HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Wildhunt: @Kexes: A Fidesz rálocsolt bazi nagy hiteleket és támogatásokat a lakáspiacra (is). Azokra meg ráugrott a "piac" és beépítette az árakba. A politikai döntések eredményei ritkán nem előre tervezettek. (2024.10.18. 07:45) Bennszülöttimádat
  • valis47: Az ingatlan befektetés lett, ez veri fel az árakat. Ráadásul régóta alacsonyak a kamatok - euróban legalábbis -, még magas infláció mellett is, ami fújja az ingatlanbuborékot. Amerikában pedig már a... (2024.10.17. 23:09) Bennszülöttimádat
  • Kexes: @Mia and Me: Hát nem tudom. Lehet, hogy így van? Passz. (2024.10.17. 21:56) Bennszülöttimádat
  • Deansdale: @Kexes: A háttérhatalomnak elég pár politikust megvesztegetnie és az egész világot irányíthatja. Nem túl misztikus dolog ez, az "erejüket" egyszerűen abból nyerik, mint pl. Soros vagy a Világgazdasá... (2024.10.17. 21:53) Bennszülöttimádat
  • Mia and Me: @Kexes: "a hatalmuk valami által és valamiből van." A hatalom azáltal van, hogy birtokolják ellenőrzik és szabályozzák az élet- feltételeket, termelő-eszközöket, forrásokat. Amit kicsit spirituális... (2024.10.17. 21:48) Bennszülöttimádat
  • Utolsó 20

Politikai tanácsadási perceink következnek

2024.06.12. 09:45 Deansdale

Ha a fityisz garantálni szeretné, hogy a tisza nem nő a nyakára 2026-ig, akkor most kell egy kamu ellenzéki pártot kreálniuk Lölő fotelba gurult aprópénzéből, aminek egy feddhetetlen, kimért, tiszteletreméltó kinézetű és stílusú vezetője van, a fő program pedig (a nyilvánvaló fideszellenességen kívül) az, hogy a tisztes balos szavazók ne dőljenek be egy kiugrott fideszes árulónak, akinek alpári a stílusa és a jelleme, hanem szavazzanak egy valódi baloldali megtisztulásra. Ha ezzel csak 3-4% szavazatot elvesznek a tiszától az már elég lehet egy garantált fidesz győzelemhez, vagy jelentheti a különbséget egy sima győzelem ill. egy újabb kétharmad között.

Emellett nyilvánvaló, hogy az acsargást azonnal meg kell szüntetni, és minden fronton úgy tenni, mintha MP igazából egy fityiszes titkosügynök lenne aki sikerrel véghez vitte a feladatát. (Ami elvileg nem is teljesen lehetetlen.) Mindenesetre ezzel is el lehetne venni kétszer 2-3% szavazatot a tiszától, egyszer mert sokan eleve csak a fideszes acsargás miatt szavaztak a tiszára, mert szeretnék látni ahogy Orbánt megüti a guta, másrészt egy páran bedőlnének a pletykának is, hogy MP még mindig orbánc embere, és az ő utasítására semmisítette meg a baloldalt.

Érdekes stratégia lehetne az acsargást rábízni egy vagy több bukott ellenzéki pártra, akár lezsírozni valami donátanna-féle senkivel, hogy ő adja elő a "megszerzett" "titkos" anyagokat, miszerint MP fideszes ügynök aki palira vette a szavazókat. Ez jóval hitelesebb lenne, mint ha a fidesz maga próbálná valahogy elsütni ugyanezt, és aki vállalná ezt a szerepet annak a pártja valószínűleg visszaerősödne valamennyit, tehát ez az érintetteknek win-win. Az acsargás exportálása balos lúzerekhez viszont lehet kétélű fegyver, ha valami nagyon antipatikus alak csinálná, pl. Gyurcsány, az még tovább is növelheti a tisza népszerűségét. Ügyesen kellene alanyt választani a témához és okosan koordinálni a dolgot, úgy ezzel is lehetne nyerni pár százalékot. Mindenesetre ha a tisza valódi szennyesét - pl. a tagok büntetett előéletét és hasonlókat -, nem a fidesz okádná rájuk, hanem mondjuk a maszop vagy a kutyák, ráadásul viszonylag tárgyilagosan, azzal a fidesz rengeteget nyerhetne. Az más kérdés, hogy a bukott balos pártok médiáját fizetők valószínűleg nem mennének ebbe bele, de ki tudja.

