HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Madarász Henrik: @Deansdale: Nekem az volt megdöbbentő 1-2 éve, hogy amikor valami buzi témában támadták az alkalmazottak a Disney woke vezetését, a gócpont a rajzfilmes részleg volt. Elvileg a rajzfilmek célcsoport... (2024.11.18. 01:02) Pingvin
  • Deansdale: @Madarász Henrik: Az igazi tehetségek manapság youtube csatornákat futtatnak, a filmstúdiókban jóformán csak hülyék ülnek. Erre persze sokan reagálhatják, hogy az én hozzáállásom pökhendi, de meg le... (2024.11.18. 00:47) Pingvin
  • Madarász Henrik: @Deansdale: Most elképzeltem, milyen lenne ha te lennél egy filmstudió tulajdonosa, milyen jó filmek készülhetnének. Elvégre ma már sokkal jobb a technikai háttér mint mondjuk 40 éve, két dolog kell... (2024.11.18. 00:00) Pingvin
  • Mr Falafel: @Deansdale: A látszat gyakran csal. :-)))) Végül elég szépen profitáltam (morálisan és kapcsolati tőke terén). A pénz itt másodlagos sem volt. Amikor a harmadik társunk lelépett és megfenyegetett m... (2024.11.17. 21:13) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

Retardáltak világháborúja

2022.03.05. 12:08 Deansdale

Ahogy írtam, a háttérhatalom tökélyre fejlesztette a szektásítás pszichológiáját, és az agymosott hordáival úgy legózik, ahogy neki tetszik. Ennek egyik folyománya, hogy ami a világban történik, illetve amit a média erről hazudik, annak jó része már kifejezetten a szektatagoknak szól, ők a célközönség. Ha egy normális ember nem érti mi a frász történik körülötte, akkor jó eséllyel egy fiatalabb, neonhajú, mindenre elszánt bolsewoke aktivistáknak szánt pantomimjáték közepébe csöppent. Például amikor az ukrán nagykövet ragaszkodik ahhoz, hogy a fradi rúgja ki az edzőjét, mert orosz, akkor egy átlagos felnőtt ember fel sem képes fogni, hogy mi a túró. Egy ilyen követelés nem egy normális világ normális emberéhez szól, hanem az identitáspolitikával babpürévé turmixolt agyú zoknibáboknak, akiknek már az a természetes, hogy identitás-alapon kell büntetni a közösségeket és azok minden tagját. Ha a megfelelő TV-csatorna bemondója kihirdeti, hogy Putyin gonosz, akkor ki kell rúgni a fradi edzőjét - ennél semmi sem magától értetődőbb, ez a helyes gondolkodás és viselkedés egy liberális demokráciában. És talán nem is az előző link a legrosszabb... Az, hogy 10 évvel ezelőtt ugyanők még homlokegyenest ellenkező dolgokat hirdettek, és köptek a kollektív büntetésnek már csak a gondolatára is, abszolút nem zavarja őket. A szekta folyamatosan változik, de a folyamatosan változó nézetei mindig az abszolút igazságot jelentik, és a máshogy gondolkodókat el kell taposni, azokat is akik csak leragadtak a tegnapi abszolút igazság mellett.

Megváltozott a talpunk alatt a világ - a politikusok, a média, a közösségi média, a szórakoztatóipar már nem minket céloz, nem hozzánk beszél, nem nekünk szól. Ez persze szélütött hülyeségnek tűnik a részükről, tekintve hogy még jócskán mi vagyunk a többség, de kizárólag így lehet logikusan értelmezni, ami a világban zajlik. Amikor Trudeau egy debil papucsállatka szellemi szintjén a kamerába hazudja, hogy a szabadság konvoj rasszista és nőgyűlölő, amikor Biden magabiztos, sztentori hangon zúgja a közönségnek, hogy truinnerashuvaduprezure, mikor a mainstream média videójátékokból származó "felvételeket" mutat az ukrajnai háború kapcsán, az egész egyszerűen nem nekünk, épeszű embereknek szól. Minket leszarnak, mert mi úgyis tudjuk, hogy hitványak és hazudnak és gerinctelenek, de a mi véleményünk eleve lényegtelen, hisz ki vagyunk zárva a véleménynyilvánítás főbb csatornáiból. Aki nagyon kinyitotta a száját, az már rég ki lett dobva twitterről, facebookról, youtuberól, ésatöbbi - egészen az USA elnökéig bezárólag. A politikusok közvetlenül a hasznos hülyékhez beszélnek, és mi csak mint kívülállók halljuk ezt a kommunikációt. Mi azok vagyunk akikről beszélnek, az aktuális napi célpont: oltatlanok, oroszbarátok, klímatagadók, fantomnácik, ésatöbbi.

És ez a hülyeség sajnos nem maradt meg a média keretein belül. A háttérhatalom elérkezettnek látta az időt az illúzióvilág eggyel magasabb szintre emelésére, így elkezdték a valóság bolsewoke verzióját a webóriásokon keresztül rávetíteni az orosz népre. Az orosz hírforrásokat blokkolják, a mobilra szánt appjaikat levették a google és az apple boltjaiból, a facebook és twitter letiltja az orosz fiókokat, a youtube demonetizálja az orosz felhasználókat, de még domainnév-regisztráló cég is van, ami mostantól nem hajlandó oroszokkal üzletelni. Kitették a ruszkikat a SWIFT rendszerből, így nem tudnak a bankkártyáikkal nemzetközi szolgáltatásokat igénybe venni. Még a moszkvai metró is majdnem lebénult, miután a google és az apple fizetési szolgáltatásai elérhetetlenné váltak. A netflix, az oracle, a WWE (lol), és más cégek is kivonultak Oroszországból.

Mindennek természetesen semmiféle értelme nincs, mármint ha az ember klasszikus stratégiai szemmel nézi, hogy mi lehet hatással az orosz-ukrán háborúra, és mi nem. Az, hogy egy rakás nyugati cég milliárdokat veszít az orosz piacról való kivonulással aligha fogja meghátrálásra kényszeríteni Putyint, sőt, ez a helyi versenytársaknak az évezred legnagyobb lehetősége és áldása. Minél inkább arra kényszerítik a ruszkikat, hogy az idegenektől való függés helyett álljanak a saját lábukra, az hosszú távon annál jobb lesz nekik. Ez az egész degenerált erényfitogtató bolhacirkusz nyilánvalóan nem katonai célokat szolgál, legalábbis ezer százalékban garantáltan nem azokat, amik mögéjük vannak hazudva. Sokkal inkább úgy tűnik, hogy a cancel culture-t próbálják elterjeszteni és felfejleszteni, globalizálni.

Ez a globalista világállam, az új világrend cancel culture funkcióinak tesztüzeme.

A következtetés pedig máris nyugodtan levonható: nemcsak lehetséges, de kifejezetten várható, hogy a jövőben bizonyos közösségek, akár nemzetek, nemzetiségek, kultúrák, vallások, rasszok gombnyomásra eltűnnek a netről, a pénzügyi szolgáltatások rendszeréből, a közösségi és a hagyományos médiából. Onnantól kezdve pedig egyrészt csak azt hallod róluk amit a rendszermédia szeretne, hogy hallj, másrészt a közösség tagjai - azok is akik semmi rosszat nem tettek senki ellen - kizuhannak a globális társadalomból, és digitális, vagy akár szó szerinti hajléktalanok lesznek a szép új világban. Ez a disztopikus filmekben már korábban is látott ötlet, egy ember gombnyomással történő "megszüntetésének" a tömegskálára való emelése.

Alex Jonest egy nap alatt tönkretették, elvették a megélhetését, kizárták az email- és egyéb webes fiókjaiból, törölték a felületekről ahol addig a hangját hallatta. Ezt hamarosan egész országokkal is meg fogják majd csinálni.

