HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • GABOR2: Németországban mostantól évente lehet változtatni a nemet hivatalosan. Ha valaki felemlegeti a korábbi nevét és nemét az illetőnek, akkor 10.000 euróra büntethetik. Pofa be de szólásszabadság van ... (2024.04.16. 22:04) Nem valós veszély
  • Deansdale: @F.M.J.: Hátizé, fűteni csak télen kell, arra meg pont elég az a pár hónapnyi komposztérés, főleg ha walipinit csinálsz. Ha nyáron is fűtene a komposzt akkor hűtened kéne az üvegházat :) És tekintve... (2024.04.16. 21:42) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • F.M.J.: @Deansdale: Komposzt. Megfogtál evvel a 2-3 hónapos hőfejlődéssel. Mivel én elsősorban nem energetikailag közelítettem meg a dolgot, hanem biológiailag (ez jó, mert amúgy műszaki vagyok), így erre ... (2024.04.16. 19:36) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • Deansdale: @F.M.J.: "Kicsit megkésve, de talán hasznos." Mivel ez kifejezetten ötletelés így nem késtél le semmiről, és hasznos, köszönöm. Én a komposztkazánról azt olvastam, hogy 2-3 hónapig van annyi hőter... (2024.04.16. 10:27) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • F.M.J.: Kicsit megkésve, de talán hasznos. Komposztkazán. A rohadás hőjéből nem lehet minél többet kivenni, mert leáll a biológiai folyamat, viszont egy bizonyos százalék kivehető. Továbbá, ha komolyan gon... (2024.04.16. 09:10) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • Utolsó 20

Magyar filmgyártás nem létezik

2014.10.09. 19:43 Deansdale

Úgy tűnik ma nagyon beszédes kedvemben vagyok, ez már a második kisszínes :)

A Zindex jelenti, hogy Geszti Péter ötletéből neves magyar színészek közreműködésével készítettek pár reklámfilmet, hogy visszacsábítsák a nézőket a mozikba - elsősorban magyar filmekre, nyilván. Megnéztem egy ilyen videót, ismerős arcok vigyorogva néznek, háááát, nem győzött meg.

Már csak azért sem, mert két legutóbbi (érintőleges) találkozásom a modern magyar filmiparral az év két legkínosabb élménye volt. Na olyan hülye nem vagyok, hogy moziba járjak ilyesmiért, még letölteni sem vagyok hajlandó - Dancsó Péter kritikáiról beszélek, amiket egyébként szívesen nézek a youtube-on. Nem reklámozni akarom, de ha van bármi remény a magyar filmipar jövőjében, akkor ő az.

Előbb a "Magic Boys" nevezetű elviselhetetlen moslék, aztán a "Megdönteni Hajnal Tímeát" című minősíthetetlen szartenger kritikáját voltam kénytelen végigszenvedni. Még Péter barátunk humora sem tudta elfedni, hogy ez a két... "film"... pffff... micsoda vállalhatatlan okádék. Szégyellem magam a magyar filmgyártás nevében, amiért ilyen színvonalú produktumot tettek le az asztalra. El sem tudom képzelni, hogy épelméjű ember hogyan adhatta ezekhez a nevét.

Egyre erősödik bennem a gyanú, hogy a magyar filmgyártás együtt halt Kabossal - bár ha nem akarok annyira rosszindulatú lenni, végülis a Kontroll egész jó volt. Ezen kívül nem jut eszembe egyetlen alkotás sem az utóbbi 20 évből, amire megérné kiadni egy mozijegy árát.

Kedves magyar filmipar, igaz hogy a magyar emberek többsége csóró és zsugori, így sajnálja kiadni a pénzt mozira, de nem ez a fő baj. Én speciel 2-3 mozijegy árát is kiadnám, hogy ne kelljen megnéznem a fent említett agysorvasztó borzalmakat. Szóval nem reklám kell a magyar mozizás újjáéledéséhez, hanem jobb filmek.

7 komment

Címkék: címkétlenség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Go Jóska 2014.10.10. 02:39:13

Csak amik így fejből beugranak "az utóbbi 20 évből":
Roncsfilm
Csapdlecsacsi
Gengszterfilm
A nyomozó
Papírkutyák
Para
Megint tanú
Csinibaba
Zimmer Feri
Argo

Ha animáció is ér, akkor:
Nyócker
Macskafogó 2
Krisztofóró

(Mondjuk az utóbbi 5 évből nem tudok mondani. Igaz, nem is figyelem a kínálatot egy ideje.)

Barbaarb 2014.10.10. 08:04:10

Én alapvetően szeretem a magyar filmeket, de az említetteket a többi mostanában készülttel együtt nem láttam.
Ami nekem nagyon tetszett az utóbbi 20 évből, az a Miniszter félrelép, a Zimmer Feri, meg az Üvegtigris 1-2.

Deansdale 2014.10.10. 08:26:47

@Go Jóska: A Papírkutyákat vagy a Macskafogó 2-t nem biztos, hogy emlegetném, mint példákat jó filmekre... (A Macskafogó 1, az igen :)

Némelyik nem esik bele az utóbbi 20 évbe, illetve csak jóindulattal, az meg van bőven, szóval oké, oké... Volt talán 3-4 elfogadható, meg 2-3 jó film az utóbbi 25 évben. Régebben évente volt ennyi - tegnap pl. véletlenszerűen ráböktem 1969-re, hogy megnézzem akkor miket gyártottak, meg lehet tekinteni:
www.filmkatalogus.hu/legjobbfilmek-n5-e1969

aldum · http://aldum.pw 2014.10.13. 22:20:28

Holy shit, nem megy a Ferfihang. Letiltottak, vagy csak elmulaszottak megujitani a domaint?

Deansdale 2014.10.14. 08:02:54

Már megy. Szerintem a szolgáltatónál lehetett valami gubanc a szerverrel.
süti beállítások módosítása