HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • GABOR2: Nem tudom hallotátok-e, talán 3 napja volt, hogy az ENSZ elfogadott egy határozatot, ami után az izraeli nemzetvédelmi miniszter kijelentette, hogy az egész ENSZ, vagy talán inkább minden állam a vi... (2024.03.28. 17:54) Nem valós veszély
  • Deansdale: @GABOR2: Amikor a ruszkik megvernek pár terroristát, akkor háborog a világ, Izrael meg hamuvá bombázhat 30.000 gyereket hasonló indokkal, és az teljesen rendben van. (2024.03.27. 07:48) Nem valós veszély
  • GABOR2: Most volt ez a moszkvai terror és elkapták az elkövetőket és nem bántak velük kesztyűskézzel a kihallgatásukon. Emiatt aggódott a nyugati sajtó, de nemcsak aggódást láttam, hanem azt, hogy... Egy k... (2024.03.27. 01:00) Nem valós veszély
  • GABOR2: @Deansdale: És ráadásul a kommunisták elvileg mindennek ellene voltak. Ilyen dinasztiáknak a kialakulásást elvileg tilosnak tartották, de Sztálin állandó írtóhadjáraitai után rögtön az lett az egész... (2024.03.25. 20:36) Nem valós veszély
  • Deansdale: @valis47: Kevéssé ismert dolog, de elég szűk kör a politikusi szinte mindenütt a világon. Az USA elnökei is 1 kivételével állítólag egy angol király távoli leszármazottai, Obamát is beleértve. www.d... (2024.03.25. 18:06) Nem valós veszély
  • Utolsó 20

Na még egy gyors kisszínes

2019.03.11. 21:08 Deansdale

Az Independent nevű, szebb múltú mint jelenű sajtóorgánum (régen presztízse volt, most kőkemény balos lejtése, kb. azt az utat járta be mint a HVG, csak angol viszonylatban) nőnap alkalmából magányos nőknek szóló top10-es listát adott ki a legjobb turisztikai célokról, amin az első helyet az a Marokkó szerezte meg, ahol az iszlamisták 3 hónapja fejeztek le két turistanőt. Azzal ajánlják ezt a "női expedíciót", hogy kultúrális határokat lehet áttörni. Na ja. Azt hiszem a korábbi hírekhez hasonlóan ezt sem szükséges bővebben kommentálni.

93 komment

Címkék: szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2019.03.11. 21:30:41

Ezek a balosok olyan elvakultak, hogy az elvileg általuk támogatott nőket is képesek életveszélybe sodorni, csak hogy kedvezőbb színben tüntessék fel az iszlámot. Ez olyan mintha valaki nálunk gyalogos túraútvonal részeként tüntetné fel Olaszliszka cigányok lakta részét, ahol meglincselték Szögi Lajost.

GABOR2 2019.03.12. 19:15:43

@Madarász Henrik: A feministák is mint a homokosok szép lassan átkerülnek a jobboldaliakhoz, mert a balosok el akarják venni tőlük a "megnyert tereket" szerintük azzal, hogy pl. ma elvileg ha egy férfi kijelenti magáról, hogy nő akkor pl. bemehet a női mosdóba, vagy zuhanzóba és ezt nem szeretik a feministák. Az összetűzek száma ma már nagy és nemrég megtörtént, hogy konzervatívoknak mondott személyek és radikális feministák együtt konferenciáztak a transok ellen:

www.youtube.com/watch?v=6wu4nozobf4

Madarász Henrik 2019.03.12. 19:28:45

@GABOR2: Olvastam a cikkedet a facebook pofátlan adatlopásával kapcsolatban, tetszett. Mondjuk nekem már az elejétől gyanús volt a dolog, hogy mit kezdenek majd a telefonszámokkal, milyen cégeknek fogják eladni, akik aztán majd telefonon fognak zaklatni, ezért nem is adtam meg a számom.

GABOR2 2019.03.12. 19:30:58

Deansdale szerintem az egyik legdurvább hír mostanában, hogy a Patreon és a Mastercard után a bankok is elkezdték politikai nézetek miatt dobni ügyfeleket. Közben meg készpénz mentes világról álmodoznak.

ujtechkor.blog.hu/2019/03/12/digitalis_penzugyek_jonnek_megha_zsakutca_is_es_nem_is_akarjak_oket

Kínában pedig olyan rendszert vezettek be, hogy pontozzák az embereket és pl. aki "rossz polgár" az digitálisan nem vehet mondjuk vonat jegyet.

"The Social Credit System Is HERE, Conservatives BANNED From Banking"

www.youtube.com/watch?v=gaoHRQ-fN_0

Deansdale 2019.03.12. 19:34:54

@GABOR2: Igen, a szép új világ itt van a nyakunkon, de az embereket sikeresen vakká és süketté nevelték, így nem tudnak semmit erről az egészről és nem is érdekli őket. A népek figyelme szinte tökéletesen el van terelve a fontos dolgokról.

GABOR2 2019.03.12. 20:50:27

@Madarász Henrik: Nekem is mikor ilyet kér egy cég és nem lehet kikerülni az válóok.

GABOR2 2019.03.12. 20:51:25

@Deansdale: Magyarországra pedig csak a jéghegy csúcsának a csúcsa jut el a mainstreamen keresztül.

KalmanBlog 2019.03.15. 12:51:05

Pozsonyi szépen beszólt a tradícionalistáknak :-)

"Azért írom múlt időben, hogy „állt”, mert eme szellemi onanizáció képviselői minden bizonnyal ma is hirdetik tanaikat, de szerencsére a jelenben már a kutyát sem érdekli mindez, s ifjú bétahím követői minden bizonnyal azóta belátták, hogy hiába szajkózzák Evola vagy László András mondatait a férfi felsőbbrendűségről, éppoly szerencsétlen és életre alkalmatlan vesztesek maradnak, s azóta vélhetően beiratkoztak valami PUA-tanfolyamra, ahol persze éppúgy nem tanulnak meg csajozni – ez ugyebár nem tanulható, ahogy a tehetség vagy zenei érzék se –, de legalább ezt a bénázást nem unalmas, nagyképű öregemberek társaságában teszik."

Abban mondjuk nem értek egyet, hogy a csajozás nem volna tanulható, de ez itt úgyis lényegtelen részletkérdés.

888.hu/article-a-jobbik-mint-a-birodalmisag-lelkes-kiszolgaloja

Madarász Henrik 2019.03.15. 13:11:30

@KalmanBlog: Mondjuk a tradicionalisták tényleg egy hibbant szekta, de azért nem túl elegáns húzás a csajozás miatt csesztetni őket, a feministák szoktak ilyet csinálni, az emberek politikai nézeteivel tisztességes vitatkozni és nem magánéleti dolgokat belekeverni.

Madarász Henrik 2019.03.15. 13:15:03

@Madarász Henrik: A buzikkal sem a nemi életük miatt van bajom, csak ha nyilvánosan csinálják vagy ha felvonulásokon, filmekben tolják őket az arcunkba.

KalmanBlog 2019.03.16. 13:40:37

Linkelnék még egy kisszínest, mert engem elgondolkodtatott, hátha ti is érdekesnek találjátok:

"A nácik gyereknevelési elvei máig nyomorítják a németeket"

index.hu/techtud/2019/03/13/a_nacik_gyereknevelesi_elvei_maig_nyomoritjak_a_nemeteket/

A cikk a szokásos náciszapuló sémára épít: találtunk még valami rossz dolgot, amit a nácik csináltak, írjunk belőle egy cikket. Nincs itt semmi látnivaló - gondolhatnánk. De mégis van látnivaló!

Nézzük csak a számokat! Kiadtak egy gyereknevelési kézikönyvet, ami számomra sem szimpatikus módszereket tanított. Mikor is? 1934-ben!

Tehát azok a gyerekek, akiket ezen módszerrel neveltek a világháború végéig maximum 10 évesek lehettek! Tehát semmi szerepük nem lehetett a nemzeti szocializmus létrehozásában és működtetésében sem.

