HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Az Áronos téma nekem nagyon sokba került." Nekem elsősorban az jött át ebből, hogy elkapott téged az események sodra és mintha egy kicsit meggondolatlanabb lennél a szokásosnál. Érzel... (2024.11.17. 18:21) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Az Áronos téma nekem nagyon sokba került. Igen, megviselt idegileg, nem tagadom. Megmentettem őt a botránytól, holott a lényeg az volt, hogy nem segítségért kuncsorogtunk, hanem csupán a... (2024.11.17. 17:43) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Jól van, na! Akkor tévedtem. Viszont: 2.Móz.20. Tízparancsolat, részlet: "megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, akik engem gyűlölnek." Na, én ezt a tanácsköz... (2024.11.17. 17:39) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: Volt egy olyan gondolatom is, de a cikk közzététele után inkább már nem szerkesztem bele, hogy ebből a sorozatból egy sokkal jobb mozifilmet lehetne ollózni: az anyai és testvéri szálakat amennyire ... (2024.11.17. 10:27) Pingvin
  • Utolsó 20

EB2024 idegroham

2024.06.21. 11:05 Deansdale

Örülök, hogy nem vagyok olasz, mert a spanyol meccs után szerintem felvágtam volna az ereimet. A magyar csapatnál rengeteg az egyéni hiba, de legalább látszik rajtuk valamiféle akarat, hangyapöcsnyi kreativitás, küzdeni akarás. Az olaszok tegnap úgy játszottak, mint gyerekek egy felnőttcsapat ellen. Olyan agresszíven voltak szarok, hogy szó szerint dühös lettem rájuk. Túl akarták spanyolkodni a spanyolokat a labdakihozatallal, és nem ment, és nagyon nem ment, de képtelenek voltak mentalitást váltani. Ez annál is inkább feltűnt, mivel maguk a spanyolok ezúttal nem játszottak annyira spanyolosan, hála az égnek. Rendszeresen megtörtént, hogy a kapusuk előreb*szta a labdát az ellenfél térfelére, aztán hajrá. Ilyet évek óta nem láttam tőlük - ezért is gyűlöltem a játékukat, a rohadt tikitakát, ami miatt talán Guardiolát kellett volna vesén rugdosni még vagy 20 évvel ezelőtt. Ennek a meccsnek a legnagyobb tanulsága az, hogy alacsonyabb képességű brigád sose próbálja meg a kapust is bevonó labdatartást hátul, mert egy jó képességű csapat ellen öngyilkosság. Sokan szerették volna lemásolni ezt a taktikát az utóbbi időben, most pont a feltaláló spanyolok mutatták meg, az olaszok kárára, hogy mekkora hülyeség ez. Mi magyarok is próbálkozunk vele, a svájciak nekünk is az orrunkra koppintottak miatta. Nevezzetek a fociban is dinoszaurusznak, b+, de ha az ellenfél letámad a saját kapunknál, akkor ordító agyhalott hülyeség megpróbálni kisakkozni őket, mert nyerni nem lehet vele semmit, viszont a labdavesztés azonnal életveszélyes. Egy hátvéd vagy egy kapus, ha nem lát garantáltan frankó kiutat a saját 16-osa környékén letámadó ellenféllel szemben, az rúgja el a labdát az ellenfél 16-osáig, bazmeg, gondolkodás és finomkodás nélkül. Horribilie dictu a spanyol-olaszon megtörtént az is, ami alátámasztja az igazamat, hogy a spanyol kapus még úgy is előrevágta a labdát hogy le se támadták őt, és így a labda az olasz hátvédekhez repült, akik aztán elkezdték az impotens labdajáratást, de elvesztették a labdát és abból lett spanyol gólhelyzet. Vagyis az előrevágott labda még úgy is működött, hogy közben egy ideig az ellenfélnél volt - bár persze ehhez kell, hogy az ellenfél hülye legyen. Ennek inverzeként az is megesett, hogy az olaszok percekig járatták a labdát leghátul, időnként hajmeresztő kockázatokat vállalva, és aztán mikor elérkezett az idő egy indításra, azt természetesen elb*szták, és jöhettek támadni a spanyolok. Mindezt a második félidőben, 1 gól hátrányban. Tehát mi értelme volt a 3 perc tikitakának? Lóf*sz. A saját idejüket húzták és nem hozott semmi pozitív eredményt. Ennyi erővel megtehették volna azt amit a spanyolok, hogy előreküldik a labdát vaktában, de feltolják a védekezést is, és erőlködjenek a saját kapujuk előtt a spanyolok, olasz nyomás alatt.

És arról ne is beszéljünk, milyen ocsmány és unalmas a labdatartásra menni, amikor valakik az ellenfél kapuja elől is inkább hazaadnak, mert "az a biztos". Megöli a focit ez a szarság.

A magyar csapatról nem nagyon van mit mondani, legalábbis a konkrétumokat ugye mindenki látta. Svájc ellen teleszart gatyával léptek pályára a srácok, bottal ütötték a labda nyomát és hasraestek fűcsomókban - ami teljesen érthetetlen, mivel Svájc nem egy topcsapat, mi meg épp jó passzban voltunk. Rossi mondott valamit, amitől beszartak? Nem tudom. Szerintem az a nagy büdös helyzet, hogy a kiscsapatok az esetek 90%-ában el vannak átkozva, semmi nem sikerül és még az is szarul - mi az elmúlt időszakban a maradék 10%-ot élveztük, de ennek vége. Vissza a lecsóba. A németek ellen 40mp után már vezetést szerezhettünk volna, de hirtelen elkapta a csatárunkat a kétballáb, hát van ilyen. A nagycsapatok meg általában csak begyötrik azt az 1-2 gólt, akkor is ha amúgy gyatra formában vannak, mert eléjük ugrik a kipattanó, a védő hátáról öngól, ésatöbbi. A foci egyik nagy általánossága, hogy a szegény embert még az ág is húzza, ami alól az egyetlen kiút, ha nem egy szegény ember mentalitásával lépünk pályára, és ez most nem sikerült.

Legszívesebben azt mondanám, hogy ízléstelenség a harmadik helyes továbbjutással erőlködni, két ilyen meccs után kapjunk ki a skótoktól is és húzzanak haza a srácok, nincs keresnivalónk a tornán. Attól függetlenül se, hogy ez nagyjából ugyanaz a csapat ami nemrég az angolokat verte 4-0-ra. Ezúttal rossz lapokat kaptunk, fociban meg még blöffölni sem lehet.

De azért a magyar lélek csak mocorog, a f*sz kivan - ha megverjük a skótokat és szégyenpályán továbbjutunk, az talán kihozná a csapatot abból a halálos dermedtségből amiben eddig voltak, és újra a 2 évvel ezelőtti formát hoznák. Őszintén szólva a legtöbb nagycsapat is csak vergődik, még ha nyernek, azt is sz*rul, szóval itt alapvetően nem lenne lehetetlen egy kis- vagy középcsapatnak eljutni legalább az elődöntőig, aztán ki tudja, a görögöknek is sikerült pár éve. De ez persze csak álmodozás, már arra büszke lennék, ha valami nagycsapatot tényleg megszorongatnánk, mint mondjuk a portugálokat a kettővel ezelőtti EB-n. Az, hogy a németekkel szemben "helytálltunk" csak a svájc elleni atrocitáshoz viszonyítva lehet igaz, amúgy a 0-2 pont ugyanolyan sima kétgólos vereség mint az 1-3. Mondjuk a továbbjutásunk ellen szól, hogy a gólkülönbségünk már most a legrosszabbak között van, a skótokat pedig azt hiszem nem fogjuk 4-5 góllal megverni, szóval talán fölösleges is arról ábrándozni, hogy az ő esélyeiket szétverjük csak azért hogy mi se jussunk tovább.

316 komment

Címkék: foci

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GABOR2 2024.07.16. 17:41:36

Most mondtak egy olyat, hogy nem igaz, hogy a rendőrök nem csináltak semmit, miután szóltak nekik, az egyikük csinált egy képet a merénylőről...

A nagyon diverz secret service igazgatónője aki mindenki számára lehtővé akarja tenni, hogy tagjuk legyen azt mondta, hogy a felelősség az ővé, ami történt elfogadhatatlan, de... nem akar lemondani akkor se.

Deansdale 2024.07.17. 09:09:52

@GABOR2: A titkosszolgálat meg a helyi rendőrség egymásra mutogat, hogy szerintük a másiknak kellett volna biztosítani azt a tetőt, és ez önmagában hihetővé is tenné azt, hogy inkompetencia volt az egész, csak sajnos nem magyarázza, hogy a kormányzati mesterkövész miért hagyta hogy a merénylő 8 lövést leadjon, vagy hogy a kiabáló nézőkre miért csak annyi volt a reakció, hogy 1 rendőr 2 perc múlva felnézett a tetőre.
www.youtube.com/watch?v=nm3TRHCGohA&t=124s

Egyes információk szerint a 4 kormányzati mesterlövész csapatból 2 azokban az épületekben volt amikre a merénylő felmászott, ami megintcsak hajmeresztő - ez már nem inkompetencia, mi a f*szért van mesterlövész bent az épületben miközben a tetőt nem biztosítják. Távcsöves puskával bent az épületben amúgy sem ér semmit.

