HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

A változatosság kedvéért Lambót elemzünk

2025.04.06. 22:22 Deansdale

Mit csinál az ember vasárnap este? Lát egy Lamborghinit a neten és cikket ír arról, hogy mennyire csúnya.

LOL

lambo.jpg

Revuelto néven fut a szentem és szerintem minden idők legcsúnyább Lambója, ami azért is érdekes mert egyébként bivalydrága. Az arányai teljesen szarok, nem áll jól neki hogy egyszerre áll éles szögekből és gömbölyített formákból, a kipufogó nevetséges, és hülyén néz ki hogy a hátuljának "alálátni", mintha az alvázat látnád mert felkunkorodik az autó segge. Mintha elfogyott volna az anyag és nem tudták rendesen befejezni a karosszériát, vagy leesett a lökhárító, nem is tudom. Ja, és az egész hátrész messze túl van dizájnolva, nincs rajta egy négyzetcenti "nyugodt" felület amihez képest a dizájnelemek kiugorhatnának. Mintha képtelenek lettek volna letenni a tollat tervezés közben, addig aggatták rá a fölösleges díszeket amíg teljesen el nem fogyott a hely.

lambo3.jpg

Az egész autó tömzsi, keskeny és magas benyomást kelt (legalábbis néhány elődjéhez képest mindenképpen). Olyanok az arányai mint egy audinak, ami egy lambónak nem áll jól. A Countach, a Diablo, a Murcielago mind szélesebbnek és laposabbnak tűnt. És ennek az elejébe is belátni mint a hátába, mintha innen is lepergett volna pár karosszéria-elem valami rázósabb útszakaszon. A háromágú lámpa is ocsmány, és fölösleges, mivel úgy tűnik van normális lámpája is.

lambo4.jpg

Ráadásul szinte minden szögből úgy néz ki mintha nem lenne szimmetrikus. Persze ez a kép lehet szarul gányolt komputergrafika is, de a Lamborghini honlapjáról szedtem le, szóval ez is az ő saruk lenne.

lambo5.jpg

A kocsi összessége meghökkentően golyószerű, de tele van pakolva értelmetlen - és még csak nem is esztétikus - élekkel. Látszik rajta több korábbi modell öröksége is, de mindegyik fel van tekerve 11-re, mintha szándékosan az lett volna a terv, hogy most mindent "még olyanabbra" csinálnak, akkor is ha kevésbé néz ki jól, mint az elődök.

11 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2025.04.06. 22:44:12

Majd meglátjuk mit szólnak az olajsejkek, a techmilliárdosok és a tolvaj politikusok hozzá :) Nekik és barátnőiknek / feleségüknek és hülye kölykeiknek egyedi ízlése van és sok pénze, ahogy láthatjuk a divatcégek ruháin és 120 milliós táskáin amit felvásárolnak lelkesen.

Igor Wolkowsky 2025.04.07. 02:19:37

Pár napja láttam egy mattfeketét élőben, úgy sem az igazi. Szakít amúgy az évtizedes Lambo-vonalakkal, kacsafarka van, nem tett jót neki. Az SF90 pl szebb.

Deansdale 2025.04.07. 07:08:13

@Igor Wolkowsky: Ennél nem nehéz szebbnek lenni :) Az SF90-nek csak a tengelytávja túl kicsi szerintem, amúgy rendben van, bár azért ferrárit is láttunk már szebbet.
budapest.ferraridealers.com/hu-HU/sf90-stradale

Eileen Malmsbury Croft 2025.04.07. 07:25:40

Na végre egyetértünk valamiben!
Tényleg ronda.
Hátul a diffúzor miatt van felhúzva az alja, ez a vákumhatás segit leszorítani a kocsit.

Deansdale 2025.04.07. 07:48:00

@Eileen Malmsbury Croft: De ezt más autókon meg tudják oldani szebben, itt meg mintha feladták volna a tervezők, hogy csúnya lesz és kész, ez van...

Deansdale 2025.04.07. 07:55:19

...és ha szabad okoskodnom még egy kört, szerintem a sportautógyártók kissé túltolták a fegyverkezési versenyt olyan értelemben, hogy a vásárlók többsége úgyis utcára veszi az autót, plusz nem is tud úgy vezetni mint egy profi versenyző, szóval a dizájnt beáldozni azért hogy a Nürbugringen 2 mp-el gyorsabb legyen a kocsi kockázatos húzásnak tűnik üzletileg.

Eileen Malmsbury Croft 2025.04.07. 08:22:45

@Deansdale: a sportkocsi vásárlás az egó-ról szól. Már egy kezdő szintű sportautót se tudna kihasználni egy random vevő, de az hogy 700-800-1000-2000 lóerős kocsikat csinálnak annak nyilván nem használati értelme van, hanem kivagyiság.
Most mutatta Supercarblondie a 2000 lóerős új Lotus sportkocsit. De minek? Kinek? Miért?

www.youtube.com/shorts/Qk-s6wMi_Ns

Deansdale 2025.04.07. 08:35:36

@Eileen Malmsbury Croft: Én is ezt mondtam, csak máshogyan. Ha a drága kocsi úgyis az egóról szól, akkor miért nem a dizájn az első, amivel a vevő az étterem vagy szálloda előtt viríthat, miért a teljesítményt erőltetik? Szerintem nagyon kevés annyira hülye gazdag ember van, aki csak azért vesz csúnyább autót mert az elvileg gyorsabb egy másik csúnya autónál :)

Igor Wolkowsky 2025.04.07. 08:55:10

@Deansdale: Na jó, hát igazán szép sportkocsi manapság... Aston Martinok, meg nekem a Chiron rettenetesen tetszett, a Tourbillion se rossz, de nem annyira. Inkább az ajtajai kellenének a Chrironra, az volna a tökély. Márkánál maradva az újragondolt Countach is nagyon bejött, dehát az ugye régi szerelem.
Na nem mintha célcsoport lennék... :(

Deansdale 2025.04.07. 09:33:32

@Igor Wolkowsky: Engem sem fenyeget a veszély, hogy egy óvatlan pillanatban ilyet veszek :) De Top Gear / Grand Tour rajongóként végignéztem pár évtized felhozatalát (ők ugye "régiségeket" is bemutattak), és még kibicként is bosszant hogy mennyire elcsúsztak ezzel a kocsival.

Talán az Aston Vulcan-ja meg a Reventon idején tetőzött a sportautók szépsége, azóta több a csúnya mint a szép még a legnagyobb márkáknál is.
www.topgear.com/car-reviews/aston-martin/vulcan
www.premierfinancialservices.com/2022/07/11/model-perspective-lamborghini-reventon/

Érdekes amúgy, a Reventon és a Revuelto között egyértelmű a rokonság, sok részletben kifejezetten hasonlóak, és mégis, teljesen elrontották azzal, hogy túltolták azt ami az elődön még működött.

Eileen Malmsbury Croft 2025.04.07. 15:24:40

@Deansdale: mert az autó teljesitménye szól a farokméregetésről, számszerüsíthető.
Lambónál a Miura volt a legszebb, tizensok éve is millió eurós ára volt most meg már a csillagos ég.
süti beállítások módosítása