert, amely az adott közösség tagjainak a leghatékonyabb.
Pl. itt van kettő. De ezek is még kísérletek, bár több évtizede léteznek és számos cég, szervezet alkalmazza ezeket.
www.socio-hola.hu/

Sosem a számok számítanak, hanem h van-e mögöttük erő. Ez lehet mesterséges is, mint pl. a femináciknál, aki ugye csak egy fanatikus, szektás jellegű kis csoportosulás volt, csak kaptak pénz-paripát-fegyvert... Ez az erő viszont lehet emberi, szellemi is. Ennek a sikerére is van példa a történelemben. Ráadásul úgy látom, h mivel akkora a kiábrándultság a jelenlegi világrendszerből és azért sokan tényleg érzékelik egyéni-társadalmi szinten, h váltani szükséges (lásd válságok), ezért ha lesz már pár működőképes megoldás, akkor lavinaszerűen fog egyre nagyobbra nőni ez az irány. Az emberek többsége fél kockáztatni, de ha már lát működőképes megoldást, mintát, akkor könnyebben lép.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.11. 20:59:04

@Madarász Henrik: Svájc pedig igen multikulti, németek, franciák, olaszok, rétorománok... de a progresszió multikulti alatt fajkeverést ért. Svájc hiába sokszínű, azok a színek mind fehérek. Mondjuk ezt a többnyelvűség ellenére zökkenőmentes működést már Kanada esetében sem értettem soha, pedig ott csak angolok meg franciák vannak.

VT 135 2019.09.12. 01:29:52

@don Fefinho: Nem igazán multikulti. Egy kultúra. Nyugati keresztény. Multilanguage lesz az inkább. De még az sem keveredik szerintem annyira, hiszen sok száz év együttélés alatt sem oldódott fel a három régió egymásban és lett egy homogén Svájc. Bár erről nyilván az tud többet mondani, aki ott élt, sokat, ráadásul mindhárom régióban.

Frederick2 2019.09.12. 09:23:10

@VT 135: Konzervatív körökben ez a könyv népszerű zöld gondolat témakörben.

moly.hu/konyvek/roger-scruton-zold-filozofia

Mondjuk még nem olvastam, így nem tudok véleményt mondani róla.

Deansdale 2019.09.12. 17:07:13

@VT 135: "hiszen sok száz év együttélés alatt sem oldódott fel a három régió egymásban és lett egy homogén Svájc"

Na igen, mert igenis különböző kultúrák, akkor is ha mind keresztény. Az olasz meg a német pl. alapjaikban eltérőek, ha Svájc még 1000 évig létezik sem fognak egybeforrni.

Tök vicces, hogy most a balosok meg (papíron) azt várják az afrikai csőcseléktől, hogy pikk-pakk beolvadjon európába... Pfff.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.12. 17:41:34

@Deansdale: Nem várják. :D Európa kell beolvadjon a csőcselékbe, lehetőleg nyomtalanul.

VT 135 2019.09.12. 18:35:42

@Frederick2: Köszi, utánanézek! A paritás elve alapján én is ajénlok egy könyvet, ami megvan, de még nem olvastam. :)
Síklaky István: Létbiztonság és harmónia
moly.hu/konyvek/siklaky-istvan-letbiztonsag-es-harmonia
moly.hu/konyvek/siklaky-istvan-letbiztonsag-es-harmonia

szmm.hu/wp-content/uploads/2016/03/LETBIZTONS%C3%81G-%C3%89S-HARM%C3%93NIA-TELJES-PDF.pdf

Frederick2 2019.09.12. 19:38:18

@VT 135: Na, azért van normális zöld szakirodalom! :)

Köszi az ajánlást! Majd valamikor bepótolom.

GABOR2 2019.09.15. 11:25:50

AOC tényleg kezd olyan szinten komédia lenni, hogy még a gyerekek is felfogják, hogy az egész csak egy vicc.

