HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: Volt egy olyan gondolatom is, de a cikk közzététele után inkább már nem szerkesztem bele, hogy ebből a sorozatból egy sokkal jobb mozifilmet lehetne ollózni: az anyai és testvéri szálakat amennyire ... (2024.11.17. 10:27) Pingvin
  • Deansdale: @Mr Falafel: "És ne, ne is gyere azzal ,hogy mi mindent olvastál, mert a forrásaid sajnos szart sem érnek." Milyen érdekes, én is elolvastam mindent Lenintől, Sztálintól, Trockijtól, Rákositól, Sza... (2024.11.17. 08:44) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Ki merte eddig felkérdezni az erősebb kutyát, amikor baszott? Izrael egy katonaállam, szinte csak a haditechnikához értenek. Egyébként engem nem különösebben zavar a teljes tudatlanságb... (2024.11.17. 07:58) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: ...plusz legalább 4 szuverén ország területén hajtanak végre jelenleg is katonai akciókat, dehát nekik mindent lehet. (2024.11.16. 18:11) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: Az 1922-es feméréskor 11% zsidó lakott ott, az 1931-esnél 16%. en.wikipedia.org/wiki/1922_census_of_Palestine en.wikipedia.org/wiki/1931_census_of_Palestine És ahogy régebben írtam, en... (2024.11.16. 18:09) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

Fakul a nap

2024.07.26. 16:54 Deansdale

Azt hittem megőrültem, mivel egy ideje már az a határozott benyomásom, hogy míg életem 40+ évén át a nap aranyló fényt adott, az utóbbi pár évben mintha ezüstös lenne, fémes, olykor határozottan sápadt jellegű. De felmentem a netre, és azt találtam, hogy ez általános tapasztalat. A szagértők természetesen megmagyarázzák, hogy mindenki hülye, de tőlük nem is várok mást, és nem is érdekel a véleményük.

Hogy kicsit pontosabb legyek, nem magáról a napról beszélek, hogy régen sárga volt, most meg fehér, mert a fene se bámulta a napot behatóan, és most sem teszem ha nem muszáj. De ha az utcán nézek szét, viszonylag gyakran tapasztalom, hogy minden beteges, fémes színű fényben fürdik.

A változás oka lehet az ózonréteg véknyulása, vagy bármi hasonló légköri jelenség, vagy felőlem akár spirituális téma is, nyilván nincs bizonyítékom semmire, mindazonáltal megnyugtat, hogy mások is megerősítik a tapasztalatiamat.

583 komment

Címkék: címkétlenség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GABOR2 2024.09.13. 16:02:04

@Deansdale: A kommunizmus is az ő születményük volt, mégis a Szovjetunióban voltak időszakok amikor az irányítás jelenős/kritikus részét elveszették. És végül ellene fordultak amikor már "csak" olyan 60%-ra csökkent az arányuk a vezetésben.

Igazából "eredeti" ellenfeleiknek már rég nincs elég nagy hatalma és saját szörnyszüleményük fordul ellenük idővel.

Magát Hitlert is ők finanszírozták egyesek szerint...

A wokenál meg az van, hogy egy ilyen bírálhatatlan mozgalommá tették ami "cancel" akárkit, pl. diákok saját professzorjaikat. És a célpont a fehérek. viszont most kiderült, hogy a "people of color" emberkék a zsidókat is a fehérek közé számítják, sőt a gazdag fehérek közé, plusz alkalmazzák Izraelre amit tanultak "kolonists magatartásból" és a szokásos " elveszem a pénzedet " fenyegetés nem segített.

Úgyhogy a zsidók a wokeság ellen kezdtek menni. Több százmillió dollárnyi támogatást vontak el az egyetembektől akik nem áltak be a sorba.

Ráküldték a rendőröket az egyetemekre.

Létrehoztak a zsidó befolyás alatt levő cégek "sohase foglalkoztasd" listákat azokból akik ezeken a "zsidó ellenes" tüntetéseken vesznek részt.

"Almost a third of employers are particularly worried about hiring recent graduates who have attended pro-Palestinian protests in the past six months, while 22% are reluctant to hire graduates who have participated in these demonstrations."

www.cnbc.com/2024/05/27/employers-avoiding-hiring-college-grads-over-palestinian-protests-survey.html

www.youtube.com/watch?v=7fxyQ-hn2ls

valis47 2024.09.14. 10:20:10

@Deansdale: Henry Kissingert idézve: "Ha nem lenne a születésem véletlenje, antiszemita lennék ... minden nép, amelyet kétezer éven át üldöztek, valamit rosszul csinál."
Kissinger okos zsidó volt, és a többségükkel ellentétben volt benne képesség az önreflexióra.

valis47 2024.09.14. 10:34:24

@Deansdale: Látom eltűntek innét az illető hozzászólásai, de annyit hozzátennék, hogy én sem gondolom ezt genetikainak, inkább kulturális. Persze a genetika is létezik, bár van, aki tagadja. Polgár apuka szerint ő bármelyik gyerekből sakkozó zsenit tudott volna nevelni, de nem tudok róla, hogy bizonyította. Azt kár tagadni, hogy a zsidók az évezredek során átlag IQ-ban az első helyre kerültek a foglalkozásaik és a szelekció révén. Más kultúrákban az erőt vagy a bátorságot jutalmazta inkább szaporodási siker, a zsidók viszont a legokosabb fiúkhoz adták legszebb lányaikat, még ha nyápic is volt, de jól tudta biflázni a tórát, meg érvelni a törvényekre hivatkozva. Vagy sikeres volt az üzletben. De lehetséges, hogy bizonyos más tulajdonságok is genetikai okokból is halmozódtak, akárcsak egyes örökletes betegségek. Például a paranoia (ahogy Andy Grove mondta, csak a paranoidok élnek túl). Az extrém etnocentrizmus viszont nyilván kulturális.

Deansdale 2024.09.14. 13:09:29

@valis47: Nem töröltem semmit, itt kell hogy legyen valahol fentebb, hacsaknem a bloghun van vmi moderáció amiről nem tudok.

JusztinaEufrozina 2024.09.14. 14:00:15

@valis47: ő törölte magát valószínűleg.
Olyankor eltűnik a neve arról, amit írt (2024.09.10. 14:49:38. itt még ott van, amit írt), és eltűnik több hsz-e a "létezésének" a végéről. Hogy idővel eltűnnek-e azok is, amik még itt vannak, azt nem tudom, majd kiderül.

Deansdale 2024.09.14. 14:15:37

@JusztinaEufrozina: IrinaEmerencia törölve lett vagy törölte magát? Na bazz. Nem értem én az embereket.

De a kommentet amit Valis emleget szerintem nem ő írta, úgy emlékszem Gábor volt, bár amilyen szenilis vagyok még az is lehet hogy én voltam :)

valis47 2024.09.14. 14:42:55

@Deansdale: IrinaEmerencia tűnt el, igen. Azt hittem te moderáltad ki, de akkor ő törölte magát. A hozzászólásai ott vannak még név nélkül. De a fajelméletet tényleg nem ő hozta fel, hanem Muad.dib. Azt hittem IE volt.

GABOR2 2024.09.14. 15:17:09

@Deansdale: É azt írtam le mi szerepel egy könyvben. És semmi faj elmélet. Sőt utánna írtam szerintem betanított magatartás. Az, hogy ő miket fantáziál esetleg bele az az ő dolga. Mindazonáltal nem olvastam minden kommentet, tehát nem is biztos, hogy rólam írta.

GABOR2 2024.09.14. 15:24:33

@valis47: A legtöbb zsidó úgy élt évszadokig mint sok mai cigány. A legtöbb. A szekuláris iskolába való bekényszerítésük után rákaptak a dologra és gyorsan mindenféle értelmiségi szakmában többségbe kerültek, de nem fogadták el az addigi erkölcsi iránymutatást amik ezekben a szakmákban éltek... Legalábbis az oroszoknál így volt. Nem akartak részt venni az állami oktatásban, de az állam tán azt írta elő, vagy katonaság vagy suli és semmit se utáltak a zsidók jobban, minthogy Oroszország katonái legyenek. Aztán rákaptak és mindeki menni akart tanulni és mindegyik hajszólta a poziciókat és karriert.

