HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Mattka85: @Deansdale: Túl sok ott a sugárzásmentes, használható termőföld... szerintem még mindig nem adták fel a globális éheztetéses tervet, a geo-engineeringes árvizek és az újabb járvánnyal riogatás is er... (2024.11.24. 09:46) Mi is az a szocializmus
  • Mattka85: @Deansdale: Talán még ez lenne a legracionálisabb: erődemonstráció minimális áldozatokkal.... persze 'Nyugatnak' lehet, hogy ez is elég lenne a WW3 kikiáltásához... (2024.11.24. 09:42) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: Mindent összeveteve talán az lenne a legmegfelelőbb a ruszkiknak, ha Kijev közelébe dobnák valami lakalan területre, hogy ne legyen nagy a rombolás, de Kijevet evakuálni kelljen. (2024.11.24. 09:28) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Deansdale: "Tekintve, hogy Csernobil ugyanolyan messze van tőlünk mint Kijev, a szele ennek is elérhet minket." Ha Lvivre dobják akkor meg garantált. (2024.11.24. 09:23) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Madarász Henrik: @Mattka85: Kezdem úgy érezni, hogy a háttérhatalom szerint túl régen volt Hiroshima és fel kellene frissíteni az emberekben az élményt, és hát Ukrajna ad erre egy jó lehetőséget an... (2024.11.24. 09:21) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

Ahol tényleg deficitünk van liberalizmusból és szabadságjogokból

2020.12.11. 16:52 Deansdale

Hajnalban, lakásáról vitték el a rendőrök a vírustagadó Gődény Györgyöt - adja hírül a 24.hu, és itt nyilván csak a kisebbik gond az újságírói takonygerincűség, mivel "vírustagadó" nem nagyon létezik, és ha mégis, Gődény garantáltan nem az. Sokkal nagyobb baj a tény amiről hírt adtak, ugyanis szerintem egy normális világban a rendőrség nem visz el senkit azért, mert szakmai vitát folytat egy járvány súlyosságáról. Persze sehol nem jobb a helyzet a nyugati világban sem ezügyben, de azért jó volt egy darabig abba a hitbe ringatni magam, hogy nálunk nincs olyan rendőrállam mint a németeknél, angoloknál. A helyzet iróniája, hogy ezt a letartóztatást pont azok követelték akik Orbánt zsarnokozzák, úgyhogy most kezet foghatnak egymás faszával, nagy egyetértésben toltak egyet az országon a disztópia felé.

Polt Péter legfőbb ügyész szerdán közölte az ellenzék egyik parlamenti képviselőjével, hogy feljelentésként értékelte a hozzá intézett kérdést. Kocsis-Cake Olivio azért fordult a legfőbb ügyészhez, hogy megtudja, fellépnek-e a vírustagadókkal és azokkal szemben, akik a járvány elleni védekezéssel szemben kampányt folytatnak.

Gondolom sejti a kretén Kocsis is, hogy ezzel az intézkedéssel csak Gődény igazát bizonyítja, de nem nagyon érdekli. Mint minden jó zsebnáci, ő is abban hisz, hogy az embereket meg kell félemlíteni - ha propagandával nem megy, akkor rendőrséggel. És ez az utolsó senkiházi tetűláda a PÁRBESZÉD vezetője, bazdmeg. Hát ennyit gondolnak ők a párbeszédről.

290 komment

Címkék: politika szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deansdale 2021.03.08. 20:26:18

@Reactor: Angliában, Németeknél már rég börtönben lenne, az USA-ban meg kicsinálta volna a lilahajú lincsmob, kirúgatnák az állásából, stb. Nem tudom mit gondolsz a világról de Magyarország jelenleg a legkevésbé rossz országok egyike. A bírság nem a véleményére vonatkozott, hanem a tüntetésre amit szervezett, ami persze még mindig nem túl frankó, de azért mégsem ugyanaz.

Frederick2 2021.03.08. 20:36:35

@Deansdale: @Reactor:

"Angliában, Németeknél már rég börtönben lenne, az USA-ban meg kicsinálta volna a lilahajú lincsmob, kirúgatnák az állásából"

Oroszországban életfogytiglani börtönbüntetést kapna. Ha csak előbb el nem vinné egy mérgezés.

Annyira talán nem is annyira korcs ország ez a Magyarország. :P

Reactor 2021.03.08. 20:37:28

@Deansdale: Tudok róla, hogy ezeken a helyeken libbant véleménydiktatúra van. De most őszintén - attól szebb lesz az önkényuralom, ha jobboldali és nem baloldali? Magát az önkényt kell figyelembe venni, nem azt, hogy milyen ideológia örve alatt történt ez.

Ráadásul Dr. Gödény ő szakmabéli volt, tehát nem valami sarlatán kuruzsló, vagy egy noname akárki aki beesett az utcáról a gyűlt fejével. Belőle kinézem, hogy ért is valamit a témához, és tudományos tényeket közöl, nem szimplán véleményt. Más lenne a helyzet, ha ilyen Széles Gábor- vagy Egely György-kaliberű csaló lenne, aki echte félrevezetésre megy rá (ezeket érdekes módon sose szankcionálják, pedig sok-sok milliárd EUR támogatást elvitt már az úgynevezett "energiacella").

A tüntetés szervezésében lehet valamelyest felelős, de azt kell nézni, hogy elsősorban nem azért vették elő, mert tüntetést szervezett (a jelenleg hatályos BTK szerint ezért se lehetne büntetni), hanem mert ellenvéleményt nyilvánított a víruscirkusszal kapcsolatban. Érdekes az elgondolás, hogy vajon ellentétes előjelű tüntetésnél is letartóztatták, megbírságolták volna-e...

Wildhunt 2021.03.09. 09:31:13

@Reactor: Ha szigorúan választani kell, akkor a jobboldalira szavazok. Igen, a kettő közül az jobb.

Deansdale 2021.03.09. 15:07:11

@Reactor: "De most őszintén - attól szebb lesz az önkényuralom, ha jobboldali és nem baloldali?"

Hát, tudod mit, a válasz igen. És nem azért mert nekem személy szerint jobban tetszik a jobbos diktatúra, hanem mert jóval kevésbé rombolja a társadalmat. Mondjuk a covid nem igazán jobb/bal kérdés, úgyhogy itt ez annyira nem is releváns, de a kérdésedre válaszolva: a társadalomromboló kultúrmarxi önkényuralom ellen nincs sok védekezési lehetőség, a liberálisnak csúfolt demokráciákat pillanatok alatt bedarálják, úgyhogy talán egy konzervatív "diktatúra" az egyetlen lehetőségünk arra hogy ne lökjenek minket arccal a pöcegödörbe. Ez hülyén hangzik, vágom, és elvi síkon védhetetlen is lenne, csakhát nem elvi síkon élünk, hanem a valós világban, ahol kész helyzet elé vagyunk állítva, és a filozófiák meg eszmék szart sem érnek.

Az megint más kérdés, hogy Orbáné se nem diktatúra, se nem jobbos, sajnos. A társadalmunk jelen formájában még mindig egy liberális demokráciára hajaz a leginkább, annak minden hátrányával és semennyi előnyével. Annyi van, hogy a kormánypárti sajtó dobálózik olykor jobbos ötletekkel, amikből a gyakorlatban szinte semmi nem valósul meg. Azt pedig, hogy Gődény a tüntetésért pénzbüntit kapott még nem nevezném diktatúrának, ez a százlépcsős folyamatnak kb. az ötödik stációja.

Reactor 2021.03.09. 17:16:27

@Wildhunt: Argentína is így gondolta, meg is lett az eredménye...jópár millió halott. Persze ha ők a követendő példa, akkor nem szóltam.

@Deansdale: Ha egy libbant demokráciában ugyanúgy bedarálnak mint egy diktatúrában, csak az előjel más, én nemigen látok semmi különbséget a kettő között. Gyakorlatilag olyan, mintha választhatnál az akasztás és felnégyelés között. Egy biztos: olyan rendszer, ami a központi véleménytől eltérőket szankcionálja, az se nem pozitív, se nem hasznos.

Wildhunt 2021.03.09. 18:48:40

@Reactor: még mindig sokkal jobban jártak mint ahol a bal kezdett diktatúrába, szóval ja, inkább Argentína mint Venezuela.

Frederick2 2021.03.09. 18:48:58

@Reactor:

"Argentína is így gondolta, meg is lett az eredménye...jópár millió halott."

A dél-amerikai balodal és jobboldal jóval keményebb, agresszívebb és harciasabb, mint az európai. Más kultúra, más történelem. Rossz az analógia.

Amúgy populista és demagóg érvelésből ötös.

Schiffer András: Nagyotmondási spirál
mandiner.hu/cikk/20201129_nagyotmondasi_spiral

"Aki Sorost Hitlerhez, Orbánt Rákosihoz hasonlítja, nem egyszerűen primitív, hanem totálisan érzéketlen a magyar XX. század szenvedései iránt. Ha valaki nem fogja fel a pénzen vett globális befolyásszerzés és milliók ipari módon végrehajtott legyilkolása, avagy a demokrácia díszleteivel való cinikus visszaélés és a szadista terror közötti minőségi határvonalakat, az kommentelgessen tovább az internet pöcegödrében, de ne viseljen közhivatalt. Azt csak úgy mellékesen teszem hozzá, hogy a gátlástalan nagyotmondási spirál teljesen lehetetlenné teszi az értelmes közbeszédet egyébként létező globális és hazai sorskérdésekről.”

Frederick2 2021.03.09. 18:49:31

@Wildhunt: Most jól belesétáltál a csapdájába. :P

Wildhunt 2021.03.09. 18:54:57

@Frederick2: Elpször azt akartam írni, hogy inkább éltem volna a náci németországban mint Sztálin Szovjetuniójában, de ez túl magas labda lett volna. Meg aztán a kolléga azt hitte nagyot szellent Dél-Amerikával, aztán csak berottyantott. Te jobbat válaszoltál, de mivel a kedves szupercentrista (ballib) egy kukkot nem fog érteni belőle, szerintem felesleges volt.

Frederick2 2021.03.09. 19:01:52

@Wildhunt: Ha belegondolok abba, hogy Irakban is addig volt béke, amíg Szaddam Huszein fenntartotta a diktatúrát, és akkor süllyedt a polgárháború káoszába, mikor a "felvilágosult" amerikaiak bevezették ott a demokráciát, elgondolkodok kissé.

Egyébként a jobboldali politikai gondolkodás rendelkezik a maga demokrácia-elméleteivel. A gond csak az, hogy nem igazán érnek sokat a kulturmarxizmus tombolásaival szemben. Valahogy ez a demokrácia nem egy jó eszköz a szélsőbaloldali veszély elhárítására. Sajnos.

"szupercentrista (ballib)"

Ahogy olvasom, te is látod, hogy ez a "centrum" sajnos semmi más, mint egy alternatív balliberalizmus.

Reactor 2021.03.09. 19:39:14

@Frederick2: Az európai jobboldalnak is akadt azért pár millió áldozata, és messze nem csak rétinégerek meg biboldók. És mivel ez volt előbb, Argentína számára is ez volt a követendő példa.
Addig mellesleg semmi gond nem volt odaát, amíg tényleg csak baloldali terroristákat és kommunistákat öldöstek le. Csak aztán sikerült átesniük a paci túlsó oldalára, és az egyszerű kávéházi "felforgatókat" is összefogdosták majd leölték.
Magával a diktatúrával egészen addig tehát NINCS baj, amíg el nem kezdi a saját gyermekeit is felfalni. Csak hát a mindenhatóvá vált államfő, junta, akármi ilyenkor már nemigen fogja behúzni a kéziféket.