Ellenben melyik generáció az, amelyiket így nevelték? (Insert pewdiepie hmm compilation: www.youtube.com/watch?v=cR9RWE9HBkc )

Pont a háború utáni generációkat nevelték így. A hitleri éra gyermekei az ötvenes-hatvanas években lettek felnőttek. Ráadásul a cikk szerint a háború után is népszerűek maradtak az elvek az NSZK-ban. Tehát a háború utáni német életre lehetett befolyással a könyv.

Mit is hozott létre ez a generáció? Megtagadták a szüleik értékeit, és nagyon hamar a reprodukciós ráta alá mentek. A németek öngyűlölete mémmé vált az alt-right-on belül. Lehetséges, hogy ez a nevelési elv is közrejátszott ebben a folyamatban? Hmmmm.

Madarász Henrik 2019.03.16. 16:43:55

@KalmanBlog: Nem hiszem hogy ezen múlt volna, ipari méretű agymosás folyt Németország nyugati zónájában 1945 után, az oktatásban azóta verik a német gyerekek fejébe hogy ők egy bűnös nép tagjai, a sajtó, rádió, televízió is intenzív balos propagandát nyom. A régi, jobboldali értelmiség helyébe balos, liberális értelmiség lépett. A teljes szellemi szféra a balosok kezében van, nem is lehet csodálkozni rajta, hogy milyen balos nyomorultak a jobboldalinak nevezett pártok vezetői is.

csi szi 2019.03.16. 19:13:37

@KalmanBlog: Ez a szemlélet elég általános volt, és nem (csak) a nácikhoz köthető. Ahogy a cikk is elismeri egy mondatban egyébként a tárgyhoz nem tartozó nácizások sora között.

Borathan 2019.03.16. 20:39:01

@KalmanBlog:
William L. Shirer írja a könyvében, hogy amikor 1940-ben a németek Dunquerque-nél foglyul ejtettek egy halom brit katonát, akkor nagyon látszott, hogy a németekkel ellentétben az angolok mennyire elhanyagolták az ifjúság nevelését
Van jó nevelés, van rossz nevelés, de mindegyiknél rosszabb a nem-nevelés

Madarász Henrik 2019.03.16. 21:10:15

@Borathan: Szerintem a legrosszabb a rosszul nevelés, akit nem nevelnek abban van egy túléléshez szükséges vadság, akit pedig rosszul mint a nyugati fiatalokat, azok bambán vigyorogva nézik végig ahogy országaikat elfoglalják az idegenek, hazaáruló politikusaik lelkes támogatásával.

Deansdale 2019.03.17. 08:44:19

@Borathan: @Madarász Henrik: Na igen, egy gyereket többféleképp is el lehet rontani, de a progresszív agymosásnál nincs rosszabb. Fizikai képtelenség, hogy valaki saját magától olyan hülye vagy gonosz legyen mint amilyenné a libsi eszmék teszik az embert.

-JzK- 2019.03.18. 23:49:25

@KalmanBlog:

Ezt külön kéne választani, hogy mi a korszellem, valószínűleg jórészt a korban általános pedagógiai nézetet ismétli meg, amely célirányos kiragadott idézetekkel félrevezető, gondolom érdemes lenne az egész könyvet egyben elolvasni, mert ugyebár tudjuk, hogy ha erről a témáról van szó, keményen megy a propaganda. Sőt, gyakran épp az ellenkezője az igaz, mint amit a mainstream média lehoz a témában.

ia801906.us.archive.org/8/items/JohannaHaarerDieDeutscheMutterUndIhrErstesKind1940/Johanna%20Haarer%20-%20Die%20deutsche%20Mutter%20und%20ihr%20erstes%20Kind%2C%201940%2C%20280%20Seiten.pdf

ez meg a második könyve: ia801205.us.archive.org/31/items/JohannaHaarerUnsereKleinenKinder/Johanna%20Haarer%20-%20Unsere%20kleinen%20Kinder.pdf

KalmanBlog 2019.03.19. 00:49:16

@-JzK-: Feleségemmel elolvastatom. Nekem egy élet munkája volna németül egy egész könyv.

-JzK- 2019.03.19. 12:29:21

@KalmanBlog:
A némettel még nem lenne gondom, de sajnos frakturral van nyomva, nem pedig antikvával, így beleszakad az agyam, mire kibetűzöm a szöveget :)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.04.03. 07:01:08

@gazellla: So many instances of name change. Her lower lip looks suspicious.

Deansdale 2019.04.03. 07:20:45

@gazellla: Megőrült szegény, ez nem egyedi jelenség. Mondjuk az, hogy szerinte a nem-muszlimok neve az hogy "fehér" elég érdekes, lehet ebben (az ő hülyesége mellett) egy olyan vonulat, hogy a muzulmánok faji kérdésnek tekintik a vallást, kb. mint a zsidók, és így ellenségnek a fehér fajt. (Meg a fehér faj árulóinak a fehér muszlimokat, valószínűleg.)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.04.03. 07:43:47

@Deansdale: Meg, meg, de hogyan, mitől? Mondjuk a matek tök szépen kijön, ha muszlim alatt arabot feltételezünk, mert akkor a vallás (mint a zsidóknál is) megint csak körítés az alapvetően faji offenzívára.

2019.04.03. 09:44:02

@don Fefinho: @Deansdale: Valami olyasmit látok, hogy egy totális instabilitásban élő nő (elvált szülők, 4 ffitól 4 gyerek, szétrombolt társadalom, herélt Egyház), aki ettől lelki beteggé vált, az iszlámban megtalálja a maga lelki biztonságát, mert erősek a keretek. Ugyanaz, mint amiért a Szürkéért rajonganak, hogy irl nem kapják meg az egészséges ffi dominanciát, ezért ráfüggnek a beteg formáira.

Deansdale 2019.04.03. 17:38:55

@gazellla: Hát így is lehet mondani hogy megőrült :) Igen, megvannak a lelki okai a dolognak, ezeket szerintem elég jól leírtad. Ezért is veszélyes a kereszténység által hagyott űrbe beengedni az iszlámot, nagyon sok embernek igénye van a határozott iránymutatásra, és a nyugaton jelenleg nincs ilyen, csak a libsi őrület, illetve most már az iszlám - a két legnagyobb veszélyforrás amik egyértelműen a vesztünket akarják. Marhajó... Az is mindent elmond a helyzetről, hogy az egyiket a másikuk szabadította a nyakunkra tervezetten és szándékosan.

KalmanBlog 2019.04.03. 18:48:28

@gazellla: @Deansdale: Kellemes társaság lehet a hölgy. Teljesen szétcsúszott, mit tehettek szegénnyel? Nem lehet, hogy ő is ilyen MK-ULTRA termék? Ahogy a popsztárok általában?

2019.04.03. 20:26:19

@KalmanBlog: Ki tudnád fejteni/megbízható linket adni erről a dologról?

KalmanBlog 2019.04.04. 08:29:40

@gazellla: Megbízhatót azt nem :-). Wikipedián egész sok infó van, már az megdöbbentő, pedig a Wikipedia az ellenség szócsöve szokott lenni: en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra

Úgy tudom, hogy valami törvény miatt nyilvánosságra hoztak egy rakás régi dokumentumot, amik bizonyítják, hogy a program valóban létezett, de nem tudom pontosan mi van a dokumentumokban. Amikor találkoztam vele bele akartam nézni, de aztán lusta voltam többszáz oldal hivatalos bullshitet végigbányászni, hátha találok benne valami izgit. Csinálják ezt a nálam autistábbak :-). Gondolom ha lenne benne valami szaftos, akkor a 4chan / 8chan trolljai már publikálták volna.