Alternatív megoldásként szóba jöhet egy tisza által megvett influenszernek többet ajánlani, és azzal rántatni le a leplet arról, hogy MP a fidesz ügynöke. Ha ez túl drasztikusnak tűnik, attól az alapgondolat még működhet - szerintem diszkontáron pártízmillióért simán lehetne produkálni néhány "kiábrándult" celebet akik előadnák, hogy miért szakítottak a tiszával.

Ja, és csak a vicc kedvéért, ezentúl a fideszes sajtóanyagokban kizárólag olyan fotót tennék be MP-ről, amin a lehető legellenszenvesebb fideszes alakokkal puszipajtáskodik, mondjuk baráti kézfogás közben bociszemekkel bámul Orbánra, vagy Rogánnal smúzolnak, stb. Árasztani kell a hangulatot, hogy MP-vel korábban nagyon szerették egymást, és még most is kedvelik, meg is bocsátanák a ballépését ha vissza akarna térni a párt kebelére, sőt, már elő is van készítve a zsíros állás valami jó kis pénzintézet igazgatótanácsában...

46 komment

Címkék: politika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vodkasprite 2024.06.12. 13:04:56

Na arról mesélj inkább, hogy megy a kert projekt :D. Bocsi, csak próbálom terelni a fókuszod gyümölcsözőbb irányba. :)

Deansdale 2024.06.12. 13:18:26

@vodkasprite: Hát most sz*rul, tavasszal lesérültem és pont a kritikus időszakban nem tudtam csinálni semmit. Az évelők hál'istennek külső beavatkozás nélkül is üzemelnek, de azon kívül semmi. Az epret embermagas fűből kellett kiszabadítani, hogy ehessük :)

De ez nem ok a kesergésre, legföljebb pár dolog a tervezettnél később valósul meg, ami belefér. Nem hajt a tatár, igazából már úgy veszem, hogy a nyugdíjas éveimet élem és csak azt csinálom amihez kedvem van. Semmi kedvem abba belehülyülni, hogy egy saját magamnak felállított menetrenden stresszelek.

GABOR2 2024.06.12. 14:38:05

Igazából nagyon nem is kell csinálni semmit. A mérete kb. elérte maximumát, ha valóban csak a baloldali pártok átrendeződése. A Fidesznek azt mondják így is 2/3 meglenne. A lepusztításában meg érdekeltek a mostmár csak kicsi de hagyományos baloldali pártok. Ha pedig együttműködik velük lehet és felvesz magához hagyományos baloldaliakat, a választók lehet azért csalódnak.

GABOR2 2024.06.16. 22:10:30

Talán az egyik ok miért szeretnének egyesek egy nagyobb háborút mostanában:

"US-Saudi petrodollar deal ends after 80 years: What are petrodollars?"

www.indiatoday.in/business/story/us-saudi-arabia-petrodollar-deal-history-significance-what-is-it-2553088-2024-06-14

Madarász Henrik 2024.06.19. 01:59:44

@-JzK-: Európa a hanyatlás végső fázisában jár, a jóléttől elhülyült értelmiségiek számára ilyen dolgok jelentik a problémát.

Deansdale 2024.06.19. 08:57:19

@Madarász Henrik: Közben a farmok elképesztő tempóban zárnak be ill. központosítják őket:
ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/ddn-20230403-2
2005 és 2020 között 5,3 millió farmmal lett kevesebb az EU-ban, és szerintem a folyamat azóta csak gyorsult.

