HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @Frederick2: "A lélektani dráma rész pedig egyrészt rosszul sikerült, másrészt elrontotta azt, hogy a sorozat megfeleljen a többi műfaji sajátosságnak is." Egen, ha megmaradnak "egyszerű" maffiakri... (2024.12.29. 17:57) Pingvin
  • Frederick2: Hát, a karácsony már elmúlt, így azt nem tudok már kívánni itt senkinek! Azért remélem, mindenkinek kellemesen telt a karácsony! Így hát igazából csak Boldog Újévet tudok kívánni. Boldog Új Évet mi... (2024.12.29. 17:24) Boldog Karácsonyt
  • Frederick2: @Deansdale: Még van egy megjegyzésem az írásodhoz. Bár nem tudom, így szilveszter és újév közeledtével mennyi kedved van még filmekről beszélgetni. :) Én azt tapasztalom már jó ideje, hogy ma a mod... (2024.12.29. 17:15) Pingvin
  • Frederick2: @Deansdale: Fontos a technológiához való egészséges hozzáállás. Nem szeretem sem a túltolt pesszimizmust (a technológia rossz, az ördögtől való), sem a túltolt optimizmust (a technológia jó, minden ... (2024.12.28. 11:36) Pingvin
  • Deansdale: @Frederick2: Hát, a Sonic franchise nálam valahogy kimaradt, talán azért mert gyerekként nem játszottam a játékokkal, így a filmeket sem néztem meg. De én is csak jót hallottam róluk, főleg hogy az ... (2024.12.28. 11:35) Pingvin
  • Utolsó 20

A klímahisztizők most szépen a többiek elé térdelhetnek

2024.09.21. 16:33 Deansdale

Tudósok, kiszámolták, grafikon, az utóbbi 500 MILLIÓ évben még sose volt olyan HIDEG mint az elmúlt pár évben, amihez most hasonlítják a jelenlegi állapotot.

grafik.jpg

A dinoszauruszok 65 millió éve förmedtek meg, akkor nagyjából 15 fokkal volt magasabb a globális átlaghőmérséklet, mint most. A dínóknak biztos túl nagy volt a karbonlábnyoma, lol. És volt amikor annál is magasabb volt a globális átlag még 10 fokkal. (Nem, nem akkor amikor még meg se szilárdult a bolygó, hanem amikor már élet volt rajta.)

Persze aki nagyon szeretne valami kiskaput találni, annak biztos sikerülni fog, például attól függetlenül hogy most hidegebb van mint az elmúlt 500 millió évben bármikor, de "túl gyorsan" emelkedik a hőmérséklet visszafelé erről a mélypontról, és ez biztos a fehér ember hibája, tehát ideje kihalnunk. Believe the science!

190 komment

Címkék: klímaváltozás szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2024.10.02. 20:32:14

@Deansdale: bizony, sokkal jobb Szaud Arábia, ahol megkövezik a házasságtörőt. Vagy Irán, ahol agyonverik a nőt, akin nincs fejkendő.
Csak kibuggyant belőled a gyűlölet.

Deansdale 2024.10.02. 20:47:01

@Muad.dib: Izrael egymás után indítja a háborúkat amikben emberek százezrei fognak meghalni, ha nem milliók, te meg azon picsogsz hogy Iránban fejkendőt kell viselni?

2024.10.02. 20:58:14

@Deansdale: igen, próbáltam annyira szélsőséges lenni, mint te. De nyilván nincs önreflexiód.

Deansdale 2024.10.02. 21:05:17

@Muad.dib: Önreflexióra a zsidóknak lenne szüksége, dehát ezt mondani antiszemitizmus, ugye. Én csak megfigyelem, hogy elmebeteg pszichopaták módjára viselkednek, pl. "kititják az országból" az ENSZ főtitkárát, mert az nem nyalt nekik elég agresszíven, miközben egyszerre legalább 5 fronton mészárolják a környező emberiséget és ehhez nyilván be fogják vetni még az USA-t is, vagyis a "nagyizrael" terveik miatt milliók fognak megdögleni. De szélsőséges az én vagyok, nyilván :D Ők nem, ugyan, micsoda hülyeség... A gond nem azzal van aki mindenkit lemészárol akit csak lát maga körül, hanem azzal aki szerint ez nem szép dolog.

Ezt a hülyeséget már ismerjük, ez pont olyan mint amikor nem azzal van a baj hogy a négerek ipari méretekben erőszakolják és irtják a fehéreket, hanem ha a fehérek ez ellen tiltakoznak.

Deansdale 2024.10.02. 21:46:25

@Muad.dib: Figyu, én értem hogy ez a gaslighting taktika mások ellen működni szokott, de itt kár vele erőlködni. Nem mindenki elég hülye ahhoz, hogy visszakozzon ha megvádolod azzal amit te csinálsz.

GABOR2 2024.10.02. 22:10:37

@Deansdale: Az olyan durván éghetett, hogy inkább meg se próbálják eloltani, csak hagyják, hogy végigmenjen a folyamat. Durva lenne, ha menet közben a kocsiban történne, lehet nem is lenne időd kijutni...

GABOR2 2024.10.02. 22:12:11

@Muad.dib: Miért rögtön ez a összehasonlítás, hogy vagy ez vagy az. Szerintem Deansdale egyikért se rajong túlságosan, mindegy mit csinál a egyik, attól még nem lesz jobb a másik.

GABOR2 2024.10.02. 22:14:14

@Muad.dib: Az előnymény amiről az ENSZ főtitkár is beszélt például az, hogy csak úgy átlődőzget Izrael egy másik szuverén országba úgy, hogy civilek is hullanak mint a legyek. Bőven elég lenne egy hadüzenethez.

GABOR2 2024.10.02. 22:19:59

Arról is szó van, hogy talán Nagy-Britinnia lelőtt mehetközben egy rakétát. Ennek is simán elég kéne lennie, hogy hadakozó félnek számítson. Miért nem más országokat védenek Izrael lövedékeitől?

Közben van egy olyan érdekes dolog, hogy Biden kijelentette, hogy nem küld csapatokat, de aztán a Pentagon bejelentette, hogy több ezer katonát és mindenféle hadihajót küld oda...

Ki a főnök?

"Pentagon sending a ‘few thousand’ personnel to Middle East day after Biden said he wouldn’t add combat troops"

www.foxnews.com/politics/pentagon-sending-few-thousand-us-troops-middle-east-one-day-after-biden-promised-he-wouldnt

Ukrajnának vélhetően még kevesebb fegyver jut majd.

GABOR2 2024.10.02. 22:51:06

Nagyon friss videó EV témában. Sok mindent ismétel amit én mondtam...

www.youtube.com/watch?v=eXdN8JTOUWM

Deansdale 2024.10.03. 07:09:52

@GABOR2: Hja, megkérdezném az EV-híveket, hogy ha egy olyan kocsiban kéne ülniük ami kigyullad, melyiket választanák, az EV-t vagy a hagyományost...

Deansdale 2024.10.03. 07:20:37

@GABOR2: Az elmúlt 3 hónapban Izrael legalább egy tucat támadást hajtott végre iráni emberek ellen, és ezt büszkén lobogtatták a sajtóban, hogy ennyi meg annyi embert öltek meg. Százakat. És abban a pillanatban hogy Irán visszalő, hirtelen minden ok nélkül támadtak a gonosz terroristák és az egész világnak fel kell tolni a nyelvét Izrael végbelébe, különben irgum-burgum. Elmennek a k. anyjukba. Semmit nem tudnak normálisan intézni, mint egy felnőtt férfi, egyszerűen nincs meg hozzá a gerincük. Az aljasság az egyetlen fegyverük, a hazudozás, csalás, manipuláció. És természetesen ők ezt is úgy élik meg, hogy ők az okosok, és aki tisztességes az hülye. A f*szomat se érdekelné, hogy területet akarnak foglalni és irtják az arabokat, csak csinálnák úgy ahogy emberhez méltó, hogy beküldik a sereget aztán lássuk hogy ki nyer, nem ilyen ízeltlábú módjára, hogy teleokádják a világsajtót a hazug mocskukkal és az USA-t küldik háborúba azok ellen akiket eleve ők provokáltak ellenállásra.