Deansdale 2024.07.17. 09:14:34

@Deansdale: A titkosszolgálat igazgatója aszonta' azért nem tett embereket arra a tetőre, mert lejtett, és lejtős tetőre nem biztonságos fölmenni :D
gab.com/Nature_and_Race/posts/112798390916944179

valis47 2024.07.17. 09:55:44

@GABOR2: Most is úgy nézett ki. A 2 éves középiskolai képén legalábbis, akkor volt 18 éves.

GABOR2 2024.07.17. 19:40:27

@valis47: Most ilyen... Illetve egy nappal azelőtt, hogy már nem él:

www.youtube.com/shorts/SEo8lTH0lik

GABOR2 2024.07.17. 21:57:18

@valis47: Minden lehet, de még a magyar hirado is lehozta mint, hogy ő az a videón.

GABOR2 2024.07.18. 04:48:36

@Deansdale: A mesterlövész akit mindig mutogatnak, hogy visszalőt... Egy még lejtősebb tetőn van. Vagy hagyják abba, hogy vérprofiknak mondják őket, vagy vallják be: benne voltak.

valis47 2024.07.18. 09:57:03

@GABOR2: Le, aztán a telex diadalmasan meg is írta, hogy "álhírt közölt a kormánypropaganda".

2024.07.18. 10:19:13

@GABOR2: a magyar hiradó hitelessége az albán rokkant szamár szintjén van.

"Joe Biden hajnalban rakétát lőtt ki Oslóra, de később elnézést kért, mivel valójában csak sms-t szeretett volna küldeni egy norvég ismerősének" (magyar MTI)

GABOR2 2024.07.18. 14:09:51

@valis47: De aztán a CNN lehozta megint... Nincs tán fél napja. Szóval passz.

GABOR2 2024.07.19. 04:09:16

Máshol még nem láttam: Videó arról, ahogy átlyukasztja az egyik áldozatot a Trumpnak szánt golyó, egy másik pedig eltalálja egy munkagépnek a sűrítettlevegő tartáját. Ezek igazi lövedékek...

www.youtube.com/watch?v=-w2lVIJc000

GABOR2 2024.07.19. 04:36:03

Hanganalízis szerint két különböző fegyverből lőttek Trumpra... Egyre "jobb".

GABOR2 2024.07.19. 04:48:12

@GABOR2: CNN:

"The first three shots were consistent with alleged weapon A, the next five were consistent with alleged weapon B, and the final “acoustic impulse” was emitted by a possible weapon C, per audio analysis by Catalin Grigoras, director of the National Center for Media Forensics at the University of Colorado in Denver, and Cole Whitecotton, Senior Professional Research Associate at the same institution."

"Forensic analysis suggests that as many as three weapons were fired at the Trump rally in Butler, Pennsylvania on Saturday."

GABOR2 2024.07.19. 04:49:06

@GABOR2: A harmadik gondolom a válasz lövés volt, amit mostmár azt mondanak nem is azok tették akikről eddig mindig mondták.

Deansdale 2024.07.19. 08:51:43

@GABOR2: Az érdekes kérdés, hogy honnan tudta a merénylő, hogy az a tető szabad lesz, nem lesz ott őrség... Tekintve, hogy amikor először látták ólálkodni akkor nem volt nála létra, vagy előre odavitte a létrát valamikor, vagy pedig odatették neki.

Bűzlik az egész sztori, és nem is láttam még senkit aki azt mondta volna, hogy szerinte nem.

valis47 2024.07.19. 09:49:41

@Deansdale: Először felmérte a terepet, aztán hozta a létrát és a fegyvert. Ettől még persze bűzlik.

GABOR2 2024.07.19. 16:13:23

@Deansdale: Nekem az az érdekes, hogy láttam ilyen jó hosszú videót hangelemzésről, ami szerint nem egy fegyver volt, talán volt három is és a harmadik tán csak egyszer sült el és nem arra gondolnak amikor a merénylőt levölik. Az első lövés és a merénylő lelövése között 15 másodperc tellik el. Ennyit a szupergyors válaszról. De az elemzés kimutatja, hogy az első három lövés jött tán attól akit lelőttek a tetőn. Egyrészről az ő lövedéke ha jól értettem hangsebesség felett repült és annak van egy ilyen jellegzetes hangja, hogy hangsebesség átlépése hang, plusz rá egy másik. Plusz mivel a merénylő háta mögött volt egy másik épület egy visszhang is van, amit hangelemző gépek kimutatnak. De aztán a harmadik lövés után egyrészről nincs visszhang, másrészről nem olyan lövedékek amik átlépik a hangsebességet.

És erről jut eszembe az a videó amit a kocsijában vet fel állítólag az állítólagos merénylő, ami vagy igaz, vagy nem, de abban a videóban azt mondja ugye, hogy a rossz embert találtátok meg, vagy valami hasonló. Ő egy elterelés volt tán.

www.youtube.com/shorts/65tCZUT5G9Y

Itt a rövid videóban azt mondják, hogy ő nem az, de egy CNN videóban azután hogy ezt mondják mégis megint leadták...

GABOR2 2024.07.19. 16:14:26

@valis47: Hatóságok észrevették, hogy egy olyan eszköz van nála amit mesterlövészek használnak távolságmérésre... Továbbengedték.

zriff 2024.07.19. 17:06:40

Pop kultúra terén is történtek dolgok. Az asssins creed shadow botrány már a netflixes cleopátra méretűvé kezd válni. A japánban játszódó játékban direkt fekete főszereplő lett bemutatva mint legendás szamuráj, közben hitelesen csak egy cirkuszi látványosság volt. Egy angol szélhámos, thomas Lockley a japán történelmet meghamisító könyve (japán tele volt feketékkel) szolgáltatta az alapot, közben az angol wikipédiát is hamisította.

www.tokyoweekender.com/japan-life/news-and-opinion/japan-anger-black-slaves-claim/

japanese-with-naoto.com/2024/05/29/disappointment-in-thomas-lockley/

Másik neil gaiman zaklatási botrányba keveredett. Azért is fontos mert a megjelenése után minden kussba ment. Amilyen nagy wokpe szent, lehet hogy titokban neki is van takargatni valója.

GABOR2 2024.07.19. 19:37:35

Sziasztok! Írtam az ukrán háborúról megint. Tudtátok például, hogy nemrég a románok már aláírták, hogy "jelentős eszkaláció esetén" 24 órán belül beszállnak a háborúba és hogy a háború végén azonnal katonai szövetség jön létre közte és Ukrajna között. Egyébként meg a felek céljait firtatom főleg újabb információk birtokában:

ujtechkor.blog.hu/2024/07/19/az_ukrajnai_haboru_celjai

Aztán... történelmi lépés a Microsoftnál: Felszámolnak egy diverzitásért felelős csapatot és a jövőben számítani fog, hogy a dolgozó értsen a dolgához:

ujtechkor.blog.hu/2024/07/19/a_microsoft_kirugott_egy_teljes_diverzitastert_felelos_csapatot_es_a_jovoben_a_dolgozok_minosege_fon

Aztán ma volt állítólag a legnagyobb informaitkai összeomlás:

ujtechkor.blog.hu/2024/07/19/_vilagmeretu_it_osszeomlas_volt_koszonjuk_meg_a_felhonek

De volt más probléma is a felhővel:

ujtechkor.blog.hu/2024/07/19/a_felho_nem_csak_osszeomlast_szazmillios_adatlopast_is_okozott

2024.07.20. 15:07:49

@GABOR2: ez a hangelemzés komoly dolog! Én azt hallottam, hogy kielemezték, hogy Trump beszédében minden második szó első hangját összeolvasva az jön ki, hogy "Most lőj, mert elforditom a fejem".

GABOR2 2024.07.20. 18:30:42

@Huszonhármas: Szerintem nem sarlatánság a hangelemzés.

GABOR2 2024.07.20. 18:32:46

Azt tudjátok, hogy most az ukrán vezetés elintézte nekünk, hogy a magyarországi nyersolajimport mintegy harmada, a teljes orosz nyersolajimportunk fele kiessen és egyenlőre Szijjártóéknak fogalma sincsen hogyan oldják meg.

"a magyarok "heteken belül" égbe szökő energiaárakkal és áramhiánnyal szembesülhetnek, ha addig nem talál valamilyen megoldást a kormány. "

ujtechkor.blog.hu/2024/07/20/uzemanyag_valsag_lesz_magyaroszagon_akkor_nemcsak_a_kocsid_fog_leallni

Talán okos dolog lenne gyorsan megtankolni...

2024.07.20. 19:37:44

@GABOR2: szijártóék kezdték a diplomáciai ámokfutást. ukránok meg válaszoltak.

Deansdale 2024.07.20. 20:56:13

@Huszonhármas: Ha lenne egy kis gerincünk már rég Kijevet bombáznánk, bakker, ahogy az ukránok viselkedtek velünk a háború előtt és közben is. Az meg vicc, hogy mivel Orbán békét akar ezért elzárják a gázt, főleg mert Zsidószkival is tárgyalt.

2024.07.20. 22:32:23

@Deansdale: ja, te is osztod ezt a békepárti-háborúpárti primitiv népnek szóló propagandát? Hogy ennyire egyszerű a világ hogy orbán békét akar, mindenki más meg háborút... édesistenem :-(
Hát jól van, mindenki a saját elméjének a foglya, nincs mese.