De aztán nemcsak tanulni mennek, volt ott bőven forradalmaskodás.

GABOR2 2024.09.14. 15:59:44

Putyin fenyegetése működött. USA nem engedi, hogy az ukránok a fegyvereiket Ororszországb mély területi ellen vessék be. A világháború elmarad...

2024.09.15. 09:26:05

@GABOR2: Kár... ideje lenne már egy nagy megtisztulás, özönvíz, végitélet.

Deansdale 2024.09.15. 09:46:18

@Muad.dib: Ne aggódj, közelít, csak sajnos pár hipergazdag nemzetközi bankárdinasztia irányítja, így valódi megtisztulásra fölösleges számítani. Esetleg ha a bolygó fellázadna ellenük és kiirtanánk őket... Dehát ehhez először fel kellene fogni, hogy léteznek, és a többség már ezen a lépésen elvérzik, mert vagy túl hülye összerakni a kirakós darabkáit, vagy túl mélyen agymosva van a mainstream narratívával, hogy a cirkusz és kenyér amit az Orbán-szintű csicskák előadnak az a "nagy valóság" és aki szerint van emögött bármi más, az alusapkás hülye, höhö, ki kell röhögni mert mi felsőbbrendű szkeptikusok vagyunk makulátlan kritikus gondolkodási képességekkel.

GABOR2 2024.09.15. 13:43:00

Napokban jött story... Egy diversity hire, vagyis csak a női léte és bőrszíne alapján pozicióba jutott haditengerészeti főnök azért, hogy nézhesse a sorozatokat amiket szeret a hajójába olyan techet telepített- ami potenciálisan veszélyes vízeken tartózkodik,- amit be lehet mérni és így a hajót folyamatosan nyomonkövetni és bemérni.

"Unauthorized satellite dish on warship lands Navy chief Grisel Marrero in hot water with demotion"

nypost.com/2024/09/07/us-news/navy-chief-grisel-marrero-demoted-thanks-to-unauthorized-satellite-dish-on-ship/

Ráadásul nemcsak tévedés történt, tudta, hogy tilos és hazudott róla és átprogramozta a cuccot, hogy ha valaki fogja a jelét másnak mutassa.

Csak lefokozták.

GABOR2 2024.09.15. 13:45:07

@Deansdale: Vajon ha Putyin kilövi az atomjait szán-e Izraelnek is belőle? Ha felvetné mit lehetőséget Ukrajna máris dobva lenne a Nyugat részéről, viszont háromszoros erővel akarnák merénylettel kiiktatni Putyint...

GABOR2 2024.09.15. 13:50:16

Amúgy mint a fenti diverstiy hire story is mutatja, az USA "jól" felkészült.

A britek már amúgy sírnak, mert az oroszok tán azt csinálták most, hogy a közelükben direkt felszínre jött egy orosz atomtengeralattjáró, jelezve, hogy ők készenállnak ha a britek, kiknek a legnagyobb a szájuk, engedélyeznék az ukránoknak a mély oroszterületekre a belövést.

Közben Bident rengeteg szakértő próbálja meggyőzni, hogy Putyin biztos csak blöfföl... mi van ha... nem?

Deansdale 2024.09.15. 15:02:37

@GABOR2: Az USA hadseregének szétb*szása is egy olyan dolog amire a normie-knak semmiféle magyarázata nincs. Ugyan miért érdeke Bidennek, vagy bármilyen politikai vezetőnek, hogy ne képesség alapján töltse fel a sereget? Az összes nyugati ország tűzzel-vassal üldözi ki a hadseregeiből az elhivatott, hazaszerető, tehetséges fehér férfiakat, és a helyükre bevándorlókat tesznek, meg nőket, buzikat. Erről (is) ordít, hogy épelméjű politikus nem tenne ilyet, megcáfolhatatlan hogy hátsó szándék van a dologban. Azt sem nehéz kitalálni, hogy nagyjából mi az a hátsó szándék, csak az nem tiszta, hogy MIKOR fordítják a nyugati országok seregeit a helyi lakosság ellen, illetve MIKOR kényszeríttetik térdre a nyugatot olyan "normális" seregek által, mint mondjuk a kínai.

GABOR2 2024.09.15. 15:25:04

@Deansdale: "“The danger such systems pose to the crew, the ship and the Navy cannot be understated,” the investigation notes."

www.navytimes.com/news/your-navy/2024/09/03/how-navy-chiefs-conspired-to-get-themselves-illegal-warship-wi-fi/

A hadsereg hagyományosan jobboldali. Baloldalivá akarják tenni. Feltölteni olyanokkal akik gyűlölik az USA-t, alighanem el is árulnák egy háborúban.

Ebből a cikkből kiderül, hogy nemcsak a diversity főnökasszony -akit csak lefokoztak -hazudott a vezetőiknek hónapokon át, hanem a hajó összes vezető beosztású tagja. Mert őket jobban érdelte a tv műsor mint a küldetésük.

Kitették a lopakodó hajójukat kibertámadási veszélynek, plusz a kínaik végig képesek voltak követni hol van az elvileg lopakodó hajó és a főnökasszony mindezt totál tudasan csinálta és totál tudatosan hazudott róla.

GABOR2 2024.09.16. 13:40:59

Ez röhej, megint szuperközel kerülhetett egy merénylő Trumphoz.

"Egy riporter kérdésére válaszolva a tisztviselők elismerték, hogy mivel Trump nem hivatalban lévő elnök, nem zárták le a teljes golfpályát.

„Ha az lenne, akkor az egész golfpályát körbekerítettük volna” - mondta Ric Bradshaw seriff.

Mivel nem az, a védelem csak azokra a területekre korlátozódik, amelyeket a titkosszolgálat lehetségesnek vél."

------

"Az továbbra sem világos, a gyanúsított honnan tudta, hogy az exelnök aznap éppen golfozni fog, vagy mi volt az indítéka."

Mert talán nem egy sima magányos merénylő volt? Nem sima civil terverzés igazából?

GABOR2 2024.09.16. 13:49:36

Láttam egy videót az elkövetőről... nagyon nem tűnik normálisnak rajta. A fején a fél haja fehér a másik fele vagy színezett vagy valamiért máshogy őszül. Nem tudom agyvérzés okozhat-e olyat, hogy a hajad valahol beöszül valahol nem.

Az orosz ukrán háborút olyannak látja, mint a mesekönyvben levő jó és gonosz háborúját... ezek szerint a média nagymosás hatékonyságát nehéz lenne lebecsülni. A média megint sikeresen csinálna gyilkosokat az egyoldalú kép mutatásával...

GABOR2 2024.09.16. 13:51:27

Próbálják annak beállítani, de nem tűnik egy tipikis civilnek:

"A katonai tapasztalattal nem rendelkező Routh azt mondta, Oroszország inváziója után több hónapra a kelet-európai országba utazott, és a tálibok elől menekülő afgán katonák közül akart toborozni az ottani harcokhoz. Akkori elmondása szerint több tucatnyian jelezték érdeklődésüket, és azt tervezte, hogy akár illegális eszközökkel, Pakisztánból és Iránból szállítaná őket Ukrajnába."

Deansdale 2024.09.16. 14:18:17

@GABOR2: Úgy sejtem itt sem fog kiderülni semmi mint legutóbb, már csak azért sem mert a sajtónak úgysem lehet elhinni semmit. Itt mondjuk hihetőnek tartom, hogy az illető lehetett akár magányos retardált is, de a múltkori eset biztosan nem volt az. Gáz, ha a merényletek miatt vérszemet kap a rengeteg balos elmebeteg. Trumpra ezentúl hetente rálőhetnek, amíg végül sikerrel nem jár valaki.

