HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Mr Falafel: @Deansdale: A látszat gyakran csal. :-)))) Végül elég szépen profitáltam (morálisan és kapcsolati tőke terén). A pénz itt másodlagos sem volt. Amikor a harmadik társunk lelépett és megfenyegetett m... (2024.11.17. 21:13) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Az Áronos téma nekem nagyon sokba került." Nekem elsősorban az jött át ebből, hogy elkapott téged az események sodra és mintha egy kicsit meggondolatlanabb lennél a szokásosnál. Érzel... (2024.11.17. 18:21) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Az Áronos téma nekem nagyon sokba került. Igen, megviselt idegileg, nem tagadom. Megmentettem őt a botránytól, holott a lényeg az volt, hogy nem segítségért kuncsorogtunk, hanem csupán a... (2024.11.17. 17:43) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Jól van, na! Akkor tévedtem. Viszont: 2.Móz.20. Tízparancsolat, részlet: "megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, akik engem gyűlölnek." Na, én ezt a tanácsköz... (2024.11.17. 17:39) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

A 2024-es EU-képviselői választásokról

2024.06.10. 12:51 Deansdale

Mindent elmond az eddigi ellenzékről, hogy a híveik túlnyomó többsége egy szempillantás alatt dobta őket, ráadásul egy bukott áruló ex-fideszes nyomoronc kedvéért, aki még a saját családját is képes volt a pöcegödörbe taszítani a rivaldafényért. A pártja 1 hónapos, maga a pártszervezet még ki sem alakult (olyannyira hogy a mostani választásra még delegáltakat sem tudtak küldeni), a funkcionáriusok akiket a nyugati pénzemberek beszerveztek hozzá azok (Petihez hasonlóan) zavarosban halászó haszonleső köpönyegforgatók (némelyik büntetett előéletű is ilyen okokból), és mégis, az ellenzékiek cirka négyötöde gondolkodás nélkül azt mondta, ez a 3 hét alatt összefércelt frankenstein trógerbanda még így is jobb, érted: JOBB!, mint bármelyik másik párt az ellenzékből. Az öleb aki anno beállt szopóembernek a fideszbe, hogy az egyik zsíros politikai állásból a másik zsíros politikai állásba evickélhessen, de most hogy a pixisből kiesett árulóvá vált és az addig őt etető kézbe harapott - na az jobb mint a momentum, az LMP, a párbeszéd, a kutyák, a maszop meg a DK, meg ki tudja kiket ki nem felejtettem.

Magyar Peti gigászi beismerése annak az ellenzéki szavazók részéről, hogy az elmúlt tizenvalahány évben ők is tisztában voltak a ténnyel, miszerint az ellenzéki arcok vállalhatatlanok - ha maga Hitler jött volna leváltani a gyurcsótányokat és fegyőröket, ő is több szavazatot kapott volna.

Csakhát ennek tükrében annál fényesebben világít a gerinctelenség, hogy amíg Magyar Peti meg nem érkezett, addig az ellenzéki szavazóbázis ezerrel tolta a beteg hazudozást, hogy az ellenzékkel minden rendben van, semmi kifogásolható nincs még Gyurcsányban sem, aki rendes ember az rájuk szavaz, és a sorozatos kétharmad nem az ő hibájuk, hanem a Zemberek hülyék, mert a vidéki parasztok, meg a szenilis nyuggerek, és hát a fideszpropaganda, meg az elnyomónácizmus. Aztán egy csettintésre a szemétdombra hajították az egész balos bagázst egy fideszesért, Orbán egyik középszintű csókosáért, aki megsértődött és kilépett.

Feltételezem amúgy, hogy ez a változás tervezett volt, és a fityisz aktívan részt vett az események formálásában, hiszen lett volna egyszerű lehetőségük bokában elkaszálni Pétert - mondjuk ha nem támadnak rá acsarkodva, hanem egyszerűen csak elterjesztik a pletykát, hogy a tisza egy szándékos kezdeményezés az ellenzék még további megosztására. "Kiszivároghatott volna" valami "titkos dokumentum" ami szerint MP-nek továbbra is fizet a fidesz a szolgálataiért, és a tisza azzal a lendülettel hamvába is holt volna. A fröcsögve gyűlölködés volt az egyetlen dolog, amivel biztosak lehettek abban, hogy Pétert megszeretik az ellenzékiek, mert ugye az egyetlen közös vezérelvük az orbáncot gyűlölni, és ha valakit Ő gyűlöl, azt meg kell tenniük vezérürünek.

Nem is tudom miért bíztam az ellenzékiekben, hogy nem lesznek hülyék, hiszen azok.

Na mindegy, a következő parlamenti választásokig kiderül, hogy Péter mit tud kezdeni a messiás-szereppel, illetve ami fontosabb, hogy a szemétdombra hajított libbant mikropártok közül vissza tudja-e hódítani a híveit valamelyik. Ha beismerik a vereséget és feloszlanak, akkor a tisza akár még veszélyes is lehet a fityiszre nézve, de hál'istennek tele vannak olyan egoistákkal, akik nem lesznek hajlandóak csak úgy visszavonulni. Persze van az a zsarolás/vesztegetés...

74 komment

Címkék: politika választás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2024.06.10. 16:48:35

Valóban így van, ha az ember megnézi MP EU listáját és a budapesti listáját, olyan jelöltek vannak rajta, mintha Soros indította volna őket el a választáson.

G. Nagy László 2024.06.10. 17:09:10

Évek óta másról sem írok, mint hogy tátong egy 30%-os űr az ellenzéki oldalon. Hogy semmi más nem kell ennek elfoglalására, mint egy átlagos képességű fickó, akire fel lehet adni egy jobb zakót; aki képes elmondani három mondatot anélkül, hogy valami orbitális baromságot beleszőne; s aki nem megy szembe Magyarországgal, hanem nagyjából azt mondja, amit Orbán.

A csoda az, hogy ezeknek az idiótáknak 14 év kellett ahhoz, hogy megtalálják a megfelelő jelöltet... Felszállsz a metróra és találsz ilyen szürke egeret vagy fél tucatot bármelyik reggel.

