Angolul tudóknak kötelező anyag
2020.11.29. 15:44 Deansdale
205 komment
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
csi szi 2020.12.06. 15:31:04
@Wildhunt: Túl sokat nem tudnak most ellopni, mert a kormány csökkentette a bevételeiket. Ahol lehetne, ott a kormány felajánlja, hogy átveszi a beruházást, így nem tudják a kiszemelt haveri céget szerződtetni. Szóval eddig maradtak a havi egy-két milliós fizetéssel foglalkoztatott tanácsadók és a felduzzasztott számú polgármester-helyettesek és ilyenek. Az elég soványka, max. "tisztességes" megélhetést biztosít 2022-ig pár száz emberüknek országosan.
Wildhunt 2020.12.06. 15:58:40
@csi szi: azt nem mondtam hogy nem tolták el ezt Is...
yotta 2020.12.06. 16:35:17
@Nahoten: "Már többször megmondtam: teljesen mindegy kikre váltjuk le Orbánt. (Csak olyan legyen, akit szintén le lehet váltani.)"
Ok, de én is(mi is) megmondtam már sokszor, hogy eszünk ágában sincs leváltani Orbánt.
"Ebben a rendszerben a választó nem tud alternatívát megfogalmazni, a lehetősége mindössze annyi, hogy eltávolítja a hatalomból aki nem tetszik."
Előszöris, ha mutatnál a földön bármely olyan rendszert, amely megfelelne neked, kivele, megköszönném! Másodszor ebben a rendszerben is kiváló lehetősége van a választónak alternatívát megfogalmazni, például összebeszél tizedmagával, bevonul a cégbíróságra és seperc alatt megalapítja az új pártot és máris kész az alternatíva!
"nem ártana ha leváltónak lenne programja, mert ugye a Fidesznek már régóta nincs."
Hát ez meg szemen szedett hazugság! A program az, hogy: FOLYTATJÁK! Kell-e ennél több 10 év sikeres kormányzás után?????
(Tudom, kapásból rávágnád, hogy igen, de minek ennél sokatmondóbb program? Téged nyilván nem akar ez a kormány a támogatóik között tudni, te a "leváltóké" vagy! Ám, mivel demokrácia van, ha többen akarjuk, hogy maradjanak, maradni fognak! Egyébiránt, nemsokára megmérkőzünk...)
Ok, de én is(mi is) megmondtam már sokszor, hogy eszünk ágában sincs leváltani Orbánt.
"Ebben a rendszerben a választó nem tud alternatívát megfogalmazni, a lehetősége mindössze annyi, hogy eltávolítja a hatalomból aki nem tetszik."
Előszöris, ha mutatnál a földön bármely olyan rendszert, amely megfelelne neked, kivele, megköszönném! Másodszor ebben a rendszerben is kiváló lehetősége van a választónak alternatívát megfogalmazni, például összebeszél tizedmagával, bevonul a cégbíróságra és seperc alatt megalapítja az új pártot és máris kész az alternatíva!
"nem ártana ha leváltónak lenne programja, mert ugye a Fidesznek már régóta nincs."
Hát ez meg szemen szedett hazugság! A program az, hogy: FOLYTATJÁK! Kell-e ennél több 10 év sikeres kormányzás után?????
(Tudom, kapásból rávágnád, hogy igen, de minek ennél sokatmondóbb program? Téged nyilván nem akar ez a kormány a támogatóik között tudni, te a "leváltóké" vagy! Ám, mivel demokrácia van, ha többen akarjuk, hogy maradjanak, maradni fognak! Egyébiránt, nemsokára megmérkőzünk...)
yotta 2020.12.06. 16:43:03
@Nahoten: "Tulajdonképpen nem igaszán lehet tudni, hogy mit fog csinálni egy párt hatalmon, ha a választási programjából indulunk ki. Ez a jelen helyzet."
De, igen! A Fideszről, illetve a mostani kormányról hajszál pontosan tudni lehet, mit csinálnának az újabb 4 év alatt!!!
De, igen! A Fideszről, illetve a mostani kormányról hajszál pontosan tudni lehet, mit csinálnának az újabb 4 év alatt!!!
Deansdale 2020.12.06. 17:09:55
Miután a 92 éves Ursula Haverbeck letöltötte legutóbbi 2,5 éves börtönbüntetését Németországban hollókoszt-tagadásért, most újra elítélték és visszaküldik ugyanazért. Frankó német liberális demokrácia, szólásszabadság meg minden. De bezzeg a kurvaorbán!!! Itt elnyomásban kell élnünk!
newamericangovernment.org/germany-political-dissident-ursula-haverbeck-sent-back-to-prison-may-become-oldest-female-inmate-in-the-world/
newamericangovernment.org/germany-political-dissident-ursula-haverbeck-sent-back-to-prison-may-become-oldest-female-inmate-in-the-world/
Deansdale 2020.12.06. 18:04:58
Az amcsi elnökválasztást bonyolító egyik számtech cég vezetőjét Soros kinevezte az Open Society alapítvány elnökének:
twitter.com/RaheemKassam/status/1335352751811915778
Az előző elnök önként távozott Biden személyes csapatába:
sputniknews.com/amp/us/202012061081372429-soros-open-society-president-gaspard-resigns-amid-reports-joining-biden-team/
Nincs itt semmi látnivaló, oszoljanak kérem :)
twitter.com/RaheemKassam/status/1335352751811915778
Az előző elnök önként távozott Biden személyes csapatába:
sputniknews.com/amp/us/202012061081372429-soros-open-society-president-gaspard-resigns-amid-reports-joining-biden-team/
Nincs itt semmi látnivaló, oszoljanak kérem :)
Nahoten 2020.12.06. 19:13:08
@Deansdale:
Egyáltalán nem a rosszabbat választanám. Honnan veszed.
Ha bármelyik ellenzéki kerül hatalomra, szembetelálja majd magát a bebetonozott Polttal, aki megakadályozza Orbán számonkérését.
Lefogják váltani, mert nem kétséges, de ez időbe kerül.
Közben jönnek a hugyosforradalmárok, traktorok, CÖF, kopaszok, néhány autó felrobbantása, stb. Ekkor a Fidesz igazi ellnezéként nézni fogja a kezét a hatalomnak, aminek így már nem lesz lehetősége lopni, legalábbis megközelítőleg sem, mint ahogy Fidesz teszi.
Mikor Potl elváltádra kerül, elő kell bányászni távoli szigetekről az eredeti fideszeseket, szintén idő.
Ezalatt a koalíció szétesik új kormány alakul, akit meg régiek néznek. Így szépen, amíg ki nem alakul az új egyensúly.
Nem lenne ez olyan rossz.
"Oké, hogy ami nem jó, azt le akarod cserélni, de MIÉRT EGY MÉG ROSSZABBRA? Ez olyan mintha kevesellnéd a béred és ezért felmondanál, elmennél közmunkásnak."
Nem lennének azok olyan rosszak.
Egész egyszerűen nem tudnának olyan rosszak lenni, még ha akarnák sem.
Polt pl. elkezdene ügyészként vislkedni, ha lopni akarnának.
Mire kiépítik saját oligarcha hálózataikat, kitalálnak második kínai gyorsvasutat, Paks 3-et, addig sok idő telne el.
Addig bármennyire is akarnák nem tudnának olyan rosszak lenni mint Orbán és a Fidesz ahol ezek a védett pénz útvonalak már szépen kiépítésre kerültek.
Egyáltalán nem a rosszabbat választanám. Honnan veszed.
Ha bármelyik ellenzéki kerül hatalomra, szembetelálja majd magát a bebetonozott Polttal, aki megakadályozza Orbán számonkérését.
Lefogják váltani, mert nem kétséges, de ez időbe kerül.
Közben jönnek a hugyosforradalmárok, traktorok, CÖF, kopaszok, néhány autó felrobbantása, stb. Ekkor a Fidesz igazi ellnezéként nézni fogja a kezét a hatalomnak, aminek így már nem lesz lehetősége lopni, legalábbis megközelítőleg sem, mint ahogy Fidesz teszi.
Mikor Potl elváltádra kerül, elő kell bányászni távoli szigetekről az eredeti fideszeseket, szintén idő.
Ezalatt a koalíció szétesik új kormány alakul, akit meg régiek néznek. Így szépen, amíg ki nem alakul az új egyensúly.
Nem lenne ez olyan rossz.
"Oké, hogy ami nem jó, azt le akarod cserélni, de MIÉRT EGY MÉG ROSSZABBRA? Ez olyan mintha kevesellnéd a béred és ezért felmondanál, elmennél közmunkásnak."
Nem lennének azok olyan rosszak.
Egész egyszerűen nem tudnának olyan rosszak lenni, még ha akarnák sem.
Polt pl. elkezdene ügyészként vislkedni, ha lopni akarnának.
Mire kiépítik saját oligarcha hálózataikat, kitalálnak második kínai gyorsvasutat, Paks 3-et, addig sok idő telne el.
Addig bármennyire is akarnák nem tudnának olyan rosszak lenni mint Orbán és a Fidesz ahol ezek a védett pénz útvonalak már szépen kiépítésre kerültek.
Deansdale 2020.12.06. 20:50:26
Influenza-19 ügyben: a világon a legkeményebb lezárási szabályok Peruban vannak, csakúgy mint a legrosszabb halálozási arány...
www.telegraph.co.uk/news/2020/10/18/peru-has-toughest-lockdown-world-still-ended-worst-fatality/
www.telegraph.co.uk/news/2020/10/18/peru-has-toughest-lockdown-world-still-ended-worst-fatality/
Deansdale 2020.12.06. 20:52:33
Na, még egy: a birkózók birkózhatnak, de kezet fogni tilos, mert az influenzát okozhat :)
web.archive.org/web/20201206064056/https://www.wlwt.com/article/ohsaa-coronavirus-rules-students-can-wrestle-but-cant-shake-hands/34874133
web.archive.org/web/20201206064056/https://www.wlwt.com/article/ohsaa-coronavirus-rules-students-can-wrestle-but-cant-shake-hands/34874133
csi szi 2020.12.06. 20:54:35
@Deansdale: Szerintem Vuhanban szigorúbbak voltak (egyébként Belgium azért megelőzi Perut a világelsőségben, nem is kicsit, Peru a 3., nem sokkal maradnak el mögöttük az olaszok és a spanyolok, de az USA is csak kb. 10%-kal). Látom lassan 2 hónapos cikk, akkor lehet hogy elsők voltak.
csi szi 2020.12.06. 21:01:35
@Nahoten: Igen, csak hát épp ezek miatt az ellenzék már régóta hallat olyan hangokat, hogy ők majd újjáalapítják a Magyar Köztársaságot, és mindent semmissé nyilvánítanak, ami Orbánék alatt történt stb. Persze szerintem is kérdéses, hogy ez reális forgatókönyv-e, de a külföld nem emelne holmi jogállamisági és hasonló kifogásokat, abban biztosak lehetünk szerintem... ami miatt nem mennének el eddig, az egyedül az, hogy végletesen oszthatják meg az országot, esetleg tettleges ellenállásba is ütközhetnek az ilyen lépést illegitimnek tekintők részéről.
Ahogy az USA-ban is megvan az a vonal, egészen magas helyekről is helyeselnek nekik, hogy Trump támogatóit B-listázni kell meg hasonlók...
Ha meg az lesz, ahogy írod, az elhúzódó politikai válságot fog eredményezni, minden velejárójával. Mi nem szoktunk eddig hozzá az ilyesmihez, vannak olyan országok, ahol már megszokottak az ilyen periódusok, persze.
Ahogy az USA-ban is megvan az a vonal, egészen magas helyekről is helyeselnek nekik, hogy Trump támogatóit B-listázni kell meg hasonlók...
Ha meg az lesz, ahogy írod, az elhúzódó politikai válságot fog eredményezni, minden velejárójával. Mi nem szoktunk eddig hozzá az ilyesmihez, vannak olyan országok, ahol már megszokottak az ilyen periódusok, persze.
Wildhunt 2020.12.06. 21:04:43
@Nahoten: És mindeközben csak a te kedvedért nem írnák alá az isztambuli egyezményt, a menekültkvótákat, nem árusítanák újra ki az infrastruktúrát valamint nem vernék szét rohamrendőrökkel a "hugyosok" tüntetését, ahogy a Fidesz sem veri szét a "drogosokét"?
KalmanBlog 2020.12.06. 22:38:12
@Deansdale: Paywallos :-(. Én azon sem lepődnék meg ha a lockdown sőt még a maszk is szignifikánsan rontaná még az influenza halálozást is (a hosszútávú gazdasági és pszichés hatásokról nem is beszélve).
Például ma gyönyörű idő volt, még póló nélkül napozni is tudtam a ház egyik beugró sarkában, ami minden irányból visszaveri a napot. Tök kellemes volt.
Az átlagember pedig sálban és kesztyűben tolta megszokásból ma is. A másfél tenyérnyi látszó bőrfelülete kétharmadát pedig eltakarja a maszk. De a hardcore rettegő nyugdíjasok behúzzák a homlokukba a sapkát, alsó szempillákig fel a maszkot, és egy lőrésen látnak csak ki. Ott aztán szintetizálhatják a D-vitamint, hajrá! Beteg világ ez!
Például ma gyönyörű idő volt, még póló nélkül napozni is tudtam a ház egyik beugró sarkában, ami minden irányból visszaveri a napot. Tök kellemes volt.
Az átlagember pedig sálban és kesztyűben tolta megszokásból ma is. A másfél tenyérnyi látszó bőrfelülete kétharmadát pedig eltakarja a maszk. De a hardcore rettegő nyugdíjasok behúzzák a homlokukba a sapkát, alsó szempillákig fel a maszkot, és egy lőrésen látnak csak ki. Ott aztán szintetizálhatják a D-vitamint, hajrá! Beteg világ ez!
yotta 2020.12.07. 00:29:11
@Nahoten: "Nem lennének azok olyan rosszak.
Egész egyszerűen nem tudnának olyan rosszak lenni, még ha akarnák sem."
Te hülyének nézel bennünket! Legalább a napi eseményekben legyél tisztában: megcsípte a budapesti hatalmat a szerinted nem "rosszabb" banda, vagyis még szinte meg sem száradt a pecsét a hatalomváltáson, mikor semmilyen ellenérzés nélkül belevetették magukat a lopásba: Draskovics/Szabó Zoltán/Gáál J./Tüttő/busztender...
Tényleg, komolyan kérdem: mindenkit hülyének nézel, te meg vagy a helikopter... ja...
Egész egyszerűen nem tudnának olyan rosszak lenni, még ha akarnák sem."
Te hülyének nézel bennünket! Legalább a napi eseményekben legyél tisztában: megcsípte a budapesti hatalmat a szerinted nem "rosszabb" banda, vagyis még szinte meg sem száradt a pecsét a hatalomváltáson, mikor semmilyen ellenérzés nélkül belevetették magukat a lopásba: Draskovics/Szabó Zoltán/Gáál J./Tüttő/busztender...