Deansdale 2024.06.19. 08:57:42

(ha már tehenekről beszélünk)

Madarász Henrik 2024.06.19. 16:16:56

@Deansdale: Igen, nagyon perverz az EU mezőgazdasági rendszere, rengeteg támogatást kapnak a nagybirtokok is, plusz beengedik a harmadik világ mezőgazdasági termelését is, ami olcsóbb mert ott hírből sem ismerik a környezetvédelmet és most már az ukránok is vámmentesen küldhetik ide a génmódosított, agyonvegyszerezett szarjaikat.

Madarász Henrik 2024.06.19. 21:29:20

Nagyon durván megalázta Meloni Orbánt, ekkora alázás csak az volt eddig hogy Scholz kizavarta a teremből kávézni a szavazás előtt.

mandiner.hu/kulfold/2024/06/sajtohir-a-roman-szelsojobbos-aur-belepett-meloni-partcsaladjaba

Deansdale 2024.06.20. 09:36:46

@Madarász Henrik: Tekintve, hogy Meloni a WEF embere, és hazudozással nyert választást Olyaszországban, nem olyan nagy baj, ha nem cseresznyézünk vele egy tálból. Mellesleg nem hiszem, hogy az EU parlamentben bármit is jelentenének a frakciók, 100%-ban a WEF akarata érvényesül.

Deansdale 2024.06.20. 09:37:53

@Madarász Henrik: Ezt nem merem meghallgatni, allergiás vagyok cringe-re :D

Madarász Henrik 2024.06.20. 14:39:21

@Deansdale: Nagyon vicces, utoljára Rákosiról írtak ilyen dalt :)

valis47 2024.06.21. 10:51:17

@Madarász Henrik: Csak úgy halmozza Orbán a sikereket külpolitikában is, gazdaságban is, na.

kuruc.info/r/7/275185/

Gazdaságinál ilyenekre gondolok:

www.portfolio.hu/gazdasag/20240619/bulgaria-is-elozott-magyarorszag-az-utolso-helyre-csuszott-vissza-az-unios-fogyasztasi-rangsorban-693441

Persze GDP-ben jóval a bolgárok előtt vagyunk, de azt a közember nem érzékeli.

valis47 2024.06.21. 10:54:26

@Deansdale: Ez igaz, de Orbánnak nagy szégyen, hogy már a "szélsőjobb" pártok sem akarnak vele közösködni. Az ECR-be azért nem veszik fel, mert ott sok az erősen ukránpárti tagpárt, amelyek kilépéssel fenyegetőzdtek, ha "Putyin szövetségesét" beveszik.

Deansdale 2024.06.21. 11:34:00

@valis47: Azért a második linkelt cikk elég necces, ha elolvasod a végét, ott ez áll:

"A hazai mutató alacsony szintjéről az elmúlt egy-két évben sok értékelés született. Az okok között szerepel a régión belül az átlagnál kisebb felzárkózási ütem, a háztartások alacsony eladósodottsági és (makrogazdasági szinten) magas megtakarítási szintje, illetve az, hogy a megtermelt jövedelemnek igen nagy része fordítódik fogyasztás helyett beruházásra."

Szerintem a svájci bankhiteles botrány erősen visszavetette a hitelfelvételi kedvet az országban, már jóval kevésbé jellemző, hogy mindenki minden szart hitelre venne, és ez nagy szerepet játszhat egy ilyen statisztikában.

Nem mellesleg:

"Az Eurostat fogyasztási mutatója (...) Ebben a lakosság vásárolt fogyasztása mellett az úgynevezett természetbeni fogyasztás is szerepel, ami főleg az olyan igénybevett szolgáltatásokat jelenti, amelyekért az adónkkal fizetünk, mint például az egészségügyért és oktatásért."

Vagyis kamuszagú az egész, belevesznek olyan dolgokat ami gyakorlatilag mérhetetlen, ill. valójában nincs is semmi köze a fogyasztáshoz.