De hogy ne ezzel az amúgy jó, bár sötét tónusú végszóval hagyjam itt a cikket, a lényeg, hogy mit tudunk lépni ez ellen. Azt megakadályozni, hogy megtegyék velünk ha akarják, lehetetlen. Már ma megcsinálhatják ugyanazt Magyarországgal, amit a ruszkikkal, elég valami flepnis kamu szöveg, pl. hogy Orbán megtagadta a katonai segítségnyújtást Ukrajnának, vagyis Putyinbarát, nesztek. Ki tudna ez ellen bármit is csinálni?

Amit tehetünk, az az, hogy felkészülünk a következmények csökkentésére. Ne a neten éljük az életünket, ne tartsuk minden pénzünket a bankban, ne üzleteljünk olyan cégekkel amikről egyértelmű, hogy a háttérhatalmi világkontrollt építik, és legelsősorban is ne finanszírozzuk a saját pénzünkkel a saját rabigába döntésünket. Aki előfizet a netflixre azt a saját forintjaira fogják felkötni, nem feltétlenül csak képletes értelemben. A nacionalizmus halálával a globalizmus egyetlen ellenszere a lokalizmus lett, szóval ideje feltűrni az ingujjakat és nekilátni építkezni.

383 komment

Címkék: összeesküvés elmélet szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2022.05.24. 12:07:47

@Deansdale: Egyedül akkor lenne vége, ha összegyűjtünk egy valag pénzt kommandós osztagra, aki meglátogatja őket elbeszélgetés céljából.

KalmanBlog 2022.05.24. 13:40:43

@vodkasprite: Nagyon erős anyag!

Nem tudom eldönteni, hogy a zenét a megosztó keverte-e rá, vagy eredetiben is így szólt-e?

Mme.Brioche 2022.05.24. 13:48:26

@KalmanBlog: szerintem a megosztó tette alá, nem hinném, hogy a gyülekezetben Eminemet pengetnek az ima alá :-DD bár igazából ezután még azon sem lepődnék meg :-D

2022.05.24. 14:47:47

@KalmanBlog: Hát igen, ezekben a nehéz időkben kemény anyagokra van szükség!

Mia and Me 2022.05.24. 20:20:18

@vodkasprite: éjféltől ismét vészhelyzet, azt csinálnak amit akarnak, rendeleti kormányzás, bármit kinyilatkoztatás....

Deansdale 2022.05.24. 21:43:10

Biden véletlenül elkotyogta, hogy szándékosan és mesterségesen emelik az üzemanyagárakat, "felsőbb utasításra":
www.forbes.com/sites/davidblackmon/2022/05/24/biden-says-the-quiet-part-about-the-energy-transition-out-loud/?sh=4e5c4d3a5306
De amúgy nincs itt semmi összeesküvés, csak hülye alusapkások :)

GABOR2 2022.05.25. 16:26:00

@Deansdale: Volt egy másik nagy "mellébeszélése" is most, az amerikai lapok azt hitték először, hogy itt egy bátor szakításról van szó egy évtizedes amerikai politikával... de aztán a Fehér Ház helyesbített, hogy igazából semmi se változik, megint csak egy mellébeszélés volt. Simán lehet egy háború kitörésének oka ma már Biden "mellébeszélése", olyan szinten van ez már:

ujtechkor.blog.hu/2022/05/25/joe_biden_nem_kicsit_veszelyes_ujabb_elszolasai

A gond csak az, hogy ezt nagyon nehéz most mellébeszélésnek mondani, másról van itt szó...

2022.05.25. 17:36:15

Mindenhol mindet meg kell tenni azért, hogy minden szegmensben valami problémát okozzunk.
Ezt csak úgy mondtam.

Deansdale 2022.05.27. 09:08:46

A média bejelentette, hogy az influenza 2 év rejtélyes szünet után visszatért :D
www.cnbctv18.com/healthcare/influenza-vaccine-may-offer-bonus-protection-from-covid-as-flu-cases-surge-13620902.htm

A jó hír az, hogy az influenza elleni oltás véd a covid ellen is! Bátran menjen mindeki oltakozni influenza ellen, dupla haszon :)

valis47 2022.05.27. 10:00:08

www.israelnationalnews.com/news/328102

Egy kutatás szerint a COVID vakcinák károsíthatják a vírussal szembeni hosszú távú immunitást
A kutatások szerint a COVID elleni mRNS-vakcinákkal történő oltás csökkentheti a szervezet azon képességét, hogy kulcsfontosságú típusú ellenanyagot termeljen.

2022.05.27. 10:14:42

@valis47: Érdemes arra is visszatekinteni, hogy konteós berkekben, hogy alakultak az ezzel kapcsolatos hírek:
- fél évvel az első oltás megjelenése előtt már mondta nem egy kutató, hogy az mRNS állatkísérletekben is ugyanez történt, ezért nem ajánlják az oltást; ott kicsit durvábban fogalmaztak.
- oltás megjelenését követően röviddel több videó szólt laborvizsgálati eredményekről, amelyek azt mutatták, hogy az egyik immunsejt szám drasztikusan leesik

Lámlám, most, hogy már a kutya se oltja magát kovidra, lassan elkezdi adagolni a média, hogy hát bocsi, de lehetnek bajok... :)

2022.05.31. 20:58:57

Drábik János az orosz ukrán háborúról
www.youtube.com/watch?v=PylUh6tbXLI

valis47 2022.06.01. 15:12:09

Ennek a tredi izrali b.zinak a könyveit (Sapiens, Homo deus) OV is forgatta egy időben, hírek szerint nagy hatással voltak rá, és találkozni akart vele (nem tudom megtörtént-e a találkozás). Mindenesetre állítólag ő írja Klaus Schwab szövegeit is.

www.youtube.com/watch?v=5qOHwplbt7E

2022.06.01. 21:33:42

Afrika, Brazília, Oroszország, India, Kína, Dél-Afrika, Irán, Malajzia és Brazília nem írta alá a WHO szerződést, ezért a világkormány még várat kicsit magára.
www.onenation.org.au/who-forced-into-humiliating-backdown
Magyarország aláírta egyébként, ha jól tudom.

KalmanBlog 2022.06.01. 22:56:24

@valis47: Nem egy szimpatikus alak. Külön dühítő, hogy az IRL köreimben többen is kedvelik és minden felől hivatkozási alapként hallom. Elkezdtem én is olvasni a könyveit, hogy tudjak vitatkozni róla, de nem volt cérnám hozzá, hogy befejezzem akár az elsőt is.

Az a baj, hogy azt érzem rajta, hogy ellenséges a szándéka, de nem tudom pontosan kifejezni, hogy mitől az. Mert lehet azt mondani, hogy ő csak leírja, hogy mi van a világban. De ugye mi itt tudjuk, hogy ezek a dolgok, amikről beszél nem véletlenül maguktól alakultak ki (családok szétesése, emberek izolálódása például), hanem ennek a szellemi és hatalmi körnek a termékeként. De ez összeesküvés-elmélet, a művelt normik el fogják utasítani ezt a gondolatot.

Mme.Brioche 2022.06.01. 23:07:50

@KalmanBlog: "többen is kedvelik és minden felől hivatkozási alapként hallom"

ezen most meglepődtem, azt hittem teljesen köztudott, hogy ő Schwab egyik kedvenc kutyuskája. A francia sajtó legalábbis soha nem utal rá másként, mint a WEF egyik vezető tanácsadójára. Na persze én abból indulok ki, hogy a WEF rossz, de ha valaki szerint nem az, akkor tűnhet jófejnek végülis. Szerintem nagyon veszélyes alak.

KalmanBlog 2022.06.02. 00:01:07

@Mme.Brioche: A kedveliket úgy értem, hogy a könyveit kedvelik. Úgy van a köztudatban, hogy ez valami amit a művelt közönségnek ismerni kell.

Magáról a szerzőről nem beszélnek sokat, azt általában tudják hogy homoszexuális és hogy zsidó, de a WEF kötődéséről eddig IRL nem hallottam.

Deansdale 2022.06.02. 07:41:56

@vodkasprite: Nem is értem miért nem akarták ezek az országok a WHO irányítására bízni magukat, hiszen olyan jól teljesített már a covid alatt is az a szimpatikus és hozzáértő társulat, élén az etióp kommunista terroristával.