Deansdale 2024.07.20. 23:02:16

@Huszonhármas: Te már megint félrebeszélsz, de sebaj, úgyse veszünk komolyan.

valis47 2024.07.20. 23:42:50

@Huszonhármas: Mondjuk legkevesebb lenne válaszul azonnal leállítanunk az áramexportunkat Ukrajnába, ami igencsak megnőtt mostanában. Gázolajat szintén, mert hát tőlünk is vették, nem volt nekik büdös, hogy orosz nyersolajból van.

valis47 2024.07.20. 23:49:23

@GABOR2: Én még mindig hajlok a megrendezett volt verzióra.
De majd kiderül. Ha nem megrendezett volt, vagy ha tényleg szándékosan "bénázott" az USSS, akkor nem fogják megengedni, hogy Trump nyerjen. Vagy így, vagy úgy, de elintézik.

Az elmélet ugye az, hogy Izraelnek Trump elnökség kell, hogy a tervezett háborúit véghez vigye, az USA támogatásával. Ezért Trumpból hőst csináltak, az Iwo Jima-i zászlós képhez hasonló beállítású fényképpel stb. Hős tűzoltó is volt, mint 9/11-kor, igaz csak egy, és csak azért hős, mert eltalálta az egyik golyó.

Az amerikai mélyállam egy részét közvetlenül irányítja Netanyahu, pontosabban az izraeli titkosszolgálatok. Ők segíthetik Trumpot.

F. Szabó 2024.07.21. 00:13:50

Elmélkedés egy időnként alusapkát fejére csapó nőtől a Trump-merénylet furcsaságairól, egy befektető társaság Trump-részvényekkel kapcsolatos opciós akciója a merénylet előtti napon, amit a sikertelen merénylet után tévedésnek nyilvánítottak... Végül egy kissé dilisnek tűnő pasas 4 hónappal ezelőtt feltöltött videója, azzal a szöveggel, hogy látomásai szerint Trumpnak ellövik majd a fülét(!), aztán majd megválasztják elnöknek, amit viszont nagy gazdasági világválság követ... Úgyhogy talán inkább ne reménykedjünk.

www.youtube.com/watch?v=baJPnJMN5eE

GABOR2 2024.07.21. 01:06:24

@Huszonhármas: Ennek ahhoz van köze, hogy az ukránok szeretnék, ha a szomszédai az orosz rakétákat már ukrán területen lelőnék.

A lengyelek már egy szándéknyilatkozatszerűt is aláírtak róla, de az USA megüzente a lengyeleknek, hogy ha az oroszok ezért rájuk támadnak az USA nem fogja megvédeni Lengyelországot... Emiatt kihátráltak. A németek is nemet mondtak és Zelensky akkor fenyegetett meg mindenkit, hogy akkor elzárja a csapokat. Elzárta.

www.portfolio.hu/global/20240719/a-nemet-kancellar-egyertelmu-valaszt-adott-zelenszkij-javaslatara-szo-sem-lehet-rola-699395

"Olaf Scholz német kancellár azt mondta, szóba sem jöhet, hogy Németország még az ukrán légtérben lőjön le orosz rakétákat, ahogy ezt Volodimir Zelenszkij ukrán elnök kérte – írja az Ukrajinszka Pravda."

"A következő konszenzust látom: ilyen intézkedésekről szó sem lehet. Az USA is nagyon világosan fogalmaz ebben a kérdésben

– mondta Scholz Zelenszkijnek arra a felvetésére, hogy az orosz rakétákat és drónokat NATO-tagállamok még az ukrán légtérben lelőjék."

GABOR2 2024.07.21. 01:09:13

@Huszonhármas: Az ukránoknak és Európának se jó ez... Az USA-nak is már csak a kisebb tervei, céljai sikerülhetnek. Bár még durvulhat, a románok már aláírtak olyan szerződést, hogy "komoly eszkaláció esetén" részesei lesznek a háborúnak. Nemrég írtam róla forrással...

GABOR2 2024.07.21. 01:11:34

@valis47: Izraelnek majdnem mindegy ki nyer, támogatni fogják Izraelt. Bár igazi a republikánusok lehet bevállalnának egy új háborút, lehet ez az ára, hogy az ukrajnai végetérjen...

GABOR2 2024.07.21. 01:13:00

@valis47: Ha Trumpra valóban rálöttek ( volt igazi lövöldözés ott, de vajon Trumpé igazi volt? ) akkor egyszerűen olyan picin múlt az egész, hogy valószínű meg akarták ölni tényleg.

GABOR2 2024.07.21. 01:17:27

@F. Szabó: Igen, ez a próféta figyelemreméltó... de vajon minden igaz? Majd meglátjuk. Egy nagy gazdasági összeomlás már "rég jön" felénk, de mostmár lehet "le akarják játszani", hogy ők vezethessék be az új rendszert.

A befektetős meg klasszikus... És mi most hogy "tévedés volt" nem kell elszenvedni a következményket, mert a shoortolása miatt most totál csődbe lehet vinni őket, mint a GameStop esetében tették a kisbefeketetők a giga befektetővel.

F. Szabó 2024.07.21. 11:41:55

@GABOR2:
"A befektetős meg klasszikus..."
Igen, de ez olyan, mintha valakik az elitből tudták volna legalább egy nappal előbb, hogy mi készül– és nem tudtak ellenállni a kísértésnek, hogy keressenek rajta.

Deansdale 2024.07.21. 14:22:30

@F. Szabó: Egyértelmű, hogy a titkosszolgálat be volt szervezve, vagyis nyilvánvalóan összeesküvésről beszélünk, így semmi meglepő nincs abban ha valaki keresni is akart rajta. Szerintem ehhez még alusapka sem kell, hogy valaki ezt gondolja, csak józan ész meg egy kis képesség a kritikus gondolkodásra. Ettől még nyilván nem "bizonyított tény", csak kb. annyira valószínű mint hogy a nap holnap is fel fog kelni.

GABOR2 2024.07.21. 16:03:52

@Deansdale: Vagy rendkívül nem értenek hozzá, vagy benne voltak. Bármelyik is az ok menniük kell. Az enyhén lejtő tető komment után nem létezik, hogy maradhasson az eddigi vezető.

GABOR2 2024.07.21. 23:19:32

Joe Biden visszalépet.

Deansdale 2024.07.22. 08:13:25

@GABOR2: Az egységes reakció amit láttam erre az az, hogy ki akarták hagyni a párton belüli szavaztatást, mert a háttérhatalom saját kezűleg akar jelöltet választani. Ugye ők a demokrácia őrei, akik csalnak, lopnak, és hazudnak, hogy elvehessék a saját párttagjaik lehetőségét a szavazásra :)

valis47 2024.07.22. 10:29:56

x.com/toddstarnes/status/1815221745395098015

Még Biden aláírásának hitelessége is kétes.

valis47 2024.07.22. 10:31:44

@Deansdale: Na igen. Kamala valami 2%-ot kapott 2020-ban az előválasztáson, mint elnökjelölt aspiráns. Ezért csak Húgyos Józsi alelnökjelöltje lehetett. Lehet, hogy az volt a terv, hogy már ciklus közben a helyére ül, de valamiért nem történt meg, bizonyára látták, hogy katasztrófa a nő.

Deansdale 2024.07.22. 11:02:49

@valis47: Alex Jones Hillaryt emlegette, de szerintem az hülyeség, bár, tekintve hogy egy folyamatos megszégyenítési rituáléban élünk igazából nem lenne meglepő. A háttérhatalom vérszemet kapott, rájöttek hogy már bármit megtehetnek, a birkák eléggé le lettek hülyítve. Hillary simán vesztene Trumppal szemben, tehát ha ő jön akkor vagy direkt Trumpot akarják, vagy olyan választási csalás lesz amilyet még nem látott a történelem, Hillary ezermillió szavazatot fog kapni és nem lesz újraszámlálás. A tiltakozók meg mennek a J6-osok mellé cellatársnak.

Mások Obama feleségét emlegetik, bár ő elvileg nem felépített politikai szereplő, de szerintem lenne esélye. A baloldali szavazók legalábbis szívesebben voksolnának rá, mint Hillaryra, az tuti. A feka szavazatot automaikusan behúzná, a feministákat is, ezek mellett már csak keveset kéne csalni, hogy megverje Trumpot :)

Deansdale 2024.07.22. 11:24:37

Utánanéztem és úgy tűnik Kamala lesz a jelölt... Ha tisztán akarnának nyerni akkor nem ő lenne, maradjunk ennyiben.

2024.07.22. 11:46:10

@valis47: Látod? Te már reagálsz egy origós vagy indexes uszító fakenews-ra. Tudod nem minden igaz amit a kormánypropaganda terjeszt. És aminek van igazságtartalma azt is úgy kifacsarják, mint hogy moszkvában zsigulikat osztogatnak - a klasszikus vicces élve.

Deansdale 2024.07.22. 12:48:54

@Huszonhármas: Vakon hinni valaminek az igazában pontosan ugyanakkora vakság, mint vakon hinni a tévességében. Te teljesen belecsavarodtál a hülyeségbe azzal, hogy ha valamivel nem értesz egyet akkor azt biztos az origó írta és nyilván hazugság, holott lehet hogy tény és Valis a HVG-n olvasta. Ha igaz, hogy az ukránok elzárták a gázt vagy az olajat, akkor ez tény marad akkor is ha az origó írja meg, és nem lesz fake news vagy propaganda.

