HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

Sorosozzunk egy kört

2020.09.18. 09:24 Deansdale

Íme egy régebbi balos(!) cikk ami azzal dicsekszik, hogy Soros ügyesen megtalálta a kiskapukat az amcsi igazságszolgáltatás "megreformálására". Nem nagyon kell a sorok közé olvasni hogy átjöjjön a lényeg. Ha ezt az USA-val meg tudta tenni, és látjuk az eredményeit, plusz azt is hogy a hagyományosan jobbos bástyának tartott médiaszereplők is cenzúrázzák Soros emlegetését, akkor szabadjon már kifogásolni azt is amit a magyar politikával művel. (Persze ezt túl lehet tolni, nyilván, az én tököm is televolt azzal mikor már a csapból is ő folyt, de ettől a probléma még valódi.)

Nyilvánvaló, hogy a pénzével politikai befolyást vásárol, és hogy ezt a média megvásárlásával fedezi el, ami immár a Fox News-t is elérte, és ez hajmeresztő. Az is nyilvánvaló, hogy ez a politikai befolyás a legkevésbé sem szolgálja a nyugati civilizáció érdekeit, bármilyen retorikába is csomagolják. Amikor a Soros-pénzen pozícióhoz jutó ügyészek terroristák és anarchisták tízezreit engedik szabadon újra meg újra a modern amerikai történelem legnagyobb krízisének közepén, azt nehezen lehetne pozitívan értelmezni. Persze ha eleve a káosz és a háború a céljuk, akkor azt kapják amit várnak, szóval számukra ez lehet pozitív, csakhát ez ugye azt jelenti (amit amúgy régóta tudunk), hogy Soros és támogatottjai emberiség elleni bűnözők, akiket Hágának kellene lámpavasra küldeni. Mondjuk az alsóbb szinteken nem muszáj rögtön a kötélhez folyamodni, elég lenne 20-30 év börtön mindenkinek aki a pusztító progresszív ideológiát pénzért terjeszti.

1067 komment

Címkék: politika szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.11.04. 09:26:52

@Bekko: Annyira nem néztem utána a témának, de azt gondolom, ha vmilyen súlyos és valós okból nem tudod felnevelni a gyerekedet, akkor sokkal jobb örökbe adni, mint abortálni. Pl. ha hajléktalanként egyik napról a másikra tengődsz. Vagy ha képtelen lennél pszichés sérülés miatt a nemi erőszakolód gyerekét felnevelni. Biztos utána lehet keresni a neten a témának, ha érdekel.

Wildhunt 2020.11.04. 22:28:11

@don Fefinho: Parancsolj: (bár a történelem aljas fideszes ármány, dehát te kérted)
Először is a kollegina kommentje arra utal, hogy ugyebár semmi külömbség nincs a két vallás között, max időbeli eltérés van a gyilkolászásba. Ez ugyebár tényszerűen nem igaz. A kereszténység ugyanis kb. a középkorig nem volt erőszakosan térítő vallás, leginkább mártírjai voltak (sok). Az Alexandriai könyvtár felégetése szokott a legsúlyosabban erőszakos keresztényellenes érv lenni, rögtön a homousion-homoiusion vita után. Az előbbi a pogány restauráció túlreagálása volt, a másikban pedig szépen elégette egymást néhány hitszónok és azok barátai. Megjegyzem, akkoriban ez ugyanúgy mint előtte a keresztrefeszítés a nemtetszés kifejezésének egyezményes jele volt (mint most, ha valakit unfriendelsz a facbookon)
Nomost a 7. századtól viszont megjelent az iszlám, ami azzal kezdte, hogy alapvetően békése vagyunk, de ha nem vagy a része akkor meghalsz. A kerezténység ezzel nem is igazán tudott mihez kezdeni, eleinte próbálkoztak hitvitával, misszióval (lásd a legtöbb spanyol szentet), de a kedvezőtlen fogadtatás és Ahmedék állandó látogatási hajlamai következtében Martell Károly Poitiers-nél rábeszélte kdves kecskebaszó barátainkat, hogy maradjanak az ibériai félszigeten. Európa kb. itt ébredt fel. Ha eddig ugyanis feleolyan aktívak lettek volna a hit terjesztésében, mint Abdul, akkor ekkorra egyrészt nem lett volna már a majd a teljes közel-kelet (-Bizánc) +Észak afrika muzulmán. Röpke nem egészen 100 év alatt. Béke vallása ugye.
Ezután indultak olyan finomságok, amikre felteszem kedves barátnőnk mint keresztény gyilkolászásra utal, pld. a Reconquista, a keresztes háborúk, az inkvizíció.
Idővel sokaknak nem tetszett az egyház mindenszabályozizmusa, ebből lett reformáció+30 éves háború (érted, 30 év).
Az eztán következő gyarmatosítási hullámot és folyományait pedig tudom, hogy divat a kereszténység számlájára írni, de... hogy is fogalmazzak finoman, aki a kommunizmus után 30 évvel még itt tart, azt kénytelen leszek (Rejtővel) tömören ló-nak nevezni. Ja igen, az inkvizíció elvolt még egy darabig, számlájukra írható vagy 35000 halott, valamint annak a bevezetése hogy rendelet nélkül senkit nem lehet megkínozni, valamit a kínzás nem tartalmaz maradandó károsodást okozó elemeket (vagyis lábtörés OK, szemkitolás nem), bevezetve ezzel az akkori világ leghumánusabb eljárásmódját.
Az iszlám ezzel szemben, hogy is mondjam... Mióta megvan, azóta hódít, pusztít, terrorizál, és nem úgy néz ki, hogy az elmúlt 1300 év példájából kiindulva ezt terveznék egyhamar feladni. Vagyis röviden: A keresztény egyház vallási alapon gyilkolászott nagyon bőven mérve egy 200 évet, az iszlám meg csinálja ezt már vagy 1300 éve, még valami szent elkerülhetetlen parancsuk is van rá (dzsihádnak, vagy hogyafrancba híják).
És ezt kéne összehasonlítani...

Wildhunt 2020.11.04. 22:31:47

@Dænerys Targaryen: Megintcsak, amilliónyi tényszerűen nem igaz. Nem éltek annyian a földön hogy abba beleférjen.

Wildhunt 2020.11.04. 22:36:00

@Gazellla: Van olyan helyzet, mikor az orvosnak nincs mérlegelési lehetősége. Környezetemben volt ilyen. A szülők utána majdnem belehaltak, de nem volt választásuk. Ha nem abortálnak (5. hónap ráadásul) akkor az anya meghal. Értelemszerűen a gyermek is. Vagyis az abortusz létező biztonságos, és elképeszően ritka kellene legyen.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.04. 22:41:00

@Wildhunt: Volt az iszlámnak még egy aranykora, amit előszeretettel emlegetnek föl, kb. amíg a bizánci romokban volt még halotti szufla, és ókori görög forrásokat fordítottak arabra, amikből aztán azok visszaszivárogtak Nyugatra. Aztán az egészet megfojtották a teológiai iskolák.

"hogy is fogalmazzak finoman, aki a kommunizmus után 30 évvel még itt tart"

Most miért, Mussolini után 75 évvel is még mindig vannak fasiszták, akik tíz év távlatából gyurcsányoznak. (Tudom, tudom, vótmá'.)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.04. 22:41:52

@Wildhunt: Igen, csak sajnos nem az. Kicsit megkenik a dokit és már kaparja is az egészséges magzatot.

Borathan 2020.11.04. 23:19:02

@Gazellla:
na látod, ezért lenne jó, ha a kereszténység eltűnne a süllyesztőben. Ekkora f@szságot leírni, mint az általad linkelt szöveg, rég nem olvastam.
Most komolyan, te tényleg emberi lények halálát kívánnád? Tényleg az lenne Isten akarata, hogy ne szülessenek meg egyes gyerekek?

KalmanBlog 2020.11.05. 02:03:26

@Wildhunt: Nem az iszlámot és a kereszténységet szeretném összehasonlítani, csak felhívnám a fogyelmedet, hogy például a magyarok kereszténységre térítését kifelejtetted a listádból. Annak is volt jónéhány áldozata.

Sajnos nem vagyok töriből túlképzett, de amennyire tudom a germánok jelentős részét is erővel térítették át.