Most kijelentette, hogyha nem fogják most azonnal elfogadni az ő Green New Deal-jét, ami igazából a környezetvédelmet csak mint fügefalevelet tartja elé, akkor Miaimi pár év múlva nem fog létezni.

"Alexandria Ocasio-Cortez Predicts Miami Won’t Exist ‘In A Few Years’"

dailycaller.com/2019/09/13/alexandria-ocasio-cortez-miami-wont-exist/

Ha még igaz is lenne... ha az USA le is állna teljesen a szén-dioxid kibocsátással, ha csak pár éve lenne hátra Miami-nak ezzel nem mentenék meg, hisz Kína és minden más ország szinte, tovább nyomatná a levegőbe a szén-dioxidot.

Vicc az egész, a "baloldali értelmiség" totál kiröhögtetje magát.

GABOR2 2019.09.18. 15:39:16

Angliában pszichiátrián használatos szerekkel tömnek gyerekekeket "klímaszorongás" miatt.

Már jópár felmérés megmutatta, hogy a baloldaliak nem olvasnak mást csak baloldali médiát tisztelet a kivételnek. Ott meg olyan hangok is megjelennek, hogy mostmár akkor kevesebb mint 12 év és vége a világnak. Számukra és a gyerekeknek ez a valóság.

"Egyre több gyermeknél jelentkeznek úgynevezett „klímaszorongásos tünetek”, ám szakértők szerint mindez annak köszönhető, hogy a szülők hülyeségekkel beszélik tele a gyermekeik fejét."

"szakértők szerint a szülőknek sokkal tudatosabban kellene beszélniük a gyerekükkel, és nem lenne szabad olyan hamis kijelentésekkel terhelni őket, mint hogy „hamarosan vége lesz az emberiségnek”."

"Parents told not to terrify children over climate change as rising numbers treated for 'eco-anxiety'"

www.telegraph.co.uk/news/2019/09/15/parents-told-not-terrify-children-climate-change-rising-numbers/

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.18. 20:35:19

@GABOR2: Lökd a stexet, írmagod se maradjon, és ha közben beleőrülsz, az se baj, sőt.

KalmanBlog 2019.09.19. 00:50:57

@GABOR2: Sújos!

Amikor Deansdale címét olvastam arra gondoltam, hogy igen, ezek a gyerekek mikor felnőnek majd nem akarnak saját gyereket. De hogy ennyire akut problémákat is okoz a klíma rettegés, arra nem is gondoltam. Pedig logikus, hiszen ami ennyire fenyegető, és ennyire nem lehet tenni ellene semmit, az gyilkos az elmére.

Ebből következik az is, hogy az emberek nem is képesek rá, hogy teljesen elfogadják ezeket az elméleteket: mert aki teljsen elfogadja, az megkattan, és olyan lesz mint Greta Thunberg, vagy még rosszabb. Nem lehet együttélni azzal a tudattal, hogy 20 év múlva vége a világnak.

Az meg tipikus nyugati hozzáállás, hogy akkor adjuk dilibogyót a gyereknek. Szegény soha nem fog felépülni a gyógyszerezéséből.

2019.09.19. 09:49:44

@KalmanBlog:
Pár napja volt egy cikk erről az indexen s ahogy elolvastam én is szinte úgy éreztem, hogy megfulladok a széndioxidban stb. szorongást okozott, pedig nemrég láttam egy elég objektívnek tűnő előadást a témáról a galileowebcast-on és ott voltak ezek a megynugtató dolgok, hogy még bőven belefér a klíma ingadozása a szokásosba vagy pl. hogy a légkörnél sokkal fontosabb klíma befolyásoló tényező az óceánok vize s ez mintegy hosszútávú memória működik, ohgy kb 2m vízrétegben az óceánok felszínén van annyi hőenergia tárolva mint az egész légkörben s alatta van még 3000+m víz. S pl. ha ilyen hosszas áramlások miatt az óceánban valami 1 tizedfokkal melegebb víz jut a felszínre, akkor az már jobban eltolja a klímát.