Orbánt amúgy leginkább Caligulához vagy Néróhoz tudnám hasonlítani. Sorost meg fölösleges; remekül illeszkedik a Rockefellerék, Bilderbergék, és társaik közé. Végeredmény szempontjából mellesleg mind a demokratikus, mind a diktatórikus terror ugyanaz = meghalsz. Ha most attól jobban fogod érezni magad Lucifernél, hogy téged egy diktatúra darált be, és ettől esetleg két és fél fokkal kevésbé lesz forró az üst amibe beleraktak főni, nos, lelked rajta.
Én olyan rendszert pártolok, ahol a tényeket (tehát nem a véleményt) bátran ki lehet fejteni, akkor is, ha nem egyezik a központi véleménnyel. Nem véletlen, hogy Dr. Gödényt se szakmai vonalon támadták, hanem politikai vonalon.

Frederick2 2021.03.09. 20:25:22

@Reactor: Látom, semmit sem értettél meg a Schiffer-féle érvelésből. Marad a populista blabla! Ami tökéletesen alkalmas arra, hogy elbeszéljünk egymás feje mellett.

"Az európai jobboldalnak is akadt azért pár millió áldozata"

Mármint a nácizmusnak és a fasizmusnak. Amelynek amúgy baloldaliak a gyökerei.

A konzervatív jobboldal nagyon labdába sem tudott rúgni, ahol hatalomra jutott a fasizmus. Hitler rendszerének voltak konzervatív jobboldali áldozatai is.

Argentinát hagyjuk! A dél-amerikai társadalmakban teljesen más tradiciók uralják a politikát. A San Salvador-i (szélső)jobboldali diktatúra katolikus papokat is gyilkolt, amikor azok birálták őket. Idáig az Orbán-kormány és a FIDESZ sosem fog eljutni.

"Magával a diktatúrával egészen addig tehát NINCS baj, amíg el nem kezdi a saját gyermekeit is felfalni."

Én szívem szerint maradnék a demokráciánál. Régen még hittem is benne. De ez a modell brutálisan leszerepelt mind az USA-ban, mind Nyugat-Európában, mind Kelet-Európában. Az egész demokrácia semmi más, mint egy béna kacsa! Az egyre destruktív szélsőbal megállítására teljesen alkalmatlan.

"Orbánt amúgy leginkább Caligulához vagy Néróhoz tudnám hasonlítani."

Jaj, már megint egy populista ökörség! Orbán nem öletett meg és nem mészároltatott le senkit. Vagy a stadionok miatt mondod? A kenyeret és cirkusz elvét sok demokrata politikus is alkalmazta. Ez a Nero- és Caligula-párhuzam gagyi, mint minden populista érvelés! Palpatine-hoz, Vader-hez, Thanos-hoz és Szauron-hoz nem akarod hasonlítani a patásördög Orbándémont?

"Én olyan rendszert pártolok, ahol a tényeket (tehát nem a véleményt) bátran ki lehet fejteni, akkor is, ha nem egyezik a központi véleménnyel."

Oké. Akkor most mutasd meg, melyik párt, mozgalom vagy személy képviseli ezt a magyar politikában? Kit kellene támogatnunk?

Egyébként utálom a NER-t, az Orbán-kormányt és a FIDESZ-t, mint a szart! Most nem részletezem, milyen okokból. Vannak vele problémáim. A gond csak az, hogy az ellenzéke még nála is szarabb alternatívát képvisel; egy veszélyesebb alternatívát!

Amúgy szomorú, hogy a jelenlegi ellenzékből egy olyan párt nincs, ami ne képviselné a Migrációs Kvótát és az Isztambuli Egyezményt, és ami ne szolgálná ki a Gender Studies-kurzust és az LMBT-szektát. Kivéve a Mi Hazánk, de ők meg a társadalmi válságokon élősködő szarkavarók!

Én sem véletlenül vagyok apolitikus.

Reactor 2021.03.09. 21:22:26

@Frederick2: Amit Schliffer összehozott, ezt nem nevezném érvelésnek, inkább szardobálásnak. Még ha el is fogadjuk az állításait érvként, mind könnyen cáfolhatóak. Vagyis nem állják meg a helyüket. Populista blablabla? Meglehet. Ettől Schliffer még telibe lesz cáfolva.

A fasizmus, nácizmus soha nem volt baloldali. Konkrétan a weimari köztársaság libbancs fertője és az orosz kommunizmus hívta életre ezt az ellenpólust.
Hitler rendszerének voltak jobboldali áldozatai, a szovjet kommunizmusnak is voltak kommunista áldozata (pl. Szühebator). So what else is new?

Argentínát hagyjuk, oké, gondolom nem erősíti az álláspontodat.

A demokrácia működőképes, ez teljesen igaz - de CSAK városállami kereteken belül. Mit gondolsz, Philipposz, mikor megalapította a macedón nagybirodalmat, miért nem vette át a poliszok demokrata berendezkedését? Mert pontosan látta, hogy egy nagyobb területegység felett ez a berendezkedés egyszerűen megbukik. Hogy erre 2000+ év alatt nem jött rá az emberiség azóta se, nos, nó komment. A világtörténelem leghosszabb idejű regnuma a római császárkor volt mái napig amúgy.

Orbán összevetése pl. Néróval miért is populista ökörség? Az ország rombolása, pusztítása alapján remekül párhuzamba vonható a kettő. Csak ő gazdasági alapon teszi ezt, nem gyújtogatással. És megint ott tartunk, hogy a végeredmény szempontjából mindegy. Róma történelméről épp elég könyvem van, nem mellesleg történelemből érettségiztem, úgyhogy talán nem minden alap nélkül írom azt, amit.

Hogy kit kellene támogatni, ki mögé kellene odaállni? Ha nincs olyan, aki megfelel, akkor miért kéne BÁRKI mögé is odaállni? Ha adott öt tányér szar, nem vagy köteles a legkevésbé büdöset megenni - az is lehetőség, hogy NEM eszel szart. Ahogy mondod, nincs olyan párt jelenleg, aki az emberek érdekeit képviselné. Annak semmi értelme, hogy cserélgetjük a rossz uralkodókat, és várjuk, hogy majd nekünk jobb lesz. NEKIK jobb lesz, ez nem vitás. És ki szívja meg a végén? Ugyanúgy mi. Ebből aztán nem lesz se nyugati szintű életszínvonal, se jólét, se magas fizetés, csak esetleg Szomália-szintű mélynyomor. Abból pedig forradalom és polgárháború, esetleg anarchia.

A megoldás? Nem pártok, meg mentelmi jogos politikusok kellenek ide, hanem 1 kifejezett uralkodó. Akit, ha rosszul uralkodik, helyből meglincselhet a köznép, és jobbat rakhat a helyére. Több, mint ezer évig működött ez a modell. A köztársasági modell pedig meddig is? 100 évig se, pontosan az általad is vázolt okok miatt. Quod erat demonstrandum.

Frederick2 2021.03.09. 21:55:18

@Reactor:

"Argentínát hagyjuk, oké, gondolom nem erősíti az álláspontodat."

Hoztam rá ellenérveket. Felesleges tovább csócsálni a témát, mert látom, nálad Orbán démonizálása egy dogma. Ha te eldöntötted, hogy diktátor, akkor az!

Persze ez a dél-amerikázása a magyarországi viszonyoknak nem újkeletű. Ángyán József egyszer bedobta a dél-amerikai példát, csak más előjellel.
hvg.hu/gazdasag/20130602_Angyan_jon_a_delamerikai_birtokmodell

Ángyán érvelésén nehéz fogást találni; sajnos sok mindenben igaza van. Talán csak annyi, hogy amikor a NER kiépítette a maga nagybirtok-politikáját, inkább merített a Horthy-rendszer nagybirtok-politikájából, mint a dél-amerikaiból. De érteni vélem, Ángyán mire gondolt.

Nálad is érteni vélem, mire gondolsz. Csak te hülyeségeket beszélsz az argentinázással. Valami olyasmit, hogy Orbán kiépít itten egy diktatúrát, ami majd embereket fog megöletni a legkegyetlenebb módszerekkel. Bocs, de ezen nevetnem kell!

"A fasizmus, nácizmus soha nem volt baloldali."

deansdale.blog.hu/2018/02/01/hitler_nacik_zsidok

"Hitler személyét félretéve nézzük a náci ideológiát, na azzal vajon mi bajom lehet? Hát először is az, hogy a nemzetiszocializmus szocialista, én meg kapitalista vagyok. A szocializmus és rokonai soha sehol nem tudtak semmi épkézláb dolgot alkotni a világon, egy nagyon egyszerű oknál fogva: az embereket a munkára motiválni kell valamivel, a szocializmus pedig legföljebb valamilyen büntetés kilátásba helyezésével tudja ezt megoldani (közveszélyes munkakerülésért elvisz a rendőr), aminek elkerülhetetlen eredménye a munkahelyi morál elhalálozása, a tengés-lengés, alibizés, amikből pedig egyenesen következik a gazdasági stagnálás, visszaesés. Ezt egyetlen balos rendszer sem tudta még elkerülni, jelenleg Venezuelán nézhetjük végig valós időben, ahogy ebbe a problémába fullad. A nemzetiszocialista rend is ide jutott volna, ha van elég ideje végigvinni az elképzeléseit – a kezdeti gazdasági fellendülés, ami Hitler felemelkedése idején volt tapasztalható, a nacionalizmusból és egy mesterségesen gerjesztett hurráoptimizmusból fakadt, ami aztán menetrendszerűen kipukkant, mikor a háborúval túlterhelték. A II. VH hiányában ez pár évet csúszott volna, de amikor rájönnek az emberek, hogy mindegy mennyit dolgoznak, úgyis csak népautó (volkswagen) van, hamar letört volna a lelkesedésük. A nácizmussal pontosan az volt a baj, mint minden más balos rendszerrel: a kapitalizmussal szemben nem a polgárokra bízta, hogy azok boldoguljanak ahogy szeretnének, hanem felülről, a párt szavával akarta irányítani a gazdaságot, a társadalmat. Erőszakos, autoriter, totalitárius rémuralom volt e szavak mindenféle értelmében, amiben hosszú távon semmiképpen sem jó élni, még a kivételezett árja kasztnak sem, mivel elvette az emberek önrendelkezését, a Hitler elképzeléseit megvalósító gépezet fogaskerekeivé degradált mindenkit." (Dean)

"Orbán összevetése pl. Néróval miért is populista ökörség? Az ország rombolása, pusztítása alapján remekül párhuzamba vonható a kettő. Csak ő gazdasági alapon teszi ezt, nem gyújtogatással."

Elhiszem, hogy ÍGY is értetted. De az argentin példád is mutatja, hogy te még az emberölést is kinézed az Orbán-kormányból. Egyébként Nero-hoz és Caligulához akkor szoktak politikusokat mérni, amikor a politikájuk velejárója volt a gyilkosság, az emberölés, a kivégzés, sőt a mészárlás.

Ezért is rossz az analógia. Simán találhattál volna jobb példákat is a történelemben. De neked valahogy a véreskezű történelmi alakok jutottak eszedbe.

"Nem véletlen, hogy Dr. Gödényt se szakmai vonalon támadták, hanem politikai vonalon."