Ha megnézzük, hogy a Római Birodalomban is jelentős pénzbírságokkal próbálták elfolytani a régebbi vallási gyakorlatot, akkor bakugrással általánosítva arra a következtetésre juthatunk, hogy Európában tulajdonképpen mindenhol erővel lehetett csak elterjeszteni a kereszténységet.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.05. 02:13:09

@KalmanBlog: Tűzzel-vassal, mondhatnók. Nem is sikerült megtéríteni, csak félig-meddig. Az európai lélek azzal rezonál a kereszténységben, ami görög-római, vagy később rárakódott helyi tradíció. Azért a mélyben ott alszanak a régi pogány istenek is, vagy szentté-angyallá átnevezve nem is alszanak annyira.

Wildhunt 2020.11.05. 02:47:16

@KalmanBlog: Az remélem szintén megvan, hogy az összes említett esetben a területfoglalást KÖVETTE a kereszténység, nem pedig a kereszténység terjesztése adta az okot a területfoglalásra? Nagy Károly pld. (van erről egy egészen kiváló film) elsősorban a birodalmát terjesztette, nem a hit nevében hódított. A pogányok pusztítása rendszerint a felégetett kolo- és monostorok miatti bosszúhadjárat volt (megintcsak: akkoriban a nemtetszés kifejezésének egyezményes jele). Magyarország megkeresztelése is effektíve a gyarmatosításról szólt volna, még ha sikerült is annyira elhúzni, hogy jól is jöttünk ki belőle (még a Bánk Bán is ennek a lecsengése).
Az egyetlen valóban vallás nevében indított területfoglaló hadjárat a Teuton lovagrend balkáni terjeszkedése volt papíron a litvánok, valójában a lengyelek és a Kijevi Rusz ellen (akik edig keresztények voltak. A lengyelek megkeresztelésében nem kis részünk volt, pld.). Ennek vége is lett egyrészt Grünwaldnál, utána meg a Néván.
Az erővel elterjesztés meg kissé eufemisztikus: akkor kb. az egész világon úgy ment, hogy az uralkodó vallását, egyben kultúráját, átveszed és kész (Buddhizmussal, konfucianizmussal is ez volt a világ másik végén, nem is beszélve az amerikai finomságokról). Vagy meghalsz. Megintcsak olyat kérsz számon a kereszténység terjesztőin, ami akkoriban bevett gyakorlat volt.
A lényeg a következő (szerintem) lényeges külömbségre megy ki: a kereszténység soha nem adott parancsot a hódításra és gyilkolásra, az iszlám meg igen.

Wildhunt 2020.11.05. 03:07:09

@don Fefinho: A protestantizmus az egész Mária kultuszt ennek tulajdonítja pld. Ez megint a kereszténység flexibilitását bizonyítja. Csak elhangzott valamikor az "Adjátok meg a császárnak..." meg hogy "Zsidónak zsidó, görögnek görög lettem, csak hogy némelyeket megnyerhessek".

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.05. 03:15:10

@Wildhunt: Igen, de a protestáns fundamentalizmus támadólag mondja ezt, és a Pápa az antikrisztus; a katolikus fundamentalizmus meg prüszkölve-hápogva vért köp, hogy nem is ők másolták le a házit, hanem róluk másolták, és Luther, Kálvin meg VIII. Henrik az antikrisztus.

Wildhunt 2020.11.05. 03:22:08

@don Fefinho: Ezért szép az ökuméné, ahol a hitehagyott eretnekek összeölelkeznek a kárhozatos bálványimádókkal. Mindegy, én nem apologetikába akrtam kezdeni, hanem a berögzült törtnelem-ismereti hibákat helyretenni.

Dænerys Targaryen 2020.11.05. 08:11:52

@Wildhunt: ó hát én elismerem, ha tévedtem. Ezúttal is!
Kösz a részletes leírást. Már csak reménykedem benne, hogy az úgy igaz, ahogy leírtad. Mert annyira nem vagyok a téma fanatikusa hogy mindennek utánajárjak.

Dænerys Targaryen 2020.11.05. 08:15:27

@Wildhunt: Erről viszont olvastam könyvet, hogy Nagy Károly egyáltalán nem is létezett, a kódexekben belehazudtak plusz 300 évet a történelembe. Most 1720-at írunk valódi földtörténeti mértékkel.

hu.wikipedia.org/wiki/Kital%C3%A1lt_k%C3%B6z%C3%A9pkor

2020.11.05. 08:44:41

@Borathan: Hol kívánom emberi lények halálát?

Papírsárkány 2020.11.05. 09:08:48

@Dænerys Targaryen: van ám azóta cifrább is :)

www.youtube.com/watch?v=c876lPZ-UZU&list=LL&index=242&ab_channel=PlanetAmnesia

érdekes ezeken elgondolkodni (azt a kommunizmus óta biztosan tudjuk, hogy a "hivatalos történelembe" kerülnek khm költött dolgok, a kérdés az, hogy mennyi :) )

2020.11.05. 09:25:53

@Wildhunt: Sose értettem ezt a pogány dolgoktól való borzongást. Isten nem tud lopni magától. A kereszténység nem egy teljesen új vallás, hanem az igazság teljessége. Nyilván ezért benne van az is, ami a pogányságban jó és igaz volt. Szomorú, hogy a keresztények jó része (protestánsok) se értik ezt.

Wildhunt 2020.11.05. 10:44:08

@Dænerys Targaryen: kB. Bármilyen történelmi lexikonban utánanézhetsz, bár én az iskolai könyveket és a Wikipédiát hanyagolnám.
A kitalált középkor egy egyre divatosabb marhaság.

Borathan 2020.11.05. 13:45:28

@Gazellla: ha szerinted bűn a lombik-baba, és nem kéne, hogy létezzen a dolog, akkor azt mondod, hogy nem kéne élniük azoknak, akik így fogantak meg.

Borathan 2020.11.05. 13:51:06

@Gazellla:
a kereszténység egy teljesen légből kapott mesére épül, jóformán semmi igazságtartalma nincs.
Nem létezik olyan Isten, aki figyelne minket, foglalkozna velünk. Nem létezik semmiféle bizonyíték rá, mert ha lenne, akkor már rég előálltak volna vele, és nem az lenne, hogy ahány ember, annyiféleképpen hisz.
A kereszténység azt mondja, hogy mi bűnben születtünk, de Jézus elhozta nekünk a megváltást. Könyörgöm, egy újszülött, aki semmit nem tett még, az hogy lehet bűnös? (Mert ugyebár, Isten nem teremt eleve bűnös embereket.)
Az elmúlt évezred gyakorlatilag másról sem szólt, csak arról, hogy a tudományos világ folyamatosan megcáfolta a Biblia meséit. Igen, a római katolikus egyház az élen áll abban, hogy mindössze allegórikus mesének tekintse a Szent Könyvet, és beépítse a tudományos eredményeket, de attól függetlenül még ez az igazság.
És ha megnézed a világot, semmi nyoma, semmi jele annak, hogy Isten bárkinek, aki neki tetsző életet él, azt jobb körülmények közé tenné. Teljesen véletlen, hogy valaki jól él, vagy rosszul, a hitéhez semmi köze.

2020.11.05. 14:24:49

@Borathan: Ne haragudj, de még mindig nem értem, hogy abból, hogy szerintem bűn a lombik, hogy következik az, hogy emberek halálát kívánom.

Ha elolvastad valóban a Mesterséges megtermékenyítés c. írásomat, akkor választ kapsz a felvetésedre. Sőt, azt is megtudhatod belőle, hogy én magam is bűnben fogantam, ugyanis a katolikusnak keresztelt szüleim csak polgári házasságot kötöttek, ami paráznaságnak számít.

A logikád alapján a saját halálomat is kívánnom kéne.

2020.11.05. 14:27:54

@Borathan: Ha tényleg érdekel a téma, ajánlom Bangha Béla Világnézeti válaszok c. könyvét, gyakorlatilag minden felvetésedre megfelel.

Egyébként én többször megtapasztaltam már Isten létét többféle úton is. Persze erre mondhatod azt, hogy hallucináltam, beképzeltem, ilyesmi, úgyhogy nem szánom bizonyító érvként.

A többire ott a Bangha-könyv. :-)

mek.oszk.hu/05300/05394/

2020.11.05. 15:18:18

@Borathan: Gondolkodtam kicsit még azon, amit írtál, és a könyv mellett, amit nyomatékosan ajánlok, szeretnék egy személyes választ is adni.

