A képet már ismertem, de ez a tökéletes felhasználása
2018.04.28. 10:00 Deansdale
212 komment
Címkék: politika szép új világ piros és kék pirula
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.05.16. 21:36:05
@don Fefinho:
"Az én csöpp lelkemnek a monogámia felelne meg"
Persze ez kegyes hazugság, a lelke mélyén minden férfi háremre vágyik.
"Az én csöpp lelkemnek a monogámia felelne meg"
Persze ez kegyes hazugság, a lelke mélyén minden férfi háremre vágyik.
Asidotus 2018.05.18. 00:43:19
@Deansdale:
"az iszlám hódítás ellen visszatérő kereszténység"
Biztos vagy te ebben? Nem lenne jobb, ha inkább az ateizmust, a humanizmust erőltetnénk?
"az iszlám hódítás ellen visszatérő kereszténység"
Biztos vagy te ebben? Nem lenne jobb, ha inkább az ateizmust, a humanizmust erőltetnénk?
Aurelius Respectus 2018.05.18. 13:03:45
@Asidotus: A humanizmus nem hiszem hogy túl hatásos lenne az iszlám ellen, pont a humanizmus miatt engedték bevándorolni őket, sajnos.
zriff 2018.05.18. 13:13:54
@Asidotus: A modern ateista szekuláris humanizmus ahogy látom kipurcant. A felemelkedését, dawkins isteni téveszme megjelentetésétől számítják, de szépen lassan átment eszement fanatizmusba. Ma csak annyiból áll, hogy a kereszténység, konzervativizmus, fehér heteró férfiak minden baj okozója a többi vallásról, pc ideológiáról kuss van, kritizálni lehetetlen, gyűlölködnek semmi más. Gyakorlatilag egy szekuláris vallás lett mint a kommunizmus, vagy a polkorrektség.
csi szi 2018.05.18. 16:05:46
@zriff: Dawkins éppenséggel kikelt a "feministák" és a posztmodern tudományellenesség ellen. Lett is belőle szexista g.ci a feminista oldalon. Az ő szekuláris humanizmusának ezekhez nem sok köze van.
Deansdale 2018.05.18. 17:01:55
@Asidotus: Szerintem a vallás hiánya nem képes összetartani a társadalmat, illetve (némileg talán paradox módon) a bevándorlók integrálódása ellen hat, ugyanis nem kínálunk nekik semmit a régi vallásuk helyett, így hát megtartják azt. Én nem vagyok keresztény, de nem bánnám ha újra megerősödne, és hatni tudna a társadalmunkra, mert a hiánya igencsak feltűnő lyukakat hagyott maga után, amikbe egyik oldalról a nyugati stílusú érték-nihilizmus, a másikról az iszlám akar betüremkedni.
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.05.18. 18:03:59
@Deansdale:
A kereszténység hűlt helyére bemasírozik az iszlám, a posztmodern progresszió csokor- és tapsvihara közepette.
A kereszténység hűlt helyére bemasírozik az iszlám, a posztmodern progresszió csokor- és tapsvihara közepette.
Asidotus 2018.05.18. 21:43:07
@Deansdale:
de az nem zavar, hogy a kereszténység (is) téveszmékre alapszik, és baromira nem igaz?
de az nem zavar, hogy a kereszténység (is) téveszmékre alapszik, és baromira nem igaz?
Asidotus 2018.05.18. 21:44:47
@don Fefinho:
de ha én azt mondom a bevándorlónak, hogy a hülye hitét kint hagyja, akkor hogy masírozik be az iszlám?
Időnként beszámolnak róla, hogy valaki nem kapta meg az állampolgárságit, mert pl. nő létére nem volt hajlandó kezet fogni a férfi hivatalnokkal.
Azt kéne elérni, hogy az ilyen esetekből ne legyen hír, hanem ez legyen az alap. Aki hívő muszlim, az kint marad
de ha én azt mondom a bevándorlónak, hogy a hülye hitét kint hagyja, akkor hogy masírozik be az iszlám?
Időnként beszámolnak róla, hogy valaki nem kapta meg az állampolgárságit, mert pl. nő létére nem volt hajlandó kezet fogni a férfi hivatalnokkal.
Azt kéne elérni, hogy az ilyen esetekből ne legyen hír, hanem ez legyen az alap. Aki hívő muszlim, az kint marad
Deansdale 2018.05.18. 21:55:59
@Asidotus: A kereszténység a legjobb társadalomszervező rendszer amit eddig kitaláltak. Hogy emellett mint vallásban van benne néhány baki, hát istenem. Hinni igazából nem kötelező semmit, elég lenne a normák és szabályok nagyobb részét vissza-installálni :)
"de ha én azt mondom a bevándorlónak, hogy a hülye hitét kint hagyja, akkor hogy masírozik be az iszlám?"
Ez nem egészen így működik, mivel mindenki azt mond amit akar, aztán beülhet egy kamionba és kinyír kéttucat embert. Nem tudod megállapítani, hogy ki a hívő muszlim és ki nem, de végső soron ez annyira nem is fontos, mert mindenkit kinn kellene tartani és kész - kivéve esetleg olyan specifikus csoportokat akiket szándékosan szeretnénk beolvasztani, mondjuk határon túli magyarokat, esetleg a búrokat DAfrikából. Mindenki más csak turistaként jöjjön aztán menjen szépen haza. Ha nincs migráció nincs migrációval kapcsolatos probléma sem...
"de ha én azt mondom a bevándorlónak, hogy a hülye hitét kint hagyja, akkor hogy masírozik be az iszlám?"
Ez nem egészen így működik, mivel mindenki azt mond amit akar, aztán beülhet egy kamionba és kinyír kéttucat embert. Nem tudod megállapítani, hogy ki a hívő muszlim és ki nem, de végső soron ez annyira nem is fontos, mert mindenkit kinn kellene tartani és kész - kivéve esetleg olyan specifikus csoportokat akiket szándékosan szeretnénk beolvasztani, mondjuk határon túli magyarokat, esetleg a búrokat DAfrikából. Mindenki más csak turistaként jöjjön aztán menjen szépen haza. Ha nincs migráció nincs migrációval kapcsolatos probléma sem...
2018.05.18. 22:24:14
@Asidotus: "de ha én azt mondom a bevándorlónak, hogy a hülye hitét kint hagyja, akkor hogy masírozik be az iszlám?"
Ilyen, hogy a "hitét kint hagyja" csak olyanok eszében fordul meg, akik nem hisznek semmiben- vagy akiknek nem fontos, - tehát csak egy "cimke" a hit.
A bevándorlók többsége meg együtt él a prófétájával a hitében...
Ilyen, hogy a "hitét kint hagyja" csak olyanok eszében fordul meg, akik nem hisznek semmiben- vagy akiknek nem fontos, - tehát csak egy "cimke" a hit.
A bevándorlók többsége meg együtt él a prófétájával a hitében...
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.05.19. 07:46:16
@Asidotus:
Ez lenne az ideális, csakhogy az eddigi tapasztalatok alapján mondhatunk nekik bármit. Ha pedig a vallási tabujaik döntögetésére vállalkoznánk, azzal csak a dzsihád tüzére hordanánk a rőzsét.
A magyar vendégszeretet a hasra épít, aki megeszi a csülkösbabot, a töpörtyűt és a húsoshurkát, annak váljék egészségére, aki nem, az menjen kebabot enni Kabulba.
Ez lenne az ideális, csakhogy az eddigi tapasztalatok alapján mondhatunk nekik bármit. Ha pedig a vallási tabujaik döntögetésére vállalkoznánk, azzal csak a dzsihád tüzére hordanánk a rőzsét.
A magyar vendégszeretet a hasra épít, aki megeszi a csülkösbabot, a töpörtyűt és a húsoshurkát, annak váljék egészségére, aki nem, az menjen kebabot enni Kabulba.
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.05.19. 07:52:06
@Asidotus:
Vallási iratok ekézésénél érdemes figyelembe venni a kort és közeget, amiben keletkeztek. Illetve mégérdemesebb minden szó szerint értelmezve hülyeség mögött allegóriát vagy abszurd szituációs humort sejteni, mint ahogy az esetek többségében van is. Ugyanez igaz a rítusokra.
A fundamentalista keresztények és az ő tagadásukra építő, magukat ateistának hívó fundamentalista ellenkeresztények addig is tök jól lekötik egymást.
Vallási iratok ekézésénél érdemes figyelembe venni a kort és közeget, amiben keletkeztek. Illetve mégérdemesebb minden szó szerint értelmezve hülyeség mögött allegóriát vagy abszurd szituációs humort sejteni, mint ahogy az esetek többségében van is. Ugyanez igaz a rítusokra.
A fundamentalista keresztények és az ő tagadásukra építő, magukat ateistának hívó fundamentalista ellenkeresztények addig is tök jól lekötik egymást.
-JzK- 2018.05.19. 12:30:01
@Mia and me: @Deansdale:
Valószínűleg az épp bemasírozó milliók valóban nem a legbuzgóbb muszlimok, ellenben ha nem pucsítanak túl buzgón Mekka irányába, a kulturális mintázataik akkor is oda hatnak. Gyakorlatilag egy nem élesített bombához hasoníthatóak, ugyanis bármikor jöhet egy krízis az életében, asszony elhagyja, melóhelyről kirúgják (bocs, megvonják a segélyt), akkor a maga kulturális-vallási mintázataihoz fog visszanyúlni, ahonnan készen kapja majd a válaszokat, hogy mindenről a szemét fehér gyaur világ tehet, így hát a legjobb dolog felrobbantani magad egy bevásárlóközpontban.