Bár ennyi erővel az is lehet, hogy a háttérhatalom direkt azért akarja kinyíratni Trumpot, hogy a jobbosok bedühödjenek végre és legyen valami komolyabb csetepaté.

valis47 2024.09.16. 14:31:42

@GABOR2: Kék-sárgára festette a haját, az ukrán színekre...

Serény Vélemény 2024.09.16. 14:32:03

@Deansdale: "A franciák ha valóban gyűlölnék az idegeneket akkor nem lenne Párizs fele néger meg arab. "

'46-ban néhány tízezer félvér gyerek született Franciaországban, francia anyától és... amerikai bakától. Mindezt úgy, hogy akkoriban a fekete katonák nagyjából a csicskák voltak az usa haderejében. :-)

GABOR2 2024.09.16. 14:41:05

@Deansdale: Igazából itt is van bőven fura dolog. Mert ez egy nagy golfpálya amire kivülről nem lehet rálátni. Nem tudni honnan tudta az illető, hogy ott lesz Trump. Most is kevesebb mint fél kilóméterre meg tudták közelíteni; az illetőnél nem Ak fegyver volt mint először mondták, hanem egy katonai szintű mesterlövész puska ellátva távcsővel, tehát tanult az előző hibájából a felszerelés kiváló volt a feladathoz. Szóval jó felszerelés, pontos információ arról hol lesz Trump, pontos infromáció a terepről amit nem lehet csak úgy belátni kivülről. Plusz a fickó több mint fura. Sajtóban szerepelt többször. Ukrajnának szervezett sereget afgánokból. Könyvet írt... amiben amúgy most hallom, megírta, hogy "joga van" megölnie Trumpot, mert csalódott benne. A fején a fél haja ősz másik fele kékszínre festett... tehát távolról is látszik, hogy nem normális.

Állítólag korábban már volt a rendőrökkel dolga... "tömegpusztítót fegyvert készített" és egyéb dolgok miatt is százszor elkapták, de mindig egyből el is engedték.

Nem egy normális civil.

GABOR2 2024.09.16. 14:42:21

Amúgy bocs, talán a másik helyre kéne írni, elfelejtettem először...

Deansdale 2024.09.16. 14:45:37

@Serény Vélemény: A fehér emberrel az a gond, hogy nem elég rasszista. Ha azok lennénk a modern problémáink 90%-a eleve létre sem jött volna. A párizsi ribancoknak sem kellett volna azt gondolni, hogy a néger f*sz egzotikus, és most nem állna a tönk szélén az országuk.

Deansdale 2024.09.16. 14:46:28

@Deansdale: (ha valakinek nem lenne nyilvánvaló a párizsi téma szimbolikus)

Deansdale 2024.09.16. 14:47:43

@GABOR2: Semmi gond, úgyis mindig kavarás van :)

GABOR2 2024.09.16. 20:54:58

"Afrikai menekülteket küldene a gázai háborúba Izrael"

444.hu/2024/09/16/afrikai-menekulteket-kuldene-a-gazai-haboruba-izrael

"Elutasított afrikai menedékkérőket toboroz az izraeli hadsereg a Haaretz információi szerint katonának a gázai háborúba, azzal biztatva őket, hogy ha jelentkeznek, legalizálják az izraeli tartózkodásukat"

Deansdale 2024.09.16. 21:03:36

@GABOR2: A zsidók aljasságának nincs határa.

GABOR2 2024.09.16. 22:36:31

@Deansdale: "az éles bevetés előtt csak egy kéthetes kiképzésen kell részt venniük"

Deansdale 2024.09.17. 08:20:44

@GABOR2: "a gázai háborúba"

Ami ukrajnában van, az háború, két sereg lövi egymást. Gázában nincs háború, Gázának ugyanis nincs serege, ott népirtás van, aminek pár civil áll ellen csencselt kézifegyverekkel. Persze lehet őket terroristának nevezni, ez a lényegen semmit nem változtat. A világon senki nem fogadná el egyetlen más országnak sem, hogy ártatlanok tízezreit bombázzák halálra válogatás nélkül azzal a dumával, hogy vannak köztük terroristák is. Egyedül Izrael teheti ezt meg, egyrészt mert őket kritizálni tilos és életveszélyes, másrészt egy évszázadnyi agymosás után tengernyi kretén van beprogramozva azzal, hogy igen, a zsidók tényleg érinthetetlenek, és amit ők csinálnak az automatikusan indokolt, akkor is ha konkrétan emberiség elleni bűncselekmény.

2024.09.17. 08:31:44

@Deansdale: ez nettó orosz propaganda a szegény ártatlan palesztinokról akik csak rakétákkal lövik izraelt és túszokat kinoznak és gyilkolnak. szegény cicafülék nehogy terroristának nevezzük a csipkés szép lelküket.

Serény Vélemény 2024.09.17. 08:52:46

@Deansdale: " Gázában nincs háború, Gázának ugyanis nincs serege,"
Ja, persze a rakéták meg csak úgy a seprűnyélből lesznek és egyébként is, ha egy katona adidasban van, akkor az már nem katona, hanem civil, akár van nála kalasnyikov, akár nincs.

Deansdale 2024.09.17. 09:03:56

@Muad.dib: Ez annyira ostoba komment hogy azt kell feltételeznem több ember is használja az acc-odat, mert a tegnapi sokkal értelmesebb volt. Egyrészt mi a f*szom köze van az oroszoknak a palesztinokhoz??? Amire gondolsz az legföljebb palesztin propaganda lehetne. Putyin is csókolgatta a siratófalat, ugyanolyan zsidócsicska mint minden más politikai vezető a világban.

Másrészt felülemelkedhetnél azon a hülyeségen, hogy bármi ami a te véleméynedtől különbözik az csak propaganda lehet, olyan emberek esetén is akik legalább kéttucat alkalommal kifejtették, hogy nem fogyasztják azt a médiát ahonnan szerinted a propaganda származik. Ráadásul ez esetben duplán lőttél mellé, mert hazánkban a jobbos sajtó kifejezetten Izraelbarát. Ha egyedévente egyszer véletlenül kósza ingert érzek a napiszar bulvárba süllyedni, akkor a mandinert szoktam nézni (azért őket mert anno linkeltek rám), és ők speciel kifejezetten zsidópártiak. Elképzelésem sincs, hogy hol találkozhatnék azzal a nemlétező orosz zsidóellenes propagandával amiről te fantáziálsz. Szóval a pont lényegéhez visszatérve, attól hogy valaki nem azt mondja mint te még lehet hogy nem valami agymosott hülye, sőt.

Azt is leírtam már párszor, hogy arabbarát sem vagyok olyan értelemben ahogy te képzeled, én annak örülnék a legjobban ha kiirtanák egymást a zsidókkal és a világ két problémától szabadulna meg egyszerre. (Ők ugyanígy vannak a fehér emberrel.) Amit a gázai konfliktusról gondolok az tartalmazza ezt az alapvéleményt, csak ezen felül vagyok annyira igényes a gondolataim objektivitására és igazságtartalmára, hogy nem a sajtóból veszem amit hiszek, hanem az alapszintű tényeket vizsgálom. Pl. azt, hogy ha a zsidó narratíva igaz okt. 7-ről, AZ SEM INDOKOLJA BAZMEG többtízezer ártatlan kiirtását. Ha minden amit a zsidók állítanak igaz, akkor sincs semmilyen joguk egy várost bombázni, mert az elfogadhatatlan indok, hogy az ártatlanok között vannak terroristák is. Ha ezt nem vagy képes felfogni akkor nem vagy ember, de em baj, még kinőhet benned valami, a csíra biztosan ott van. Ha szeretnéd, elmagyarázom egy hasonlattal a dolgot:

Ha a HVIM átmenne Erdélybe és ott lelőne 100 románt, az nem jogosítaná fel a román hadsereget arra, hogy teljes Magyarországot rommá bombázza azzal a szöveggel, hogy bárhol lapulhatnak HVIM-es terroristák. És még ha van is bizonyítékuk, hogy teszem azt féltucat HVIM-es egy kórházban tartózkodik, akkor sem bombázhatják le a kórházat. Ezt minden épelméjű ember tudja és érzi, kivéve az agymosottak akk szerint ez "orosz propaganda", bakker.