Egyébként nekem van egy sejtésem, miért vizionálsz ilyesmit Orbánra. Mert nagyon felidegesített, amit most a rendszer Gödénnyel tesz. Amit amúgy értek, sőt osztom is a nézetedet, hogy ez felháborító és türhetetlen. És igen, azzal, hogy az Orbán kiadta az ukázt Gödény ellen, az tényleg gazemberség. De ettől még Orbán nem dél-amerikai diktátor és ókori római despoták szellemi örököse.

Frederick2 2021.03.09. 21:55:35

@Reactor: Egyébként, hogy egy kicsit neked is igazad adjak, 2/3 ide vagy oda, az Orbán kikövezi magának az utat a bukásig. Mert tényleg nem hajtott végre teljes reformokat az egészségügy, az oktatásügy és a kultúrügy terén (amit tett pozitívan, az minimális). Maga ellen hangolt egy csomó embert az egészségügyből, az oktatásból, a kultúrából, a vendéglátásból stb. (itt most nem a balos droidokra, hanem a tisztességes emberekre gondolok). Mindig is volt korrupció a magyar rendszerben, de ők nagyon átlépték a határt. A cigány maffiák nem lettek felszámolva, nagy valószínűség szerint azért, mert nem csupán a Balliberális Network fonodott össze velük, hanem a NER is. A FIDESZ nem konszolidálta a társadalmat, hanem kiélezte a konfliktusokat.

Az uralmuk nem időtlen, egyszer véget ér. És ha buknak, majd jön helyette egy balliberális helytartó, teszem azt, egy Karácsony Gergely. Ha győz a Balliberális Network valamelyik választáson, az részben a FIDESZ hibája is lesz.

Wildhunt 2021.03.09. 21:58:13

@Reactor: Bárki, mi? És hol van ez a Bárki a szavazólapon? Értem hogy egy újabb ballibbant orbánbeteg vagy, de azt már látjuk hova vezetett az ilyen szavazás Budapesten kicsiben, az országnak ez talán nem hiányzik nagyban.
AMúgy azt magyarázd már el, hogy a szocialista Hitler mitől NEM baloldali? Főleg mert ugye Hindenburg azért szedte össze, hogy a rosszabbik baloldalt, a kommunistákat kiüsse vele? Vagy van jobboldali szocializmus meg baloldali szocializmus? Hülyének tetszik-e lenni?

Deansdale 2021.03.09. 22:43:22

@Reactor: A nácizmus és a fasizmus abszolút balos ideológiák, nem véletlenül volt az előbbinek még a nevében is a szocializmus. Központi elemük a kollektivizmus, ami a gyökeres ellentéte mindennek ami a jobboldal. Ezen nem változtat se Weimar, se a rengeteg hülyeség amit a győztes szovjetek összehordtak. A nemzetiszocialisták és az internacionalista komcsik küzdelme nem az ideológiai alapokról szólt, inkább a körítésről, illetve még inkább arról hogy Sztálin hatalomvágya nem ismert határokat. Lengyelországot először még szétosztották egymás között, de Hitler tudta hogy Sztálin hátba akarja támadni, úgyhogy megelőzte a ruszkik lerohanásával. Ez semmilyen formában nem bizonyíték arra, hogy az egyikük balos lett volna, a másik meg jobbos.

Röviden, a német szocialista munkáspárt pont ugyanannyira volt jobbos, amennyire a magyar szocialista munkáspárt.

Reactor 2021.03.10. 03:19:18

@Frederick2: Jogállamiságban nem szokás valakit puszta ténymegállapításért szankcionálni, ha az szembemegy a közfelfogással. Jogállamiság tehát nincs. Szerinted diktatúra sincs. Akkor ezt mégis minek neveznéd? Hívhatom bluggybluggyizmusnak is, ha így jobban tetszik.
Orbán nem ölethet le embereket ahogy kedve tartja, mert EU-tagok vagyunk, a játékszabályokat be kell tartani. Ki garantálja, hogy EU nélkül is ugyanilyenek lennének a viszonyok?

A nemzetiszocialista Németország nem mellesleg pont hogy nem a kommunista államberendezkedés felé tendált, hanem a gyarmattartó imperializmus felé (Kamerun, Namíbia stb. például német gyarmatok voltak). A náci Németországban volt piac és magántulajdon is, az állam beavatkozása pedig elsősorban a bibók és a kommunisták ellen irányult, a német gyárosokat hozva helyzetbe. A mostani kapitalizmus vajon nem a saját kutyájának a kölykeit részesíti előnyben? De bizony!

Ha ragaszkodsz hozzá, hozhatok további párhuzamokat is, persze, ha Caligula vagy Néró nem tűpontos, de a többi hozott példám se lenne pozitív.

És igen, felidegesít, amit egy szakmáját gyakorló orvossal tettek a hatalom nevében. Ha szerintük nincs igaza, cáfolják meg tényekkel, orvosi vonalon! Ha nem tudják ezt megtenni, akkor elismerik, hogy igaza van. Na ezt képtelenek megtenni, helyette elhallgattatják erővel.
"Azt mondta, hogy Jehova! Megkövezni!!!"
Lehet, hogy most MÉG nem egy gátlástalan despota, viszont az nagyon látszik, hogy a hajlam megvan benne rá. Semmilyen oldalról nem elfogadható egy szakember eltiprása, még akkor se, ha történetesen nem lenne igaza.
Képzeld el mondjuk, ha te szólalnál fel munkaköri interjú keretében - bármilyen okból - és nem egyezne az aktuális potentát nézetével. Amit te kapnál utána...!!!

@Wildhunt: És miből vetted le, hogy libbant lennék? Meg tudnád mutatni, hol méltattam akár Kurcsányt, aki Libajnait, akár valamelyik korifeusukat? Persze ha csak egy szalmabáb kell, amit bőszen püfölhetsz, akkor rajta!
Hitlert a legkevésbé se nyomta be Hindenburg sehova, ha jól emlékszem, puccsot hajtott végre.
A jelenleg elfogadott történelemkönyvek szerint pedig a nácizmus, fasizmus jobboldali illetve szélsőjobb eszmék, nem baloldaliak. Én ebből indulok ki, nem azért, mert vitázni akarok ezen. Nem is feltétlenül kell énszerintem. Attól, hogy magát szocialistának nevezi valaki/valami, még simán lehet a szöges ellentétek, lásd Észak-Korea. A libbantak is rendre a szólásszabadság mellett döngetik a melleiket, hogy idáig szól mint a tamtamdob, a valóságban meg csak az övékével egyező vélemény adható, mindenki más náci.

@Deansdale: Ezzel úgy-ahogy még egyet is értek, bár a náci Németországban szó nem volt kollektivizálásról, kolhozokról meg effélékről. Hitler a saját nemzetiségét piedesztára emelte, übermenschként, uralkodó fajként emlegette, Sztálin ezzel szemben irtott boldog-boldogtalant.

Frederick2 2021.03.10. 07:48:36

@Reactor:

"A nemzetiszocialista Németország nem mellesleg pont hogy nem a kommunista államberendezkedés felé tendált, hanem a gyarmattartó imperializmus felé"

A Szovjetuniót ugyanúgy jellemezte imperializmus. Persze nem voltak gyarmatai. De az általa megszállt országokon bábkormányok voltak uralmon, amik kiszolgálták a Szovjetuniót. A Szovjetunió alá tartozó országoknak nem volt autonomiájuk. Ez is tekinthető imperializmusnak.

Ilyen értelemben Magyarország sem volt más a rendszerváltásig, mint orosz gyarmat. Csak ez nem volt nyíltan kimondva.

"Hitler a saját nemzetiségét piedesztára emelte, übermenschként, uralkodó fajként emlegette, Sztálin ezzel szemben irtott boldog-boldogtalant."

A Szovjetunió is piedesztárla emelte az oroszt. Nem véletlenül volt kötelező nyelv a megszállt országokban az orosz.

"A náci Németországban volt piac és magántulajdon is, az állam beavatkozása pedig elsősorban a bibók és a kommunisták ellen irányult, a német gyárosokat hozva helyzetbe."

A nácik ugyanúgy az államkapitalizmust részesítették előnyben, mint a komcsik. Igaz, más természetű volt. De egyiknek sem volt köze a szabad versenyes kapitalizmushoz.

Amit Deansdale ütköztet veled, az a jobboldali libertarianizmus egyik felfogása. Ami előnyben részesíti a szabad versenyes kapitalizmus, és elveti a kollektivizmust, mint széldőbaloldali gyakorlatot.

Amúgy abban én is egyetértek vele, hogy egy egészségesen és normálisan gondolkodó jobboldali nem erőltet kollektivizmust.

Frederick2 2021.03.10. 07:50:13

@Reactor: Nem akarlak megbántani, de az, hogy olyan populista és demagóg szövegeket nyomatsz, hogy Orbán eltenne láb alól embereket, meg diktatúrát épít ki, az Orbán-fóbia visszatérő elemei. A "jajj de utálom az Orbánt" mentalitásé. Ami akadályozza az érdemi kritikát és párbeszédet. (Erről beszélt Schiffer is.)

Azt sem értem, miért akasrz itt téritgetni másokat. "Orbán igenis gonosz". Nem gonosz, csak gazember. Mint a politikusaink többsége oldalfüggetlenül. Itt kevesen fideszesek, talán Wildhunt az. Kálmán, aki szintén fideszes volt, visszavett ebből kissé, amióta az Orbán-kormány alárendelte a nemzetpolitikát a hivatalos COVID felfogásnak. Ha észreveszed, ez sokaknak nem tetszik a blog közönségéből. Itt nincs akkora fideszesség. Igazából nem értem a lendületedet... Mire ez a nagy felháborodás?

Itt próbálják az emberek ésszel kritizálni a FIDESZ-t. Úgy, hogy nem kiabálnak rá kigyót-békát.

Wildhunt 2021.03.10. 09:39:04

@Reactor: abból, hogy az összes magát centristának hazudó stílusában relativizálsz és valami olyan idealizált képet kérsz számon a jobboldalon, ami a másikkal kapcsolatban fel sem merül.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.10. 11:22:02

0rbán diktátor, hiszen én akarok diktálni, de tőle nem tudok. Gyűlölködő is, mert az arcom beletorzul, ha rá gondolok. De a legrosszabb, hogy lopik.

Wildhunt 2021.03.10. 11:47:21

@don Fefinho: nemnem. A legrosszabb hogy zsírosodik, milyennadrág van már megint rajta és fokhagymát zabálva rasszista a cigány zsidaja. Kevés grófnőt olvastál még a másik blogon.

Frederick2 2021.03.10. 12:21:17

@Wildhunt: @don Fefinho: Az Orbán-fóbia nem érv. A legtöbb ilyen "politikai vélemény" arról szól, hogy az XY mennyire gyűlöli, utálja, rühelli az Orbán Viktort.

Nekem semmi bajom nincs az olyan NER-kritikával, ami érvekkel dolgozik. Csak hát ilyen kevés van.

Kész felüdülés volt, amikor néhány évvel ezelőtt olvashattam @GABOR2: kritikáját az Orbán-kormánynak a digitális állammal kapcsolatos koncepciójáról. Érvekkel alátámasztva fejtette ki, mi ezzel a problémája. Gondoltam is magamban olvasás közben: VÉGRE RENDES ÉRVEK! Több ilyen kellene...