Bakker, még ki sem hűlt a sajtóban a hír hogy a csipogókkal és rádiókkal ezreket sebesítettek meg és sokan meg is haltak, köztük gyerekek, dehát az ugye nem terrorizmus, csak amikor az áldozatok visszaütnek.

Deansdale 2024.10.03. 07:28:52

@GABOR2: Ezeket az áldott jó embereket minden ok nélkül zavarták el mindenhonnan, az antiszemitizmus abszolút irracionális...

Serény Vélemény 2024.10.03. 08:29:10

@Deansdale: "Az elmúlt 3 hónapban Izrael legalább egy tucat támadást hajtott végre terroristák ellen, és ezt büszkén lobogtatták a sajtóban, hogy ennyi meg annyi embert öltek meg. Százakat."

Így már igaz is.

Deansdale 2024.10.03. 08:30:03

@Muad.dib: A zsidók és az arabok minimum 4000 éve ütik egymást arrafelé, de ez csak az amiről feljegyzések vannak, szóval nem sok értelme azt firtatni ki kezdte. Én viszont azt látom, hogy Izrael a hamász és a hezbollah finanszírozásával vádolja Iránt, és erre hivatkozva mészárolt iráni embereket, miközben a hamász és a hezbollah nyeszlett puhapöcsök gyülekezete akik az okt7-es false flag kamutól eltekintve féltucat izraelit sem öltek meg az utóbbi évtizedben. Szóval erősen asszimetrikus a téma, a zsidók tervezett akciókban rendszeresen ölnek ártatlan arabokat (lásd a csipogó-akciót), miközben azok csak néha puffogtatnak vissza és akkor is impotens módon (lásd a választ, amiben egyetlen zsidó sem halt meg). Ezt a statisztikák is igazolják. Az utóbbi 20 évben Izrael cirka tízszer annyi arabot ölt meg, mint ahány zsidót az arabok. Ez tény. A többi csak cigány duma.

"Már megint kiragadsz egy mozzanatot egy hosszú folyamatból."

Ezt te csinálod mikor mindent az arabokra kensz, mert ugye minden az ő hibájuk és a zsidók mindig mindenben ártatlanok. Veled ellentétben én tisztában vagyok a hosszú folyamattal és figyelembe is veszem, csakhát ebből egyenesen következik, hogy a zsidókra nagyobb felelősség hárul, mert ebben a hosszú folyamatban már több évtizede ők a fő agresszorok. Ismétlem, statisztika, és nehogy azzal gyere hogy a tízszer annyi megölt arab mind jogos válaszcsapás volt amitől függetlenül az erkölcsi igazság továbbra is Izrael mellett van, mert kinevetlek. Ez a gázai konfliktusra is igaz, sőt, ott már legalább 30-szoros az arány. A zsidók több mint tízszer annyi GYEREKET bombáztak halálra mint ahány halálos áldozat az ő oldalukon volt összesen, akiknek egy jó részét saját maguk lőtték agyon okt7-én, szándékosan.
www.statista.com/chart/16516/israeli-palestinian-casualties-by-in-gaza-and-the-west-bank/
www.vox.com/2014/7/14/5898581/chart-israel-palestine-conflict-deaths
www.aljazeera.com/news/longform/2023/10/9/israel-hamas-war-in-maps-and-charts-live-tracker
www.haaretz.com/israel-news/2024-07-07/ty-article-magazine/.premium/idf-ordered-hannibal-directive-on-october-7-to-prevent-hamas-taking-soldiers-captive/00000190-89a2-d776-a3b1-fdbe45520000

Egyetlen pillantás a statista-s linken lévő grafikonra mindent elmond a helyzetről.

Deansdale 2024.10.03. 08:31:35

@Serény Vélemény: Gondolom a csipogókkal megölt gyerekek is terroristák voltak. Menj már a faszomba.

Serény Vélemény 2024.10.03. 08:35:02

@Deansdale: Boldog új évet neked is! csütörtök · 5785. Tishrei, 1.

Serény Vélemény 2024.10.03. 08:40:42

@Deansdale: " A zsidók több mint tízszer annyi GYEREKET bombáztak halálra mint ahány halálos áldozat az ő oldalukon volt összesen"

Azon kívül, hogy ez nem igaz, a saját (antiszemita) démonjaid tevékenysége ott érhető nyomon, hogy az összes gyerek, aki az _összes_ arab-izraeli háborúban meghalt mind a két oldalon együttvéve, számát tekintve eltörpül - a szó szoros értelmében - a szíriai polgárháború gyerek áldozatainak a számával. DE érdekes módon értük nem ejtesz könnyeket. Mert ott arabok ölnek arabokat? Meg oroszok ölnek arabokat, meg amerikaiak ölnek arabokat? És ez kisebb baj, mintha zsidók tennék ugyanezt?

Deansdale 2024.10.03. 08:41:01

@Serény Vélemény: Említettem már többször is, pl. itt fentebb, hogy semmi bajom nem lenne ha a zsidók azt mondanák, hogy megunták az arabok létezését a környéken és nyíltsisakos háborúban ki akarják őket irtani. Ez végtelenszer tisztességesebb lenne mint ez a hazudozás, hogy ők csak merő önvédelemből szerveznek éveken át tartó moszad-akciókat amivel random arabokat robbantanak fel vagy bombáznak le. A gerinctelenség ami böki a szememet. Az, hogy palira akarnak venni, lyukat akarnak beszélni a hasamba, hogy ha a tényeknek hiszek és nem az ő narratívájuknak akkor gonosz antiszemita vagyok és nocsak, baszod, hirtelen feljogosultak arra hogy engem is megöljenek.

Közben amúgy videók bizonyítják hogy minimum a római birodalom óta gyűlölik a fehér fajt is, minket is ugyanúgy kiirtanának ahogy a palesztinokat, csak még nem tartanak egészen ott. Illetve igen, csak nem bombákkal, hanem a harmadik világ söpredékével amit az általuk pénzelt politikusainkkal importáltatnak ide.

Szóval teljesen fölösleges itt a zsidó hazugságokat ismételgetni, hogy a Gázában lebombázott több mint 10.000 gyermek is "terrorista" volt. Hagyjuk az aljaskodást, legalább itt beszéljünk úgy egymással mintha mindegyikünknek lenne gerince. Aki zsidó az mondja ki nyíltan, hogy a világuralmi terveiknek szerves része "nagyizrael", és most éppen azt építik ki. Egy kis őszinteségtől még nem fog összedőlni a világ.

Deansdale 2024.10.03. 08:42:58

@Muad.dib: Kifejezetten kértem fentebb, hogy a buzulást hagyjuk, szóval ne lepődj meg ha moderálom az olyan hülyeségeket, hogy engem az arabok átvertek a propagandájukkal.

Deansdale 2024.10.03. 08:58:27

@Serény Vélemény: "Azon kívül, hogy ez nem igaz"

Ja, értem, akkor a linkelt statisztikák hazudnak :)

"DE érdekes módon értük nem ejtesz könnyeket."