A végére még annyit, és részemről ez nem orbáncék mentegetése, hogy ez az egész még a legrosszabb esetben is csak arról szól, hogy a helyzet itt lassabban JAVUL mint máshol, vagyis jobban élünk mint korábban, csak teljesen fölöslegesen gerjesztik az irigységet és az elégedetlenséget azzal, hogy debezzeg másoknál nagyobb volt az emelkedés. Ha teszem azt Bulgáriában 6%-al jobb mint tavaly, itt meg 4%-al, az nekem csak akkor "rossz", ha irigykedek a bulgárokra, amúgy én is 4%-al jobban élek mint tavaly, tehát objektíve nincs okom panaszra. És persze semmi garancia nincs arra, sőt, lol, hogy liberális kormány alatt jobban fejlődne az ország.

Én is szeretek egy olyan kormányról álmodozni, ami mindent jól csinál, de egy ilyen álom kedvéért nem szeretném a baloldalt kormányra juttatni, ugyanis nem vagyok habzó szájú őrült.

bomberhopper 2024.06.21. 16:25:16

@valis47: "hiszen a tapasztalatok szerint a fogyasztás alapvetően határozza meg akár a szubjektív jólét-érzetet is. "
Hát szerintem meg a mértéktelen fogyasztás és az annak megfelelő kényszer a (fogyasztói) társadalmunk rákfenéje. Attól, hogy többet fogyasztasz, nem leszel boldogabb, majd csinálnak neked másik akciót/igényt a marketingesek, és kocsányon lógó szemekkel szemekkel nézheted, ahogy a szomszéd robotfűnyirójához bezzeg 4K amoled kijelzős kormányfűtéses konzolt és grátisz panorámadrónt adtak, hogy gyönyörködhessen a szép, zöld gyepben ahelyett, hogy lenyírná magának, mert a munka az ma már büdös és időnk sincsen, hiszen fogyasztunk a mozgás és a házi/háztáji munka helyett. Vagy edzünk, mert a sorozatnézésben elhízunk, eltunyulunk. És fizetünk az edzésért meg a sportszerekért. Jó lenne, ha szépen lassan mindenki felfogná, hogy ez a rendszer az újratermelődő kielégítetlen vágyak generálásáról szól, nem pedig az egyéni, társadalmi egészséges jólétről. Személy szerint letojom a szomszéd kocsiját, a másik város fürdőjét, a hegyvidéki panorámáját, a Seychelle szigetek azúrját, a hollywoodi csillogást és a környező országok fogyasztási indexét.

Persze nem vagyok szent, ha az ölembe hullana pár száz millió, biztos adnék a hedonizálásnak is, hiszen egyszer élünk, na de addig sem hiányzik a luxus és nem is vágyakozom utána, csak ebben a kisvárosban ahol élek, valahogy mindenki elvan luxus nélkül is.

Deansdale 2024.06.21. 18:11:03

@bomberhopper: Egyetértek, ha ezért mások demagógnak tartanak is. Az emberi kapcsolataimban próbálom a boldogságot keresni, nem a vásárlásban. Még a szükséges dolgokra sincs kedvem költeni, holott van rá, de sajnálom magamra szórni a pénzt. Inkább adok a gyerekeknek, lassan az unokáknak. Az meg kifejezetten tetűség, hogy az ellenzék próbál azzal hergelni, hogy érezzük magunkat szarul, mert mások költekezése gyorsabban emelkedik - főleg úgy, hogy tudni lehet, ők se csinálnák jobban mint a fityisz, hiszen nem azért akarnak a húsosfazék közelébe jutni, mert a kisembernek akarnak jót.

Deansdale 2024.06.21. 18:17:58

Ilyen értelemben buddhista vagyok, szerintem a jólét-érzetet az határozza meg ahogy az ember gondolkodik, vagyis aki megtanul elégedett lenni azzal amije van az boldog, aki ezt nem tanulja meg az pedig örök életére üldözheti a következő pillanatnyi mámort, amikor valamit vesz vagy átél, és azt hiszi attól fogja jobban érezni magát.