(A HVIM-et teljesen véletlenszerűen kevertem ide, amúgy a legkevésbé sem tartom őket terroristáknak. Bocsi.)

Deansdale 2024.09.17. 09:07:51

@Serény Vélemény: Ja, és ha te meg a haverod a pincében összeraktok egy "rakétát" 2 tüzijátékból, egy kiló műtrágyából meg egy kályhacsőből, akkor ti hadsereg vagytok és teljes joggal szét lehet bombázni a környéket ahol laktok.

Semmi értelme érzelmi alapon szanaszét sarkítani a dolgokat, akkor sem ha én csinálom, bár szerintem tizedannyira sem vittem túlzásba mint ti Muaddal. Gázának a szónak semmilyen értelmében nincs serege, ez tény, még az izraeli narratíva szerint is csak terroristák rejtőznek a civilek között.

Deansdale 2024.09.17. 09:08:55

@Muad.dib: Már az első mondata agyhalott baromság, szóval kösz, nem.

2024.09.17. 09:33:16

@Deansdale: az oroszok mindig palesztinát támogatták tekintve hogy az usa meg izraelt. Mindenhol a két világhatalom áll szembe egymással a háttérben.
Amikor valaki államfőt meghivnak izraelbe akkor protokoll hogy elmenjen a siratófalhoz. Nehogy már egy ilyen nüansznak jelentőséget adj.

Serény Vélemény 2024.09.17. 09:33:53

@Deansdale: "Ja, és ha te meg a haverod a pincében összeraktok egy "rakétát" "

Az pontosan egy rakéta, és hetek munkája, és kb az ötödik-hatodik lesz működőképes, és évente tudok csinálni mondjuk nyolcat összesen.

Nem több tízezret. 2023 október 7. és november 10. között 9500 rakétát lőttek ki Izraelre. nyilván békés civilek. Meg az a néhány száz km hosszú alagút-rendszert is nyilván civilek ásták. Csak akkor amikor jött a bombázás, akkor miért nem mehettek le oda a civilek?

2024.09.17. 09:37:50

@Deansdale: nem kell "sereg" ahhoz hogy legyilkoljanak embereket. Gázában palesztinok a saját kisgyerekeikre raknak robbanószert és azzal gyilkolnak. Gondolom ezt meg nem hiszed el, mert nem illik a világképedbe. Nem kell hadsereg a régi értelemben véve hogy terrorizáljanak.
A palesztin terroristáknak nem róvod fel hogy ártatlanokat gyilkolnak évtizedek óta. Izraelnek nem szabad elpusztitani a terroristákat akik a saját kisgyerekeik és asszonyaik mögé bújnak. Erre a dologra sem reagáltál csak szajkózod a hadsereg-civil ellentmondást mintha ez bármit is kifejezne.

Serény Vélemény 2024.09.17. 09:38:37

@Muad.dib: Ez azért ennél bonyolultabb jóval. Izraelben milliós nagyságrendű oroszóból alijázott népesség van, és Putyin nagyon reálpolitikus, cserébe fegyvereket nagy számban nem is kaptak az ukránok izraelből.

Serény Vélemény 2024.09.17. 09:42:03

@Deansdale: "Ha a HVIM átmenne Erdélybe és ott lelőne 100 románt"

A valóság az, hogy a román haderő legütőképesebb része még mindig erdélyben állomásozik, pont azért, hogy a magyarok ne nagyon pattogjanak, és ráadásul a hvim-nek esélye sem lenne soha még a határig sem eljutni, mert lekapcsolná őket a tek.

Deansdale 2024.09.17. 09:54:47

@Serény Vélemény: "A valóság az, hogy a román haderő legütőképesebb része még mindig erdélyben állomásozik, pont azért, hogy a magyarok ne nagyon pattogjanak, és ráadásul a hvim-nek esélye sem lenne soha még a határig sem eljutni, mert lekapcsolná őket a tek."

Vicces, hogy ezt mondod, mert ez tízszer annyira igaz a gázai határra, meg a kamu okt7-es támadásra amiről teljesen nyilvánvaló hogy a zsidók szándékosan engedték be, sőt, támogatták. Ha csak a wikipédián megnézed milyen a gázai határ azonnal rájössz, hogy ott a zsidók akarata ellenére egy molylepke sem tud átjönni, nemhogy pártucat nevetséges arab kontár sárkányrepülővel. Ezt amúgy olyan izraeli zsidók is elmondták, akik szolgáltak az IDF-ben, nem a kisujjamból szoptam.

Deansdale 2024.09.17. 10:03:59

Amúgy parttalan és értelmetlen ez a vita, nem tudjuk egymást meggyőzni arról, hogy az izraeli propaganda feljogosítja-e őket az arabok tömeges lemészárlására, vagy sem. Szerintem népirtásra semmi nem jogosít fel senkit, szerintetek meg ha bedobunk a társalgásba pár olyan kulcsszót, hogy "terrorista", akkor akárkiket nyugodtan ki lehet népirtani, hiszen terrorista. Bár persze tény, hogy ti se fogadnátok el ugyanezt a magyarázatot senki mástól, dehát na. Amikor Kína táborba tereli az ujgurokat az borzasztó rémtett, gázát szőnyegbombázni viszont rendben van, mert a zsidók kiválasztott nép. Kíváncsi vagyok képesek lesztek-e valaha is reflexióra ezügyben. Persze ha valamelyikőtök zsidó, akkor ez nála tárgytalan, akkor csak az évezredek óta ismert zsidó természet szerint működtök, és ez mondhatni teljesen normális :)

(Ez nem gyanúsítgatás akart lenni, de mint lehetőség fennáll.)

2024.09.17. 10:20:18

@Deansdale: Igen, az izraeli útlevelemben Lior ben David név van írva.
Én éltem ott és velük szimpatizálok mert átéltem milyen a terror, amikor a diszkóban felrobbantja magát az arab és megöl egy csomó zsidó tini lányt és fiút. Nyilván ez neked belefér.
A gázai bombázás egy évtizedes probléma "megoldása", emberek ezreit ölték meg gázából a terroristák.
De én is hajlok rá hogy a rendőrség tudhatott az októberi támadásról és mocskos politika volt emögött.
De érdekes módon nem merül fel hogy az arab testvérek, Egyiptom támogassa és kinyissa a határokat arrafele. ugye ugye. Az arabok nem szimpatizálnak a palesztinokkal. De te meg igen. Érdekes

Deansdale 2024.09.17. 10:30:53

@Muad.dib: "izraeli útlevelem"

Oké, ez a fele teljesen rendben van, csak tudod egy másik embernek meg arab név van az útlevelében és élt ott és átélte milyen az izraeli terror. Akiben van empátia, az képes mindkét oldalt megérteni. Mint embertársuknak nekem egyik oldal szenvedése sem öröm, és nem érdekel a gyermeteg óbégatás, hogy de ki kezdte meg ki hányszor hova - egyértelműen mindkét oldal felelős azért ami éppen történik. Aki valamelyik oldalhoz tartozik és nem képes beismerni, hogy az ő oldala sem ártatlan, annak fölösleges beszállnia ilyen vitákba, mert elfogult. És bizonyos értelemben még az is megérthető lenne, hogy Izrael mondjuk megunta a majdnem 100 éves konfliktust és valamit lépni akar, de ami nem megérthető az a hazudozás, bakker, hogy a lépni akarásukat becsomagolják egy idióta maszlagba, hogy palesztinában még a csecsemők is hamász, ezért nekik joguk van ott 2M embert halálra bombázni, illetve ha marad belőlük valami azt fehér országokba deportálni. Legyen gerince a zsidóknak és mondják ki az igazat, hogy megunták a baszakodást és most kiirtják a palesztinokat, mert megtehetik, katonai erejük van rá elég, a világ véleményét meg leszarják. Ebben legalább a gerinc tisztelhető lenne.