Többször is explicite kifejtettem, hogy nem érdekel a közel-kelet, ha Izrael és Irán kiirtják egymást egy hétig pezsgőben fogok fürdeni. Persze erre az esély nulla, ezért könnyen mondhatok ilyesmit. Nem mellesleg a zsidók és az arabok is aktívan dolgoznak a fehér faj kiirtásán, szóval aki most ájulást színlel a kijelentésemre az nyugodtan abbafejezheti a hülyeséget :) A jelenlegi helyzettel sem az a fő bajom, hogy a világ másik felén valakik lőnek egymásra, és akkor én az egyik oldalért könnyeket hullatok, a másikért meg nem, lol, hanem az, hogy 1. a zsidók (miközben amúgy lenéznek és gyűlölnek...) megkövetelik, hogy legyek aktívan és agresszívan zsidópárti, és ha nem vagyok az akkor megpróbálnak ártani nekem minimum az antiszemitázós dumával, az arabok felől viszont nincs ilyen nyomás; 2. a zsidók bevonják a háborúikba az egész világot, elsősorban az USA csicskáztatásával, de gyakorlatilag a NATO is az ő faszukon csüng, ami szintén nem jellemző az arabokra; 3. irritál a gerinctelenség és a hazudozás, amit a zsidók tolnak, sérti az intelligenciámat hogy milyen tróger szinten próbálnak palira venni.

És akkor az ugye szóba se került, hogy miközben ezek a dolgok ott zajlanak a zsidók tönkrebasszák az egész világot, többek között azzal hogy arabokat (akik szerinted terroristák) telepítenek a nyugati világba tömegesen. Magyarországot is eszméletlen szinten lehúzzák és pusztítják, dehát erről tilos beszélni, mert antiszöszmöszizmus.

2024.10.03. 09:25:11

A világban rengeteg féle érdek ütközik és hat egymásra. A "zsidók" mint egyetlen összefüggő érdekrendszer világnézete szerintem hamis. Ha valakik széthúznak, akkor azok a zsidók.
Hogy a zsidók telepítenek Európába arabokat, hogy tönkretegyék ezzel a saját élőhelyeiket... ez roppant érdekes elmélet, de hamis.

Serény Vélemény 2024.10.03. 09:27:01

@Deansdale: "Ja, értem, akkor a linkelt statisztikák hazudnak :)
"
Ez ugyanaz a típusú lét-hazugság, mint amikor amiatt pánikolnak, hogy 1,5 fokot nőtt a földi átlaghőmérséklet kb 1850 óta, pedig arra egyértelmű bizonyítékok vannak, hogy a középkorban melegebb volt 3 Celsius fokkal, mint a xix. században. (csak, hogy kicsit visszatérjünk a poszt eredeti tematikájához. :)

Deansdale 2024.10.03. 09:29:06

@Miloš Vukašinović: Ezeken a kérdéseken már százszor átrágtuk magunkat, és valami rejtélyes okból úgy érzem hiába rágnánk át még egyszer :) Magyarázd meg a HIAS-t (Hebrew Immigrant Aid Society), utána esetleg megpróbálkozhatunk mégis.

Deansdale 2024.10.03. 09:34:29

@Serény Vélemény: Nézd, az egyértelmű tény, hogy Gázában lebombáztak X embert, ezen nincs mit relativizálni. Október 7-én izraeli számolás szerint(!) meghalt kb. 1100 ember, a zöme izraeli állampolgár, de nem mind - ehhez képest a "válaszcsapásban" már több mint 40.000 arabot öltek meg. Ezt kár lenne azzal összemosni, hogy "de régebben...", már csak azért is, mert a statisztikák szerint Izrael legalább 30 éve következetesen sokkal több arabot öl ill. nyomorít meg, mint viszont. Legalább egy nagyságrenddel többet.

Serény Vélemény 2024.10.03. 09:41:32

@Deansdale: Fura egy statisztikákat nézel, hallod! Persze, az arabok biztos nem hazudnak az áldozatok számáról, mert miért is tennék...

Deansdale 2024.10.03. 09:46:55

@Serény Vélemény: Miért, Izrael mit állít mennyi arab halt meg?

És ha az araboknak ne higgyek akkor a zsidóknak miért? A legendás szavahihetőségük miatt? Lehet hogy okt7-én nem is halt meg senki, az egész hülyeség úgy kamu ahogy van.

Deansdale 2024.10.03. 09:53:36

Úgy látom muaddib kolléga egy egynapos tiltás hatására inkább törölte magát. Ezúton még annyit üzennék neki, hogy a chutzpah azért megvolt, a Times of Israel-ből kopipésztel ide agymosást a google fordítón keresztül, de amikor én azt mondom hogy felőlem mindkét oldal fefordulhat az arab propaganda :)

Ja, még annyit, hogy nálam gyakorlatilag mindenkinek végtelen számú lehetősége van tiltásból visszatérni, nem vagyok haragtartó természet, csak következetes, szóval ha valaki ugyanott folytatja ahol a tiltást kapta, akkor én is ugyanott folytatom és kitiltom megint. Az elvárásaim sem valami meredekek, szinte kizárólag az ostoba hazudozás és még ostobább értetlenkedés tud a tiltásig hergelni.

Serény Vélemény 2024.10.03. 09:57:39

@Deansdale: Ki mondta, hogy bárkinek is hinni kell?

Szóval:

www.pcbs.gov.ps/statisticsIndicatorsTables.aspx?lang=en&table_id=676

itt például _hol_ látszik az adatsorokban az a hiányzó 40 ezer ember?

Deansdale 2024.10.03. 09:59:48

...na, állítólag Izrael egy orosz támaszpontott is támadott Szíriában. Nem nyugszanak, amíg a 3.VH ki nem törik. És persze úgy akarnak manőverezni, hogy a fehér emberek kiirtsák egymást, meg közben az arabokat is. Olcsó, hatékony megoldás.

Deansdale 2024.10.03. 10:00:16

@Serény Vélemény: "Estimated Population in the Palestine Mid-Year by Governorate,1997-2026"

2024.10.03. 10:54:12

@Deansdale: "mindkét oldal felfordulhat" az nyilván nem arab propaganda.

A kolléga arra célzott, hogy maguk az arabok szándékosan telepítettek iskolákba tüzelőállásokat, hogy a válaszcsapás miatti halott palesztin gyerekekkel tudjanak propagandázni.

Ezen a blogon azért mégis inkább a zsidóellenesség a mértékadó hangnem, mintsem a pártatlan beleszarás.

Deansdale 2024.10.03. 11:07:36

@Miloš Vukašinović: Ezt a szándékosan odatelepítős dolgot a zsidó propagandából hallottad, miközben Izrael kórházak és iskolák százait meg otthonok ezreit bombázta szét, ahol semmiféle tüzelőállás nem volt. Mellesleg a civilizált világban az a szabály, hogy ártatlanokat akkor sem ölünk meg ha állítólag terroristák is vannak köztük, pl. ha egy magyar kórházban elbújik valami robbantgató akkor Orbán nem fogja lebombáztatni a kórházat benne 600 ártatlannal, mert Orbán nem elmebeteg pszichopata, mint az izraeliek, akik szerint ez teljesen normális dolog. Ja persze ők nem a honfitársaikat bombázzák, elnézést - az lenne jó analógia ha Orbán mondjuk egy osztrák kórházat vagy iskolát bombázna le terroristákra hivatkozva. Megnézném a nemzetközi reakciókat, gondolom nem sokban hasonlítanának a gázával kapcsolatosakra.

"Ezen a blogon azért mégis inkább a zsidóellenesség a mértékadó hangnem, mintsem a pártatlan beleszarás."

Ennek leírtam az okait fentebb. A palesztinok nem szidják a k. anyámat ha nem nyalom a seggüket, a zsidók viszont igen. A palesztinok nem gyártanak fehérellenes propagandát és nincsenek terveik a nyugat bedöntésére. Nincs sámson tervük meg hannibál direktívájuk. A palesztinokkal az egyetlen probléma pont Izrael miatt van, mármint hogy nyugatra menekülnek a zsidók elől. Izrael viszont épp kirobbantja a 3.VH-t.

Amúgy semmiféle zsidóellenesség nincs itt, PROBLÉMÁIM vannak azzal amit Izrael csinál, illetve amit egyes zsidó emberek csinálak. Ha egy izraelinek nem tetszik amit mondjuk Orbán csinál, arra nem mondod hogy antimagyarista, miért?

2024.10.03. 11:18:47

@Deansdale: "szándékosan odatelepítős dolgot a zsidó propagandából hallottad"
Igen, bármit meg lehet kérdőjelezni, hisz kb semmit nem a saját szemünkkel tapasztalunk.Minden hozzánk eljutó hír valakiknek az érdekei alapján vannak átmosva.

Deansdale 2024.10.03. 11:20:16

Azt furcsállom, hogy a vita izraeli oldalán nincs egyetlen ember aki azt mondaná, hogy hát igen, Izrael is ludas, ők is követtek el hibákat, esetleg túlzásba estek, stb. Nem, a zsidók mindenben 100% ártatlanok és minden arab terrorista.

Annál is inkább szembetűnő ez, mert a vita másik oldala jobbára nem arabpárti, hanem semleges, és nem mentegetik az arab terrorizmust, egyszerűen csak általános békét akarnak amiben mindenki élhet nyugodtan. Úgy látszik ez utóbbi tábor felelősen gondolkodó és racionális, az előbbi meg... Hm.

Olyat még nem láttam a magyar neten, hogy minden izraeli terrorista és őket ezért kiirtani jogos. Holott semmivel sem lenne nagyobb hülyeség ezt mondani, mint az ellenkezőjét, ami viszont naponta elhangzik.

Aki a vitának emez oldalán van, mint én, az nem mondja, hogy Izraelt rakétázni jó vagy szép, meg azt sem hogy egy koncert közönsége közé lőni csodás dolog lenne. Annyit mondunk, hogy ezek is reakciók, pontosan ugyanúgy ahogyan az izraeliek szerint az is "reakció", hogy ők jelenleg is legalább 5 szuverén ország területén bombáznak meg robbantgatnak meg lövöldöznek random ártatlanokra. És hogy mindkét oldalnak le kellene állni a békéhez, amire a zsidók kevésbé hajlandóak mint az arabok. Mindkét oldal bosszút akar állni a másikon, csakhát az izraeliek ebben szemmel láthatóan sokkal aktívabbak és mocskosabbak. A szerencsétlen kretén arabok ünnepnapokon áthajítanak pár tüzijátékot a határon, aminek szökőévente egyszer talán van egy halálos áldozata, miközben a zsidók tízezreket mészárolnak le. És ez statisztika, nem propaganda.

Deansdale 2024.10.03. 11:24:43

@Miloš Vukašinović: A helyzet tragikomikuma, hogy a zsidók és az arabok egyaránt a szavahihetetlenségükről világhíresek. Cigány népség mindkettő, akiknek vérében van a kamuzás. Talán pártízezer év alatt felnőnek a fehér standardokhoz, ki tudja. Bár ehhez az is kellene, hogy a kívülállók felé történő hazudozásra bíztató vallásaikat megreformálják, amire elég kicsi az esély.

2024.10.03. 12:18:31

@Deansdale: háborúban minden fél hazudik: a tuszik és a hutuk is meg az oroszok és ukránok. Semmi köze a rasszhoz vagy vérvonalhoz. Ez a háború logikája.

Deansdale 2024.10.03. 12:22:12

@Miloš Vukašinović: Érdekes módon amit Hitler mondott azt mégsem szokás egyenesben idézni :D

Serény Vélemény 2024.10.03. 13:18:08

@Deansdale: "Azt furcsállom, hogy a vita izraeli oldalán nincs egyetlen ember aki azt mondaná, hogy hát igen, Izrael is ludas, ők is követtek el hibákat, esetleg túlzásba estek, stb. Nem, a zsidók mindenben 100% ártatlanok és minden arab terrorista."

Szerintem ilyen csak a fejedben létezik, soha, senki nem állította, hogy "minden arab terrorista". Sőt azt sem, hogy minden muszlim, és azt sem hogy minden palesztin az.

"Izrael is ludas" - mármint miben? Hogy nem hagyja magát eltörölni a föld színéről? Ha ez hiba, akkor hibásak az tény.

"Nem, a zsidók mindenben 100% ártatlanok" - ilyet _senki_ sem állított. Én szerintem
1) alapvetően nincs olyan, hogy "a" zsidók. Ahol két zsidó van, ott legalább három párt.
2) Teljesen nyilvánvaló, hogy a saját belpolitikai bénaságuk (amit nem kis részben a saját, kozmopolita, hitehagyott, istentagadó kisebbségük generál és generált) is közrejátszott annak a helyzetnek a kialakulásához, amibe most kerültek. És az is biztos, hogy minden háborúban vannak túlkapások, mert minden háború pont erről szól.

Deansdale 2024.10.03. 13:27:14

@Serény Vélemény: Örvendek, hogy kifejted, Izrael nem ludas semmiben, hiszen csak túl akarnak élni, aztán a következő mondatod az, hogy senki nem nevezi Izraelt ártatlannak :)

2024.10.03. 13:38:36

@Deansdale: azt írta hogy Izrael nem ludas semmiben? Hol?
Az arabok célja hogy az izraeli zsidókat a tengerbe öljék. Ezt konkrétan kimondták.

És izrael meg ludas abban hogy nem hagyja magát? Mint az ukránok, hogy belementek egy védekező háborúba - ostoba orbánbalázs szavaival élve.

Deansdale 2024.10.03. 13:53:36

@Miloš Vukašinović: "azt írta hogy Izrael nem ludas semmiben? Hol?"

>>> "Izrael is ludas" - mármint miben? Hogy nem hagyja magát eltörölni a föld színéről? Ha ez hiba, akkor hibásak az tény.

Ne nézzük már egymást hülyének.

"Az arabok célja hogy az izraeli zsidókat a tengerbe öljék. Ezt konkrétan kimondták."

A zsidók meg nyíltan világuralomra törnek, mindenkit meg akarnak ölni illetve rabszolgává tenni, ugyanis vallási dogmájuk hogy csak ők az emberek és mindenki más állat, és ezt egészen konkrétan kimondták. Nem valami neonáci találta ki, hanem rabbik és zsidó politikusok beszélnek erről videókon.

"És izrael meg ludas abban hogy nem hagyja magát?"

Nem, abban ludasok hogy lassan 100 éve napi 24 órában hergelik és provokálják az arabokat, pl. a csipogók ferobbantásával, ami színtiszta nettó terrorizmus volt és semmi nem indokolta, és nem defenzív akció volt. De ha tágabbra vesszük a fókuszt akkor ludasak a USS Liberty megtámadásától kezdve a 9/11-es részvételükön át kismillió egyéb dologban is, amit azért hozok ide, mert mint Izrael követték el ezeket. Semmiféle jóindulatom nincs olyan emberek irányába akik a "szövetségeseiket" megtámadják és megölik valami közvetett cél érdekében, már csak azért sem mert egyértelmű, hogy velünk magyarokkal is megtennék, illetve meg is tették.

Amúgy borzasztóan érdekfeszítő itt zsidókkal vitázni úgy, hogy többször rendeztek már magyarirtást a saját hazámban, és most mégis megkövetelnék hogy gondolkodás nélkül csontig nyaljak nekik, és megpróbálják nekem bemagyarázni hogy én vagyok a gonosz ha nem teszem :)

"Mint az ukránok, hogy belementek egy védekező háborúba - ostoba orbánbalázs szavaival élve."

Érdekes védekező háború ez ahol kizárólag Izrael területén nincs semmi, csak teliholdanként 1-2 leeső tüzijáték ami átcsúszik a vasbödönön, nulla áldozattal, miközben Szíriában, Libanonban, Gázában, Ciszjordániában, Jordániában rendszeresen TÁMADNAK mindenféle célpontokat évek óta. Mondd, kérlek, az orosz támaszpont rakétázása Szíriában milyen értelemben védekező háború?

Ismétlem, ne nézzük már egymást hülyének.

Evil Empire 2024.10.03. 14:00:44

@Miloš Vukašinović: "Az arabok célja hogy az izraeli zsidókat a tengerbe öljék. Ezt konkrétan kimondták."
1) Az arabok hivatalos célja Izrael megszüntetése (ezt jelenti a "tengerbe szorítás"), nem a zsidók lemészárlása.
2) A gyakorlatban ennek a célnak semmiféle valós esélye nincsen, Izrael technológilag jóval fejlettebb és atomfegyverei is vannak.
A valóságban 2023 előtt a legtöbb arab állam simán belement volna abba, ha csak a 67'-ben elfoglalt területekről kivonulnának (jópár már enélkül is elismerte Izraelt).

Szóval a valóságban Izrael létezése egyáltalán nem forog kockán, évente átlőnek pár száz rakétát amiből talán 1 megöl egy embert - mármint akkor, ha nem hagyják hogy egy támadás sikerüljön, mint ahogy azt tették 2023 októberében.
Izrael válasza (bombázni Gázát, megölve tízezreket) elképesztően aránytalan, kb. olyan mintha a franciák a 2015-ös párizsi terrortámadásra válaszul bombázni kezdenék Párizs és Brüsszel muszlimnegyedeit, mert az elkövetők onnan vannak.

2024.10.03. 14:00:48

@Deansdale: ha rám célzol én nem vagyok zsidó.
Keresztény családba születtem, de ma már inkább a buddhizmus nézetei a szimpatikusak számomra.

Serény Vélemény 2024.10.03. 14:01:42

@Deansdale: "A zsidók meg nyíltan világuralomra törnek, mindenkit meg akarnak ölni illetve rabszolgává tenni, ugyanis vallási dogmájuk hogy csak ők az emberek és mindenki más állat, és ezt egészen konkrétan kimondták. Nem valami neonáci találta ki, hanem rabbik és zsidó politikusok beszélnek erről videókon.
"

Más rabbik meg más politikusok meg mást mondanak. És akkor mi van? TE TÉNYLEG minden hülyeséget elhiszel?

2024.10.03. 14:03:28

@Evil Empire: Ahhoz a mértéktelenséghez mit szólsz, hogy a terrorista Oszama bin laden által ledöntött két toronyra válaszul az usa megsemmisítette Irak és Sziria államokat?

Serény Vélemény 2024.10.03. 14:08:47

@Deansdale: "Amúgy borzasztóan érdekfeszítő itt zsidókkal vitázni úgy,"

Egyébként én sem vagyok zsidó, keresztény cionista vagyok. Bár egyébként az történelmi tény, hogy a világmindenségben a magyarok közt van a legtöbb olyan ember, akiben megtalálhatók zsidó felmenők génjei. Több van Mo-n, mint New Yorkban. Ami azért nagy szó. Néha egy-két érdekes emberről kiderül, hogy hát kissé... érintettek. Mint mondjuk Szegedi Csanád, vagy hasonlók... :)

Evil Empire 2024.10.03. 14:14:19

@Miloš Vukašinović: Hát az sem volt éppenséggel normális, de érthető hogy az USA mint a világ első számú hatalma megtehette ezt.
Na meg mondjuk az USA afgán inváziójánál a halottak nagy része katona volt, nem civilek, és az USA vezető miniszterei nem tettek kijelentéseket hogy leradírozzák Afganisztánt a földről.

Deansdale 2024.10.03. 14:44:02

@Serény Vélemény: "Más rabbik meg más politikusok meg mást mondanak. És akkor mi van?"

Más arabok is mást mondtak, és mégis lebombázták őket. Ha az egyik oldalon elfogadunk valamit érvnek akkor a másikon is kéne.

valis47 2024.10.03. 14:44:27

@Serény Vélemény: Csináltattam DNS-tesztet, szerencsére a témakörben negatív :D

Deansdale 2024.10.03. 14:50:14

@Serény Vélemény: "Egyébként én sem vagyok zsidó, keresztény cionista vagyok."

Ez még szomorúbb :) De nem konkrétan rád gondoltam, Muad pl. beismerte hogy az. Neki sem vetettem a szemére. Nem az a bajom ha valaki zsidó, hanem ha ártani akar nekem mert valami rasszhoz/valláshoz/nemzethez tartozok. És ez sajnos a zsidóságra eléggé jellemző. Most fölöslegesen hozzátehetném a "nem minden zsidó" klisét, de értelmetlen, mert akinek szólna az úgysem olvassa :)

Deansdale 2024.10.03. 14:54:41

@Miloš Vukašinović: "Ahhoz a mértéktelenséghez mit szólsz, hogy a terrorista Oszama bin laden által ledöntött két toronyra válaszul az usa megsemmisítette Irak és Sziria államokat? "

Ez is Izrael kedvéért történt, és én teljesen biztos vagyok abban, hogy ha az aktuális amerikai elnököt, legyen az bárki, arra utasítaná a zsidó összekötője, Magyarországot is simán lebombáznák. Nem az amerikai emberek érdeke volt Izrael 2 szomszédos államát visszabombázni a kőkorszakba.

Deansdale 2024.10.03. 15:08:38

@Serény Vélemény: "a magyarok közt van a legtöbb olyan ember, akiben megtalálhatók zsidó felmenők génjei"

Ehhez képest még érdekesebb, hogy a zsidók ugyanúgy gyűlölik a magyarságot mint mindenki mást, vagy talán még jobban. A top10-ben szerintem garantáltan benne vagyunk. Biztos nem tetszett nekik, hogy ellenálltunk mikor irtottak minket.

Baromi érdekes amúgy, hogy Kohn Béla tevékenysége után a 2.VH-ban a magyarok még tömegesen a zsidók pártját fogták, közel sem volt akkor zsidóellenesség itt mint amit mostanában próbálnak a múltunkba hazudni, hogy azzal is szopassanak minket.

Bár az talán még érdekesebb, hogy most is egy rakás magyar a zsidók pártját fogja, holott soha semmit nem tettek értünk, ellenünk viszont rengeteget. Persze ez megintcsak olyasmi amiről tilos beszélni, vagy legalábbis "nem szalonképes", lol.

Deansdale 2024.10.03. 15:18:04

@Deansdale: "Szíriában, Libanonban, Gázában, Ciszjordániában, Jordániában rendszeresen TÁMADNAK mindenféle célpontokat évek óta"

Jement kifelejtettem. Amúgy tegnap a szír fővárost is bombázták, az iráni követség helyett egy tévés bemondónő házát találták el, meg is halt. Biztos ő is terrorista volt. Na nem mintha az iráni követséget bombázni normális lenne, de ha még el se találják a baromállatok... Elképesztő b+, hogy arra hivatkozva hogy X ország "támogatja a terrorizmust" Y ország fővárosában bombáznak. Ez önmagában feljogosítaná a világot, hogy felügyelet alá helyezze az izraeli zsidóságot, a vezetőiket meg kivégzőosztag elé.

Serény Vélemény 2024.10.03. 15:20:59

@Deansdale: "Más arabok is mást mondtak, és mégis lebombázták őket. Ha az egyik oldalon elfogadunk valamit érvnek akkor a másikon is kéne."

Lehet, hogy nem elég hangosan mondták a "mást"... az nálad megvolt, hogy az izraeli titkosszolgálattal való együttműködéssel vádolt (nem elítélt, nem bizonyítottan áruló) arabokat gázában motor után kötve szokták végighúzni? Jobb esetben előtte agyonlövik őket a hamászosok. Szóval én értem, de az nem egy demokrácia, ott ha valakinek problémája van, akkor azt könnyen megtanítják repülni a nyolcadikról. Bár most már nem, mert nincs emeletes ház már Gáza városban.

Serény Vélemény 2024.10.03. 15:31:43

@Deansdale: "Nem az amerikai emberek érdeke volt Izrael 2 szomszédos államát visszabombázni a kőkorszakba."

Nekem nem úgy tűnik, hogy irak határos lenne izraellel...

Deansdale 2024.10.03. 15:32:28

@Serény Vélemény: "Lehet, hogy nem elég hangosan mondták a "mást""

Ja, akkor már teljesen jogos hogy lemészárolták őket.

Nincs értelme ennek a vitának, mert el vagytok köteleződve az egyik háborús félhez és az egész képnek következtesen csak a felét látjátok. Ha a moszad felrobbant többezer csipogót amikről fogalmuk sincs hol vannak és kik vannak a közelükben, és ebben meghal pár gyerek, azt ti egyszerűen leszarjátok, azok a gyerekek a ti szemszögetekből nem emberek, nem gyerekek, hanem szar terroristák akik megérdemelték a megdöglést. Ezt észérvekkel nem lehet feloldani. Nem vagytok racionálisak.

Engem zavarna, ha nem lennék racionális, de a többség általában simán együtt tud élni ilyesmivel, ha kellően erős az egó az minden kételyt és kognitív disszonanciát elnyom.

És bármilyen hihetetlen, ezt nem sértésképp mondom, csak kíváncsi vagyok hogy képes-e valaki felébredni ha ilyesmivel szembesítik. Van rá egy ezresem, hogy a válasz az lesz, én vagyok a hülye amiért nem értem meg hogy Izrael csak védekezésképp tervezi a teljes térség minden lakójának lemészárlását, nőt, aggot és gyereket válogatatlanul, és nekik erre joguk van, mer' terrorizmus.

Deansdale 2024.10.03. 15:34:10

@Serény Vélemény: "nem úgy tűnik, hogy irak határos lenne izraellel"

Még a komment írása közben módosítani akartam, mert tudtam hogy valaki úgyis beleköt, de aztán elhessegettem a dolgot, hogy ennyire senki nem mehet el a lényeg mellett :) Irán sem határos velük, és mégis támadják.

Serény Vélemény 2024.10.03. 15:48:50

@Deansdale: "Ha a moszad felrobbant többezer csipogót amikről fogalmuk sincs hol vannak és kik vannak a közelükben, és ebben meghal pár gyerek, azt ti egyszerűen leszarjátok,"

Cserébe ha irán kilő 180 darab rakétát izraelre, akkor azt meg te szarod le. Mi a különbség a kettőnk fanatizmusa között?

"azt ti egyszerűen leszarjátok, azok a gyerekek a ti szemszögetekből nem emberek"

Bezzeg azok a zsidó kisbabák, akiket megsütöttek a hamászosok, (és a szimpatizáns polgári csőcselék) - azok meg a te szemedben nem emberek.
Mi a különbség a kettőnk fanatizmusa között?

Deansdale 2024.10.03. 16:04:30

@Serény Vélemény: "Cserébe ha irán kilő 180 darab rakétát izraelre, akkor azt meg te szarod le. Mi a különbség a kettőnk fanatizmusa között?"

Szerintem különbség van aközött, hogy én ugyanúgy szarom le a két fél terrorizmusát, míg te az egyikét mentegeted és igazonli próbálod miközben a másikét elítéled. Nálad ez az illúzió onnan jön, hogy elfogadtad az egyik oldal narratíváját, miszerint minden a másik oldal hiábja és ők csak védekeznek. Dehát ez orbitális hülyeség, nem minden az arabok hibája és a zsidók messze nem csak védekeznek, sőt, egy nagyságrenddel több támadást hajtanak végre mint az arabok.

"Bezzeg azok a zsidó kisbabák, akiket megsütöttek a hamászosok"

Sütötték a seggemet, ez már az a kategória mint hogy auschwitzban sasokkal meg medvékkel tették egy ketrecbe a foglyokat, bakker.

Emellett elképzelésem sincs honnan veszed hogy fanatikus arabpárti vagyok aki szerint a zsidó csecsemők megérdemlik, mert sehol nem mondtam ilyet. Ja, ez magától jön a polarizált hozzáállásodból, hogy aki nincs veled az nyilván ellened van, tehát ha valaki tiltakozik az arabok mészárlása ellen az nyilván zsidókat akar mészárolni. Ez ostobaság. Azért estél ebbe a tévképzetbe mert érzelmileg viszonyulsz a témához és manipulálnak.

Ahogy explicite leírtam, engem a témában a zsidó megmondóemberek hazudozása és aljassága undorít, de ez messze nem egyenlő azzal mintha azt mondanám, hogy a zsidó csecsemők megérdemlik. Emberi szinten a békének örülnék - dehát nyilván ettől vagyok a zsidó szemekben igazán szálka, mert ők mindent akarnak csak békét nem. Amúgy mint nyugati fehér és magyar férfi, annak örülnék ha a világról lefoszlana a zsidó befolyás, de tudom hogy ez nem jön el attól ha ott pár arab tüzijátékozik, szóval még ezért sincs okom arabpárti lenni.

Költözzön a világ összes zsidója Izraelbe és éljenek ott hipergazdagon a lehető legnagyobb boldogságban és békében az univerzum hőhaláláig. Csak minket hagyjanak békén. Valójában már attól boldog lennék, ha abbahagynák a kiirtásunkat, dehát erre sincs semmi remény.

Deansdale 2024.10.03. 16:48:41

@Miloš Vukašinović: Egy vitának akkor van közvetlen értelme ha legalább 2 résztvevőben van hajlandóság fel- és beismerni az igazságot. Amúgy lehet hasznos akkor is ha a csendes olvasók levonnak valamilyen következtetést. Ha te nem láttál semmit ami közelebb vitt volna az igazsághoz, akkor így jártál :)

Deansdale 2024.10.03. 17:52:53

@Mattka85: Nem tudom képesek lennének-e ilyen szinten befolyásolni az időjárást, ennek hiányában csak valami gátak felrobbantásával tudnának árvizet csinálni, azt meg valószínűleg észrevette volna valaki. Az sem biztos, hogy vannak pont ott erre megfelelő gátak. Ha viszont ilyen hurrikánt tudnak generálni, akkor lehúzhatjuk a rolót, bárkit kicsinálnak a világon.

Mattka85 2024.10.03. 18:42:37

Az biztosnak tünik hogy magukra hagyták őket...

Evil Empire 2024.10.03. 19:32:18

@Deansdale: A nagy különbség Irán meg Izrael akciói között az a halálos áldozatok száma. Irán időnként lődöz rakétákat Izraelre hogy "erőt mutassanak" a nép felé, de Izrael leszedi őket, míg Izrael .

Na meg Irán a leginkább szankcionált ország a világon: en.wikipedia.org/wiki/International_sanctions_against_Iran
és az ENSZ azért vetett rájuk ki szankciókat, mert uránt dúsítottak, miközben nyílt titok hogy Izraelnek atomfegyverei vannak.
Szóval ha Izrael olyan "latorállamnak" lenne elkönyvelve a világon mint Észak-Korea vagy Irán, az érthető lenne, de ennek pont az ellenkezőjét látjuk Nyugaton, az USA feltételek nélkül adja nekik a fegyvereket és amikor valamelyik amerikai elnök nyíltan (enyhe móon) az izraeli érdekek ellen cselekszik (mint idősebb Bush Izrael támogatásának béketárgyalásokhoz kötésével vagy Obama az iráni atomalkuval), akkor az amerikai sajtóban hatalmas hisztit csapnak és a következő elnök visszavonja.

Deansdale 2024.10.03. 19:39:55

@Mattka85: Na igen, ezt a twitteren is kitárgyalta a nacionalista tábor, hogy az USA kormánya gyűlöli a fehér fajt, ezért nemhogy nem kapnak semmit, egyenesen azért vannak ott a hatóságok hogy letartóztassák aki segíteni próbálna.

Deansdale 2024.10.03. 20:01:10

@Miloš Vukašinović: "keresztény-zsidó" a valóságban nem létezik, posztmodern kitaláció a naív keresztények cionizálására, sajnos elég nagy sikerrel. A vallásos zsidók gyűlölik a keresztényeket.

Evil Empire 2024.10.03. 20:33:55

@Deansdale: @Miloš Vukašinović: "Egy nyugati ember mégis csak a nyugati értékrendűekkel szimpatizál. Nem a muszlimokkal, akik levágják a hitetlenek fülét."

A nyugati értékrendet képviseli egy ország, amelynek minisztere szerint Gázát el kell törölni a Föld színéről ("'Wipe Gaza off the face of the earth"), amelynek katonái videókat posztolnak, ahol nevetnek a gázai pusztítást látva, vagy ahol megerőszakolják a palesztin rabokat (www.aljazeera.com/news/2024/8/9/everything-is-legitimate-israeli-leaders-defend-soldiers-accused-of-rape )?

Már megbocsáss, de nekem úgy tűnik, hogy egy olyan konfliktus, ahol mindkét fél primitív, törzsi módon viselkedik, mégha az izraeli propaganda képes ezt szebb köntösbe csomagolni. Az orosz-ukrán háborúban is történnek csúnya dolgok, de az ehhez képest civil (mondhatni "nyugatias") konfliktusnak tűnik (persze egész biztos voltak-vannak orosz katonák akik megerőszakolnak ukránokat, de legalább nem büszkélkednek vele, mert az nem lenne elfogadott).

libernyák 2024.10.03. 20:59:49

@Deansdale: Nem, nem Izrael kedvéért történt, az amerikai nép nagy elánnal támogatta Afganisztán megtámadását 9/11 után.

Történelmileg, az Egyesült Államok nagyon is szívesen támogatott Izraelhez hasonló szélsőjobbos országokat, és amikor Izrael túl messzire ment, akkor leállították. Itt erről egy jó összefoglaló, ami megcáfolja a blogon terjesztett antiszemita hazugságokat: www.motherjones.com/politics/2006/05/israel-lobby-how-powerful-it-really/

Deansdale 2024.10.03. 21:14:21

@libernyák: Ezt a rakás szart te véleménynek nevezed? Szerintem ne fáradj itt ilyesmivel.

Evil Empire 2024.10.03. 22:28:09

@Deansdale: Mondjuk azt én se látom, mit nyert volna Izrael az afgán háborúval*, de az iraki inváziót a legnagyobb Izrael-fanatikus amerikai politikusok és Netanyahu propagálták : "If you take out Saddam, Saddam’s regime, I guarantee you that it will have enormous positive reverberations on the region," aztán persze nagy "pozitív utóhatás" helyett Iszlám Állam lett.

Igazából Irán is azért annyira "erős", mert ők Izrael egyetlen megmaradt ellenfele a Közel-Keleten, amelyet az USA nem rohant le (mint Irakot) vagy taszított polgárháborúba és bombázott (mint Szíriát). Nem meglepő módon amikor az amerikaiak végre elhagyták/békén hagyták ezeket az országokat, akkor Amerika-, és Izrael-ellenes vezetés került hatalomra, akiknek Irán maradt mint szövetséges. Most velük próbál leszámolni Izrael, mielőtt még atombombájuk lenne amivel komolyan vissza tudnak csapni.

*és ha 9/11 izraeli vagy amerikai inside job lett volna, akkor miért nem kötötték a "terroristákat" össze Irakkal, amit valóban meg akartak támadni?
Nem arról van szó, hogy általában véve kizártnak tartom az összeesküvés-elméleteket - annak hogy az izraeli vezetés hagyta hogy Hamasz tavalyi támadása sikerüljön mindenképp több értelme van, mint hogy valahogy 'elkerülte a figyelmüket', amikor láthatóan annyira pontos titkosszolgálati információik vannak, hogy ellenséges szervezetek teljes kommunikációját le tudják állítani és vezetőségét ki tudják iktatni pár nap alatt - csak 9/11-nél nem látom az indítékot.

valis47 2024.10.03. 22:51:43

@Evil Empire: A terv "hét ország kiütése öt év alatt" volt 9/11 után, mint Wesley Clarktől tudható. Afganisztán nem is szerepelt ezek között. Irán viszont igen, az lett volna az utolsó.

Próbálták Irakot összekötni a terroristákkal nagyon is, hogy az iraki titkosszolgálat kapcsolatban állt volna az Al-Kaidával. De aztán inkább "Szaddám tömegpusztító fegyverei" lett a fő ürügy.

9/11 nélkül valószínűleg nem lehetett volna eladni az amerikai népnek a háborút. Ahogy a PNAC tanulmánya is azt írta, hogy "egy új Pearl Harbor" kell. És hát meg is lett. Ez volt 9/11.

Mi volt a PNAC? a Project for the New American Century, neokonok csoportja, 1997-ben alapították. Tagja volt Cheney, Rumsfeld, és Wolfowitz (G. W. Bush alatt az alelnök, a védelmi miniszter illetve helyettese). A csoport "Szaddám Huszein rezsimjének eltávolítását" és a határozottabb amerikai közel-keleti politika felé való elmozdulást követelte (nyilván háborúval). Amellett érveltek, hogy Amerikának ki kell használnia, hogy egyedüli szuperhatalomként maradt porondon, az 1991-es Öbölháborúban szemléltetett elsöprő katonai fölényét a politika eszközeként, ahogy 1999-ben Jugoszlávia ellen is tette. A 9/11 utáni napon - még mielőtt kiderült volna, hogy ki áll a támadások mögött - Rumsfeld egy kabinetülésen ragaszkodott ahhoz, hogy Szaddám Irakja legyen "a terrorizmus első körének fő célpontja" - olvasható Bob Woodward Bush a háborúban című könyvében.

Egy másik sokat eláruló tanulmány volt a "Clean Break". Ezt Netanyahunak írta 1996-ban a Richard Perle (az egyik fő-neokon) vezette csapat. Nem részletezem, van róla Wikipedia cikk is:

en.wikipedia.org/wiki/A_Clean_Break:_A_New_Strategy_for_Securing_the_Realm

Na ez is mintha felvázolta volna a későbbi eseményeket.

valis47 2024.10.03. 22:58:08

Szóval Afganisztán nem szerepelt a tervekben, csak belekerült, mint Pilátus a krédóba. Nem volt elsődleges cél Afganisztán, 20 év után úgy ott is hagyta az USA Afganisztánt egyik napról a másikra, mint Szent Pál az oláhokat...

Evil Empire 2024.10.03. 23:28:10

@valis47: "Próbálták Irakot összekötni a terroristákkal nagyon is, hogy az iraki titkosszolgálat kapcsolatban állt volna az Al-Kaidával. De aztán inkább "Szaddám tömegpusztító fegyverei" lett a fő ürügy.

9/11 nélkül valószínűleg nem lehetett volna eladni az amerikai népnek a háborút. Ahogy a PNAC tanulmánya is azt írta, hogy "egy új Pearl Harbor" kell. És hát meg is lett. Ez volt 9/11"

De arról beszélek, hogy ha 9/11 inside job lett volna, akkor lettek volna (fabrikált) bizonyítékok amelyek Irakhoz vezetnek. Ehelyett célt nem érő erőlködés ment hogy Szaddámhoz kössék, és helyette egy átlátszó hazugságot kellett végül kitalálni Irak kiütéséhez.

valis47 2024.10.03. 23:47:35

@Evil Empire: Másrészt ott voltak a táncoló izraeliek, akik Moszad-ügynökök voltak. Egy költöztető cég alkalmazottai, amely moszados fedőcég volt (mint a BAC Consulting kft.). Egyes helyeken írtak olyat is, hogy egy furgonjuk tele volt robbanóanyaggal, amivel a Lincoln alagutat akarták felrobbantani.
Ez nem tudom mennyire hiteles infó. Mindenesetre állítólag elég sok izraelit vettek őrizetbe az amerikai hatóságok 9/11 után (kb. 200 főt), de szőnyeg alá lett söpörve persze a dolog. (Ahogy a USS Liberty ügye is 1967-ben, ugye. Vagy a Lavon-afférről sem sokan tudnak ma már.) 9/11 kapcsán ott voltak az izraeli "művészhallgatók" (art students) néven emlegetettek, akik egy kiterjedt kémhálózatként működtek. Állítólag szorosan figyelték az összes későbbi gépeltérítőt.
Szóval ha nem is inside job volt, lehet hogy "hagyták megtörténni", mint tavaly október 7-én a Hamasz támadását.

GABOR2 2024.10.04. 00:05:09

Állítólag a Moszad főhadiszállást eltalálták egy rakétával.

www.bbc.com/news/articles/c70w1j0l488o

Deansdale 2024.10.04. 08:56:41

Amint zsidó kerül a hatalomba egyből elkezdi ekézni a fehéreket. Mint pl. Mexikó újdonsült zsidó elnöke, aki a Spanyolokat basztatja az újvilág meghódításáért. Hamarosan jöhetnek a pénzügyi követelések...
x.com/nSkyKingFan47/status/1842032357504639269

Ebben egyébként az a duplán furcsa, hogy Mexikóban a legnagyobb etnikai csoport a spanyol származásúak, és a túlnyomó többségben van valamennyi spanyol vér, tehát a zsidó most azt a nemzetet ócsárolja amiből a mexikóiak származnak. Mintha Britanniában egy zsidó elnök a normannokat vagy szászokat baszogatná. Hülyegyerek, azok mi vagyunk...

Deansdale 2024.10.04. 09:26:29

izraelkina.blog.hu/2013/09/18/_ez_a_haboru_minden_idokre_be_fogja_fejezni_a_harcunkat_a_gojok_ellen
Nyilván hamisítvány...
Bár az eredeti fent van a CIA nyilvános oldalán ahol a freedom of information act keretében lehívott doksikat tartják. A kattintást csak a bátraknak ajánlom :)
www.cia.gov/readingroom/document/cia-rdp80r01731r003000180037-4

Mattka85 2024.10.04. 09:49:16

@Deansdale: Zsidó pofátlanság iskolapéldája...

valis47 2024.10.04. 12:14:43

@Deansdale: Ebben azért kételkedem, vagy megtörtént, amiről beszélt? 1952-ben 5 éven belül III. világháború stb?

Deansdale 2024.10.04. 13:03:50

@valis47: Nyilván nem próféta volt az öreg Emánuel, csak egy rabbi, de gondolhatta hogy jobb ütni a vasat amíg meleg és kirobbantani egy újabb háborút. Úgy tűnik a még befolyásosabb zsidók végülis máshogyan döntöttek. Ez nem von le semmit a dokumentum hírértékéből :)

valis47 2024.10.04. 14:29:35

@Deansdale: Hát nem tudom, nekem kicsit gyanús, hogy Rákosi idején Budapesten tanácskoztak volna a rabbik. Oké, a komcsi vezetés zsidó volt nagyrészt, de a cionizmust és a vallást is hivatalosan nem igazán csípte a rendszer.

Deansdale 2024.10.04. 14:33:44

@valis47: Ahogy linkeltem, az anyag a CIA levéltárában van és korabeli. Ettől függetlenül persze bármi lehetséges.

GABOR2 2024.10.04. 17:19:17

Ez is már milyen... Boris Johnson azt mondja, hogy Netanyahut meghívta az otthonába és... és... Netanyahu a fürdőszobájába kémeszközt helyett el.

Egyszerre hihetetlen, de mégse.

"Boris Johnson claims he found bugging device after meeting with PM Netanyahu"

www.jpost.com/omg/article-823128

GABOR2 2024.10.04. 17:20:31

Érdekes, hogy miért füdőszobába? Zsarolóvideó készítés mint az osztrák vezetőnél?

valis47 2024.10.04. 19:32:25

@GABOR2: WC-be... ott is szoktak telefonálni :)

valis47 2024.10.04. 23:04:54

@Miloš Vukašinović: Na igen, lehetne neki angolosabb neve is, mondjuk Rishi.

Deansdale 2024.10.05. 05:53:42

@valis47: Tiszta szégyen bakker hogy a "konzervatív" párt vezetésében már lassan egyetlen fehér ember sincs. Nem véletlenül szólt az ezt megelőző cikk a megszégyenítési rituáléról.

Deansdale 2024.10.05. 06:48:40

Izraeli zsidó újságíró, Gideon Levy nyilatkozik a zsidó felsőbbrendűségi tévképzetekről:
x.com/expatvibes/status/1842165124699652176

Deansdale 2024.10.06. 06:51:50

Izrael Libanon fővárosában(!) francia benzinkutakat robbantgat, mert Macron azt mondta nem küld katonákat Izrael segítségére.
fesnews.media/289217/2024/10/05/
De amúgy minden rendben van a zsidókkal, ők az áldozatok.

_Bubba4400 2024.10.07. 12:55:07

@Deansdale: "Az viszont felemás tészta, hogy a háború csökkenti a munaknélküliséget, részben azzal, hogy a frontra küldi a férfiakat megdögleni."

Beszéltem orosz ismerősömmel, aki egy olyan történetet mesélt, hogy Putyin a lakosságból a kisebbséget sorozza be. Azok, akik fehérbőrűek és helyi születésűek, egyelőre mentesülnek a kötelező szolgálat alól, elég annyival letudni hogy egyetemre járnak, vagy van bejelentett állásuk. Csak 2022-es cikket találtam erről: www.aljazeera.com/features/2022/10/25/russia-putin-is-using-ethnic-minorities-to-fight-in-ukraine

Az öreg csinál egy etnikai tisztogatást a haza nevében.

Deansdale 2024.10.07. 14:19:06

@_Bubba4400: Meglepő, ha igaz. Vicces lenne, ha végül Oroszország maradna élhető a fehér ember számára.

Deansdale 2024.10.30. 09:28:05

@Serény Vélemény: "keresztény cionista vagyok"

Erről érdekelt volna a véleményed:
x.com/lporiginalg/status/1851443933412307129
Zsidó származású keresztény cionista sírjáról Izraelben levetetik a keresztet.
süti beállítások módosítása