Deansdale 2024.06.10. 17:18:53

@G. Nagy László: MP népszerűségének jelentős részét adja, hogy olyan fazon akit a nők vonzónak tartanak. Jóképű, pénzes, híres, státusza is van, arrogáns, erőszakos, nagyképű. Szerintem nők tízezrei szavazták rá egész egyszerűen ezért, bár persze ezt maguknak lehet hogy máshogyan ideologizálták meg fejben.

Madarász Henrik 2024.06.10. 17:21:02

@G. Nagy László: Ez egy USA projekt volt most, ők adták a pénzt és az embereket MP-nek, az előző 2022-es projekt sikertelen volt, mert nem mérték fel, hogy MZP egy elmebeteg.

valis47 2024.06.10. 17:22:44

@Deansdale: Nekem is úgy tűnik, hogy a nők bolondultak érte elsősorban. Hiába, hiba volt a nőknek választójogot adni anno :)

Madarász Henrik 2024.06.10. 17:25:17

@Deansdale: Engem MP gyűlései két dologra emlékeztetnek, egy szektagyűlésre ahol ahol az agyhalott hívek hallgatják a mestert és egy rockkoncertre, ahol nők sikoltoznak a rocksztárnak.

valis47 2024.06.10. 19:07:57

@Madarász Henrik: Mondjuk az előbbi Orbán gyűléseire is igaz.

Madarász Henrik 2024.06.10. 19:26:28

@valis47: Valóban, csak erre most nem akartam kitérni, Orbán 2002-ben kezdte ezt a műfajt, a bukott választás első fordulója utáni nagygyűlésen, akkor kezdtek rajongani érte tömegesen a hívei, előtte egy unalmas politikus volt.

Deansdale 2024.06.10. 19:29:37

@valis47: Nehezen hiszem, hogy Orbánra nők ezrei izgulnának :)

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.06.10. 19:38:26

@Deansdale: Biztos? Vannak nők, akik nem a külsőre hajtanak, hanem a belső értékekre. Fa műszerfal, bőrülés, hangvezérelt hifi, ilyesmi.

Deansdale 2024.06.10. 19:41:57

@F.M.J.: Na igen, Orbánnak van pénze és státusza, de azért ez önmagában kevés ahhoz, hogy nők tömege pilledjenek el a látványától. Legalábbis én így gondolom, aztán tévedhetek.

Öreg is már, jóképű sosem volt, meg az a gördülékeny/simulékony csajozós stílusa sincs. Kicsit darabos, na.

Toroczkainak lehetne talán Magyarhoz hasonló rajongótábora, ha rágyúrna izomból. A fene tudja.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.06.10. 19:49:59

Azt hitte a kancsal jenki köcsög, hogy Petike Orseolo 2.0, de valójában kérész, és épp most virágzik el.
Még az is lehet, hogy OV mesterterve. Talált egy idióta szarjankót, aki túlságosn komolyan veszi magát, és a segítségével kivonta az EU parlamentből a két gennyes tehenet. Mellékhatásként lenullázta a balos zsebpiszkokat, és ez még úgy is megérte, hogy közben maradt pestnek még öt év mulyaegeri. A csöveseket, drogosokat, kutyaszart, és pöfögő autókat nem a kormánynak kell kerülgetnie, a pestieknek meg van meg öt évük gondolkodni a legelő méhek között, hogy mit csesztek el már megint.
A következő felvonásban a mór távozni fog.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.06.10. 19:53:34

@Deansdale: Igazad lehet, én csupán egy lehetőséget vázoltam. Elég régi vagyok már régi ízléssel. Nemigen szoktam férfiakat osztályozni a testi adotságaik szerint. A csajok jobban bejönnek, azokból is az érettebbek.

GABOR2 2024.06.10. 20:24:41

Hány éve tudják az ellenzéki szavazók, hogy impotensek a képviselőik? Ezért nem csoda, hogy változást akartak. De engem meglepett mégis, nagyon erős lett ez a vadiúj dolog. Nem lepdőnék meg ha a háttérben van valami nagy eltitkolt dolog, hogy ilyen megtörténhetett.

De hol van a Mi Haznánk?

Ami a Momentum kapmányát illeti. Én Youtube-on találkoztam vele és többször nagyon felment bennem a pumpa, hogy képesek voltak pont azzal reklámozni magukat, hogy nekik köszönhetjük, hogy nem jön az EU-s pénz. Annyi rosszat kívántam nekik magamban... és úgy tűnik nem voltam egyedül, totál kiestek az EU parlamentből.

Soros bácsinak pedig új reménysége akadt, hátha a TISZA majd elhozza neki a változást.

De mi lesz a sok munka nélkül maradt képviselővel...

Budapestért még lehet izgulni.

GABOR2 2024.06.10. 20:28:40

@G. Nagy László: Macroni recept...

De igazából a lényeg marad: egy hálózathoz tartoznak, azt hajtják végre amit mondanak nekik külföldről.

A baloldalról jövő új ellenzékek türelmetlenek voltak túl hamar levették az áliarcot és túl hamar összenőttek a régiekkel.

Deansdale 2024.06.10. 20:49:23

@GABOR2: "De hol van a Mi Hazánk?"

Az előző ilyen választáson 1 mandátumot sem szereztek, úgyhogy ahhoz képest fejlődtek. Ha optimista akarok lenni azt mondom, egy ilyen nacionalista pártnak amúgysem az EU-s téma az erőssége, az országgyűlési választásokon majd jobban teljesítenek. (Főleg ha lesz kiábrándulás a tiszából.)

Madarász Henrik 2024.06.10. 21:33:54

@GABOR2: Lehet hogy új főpolgármester és képviselő választás lesz néhány hónap múlva Budapesten. Úgy néz ki hogy MP nem támogatja Karácsonyt, akinek így nem lesz többsége a közgyűlésben, nem lehet elfogadni Budapest 2025-ös költségvetését. Akkor fel kell oszlatni a közgyűlést és új főpolgármester választást tartani, ahol a Tisza párt saját főpolgármester jelöltet tud indítani és kinyírni a megmaradt balos pártokat Budapesten.