Annak van értelme, hogy az embereket kihozzuk a nyomorból, és őszintén szólva ezt a fityisz elég jól megtette, de a GDP vagy egy fiktív statisztikai életszínvonal kollektív hajszolása nem vezet sehová.

Sőt, a bélpesti éttermiség tökéletes példa arra, hogy a felsőbb rétegek is lehetnek akár a legkeserűbbek ha behülyítik saját magukat valami gyűlölködő propagandával. Ittmindenszar, innenmenekülnikell, nyugatonmindenjobb... Tökéletes alap egy boldog élethez olyan embereknek, akiknek amúgy milliói vannak a bankban.

Deansdale 2024.06.21. 18:32:47

Mondjuk erről lehetne tartani egy igazi vitát, hogy ki mit gondol, pl. az osztrák vagy a skandináv néplélek attól lett nyugodt és kedélyes, hogy egyfolytában hergelték egymást azon, ki másnak jobb az életszínvonala mint az övék? A magyar néplélekkel mit csinál, amikor ez folyik a csapból is? Csak nem pont azért vagyunk ilyen búvalb*szottak, mert évtizedek óta ezt zúdítja a nyakunkba a politikánk?

Bayaz 2024.06.24. 13:26:27

Szerintem Magyar követőit nem fogja érdekelni, hogy mit mond a kormánymédia, mert úgyis csak az ellenzéki sajtót olvassák, ami nagyrészt az egekbe dicséri őt.

Gondolj bele, mekkora ellentmondás az, hogy Magyar Péter konkrétan a 'hataloméhes fideszes oligarcha' archetipusa, az a fajta ember ami miatt (állitólag) csomóan utálják a Fideszt, mégis az O1G-szektát teljesen magáévá tette.

Deansdale 2024.06.24. 15:14:01

@Bayaz: Azért csak átszivárog valami szocmédián, vagy ismerősökön, munkatársakon keresztül. Mindenesetre jobb stratégia lenne távirányított szabotőrnek ábrázolni, mint gyűlölt ellenségnek, mármint ha a fityisz célja nem hagyni a saját fejére nőni a tiszát...

Bayaz 2024.06.24. 22:56:44

@Deansdale: megmondom őszintén én nem utazom összeesküvés-elméletekben (habár csomó összeesküvés-elméletnek szerintem van valóságalapja csak nincs mögötte valódi összeesküvés), de valóban furcsa hogy a kormánymédia támadásai folyamatosan visszaütöttek és egyre inkább felerősitették Magyart.

Amikor ki akartak nyirni valakit (Simicska, Vona, Márki-Zay) akkor idővel ráéreztek arra, hogy mik a gyenge pontjai, mig Magyar esetében a legjobban tették volna ha nem mondanak semmit.

Persze lehet hogy szándékosan erősitették fel, elvégre Magyar nem fideszes, hanem ballib/O1G szavazókat szivott fel, és a pártja mögött semmiféle tagság nincsen, lényegében a semmiből kell épitkezniük, miközben a korábbi ballib ellenzék lényegében megsemmmisült.

Deansdale 2024.06.25. 09:55:11

@Bayaz: Szerintem sokkal valószínűtlenebb, hogy a háttérhatalom sikere mögött véletlenek állnak, mint hogy dolgoznak rajta.

Deansdale 2024.06.25. 09:55:48

@Deansdale: ...ezt általánosságban értem, nem Magyar Petire.

Mia and Me 2024.06.26. 17:03:49

@Deansdale: "Ebben a lakosság vásárolt fogyasztása mellett az úgynevezett természetbeni fogyasztás is szerepel, ami főleg az olyan igénybevett szolgáltatásokat jelenti, amelyekért az adónkkal fizetünk, mint például az egészségügyért és oktatásért."