Tényleg, komolyan kérdem: mindenkit hülyének nézel, te meg vagy a helikopter... ja...
Nahoten 2020.12.07. 08:58:17
@yotta:
Miért néznélek hülyének benneteket?
Gondolom az új vezetés helyzetbe akarja hozni a sajátjait és mellőzni a fideszes oligarchákat.
Biztos vagyok benne, hogy nem sértik meg a törvényeket, mert ha megtennék Polt azonnal ügyészként kezdene viselkedni és lebuktatná őket, a fideszes média meg ezzel lenne tele. De mivel ezeket nem látom így biztos vagyok benne, hogy nincs tövénysértés.
Ez szép példa arra, hogy ha két ellentétes érdekcsoport képes ellenőrizni egymást, akkor kevesebb a lopás.
Nem is lenne olyan rossz egy koalíció ahol mindenki a mási kezét nézné árgus szemekkle
Miért néznélek hülyének benneteket?
Gondolom az új vezetés helyzetbe akarja hozni a sajátjait és mellőzni a fideszes oligarchákat.
Biztos vagyok benne, hogy nem sértik meg a törvényeket, mert ha megtennék Polt azonnal ügyészként kezdene viselkedni és lebuktatná őket, a fideszes média meg ezzel lenne tele. De mivel ezeket nem látom így biztos vagyok benne, hogy nincs tövénysértés.
Ez szép példa arra, hogy ha két ellentétes érdekcsoport képes ellenőrizni egymást, akkor kevesebb a lopás.
Nem is lenne olyan rossz egy koalíció ahol mindenki a mási kezét nézné árgus szemekkle
Nahoten 2020.12.07. 09:00:18
@Wildhunt:
Mint már itt sokszor leírtam, egyebekben egyetértünk mindössze úgy gondolom, hogy ti sokat láttok bele Orbánba. Orbánt a személyes érdekein kívül nem érdekli semmi. Ő a másik rossz.
Mint már itt sokszor leírtam, egyebekben egyetértünk mindössze úgy gondolom, hogy ti sokat láttok bele Orbánba. Orbánt a személyes érdekein kívül nem érdekli semmi. Ő a másik rossz.
yotta 2020.12.07. 09:27:21
@Nahoten: "Miért néznélek hülyének benneteket?"
Azért fordul ez meg a fejemben, mert a valós helyzet, valamint a belátható jövő, köszönő viszonyban sincs avval, amit írsz/sugallsz/előre vetítsz!
Például: az a gondolkodói kör, amelynek nézeteit/meglátásait itt hangoztatod azt harsogja, hogy bizony az állítólagos két pólus egymással szövetkezve lop. Emlékezz a David Ibolya féle 70:30-ra, a Shiffer féle 60:40-re, a Jobbikosok szerinti fifty-fifty kijelentésekre, stb.
Ezek után meg leírod: "ha két ellentétes érdekcsoport képes ellenőrizni egymást, akkor kevesebb a lopás."
Most akkor komolyan vehető érvelés ez? Nadon vicces kedvedben vagy.
A másik dolog a Polt kérdés. (Most többes számot fogok rátok használni, mert szinte szószerint nyomod a DK-s mantrát)
Polt demokratikus folyamatok mentén jogszerűen birtokolja hivatalát. Tehát ismétlem: jogszerűen, legitim módon! Aki mást mond, lesajnálja a többségi demokráciát, a parlamenti többség törvényhozási legitimációját és egyáltalán: ugatja a jogállami szabályokat!
Tehát Polt a tételes jog szerint működteti hivatalát függetlenül a kormánytól és ezt mindaddig, amíg nem tudsz egyetlen, érted?: egyetlen egy ügyet levezetni a feljelentéstől a bírósági szakaszba jutásig, (vagy nem jutásig) amelyben eltértek az írott jogtól, akkor vagy hazudsz vagy ha jóhiszemű maradok: felültél mindenféle fidesz ellenes propaganda szövegeknek.
Előre bocsátom: nem fogsz ilyet találni, ami azért siralmas, mert bizony kell lennie olyan fideszes mutyiknak, amellyel szemben megállna egy bírósági procedúra, de ez a fasz agyatlan semmirekellő szar ellenzék Majtényistül, Helsinkistül, Amenestystül képtelen magából kiizzadni egy olyan ótvar feljelentést, amelyet már egy első éves joghallgató ne dobna sikítva a kukába ilyen-olyan hibákra hivatkozva!!!
És ezek a szerinted jobbak? Vagy szerinted ezek bármit is képesek lennének jobban csinálni? Egy lószart mama!
Akkor már lopjon Orbán amennyit akar még száz évig!
Azért fordul ez meg a fejemben, mert a valós helyzet, valamint a belátható jövő, köszönő viszonyban sincs avval, amit írsz/sugallsz/előre vetítsz!
Például: az a gondolkodói kör, amelynek nézeteit/meglátásait itt hangoztatod azt harsogja, hogy bizony az állítólagos két pólus egymással szövetkezve lop. Emlékezz a David Ibolya féle 70:30-ra, a Shiffer féle 60:40-re, a Jobbikosok szerinti fifty-fifty kijelentésekre, stb.
Ezek után meg leírod: "ha két ellentétes érdekcsoport képes ellenőrizni egymást, akkor kevesebb a lopás."
Most akkor komolyan vehető érvelés ez? Nadon vicces kedvedben vagy.
A másik dolog a Polt kérdés. (Most többes számot fogok rátok használni, mert szinte szószerint nyomod a DK-s mantrát)
Polt demokratikus folyamatok mentén jogszerűen birtokolja hivatalát. Tehát ismétlem: jogszerűen, legitim módon! Aki mást mond, lesajnálja a többségi demokráciát, a parlamenti többség törvényhozási legitimációját és egyáltalán: ugatja a jogállami szabályokat!
Tehát Polt a tételes jog szerint működteti hivatalát függetlenül a kormánytól és ezt mindaddig, amíg nem tudsz egyetlen, érted?: egyetlen egy ügyet levezetni a feljelentéstől a bírósági szakaszba jutásig, (vagy nem jutásig) amelyben eltértek az írott jogtól, akkor vagy hazudsz vagy ha jóhiszemű maradok: felültél mindenféle fidesz ellenes propaganda szövegeknek.
Előre bocsátom: nem fogsz ilyet találni, ami azért siralmas, mert bizony kell lennie olyan fideszes mutyiknak, amellyel szemben megállna egy bírósági procedúra, de ez a fasz agyatlan semmirekellő szar ellenzék Majtényistül, Helsinkistül, Amenestystül képtelen magából kiizzadni egy olyan ótvar feljelentést, amelyet már egy első éves joghallgató ne dobna sikítva a kukába ilyen-olyan hibákra hivatkozva!!!
És ezek a szerinted jobbak? Vagy szerinted ezek bármit is képesek lennének jobban csinálni? Egy lószart mama!
Akkor már lopjon Orbán amennyit akar még száz évig!
Wildhunt 2020.12.07. 10:51:38
@Nahoten: én értem, hogy szerinted Orbán csak azért nem rabolja el nőinket és erőszakolja meg nemesfémmeinket mert még nem teheti, de inkább kezeltesd magad. Engem nem érdekel mit szeretne szomorú magányában, engem az érdekel mit csinál. Pld. elhiszem neked hogy a ballenzék tiszta szemű hősei csak jót akarnak nekem tisztességben, csak eddig nem azt csinálják. Tetszik érteni? Az meg hogy a törvényes keretekbe csomagolt lopásaikat mentegeted míg a Fideszt ugyanezért keresztre feszítenéd eléggé aláássa a hitelességed.
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.12.07. 11:21:48
@Wildhunt: Pedig megdönthetetlen teJhatalma van, igazán nem is értem, még mire vár.
KalmanBlog 2020.12.07. 12:10:14
Ez szembe jött, szerintem szintén kötelező anyag lehet: www.youtube.com/watch?v=acZXridt7wM
Egy kínai ürge beszél Biden vs. Trump témában.
(Persze simán lehet, hogy a felirat csal, és nem is erről beszél, nem tudok kínaiul. És az is lehet, hogy eleve nem őszinte, hanem valami céljuk van ezzel. De azért érdemes meghallgatni - illetve végigolvasni a szöveget angolul - szerintem.)
Egy kínai ürge beszél Biden vs. Trump témában.
(Persze simán lehet, hogy a felirat csal, és nem is erről beszél, nem tudok kínaiul. És az is lehet, hogy eleve nem őszinte, hanem valami céljuk van ezzel. De azért érdemes meghallgatni - illetve végigolvasni a szöveget angolul - szerintem.)
Wildhunt 2020.12.07. 12:37:39
@don Fefinho: Szerintem a gyíkemberek még nem adtak neki ZÖLD utat.
Nahoten 2020.12.07. 13:00:15
Minek heveskedsz.
Nem mentegetek én senkit.
Azt mondtam, hogy azért vagyok biztos benne, hogy az ellenzékiek nem lopnak ott, ahol említetted, mert ha megtették volna a Fidesz feljelentette volna őket, a fideszes média meg ezt harsogná.
Ez biztos, tehát ha volt is lopás, az alatta maradt a bűnügyi szintnek.
Az ellenzék is emberekből áll. Ők is megtévedhetnek.
A Fidesz viszont bólogató jánosokból áll és kontrollálatlan rendszerülk már elfajzott.
Nem mentegetek én senkit.
Azt mondtam, hogy azért vagyok biztos benne, hogy az ellenzékiek nem lopnak ott, ahol említetted, mert ha megtették volna a Fidesz feljelentette volna őket, a fideszes média meg ezt harsogná.
Ez biztos, tehát ha volt is lopás, az alatta maradt a bűnügyi szintnek.
Az ellenzék is emberekből áll. Ők is megtévedhetnek.
A Fidesz viszont bólogató jánosokból áll és kontrollálatlan rendszerülk már elfajzott.
Nahoten 2020.12.07. 13:02:32
@yotta:
Gondolod, hogy Polt a Tiborcz ügyet megfelelően kezelte? Vagyis azt, hogy az egészet elsüllyesztette az rendben volt?
És ez csak egy ügy a sok között.
Gondolod, hogy Polt a Tiborcz ügyet megfelelően kezelte? Vagyis azt, hogy az egészet elsüllyesztette az rendben volt?
És ez csak egy ügy a sok között.
KalmanBlog 2020.12.07. 13:19:00
@Nahoten: > tehát ha volt is lopás, az alatta maradt a bűnügyi szintnek.
Úgy érted, hogy 15000 Ft alatt, vagy mennyi most az a szint? Hazavitték az A4-es papírt meg a tollakat az irodából, vagy mi? :-)
Úgy érted, hogy 15000 Ft alatt, vagy mennyi most az a szint? Hazavitték az A4-es papírt meg a tollakat az irodából, vagy mi? :-)
csi szi 2020.12.07. 13:44:38
@Deansdale: Mint tudjuk a "nácik" kívül esnek azok körén, akiknek liberális demokráciában jogaik meg szólásszabadságuk van.
Hová is juthatnának a dolgok, ha ezt a 92 éves asszonyt hagynák holokausztot tagadni? A zsidóknak, migráns hátterűeknek, buziknak stb. állandó félelemben kellene élniük emiatt, és nemsokára már lovaglócsizmás nácik menetelnének a német városok utcáin...
(igen kb. ez az ún. "gyűlöletbeszéd" tiltása elleni érv a baloldal részéről, az ő orwelli logikájuk szerint minél jobban korlátozzák a "nem elfogadható" nézetek kifejezését, annál nagyobb a szólásszabadság is, hiszen egyébként meg sem mernének szólalni, vagy legalábbis állandóan rettegnének azok a "marginalizált csoportok", akiket a gyűlöletbeszéd-törvények "védenek")
Hová is juthatnának a dolgok, ha ezt a 92 éves asszonyt hagynák holokausztot tagadni? A zsidóknak, migráns hátterűeknek, buziknak stb. állandó félelemben kellene élniük emiatt, és nemsokára már lovaglócsizmás nácik menetelnének a német városok utcáin...
(igen kb. ez az ún. "gyűlöletbeszéd" tiltása elleni érv a baloldal részéről, az ő orwelli logikájuk szerint minél jobban korlátozzák a "nem elfogadható" nézetek kifejezését, annál nagyobb a szólásszabadság is, hiszen egyébként meg sem mernének szólalni, vagy legalábbis állandóan rettegnének azok a "marginalizált csoportok", akiket a gyűlöletbeszéd-törvények "védenek")
csi szi 2020.12.07. 13:45:33
Javítás: nem elleni, hanem melletti érv, bocs.
Wildhunt 2020.12.07. 16:46:25
@Nahoten: igen. Ha nem így lenne, már az eus tankokat követelnétek minimum. Erkölcstelen? Igen. Szabálytalan? Nem. A politika így működik mióta kitalálták.
yotta 2020.12.07. 18:27:06
@Nahoten: "Polt a Tiborcz ügyet megfelelően kezelte? Vagyis azt, hogy az egészet elsüllyesztette az rendben volt?"
Miről beszélsz? Hogyan süllyesztette el a Tiborcz ügyet? Mesélj már! Különösen érdekelne a feljelentés!!! Ki indított ilyen feljelentést? Kinek nyújtották be, hol, mikor, mi volt a szöveg? Aztán, hol léphetett be Polt a folyamatba? Ki kapta a határozatot, melyszerint elsüllyesztették az ügyet?
Ezek mind többé-kevésbé nyilvános adatok! Na, dalolj, hadd lám, a nagy dumán kívül van-e valami a kobakban?
Miről beszélsz? Hogyan süllyesztette el a Tiborcz ügyet? Mesélj már! Különösen érdekelne a feljelentés!!! Ki indított ilyen feljelentést? Kinek nyújtották be, hol, mikor, mi volt a szöveg? Aztán, hol léphetett be Polt a folyamatba? Ki kapta a határozatot, melyszerint elsüllyesztették az ügyet?
Ezek mind többé-kevésbé nyilvános adatok! Na, dalolj, hadd lám, a nagy dumán kívül van-e valami a kobakban?
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.07. 23:51:29
Szerintem néha már túlzás kissé az a hangnem ahogy itt ellenvéleményeket megfogalmazó emberekkel szemben felléptek pláne ha az "adjon Isten" nem ilyen hangnemben jött. Értem hogy lassan fogy a türelem sokadszorra leírni ugyanazt, stb csak ennek az lesz az eredménye hosszú távon hogy egyáltalán nem lesznek olyanok akik majd itt más véleményt megfogalmaznak mint az itt régóta kommentelők.
Na és akkor csak egy-két politikai dolog ami eszembe jutott.