GABOR2 2024.06.10. 22:27:16

Elvileg vége a választásnak, de most kaptam a Youtube-on egy vadiúj, eddig nem látott TISZA hírdetést, hogy rendszerváltást akar és mi is irakozzunk fel.

Tisza-nak majd Gyuri bácsi elő fogja írni, hogy vegyen fel néhány nagyon nem közkedvelt bukott politikust a pártjába bizonyos poziciókba és a ezzel sokaknak majd nyilvánvaló lesz, hogy ez is csak egy új baloldali próbálkozás.

De amúgy kéne egy elemzés arról, hogy kik szavaztak rájuk pontosan. Ha csak átment a baloldal innen oda, akkor nem nagy dolog, ha eddigi semlegesek szavaztak rájuk... csalódni fognak amikor nyilvánvaló lesz ő is Gyuri bácsinak dolgozik... többek között.

GABOR2 2024.06.11. 01:55:51

Arról mit gondoltok, hogy talán azért omlott össze a régi ellenzék, mert hajlandó lenne háborúba vinni az országot? Nem tudom hogy TISZA párt háború témában miről beszélt. Talán a baloldali szavazók tudták, hogy simán odadobnák őket is a halálba a képviselőik és ezt már nem vállalták be?

Madarász Henrik 2024.06.11. 02:06:49

@GABOR2: A Tisza párt EU listáján és budapesti listáján is liberálisok vannak, olyanok mint Donáth vagy Cseh, ők biztos nem háborúellenesek. A régi balliberális ellenzék a sikertelensége miatt omlott össze, a Tisza szavazói a csodát várják, a hőst aki legyőzi Orbánt, kétségtelen hogy MP a legsikeresebb liberális 2010 óta, 30 %-ot még egy balliberális párt sem ért el 2010 óta.

Deansdale 2024.06.11. 08:27:47

@GABOR2: MP tudja, hogy ha tényleg akar valamit akkor folyamatosan ütnie kell a vasat, sőt, mindig duplázni a tétet, mert a buborékja csak addig tart, amíg van mit ígérnie. Ha a csodavárók rájönnek, hogy ő is csak egy nudli politikus aki a saját pecsenyéjét sütögeti és igen valószínű hogy soha nem veri meg a fideszt, megy a lecsóba a többiek után.

Namost érdekes, mármint egyelőre csak fantáziálgatás szintjén, hogy ugye a fityiszt megverni gyakorlatilag lehetetlen HA ők maguk a párton belül szét nem k*rnak valamit, és mostanában egyre több a pletyka egy ilyen potenciális belső szakadásról/polgárháborúról. A Novák/Varga bukás lehet az egyik első lépés ilyen irányba, és most a választás utáni első pillanatban valami miniszter is lemondott, "önként" - a fene tudja, hogy mi a helyzet. Egyáltalán nem kizárt, hogy a háttérhatalom kiadta az utasítást, hogy 2026-ban váltani kell, és ahhoz készítik elő a terepet a fidesz belső szétmorzsolásával, és nyilván ehhez a tervhez kellett a tisza is (amit nem vagyok hajlandó Tisza formában írni, mert az a folyó).

Deansdale 2024.06.11. 08:32:55

@GABOR2: "Arról mit gondoltok, hogy talán azért omlott össze a régi ellenzék, mert hajlandó lenne háborúba vinni az országot?"

Nem hiszem, hogy bármi konkrét politikai kérdés vagy döntés érdekelte volna a szavazótábort, a libsik nem az a banda, aki kiábrándul az ideológiából csak azért mert vállalhatatlan dolgokat tesznek. A háborút meg valószínűleg úgy képzelik, ahogy jelenleg is zajlik, hogy csak pénzt küldünk meg pár vagon cuccot, oszt' jónapot. Egy sem fél attól, hogy őt a frontra küldenék, vagy hogy a front idejönne.

Deansdale 2024.06.11. 08:38:21

@Madarász Henrik: "MP a legsikeresebb liberális 2010 óta"

A legsikeresebb liberális 2010 óta egy kiugrott fideszes nőverő :D Ennél nem kell nyilvánvalóbb bizonyíték amellett, hogy a baloldalnak semmilyen elve vagy meggyőződése nincsen, kizárólag az eredmény érdekli, a hatalom. Szerintem fordított helyzetben valami kiugrott DK-snak esélye sem lenne ilyen sikerre a nemzeti oldalon.

GABOR2 2024.06.11. 14:24:16

@Madarász Henrik: Igen ez egy olyan magyarázat amiben tudok hinni. Igaz az átlag szavazó talán nem is tudja, hogy kik a kisebb emberek a pártokban. Viszont látják, hog ez jobban gyűlöli Orbánt, tehát rászavaz.

GABOR2 2024.06.11. 14:27:32

@Deansdale: Annyiban veszélyes, hogy a több darabra tört baloldali pártokat ő egyesítheti majd. De épp ezért a többi baloldali párt azon lesz, hogy elintézzék.

GABOR2 2024.06.11. 15:23:16

"Elképesztő amerikai beismerés: azért küldenék halálba az európai fiatalokat, hogy kifoszthassák Ukrajnát"

"Ha most segítünk Ukrajnának, akkor a legjobb üzleti partnerré válhatnak, akiről valaha is álmodtunk, a 10-12 billió dollárnyi kritikus ásványkincsüket Ukrajna és a Nyugat használhatná fel - vallotta be meglepő őszinteséggel Lindsey Graham háborúpárti szenátor. Washington célja Ukrajna kifosztása, ezért akarnak kötelező európai sorkatonaságot, ezért kockáztatják a világháborút."

www.origo.hu/nagyvilag/2024/06/elkepeszto-amerikai-beismeres-azert-kuldenek-halalba-az-europai-fiatalokat-hogy-kifoszthassak-ukrajnat

Lehetnének öszintébbek is. Nem elég Ukrajna, Oroszország ásványkincsei is kellenek.

Madarász Henrik 2024.06.11. 17:35:34

@GABOR2: Nyilván nem fogják beismerni hogy ők provokálták ki a háborút, amire azóta készülnek amióta Putyin 2000 körül leállította az ország ásványkincseinek átjátszását az oroszországi oligarchákon keresztül az amerikai cégeknek. Már 2004-ben megdöntötték az akkori oroszbarát kormányt amerikai támogatással Ukrajnában, ez volt a narancsos forradalom.