Vagy ezeknek a gyerekei, akik ugye úgy nőnek fel, hogy sose látták a kokeróországbeli nyomort, amihez képest még a kokerók gettói is maga a paradicsom, hanem a fehér kertvárosokhoz fogják mérni magukat, és ez dühöt és irigységet vált ki bennük, amelyet könnyűszerrel kihasznál majd a radikális imám.
Ezt úgy magyarázták a kokeróimádó újságírók, hogy semmi gond, nyugodjunk meg, ők majd csak 5-10-20 év múlva fognak rákapcsolni....
Valószínűleg az épp bemasírozó milliók valóban nem a legbuzgóbb muszlimok, ellenben ha nem pucsítanak túl buzgón Mekka irányába, a kulturális mintázataik akkor is oda hatnak. Gyakorlatilag egy nem élesített bombához hasoníthatóak, ugyanis bármikor jöhet egy krízis az életében, asszony elhagyja, melóhelyről kirúgják (bocs, megvonják a segélyt), akkor a maga kulturális-vallási mintázataihoz fog visszanyúlni, ahonnan készen kapja majd a válaszokat, hogy mindenről a szemét fehér gyaur világ tehet, így hát a legjobb dolog felrobbantani magad egy bevásárlóközpontban.
Vagy ezeknek a gyerekei, akik ugye úgy nőnek fel, hogy sose látták a kokeróországbeli nyomort, amihez képest még a kokerók gettói is maga a paradicsom, hanem a fehér kertvárosokhoz fogják mérni magukat, és ez dühöt és irigységet vált ki bennük, amelyet könnyűszerrel kihasznál majd a radikális imám.
Ezt úgy magyarázták a kokeróimádó újságírók, hogy semmi gond, nyugodjunk meg, ők majd csak 5-10-20 év múlva fognak rákapcsolni....
2018.05.19. 14:18:01
@-JzK-: én pont arra utaltam, hogy DE, az összes bejött muszlim, az muszlim. Nincs jobban muszlim meg kevésbé. Amelyiken azt látod hogy most épp leszarja, az is a lelke mélyén az. Sokkal inkább a vallásban (is) élnek, mint nálunk a sok látszólag keresztény... Valamint ha már itt vagy európában születik, akkor is a "hite" az az lesz amit az anyja/apja hozott.
Tehát igen időzített bomba - ebben egyetértünk.
Az ellenhatás módjában nem értünk inkább csak egyet.
A kulcs egyébként lehet az, amit a zsidók csinálnak, vagy valami olyasmi.
Tehát igen időzített bomba - ebben egyetértünk.
Az ellenhatás módjában nem értünk inkább csak egyet.
A kulcs egyébként lehet az, amit a zsidók csinálnak, vagy valami olyasmi.
Aurelius Respectus 2018.05.20. 16:25:08
@-JzK-: Kaptam is a témáért a feminista topikban, amiért fel mertem vetni, hogy én nem vennék el egy félnéger nőt, mert simán születhetnek fekete gyerekek tőle :)
Aurelius Respectus 2018.05.20. 21:18:42
@-JzK-: olvastam, nagy volt az öröm a szerkesztőségben, hogy félfekete kerül a királyi családba :)
Frederick 2018.05.20. 22:16:01
@Aurelius Respectus: @-JzK-:
Meghan Markle híve a feminizmusnak és a multikulturalizmusnak. Mily meglepő!
Harry herceg amúgy mindig is egy két lábon járó idióta volt. Mi ebben a házasságban a meglepő?
Meghan Markle híve a feminizmusnak és a multikulturalizmusnak. Mily meglepő!
Harry herceg amúgy mindig is egy két lábon járó idióta volt. Mi ebben a házasságban a meglepő?
Aurelius Respectus 2018.05.20. 22:28:58
@Frederick: Most hogy mondod semmi, amúgy nem lesz hosszúéletű a házasság, a fickó most szerelmes, de nem az a tipus, akit egy nő irányíthat.
Frederick 2018.05.20. 23:48:33
@Aurelius Respectus: Én csak az alábbiakat tudom ehhez hozzáfűzni:
1, Az angol királyi család kb. annyira komolyan vehető, mint egy Barátok közt. Igazi európai szappanopera.
2, Harry herceg egy troll. Imád trollkodni, polgárt pukkasztani, megbotránkoztatni. Beöltözik náci tisztnek, elmegy Irakba harcolgatni, elvesz egy niger nőt - a lényeg, hogy az emberek megbotránkozzanak. Ő a tipikus lázadó a felső tízezerből; Paris Hilton, Lady Gaga és Pink férfi megfelelője.
3, Meghan Markle szerintem rá lett állítva Harry hercegre. Harry herceggel való házassága által bejut a királyi családba, és azon belül képviseli majd a progressziót. Egy újabb garancia arra, hogy Anglia még mélyebbre süllyedjen a feminizmusba és a mulitkultiba. Szerintem itt szó sincs szerelemről; inkább egy ügynöknőről, aki behálózta ezt a kékvérű hülyegyereket, hogy aztán felhasználhassa a saját céljaira.
4, Hol van ilyenkor a 007-es?
1, Az angol királyi család kb. annyira komolyan vehető, mint egy Barátok közt. Igazi európai szappanopera.
2, Harry herceg egy troll. Imád trollkodni, polgárt pukkasztani, megbotránkoztatni. Beöltözik náci tisztnek, elmegy Irakba harcolgatni, elvesz egy niger nőt - a lényeg, hogy az emberek megbotránkozzanak. Ő a tipikus lázadó a felső tízezerből; Paris Hilton, Lady Gaga és Pink férfi megfelelője.
3, Meghan Markle szerintem rá lett állítva Harry hercegre. Harry herceggel való házassága által bejut a királyi családba, és azon belül képviseli majd a progressziót. Egy újabb garancia arra, hogy Anglia még mélyebbre süllyedjen a feminizmusba és a mulitkultiba. Szerintem itt szó sincs szerelemről; inkább egy ügynöknőről, aki behálózta ezt a kékvérű hülyegyereket, hogy aztán felhasználhassa a saját céljaira.
4, Hol van ilyenkor a 007-es?
KalmanBlog 2018.05.21. 02:39:17
@-JzK-: A vicc az, hogy mindenki csak arra koncentrál, hogy félig fekete. Közben pegig egy elvált szinésznőcske. Ráadásul öreg. Még Harrynél is öregebb, ha jól tudom. Egy herceg válogathatna a 17 éves szűzlányokból, ha akarna. Pláne ha nem csak hercegkisasszonyok közül válogathat, hanem szóbajöhet a pedigré nélküli pórnép is, akkor aztán szinte akárkit megkaphatna. És erre talál magának egy 40-es kiöregedett, elvált szinésznőcskét...
Ha egy haverom akarná feleségül venni megpróbálnék beszélni a fejével, hogy ne tegye! Ha egy buliban részegen megdugnám, akkor nem dicsekednék el vele senkinek, megtartanám a titkot a síromig, olyan szintű ez a nő. Még csak nem is szép a maga nemében sem, hiszen totál nem nőies az arca.
Ha ezt az esküvőt nem a háttérhatalom kényszerítette rá, akkor Harry hülye. Vagy Macron megfertőzte valami gerontofíliával. Nem tudom.
Ez az esküvő alkalmas az amúgy is túlárazott pina árfolyamának egekbe emelésére. Egy szinte értéktelen példányt feleségül vesz egy herceg. Ezután nem mondhatjuk a 30-as válni készülő nőknek akik azt mondják nekik jobb jár: "Mit képzelsz, majd érted jön a herceg fehér lovon 30-as elvált nőként, mi?"
Ha egy haverom akarná feleségül venni megpróbálnék beszélni a fejével, hogy ne tegye! Ha egy buliban részegen megdugnám, akkor nem dicsekednék el vele senkinek, megtartanám a titkot a síromig, olyan szintű ez a nő. Még csak nem is szép a maga nemében sem, hiszen totál nem nőies az arca.
Ha ezt az esküvőt nem a háttérhatalom kényszerítette rá, akkor Harry hülye. Vagy Macron megfertőzte valami gerontofíliával. Nem tudom.
Ez az esküvő alkalmas az amúgy is túlárazott pina árfolyamának egekbe emelésére. Egy szinte értéktelen példányt feleségül vesz egy herceg. Ezután nem mondhatjuk a 30-as válni készülő nőknek akik azt mondják nekik jobb jár: "Mit képzelsz, majd érted jön a herceg fehér lovon 30-as elvált nőként, mi?"
Frederick 2018.05.21. 10:12:17
@KalmanBlog:
"Ha ezt az esküvőt nem a háttérhatalom kényszerítette rá"
Dr. Genya állhat a háttérben? :D
"Ha ezt az esküvőt nem a háttérhatalom kényszerítette rá"
Dr. Genya állhat a háttérben? :D
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.05.21. 15:24:54
@KalmanBlog:
Most itt elröhigcsélünk rajta, de egy-egy mórfióka beiktatásával kaukázusi családfába évszázezredes szelekció gyümölcse ugrik a levesbe, és az összes felmenő görcsbe rándul a sírban.
Most itt elröhigcsélünk rajta, de egy-egy mórfióka beiktatásával kaukázusi családfába évszázezredes szelekció gyümölcse ugrik a levesbe, és az összes felmenő görcsbe rándul a sírban.
KalmanBlog 2018.05.21. 17:06:54
@don Fefinho: Nekem nem szívügyen az angol királyi ház. Úgy is fogalmazhatok, hogy épp elég férgek voltak eddig is. Inkább az a baj, hogy sokaknak még mindig példaként működnek. Nyilván azért volt fontos ez az egész.