Egyébként te honnan vetted, hogy "szijártóék kezdték a diplomáciai ámokfutást"? Csak nem a SAJTÓBÓL, bazmeg? Ezek szerint te vagy itt az aki kritikátlanul nyeli a fake newst meg a propagandát, úgyhogy sürgősen nézz jó mélyen a tükörbe, mielőtt másokat baszogatsz.

Az, hogy az ukránok geci módon bántak a magyarsággal már jóval a háború előtt is, nyilvánvaló tény, és semmi köze a fityiszhez. Az, hogy te ezt is kormánypropagandának képzeled csak téged minősít.

GABOR2 2024.07.22. 15:44:01

Komolyan ez már annyira aranyos... Boris Johnson újra megszólalt, ő volt az aki annó rávette az ukránokat, hogy dobják ki az ablakon az oroszokkal már megkötött békemegállapodást, amiben kb. csak annyit kért Putyin, hogy Ukrajna ne legyen NATO tag. Emlékezetető:

"Bevallotta Kijev, mi az orosz elnök egyetlen békefeltétele"

demokrata.hu/vilag/bevallotta-kijev-mi-az-orosz-elnok-egyetlen-bekefeltetele-759376/

"A NATO-tagságról való lemondás volt az orosz elnök egyetlen békefeltétele – vallotta be David Arahamija, Volodimir Zelenszkij frakcióvezetője, aki azt is elkotyogta, ki parancsolta meg nekik, hogy mégse kössenek békét."

Most Johnson megint megszólalt arról, hogy Trump békét teremtene és elmondta, hogy szerinte hogyan kellene ezt megtennie:

Még sokkal több fegyer Ukrajnának, az ukránok minden területet foglaljanak vissza mint minimum, Putyin bukjon meg és aztán Oroszország titkos mély vágya, hogy ismét tiszteletre méltó tagja lehessen a G8-nak és hasonlóknak teljesülhet.

Magyarán zéró kompromisszum továbbra is. A kompromisszumnak azt tartják, hogy minden amit szerettek volna Nyugaton teljesül, teljesen mindegy, hogy mások a harctéri realitások és a jövőben is úgy tűnik ez lesz a helyzet ha a haditermelési adatokat nézzük.

Mint egy kisgyerek...

"A politilkus szerint Trump „nagyszerű alkut” lenne képes kötni, amelyben Putyinnak legalább a háború előtti, 2022-es határokig vissza kellene vonulnia, és Ukrajna többi részét szabad országként kellene elismernie, akár az EU-n és a NATO-n belül is. Emellett Johnson szerint különleges védelmet kellene biztosítani az orosz ajkú lakosság számára."

"Rákényszerítve Putyint a visszavonulásra Johnson szerint megteremtődnének a feltételek egy valódi békére, amely Ukrajna és a Nyugat érdekeinek is megfelelő lenne, ezekért cserébe Ukrajnában garanciákat kaphatna az orosz nyelv használata és Oroszország ismét partner lehetne a NATO és a G7 – vagy Oroszországgal együtt ismét a G8 – számára."

Ahogy az USA-nak elfogadhatatlan volt a szovjet atomfegyver Kubában ami szuperközel volt az USA-hoz, az oroszoknak is az, hogy Ukrajnában legyen, hisz abban az esetben a NATO megnyerhetne egy atomháborút, ha ő támad elsőnek.

De a NATO tagságról se mond le a Nyugat, pedig ez a legfontosabb az oroszoknak, hogy sohase történjen meg.

2024.07.22. 21:19:33

@Deansdale: a lukoil cuccát nem továbbitják az ukránok, szóval majd csinálnak egy másik vállalatot és nem az övé lesz a gáz és akkor az majd jönni fog.
Én a szánalmas világvége hangulatot nevetem ki. Valójában nem olvasok origót és hvg-t sem, ez csak finomutalás akart lenni.
Igen, az ukránok szemét módon bántak a magyar nemzetiséggel, nincs vita.
Ez azért nem lehet pariban azzal hogy lebombázzák őket az oroszok, ugye?

Deansdale 2024.07.22. 22:10:15

@Huszonhármas: A világvége hangulatot én is kinevetném, ha valaha is ilyesmit látnék itt a blogon.

Őszintén szólva a zoroszukrán cécó hidegen hagy, illetve csak annyiban érdekel, hogy szomszédunk, és hathat ránk, amúgy pont annyira üt szíven mint amikor nigériában ölik egymást a különböző hadurak csapatai. Én azokat szánom, akiket beszippantott a gépezet, hogy ezzel a háborúval most nagyon törődni kell, mert ezt kívánják tőlünk a rócsildok. Pont azok zúdítják ránk ezt a propagandát, akik kirobbantották és fenn is tartják a háborút, baszki. Amúgy, merőben felszínesen, a ruszkik szimpatikusabbak mint az ukránok, ugyanis egyfelől az oroszok kevésbé tolják a woke nyugati szarfaszúságot, másfelől sokkal korrektebbek a magyarsággal szemben, szóval ha csak mint focidrukker nézek a helyzetre, akkor győzzenek Putyinék. És ennek semmi köze semmihez, nem vagyok senkinek a fanja, nem fogyasztok semmilyen propagandát, nem állok senkinek a pártján (a magyarságén kívül), ésatöbbi, úgyhogy aki mégis ilyesmivel vádol azt vagy kiröhögöm, vagy kitiltom, mert irritálnak az ostoba emberek.

Viszont hányingerem van az EU meg a nyugat viselkedésétől - a saját országainkat basszák szét a háború ürügyén, amibe épp ők küldik folyamatosan a pénzt meg a fegyvereket, nehogy véletlenül véget érjen. Szóval ja, ha az a kérdés, hogy ki háborúpárti meg ki nem, a válasz egyszerű: az a politikus aki küldi a pénzt meg a lőszert, az szubhumán háborúpárti gennybuzgár, a választókkal együtt akik támogatják őket ebben. Lehet próbálni mismásolni, de ennél faékebb tény nem létezik a világon.

Az egyetlen csillagozott apróbetűs megjegyzés emellé, hogy Orbán is többnyire csak a sajtóban áll ellen, amúgy ha megszorongatják a tökeit akkor simán aláírja a háború meghosszabbítását. Hogy ezt ki hogyan értékeli, az már egyéni ízlés kérdése, lehet azt gondolni hogy keményen ellenáll csak kényszerítik, vagy hogy kamu a dumája és közben végig a brigantikkal konspirál. Engem egyik opció sem érdekel túlzottan, mert sosem voltam fityiszes és most sem vagyok az.

valis47 2024.07.23. 00:00:08

@Huszonhármas: Nem hiszem, hogy ez ilyen egyszerű lenne. Akkor majd annak a cégnek a szállítmányát sem továbbítják. Meg is mondták nyíltan, hogy nyomásgyakorlás a céljuk. Mert Mo. az "európai békealapot" blokkolja, ami persze nem békealap, hanem közös uniós fegyvervásárlási alap Ukrajna számára (mondjuk nem igazán értem minek erőltetik, a tagállamok annyi fegyvert, pénzt adnak az ukránoknak, mint államok, amennyit akarnak... gondolom azért erőltetik, mert ez is egy lépés az EU szuperállammá alakításának útján)

2024.07.23. 14:08:11

@valis47: neked mi az álláspontod? Az ukránokat nem kéne támogatni fegyverrel, essenek el, foglalják el az oroszok amit akarnak?
Vagy nem is akartak semmi rosszat az oroszok csak hogy NE legyen nato tag ukrajna és ha erről lemondanának már mennének is ki az oroszok és bevetnék búzával a földet?

2024.07.23. 14:10:50

@Deansdale: neked is szól a kérdésem, hogy akkor az EU-nak hagynia kéne az oroszokat háborúzni szabadon?
Amúgy mennyire meg voltunk sértődve amikor 56-ban hagytak minden lerohanni az usákok és nem segitettek csak uszitottak a szabadeuróparádión.

Deansdale 2024.07.23. 14:15:37

@Huszonhármas: Képzeld már el egy pillanatra, hogy nem vagyunk NATO tagok és minket rohan le Oroszország. Az egyetlen kiút a lehető leghamarabb békét kötni, akkor is ha elcsatolnak tőlünk 3 megyét, hiszen kurvára semmi esélyünk ellenük. Csakhát jön a nyugat és elkezdi a magyarokat beküldeni a darálóba, "ne kössetek békét mer' akkor a gonosz oroszok győznek", úgyhogy szép lassan napi párszáz vagy párezer fővel éveken keresztül ölik le a magyarságot, miközben továbbra sincs semmi esélyünk a ruszkik ellen. A csatározásokban olyan városainkat is megbombázzák ami az eredeti terveikben nem is szerepelt, téged kényszersoroznak az utcáról és ha ellenálsz főbe lőnek, és közben az USA meg Izrael szép lassan ráteszi a kezét mindenre ami érték az országban, és persze Orbán is agyba-főbe rendeli az új yachtokat és megaluxusautókat, hiszen sokmilliárd forintokat sikkaszt miközben te egy lövészárokban készülsz megdgleni - nem a nagy semmiért, hanem azért hogy ők dőzsölhessenek.