Madarász Henrik 2024.06.11. 17:45:19

@Madarász Henrik: Szóval Putyin megdöntésére készülnek 2000 óta, de miután nem sikerült belső ügynökeik révén, azt tervelték ki 2014 után hogy kirobbantanak egy ukrán-orosz háborút, plusz erre hivatkozva szankciókkal csődbe juttatják az oroszokat, az elégedetlen oroszok megdöntik a rendszert, amerikai ügynökök alakítanak kormányt és megindulhat az oroszok kirablása.

GABOR2 2024.06.11. 19:15:42

Új szintre emelték megint a hülyeséget. Ausztráliában megalapították a "Férfiak viselkedését megváltoztató" minisztériumot:

‘What an absolute joke’: Victorian Premier Jacinta Allan accused of ‘demonising men’ with appointment of Parliamentary Secretary for Men's Behaviour Change

www.skynews.com.au/australia-news/politics/what-an-absolute-joke-victorian-premier-jacinta-allan-accused-of-demonising-men-with-appointment-of-parliamentary-secretary-for-mens-behaviour-change/news-story/bbd1e9e91136306a3929eddcab738638

"
Victorian Premier Jacinta Allan has come under fire after she announced the appointment of Australia’s first Parliamentary Secretary for Men’s Behaviour Change.

The new position has been pitched as part of the Allan government’s efforts to “make Victoria a safer place for women and children”, with the goal of helping end the scourge of the state's women dying at the hands of men."

GABOR2 2024.06.11. 19:18:34

Komolyan ha a jövőből visszanéznek majd erre a korszakra írigyelni fogják, hogy ilyen problémákkal foglalkoztak annó...

Deansdale 2024.06.11. 19:36:07

@GABOR2: Ha így haladnak nem lesz jövő :)

Madarász Henrik 2024.06.12. 02:16:47

@GABOR2: Nem nagyon fognak ezzel foglalkozni, legfeljebb röhögni fognak az ostoba fehéreken. Két variáció van, egy iszlám kalifátus lesz Európa vagy színes ősemberek kóborolnak majd a régi romok közt.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.06.12. 11:07:15

@GABOR2: Feltéve, hogy ez a korszak is hagy túélőket, akkor tanulság lesz, hogy a jólétet nem szabad túlságosan szabadjára engedni, mert a kihívások hiánya kitermeli az élhetetlenek társadalmát, amiben már hülyeségekkel foglalkoznak a problémák helyett.

valis47 2024.06.12. 11:12:25

@F.M.J.: A jó idők gyenge férfiakat szülnek stb.

valis47 2024.06.12. 11:16:27

@Madarász Henrik: Igazából ez még eltartott egy ideig, G. W. Bush-nak a "terror elleni háború" közepette szüksége volt Putyin jóindulatára, egy ideig Putyin azt hitte, Oroszország egyenlő félként kezelve integrálódhat a nyugati rendszerekbe, a NATO-ba is beléphet akár. A helyzet később kezdett el romlani, már 2007-ben Putyin figyelmeztetett is Münchenben, hogy ennek nem lesz jó vége.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.06.12. 11:40:09

@valis47: Sajnos azon már régen túl vagyunk. A mostani jólét már a férfiakat nem csak gyengévé tette, hanem ostobává is, ráadásul koedukálttá vált a debilitás.

Már régi elvont feltételezésem, hogy a Föld védekezik így. A baromság irányzatainak képviselői szükség szerint fognak kihalni. Ehhez adódnak még járulékos veszteségek, de akik maradnak, azoknak lesz újra életterük, lesz technológiájuk, de legfőképp lesz tapasztalatuk, a tulszaporodott jólét korlátozásának szükségességére. A jövő iskoláiban mindenkinek meg kell majd tanulnia tüzet gyújtani, szöget a falbaverni, rántottát sütni, gombot varrni, térképen tájékozódni, meg hasonló életrevaló ismereteket szerezni. Akkor majd nem kell a mikrosütőhöz intelmeket írni, hogy ne tegyél bele élő macskát, mert nem lesz olyan hülye, akinek eszébe jut.

valis47 2024.06.12. 13:35:47

@F.M.J.:

counter-currents.com/2024/06/the-worst-week-yet-178/

A nők érzik azért a hiányát a férfiasságnak, és ezért négerek, harci kutyák stb. felé fordulnak.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.06.12. 19:09:50

@valis47: Még nem gondolkodtam el az arányokon, de lehet, hogy van egyensúly. A töketlen pöcsök számával arányosan növekedhet a feministák száma is. Egy karrierista nőben nem sok nőiesség van, mint ahogy a mamahoteles "férfiban" sincs semi férfias. Azért rühellik ezek a nőies nőket és a férfias férfiakat, mert a puszta létük brutális kritikája a degenerált felfogásuknak.

Borathan 2024.06.17. 10:41:35

@GABOR2:
egyvalaki vinné háborúba az országot, és az Orbán.
Már tizensok éve állandóan valami háborúról beszél, hol Brüsszel, hol a rezsi ellen, hol akármi ellen. Egy hülyülő f@sz, akinél egyszer be fog kattanni az elmebaj, és valóban beviszi hazánkat valami valódi háborúba

valis47 2024.06.17. 12:15:08

@Madarász Henrik:

www.zerohedge.com/news/2024-05-27/mikhail-khodorkovsky-names-lord-jacob-rothschild-ultimate-beneficial-owner

Hodorkovszkij, aki valamilyen módon Komszolol-titkárból a Jukosz olajtársaság tulajdonosa lett a 90-es években, valójában Jacob Rotschild strómanja volt?
Putyin kivívta a Rotschildok haragját azzal, hogy lecsukatta Hodorkovszkijt, és elvette tőle a vállalatot...