Nem azt várom keresztényként Istentől, hogy anyagilag vagy egészségügyileg jobban éljek, mint a nem keresztények. Amit Ő ad, nem (mindig) ez, hanem az, hogy boldog vagyok és tudom a helyemet a világban, ezen kívül egy végtelen szeretetet, amit másoknak is tovább tudok adni annyira, amennyire. a gyarlóságaim engedik. Jézusnak köszönhetem, hogy tudom, mi az élet és benne az én életem célja, hogy elégedett és boldog nő, feleség, anya és háziasszony lehetek, hogy van egy nagyon jó házasságom, vannak gyerekeim, akiket örömmel nevelek, és nem akarok férfi lenni. Lehet, hogy nem vagyok gazdagabb vagy egészségesebb a hitetleneknél, de lelkileg egészségesebb vagyok és a családom is az. Ezt pedig tudom, hogy Istennek köszönhetem, mert egyrészt megtanít rá, hogyan kell jól élni, másrészt meg megadja hozzá a kegyelmet, hogy életté tudjam váltani, amit nap mint nap tanulok Tőle.

A tudomány sose tudna nekem pár nagyon fontos kérdésre válaszolni, amire Jézus válaszol, pedig ez a négy legfontosabb kérdés a világon:

Mi az élet értelme?
Mi az én életem értelme?
Hogyan lehetek boldog?
Hogyan tehetem boldoggá a rám bízottakat?

A többi felvetésed alapvetően téves ismereteken alapul, amikre Bangha választ ad, ha elolvasod a könyvét, azokra most nem térek ki.

Deansdale 2020.11.05. 16:42:10

@Borathan: "ha szerinted bűn a lombik-baba, és nem kéne, hogy létezzen a dolog, akkor azt mondod, hogy nem kéne élniük azoknak, akik így fogantak meg."

Mondjuk marhára nem ugyanaz azt mondani, hogy erkölcsi aggályaim vannak a lombikozással, mint azt, hogy agyon kellene verni azokat akik úgy születtek...

Wildhunt 2020.11.05. 17:12:57

@Borathan: Ezek a legrégebbi kifogások. Pál kb. mindegyikre válaszolt, azt, hogy miért nem éerted elmagyarázta a Kolossé levélben: Istent csak az találja meg, akinek magát kijelenti, másképp nem megy. Ha viszont nem keresed, nem jelenti ki magát.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.05. 17:19:21

@Wildhunt: És akik keresik, de nem jelenti ki magát nekik? Velük akkor fasírtban van?

Borathan 2020.11.05. 18:09:54

@Deansdale: de ha rajta múlt volna, akkor a húgom lánya nem született volna meg, én legalábbis nem tudom másként értelmezni a sorait. Elítéli, hogy valaki ilyen módon fogant, azt mondja, hogy el kellett volna fogadniuk húgoméknak, hogy nekik nem lehet gyerekük, hogy Fannika nem született volna meg.
Az, hogy valaki elítéli az abortuszt, azt megértem, meg az ellenkezőjét is. (Nekem arról nincs véleményem, én nem tudok erre a kérdésre válaszolni.)
De azt mondani, hogy valakinek a megszületése bűn?

Wildhunt 2020.11.05. 19:10:48

@Borathan: A dogmatikus gondolkodás mindig belefut ilyenekbe. Ezért jó a világi hatalom és a törvényhozás: a lelki béke megmarad az ilyesmi elítélésével, a társadalom viszont nem kell hogy szigorú, esetenként ellenszenves szabályok szerint éljen. Win-win.

2020.11.05. 20:17:58

@Borathan: Nekem is vannak lombikkal lett rokonaim. És egy rakás más rokonom, meg én magam is, akik más miatt, de bűnben születtünk.

Egyszerűen azt kell megérteni, hogy a gyermekáldás nem jog, amit bármi áron elérhetek, hanem ajándék és hivatás. És hogy ez nem szemétség, mert nem csak gyerekesként lehet boldognak lenni.

Igen, lehet, hogy a lombik miatt megszületik sok gyerek, de lehet, sok árvát meg emiatt nem fogadnak örökbe. Az éremnek két oldala van.

Én abban hiszek, hogy mi túl szűklátókörűek vagyunk ahhoz, hogy felülbíráljuk Isten törvényeit. Mert Ő látja a teljes képet, nem mi.

2020.11.05. 20:20:30

@don Fefinho: Aki őszintén keresi Őt, az megtalálja. Ez 100%. Lehet, hogy az illető nem nyitott eléggé, vagy vmi miatt még várnia kell, ami a javára válik majd lelkileg, mondjuk mert álhatatosságot és bizalmat tanul.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.05. 21:02:49

@Gazellla: Engem megtalált, csak nem ott és nem úgy, ahol és ahogy én kerestem - de így utólag visszagondolva vicces volt. Mondjuk minket úgy tanítottak, hogy Isten megy (ment) elébe a tékozló fiúnak, és mindenkit hív, de nem mindenki hallja. Nagyon sokan viszont keresik, de hiába.

GABOR2 2020.11.05. 22:03:45

Bidennek most voltak sűrűn "elszólásai". Pl. az egyik lány unokáját úgy mutatta be mint a halott fiát.

A másik, hogy azt mondta, hogy megcsinálták a történelem legdurvább választási hamisítását.

Erre persze a média azt mondja, hogy jaj, csak félrebeszél.

Íme: www.youtube.com/watch?v=WGRnhBmHYN0

Wildhunt 2020.11.05. 22:04:25

@don Fefinho: @Gazellla: Az elmúlt két nap minden témája benne van a Római Levélben (az is, hogy nem mindenkit hív), csaxólok. Lehet ugyan ragozni, de többet hozzátenni kb. 2000 éve még nem sikerült... Ő sajnos teljesen más, mint amit akárhogy is el tudnánk képzelni, vagy valaha megérteni. Hozzá képest a csatolt kvantumpárok jelensége egy csattogós lepke. Az embernek azt a legnehezebb elfogadnia, hogy nem én vagyok a világ közepe. Az összes "Isten nem lehet olyan hogy...", vagy "ha létezne Isten, akkor..." vagy "ha Isten azt tette volna hogy..." típusú érvelés az önzésből, gőgből fakad. Don, olvasd el, ha még nem olvastad volna. Nem kötelező vele egyetérteni, csakhogy a kijelentés nem vita tárgya. Most ezt nem feltétlen neked, de az nem működik, hogy elkezdem vitatni a Szentírás tartalmát. A belőlük levont következtetéseket, alkalmazásukat lehet, sőt kell is. De a kijelentés az VAN. Azért kijelentés, mert nem vita tárgya.

Wildhunt 2020.11.05. 22:06:32

@GABOR2: A gugli elég keményen neki kedvez. A frissülő térképen pld. Arizonát előre Bidennek adták, pedig attól még messze van. Plusz a Fehér Ház kezdi megkapargatni Michigan és Wisconsin eredményeit. Meglátjuk.

GABOR2 2020.11.05. 22:21:59

@Wildhunt: Nagyon sok kavarás van most, oldalakat lehetne írni róluk, az egyik legnépszerűbb, hogy valahol olyan íróeszközt adtak olyanoknak akik konzervatívoknak gondoltak, hogy azt nem érzékeli a gépi szavazatszámláló; ezzel kapcsolatban már összeesküvés elméletezés megy, pedig egyszerű, a levelekben amit kiküldtek oda volt írja, hogy olyan írószert nem szabad használni, de olyat adtak a szavazóhelységben, de ez szeritük csak össszeesküvés elmélet.

Meg ugye 4 államban Trump fölényesen vezetett és ott leállították a számlálást, aztán hirtelen "találtak" egy csomó levélszavazatot ami Bidenre van leadva, a választás után.

A legnagyobb kavarás az, hogy Demokraták által féltett államokban kikényszerítették, hogy 3 nappal a szavazás után is fogadják el a levélszavazatokat, akkor is, ha a dátumozása problematikus és a leveleket bárki hozhassa be...

Ez... hihetetlen nagy mértékben lehetőséget ad a csalásra, de elérték, hogy így legyen.

GABOR2 2020.11.05. 22:28:17

@GABOR2: Most láttam, hogy Bidennek van egy másik "elszólása" is, hogy nincs szüksége választók szavazataira, hogy nyerjen:

www.youtube.com/watch?v=icUaWOFi3CY

Borathan 2020.11.05. 22:42:17

@Gazellla:
ha szerinted az Isten akarata, hogy valaki ne essen teherbe természetes úton, akkor miért gondolod, hogy az nem Isten akarata, hogy lombik útján essen teherbe? Miért gondolod, hogy Isten akarata ellenére hozták létre a lombikozást, mint módszert, és miért fogan meg úgy a gyermek? Ha Isten úgy akarná, nem létezne ez a módszer, és nem is működne. Márpedig létezik, működik, akár Isten akarata is lehet, hogy XY ilyen úton jusson el a gyerekig.
Én leginkább csak azt tudom elképzelni, hogy a lombik-baba történet erősen hasonlít Jézus fogantatására, márpedig, ha a mai ember tud ilyet, akkor esélyes, hogy semmi rendkívüli, semmi isteni csoda nem történt Jézus esetében sem. És ezt féltik a keresztény egyházak

csi szi 2020.11.05. 23:36:14

@Borathan: Nem olvastam el a linket, de a katolikus egyház baja az eljáráshoz használt nagyszámú megtermékenyített petesejt és azok közül a feleslegesek eldobása tudtommal.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 01:49:12

@Wildhunt: "Lehet ugyan ragozni, de többet hozzátenni kb. 2000 éve még nem sikerült [...] Ő sajnos teljesen más, mint amit akárhogy is el tudnánk képzelni, vagy valaha megérteni. Hozzá képest a csatolt kvantumpárok jelensége egy csattogós lepke."