Két bizonyítékot modnott az ember klímabefolyásoló hatására, de mindkettő nagyon indirekt s ezt be is isemrte, az egyik hogy valami nyolcszázezer évre visszamenőleg meg tudják nézni a széndioxid és az átlaghőmérséklet adatokat s ezek midnig korrelációban voltak. Bár azt elismerte, hogy nem tudják, hogy melyik az ok és melyik az okozat, mert azért időben nem tudják olyan nagy felbontásban nézni, hogy melyik vonta maga után a másikat. S viszont ebben a 800000 évben eddig soha nem volt a co2 koncentráció mgasabb mint 280 ppm (parts per million) s most pedig ez már 400 feletti.

Modnjuk azt elmagyarázta, hogy hogyan tudják megállapítnai ,hogy régen mennyi co2 volt a légkörben, mert a sarki jégben a rétegekbe, (mivel ez fagyott hó), mindig befagytak légbuborékok, de pl. az átlaghőmérsékletet, hogy mennyi volt többszázezer éve, azt nem mondta el, hogy honnan szedik.

Másik még közvetetteb bizonyíték meg az volt, hogy ilyen numerikus modelleket illesztenek az elmúlt 100 évre kb.: a hőmérséklet egyéb paraméterek függvényében s van néhány modell, ami nagyon jól illeszkedik a valóságra, de ha rögzítik benne a co2 meg egyéb üvegház gázok koncentrációját a száz évvel ezelőtti szinten, akkor sehgoy sem tudják illeszteni a jelen állapotra.

S ezek a modellek a jövőben jósolják azt a pár fok felmelegedést, persze annak függvényében, hogy a mostani co2 koncentráció marad vagy még többet bocsájtanak ki stb.

Na midnegy, elég érdekes volt, tovább nem taglalalom:-).

De tényleg már bennem is ez volt most, láttam a fb-on, hogy ilyen idős nyugdíjas jómódú ismerőseim társaságban utaztak valahová bőröndökkel s fotókkal dicsekedtek a repülőtérről erről s én meg azt godnoltam, hogy "utazgatunk? utazgatunk? S mi lesz a földgolyó jövőjével?":-). Szóval azért van a propagandának hatása.

GABOR2 2019.09.19. 11:26:41

@KalmanBlog: Lehet ezt ám még fokozni is... Greta gyerek harcostársa kijelentette az amerikai törvényhozás előtt, hogy nincs értelme tanulni a gyerekeknek, mert a világnak úgyis vége van.

"Teen Climate Activist: Why Study When the World Is Ending?"

www.breitbart.com/politics/2019/09/18/teen-climate-activist-why-we-studying-when-world-ending

Greta beteg, ő amúgy is szorongana nincs mit tenni, de a baloldal elért hasonló dolgot a normálisnak mondható gyerekeknél is. És ha jól emlékszem a tegnap belinkelt cikkben az is benne van, hogy egyeseknél ez olyan durva, hogy az orvosok képtelenek kezelni. Mert hogy ez "racionális" szorongás, nem csak a fejükben van... Úgyhogy egy megoldás van, ha már telinyomták a fejüket vele... pszichiátriai gyógyszerezés.

GABOR2 2019.09.19. 11:35:11

@KalmanBlog: "Amikor Deansdale címét olvastam arra gondoltam, hogy igen, ezek a gyerekek mikor felnőnek majd nem akarnak saját gyereket. De hogy ennyire akut problémákat is okoz a klíma rettegés, arra nem is gondoltam"

A baloldaliak gyerekeinek nem lesznek gyerekei... Talán mégis a világot mentik meg.

Frederick2 2019.09.19. 15:03:23

@GABOR2: @KalmanBlog: Mindezek is csak azt bizonyítják, hogy a posztmodern baloldal semmi másra nem képes, csak rombolásra. Amellett, hogy rombolják a civilizációt, elemeire bontják a kultúrát és érvénytelenítik az erkölcsöt, tömegével teszik mentálisan sérültté a gyermekeket. Deduktivitás és dekonstrukció felsőfokon! Közben pedig nem teremt semmi értéket!