2024.06.17. 13:23:15

@Borathan: focizott: csatárként le kellett mindenkit rúgnia és minden labdát neki kellett kapura rúgnia. És ő ebből az tesztoszteronszagű öltözői bűzös légkörből meríti az ihletet.
Csak a háború csata légkörében érzi jól magát, mert megszokta hogy mindig ő nyer. Annyira silány az ellenfele.

2024.06.17. 13:27:10

@Madarász Henrik: Mielőtt temetnéd a fehér emberek kultúráját azért figyelmedbe ajánlom Macron csúfos bukását.
Nem lehet csak a fkeeték és arabok népszaporulatából lineáris vonalat húzni a jövőbe mert a világnak van önvédelmi reflexe is.

Deansdale 2024.06.17. 14:19:21

@Huszonhármas: Sokra mész az önvédelemmel egy olyan szituban ahol már az idegenek vannak többen, ráadásul a poltikai hatalom is idegenek kezén van, mint pl. Londonban. Ott a rendőrség már évek óta a mormogó fehéreket börtönzi be míg a gyilkoló-erőszakoló idegeneket elereszti egy ejnye-bejnyével.

2024.06.17. 15:41:17

@Deansdale: nemrég volt újságban hogy egy szikh család felháborodott mert nem engedték a rituális szikh késüket felvinni a vonatra. Mert nekik az jár mert vallás.
Jó, hát egyetértünk, hogy ostoba az a társadalom aki ezeket pátyolgatja.

valis47 2024.06.17. 15:54:05

@Huszonhármas: Macron nem bukott még meg, az EP-választáson leszerepelt a pártja, de még ő az elnök. Azért írta ki az idő előtti választást most, hogy nyári szezonban valahogy leverje Le Penéket, gyorsan, feltűnés nélkül. A bomlasztás már megy. A kampány is, focisták nyilatkoznak, hogy mindenki szavazzon Le Penék ellen. Ez persze európai, ahogy az is, hogy Brüsszel nyíltan megfenyegeti Franciaországot, hogy ha a "szélső" jobb kerül kormányra, rögtön kötelezettségszegési eljárásokat indítanak majd (jelenleg a franciáknak el van nézve pár költségvetési hiánycél nem teljesítése). Meg már mennek a százezres tüntetések Franciaországban a "szélsőjobb" ellen, van elég agymosott meg bértüntető...

Madarász Henrik 2024.06.17. 16:07:31

@valis47: Ez a zsidók közti összjáték nem egy egyszerű kérdés. Szerintem nem úgy kell elképzelni hogy van egy zsidó tanács, akik egy parancsnoki láncban juttatják egy a kisebb zsidókhoz a parancsokat. Inkább olyan mint egy azonos kulturális háttér és egy faji jellegű összetartozás tudat, ami azonos világnézetet eredményez a kisebb eltérések ellenére. Tehát nem olyanok mint a fehér emberek általában, akik nem segítenek egymásnak sem nemzeti, sem faji alapon és nem fognak össze közös célok érdekében. Tehát mondjuk ha az egyetemen lehet dönthetni arról hogy kit vegyenek fel tanárnak, egy zsidó egy másik zsidót fog támogatni, egy fehér meg az objektivitás nevében meg szintén egy zsidót, ha jobb a teljesítménye. Az oroszországi zsidó oligarchák faji alapon jól megértették magukat amerikai rokonaikkal, meg hát számukra vonzóbb volt a nyugati élet, meg tudták ha lesz egy kommunista restauráció elveszik az összelopott vagyonukat, ezért hajlandóak voltak eladni az amerikaiaknak a cégüket.

Madarász Henrik 2024.06.17. 17:00:33

@Madarász Henrik: Nyilván van olyan is hogy bizonyos tisztségeknél a zsidók támogatnak nem zsidókat is taktikai okokokból, ezek olyanok akik érzelmileg filoszemiták, mint Jóe Biden.

valis47 2024.06.17. 20:59:46

@valis47: Szóval mozgósítani fogják a muszlimokat és a feketéket, meg mindenkit a "barna veszély ellen". Franciaországban is csak egyéni körzetek vannak, simán előfordulhat, hogy Le Penék 40% feletti szavazattal sem szereznek 10%-ot sem, ha feláll ellenük az "összefogás". Na igen, itt valaki sérelmezte, hogy a magyar választási rendszer a Fidesznek kedvez. :D

2024.06.18. 08:04:56

@Madarász Henrik: Ezt teljesen jól látod.
De ilyenkor bennem felmerül hogy a gójok vajon miért nem fognak össze? Jobb egymással acsarkodni?
De például orbán nem faji alapon osztja meg a nemzetet hanem a saját csicskái és a nem csicskák között ás kurvamély árkot. Ez a hazaárulás komoly esete.

Deansdale 2024.06.18. 08:24:36

@Huszonhármas: "De például orbán nem faji alapon osztja meg a nemzetet hanem a saját csicskái és a nem csicskák között ás kurvamély árkot. Ez a hazaárulás komoly esete."

Orbán teljes politikája arról szól, hogy az egész nemzetet állítja szembe külső ellenségekkel: migráció, Soros, Brüsszel, ilyenek. Tökéletes ELLENpéldája annak amiről beszélsz. Amire te gondolsz az a baloldal, ami szerint Brüsszellel, Sorossal és a migrációval minden rendben van, sőt, ezek a fő értékeink, az ellenségkép a magyar konzervatívok, mer' azok mucsai rasszista nácik akik miatt a haladó EU csúnyűn néz ránk. Ez a megosztás, bakker.

Csókosai meg minden politikai pártnak vannak, Lölő létezése nem arra irányul, hogy a nemzetet megossza, csak persze a baloldalon sok az állat, akik képtelenek ezt megérteni. Amikor a maszop-kormány termelte a saját milliárdosait az nem volt megosztó, csak amikor a fidesz csinálja... LOL A tudatos gondolkodási képesség teljes hiánya, amikor valaki nem képes felismerni a logikai bukfencet az "amikor mi csináljuk ugyanazt az más" hülyeségben. Jaj, hát a maszop az izé, csak néha egy kicsit korrupt volt, az belefér, de amikor orbánc lop azt ő direkt azért csinálja hogy a nem-fideszesekkel kib*sszon!!! Csókoltatom az Úristent, hogy ilyen emberiséget teremtett.