A lényege az az MK-Ultrának, hogy drogokkal, sokkhatással, stresszel próbáltak embereket teljesen irányíthatóvá tenni. Brainwash/mind control a szakkifejezés. Ez egy kísérletsorozat volt, és innentől nem bizonyítható:

Az eredményeket arra használták, hogy a populárís médiát - TV, popzene, stb úgy alakítsák át, hogy még szuggesztívebb legyen, méginkább alkalmas a tömegmanipulációra. Illetve a jól működő tesztalanyaikból kulturális ikonokat csináltak: Miley Cyrus, Britney Spears, stb hogy ők az agendát tolják a fiataloknak. Másokból pedig gyilkosokat, vagy terroristákat csináltak. Pl: JFK gyilkosa, stb.

"Természetesen" a program a mai napig nem állt le, csak nyilván a tapasztalataik alapján finomodtak a módszerek. Illetve a TV-n keresztül az egész világgal is kísérleteznek, nem csak azzal a néhány szerencsétlennel, akik a durvább programokba kerültek be.

-JzK- 2019.04.04. 11:03:13

@Deansdale: @gazellla:

A köznép a kereszténységnek csak két fajtáját ismeri: a ferencpápás-zsinatos-langyi katolicizmust, meg a könnyűzenére hejehujázó neoprotestáns gyülekezetiséget. (A vicc az, hogy mára már a Hitgyüli is konzervatívabb, mint a katolikus mainstream, hála Bergoglio-nak.)
Márpedig ha csak ez a kereszténység, akkor miért csodálkozik bárki, hogy sokan az iszlámhoz mennek? Én azon csodálkozom, hogy még nem tértek át sokkal többen. Ez a típusú kereszténység ugyanis egy buzeráns vallás, buzeránsoknak.
Így szépen kialakul, hogy az alfák mennek az iszlámba, a béták meg maradnak a langyi kereszténységben és fizetik a dzsizját.

A kereszténységnek csak akkor van értelme, ha az erőtől duzzadó, a kultúrádnak nem elpusztítására tör, hanem megerősíti, jellemileg erősebbé, nem egy gyáva szarrá tesz. Csak az ilyen kereszténységnek van értelme.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.04.04. 11:49:54

@-JzK-: Elég sarkos leegyszerűsítés, mi van a történelmi protestantizmussal (Luther, Kálvin)? Mondjuk azokat meg kiherélte a női lelkészség intézménye...

-JzK- 2019.04.04. 11:51:41

@don Fefinho:

Nyugaton a történelmi protestantizmus a legliberálisabb, leszbikus evangélikus püspöknők, stb.

csi szi 2019.04.04. 12:03:47

@KalmanBlog: A nagy részét 1973-ban a CIA igazgatójának utasítására megsemmisítették, mint a cikk írja.
Az egészet az indította el, hogy be voltak szarva, hogy a komcsik hatásos agymosó technikákat fejlesztettek ki (Koreában fogságba esett katonák nyomták a komcsik által szájukba adott propagandát a sajtótájékoztatókon, vagy ott voltak a kirakatperek, mint a Rajk-per nálunk, ahol a vádlottak minden képtelenséget bevallottak), pedig nem kellett ehhez semmi speciális technika csak a jó öreg kínzással való megtörés, esetleg egy kis "igazságszérum" pszichoaktív drog (bár azokat inkább a vallatásokon használták).

KalmanBlog 2019.04.04. 12:42:56

@-JzK-: "Márpedig ha csak ez a kereszténység, akkor miért csodálkozik bárki, hogy sokan az iszlámhoz mennek? Én azon csodálkozom, hogy még nem tértek át sokkal többen."

Provokatívan én is feltettem a kérdést, hogy miért ne? Engem a kövezés és titokban zugpiálás sem zavarna annyira. Amiért nem működik ez, az az aprócska probléma, hogy az iszlám vallási köntösbe bújtatott rasszizmus. Legalábbis annak tűnik. Fehér muszlimként nem leszel az iszlám társadalom megbecsült tagja, csak egy az ellenség által még a dhimmiknél is jobban lenézett megvetett áruló.

Sinead Oconnor meglepően tisztán fogalmazott:

“white people (if that’s what non-muslims are called),”

De majd meglátjuk, hogy így lesz-e, mert előbb-utóbb lesz erre is példa nem is egy.

Frederick2 2019.04.04. 13:24:52

@KalmanBlog:

"pedig a Wikipedia az ellenség szócsöve szokott lenni"

Az ateisták szerint a Vatikán működteti a Wikipediát.
A szélsőjobb szerint a zsidó háttérhatalom.
A szélsőbal szerint a Tőke.
Az alternatív nyelvészek szerint a finnugrász MTA.

Akkor most ki a Működtető? Bloodfeld, dr, Genya, Lex Lutorn, vagy maga Soros? Vagy az UFÓ-k? Már bocs! :D:P

A Project_MKUltra-val kapcsolatos dolgokban van igazságod. Azzal kapcsolatban én is olvastam érdekességeket (pl. Sebők János, aki szerint John Lennont is egy ilyen beprogramozott ember ölte meg).

Frederick2 2019.04.04. 13:31:43

@-JzK-:

"A köznép a kereszténységnek csak két fajtáját ismeri: a ferencpápás-zsinatos-langyi katolicizmust, meg a könnyűzenére hejehujázó neoprotestáns gyülekezetiséget."

Az annyira cuki, ahogy az ateista liberálisok ("nincs Isten") és az agnosztikus liberálisok ("nem tudom, hogy van-e Isten") meg vannak elégedve Ferenc pápával. Ők, akik egyébként teljesen elvetik a katolicizmust - ők meg vannak elégedve Ferenc pápával és a jelenlegi katolikus irányvonallal.

A kedvencem az, amikor kioktatják a migrációt ellenző katolikust (láttam már nem is egy ilyet). A katolikus kifejti, miért ellenzi katolikusként a migrációt, erre az ateista liberális, aki nem hisz Istenben, és puszta társadalmi konstrukciónak tartja a katolikus dogmatikát, letorkolja: miszerint "Ferenc pápa támogatja a migrációt, így neked is kötelességed katolikusként követned a pápát!".

A gyomrom felfordul ettől a képmutatástól!

Frederick2 2019.04.04. 13:34:23

@KalmanBlog:

"Engem a kövezés (...) sem zavarna annyira"

Hát jah! Felvennéd kamerára, aztán ha elég unalmas már a családnak a Tüskevár, csak belököd a kazettát, és már lehet is nézni családi matinéként, ahogy Julcsi nénit téglákkal kivégzik a lumpenprolik.

Komolyan, a te kommentjeiden azt se tudja az ember, hogy sírjon vagy nevessen! :P

csi szi 2019.04.04. 13:38:57

@Frederick2: Az angol wikipédia elindult már egy ideje egy balos irányba, pl. a cikkekben simán neveznek "neonácinak", "rasszistának", "fasisztának" jobboldali személyeket. Persze nyilván attól függ minden, hogy mit engednek az adminok.

Madarász Henrik 2019.04.04. 14:07:41

@Frederick2: Nyilván nincs mögötte senki, de mivel a humán értelmiség többsége balos, balos szellemiségűek a politikailag érzékeny szócikkek.

KalmanBlog 2019.04.04. 14:21:23

@Frederick2: Életfogytra bevarrni valakit biztos, hogy humánusabb?

2019.04.04. 14:32:21

@KalmanBlog: Mondjuk, mert nem igaz.

És hamisságából faladóan tele van degenerált túlzásokkal. Olvasd el, miket ír a Korán és a hadíszok a nőkről. Lányos apaként biztos nem ilyen sorsot szeretnél a lányaidnak. Esetleg a körülmetélés vagy ramadankor a napkeltétől napnyugtáig való koplalás (még inni se szabad!) is elég kellemetlen lenne. Arról nem is beszélve, hogy az iszlámmal együtt jár a kultúra, itt nincs inkulturáció, mint a kereszténységben, hogy pl. Japánban kimonós vágott szemű Szűzanyát festenek. Tkp. arabbá kéne válnod.

Egy jó könyv: www.dzsihadfigyelo.com/wp-content/uploads/2015/07/Sharia-t%C3%B6rv%C3%A9ny-nem-muszlimoknak-ebook-1506211.pdf

2019.04.04. 14:37:13

@KalmanBlog: Köszi!
Nekem ami feltűnt, hogy durván sátánista, manipulatív tartalmaik vannak.
Lady Gaga egyik klipjétől még egy nem hívő barátnőm is készen volt, hogy mennyire sátáni, ijesztő az egész.
A mai könnyűzene dettó pszichés manipuláció. A ritmus, az ismétlések stb. Nem is bírom hallgatni.

Két érdekes előadás a témában:
m.youtube.com/watch?v=0UVcQy65rB0
m.youtube.com/watch?v=EhXlILfOYh4

2019.04.04. 14:44:31

@-JzK-: Ott van pl. a német ex-boxoló Pierre Vogel, na ő nem csoda, hogy evangélikusból inkább szalafista hitszónok lett. Mo.-n inkább szolipszisták lesznek a normálisabban gondolkodó férfiak. Mondjuk ők is babusgatják az iszlámot. Az biztos, hogy ha nem ismeri vki az autentikus katolicizmust, akkor férfias férfiként 0%, hogy katolizáljon. Ráadásul van egy olyan káros tendencia a trad. kat. ffiak között, hogy férfiasság és konzervativizmus címén ezt az aludni is öltönyben és zselézett hajjal megyek című arisztokratikusnak gondolt piperkőc sznob férfiasságot tolják, ami viszont nagyon feminin valójában, hogy ennyit foglalkoznak a külsejükkel és a külsőségekkel. Nyilván nehéz lehet, mikor ennyire nincs előttük pozitív példa.

-JzK- 2019.04.04. 17:22:01

@gazellla:

Ferenc pápa megint odatette magát: szemlelek.net/2019/04/03/verona_csalad

Amúgy meg az öltönyös arisztokrata vonal nem mindenkinek pozőrködés, valakinek jól áll :D

-JzK- 2019.04.05. 00:57:32

@gazellla:
Na ezt a babonás obskurantizmust nem szeretem. Ez a metálzenétől a szívükhöz kapó nagymamák szintje, a darkos/horror tematika egy videoklipben nem jelent _valóságos_ sátánizmust. Természetesen a popkultúra magában hordozza az aktuális amerikai politikai trendeket, de ha szigorú ideológia szemmel átszűrnénk, akkor az elmúlt ötven év könnyűzenéjét ki kellene dobni az ablakon. Kb. úgy kéne felfogni ezt, mint Bayer vagy Pozsonyi magyarázta Ady elfogadását jobbos szemmel.

Én simán tudok élvezni egy ideológiailag akár kifejezetten “karcos” szerzőtől származó zenét is, ha a dallama jó érzéseket kelt bennem, a szövegét nem is figyelem.

Ami nagyobb baj, hogy a rádióból nagyon sokszot szomorú, depressziós, melankolikus zene szól, vagy épp semmilyen, nem pedig a delusions of grandeur-t hízlaló, gázpedálra lépésre inspiráló, pörgető zene :) Ilyen téren kb. “zsdanovista” vagyok.

2019.04.05. 09:25:48

@-JzK-: Oké, szóval ha szerintem ezek a klippek ijesztőek és szerintem tömêny sátánizmus az egész, akkor ijedező nagymama vagyok?

youtu.be/qrO4YZeyl0I
youtu.be/0KSOMA3QBU0

Vagy épp a Rammstein videoklipjeit se bírom megnézni, pedig a zenéjük amúgy az egyik kedvencem.

Szerintem vak, vagy totál le van már tompítva, vki nem látja, hogy ezek mennyire gázak.

Nem arról beszélek, hogy vki darkos kinézetű (pl. a Nightwish), mert ennyi erővel én is sátánista vagyok, hiszen a ruhatáram 95%-a fekete meg sötétkék, sötétlila cuccokból áll.

Minden nap hallgatok rockot és metált is.

Nehéz elmagyarázni, nézd meg a klippeket, amiket linkeltem. Minden ideológia nélkül, lelki szinten úgy reagalok rájuk, hogy te jó ég, ezt kapcsolom ki most azonnal.

KalmanBlog 2019.04.05. 10:10:02

@gazellla: Pontosan, én is így vagyok vele. Nem arról van szó, hogy valami kizárólag intellektuálisan érthető szimbolika volna ezekben a klippekben, hanem zsigerileg hatnak úgy az emberre, hogy az elborzad tőle. Konkrétan rosszul érzem magam, támadás alatt.

Persze aki rendszeres médiafogyasztó, az deszenzitiválva van gondolom. Mert nekem is azután kezdett ez feltűnni, hogy szakítottam a médiával, és csak néha nézek rá ezekre, amikor valami téma kapcsán foglalkozni kell vele. Feltűnt, hogy azóta sokkal inkább érzelmileg reagálok a filmekre, mint előtte. Gondolom mivel nem vagyok bombázva, érzékenyebb lettem ezekre a hatásokra.

Nem lennék meglepve, ha az MK-ULTRA terméke volna ennek a fajta képi világnak a nyomatása.

-JzK- 2019.04.05. 13:03:14

@gazellla:

Mutassak még "jobbat"? :) www.youtube.com/watch?v=Ypkv0HeUvTc
Ráadásul még a szövege is balos.

Tudni kell, hogy az a horror tematika egy szándékos provokáció, a Sátán okosabb annál, minthogy a depressziós kamaszok által hallgatott dark metalzenébe bújjon bele.

2019.04.05. 13:42:55

@-JzK-: Egyik se épp dark metal, amit linkeltem.

Úgy gondolom, a Sátán éppenséggel hülye lenne nem kihasználni olyan embereket, akik fiatalok milliárdjaihoz jutnak el és számítanak példaképnek.

Ráadásul a videoklip mint műfaj tökéletes manipulációs eszköz: rendkívül erős vizuális tartalomközlő műfaj, amelyet a zene is felerősít, és rövid, vagyis könnyen fogyasztható.

2019.04.05. 13:51:19

@KalmanBlog: Igen, érzéketlenné válnak, meg szerintem alapból is van, aki érzékenyebb és van, aki kevésbé.

Sajnos ezen a téren is vannak, akik túlzásba esnek és mindenben a gonoszt látják (pünkösdisták, egyes karizmatikusok), és az ő mentalitásuk miatt már mindenkinek szembe kell néznie a megszégyenítő retorikával, ha fel meri hozni, hogy esetleg bizonyos médiatermékek rossz hatással lehetnek ránk.

-JzK- 2019.04.05. 13:57:11

@gazellla:

Szerintem ez meg csak egy geg. Az ilyen műfajú zenének persze, hogy olyan klippje van, amilyen. Amerikában a halloween miatt a koponyák meg ijesztőnek szánt gegek a mainstream populáris kultúra részei. Akkor halloweenkor az összes zombinak, stb. beöltöző amerikai kölyök is sátánimádó?
Ha ezt komolyan vesszük, az a babonás neoprotestánsok világnézete, akik félnek a Harry Pottertől is, mert varázsolnak bene, ergo démonikus. Most is volt egy hír, hogy valami ostoba pap Harry Potter regényeket égetett. Kiváló ziccer az ellenségeinknek. (Megjegyzem, van gond ideológiailag a Harry Potterrel, de nem ez, amit az obskurantisták szokták emlegetni, hanem, hogy nem is oly burkolt multikulturalista propaganda.)

Nem, a Sátán okosabb ennél, ez így túl könnyű. Az a gyanús, ami nem gyanús.

2019.04.05. 14:44:43

@-JzK-: Nem ez a babonás neoprotestánsok világnézete, hanem az, amivé kikarikírozod, eltúlzod. Mert most vita címén ezt csinálod. Ide kevered a helovines beöltözést meg a Harry Pottert, amikről én egy sort se írtam, lefested mások viselkedését (sipákoló vénasszonyok), és ez alapján próbálod nevetségessé tenni az én mérsékeltebb álláspontomat. Tudod, nem csak a te véleményed van meg a mindenre sátánizmuat kiáltó neoprotok, vannak köztük még fokozatok, árnyalatok. Amit csinálsz, ugyanaz a módszer, mint amikor a balosok minden jobbost kikiáltanak gyűlölködő nácinak. Kétbites világkép.

"Az a gyanús, ami nem gyanús"
Oké, akkor mostantól nem hallgatok gregoriánt.

-JzK- 2019.04.05. 15:06:20

@gazellla:

A jó tanító didaktikai célból mindig sematikus, egyszerűsító ábrázolást alkalmaz, archetípusokkal dolgozik :)

2019.04.05. 15:08:29

@-JzK-: Azt hittem, felnőtt emberek beszélgetnek egymással.

KalmanBlog 2019.04.05. 15:28:06

@-JzK-: Szerintem onnantól vége van a "geg"-nek, ha az illetőnek megszűnik a normális énje.

Ha valaki felvesz egy kifestett kontaktlencsét, kifesti magát, műkörmöket ragaszt, parókát vesz és állatkodik egy 5 perces klippre valót, az geg.

Ha valakinek erről szól az élete, és 15 éve senki nem látta normálisan kinézni, az már nem geg. És én simán elhiszem, hogy megszállta a sátán.

Egyébként meg mégis kit kellene a sátánnak céloznia, ha nem a befolyásolható tinédzsereket? Miben kellene megjelennie a sátánnak, ha nem a popkultúrában? Komolyan kérdezem.

-JzK- 2019.04.05. 16:49:46

@KalmanBlog:

"Egyébként meg mégis kit kellene a sátánnak céloznia, ha nem a befolyásolható tinédzsereket?"

A fontos, befolyásos embereket, politikusokat, milliárdosokat, őket meg nem a videoklipek befolyásolják, mivel jórészt alsó hangon középkorú emberek.

2019.04.05. 17:18:37

@-JzK-: A jövő fontos emberei a mostani tinik közül kerülnek ki. Könnyebb kamaszkorában befolyásolni vkit, mint 30+-osan.

Másrészt meg a szavazókat is meg kell dolgozni, nem csak a jelölteket. Minden alávaló rendszernek kellenek a működtető tömegek. Az egyszerű ember, aki feljelenti a szomszédját, aki kimegy tüntetni stb.

Egyébként is a gonosz mindenkit tönkre akar tenni, nem csak a befolyásos embereket. Neki az is fontos, hogy átlagjulcsa24 ne boldog nagycsaládos anyuka legyen, hanem valami olyasmi, mint Sinéad O'Connor.

-JzK- 2019.04.05. 20:18:23

@gazellla:

Hogyne, de nem hiszem, hogy kimutatható lenne, hogy balosabb lesz az tinédzser, aki "darkos" tematikájú klipeket néz, sőt. Én erről a főleg "lelkes naiv neofitakeresztény" parát bíráltam, amely _ténylegesen_ sátánizmust sejt egy metálvilla vagy egy koponyákkal és egyéb spooky díszlettel telepakolt klip kapcsán. Ezek jó része csak afféle punk polgárpukkasztás.
Persze, a populáris kultúrát áthatja a kultúrmarxizmus, de nem ebben kell megragadni a tömegbefolyásolás valós irányát. Pl. a Rolling Stones-nak a "Sympathy for the Devil" c. számát sem kell komolyan venni, és ha ezen pattogunk, akkor pont beleragadunk a tudatosan kikészített csapdába, mint a légypapírba.

-JzK- 2019.04.05. 20:27:44

@KalmanBlog:

Érdekes kérdés ez. A tinidzsérek évente-félévente változtatják az aktuális szubkultúrát, legalábbis annak idején így volt. Most rapper, most rocker, most metálos, most diszkós, stb. Mindegyik szubkultúrának megvan a divatos zenekara, megvan, hogy hogy kell öltözködni hozzá, és milyen hajviseletet kell hordani, milyen szertartásokkal egymást üdvözölni, és ki a szubkultúra szemszögéből nézve ciki, és utált csoport.

Ezek a szubkultúrák közös jellemzője, hogy provokálni akarják "a felnőtteket", azon belül is az obskurus, buta, betokosodott és rossz értelemben konzervatív, öreges felnőtteket, akik majd nyilván lesznek is olyan hülyék, hogy felülnek ennek a provokációnak és komolyan veszik őket.

Attól, hogy az épp deathmetalos korszakát élő tinédzser pentagrammákat rajzol a matekfüzetébe, még nem fog beleköltözni a sátán. Pont azért rajzolja oda, hogy bibircsókós tanítónéni ezen felháborodjon, és a szívéhez kapjon.

Az illető "előadóművész" szemszögéből persze érdekes kérdés. Pl. Marilyn Manson vajon komolyan veszi-e a maga szerepét, vagy az egész csak egy imidzs, és ebből (elég jól) él? Előbbi esetben nem normális, utóbbi esetben pedig egy ügyes businessman.

-JzK- 2019.04.05. 20:45:39

@gazellla:

A vatikáni exorcista, Gabriel Amorth atya írja a könyvében, hogy megszállottság gyanúja esetén szigorú elővigyázatossággal kell eljárni, elsőként tisztázni, hogy nem mentális zavarokról van-e szó, esetleg tudatos színészkedésről, ld. "Exöszájzbúk" Ferike www.youtube.com/watch?v=bW2EXw4lLVo

-JzK- 2019.04.06. 00:30:24

@gazellla:

Nem vagyok az a "csomagban gondolkodós" típus, aki minden egyes kérdésben automatikusan azonosul "a tradicionalistákkal", csak azért, mert ők ezt mondják. Egyébként hangsúlyozom, abban nincs vita köztünk, hogy a populáris kultúra alapvetően kultúrmarxizmustól fertőzött, és akarva-akaratlanul azt propagálja, csak abban, hogy 1. ez az egyes előadók részéről nem tudatos sátánizmus, 2. a látványosan "spooky"-nak szánt klipek sem bizonyíték erre, ez sima punkság is lehet. 3. A modern könnyűzenét lehet élvezni egy jobboldali/keresztény/konervatív embernek, mivel a zene, mint művészeti termék értéke független a szerző/előadő emberi-erkölcsi értékétől, ld. Ady.
Szerintem a könnyűzenei előadóművészek többsége simán nem gondol semmit a politikai kérdésekről, egyszerűen azt mondják, amit a menedzserük a szájukba ad, hogy ezt kell mondani a legnagyobb népszerűség érdekében.

-JzK- 2019.04.06. 00:39:06

@-JzK-:
Szóval ez olyan, mint az 50-es évek, valamennyire muszáj tapsolnod Rákosinak, hacsak nem akarod az ÁVH markában végezni, de vannak, akik az első lelkesen, és vannak akik a hátsó sorban, a kötelező minimumot letudva "tapsolnak". Itt is vannak olyan celebek is, akik a kötelező minimumon túl, látványosan exponálják magukat egyes kultúrmarxista ügyek kapcsán. Pl. egy Madonna, Lady Gaga valszeg tényleg hisz a buziházasságista világrend üdvös eljövetelében.

Deansdale 2019.04.06. 09:14:35

@gazellla: Hát annak a honlapnak a kinézete elég sátáni :)

KalmanBlog 2019.04.06. 10:44:18

@-JzK-: Régebben már kifejtettem itt az elméletemet, miszerint _minden_ amit csinálunk, amit megtapasztalunk, az hatással van ránk, alakít rajtunk egy kicsit. A média (főleg a zeneklippek most a téma) direkt úgy van megszerkesztve, hogy lehetőleg mennél nagyobb legyen a hatása.

Én sem gondolom azt, hogy aki megnéz egy Slayer klippet, az azonnal sátánimádó lesz. Viszont akinél a hasonló tartalom fogyasztása rendszeressé válik, arra jelentős lesz a befolyása is. Lehetséges, hogy a sokkoló képi hatás csak azért kell, hogy az egyéb szuggesztiókra fogékonyabbak legyünk. Lehet, hogy ez volt amit az MK-Ultra talált: mennél sokkolóbb a helyzet, annál formálhatóbb az elme.

(Ha belegondolsz erre lehet hihető biológiai magyarázatot is adni, hiszen a sokkoló élményeket érdemes jól megjegyezni, ezért ilyenkor termelődnek az emkékképződéshez szükséges hormonok. Az emberi agy "plasztikusságát", azaz alakíthatóságát maga a szervezet irányítja, és gyerekkortól felnőttkor felé általában csökken.)

Az is lehet, hogy maga a sokkolás csak előkészít a következő klipre, amiben majd az üzenet lesz. Ez pedig lehet bármi, akár egy ártatlan romantikus szám is, amiben a főhős totál bétán viselkedik, és ennek ellenére megkapja az áhított nőt. Bamm, semmi gyanús, csak átlagos fos klip, és mégis óriási társadalmi hatása van.

Az ehhez hasonló manipulációtól csak a nagyon erős tudatos elemzés védne meg, de gyanítom, hogy ha ellankad a tudatosságunk, illetve, ha esetleg egy szubliminális üzenetet nem veszünk ésszel észre, akkor bizony még a felkészült nézőre is hatással van.

Fiatalkoromban tapasztaltam, hogy nem egy kortársamnál megállás nélkül ment a zenetévé. Vagy menj be egy mekibe vagy börgibe, ott mi megy a falon megállás nélkül? Ma ez a norma sok helyen, hogy valami állandóan megy. Na most gondold el, hogy aki mondjuk napi 2-3 órát ki van téve egy ilyen bombázásnak, azt el tudod képzelni, hogy ne hasson rá?

Ehhez jön pluszba hozzá, hogy a fiatalok számára az aktuális popcsillagok példaképpé válnak, hiszen híresek és benne vannak a TV-ben. Akármilyen degenerált hír jön róluk: drogosan vezettek, elváltak, homokos orgián vettek részt, mittudomén, ezek mind vágyott helyzetekként vésődnek be e befolyásolható fiatalok elméjébe. Ezért kellenek nekik a mind controllos gyerekek. Mert normális nő nem mutatkozna így, és akkor hol maradna a gyermeki lelkek rombolása? duckduckgo.com/?q=bald+britneyl&iax=images&ia=images

Ezt értem én az alatt, hogy sátáni ez az iparág.

gazellla (törölt) 2019.04.06. 11:55:34

@KalmanBlog: Köszi, igazából helyettem is kifejtetted.

A zenének hatása van. Nem véletlen más egy hadi induló, egy törzsi magikus szertartás, egy szentmise, egy keringő stb. zenéje.

Nem a szöveg a lényeg, hanem az a hatás, amit kelt a ritmus, amit videoklip esetében a képi anyag felerősít.

Nem véletlen, hogy nem Mozart szól mondjuk egy plázában.

A filmzenéknél is megvannak a zsánerek, mi alá milyen zene illik, attól függően, milyen érzelmi hatást akarnak elérni a nézőnél.

A zene tehát érzelmi-pszichés manipuláló eszköz.

Csata előtt nem altatódal megy. Temetésen meg nem a kacsatánc.

Tegyük fel, hogy a zeneipar tisztában van a hatásokkal. Milyen mondjuk a lázító zene, a romboló zene, a túlszexualizáló zene etc. Mondjuk az okkult törzsi néger kultuszok zenéje lesz szép lassan a populáris zene alapja. A templomi zenéé is (ifjúsági mise). Mi van, ha bizonyos ritmusok nyitottabbá teszik az elmédet az üzenetek befogadására. És ez még nem természetfeletti dolog, simán pszichológia.

Nincsenek biztos válaszaim, de nem utasítok el csuklóból vmit csak azért, mert esetleg nyanyásnak fogok tűnni miatta.

-JzK- 2019.04.06. 12:48:25

@KalmanBlog:
Naja, a bevásárlóközpontban folyamatosan szól folyton szól a zene, amivel nálam az ellenkezőjét érik el, azt, hogy tíz perc után már menekülőre fognám, mert fáj a fejem. Olvastam, hogy az autisták miatt több helyen bevezettek csendes órákat, nos ez autizmustól függetlenül is kurva jó ötlet. Mondjuk nekem már túl jó a hallásom, két csukott ajtón át meghallom, ha egy táska mélyen rezeg (!) egy mobiltelefon.

@gazellla:

A rádióban inkabb unalmas, depressziós, nyálas gagyi magyar popzene szól, mintsem szuggesztív.

-JzK- 2019.04.06. 13:54:28

@gazellla:

"túlszexualizáló zene"

Ez pedig népszellem függő, hogy mi számít annak. Pl. az északi országokban a latin zenéket pont ilyen "felszabadító" célzattal hallgatják, holott a latinamerikai népek mindig ezt hallgatják, nekik ez nem "túlszexualizált", hanem természetes, latin-amerikában nem tömeges orgiák vannak fényes nappal az utcán valahogy mégse. Sőt, a szexuális perverziók épphogy az északi népekre jellemző, a latin népek amennyire felszabadultnak tűnnek szexuálisan, olyannyira nem azok. Amelyik kutya ugat, az nem harap - mondja a közmondás. Az is vicces, hogy a buta magyar és más európai nők latinamerikai szeretőről álmodoznak, holott ők nem úgy néznek ki, mint a videoklipekben vagy a filmekben, hanem általában 170 cm alatt érzelgős alakok.

gazellla (törölt) 2019.04.06. 20:02:13

@-JzK-: Nem? Micsoda csalódás, le is mondom a repjegyet. :'D

A Babette lakomáját olvastad/láttad? Jól bemutatja ezt az északi, puritán protestáns életörömgyilkos szellemiséget. Talán emiatt lettek ennyire degeneráltak a skandináv protestánsok, átcsaptak az egyik beteg végletből a másikba.

Amúgy én csak örülök, ha tényleg nincs rossz hatása a rock meg metal zenének, mert szívesen hallgatom őket. A férjem is mondja, hogy ne görcsöljek rá. Csak ugye olvas az ember ezt-azt, és elgondolkozik, nincs-e benne valami. Nehéz manapság megmaradni az arany középúton, mikor olyan bizonytalan minden az Egyházban is.

A tradik meg... igen, nem kell mindent elfogadni nyilván. Néha azt érzem, mintha uniformizálni szeretnének és kiölni az életörömöt. Olyan zabszem a fenékben-életérzés. Élre vasalt öltöny, stepford wives. Biztos van, akinél ez belülről fakad, de mikor végignézek a tavaszi természeten, amit Isten teremtett, valahogy nem tudom elhinni, hogy muszáj mindenkinek ilyen merevnek lennie, hogy katolikus legyen. Valahogy mintha szerintük mindenkinek egy amerikai 50-es évekbeli illusztrációvá kéne válnia, aminek megvan a bája, de azért mégis csak egy hiperstilizált valami.

KalmanBlog 2019.04.07. 10:59:08

@KalmanBlog: Na, pont egy történelmi előadást akartam megnézni, és betett elé a drága yutube egy cipőreklámot. A hat másodperc 2. másodpercében egy sátánira kifestett arc tök közelről, de olyan rövid ideig van bevágva, hogy kikockázás nélkül szinte fel sem fogjuk, hogy miért van kellemetlen érzésünk. És hozzá a zene is zaklatott persze.

És ez csak egy cipőreklám, semmi komoly: www.youtube.com/watch?v=PHdMgV9Ea3E

gazellla (törölt) 2019.04.07. 13:19:59

@KalmanBlog: Na igen, és mégis mi a szerepe egy cipőreklamban? A szlogen is jó: „A vásárlás nem várhat."

A Telekomnak vannak mostanában olyan youtube-os reklámjai, mint valami falanszter motivációs szövegei.

Ezt láttad már?
mediavadasz.blog.hu/2019/02/06/popribancok_3_resz_igy_nez_ki_egy_videoklip_2019-ben

Frederick2 2019.04.07. 18:40:58

@gazellla: @KalmanBlog: @don Fefinho: @-JzK-: @Deansdale: @GABOR2:

„Miley korai alteregója Hannah Montana.”

Nem tudom, mennyire igaz, de állítólag ezek a lányok (Miley Cyrus, Olsen-ikrek stb.) a menedzsereik és producereik által folyamatosan zaklatva voltak szexuálisan. Mondhatni: ezek az urak az anyagi és egyéb támogatásért kértek időnként szexuális szolgáltatást. Miley Cyrus valószínűleg már Hannah Montana-korában is elvesztette az ártatlanságát. A popszakma tele van ragadozókkal és szociopatákkal – eleve nem olyan terület, ahova érdemes egy fiatal serdülő lánynak betennie a lábát.

„Ez alatt valószínűleg agymosáson (Monarch programozás) vesznek részt az alanyok, majd az addig aranyosan énekelgető, szimpatikus kislány bőrtangában, tetoválásokkal és néger táncos férfiakkal körülvéve magát tér vissza a képernyőkre.”

Ja, Monarch-programozás! :P Teljesen felesleges. Eleve a romlott közeg alakítja magához a benne mozgókat. Megszoksz vagy megszöksz alapon. Felesleges itt bármiféle költséges programozás, a munka nagyját elvégzi a szocializáció.

„Így szelfizik arianagrande társaival, ezzel mutatva példát a mai fiataloknak (nem sok emberi értelem tükröződik vissza az arcáról)”

Ez teljesen szubjektív észrevétel, de Ariana Grande mintha az Á-Pop (ázsiai pop) kínai, japán és koreai táncos-énekes nőit utánozná stílusban. A „nem sok értelem az emberi arcon” egyfajta naivság, megjátszott ártatlanság – ami az ázsiai ribiknek is egy fontos ismérve. Az ázsiai ribik folyamatosan igyekeznek nagyon cukik, nagyon édesek, nagyon aranyosak lenni (mint Ariana); még ha el is múlnak 20, próbálnak úgy kinézni, mint a 16 éves kislányok (mint Ariana); az arcuk folyamatosan sugározza az ártatlanságot és a naivságot, miközben a klipekben meg szexuális jellegű üzeneteket küldenek a nézőknek, mozdulatokkal, szöveggel, tánccal (mint Ariana); mindehhez pedig társul egyfajta infantilizmus, egy Pán Péter-bélyeg, mint akik soha nem akarnak felnőni, megmaradnak gyereknek (mint Ariana). Mondjuk egy Pán Péter-szindrómás civilizációtól, mint a mienk, teljesen logikus ez az abnormalitás.

„Így van ez most Lady Gagával is, akit legújabb filmes szerepe miatt még olyanok is elkezdték dicsérni, akik egyébként gyűlölik tevékenységét. Mi a világ álszentségének és következetlenségének ékes bizonyítéka, ha nem ez?„

Az mennyire köztudott, hogy Lady Gaga közkedvelt „művész” a balliberális szubkultúrában? Valahogy egy csomó balliberális, feminista, melegjogvédő és underground értelmiségtől hallom vissza, micsoda „autentikus művész” a hölgy. Miközben a legtöbb produktum persze szar (néhány azért megüti a középszerű kategóriát).

Érdemes megnézni Puzsérnak ezt a videóját. Szerinte Esterházy Péter és Fluor Tomi ugyanabból a szellemi alomból jöttek; és ki is fejti, miért.
www.youtube.com/watch?v=tME0Ys3nkX0

KalmanBlog 2019.04.07. 21:03:21

@Frederick2: Muszáj reagálnom, hogy Ariana Grande ha ártatlan kislánynak próbál kinézni, akkor nagyon rosszul csinálja, mert totál kurvás.

Vele szemben a K-Pop viszont tényleg jól meg tudja fogni a már szexi, de ártatlannak tűnő fiatal nős feelinget. Persze a távol-keletiek eleve fiatalabbnak tűnnek, mint amennyik valójában, ez segít nekik.

Lehet, hogy túl öreg vagyok már, de Ariana első pillanattól kezdve zsigerileg taszít (persze attól még egyszer megbasznám, de mondjuk nem mutatnám be sehol, hogy srácok, ő az új csajom). Ellenben a K-Pop lányok jelentős részével bátran meg mernék jelenni bárhol, és inkább classy lenne, mint szánalmas.

KalmanBlog 2019.04.07. 21:04:48

@gazellla: Most elolvastam. Nagyjából egyetértek vele. Az elsőt is olvastam annó, valahol egy kettesnek is kell lennie.

Frederick2 2019.04.07. 22:07:08

@KalmanBlog:

"valahol egy kettesnek is kell lennie"

Asszem, ő a kettes.
mediavadasz.blog.hu/2018/12/17/taylor_swift_look_what_they_made_her_do_klipelemzes

Amúgy ennek a cikksorozatnak egy nő a szerzője: Szűcs Veronika.

Frederick2 2019.04.07. 22:34:52

@KalmanBlog: @Deansdale: @GABOR2: A vámpírkultuszról mi a véleményetek?

Lehet, hogy ez most nagyon ókonzervatívnak fog hangzani, de én így látom:

Az átlagember nem is tudja, mekkora értékrelativizálást jelent ma a kommersz vámpírkultusz. A vámpír az, aki mások véréből táplálkozik, ezért folyamatosan vadászik az áldozataira, ami az ember – a szociopata az, aki mások fájdalmából és szenvedéséből táplálkozik, ezért folyamatosan vadászik az áldozataira, ami az ember. A vámpír szimbolikusan a szociopata – a másik emberből táplálkozó szociopata. Ugyancsak közkedvelt romantikus alak lett a vámpírságát megtagadó, a saját vámpírságával küzdő vámpír – ami más olvasatban a saját szociopataságát megtagadó, de a saját szociopataságával folyamatosan küzdő szociopata. A vámpírokat ölő és fogyasztó vámpír valójában a szociopatákat ölő és fogyasztó szociopata – ezen a téren Blade és Dexter ugyanaz a karakter. A mostanában divatos vámpírizmus ilyen téren semmi más, mint a szociopataság piedesztálra emelésének egy fajtája – a vámpír-kultusz valójában szociopataság-kultusz. A Hannibal Lecter-franchise meg az Anna Rice által írt vámpírregények ugyanaz a beteges eszmét hirdető kútmérgezés – lényege: szociopatának lenni egyfajta kiválasztottság, Übermensch-érzés! Jelen esetben Dr. Csernus Imre hozzáállása a megfelelő, aki elmondása szerint, ha vámpírral találkozik, azonnal karót szúr a szívébe – persze képletesen!

TrollEdomer 2019.04.08. 07:49:49

@-JzK-: Szerintem Manson elég egyértelműen egy felépített karakter, úgy tudom, miután megházasodott, már finomitott is nézetein (valójában vallásos embereket nem utálja, de azt igen, ha vallás nevében manipulálják embereket vagy vmi ilyesmi. ) Meg mondjuk ő legalább következetesen azzal jött, hogy Against all gods. (Ebbe Allah is benne van)

TrollEdomer 2019.04.08. 08:01:07

@Frederick2: Anne Rice az első könyvében biztos nem azt írta, hogy jó dolog vámpírnak lenni, nem twilight nyál izét írt.