Frederick2 2019.09.19. 15:05:46

@KalmanBlog: Kissé off, de már több hete hallgatom Varg Vikernes BURZUM albumait. Képzeld, az összes fenn van Youtube-n! Egész jól el vagyok vele: ambient-ben fantasztikus, és bár nem szeretem a black metalt, de abban is egészen jó. Köszi az ajánlást! Tényleg jó zene!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.19. 16:46:30

@Frederick2: És közben rajtad kérik számon, hogy dehát már csak a civilizáció maradt, miért akarod lebontani?

Frederick2 2019.09.20. 08:23:44

@don Fefinho: Jaja, semmit nem tanultam a Holokausztból, ezért nem támogatom, hogy iszlámhítű migránsokkal árasszák el Európát.

Puzsér meg Tarlós embere, mint Berki, s Puzsér Berkivel együtt gyengíti Karácsonyt, hogy ezzel segítse Tarlóst. Elmagyarázták a Karácsony-fanok.

Közben néhány szemfüles, de talpig becsületes spicli leleplezte Tradeau rasszista múltját.
hvg.hu/elet/20190919_Egy_rasszista_gesztus_kezdte_ki_Justin_Trudeau_hirnevet

"Csaknem két évtizeddel ezelőtt, 2001-ben készült a fotó, amelyet most a Time magazin hozott nyilvánosságra, és amelyen Justin Trudeau látható – feketére festett arccal. Az úgynevezett brownface rasszista gesztusnak számít, és különösen érzékeny az amerikai kontinensen, illetve Nyugat-Európa néhány országában. Trudeau egy Aladin-kosztümben volt az iskolai gálán, amelynek az arab éjszakák volt a tematikája. (HVG)

„Felelősséget vállalok a döntésemért. Nem kellett volna megtennem. Akkoriban nem gondoltam úgy, hogy ez rasszista lenne, de ma már tudom, hogy az, és nagyon sajnálom.” - látja be bűnét Tradeau.

Bárcsak Magyarország is rálépne az erkölcsi fejlődés útjára, mint Kanada!

:P

Wildhunt 2019.09.20. 13:56:45

@Frederick2: Én 6. osztályban nindzsának ötöztem farsangkor. Remélem nem maradt fenn róla fénykép, mert az igazolná hogy épp a következő holokausztot készítem elő.

Frederick2 2019.09.20. 15:07:19

@Wildhunt: Ázsiafób! Remélem, szamurájos kép nincs! :D

Azért őrület. Ha egy lány Esmeralda-nak öltözik a Notre Dame toronyőr-ből, egy farsangi bulin, akkor romafób cselekedetet hajt végre?

Ennyi agyalágyult faszt!

KalmanBlog 2019.09.20. 16:11:09

Captain Obvious feltette az obligát kérdést, amit valamiért eddig mindenki elfelejtett feltenni:

"POLL: Greta Thunberg: Smash or Pass?"

dailystormer.name/poll-greta-thunberg-smash-or-pass/

Szavaztatok már?

Deansdale 2019.09.20. 16:47:14

@Frederick2: "Az úgynevezett brownface"

Blackface, barmok, ha már úgynevezetteztek akkor legalább figyeljetek a pontosságra.

Mellesleg mikor Trüdóról az a kép készült még senki nem mondta hogy az rasszizmus, így utólag ráfogni meg tetűség, de mondjuk amikor ez a balosokkal történik akkor nem olyan nagy baj, hadd hulljanak a saját fegyvereik által. Ha ők nem terjesztik el ezt a nyugat- és fehérellenes aljasságot akkor utóbb nem harap a saját seggükbe...

KalmanBlog 2019.09.20. 17:47:11

@Deansdale:

>> "Az úgynevezett brownface"
> Blackface,

Itt lemaradtál egy lényegi dologról: Hogy Trüdót védjék, ezért az ő esetében browface-nek hívta a sajtó az ő blackface-jét.

Annyiból jogos is, hogy Aladdin volt a figurája, aki a sztori szerint sem fekete, hanem arab.

Aztán asszem találtak blackface-t is, de nem vagyok biztos benne.

Nagyon LOL a sztori, hogy pont Trüdót találták meg ezzel. Ennél már csak az lenne viccesebb, ha Makaróni brown/black facelt volna. Adja az ég, hogy olyan is előkerüljön.

Ja, és láttátok Trüdó brownface képét? Semmi kézlebegtetés, a mellkasánál ragadott meg egy nőt. Egész menő lehetett valaha ez az ember.

KalmanBlog 2019.09.20. 17:59:13

@KalmanBlog: Még LOL-abb lenne, ha a letapizott nő még megmítúzná Trüdót :-)

Deansdale 2019.09.21. 09:29:45

@kiknekX: "S viszont ebben a 800000 évben eddig soha nem volt a co2 koncentráció mgasabb mint 280 ppm (parts per million) s most pedig ez már 400 feletti."

Tehát ha tényleg a CO2 okozná a melegedést akkor most jóval melegebbnek kellene lennie mint az elmúlt 800.000 évben bármikor...

Frederick2 2019.09.21. 10:55:29

@KalmanBlog:

"Ja, és láttátok Trüdó brownface képét? Semmi kézlebegtetés, a mellkasánál ragadott meg egy nőt. Egész menő lehetett valaha ez az ember."

De hát nem ez a cél? Hogy ilyen tutyimutyi férfiakat hozzanak létre tömegesen? A maszkulinitás szégyen, de az érzelmeit nyálasan megélő "férfiasság" követendő! :P

GABOR2 2019.09.21. 15:10:14

@KalmanBlog: A klíma katasztorfára máris megvan a tipikus baloldali válasz amit annyira szeretnének.

Adókat emelnek:

"Radikális javaslat érkezett: brutálisan megdrágítanák a benzin és a dízel árát"

www.portfolio.hu/uzlet/20190921/radikalis-javaslat-erkezett-brutalisan-megdragitanak-a-benzin-es-a-dizel-arat-401585

Máshonnan is ez jött le:

"A német nagykoalíció pártjai egy fontos klímacsomag legfontosabb részleteiben állapodtak meg ma. A német klímacsomag akár az európai klímapolitikára is hatással lehet."

Emelik a benzin stb. árát, az áramét csökkentik.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.21. 18:55:57

@GABOR2: Európa demográfiailag éppen szétesik, a termékenységi mutatók a béka segge alatt, elözönlik az arabok és a négerek, most már csak a gazdaságot kell szétverni, és kész is az utópia. Jó nagy adókulcsokat tegyenek rá, hogy minél többen tönkremenjenek. Éhínséget, hadikommunizmust azonnal!

GABOR2 2019.09.21. 21:49:33

@don Fefinho: A baloldaliak az átlag ember zsebéből még több pénzt akarnak kivenni, hogy kevesebbet utazzon. Persze továbbra is kell neki, úgyhogy ez azonkívül, hogy elveszi az emberek pénzét semmit se fog érni. Gréta és társai örülhenek, hogy "történt valami".

GABOR2 2019.09.21. 21:52:43

@kiknekX: "Ezen én is gondolkoztam, mert volt egy ábrája, ahol a két görbe (a hőmérsékleti meg a co2 tartalom) teljesen együtt mozgott, nagyon precízen, az idő függvényében s a végén a co2 vonala félelmetesen megugrott, kb. a duplájára s ha ez alapján a hőmérséklet is megugrana anniyra, az igencsak durva lenne."

Azok az ábrák azért több százezer évet mutatnak nagyon kis helyre összesűrítve, vagyis a hőmérésklet megugrására lehet kell még egy kis idő.