Deansdale 2024.06.18. 10:42:43

@Huszonhármas: A téma elcsavarásával kibújtál a direkt válaszadás alól, de sebaj :)

Sokszor leírtam már a véleményem ezügyben, leírom megint.

A nyugat tökéletesen mutatja, hogy mik a súlyos gondok, amik egy ország létét fenyegetik, és szerintem egy magyar kormánynak az elsődleges feladata ezeket MEGELŐZNI.
MEG-E-LŐZ-NI.
Nem szarni bele és utólag hápogni, hanem már akkor lépni amikor a nem túl eszes tömegek még azt hiszik, hogy az a probléma nem is létezik, hiszen még nincs 1 millió nigger Pesten, szóval a migráció nem is veszélyes.

A lengyel példa pedig azt mutatja meg, hogy egy kormányváltás után pillanatokon belül 180 fokos fordulatot vehet egy ország - bármely balos elmebetegnek az első dolga törvényerőre emelni a buzulást, a migrációt, stb. Hiába mondod most azt, hogy akik migrációt akarnak azok súlytalanok, a napnál is világosabb hogy egy esetleges kormányváltás után a balos politikusok első dolga lesz aláírni az EU-nak bármi szart, pl. hogy befogadunk akármennyi "menekültet". Nem az számít, hogy most mit mondanak, hanem az amit tudunk, hogy majd megtesznek. 2015-ben is zsigerből a migránsok mellé álltak a magyarsággal szemben, és CSAK A RETORIKÁBÓL VETTEK VISSZA amikor látták, hogy még a saját választóik körében sem népszerű a népsségcserét erőltetni. Nem kell sok ész tudni, hogy ettől a hatalomra jutásuk után még ugyanúgy végrehajtanák rajtunk a globalista ágendát. Sőt, itt és most aláírom neked, hogy Magyar Petya első dolga lesz a kormányváltás után a haladár hülyeségeket előmozdítani, függetlenül attól, hogy egyáltalán említi-e őket a kampányában.

Azt is mondtam már nem egyszer, hogy az ország kibírja, ha nem az egyik politikus lop hanem a másik, az ük-ükunokáid is békében élhetnek attól hogy Lölő ük-ükunokája gazdag, szóval nem az ilyen súlytalan szarokkal kellene foglalkozni, hanem azokkal a dolgokkal amik miatt a leszármazottaid szopóágra juthatnak, és ilyenből nincs túl sok.

Csak annyit kellene megérteni, hogy a migráció, a buzipropaganda és az egyéb haladár szarságok a világon sehol nem jelentettek problémát EGÉSZEN ADDIG A PILLANATIG amikor egyszercsak már igen. A világ összes országának a, bocsáss meg, összes hülyéje pontosan ugyanazt mondta mint te, hogy "itt úgyse lesz ilyen, mert nincs rá politikai akarat". Az összes nyugati ország így szart be, hogy a migráció nem valós veszély, a buzilobbi nem valós veszély, az iszlám nem valós veszély, a fehérellenes diszkrimináció a munkaerőpiacon nem valós veszély, ésatöbbi. Most meg azon filóznak, hogy a polgárháború mikor fog kitörni, és mi lenne jobb, ha hamarabb vagy ha később.

Neked úgy tűnik az a stratégiád, hogy menjünk el egészen addig a pillanatig ahol a migráció átváltozik problémává, és majd akkor kezdjünk foglalkozni vele. Komolyan nem érzed mekkora hülyeség ez?

Mintegy mellesleg Orbán nem is elég tökös ezügyben, valójában a már bent lévő migránsokkal kellene foglalkoznia, elsősorban a cigókkal. Azok is kéretlenül estek be az országhatáron, csak már régebben, és azóta is csak a baj van velük. Ennyit arról, hogy a migráció nem veszélyes :) Bár persze ha úgy nézed magyar állampolgárként libsi szemmel ők egyenjogúak velünk, tehát velük szemben fellépni az országon belüli megosztottságot szítana, vagyis Orbán még ezügyben SEM megosztó. Az más kérdés, hogy ezt nem elvből teszi így, hanem a háttérhatalom utasítására, akiknek pont megfelel ha a cigányság a magyarság nyakára nő.

"ja nyilván balos propagandának hiszed az én szövegemet. Mert akkor le is zárul a diskurzus."

Érdekes ezt mondani úgy, hogy épp az előző kommentben nevezted orbáni agymosásnak a másvéleményt.

Deansdale 2024.06.18. 10:59:25

Nem akarom Orbánt fényezni, de az ún. fityisz-propagandával egyet lehet érteni külsősként is, elvi alapon, ugyanis az EU tényleg direkt szopatja az országot, Soros tényleg pénzeli a libsi hálózatot, a migráció tényleg veszélyt jelent, stb.

Ezzel szemben a balos propaganda eszeveszett otromba hülyeség, a putyinozás, a kínázás, a mindentellopnak, az innenmenekülnikell, a nácifasisztázás - mind egy szálig elmeroggyantaknak való dajkamesék. Amitől egy átlagos magyar embernek tartania kell, az nem putyler, meg nem az hogy egyszercsak átveszi a hatalmat kína, de még csak az sem hogy Orbán királlyá koronáztatja magát, hanem az, hogy a globalista/progresszív ágenda következő áldozatává válunk. Erre végtelenszer nagyobb az esély, főleg azt tudva, hogy Orbán is azt az ágendát tolja, csak lassabban mint az ellenzék tenné.

Deansdale 2024.06.18. 11:28:47

@Huszonhármas: De, zavar, ezért is nem szavaztam rájuk.