Madarász Henrik 2022.06.02. 18:46:14

@KalmanBlog: Egyszer valakinek írni kellene egy könyvet ezeknek a társadalomellenes bomlasztóknak a történetéről, hogyan vették át lépésről lépésre a hatalmat nyugaton 1945 után, a Frankfurti iskolával kellene kezdeni.

GABOR2 2022.06.02. 19:27:35

@Madarász Henrik: Igazából Nyugaton már 45 előtt bőven megszereztek annyi hatalmat ami fontos döntéseknél segített, hogy úgy alakuljanak a dolgok ahogy ők szeretnék. Az elgondolások nem fejlődtek még annyit. Először ugye volt az emlélet, hogy "elkerülhetetlen, hogy a munkásság átvegye a hatalmat", aztán ez nem vált be, az emberek a csatamezőn nem ölelkeztek össze, hogy te is munkás én is munkás. Kitalálták, hogy kell az "élcsapat" ami rásegít a történelem elkerülhetetlen dolgainak megtörténtére... ez se jött be. Azt gondolták, hogy meg kell semmisíteni előbb a nemzeti érzést, hogy akkor végül mégis megtörténjen... aztán persze még volt jópár "fejlesztése" az elméletnek és itt vagyunk az LGBT+ és társainál. A munkások már sehol.

Amúgy meg az is csalóka, hogy az ilyen szervezetek "ráveszik a hatalmat"... igazából azoktól kaptanak csómó pénzt és szinházat adnak elő legtöbbször, hogy ááá ők veszik rá a nagy cégkeket, hogy ezt és ezt csinálják. Esetleg azok a cégek amig nincsenek az irányításuk alatt lesznek terrorizálva ezen aktivista csoportok áltál.

GABOR2 2022.06.02. 19:47:00

Amúgy félelmetes, hogy mennyire nincsen új a Nap alatt. Olvastam az Együtt 1-et, ami az oroszországi zsidók történetével foglalkozik a Szovjetunió előtt és félelmetes, hogy mennyire hasonlít a mai jelenünkre amik ott lezajlottak kicsit több mint száz éve.

Pl. ott is ment a "Defund the Police". Még mielőtt sikerült végül a cár rendszert megdönteni előtte több mint tíz évvel már olajozottan ment a harc ellene, ami nagyon hasonlított a mára.

A külföldi sajtó Nyugaton ezerrel támadta Oroszországot, rengeteget hazudott, felturbózta a dolgokat ezerszeresére, meg lett teremtve a hangulat, hogy senki se sajnálja majd a cárt. Meg akárcsak mintha az EU lenne... küldtek az USA-ból pl. vizsgálóbizottságot, amikor egy meg nem vesztegethető ember került egy nagyvárosban hatalomra és betartatta a törvényt, miszerint oda nem is költözhetnének be a zsidók és jött a vizsgálóbizottság aki "megfigyelt". Meg külföldi nagy emberek közölték, hogy csak a zsidók egyenjogúsága esetén adnak hitelt, meg amúgy is meg kell oldani, mert amúgy halálra van a cárság ítélve. Az USA az addig nagyon jó kapcsolatait is beáldozta, felmondta a kereskedelmi megállapodást.

Ami a defund the police-t illeti... A cár hirtelen úgy döntött, hogy teljesíti kb. minden kérésüket a zsidóknak. Hirtelen beleegyezett, hogy korlátozzák a hatalmát, legyen "duma" vagyis parlament és várta a küldöttséget a zsidóktól, hogy akkor most végre megdícsérik majd.

Ehelyett azt közölték azok, hogy az összes rendőrt, összes katonát távolítsa el a nagyvárosokból, mert a "katonaság az igazi probléma" és fogadja el, hogy ezután az ő saját csapataik vigyáznak a "békére". Akkor ott még nemet mondtak erre.

Volt egy nagyváros ahol viszont a helyi polgármester vagy ki ebbe beleegyezett, elmentek a rendőrök és katonák és a zsidók egyből bementek a városházára és széttépték az uralkodó képét és mindenféle uralmi jelképeket megaláztak + csináltak egy "bíróságot" és szépen halálra ítéltek azt amit akartak, a lakosság meg egy békés vonulást szervezett tiltakozásként, amibe belelőttek és megöltek egy kisfiút... és akkor a lakosság visszavágott és lett egy pogrom... de a zsidóknak ekkor már voltak fegyvereik, meg szervezett miliciáik.

Az egyetemeken szervezkedtek.

Átalában véve el lehet mondani... teljesen mindegy, hogy mit tett a hatalom. Velük volt, teljesítette a kérüsüket vagy sem... mindenáron meg akarták semmisíteni, mindig a lehető legrosszabbnak mondták el.

Amúgy meg akkor a zsidóknak akkor összeségében több joguk volt mint a normál lakosságnak. Ki is találták, hogy nekik már nem egyenjogúság kell, hanem "teljes jogúság".

GABOR2 2022.06.02. 20:12:40

Lehetetlen persze ez így átadni néhány sorban.

De akkor is a cári rendszer bukása előtt kb. 10 évvel, a külföldi sajtó örök szégyenpadra ültette Oroszországot. A németek féle Holokauszt előtt is volt ám "holokauszt" és ezért az oroszokat hibáztatták.És szószerint így hívták, hogy holokauszt.

Az új parlament és a helyi sajtó is nyomta ezt a tényektől totál elzárkozott örületeket, mást, de a tényektől ugyanúgy elszakadva mint ami manapság is megy. Akkor viszont a terror is ment ezerrel. A legelső orosz miniszterelnököt egy zsidó ölte meg; az illető amúgy "középúton járt", még az uralkodót megkerülve is elintézte, hogy a zsidók szabadabban mozoghassanak az országban, de azért mindent nem fogadott el amit kértek... így járt a középútas.

Amúgy az is vicces, hogy az uralkodó a parlamentnek adta, hogy döntse el ő, hogy a zsidók mennyi jogot kapjanak, de ők nem szavaztak erről mert... az csillapította volna a gyűlöletet és az aktivizmust.

Szóval tehetett az uralkodó akarmit minden út odavezetett, hogy ki kell nyirni a "zsarnokot". Még azután is, hogy hirtelen megkaptak mindent amit kértek és lemondott szinte minden hatalmáról. Még akkor is, ha pogromok alkalmával védte őket, akkor is az volt, hogy igazából biztos az uralkodó szervezte az egészet...

És persze ilyen kommunikációs hadjárattal nem tudtak az akkoriak még ennyire se kezdeni semmit mint a maiak. Azt hitték, ha engednek és megtesznek mindent akkor jó lesz... de minél többet adtak meg annál többet követeltek, semmi se volt jó.

Szóval ajánlom a könyvet. Zselenszkij lelkülete már megvolt több mint száz éve is. Ez az esztelen tényektől elszakadt, minden követelése, de még tegnap... pont ugyanaz.

Madarász Henrik 2022.06.02. 20:13:09

@GABOR2: Ez érdekes, erről a történetről még nem hallottam, a magyar történetírás gondosan elhallgatta ezeket. Amúgy különben sok számunkra kedvezőtlen folyamatot, nem úgy kell elképzelni hogy összeül 10 milliárdos egy titkos helyen és eldönti, hanem hogy olyan emberek kerülnek döntési pozíciókba akiknek hasonlóan destruktív, társadalomellenes nézetei vannak és ezért hoznak ilyen döntéseket, ezeket vagy otthonról hozzák vagy az oktatási rendszerben szedik össze. Ezért egy igazi jobboldali fordulathoz meg kellene tisztítani az oktatási rendszer minden szintjét a destruktív elemektől, a tanárképzéssel kezdve, ha szükséges egész egyetemi karokat is felszámolva, mint a társadalomtudományi kar.

GABOR2 2022.06.02. 20:22:22

@Madarász Henrik: Vannak tervek, hosszútávúak. A milliárdosok lehet igazából nem is az agy, akik kitalálják, mi hogy legyen, hanem arra ugye vannak a think-tank "gondolatműlyeik" ahol a konkrét hogyan továbbot kitalálják. Fontos pozicókba meg kipróbált emberek kerülnek, akiket már előválogattak.

Madarász Henrik 2022.06.02. 20:31:20

@GABOR2: Erről jut eszembe hogy egy ilyen amerikai kutatócsoport már 2018 körül kiadott egy tanulmányt ami arról szólt hogyan lehetne újra USA gyarmat Oroszország mint Jelcin alatt, erre egy háború kirobbantását találták a legjobb megoldásnak, ami kivérezteti a rendszert és Ukrajnát az ideális helyszínnek erre. Addig kell az oroszokat sarokba szorítani az ukránok segítségével. hogy már csak a háború maradjon az egyetlen megoldás nekik.

GABOR2 2022.06.02. 20:35:42

@Madarász Henrik: Nekem az érdekes, hogy az oroszok is nem oldják meg gyorsan ezt a háborút. Most haladnak már a keleti részen, viszont békén hagyják a többi területet. Vagy még most így tűnik. Viszont ha van nem mennek tovább és az ukrán vezetőknek van egy háttérországa ami viszonylag békén van hagyva és jöhet oda utánpótlás és megszervezhet újabb seregeket+ a vezetés egy pszichopata aki beáldoz akármennyi ukrán... ez hosszú ideig tartó háborút jelent.

GABOR2 2022.06.02. 20:36:32

Valamiért az orosz vezeté se akar ennek gyorsan végetvetni... lehet kiszámolták, hogy a Nyugat végül jobban megszenvedi vagy nem tudo

Madarász Henrik 2022.06.02. 20:52:22

@GABOR2: Úgy néz ki hogy Putyin nem az a ördögien ravasz vezető ahogy nyugaton elképzelték, például elég ostoba dolog volt nyugati bankokban tartani az orosz valutatartalék felét és az is érthetetlen miért működik még mindig az ukrán vasút, szállítva a fegyvereket, üzemanyagot az ukrán hadseregnek, már rég le kellett volna bombázni.

Mme.Brioche 2022.06.02. 20:54:26

@GABOR2: ez a Szolzsenyicin-féle Együtt?

GABOR2 2022.06.02. 21:09:57

@Mme.Brioche: Igen. Első rész. Igazából nagyon próbálja bemutatni az összes oldalt és túlságosan tényekről ír ami miatt több mint a fele nem annyira tartozik a legélvezetesebb könyvek közé... De tényleg félelmetes, hogy mennyi minden már akkor ott megtörtént.

Jó nehéz volt beszerezni. Évekig kerestem.

GABOR2 2022.06.02. 21:11:22

Én ajánlom a könyvet. Ugye tényleg azt hinnék, hogy bezzeg akkor még az újságok mennyivel jobbak voltak, nem voltak annyira prostik az újságírók, meg tisztelet övezte a hatalmat... Pedig nagyon nem.

Deansdale 2022.06.02. 21:14:50

@Madarász Henrik: Ha egy politikus érthetetlen dolgokat csinál, az általában nem azért van, mert hülye, hanem mert nem ismered a valódi céljait. Örök szabály a politikában, hogy nem azt kell figyelni ki mit mond, hanem meg kell nézni mi lett az eredménye annak amit csinált, és abból lehet visszakövetkeztetni, hogy azt akarta elérni.

Deansdale 2022.06.02. 21:16:16

@GABOR2: Digitális formában el tudom küldeni a szóban forgó könyvet bárkinek.

GABOR2 2022.06.02. 21:20:23

@Deansdale: Zelensky olyan aranyos, ő békét akar, de... meghaltak ukrán katonák... az ő vérük nem engedi, hogy beleegyezzen egy kompromisszumos békébe, csakis ha mindent megkapnak az az elég... minimum.

Vlami ilyesmi dumát nyomott. Szegény ukránok vére miatt nem köthet békét ami miatt persze sokkal több vér fog folyni... persze igazából esze ágában sincs abbahagyni.

GABOR2 2022.06.02. 21:21:26

@Deansdale: Olvastad? Főeg ami az utolsó 150 oldalon megy... nagyon durva. És ott eljutott oda a dolog, hogy kezdődtek a terror akciók. Itt talán csak azért nem mert Biden lett az elnök.

Madarász Henrik 2022.06.02. 21:22:23

@Deansdale: El nem tudom képzelni mi haszna lenne annak, hogy a nyugat el tudott lopni az amúgy sem gazdag oroszoktól 300 milliárd dollárt.

GABOR2 2022.06.02. 21:29:48

@Madarász Henrik: Nézd, én évekkel ezelőtt olvastam erről túl sok hitelt nem adtam neki...

Az oroszok nem akarják a NATO-t a határuknál. Azért nem mert így felborul a rendszer amire a béke épült. Ez a rendszer pedig a kölcsönös megsemmisítés elve. Egyszerűen ha a NATO olyan közel kerül, akkor - kombinálva a támadást vadiúj űrből indított eszközökkel - tud olyan támadást indítani, hogy az oroszok nem tudják teljesen megbosszulni.

A hidegháború azért maradt hideg elméletileg, mert ha valaki a nagyok közül támad, akkor ő is megsemmisül.

Ha le tudják győzni így az oroszokat, akkor nem 300 milliárdra tesznek szert, hanem hihetetlen mennyiségű mindenféle nyersanyagra... és ha nem lenne rádióaktív rengeteg területre.

A rádióaktív vándorló felhők probléma lenne, de talán ma már vannak olyan időjárás befolyásoló cuccok amik tehetnek ez ellen valamit. Lehet a felhő nem jutna el már tovább:

"Dubai makes it rain by 'zapping' clouds with electricity"

www.9news.com.au/world/dubai-news-drones-make-rain-middle-east-weather/1231bf6e-8856-408a-a819-aab9239fe076

Madarász Henrik 2022.06.02. 21:36:08

@GABOR2: Én arról beszélek ha háborúra készülök, nem tartok pénzt egy olyan országban és a szövetségesei bankjában sem, akik gyakorlatilag nyíltan támogatják az ellenséges országot és már rengeteg szankciót hoztak az országom ellen.

GABOR2 2022.06.02. 22:02:16

@Madarász Henrik: Lehet, hogy ez volt a megtévesztés. Úgy se támadunk... akkor visszahívtuk volna a pénzünk.

GABOR2 2022.06.02. 22:03:36

Sztálin is azért gondolta, hogy Hitler úgyse támad, mert egy normális felkészülésnek lettek volna közvetet nyomai. És ugye nem voltak. Így viszont... végül nem nyert.

Madarász Henrik 2022.06.02. 22:39:58

@GABOR2: Elég alábecsülte Hitler a szovjet hadsereget a finn háborúban nyújtott teljesítménye miatt, azt hitte néhány hónap alatt legyőzik őket. Tulajdonképpen még igaza is lehetett volna, ha felszabadítóként érkezik, de mivel előre deklarálta hogy az oroszokból részben kiirtandó rabszolgák lesznek és ezt a szovjet állampolgárok is tudták, az életükért harcoltak ellene, számukra a kommunista diktatúra volt a kisebbik rossz.

GABOR2 2022.06.03. 12:57:11

Képzeljétek tegnap este volt a rádióban beszélgetés szakemberekkel és nem hallottam az egészet és nem vagyok teljesen biztos, hogy most gázról vagy az olajról beszéltek, de tán az olajról.

A szakértő simán elmondta, hogy az, hogy hiány lesz az sima matematika. Végigsorolta, hogy kik azok akiktől alternatíva beszerezni az olajat ( vagy gázt ), mennyit tudnak most szállítani és mennyit jó pár év múlva a bővítéssel amit ígérnek és... kiderül, hogy még a bővítéssel együtt se tudnának adni annyit mint ami kiesik.

Szóval programozva van Európa számára a katasztrofa. Szerintem ha a spájzotok készlete lemerült... ideje még most feltölteni, mert hamarosan baromi durva dolgok fognak itt lenni.