"Az arabok nem szimpatizálnak a palesztinokkal. De te meg igen. Érdekes"

Na ez az az elfogultság amiről beszéltem, ami miatt fölösleges rád pazarolni az időt, mert el sem olvastad amit fentebb írtam, csak köpködsz meg vádaskodsz. Alapvető embertársi empátiát érzek mindenkivel aki értelmetlenül szenved, mint úgy általában minden ember aki nem pszichopata, de ez fényévekre van attól hogy arabbarát lennék. Ha nem lennél egy fix mentális üzemmódba beszorulva ezt te is képes lennél felismerni.

2024.09.17. 10:37:17

@Deansdale: jaja innen messziről nagyon kényelmes humanizálni meg jóemberkedni a biztonságos kis fotelodból.
Tényleg nincs értelme rágni ezt a gittet, mert csak egyre mélyebbre süllyedsz a szememben.

Deansdale 2024.09.17. 10:54:34

@Muad.dib: Gondolod a megölt palesztin gyerekeknek nincsen saját nézőpontja, ők csak NPC-k a te életedben? Ha szerinted a palesztinok felelősek mindenért és a zsidók 100% ártatlanok, akkor ugye nem kell törődnöd a lelkiismereti problémával amit a repülőgépekből kiszórt bombákkal megölt random ártatlan gyerekek jelentenek, és gyűlölni kell mindenkit aki erre a problémára felhívja a figyelmed.

De persze amikor a palesztinok ölnek meg random zsidó gyerekeket az a legnagyobb bűn a világon, hiszen azok nem tehettek semmiről, ugye, a szüleik bűneiről sem.

2024.09.17. 11:08:32

@Deansdale: de bizony, szörnyű bármelyik oldali gyermek halála.

idemásolom akkor:

Golda Meir szavai fél évszázad távlatából hátborzongatóan szólnak ma: „Ha eljön a béke, talán idővel képesek leszünk megbocsátani az araboknak, amiért megölték a fiainkat, de nehezebb lesz megbocsátani nekik, amiért arra kényszerítettek minket, hogy megöljük a fiaikat. A béke akkor fog eljönni, amikor az arabok jobban fogják szeretni a gyermekeiket, mint ahogyan minket gyűlölnek.”
---- ennyi.

Deansdale 2024.09.17. 11:24:56

@Muad.dib: Én úgy tudom ezt egy palesztin mondta. Vagy legalábbis megtehette volna, mert pont ugyanolyan sületlenség mindkét oldalról. Jelen pillanatban is Izrael áldozza fel a saját gyermekeit azért, hogy népirtson Gázában, szóval... Bár a fentebb linkelt fejemények érdekesek, megjött az eszük, most már MÁSOK fiait akarják feláldozni hogy népirtsanak. Ravasz.

Amúgy mondd már meg, ha a biztonságos fotelemből humanizálok jó messziről, akkor miért is kellene oldalt választanom, és miért pont a tiédet? Azt megértem, hogy a palesztinok helyzetébe nem tudod belehelyezni magad, de az enyémbe se?

Serény Vélemény 2024.09.17. 11:28:01

@Deansdale: " ha a biztonságos fotelemből humanizálok jó messziről, akkor miért is kellene oldalt választanom, és miért pont a tiédet?"

Nem kell. De ez metafizikai kérdés inkább, és nem snassz.

Serény Vélemény 2024.09.17. 11:32:55

@Deansdale: Jaj, kis cukimuki palesztin ovodások, akik az ensz pénzéből játszanak zsidógyilkolósat, ó, hogy oda ne rohanjak!

pl:
www.youtube.com/watch?v=dtErUuBvcRc

Deansdale 2024.09.17. 11:34:46

@Serény Vélemény: Én csak nem igazán értem - illetve a fenéket, valójában pontosan értem - a zsidó felháborodást azon, ha valaki nem áll melléjük azonnal és feltétel nékül. Ha Magyarország történetét tekintjük a palesztinokkal ill. a zsidókkal, hát izé, teljesen érthető lenne ha minden magyar izomból palesztin-párti lenne, de mégsem ez a helyzet, a többség inkább zsidóbarát. De a zsidóknak ez sem elég, ha valaki kételyeket fogalmaz meg vagy semleges akar maradni egy konfliktusban amihez semmi köze, arra egyből rásül, hogy gonosz zsidóellenes arabcsicska akit Putyin propagandája agymosott. Lásd fentebb, lol. De oké, már csak arra vagyok kíváncsi, hogy ha csatlakozom az izraelpárti táborhoz, akkor cserébe mire számíthatok a zsidóktól, abbahagyják pl. Magyarország migránsokkal való feltöltését? Tesznek valami engedményt a rengeteg szarból amit jelenleg ránk kényszerítenek? Vagy legalább kevésbé fognak gyűlölni mint korábban? Hmm.

Deansdale 2024.09.17. 11:38:34

@Serény Vélemény: És gondolod nincs ezer videó a másik szemszögből? A zsidókról akik az esküvőjük alkalmából egy dombtetőn nézik és ujjonganak Gáza bombázásához? Nem vagytok ti egy kicsit szemellenzősek, baszomalássan?

Deansdale 2024.09.17. 12:14:00

@Muad.dib: "Már csak a saját biztonságuk érdekében is próbálták őket integrálni oktatni kiemelni a terroristaképző nyomorból.
De az erőszak győzött."

Oké! Világos!

Akkor azt mondd meg a zsidók miért fehér országokba akarják deportálni azokat a csökönyös terroristákat és amúgy miért támogatják minden fehér országban a tömeges migrációt és diverzitást. És nem a tipikus parasztvakító dumára vagyok kíváncsi, hogy nem minden zsidó, mert vannak olyan szervezetek mint a HIAS, ami egyértelműen zsidó, meg általánosságban az olyan szervezetek is, mint pl. a Mazsihisz, erőből támogatják a fehér országok tudatos tönkrebaszását.

Remélem megbocsátod nekem, ha a zsidó SZERVEZETEK ilyen viselkedésének tükrében nem fogadom el a kifogást, hogy de vannak rendes zsidók is. Ami egyébként nyilvánvaló. Ahogy vannak rendes palesztinok is. Meg ahogy vannak rendes magyarok is. Csak ha összegzést csinálunk a világ dolgairól, akkor a zsidóság nem csak Gázában követ el épp genocídumot, hanem a komplett nyugati világgal is. Így egy kicsit nehéz értékelni a rendes zsidókat, akik amúgy semmit nem tesznek a világ tönkrebaszása ellen, sőt, amennyire tőlük telik takargatják meg elkenik. Lehet mondani, hogy azért csinálják ezt mert félnek a retorziótól - csakhát a valóságban nem a fehér emberek retorziója az amitől tartanak, hanem a saját nemzettársaiké.

De persze neked en bloc minden palesztin mocskos szemét terrorista. Ja ilyen alapról nehéz beszélgetni.