Aurelius Respectus 2018.05.21. 17:30:38
@KalmanBlog: Engem sem a konkrét ügy érdekelt, hanem hogy formálisan ők az állam vezető családja és így példaként szolgálnak, hogy jó dolog feketékkel, arabokkal, stb keveredni.
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.05.21. 17:54:49
@KalmanBlog: Nekem sem, de a jelenség nem korlátozódik rájuk.
KalmanBlog 2018.05.22. 00:15:45
@-JzK-: Érdekes cikk, nem is tudtam erről a folyamatról.
"A fenti történet jól szemlélteti, miért beszélnek kutatók már évek óta arról, hogy a magyar közoktatás egyre jobban teret enged az iskolai szegregációnak. Ez egy többszereplős játszma, amelyben így vagy úgy, de részt vesz az állam, részt vesznek a szülők és részt vesznek az egyre több vidéki iskolát átvevő egyházak is."
A közoktatás tehát "teret enged" annak, amit az emberek nyilvánvalóan annyira akarnak hogy minden legális és fél-legális szálat megmozgatnak érte jókora erőfeszítést téve. A kutatók reakciója pedig az, hogy ezt valahogy meg kellene akadályozni. Természetesen a nép nevében :-)
"A fenti történet jól szemlélteti, miért beszélnek kutatók már évek óta arról, hogy a magyar közoktatás egyre jobban teret enged az iskolai szegregációnak. Ez egy többszereplős játszma, amelyben így vagy úgy, de részt vesz az állam, részt vesznek a szülők és részt vesznek az egyre több vidéki iskolát átvevő egyházak is."
A közoktatás tehát "teret enged" annak, amit az emberek nyilvánvalóan annyira akarnak hogy minden legális és fél-legális szálat megmozgatnak érte jókora erőfeszítést téve. A kutatók reakciója pedig az, hogy ezt valahogy meg kellene akadályozni. Természetesen a nép nevében :-)
Aurelius Respectus 2018.05.22. 01:31:10
@KalmanBlog: Ezért elismerés jár a Fidesznek, emlékszem 2002 és 2010 közt a komcsi kormány mindent megtett hogy akadályozza a szülőket gyerekeik védelmében és összezárja a gyerekeket a cigányokkal.
Aurelius Respectus 2018.05.22. 01:34:59
@KalmanBlog: Amúgy ez az integrációs baromság sehol nem jött be a világon, az USA-ban a köcsög kormányok a vegyes osztályok erőltetésével és az iskolabuszoztatással csak azt érték el, hogy minden fehér aki képes rá magániskolába járatja a gyerekét, az állami iskolákból meg gettóiskola lett.
Deansdale 2018.05.22. 07:27:27
@KalmanBlog: "A kutatók reakciója pedig az, hogy ezt valahogy meg kellene akadályozni."
Szomorú, hogy ebben mekkora igazság van, és nem csak ebben a konkrét esetben, hanem általánosan. A "haladók" az egyszerű emberek ellen dolgoznak, de azt hiszik erre joguk van, mert okosabbak. És ők beszélnek arról, hogy a populisták demokráciaellenesek... Az ilyen gondolkodást kizáró okká kéne tenni a parlamenti képviselőknél, meg úgy általában a közéletben.
Szomorú, hogy ebben mekkora igazság van, és nem csak ebben a konkrét esetben, hanem általánosan. A "haladók" az egyszerű emberek ellen dolgoznak, de azt hiszik erre joguk van, mert okosabbak. És ők beszélnek arról, hogy a populisták demokráciaellenesek... Az ilyen gondolkodást kizáró okká kéne tenni a parlamenti képviselőknél, meg úgy általában a közéletben.
Deansdale 2018.05.22. 07:45:17
@Aurelius Respectus: Ha az ember jobban belegondol, teljesen nyilvánvaló, hogy minden gyereknek az a legjobb, ha a lehető legspeciálisabban rá szabott oktatást/nevelést kapja, minél kisebb csoportok tagjaként, amiben mindenki hozzá hasonló képességű, vagy ha lehetséges akkor egyedül. A balosok és az EU (de minek is ismétlem magam) törekvései következetesen ez ellen irányulnak, és ebből máris tudni lehet, hogy mik a valódi szándékaik. A toleranciáról papolva összezárnak mindenkit mindenkivel, aminek teljes káosz a vége: a rendbontók rendbontanak és akadályoznak mindenki mást, a hülyék lemaradnak és lekötik a pedagógusokat, az okosak pedig ahelyett hogy fejleszthetnék a tehetségüket szénné unják magukat. Ez a rendszer akkor sem működhetne, ha nem lennének benne még faji feszültségek is, extraként.
Úgy beszélnek a szegregációról, mintha a sátán műve lenne, holott az erőltett integrációs kísérleteknek az oktatásban vajmi kevés eredménye van, és zömükben azok is negatívak. Sajnos egyértelmű, hogy ahol eléggé erőltetik a kultúrák keveredését ott a minőségibb hülyül hozzá a gyengébbhez, mivel a gyengébbek ezer oknál fogva képtelenek felnőni a jobbakhoz, de lehúzni le tudják őket. A rossz példa ragadós, és ha egy egyébként értelmes, normális gyereket 8-10 éven át összezárnak egy rakás hülyével, az szinte garantált, hogy maradandó rossz hatással lesz rá. A magyarság vidéken (és egyes fővárosi kerületekben) szép lassan cigányosodik. Sajnos azt kell mondjam, a magyar kultúrában jelenleg nincs elég életerő, nem domináns, szemben a cigókkal, akik igen erősen képviselik a saját kultúrájukat, így amíg egy viszonylag értelmesebb cigány gyereket sikerül "magyarosítani" addig 50 magyar gyerek cigányosodik el. Lesz itt integráció, de majd csak akkor, ha az emberek ~90%-a lesüllyed arra az értelmi és kulturális színvonalra, és olyan országunk lesz, mint most Pakisztán vagy India. Ahhoz, hogy egy kultúra be tudjon olvasztani másokat erősnek kell lennie, az embereknek akik képviselik szilárdan kell tartania a kultúra szálait, a legutolsó kis viselkedési normáig bezárólag, és ez a magyarságra most a legkevésbé sem jellemző. A cigók nem engednek a saját szokásaikból, de mi igen :\
Úgy beszélnek a szegregációról, mintha a sátán műve lenne, holott az erőltett integrációs kísérleteknek az oktatásban vajmi kevés eredménye van, és zömükben azok is negatívak. Sajnos egyértelmű, hogy ahol eléggé erőltetik a kultúrák keveredését ott a minőségibb hülyül hozzá a gyengébbhez, mivel a gyengébbek ezer oknál fogva képtelenek felnőni a jobbakhoz, de lehúzni le tudják őket. A rossz példa ragadós, és ha egy egyébként értelmes, normális gyereket 8-10 éven át összezárnak egy rakás hülyével, az szinte garantált, hogy maradandó rossz hatással lesz rá. A magyarság vidéken (és egyes fővárosi kerületekben) szép lassan cigányosodik. Sajnos azt kell mondjam, a magyar kultúrában jelenleg nincs elég életerő, nem domináns, szemben a cigókkal, akik igen erősen képviselik a saját kultúrájukat, így amíg egy viszonylag értelmesebb cigány gyereket sikerül "magyarosítani" addig 50 magyar gyerek cigányosodik el. Lesz itt integráció, de majd csak akkor, ha az emberek ~90%-a lesüllyed arra az értelmi és kulturális színvonalra, és olyan országunk lesz, mint most Pakisztán vagy India. Ahhoz, hogy egy kultúra be tudjon olvasztani másokat erősnek kell lennie, az embereknek akik képviselik szilárdan kell tartania a kultúra szálait, a legutolsó kis viselkedési normáig bezárólag, és ez a magyarságra most a legkevésbé sem jellemző. A cigók nem engednek a saját szokásaikból, de mi igen :\
2018.05.22. 08:58:09
@Deansdale:
" A toleranciáról papolva összezárnak mindenkit mindenkivel, aminek teljes káosz a vége: a rendbontók rendbontanak és akadályoznak mindenki mást, a hülyék lemaradnak és lekötik a pedagógusokat, az okosak pedig ahelyett hogy fejleszthetnék a tehetségüket szénné unják magukat. Ez a rendszer akkor sem működhetne, ha nem lennének benne még faji feszültségek is, extraként."
www.youtube.com/watch?v=iKcWu0tsiZM
" A toleranciáról papolva összezárnak mindenkit mindenkivel, aminek teljes káosz a vége: a rendbontók rendbontanak és akadályoznak mindenki mást, a hülyék lemaradnak és lekötik a pedagógusokat, az okosak pedig ahelyett hogy fejleszthetnék a tehetségüket szénné unják magukat. Ez a rendszer akkor sem működhetne, ha nem lennének benne még faji feszültségek is, extraként."
www.youtube.com/watch?v=iKcWu0tsiZM
csi szi 2018.05.22. 12:50:16
@don Fefinho: Szelekción a rokonházasságokat érted annak minden ismert következményével? Örökletes nyavalyák, torzulások stb.
Egyébként meg tényleg van benne valami, az állatokat pl. a fajtatiszta kutyákat is így tenyésztik, hogy megfeleljenek a fajta ember által szabott ideáljának. Ja, hogy sok a selejt, hát majd eliminálják a rosszul sikerült almokat. A királyi házaknál azért ezt nem lehetett olyan nyíltan csinálni (bár Don Carlost pl. elzárták), és párszor ténylegesen gyengeelméjű stb. figurák lettek megkoronázva... Amúgy az angol királyi család eddig is kapott némi vérfrissítést (sokak szerint a herceg is "kakukkfióka"), bár a szerencsen az újdonság.