Hogy Gyurcsány és Orbán között van valami kapcsolat az szerintem is eléggé nyilvánvaló. Én is irreálisnak tartom a ki van kinek a zsebében gondolatmenetet, viszont a kéz kezet mos elvet nem. Tuti hogy mindkettőnek vannak olyan dolgok a tarsolyában amivel meg lehetne fogni a másikat. Legnyilvánvalóbb volt ez az eset 2010-ben amikor a fideszes "elszámoltatás lesz" választási ígéretből abszolút semmi sem teljesült. Erre azért is emlékszek ennyire mert anno mi is vártuk hogy na jön a fidesz és majd jön az elszámoltatás amit ígértek Gyurcsányékra. Hát jött a nagy büdös semmi.
Az ellenzéki összefogásból viszont szerintem egyértelműen a Gyurcsány-féle vonal jönne vissza, naivitás ezt nem látni. BP-en is szépen visszajöttek a szocik a polgármester-választások után, sőt Gyurcsány maga is ott sertepertélt az eseményen mikor Karácsony Gergely elfoglalta a székét. Persze most Dobrev Klára van előtérbe tolva, de a DK a legerősebb ellenzéki párt, egyértelmű hogy ellenzéki összefogás nyerése esetén ők határoznák meg a kulcspozíciókat. A XXI. századi modern fiatalos Momentum meg kapna valami olyan vicc pozíciót mint Kerpel-Fronius BP-en (okosvárosért és részvételiségért felelős főpolgármester-helyettes. Szerintem aki ezt kitalálta még az se bírta ki röhögés nélkül.).
Egyébként meg mostanában ahogy nézem Toroczkai videóit, még azt is el tudom képzelni hogy egy esetleges patthelyzetben 2022-ben ha az összefogás olyan sikeres lenne hogy döntetlen helyzetbe hozná a fideszt, akkor a Mi Hazánk akarna a mérleg nyelve lenni.
Na és akkor csak egy-két politikai dolog ami eszembe jutott.
Hogy Gyurcsány és Orbán között van valami kapcsolat az szerintem is eléggé nyilvánvaló. Én is irreálisnak tartom a ki van kinek a zsebében gondolatmenetet, viszont a kéz kezet mos elvet nem. Tuti hogy mindkettőnek vannak olyan dolgok a tarsolyában amivel meg lehetne fogni a másikat. Legnyilvánvalóbb volt ez az eset 2010-ben amikor a fideszes "elszámoltatás lesz" választási ígéretből abszolút semmi sem teljesült. Erre azért is emlékszek ennyire mert anno mi is vártuk hogy na jön a fidesz és majd jön az elszámoltatás amit ígértek Gyurcsányékra. Hát jött a nagy büdös semmi.
Az ellenzéki összefogásból viszont szerintem egyértelműen a Gyurcsány-féle vonal jönne vissza, naivitás ezt nem látni. BP-en is szépen visszajöttek a szocik a polgármester-választások után, sőt Gyurcsány maga is ott sertepertélt az eseményen mikor Karácsony Gergely elfoglalta a székét. Persze most Dobrev Klára van előtérbe tolva, de a DK a legerősebb ellenzéki párt, egyértelmű hogy ellenzéki összefogás nyerése esetén ők határoznák meg a kulcspozíciókat. A XXI. századi modern fiatalos Momentum meg kapna valami olyan vicc pozíciót mint Kerpel-Fronius BP-en (okosvárosért és részvételiségért felelős főpolgármester-helyettes. Szerintem aki ezt kitalálta még az se bírta ki röhögés nélkül.).
Egyébként meg mostanában ahogy nézem Toroczkai videóit, még azt is el tudom képzelni hogy egy esetleges patthelyzetben 2022-ben ha az összefogás olyan sikeres lenne hogy döntetlen helyzetbe hozná a fideszt, akkor a Mi Hazánk akarna a mérleg nyelve lenni.
Nahoten 2020.12.08. 08:28:11
@yotta:
Az EU küldte meg a gyakorlatilag vádiratot.
Vajon miért kellett azonnal kivenni az EU támogatott körből a Tiborcz által végzett munkákat?
Polt meg szokás szerint nem látott benne több kivetnivalót.
Most egy Tiborcz ellen belülről teljesen értelmetlen feljelentést indítani. Majd Orbán leváltása után.
Nem véletlenül mentik külföldre a pénzeket Orbán belős köreiből. Utána me teli szájjal mondják, hogy a külföldi multik kiviszik a hasznot az országból.
Lölő pl. elégy sokat keres évente. Hol van az a pénz? Állampapírban tartja? Ugyan már. Külföldre menekíti megbízójának.,
Az EU küldte meg a gyakorlatilag vádiratot.
Vajon miért kellett azonnal kivenni az EU támogatott körből a Tiborcz által végzett munkákat?
Polt meg szokás szerint nem látott benne több kivetnivalót.
Most egy Tiborcz ellen belülről teljesen értelmetlen feljelentést indítani. Majd Orbán leváltása után.
Nem véletlenül mentik külföldre a pénzeket Orbán belős köreiből. Utána me teli szájjal mondják, hogy a külföldi multik kiviszik a hasznot az országból.
Lölő pl. elégy sokat keres évente. Hol van az a pénz? Állampapírban tartja? Ugyan már. Külföldre menekíti megbízójának.,
Nahoten 2020.12.08. 08:37:10
@KalmanBlog:
Nem kell komolytalankodnod.
A Orbán jelenleg minden kulcspozíciót ural. Kivétel nélkül mindenhol saját emberei vannak. A KE, az ügysézség, a számvevőszék, stb. mind.mind Lekötelezettje Orbánnak.
Ha bármi gyanús lenne Fidesznek, bármi amit rá tudna bizonyítani az ellenzékre, akkor nagyon látványosan minimum a TEK-el vonulna ki, hogy megmutassa, amikor éppen nem meleg orgián vesznek részt, mekkora hazafiak.
Emlékszel talán arra rendőri felvonzulásra, amikor Móra Veronikát rohanták le komikusan sok rendőrrel. Egy alapítványt, ahol két nő dolgozott.
Erről is feltételeztek, hogy szabálytalanságokat követtek el, és látványosan lerohanták Móráékat. Amikor kiderült, hogy minden rendben volt, akkor Lázár valamelyik sajtótájékoztatón egy mondatban duzzogva elismerte, hogy nem volt semmiféle szabálytalanság.
Nos, a fentiekre alapozom, hogy ha valóban lenne szabálytalanság, akkor Orbán biztosan kihasználná a ziccert.
Mivel semmi ilyesmi nem történik, megalapozottan állíthatom ,hogy nincs is.
Egyébként a Móra-Norvég alap ügy elég kellett volna legyen egy miniszter lemondásához. De, nem, mert csak. Ez Orbán.
Nem kell komolytalankodnod.
A Orbán jelenleg minden kulcspozíciót ural. Kivétel nélkül mindenhol saját emberei vannak. A KE, az ügysézség, a számvevőszék, stb. mind.mind Lekötelezettje Orbánnak.
Ha bármi gyanús lenne Fidesznek, bármi amit rá tudna bizonyítani az ellenzékre, akkor nagyon látványosan minimum a TEK-el vonulna ki, hogy megmutassa, amikor éppen nem meleg orgián vesznek részt, mekkora hazafiak.
Emlékszel talán arra rendőri felvonzulásra, amikor Móra Veronikát rohanták le komikusan sok rendőrrel. Egy alapítványt, ahol két nő dolgozott.
Erről is feltételeztek, hogy szabálytalanságokat követtek el, és látványosan lerohanták Móráékat. Amikor kiderült, hogy minden rendben volt, akkor Lázár valamelyik sajtótájékoztatón egy mondatban duzzogva elismerte, hogy nem volt semmiféle szabálytalanság.
Nos, a fentiekre alapozom, hogy ha valóban lenne szabálytalanság, akkor Orbán biztosan kihasználná a ziccert.
Mivel semmi ilyesmi nem történik, megalapozottan állíthatom ,hogy nincs is.
Egyébként a Móra-Norvég alap ügy elég kellett volna legyen egy miniszter lemondásához. De, nem, mert csak. Ez Orbán.
Deansdale 2020.12.08. 08:55:03
@Sipi81: "Szerintem néha már túlzás kissé az a hangnem ahogy itt ellenvéleményeket megfogalmazó emberekkel szemben felléptek pláne ha az "adjon Isten" nem ilyen hangnemben jött. Értem hogy lassan fogy a türelem sokadszorra leírni ugyanazt, stb csak ennek az lesz az eredménye hosszú távon hogy egyáltalán nem lesznek olyanok akik majd itt más véleményt megfogalmaznak mint az itt régóta kommentelők."
Ez így igaz. Valójában az ellenzékiek többsége sem ostoba, csak hibás ill. hiányos információkból dolgozik, aztán meg szentül meg van győződve a hibás következtetéseiben, hiszen a logikája helyes... Csakhogy a másik oldalról nézve úgy látszik, hogy ezek az emberek teljesen irracionálisak, azt állítják hogy az ég zöld és a tenger sivatag. Nahoten pl. meg van győződve hogy Orbán megalomániás zsarnok. Honnan veszi ezt? Ismeri személyesen és neki titokban elárulta, esetleg ez egy olyan következtetés ami adja magát az ismert tényekből? Frászkarikát, ez egy gyökér ellenzéki rágalom, amit kizárólag valamilyen ellenzéki forrásból hallhatott (lehet ez akár egy személyes ismerős is, nem feltétlenül a média), és kritika nélkül benyelt, aztán csodálkozik hogy nem értünk egyet semmivel amit ő erre a hibás alapra felépített mint következtetést. Mikor szembesül ezzel a különbséggel akkor elintézi magának annyival, hogy mi vagyunk vakok amiért nem látjuk hogy Orbán egy hataloméhes szuperzsarnok. (A valóságban semmivel sem rosszabb mint bármelyik "nagy" politikus, oda már eleve csak az jut el aki eléggé hataloméhes ahhoz hogy bevállalja a rengeteg munkát, küszködést, csalódást és kockázatot. Átlagember a felénél kibukna. De ez most mellékes.)
A gáz az, hogy - ha szabad fellengzősen így mondanom - mi racionálisan gondolkodó emberek azt hisszük, ha felvilágosítjuk az ellenzékieket a tévedéseikről akkor majd el fogják azokat ismerni. Ez sajnos nem így megy :) Az emberek többsége érzelmeket fűz a véleményéhez, vagy legalábbis ahhoz hogy az ő véleménye helyes, úgyhogy amikor be akarják bizonyítani hogy téved akkor érzelmileg begubózik és onnantól a színtiszta egójával vitázol, aminek az egyetlen célja bebizonyítani hogy ő okos és te hülye vagy. A tények, adatok, az igazság fikarcnyit sem érdekli, sőt, ha elég kitartó a vita akkor odáig is elmegy, hogy inkább dögöljön meg az egész világ de neki akkor is igaza van.
Én egy ideje már nem is nagyon veszek részt ezekben a vitákban, illetve elkezdem, mert hátha..., de aztán viszonylag hamar kifarolok belőle ha úgy érzem nincs értelme. Nahotent sem piszkálom már egy ideje, leírja amit gondol, a hibás adatokból helyes logikával levont téves következtetéseit, amit egy ideje (töredelmesen bevallom) már nem is olvasok végig, mert kín számomra átrágni magam a rengeteg féligazságon. Mások jelenleg szenvedélyesebbek mint én, ők reagálnak is :)
"Legnyilvánvalóbb volt ez az eset 2010-ben amikor a fideszes "elszámoltatás lesz" választási ígéretből abszolút semmi sem teljesült."
Ez szinte mindig mindenhol így van, a politikai kaszt általában nem szarik a saját fészkébe. Trump is mondogatta, hogy Hillary majd börtönbe megy, aztán végül ennek még a lehetőségét sem vizsgálták meg, holott... Pffff. Általában csak a háttérhatalom, a deep state baszakodik a politikai kaszt csatlósaival, ha valaki már nagyon böki a szemét.
"egy esetleges patthelyzetben 2022-ben ha az összefogás olyan sikeres lenne hogy döntetlen helyzetbe hozná a fideszt, akkor a Mi Hazánk akarna a mérleg nyelve lenni."
Jelenleg úgy gondolom, hogy nem lenne rossz ha a fityisz legközelebb nem abszolút többséggel nyerne, és muszáj lenne a Mi Hazánkkal összefognia a kormányalapításhoz. Persze ez csak addig jó amíg azért mégiscsak ők kapják a legtöbb szabvazatot, mert b*szhatjuk hogy erősödik a Mi Hazánk ha ennek eredményeként az ellenzék nyer...
Ez így igaz. Valójában az ellenzékiek többsége sem ostoba, csak hibás ill. hiányos információkból dolgozik, aztán meg szentül meg van győződve a hibás következtetéseiben, hiszen a logikája helyes... Csakhogy a másik oldalról nézve úgy látszik, hogy ezek az emberek teljesen irracionálisak, azt állítják hogy az ég zöld és a tenger sivatag. Nahoten pl. meg van győződve hogy Orbán megalomániás zsarnok. Honnan veszi ezt? Ismeri személyesen és neki titokban elárulta, esetleg ez egy olyan következtetés ami adja magát az ismert tényekből? Frászkarikát, ez egy gyökér ellenzéki rágalom, amit kizárólag valamilyen ellenzéki forrásból hallhatott (lehet ez akár egy személyes ismerős is, nem feltétlenül a média), és kritika nélkül benyelt, aztán csodálkozik hogy nem értünk egyet semmivel amit ő erre a hibás alapra felépített mint következtetést. Mikor szembesül ezzel a különbséggel akkor elintézi magának annyival, hogy mi vagyunk vakok amiért nem látjuk hogy Orbán egy hataloméhes szuperzsarnok. (A valóságban semmivel sem rosszabb mint bármelyik "nagy" politikus, oda már eleve csak az jut el aki eléggé hataloméhes ahhoz hogy bevállalja a rengeteg munkát, küszködést, csalódást és kockázatot. Átlagember a felénél kibukna. De ez most mellékes.)
A gáz az, hogy - ha szabad fellengzősen így mondanom - mi racionálisan gondolkodó emberek azt hisszük, ha felvilágosítjuk az ellenzékieket a tévedéseikről akkor majd el fogják azokat ismerni. Ez sajnos nem így megy :) Az emberek többsége érzelmeket fűz a véleményéhez, vagy legalábbis ahhoz hogy az ő véleménye helyes, úgyhogy amikor be akarják bizonyítani hogy téved akkor érzelmileg begubózik és onnantól a színtiszta egójával vitázol, aminek az egyetlen célja bebizonyítani hogy ő okos és te hülye vagy. A tények, adatok, az igazság fikarcnyit sem érdekli, sőt, ha elég kitartó a vita akkor odáig is elmegy, hogy inkább dögöljön meg az egész világ de neki akkor is igaza van.