Sőt, már előtte sem, a negatív teológia viszonylag univerzális jelenség, vágom én, hogy Isten sem valami, sem valaminek az ellentéte/hiánya, de ahhoz képest azért elég konkrét, megfogható, felfogható ábrázolásai vannak (bálványimádás?) bizony-bizony még a Bibliában is. Nem mintha ezzel bármi baj lenne, vagy mintha Pál miszterizáló gnoszticizmusával bármi baj lenne, vagy a görög-latin mitológia és filozófia továbbélésével körösztyén köntösben bármi baj lenne. Végső soron minden is jó, mert ha nem lenne az, nem lenne.

Bár nem vagyok dogmatikus, azért gyakran olvasok Bibliát (is), így Rómaiakat is, bár nekem valamiért a Zsidókhoz írt levél jobban átjön.

2020.11.06. 06:27:29

@Wildhunt: Isten senkit se teremt kárhozatra, tehát mindenkinek megadja a lehetőséget az üdvösségre, legalábbis én mint nem kálvinista ebben hiszek. Egyébként Jézusban elég kézzelfoghatóvá vált az Úr.

2020.11.06. 06:32:58

@Borathan: Istennek van aktív és passzív akarata. Mivel szabad akaratunk van, megenged olyat is, amivel nem ért egyet (passzív akarat), mert bízik benne, hogy Vele jót tudunk belőle kihozni. Pl. mikor egy szülő engedi, hogy a gyereke baromságot csináljon, hogy tanuljon belőle.

Tehát igen, van lombikból, nemi erőszakból, egyéjszakás kalandból, házasságtörésből, vérfertőzésből születő gyerek, de ettől még Isten ezeket nem tartja jónak. Az ezekből fogant gyerekeket persze szereti.

Most ez olyan, hogy nekem anyukám elhagyta az apukámat egy másik férfiért és lett egy közös gyerekük. Örülök annak, hogy van húgom? Igen. De attól még elítélem az anyukám viselkedését és azt kívánom, bár ne váltak volna el.

Jézus mint lombik gyerek, remélem, ez csak vicc. Amúgy a protestánsoknak semmi baja a lombikkal, úgyhogy az elméleted nem állja meg a helyét.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 06:33:16

@Wildhunt: @Gazellla: Értem én, hogy Római levél második fejezet, csak akkor ez az egész hacacáré tulajdonképpen teljesen fölösleges.

2020.11.06. 06:34:31

@csi szi: Nem csak az. A szex és a foganás szeparálása is a baja.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 06:37:56

@Gazellla: Krisztus fogantatásánál se nagyon volt szex.

Borathan 2020.11.06. 07:36:58

@Gazellla:
mi az élet értelme? Mi az én életem értelme?
A válasz az, hogy: semmi.
Nincs értelme az életnek, nincs semmiféle célja. Te magadnak tűzhetsz ki célokat, de amúgy nincs, nem rendelt semmiféle felsőbb hatalom senkinek semmiféle célt.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 07:59:52

@Borathan: Ez az igazi, tökéletes szabadság, és pont ezért nem szabad izgulni. A cél, de oknak is hívhatjuk, korlát és béklyó. Mondjuk az azért megint gyanús, hogy minden ok mögött egy másik okot találunk, amögött mégegyet, vissza a végtelenségig - de a láncnak nincs vége. Paradoxon. Van is meg nincs is - egyszerre!

Alfőmérnök 2020.11.06. 08:10:26

@Bekko: Van abban igazság, amit írsz, de még mindig jobb Drábik, mint a médiamunkások és értelmiségiek nagy része, akik tagadni próbálják azokat a tényeket, amikről Drábik beszél, és aki beszél róla, azt elmebetegnek titulálják. Én azt szoktam mondani, hogy ha az 50%-a igaz annak, amikről Drábik beszél, az is durva, és hát szerintem több, mint az 50%-a igaz.

2020.11.06. 08:12:52

@don Fefinho: Isten azt csinál, amit akar.

2020.11.06. 08:14:07

@Borathan: Mindennek van értelme a világban, de pont a világnak nincs? Te hogy tudsz ebben hinni?

2020.11.06. 08:19:04

@Borathan: Gondolom, a világ is a semmiből lett véletlenül. Szerintem ehhez sokkal nagyobb hit kell, mint Istenben és az értelmességben hinni.

KalmanBlog 2020.11.06. 08:44:15

@Bekko: > Drábik egész jókat ír a motor működéséről, de szerintem túlzásba esik, hogy MINDENT annak rendel alá. Kétségkívül nagy a befolyása. Viszont nem magyaráz meg vele egy csomó más jelenséget a világban és nekem itt lóg ki a lóláb.

Nem értem ezzel a problémát: nyilván modelleket alkotunk, ami egyszerűsíti a világot, nem elemezhetjük a hétmilliárd embert külön-külön.

Másrészt pedig az ipart nem biztos, hogy külön szereplőnek kell tekinteni, mert ha megnézed a tulajdonosok hálózatát, akkor az derül ki belőle, hogy teljes iparágak egy kézben összpontosulnak. Régebben volt ez a mém, hogy rajta van vagy 100 különböző élelmiszeripari márka, és be van rajzolva hogy mi mit tulajdonol, és a végén kiderül, hogy egy kézben van az egész. A bankok esetén is végsősoron mind ugyanattól veszi fel a hitelt, amit meg néhány család birtokol. Ugyanez nyilván igaz a többi iparágra is (nem nézek utána, de nyilván így van :-). Lehetséges néhány független szereplő, de azért alapvetően akinek ilyen méretű multija van, az már benne lesz a Bilderberg körben is.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 09:05:37

@Gazellla: Az emberi felfogóképesség határait kapirgáljuk megint - abban a szférában, ahol most tapogatózunk, a véletlen meg az okság-célság dilemmája majdhogynem értelmetlen. Oké, Isten teremtette a világot, mert azt csinál amit akar - no de az így sem derül ki, hogy mi oka volt rá.

Csak úgy, és kész. Mert csak.

Isten csak úgy úri jókedvében teremtette a világot a semmiből, és kész. Mert csak.
Vagy a semmi csak úgy úri jókedvében ősrobbant valamivé, és kész. Mert csak.

Kezdetben teremté vala Isten a kvantum-fluktuációt, ami valami, és onnan a semmi már magától felrobbant dialektikus materializmussá.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 09:21:19

@Borathan: @Gazellla: A világ 50% káosz és 50% rend. Vagy 100% káosz és 100% rend. Egyszerre. Van is mindkettőre egy-egy agyféltekétek.

www.youtube.com/watch?v=c_tD72G0JoE

És ami még fontosabb, hogy mindig - tehát már megint - igazam van:

www.youtube.com/watch?v=wHx9VoVPLNg

De tovább már nem megyek, mert végső soron teljesen mindegy.

Wildhunt 2020.11.06. 09:38:39

@Gazellla: Nem tudom csinálja-e, de joga az van rá.

Wildhunt 2020.11.06. 09:46:51

@don Fefinho: Itt ugye az írás ihletésébe kellene belemenned. Amire te utalsz (javíts ki ha tévedek) az az inscripturatio lenne (alapvetően a fundamentalisták állnak ki mellette, de a nem keresztény oldal szeretné az egész kereszténységre ráhúzni), vagyis a Biblia szövegét Isten egy az egyben diktálta le az íróknak. A "normálisabb" egyházak ezt eléggé elvetik, ők az inspiratio-t támogatják, vagyis Isten ihlette a szerzőket a szövegek leírására, de azt azok a saját világlátásuk szerint írták le. Példa erre, hogy a nyulat kérődzőnek, a denevért madárnak írják, mert akkor a paraqszt még annak nézte.
E szerint viszont végig tudod vezetni a világnézet változását pld. a politeizmustól a monoteizmusig, a mindent elfogadó kijelentéstől a hellenisztikus érvelésig - ahogy a divatos irodalmi stílus épp változott. Ettől eltekintve viszont Pál sem ír mást, mint Ézsaiás.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 09:51:39

@Wildhunt: Most pedig egy perc néma csönd erejéig képzeljük el az örökkévalóságot. Csak úgy önmagában.

highexistence.com/the-last-answer-short-story/

Aztán lépjünk tovább a témán, mert Dean lassan ránkszól, hogy intellektuális zsebrecskával spammeljük tele a kommentfalát.

Wildhunt 2020.11.06. 10:05:46

@don Fefinho: De én nem akarom elképzelni.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 10:24:57

@Wildhunt: "Itt ugye az írás ihletésébe kellene belemenned. Amire te utalsz (javíts ki ha tévedek) az az inscripturatio lenne"

Arra utaltam, hogy ha a nem keresztényeket Isten jellem alapján ítéli meg (mint ahogy a keresztényeket is), akkor mivel van előrébb egy keresztény, mint egy nem keresztény?

De ha már az örökkévalóságot sem vagyunk hajlandóak még csak megközelíteni sem (de nagyon reménykedünk benne), szerintem el fogunk beszélni egymás mellett végig: olyasmi fölött akarunk logikával meg paraszti ésszel pálcát törni, ami fölött azzal nem lehet. Szerintem fejezzük itt be, a többieket is untatjuk.

2020.11.06. 12:55:49

@KalmanBlog: "nyilván modelleket alkotunk, ami egyszerűsíti a világot"

Egyszerű "valláspótléknak" látom a modellt. A régimódi Isten vs. Ördög szemléletet helyettesíti a Jóságoshazafijobboldal vs. Gonoszlibernyákbankárcsaládok modell. Mindkettőt bele lehet látni mindenbe.

"teljes iparágak egy kézben összpontosulnak"
"(nem nézek utána, de nyilván így van :-)"

Na, hát itt kezdődnek a problémák. Ha csak az élelmiszeripart nézzük, az az "egy" valójában legalább egy tucat, ha nem több, legalábbis a legnagyobb cégeket illetően, de akkor a közép-és kisvállalkozások gazdasági-politikai potenciálját (összefogva ugyanúgy nekik is nagy a befolyásuk) felejtsük el, az nincs is, mert nem illik a képletbe...ha meg végigmennénk minden gazdasági szektoron, a végére jó néhányszor meg kéne szorozni azt a tucatot, még nemzeti szinten is sokszor. Meg azért komoly érdekellentétek is állnak a legnagyobbak között, nem olyan egységesek, mint első látásra tűnik,perek százai, ipari kémkedés, egymás túrása-fúrása a piacokról és hasonlók, de kétség kívül egyszerűbb mindent annyira leegyszerűsíteni, hogy "minden egy kézben" van és ők irányítják a világot a szakadék felé. Épp csak annyit csináltál tudat alatt, hogy már nem a Sátánt, Lucifert látod a világ romlottsága mögött, hanem a tudjukkiket.

"az már benne lesz a Bilderberg körben is."

Igen, ahogy a többi kevésbé jelentős vagy egyáltalán nem jelentős figura is ott lesz, csak ők nem illenek a képbe, vagy mondjuk Trump tanácsadója sem. A civilizációnk elpusztításának terveit is egy közismert találkozón kell átbeszélni évről évre, nem pedig a jól eldugott kastélyokban, feltűnés nélkül.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 15:06:52

@Bekko: "Egyszerű "valláspótléknak" látom a modellt. A régimódi Isten vs. Ördög szemléletet helyettesíti [...] hogy "minden egy kézben" van és ők irányítják a világot a szakadék felé. Épp csak annyit csináltál tudat alatt, hogy már nem a Sátánt, Lucifert látod a világ romlottsága mögött, hanem a tudjukkiket."

Én tudom kiket, én tudom! Az előítéletes, mucsai, provinciális, idegengyűlölő, homofób, iszlamofób, antiszemita, soviniszta, szexista, rasszista, nemzetiszocialista, fasiszta, hungarista, masiniszta, publicista, pizzatészta, gyűlölködő, oroszhackelő, egy zsák krumplin és egy bözskecsekken megvett, konteós, alusapkás, laposföldhívő, agymosott vidéki prolinyuggereket, akiknek nem látszik ki a nyelve a csutizsidócigánykulák meg a trampli seggéből, vérvörös arccal fröcsögve tagadják a koronaklímát, rontást hoznak a vetésre, libernyákoznak, és közben alpári stílusban címkét címkére halmozva kivetítenek. Őket kell látni a világ romlottsága mögött! Bárcsak a szélsőfóbisták is olyan függetlenek, objektívek, felvilágosultak és úgy egyáltalán jók és igazak lennének, mint mi, a szentek közössége; de sajnos buták és gonoszak, remélem összeveri őket az Antifa.

Deansdale 2020.11.06. 17:28:38

@Bekko: "A régimódi Isten vs. Ördög szemléletet helyettesíti a Jóságoshazafijobboldal vs. Gonoszlibernyákbankárcsaládok modell. Mindkettőt bele lehet látni mindenbe."

Az a gond, hogy a fürdővízzel kiöntöd a gyereket is. Mindegy mibe mit lehet belelátni, csak az igazság számít, és az pedig az, hogy a Gonoszlibernyákbankárcsaládok sajnos léteznek és igenis ellenünk játszanak. Akkor is ha az ún. jobboldal sem áll amúgy feddhetetlen hősökből. Kikarikírozod a valóságot, aztán a karikatúrát utasítod el, ennek semmi értelme.

Menjünk le faék egyszerűségű objektív tények szintjére.

Egzisztenciális veszélyt jelent-e a nyugati civilizációra (azon belül is Mo-ra) 2020. novemberében, illetve a belátható közeljövőben a nácizmus? Pffffffft, lol, kurvára nem. Fasizmus? Fasorba sincs. Fundamentalista kereszténység? Ne nevettess. Véreskezű konzervatívok? Bakker, te valami elvetélt humrista vagy? Semmi sem valós veszélyeforrás amitől a baloldal műretteg, egytől egyig nevetséges kitalált hülyeségek.

Akkor mi az, ami ténylegesen fenyegeti a nyugati kultúra (azon belül is Mo) létét? Hát mondjuk a demográfiai változások, ugyanis jóformán nincs egy nyugati ország sem ahol a helyi nemzetiség ne kerülne kisebbségbe 2-3 évtizeden belül. Minket a cigók fognak túlszaporodni, igaz kicsit lassabban mint pl. a briteket a bevándorlóik. És most egy pillanatra félretéve a retardált progresszív dumát, mindannyian tudjuk, hogy arabok, négerek és cigányok nem fogják továbbvinni, vagy hogy valami igazán vicceset mondjak: továbbfejleszteni az autentikus európai kultúrákat. Beleülnek amibe tudnak és amennyi érdekli őket, amúgy a harmadik világ szintjére züllesztenek mindent, ahogy az eddig mindenhol megtörtént ahol hasonló irányú hatalomátvétel történt. Kik azok akik örülnek ezeknek a demográfiai változásoknak, ill. nácizzák azokat a fehéreket akik nem örülnek? A progresszívek, meg tudjukkik. (Lehet, hogy te ezt nem látod, de a nyugati sajtó rogyásig van zsidókkal akik a demográfiai változások örömeiről zengedeznek. És nem, nem az összes, csak jellemzően pont ők.)

A demográfiához kapcsolódó hasonszőrű probléma a migráció. Kik támogatják? A progresszívek és zsidók, meg a legviccesebb metszetük, Soros.

Következő egzisztenciális vész? Iszlám. Kik támogatják? A progresszívek és zsidók.

Még egy valódi probléma ami a létünket fenyegeti? A marxi eszmék következő generációja. Kik támogatják? A progresszívek és zsidók.

Vehetjük külön kategóriának, mert a vakok és süketek úgysem látják az összefüggést a marxizmussal: az identitáspolitikai lobbi is a nyugat vesztére tör. Kik támogatják? A progresszívek és zsidók.

Nem tudom kezded-e meglátni az összefüggést.

Persze mondhatod, hogy te nem látod a háttérben a zsidókat, szerinted ez csak konteó, de ez csak azt mutatja hogy nem informálódsz rendesen. Ha megkapargatod a felszínt valami különös módon szinte mindig nagyorrúakat találsz, a Rockefeller alapítványtól kezdve az Open Societyn át a tengernyi médiaszemélyiségig, politológusig, szociológusig. Nyilván vannak kivételek, Bill Gates pl. tudomásom szerint nem kiválasztott, de olyan ritkák hogy csak a szabályt erősítik.

Namost ezek tényleg tények, csak persze lehet róluk gagyi karikatúrát rajzolni, hogy aki ezeket a tényeket meglátja az csak valami átverés áldozata aki a zsidókat helyettesíti a sátán szerepébe, önmagát meg valami Herkulesnek képzeli... De ez csak gagyi szalmabábozás. A valósággal kellene valamit kezdeni, mert a gúnyolódás meg a töketlenkedés hamarosan a körmünkre ég. Nem kell hozzá 20 év és a nyugati civilizáció rommá őrlődik a demográfia+migráció+iszlám, illetve a (kultúr)marxista eszmék malomkövei között. Szerintem a gyerekeinknek kurvára nem lesz mindegy, hogy mi milyen valós vagy álproblémák felszámolására fordítjuk az időt és energiát. Lehet Orbán vagy Trump vagy Putyin ellen is harcolni, mer' ők is pont ugyanolyan veszélyesek mint az iszlám, aztán az utókor majd megítéli hogy mekkora hülyék voltunk.

2020.11.06. 18:57:38

@Deansdale: Ezeket elfogadom.
De olyan érdekes, hogy mi itt Magyarországon aggódunk a francia meg német iszlamizáció miatt. Holott a mi túlszaporodó kullancs vérszívó antiszociális mentalitású néprétegünkkel sem tudunk mit kezdeni.
És ők meg keresztények, nagy arany kereszt a nyakukban. Dzsínóék a majálisról. Sokra megyünk velük?

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 21:36:31

@Lorrrh: Akkor tessék mondani, mit nem ért? Ha már a - nem ismétlem meg ezeket a szélsőfóbista lózungokat, inkább megy a printscreen Telexre - szóval ha már a saját rejtett tartalék munkaerőforrással sem tudunk mit kezdeni, akkor igazán nem nagy lépés továbbvinni a gondolatmenetet, hogy

1. nem kéne még ráimportálni délről
2. a frankogermánok elvileg úgy cserélik le magukat, mint népesség, ahogy akarják, csak akkor a helyükről is jönni fognak - de ez az, amit itt feszegetni szoktunk, hogy tíz évnél hosszabb távra csak laposszíriuszi gyíkősmagyar alusapkával lehet tervezni

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 23:10:29

@Deansdale: The Alt-Right has a new superweapon called the Early life section, and it's terrifying.

2020.11.06. 23:17:50

@don Fefinho: Valahol csekkolni kell, hogy jó-e a szemünk...

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 23:44:18

@Gazellla: Kialakul azért az arcfelismerés is, illetve sokszor, mint a női szerzőknél, már olvasás közben lehet tudni anélkül, hogy a cikkíró vezetéknevére pislantanánk, az már csak szinte feedback, mint ahogy az early life is egy idő után csak feedback.

Darth Vader már nem csekkolja, érzi az Erőn keresztül:

Jehovások meg a Hitgyüli tele van velük, de sok a katolikusok között is. Nagyvárosokban sok, Pesten tele. Zöld amazonjaink java, a feminista fő-hárpiák szinte kizárólagosan, kiégett öreg ballib-komcsik szinte kizárólagosn, feltörekvő ballib csenevészpártocskák tesiből felmentett kígyóvállú titánjai Lenin-fiúnak öltözve szinte kizárólagosan. Öntudatos progresszív, kócos mü'észgyerekek. A soyboy mém, that ain't no goy. A Tanácsköztársaság népbiztosai egy híján. Hollywood java. Még Izraelben is találni elvétve.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 23:48:19

@Gazellla: Meleg-, transz- és pedofillobbi megintcsak dugig. Nem baj, jól van ez így.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.06. 23:56:20

@Bekko: "Ha ki akarná nyírni a nyugat saját magát a bevándorlókkal, már rég megtehette volna, sokkal gyorsabban és hatékonyabban."

Már rég megtette, csak emberöltőnyi léptékekben. Ami gyors és túl hatékony, az feltűnő, és még el találják kaszálni. Lassú tűzön kell békát főzni.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.07. 00:02:46

@Bekko: "Vagy régebb óta. Mondjuk nem csak baloldalon vannak, de gondolom a jobboldali zsidók rendesek." Nem csak baloldalon, viszont minden egyértelműen káros mozgalom jellemzően balos, és ezekben túlreprezentáltak és azt is mind kulcspozíciókban.

109 országból vágták ki őket. Grug stupid caveman, but 109 caves? Grug thinks longnose tribe kinda sus.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.11.07. 00:24:03

@don Fefinho: Most egy marha nagy közhelyet írok, de rossz nélkül nem tudjuk hogy mi a jó.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.07. 02:30:27

@Sipi81: Bizony, ezért sejtik sokan, hogy az az alma a kertben nem botlás volt, hanem be volt tervezve, és sehogy máshogy nem történhetett volna.

Ha csak jó vagy csak rossz lenne önmagában, akkor se összehasonlítási alap, se választási lehetőség nem lenne, ami rossz lenne. De mivel van jó meg rossz is, így van összehasonlítási alap és választani is lehet, ami jó.

KalmanBlog 2020.11.07. 08:44:26

@Bekko: A fehér emberen nagyon nehéz uralkodni. A könyvnyomtatás, és az írásbeliség terjedése megrengette az azelőtt működő hatalmi struktúrát - nem véletlenül tartottak sötétségben előtte, nem tanulhatott meg akárki olvasni. Erre tett egy lapáttal az Internet. Veszélyesek lettünk. Az a mesterterv, hogyha össze leszünk keverve, akkor nem lázongunk többet.

Deansdale 2020.11.07. 09:31:39

@Bekko: "Bár nem 1-2 évtized alatt kerülnek kisebbségbe, ahhoz azért több idő kell"

Aha, csak az a gond, hogy a startpisztoly nem tegnap dördült el, hanem ~50 éve. Rengeteg ny-eui nagyvárosban máris több migráns él mint helyi, még több városban pedig az iskolás korosztályban vannak már többen, mint a helyiek. Semmi túlzás nincs abban, hogy pár évtized és megtörténik a "váltás", az USA-tól anglián át a svédekig majd' minden nyugati ország ezzel szemez.

"Azért is nyomatják az integrációt"

Mármint ki? Hol? Semmiféle integráció nincs, illetve ha bármiféle politikai kísérlet van ilyesmire az fordított irányú: a nyugati emberektől követelik, hogy idomuljanak a migránsok kultúrájához (már amennyiben azt amúgy kultúrának lehet nevezni). Az iszlámot kritizálni gyűlöletbűn, helyi szobrokat ledönteni vagy keresztény templomokat felgyújtani mostly peaceful protesting.

"A régi bevándorlóknál működött a stratégia"

...attól eltekintve hogy a gyermekeik közül rengetegen másodgenerációs radikálisok lettek.

"Ezek (no-go zónák, robbantások, radikalizmus) sztem is állandósulnak, de meg lennék lepve, ha ezzel nem számoltak volna"

A balosok magától értetődően számoltak ezzel, tekintve hogy pontosan ez volt a céljuk. Eleve ezt akarták, ezért importálják még mindig a harmadik világ söpredékét. Erről papolok már évek óta, hogy a baloldal tevékenységének eredménye nem véletlen hiba, nem valami nem várt mellékhatás - pontosan azt kapják amiért fizetnek.

"Az őslakos fehér emberek már nem 3+ gyereket hagynak maguk után"

Ez a téma teljesen irreleváns, ha 0 gyereket szülünk és végleg kikopunk a létezésből még az is jobb, mint migránsokat beengedni. Magunkat lecserélni másokra nem a magunk megmentése... A megoldás több gyereket szülni. A migrációt támogatni közvetett népirtás.

"A legális, szabályozott migráció létszükséglet a nyugati gazdaságoknak (még)."

A büdös lófaszt. Tipikus marxi szofizmus, a kés a nyakadon "létszükséglet", de te ne szülj gyereket mert klímaváltozás. Ugyan, hagyjuk már a hülyeséget. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy a migrik zöme segílyért jön, semmilyen munkát nem hajlandó végezni, sokuk seftel, bűnözik...

"3. A harmadik világnak fogynak a készletei, plusz a háborúk, járványok"

Ez is teljesen irreleváns, oldják meg maguknak. Nincs semmiféle erkölcsi kötelességünk a saját életterünket és a gyermekeink jövőjét beáldozni vadidegenekért. Még akkor sem lenne ha konkrétan miattunk lennének szarban a saját hazáikban(!), ami amúgy nem áll fenn. Tőlem a kizárlag baszni tudó milliárdos négertömeg nyugodtan felfordulhat afrikában ha már annyi eszük sincs hogy az éhezésbe ne szüljenek 12 gyereket, ide ne jöjjön egy se, többek között pontosan azért mert még annyi eszük sincs hogy az éhezésbe ne szüljenek 12 gyereket. Drasztikusan rontják a magyar/nyugati IQ-színvonalat, amire marhára nincs szükségünk. A sok atomtudós meg szívsebész...
www.youtube.com/watch?v=Atq5KJN5zqw#t=40s

"Ezért egy népességvándorlási folyamat kezdetén vagyunk."

Fal a határra meg géppuskafészkek. Vándoroljanak másfelé.

"A stratégia most az, hogy fizetni kell az észak-afrikai országoknak és Törökországnak a tömegek feltartóztatásához"

Már ez is beteg progresszív hülyeség, százmilliárdokat fizetünk pl. a törököknek kb. a nagy semmiért, illetve azért hogy megerősödjenek úgy poltikailag mint katonailag. Fal, géppuskák. Ebbe kellene ölni a pénzt, nem kiosztani iszlamista diktátorok és migránsok között.

"Ha ki akarná nyírni a nyugat saját magát a bevándorlókkal, már rég megtehette volna"

Már meg is tette, csak kell még pár év hogy a fejben lassabbak is ráébredjenek.

"Mert a probléma az, hogy ha több milliós tömegek indulnának meg egyszerre, akkor nincs az a kerítés és határvédelem"

Dehogynem, bakker, már csak azért is mert ha tudják hogy védjük a határt akkor el sem indulnak. Minden ilyen határvédelmi intézkedésnek a fő ereje az elrettentés, általában egyetlen lövést sem kell elsütni ahhoz hogy ne próbáljon azon a határon behatolni senki. Az ellenkezője viszont totál kudarc - pontosan azért indulnak el a tömegek, mert tudják hogy nem védjük a határokat, gyakorlatilag az egész nyugat szabad préda.

"Egyik oldalon se látom az objektív valóságot, csak a részigazságokat és a szélsőségek felnagyítását."

Mert nem távlatokban gondolkodsz, illetve optimistán feltételezed hogy úgyis minden rendben lesz. A no-go zónák ugyan állandósulnak, de a demográfiai változások megállnak, és akkor minden oké lesz. Tényleg? Te hiszel egy ilyen jövőképben, és abban hogy ez a gyerekeidnek jó lesz??? Baszod...

"Ettől még nem akarnak minket elpusztítani"

Összekevered a népet az elittel. Sosem minden zsidóról beszélünk, hanem az olyasmikről mint Soros. Ha szerinted ő nem akarja elpusztítani a nyugatot, akkor hosszú évek óta nem figyelsz eléggé. És nem azért említem őt mert a fidesz őt pécézte ki is ettől nekem is a mumusom lett, hanem mert jól ábrázolja a jelenséget. A fő probléma nem ő maga, ő "csak" egy jól látható tünete a jelenségnek.

Deansdale 2020.11.07. 10:09:17

@Bekko: "Amúgy még mindig nem válaszolta meg senki, hogy miért kell a fehéreket kipusztítani és a nyugati civilizációt tönkretenni"

Figyu, az hogy te nem érted valaminek az okát nem érv arra, hogy az nem is létezik. Te most úgy képzeled, hogy ha te lennél valami rócsild vagy rokkefeller akkor nem akarnád a nyugati világot bedönteni, mer' minek, de ez igazából semmit nem jelent, nem érv semmi mellett vagy ellen. Ezer oka lehet annak, hogy bárki is bárki más tönkretételére törjön - hiszen erről szól az egész emberi történelem bakker. Ne úgy közelítsd meg a kérdést, hogy ha te nem tudsz vagy nem akarsz másokról rosszindulatot feltételezni, akkor világban zajló események mögött nem állhat rossz szándék, csak "hibás" jószándék vagy "tévedések". Ez így hülyeség, már megbocsáss. A világ eseményei adottak, és teljesen nyilvánvalóan egy adott irányba mennek, úgyhogy a következtetés adja magát, hogy akik ezeket az eseményeket irányítják azok azt akarják ami ezeknek az eseményeknek a végkimenetele lesz. (Azért fogalmazok ilyen körülményesen hogy biztosan érthető legyen.) Alapszabály, amit a tömegek nem értenek, hogy ami van az általában azért van mert valaki azt akarta, nem pedig valamiféle jóindulatú tévedés vagy hiba sajnálatos mellékhatása a dolog. Az oktatási rendszer színvonala azért romlik folyamatosan az egész nyugati világban, mert a vezetés EZT AKARJA, nem azért mert sehol nyugaton nincs egyetlen épelméjű ember sem aki meg tudná javítani amit az elődje elb*szott. Az ENSZ, EU és hasonló nemzetközi szervezetek nem "véletlenül" nyomatják egyszerre azt a kétféle ellentétes propagandát, hogy ne szülj gyereket, de támogasd a migrációt. Az se véletlen, hogy az EU a szó legszorosabb értelmében erőszakkal tolja a progresszív szekeret a konzervatív ellen, mert ugye tudod, ha a demokratikus választáson a nép a fideszre szavaz az "antidemokratikus", amivel szemben az a "demokratikus", ha Soros vagy Verhofstadt mondja meg hogy mi történjen az országunkban. A jogállamiságra hivatkozva akarnak itt progresszív diktatúrát bevezetni olyanok, akiknek az országaiban a legelemibb emberi jogokat (mint pl. a szólásszabadság) is lábbal tiporják. Színház az egész, és nem nehéz ezt észrevenni, mert olyan szintre jutottak ahol már nagyon kilóg a lóláb. (Tökéletesen beillik ebbe a képbe amúgy az is amit az amcsi választáson csinálnak: a nyugati civilizáció történetének legnagyobb választási csalását láttuk, a balosok meg megpróbálják azt bemagyarázni nekünk hogy mi vagyunk a hülyék, nincs itt semmi látnivaló csak Trump náci. Na mindegy, ez itt most csak kis kitérő volt.)

Szóval a lényeg az, hogy attól hogy te nem érted a háttérhatalom céljait vagy motivációit attól még azok nyugodtan akarhatják azt, amit te nem értesz. Szerintem annyit még te is beismerhetsz, hogy teljesen más síkokon mozog egy átlagember, mint azok akik a piramis csúcsáról a szálakat mozgatják, és kurvára nincs abban semmi különös ha az előbbiek nem látják át az utóbbiak terveit.

Amúgy ha válaszolni is akarok a kérdésedre ezer oka lehet, pl. a Tórában vagy Talmudban (már nem emlékszem melyikben) meg van írva, hogy a kiválaszott nép "győzelme" előtt a fehér faj össze fog olvadni az arabokkal. Ez is van annyira jó potenciális ok a migráció támogatására, mint bármi más. De ha nem akarsz belemenni a vallási témákba akkor ott van az, hogy a háttérhatalomra az egyetlen veszélyt egy intelligens, összefogni képes néptömeg jelenti, amiknek a szétverése nyugaton már 50 éve megkezdődött, és egyre növekvő tempóban zajlik. Van még ezer más lehetőség is, amiket - jövőlátó csápjaimmal tisztán látom - azzal fogsz elhárítani, hogy te ezekben nem hiszel, szerinted ez mind konteó, de esetleg ha adunk valami konkrét bizonyítékot... ...aminek kizárólag olyasmit fogadnál el, ami valami háttérhatalmi ember saját kezű aláírásával ellátott fényképes videó amin több, hatalmi pozíciókban lévő neves személyiség töredelmesen beismer és elmagyaráz mindent úgy, hogy a te jóhiszemű gyomrod is bevegye. Bár még az is lehet deepfake, ugye.

Na, előbújt belőlem egy kis rosszmájúság, de mentésgemre szóljon hogy legalább 15 éve játszom már ezt a játékot a neten és oda-vissza le tudnám kottázni az egészet. Pont tegnap kérte tőlem valaki, hogy adjak linket a választási csalásokra, és előre megmondtam hogy úgyis azt fogja reagálni hogy nem-balos forrás nem hiteles, és ennek ellenére azt reagálta, hogy nem-balos forrás nem hiteles. Beszarás, b+.

A rócsildoktól van amúgy egy rakás idézet ami bőven bizonyítja nem csak a háttérhatalmi ambícióikat, de a háttérhatalmi tevékenységüket is, de az mind nem számít, nem eléggé meggyőző erejű :| Még úgy sem, hogy amúgy Soros nagyjából pont ugyanazt csinálja teljesen nyíltan, mindenki szeme előtt, csak azt a betonbiztos trükköt süti el, hogy azt mondja ő filantróp, aki jóindulatból csinálja az egészet. És van aki beveszi... Ó, anyám, ennek a világnak annyi.

Deansdale 2020.11.07. 10:12:24

@Bekko: "tudjátok, hogy mihez kezdenek majd a barbár, fehér ember nélküli, lepusztult, elzüllött Nyugattal?"

Ugyanazt amit jelenleg a szaúdi emírek a szaúdi tömegekkel. Sokkal könnyebb azokon uralkodni vaskézzel, mint európai fehéreken.

2020.11.07. 11:26:09

@Deansdale: @Bekko:

Jews will play a leading role in multicultural Europe says Jewish researcher

youtu.be/53A5AJoRxF0

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.07. 16:41:48

@Bekko:
Evolúciós csoportstratégia. A cordiceps unilateralis miért tizedel meg egész rovarpolpulációkat?

Madarász Henrik 2020.11.07. 20:53:16

@Bekko: Szerintem csak neked nincs elég fantáziád. Kezdjük a mostani folyamatok végén. 2070-et írunk, a fehér emberek már kihaltak vagy felvették az iszlámot Európa nyugati részén, van egy iszlám tömeg és van egy afrikai keresztény-törzsi vallású tömeg. A hadseregeket már felszámolták, nincsenek fejlett fegyvereik csak a multik zsoldosainak, akiket a feketék közül toboroznak Afrikában, kiemelt zsoldot kapnak. Az elit fallal körbevett luxusnegyedekben lakik, amiket zsoldosok őriznek. Mivel már nincs szükség rá, felszámolták a demokráciát, aki nem akar éhenhalni a multik gyáraiban dolgozik éhbérért. Aki szervezkedni próbál azt kivégzik a multik zsoldosai, a felkeléseket szintén ők verik le, a felkelőknek kalasnyikovokkal nincs sok esélyük a drónok, páncélozott helikopterek és hasonló fejlett technika ellen, főleg miután csak az dolgozhat akibe nyomkövető csippet tesznek és így könnyen bemérhető lesz a drónok hőkövető rakétái számára.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.11.07. 21:00:50

@don Fefinho: "Ha csak jó vagy csak rossz lenne önmagában, akkor se összehasonlítási alap, se választási lehetőség nem lenne, ami rossz lenne. De mivel van jó meg rossz is, így van összehasonlítási alap és választani is lehet, ami jó."

Ez nekem egy félig tele a pohár filozófia. :-)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.11.07. 21:07:44

@don Fefinho: "Isten csak úgy úri jókedvében teremtette a világot a semmiből, és kész. Mert csak.
Vagy a semmi csak úgy úri jókedvében ősrobbant valamivé, és kész. Mert csak."
Katolikus létemre én nem vagyok képben a Bibliával (mindig halogatom az olvasását, a ki kit ölt meg meg a ki kinek a leszármazottja résznél mindig feladom...)
De én úgy gondolom nem úri jókedvében robbant (bár még az is lehet) hanem van valami olyan dolog amit így tud megtapasztalni hogy világot teremt. :-)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.07. 22:37:45

@Sipi81: Időt, teret, halandóságot, társaságot, végességet, tökéletlenséget, hiányt, másnaposságot, stb.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.07. 22:38:51

@Sipi81: Vagy csak keresi önmagát, és itt még nem nézte.

2020.11.08. 08:06:43

Újsághír:
"Nem terrortámadás volt a lyoni ortodox pap elleni merénylet.
Az elkövető, egy 40 éves grúz férfi szerelemféltésből támadt a papra, akivel a felesége csalta őt."

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.08. 11:58:45

@Jerabekné: Akkor lehet, hogy nem is vallási-kulturális hátterű a probléma, hanem csak azzal kenjük el?

Deansdale 2020.11.08. 13:19:02

@Jerabekné: Szerintem a szalmabáb primitív amit itt csépelsz, meg a végtelen nagyképűség.

Deansdale 2020.11.08. 13:57:50

@Jerabekné: A parasztra fogadni mertem volna. Mindenestre sosem komáltam mikor random nickek és zoknibábok azzal kezdték a nagy mellényt, hogy a stabil kommentelőket ócsárolták, és szerintem a jövőben sem fogom ezt megkedvelni. Próbálj vitázni, ha nem megy ne erőltesd.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.08. 14:10:13

@Deansdale: Nem melegedett még be, és erőltetni sem szabad semmit idejekorán. A spenótot meg az anált is egy életre meg lehet utálni, ha kiskorodban erőltetik.

Wildhunt 2020.11.08. 14:26:24

@Jerabekné: Értem. Vagyis ha a bevándorló ne vallási alapon gyilkol, az OK.

csi szi 2020.12.08. 16:06:32

Vagyis a "globohomótól" csak Orbán Viktor és csapata védheti meg az országot, ezért mindent el kell nekik nézni?
Csak Orbán sem él örökké, még ha sikerül is behúznia a '22-es választást is, meg esetleg a '26-ost is stb. (Li Kuan Ju 31 évig vezette Szingapúrt, talán ő volt a legtovább hatalmon lévő "erős ember", aki demokráciában volt vezető (bár erről lehetne vitatkozni), Orbán most 4+10 évnél tart. Nehéz elképzelni, hogy megdöntené a rekordot 18 további évvel, bár ha egészsége engedi, nincs elvi akadálya. Csak aligha fogja már bárki demokráciának tekinteni az országot, ha így történik.)
Sajna ez nem ezen fog eldőlni hosszú távon. Egyedül nem tarthat ki Magyarország a "globohomóval" szemben. Bár nem túl szerencsés ez a kifejezés nem csak Szájer miatt, hanem Nyugaton vannak nyíltan homokosok, akik ellene vannak ennek, nem tudom ismeri-e valaki pl. Douglas Murray-t? Ő ráadásul nemrég Magyarországon kutatott a magyar állam ösztöndíján (jó a Danube Institute nevű think tank-én, nem tudom milyen pénzből jött létre, de nyilván a magyar kormány volt mögötte). Nos ez a Douglas Murray nyíltan homoszexuális (a wikipedia cikkben is szerepel), bár ez szerintem látszik is rajta, illetva aki belenéz a Youtube-on a vele készült interjúkba, eléggé átjön... ez van, de legalább nem olyan undorító, mint az amúgy szerintem teljesen fake személyiségű Milo volt.
magyarnemzet.hu/belfold/douglas-murray-magyarorszag-migracios-politikajat-igazolja-a-tortenelem-9007025/

Na de amire utalok, ez egy világméretű küzdelemben fog eldőlni, ha csak le nem tudunk válni a Nyugatról, ami nehezen kivitelezhető több okból. Szóval lehet Erdogannal, Putyinnal meg a kínaiakkal haverkodni, de amikor az amerikai mélyállam már gyakorlatilag irányítja Ukrajnát és Romániát is, nem sokat tudnak "segíteni".

Bayaz 2021.02.07. 20:22:45

@Bekko: "A berlini falnál is volt géppuska, a világ legőrzöttebb határa volt, de a kb. 10.000 próbálkozóból a fele, 5000 átszökött. És az csak egy város volt, nem egy kontinens. De tök mindegy, mert egy milliós tömeget semmilyen fegyver nem fog megállítani, pláne ha úgy lesznek vele, hogy nincs vesztenivalójuk, mert pl. nem lesz már rendes ivóvíz Afrikában. Sajnos külpolitikában és pénzben is sakkozni kell velük, mert a határvédelem ilyen szempontból hamis biztonságot ad csak a korlátlan bevándorlással szemben."
Honnan van ez a statisztika a berlini falról?

Egyébként a hasonlatod jól hangzik, de az a baj vele, hogy
1) az, hogy tízezren próbáltak átszökni, és nem egymillióan, az pont a határvédelemnek "köszönhető"
2)a berlini falon azért próbálkoztak és tudtak is sikeresen átjutni, mert a túloldalon a nyugatnémetek befogadták őket. Amikor egyezményt kötöttek a szovjetekkel, hogy kiadják a próbálkozásokat, egyből megcsappant az átjutók és az átjutással próbálkozók száma.

Ugyanúgy, ha az EU csak kijelentené, hogy NEM fogad be illegális migránsokat, azokat az NGO-kat, amelyek ebben segítkeznek, kitiltanák az EU-ból, és azokat a migránsokat, akik átjutnak, visszatoloncolnák, máris sokkal-sokkal kevesebben indulnának útnak, még puskalövések sem kellenének hozzá.
süti beállítások módosítása