Vagyis kamuszagú az egész, belevesznek olyan dolgokat ami gyakorlatilag mérhetetlen, ill. valójában nincs is semmi köze a fogyasztáshoz.
"

annyiból van köze hogy adott orzság mennyit költ ezekre az adókból, (és minél többet, elvileg annál "jobb" és több szolgáltatást tud általánosan megkapni ezért a polgár), és itt ezekről a területekről folyamatosan azt halljuk hogy se megfizetve nincsenek, de cserébe nagy az elvárás (mert pl orvosoknak oké hogy emeltek, de az egészségügyben a többi munkakör még mindig a béka segge alatt van fizetésben, éppen ezért a kórházban épp tőlük fel is fordulhatsz stb.)

Mia and Me 2024.06.26. 17:11:37

@Bayaz: "mekkora ellentmondás az, hogy Magyar Péter konkrétan a 'hataloméhes fideszes oligarcha' archetipusa, az a fajta ember ami miatt (állitólag) csomóan utálják a Fideszt, mégis az O1G-szektát teljesen magáévá tette'

MP egy új és tisz(t)ábbnak :) ható orbán, meg persze nem szinesbőrű mint OG, ez pontosan nem ellentmondás, hanem emberi jellemző, hogy egy hasonló habitusú, hasonló jellemzőjű de ellentétes oldali "ellenség" lett akit kiállítanak vele szemben a ringben. plusz pont hogy ismeri a harcmodort hiszen éveken át a most kiütendő vezér csapatában volt eddig.

Nekem mondjuk O embere, ha nem az lenne 3 mp alatt lett volna elhallgattatva, és nem ezzel a szavakkal verte a feleségét fssággal próbálták volna eltántorítani a vénasszonyokat a tiszára szavazástól, hanem valami durvább/konkrétabb dologgal.
Hogy nem tették, ez lényegében olyan beismerés hogy az ő játékosuk mint ahogy Vitéziről kiderült 30 órával a polgi szavazás előtt hogy akkor a szinésznő alexandra hívek is rá szavazzanak.... :D

(vagy a fidesz már ennyire óvodás szintre jutott a kommunikációban meg kártyakavarásban - de nem hiszem)

Deansdale 2024.06.26. 17:37:29

@Mia and Me: A habitus meg a jellemző oké, de MP nemrég még NER-lovag volt aki csak azért fordított a köpenyén mert az előző gazdái elmarták a húsosfazéktól - ez sokat elárul a baloldali szavazók gerincének állagáról. Tizeniksz éve nyávognak a lopásról, hogy az aztán elfogadhatatlan erkölcstelenség, erre most egy kiugrott tolvajra szavaznak, aki azért alapított pártot hogy többet lophasson. Banyek :)

Mia and Me 2024.06.26. 18:05:46

@Deansdale: én mihazánkos vagyok nem tudom a balosok néplelkét mi vonzza :D

Az egész cirkusz mögött engem inkább az érdekel, hogy csöndben mindent átnyomtak, a who- szerződést, a kötelező szűrővizsgálatokat, a kötelező csak elektronikusan intézz mindent ami az állammal és saját dolgaiddal kapcsolatos (ingatlan adásvétel, nyugdíj intézés, stb).

Szóval hogy megy a parasztvakítás meg lehet itt megint fogadni a ringben különböző arcokra, közben meg kilóra eladták a lakosságot is már nem csak a földet, vizet, ingatlanvagyont.
Azt' a kutyát nem érdekli, a mihazánk kicsit nyávog róla tiktokon de kb ennyi....
Ez a félelmetes banyek :)

Deansdale 2024.06.26. 18:19:18

@Mia and Me: Én is az MH-ra szavazok, nem mintha azt remélném hogy nyernek és jobb lesz, de ők az egyetlen épelméjűnek tűnő bagázs akik nem nyíltan háttérhatalmi ítéletvégrehajtók. Megb*szta az ördög ezt a világot, ezektől a hülyeségektől nem lehet már sehová sem elmenekülni, hacsak nem találsz valami harmadikvilágbeli odút ahová elbújhatsz.