Egyébként meg tényleg van benne valami, az állatokat pl. a fajtatiszta kutyákat is így tenyésztik, hogy megfeleljenek a fajta ember által szabott ideáljának. Ja, hogy sok a selejt, hát majd eliminálják a rosszul sikerült almokat. A királyi házaknál azért ezt nem lehetett olyan nyíltan csinálni (bár Don Carlost pl. elzárták), és párszor ténylegesen gyengeelméjű stb. figurák lettek megkoronázva... Amúgy az angol királyi család eddig is kapott némi vérfrissítést (sokak szerint a herceg is "kakukkfióka"), bár a szerencsen az újdonság.
Papírsárkány 2018.05.22. 14:52:16
@csi szi: "(sokak szerint a herceg is "kakukkfióka")"
Nem is tudom miért gondolnak ilyesmit...
i.ytimg.com/vi/IHIyI0ORRcY/hqdefault.jpg
Nem is tudom miért gondolnak ilyesmit...
i.ytimg.com/vi/IHIyI0ORRcY/hqdefault.jpg
KalmanBlog 2018.05.22. 15:54:59
@-JzK-: Hú, ezeken igazodjon ki az ember... Az elemzésem:
* A rajongóitokat megalázi nem kell félnetek jó lesz.
* A PC hatalmas problémája, hogy egy idő után az embernek fogalma sincs, hogy mit és hogyan szabad mondani, és mit hogyan nem. Az egyetlen biztos megoldás, ha az ember kussol. (Még az is veszélyes, mert például a 2 perc gyűlölet alatt sivalkodni kell...) Hasonlatos ez ahhoz, ahogy a magázást kezeltem gyerekkoromban: akit magázni kellett, ahhoz inkább hozzá se szóltam, hogy ne kelljen gondolkodni mit hogy is mondjak.
* Aki fehérként beteszi a lábát egy ilyen koncertre, az már eleve valahol félrecsúszott, nagyon nem akarom sajnálni.
* Szegény gettórepperek és rajongóik fuck-oznak orrba szájba a gettóról, de ha valaki kimondja az N-betűs szót, akkor az már túl sok a lelküknek. Kivéve, ha ők maguk mondják ki.
(Rákerestem a szövegre - remélem elolvasni még nem rasszizmus, mert a lelkem nem bírná el a vádat - van benne crack kokain, világosbőrű néger kifolyt agyveleje, bűnhöz adaptálódás 4 lőfegyverrel egy kisteherautóra, rablás (ott ahol biztonsági őr volt, jól értem???), kokain és fű, négerek keverik a szart a 80-as évek óta, néhány drive-by(GYK.: az áldozat utcán haladó járműből lelövése - magyar szó még nincs rá, mert nem vagyunk még kellően diverzek))
Szegény Lamarr lelke nem bírja ha valaki nem válogatja meg a szavait. Sérti szegény szűzi tisztaságú lelkét.
Irgalom atyja ne hagyj el!
* A rajongóitokat megalázi nem kell félnetek jó lesz.
* A PC hatalmas problémája, hogy egy idő után az embernek fogalma sincs, hogy mit és hogyan szabad mondani, és mit hogyan nem. Az egyetlen biztos megoldás, ha az ember kussol. (Még az is veszélyes, mert például a 2 perc gyűlölet alatt sivalkodni kell...) Hasonlatos ez ahhoz, ahogy a magázást kezeltem gyerekkoromban: akit magázni kellett, ahhoz inkább hozzá se szóltam, hogy ne kelljen gondolkodni mit hogy is mondjak.
* Aki fehérként beteszi a lábát egy ilyen koncertre, az már eleve valahol félrecsúszott, nagyon nem akarom sajnálni.
* Szegény gettórepperek és rajongóik fuck-oznak orrba szájba a gettóról, de ha valaki kimondja az N-betűs szót, akkor az már túl sok a lelküknek. Kivéve, ha ők maguk mondják ki.
(Rákerestem a szövegre - remélem elolvasni még nem rasszizmus, mert a lelkem nem bírná el a vádat - van benne crack kokain, világosbőrű néger kifolyt agyveleje, bűnhöz adaptálódás 4 lőfegyverrel egy kisteherautóra, rablás (ott ahol biztonsági őr volt, jól értem???), kokain és fű, négerek keverik a szart a 80-as évek óta, néhány drive-by(GYK.: az áldozat utcán haladó járműből lelövése - magyar szó még nincs rá, mert nem vagyunk még kellően diverzek))
Szegény Lamarr lelke nem bírja ha valaki nem válogatja meg a szavait. Sérti szegény szűzi tisztaságú lelkét.
Irgalom atyja ne hagyj el!
Aurelius Respectus 2018.05.22. 16:02:13
@KalmanBlog: Egy normális országban aki ilyeneket énekelne, az átnevelőtáborban törné a követ és nem milliomos lenne.
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.05.22. 17:30:35
@csi szi:
Bár a királyi család kapcsán hoztam föl a dolgot, de ha figyelmesen elolvasod a kérdést, kaukázusi családfákról van benne szó úgy általánosságban. Persze, az arisztokrácia hajlamos volt másod-harmad-negyedunokatestvérekben gondolkodni, de a Habsburgok és az asszimilálatlan galíciánerek szélsőséges gyakorlata mégsem volt talán általános.
Az európai ember felhigítása egyszersmind elkerülhetetlenül gettósodáshoz is vezet, ezt kellene megelőzni, és ezért nem teljesen felhőtlen a nagypapa-jelölt lányos apák öröme, amikor kerek pocakú egy szem hercegnőjük Jamallal jelenti be a jó hírt (aki aztán majd nyom nélkül eltűnik).
Bár a királyi család kapcsán hoztam föl a dolgot, de ha figyelmesen elolvasod a kérdést, kaukázusi családfákról van benne szó úgy általánosságban. Persze, az arisztokrácia hajlamos volt másod-harmad-negyedunokatestvérekben gondolkodni, de a Habsburgok és az asszimilálatlan galíciánerek szélsőséges gyakorlata mégsem volt talán általános.
Az európai ember felhigítása egyszersmind elkerülhetetlenül gettósodáshoz is vezet, ezt kellene megelőzni, és ezért nem teljesen felhőtlen a nagypapa-jelölt lányos apák öröme, amikor kerek pocakú egy szem hercegnőjük Jamallal jelenti be a jó hírt (aki aztán majd nyom nélkül eltűnik).
-JzK- 2018.05.22. 19:12:23
@don Fefinho:
Nekem is volt egy ilyen évfolyamtársnőm még középiskolában, aki azóta bekapta egy épp erre csellengő "idengenlégiós" afrikai focista csokisbanánját, megajándékozva a hölgyet egy félvérrel. Apuka persze ki tudja merre jár. Mielőtt töröltem az ismerőseim közül a hölgyeményt, arra emlékszem, hogy a posztjai kb. fele-fele arányban váltakoztak a csokigyerekről készült n+1-edik "jajdecuki" fotókkal (amit az exogám barátnők hatezer darab szívvel kommentáltak), illetve a "miért nem kellenek a pasiknak az erős/gyermekes/tapasztalt stb. nők"...
Amúgy a kis kuntakinte beházasodásával végleg leszámolhatunk azzal a monarchista legendával, hogy a monarchia őrzi a hagyományokat. Francokat őrzi: élen jár a tradíciók lebontásában.
Nekem is volt egy ilyen évfolyamtársnőm még középiskolában, aki azóta bekapta egy épp erre csellengő "idengenlégiós" afrikai focista csokisbanánját, megajándékozva a hölgyet egy félvérrel. Apuka persze ki tudja merre jár. Mielőtt töröltem az ismerőseim közül a hölgyeményt, arra emlékszem, hogy a posztjai kb. fele-fele arányban váltakoztak a csokigyerekről készült n+1-edik "jajdecuki" fotókkal (amit az exogám barátnők hatezer darab szívvel kommentáltak), illetve a "miért nem kellenek a pasiknak az erős/gyermekes/tapasztalt stb. nők"...
Amúgy a kis kuntakinte beházasodásával végleg leszámolhatunk azzal a monarchista legendával, hogy a monarchia őrzi a hagyományokat. Francokat őrzi: élen jár a tradíciók lebontásában.
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2018.05.22. 19:33:51
@-JzK-:
Tudok reflektálni a példára, annyi kitétellel talán, hogy az illető hölgyet már előtte is sokat emlegették abban a bizonyos kilincses hasonlatban (t.i. hogy azt fogott kevesebbet). Minden más dekára stimmel.
Szingli anyuka eleve hátrányból indul, egy macskacápa főleg.
Tudok reflektálni a példára, annyi kitétellel talán, hogy az illető hölgyet már előtte is sokat emlegették abban a bizonyos kilincses hasonlatban (t.i. hogy azt fogott kevesebbet). Minden más dekára stimmel.
Szingli anyuka eleve hátrányból indul, egy macskacápa főleg.
Aurelius Respectus 2018.05.22. 23:02:57
@-JzK-: Lesz még baja a nővel a hülyegyereknek, sok téma az angol szennylapoknak :)
Frederick 2018.05.23. 14:07:50
@Aurelius Respectus: @-JzK-: @don Fefinho: @KalmanBlog: @Deansdale:
Ha már a magyarság önvédelme feljött...
Vita a nemzeti radikalizmusról | HARD TALK #15
www.youtube.com/watch?v=0fwF-uMXqqw
Puzsér Róbert és Lantos János vitája.