Szomorú, de a legtöbb kritika a NER-ről puszta Fidesz- és Orbán-fóbia. Persze ennek is megvan a maga funkciója. Hangolni a populista és demagóg szövegekkel az emberek tömegeit a kormány ellen. Ez egyfajta uszítás. Kapára, kaszára, emberek!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.10. 15:43:15

@Wildhunt: @Frederick2: Igen, az a szomorú, hogy ha a kormány azt mondja, n, akkor a reakció csakazértis a reciproka. Túl későn/korán nyitottaki/zártabe, azonnal nyissaki/zárjabe, és a lélegeztetőgép meg a vakcina is túl kevés/sok.
Egyszerre. Estére meg vagy lesz rétes, vagy nem, de akár lesz, akár nem, az baj lesz.

Delhiböjtje 2021.03.10. 17:16:53

@Frederick2:

orbán-fóbia nem létezik. orbán és rendszere minden épelméjű embert taszít, mert vagy rosszat akarnak és csinálnak, vagy nem de azt rosszul valósítják meg.

a probléma az hogy a nem-balos alternatíva, tehát kb. a jobbik normálisabb arcaiból, a konzervatívabb lmp-sekből, pártnélküli nem-széljobber konzervatívokból szerveződő alternatíva
1. nem lenne elég népszerű
2. számotokra egy normálisabb, mérsékeltebb "ballib"-nek tűnne, azaz nem szeretnétek jobban a dagadtnál.

Frederick2 2021.03.10. 17:42:12

@Delhiböjtje: A probléma ott kezdődik, hogy a Gyurcsány-klán kegyetlenül letapos mindenkit, aki megpróbál balról kialakítani egy alternatívát.

Jobboldalról alternatíva? Miért ne lehetne? Az elvárásaim elég csekélyek ezen a téren. Mondjon határozott NEM-et a Migrációs Kvótára és az Isztambuli Egyezményre; ne szolgálja ki a Gender Studies-kurzust és az LMBT-kurzust; és képviselje a keresztény és konzervatív értékeket.

Mondjuk nem hiszem, hogy a NER engedne kibontakozni egy alternatívát. Bár ki tudja?

Reactor 2021.03.10. 17:52:51

@Frederick2: Így van, a Szovjetúnió nem gyarmatosított. Terjeszkedni terjeszkedett, de az katonailag és közigazgatásilag is teljesen más téma. Mellesleg a cári rendszer felszámolásáig Oroszország valóban imperialista politikát folytatott, utána már viszont nem.
Magyarország szatellitállam volt, de éppenséggel bele lehet erőszakolni, hogy gyarmat voltunk, ahogy mondjuk az "endéká" is.

Sztálin és Hitler közt lényegi különbségek vannak a saját néphez való hozzáállásban. Attól, hogy kötelezővé tette az orosz nyelvet, Sztálin nem állította be az oroszt, mint olyat, übermenschnek. Legalább annyi orosz nemzetiségű került a gulágokra, mint más.

Azt sose titkoltam mellesleg, hogy utálom Orbánt. Ugyanúgy, ahogy a többi politikust is. Nevezd politikus-fóbiának, úgy pontosabb. Most Orbán van hatalmon, ő viszi a balhét, nem különösebben nehéz megérteni. Kígyót-békát kiabálok rá? Meglehet, de nem ez a kérdés, hanem hogy igazak-e az állítások. Bizony azok. A víruskezelési politikája Orbánnak egy rakat szar, ezt nem kell különösebben taglalni, az viszont, hogy akár erővel is, de elhallgattatja a józanabb hangokat az országban, az elég durván kicsapta nálam a biztosítékot. De elvileg, ahogy írtad, nálad is.
"Nem gonosz, csak gazember" - ezen jót röhögtem :D Kapásból a "Cucc" című film ikonikus mondata jutott eszembe: nem lopott, csak nincs kifizetve!

@Wildhunt: Azt kérem számon a kormányon, amit megígért, ami a feladata lenne. Se többet, se kevesebbet. Ezzel problémád van? Akkor elárulnád, kérlek, mi a jó francért is tartjuk el ezt a semmirekellő hatalmi elitet?
Nem vagyok se centrista, se jobb- se baloldali, én az összes politikust fellógatnám az első fára, mint a karácsonyfadíszeket. Egyik mögé vagy mellé se állok oda, mert egyik se képviseli az emberek érdekeit. A tiédet se. Hazudni pedig nem áll érdekemben, mert semmit nem nyerek vele. Ellenben egy politikus...?
Ha mindenáron kötekedni akarsz, miért nem ezt írod, ahelyett hogy kerülgeted itt a forró kását?

Deansdale 2021.03.10. 17:56:43

@Delhiböjtje: Tudom hogy ez manapság nem egy általános dolog, de én nem valami párttól vagy politikustól veszem amit gondolni kell, hanem saját véleményem van, és arra szavazok aki/ami a leginkább megközelíti azt. Nem az érdekel, ha egy kezdeményezés másokhoz képest balabb vagy jobbabb, hanem hogy a sorsdöntő kérdésekben értelmeset mondanak, vagy sem. Emellett persze az is fontos, hogy legyenek legalább egy hangyafasznyit megbízhatóak, ami az általad felsorolt pártokból kibukdosó emberekre nem igazán jellemző. (Talán Toroczkait kivéve, akiről el tudom képzelni hogy ha kormányra kerülne akkor azt valósítaná meg amit előtte felvázolt.)

A fő probléma itt az, hogy aki egyszer a nevét adta a kultúrmarxista mocsokhoz, az utána ebből csak nagyon nehezen mosakodhat ki, hiába akarja "mérsékeltebbnek" feltüntetni magát. Idő kell míg a bizalom (újra) felépül. Pl. ha valaki pártolta a migrációt, az LMBTP-lobbit, az ellenzékben gyakori család- ill. magyarellenesség valamelyik formáját, az utána hiába jön azzal, hogy megjavult, mert ugyanezeket a dolgokat csak "light" verzióban akarja nyomatni, ez lófasz.

A fityisz messze nem optimális, de a Munkáspárt és a Mi Hazánk mellett ők a harmadik párt a top 3-ban az irányvonal tekintetében, és mivel ezek közül nyerni csak nekik van esélyük, ezért kell rájuk szavazni. Ami szerinted minden épelméjű embert taszít, annak a 90%-a ellenzéki hazudozás és ostobaság, csak sajnos aki egy hazug médiaforrás csöcsén lóg, annak ezt nem lehet megmagyarázni.

Persze a politikai helyzet bármikor változhat, egy párthoz ragaszkodni ostobaság. Mondjuk arra nem sok esélyt látok, hogy jövőre lesz jobb alternatíva ami akár nyerhet is, de ki tudja.

Frederick2 2021.03.10. 18:10:06

@Delhiböjtje: @don Fefinho: @Wildhunt:

"számotokra egy normálisabb, mérsékeltebb "ballib"-nek tűnne, azaz nem szeretnétek jobban a dagadtnál."

Na, ugorjunk neki még egyszer ennek a Centrum dolognak! Mert úgy látom, itt egyesek nem értik, miért is gondolják jó sokan, hogy ez nem más, mint egy újfajta balliberalizmus. Hozzáteszem: ez erősen szubjektív lesz, vagyis fenntartom a tévedés jogát.

Puzsér elevenítette fel először ezt a fogalmat, később vették át tőle jó sokan (köztük, bármilyen meglepő, Toroczkai és elvbarátai is). Én a Puzsér-féle Centrumot nevezem alternatív balliberalizmusnak. Erről @csi szi: értekezett párszor a kommentmezőkben: hogy Puzsér alapvetően egy balos. És én is így látom egyre inkább: Puzsér egy balliberális.

Puzsér visszatérő mondata: "Körülöttem képződik meg a Centrum!" Én sokáig érdeklődve, sőt szimpátiával követtem a működését. Megmondom őszintén: nekem bejött az a gondolat, hogy haladjuk meg a két törzset, a Balliberális Network-öt és a Nersevik Network-öt, velük együtt pedig a polgárháborút.

Akkor kezdett foszladozni a lelkesedésem, amikor Puzsér olyan embereket jellemzett centrumos gondolkodóként, "független értelmiség"-ként, mint Vona Gábor, Márki-Zay Péter, Konok Péter, Ceglédi Zoltán, Hont András, Pottyondy Edina - csupa olyan embert, akik több szálon is kötödnek a Balliberális Network-höz.

Számomra akkor vált nyilvánvalóvá, mit is takar ez a "Centrum", amikor még Puzsér, akkor még Simicska szolgálatában, először beszállt az összefogósdiba. Akkor még Puzsér egy LMP+JOBBIK+MOMENTUM koalicióban bízott, amiben még nyitva hagyta a belépési lehetőséget a PM-nek. Viszont ki akarta hagyni belőle a DK-t és az MSZP-t. (Később persze ők is beszálhattak a buliba.)

Puzsér most nem kimondottan híve az összefogásnak. Részben személyes okokból, részben pesszimizmusból.

Mindenesetre nekem az jött le az eddig tapasztaltakból, hogy Puzsér nem centrumot akar létrehozni, hanem megreformálni a balliberalizmust. Kialakítani egy vadonatúj balliberalizmust, aminek a motorja az LMP, a JOBBIK, a MOMENTUM, a PM és a KUTYAPÁRT. És aminek nem része a DK és az MSZP. Egy fiatalokból álló balliberalizmus, ami kizárja az öregeket. Egy olyan balliberalizmus, aminek nem része Gyurcsány és a slepje.

Persze, mostanában minden ellenzéki pártot fikáz, a KUTYAPÁRT-on kivül. Vagy azért, mert kiégett és cinikus lett, vagy mert csak taktikázik.

Szerintem ennyit takar a Puzsér által megfogalmazott Centrum. Nem többet. Nem véletlen, hogy mostanában szinte előkelő vendég az ATV-ben, az amúgy nehezen nézhető, roppant idegesítő ÖT c. műsorban, ahol öten az Orbán-kormány ellen hergelik az embereket.

Egy alternatív balliberalizmus.

Ez is lehet egy cél. De ezzel én képtelen vagyok azonosulni. Mondhatni: nem kérek egy ilyenféle centrumból.

Wildhunt 2021.03.10. 18:17:52

@Reactor: nincs problémám. De nem ezt mondtad. Eltartani meg azért tartjuk el őket, mert nem anarchia van, kormány kell.

Delhiböjtje 2021.03.10. 19:19:59

@Frederick2:

alternatíva lehet, persze, csak kérdés, mennyien szavaznak rá.
igazából aki nagyon-nagyon keményen ellenzi az isztambulit, a migrációt és hasonlókat, az vagy fideszre, vagy mihazánkra szavaz, meg persze vannak a tőlük szélsőségesebbek.
vagy nem is szavaz, nem is annyira érdekli
a többi meg ellenne egy ellenzéki összefogással is, vagy vár a csodára
nyilván nem mindenki, de akik nem, azok szerintem nincsenek olyan nagyon sokan.

@Deansdale:

de amit te szeretnél, az mai terminológia szerint széljobb, nem csak a ballib, a szimpla konzervatívok sem azt képviselik.

Delhiböjtje 2021.03.10. 19:23:11

@Frederick2:

pártot bárki alapíthat.
de azt hinni, hogy csodálatos pártok jönnek, az összes régi-mai arc nélkül, csodavárás.
esetleg ha a fidesz szakad, létrejön egy új jobbos párt, vagy pl. felbomolhat az mszp, stb.
de nagyon-nagyon jelentős változás nem lesz.
akinek ma az összes, tényleg az összes rossz, az jó eséllyel 10-20 év múlva sem talál jobbat.
kizárni nem lehet, de a valószínű ez.

Delhiböjtje 2021.03.10. 19:48:47

telex.hu/belfold/2021/03/10/jobbik-kilepett-politikusok-ellenzeki-elovalasztas-orszaggyulesi-valasztasok-partalapitas

Egymás után jelentik be új pártjaikat a Jobbikból kilépett képviselők
Toroczkai, Volner és Bencsik után Varga-Damm Andrea is pártot alapít. Egyikük se kér az ellenzéki összefogásból, és alternatívát ígérnek azoknak, akik nem tudnak választani a Fidesz és a baloldal között. Bana az összefogáshoz csatlakozna, Farkas a függetlenségben hisz.

Deansdale 2021.03.10. 19:51:16

@Delhiböjtje: Amit én szeretnék az a legegyszerűbb normalitás, ami csak azért neveztetik manapság széljobbnak, mert az elit (nevezd ahogy akarod, háttérhatalom, bármi) minimum egy évszázad munkáját feccölte az overton-ablak balra húzásába. Az, hogy nem akarok tömeges arab/néger migrációt a hazámba és nem szeretném ha az unokáimat pedofilok molesztálnák kibaszottul nem szélsőséges elképzelés, csak egy olyan társadalomban tűnhet annak ami szándékosan öngyilkossá lett hülyítve a burkolt ellenségei által.

És igen, vágom hogy a fityisz sem áll ki igazából a normalitás mellett, csak néha és félszívvel, de még az is fényévekkel jobb mint a lehetséges alternatívák, amik a szó legszorosabb értelmében a pusztulásunkra játszanak. (...bár biztos vannak köztük olyan hülyék, akik ezt nem tudják, de ez a tényen nem változtat.) A Munkáspárttal azért nincs bajom mert ők klasszikus komcsik, akik eléggé nacionalisták is, és sokféle tekintetben a normalitást képviselik. Ezzel szemben minden amit az új, a globalista-progresszív baloldal valaha is megérintett az halálos méreg. Ez sajnos vonatkozik a Jobbikra, az LMPre, meg az összes olyan pártra ami összefekszik a nyíltan kultúrmarxista körökkel, vagyis nagyjából azt lehet mondani hogy a Mi Hazánk, Munkáspárt & fityisz trión kívül mindenkire. Anno szavaztam a Jobbikra mikor orbáncéktól nacionalistábbak voltak, de azok az idők sajnos rég elmúltak.

Deansdale 2021.03.10. 19:58:34

@Delhiböjtje: Ilyen mikropártokkal semmi értelme bohóckodni, ezek nagyjából azon a szinten mozognak mint Gődény sokat emlegetett pénznyelője. A Mi Hazánk annyival emelkedik ki közülük, hogy bár semmi esélye semmire, de legalább nem süt belőle a cinikus sikkasztási vágy, mint a többiekből. A Jobbik kezdeti robbanásszerű emelkedését nem ilyen bohócpártok fogják megismételni, arra mérget veszek.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.10. 22:45:27

@Frederick2: Régi-régi, de azért a Stefánián/Románián végighajtani mániánál fiatalabb szóösszetétel a maga nyers egyszerűségében zseniális "független emeszpés".
Puzsér megreformálhatja a ballibet, de
1. mondja ki nyíltan, hogy ez a célja, és nem centrum-képzés
2. attól az még ballib marad, az SzDSz asztrálteste ott lebeg az LMP és a Momentum fölött
3. ha markánsan megreformálná magát és élesen el is határolná magát az ellenzék többi szereplője az MSzP-DK kombótól, túl késő lenne és senki nem hinné el nekik
4. nem nagyon látjuk, hogy élesen elhatárolódnának

Kevesebbet érintkezem aktuálpolitikával mostanában, rossz drog nagyon, de alapvetően nem változott semmi.

Bayaz 2021.03.11. 12:51:12

Azért elég durva, hogy Nyugaton a bíróságok ennyire progresszívek...
444.hu/2021/03/11/het-holland-part-is-alkotmanyellenes-programmal-fut-neki-a-jovo-heti-parlamenti-valasztasnak
Ezek szerint "alkotmányellenes" kilépni az ENSZ menekültügyi egyezményéből, legalábbis az abban vállalt "kötelezettségeket" be kell tartani és alkotmányellenes a "menekültjoggal foglalkozó ügyvédek" fizetésének csökkentése!

Glokta 2021.03.11. 13:06:23

@Deansdale: Nyilván ez a jobb-, és baloldal definíciójától függ.
Ha ezt történelmileg nézzük (a francia forradalomtól kezdve) ez a kollektív-individualista ellentét nem áll meg, sokkal inkább az egyenlőséghez való viszony az, ami megkülönbözteti a két oldalt.
A jobbosok szerint a társadalmi-gazdasági egyenlőtlenségek és a hagyományok jó része természetes és alapvetően pozitív (aki sikeres, az jellemzően megérdemelten az), míg a balosok a vélt vagy valós egyenlőtlenségek eltörléséért küzdenek, a tradíciókat pedig gyakran ezen egyenlőtlenségeket fenntartó mechanizmusoknak gondolják.
Hitler ezek alapján egyértelműen jobboldalinak minősül.

Glokta 2021.03.11. 13:08:51

@Deansdale: Az Overton-ablak pedig tényleg történelmileg balra tolódik már a francia forradalom kezdete óta.

Deansdale 2021.03.11. 15:11:03

@Glokta: Na igen, ha az ember megkapargatja a felszínt rögtön kibukik, a jobb-bal felosztás annyira túlegyszerűsítő hogy gyakorlatilag használhatatlan.

Én mondjuk kiegyeznék azzal, hogy a nácizmus tartalmazott balos és jobbos elemeket is, hiszen ez az igazság, de a történelem úgy alakult, hogy a nyertesek érdeke szerint a nácikat a modern jobboldallal mossák össze, ami ótvar hülyeség, és ez ellen tiltakozásul muszáj kihangsúlyozni a LÉTEZŐ balos elemeket. Gazdasági értelemben pl. Biden programja alig különbözik a NSDAP-étól, de ismerjük azt a videót is amin a balos gyülekezet Hitler-idézeteket tapsol.
www.youtube.com/watch?v=qNMAp8kXWrc

Amúgy szociológiai értelemben voltak konzervatív vonásai a náciknak, de nem sok, és - horribile dictu - zömükben vállalható gondolatok voltak. Ők is vizet ittak és levegőt lélegeztek, ostobaság azt gondolni hogy ha ők támogattak valamit akkor az már csak rossz lehet. Példának okáért ők is azt mondták amit én itt fentebb, hogy nem akarnak idegenek miatt problémákat a saját hazájukban, illetve hagyják őket az LMBTP-propagandával, és ez abszolút normális része volt az elképzeléseiknek. Agyhalál az az erőltetett kultúrmarxi g*ciség, hogy mivel a nácik ezt akarták ez csak valami gonosz dolog lehet, és ezért muszáj az ellenkezőjét akarnod, különben te is náci vagy. Ez az egyik fő fegyverük a politikai ellenfeleik elpusztítására, és sajnos működik, mert megfelelően elő-agymosták a tömegeket, jól be vannak idomítva hogy a nácizmus az abszolút negatív pólus, és bármi amit azzal összesároznak maga is az abszolút negatív pólus részévé válik.

S ha már így szóba került az abszolút negatív pólus, a modern SJW tömegbázis közelebb áll hozzá mint a nácik. Olyan emberi hulladékként viselkednek hogy a valódi náciknak a seggét kinyalni sem lennének méltók. A modern be less white-os közösségi terroristákhoz képest Hitlerék jóindulatú és tisztességes emberek voltak. Hogy csak egyet mondjak, a nácik legalább nyíltan, direktbe, kard-ki-kard csinálták amit csináltak, hogy úgy mondjam őszintén, és nem vették személyes sértésnek ha a megtámadott fél védekezett. Ehhez képest a modern progresszívek aljaskodó, sumák banda akik kizárólag manipulációval és hazugságokkal akarnak elérni ugyanolyan célokat, még a teljesen nyilvánvaló dolgokat is telibe tagadják ha az egy lepkefingnyival jobban szolgálja a hatalmi érdekeiket, mint az igazmondás tenné. Még annyi gerinc sincs bennük amennyi a nácikban megvolt, bakker.

És hogy tiszta legyen, ez nem a nácik magasztalása, hanem egy ENNYIRE lesújtó ítélet a modern progresszívekről. Kifejtettem többször is, hogy mit gondolok Hitlerről és követőiről, ami egyszer sem volt pozitív.

Akinek nem inge természetesen ne vegye magára, aki nem akarja a magyar és/vagy az európai gyökerű kultúrákat alapjaiban megváltoztatni migrációval, LMBTP-propagandával, stb., arra ez a kis kirohanás nem vonatkozik. Mondjuk ezeknél nem igazán értem, ha közösséget vállalnak a progresszívekkel...

Deansdale 2021.03.11. 15:37:14

A napokban került nyilvánosságra, hogy a nemrég lefejezett francia tanár, Samuel Paty ügye kamu volt. Egy muszlim lány hazudott róla a muszlim apjának, és emiatt levágta a fejét egy muszlim.

De persze a prgresszívek szerint ők a jó emberek, én meg a rossz amiért nem szeretném őket a hazámba beengedni. Ők az áldozatok, én meg a xenofób.

moonbattery.com/hate-hoax-results-in-beheading/

Deansdale 2021.03.11. 15:46:41

Ez meg LMBTP témában, és a P betű tényleg nem véletlenül van ott:
www.sausageroll.com.au/tech/twitter-defends-gross-little-girls-are-kinky-tweet-by-alok-vaid-menon/

Angolul nem tudóknak: egy "transz aktivista" azt magyarázza, hogy a hülye konzervatívok fölöslegesen féltik a kislányaikat a női budiba bejáró transznemű perverzektől, ugyanis a perverz kis lányaik élvezik ezt, nem olyan begyepesedett hercegnőcskék mint amilyennek a szüleik képzelik őket.

Frederick2 2021.03.12. 12:34:04

@don Fefinho: Puzséron lehetne még elmélkedni egy kicsit. Őszinte leszek: amióta egyre hülyébb, mondhatni, destruktívabb, egyre kevésbé, ritkábban nézek rá a dolgaira.

Azt mondják, minden sikeres férfi mögött áll egy nő. Ez a marhaság többször is kibeszélésre került a Férfihangon, talán még itt a blogon is. Mindenesetre Puzsérról elmondható, hogy mögötte áll egy nő. A felesége, az eltorzult arcú, WC-s néni stílusú, igénytelen prolik között népszerű youtubernek örvendő Pottyondi Edina. Amióta összeálltak, mintha Robi egyre jobban belesüllyedne a ballib mocsárba.

Itt ez a videó. Puzsér ballib módon összemossa a jobboldalt és a szélsőjobboldalt.
www.youtube.com/watch?v=WvPjas5rYkc

Frederick2 2021.03.12. 13:01:48

@don Fefinho: @Deansdale: Azt különösen undorítónak találtam, ahogy Róbi a patkányfejű feleségével karöltve kivette a Szájer elleni karaktergyilkolásból a részét.

(Itt most, ha nem gond, nem linkelek videót.)

Ez az egész Szájer-ügy azért gusztustalan, mert bár a FIDESZ elkövetett két súlyos hibát, végül is nem mondott teljesen ellent magának. A FIDESZ annyit tett csupán, hogy belevette az alaptörvénybe, hogy csak heterók köthetnek egymással házasságot és csak heterók fogadhatnak örökbe gyereket. A ballibek el kezdtek ajvékolni, miszerint azzal, hogy Szájer elment a buzi orgiára, ellentmondott a FIDESZ eziránti politikájának.

Hadd kérdezzem meg: MÉGIS HOGYAN?

1, Az alaptörvény szerint buzik nem házzasodhatnak.

Szájer az életmódja alapján biszex. A nők iránti vonzalmának egy házassággal nyitott teret, a férfiak iránti vonzalmának meg ilyen kalandokkal. Az ellenkező nemű asszonyt vette feleségül, nem valamelyik férfi szeretőjét. Szájer ezen a téren következetes.

2, Az alaptörvény szerint a buzik nem fogadhatnak örökbe gyereket.

Szájernek az ellenkező nemű felesége szült egy leányt.

A ballibek szerint Szájer, mint homokos, hátbadöfte a többi homokost. De Szájer biszex. És még csak nem is döfte őket hátba!

Olyan hülye érvek fogalmazódnak meg Szájer és a FIDESZ kapcsán, hogy az örület! Az egész Szájer-ügy egy hülyeség! Ennek nem kellene ügynek lennie!

Toroczkai kiadta az ukázt Szájer és a FIDESZ ellen a nemzeti radikális szubkultúrának:
www.toroczkai.info/bejegyzes/Szajer-homoszexualis-drogos-szexorgiajarol

Gyurcsány kiadta az ukázt Szájer és a FIDESZ ellen a Balliberális Network-nek:
index.hu/belfold/2020/12/02/kereszteny_szajer_gyurcsany/

A szélsőjobb és a balliberális oldal egymással versenyezve karaktergyilkolta Szájert. És ebbe Puzsér és a neje is önfeledten viháncolva részt vett. (Nem linkelek tölük erről videót. Megfekszik a gyomrot.)

Ja, igen, a FIDESZ hibái az ügy során. Ami által fogást találtak rajtuk.

1, Ha egy párt túl sokszor hivatkozik az erkölcsre, mint a politikájának fundamentumára, akkor azt keményen számon fogja kérni a társadalom. A kokainozó és kurvázó Borkai, a pedofil Kaleta és a buziorgián részt vevő Szájer ügye azért robbant ekkorát, mert ezek éppen elentmondtak ennek a sokat hangoztatott kijelentésnek. Kiderült, csak üres póz.

2, A FIDESZ-nek be kellett volna fognia bizonyos droidjainak a száját. Az olyan fideszes újságírók, mint Horváth Tamás és Trombitás Kristóf, meg az általuk párszor meginterjúvolt Szász Péter, és még sok más fideszes, vagy FIDESZ közeli személy nyilatkozott úgy, hogy a homoszexualitás bűn, meg betegség, és akik buzik, mennek a pokolra. Ugye, a Trombitás ebbéli kijelentéseit elő is vette a ballib sajtó.

Szerintem a FIDESZ-nek egyértelművé kellett volna tennie, már jóval a Szájer-ügy robbanása előtt, hogy ők nem a homoszexuális emberek, meg az un. homoszexuális közösség ellenségei. Hanem a balliberális érdekek mentén szerveződő politikai lobbi, az LMBT-mozgalomé, ami destruktív. Az, hogy a buzik miért nem házasodhatnak, és miért nem fogadhatnak örökbe gyereket, az megmagyarázható lett volna a társadalomtudomány módszereivel. Még a megfelelő emberek is meglettek volna hozzá (pl. Szilvay Gergely)

Vagyis ezt nagyon is elrontotta a FIDESZ.

Mindenesetre nálam Szájer ilyetén meghurcolása egy undorító botrány. Aki pedig ebben részt vesz, az egy utolsó gazember. A Szájer elleni meghurcolást ugyanaz a logika vezeti, mint a MeToo-t. Az internet révén meglincselni egy embert, aki nem ezt érdemli.

Deansdale 2021.03.12. 13:24:02

@Frederick2: Én anno pont azt reagáltam, hogy a Szájer-féle dolog nem ügy. Azt, hogy valaki szexpartikra jár leszarom, egy politikusnál az a releváns hogy mire szavaz, nem az hogy szereti-e a szexet. Az sem érdekel, hogy meleg, mert mi a francért kellene hogy érdekeljen? Az csak kretén balos hazugság hogy a konzervatívok gyűlölik a buzikat, tehát az is végtelen ostobaság amikor a balosok megpróbálnak ezzel "szembesíteni" minket. Annyi eszük sincs, hogy rájöjjenek, a "te utálod a buzikat holott Szájer buzi" beköpés csak akkor működne ha tényleg utálnánk a buzikat, annak hiányában csak a saját ostobaságukat szellőztetik.

Az egyetlen dolog ami tényleg "üggyé" tehetné az esetet, hogy állítólag kábszert találtak nála, de ez a szál mintha befulladt volna. Az ellenzék gyakorlatilag csak a buziság tényén lovagolt hetekig, mintha az valamiféle "érv" lenne Szájer vagy a fityisz ellen. Pfff.

Azt meg tökéletesen leírtad, hogy a házasság ill. a gyermekek védelmének semmi köze a buzik utálatához, csak a kultúrmarxi taktikai hazudozás köti ezeket össze.

csi szi 2021.03.13. 20:06:28

Pár idézet Winston bácsitól:

www.theguardian.com/theguardian/2002/nov/28/features11.g21

Azért nem véletlen, hogy bizonyos körökben azért nem valami jó a megítélése.

Frederick2 2021.03.14. 07:26:44

@csi szi: @Deansdale:

"A színész Jesse Tyler Ferguson azt mondta Ellen DeGeneres-nek egy videóinterjúban hétfőn, hogy ő és homoszexuális férje, Justin Mikita, a 8 hónapos fiukat melegként nevelik, amíg a gyermek úgy nem dönt, hogy heteroszexuális lesz."

Abból a gyerekből sosem lesz egészséges hetero. Vagy buzi lesz vagy biszex. Esetleg egy szerencsétlen, aki nem tudja, hogy fiú vagy lány, aztán beáll transzneműnek. Mindenesetre mentális beteg felnőtt lesz belőle.

Néhány hónappal ezelőtt nézegettem egy weboldalt, ahol híres country énekesnőkről volt szó. Eszembe sem jutott a politika. Nem telt bele fél óra, és a pofámba vágott két buzeráns picsát (két leszbikust), akik nagyban örültek Biden győzelmének, és dicsekedtek az örökbe fogadott 6-7 éves kislányukkal. Hogy vágnám pofán az ilyet!

Hogyan mernek hozzányúlni a gyerekekhez?

"A család az család", szivárványcsaládok, meg az anyátok fasza, rohadt ballibek! Ez az egész arról szól, hogy a buzeránsok hadd ronthassanak meg gyerekeket. Ha nem fizikálisan, akkor majd szellemileg és mentálisan. Mert az ilyen "nevelés", pontosan azért, mert nem kapja meg a gyerek a rendes férfi és női mintát, csak megnyomorodott felnőttet eredményez.

Ez az egész egy melegek által végzett gyermekmegrontás, amihez a balliberális politikusok és értelmiségek adják a hátteret.

Pfúj! Micsoda rohadt gazemberek!

Frederick2 2021.03.16. 10:57:37

@Reactor: Gulyás Márton szerint Gödény egy gengszter

www.youtube.com/watch?v=KgzQvutYg_k

"A Közös Nevező 2018 nevű rablópárt elnöke, Gődény György vitaminkészítmények reklámozására használja a koronavírus-járványt. Mai adásunkban azt mutatjuk be, kik is állnak Gődény mögött, aki a mai napig nem fizette vissza a magyar államnak pártja 150 milliós kampánytámogatását, ezen kívül pedig egy beszélgetést láthattok Koltai Mihály bioinformatikussal, aki a párizsi Curie Intézetben biológiai rendszerek matematikai modellezésével foglalkozik."

Deansdale 2021.03.16. 11:34:06

@Frederick2: Az unalomig ismert tapló érvelési hiba: olyasmivel akarják szakmailag hiteltelenné tenni Gődényt aminek a szakmájához semmi köze. Amúgy ez elég régi videó.

Frederick2 2021.03.16. 11:44:20

@Deansdale: Most találtam ezt a kommentet a videó alatt. Egyet fogsz érteni vele.

"Csaba Pájer
11 hónappal ezelőtt

Szépen összeszedtétek Gődény hátterét - ezen adatok hitelességében nem is kételkedem, furcsa, hogy nem emlékeztem a faszira, pedig még a kamupártos tényfeltáró videót is láttam.

No de.

Érdekes módon sok dologba, az igazán lényeges dolgokba, nem igazán kötöttetek bele. Nem vettétek elő az olasz orvosok, kutatók nyilatkozatait, amiket Gődény is idéz a videójában. Nem foglalkoztatok Gődény azon állításával sem, hogy a jelenleg használt tesztek csak azt tudják megállapítani, hogy koronavírus van-e a szervezetben, de azt nem, hogy melyik típus (ahhoz hosszas laboratóriumi tesztelés kell). És még hosszasan lehetne sorolni azokat a Gődény által lehivatkozott állításokat, amiket diszkréten kihagytatok.

Ugyanakkor előszedtek egy bioinformatikust, aki a járványok terjedésének matematikai (tehát elméleti) modellezésével foglalkozik (az már tényleg csak kötözködés, hogy megalszik szerencsétlennek a tej a szájában, legalább egy kávét ihatott volna), de még csak véletlenül sem arról kérdezitek, hogy Gődény állításaival szemben mi a valós helyzet. Nem, inkább elkezditek kitárgyaltatni vele a járvány okozta gazdasági helyzetet és esetleges lépéseket, ami, minő véletlen, valahogy pont az újbalos gazdasági-politikai világnézetet támasztja alá.. Hmm, hát nem furcsa?

Nekem nagyon úgy tűnik, hogy igazából Gődény és Ti egyfajta befolyásolási versenyben vagytok. Amolyan, ki tudja jobban megragadni az emberek figyelmét és a saját biznisze (táplálékkiegészítők vs társadalommérnökösködés) felé terelni azt."

Deansdale 2021.03.16. 11:54:34

@Frederick2: A táplálékkiegészítők és a társadalommérnökösködés között hatalmas különbség, hogy míg a D+K vitamin és a cink valóban megvédhet a covidtól, az utóbbi csak szanaszét bassza a világot. Így Gődény még akkor is öt nagyságrenddel tisztességesebb lenne a Gulyás-féléknél, ha tényleg kizárólag az önzés vezetné a coviddal kapcsolatos tevékenységében, amit amúgy erősen kétlek. Én még sosem láttam pl. a saját termékeit reklámozni a covidos videókban, úgyhogy szerintem az is egy aljas tetű vád, hogy pénzért csinálja.

Frederick2 2021.03.16. 12:26:28

@Deansdale: Tegnap néztem a Híradó riportját a márc. 15-én Budapesten tüntetőkről. Mi Hazánk; Le az Adók 75%-ával Párt és a Gödényék mentek ki egyedül tüntetni. Tudtommal.

Azért vicces, hogy egyetlen szélsőbalos csoportosulás és mozgalom nem tervezett tüntetést. Sem az anarchisták, sem a feministák, sem valamelyik marxista csoport. Senki. Meg sem fordult a fejükben az, hogy a mostani tömeges elégedetlenséget felhasználják a rendszer ellen. Kicsit különös, hogy a LÁZADÁS pózában tetszelgő, magát rendszerkritikusnak tartó mércés, gólyapresszós, partizános balos értelmiség nem szervez semmiféle ellenállást.