A bankokra most is "lehet számítani":

"Még le se csapott rájuk a kormány különadója, máris eltűnt a bankok nyeresége"

„A jelenlegi környezeti feltételek mellett 2022 első negyedévében a hazai bankszektor jövedelemtermelése megszűnt” – közölte pénteken délelőtt a Magyar Bankszövetség, kifejtve ellenkezését a kormány különadóterveivel szemben.

www.portfolio.hu/bank/20220603/meg-le-se-csapott-rajuk-a-kormany-kulonadoja-maris-eltunt-a-bankok-nyeresege-548721

Tegnap még volt rekord nyereség... most hipp-hopp már nincs.

Deansdale 2022.06.03. 13:40:05

@GABOR2: "programozva van Európa számára a katasztrofa"

Ez sajnos már nyilvánvaló. Jó lenne tudni a pontos ütemtervet...

GABOR2 2022.06.03. 14:04:03

@Deansdale: Már nyárra várják a hiányokat.

"Itt a figyelmeztetés: üzemanyaghiány lehet nyáron"

"Oroszország Ukrajna ellen indított háborúja miatt minden korábbinál mélyebb és hosszabb energiaválság alakulhat ki, amelynek következő, nyári szakaszában üzemanyaghiány sújthatja Európát - mondta a Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) vezetője egy keddi interjúban."

www.napi.hu/nemzetkozi-gazdasag/uzemanyag-hiany-energia-valsag-hiany.753436.html

A csirke farmod nagyon jó befektetés lesz... Tényleg ezekkel hogy állsz? Én már ma elkezdem egy második vészhelyzeti készlet felhalmozását kajából és pár másik dologból. Fokozatosan...

GABOR2 2022.06.03. 14:34:53

Amúgy képzeljétek van egy okostelefon játék amivel szoktam játszani és bár birom, baromi drága ott minden.

Na most... "Pride Month" alkalmából minden napra adnak valami ingyen ajándékot... Egy hónapon át. Karácsonykor nem volt semmi ingyen cucc.

Így is próbálják nyomni ezt a "kultúrát".

Nem kértem az ingyen ajándékaimat. Egyszerűen undorok ettől.

Deansdale 2022.06.03. 15:43:03

@GABOR2: "Tényleg ezekkel hogy állsz?"

Lassan haladnak a dolgok, de eleve számítottam erre. A családban senki sem olyan típus, hogy nekiugrunk és éjjel-nappal meg sem állunk :) Remélem a programozott válság fokozatosan jön el, és még van időm az építkezésre.

Deansdale 2022.06.03. 16:36:54

@vodkasprite: Ennél jóval feszesebb tempóra számítok, hálát adok az Úrnak ha a jövő nyárig kihúzzuk hiperinfláció, közműkimaradások és újabb vírus- ill. oltásfasizmus nélkül. Vannak akik szerint kb. egy hónapunk van hátra az SHTF pillanatáig.
www.youtube.com/watch?v=Nfvym7UOJf0
Persze ez az USA-ra vonatkozik, de kétlem hogy nálunk minden rezzenéstelenül továbbmegy miközben körülöttünk maga alá rottyant a nyugati világ :\

GABOR2 2022.06.03. 17:34:38

Hát beszxrok. Tegnap írtam le, hogy mennyire hasonlít a Szojvetunió előtti kb. tíz év a mai világra, de még nem jutottunk el a sorozatos merényletekig, erre itt olvasom ezt ma:

"‘Distressingly’ High Level of Support for Assassinating Politicians Among Young Democratic Men"

ussanews.com/2022/06/02/distressingly-high-level-of-support-for-assassinating-politicians-among-young-democratic-men/

Aggasztóan sok demokrata fiatal támogatná a politikai merényletek elkövetését. Szóval... ha olvassátok az Együttet az kb. talán megmutatja a jövőt...

GABOR2 2022.06.03. 17:44:18

Egyébként szó van még benne a hivatalnok rettegéséről, nehogy haladásellenesnek tünjenek, meg az "értelmiség" totális zsidók mellett állásáról... az a fajta hozzáállás, hogy minden bűnök felett szemethunyni, ha oroszokat ér valami azt lesz@rni, vagy drukkolni érte.

Igazából a cárral csak a népe volt, minden hatalmi kör elfoglalva, mindenki csak el akarja már őt tüntetni.

Ugye ez úgy oldódott meg, hogy jöttek a vörösök és korábbi kiabálók befogták a szájukat és még azt is boldogan csöndbe türték amikor "az övéik" pl. Sztálin kiírtották őket.

2022.06.03. 20:16:25

@Deansdale: Az látszik, hogy kb 10 év alatt szeretnék a lakosság kezében lévő autóállományt legalább megfelezni. Ezt az új/használt autók árának emelésével, benzin drágítással, és a (közelgő) hiánnyal már el is érték.

Madarász Henrik 2022.06.03. 21:25:13

@Deansdale: Az olcsó olajnak vége nálunk, az EU átvágta Orbánt. Remélem tanult belőle és a gázembargót már vétózni fogja.

hvg.hu/gazdasag/20220603_importvam_orosz_olaj_koolaj_orban_viktor_baratsag_olajvezetek_olajembargo

2022.06.03. 22:53:52

@Merész Vlagyimir:

Jön a benzinjegy és a "fejadag", yeeeeee.....
:)

2022.06.04. 09:50:56

Henry Makow oldalán még jópár puzzle darab előkerül:
www.henrymakow.com/

2022.06.04. 10:42:14

@vodkasprite: Az miért baj, ha kevesebb autó van?

Igazából érdekes, de vannak jó oldalai is ennek az egésznek. Pl. drágább lett az étolaj, mint az olivaolaj, nem lenne rossz, ha tömegek átszoknának ez utóbbira.

Azon is szörnyülködnek sokan, hogy milyen intézkedések mennek nyugaton (ne fűts sokat, ne hűts nagyon). Nem az lenne a normális, ha az ember 21-22 foknál nem fűtené be többre a házát és nem hűtené le a lakását 25 fok alá? Persze azt érzem, hogy a csesszünk ki Putyinnal - indítóok SJW ostobaság, de maga az eredmény nem rossz.

Deansdale 2022.06.04. 11:56:39

@Gazella1116: Kevesen vannak akik hajlandóak a saját életszínvonalukból áldozni olyan homályos célokért, mint hogy "mentsük meg a bolygót", miközben a szennyezés 99%-a a harmadik világból ill. multicégektől jön. Százszorosan igaz ez, ha olyan libsi politikusok kényszerítik ránk az életszínvonalunk összeomlását, akik gyűlölnek és lenéznek minket, és a tönkretételünkre hazugságokból épített mesterséges világválságot használnak hiányokkal, éhezéssel, háborúval, miközben ők maguk sosem látott luxust építenek az egyre exkluzívabb köreiknek. Mi röghöz leszünk kötve és sáskát eszünk, mert nem lesz más, ők meg röhögve fognak a magánrepülőiken trópusi paradicsomokba repkedni vállon veregetni egymást miközben mindazt zabálják amit nekünk megtiltottak. A környezetszennyezés pedig fikarcnyit sem fog csökkenni, mert azt eleve sem mi okoztuk.

Persze ha olyan a mentalitásod, akkor ebben is megláthatod a jót :)

Mme.Brioche 2022.06.04. 12:09:56

@Gazella1116: "drágább lett az étolaj, mint az olivaolaj, nem lenne rossz, ha tömegek átszoknának ez utóbbira."

Ja. Ha nincs kenyér, miért nem esznek kalácsot?

KalmanBlog 2022.06.04. 12:53:22

@Gazella1116: Semmi baj nem lenne, ha fele annyi autó lenne mint most. Például nekem két kocsim van, ha csak egy lenne akkor is boldogan autózgatnék pont annyit mint most :-)

Ha 17 fok lenne itthon télen, azt is kibírnám, légkondink meg eleve nincs is.