Serény Vélemény 2024.09.17. 13:17:16

@Deansdale: Egyébként meg például a világmindenség legfejlettebb rádiólokátorát adták el nekünk, tehát azé' komoly pozitív hozadéka is van... (a spike lr2-ről nem is beszélve.)

valis47 2024.09.17. 13:45:54

@Muad.dib: Vannak izraeli állampolgár arabok, akik szintén "palesztinok", de ez nem összekeverendő Gáza vagy Ciszjordánia lakosságával. Azok esetében szó sincs arról tudtommal, hogy izraeli útlevelet kapjanak (állampolgárság nélkül?).
A ciszjordánai és gázai palesztinokkal kapcsolatos izraeli politika mindig is az apartheid volt. Izraeli állampolgárságot adni nekik azt jelentette volna, hogy Izrael állampolgárainak többsége hamarosan nagyrészt muszlim arab lett volna, ez az "egy állam megoldás" a cionista projekt végét jelentené.
Maradt a "két állam megoldás", névleges palesztin állammal, ami jelenleg a Palesztin Hatóság. Csak Izrael biztonsági okokra hivatkozva sosem volt hajlandó ténylegesen megengedni egy működőképes palesztin államot, felszámolni a zsidó telepeket teljesen, visszatérni a hatnapos háború előtti határokhoz (beleértve Jeruzsálem felének visszaadását), ez lett volna a tényleges "két állam megoldás", ez volt mindig is a fő akadálya minden békének, hogy a zsidók mindig ragaszkodtak hozzá, hogy a megszállt területeken ott maradhassanak a telepesek és az izraeli katonák is tetszés szerint járhassanak ott továbbra is, szóval egy ilyen bantusztán féle megoldást kínáltak. A palesztinok sem akartak persze sosem engedni ebből. Ezért Izrael azt a taktikát választotta, hogy létrehozta a Hamászt, hogy ezzel véget vessen a palesztinok egységének. Végül meg is gyilkolta Arafatot nagy valószínűséggel... a zsidók azt hitték, ezzel megoldották a palesztin problémát, megosztották őket, arab nacionalista támogatóikat egymás után az USA által indított háborúkkal és színesforradalmakkal kiiktatták/meggyengítették (Irak, Líbia, Szíria), majd az Ábrahám-egyezménnyel az arab monarchiákkal is kiegyeztek. Maradt viszont még egy problémájuk, Irán... Iránnal még nem végeztek, és nagy falat, az USA-t kellene rávenni egy Irán elleni háborúra.

valis47 2024.09.17. 13:51:07

@Muad.dib: A tömegtüntetések Netanyahu ellen azért vannak, mert szerintük nem kezeli megfelelően a túszügyet, semmi másért.
Az izraeli társadalom 96%-a (kb.) jelenleg vagy egyetért a gázai háború viselésének módjával, vagy túl puhakezűnek tartja.

Deansdale 2024.09.17. 14:03:58

@Serény Vélemény: Kurvanehéz ezt értelmesen összerakni, mert ép elme kell a felfogásához és az nagyon keveseknek van manapság, de pl. nekem személy szerint sem egyetlen zsidóval, sem a zsidóság összességével nincs semmilyen faji vagy vallási problémám, mindössze az a gondom velük, hogy tömegeik dolgoznak fáradságot nem kímélve a nemzetem és a fajom elpusztításán. Ha ezt abbahagynák engem k*rvára nem érdekelne, hogy ott a sivatagban kit hogyan lőnek agyon, nem az én dolgom. Csak az bosszant egy kissé, hogy amikor szólok hogy engem ne akarjanak már elpusztítani, akkor nekem ugranak hogy én vagyok a rohadt náciszemifasiszta. A klasszikus “they cry out in pain when they strike you” szcenárió, nem én vagyok az első aki felemlegeti. Ha már meg akarnak ölni csinálják nyíltan, bazmeg, ne úgy mint utolsó szubhumán férgek. Bár persze ezt ők úgy látják mint ravaszságot. Dinasztiákat, kultúrákat és nemzeteket pusztítanak el manipulációval meg átveréssel, aztán gratulálnak maguknak hogy mekkora faszagyerekek. Erről szól az ószövetség kétharmada, mellesleg.

Ja, és biztos "nem minden zsidó", ahogy nem minden magyar se akit a Rákosi- meg a Kun-rezsim eltett láb alól.

Serény Vélemény 2024.09.17. 14:10:30

@valis47: Azt egyébként tudod, hogy összességében a "megszállt területekkel együtt" Izrael területe mekkora?

Serény Vélemény 2024.09.17. 14:14:20

@Deansdale: "hogy tömegeik dolgoznak fáradságot nem kímélve a nemzetem és a fajom elpusztításán."

Ez tisztára olyan, mint a jégkorszak 3-ban, amikor az egyik mamut gyereket felhomályosítja a Barack nevű főszereplő mamutlány, hogy: "de hát ugyanahhoz a fajhoz tartozunk, te észlény"
:-)

Deansdale 2024.09.17. 14:20:42

@Serény Vélemény: A zsidók sértésnek veszik ha fehérnek nevezik őket, kivéve mikor manipulálni akarják a fehéreket. Kérdezd Whoopi Goldberget, ő elkövette azt a hibát hogy fehérnek nevezte a zsidókat, seggbe is tolták azonnal, lapátnyéllel.

Serény Vélemény 2024.09.17. 14:31:56

@Deansdale: 20 ezer négyzetkilométer.
Összehasonlításképpen: a trianonosított Mo: 93 ezer.

Tudsz még abszolút hülye palesztin propagandát tolni?

Deansdale 2024.09.17. 14:34:55

@Serény Vélemény: Majd gyere vissza ha lesznek érveid, a propagandázás borzasztó gagyi és unalmas. A képet nézted? Az tény. És érv.

valis47 2024.09.17. 14:37:50

@Serény Vélemény: Igen, stratégiailag nem éppen kedvező pozíció lenne az 1967-es határokhoz való visszatérés, ezért is indította Izael anno a háborút.
Egyébként ne értsd félre, annyira nem szívügyem a palesztinok sorsa, nekünk európai fehér gójoknak csak egyfajta figyelmeztetés. Volt már olyan kezdeményezés asszem Franciaországban, hogy a zsidók kapjanak mind engedélyt a fegyverviselésre (de csak ők), hivatkozva a terroristaveszélyre, ami rájuk leselkedik stb. (azt nem tudom lett-e belőle valami, de évekkel ezelőtt volt, amikor valami muszlimok megtámadtak egy zsidó üzletet Párizsban).

Serény Vélemény 2024.09.17. 14:44:52

@Deansdale: Ja, egy másik tény, hogy úgy kiirtották a palesztinokat a zsidók, hogy 1950-ben még 940 ezren voltak, most viszont annyira ki vannak népirtva, hogy csak 800 ezren. Ugye?

Ja, nem 5,5 millióan. Milyen népirtás az olyan, ami következtében a népesség megöt és félszereződik?

Deansdale 2024.09.17. 14:49:00

@Serény Vélemény: Ezzel tökre megfogtál volna, ha azt mondtam volna hogy kiirtották őket, de én azt mondtam most zajlik az irtásuk.

Amúgy biztos vagyok abban, hogy az afrikai gyilkos méheket is irtják és ennek ellenére nő a számuk.

De amúgy aki igazi palesztinpárti az nyugodt lehet, hamarosan fehér országokba deportálják az összes megmaradt gázait, aztán pár év és jönnek a ciszjordániaiak, szóval nincs veszélyben a plasztin népesség. Az AIPAC- és egyéb zsidó pénzeken megvett nyugati politikusok pedig készségesen együtt fognak működni ezügyben, akkor is ha a választóik nem szeretnék.

Deansdale 2024.09.17. 14:51:05

@Muad.dib: Igazad van, az volt, vitatechnikai átverés, és e téren a zsidrákok tényleg nagyon furmányosak. Végre egy dolog amiben egyetértünk...

Serény Vélemény 2024.09.17. 14:53:58

@Deansdale: "De amúgy aki igazi palesztinpárti az nyugodt lehet, hamarosan fehér országokba deportálják az összes megmaradt gázait"

Hát, erre azt mondanám, hogy üldözési mánia, de azért nem mondom mégsem, mert a franc se tudja manapság, amikor a németek, akik sose voltak nácikok, kenyából akarják föltunkolni magukat kétkezi munkássággal...

Deansdale 2024.09.17. 15:06:16

@Serény Vélemény: Többször többen emlegették már, ha jól tudom Netanyahu is.

A németek senkit nem akarnak Kenyából, legföljebb a megvett politikusaik. Ebből is látszik, hogy valami nincs rendben.