Frederick2 2019.04.08. 09:51:03

@TrollEdomer: Hallomásból az jutott el hozzám, hogy Anne Rice feminista. (Antoni Ritának amúgy kedvenc írónője; nem csodálom, hogy bejön neki az antihumanista tartalom.) Beleolvastam a regényeibe; tudd írni, tudd bánni a nyelvvel (mint ahogy a fordítók is ügyesen ültették át angolból magyarra a szövegeket; nekem a probléma a tartalom. Az egyik férfi vámpír főhős hajléktalanok vérét szívja, mert azok úgysem hiányoznak senkinek. Lestat egy igazi szociopata - neki egy ártatlan nő vagy férfi megölése olyan, mint mikor az ember levág egy disznót. A női vámpírok sem különbek; Pandora pl. elkap egy öngyilkost, aki készül magát egy hídról a folyóba vetni; meg is magyarázza, miközben az utolsó csepp vért is kiszívja belőle, hogy csak segít neki az öngyilkosságban. Anne Rice rendkívül érzékletesen írja le, amikor egy vámpír elkap egy embert.

A Vámpírkrónikák ciklus tele van szociopatákkal, akik egyfajta dekadens elitként fetrengenek a bűnben, látványosan kigúnyolják a keresztény értékeket, és gyilkolásszák az embereket. Igazi antihumanista irodalom, szociopata cégvezetőknek kifejezetten ajánlott.

konyves.blog.hu/2014/11/07/anne_rice_szerint_a_vampirok_az_emberi_let_metaforai

"Rice lánya 1973-ban halt meg leukémiában. Az esemény teljesen összetörte az anyát, aki az írásba menekült a fájdalom elől: csak évekkel később tudatosult benne, hogy az Interjú a vámpírral valójában a lányáról szól – az elveszítéséről és arról, hogy az életnek akkor is mennie kell tovább, ha az embernek összetört a hite. A vámpírok egyre több kötetre rúgó története aztán lassan segített neki feldolgozni a veszteséget, és újra érzékennyé válni a világ szépsége iránt."

"A vámpírok ugyanis Rice-nál nem puszta rémmese-figurák, hanem az emberi létezést megjelenítő metaforák. Adott egy teremtmény, akinek halhatatlan lelke egy biológiai testbe van bezárva. Mi, emberek pontosan ilyenek vagyunk: egy halhatatlan tudattal kell nap mint nap megbirkóznunk a ténnyel, hogy az életünk egyszer véget fog érni."

Kikérem magamnak: én nem vagyok olyan, mint egy vámpír! A vámpír még Bram Stoker-nél egy kárhozott teremtmény volt, aki szövetséget kötött az ördöggel. A bűnben fetrengő ember lehet olyan, mint egy vámpír (lásd, Amerikai Psycho), de az a halandó, aki megőrzi lelke üdvösségét, nem olyan, mint egy vámpír. Ez puszta értékrelativizálás!

"Lestat és Louis közt a regényben és a filmben sincs szexuális kapcsolat, viszonyuk mégis inkább szerelmi, mint baráti. Ez a legtöbb Rice-féle azonos nemű vámpírpárosra jellemző, ugyanis a karakterek rendszerint felülemelkednek a nemeken. Nem férfiak vagy nők, hanem olyan kívülálló figurák, akiknek meg kell birkózniuk azzal, hogy a világ kirekeszti, megbélyegzi és elátkozottnak tartja őket. Talán ezért van az, hogy a Vámpírkrónikák különösen népszerűek a homoszexuális közösségekben, sőt, a regények legjobb kritikái és legpontosabb elemzései is általában melegektől érkeznek. Rice pedig kimondottan örül ennek, hiszen a való életben sincs igazán kibékülve a hagyományos nemi szerepekkel."

"Az írónő körülbelül 12 évig próbálkozott azzal, hogy jó keresztény legyen, de aztán feladta. Jézusban továbbra is töretlenül hisz (ez a regényekből is kiderül), viszont egyáltalán nem tud mit kezdeni az olyan teológiai doktrínákkal, mint az eredendő bűn és a hozzá kapcsolódó vezeklési elméletek, a vallás intézményessége pedig szintén inkább taszítja, mint vonzza. Ezzel kapcsolatban az sem tetszik neki, hogy a legtöbb amerikai keresztény pesszimista az emberiség jövőjével kapcsolatban: hanyatló társadalmakról beszélnek, és arról, hogy minden a pokolban fog kikötni. Rice ezzel szemben bizakodó – szerinte az emberek, ha akarják, jobbá tudják tenni a világot."

Van itt egy kis Gender, egy kis "nem vagyok kibékülve a hagyományos kereszténységgel" duma (a kereszténység posztmodern felfogása) satöbbi, satöbbi. Vajon miért van az, hogy aki ennyire kritikus a katolikus értékrenddel és a hagyományos nemi szerepekkel, az embereket öldöső szociopatákról ír regényeket?

TrollEdomer 2019.04.08. 10:05:50

@Frederick2: Későbbi vámpírkönyveit mondjuk nem olvastam, filmben a Kárhozottak királynője finoman szólva sem jött be.
Viszont írt olyat is (Csontok szolgálója) ahol zsidó fiú feláldozza magát, és szellem lesz, aki végül megöli az utópisztikus terveket szövögető zsidó főgonoszt.
Az nekem pont azért nem tetszett, mert egy pillanatig sem tudtam izgulni főhősért, de elég ellentétes szellemiséget képvisel.

zriff 2019.04.08. 10:55:32

@Frederick2: Nőknél ez az alfák iránti rajongás, mint a szürke ötven. Férfiaknál szerintem csak sima hülyülés.

Ha már könyvek, még ott van az ifjúsági irodalom ami elkezdett hanyatlani, megjelentek a harry potter klónok (pl. villámtolvaj), de mások mélyebbre mentek:
alphagameplan.blogspot.com/2016/09/gamma-fantasy-novel-one.html

Erről mi a véleményed?

Frederick2 2019.04.08. 11:09:26

@zriff: Én Rowling-ot nem tartom rossz írónőnek, még abban is hajlandó vagyok belemenni, hogy vannak a műveinek irodalmi értékei. Viszont amit a politikai téren művel, attól a gyomrom felfordul. Azt még elnézem neki, hogy hisz a multikulturális társadalomban, de undorító az az intolerancia, amivel a vele egyet nem értőket kezeli. Számos érv van a multikulturális társadalommal szemben, Rowling ezeket sorra úgy kezeli, hogy lerassziztázza, lenácizza, lefasisztázza, lexenofóbozza az érvelőket. Mint politikai komisszár, undorító figura.

Harry Pottert nem olvastam (bár beleolvastam. A filmeket megnéztem, azok tetszettek. A Harry Potter-klónokat láttam, de nem olvastam egyet sem. A Young Adult irodalom alapvetően hidegen hagy. Lehet, hogy a korral jár, de 30-as éveiben járó férfiként nem érdekelnek a 16 és 25 éves kör között lévő fiatalok problémái.

A politikai korrektség, meg biztos, hogy érezteti az ifjúsági regényeknél a hatását. A fiatalokat megfertőzése PC-vírussal alapvető cselekvés ebben a hadviselésben.

KalmanBlog 2019.04.08. 11:33:40

@Frederick2: Nekem anno a barátaim ajánlották, még a kezembe is került, és az első oldalon átszenvedtem magam, de valahogy nem jött meg a vágy, hogy továbbolvassam. A film elől a felénél felkeltem és átmentem a másik szobába olvasni inkább.

Akkor nem értettem, hogy lehet ez, hogy mindenkinek tetszik, én meg nem tudom elvilselni sem. Azt hittem bennem van a hiba. Most már értem.

Frederick2 2019.04.08. 12:23:08

@KalmanBlog: Ezt most Anne Rice meg az "Interjú a vámpírral" c. filmről mondod? Vagy Rowling-ról és a Harry Potter-ről?

KalmanBlog 2019.04.08. 13:36:39

@Frederick2: Harry Potterről.

Az interjú a vámpírralt szerintem végignéztem, de nem sokra emlékszem belőle. Úgy rémlik, hogy anno tetszett.
süti beállítások módosítása