A baj az, hogy sajnos az is benne van a pakliban, hogy miután teljhatalomhoz jutottak egyszerűen kicsinálnak minden "useless eater"-t. A saját nyilatkozataik legalábbis erre utalnak, hogy ez a terv. Ez az ami zavarna. Egy kis életszínvonal esés alig. De sajnos azzal együtt a jogainkat és a lehetőségeinket is elveszítjük a védekezésre.

Az oliva olaj egyébként szintén nem egészséges sütéshez, mert a telítetlen zsírsavai oxidálódnak. (A napraforgóolaj pedig sehogy sem egészséges.) Kókuszzsírban vagy állati zsírban érdemes sütni. Ezeknek az ára hogy viszonyul az étolajhoz? Sosem néztem, a mi szintünkön ezek még nem számítanak, de azért együttérzek azokkal akiknek igen.

GABOR2 2022.06.04. 14:31:31

@Deansdale: Igen, a nagy cégek nevelik az embereket, hogy ne szennyezzék a Földet, miközben ők a baromi nagy szennyezők. Ők gyártanak direkt silány, vagy részben silány cuccokat, hogy gyorsan vegyél újat.

Most hogy talán kimerülési, környezetvédelmi okok miatt ez nem mehet tovább, kitalálták nekünk a "ne legyen semmid, hanem bérelj mindent" világát.

Így talán nem fog olyan hamar tönkremenni a cucc... de cserébe sohase lesz a tied, hanem egész életetben, minden hónapban fizetsz majd érte. Állandóan ugyanazért és sohase lesz a tied.

Aztán persze, ha betegség miatt kiesel, nem lesz állandó bevételed, majd ott leszel hirtelen egyedül, úgy hogy semmid sincs. Sőt, a gyerekeidre se fogsz hagyni semmit egy ledolgozott élet után...

Ez az ő "megoldásuk".

GABOR2 2022.06.04. 14:32:44

@Alfőmérnök: Én évekig nem néztem már Drábikot, mert semmi újat nem mondott és állandóan csak Trianon érdekelte, mert megválasztották egy Trianon szervezet elnökének.

Nemrég láttam, hogy végre újra releváns, mai témákkal is foglalkozik újra. Örülök neki.

GABOR2 2022.06.04. 14:41:25

Mi az amit most nem akarnak meglátni az európai vezetők és lesz@rják, de majd amikor milliónyi menekült lesz a határnál meghatódnak és mindet beengedik:

"Vészhelyzetet hirdettek az afrikai országban: sürgős segítséget kérnek"

www.portfolio.hu/gazdasag/20220603/veszhelyzetet-hirdettek-az-afrikai-orszagban-surgos-segitseget-kernek-548739

De azért persze az se normális, hogy egy egész kontinens egy másik konktinenstől várja a kajáját.

Elég minimum lenne, hogy ne így legyen.

Mme.Brioche 2022.06.04. 14:48:24

@GABOR2: "Ők gyártanak direkt silány, vagy részben silány cuccokat, hogy gyorsan vegyél újat."

sőt néha még nem is silányat gyártanak, hanem csak beleraknak egy gyenge láncszemet, ami ha behal, akkor az egésznek annyi. Mi most két gépünkkel is jártunk így, elromlott egyszerre a szkennerünk meg egy nyomtatónk, egy Samsung színes nyomtató. Egyikbe sem lehetett sehogy életet lehelni, legalábbis Windowsos gépen, Linux alatt a szkenner gond nélkül dolgozik tovább, a nyomtatót meg kicsit komolyabban meg kellett hekkelni, de végül az is működik újra. Van a dobjában egy chip, amit ki kell szedni, és rövidre zárni, és az lenullázza a tervezett elavulás számlálót benne (jó, ennél kicsit bonyolultabb, de van róla youtubevideó), és azóta újra nyomtatunk vele zavartalanul. Na de aki nem hallott erről, az simán kivágja és vesz egy újat. Elképesztő a pofátlanságnak ez a mértéke, még csak el se romlik, csak lejár benne a számláló.

GABOR2 2022.06.04. 15:04:33

@Mme.Brioche: Az is nemrég kiderült, hogy a Samsung direkt lassítja az okostelefonajai processzorát egy idő után.

2022.06.04. 16:18:20

@Mme.Brioche: Messze nem tartunk ott, hogy az embereknek ne legyen pénze olívaolajat vagy épp zsírt venni és főzni, úgyhogy nem értem a beszólásodat.

2022.06.04. 16:19:43

@Deansdale: Ezért mondtam, hogy nyilván az okok debilek, de valóban, valahogy nem tudom úgy érezni, hogy minden jaj de rossz. Remélem, emiatt nem kell halálra szégyellnem magam. :-)

Deansdale 2022.06.04. 16:37:18

@Gazella1116: Nem az a gond a véleményeddel, hogy van benne optimizmus, hanem hogy nélkülözi a realizmust. Talán nem informálódtál kellő mélységben, ezért nem tudod, de a helyzet az, hogy a globális vezetés szándékosan nyomja a nép fejét a pöcegödörbe, és ENNEK A FOLYAMATNAK MÉG CSAK AZ ELEJÉN TARTUNK - hamarosan talán üres polcokat fogsz találni a boltokban, szóval a "használjatok olívalajat" kissé sánta elképzelés.

Nem szégyen a hurráoptimizmus, de ha nincs kiegyensúlyozva némi realizmussal akkor könnyen elmehet "egyenek kalácsot" irányba.

Deansdale 2022.06.04. 17:37:47

@Gazella1116: Van ez a vicc:
www.napivicc.hu/vicc.php?Oj86OTc8JisqJg==&tipus=&PHPSESSID=jldjbkjc

A jóisten nem azt várja tőled, hogy vakon bízz a sorsban mosolyogva, hanem azt, hogy figyelj a jelekre amiket küld neked. Ha gyermekeid vannak, akkor még nagyobb ez a felelősséged. És ezzel nem azt mondom, hogy légy pesszimista vagy paranoid, abszolút nem, hanem azt, hogy ne utasítsd el a nehézségekre való felkészülést azzal, hogy az optimizmus, a tiszta szív vagy az erős hit majd úgyis megvéd. Elfogadni a gondolatot, hogy talán nehéz idők jönnek, nem egyenlő azzal, hogy elvesztetted a hited az Úrban. Azt meg aztán abszolút ne gondold, hogy ami most van az úgy is marad, piszokgyorsan megváltozhatnak dolgok, és sajnos nem csak jó irányba. Karácsonykor még az ukránok 90%-a is azt hitte, hogy nem jöhet semmi baj.

Mia and Me 2022.06.04. 19:09:48

@Gazella1116: nem tudom melyik országrészben laksz, én egyre sűrűbben látok a polc előtt merengő és fejben számoló embereket, a kosarukban csak pár legszükségesebb cucccal. Mi vajban mérjük a drágulást, cirka egy hónap alatt közel a duplájára ment fel, minden héten veszek és minden héten drágább lett egy bő 100assal.

Mme.Brioche 2022.06.04. 19:20:07

@Mia and Me: én most az uborkától dobtam egy hátast tegnap, mi ilyenkor félelmetes mennyiségű kígyóubit be tudunk falni, úgyhogy minden bevásárlásnál kerül a kosaramba. Tegnap nagy büszkén ki volt írva, hogy ha két uborkát is veszel egyszerre, akkor "csak" 2,5€-ba kerül, jippííí... Tavaly ilyenkor, meg azelőtt is általában a két darabos akciónál 0,99€ volt a jippí összeg. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy egy helyben termelt, szezonális zöldség hogy kerülhet hirtelen ennyibe.

Mia and Me 2022.06.04. 19:31:17

@Deansdale: "a nép fejét a pöcegödörbe, és ENNEK A FOLYAMATNAK MÉG CSAK AZ ELEJÉN TARTUNK - "

Igen. És nem pöcegödör, hanem kiirtás a cél. Mint mi a házba beköltözött bogár családot, akkor is ha lényegében nem zavarnak nem a mi ksjánkat eszik... A haszontalan tömeg likvidálása a cél a bolygóról, az ő bolygojukról, merthogy ezt már leigázott saját tulsjdonnak tekintik és mi vagyunk a kád alján a svábbogarak akik zavarják őket mert szarul mutatunk a márványon. Csak mivel tudják hogy a svábbogaraknál egy kicsit több eszünk van, direktben nem kezdtek neki kiirtani. hanem megvannak hozzá a projektek. Egymás után minden fázisra a b C D terv

Mme.Brioche 2022.06.04. 22:30:30

@KalmanBlog: ha már a minap szóbakerült Harari, gondoltam beteszem ezt a linket, pont ma csinált róla egy videót a Médiavadász is:
youtu.be/yjfCMiQDEgM

Annyira arrogáns ez a pasas, csodálom, hogy még nem csapta agyon egy villám.
Sátán azt mondta Ádámnak és Évának, hogy a segítségével olyanok lesznek mint Isten (aztán abból is milyen gebasz lett), most meg jön ez a Harari, és azt mondja, hogy a segítségével jobbak lesznek mint Isten, sőt ők lesznek Isten, jobbat alkotnak mint Isten/természet valaha is, és ehhez nem kell más, csak pár tudós, meg pénz. Az organikus világ neki már tök gagyi, elavult elképzelés, ami semmi haladást nem tudott felmutatni a létrejötte óta.
Na persze... mutasson már nekem ez az okostojás egy gépet, szerkezetet, bármiféle emberalkotta holmit, ami képes legyártani saját magát, reprodukálni saját magát pusztán információból (ha már itt tartunk mutasson olyan csippet is, ami több információt tud tárolni, mint akár egyetlen DNS egy béka seggében), energiavesztés nélkül, szükséges eszközök nélkül, tudósok és pénz nélkül, ami tisztán napenergiával működtet egy hihetetlenül összetett ökoszisztémát amiben minden mindennel összefügg, és minden mindentől függ, mégsem omlik össze ha külső behatásra módosulnak a változók, hanem velük módosul, alkalmazkodik és mindez fennáll évcsilliárdok óta beavatkozás vagy javítócsapat nélkül, és ez a csoda végül odaig jutott, hogy kitermelte magából Hararit, aki szerint lehetne ennél sokkal jobban is csinálni, simán csak sok számítógép, gyár, nyersanyag, pénz és tudós kell hozzá, Isten/Természet meg mehet szépen nyugdíjba, innentől van aki átveszi a stafétát.

Félelmetes, hogy odáig jutott az emberiség, hogy a saját kipusztítását haladásnak gondolja.

Madarász Henrik 2022.06.05. 16:40:31

Ez a cikk valahol az újságírás alja, a hihetetlenül suttyó, pofátlanul követelődző és fenyegetőző Zelenszkij, nála egy kedves, szimpatikus úriember.

hvg.hu/elet/20220604_Putyin_kontra_Zelenszkij_ki_az_igazi_ferfi

KalmanBlog 2022.06.07. 16:48:36

@Mme.Brioche: Köszi a linket, nem láttam még ezt a Médiavadász videót. Sajnos szerintem Médiavadász érvei nem fogják meggyőzni azokat akik Harari hatása alá kerültek. Médiavadász érvei ugye pont azok a gondolatok, amit a transzhumanisták meghaladni készülnek. Külön érdekesség, hogy van nagyon katolikus ismerősöm is aki Harari rajongó. Nekem sehogy sem fér a fejembe, hogy a két dolog hogyan nem üti egymást.

Van egy modern elmélet arra, hogy a gének intelligens szerkesztése milyen módon vezet majd a fajunk katasztrófájához. Ez a könyv az, szerintem zseniális: www.amazon.com/Revolutionary-Phenotype-amazing-story-begins/dp/1729861563 The Revolutionary Phenotype: The amazing story of how life begins and how it ends

Az elmélet lényege az, hogy ha a gének másolását egy újfajta mechanizmus veszi át, és az újfajta mechanizmus hatékonyabb, akkor az újfajta mechanizmus uralkodóvá fog válni. Ebből az következik, hogy ha számítógéppel szerkesztjük a géneket, akkor az evolúció arra fog fordulni, hogy az ember érdekei helyett a gép érdekei fognak előtérbe kerülni, és az ember pedig a gép szolgájává válik.

Alfőmérnök 2022.06.18. 11:11:13

@Frederick2: Megszólalt (illetve írt is, csak még nem olvastam) Ablonczy (Oli bácsi) is szabadkőművesség-Trianon témában.

www.valaszonline.hu/2022/06/02/uj-trianon-legendak-szabadkomuvesek-ablonczy-balazs-podcast/

Azt elismeri, hogy Raffay sok anyagot átnézett, és - ha jól értem - nyitott a párbeszédre is.

Frederick2 2022.06.18. 12:03:11

@Alfőmérnök: Éppen most foglalkozok egy keveset Trianonnal. A kezembe jutott Földi Pálnak egy "tanulmánya" Benesről. Tudom, Földi Pál nem egy minőség, de keveset tudtam Benesről, ezért nekiestem, és olvastatta magát. Elképesztő, micsoda egy magyargyülölő egy féreg volt ez a Benes! Egy igazi ellensége a magyarságnak!

Frederick2 2022.06.18. 12:10:29

@vodkasprite:

"Saját magunknak is ezt ajánlom: legyen mindenki a saját sorsának kovácsa."

Mondja egy olyan ember, aki a saját kisebbség rendűségi érzését sutyerák zsidózással igyekszik kompenzálni. Rengeteget foglalkozol a kiválasztottsággal. Hogy a zsidók a kiválasztott nép - közben meg dicsekszel (mint a többi sutyó itten) a red pill tabletták kétpofára zabálásával, amitől ti vagytok az elit. Vicces, ez a red pill-es egóskodás sem több, mint egyfajta kiválasztottság tudat, az annyira utált és természetesen irigyelt zsidóság másolása. Mint mondtam, kisebbség rendűségi érzés. :P

Biztos vagyok benne, hogy masszívan tech függő vagy. A napjaid 80%-a számítógép és internet előtt telik. Eltaláltam? Igen, eltaláltam.

Deansdale 2022.06.18. 15:42:38

@Frederick2: Hagyd abba a személyeskedést.

Mia and Me 2022.06.19. 23:18:19

@Frederick2: Benes dektrétummal igensok magyar meg lett fosztva mindentől... Csak erről mély homály van még a törikönyvekben is.

Frederick2 2022.06.20. 09:15:49

@Mia and Me: Benes nevéhez kötődnek magyarok elleni gyilkosságok is. 1945 és 1949 között.

Ligetfaluban 90 legénykorú magyart lőttek tömegsírba a szlovák miliciák.

Prerovban 20 magyart lőttek tömegsírba.

Irtották a német kisebbséget is. 250 000 áldozat.

Vigh Károly: A szlovákiai magyarság kálváriája 1945-1948. De ír róla Földi Pál is a "Benes és a magyarok" c. könyvében is.

Még egyszer: a Benes-érában cseh és szlovák milíciák magyar és német civileket gyilkoltak meg tömegesen.

Nagyon nincs róla disputa a közbeszédben.

Frederick2 2022.06.20. 09:25:11

@Mia and Me: El sem merészelem képzelni, hogy a Zelenszkij-érában mennyi magyart ölhettek meg az ukrán milíciák. Az, hogy az ukránok által megölt magyarok száma 0, szomorúan nem hiszek. Tartok tőle, hogy vannak áldozatok. Egyelőre még nincsenek erről tiszta adatok.

A magyarság megélése Ukrajnában. Ugye, milyen érdekes identitáspolitikai téma?! Különös, hogy ebben a témában nem készülnek regények az identitáspolitikai témákban utazó szerzők részéről. Muszlim migráncsokról, buzikról és transzformerekről igen. Ukrajnában szenvedő magyarokról nem.