Én egy ideje már nem is nagyon veszek részt ezekben a vitákban, illetve elkezdem, mert hátha..., de aztán viszonylag hamar kifarolok belőle ha úgy érzem nincs értelme. Nahotent sem piszkálom már egy ideje, leírja amit gondol, a hibás adatokból helyes logikával levont téves következtetéseit, amit egy ideje (töredelmesen bevallom) már nem is olvasok végig, mert kín számomra átrágni magam a rengeteg féligazságon. Mások jelenleg szenvedélyesebbek mint én, ők reagálnak is :)
"Legnyilvánvalóbb volt ez az eset 2010-ben amikor a fideszes "elszámoltatás lesz" választási ígéretből abszolút semmi sem teljesült."
Ez szinte mindig mindenhol így van, a politikai kaszt általában nem szarik a saját fészkébe. Trump is mondogatta, hogy Hillary majd börtönbe megy, aztán végül ennek még a lehetőségét sem vizsgálták meg, holott... Pffff. Általában csak a háttérhatalom, a deep state baszakodik a politikai kaszt csatlósaival, ha valaki már nagyon böki a szemét.
"egy esetleges patthelyzetben 2022-ben ha az összefogás olyan sikeres lenne hogy döntetlen helyzetbe hozná a fideszt, akkor a Mi Hazánk akarna a mérleg nyelve lenni."
Jelenleg úgy gondolom, hogy nem lenne rossz ha a fityisz legközelebb nem abszolút többséggel nyerne, és muszáj lenne a Mi Hazánkkal összefognia a kormányalapításhoz. Persze ez csak addig jó amíg azért mégiscsak ők kapják a legtöbb szabvazatot, mert b*szhatjuk hogy erősödik a Mi Hazánk ha ennek eredményeként az ellenzék nyer...
Nahoten 2020.12.08. 09:45:08
@Deansdale:
"Nahoten pl. meg van győződve hogy Orbán megalomániás zsarnok. Honnan veszi ezt? Ismeri személyesen és neki titokban elárulta, esetleg ez egy olyan következtetés ami adja magát az ismert tényekből? Frászkarikát, ez egy gyökér ellenzéki rágalom, amit kizárólag valamilyen ellenzéki forrásból hallhatott (lehet ez akár egy személyes ismerős is, nem feltétlenül a média), és kritika nélkül benyelt, aztán csodálkozik hogy nem értünk egyet semmivel amit ő erre a hibás alapra felépített mint következtetést."
Pusztán a tetteiből jöttem rá erre. Mint említettem Orbánnal soha nem találkoztam, soha nem is fogok. Egy valamit tudok személyéről, hogy nyilvánvalóan rossz házasságban él. Ez kívülről is látszik.
Már megint ez baloldali média befolyásolás. Számodra elképzelhetetlen az, hogy magamtól, ismereteim összegzéseként alkottam véleményt Orbánról. Meg hogy kritika nélkül benyelek minden véleményt? Honnan veszed?
Folyamatosan igyekszem objektív forrásokból tájékozódni, vagy kihámozni a torzítatlan tartalmat egy-egy forrásból. Még saját személyemből adódó torzításokat is kiszűröm
A fentiek miatt nem tájékozódom Orbán-médiából, mert objektivitás szempontjából teljesen használhatatlan hírforrások. Ez nem gyanús például számodra? Hogy az általad preferált Orbán nyilvánvalóan torzított médiát tart fent?
Hibás alapok?
Lölő pl.? Hogyan emelkedhetett ez az ember ilyen magasra?
Csak egy irányítottan korrumpált Orbán rendszer által.
"A gáz az, hogy - ha szabad fellengzősen így mondanom - mi racionálisan gondolkodó emberek azt hisszük, ha felvilágosítjuk az ellenzékieket a tévedéseikről akkor majd el fogják azokat ismerni. Ez sajnos nem így megy :) Az emberek többsége érzelmeket fűz a véleményéhez, vagy legalábbis ahhoz hogy az ő véleménye helyes, úgyhogy amikor be akarják bizonyítani hogy téved akkor érzelmileg begubózik és onnantól a színtiszta egójával vitázol, aminek az egyetlen célja bebizonyítani hogy ő okos és te hülye vagy. A tények, adatok, az igazság fikarcnyit sem érdekli, sőt, ha elég kitartó a vita akkor odáig is elmegy, hogy inkább dögöljön meg az egész világ de neki akkor is igaza van."
Nem, nem szabad így mondanod.
Magam is racionálisan gondolkodom, mindig elmondom miért jutottam arra a következtetésre, amire.
Az meg, hogy erőltetném véleményemet nem igaz. Most is itt volt egy eredeti hozzászólásom, utána már csak reagáltam olyanokra, hogy nagyon hülye vagyok.
Egóm meg lényegtelen.
Mindössze arra akoarom felhívni figyelmeteket, hogy a mostani elnevezés szerinti baloldalról jövő káros jelenségek ellen nem Orbán a megoldás, mert ő meg másképp rossz. Mivel a hogy említed, a politikusok nem grál lovagok, ezért szerintem a legjobb felállás, ha ezek versenyezni, együttműködni kénytelenek egymással és úgy kormányoznak. Másképp, verseny nélkül mint Orbán, a rendszer elfajzik.
"Nahoten pl. meg van győződve hogy Orbán megalomániás zsarnok. Honnan veszi ezt? Ismeri személyesen és neki titokban elárulta, esetleg ez egy olyan következtetés ami adja magát az ismert tényekből? Frászkarikát, ez egy gyökér ellenzéki rágalom, amit kizárólag valamilyen ellenzéki forrásból hallhatott (lehet ez akár egy személyes ismerős is, nem feltétlenül a média), és kritika nélkül benyelt, aztán csodálkozik hogy nem értünk egyet semmivel amit ő erre a hibás alapra felépített mint következtetést."
Pusztán a tetteiből jöttem rá erre. Mint említettem Orbánnal soha nem találkoztam, soha nem is fogok. Egy valamit tudok személyéről, hogy nyilvánvalóan rossz házasságban él. Ez kívülről is látszik.
Már megint ez baloldali média befolyásolás. Számodra elképzelhetetlen az, hogy magamtól, ismereteim összegzéseként alkottam véleményt Orbánról. Meg hogy kritika nélkül benyelek minden véleményt? Honnan veszed?
Folyamatosan igyekszem objektív forrásokból tájékozódni, vagy kihámozni a torzítatlan tartalmat egy-egy forrásból. Még saját személyemből adódó torzításokat is kiszűröm
A fentiek miatt nem tájékozódom Orbán-médiából, mert objektivitás szempontjából teljesen használhatatlan hírforrások. Ez nem gyanús például számodra? Hogy az általad preferált Orbán nyilvánvalóan torzított médiát tart fent?
Hibás alapok?
Lölő pl.? Hogyan emelkedhetett ez az ember ilyen magasra?
Csak egy irányítottan korrumpált Orbán rendszer által.
"A gáz az, hogy - ha szabad fellengzősen így mondanom - mi racionálisan gondolkodó emberek azt hisszük, ha felvilágosítjuk az ellenzékieket a tévedéseikről akkor majd el fogják azokat ismerni. Ez sajnos nem így megy :) Az emberek többsége érzelmeket fűz a véleményéhez, vagy legalábbis ahhoz hogy az ő véleménye helyes, úgyhogy amikor be akarják bizonyítani hogy téved akkor érzelmileg begubózik és onnantól a színtiszta egójával vitázol, aminek az egyetlen célja bebizonyítani hogy ő okos és te hülye vagy. A tények, adatok, az igazság fikarcnyit sem érdekli, sőt, ha elég kitartó a vita akkor odáig is elmegy, hogy inkább dögöljön meg az egész világ de neki akkor is igaza van."
Nem, nem szabad így mondanod.
Magam is racionálisan gondolkodom, mindig elmondom miért jutottam arra a következtetésre, amire.
Az meg, hogy erőltetném véleményemet nem igaz. Most is itt volt egy eredeti hozzászólásom, utána már csak reagáltam olyanokra, hogy nagyon hülye vagyok.
Egóm meg lényegtelen.
Mindössze arra akoarom felhívni figyelmeteket, hogy a mostani elnevezés szerinti baloldalról jövő káros jelenségek ellen nem Orbán a megoldás, mert ő meg másképp rossz. Mivel a hogy említed, a politikusok nem grál lovagok, ezért szerintem a legjobb felállás, ha ezek versenyezni, együttműködni kénytelenek egymással és úgy kormányoznak. Másképp, verseny nélkül mint Orbán, a rendszer elfajzik.
Deansdale 2020.12.08. 10:32:38
@Nahoten: Rossz házasságban él, tehát megalomán? Amúgy mitől lenne az rossz házasság, és mi a tökömért foglalkozik bárki egy politikus magánéletével? Gyurcsány ellen azért annál több érv is van, mint hogy egyszer elvált, aztán meg a hóhércsalád legkisebb (és legcsúnyább) lányát vette el. Engem Orbán politikája érdekel, az pedig a jelenlegi palettán a lehető legjobb. Esetleg a Mi Hazánk lehetne jobb, de a fidesz HELYETT rájuk szavazni jelenleg felelőtlenség lenne. A balos szavazókat bátorítanám, hogy erősítsék meg inkább az MH-t :)
Lölő abszolút irreleváns. Nem is lehetne érdektelenebb ha megfeszülne sem. Anno Bajnai volt milliárdos, meg Gyurcsány is, meg Csányi, meg száz másik. Egyszer fent, egyszer lent. A tízmillió magyar ember szempontjából kurvára lényegtelen hogy épp ki a milliárdos, az meg adott, hogy úgyis az aktuális politikai hatalom csókosai híznak, nem az ellenzék. Ezt szerintem már az óvodások is tudják. Az, hogy Mészáros gazdagabb mint mások nagyjából csak azt mutatja, hogy több ideje volt megszedni magát, plusz hogy a fidesz egy bizonyos fajta lopási ágat nagyobb előszeretettel művel mint elődei (más ágakat meg kevésbé). Igazából ennek a dolgok nagy rendjében semmi jelentősége. Ha 100 év múlva Magyarország helyén valami számunkra élhetetlennek tűnő disztópia lesz, az nem azért lesz mert Mészáros Lőrinc gazdag.
"Magam is racionálisan gondolkodom, mindig elmondom miért jutottam arra a következtetésre, amire."
Na ja, a hibás információidtól eltekintve a logikád hibátlan :) Pl. hibásak az alapjaid ott, hogy nem érted a nemzetközi globalista-progresszív politikai erő szándékait, valószínűleg még a létezésüket is kétségesnek gondolod, biztos csak a fityisz Sorosozik, ugyebár. Nem vetted a fáradságot elemezni a nyugati világ országainak változását az utóbbi 30-40 évben, hogy hogyan kerültek a tönk szélére egy tervezett-szervezett aknamunka eredményeképp: migrációval, identitáspolitikával, a konzervativizmus befeketítésével, stb. Azt hiszed ha itt az ellenzék nyer akkor elkezdenek valami kormányzást aztán majd lesz valahogy, holott erről eleve tudhatnád hogy marhára nem igaz, ha vetted volna a fáradságot informálni magad arról hogy mit csinál szerte a nyugati világban ugyanaz a politikai vonulat ha hatalomra jut. Megnézheted a németeket, franciákat, angolokat, az USA-t, ausztráliát, stb. - ahol "ezek" hatalomra jutottak mindenütt azonnal gőzerővel kezdtek neki a társadalom szétverésének. Persze ők ezt "egyenlőségnek" nevezik meg social justice-nek, de aki nem hülye és képes önálló gondolkodásra az átlát az ilyen paravánokon. A magyar ellenzék sem csinál jóformán semmi mást, csak majmolja a nyugati elődeit: megpróbálják behozni a BLM mozgalmat, az LMBTP propagandát erőltetik, migrációpártiak, feministák, fehérellenesek, stb. Ezek 4 év alatt úgy tönkrebasznák az országot hogy utána rá sem ismernél, te meg végtelen naivitásodban inkább a szőnyeg alá söpröd az ilyen irányú potenciális kételyeidet, remélve hogy nem lesznek ANNYIRA rosszak, és hát legalább leváltják Orbánt, akit utálsz. Az álláspontod alapvetően érzelmi, és ahhoz gyártod hozzá a racionalizációt. Persze, a Polt majd megakadályozza hogy aláírják az Isztamubli egyezményt, meg hogy ajánlott iskolai anyaggá tegyék a Meseországot, meg azt is hogy lefeküdjenek az EU-nak és elfogadjanak egy migránskvótát, stb. Hát én ennyire nem vagyok hurráoptimista Polt képességeivel kapcsolatban.
Az meg hogy többet vagy kevesebbet lopnának mint a fidesz, abszolút nem érdekel, bár ha a jelenlegi trendek mérvadóak legalább kétszer annyit fognak lopni.
"Az meg, hogy erőltetném véleményemet nem igaz."
Azt sehol nem írtam, hogy másokra erőltetnéd a véleményed.
"baloldalról jövő káros jelenségek ellen nem Orbán a megoldás, mert ő meg másképp rossz"
Ez tökéletesen igaz, csakhogy mindent egybevetve, AZ ORSZÁG HOSSZÚTÁVÚ SORSÁT NÉZVE Orbán kisebb rossz mint a baloldal, és hülyeség lenne őt a baloldalra cserélni. Ha garantálni tudnád, hogy valami jobb jön helyette akkor azonnal arra szavaznék, de jelenleg kizárólag roszabb jöhet, és ne mondd hogy a jelenlegi felhozatalból bárki is jobb, a Momentum, DK, LMP, ésatöbbi mind egy rakás globalista fos. A Munkáspárt és az MH a két normális alternatív párt, nekik jelenleg semmi esélyük semmire, így a fidesz helyett rájuk szavazni rosszabb mintha fölösleges lenne, káros.
Ebben az Orbán elfajzása dologban nem hiszek, szerintem most egy fikarcnyival sem führerebb mint 1998-ban, az első megválasztása utáni napon. Persze, sok helyre betette az embereit, és? Ez teljesen normális. Nézd meg Turmpot, ő nem cserélte le Obama embereit egy rakás helyen, meg is próbálták megpuccsolni, az intézkedéseit szabotálták, plusz megszerveztek ellene egy príma kis választási csalást amivel végül úgy tűnik sikerül is megbuktatniuk. Orbán szerintem 2002-ben megtanulta, hogy a baloldal ellen nem lehet fair módon játszani, ezek kicsinálják mint a huzat ha csak egy kis rést is hagy valahol, és a mostani "hatalommániája" erről szól, semmi másról.