A radikális baloldal átadja a terepet a radikális jobboldalnak.

Igen, mintha a valódi globalizációellenesség és a rendszerkritika megint a radikális jobboldalnál lenne.

Érdekes!

Deansdale 2021.03.16. 16:15:44

@Frederick2: Szerintem csak az alkalom nem tetszett nekik, tudod a március 15. az olyan magyaros dolog, ők meg rühellik a magyarságot ill. szégyellik a saját magyarságukat.

Emellett szerintem arra várnak, hogy Mo-n is történjen valami amivel berobbanthatják a saját anarchista hatalomátvételi mozgalmukat, ami nyugaton az antifa/BLM lázongások képében nyilvánult meg. Röviden: a magyar George Floyd-ra várnak, vagy talán épp előkészítik.

Frederick2 2021.03.16. 16:38:42

@Deansdale:

"Röviden: a magyar George Floyd-ra várnak, vagy talán épp előkészítik."

Az hogyan néz ki? Mármint a felkészítés? Bedrogoznak egy suttyó és pitiáner cigány tolvajt, majd nekiküldik a rendőröknek?

Egyébként nem viccelödök. Abban biztos vagyok, hogy az enyingi, az érdi, a borsodi és a budapesti cigány maffiák verőemberei fogják adni a Gipsy Lives Matter hadtestét.

Néhány fiatal baloldali értelmiségi amúgy védelmébe vette a Deák utcai késelőt. Sőt, örült a két szerencsétlen fiú meggyilkolásának, mert szerintük nácik voltak. Cs. Krisztián állitólag önvédelemből ölt. Ez is mutatja, melyik rétegre támaszkodnak majd, ha lesz GLM.

Deansdale 2021.03.16. 17:07:48

@Frederick2: Eh, nem volt szerencsés a fogalmzás, nem úgy értettem hogy tréningeznek egy cigány csávót az öngyilkosságra, hanem hogy talán már írják a forgatókönyveket hogy mit fognak csinálni és mondani ha lesz valami random balhé cigó áldozattal. Szerintem már az se érdekelné őket ha cigánymaffiák egymással való leszámolása közben esne el a hős katona, ők abból is kifaragnák hogy itt a rendszer szándékosan öli a kisebbségieket, mer' a magyarok fajgyűlölők, ugye.

Bayaz 2021.03.16. 22:28:09

@Deansdale: Magyarországon ez sokkal nehezebb lenne.

Egyrészt a cigányság jelentős része érthető okokból (többségüknek végre van munkája) a kormányt támogatja, másrészt a fehér népesség túlnyomó többsége (minimum 70-80%-a) nem állna egy ilyen kezdeményezés mögé, és akkora pofáraesés lenne belőle az ellenzéknek, mint 2015-ben a bevándorláspártiságból.

Az USA-ban a BLM rabszolgatartó múlt miatt működhet, itt nem lehet ilyenre hivatkozni, sőt amennyire tudom (de javítsatok ki ha tévedek), azon kevés ország közé tartozunk aki egyszer sem utasította ki a cigányokat.

Deansdale 2021.03.17. 13:49:11

@Bayaz: Ez nagyjából igaz, de mégis meg fogják próbálni, mert ugyanaz a forgatókönyv mindenhol. Legföljebb a kormányra jutásra várnak a dolgok beindításával, elvégre pl. az SZDSZ alatt sikerült elég látványosan felhergelni a cigókat egy kis "jogvédelemmel", szóval ha megint nyeregben lesznek akkor újra nekifoghatnak. Az alacsony IQ-jú népcsoportokat az indokok valódisága nemigen érdekli, könnyű őket hazugságokkal manipulálni - az amcsi helyzet is ilyen, aki egy kicsit is ismeri az látja, hogy FÉLELMETESEN torzan adják elő a történelmet, szándékos hergelési szándékkal. A történelmet a critical race theory lencséjén keresztül mutatják az oktatásban és a médiában, és a CRT teljesen nyilvánvalóan egy kultúrmarxista fegyver a nyugati civilizáció lerombolására. (Mielőtt valaki rámfogná, hogy delirálok, a CRT a critical theory egy nyúlványa, arról meg tudjuk hogy marxista szerzet.)

Az ellenzéket sajnos nemigen izgatja a pofáraesés, át fognak nyomni rajtunk minden globalista-progresszív szart, legföljebb majd szimulálják, hogy csak kénytelen-kelletlen teszik, az EU nyomásának engedve. Meg persze sokat papolnak majd az "európai értékekről". Ha az eleve adott demográfiai gondokra rásegítenek még egy kis migrációval is, akkor néhány év múlva itt is lehet majd a fehérek ellen őrjöngve gyújtogatni meg fosztogatni. Az eddigi próbálkozásaik nem jöttek be, viszont az már önmagában szembetűnő kellene hogy legyen, hogy PRÓBÁLKOZNAK. Látszik, hogy akarják a dolgot, és az eddigi kudarcok miatt még nem adták fel.

csi szi 2021.03.17. 15:52:33

@Deansdale: Volt nemrég az eset, amikor egy agárral rabsickodó cigánnyal ordibált a vadőr, meg a levegőbe is lőtt, a cigány pedig a facebookon élőzte a történteket. Abból is próbáltak már kreálni "rasszista" ügyet a szokásos gyanúsítottak. Előbb-utóbb lesz valami.

Frederick2 2021.03.17. 17:14:36

@Bayaz:

"akkora pofáraesés lenne belőle az ellenzéknek, mint 2015-ben a bevándorláspártiságból."

Itt irracionális dogmák működnek, amik felülírják a realitást. Erről már beszélt Gábor és Dean is: hogy a nagy cégek még annak ellenére is alárendelik a működésüket a kulturmarxista politikának, hogy ezzel rengeteg profittól elesnek, és tetemes veszteséget felhalmoznak. A pártok mintha úgyanúgy működnének. A ballib pártok két választást (2014 és 2018) is elvesztettek a migrációpártiságukkal - ennek ellenére, nem tanulnak belőle, és nyomatják tóvább a migrációpártiságot.

A Momentumnak már volt egy halvány próbálkozása a Gipsy Lives Matter-rel, belengették a Facebook-on. Gulyás és elvtársai körében szintén van igény egy ilyen akcióra.

Egyébként ott tévedsz, hogy úgy gondolod, a balos forradalmárok célja a következő választás megnyerése. Nem éppen. A cél a társadalom felforgatása. Erre pedig a GLM alkalmas. A "progresszív" tanodák és jogvédő szervezetek "érzékenyítés" címszó alatt már hangolják a cigányokat a magyarok ellen.
www.youtube.com/watch?v=z-nrKyz3vpo
Az országban tenyésző cigány maffiák ehhez pedig biztosítanák a terrorlegényeket.

KalmanBlog 2021.03.19. 19:27:53

@Frederick2: Mondtam már, hogy Gődényt irányított ellenzéknek vélem, vagy csak gondoltam?

Az irányított ellenzék feladata az ellenzéket maga mögé állítnai, megosztani és végül ha esetleg túl nagyra nő a tábora, akkor elárulni az ügyet. Ne legyen igazam, de sajnos meg van az esélye ennek.

Én is magamtól azt gondolnám, hogy minden lezárás ellenes hangnak együtt kellene működni, függetlenül attól, hogy milyen oldalon áll. Ügy mentén politizálva, ahogy mondani szokás (csinálni pedig sosem :-)

KalmanBlog 2021.03.19. 19:28:45

@KalmanBlog: Ja, ettől még kimennék Gődény demonstrációjára is, mert én ugye az ügy mentén politizálok. De ha egyszerre van Gődény és Mi Hazánk, akkor a Mi Hazánkra megyek.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.03.19. 21:05:08

Én voltam a Gődényék-féle tüntetésen amikor a Hősök terén volt (csak kíváncsiságból szétnéztem :-), de elég szarul volt megszervezve. Beszéltek volna hangosbemondóba de semmit nem lehetett érteni, csak a sok hülyegyerek ordibált akik felmásztak a szobrokra. Aztán mikor jöttek a rendőrök igazoltatni (az emberek többségén nem volt maszk) akkor szépen lassan szétoszlott a tömeg.

Reactor 2021.03.19. 21:13:57

@Wildhunt: Ki szerint kell kormány? Saját maguk szerint nyilván. Csak azért kérdezem, mert az átlagember többnyire a pokol fenekére szokta kívánni a kormányt. Nem az érdekemberek véleményét kell figyelembe venni, ők nem mérvadóak.
Ennél pedig, ami most van, lassan az anarchia is jobb alternatíva lesz. Ott ugyanis, ha megdobnak kővel, visszaadhatod.

@Frederick2: Igen, tudok a dologról, hogy Gődénynek is vannak viselt ügyei, és hogy elbórált 150 milliót. Akkor most felmerülhet az érdekes kérdés: miért nem ezügyben vették elő? Miért pont a járvánnyal kapcsolatos - egyébként tényszerű! - kijelentése adta meg a cassus bellit a Viktátornak meg a sleppjének a meghurcolására? Nem találod ezt picit viccesnek? 150 millió elsíbolása az smafu, de konkrét tények közlése a vírusról apokalipszissel való riogatás helyett, ahh, pfuj, golyó általi kötél neki!
Deansdale remekül elmondta: a két dolog alma és rinocérosz. Ha Gődényt felelősségre akarják vonni az eltűnt 150 millió miatt, akkor tolvajként és ne vírustagadóként álljon bíróság elé. Lehet akármekkora gazember, ellophatott volna végtelen-ötszázcsilliárd forintot is, szakmailag akkor is jóval kompetensebb marad az armageddont vizionáló sarlatánoknál, meg a Kásler-féléknél, akik száradó kakimaradvánnyal a körmük alatt mennek beteget műteni, mert nagy szakmaiságuk közepette még a bemosakodást is megspórolják.

Wildhunt 2021.03.19. 21:52:10

@Reactor: Az eddigi tapasztalatok alapján bármilyen kormány jobb mint az anarchia. Legutóbbi példa erre keleti szomszédunk.

Reactor 2021.03.19. 22:01:47

@Wildhunt: Ukrajnában nincs anarchia, van kormányuk - sajnos - úgyhogy ezzel pont az én álláspontom erősíted.
A tapasztalatok pont hogy nem a kormányok hatékonyságát bizonyítják. Úgyhogy ha választani kell totalitárianizmus és anarchia között, az utóbbira voksolok.

Wildhunt 2021.03.20. 00:21:48

@Reactor: Ja van. Önálló politikája nincs, a törvényeket nem tudják betartatni. Az országot az a pár magánhadsereg tartja hatalmában akinek fegyvere van. Mi az anarchia, ha nem ez?

Reactor 2021.03.20. 00:44:59

@Wildhunt: Az anarchiában semmilyen végrehajtó főhatalom nincs. Még ilyen látszathatalom se, mint Ukrajnában. Az a pár magánhadsereg pedig állandó készültségben van, mert sose lehet tudni, meddig sikerült csillapítani az oroszok területéhségét.