Sírdogálnak a vérző szívű liberális fiúk és lányok, hogy jajj, Jancsi és Petya nem fogadhat örökbe egy 7 éves kisfiút, hogy aztán szexpartin gyakorolhassák vele az "édes hármas"-t. Rohadt pedofiltörvény, hát Orbán, nincs szíved?! :P

Azért már nem sírnak a libsi fiatal értelmiségiek, hogy ukrán szélsőségesek úgy bánnak a magyarokkal, mint a kutyákkal. Megalázzák őket. Megverik őket. Megkínozzák őket. Sőt, bizonyos esetekben meg is ölik őket.

MICSODA ROHADT FARIZEUSOK!

Frederick2 2022.06.20. 09:31:04

@Mia and Me: A Dean-nek linkelt interjúban Moskát Anita azért panaszkodik, mert a magyarok nem hisznek az ukránoknak. Az persze a karrierista hülyepicsát nem érdekli, az ukrán sovinizmus milyen károkat okozott a kárpátaljai magyarságnak. Leszarja!

Ezek a balos magyarok úgy sírnak az ukránokért, mintha maguk is ukránok lennének. Közben úgy szarják le a kárpátaljai magyarok szenvedését, mintha maguk is résztvevői lennének a magyarbántalmazásnak. Bár... igazából ezek a balos ál-magyarok is bántalmazzák a magyarságot - Magyarországon belül.

Frederick2 2022.06.20. 09:58:18

@Deansdale: Magyarországon a magyarokba bárki belerúghat.

Belerúghatnak a cigányok.

Belerúghat az LMBT.

Belerúghatnak a feministák.

Belerúghatnak a jogvédők.

Belerúghat a balliberális értelmiség.

Úgy rugdalják a magyarokat a magyarság ellenségei Magyarországon, mint a focilabdát.

Ezt a fajta magyarságot hozta el nekünk Orbán Viktor. A bárki által megrugdalható magyarságot. Azt ígérte nekünk Orbán Viktor, hogy megvédi a magyarságot. Ehelyett még mindig hagyja, hogy rugdalják a magyarságot.

Igaz, a FIDESZ is rugdalja. Sőt, a teljes politikai elit, kormányostul és ellenzékistül. (Kivéve a MH, persze.)

A focilabda-magyarság. Bárki belerúghat.

Deansdale 2022.06.20. 10:10:54

@Frederick2: Ez a globalista rezsim akarata, és ezért szavaztam én az MH-ra. Nem mintha a világ megváltását remélném tőlük, de a szimbolikus tetteknek is megvan a maguk jelentősége.

Frederick2 2022.06.20. 10:33:00

@vodkasprite: a frankót.

Nem is értem el vele semmit.

Csak annyit, hogy kiment a testemből egy kis feszkó!

Frederick2 2022.06.20. 10:33:43

@vodkasprite: Tehetetlenség. Az ellenségeinkkel szemben. Ezt érzem.

Frederick2 2022.06.20. 10:37:28

@Deansdale: Én egyelőre azt érzem, Toroczkai is békésen, demokratikusan akarja megvívni a harcot. Ugyanakkor fel van készülve arra, hogy ha durvul a helyzet (mi jöhet még?), ki kell rántani a pengét a hüvelyből.

De most meg van kötve a keze. Demokratikusan kell eljátszania a kurucot.

valis47 2022.06.20. 16:15:26

@Frederick2: Nem bízok 100%-ig Toroczkaiban. Jó a beszélőkéje, pontosabban jól begyakorolta pár témában a szöveget. De kicsit azért egy öltönyös biztosítási ügynökké avanzsált vidéki srác feelingje van neki is. A rendőrspicli vádat is persze tagadja, de vannak furcsaságok a múltjában.
Pl. a körmendi gyerekgyilkosságot megpróbálta egyfajta második Tiszaeszlárnak beállítani, Berkovicsékat gyanúsítva. Fogalmam sincs, mi az igazság, de semmi baja nem lett belőle, nem rontott neki a ballib sajtó sem. Ez két dolgot jelenthet, talán tényleg igaz, és nem inkább hallgattak. Vagy azt, hogy Toroczkai védett ember volt, ügynök, akinek a feladata az volt, hogy "új vérvádat" kreáljon belőle, és lehessen Magyarországot ismét antiszemitázni. Azonban a közvélemény nem akart ráharapni, így elhalt a dolog.
Na meg ott van az is, hogy 2006 után neki semmi baja nem lett, Budaházy Gyurival ellentétben. Bár állítólag Budaházy bízik benne.
De én is MH-ra szavaztam listán. Egyéniben a fideszesre (nem nyert egyébként, Budapesten mindenhol kikaptak egyéniben)

Mia and Me 2022.06.20. 21:58:16

@Frederick2: "mert a magyarok nem hisznek az ukránoknak"

Eddig még csak olyat láttam, akik nálunk a felső középosztály vagy még fentebbi milliő. Azoknak itthon se hiszek nem hogy még ha nem is magyar :).

Mia and Me 2022.06.20. 22:01:50

@Frederick2: Nincs róla semmi, én is csak azért tudom mert a család egyik fele érintett volt és az öregek meséltek, hogy hogy menekültek át egy óra leforgása alatt mindent otthagyva.

Töriből se nagyon érintettük szerintem, olyan mintha ezt valamiért nem lenne ildomos tanítani, tudni....

KalmanBlog 2022.06.21. 12:20:34

@Mia and Me: Igen, hasonlóan a németek kitelepítéséről se sokat tanítanak.

Egyébként az is lehet, hogy jó ha nem tépkedjük ezeket a sebeket, mert még a végén oda vezetne, hogy a népek kezdik újra gyűlölni egymást a vezetőik helyett.

Ahogy Zelensky és sleppje viselt dolgaiért sem volna helyes kollektíve az ukránokra haragudni.

valis47 2022.06.21. 12:36:09

@Mia and Me: Igen, nekünk a felvidéki rokonaink "reszlovakizáltak", ezzel úszták meg a kitelepítést. Aztán ténylegesen is elszlovákosodtak, mint sokan mások. A mai szlovák lakosságnak szerntem a fele elszlovákosodott magyar. Sokan értik is még a magyart, bár úgy tesznek, mintha nem értenék.
Ott van pl. az elhíresült "Rezesova". Nem a börtönben tanult meg magyarul az se, csak nem akart megszólalni magyarul addig, tipikus újszlovákként.

valis47 2022.06.21. 12:44:52

De persze kevert volt a lakosság évszázadok óta. Azon felmenőim, akik onnét származtak, magyarosították a vezetéknevüket ("tótos" hangzásúról magyarosra), de a dédanyám még tudott tótul, ők tulajdonképpen "szlovákok" voltak eredetileg (ahogy egyébként Petőfi vagy - félig - Kossuth stb.)
Sajnos a kib.szott oroszoknak, angoloknak, franciáknak, amerikaiaknak (no meg a tudjukkiknek, de nem akarok megint antiszemitáskodni) köszönhetjük saját magunkon kívül Trianont, és azt, hogy nem egy középhatalomban élünk, amely a világ 10 legfejlettebb országa között van, egyes területeken az első 3-ban, nagyobb területtel, mint Németország.

Bayaz 2024.02.22. 03:12:04

@valis47: Nem a törököknek?

Horvátországot leszámitva a Magyar Királyság lakossága 1910-ben 18 milliós volt, ebből kicsit kevesebb mint 10 millió magyar anyanyelvű.
Összehasonlitásképpen, a mai Lengyelország területén majdnem 26 millióan éltek 1910-ben.

Vagy ha a Monarchiára gondolsz, azt nem hiszem hogy hosszú távon fenn tudott volna maradni valami történelmi csoda hiján.

Bayaz 2024.02.22. 03:16:19

@Bayaz: @valis47: és ugye a magyarositás nem volt valami nagy siker.

1870-ben 45% volt a magyar anyanyelvűek aránya, 1910-ben 54% - ebből 5% zsidó vallású akik jórészt magyarul beszéltek, szóval valószinüleg ez felelt a növekedés feléért.
süti beállítások módosítása