Deansdale 2024.06.26. 19:21:31

@Andy.73: Alapvetően egyetértenék, de van egy furcsa félreértésed:

"A buzulás csak addig zavarja őket amig az lmbtq tolja, de kaleta vagy szájer már elfogadható nekik."

A jobboldalt nem a buzulás zavarja, a magánéletében mindenki oda dugja ahová akarja. A konzervatívokban van egy ilyen libertárius beütés, tudod :) A jobboldalt az zavarja, amikor valakik politikát csinálnak a degenerációból, az előtérbe ill. a közéletbe tolják, és elkezdik a gyerekeket mószerolni. Az viszont jogosan zavar mindenkit aki épelméjű. Amikor iskolákba meg könyvtárakba viszik be a buzulást, vagy a parádékra viszik ki a gyerekeket, az szerintem minden normális embernél leveri a biztosítékot. És ez nem volt politikai téma, a szoci rendszerben Kádáréknak sem jutott eszébe ilyesmi, mert ebben a tekintetben még ők is normálisak voltak, tehát ez a téma nem volt politika tárgya, amíg a modern haladár baloldal nem tette azzá. Számukra ez a "haladás", amiben a csúnyagonosz konzervatívoktól különböznek, hogy szerintük a gyerekek megrontása, traumatizálása, csonkítása, stereilizálása jó dolgok, és aki nem így gondolja attól az állam vegye el a gyerekeit.

Deansdale 2024.06.26. 19:24:42

@Deansdale: ...és ezek a hangok már megvannak itt is, csak most MÉG egy picit halkabbak mint a vadnyugaton. Itt még "csak" civilszervezetek meg 1-2 kósza ellenzéki politikus nyomja a témát, nem maga az államhatalom, mert az amúgy lámpavasra való g*ciputtony fidesz ezt a témát pont nem erőlteti.

Deansdale 2024.06.27. 16:33:06

@Andy.73: Ja, pont ezért nem is említettem Kaletát, aki mellesleg a maszop embere volt, és egyáltalán nem volt általános fideszes vélemény, hogy rendben volt amit csinált.

Az alkotmányban nincs semmi bigott vagy melegellenes, pont ezt magyaráztam el fentebb, úgy tűnik fölöslegesen. Az, hogy a g*ciláda fidesz többé-kevésbé ellentart a buzilobbinak abban nincs semmi melegellenes. Egyébként a "középutasok" eldönthetnék végre, hogy végülis probléma-e a gyerekek mószerolása vagy nem, mert ha igen, akkor el kell fogadni hogy a seggarcú fidesz gyermek- ill. családvédelmi törvénye abszolút pozitív és rendben van, annak ellenére hogy utálod őket mert Lölő. Ha a gyermekvédelmi törvény "bigott és melegellenes" akkor a buzipropaganda oldalán állsz, ennyi. Egy seggel nem lehet két lovat megülni.

Deansdale 2024.06.27. 16:59:04

@Andy.73: Miért teszed magadévá az ostoba balos propagandaszöveget, hogy a gyerekvédelem bigottság és melegellenes, ha te nem vagy balos? Engem zavarna az ilyen következetlenség. Ha egyszer nem vagyok balos, akkor nem adoptálom az ő hülyékre szabott politikai dumájukat sem, ami nyilvánvalóan hazug és manipulatív. A fospocsolya fideszre sok rosszat el lehet mondani, semmi szükség nincs arra, hogy az ember hazugságokkal támadja őket.

Madarász Henrik 2024.06.27. 18:30:57

@Andy.73: Amúgy de, baj hogy drogos buziorgiákra járt Szájer, aki megírta az új magyar alkotmányt.