Ha már a magyarság önvédelme feljött...
Vita a nemzeti radikalizmusról | HARD TALK #15
www.youtube.com/watch?v=0fwF-uMXqqw
Puzsér Róbert és Lantos János vitája.
2018.05.23. 17:06:41
@KalmanBlog: "Még csak nem is szép a maga nemében sem, hiszen totál nem nőies az arca."
Nem is néz ki félvérnek amúgy. Olyan mintha Károly herceg valami balul sült gyereke lenne (közel és mélyen ülő szemek) - kancsi, előreálló áll, lapos, de pinokkió orr. Ha félvér szegény csaj, akkor sok jót nem örökölt az ősi(fekete) fajta jobb/szebb kinézetéből.
Nem is néz ki félvérnek amúgy. Olyan mintha Károly herceg valami balul sült gyereke lenne (közel és mélyen ülő szemek) - kancsi, előreálló áll, lapos, de pinokkió orr. Ha félvér szegény csaj, akkor sok jót nem örökölt az ősi(fekete) fajta jobb/szebb kinézetéből.
2018.05.23. 17:13:57
@Deansdale: "Ha az ember jobban belegondol, teljesen nyilvánvaló, hogy minden gyereknek az a legjobb, ha a lehető legspeciálisabban rá szabott oktatást/nevelést kapja, minél kisebb csoportok tagjaként, amiben mindenki hozzá hasonló képességű, vagy ha lehetséges akkor egyedül."
Ja, Rousseau -Emilje...társadalomtól elzártan...
Nem azért ez nem teljesen így van.
Az integrációnak van helye a nevelésben, persze nem források hiányában "kényszerből", és nem ész nélkül. Megfelelő keretekkel és szabályokkal működhet.
Ja, Rousseau -Emilje...társadalomtól elzártan...
Nem azért ez nem teljesen így van.
Az integrációnak van helye a nevelésben, persze nem források hiányában "kényszerből", és nem ész nélkül. Megfelelő keretekkel és szabályokkal működhet.
Aurelius Respectus 2018.05.23. 17:36:38
@Mia and me: Én Deansdale álláspontját osztom, káros az integráció, mindenki legyen olyan képességűek közt mint ő, azon belül persze kapja meg a legjobb oktatást, nehogy már néhány kezelhetetlen gyerek tönkretegye mások életét, persze ha visszaállítanák a testi fenyítést az iskolákban jobb lenne a helyzet vagy ki legalább lehetne zárni az oktatásból a deviánsokat.
Deansdale 2018.05.23. 17:46:06
@Mia and me: Az iskoláztatás mikéntjéről volt szó, nem arról, hogy a gyereket el kell zárni a világtól. Azt ugye tudjuk, hogy egy 15 fős osztályban könnyebb tanítani mint egy 30 fősben, erről beszéltem, megemlítve a lehetséges végletet, amikor a tanár egy-az-egyben foglalkozik a diákkal.
Van szerencsém az oktatásban dolgozni, hidd el, az integrációnak itt semmi keresnivalója, csak egy utópista ábránd amivel az arra hajlamosak a saját hiúságukat legyezgetik... A következő generációkat nem olyan elvek alapján kellene az életbe küldeni, hogy mi tűnik számunkra érzelmileg felemelőbbnek. Az integrációval senki nem kapja meg amire szüksége lenne, a tehetségek a gondozást, a balszerencsések az extra törődést, a semmirekellők pedig a kellő szigort amivel börtöntöltelék meg segílyes helyett talán még embert lehetne faragni belőlük. Mindezt félredobni abban a szellemben, hogy ha együtt mennek végig az iskolán akkor majd toleránsabbak lesznek a másság iránt titáni ostobaság. Annak sincs értelme, ha arra hivatkoznak, hogy a jobb tanulók majd felhúzzák a gyengébbeket és megtanulnak együttműködni, mert ezzel a jobbak még mindig korlátozva vannak, és a pedagógiai módszerek teljes újraírását igényelné, mivel a jelenlegi iskolarendszerben ez eleve megvalósíthatatlan. Ez az egész kizárólag a "más képességű" gyerekek hiú szüleinek pozitív, mert ők elmondhatják, hogy a gyerekük rendes iskolába jár, nem kisegítőbe. Manapság az integráció jegyében még azokat a gyerekeket sem lehet eltávolítani a normál oktatásból, akik rendszeresen verik a társaikat, ami azért mindennek a legalja, de mégsem csodálom hogy a libsiknél ez számít előremutató megoldásnak, ami majd gyógyír lesz valamilyen társadalmi problémákra. Pfff.
Van szerencsém az oktatásban dolgozni, hidd el, az integrációnak itt semmi keresnivalója, csak egy utópista ábránd amivel az arra hajlamosak a saját hiúságukat legyezgetik... A következő generációkat nem olyan elvek alapján kellene az életbe küldeni, hogy mi tűnik számunkra érzelmileg felemelőbbnek. Az integrációval senki nem kapja meg amire szüksége lenne, a tehetségek a gondozást, a balszerencsések az extra törődést, a semmirekellők pedig a kellő szigort amivel börtöntöltelék meg segílyes helyett talán még embert lehetne faragni belőlük. Mindezt félredobni abban a szellemben, hogy ha együtt mennek végig az iskolán akkor majd toleránsabbak lesznek a másság iránt titáni ostobaság. Annak sincs értelme, ha arra hivatkoznak, hogy a jobb tanulók majd felhúzzák a gyengébbeket és megtanulnak együttműködni, mert ezzel a jobbak még mindig korlátozva vannak, és a pedagógiai módszerek teljes újraírását igényelné, mivel a jelenlegi iskolarendszerben ez eleve megvalósíthatatlan. Ez az egész kizárólag a "más képességű" gyerekek hiú szüleinek pozitív, mert ők elmondhatják, hogy a gyerekük rendes iskolába jár, nem kisegítőbe. Manapság az integráció jegyében még azokat a gyerekeket sem lehet eltávolítani a normál oktatásból, akik rendszeresen verik a társaikat, ami azért mindennek a legalja, de mégsem csodálom hogy a libsiknél ez számít előremutató megoldásnak, ami majd gyógyír lesz valamilyen társadalmi problémákra. Pfff.
2018.05.23. 17:48:59
@Aurelius Respectus: itt most milyen képességre utalsz?
Egy kicsit gyengénlátó simán mehet a többiekkel, ahogy kicsit nagyot halló is meg kicsit értelmi fogyatékos is. A gáz szerintem a súlyossabb esetek erőltetése. Na ott tényleg szar az integráltnak is meg a többieknek is, meg a tanár is vért izzad.
A különböző kúltúrával ugyanez a helyzet. Nálunk a kínai, koreai, arab, indiai, német, orosz, magyar gyerek frankón elvan egymással. A romák közül is azokkal van baj, akik már az óvodában is szétrugdosták a kiküldött pszichológust is.
De ez kiderül azért 6-7 évesen hogy ki nem való közösségbe (valamilyen hiányossága alapján) - iskolánként egy osztályba be lehetne őket tenni- és sokkal felkészültebb pedagógusokat melléjük rakni, akiknek a dolguk hogy legalább általános végére az együttélési normákhoz integrálják őket. A vak-süket- stb pedig speciális ellátást igényel, szerintem ők többniyre most is a speckó intézményekben tanulnak, mivel az Ő érdeküket az szolgálja.
Egy kicsit gyengénlátó simán mehet a többiekkel, ahogy kicsit nagyot halló is meg kicsit értelmi fogyatékos is. A gáz szerintem a súlyossabb esetek erőltetése. Na ott tényleg szar az integráltnak is meg a többieknek is, meg a tanár is vért izzad.
A különböző kúltúrával ugyanez a helyzet. Nálunk a kínai, koreai, arab, indiai, német, orosz, magyar gyerek frankón elvan egymással. A romák közül is azokkal van baj, akik már az óvodában is szétrugdosták a kiküldött pszichológust is.
De ez kiderül azért 6-7 évesen hogy ki nem való közösségbe (valamilyen hiányossága alapján) - iskolánként egy osztályba be lehetne őket tenni- és sokkal felkészültebb pedagógusokat melléjük rakni, akiknek a dolguk hogy legalább általános végére az együttélési normákhoz integrálják őket. A vak-süket- stb pedig speciális ellátást igényel, szerintem ők többniyre most is a speckó intézményekben tanulnak, mivel az Ő érdeküket az szolgálja.
2018.05.23. 17:55:42
@Deansdale: ok. akkor válasszuk ketté. Az integráció helyett legyen "részleges integráció" - mert az szolgálja mindenki érdekeit, meg az együttélés- elfogadás normáit is az segíti.
Monsdjuk vidéken nem tudom mi a helyzet. Azért a most felszított társadalmi és faji ellentétek gondolom nem kedveznek ennek.
Mindenesetre a spontán szegregálódáshoz két nép kölcsönös egymás iránti utálata "kell"... aztán lehet mutogatni hogy ki kezdte.
Monsdjuk vidéken nem tudom mi a helyzet. Azért a most felszított társadalmi és faji ellentétek gondolom nem kedveznek ennek.
Mindenesetre a spontán szegregálódáshoz két nép kölcsönös egymás iránti utálata "kell"... aztán lehet mutogatni hogy ki kezdte.
Aurelius Respectus 2018.05.23. 18:02:57
@Mia and me: A gyerekek többsége átlagos képességű nekik jó a rendszer, vannak zsenik kevesen, őket jobb lenne ha külön oktatnák, mert nekik dögunalom a rendes óra, aki valamilyen téren le vannak maradva, mondjuk matematikából, azokat matematikaóra idején külön felzárkóztató csoportban kellene oktatni nem a rendes osztályban, a deviánsokat, akik rendszeresen zavarják az oktatást, pedig külön osztályba kellene rakni.