Deansdale 2024.06.18. 16:24:29

Megindulhatnak a migránsok Németországból Lengyelországba
Máris több ezren érkeznek, Tuskék magyarázzák a bizonyítványt
mandiner.hu/kulfold/2024/06/megindulhatnak-a-migransok-nemetorszagbol-lengyelorszagba

Elegük lett a lengyel gazdáknak: sertéstrágyával indulnak harcba a muszlim migránsok ellen
mandiner.hu/kulfold/2024/06/eleguk-lett-a-lengyel-gazdaknak-sertestragyaval-indulnak-harcba-a-muszlim-migransok-ellen

Mia and Me 2024.06.18. 20:56:12

@Deansdale: azért tegyük hozzá hogy az orbán birodalom a strómanok vagyonával lassan nagyobb mint a bármelyik királyunk vagyona volt.
És igen,ez így kib@szas a lakossággal, mert egyrészt a szabad verseny itt nem létezik, kontra produktív a gazdaság ( mindenen lölö nyer) másrészt így a szar gazdaság miatt a lakosságot terhelik mindennel ( vhonnan be kell szedni a pénzt a hobbikra mint akku gyár támogatás stb)

Serény Vélemény 2024.09.24. 10:59:08

@Deansdale: "Szerintem nők tízezrei szavazták rá egész egyszerűen ezért, bár persze ezt maguknak lehet hogy máshogyan ideologizálták meg fejben."
H. Adolf is kb így volt, mi pedig elmélkedhetnénk azon, hogy ha '18-ban a nők nem kaptak volna választójogot Németó-ban, akkor ki szavazta volna meg 38%-ra 33-ban az osztrák káplárt?
Merthogy 'anők' is benne voltak, vastagon.

Deansdale 2024.09.24. 11:32:14

@Serény Vélemény: Nem rossz tangens, ahogy az angolok mondanák, de szerintem érdekesebb, hogy milyen alternatíva volt az amihez képest a nácik voltak a "kisebb rossz". Mert hogy a németek nem szavaztak hebehurgya módon valami irracionális szarra, abban én biztos vagyok.

Amúgy Hitlert sosem tartottam jóképűnek, se férfiszemmel, se úgy ahogy képzelem hogy a nők látnak. Nem egy Brad Pitt, na. Még a hatalom kisugárzása sem jön át rajta úgy, ami szerintem beindíthatná a csajokat. Épp ezért nem is hittem soha, hogy a sikere valamiféle személyes magnetizmusnak volt köszönhető (megintcsak anglicizmussal, elnézést). Bár a fene tudja, engem még egyetlen szónok sem "varázsolt el", lehet az én készülékemben van a hiba, és a tömegek tényleg az ilyen vezéregyéniségek hatása alá kerülnek.

Ja, visszatérve az alapkérdéshez, nem tudom jobb lett volna-e a világnak ha a nemzetiszocialisták politikai ellenfelei nyernek. Ha egy fiktív világot képzelek el amiből egyszerűen csak kivonjuk a nácizmust, akkor Weimar megmaradt volna, és sokkal hamarabb teljesedik ki a világon az őrület, amit most tapasztalhatunk. Esetleg a németek elhajlanak még komcsibb irányba és a szovjet példát követik, na az se lett volna fáklyásmenet.

A még tréfásabb kérdés, hogy nem kellene-e egy második nácizmus ez ellen a második Weimar ellen :) Nekem személy szerint nem hiányzik, sőt, de lövésem sincs hogy mi más fog minket megmenteni ettől a globális szartól. Politikai megoldás nem létezik, ez orbitálisan nyilvánvaló.

Serény Vélemény 2024.09.24. 11:50:56

@Deansdale: "Még a hatalom kisugárzása sem jön át rajta úgy, ami szerintem beindíthatná a csajokat. "

Én ezt értem, meg azt is, hogy csak egy golyója volt, de ott vannak az archív felvételek, ahogy nők ugyanúgy őrjöngenek érte, mint ahogy később a beatles együttes koncertjén őrjöngtek.

"akkor Weimar megmaradt volna, és sokkal hamarabb teljesedik ki a világon az őrület, amit most tapasztalhatunk."

Nna, ezért szoktam pont kissé vigyorogni azon, amikor észlények lengetik a szivárványos zászlót, mert a történelmi előzmények azok pont a '20-as évek, és pont a weimari köztársaság a totális dekadenciájával, és pont berlin - ahol pont a múlt század húszas éveiben hajtották végre az első nemváltoztató műtétet(!). És miközben az sa vezetője közismert homokos volt, 20 év múlva már rózsaszín háromszög és csíkos pizsama jellemezte a homokosok által viselt ruhadarabok összességét birodalom szerte..., és koncentráltan koncentrálódtak táborokba helyileg. Szóval két lehetőség van: lesz hosszú kések éjszakája újratöltve, és utána azért lesz rossz a szivárványosoknak - és hiába érzékelik úgy, hogy ők a modern kor SA-ja.
Vagy jön egy olyan ellenség, ami megtanítja őket repülni a nyolcadikról, ahogy egyébként ez szokás bizonyos vallási-kulturális körökben, akikkel éppen most árasztották el ajrópát... a vége biztos hogy nem lesz jó nekik.

Deansdale 2024.09.24. 11:56:04

@Serény Vélemény: "archív felvételek, ahogy nők ugyanúgy őrjöngenek érte"

Deepfake :) Szerintem simán lehet megrendezett dolog, propaganda, vagy ha spontán, akkor inkább köszönhető a politikai tömeghisztériának, mint annak hogy valóban vonzónak tartották. Dehát na, a női lélek még előttem sem teljesen nyitott könyv, abban az 1%-ban amire nem látok rá tisztán, még rejtőzhet bármi :D

Deansdale 2024.09.24. 12:01:46

@Serény Vélemény: Az viszont egy bizonyos IQ fölött nyilvánvaló, hogy ha a balodal nagyon kilendíti az ingát az konfliktushoz vezet, és nem azért mert a másik oldal náci, hanem mert nagyon kilendítették az ingát. Sosem voltak normálisak akik azt képzelték, hogy másokra erőszakolhatják az akaratukat és az ennek való ellenállás a gonoszság.

Épp ezért az is magától értetődik, hogy a woke siserehad nemcsak érzelmileg kutyaütő, de értelmileg is fogyatékos.

Szóval csak az a releváns kérdés, hogy akik irányítják és pénzelik őket, azok miért akarják az említett konfliktust. Hmmm.

valis47 2024.09.24. 13:20:50

@Deansdale: Ez már nem az a társadalom, ami a 30-as évek Németországában volt. A béka megfőtt mostanra.