Magyarázd már el légyszíves, hogy mitől jobb a második opció mint az első.

Deansdale 2024.07.23. 14:21:18

@Huszonhármas: Talán még jobb példa ha azt képzeled el, hogy az USA lerohanja Kubát, és a ruszkik meg Kína küldenek lőszert Kubának, hogy nesze hülyék, harcoljatok. Szerinted mennyi lőszer kellene Kubának, hogy legyen esélye az USA ellen? Pont ugyanannyi esélye van az ukránoknak is Putyinék ellen, csak persze ezt a nyugati média nem kötötte az emberek orrára, inkább azt hazudták hogy van esély, csak küldeni kell a zsetont meg a fegyvereket. LOL

Az egyik fő célja ennek a háborúnak minél több ukránt lemészárolni, és ezt NEM Putyin csinálja, hanem azok akik küldik a lőszert, ŐK mészároltatják le az ukrán emberek százezreit teljesen fölöslegesen. Már réges rég béke lenne és több mint egy éve egyetlen halálos áldozat sem lenne, ha elfogadják a ruszkik (amúgy nem is teljesen indokolatlan) követeléseit.

2024.07.23. 15:29:19

@Deansdale: igen, én értem a kompromisszum készségedet, ha másik országról van szó. De itt jön a következő kérdés, hogy meddig lehet hagyni nyerni az oroszokat? Aztán jön a következő ország meg a következő, amig ösze nem áll a szovjetúnió újra.
Értem én hogy ha erős az agresszor akkor hagyni kell szerinted.
Nekem őszintén szólva nem tetszik ez a mentalitás, de sebaj.

Amúgy felmerült az ötlet hogy népszavazzanak az ukránok hogy akarnak-e háborút tovább vagy megadják magukat. Inkább ők döntsék el mint ennek a blognak a lakói.

2024.07.23. 15:31:06

@Deansdale: ""és ezt NEM Putyin csinálja, hanem azok akik küldik a lőszert, ŐK mészároltatják le az ukrán emberek"

Ez most súlyos állitás részedről és betudom a kánikulának.
Átvitt értelemben igazad van, valójában meg putyin küldi az agresszorokat ukrán embereket gyilkolni.
Miért van az hogy a primer síkot már nem is látod, csak a háttér dolgokat húzod előre? Ez súlyos valóság hamisítás szerintem.

valis47 2024.07.23. 16:08:13

@Huszonhármas: 2014-ig nem támadták meg az oroszok Ukrajnát, aláírták a budapesti memorandumot, aláírták azt is, hogy Krím Ukrajnáé (erről már 1991-ben volt némi vita ugye).
2014-ben valami megváltozott, a nyugati narratíva szerint dicsőséges forradalom történt, és addig Ukrajna orosz bábállam volt, és az ukrán nép egyöntetű óhaja volt az EU- és NATO-csatlakozás. A valóság azért ennél árnyaltabb. Az USA/Nyugat hatolt be oda, ami addig orosz érdekszférának volt kimondatlanul elismerve, és nem az oroszok "terjeszkedtek".

Amúgy igen, Isztambulban az oroszok kb. mindenbe belementek, cserébe azért, hogy Ukrajna nem lesz NATO-tag. Majdnem meg is született a megegyezés, csak Boris Johnson a Nyugat nevében megígérte az örök fegyvert és pénzt, ha nem írják alá.

valis47 2024.07.23. 16:17:16

@Huszonhármas: Most is támogatja az ukránokat fegyverrel, aki akarja. Az, hogy ezt az egész EU nevében akarják tenni, az csak az EU Európai Egyesült Államok felé történő átalakulásának egyik állomása, hogy fokozatosan felszámolják a tagállamok szuverenitását. Az elképzelés az, hogy a nemzeti kormányok kb. annyira lesznek majd szuverének ebben, mint ma a bivalybasznádi önkormányzat. Vagy mint az USA tagállamai, amelyek elvben szabadok, csak hát a szövetségi kormányzat ott is pénzzel zsarolással tudja őket kényszeríteni. Vagyis, hogy aki nem jól viselkedik, attól visszatartják a szövetségi pénzeket. Amik 150 éve nem is léteztek gyakorlatilag, sem komoly szövetségi bürokrácia, ma már viszont kissé másképp állnak a dolgok.

"Vagy nem is akartak semmi rosszat az oroszok csak hogy NE legyen nato tag ukrajna és ha erről lemondanának már mennének is ki az oroszok és bevetnék búzával a földet?"

Igen, kb. azt akarták, hogy Ukrajna semleges ütközőállam legyen minimum, ahol az orosz oligarchák is üzletelhetnek meg a nyugati cégek is. Biden fia is. Cserébe kapták a gázt, olajat olcsón, amiért rajtuk át mennek a vezetékek. Ez volt az 1991-től fennálló status quo. Ezt a nyugat rúgta fel, tetszik vagy sem.

Deansdale 2024.07.23. 18:09:33

@Huszonhármas: Ostoba duma, hogy Putyin Szovjetuniót akar, vagy az egész világot, aki ezt elhiszi az tökéletes alany a központi agymosáshoz. Az oroszlakta területeket akarta amiket az ukránok szivattak, és semmi jelét nem adta, hogy bármi más is érdekelné. De a 444 frankón megírta, hogy Putyler őrült és nem fog leállni, te meg elhitted, mert (?).

"Értem én hogy ha erős az agresszor akkor hagyni kell szerinted.
Nekem őszintén szólva nem tetszik ez a mentalitás, de sebaj."

Nekem meg az a mentalitás nem tetszik, hogy szeretnéd lemészároltatni az ukránokat a saját vérszomjas oroszellenes érzelmeid kielégítésére. A mai napon száz ukrán döglik meg a fronton azért, hogy te hősnek érezhesd magad, amiért "ellenállsz" a gonosz inváziónak, tök fölöslegesen, mert úgyis a ruszkik nyernek. A tiéd is egy nézőpont, csak szerintem jobb a béke. Tudod ha Putyin betörne Magyarországra mert kinézte magának a megyét amiben lakok, akkor én tízből tízszer arra szavaznék, hogy halálos áldozatok nélkül vihesse a területet és onnantól a családommal Oroszországban lakok, inkább mint hogy kezdjünk el egy eleve kilátástalan vérontást amiben a szeretteimet miszlikbe rakétázzák hogy kielégíthessék a külföldi netes hősködők igényét az oroszellenességre.

"Ez most súlyos állitás részedről és betudom a kánikulának."

Ha a nyugat nem vívna az ukránokon keresztül távháborút a ruszkikkal már rég béke lenne és a halálos áldozatok száma százezrekkel ezelőtt megállt volna, de végülis az se rossz ha te itt adod a kemény csávót :) Egyszerűen nem vagyok képes felfogni, hogy emberek mit nem értenek azon, hogy egy ezerszer erősebb ellenfél ellen megdögleni abszolút értelmetlen, főleg ha az eleve deklarált célokkal érkezik és szemmel láthatóan nem akar fölösleges mészárlást. Te vered a fejed a falba, illetve pardon, vered az ukránok fejét a falba, azok döglenek ezrével, te meg büszke vagy hogy nem lettél a putyini propaganda áldozata, lol. Az utolsó ukránig harcolni fogsz, aztán ha elfogytak akkor majd hümmöghetsz, hogy hátizé, erkölcsileg neked volt igazad. Majd kiírhatod ezt a tömegsírjukra.

"Átvitt értelemben igazad van, valójában meg putyin küldi az agresszorokat ukrán embereket gyilkolni."

Tudod ebben az az érdekes, hogy az utóbbi 20 évben legalább 50 háború volt a világon, és a nyugat mindet leszarta, meg te is, de most aztán hirtelen elképesztően fontos lett a ruszkikat elítélni. A most a megmentő szerepében tetszelgő USA csak maga vagy 15 háborút indított az utóbbi évtizedekben, de gondolom az mind rendben volt. Jelen pillanatban is bombázzák Szudánt meg Líbiát meg ki tudja mit nem, dehát izé, bigyó, faszom, az más, nekik szabad. Ők demokráciát exportálnak és az nemes cél, de amikor Putyin OROSZLAKTA területeket akar felszabadítani egy olyan országtól ami dokumentáltan irtotta azokat az OROSZOKAT, akkor hűha, Putyler megőrült és erkölcsi kötelességünk az orosz néphadsereg kardélére hányni az ukránokat az utolsó emberig.

"Miért van az hogy a primer síkot már nem is látod, csak a háttér dolgokat húzod előre? Ez súlyos valóság hamisítás szerintem."

Tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy az orosz sereg ment be Ukrajnába, csak tudod ez olyan mintha egy tank menne be egy óvodába, és te azt követelnéd hogy az összes óvodást sorakoztassák fel a lánctalpak elé, mert azt diktálják az erkölcseid, és nem érdekel ha mind megdöglik, hiszen esélytelenek a tank ellen. Ja, de az EU meg az USA adjon az óvodások kezébe vízipisztolyt, akkor majd lesz esélyük... Ja. A ruszkik több katonát tudnak kiállítani mint a teljes ukrán lakosság, ebben a konfliktusban nem kérdés, hogy ki fog nyerni, csak AZ AZ EGYETLEN KÉRDÉS, HOGY MENNYI LESZ A FÖLÖSLEGES HALÁLOS ÁLDOZAT. Te azt mondod legyen minél több, szerintem meg legyen minél kevesebb. És most ezzel nem azt akarom bizonygatni, hogy én frankó csávó vagyok te meg szarember, mert tudom hogy egyszerűen csak beszippantott téged a helyzet örvénye és fogalmad sincs mit beszélsz, érzelmi alapon csatlakoztál az "erkölcsös" táborhoz ami "elítélte" a támadást, és ezért kizárod az agyadból a racionalitást, hogy ha ezerszer ítéled el Putyint akkor is ők fognak nyerni, vagyis fölösleges megdögleszteni a rengeteg ukránt, inkább kössenek békét, baszki. És ha ezzel Putyin elcsaklizza az OROSZLAKTA területeket, hát vigye, kit érdekel? Van rá 100.000 forintom, hogy az ott élők többsége inkább választaná az életet Putyin alatt, mint a halált Zelenszki seregében, már csak azért is mert OROSZOK akiket az ukránok zaklattal már évtizedek óta.

2024.07.23. 19:48:32

@Deansdale: sajnos nem tudok egyetérteni veled. Te azzal vádolsz, hogy a nyugati propagandát mondom, miközben te meg a izvesztyija világmagyarázatát tolod. Az én szememben orosz propagandista vagy ebben a hosszú kommentedben. Nem értünk egyet és passz.
Van egy fokú megalkuvás amikor a hazádat megszállják amikor igenis van értelme feláldozni magad. Az egész magyar történelem ezt tanítja. Egész megbotránkoztat engem ez a beletörődő opportunizmus. Ilyet pont az orosz megszállók hirdetnek mert az ő érdekük. Hiszen orosz katonák is bőven meghalnak olyan területekért amikhez semmi közük, tekintve hogy szibériában meg távol keleten éltek civilben.

2024.07.23. 19:51:56

@Deansdale: ja, amúgy értem hogy az ukránok zaklatták az orosz nemzetiségeket. És mondjuk putyin mit múvelt a csecsenekkel és egyéb nemzetiségeikkel? Az oroszok tökéletes példája az elnyomó bestiális ázsiai vademberek mentalitásának. Az ukránok dettó, nem sokkal jobbak.
Te meg kizárólag az ukránok hibáit látod a szűklátókörűségedben.
Csalódtam benned.

Deansdale 2024.07.23. 21:59:45

@Huszonhármas: Tudod propagandista csak az lehet, aki a véleményét készen kapja a sajtóból, és ez kettőnk közül nem rám igaz. Őszintén szólva szinte semmilyen magyar sajtót nem fogyasztok, oroszt meg egyáltalán nem, szóval még csak találkozni sincs lehetőségem azzal amivel vádolsz. Cikket is írtam arról, hogy szerintem a ruszki vezetés is ugyanúgy a háttérhatalom bábja mint az ukrán, és a cél Európa tönkretétele, szóval ha erre valaki azt reagálja, hogy orosz propagadnista vagyok, hát, ezen csak nevetni lehet.

De tudod mit, felteszek neked egy kérdést, semmi trükk, faék egyszerűségű közvetlen kérdés:

Tegyük fel, hogy van feleséged és gyerekeid, és tudod hogy ahol épp vannak ott másnap eléri őket az orosz előrenyomulás. Inkább a békekötésre szavaznál még ma este, vagy inkább küldenél nekik egy géppisztolyt 2 teli tárral, tudva, hogy ez egyértelműen az értelmetlen halálukat jelenti?

Az a probléma, hogy te nem szereted az ukránokat, mármint emberi, krisztusi értelemben, mint embertársaidat. Számodra ők valami absztrakt dolog akiket gondolatban hadba küldesz a hazaszeretet meg még ki tudja miféle lózungok nevében. A valóságban azok emberek, akik meghalnak, mert a vezetőik nem hajlandóak békét kötni. Zelenszki nem azért mészároltatja le őket, mert (zsidóként) annyira érdekli az ukrán hazaszeretet, hanem mert milliárdokat kaszál a háborún, és neki az a jó minél tovább tart. Nameg a főnökei, a rócsildok is ezt várják tőle, szóval neki pont megfelel a szitu. Te meg ezek mellett állsz ki, nem az ukrán nép mellett, akiket ronggyá bombáznak a geciláda háttérhatalom megalomániája miatt.

Deansdale 2024.07.23. 22:08:59

@Huszonhármas: A hazaszeretetről még annyit, hogy annak akkor volt értelme amikor monarchiák voltak és időnként egymásba haraptak. Most, hogy gyakorlatilag mindent a háttérhatalom irányít, és zsidó vezetők küldik a mészárszékre az embereket a nagy büdös lófaszért, semmi értelme "a hazáért" megdögleni. Fekete pirula, de a haza, ahogy te elképzeled, már nem létezik. Cirka 100 éve izraeli megszállás alatt élünk (mármint a teljes nyugati világ, erről nyugodtan kérdezd meg JFK-t), csak mivel a megszállók kurvaerősen belénk verik, hogy ilyesmire még gondolni is tilos, így a többség úgy tesz mintha nem látná, hogy mindent zsidók birtokolnak és irányítanak, vagy ha látja, akkor úgy tesz mintha ez lenne a normális, és megkérdőjelezni "gyűlölet". Szóval igen, a rócsildok utasítására Putyin meg Zelenszki lemészároltat párszázezer fehér, keresztény embert, meg pármilliót földönfutó menekültté tesz, és egyik oldalon sincs értelme azt képzelni, hogy valami nemes eszme nevében harcolsz. A rócsildok mészárszékére terelnek be ahol egy fehér embertársaddal kiirtatnak titeket egymással, mert ez a legkényelmesebb megoldás a háttérhatalomnak.

Deansdale 2024.07.24. 09:43:01

@Huszonhármas: Igazság szerint a gyíkemberes hülyeségért ki kellene hogy tiltsalak, mert akkora ostobaság hogy már fáj, de ma jó kedvem van, szarok beléd. Egyértelmű, hogy gyengén programozott NPC vagy aki csak a médiában olvasott szlogeneket büfögi vissza, gondolkodni meg képtelen. Képzeld, a rócsildok nem gyíkok, és mégis a világ leggazdagabb emberei legalább fél évezrede, és - többek között - már a napóleoni háborúk idejéről is vannak konkrét feljegyzések, hogy manipulálták az eseményeket. Sebaj, talán a következő életedben majd játékos karakter leszel.

"Az oroszok fegyveres területhódítása a 200 évvel ezelőtti elmaradott brutál ostoba emberiségre jó példa."

Ezt egész konkrétan a 444-en olvastad, azért "gondolod", mert ezzel programoztak fel, amúgy a valósághoz semmi köze. Putyin a világ összes jelenlegi politikusa közül benn van a top 10 leghidegebb fejű, legszámítóbb, legintelligensebb, és legstratégikusabb között, úgyhogy amikor a globalista propaganda azt hányja rá, hogy ostoba elmaradott barbár, az mindent elárul a globalista propagandáról.

Deansdale 2024.07.24. 09:46:36

@Huszonhármas: A kérdésem pedig konkrétan az orosz invázióra vonatkozott, nem valami betörőkre. Ha szeretnéd azokat az embereket akik ott élnek, akkor békét akarnál vagy a mészárlás folytatását? Tojsz a halálukra, neked egymillió halott csak statisztika, mint Sztálinnak, a lényeg hogy kövesd a globalista programozást, ami szerint Putylert meg kell leckéztetni (mintha őt érdekelné ha meghal akármennyi katonája).

Deansdale 2024.07.24. 09:54:54

...na jó, van egy másik réteg is ami hasonlóan gondolkodik a balos propagandához és mégsem annak az áldozata, ők pedig a tízévesek GI Joe erkölcsi szintjén megragadt szerencsétlenek, akik szerint az ukrán helyzetben van a csúnyarosszgonosz Putyin, meg a szegény ártatlan ukránok, és nem számít semmilyen részlet, nüansz, tények, emberélet, pragmatizmus, vagyis szó szerint semmi, csak le kell győzni a gonoszt, amihez elég ha a jók baromi elszántak. Ha Ukrajna helyén csak egy bombatölcsér marad a háború végére, és lesz 30 millió halott, de az oroszok visszavonulnak a határ túloldalára, akkor "győzött az igazság". Ha Zelenszki anno az első napon békét köt és azóta mindenki él és virul, az meg aztán világvége lenne, mert a gonosz nyert.