Deansdale 2018.05.23. 18:07:35
@Mia and me: "Egy kicsit gyengénlátó simán mehet a többiekkel, ahogy kicsit nagyot halló is meg kicsit értelmi fogyatékos is."
Ez elméletben majdnem elfogadható (bár az enyhe értelmi fogyatékos szerintem semmiképen nem való normál oktatásba), csak sajnos a gyakorlatban nem működik, mert a tanárokra elképesztő plusz terhet ró, ha mondjuk az aznapi első órán van egy nagyothalló meg egy autista, a 2. órán egy gyengénlátó meg egy diszlexiás, a 3. órán egy diszkalkuliás, egy hiperaktív meg egy figyelemzavaros, a 4. órán egy időnként dührohamokat kapó és egy enyhén fogyatékos, az 5-6-7. órákon még egyebek, és ez még csak a hétfő.
Ez még akkor sem működne jól, ha minden tanár képzett lenne minden gond és baj kezelésében, dehát ilyesmiről álmodni sem lehet. És aki a saját gyerekkori emlékeiből táplálkozva máshogy képzeli el a helyzetet az sürgősen felejtse el, egyrészt mert ő anno az ilyen speckó gyerekekből igen keveset látott, hiszen azok külön intzéményekbe jártak, másrészt egyre több a problémás gyerek, aminek az okait sokan kutatják de kevesen értik. Manapság már nincs osztály SNI-s és BTMN-es gyerekek nélkül, és évről évre egyre többen vannak.
hu.wikipedia.org/wiki/Saj%C3%A1tos_nevel%C3%A9si_ig%C3%A9ny
www.otthonifejlesztes.hu/fogalmak/beilleszkedesi-tanulasi-magatartasi-nehezseg-btmn
Ez elméletben majdnem elfogadható (bár az enyhe értelmi fogyatékos szerintem semmiképen nem való normál oktatásba), csak sajnos a gyakorlatban nem működik, mert a tanárokra elképesztő plusz terhet ró, ha mondjuk az aznapi első órán van egy nagyothalló meg egy autista, a 2. órán egy gyengénlátó meg egy diszlexiás, a 3. órán egy diszkalkuliás, egy hiperaktív meg egy figyelemzavaros, a 4. órán egy időnként dührohamokat kapó és egy enyhén fogyatékos, az 5-6-7. órákon még egyebek, és ez még csak a hétfő.
Ez még akkor sem működne jól, ha minden tanár képzett lenne minden gond és baj kezelésében, dehát ilyesmiről álmodni sem lehet. És aki a saját gyerekkori emlékeiből táplálkozva máshogy képzeli el a helyzetet az sürgősen felejtse el, egyrészt mert ő anno az ilyen speckó gyerekekből igen keveset látott, hiszen azok külön intzéményekbe jártak, másrészt egyre több a problémás gyerek, aminek az okait sokan kutatják de kevesen értik. Manapság már nincs osztály SNI-s és BTMN-es gyerekek nélkül, és évről évre egyre többen vannak.
hu.wikipedia.org/wiki/Saj%C3%A1tos_nevel%C3%A9si_ig%C3%A9ny
www.otthonifejlesztes.hu/fogalmak/beilleszkedesi-tanulasi-magatartasi-nehezseg-btmn
-JzK- 2018.05.23. 18:18:30
index.hu/kulfold/2018/05/23/kenyszeru_colibatus_usa_alt_right_incel_szex_fiatal_ferfi_feminizmus/
Nahát az index ír az incelekről?
Nahát az index ír az incelekről?
Deansdale 2018.05.23. 18:32:13
@-JzK-: A nyomorék baromarc természetesen lehazudja a napot az égről, hogy a politikai ellenfeleit mocskolhassa. Nem is számítottam másra az indextől, mégis csalódást keltő, hogy nem képesek korrekt újságírásra.
2018.05.23. 19:03:53
@Aurelius Respectus: igen ez lenne a részleges integráció vagy részleges szegregáció - csak annyi kiegészítéssel, hogy a szuperképességűeket nem kellene külön tenni, hanem csak abból ami a szuperképessége, szintén mondjuk az óra felében másfajta, vagy továbbfejlesztett feladatokkal dolgozni velük - ahol az átjárást biztosítani kell (az "átlagosaknak" is, hogy akár abban is résztvegyenek, ill. a szupereknek is hogy adott esetben mégse vegyenek részt).
Egy osztály kb harmadnyi "eltérést" bír el szerintem, ha ennél több a kilógó tanuló, akkor már valami gáz van. és lehet (biztos) hogy nem a gyerekekkel.
Egy osztály kb harmadnyi "eltérést" bír el szerintem, ha ennél több a kilógó tanuló, akkor már valami gáz van. és lehet (biztos) hogy nem a gyerekekkel.
Aurelius Respectus 2018.05.23. 19:36:59
@Frederick: Meghallgattam, de gondolkoztam hogy reagáljak e rá. Remélem nem Reina férje Lantos vagy ha igen, nem fogja elolvasni a véleményem. Szóval Puzsér hozta az agresszív stílusát, mondjuk 10 esetből 3-szor volt igaza. Lantos sajnos hagyta magát lenyomni, nem egy konfrontatív alkat, túl sokszor hagyta rá Puzsérra a baromságait és hagyta magát érzelmileg bezsarolni a végén. Eleve hiba volt egy ilyen emberrel leállni vitatkozni, még Kálmán Olgával is jobban járt volna, az simán lenácizta volna, az meg kit érdekel.
Frederick 2018.05.23. 20:38:31
@Deansdale:
"A nyomorék baromarc természetesen lehazudja a napot az égről, hogy a politikai ellenfeleit mocskolhassa."
Incel-téma? Én megmondtam előre: ha átadjuk teljesen a baloldalnak az eset interpretálását, akkor szartenger lesz belőle. Rágalomhadjárat minden ellen, amit ütközik a feminista etikával szemben. Sunyi húzás, ami egyberántja az MRA-t, a MGTOW-ot, a PUA-t és az alt-right-et, s rányomja a címként, hogy Incel.
Persze nehéz egy olyan nagy látogatottságú lappal versenyre kelni, mint az Index és a 444!.
Megkezdődött az üldözés és kirekesztés minden olyan ellen, ami antifeminizmus. Kíváncsian várom, mikor fog eldurvulni a helyzet.
"A nyomorék baromarc természetesen lehazudja a napot az égről, hogy a politikai ellenfeleit mocskolhassa."
Incel-téma? Én megmondtam előre: ha átadjuk teljesen a baloldalnak az eset interpretálását, akkor szartenger lesz belőle. Rágalomhadjárat minden ellen, amit ütközik a feminista etikával szemben. Sunyi húzás, ami egyberántja az MRA-t, a MGTOW-ot, a PUA-t és az alt-right-et, s rányomja a címként, hogy Incel.
Persze nehéz egy olyan nagy látogatottságú lappal versenyre kelni, mint az Index és a 444!.
Megkezdődött az üldözés és kirekesztés minden olyan ellen, ami antifeminizmus. Kíváncsian várom, mikor fog eldurvulni a helyzet.
Frederick 2018.05.23. 20:42:55
@Aurelius Respectus:
"Remélem nem Reina férje Lantos"
Én a helyedben ezt nem írtam volna le a kommentmezőben. Lehet, hogy ezzel megbántod Reinát. :( Nem, Lantos nem a férje. De hagyjuk az ilyen találgatásokat.
Én örülök a vitának, mert ilyen nagyon ritkán van. Hogy egy vállaltan szélsőjobbos nyílt vitán vegyen részt egy balossal. Örülök, hogy történt ilyen. És remélem, hogy lesz folytatása.
Én a magam részéről megnéznék egy Toroczkai-Puzsér és egy Tirityán-Puzsér HARD TALK-ot.
"Remélem nem Reina férje Lantos"
Én a helyedben ezt nem írtam volna le a kommentmezőben. Lehet, hogy ezzel megbántod Reinát. :( Nem, Lantos nem a férje. De hagyjuk az ilyen találgatásokat.
Én örülök a vitának, mert ilyen nagyon ritkán van. Hogy egy vállaltan szélsőjobbos nyílt vitán vegyen részt egy balossal. Örülök, hogy történt ilyen. És remélem, hogy lesz folytatása.
Én a magam részéről megnéznék egy Toroczkai-Puzsér és egy Tirityán-Puzsér HARD TALK-ot.
Aurelius Respectus 2018.05.23. 22:28:29
@Frederick: Nem látom értelmét az ilyen agresszív, küldetéstudatos emberrel való vitának, Toroczkai nem elég kemény, Tirityán meg nem elég okos ehhez.
Frederick 2018.05.23. 23:52:10
@Aurelius Respectus:
"Toroczkai nem elég kemény, Tirityán meg nem elég okos ehhez."
Piha! Nem vagy valami jó véleménnyel róluk.
"Toroczkai nem elég kemény, Tirityán meg nem elég okos ehhez."
Piha! Nem vagy valami jó véleménnyel róluk.
Aurelius Respectus 2018.05.24. 00:11:29
@Frederick: Hogy lehetne ilyen emberrel vitatkozni, amikor direkt aljas húzásokat alkalmaz a vitapartnerei felé, előhozza a cigánygyilkosságokat, miközben a cigányok emberek százait gyilkolták meg 1990 óta, főleg idős embereket, sokszor kegyetlenül megkínozva őket, Szögi Lajos csak a jéghegy csúcsa.
Deansdale 2018.05.24. 07:09:51
@Aurelius Respectus: Hja, semmi értelme olyan emberrel vitázni, aki semmiféle indíttatást nem érez az igazság kiderítésére, viszont a megélhetése függ a saját hülyeségeinek terjesztésétől és már jól begyakorolta a tetveskedő vitatechnikákat amikkel a másik felet ki lehet csinálni anélkül hogy jobb érvei lennének. Az a gáz, hogy a közélet és a média manapság ilyen emberekkel van tele, még ha nem is mind annyira profi ebben mint Puzsér. Iszonyat nehéz normális vitapartnerre találni, aki a párbeszédet nem a másik legyőzésének, hanem az igazsághoz való közelebb jutás eszközének tekinti.
csi szi 2018.05.24. 07:46:38
@KalmanBlog: Nem "túl sok a lelküknek" ez ilyen dominancia mutatvány. "Mástól nem tűröm el", lásd a zsidó szót is csak nagyon-nagyon óvatosan szabad használnia annak, aki nem "érintett" (a "hatmillió" kontextusban igen, azt egyáltalán megemlíteni hogy xy zsidó, már gyanús, ha te nem vagy az - hiszen ha ezt észreveszed, számontartod, akkor gyanús, hogy anti vagy).
Aurelius Respectus 2018.05.24. 11:48:56
@Deansdale: Farkas Attila Márton szerintem korrekt vitapartner lenne, nem akarná rávenni a másikat, hogy fogadja el az álláspontját, elmondaná a saját változatát, aztán lehetne dönteni, kié a szimpatikusabb.
csi szi 2018.05.25. 00:07:05
@Aurelius Respectus: TGM-et cikket olvasni kb. az az érzés, mint a redditen feliratkozni a /r/LateStageCapitalism -re és a /r/ChapoTrapHouse -ra, meg mondjuk egy-két radikális feminista/sjw subredditre. Bár nem tudom mennyi az őszinteség ebben a "marxista" énjében és mennyi a LARPing (bocs az angol netes szlengért), elvégre a pali a rendszerváltás idején pl. a konzervatív úriember pózában tetszelgett ezüst fejű sétapálcás fotóval a cikkei fejlécében. :D Mindenesetre elolvashatott pár ezer könyvet, sosem lesz belőle olyan nemzetközileg ismert "sztár", mint Slavoj Zizekből, ez biztos fájhat neki.
Aurelius Respectus 2018.05.25. 00:20:53
@csi szi: Amúgy a fickó olyan szinten elborult, hogy nem idegesít, hanem nevetek a sok hülyeségen amit irkál.
Asidotus 2018.05.25. 02:24:02
@Mia and me: a "harmadnyi eltérés" az nagyon sok.
Egy harminc fős osztályban 10 tanuló, az sok, annyi integrálhatatlan.
Szerintem a 10% az, ami talán még belefér
Egy harminc fős osztályban 10 tanuló, az sok, annyi integrálhatatlan.
Szerintem a 10% az, ami talán még belefér
som tam 2018.05.25. 08:31:00
@Mia and me:
“”Mindenesetre a spontán szegregálódáshoz két nép kölcsönös egymás iránti utálata "kell"”
A spontan szegregqciohoz nem kell az utalat. A massag boven eleg. Az hinduk a hindukkal csoportosulbak, a szikek a szikekkel, az arabok az arabokkal, a ciganyok a ciganyokkal. Spontan. A feherek meg a feherekkel, de az rasszizmus.
“”Mindenesetre a spontán szegregálódáshoz két nép kölcsönös egymás iránti utálata "kell"”
A spontan szegregqciohoz nem kell az utalat. A massag boven eleg. Az hinduk a hindukkal csoportosulbak, a szikek a szikekkel, az arabok az arabokkal, a ciganyok a ciganyokkal. Spontan. A feherek meg a feherekkel, de az rasszizmus.
2018.05.25. 11:02:47
@som tam: menj egy kört pesten. A gazdagok a gazdagokkal csoportosulnak, a szegények meg a szegényekkel.
2018.05.25. 11:22:58
@Asidotus: 10 másmilyen tanuló nem sok (Aurelius R-rel a részleges szegregációban maradtunk :) - tehát nem 10 középsúlyos értelmi fogyatékosról vagy vakról van szó, hanem 10 valamiben másról (indiai, német, vietnámi, cigány, figyelemzavaros, diszes, ukrán, nagyothalló, stb.)
Ha kevés a "más" akkor cinkes, 30 gyerek közé beteszel 3 cigányt - akármilyen beilleszkedettek és jólneveltek, a fehérek elkezdik basztatni őket. Gyengénlátót, de még egy-két disz-est szintúgy.
Ha totál homogén és egyazon képességű mind a 30 gyerek, akkor is meglesz a 2 akinek nem olyan a cipője, vagy épp szemüveges... és máris klikkesednek, csúfolnak.
De ha az osztály harmada más (és többféleképpen más) akkor kénytelenek megismerni egymást és együttműködni. A kirekesztés alapja - ha lesz- nem a látvány vagy a képesség lesz, hanem hogy a közösségben hasznos-e, együtt lehet e vele működni, játszani- vagy épp bunkó paraszt - színtől függetlenül.
Ha kevés a "más" akkor cinkes, 30 gyerek közé beteszel 3 cigányt - akármilyen beilleszkedettek és jólneveltek, a fehérek elkezdik basztatni őket. Gyengénlátót, de még egy-két disz-est szintúgy.
Ha totál homogén és egyazon képességű mind a 30 gyerek, akkor is meglesz a 2 akinek nem olyan a cipője, vagy épp szemüveges... és máris klikkesednek, csúfolnak.
De ha az osztály harmada más (és többféleképpen más) akkor kénytelenek megismerni egymást és együttműködni. A kirekesztés alapja - ha lesz- nem a látvány vagy a képesség lesz, hanem hogy a közösségben hasznos-e, együtt lehet e vele működni, játszani- vagy épp bunkó paraszt - színtől függetlenül.
csi szi 2018.05.25. 12:04:56
@Aurelius Respectus: Úgy vagyok vele, mint az egyszeri zsidó, akitől megkérdezték, miért olvassa az antiszemita újságot a zsidó sajtó helyett? - Hát, mert abban csupa jó hírt olvasok rólunk (mienk a hatalom stb.), a zsidó sajtóban meg csupa jajveszékelést. :)
Aurelius Respectus 2018.05.25. 14:25:58
@csi szi: Ezzel én is így vagyok, örülnék ha igaz lenne amiket TGM hallucinál :)
som tam 2018.05.25. 22:01:47
@Mia and me:
“menj egy kört pesten. A gazdagok a gazdagokkal csoportosulnak, a szegények meg a szegényekkel.”
Minek is kene ehhez pestre mennem? Ez az egesz vilagon igy van. De hogy ez csak kolcsonos utalat miatt lenne, az egy nagyon ostoba interpretacio.
“menj egy kört pesten. A gazdagok a gazdagokkal csoportosulnak, a szegények meg a szegényekkel.”
Minek is kene ehhez pestre mennem? Ez az egesz vilagon igy van. De hogy ez csak kolcsonos utalat miatt lenne, az egy nagyon ostoba interpretacio.
Frederick 2018.05.26. 06:21:51
@Deansdale:
"Puzsér. Iszonyat nehéz normális vitapartnerre találni, aki a párbeszédet nem a másik legyőzésének, hanem az igazsághoz való közelebb jutás eszközének tekinti."
Belehallgattál a vitába is, vagy csak így hasraütésszerűen alkottál egy értékítéletet?
"Puzsér. Iszonyat nehéz normális vitapartnerre találni, aki a párbeszédet nem a másik legyőzésének, hanem az igazsághoz való közelebb jutás eszközének tekinti."
Belehallgattál a vitába is, vagy csak így hasraütésszerűen alkottál egy értékítéletet?
Deansdale 2018.05.26. 09:23:52
@Frederick: Miért, szerinted nem volt egy szilárd prekoncepciója amihez az ellenérvektől függetlenül is ragaszkodott? Úgy tűnt, hogy _érdeklődve_ vitázik, szeretne többet megtudni valamiről amihez nem ért teljesen?
Ha a válaszod igen, akkor csak hasraütés volt :)
Ha a válaszod igen, akkor csak hasraütés volt :)
Frederick 2018.05.26. 09:37:05
@Deansdale: Puzsérnak van egy sajátos stílusa. Ahogy neked is. :D (Nekem is. :D) Meg kell szokni; ő ilyen.
Amúgy szerintem megadta a lehetőséget Lantosnak, hogy elmondja a saját véleményét. Lantos élt is a lehetőséggel. Lehet itt most fintorogni, de valahol még ennyit sem kapott volna. (pl. Kálmán Szolga)
Egyébként elárulom, TomCat és Toroczkai is ilyen. Szilárd prekoncepció, küldetéstudat, a saját véleményük domináns és szilárd képviselete minden áron. Most mondhatnám, hogy ez probléma, de ezek az emberek nem árulnak zsákbamacskát, és aki leáll velük vitatkozni, tudja, mit vállal.
Amúgy szerintem megadta a lehetőséget Lantosnak, hogy elmondja a saját véleményét. Lantos élt is a lehetőséggel. Lehet itt most fintorogni, de valahol még ennyit sem kapott volna. (pl. Kálmán Szolga)
Egyébként elárulom, TomCat és Toroczkai is ilyen. Szilárd prekoncepció, küldetéstudat, a saját véleményük domináns és szilárd képviselete minden áron. Most mondhatnám, hogy ez probléma, de ezek az emberek nem árulnak zsákbamacskát, és aki leáll velük vitatkozni, tudja, mit vállal.