Deansdale 2021.03.20. 20:31:26

A jövő:
www.dailywire.com/news/loudoun-teachers-target-parents-critical-race-theory-hacking

Az USA leggazdagabb megyéjében tanárok, helyi politikusok és közszolgák egy csoportot hoztak létre ami a környéken felkutatja azokat akik nem komálják a fehérgyűlölő balos propagandát, és minden lehetséges eszközzel az ártalmukra próbál lenni, a számítógépes hackeléstől a nyilvános megszégyenítő listára tételen át a kirúgatási próbálkozásokig. Nem mellesleg a csoport tagja a megyei főügyész, aki Soros pénzén került a hivatalába, de amúgy Sorossal nincs semmi gond, csak a hülye Orbánék képzelt mumusa.

A fő csapásirány az iskolában kötelezően oktatott fehérgyűlölő fajelméletet ellenző szülők kiszűrése.

Kibaszottul nem akarok demagóg lenni, és tényleg kurvára nem, de minden szavazat amit nem a fityisz kap egy szavazat erre. Ne nézzük hülyének egymást, csak idő kérdése hogy a magyar baloldal elhozza nekünk ezeket a csodás vívmányokat.

Frederick2 2021.03.20. 21:42:13

@Deansdale: @Reactor: @Sipi81: @csi szi: @KalmanBlog:

Igazából Dean utolsó kommentje hozta elő belőlem.
(2021.03.20. 20:31:26)

Tudjátok, Magyarországon mely értelmiségi csoportban rettentő népszerű a Gender Studies és az LMBT tanai?

Pedagógusok, óvodapedagógusok és gyógypedagógusok között. Ott is a fiatal korosztályban. Kijelentésem támaszkodik egyrészt egyéni tapasztalataimra, másrészt ezzel foglalkozó kutatásokra.

Igazából ha a pedagógus kaszt megfertőzödik az újbalos tanokkal, akkor felvetődik a kérdés: milyen szakemberekre bízzák majd a szülők a gyerekeiket?

Dean példája arra utal, hogy mennyire megfertőzödött az amerikai iskolarendszer ezekkel a posztmodern szarokkal. Nyugi, a magyar is! :P

Frederick2 2021.03.20. 21:45:10

Mármint iskola- és óvodarendszer.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.03.20. 21:49:21

@Deansdale: Rákattintottam erre:
www.dailywire.com/news/4-examples-of-wokeness-infecting-the-united-states-military

A hadsereg már terhes nőknek tervez katonai egyenruhát. Arrafelé teljesen elment az esze már mindenkinek???

Reactor 2021.03.20. 21:55:31

@Frederick2: Nos, a fiataloknak eggyel több okuk lesz utálni és kerülni az iskolát. Semmi baj nincs ezzel, én úgy vagyok vele, hogy omoljon aminek omolnia kell. Már Ady is megmondta anno: nekünk Mohács kell...

Deansdale 2021.03.20. 21:57:32

@Frederick2: Meg kell tisztítani a pedagógusi szakokat, különben nekünk is annyi. A jövő azé aki megműveli...

Frederick2 2021.03.20. 22:22:47

@Deansdale:

"Meg kell tisztítani a pedagógusi szakokat"

Már abból mekkora égzengésföldindulás lett, hogy a Vidnyánszky megpróbálta "megreformálni" (értsd: megtísztítani a káros újbalos elemektől) a színházi világot. Mikor Vidnyánszky jól látta, mik is ott a problémák.

csi szi 2021.03.20. 23:20:16

@Sipi81: Bocs, de nem adom meg nekik az adataimat, sem fizetni nem szándékozok.

Deansdale 2021.03.21. 09:11:34

@Frederick2: Ezt az égzengést be kell vállalni, nem lehet tőle visszariadni, különben soha nem érünk el semmit. Emellett nekünk is MINIMUM ugyanolyan égzengést kellene produkálni mikor rombolják az értékeinket. Az a baj, hogy a konzervatívok nem lázadó természetűek, így a balosok mindig sokkal könnyebben érvényesítik az akaratukat.

Deansdale 2021.03.21. 10:29:51

Kanadában egy apát börtönre ítéltek, mert lányként hivatkozott a saját lányára, aki transznemű.
www.breitbart.com/tech/2021/03/18/canadian-man-jailed-after-misgendering-his-daughter/

Frederick2 2021.03.21. 10:36:10

@Deansdale: Pontosítsunk!

Kanadában egy apát börtönre ítéltek, mert felismerte és kimondta, hogy a lánya mentálisan beteg, és segítségre szorul a gyógyuláshoz. Erre a kanadai szovjet kormány elrendelte az apa bebörtönzését. Gondolom, valami besugó is szerepet játszhatott a feljelentésben.

Nincs olyan, hogy transznemű. Mesterséges, értelmetlen fogalom.

Magyarországon is, jó lenne, ha a jobboldali kormányunk, annak politikusai és értelmiségei, kimondanák a nyilvánosság előtt, hogy a transzneműség egy mentális betegség, amit gyógyítani kell.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.22. 17:32:58

@Frederick2: Futólag említette Wildhunt a "másik blogot" (dudenbuch.blog.hu), Dudi, a házigazda emlegeti igen gyakran a baden-badeni fejlelentőembert, mint embertípust. Nem kell Amerikáig menni az agyfaszért, és a bűngondolnál kevésbé prózai okok miatt is visznek már.

Frederick2 2021.03.22. 18:00:07

@KalmanBlog: Toroczkai-cucc.

Víruskezelés: Magyarország vs Dél-Korea
www.youtube.com/watch?v=ImLbSuIqbXE

Deansdale 2021.03.22. 20:00:51

Már rég gondolkodom azon, hogy ez lehetne az egyetlen használható fegyver a progresszívek ellen:
twitter.com/pegobry/status/1372516169983389704
És ezúttal nem érdekel a libertárius tiltakozás, mert egyébként mindenképp a progresszívek nyernek és megyünk a lecsóba, szóval se az elvi, se a távlati ellenvetések nem érnek semmit.
A fityisz bevezethetne egy jó kis gyűlöletbeszéd-törvényt, ami szerint médiában és oktatásban az identitás-alapú ellenségképzés 10 év börtönt ér, aztán egy hónap alatt sittre vágna minden olyan progresszívet aki fehér-, férfi-, magyar-, keresztény-, heteró-, ésatöbbiellenes dumát nyomat. Mondjuk az ideológiáknak nem kellene a védett kategóriába tartoznia, hogy a kultúrmarxizmus ellen fellépőkre még véletlenül se lehessen vonatkoztatni.

Frederick2 2021.03.22. 21:14:48

@Deansdale: Most elképzeltem, hogy a férfiellenes szenny eltűnne a politikából, a (társadalom)tudományból, a kultúrából, a közbeszédből... de gyönyörű is lenne! Ahogy lecsap a törvény ökle a sok nemi soviniszta szarházira!

Én egyébként mondok egy ellenvetést. Vagyis inkább azt, mi miatt nem történhetne meg mindez.

Ha Macron bevezetne egy ilyet Franciaországban, vagy Orbán Magyarországon, akkor az Európai Unió, egyéb nemzetközi szervezetek, dróton mozgatott civil szervezetek tömegei, értelmiségiek egész hada, a teljes ballib média, a progresszív hatás alatt álló cégek mind nekiesnének az adott államfőnek és annak kormányának. A jajveszékelés pedig úgy hangzana: XY kormány a gyülőletbeszéd törvénnyel némítja és hallgatja el a politikai ellenfeleit, és lábbal tapossa a szólásszabadságot. Az ötlet jó, csak a probléma az, hogy NEM LEHET BEVEZETNI ILYET! Amíg az EU tagjai vagyunk, és ezer szállal kapcsolodunk a balliberális világrendhez, addig sajnos nem!

csi szi 2021.03.22. 23:14:36

@Frederick2: A dél-koreai víruskezeléssel elkéstünk, meg sosem volt rá kapacitás, se pénz. Ők elszórtak 1 napi magyar GDP-t csak tesztekre egy nap, ha úgy gondolták. Meg eleve fegyelmezettebbek az ázsiai hangyatársadalmak, lásd Kína, Tajvan, Vietnam, Japán, Thaiföld.
Toroczkai is jókor követelt nyitást, amikor elkapott minket most rendesen az újabb hullám, a csehek után a másodikak vagyunk éppen a napi lakosságarányos halottakban, jó tudom ez csalóka, mi nem számolunk alul, sok országban csak a halálozási statisztikán látszik, hogy valószínűleg köszönő viszonyban sem voltak az általuk közölt kovidos halottak (és nem, nem túlszámolták, épp ellenkezőleg, nem feltétlenül direkt, csak másképp számoltak - a krónikus betegséget tüntették fel, vagy csak túl fejletlen az eü. hozzá, hogy bekerüljenek - latin-amerikai országok pl jó példa, van amelyikben sokszorosa volt a halálozás növekedése, de még az oroszoké is). Nem kell pánikolni, de azért vigyázzon mindenki, sportból ne tegye ki magát senki neki azzal, hogy ő úgyis sérthetetlen (el lehet kapni újra, ismerek olyat, akin idén másodszor is átmehetett a jelek szerint, bár nem tesztelték, nem akart táppénzre menni, mert kirúgják, mindkétszer megúszta enyhe rosszulléttel - sok ilyen eset lehet)

Frederick2 2021.03.26. 08:34:59

@csi szi: @Deansdale: @Reactor: @KalmanBlog:

1,5 millió forintra büntették Toroczkait a március 15-i tüntetés miatt.
www.youtube.com/watch?v=drMsTv6RFNQ

Deansdale 2021.03.26. 09:23:57

@Frederick2: Nagyobb baj, hogy Tótát csak 400E-re.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.26. 19:14:44

@Reactor: Uralkodó kell, nem kormány. Ha a méheknek is kormányuk lenne királynő helyett, nem lenne méz.

Frederick2 2021.03.26. 19:50:38

@Deansdale: Na, és vajon ki állt ki Tóta W. mellett? Hát ki más, mint a másik szarrágó, Gulyás Marci?!
www.youtube.com/watch?v=TfKZHWkWnWQ&t=1s

Frederick2 2021.03.26. 19:53:06

@don Fefinho: Az emberi társadalom bonyolultabb, mint egy méhkaptár. Amúgy a méhek, a darazsak, a hangyák, a termeszek sok esetben úgy működnek a természetben, mint a biorobotok.

Az uralkodó, ha egy dühöngő örült, akkor a társadalom megszívta. Mint Néró esetében.

Reactor 2021.03.26. 20:12:48

@don Fefinho: Ezzel egyetértek. Ha méheknél is köztársaság lenne és pártok, importálniuk kellene a mézet, mert magától lopódna.

@Frederick2: Ha az uralkodó egy dühöngő őrült, akkor rövidúton meg fogja szívni, lásd Néró, Caligula, Domitianus. Vagy a nép teszi el láb alól, vagy a saját praetorianus gárdája.
Pontosan ezért van az, hogy mái napig a Római Birodalom a leghosszabban fennálló állam - mert a gyenge, rossz uralkodókat sorban leölték.

Pontosan erre volna most szükség: összefogdosni az ÖSSZES politikust, szépen felakasztgatni őket egymás mellé mint a karácsonyfadíszeket szokás, aztán a nép irányába fordulni: "Na, gyerekek, akar még valaki kormányozni?"

Deansdale 2021.03.26. 20:21:50

@Reactor: A gond az, hogy az igazi uralkodó réteg nem a politikusok, vagyis amit leírtál az maximum félmegoldás. Ráadásul az egész nyugati világban egyszerre kellene csinálni, különben mit sem ér.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.26. 23:02:07

@Reactor: A Mennyei Birodalom volt a leghosszabban fennálló állam. Valójában ma is az fut a népi demokrácia máza alatt.
süti beállítások módosítása