Deansdale 2024.09.17. 15:16:08

@Serény Vélemény: Ebből a témából általánosítani is lehet amúgy, mert ha a világ bármely országában kimész az utcára és megkérezed a helyieket, hogy akarnak-e (országmérettől függően) párszázezer vagy -millió kenyait importálni, 1%-nyi aberrált libsitől eltekintve mindenki el fog küldeni melegebb éghajlatra. Még Kenyában is. Akárhol is vagy most, ha kimész az utcára és kérdezősködsz, garantálom hogy ezt fogod tapasztalni. Érdekes módon mégis minden nyugati ország vezetése, és lassan már Japán is tömegesen importálja a söpredéket mindenféle idióta kamuindokra hivatkozva, pl. hogy azok majd dolgozni fognak, lol. Mintha nem tudná minden épelméjű ember, hogy legalább a felük soha semmit nem fog dolgozni, a másik fele is zömében csak ritkán és keveset, azt is csak olyan munkakörökben amikkel összességében nettó teher marad az államháztartáson. Mondjuk a tesa kebabosában lesz robogós kajakihordó, na, azzal aztán előbbre van a nyugati világ. Ha nem migrált volna ide a 3 feleségével meg a 16 gyerekével, akiket mind mi tartunk el az adónkból, nem is tudom hogyan élnénk túl.

Deansdale 2024.09.17. 15:21:08

A dolgos bevándorló mítosza nem tudom hogyan került elő a kukából ahova évtizedekkel ezelőtt ki lett dobva, most afféle reneszánszát éli, a balosoknál az az aktuális hazudozás, hogy a migránsok keményen dolgoznak. Sajnos a statisztikák ezt nem igazolják, az általános emberi tapasztalás meg még kevésbé. Ahol egyáltalán nyilvánosságra merik hozni, általában "széljobbos" szervezetek (pfff), ott mindenhol az derül ki hogy súlyos euro-milliárdokba kerülnek a migrik évente. Már csak az, hogy amíg várnak a "menedékkérelmük" elbírálására addig szállásolni meg etetni kell őket, az milliárdokat emészt fel, aminek a töredékét sem termelik vissza soha. Aztán ha megkapják a menekült státuszt akkor rendszeresen hazajárnak nyaralni az anyaországba, lol.

Evil Empire 2024.09.17. 20:28:15

@Deansdale: Hát amennyire tudom, az amerikai illegális bevándorlók között arányaiban többen dolgoznak, mint a helyiek közt, de mivel általában alacsony végzettségűek és alacsony bérért dolgoznak, alighanem többet vesznek ki az államkasszából mint amennyit beletesznek.

Szóval ez nem légbőlkapott mítosz és megmagyarázza, hogy a nagyvállalatok jó része miért támogatja a migrációt titkos összeeesküvés nélkül is.

Evil Empire 2024.09.17. 20:34:35

@Serény Vélemény: "20 ezer négyzetkilométer.
Összehasonlításképpen: a trianonosított Mo: 93 ezer."

És ennek mi köze van bármihez? A trianonosított Magyarországon >90%-ban magyarok éltek, míg a mai Izrael területén 1946-ban csak a földek 6%-a és a lakosság harmada volt zsidó, mégis valahogy a terület több mint felét nekik adták volna a 47'-es ENSZ terv szerint és azóta az egészet elfoglalták.
Ez mondjuk olyan lenne, mintha Magyarország elfoglalná Romániát és Szlovákiát, inkorporálná a Felvidéket és Erdélyt, míg a maradék román és szlovák területen folyamatos 'megszállást' tartanának fenn hogy ne kelljen állampolgárságot adni az ottani románoknak és szlovákoknak, nehogy többségbe kerüljenek.

Serény Vélemény 2024.09.17. 21:08:53

@Evil Empire: Főleg, ha Románia és Szlovákia nagy része nagyjából lakhatatlan és élhetetlen lepusztult sivatag lenne.

Deansdale 2024.09.17. 21:35:28

@Evil Empire: "Hát amennyire tudom, az amerikai illegális bevándorlók között arányaiban többen dolgoznak, mint a helyiek közt"

Én nem így tudom :) De még ha dolgoznának is, csak illegálisan tehetnék, mivel illegális bevándorlók TAJ-szám, adószám és hasonlók nélkül, tehát nem adóznának, csak a helyiektől vennék el a munkát. (Mondjuk kaliforniában már biztos legális alkalmazni őket, amilyen idióták.) De amúgy a nagy részük nem dolgozik, ahogy itt európában sem. Ugyanazok az emberek, nem viselkednek máshogy a tengerentúlon, mint itt. Ahogy itt is, ott is kibuktak már olyan botrányok, hogy bankkártyákat osztogatnak köztük amikre havonta érkezik a pénz, ésatöbbi.

"megmagyarázza, hogy a nagyvállalatok jó része miért támogatja a migrációt titkos összeeesküvés nélkül is"

Gondolom az Elon Muskok és Jeff Bezosok álma, hogy 70-es IQ-jú macskaevő haitiakkal vagy az utcára szaró indiaiakkal töltsék fel az üzemeiket :) Na mondjuk az igaz, hogy a rócsildok által kreált Blackrock rákényszeríti a cégvilágra a fehérek tömeges kirúgását és a helyükre színesek felvételét, de ez már pont az a konteó amit cáfolni akarsz. Amúgy szerintem bármely épelméjű cégtulaj hülye lenne a megbízható, intelligens, szorgalmas embereit hulladékra cserélni csak azért, hogy a bérköltségen pár százalékot spóroljon, ugyanis legalább annyit elveszít a termelékenységen és egyéb mutatókon. Főleg ha vannak minimálbér-törvények.

Deansdale 2024.09.17. 21:40:26

@Evil Empire: "Ez mondjuk olyan lenne, mintha Magyarország elfoglalná Romániát és Szlovákiát, inkorporálná a Felvidéket és Erdélyt, míg a maradék román és szlovák területen folyamatos 'megszállást' tartanának fenn hogy ne kelljen állampolgárságot adni az ottani románoknak és szlovákoknak, nehogy többségbe kerüljenek."

Az a tapasztalatom, hogy a zsidóbarátoknak hiába mond az ember akár tucatnyi találó hasonlatot, immunisak mindenre. A zsidók szentek és sérthetetlenek, teljesen mindegy mit tesznek, az indokolt. Ha elfoglalták Palesztinát akkor helyes volt elfoglalni és a g*ci palesztinok megérdemlik. Úgyis kicsi az az Izrael és sivatagos, tehát arabokat százezerszám kiirtani jogos és helyes.

Az a gond, hogy pontosan ugyanezt mondanák ha Izrael atomot dobna Magyarországra.

GABOR2 2024.11.14. 11:41:48

@Deansdale: Megint volt story arról, hogy egy nagy halom, több százezernyi levél szavazatról kiderült, hogy 99% mind Kamalára szavazott, ami kb. lehetlen, hogy így legyen... De itt van ez az ábra is, ami nagyon beszédes... Éveken át minden egy vonalban, aztán egy év amikor 15 millió pluszot kapnak a Demokraták valahogy:

www.youtube.com/shorts/QDebonFnLZU

GABOR2 2024.11.14. 12:52:54

Különben volt ez a film "CivilWar" ami az USA-án belüli elképzelt háborúról szólt; aminek története, hogy mindkét párt összefog hogy megdöntse az USA elnököt, mikor kiderült a hogy Trump lett az első a Youtube elkezdte ajánlani. Top komment is arról szól az egyik jelenetnél, hogy milyen érdkes, hogy a Youtube algoritmus elkezdte ajánlani a főoldalon ezt a filmet, amiben összefog az USA nagyrésze a másik ellen, hogy megölje az elnököt. Tényleg érdekes...

valis47 2024.11.14. 15:51:19

@Deansdale: Hamis SSN-t használnak, levonják a fizetésükből az adót. Mármint ez gyakori módszer, persze van full illegális foglalkoztatás is.