valis47 2024.07.24. 12:19:35

@Deansdale: A születésszám csökkenése az minden jómódúvá vált társadalomban bekövetkezett. A születésszabályozás elérhetősége, a hedonizmus, a női egyenjogúság, az, hogy az állam lett a nők új eltartója a férj helyett (beleértve a felduzzasztott közszférát, amely számtalan munkahelyet teremtett a nőknek, a gyerektartás kikényszerítését, a váláskor a nőnek kedvező vagyonmegosztás kikényszerítését a jogrendszer által, vagy az egyedülálló anyák állami segélyezését - ami olyan anomáliához vezetett pl. az USA-ban, hogy jobban járt anyagilag az a nő, aki kirúgta a gyermeke apját, mint aki nem - és még lehetne sorolni) ehhez vezetett. Eleve az is, hogy a nők karriert akartak. Ez a jelenség Ázsiában, sőt a fejlett muszlim országokban is bekövetkezett.
Az tény, hogy az ezt ösztönző ideológiai mozgalmaknak az élén voltak a zsidók és most is élén vannak az antinatalizmusnak, a "gyermekmentes életmódnak" (akár nyílt hedonizmusból, akár "a bolygó megmentése érdekében", a családellenességnek (a hagyományos családmodell patriarchális, elnyomó) és így tovább. Az ő tevékenységük mindig a befogadó társadalmak dekonstruálására, a társadalomkritika eszközével való aláásására irányult, mivel evolúciós törzsi viselkedésük a más rivális "törzsek" elpusztítására vagy irányításuk "testrablóként" való átvételére irányult. Ez a kulturálisan, de talán már genetikailag is berögzült viselkedésük, ezért voltak aránytalanul nagy számban minden forradalmi, felforgató, földi utópiát ígérő mozgalomban. (Igen, a kereszténység is egy ilyen volt eredetileg, 1700-2000 éve...)
Az USA-ban például jól megfigyelhető, hogy bár ott nem volt sosem komoly antiszemitizmus (bár a két világháború között voltak, akik realistán figyelmeztettek a zsidók aknamunkájára, Henry Ford, Walt Disney, Charles Lindbergh stb. akik azóta is démonizálva vannak a zsidó médiában ezért, meg számtalan azóta épp ezért a teljes elfeledettségbe süllyedt személy), a zsidók ugyanúgy elkezdték bomlasztani a társadalmat, mint bárhol, az amerikai kommunisták szinte kizárólag közülük kerültek ki, ők által a fekete "polgárjogi mozgalom" mögött, ők voltak annak az "agya" az alacsony IQ-jú, primitív négerek helyett és így tovább. A '60-as években még a (kommunisták elleni) háború elleni mozgalmat is ők szervezték (akkor valamiért nem számított gonosz dolognak cserben hagyni Dél-Vietnámot a háború örök időkig, "kerüljön, amibe kerül, nem engedhetünk a gonosznak" (akkor a vietnami kommunistáknak) folytatása helyett ugye...), a hippimozgalmat is persze, ami a társadalmi degeneráció tünete és előmozdítója volt szintén, bár érthető, hogy a szex, drog és rock and roll érzés vonzó volt a korabeli fiatalságnak.
És sosem tudtak megállni ebben, mindig addig folytatták amíg teljesen szét nem verték a társadalmat vagy amíg azok fel nem keltek és ki nem űzték őket. Most sem tudnak, megteremtették a genderideológiát, az LMBTQP-t, a BLM-et, a transzmániát, a "kritikai fajelméletet" (kb. "a fehér ember rossz") és így tovább.

valis47 2024.07.24. 12:32:43

@Huszonhármas: 2014 óta lőnek az ukránok is civileket (is) a Donbászban, ez tény. Most már Oroszországban is támadnak nem katonai létesítményeket is, ölnek meg orosz civileket is.
Talán össze kellene hasonlítani a maguk az ukránok által közölt ukrán civil halottak számát 2+ év alatt mondjuk a Gázában meghalt civil áldozatokéval (9 hónap alatt). Időnként az ukrán propaganda kitalál valami "példátlan atrocitást" valahogy mindig pont akkor, amikor előkészítenek nekik egy újabb fegyvercsomagot vagy más eszkalációt. Az esetben, ha ezeknek hitelt adunk, csak arra lehet gondolni, hogy az oroszok nagyon bénák, hogy csak ilyen kevés ukrán civil megölésére voltak képesek a gonosz népirtó és válogatás nélküli pusztítási szándékuk ellenére.
Nyilván az amerikai/NATO bombázások nem követeltek egy civil áldozatot sem Irakban, Afganisztánban, Líbiában, vagy 1999-ben Jugoszláviában...

valis47 2024.07.24. 12:35:29

@Huszonhármas: Ami égbekiáltó háborús bűn ott, az ha a nyugati/zsidó támadás okozza, annak neve "járulékos veszteség" (collateral damage). A gyerekkórház szándékos célbavétele is vitatható, egy méregdrága cirkálórakétával. Tény, hogy nem foglalkoztak a lehetséges járulékos veszteséggel a csapás tervezésekor.

Deansdale 2024.07.24. 15:36:33

@Huszonhármas: Úgy tűnik nem vagy hajlandó felfogni, hogy a megadás éppúgy opció mint az ellenállás, és ha az ellenfél sokkal erősebb akkor a megadás a JOBB opció, akkor is ha ez sérti a büszkeséged. Ezen nem segít az egybites idióta álmoralizálás sem, hogy dehát az oroszok támadtak. Igen, ők támadtak, és akkor mi van? Ez a helyzeten semmit nem változtat. Egyszerűen beleszorult a fejed az óvodásoknak szóló narratívába, hogy a gonosz Putylert meg kell büntetni.

Figyu, ha ennyire izgat a dolog menj oda és fogj fegyvert a szent ügyért, ne légy ilyen puhapöcsű fotelhuszár aki többszáz kilométerről okoskodik, hogy másoknak miért és hogyan kellene megdögleni. Ha ukrán lennék a hozzád hasonlókat gyűlölném a legjobban, még erősebben mint a ruszkikat.

Madarász Henrik 2024.07.24. 16:00:03

@valis47: Szerencsétlen Disney forogna a sírjában ha látná mit csináltak a cégéből a zsidók, a gyerekek szexuális megrontására és fehérek elleni propagandára szolgáló filmek gyártója lett. Ford esetében ugyanez, az alapítványa a legaljasabb fehérellenes célokat szolgálja.

Madarász Henrik 2024.07.24. 16:15:40

@GABOR2: Sajnos a fideszes állásponttal ellentétben Trump győzelme sem fog békét hozni, mert ő is az oroszok számára elfogadhatatlan feltételeket szabna, az elutasítás után pedig még több fegyvert adna az ukránoknak, szóval lehet hogy jobb lenne ha maradna ez a hulladék demokrata banda.

Madarász Henrik 2024.07.24. 16:21:54

@valis47: Ez lenne a hatásos megoldás, de sajnos Orbán elég gyáva politikus.

valis47 2024.07.24. 20:27:49

@Madarász Henrik: Mostani állás szerint jön még az olaj, csak más cégen keresztül.

Madarász Henrik 2024.07.24. 21:40:22

@valis47: Bármikor leállíthatják az ukránok a szállítást, nekik nem a Lukoil cég a baj, hanem hogy orosz az olaj. Gondolom ezt már előre megbeszélték az EU vezetésével, maguktól nem merték volna ezt csinálni.

Evil Empire 2024.07.24. 22:36:59

@Huszonhármas: @Deansdale: @valis47: "jó hát olyan messze vannak a nézeteink egymástól hogy értelmetlen ez tovább. Te szerinted a zsidó gyikemberek lemészároltatják a fehér hetero kersztény férfiakat. OKÉ."

Nem kellenek ehhez "zsidó gyikemberek", és még összeesküvés-elmélet se
.
Csak pár adat:
1) A vezető amerikai médiavállalatok alapítóinak legalább 38%-a, CEO-inak legalább 39%-a, elnökeinek legalább 45%-a és igazgatóinak több mint fele zsidó vagy félzsidó (és az utóbbi három kategóriában többen vannak, mint a nemzsidó fehérek): jasonbayz.wordpress.com/2015/07/02/demographics-of-the-american-media-elite/
2) A 90-es évek végén a vezető egyetemek professzorainak 20%-a, a vezető újságírók 26%-a, és a Holywoodi rendezők és producerek 58%-a zsidó volt (és ez a szám azóta valószínűleg nem csökkent): books.google.hu/books?id=7bvtAAAAMAAJ&q=59+percent+of+the+directors,+writ%C2%ADers,+and+producers&redir_esc=y
3) A leggazdagabb amerikaiak kb. 35%-a zsidó (isteve.blogspot.com/2012/07/forbes-400-by-ethnicity.html), és a demokraták kampánytámogatásuk felét, a republikánusok kampánytámogatásuk negyedét (www.jpost.com/us-elections/us-jews-contribute-half-of-all-donations-to-the-democratic-party-468774) zsidóktól kapják.

Az amerikai zsidók kb. 75-80%-a 'progresszív' - a vezető pozícióban lévő zsidók közt ez a szám még magasabb - , és alapvetően az elit politikai akarata az ami meghatározó szinte minden országban, szóval ezzel az elit által képviselt 'medián politikai álláspont' sokkal balosabb lesz mint az amerikai népé.
Emellett szinte mindegyikük fanatikusan egyetért Izrael és a 'fajkeveredés' támogatásában* (abban a hitben, hogy ez a zsidó etnikai érdekeket segíti, mert egy 'multikulti demokráciában' a zsidók biztonságban lesznek), és így (nem füstös szobákban konspirálva, hanem többé-kevésbé nyíltan együttműködve, lásd ADL, AIPAC) át tudják verni az akaratukat az elit maradék részén.