Az üvegházhatású gázok azt csinálják, hogy beengedik a sugarakat, de ki már nem, így melegítik a bolygó felszínét, amúgy szétfagynánk, viszont van még egy csomó minden amit nem ismerünk ezzel az egésszel kapcsolatban, sok más dolog lehet ami a végeredményre hat.

Deansdale 2019.09.22. 08:59:10

@kiknekX: "Ebben az előadásban egyébként arra a végkövetkeztetésre jut az előadó, hogy végülis anniyt tudtak meg, hogy nem igazán tudnak biztosan semmit."

Ez teljesen korrekt, és pont ezért vérlázító egyfelől az az (ál)tudományos közösség ami fennen hirdeti hogy "a kérdés eldőlt", másfelől a hülye tömeg ami ezt csont nélkül benyeli nekik és aztán azokat támadja akik nem ennyire hiszékenyek.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.23. 12:42:40

@kiknekX: Engem nem zavar, ha valaki a klímapánikra hivatkozva nem szaporodik, amíg ezt otthon, a Nagykörúton belül csinálja. De amikor ugyanezek onnan a betondzsungel szürke szmogos monotóniájából leszólnak nekem parasztnak falura, hogy én hogyan éljek a természettel harmóniában, ami lényegében abban merül ki, hogy

1. írmagod se maradjon
2. statáriális hadikommunizmus

akkor azért újra és újra elbizonytalanodom a dolog őszinteségével kapcsolatban. No nem nagyon, épp csak egy picinykét.

GABOR2 2019.09.25. 11:53:38

@Frederick2: Most egy fura dolgot láttam. A neten több helyen is szidják rendesen és látom a magyar sajtónak is feltünt:

"Greta Thunberg kirohanása saját elvtársainak is túl sok volt már"

888.hu/amerika-london-parizs/greta-thunberg-kirohanasa-sajat-elvtarsainak-is-tul-sok-volt-mar-4204784/

"The UN is 'taking advantage of hysterical teen' Greta Thunberg"

És a fönti cím nem egy sima Youtube csatorna tartalma, hanem egy Ausztrál mainstream csatornáé.

Azonkívül plusz érdekesség nekem, kiderült, hogy amit mondanak, hogy arrafelé az óceán elnyeli a szigeteket lassan, nem igaz, sőt inkább a szigetek szinte mind nőt szignifikánsan.

youtu.be/DticpNH3a2Q?t=287

Greata talán túl messzire ment, vagy kiderült, hogy alkalmatlan arra amire kitalálták és máris "törlik"?

Frederick2 2019.09.25. 14:01:00

@GABOR2: Anyuka radikális LMBT- és zöld aktivista. Greta szerintem nem a saját véleményét nyomatja, hanem az anyjáét. Greta csak bábu, Malena Ernman a bábmester.

Frederick2 2019.09.25. 14:12:07

@GABOR2: Amúgy nézegettem Malena Ernman Facebook-ját és Instagramját. Greta Thunberg anyja híve a migrációnak is. Azért ha megkapargatjuk Greta-t, ott lesz mögötte az LMBT, a feminizmus és a migráció is. És még oknyomozónak se kell lenni hozzá, ezen információk kiszűréséhez elég megnézni hőseink Face-, Instagram- és Twitter-oldalát, meglesni a bejegyzéseit, a feltöltött képeket és a kapcsolataikat.

Migráció, LMBT, Gender, klímavédelem - ez egy csomag! Ez többről szól, mint a klíma.

GABOR2 2019.09.25. 16:08:27

@Frederick2: "Ez többről szól, mint a klíma." Igen ez ilyen tipikus baloldali dolog manapság, totál egymáshoz semmi köze dolgot egyberaktak.

Én láttam Greta családját Antifa pólóban, beleértve őt is, szóval nincsenek véletlenek, hogy miért ő lett a "kiválasztott".