Lölő abszolút irreleváns. Nem is lehetne érdektelenebb ha megfeszülne sem. Anno Bajnai volt milliárdos, meg Gyurcsány is, meg Csányi, meg száz másik. Egyszer fent, egyszer lent. A tízmillió magyar ember szempontjából kurvára lényegtelen hogy épp ki a milliárdos, az meg adott, hogy úgyis az aktuális politikai hatalom csókosai híznak, nem az ellenzék. Ezt szerintem már az óvodások is tudják. Az, hogy Mészáros gazdagabb mint mások nagyjából csak azt mutatja, hogy több ideje volt megszedni magát, plusz hogy a fidesz egy bizonyos fajta lopási ágat nagyobb előszeretettel művel mint elődei (más ágakat meg kevésbé). Igazából ennek a dolgok nagy rendjében semmi jelentősége. Ha 100 év múlva Magyarország helyén valami számunkra élhetetlennek tűnő disztópia lesz, az nem azért lesz mert Mészáros Lőrinc gazdag.
"Magam is racionálisan gondolkodom, mindig elmondom miért jutottam arra a következtetésre, amire."
Na ja, a hibás információidtól eltekintve a logikád hibátlan :) Pl. hibásak az alapjaid ott, hogy nem érted a nemzetközi globalista-progresszív politikai erő szándékait, valószínűleg még a létezésüket is kétségesnek gondolod, biztos csak a fityisz Sorosozik, ugyebár. Nem vetted a fáradságot elemezni a nyugati világ országainak változását az utóbbi 30-40 évben, hogy hogyan kerültek a tönk szélére egy tervezett-szervezett aknamunka eredményeképp: migrációval, identitáspolitikával, a konzervativizmus befeketítésével, stb. Azt hiszed ha itt az ellenzék nyer akkor elkezdenek valami kormányzást aztán majd lesz valahogy, holott erről eleve tudhatnád hogy marhára nem igaz, ha vetted volna a fáradságot informálni magad arról hogy mit csinál szerte a nyugati világban ugyanaz a politikai vonulat ha hatalomra jut. Megnézheted a németeket, franciákat, angolokat, az USA-t, ausztráliát, stb. - ahol "ezek" hatalomra jutottak mindenütt azonnal gőzerővel kezdtek neki a társadalom szétverésének. Persze ők ezt "egyenlőségnek" nevezik meg social justice-nek, de aki nem hülye és képes önálló gondolkodásra az átlát az ilyen paravánokon. A magyar ellenzék sem csinál jóformán semmi mást, csak majmolja a nyugati elődeit: megpróbálják behozni a BLM mozgalmat, az LMBTP propagandát erőltetik, migrációpártiak, feministák, fehérellenesek, stb. Ezek 4 év alatt úgy tönkrebasznák az országot hogy utána rá sem ismernél, te meg végtelen naivitásodban inkább a szőnyeg alá söpröd az ilyen irányú potenciális kételyeidet, remélve hogy nem lesznek ANNYIRA rosszak, és hát legalább leváltják Orbánt, akit utálsz. Az álláspontod alapvetően érzelmi, és ahhoz gyártod hozzá a racionalizációt. Persze, a Polt majd megakadályozza hogy aláírják az Isztamubli egyezményt, meg hogy ajánlott iskolai anyaggá tegyék a Meseországot, meg azt is hogy lefeküdjenek az EU-nak és elfogadjanak egy migránskvótát, stb. Hát én ennyire nem vagyok hurráoptimista Polt képességeivel kapcsolatban.
Az meg hogy többet vagy kevesebbet lopnának mint a fidesz, abszolút nem érdekel, bár ha a jelenlegi trendek mérvadóak legalább kétszer annyit fognak lopni.
"Az meg, hogy erőltetném véleményemet nem igaz."
Azt sehol nem írtam, hogy másokra erőltetnéd a véleményed.
"baloldalról jövő káros jelenségek ellen nem Orbán a megoldás, mert ő meg másképp rossz"
Ez tökéletesen igaz, csakhogy mindent egybevetve, AZ ORSZÁG HOSSZÚTÁVÚ SORSÁT NÉZVE Orbán kisebb rossz mint a baloldal, és hülyeség lenne őt a baloldalra cserélni. Ha garantálni tudnád, hogy valami jobb jön helyette akkor azonnal arra szavaznék, de jelenleg kizárólag roszabb jöhet, és ne mondd hogy a jelenlegi felhozatalból bárki is jobb, a Momentum, DK, LMP, ésatöbbi mind egy rakás globalista fos. A Munkáspárt és az MH a két normális alternatív párt, nekik jelenleg semmi esélyük semmire, így a fidesz helyett rájuk szavazni rosszabb mintha fölösleges lenne, káros.
Ebben az Orbán elfajzása dologban nem hiszek, szerintem most egy fikarcnyival sem führerebb mint 1998-ban, az első megválasztása utáni napon. Persze, sok helyre betette az embereit, és? Ez teljesen normális. Nézd meg Turmpot, ő nem cserélte le Obama embereit egy rakás helyen, meg is próbálták megpuccsolni, az intézkedéseit szabotálták, plusz megszerveztek ellene egy príma kis választási csalást amivel végül úgy tűnik sikerül is megbuktatniuk. Orbán szerintem 2002-ben megtanulta, hogy a baloldal ellen nem lehet fair módon játszani, ezek kicsinálják mint a huzat ha csak egy kis rést is hagy valahol, és a mostani "hatalommániája" erről szól, semmi másról.
Deansdale 2020.12.08. 10:40:55
@Nahoten: Rövidebben és frappánsabban azt is mondhattam volna, hogy nem feltétlenül orbáncékkal, hanem az ellenzékkel kapcsolatos információid hibásak. Nem azt látod rosszul, hogy a fidesz szuboptimális, "csak" mindaz téves amit az ellenzékről gondolsz.
yotta 2020.12.08. 21:02:05
@Nahoten:
Nahoten 2020.12.08. 08:28:11
Íme a hozzászólás, amely bizonyítja azt, hogy azoknak, akik a "Nahoten" érvrendszert használják (ők a DK, a PM, a Jobbik - helyesebben a moslékkoalíció) soha, de soha egyetlen percet sem szabad hatalmat kapniuk, tilos őket a hatalom közelébe engedni!
Az ilyen szétesett buta, következetlen gondolatvilág, az elemi logikai szabályok felrúgása hogyan eredményezhet egy egész ország számára elfogadható vezetőket/vezetést, ha sokkal kisebb léptékben sem sikerül megugrani azt a minimumot, hogy például a te szöveged a veled ellentétes politikai oldalon állókat legalább egy yottányit megingassa a saját eddigi tudásában, s legalább a kétely csíráit elültesse bennünk a gondolataid hatására.
De, nem! Te (ti), még arra is képtelenek/tehetségtelenek/buták vagytok, hogy ott, ahol lenne keresni valótok, mert igen van stikli, talán fellelhető törvénytelenség is - még ilyen esetekben is legfeljebb a jelzett hozzászólásodban bemutatott retorikára vagytok képesek!
Ennek alapján pedig, Orbán lopjon, ameddig bírja!
"Az EU küldte meg a gyakorlatilag vádiratot."
Mióta ügyészség az EU sóhivatal?
"Vajon miért kellett azonnal kivenni az EU támogatott körből a Tiborcz által végzett munkákat?"
Ki állítja, hogy "azonnal" kivették, hogy benne volt, ki tudja, hogy egyáltalán mi történt?
"Polt meg szokás szerint nem látott benne több kivetnivalót."
Mi az, hogy "szokás" szerint? Sorold a "szokás" szerintieket, indoklással, érveléssel, forrásokkal, tudod, úgy, mintha a homokozón kívül valakit meg kellene győznöd az igazadról.
"Most egy Tiborcz ellen belülről teljesen értelmetlen feljelentést indítani."
Oszt má mé lenne értelmetlen? És miért kell azt a feljelentést "belülről" indítani? Nem azért vagytok ti a fenébe is, hogy ellenőrizzétek a hatalmat? Miért vagytok képtelenek egy olyan tényeken alapuló feljelentést tenni, amit nem tud a rendőrség formai hibára hivatkozva elutasítani???? (Mert ugye, Magyarországon a rendőrség nyomoz, nem az ügyészség - legalábbis alapesetben, a korábbi beszólásaidból világosan látszik, hogy erről sincsen fingod)
"Nem véletlenül mentik külföldre a pénzeket Orbán belős köreiből."
Miféle pénzeket mentenek külföldre? Tán csak nem neked nyújtják be az átutalási megbízásokat?
"Lölő pl. elégy sokat keres évente. Hol van az a pénz?"
Ha azt tudod pontosan, hogy sokat keres, azt miért nem, hogy hol a pénz?
"Állampapírban tartja?"
Honnan tudod azt, hogy mit csinál vele, illetve mit nem? Miért nem jutnak el hozzád például nyilvános adatok a befektetéseiről?
"Külföldre menekíti megbízójának.,"
Fúúú, na ebből nekem elegem van...
Nahoten 2020.12.08. 08:28:11
Íme a hozzászólás, amely bizonyítja azt, hogy azoknak, akik a "Nahoten" érvrendszert használják (ők a DK, a PM, a Jobbik - helyesebben a moslékkoalíció) soha, de soha egyetlen percet sem szabad hatalmat kapniuk, tilos őket a hatalom közelébe engedni!
Az ilyen szétesett buta, következetlen gondolatvilág, az elemi logikai szabályok felrúgása hogyan eredményezhet egy egész ország számára elfogadható vezetőket/vezetést, ha sokkal kisebb léptékben sem sikerül megugrani azt a minimumot, hogy például a te szöveged a veled ellentétes politikai oldalon állókat legalább egy yottányit megingassa a saját eddigi tudásában, s legalább a kétely csíráit elültesse bennünk a gondolataid hatására.
De, nem! Te (ti), még arra is képtelenek/tehetségtelenek/buták vagytok, hogy ott, ahol lenne keresni valótok, mert igen van stikli, talán fellelhető törvénytelenség is - még ilyen esetekben is legfeljebb a jelzett hozzászólásodban bemutatott retorikára vagytok képesek!
Ennek alapján pedig, Orbán lopjon, ameddig bírja!
"Az EU küldte meg a gyakorlatilag vádiratot."
Mióta ügyészség az EU sóhivatal?
"Vajon miért kellett azonnal kivenni az EU támogatott körből a Tiborcz által végzett munkákat?"
Ki állítja, hogy "azonnal" kivették, hogy benne volt, ki tudja, hogy egyáltalán mi történt?
"Polt meg szokás szerint nem látott benne több kivetnivalót."
Mi az, hogy "szokás" szerint? Sorold a "szokás" szerintieket, indoklással, érveléssel, forrásokkal, tudod, úgy, mintha a homokozón kívül valakit meg kellene győznöd az igazadról.
"Most egy Tiborcz ellen belülről teljesen értelmetlen feljelentést indítani."
Oszt má mé lenne értelmetlen? És miért kell azt a feljelentést "belülről" indítani? Nem azért vagytok ti a fenébe is, hogy ellenőrizzétek a hatalmat? Miért vagytok képtelenek egy olyan tényeken alapuló feljelentést tenni, amit nem tud a rendőrség formai hibára hivatkozva elutasítani???? (Mert ugye, Magyarországon a rendőrség nyomoz, nem az ügyészség - legalábbis alapesetben, a korábbi beszólásaidból világosan látszik, hogy erről sincsen fingod)
"Nem véletlenül mentik külföldre a pénzeket Orbán belős köreiből."
Miféle pénzeket mentenek külföldre? Tán csak nem neked nyújtják be az átutalási megbízásokat?
"Lölő pl. elégy sokat keres évente. Hol van az a pénz?"
Ha azt tudod pontosan, hogy sokat keres, azt miért nem, hogy hol a pénz?
"Állampapírban tartja?"
Honnan tudod azt, hogy mit csinál vele, illetve mit nem? Miért nem jutnak el hozzád például nyilvános adatok a befektetéseiről?
"Külföldre menekíti megbízójának.,"
Fúúú, na ebből nekem elegem van...
yotta 2020.12.08. 21:15:15
@Sipi81:
" Legnyilvánvalóbb volt ez az eset 2010-ben amikor a fideszes "elszámoltatás lesz" választási ígéretből abszolút semmi sem teljesült."
Ilyen ígéret 2010-ben - és már jóval előtte sem, hangzott el felelős politikai tényező szájából célzottan, illetve, ha volt is sejtetés, azt előre lehetett tudni, hogy eredménytelen lesz, tekintettel arra, hogy maga a korrupció, olyan kifinomult eszközökkel zajlik, hogy "tégla" nélkül szinte lehetetlen elkapni a bűnöst, nem mindenki olyan hülye, mint Wiest János vagy Simon Gábor...
" Legnyilvánvalóbb volt ez az eset 2010-ben amikor a fideszes "elszámoltatás lesz" választási ígéretből abszolút semmi sem teljesült."
Ilyen ígéret 2010-ben - és már jóval előtte sem, hangzott el felelős politikai tényező szájából célzottan, illetve, ha volt is sejtetés, azt előre lehetett tudni, hogy eredménytelen lesz, tekintettel arra, hogy maga a korrupció, olyan kifinomult eszközökkel zajlik, hogy "tégla" nélkül szinte lehetetlen elkapni a bűnöst, nem mindenki olyan hülye, mint Wiest János vagy Simon Gábor...
yotta 2020.12.08. 21:18:34
@Nahoten: "Amikor kiderült, hogy minden rendben volt, akkor Lázár valamelyik sajtótájékoztatón egy mondatban duzzogva elismerte, hogy nem volt semmiféle szabálytalanság.2
Most akkor kötelező hazudni? Nem volt semmi sem rendben, Lázár semmit sem ismert el!
Most akkor kötelező hazudni? Nem volt semmi sem rendben, Lázár semmit sem ismert el!
yotta 2020.12.08. 21:27:14
@Sipi81: "Szerintem néha már túlzás kissé az a hangnem ahogy itt ellenvéleményeket megfogalmazó emberekkel szemben felléptek"
Már ne is haragudj, de az nem ellenvélemény, amikor valaki olyan retorikai elemeket használ, amelyet opponálni lehetetlen, hiszen nem igaz, vagy nincs bizonyítva!
Példa: hazudik egy méreteset - azért hazudja, mert tudja, hogy nincs rá bizonyítéka -, amely állításnak nem létezhet tagadása, hiszen pontosan ugyanannyira nem tudom az igazat, mint ő! És az említett nick hozzászólásonként vagy negyven ilyet okád ide, tudva, hogy lehetetlen a korrekt ellenérvelés...
Ebből űznek sportot: csak hallgass Szabó Tímeát, Geczi Zsoltot, Szél Bernadettet... stb.