valis47 2024.06.27. 18:43:25

@Deansdale: Gondolom erre jön majd "K." Endre ügye. Ami valóban csúnya, de nem túl jó ellenérv. Igen, a fideszes haverok elintézték neki a kegyelmet. Hogy pontosan kik, azt nem tudni biztosan, de Balog magára vállalta a dolgot. De az, hogy a fidesz álszent és kimenti a haverokat, az nem jelenti azt, hogy akkor nosza, legyen szabad kéz az LMBTQ lobbinak az iskolákban, óvodákban, meg jöjjön a buziházasság, örökbe fogadás, szabad "nemváltás" - gyerekeknek is stb.
Bár egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ez a bizonyos "K. Endre ügy" nem egy rakás belpesti ügyvéd (a megítélt tízmilliós nagyságrendű kártérítések azért elég nagy motiváció) és újságíró (az ő motivációjuk meg nyilván a kormányon/fideszen/egyházakon ütni) által kreált dolog volt nagyrészben. Az "ártatlan" intézeti cigányfiúk között már kiskorúként megy egy és más. Ami persze nem menti az igazgatót, ha tényleg pénzt adott nekik, hogy buzulhasson velük. K. Endre pedig azért lett elítélve, mert elvileg le akarta beszélni őket a feljelentésről, mégis ő kapott súlyosabb ítéletet, mint aki ténylegesen buzult a nevelt fiúkkal. Lehet, hogy elhitték neki, hogy valóban csak belekeverték, és segíteni akartak neki "tisztára mosni a becsületét", mert más értelme már nem volt, a büntetését házi őrizetben töltötte már, és nem sok volt belőle hátra.

Madarász Henrik 2024.06.27. 18:51:31

@valis47: Szerintem Orbán kezdeményezhette a kegyelmet, ezért áldozták be a két nőt és Balogot. Orbán felesége egy erdélyi faluba jár nyaralni, ahol egy grófnő házában szokott megszállni, a grófnő jó viszonyban van K Endre családjával, akik ott élnek, a grófnő kérhette meg Orbán feleségét, ő meg elintézte a férjénél.

Deansdale 2024.06.27. 20:05:29

@valis47: Már csak azért sem jó ellenérv K.Endre, mert ő nem is volt vádlott pedofiltémában, csak a debil ellenzékiek mostak össze minden szart minden más szarral, hogy mivel az pedofilügy, a Zorbán pedofilokat támogat, holott K.Endre esetében erről szó sem volt.

Az is teljesen igaz, hogy a gyermekvédelmi törvényt meg kell hozni akkor is, ha 1-2 idiótát a holdudvarból kisegítenek olykor ilyen ügyekben, ez a 2 téma abszolút összehasonlíthatatlan.

Deansdale 2024.06.27. 20:09:12

@Madarász Henrik: Az a baj, hogy mint Magyar Petinél, K. Endre ügyében is az a 2 lehetőség van, hogy a fidesz vagy agyalágyult, vagy szándékosan zajlanak a hatalmi játszmák a háttérben, és mindkét lehetőség szar. Vargát és Novákot nem kellett volna lemondatni ha ügyesebben kommunikál a párt, szóval vagy direkt csinálták ki őket, vagy a PR-osztályukat értelmi fogyatékosok vezetik.

Mia and Me 2024.06.27. 22:19:42

@Deansdale: Novák közt elnökként nem az orbán dumát nyomta, vigyorgott mindenhol, elítélte az orosz agressziót stb. Lehet kapóra is jött a kegyelmi ugy hogy elrakják az útból. Mivel O nevezte ki és sokmindenben ellentmondott amúgy a fő narrativáknak. Helyette egy "ellenség" (MP) tehát akit nem O nevezett ki mondja most illetve képviseli az orbánnal ellentétes véleményt ( pl a háború kapcsán is) Magyarország színeiben.
Szóval nem biztos hogy teljesen szellemi fogyatékosok, akár ez lehet a mindkét oldali vélemény, azaz az egyik oldalra se állás taktikai lépése is.

Deansdale 2024.06.27. 22:35:55

@Mia and Me: Nade te a 2. lehetőséget vázoltad föl, a hatalmi játszmákat a háttérben, ez esetben persze hogy nem hülyék, csak utolsó hataloméhes tetűládák, akik egymást is kicsinálják a színfalak mögött, és sosem fogunk biztosat tudni az üzelmeikről.
süti beállítások módosítása