Deansdale 2018.05.26. 10:25:03
@Frederick: "ezek az emberek nem árulnak zsákbamacskát, és aki leáll velük vitatkozni, tudja, mit vállal"
Igen, pont ezért hangzott el fentebb, hogy ilyen emberekkel nem érdemes vitázni :)
Nem tudom Puzsér vagy Toroczkai elgondolkodnak-e időnként azon, hogy a véleményük talán még nem egészen tökéletes, vagy a stílusuk érzelmileg lehengerlő - én megteszem, és ha úgy érzem gikszer van igyekszem korrigálni. A véleményem szerintem eléggé kiforrott, nem szoktam olyan dolgokban megfellebezhetetlen nyilatkozatokat tenni amikhez nem értek (mint Boldogkői a paleóról), és próbálok nyitott lenni minden új információra - de persze az ember nincs mindig a helyzet magaslatán, ha rossz napomon kapnak el van hogy nem vagyok elég nyitott a más véleményekre. Mea culpa :) A stílusom néha lehengerlő, a cikkekben értelemszerűen kevésbé mint a kommentes vitákban, de általában ezt is kontroll alatt tartom, csak akkor szalad el a ló ha valaki nagyon értetlenkedik vagy ügyes troll. Szerintem olyan még sosem volt, hogy valakinek objektíve igaza lett volna velem szemben és mégis elutasítottam, vagy megpróbáltam volna retorikai eszközökkel kiszorítani a vitából. Van, hogy tévedek, olykor felületesen mondok véleményt, és ha ezzel szembesítenek akkor valami kompromisszum-félével keresem a kiutat, olyasformán, mintha mindkettőnknek féligazsága lenne, és ennek megfelelően korrigálom is a véleményem. Biztos létezik ennél optimálisabb megoldás is, csak még soha senkit nem láttam olyat alkalmazni, úgyhogy egyelőre elégedett vagyok a saját hozzáállásommal :) Még ha csak vakok között is vagyok félszemű, már az is előrevisz a saját utamon. Úgyhogy igen, nekem is megvan a saját stílusom, de igyekszem tudatosan formálni és használni.
Igen, pont ezért hangzott el fentebb, hogy ilyen emberekkel nem érdemes vitázni :)
Nem tudom Puzsér vagy Toroczkai elgondolkodnak-e időnként azon, hogy a véleményük talán még nem egészen tökéletes, vagy a stílusuk érzelmileg lehengerlő - én megteszem, és ha úgy érzem gikszer van igyekszem korrigálni. A véleményem szerintem eléggé kiforrott, nem szoktam olyan dolgokban megfellebezhetetlen nyilatkozatokat tenni amikhez nem értek (mint Boldogkői a paleóról), és próbálok nyitott lenni minden új információra - de persze az ember nincs mindig a helyzet magaslatán, ha rossz napomon kapnak el van hogy nem vagyok elég nyitott a más véleményekre. Mea culpa :) A stílusom néha lehengerlő, a cikkekben értelemszerűen kevésbé mint a kommentes vitákban, de általában ezt is kontroll alatt tartom, csak akkor szalad el a ló ha valaki nagyon értetlenkedik vagy ügyes troll. Szerintem olyan még sosem volt, hogy valakinek objektíve igaza lett volna velem szemben és mégis elutasítottam, vagy megpróbáltam volna retorikai eszközökkel kiszorítani a vitából. Van, hogy tévedek, olykor felületesen mondok véleményt, és ha ezzel szembesítenek akkor valami kompromisszum-félével keresem a kiutat, olyasformán, mintha mindkettőnknek féligazsága lenne, és ennek megfelelően korrigálom is a véleményem. Biztos létezik ennél optimálisabb megoldás is, csak még soha senkit nem láttam olyat alkalmazni, úgyhogy egyelőre elégedett vagyok a saját hozzáállásommal :) Még ha csak vakok között is vagyok félszemű, már az is előrevisz a saját utamon. Úgyhogy igen, nekem is megvan a saját stílusom, de igyekszem tudatosan formálni és használni.
KalmanBlog 2018.05.27. 11:43:29
A Férfihangon be lett már linkelve, de szerintem itt is meg lehet vitatni az ügyet, hogy Tommy Robinsont börtönre ítélték, amiért tájékoztatni próbálta a nagyérdeműt. De ha ez nem lenne elég, az esetéről a tájékoztatást (állítólag) betiltották arra hivatkozva, hogy "előítéletet gerjeszthet az igazságszolgáltatással szemben".
Ami tény, hogy brit híroldalakon megjelent, majd eltűnt a hír és emellett egy rövid kiszivárgottnak mondott dokumentumot mutogatnak amerikai oldalakon a bírói ítéletről, ami megtiltja a tájékoztatást.
Innen indulva fel lehet fejteni a linkeket mandiner.hu/cikk/20180526_eliteltek_tommy_robinsont
Ha eddig nem lettek volna 1984-es tempóra utaló jelenségek az UK-ban, akkor ez már tényleg az.
Persze nem Tommy az egyetlen, akit elítéltek, de az már egy másik történet.
Ami tény, hogy brit híroldalakon megjelent, majd eltűnt a hír és emellett egy rövid kiszivárgottnak mondott dokumentumot mutogatnak amerikai oldalakon a bírói ítéletről, ami megtiltja a tájékoztatást.
Innen indulva fel lehet fejteni a linkeket mandiner.hu/cikk/20180526_eliteltek_tommy_robinsont
Ha eddig nem lettek volna 1984-es tempóra utaló jelenségek az UK-ban, akkor ez már tényleg az.
Persze nem Tommy az egyetlen, akit elítéltek, de az már egy másik történet.
Deansdale 2018.05.27. 12:05:26
@KalmanBlog: Egy ilyen helyzetben már lázadni kell, nincs más opció. A halogatással csak további károkat fognak okozni.
Deansdale 2018.05.27. 12:07:22
@KalmanBlog: Ja, meg persze ennyit arról, hogy nálunk nincs jogállam, és a kormány az emberek jogaiba gázol, de bezzeg nyugaton...
Frederick 2018.05.27. 14:38:31
@KalmanBlog: @Deansdale:
"A jobboldali aktivista gyorsított eljárásban 13 hónapos börtönbüntetést kapott."
Ami kb. 1 év. Kurva jó! :P
Theresa May Angliája, Emmanuell Macron Franciaországa, Angela Merkel Németországa - lassan átalakul diktatúrává. Szomorú! :(
"Ja, meg persze ennyit arról, hogy nálunk nincs jogállam, és a kormány az emberek jogaiba gázol"
Azért nálunk is van Budaházy-ügy. Ahol a 13 év fegyház (politikailag korrekten megfogalmazva) kicsit túlzás. A TomCat elleni rendőrségi és bírósági eljárás sem nevezhető fair-nek, korrektnek. Csak megjegyeztem...
"A jobboldali aktivista gyorsított eljárásban 13 hónapos börtönbüntetést kapott."
Ami kb. 1 év. Kurva jó! :P
Theresa May Angliája, Emmanuell Macron Franciaországa, Angela Merkel Németországa - lassan átalakul diktatúrává. Szomorú! :(
"Ja, meg persze ennyit arról, hogy nálunk nincs jogállam, és a kormány az emberek jogaiba gázol"
Azért nálunk is van Budaházy-ügy. Ahol a 13 év fegyház (politikailag korrekten megfogalmazva) kicsit túlzás. A TomCat elleni rendőrségi és bírósági eljárás sem nevezhető fair-nek, korrektnek. Csak megjegyeztem...
Deansdale 2018.05.27. 14:48:52
@Frederick: Nálunk a nacionalisták elleni fellépést ugyanaz az oldal erőlteti ami angliában és a németeknél, ebben a fidesz részvétele legföljebb "megörökölt" az előző kormánytól. Ha az lenne igaz, amit az ellenzék mesél, akkor nem Budaházy meg Tomcat lenne állami macera alanya, hanem a ligetvédők, a választási eredméynek ellen tüntetők, stb. A globalista-progresszíveknek fikarcnyi félnivalója sincs a kormánytól - az egész felvilágosult világban a nacionalisták/konzervatívok vannak félelemben tartva, hol erősebben, hol kevésbé. E tekintetben ny-eu épp most süllyedt el.
som tam 2018.05.27. 23:14:35
@KalmanBlog: @Frederick:
Attol tartanak egyesek, hogy nem eli tul az egy evet. Muszlimok mar megfenyegettek eletveszelyesen, es korabban is volt racs mogott, ha jol tudom, es meg is tamadtak.
Hat, Europanak lottek.
Attol tartanak egyesek, hogy nem eli tul az egy evet. Muszlimok mar megfenyegettek eletveszelyesen, es korabban is volt racs mogott, ha jol tudom, es meg is tamadtak.
Hat, Europanak lottek.
csi szi 2018.06.05. 16:50:34
@-JzK-: Viszonylag korrekt cikk, bár az alap okot, a női hipergámia elszabadulását kikerüli, persze ezt le is szögezi ("itt most nem a nőkről lesz szó").
Mondjuk azt erősen vitatnám, hogy "a szex - akár az étel - alapszükséglet" (ez a baromság a Maslow-piramis óta terjed), ha így lenne, magától megoldódna a probléma...
Mondjuk azt erősen vitatnám, hogy "a szex - akár az étel - alapszükséglet" (ez a baromság a Maslow-piramis óta terjed), ha így lenne, magától megoldódna a probléma...
Az utolsó 100 komment: