HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

Egy gyilkosság margójára

2013.02.19. 13:13 Deansdale

A Zindex szöveges közvetítést ad a Pistorius-ügyről. A magánvéleményem szerint az történt, hogy a lábatlan futó felébredt hajnal 4-kor arra, hogy valaki a lakásban matat, és lepuffantotta. Úgy sejtem a saját lábatlansága miatt még kevésbé érezte magát biztonságban, mint egy átlagos ember. Az amcsi közhangulat meg amúgyis "kedvez" az előbb lő, aztán kérdez mentalitásnak.

A bíróság azt mondja valószínűleg előre megfontolt szándékkal ölte meg a barátnőjét. Erre valójában csak egy dolgot kérdeznék: ki az a hülye, aki előre megfontolt szándékkal úgy öl meg bárkit, hogy semmilyen kibúvója nincs és egyértelmű hogy ő a gyilkos? Ha én akarnék hidegre tenni valakit, biztosan nem a saját lakásomon tenném, hogy zokogva várjam a rendőröket meg a bilincset.

Ja, ennek semmi köze semmihez, csak megírtam ezt a gondolatot.

3 komment

Címkék: címkétlenség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tigchi 2013.02.20. 06:58:14

Öööö izé!
:D
Igen...

szóval, ha a végére nem írod oda, hogy ennek semmi köze nincs semmihez, akkor nem is értettem volna, hogy mit keres ez itt...
így legalább már értem: semmit.

De most komolyan... ez a 953.fűszál mögött megbújó katicabogárheresérv téma, kissé... ööö... olyan semmilyen.

Azért, hogy "értelmeset" is reagáljak:

Szerintem, ha idegi alapú düh kitörése van valakinek, olyan, amit nem tud kontrollálni, és történetesen pistola is van, akkor nem hiszem, hogy elő tudja venni a Hannibal Lectoros agymenetét, amivel 74 csavart, 25 gumikesztyűt, és elhagyatott vasúti aluljárót keres a tervéhez...
... addigra ugyanis lenyugszik, és nyugodt állapotban vélhetően nem tömeggyilkos...

písz!
:)

Deansdale 2013.02.20. 07:34:06

Na igen, de az nem előre megfontolt szándék... Azt hirtelen felindulásnak nevezik és enyhítő körülmény. Pont ezt nem értem az egészben, hogy hogyan lehet "előre megfontoltan" lelőni valakit hajnal 4-kor a saját lakásodon aki a tudtod nélkül titokban lopakodott be... Nem abszurd?

Bobemara 2013.02.25. 20:20:51

De, abszurd.
Mondjuk, Pretoria nem Amerikában van, csak mert az amcsi mentalitásra utaltál, de ez mellékszál.

Szerintem az is hülye (a barátnő), aki éjjel csak úgy beoson titokban a másik lakásába. Még ha az egy szuperül őrzött lakóparkban van is.

Az én exem is megcsinálta ezt egyszer még az együttlétünk elején, és jól meg is ijesztett vele, kis híján behúztam neki egyet álmomból felriadva. Azóta se (30 éve) aludtam nyitott földszinti ablaknál (ott mászott be, mert kulcsa még nem volt), és jól elküldtem az anyja kínjába, ott csináljon ilyen marhaságot...

Elképzelni sem tudom, miért akarják az előre megtervezettséget is ráhúzni szerencsétlen fickóra. Meg még azt is előhozzák, hogy valamikor megütött egy nőt. Gondolom, az oviban a hajukat is meghúzta...

Veszekedés nélkül nincs kapcsolat, ha tényleg rájuk hívták a rendőröket, annak úgyis van nyoma.
De ettől még nem lesz előre eltervezett.

Az meg túl kockázatos duplacsavar, hogy megjátsszuk a hirtelen felindulást, miközben igazában jól eltervezzük előre.
Azt is, hogy éccaka beoson?? Gondolom, a biztonsági rendszer rögzítette, mikor érkezett a csaj és hogy miként jutott be a lakásba. Az meglátszik, ha valaki lopakodik, óvatosan nyitja az ajtót, ilyenek.
süti beállítások módosítása