Frederick2 2019.09.25. 16:37:48

@GABOR2:

"Én láttam Greta családját Antifa pólóban, beleértve őt is"

Be tudnád linkelni a képet? Kíváncsi vagyok rá! :D

Madarász Henrik 2019.09.25. 16:53:24

@Frederick2: Szerintem ez egy jól felépített projekt, aminek célja a zöld pártok felfuttatása Európában, vsz ugyanazok állnak mögötte anyagilag akik a Bilderberg találkozókra és hasonló rendezvényekre járnak.

Madarász Henrik 2019.09.25. 18:35:09

@Frederick2: Szép kis család :) Mintha az anyja idősebb lenne az apjánál.

Frederick2 2019.09.25. 18:46:07

@Madarász Henrik: Jópofák ezek az antifa polók. :P

Kíváncsi lennék, ha én egy anti-communism polóban végigsétálnék Budapest balos negyedeiben, esetleg betérnék a Gólyafos Presszóba egy sörre, vajon történne velem valami kellemetlenség. :P

Amúgy szívem szerint egy anti-jacobinism polót vennék fel, mert azzal kifejezném, hogy elutasítom az újjakobinus utópiák és ideológiák egész tárházát - így a fasizmust és a kommunizmust is.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 20:10:45

@Madarász Henrik: DINNYÉÉÉÉÉT! Mielőtt belehugyozik a Lőrinc! Dinnyét!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.25. 20:16:28

@Frederick2: Egy ilyen statisztika-összegző póló kéne, koponyahalmos háttérrel, feliratban meg lebontva, hogy melyik kommandós vezető hányszázezer/millió koponyáért felelős. Udvariasságból odatehetnénk a nácik eredményeit is, bár az meg relativizálás lenne, úgyhogy azért már biztosan megvernének.

Wildhunt 2019.09.26. 06:24:35

@don Fefinho: Leading the fight... for millennia. És ezt le tudják írni. Amúgy ha Gréta a klímahiszti helyett azzal haknizna ugyanígy hogy: "az idő közel van, térjetek meg bűneitekből", már diliházban lenne. Pedig annak lenne értelme is.

Frederick2 2019.09.26. 07:19:11

@Wildhunt:

"Amúgy ha Gréta a klímahiszti helyett azzal haknizna ugyanígy hogy: "az idő közel van, térjetek meg bűneitekből", már diliházban lenne."

Vagy beállna mögé egy magát kereszténynek beállító jobbos nagyhatalom. Vagy valami neoprotestáns nagyvállalkozó a szektájával (Pat Robertson).

Vallásosnak tűnő blabla-val is frankón meg lehet élni, komoly munka nélkül.

Ha Greta elég ügyes, elöntheti a Dicsőség...
moly.hu/konyvek/david-herzog-dicsoseginvazio

...vagy Greta birtokolhatja a Titkot...
moly.hu/konyvek/rhonda-byrne-the-secret-a-titok

De Greta megtanulna mosolyogni, lehetne belőle a skandináv Mosolyka is. Lehet Asperger-szindrómásként is boldog életet élni, gyere, megmutatom, és mesélek róla!

Greta eleve egy olyan nyugati társadalomba érkezett, ami tele van már handabandázó, hülyeségeket beszélő gurukkal, ezekre az ál-prófétákra pedig iszonyat nagy az igény.

"A társadalom - megváltókból álló pokol!" (Cioran)

Frederick2 2019.09.26. 07:25:36

@don Fefinho:

"De..."

Igen, sajnálatosan a zöld prófétákból nem egy van. Ha még csak Gréta-val állnánk szemben. De itt egy egész Marvel-univerzum esik nekünk! :P

"A társadalom - megváltókból álló pokol!" (Cioran)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.09.26. 11:33:11

@Wildhunt: Beszarsz, de pont ezzel a hasonlatossággal szatirizálom a jelenséget egyébként. :D Az ötlet természetesen némi külső noszogatásra született meg, miután egy vitapartner szalmabáb-gúnyra tett kísérlet közben sikeresen tökönlőtte magát a párhuzammal.
süti beállítások módosítása