GABOR2 2024.11.14. 16:52:33

Már mondják hogy egynémelyik Trump választottat nem fognak elfogadni és hiába válaszotta őket Trump nem lehetnek majd tisztviselők... még úgy is, hogy Repbulikánusok megnyerték az összes helyen a többséget... ugyanis Republikánusok is blokkolni fogják majd.

valis47 2024.11.14. 17:58:41

@GABOR2: Érdekes a választottak köre, egyrészt cionista neokonok, másrészt Tulsi Gabbardot jelöli a hírszerzés vezetőjévé, Matt Gaetz-et legfőbb ügyésszé (igazságügyminiszterré, a kettő ugyanaz az USA-ban). Ráadásul Gaetz le is mondott már most a képviselői mandátumáról, így, ha nem fogadják el, két szék közé esik ezzel.
Tulsi elfogadása is kétséges, és hogy hogyan fog a háborús héjákkal összeférni, akiket szintén Trump jelölt. Persze Izrael-ellenességgel nem vádolható Tulsi és Gaetz sem, sőt.

Deansdale 2024.11.14. 18:19:29

@valis47: Nem is tudom hanyadik AIPAC kormány ez, ötödik, hatodik? :) Az előző Trump kísérlet meg Bidené tuti az volt.

GABOR2 2024.11.14. 21:19:32

A hirhedt "the view" műsorában most arra kérik a Demokrata szavazókat, hogy a Karácsonyt ne töltsék együtt a Trumpra szavazó családtagjaikkal...

Evil Empire 2024.11.14. 21:36:23

@Deansdale: Talán az idősebb Bush volt az utolsó elnök, aki érdemben szembeszállt az AIPAC-al: www.wrmea.org/2019-january-february/president-george-hw-bush-stood-up-to-the-israel-lobby-and-paid-the-price.html
persze ő se volt Izrael-ellenes, csak az amerikai támogatást ahhoz akarta kötni, hogy abbahagyják az illegális terjeszkedést és megpróbálnak békét kötni a palesztinokkal.

Lydon B. Johnson (JFK alelnöke és utódja) alatt vált az amerikai vezetés kifejezetten Izrael-pártivá: www.wrmea.org/1996-november-december/middle-east-history-it-happened-in-november.html

GABOR2 2024.11.14. 23:02:33

Ki tudja hogyan mérgeznek minket....

"Nehézfémeket találtak a Lindt egyik csokoládéjában, az ügyvédek érdekes védekezést találtak ki"

infostart.hu/kulfold/2024/11/14/nehezfemeket-talaltak-a-lindt-csokoladeban-az-ugyvedek-erdekes-vedekezest-talaltak-ki

Deansdale 2024.11.15. 05:47:47

@GABOR2: Hál'istennek egy ideje már nem vettem, mert úgy éreztem hogy annyira nem finom amennyire drága, mármint más hasonló termékekhez viszonyítva. Persze nem tudhatjuk, hogy más csokikban mi van... A p*csába.

Azért az érdekelne, hogy hogyan kerül ezekbe kadmium meg ólom, mert feltételezem, hogy se a kakaóbabban, se a cukorban, se a tejben (már ha van benne) nem alapfelszereltség a nehézfém. Gondolom gyártástechnológiailag nagyon fontos, hogy a csokit ólomkádakban főzzék, vagy vmi ilyesmi.

GABOR2 2024.11.15. 15:06:20

@Deansdale: A tanulmány szól más csokikról is, hogy van bennük, el kéne olvasni magát a tanulmányt és kihúzni az összes érintett csokit... Nem is értem miért nincsenek megnevezve mind. A nehézfémek nagyon lassan vagy sohase ürülnek ki a szervezetből, ezért is súlyos mérgek.

Mattka85 2024.11.15. 15:50:08

@GABOR2: A vicces rész, az ügyvédi indoklás. hogy tulajdonképpen a reklám, hogy kiváló minőség, csak megvezetés, hazugság. (Ezt eddig is tudtuk, de ezt védekezésként felhozni kissé meredek...)

GABOR2 2024.11.15. 18:21:46

Olvastam egy elég érdekes dolgot... Bár Trumpéknak megvan a szenátusi többség, az új Republikánus párt elnök kijelentette, hogy nem fognak élni vele, hanem egy magasabb küszöböt fogadnak el, hogy átmenjenek a törvények amihez viszont Demokraták is kellenek. Állítólag ez valami hagyonomány. Viszont így akkor nincs értelme a többség megszerzésének.

Mattka85 2024.11.16. 11:32:57

@GABOR2: A RHINO-k akcióban... Az amerikaiak egy részének már rég leesett, hogy valójában nincs két párt, csak egy (monoparty). Nincs mit ezen csodálkozni, a republikánusok egy része mindig is összedolgozott a demokratákkal. Persze az is lehet, hogy Trumpék így akarják elkerülni, hogy hitelt veszítsenek, ha bizonyos ígéreteiket 'nem tudják' betartani: 'Megtettük volna, de amiatt a fránya új küszöbszint miatt nem sikerült elfogadtatani...' :/

Mattka85 2024.11.16. 11:36:12

@_Bubba4400: Ja, higgy a tudományban, kivéve a biológiai nemet, genetikát, klíma-változást megkérdőjelezőt, geoengineering-et, oltás szkeptikus dolgokat, bizonyos történelmi eseményeket stb. :)

Deansdale 2024.11.16. 16:26:05

@_Bubba4400: Függetlenül a tartalomtól, én már azon jót derülök, hogy a sajtó mélyen hallgat RFK eredeti hovatartozásáról, hogy tavaly ilyenkor még a demokrata párti elnökjelöltségért való versenyre készült :)

Evil Empire 2024.11.16. 17:35:04

@Deansdale: Obama 2008-ban majdnem kinevezte az EPA vezetőjévé, és Hillary Clinton volt a legnagyobb támogatója: www.dailymail.co.uk/news/article-14088525/obama-considered-rfk-jr-cabinet-role-hillary-clinton.html

Az mondjuk eléggé meglep, hogy Trump tényleg ki akarja nevezni, eléggé oltáspártinak tűnt és sokszor büszkélkedett a 2020-as covid vakcinával.
Úgy tűnik, külügyben kinevezte a szokásos neokon Izrael-párti héjákat (annak ellenére, hogy a kampányban 'békepártiként' kampányolt) és cserébe belpolitikába jönnek azok, akiket a szavazóinak ígért.

Deansdale 2024.11.16. 17:46:48

@Evil Empire: Pénzt mernék tenni rá, hogy lényegében ugyanaz lesz mint az előző elnöksége alatt: nagy csinnadrattával mennek a látványos ígérgetések, meg ami történik azt is nagyon drámaian tálalja a sajtó, de közben ha a paraván mögé lesel alig változik valami, és az sem lényegi dolog. Jó 90% esélyt látok rá hogy lerohanják Iránt, mert Izraelt mindenek felett ki kell szolgálni. A Musk-féle DOGE máris visszaminősült kormányhivatalból tanácsadó gittegyletté. Az egyetlen ami biztos, hogy máris egy rakás zsidó van a kabinetben, és még nincs vége. Arról is szó volt, hogy komolyan beszántja a 3 betűs ügynökségeket, ehhez képest máris kinevezte az új mocsárlény vezetőket némelyiknek az élére.

Totál szívás, bakker. És a fő irónia az egészben, hogy a bélsárrá trancsírozott agyú balosok továbbra is sikítoznak, hogy Trump náci és itt a világvége, és ha az Úristen a lőcsével sújtaná őket fültövön sem lennének képesek felfogni, hogy Trump és Kamala ugyanazt az AIPAC-ot szolgálta volna ki, csak az egyik vaníliaízű zsidóuralmat hozott volna, a másik meg csokisat. Trump nemhogy nem náci, de még csak jobbosnak sem lehetne nevezni, ugyanazt a szekeret tolja mint a balosok, csak amit közben hazudik az a konzervatívoknak szól.
süti beállítások módosítása