Evil Empire 2024.07.24. 22:51:33

@Huszonhármas: @Deansdale: @valis47:
* ezalatt értem az 'antirasszizmus' prédikálását, a multikulti-kultuszt és a tömeges bevándorlás támogatását, de igazából közvetetten az LMBTQ-propagandát is (mert ezzel a többségi társadalom kisebb részekre - kisebbségekre - bomlik)

Bayaz 2024.07.24. 22:56:45

@Evil Empire: @Deansdale: @Huszonhármas: Az orosz-ukrán háború mögött nem kell a rócsildokat meg a zsidókat keresni, egyszerűen a több évszázados angolszász (eredetileg angol később amerikai) hagyomány része hogy más nemzeteket áldoznak fel ideológiai alapon hogy az ellenségeiket legyengítsék miközben ők jól profitálnak a fegyvereladásokból.

Valahogy most is ukránok halnak meg és az EU az ami leginkább szív a szankciók miatt (és kik azok akik nemrég olajat és palagázt találtak? az amerikaiak), az ukrán menekültek befogadásának költségét állja és Ukrajnának a legtöbb 'háborús segélyt' adja, nem az USA.

Másfél éve még talán lehetett a háborút támogatni azon az alapon, hogy az ukránok nyerhetnek (elvégre meglepően sikeresek voltak a támadás visszaverésében 22'-ben, és még nem volt nyilvánvaló mennyi tartaléka van az oroszoknak), de mára már teljesen világos hogy az ukránok vesztenek, és nincs semmiféle terv arra, hogyan fordithatnák meg a helyzetet.
Miért jó a szenvedést meghosszabbitani? Mi egyáltalán a cél (valamiféle moralitás igazolásán túl)?

Deansdale 2024.07.25. 08:27:00

@Bayaz: Nem nehéz észrevenni, hogy egy ideje már nem az USA szipolyozza a világot, hanem egy harmadik erő szipolyozza az USA-t és a világot. Velük is pont ugyanaz történik mint velünk, így nehéz lenne azt gondolni, hogy ők csinálják velünk. Nem mellesleg a vezetőik (pl. a Biden-kabinet) több mint fele zsidó, holott a lakosságban a 2%-ot sem érik el, szóval...

Mindenesetre szerintem az USA-nak messze nincs elég közvetlen befolyása az EU-s politikusokra, hogy lenyomja a torkukon az öngyilkos "szankciókat", szerintem ez egyértelműen a globalista hálózat műve (aminek Soros is része, nem véletlenül tárgyalt az EU vezetőkkel személyesen). Az pedig nem angolszász érdekeket szolgál.

De persze mindenki azt gondol amit akar, a te konteód is ugyanolyan konteó mint bárki másé :)

Szerintem az ukrán szituban az első pillanattól nyilvánvaló volt 2 dolog, az egyik konteósabb, a másik felszínesebb:
1. Ukrajnának semmi esélye, akkor se ha a nemzetközi rendszermédia megpróbálja bemagyarázni az embereknek, hogy a ruszkik legyengültek és nincs elég katonai erejük. A lóf*szt nincs.
2. A háború célja nem nyilvános, de garantáltan nem az a terv, hogy a ruszkik elfoglalnak valami területet és kész, hanem hosszan elnyúló állóháborút akarnak, mert eleve olyan stratégiával mentek be. Ebből egyenesen lehet következtetni, hogy matatás van a háttérben és bármi amit bármelyik fél a sajtónak mond nyugodtan ignorálható hazugság. Ahogy nemrég cikkben is megírtam, ami van, azt akarták, és mivel évek óta húzódó állóháború van, eleve ezt akarták, ennyi. Ez viszont nyilvánvalóvá teszi, hogy Putyin is be volt szervezve a buliba, ő is "összeesküvő". Innen lehet elkezdeni gondolkodni, hogy akkor mi is van valójában.

Deansdale 2024.07.25. 08:28:32

@Huszonhármas: Ma nincs olyan jó napom mint tegnap, fáraszt az ostobaság.

2024.07.25. 08:32:50

@Deansdale: jól is csinálod!
Adj bátran teret a zsidó világösszeesküvésnek! Olyna kellemes egyszerű magyarázat, ami az összes egybitesnek tetszeni fog. Ők vannak többségben.
Amúgy ha a gazdagok 35%*a zsidó, akkor a maradék 65% az kicsoda? Ők vannak ugyanis többségben és ők irányitják a világot.

Deansdale 2024.07.25. 08:35:45

@Evil Empire: Érdekes, hogy akik idehaza orosz meg kínai befolyásról papolnak, pl. mert az állam köt valami szerződést valaminek a megépítésére, azok felháborodnak a gondolaton hogy az probléma lehet ha a magyar politikai és pénzügyi vezetők fele zsidó. Ugyanez persze megvan nyugaton is, ott is nagy téma a "választások befolyásolása", lol, miközben minden egyes elnökjelölt az AIPAC előtt térdel és rendszeresen látogatja a siratófalat.

Deansdale 2024.07.25. 08:39:56

@Andy.73: Ha nyílt elmével próbálnál vitázni akkor talán még jutnánk is valamire, de szemmel látható hogy vicsorogva vered a billentyűzetet mert rajtad kívül mindenki hülye - így mire számítasz? Fogalmad sincs arról, hogy kik irányítják a világot, de meg se hallgatod azokat akik évtizedek óta foglalkoznak ezzel, hiszen te vagy az univerzum lángesze, te arról is biztos tudással rendelkezel amiről fogalmad sincs.

Deansdale 2024.07.25. 08:48:48

@Andy.73: Van hogy az Úristen rajtad keresztül küld üzenetet saját magadnak, pl. amikor teljesen igazad van abban, hogy az egybitesek vannak többségben, csak sajnos a többség pont ugyanazt gondolja mint te, hogy zsidótéma nem létezik, csak irracionális antiszemitizmus. Ennek fényében nem lenne kedved legalább kétbitesre felfejlődni?

Mellesleg a világot nem az amerikai multimilliomosok uralják, akikről a 35%-os statisztika szól, szóval bármennyire is erős érvnek tűnt ez a dolog amikor pipa voltál, engedd el.

Deansdale 2024.07.25. 08:50:12

@Andy.73: Mármint az az érv a zsidó hatalom ellen, hogy a fideszesek zsidók? Valahol elakadtam a gondolatmenetedben.

Deansdale 2024.07.25. 09:53:10

@Andy.73: Igen, a "zsidózás" többezer éven át, több kontinensen és 100+ egymástól független országban jelen volt, de sosem volt alapja, mindenki csak hülye antiszemita volt, mert nem voltak olyan okosak mint te.

Tudod miért recés az aprópénz széle? Az is antiszemitizmus, utána lehet nézni :)

Evil Empire 2024.07.25. 11:06:48

@Andy.73: @Deansdale: "Amúgy ha a gazdagok 35%*a zsidó, akkor a maradék 65% az kicsoda? Ők vannak ugyanis többségben és ők irányitják a világot."

Általában véve ez egy jól ismert pszichológiai jelenség, hogy egy viszonylag kicsi (10%-os) de kitartó és intoleráns kisebbség is rá tudja kényszeríteni az akaratát a toleráns többségre: medium.com/incerto/the-most-intolerant-wins-the-dictatorship-of-the-small-minority-3f1f83ce4e15

Jelen esetben, a különbség a zsidó és a nemzsidó fehér gazdagok közt az, hogy a gazdag és/vagy befolyásos zsidók többsége jelentős mértékben etnikai alapon gondolkozik, míg a gazdag és/vagy befolyásos nemzsidó fehérek nagy többsége nem, így egy csomó téren (Izrael erőteljes és irracionális támogatásától kezdve a tömeges bevándorlás felkarolásáig és a helyi többség negatív diszkriminációjáig) a (vélt vagy valós) zsidó etnikai érdekek érvényesülnek.

Deansdale 2024.07.25. 18:09:27

@Andy.73: "Tehát ha fehér faj ki akar pusztulni, ez a többség akarata, akkor nehéz helyzetben vannak az ezen a blogon is aggódó emberek, mert nincs támogatottságuk."

Ez olyan szint ami miatt 30 éve diliházba dugtak volna, szerencséd hogy bezáratták őket.

GABOR2 2024.07.25. 20:58:27

@Deansdale: Pár napos portfolio.hu cikkből:

"Az akció sikerességéről ugyan ellentmondásosak a hírek (a Hamász például tagadja, hogy egyik legfontosabb tagja életét vesztette volna), az biztos, hogy a csapásnak hatalmas humanitárius ára volt. Palesztin források szerint több mint 90 civil vesztette életét, ráadásul egy olyan területen, amelyet korábban biztonságos zónának nyilvánított az izraeli hadsereg."

"Megérte-e Izraelnek kiiktatnia a Hamász katonai vezetőjét?"

www.portfolio.hu/global/20240723/megerte-e-izraelnek-kiiktatnia-a-hamasz-katonai-vezetojet-699861

Az emberiség szeme előtt zajlik az egyik legnagyobb "emberiség elleni" akció, de az illető aki ezeket elrendeli vastapsot kap az USA-ba... pénzért mindent.

GABOR2 2024.07.25. 21:01:39

Ukrajna elzárta a gázunk, mi blokkoljuk a pénzüket. De ez nem lesz elég jó, mert máshonnan úgyis lesz pénzük. Remélem megoldják Orbánék ezt gond nélkül.
süti beállítások módosítása