Már ne is haragudj, de az nem ellenvélemény, amikor valaki olyan retorikai elemeket használ, amelyet opponálni lehetetlen, hiszen nem igaz, vagy nincs bizonyítva!
Példa: hazudik egy méreteset - azért hazudja, mert tudja, hogy nincs rá bizonyítéka -, amely állításnak nem létezhet tagadása, hiszen pontosan ugyanannyira nem tudom az igazat, mint ő! És az említett nick hozzászólásonként vagy negyven ilyet okád ide, tudva, hogy lehetetlen a korrekt ellenérvelés...
Ebből űznek sportot: csak hallgass Szabó Tímeát, Geczi Zsoltot, Szél Bernadettet... stb.
yotta 2020.12.08. 21:32:36
@Nahoten:
" Meg hogy kritika nélkül benyelek minden véleményt? Honnan veszed?"
Ezt ugyanaz a tapasztalat igazolja, amelyre hivatkozva te kijelented, hogy a te tapasztalatod szerint Orbán házassága nem lehet más csak szar...
" Meg hogy kritika nélkül benyelek minden véleményt? Honnan veszed?"
Ezt ugyanaz a tapasztalat igazolja, amelyre hivatkozva te kijelented, hogy a te tapasztalatod szerint Orbán házassága nem lehet más csak szar...
yotta 2020.12.08. 21:33:45
@Nahoten:
"Folyamatosan igyekszem objektív forrásokból tájékozódni, vagy kihámozni a torzítatlan tartalmat egy-egy forrásból. Még saját személyemből adódó torzításokat is kiszűröm"
Jézus Máriám!!!!!! Mi lenne, ha nem így tennél, úristen!!!!
"Folyamatosan igyekszem objektív forrásokból tájékozódni, vagy kihámozni a torzítatlan tartalmat egy-egy forrásból. Még saját személyemből adódó torzításokat is kiszűröm"
Jézus Máriám!!!!!! Mi lenne, ha nem így tennél, úristen!!!!
yotta 2020.12.08. 21:38:06
@Nahoten: "Magam is racionálisan gondolkodom, mindig elmondom miért jutottam arra a következtetésre, amire."
Egy még elviselhető mélységig rákeresve a nickedre, te soha egyetlen racionálisan követhető érvet kijelentést nem tettél, nem is tehettél ilyet - már, ha lehet logikusan érvelni: mert hazugok/nem igazak az alapok!
Mondd, hogyan lehet egy következtetés igaz, ha a premisszák hamisak?
Egy még elviselhető mélységig rákeresve a nickedre, te soha egyetlen racionálisan követhető érvet kijelentést nem tettél, nem is tehettél ilyet - már, ha lehet logikusan érvelni: mert hazugok/nem igazak az alapok!
Mondd, hogyan lehet egy következtetés igaz, ha a premisszák hamisak?
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.08. 21:43:07
@Deansdale: "Az emberek többsége érzelmeket fűz a véleményéhez, vagy legalábbis ahhoz hogy az ő véleménye helyes, úgyhogy amikor be akarják bizonyítani hogy téved akkor érzelmileg begubózik és onnantól a színtiszta egójával vitázol, aminek az egyetlen célja bebizonyítani hogy ő okos és te hülye vagy."
Ez így van, bár szerintem a következtetésed itt nem pontos. Biztos van akinek ez a célja, de szerintem inkább az a cél, hogy a véleményét ne kelljen megváltoztatni mert az komoly érzelmi megrázkódtatást jelentene. Egyébként meg érzelmi töltet nélkül már nincs is nagyon értelme vitázni, azok már nem emberek hanem robotok.
De igazából én itt a vitákban nem feltétlenül azt látom amit írtál. Az ellenzéki embereknek (már aki tényleg vitaképes) mások a tények, más szempontok szerint súlyoznak. Ez itt is kiderült nekem a vitákat olvasva.
"Jelenleg úgy gondolom, hogy nem lenne rossz ha a fityisz legközelebb nem abszolút többséggel nyerne"
Ezt pontosan ugyanígy gondolom, le is akartam írni csak aztán kimaradt. :-)
Ez így van, bár szerintem a következtetésed itt nem pontos. Biztos van akinek ez a célja, de szerintem inkább az a cél, hogy a véleményét ne kelljen megváltoztatni mert az komoly érzelmi megrázkódtatást jelentene. Egyébként meg érzelmi töltet nélkül már nincs is nagyon értelme vitázni, azok már nem emberek hanem robotok.
De igazából én itt a vitákban nem feltétlenül azt látom amit írtál. Az ellenzéki embereknek (már aki tényleg vitaképes) mások a tények, más szempontok szerint súlyoznak. Ez itt is kiderült nekem a vitákat olvasva.
"Jelenleg úgy gondolom, hogy nem lenne rossz ha a fityisz legközelebb nem abszolút többséggel nyerne"
Ezt pontosan ugyanígy gondolom, le is akartam írni csak aztán kimaradt. :-)
Mattka85 2020.12.08. 21:43:10
Eléggé off, de ide rakom ezt a videó linket, hogy ti is sírva röhöghessetek: www.youtube.com/watch?v=vJ_b0iBRhgA
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.08. 21:50:57
@yotta: Pedig még a programjukban is benne volt, sőt Orbán még elszámoltatási kormánybiztost is kinevezett.
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.08. 21:58:49
@yotta: Hát éntőlem aztán mindenki úgy vitázik ahogy jólesik neki, csak nekem szemet szúrt, hogy szinte bárki jön ide vitatkozni az hamar olyan leoltást kap aminek én nem látom az alapját. (Na jó néha azért igen de az ritka. :-)
yotta 2020.12.08. 21:59:53
@Sipi81: Igen, miután hatalomra kerültek, volt egy Budai vagy hogy hívták, de a választások előttről nem emlékszem, hogy nagy súlyt fektettek volna erre, okulva a szociálisták hasonló próbálkozásainak kudarcából.
Deansdale 2020.12.08. 22:02:21
@Sipi81: "mások a tények"
Ingoványos talaj ez, mert a tények valójában egyfélék és ugyanazok :) Szerintem a legtöbb ember nem tájékozódik eléggé széleskörűen, megvannak a saját kis körei, de ami információ oda nem kerül be magától az számára nem is létezik. Ahogy Nahoten is, rengeteg hiszik hogy az ellenzék csak a fideszellenes retorikában durva, amúgy olyasmik mint az MDF volt nem sokkal a rendszerváltás után. Mivel nincs tapasztalatuk a nyugati világ hanyatlásáról, vagy ha van is nem kötik össze a globalista-progresszív hódítással, így nem nagyon értik hogy miről hadoválunk itt. Hát csak le kell váltani a fityiszt, oszt' majd lesz valahogy... Ez színtiszta információhiány.
Ingoványos talaj ez, mert a tények valójában egyfélék és ugyanazok :) Szerintem a legtöbb ember nem tájékozódik eléggé széleskörűen, megvannak a saját kis körei, de ami információ oda nem kerül be magától az számára nem is létezik. Ahogy Nahoten is, rengeteg hiszik hogy az ellenzék csak a fideszellenes retorikában durva, amúgy olyasmik mint az MDF volt nem sokkal a rendszerváltás után. Mivel nincs tapasztalatuk a nyugati világ hanyatlásáról, vagy ha van is nem kötik össze a globalista-progresszív hódítással, így nem nagyon értik hogy miről hadoválunk itt. Hát csak le kell váltani a fityiszt, oszt' majd lesz valahogy... Ez színtiszta információhiány.
Deansdale 2020.12.08. 22:02:38
@Mattka85: Kösz :) Úgy érzem ez a videó nem lesz hosszú életű...
yotta 2020.12.08. 22:05:39
@Sipi81: "olyan leoltást kap aminek én nem látom az alapját."
Na, neeee! Ne mondd azt, hogy nem ordít egy érvelésről az üresség, ha nincs alátámasztva az ok-okozat? Nézd ezt:
-Orbán rossz házasságban él.
-Ezt honnan veszed?
-Egy valamit tudok személyéről, hogy nyilvánvalóan rossz házasságban él. Ez kívülről is látszik.
Könyörgöm, ez borzalmas!
Na, neeee! Ne mondd azt, hogy nem ordít egy érvelésről az üresség, ha nincs alátámasztva az ok-okozat? Nézd ezt:
-Orbán rossz házasságban él.
-Ezt honnan veszed?
-Egy valamit tudok személyéről, hogy nyilvánvalóan rossz házasságban él. Ez kívülről is látszik.
Könyörgöm, ez borzalmas!
Mattka85 2020.12.08. 22:08:15
@Deansdale: A zene 2018-as, úgyhogy ki tudja? :P
Deansdale 2020.12.08. 22:10:19
@Mattka85: Nahát, ezt nem is néztem, azt hittem a google alapból ugrik pl. a faggot szóra... Milyen meglepően toleránsak :]
Deansdale 2020.12.08. 22:11:52
@yotta: Na jó, jó, azért egy kis higgadtság nem jön rosszul. Ne ijesszük el az ellenzékieket...
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.08. 22:25:56
@Deansdale: "Ingoványos talaj ez, mert a tények valójában egyfélék és ugyanazok :)"
Az tuti csakhogy amint valami összetettebb fogalomról van szó, már nagyon nehéz meghatározni hogy mi a tény és mi nem az. Másrészt amit az emberek ténynek gondolnak az legtöbbször nem más mint hiedelem amit szinte mindig valamilyen közvetítő csatorna juttat el hozzánk. Nagyon kevesen nézik/nézhetik meg saját szemükkel azt amit a médiában/neten látnak és a vége mindig az lesz hogy az én álláspontom azért érvényes mert én megbízható forrásból tájékozódom. Na de mi bizonyítja, hogy az a forrás tényleg megbízható és nem szelektál vagy túloz el valamit?
"Mivel nincs tapasztalatuk a nyugati világ hanyatlásáról, "
Szerintem az itt kommentelők nagy többségének nincs első kézből származó tapasztalata erről, mindegy melyik oldalon áll. Sőt sokan meg akik kint vannak, nem is hanyatlásnak hanem jólétnek élik meg és nekik az a tény.
Itt van például az elnökválasztás is, aminél én mikor elkezdtem tájékozódni elsőre tök logikusnak tűntek a csalásra vonatkozó érvek aztán valahogy majdnem mindegyikre volt logikus ellenérv is meg kiderült, hogy a republikánusok közül is sokan túloztak, ráadásul a bemutatott bizonyítékok meg tények több esetben nekem egyáltalán nem voltak meggyőzőek.
Szerintem leginkább következtetések meg logikailag többé-kevésbé helytálló gondolatmentek vannak, meg jóslások (100 év múlva itt ez lesz ha ez történik) de sziklaszilárd tények azok nagyon ritkán.
Az tuti csakhogy amint valami összetettebb fogalomról van szó, már nagyon nehéz meghatározni hogy mi a tény és mi nem az. Másrészt amit az emberek ténynek gondolnak az legtöbbször nem más mint hiedelem amit szinte mindig valamilyen közvetítő csatorna juttat el hozzánk. Nagyon kevesen nézik/nézhetik meg saját szemükkel azt amit a médiában/neten látnak és a vége mindig az lesz hogy az én álláspontom azért érvényes mert én megbízható forrásból tájékozódom. Na de mi bizonyítja, hogy az a forrás tényleg megbízható és nem szelektál vagy túloz el valamit?
"Mivel nincs tapasztalatuk a nyugati világ hanyatlásáról, "
Szerintem az itt kommentelők nagy többségének nincs első kézből származó tapasztalata erről, mindegy melyik oldalon áll. Sőt sokan meg akik kint vannak, nem is hanyatlásnak hanem jólétnek élik meg és nekik az a tény.
Itt van például az elnökválasztás is, aminél én mikor elkezdtem tájékozódni elsőre tök logikusnak tűntek a csalásra vonatkozó érvek aztán valahogy majdnem mindegyikre volt logikus ellenérv is meg kiderült, hogy a republikánusok közül is sokan túloztak, ráadásul a bemutatott bizonyítékok meg tények több esetben nekem egyáltalán nem voltak meggyőzőek.
Szerintem leginkább következtetések meg logikailag többé-kevésbé helytálló gondolatmentek vannak, meg jóslások (100 év múlva itt ez lesz ha ez történik) de sziklaszilárd tények azok nagyon ritkán.
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.08. 22:26:52
@Deansdale: "Na jó, jó, azért egy kis higgadtság nem jön rosszul. Ne ijesszük el az ellenzékieket..."
Na tök jó, én is csak ennyit szerettem volna mondani! :-)
Na tök jó, én is csak ennyit szerettem volna mondani! :-)
Wildhunt 2020.12.08. 22:31:36
@Deansdale: A videót nézve beugrott mit kellene csinálni, hogy újra jogállam legyünk, és a környék mértékadó középhatalma, akinek szavára hallgat az EU: adjunk ifjabb Bidennek a MOL-ban egy állást....havi...60000$-ért.
Wildhunt 2020.12.08. 22:39:28
@Sipi81: Ami itt az én véleményemet formálja:
Éltem az USA-ban a 90-es évek végén, mostanra az már egy másik ország. A választásról: a csalások mértéke valóban vitatható, függ attól, melyik oldalt olvasod, de az valahogy mindig a legkisebb közös többszörös lesz, hogy valahogy minden kis hiba a demokraták javára történt.
A nyugatból ahogy mindig, most is a legtöbben a jólétet látják. A Kádár-rendszerben is a sikeres Joe bácsi volt a mérték, nem pedig éhenkórász Joe aki elvesztette fél karját az erdőirtáson, majd mehetett hajléktalannak, bár ezek voltak többen. A kivándorlók legnagyobb részének akkor sem volt, most sincs pld. egészség- vagy nyugdíjbiztosítása. Csak ez az ajndékba hozott XBOX mellett nem látszik.
Nyugat-Európát elég a 90-es évek sorozataival összevetni, ha semmi mást nem veszel észre, ott van a golyóálló üveg az Eiffel-torony előtt, meg a betonöntvények a karácsonyi vásárokon, ami akkor nem volt. És ez csak a felszín. Sajnálom azt, aki ezt nem veszi-nem akarja észrevenni, mert ott (másik blog hasonlatával) a kolbászkerítés alatt folyik össze a tej a mézzel.
Éltem az USA-ban a 90-es évek végén, mostanra az már egy másik ország. A választásról: a csalások mértéke valóban vitatható, függ attól, melyik oldalt olvasod, de az valahogy mindig a legkisebb közös többszörös lesz, hogy valahogy minden kis hiba a demokraták javára történt.
A nyugatból ahogy mindig, most is a legtöbben a jólétet látják. A Kádár-rendszerben is a sikeres Joe bácsi volt a mérték, nem pedig éhenkórász Joe aki elvesztette fél karját az erdőirtáson, majd mehetett hajléktalannak, bár ezek voltak többen. A kivándorlók legnagyobb részének akkor sem volt, most sincs pld. egészség- vagy nyugdíjbiztosítása. Csak ez az ajndékba hozott XBOX mellett nem látszik.