Deansdale 2024.09.24. 13:31:32

@valis47: Ebben van igazság, de a konfliktus így is eljön, csak egy kicsit tovább kell feszíteni a húrt. Szerintem tovább fogják, nem állnak le váratlanul azzal, hogy nyertek.

Valami olyasmire számítok, és ez nyilván csak fiktív példa, hogy mondjuk Írországban az n+1-edik gyermek halálra késelésekor olyan tüntetések lesznek, amiket a rendőrség már nem bír szétoszlatni, és vérontás lesz, ami gyakorlatilag polgárháborúvá növi ki magát. Ez a jelenlegi helyzetet látva szinte elkerülhetetlen. Csak az a kérdés, hogy mennyi lesz az az "n" érték ami után a következőnél berobban a szitu.

És ha egy országban ez elindul, pillanatok alatt átterjedhet bárhová, ahogy az lenni szokott.

A félelmem az, hogy mire feleszmélnek késő lesz. Illetve feketepirulásan nézve már most is késő, a nyugati országok hadseregeit és egyéb fegyveres erőit már most is a megszállók irányítják, tehát az idegenek mellett a saját fegyveres erőinkkel is meg kell majd küzdeni, és ez istentelen megpróbáltatás lesz. De nem muszáj feketepirulásan nézni a dolgokat, a haderők még hozzánk pártolhatnak.

Bayaz 2024.09.24. 14:31:37

@valis47: Na igen, a 30'-as években sokmilliónyi elégedetlen német katona volt akik vesztesen hazatértek egy olyan háború után, amit teljes egészében Németország területein kívül vívtak, és még erre jött egy azóta se látott méretű világválság. A weimari köztársaságnak soha nem volt igazi legitimációja.

Ezzel szemben, a mostani nyugati társadalmak számára idegen a háború és mai világrendnek van legitimációja - a II. világháború megnyerése, az azt követő 3 bő évtized, a hidegháború megnyerése és az azt követő bő évtized - amit hosszú idő felélni.

Deansdale 2024.09.24. 14:37:44

@Bayaz: Vérfagyasztó gondolat, hogy csak azért volt béke Ny-Európában a 2.VH óta, hogy elszokjunk a harctól és ne legyen bátorságunk pattogni mikor beterelnek a vágóhídra.

Hát, idegen a háború vagy sem, lehet hogy harcolnunk kell.

Bayaz 2024.09.24. 14:53:06

@Serény Vélemény: @Deansdale: "H. Adolf is kb így volt, mi pedig elmélkedhetnénk azon, hogy ha '18-ban a nők nem kaptak volna választójogot Németó-ban, akkor ki szavazta volna meg 38%-ra 33-ban az osztrák káplárt?
Merthogy 'anők' is benne voltak, vastagon."
Hát kevésbé voltak benne, mint a férfiak:
"26.5% [of German women voted] for Hitler. In the 1931 September elections, 3 million women voted for NSDAP candidates, almost half of the total of 6.5 million votes cast for the NSDAP. In terms of voting patterns however, a higher proportion of male voters supported the Nazi party compared to female voters."
és hasonlóan, a XX. század nagy részében a kommunista pártok támogatóinak jó része is férfi volt.

Általában véve, nők inkább szavaznak a 'mainstream', 'szociálisan elfogadott' politikai vonulatokra, és ezek a XX. század jó részében a 'mérsékelt konzervatív' pártok, az elmúlt 30 évben (kb. amióta a 70'-es évek 'szexuális forradalma" alatt/után felnőtt nők többségbe kerültek) viszont a progresszív balos pártok voltak. A férfiak viszont inkább támogatják a "szélsőséges", illetve militáns pártokat, valószínűleg ez a férfiak nagyobb kockázatvállaló hajlamára vezethető vissza.

Deansdale 2024.09.24. 15:02:09

@Bayaz: "A férfiak viszont inkább támogatják a "szélsőséges", illetve militáns pártokat, valószínűleg ez a férfiak nagyobb kockázatvállaló hajlamára vezethető vissza."

Ez így kicsit furán hangzik, mintha a férfiak legitim ok nélkül szélsőségeskednének vagy harciaskodnának, ami nem igaz. Fogalmazzunk úgy, hogy a nők hajlamosabbak a közmegegyezés felé hajlani akkor is ha az nem oldja meg a problémákat, míg a férfiak inkább meg akarják oldani a problémákat, akkor is ha arra csak a közmegegyezéssel szemben álló pártoknál látnak lehetőséget.

Deansdale 2024.09.24. 15:05:03

@Deansdale: Például úgy sejtem a Miatyánk támogatóinak zöme férfi, kivéve ha Torockai annyira bejön a csajoknak, hogy ezért tömegesen szavaznak rá :) Ebben mondjuk Orbán vagy Gyurcsány nem ellenfél, Magyarpeti igen. Így talán az ő hirtelen fellendülése sem teljesen véletlen. Hmmm.

Cicciolina esete mutatja az olasz parlamentben, hogy férfiak is lehetnek hajlamosak ilyen alapon dönteni :D Csoda, hogy ezt nem próbálják kihasználni a parlamenti pártjaink, vagy legalábbis csak nagyon szőrmentén.

Serény Vélemény 2024.09.24. 15:06:36

@Bayaz: HA 3 millió nő szavazott rájuk, a nácik által begyűjtött 6,5 millió szavazat majdnem fele nőké volt, és több mint a nők negyede szavazott rájuk. Azért erre már lehet azt mondani, hogy "anők is vastagon benne voltak."

Serény Vélemény 2024.09.24. 15:09:46

@Deansdale: Gerilla - Franciaország végnapjai
Laurent Obertone - megvolt? Ha még nem, akkor ajánlom, (amíg kapni lehet). Most már asszem trilógia.

Deansdale 2024.09.24. 15:12:38

@Serény Vélemény: Hál'istennek letölthető. Belenézek.

Bayaz 2024.09.24. 17:42:13

@Serény Vélemény: de a lényeg az, hogy a nácik győzelmének semmi köze nem volt ahhoz, hogy a nők szavazójogot kaptak.
süti beállítások módosítása