Nyugat-Európát elég a 90-es évek sorozataival összevetni, ha semmi mást nem veszel észre, ott van a golyóálló üveg az Eiffel-torony előtt, meg a betonöntvények a karácsonyi vásárokon, ami akkor nem volt. És ez csak a felszín. Sajnálom azt, aki ezt nem veszi-nem akarja észrevenni, mert ott (másik blog hasonlatával) a kolbászkerítés alatt folyik össze a tej a mézzel.
rgs 2020.12.09. 05:53:23
@Mattka85: megtörtént a röhögés, köszi :-) A "white unicorn wielding a large battle axe" résznél leestem a székről.
csi szi 2020.12.09. 09:33:46
@Mattka85: Lehet röhögni, csak úgy tűnik ezek nyertek.
Mattka85 2020.12.09. 14:20:18
@csi szi: Csalással, de lehet... Attól még röhejesek;D
Mattka85 2020.12.09. 14:21:24
@rgs: Battle bronie! LOL
Deansdale 2020.12.09. 16:49:37
@Sipi81: Na ez teljesen korrekt hsz, nem tudok belekötni, lehet hogy bannolnom kell téged :D
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.09. 17:12:25
@Deansdale: "Na ez teljesen korrekt hsz, nem tudok belekötni"
Megtiszteltetés ez számomra! :-)
"lehet hogy bannolnom kell téged :D"
Azért ha lehet inkább maradnék. :-)
Megtiszteltetés ez számomra! :-)
"lehet hogy bannolnom kell téged :D"
Azért ha lehet inkább maradnék. :-)
rgs 2020.12.09. 18:12:36
@csi szi: Francokat, bocs. A dem mass első emberei uaz az idősebb korosztály, nem véletlen a belharc az aoc-féle újhullámos progresszívekkel. (Mondjuk azok rosszabbak náluk, nem szocialisták hanem szaros anarchisták.)
Nahoten 2020.12.10. 11:45:37
@yotta:
Nem olvasol értően.
Azt, hogy Orbán nyilvánvalóan rossz házasságban él arra mondtam, hogy ennyit tudok róla személyesen, ez még a TV-ből is átjön.
Nem utaltam rá, hogy ez érintené részemről megítélését, vagy politikáját e szerint ítélném meg.
Ugyan azt csinálod, mint az általad bírált baloldaliak teszik. Kiragadsz valami félreérthetőt, azt jól félreérted és azzal kezdesz harcolni. Szalmabáb.
Orbánnak annyira rossz a házassága, hogy az még TV-n is átjön. Nézd meg Áder beiktatási ünnepségét. Áder és felesége egy pár. Testbeszédük tökéletesen egyértelművé teszi.
Orbán és felesége testbeszéde viszont súlyos problémákra utal kettejük viszonyában. De megnézhetsz tetszőleges más felvételt is, mindig kiüt a rossz viszony kettőjük között.
De most újra megismétlem, mert neked kell: Orbán akármilyen viszonyban van a feleségével, az teljesen lényegtelen politikája szempontjából. Kapcsolati problémáit csak azért hoztam fel, mert ennyit tudok magánéletéről, azt is TV-ből, tehát nem személyével, hanem politikájávaL vagyok elégedetlen.
Nem olvasol értően.
Azt, hogy Orbán nyilvánvalóan rossz házasságban él arra mondtam, hogy ennyit tudok róla személyesen, ez még a TV-ből is átjön.
Nem utaltam rá, hogy ez érintené részemről megítélését, vagy politikáját e szerint ítélném meg.
Ugyan azt csinálod, mint az általad bírált baloldaliak teszik. Kiragadsz valami félreérthetőt, azt jól félreérted és azzal kezdesz harcolni. Szalmabáb.
Orbánnak annyira rossz a házassága, hogy az még TV-n is átjön. Nézd meg Áder beiktatási ünnepségét. Áder és felesége egy pár. Testbeszédük tökéletesen egyértelművé teszi.
Orbán és felesége testbeszéde viszont súlyos problémákra utal kettejük viszonyában. De megnézhetsz tetszőleges más felvételt is, mindig kiüt a rossz viszony kettőjük között.
De most újra megismétlem, mert neked kell: Orbán akármilyen viszonyban van a feleségével, az teljesen lényegtelen politikája szempontjából. Kapcsolati problémáit csak azért hoztam fel, mert ennyit tudok magánéletéről, azt is TV-ből, tehát nem személyével, hanem politikájávaL vagyok elégedetlen.
Nahoten 2020.12.10. 11:48:43
@yotta:
Indokolj!
Most csak annyit mondtam, hogy Orbán egyszemélyi diktatúrája helyett jobb lenne egy bármilyen hatalom megosztott vezetés, akik egymás körmére néznének.
Látom, Orbán hívő vagy, mert erre a vállalható véleményre egyből személyeskedéssel jössz.
Indokolj!
Most csak annyit mondtam, hogy Orbán egyszemélyi diktatúrája helyett jobb lenne egy bármilyen hatalom megosztott vezetés, akik egymás körmére néznének.
Látom, Orbán hívő vagy, mert erre a vállalható véleményre egyből személyeskedéssel jössz.
Nahoten 2020.12.10. 11:50:04
@Sipi81:
Igen, tipikus fidesze viselkedés.
Még Dean is, pedig tőle többet vártam volna.
A többiek meg egyértelműen elvakult fideszesek.
Igen, tipikus fidesze viselkedés.
Még Dean is, pedig tőle többet vártam volna.
A többiek meg egyértelműen elvakult fideszesek.
Nahoten 2020.12.10. 11:52:39
@yotta:
Esetleg valami érv? Bármi, amivel álláspontod a szokásos ködösítésen kívül kiderülne? Érv, amivel vitába lehetne szállni?
Ja, az nincs. Így marad a személyeskedés.
Csináld csak. Így egyrészről kiderülnek vitakultúrád mélységei, és az hogy elvakult fideszes vagy.
Esetleg valami érv? Bármi, amivel álláspontod a szokásos ködösítésen kívül kiderülne? Érv, amivel vitába lehetne szállni?
Ja, az nincs. Így marad a személyeskedés.
Csináld csak. Így egyrészről kiderülnek vitakultúrád mélységei, és az hogy elvakult fideszes vagy.
Nahoten 2020.12.10. 11:55:40
@Deansdale:
Dean ezt nem vártam volna tőled.
Belekapaszkodsz ebbe a rossz házasságba, és azzal akarsz vitába szállni Orbánról alkotott politikai véleményemről?
A házasságot csak azért említettem, hogy nagyjából ennyit tudok Orbánról mint magánszemélyről, de soha nem hoztam kapcsolatba politikai megítélésével.
Ez nem méltó hozzád. Csalódtam.
Dean ezt nem vártam volna tőled.
Belekapaszkodsz ebbe a rossz házasságba, és azzal akarsz vitába szállni Orbánról alkotott politikai véleményemről?
A házasságot csak azért említettem, hogy nagyjából ennyit tudok Orbánról mint magánszemélyről, de soha nem hoztam kapcsolatba politikai megítélésével.
Ez nem méltó hozzád. Csalódtam.
rgs 2020.12.10. 14:59:39
@Nahoten: Ez a rossz házasság téma tényleg unalmas. Megszabadalhatunk tőle ha nem beszélünk róla, egyszerű. Köszönöm.
F. Szabó 2020.12.10. 15:00:08
@Mattka85: Egyfelől tényleg röhejesek, és az egész videó is az, másfelől viszont van 1:20-1:30 között egy sokatmondó jelenet. Ezek a feketébe öltözött, takart arcú antifák ott vannak tüntetéseken mindenütt a világon kicsi, profin képzett, gátlástalanul agresszív csoportokban. Pont olyanok, mint Hitler barnaingesei. De azok nem takarták az arcukat. Ez pedig azt jelenti, hogy olyan erőnek dolgoznak, akik titkolják a valódi arcukat, a valódi szándékukat és tudatosan készülnek törvénysértésre. De sosem hallottam, hogy elfogtak, megbüntettek volna egyetlen ilyen antifa csoportot is, tehát valszeg a deep state megbízásából dolgoznak.
Emlékszem egy latin-amerikai tüntetésről készült videóra sok éve. Ilyen feketébe öltözött, takartarcúak, a kis hátizsákjaikkal ballagtak a tüntetők között, nem is pont egymás mellett. Az egyik egy kővel betört egy kirakatot, néhány emberrel mögötte egy társa behajított egy üveget, pár lépéssel később meg egy harmadik társa megint bedobott valamit, amitől lángba borult a kirakat. Mindegyikük alig látható mozdulatot tett, és csak a videó miatt lehetett tudni, hogy profi bűnözés történt. Úgy ballagtak tovább a tüntetőkkel, mint akiknek semmi közük semmihez.
Emlékszem egy latin-amerikai tüntetésről készült videóra sok éve. Ilyen feketébe öltözött, takartarcúak, a kis hátizsákjaikkal ballagtak a tüntetők között, nem is pont egymás mellett. Az egyik egy kővel betört egy kirakatot, néhány emberrel mögötte egy társa behajított egy üveget, pár lépéssel később meg egy harmadik társa megint bedobott valamit, amitől lángba borult a kirakat. Mindegyikük alig látható mozdulatot tett, és csak a videó miatt lehetett tudni, hogy profi bűnözés történt. Úgy ballagtak tovább a tüntetőkkel, mint akiknek semmi közük semmihez.
Mattka85 2020.12.10. 16:23:47
@F. Szabó: Agitátorok, beépített emberek... Nihil novi sub sole.
yotta 2020.12.10. 16:28:02
@Nahoten: "Nem olvasol értően."
Én tökéletesen tudom értelmezni a mondatokat!
"Azt, hogy Orbán nyilvánvalóan rossz házasságban él arra mondtam, hogy ennyit tudok róla személyesen, ez még a TV-ből is átjön."
Például itt van ez a mondat, melyszerint Orbán "nyilvánvalóan"... Honnan a francból veszed a bátorságot, hogy "nyilvánvalóvá" tedd azt, ami a TV-ből is átjön. Ja, neked, aki korábban azt fejtegeti, hogy Orbánnal soha nem találkozott és nem is fog, de azért ennyit tudsz "személyesen". Hát, aki "személyesen" tud valamit, az általában azt szokta jelenteni, hogy van személyes tapasztalata, de a korábbiakat tekintve nincs is és van is... értem... Majd: ez még a TV_ből is átjön... Oszt mi van akkor, ha csak szeretnéd hogy átjöjjön... Bírom a Joshi Baratokat… És mondd, gyógyítani is tudsz a TV-n keresztül vagy csak diagnosztizálni?
Én tökéletesen tudom értelmezni a mondatokat!
"Azt, hogy Orbán nyilvánvalóan rossz házasságban él arra mondtam, hogy ennyit tudok róla személyesen, ez még a TV-ből is átjön."
Például itt van ez a mondat, melyszerint Orbán "nyilvánvalóan"... Honnan a francból veszed a bátorságot, hogy "nyilvánvalóvá" tedd azt, ami a TV-ből is átjön. Ja, neked, aki korábban azt fejtegeti, hogy Orbánnal soha nem találkozott és nem is fog, de azért ennyit tudsz "személyesen". Hát, aki "személyesen" tud valamit, az általában azt szokta jelenteni, hogy van személyes tapasztalata, de a korábbiakat tekintve nincs is és van is... értem... Majd: ez még a TV_ből is átjön... Oszt mi van akkor, ha csak szeretnéd hogy átjöjjön... Bírom a Joshi Baratokat… És mondd, gyógyítani is tudsz a TV-n keresztül vagy csak diagnosztizálni?
yotta 2020.12.10. 16:33:08
@Nahoten: "Ugyan azt csinálod, mint az általad bírált baloldaliak teszik. Kiragadsz valami félreérthetőt, azt jól félreérted és azzal kezdesz harcolni. Szalmabáb."
A te szövegedből csak az egyértelműt ragadtam ki, az utólag félremagyarázhatatlan lényeget: "Orbánnak annyira rossz a házassága, hogy az még a TV-n is átjön..." Na ja... átjön... átjött, oszt megvacsoráztattad...
A te szövegedből csak az egyértelműt ragadtam ki, az utólag félremagyarázhatatlan lényeget: "Orbánnak annyira rossz a házassága, hogy az még a TV-n is átjön..." Na ja... átjön... átjött, oszt megvacsoráztattad...
yotta 2020.12.10. 16:38:10
@Nahoten: "Most csak annyit mondtam, hogy Orbán egyszemélyi diktatúrája helyett jobb lenne egy bármilyen hatalom megosztott vezetés, akik egymás körmére néznének."
Előszöris, nincsen Orbán féle egyszemélyi diktatúra, még, ha majd megőrülsz is érte. Másodszor, a megosztott hatalom, nem jelent soha "egymás" körmére nézést; egymás körmére legfeljebb az érdekellentéttel rendelkezők néznek. Viszont ez sem garancia az ellenőrzésre, erre hoztam fel a 70:30, 60:40 és a fifty-fifty példákat.
Előszöris, nincsen Orbán féle egyszemélyi diktatúra, még, ha majd megőrülsz is érte. Másodszor, a megosztott hatalom, nem jelent soha "egymás" körmére nézést; egymás körmére legfeljebb az érdekellentéttel rendelkezők néznek. Viszont ez sem garancia az ellenőrzésre, erre hoztam fel a 70:30, 60:40 és a fifty-fifty példákat.
Deansdale 2020.12.10. 16:45:09
@Nahoten: "Dean ezt nem vártam volna tőled. Belekapaszkodsz ebbe a rossz házasságba, és azzal akarsz vitába szállni Orbánról alkotott politikai véleményemről?"
Amit írtam annak a 99%-a nem ezzel foglalkozott, ezzel kapcsolatban kb. annyit írtam hogy nem érdekel a politikusok magánélete. A "maradék" 99%-ra miért nem reagálsz? :)
Amit írtam annak a 99%-a nem ezzel foglalkozott, ezzel kapcsolatban kb. annyit írtam hogy nem érdekel a politikusok magánélete. A "maradék" 99%-ra miért nem reagálsz? :)
yotta 2020.12.10. 16:49:21
@Nahoten: "Látom, Orbán hívő vagy, mert erre a vállalható véleményre egyből személyeskedéssel jössz. "
Nem vagyok "hívő" - találhattál volna a közel milliós nagyságrendű magyar szókincsből megfelelőbbet! Például: én fideszpárti, fidesz szavazó vagyok és voltam. ÉN, nem sunnyogok és bujkálok az objektivitás vagy a középen állás hazug paravánja mögé, nem a TV-ből átjövő benyomásaimat vélelmezem nyilvánvalónak, hanem egy vagyok abból a hatalmas többségből amely többség jelenleg a mostani kormányt támogatja és egyvalamira ugrok: ha valaki hazudik, majd a hazug premisszára tákolt várat adja el nyilvánvalónak...
És az olyan szövegeket olvasva, amelyeket te is felvillantasz itt, minden szavaddal szorosabbra fűzöd a kapcsolatomat a mostani hatalommal!
Nem vagyok "hívő" - találhattál volna a közel milliós nagyságrendű magyar szókincsből megfelelőbbet! Például: én fideszpárti, fidesz szavazó vagyok és voltam. ÉN, nem sunnyogok és bujkálok az objektivitás vagy a középen állás hazug paravánja mögé, nem a TV-ből átjövő benyomásaimat vélelmezem nyilvánvalónak, hanem egy vagyok abból a hatalmas többségből amely többség jelenleg a mostani kormányt támogatja és egyvalamira ugrok: ha valaki hazudik, majd a hazug premisszára tákolt várat adja el nyilvánvalónak...
És az olyan szövegeket olvasva, amelyeket te is felvillantasz itt, minden szavaddal szorosabbra fűzöd a kapcsolatomat a mostani hatalommal!
F. Szabó 2020.12.10. 16:53:25
@Mattka85: Végül is tényleg, ezek a fekete inges fekete kapucnis antifák is agitátorok. De talán mégis inkább idomárok, mert nem szavakkal dolgoznak, hanem ocsmány, sunyi, mocskosan agresszív tettekkel, ahogy ezen a videón is látható volt. Mondom, az egykori barnaingesek ellenkező előjelű, alattomos utódai. (Ha Deutsch Tamás lennék vagy Demeter Szilárd, most felzúdulnának a progresszívok a hasonlat miatt, mert ilyet csak ők engedhetnek meg maguknak)
yotta 2020.12.10. 16:56:35
@Nahoten: " Kapcsolati problémáit csak azért hoztam fel, mert ennyit tudok magánéletéről, azt is TV-ből, tehát nem személyével, hanem politikájávaL vagyok elégedetlen. "
Na, de ha Orbán politikájával vagy elégedetlen, miért kezdesz bele ebbe az undorító és hazug házasságosdiba, tán csak nem azért, hogy valamivel eltereld a szánalmas, érvek nélküli, üres DK-s szlogenek ismételgetésről a figyelmet?
Na, de ha Orbán politikájával vagy elégedetlen, miért kezdesz bele ebbe az undorító és hazug házasságosdiba, tán csak nem azért, hogy valamivel eltereld a szánalmas, érvek nélküli, üres DK-s szlogenek ismételgetésről a figyelmet?
Mattka85 2020.12.10. 18:11:23
@F. Szabó: Kicsit közhely, de:
"The fascists of the future will call themselves anti-fascists" Talán Churchill, bár a fact-checker-ek szerint nem, de akkor is találó! :P
"The fascists of the future will call themselves anti-fascists" Talán Churchill, bár a fact-checker-ek szerint nem, de akkor is találó! :P
F. Szabó 2020.12.10. 18:31:22
@Mattka85: Bejött, akárki mondta.
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.10. 21:11:42
@Nahoten: "A többiek meg egyértelműen elvakult fideszesek."
Én senkit nem szeretek minősítgetni, azzal egy vitában nem lehet a saját álláspontomat alátámasztani.
Én senkit nem szeretek minősítgetni, azzal egy vitában nem lehet a saját álláspontomat alátámasztani.
csi szi 2020.12.10. 22:19:05
@yotta: Hát ja, ebbe belekötni, amikor lehetne sok másba is. Gyurcsányék meg biztos nem érdekházasságban élnek, amikor Fletó láthatóan igencsak össze volt melegedve Vadaival egy időben, aztán egy másik ellenzéki politikusnővel is elég édes párocskaként pózoltak pár hónapja. Klára asszony meg közben külföldi kiküldetésben nagyrészt, gondolom. :)
csi szi 2020.12.10. 22:40:25
Na akkor "elvakult fideszesként" sorolhatom mibe lehetne belekötni Orbán rossz házasságáról pletykálás helyett (az ellenzék már 20 éve ezen csámcsog, meg azon, hogy Orbán cigány, verte az apja és hasonlók, lásd Kende Péter: A Viktor c. a 2002-es kampányra időzített karaktergyilkossági könyvkísérlete, amit az akkori ellenzéki vezérek és értelmiségiek jelenlétében mutattak be). Korrupció, feudalisztikus urambátyám hagyományokat követve, persze a szocik ugyanezt csinálták, csak kevésbé felülről vezérelt és ellenőrzött, koncentrált módon. Az össz elfolyt pénz akkor sem biztos, hogy kevesebb volt, ha egy-egy kiderült esetben nagyságrenddel kevesebb összegekről is volt szó. De tény, hogy decentralizáltabban loptak, az egyes érdekkörök egymást is nyírták, persze most ugyanúgy, mert a "NER" sem egy monolit dolog, számos egymást utáló csoport tesz keresztbe egymásnak, ahol tud, többnyire a színfalak mögött. Érthető, ha ez kényes gyomrúaknak, azoknak, akik valamiért útjába kerültek egy-egy NER-érdekcsoportnak és lesöpörték őket, vagy csak egyszerűen megsértődtek valami miatt, vagy irigyek, nem tetszik. A nem hivatalos megideologizálása Fideszes belső körökben, hogy fel kellett építeni a "nemzeti tőkésosztályt". Csak hát kérdés mire megy ez a tőkésosztály, ha egyszer a politika változik. Simicska tehetséges volt amellett, hogy persze a Fidesz nélkül nem gazdagodhatott volna meg annyira, de tanulságos, ahogy miután összeveszett Orbánnal, illetve az túl veszélyesnek tartotta már magára, simán kicsinálták, átvették a cégeit, most pedig (más) strómanok viszik azokat. Ez a "nemzeti tőkésosztály" most persze visz mindent amit akar, az állammal a háta mögött, ha meg akarnak venni egy céget, kapnak egy visszautasíthatatlan ajánlatot. Ha mégis visszautasítják, akkor arra rászáll a NAV és az összes hatóság, amíg meg nem gondolja magát. Vagy ha állami megrendelésekből élő cég, csak szerződést bontanak vele. Földbe, telkekbe, ingatlanokba, szállodaépítésekbe fektetik a felhalmozott pénzt. A földmutyival szerzett föld utáni EU-s mezőgazdasági támogatás felvételéhez nem kell sok ész, sem ahhoz hogy apartmanházakat húzzanak fel a Balaton partján vagy kikötőket vegyenek meg és azokból húzzanak pénzt. Persze ha a baloldal lenne hatalmon akkor izraeli befektetők csinálnák ugyanezt, vagy hasonlót.
De tény, hogy Orbán Viktor világszerte ismert vezető lett, bár persze főleg negatív színben emelgetik, még hollywoodi bájgúnárok és színésznőcskék is ismerik a nevét, mint az egyik gonosz diktátorét, akit most Bidenéknek le kell nyomnia, mint a gombot. Viszont persze jobbos körökben világszerte csodálják.
Az is tény, hogy korszakos tehetségű politikus magyar szinten mindenképp. Simán lehet, hogy még hatalmon marad 10-20 évig, bár az is, hogy megbukik 1,5 éven belül és a börtön elől emigrál, de az is hogy ez esetben is visszatér majd a hatalomba, vagy ha nem, akkor akár valamelyik gyereke. A harmadik világban számos példa van ilyenekre.
De tény, hogy Orbán Viktor világszerte ismert vezető lett, bár persze főleg negatív színben emelgetik, még hollywoodi bájgúnárok és színésznőcskék is ismerik a nevét, mint az egyik gonosz diktátorét, akit most Bidenéknek le kell nyomnia, mint a gombot. Viszont persze jobbos körökben világszerte csodálják.
Az is tény, hogy korszakos tehetségű politikus magyar szinten mindenképp. Simán lehet, hogy még hatalmon marad 10-20 évig, bár az is, hogy megbukik 1,5 éven belül és a börtön elől emigrál, de az is hogy ez esetben is visszatér majd a hatalomba, vagy ha nem, akkor akár valamelyik gyereke. A harmadik világban számos példa van ilyenekre.
don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.12.11. 05:03:47
@csi szi: 0rbánnal az a legnagyobb baj, hogy dögöljön meg lehetőleg máma még.
Deansdale 2020.12.11. 08:01:07
@csi szi: "Orbán Viktor világszerte ismert vezető lett, bár persze főleg negatív színben emelgetik"
Csak a balosok fikázzák nemzetközi szinten is, a jobbos világban sokan minket irigyelnek még az USA-ból is. Érdekes, hogy radikálisan konzervatív és nacionalista vezetőnek tartják, illetve persze az ő szemszögükből, az ő vezetőjükhöz hasonlítva az is, holott valójában az az igazi baj vele, hogy messze nem eléggé konzervatív és nacionalista. És ezzel egyben leírtam azt is amit a fidesz legégetőbb hibájának gondolok. Nem elég erős kezűek a progresszióval szemben. A retorika megvan, a tettek azonban sokszor elmaszatoltak vagy el is maradnak. (Csak egy példa: a CEU-val is hosszú évek óta babrálnak és még mindig nincs fix végeredmény. "Elköltöztek", de azért még itt is vannak.) Emellett nem foglalkoznak a pár évnél távolabbi jövővel, ez mondjuk a 4 éves ciklusok rendszerében megérthető, de azért mégiscsak fájó pont.
Csak a balosok fikázzák nemzetközi szinten is, a jobbos világban sokan minket irigyelnek még az USA-ból is. Érdekes, hogy radikálisan konzervatív és nacionalista vezetőnek tartják, illetve persze az ő szemszögükből, az ő vezetőjükhöz hasonlítva az is, holott valójában az az igazi baj vele, hogy messze nem eléggé konzervatív és nacionalista. És ezzel egyben leírtam azt is amit a fidesz legégetőbb hibájának gondolok. Nem elég erős kezűek a progresszióval szemben. A retorika megvan, a tettek azonban sokszor elmaszatoltak vagy el is maradnak. (Csak egy példa: a CEU-val is hosszú évek óta babrálnak és még mindig nincs fix végeredmény. "Elköltöztek", de azért még itt is vannak.) Emellett nem foglalkoznak a pár évnél távolabbi jövővel, ez mondjuk a 4 éves ciklusok rendszerében megérthető, de azért mégiscsak fájó pont.
Deansdale 2020.12.11. 08:06:26
@Wildhunt: Biztos kurvanagy szüksége volt arra a pártízezer forint haszonra amit egy ilyen körrel bezsebelhetett... A legendásan alacosny politikusi fizetések átka.
zriff 2020.12.11. 09:24:25
Érdemes megnézni a vakcinán kívül van más is:
www.youtube.com/watch?v=YgOAaLmoa68
Még így is lehet keresni, pierre kory, m.d covid ivermectin.
www.youtube.com/watch?v=YgOAaLmoa68
Még így is lehet keresni, pierre kory, m.d covid ivermectin.
KalmanBlog 2020.12.11. 10:24:11
@zriff: Vicces amúgy, hogy mekkora orvostekintélynek állítja be magát, aztán meg a saját egészségével is annyit törődik, hogy még az arca is el van hízva. (A tartalomra egyelőre nem fókuszáltam rá :-)
KalmanBlog 2020.12.11. 10:44:43
@Deansdale: Az a pártízezer, az körönként is inkább párszázezer, és ki tudja mióta és mennyit járt a korsó a kútra...
Na meg már nem is képviselő, gondolom megszokta az életszínvonalat, és valamiből fenn kellett tartani, dolgozni meg nem tanult meg soha sem. Mondhatni megélhetési bűnözés volt ez, nem is volna szabad elmarasztalni érte! :-)
Na meg már nem is képviselő, gondolom megszokta az életszínvonalat, és valamiből fenn kellett tartani, dolgozni meg nem tanult meg soha sem. Mondhatni megélhetési bűnözés volt ez, nem is volna szabad elmarasztalni érte! :-)
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.11. 16:43:21
Gődényt elvitték a rendőrök...
Most tényleg testközelből lehet megfigyelni a média működését, mert bár többször leszögezte, hogy nem vírustagadó, mégis a legtöbb portál vírustagadónak meg vírusszkeptikusnak jellemzi. Egyedül a HVG-nél láttam "járványszkeptikus"-t.
Most tényleg testközelből lehet megfigyelni a média működését, mert bár többször leszögezte, hogy nem vírustagadó, mégis a legtöbb portál vírustagadónak meg vírusszkeptikusnak jellemzi. Egyedül a HVG-nél láttam "járványszkeptikus"-t.
Deansdale 2020.12.11. 16:59:52
@Sipi81: Pont írtam a cikket erről miközben kommenteltél. Szégyen, b+. És egy ellenzéki politikus követelte, hogy lépjenek fel ellenük. Rohadjanak meg. A sajtó meg... Pffffff.
KalmanBlog 2020.12.11. 17:10:46
@Sipi81: Azt írják, hogy: "Gődény György ellen Kocsis-Cake Olivio, a Párbeszéd országgyűlési képviselőnek írásbeli kérdése után indult nyomozás." Végre valami hasznosat is csinált az ellenzék.
Forrás: index.hu/belfold/2020/12/11/letartoztattak_godeny_gyorgyot/
Kiváncsi leszek, hogy mi lesz vele.
Forrás: index.hu/belfold/2020/12/11/letartoztattak_godeny_gyorgyot/
Kiváncsi leszek, hogy mi lesz vele.
Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.12.11. 17:15:09
@KalmanBlog: Szerintem egy kis puhítás után hazaengedik. Max kap valami pénzbüntetést.
"Kocsis-Cake szerint Gődény ténykedése felveti a rémhírterjesztés alapos gyanúját. "
Na ezt azért megkérdezném hogy miféle "rémhírt" terjesztett... Ki van fordulva magából a világ. Tényleg megérett a pusztulásra.
"Kocsis-Cake szerint Gődény ténykedése felveti a rémhírterjesztés alapos gyanúját. "
Na ezt azért megkérdezném hogy miféle "rémhírt" terjesztett... Ki van fordulva magából a világ. Tényleg megérett a pusztulásra.
Deansdale 2020.12.11. 18:48:25
@Sipi81: Na ja, amit Gődényék cisnálnak az pontosan a rémhírterjesztés ellentéte. Próbálnak nyugalmat sugározni az állami média által túlparáztatott lakosságba.
csi szi 2020.12.11. 23:19:29
@Deansdale: Mindenesetre alighanem már többen ismerik, mint Puskás Öcsit. Soros "Györgyöt" leszámítva talán a legismertebb élő magyar (vagy ezt is tegyem idézőjelbe?:))
Az utolsó 100 komment: