HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Frederick2: @Deansdale: Fontos a technológiához való egészséges hozzáállás. Nem szeretem sem a túltolt pesszimizmust (a technológia rossz, az ördögtől való), sem a túltolt optimizmust (a technológia jó, minden ... (2024.12.28. 11:36) Pingvin
  • Deansdale: @Frederick2: Hát, a Sonic franchise nálam valahogy kimaradt, talán azért mert gyerekként nem játszottam a játékokkal, így a filmeket sem néztem meg. De én is csak jót hallottam róluk, főleg hogy az ... (2024.12.28. 11:35) Pingvin
  • Frederick2: @Deansdale: "Amiért a téma írásra ragadott az elsősorban az, hogy sokan hasraestek ettől a sorozattól, pl. a youtube-szerte ismert Critical Drinker kifejezetten ajánlja." (...) "Most ugrott be, az i... (2024.12.28. 11:32) Pingvin
  • Deansdale: @Frederick2: Most hogy Musk Trump haverjaként gyakorlatilag bármit megtehet 4 évig, lehet hogy a transzhumanista törekvései is kapnak egy extra lendületet. Az már régi hír, hogy emberi agyba akar ch... (2024.12.28. 11:20) Pingvin
  • Frederick2: @Mattka85: @Deansdale: Nemrégiben pótoltam be a Sonic 1-et és 2-öt. Tetszett. A 2. rész még jobb is lett, mint az első. Persze, mindkét résznek vannak gyengeségei, de mivel elszórakoztattak, elnézem... (2024.12.28. 11:12) Pingvin
  • Utolsó 20

Felebarátaim, ettől még az én fejemről is leszédült az alucsákó

2020.12.11. 20:25 Deansdale

Friss, ropogós hír zanzásítva: a Vatikán leszövetkezett a rócsild&rokkefeller kompániával, meg egyebekkel, hogy új, színesebb-szagosabb kapitalizmust teremtsenek a világi pórnép nagyobb örömére.

JUST IN - Vatican enters into a "global alliance" with Rothschild, Rockefeller & Ford Foundation, Mastercard, BoA, and others through the new "Council for Inclusive Capitalism" to create a "more inclusive, sustainable and trusted economic system."

https://ussanews.com/News1/2020/12/09/vatican-enters-global-alliance-with-rothschilds-rockefeller-foundation-big-banks-to-create-great-reset/

Természetesen a "nagy reset"-et erőltetik ők is.

Érdekes időket élünk.

528 komment

Címkék: politika szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deansdale 2021.02.08. 23:28:24

@Deansdale: Tök véletlenül megfogtam az isten lábát eme twitter link formájában, megspórol egy napnyi keresgélést.

2021.02.09. 08:04:30

@Deansdale: igen igen, belémidomítottak és agymostak a zsidók. Beleteszik az ivóvízbe az agymosó tablettát.

Figyelj, már többen megírták neked hogy az a dal egy paródia volt. 30ezren látták hét év alatt. Nem, ez nem a népszerűséget jelzi. Ahhoz 30millió megtekintés kell. Ez a dal S-E-M-M-I-T nem bizonyít.
Amikor a fradi béközép kórusban üvölti a meccseken, hogy "indul a vonat aushwitzba" akkor abból nem következik, hogy a fehérek nagy része ki akarja irtani a zsidókat, ugye?
Akkor ezt fordítsd le magadnak a másik oldalra is.

Sajnos nem tudsz meggyőzni hogy gyűlölnék a fehéreket.

2021.02.09. 08:11:34

@Deansdale: Nyilván tudsz találni ilyeneket. Ha kimész Fradi meccsre ott meg megtalálod a zsidógyűlöletet.
win-win

KalmanBlog 2021.02.09. 08:51:43

Az összeesküvés elmélet-tagadók számára érdekes hír lehet ez a mostani:

www.lifesitenews.com/news/sweden-vaccine-passports-will-probably-be-required-for-shopping-eating-out-travel-meeting-loved-ones

"Swedes will need a certificate with proof of vaccination to participate in everyday activities, a government official said."

csi szi 2021.02.09. 09:37:00

@Akaratgyenge hálózati félharag: A "gyűlölet" szó erősen el van koptatva, az is "hate", ha valaki idegenkedik valamitől, mondjuk nem tapsol, ha csókolózó buzikat tolnak az arcába. Magyarul a gyűlölet eredetileg egy szenvedélyes indulatot jelent, nem utálatot vagy sima helytelenítést. Ahogy a "fóbia" is eredetileg félelmet jelentett, de átértelmezték, a "homofób" az bárki, aki nem akar csókolózó buzikat nézni.
A magyar zsidók esetében a "fehérgyűlölet" nem értelmezhető, mert itt mindenki fehér volt, senki sem állította nálunk azt a zsidókról se, hogy "nem fehérek", ők maguk sem. Zárójel: Amerikában is a zsidók találták ki újabban, hogy ők "non-white", meg egyes neonácik mondják még ezt, de történelmileg ott sem volt olyan, hogy ne tekintették volna őket fehérnek, ez már kultúrmarxizmus. Az tény, hogy régen az angolszász rasszizmus az íreket, majd a dél- és kelet-európai bevándorlókat is "untermensch"-nek tekintette, volt egy ilyen felfogás 100-200 éve. Zárójel bezárva. A "magyargyűlöletet" viszont megtalálod sokuknál, hiába gondolkodnak magyarul. Persze a gyűlöletet itt én is az angol "hate" megfelelőjeként használom (az angol az "utálom a spenótot"-ot is úgy mondja, hogy "I hate spinach")
Tehát pl. sok zsidó mondja "neki nem fáj Trianon" (persze sajnos sok magyarnak sem), rosszul van a kokárdától, a magyar zászlótól, egy turultól meg már vagonkerekek kattogását hallja lelki füleivel.

csi szi 2021.02.09. 11:37:42

@KalmanBlog: Nyugi, az AstraZeneca vakcináról már bizonyított, hogy nem véd a délafrikai mutánstól... a többiről is kiderül majd előbb-utóbb.

KalmanBlog 2021.02.09. 12:31:16

@csi szi: Az egy dolog, attól még nyugodtan lehet vakcina útlevelezni. Vannak akik lassan egy éve megírták, hogy ez lesz, és lám tényleg. Illetve amikor lassan egy évtizede elkezdtem az Internet sötét oldalát nézegetni, ott már akkor mondogatták, hogy ez lesz. Csak sajnos rosszul emlékeztem, hogy melyik videóban volt szó róla. Ezek az alucsákósok teljesen idióták, de véletlenül bejönnek a jóslataik. Vak tyúk is talál szeget.

2021.02.09. 13:27:02

@KalmanBlog: Ebben semmi összeesküvés nincs, egyszerűen egy logikus normális megoldás, hogy aki már nem fertőz arra ne vonatkozzanak a megszorítások.
Én ezt teljesen legális dolognak tartom.

Az kapálózik ellene, aki fél a csipptől amit kap a vakcinában és az ötgével majd bezombisítják :-)

Bayaz 2021.02.09. 13:27:54

@Deansdale: Hát nem tudom, szerintem Izrael demográfiája sem sokkal jobb, mint a legtöbb nyugati országé, nem mintha ez bármit segítene.
A jelenlegi előrejelzések szerint a 2050-es évek végére többségbe kerülnek az arabok és az haredimek - bár utóbbiak zsidók, lényegében párhuzamos társadalomban élnek, nem katonáskodnak, jelentős részük nem dolgozik, nem nagyon fogadják el a törvényeket.

Meg nekem úgy tűnik, hogy pl. a Soros által támogatott "emberi jogi" szervezetek elég durván támadják Izraelt is, ahogy igazából mindenkit, aki nem hajlandó elég migránst befogadni.

KalmanBlog 2021.02.09. 13:58:48

@Akaratgyenge hálózati félharag: Persze _most_ nincs benne semmi összeesküvés, mert _most_ ez a valóság. Azonban aki azt mondta 1 éve, pláne aki 10 éve azt mondta, hogy ez lesz, arra _akkor_ azt mondták, hogy alucsákós idióta. Erre akartam kilyukadni.

Persze ezt mondhatom azoknak, akik képtelenek 1-2 évre visszaemlékezni, hogy akkor miről és hogyan beszéltek/gondolkodtak az emberek, és ez hogyan változott. Enélkül nem lehet perspektívába helyezni a változásokat.

KalmanBlog 2021.02.09. 14:39:22

Volt ilyen hír is: thecovidblog.com/2021/02/07/sara-beltran-ponce-wisconsin-resident-doctor-has-miscarriage-days-after-covid-vaccine/

Az oldalról:

"Dr. Beltrán Ponce tweeted on January 28 that she is 14 weeks pregnant and “fully vaccinated.” She repeated many of the most common talking points related to COVID-19 and vaccines in the tweet chain."

"The miscarriage happened at 14 1/2 weeks, indicating it was three days after she got the first or second mRNA shot. She did not say if it was the Pfizer or Moderna shot. Dr. Beltrán Ponce has since locked her Twitter account so only verified followers can see her tweets."

Reméljük, hogy hoax.

Deansdale 2021.02.09. 16:55:59

@Akaratgyenge hálózati félharag: "igen igen, belémidomítottak és agymostak a zsidók. Beleteszik az ivóvízbe az agymosó tablettát."

Az az üres gúny amit az ivóvízbe tesznek, az antiszemitázós agymosás csak a médiában, a kultúrában, a közéletben, meg a politikában mindennapos.

"Figyelj, már többen megírták neked hogy az a dal egy paródia volt."

Figyelj, már többször reagáltam is erre.

Amúgy a dal lófasz, linkeltem azóta ezer más dolgot, jóval drasztikusabbakat, úgyhogy fölösleges a dalon pörögnöd. Reagálj inkább erre, légyszives:
twitter.com/SamParkerSenate/status/1344369658007146496

"Amikor a fradi béközép kórusban üvölti a meccseken, hogy "indul a vonat aushwitzba" akkor abból nem következik, hogy a fehérek nagy része ki akarja irtani a zsidókat, ugye?"

Aztán valahogy mégis az a narratíva, hogy a magyarok/fehérek zsidógyűlölők. Amúgy bájos, hogy a fradi béközepet a világ legbefolyásosabb embereihez hasonlítod, médiamogulokhoz és bankárfamíliákhoz :) A dolgok nagy rendjében Soros nyilván ugyanakkor súlyt képvisel, mint Kampó Gyula fradi-drukker :D

Ja, az megvan hogy Szíjjártó a napokban a Rothschild családdal tárgyalt? Ők is biztos fradi-szurkolók...
444.hu/2021/02/05/szijjarto-posztolta-hogy-a-rothschild-csaladdal-targyal-de-ez-meg-a-kovetoinek-is-sok-volt

"Akkor ezt fordítsd le magadnak a másik oldalra is."

Na most tök komolyan, és minden gúny nélkül elmondom neked, hogy mi a baj. Te, Frederick, meg az összes (feltételezhetően) jóhiszemű antiszemitázó nem vagytok képesek elkülöníteni "a zsidóság" koncepcióját attól, hogy egy adott csoport tagjai zsidók. Egy kissé túlegyszerűsített példával, ha azt mondom hogy a Maccabi Haifa fociklub sportolói többségükben zsidók, akkor szerintetek antiszemita vagyok, mert zsidózok, és biztos fajilag gyűlölöm őket. Nem részletezem, hogy ez mekkora orbitális ostobaság. Te is napok óta azon pörögsz, hogy micsoda zsidógyűlölet megy itt, holott a lónak a faszát, csak néhány konkrét esetről beszélek.

Szóval akkor még egy próbálkozás, hátha ezúttal megértődik: van egy ún. "háttérhatalom", aminek a zöme zsidókból áll (rócsildok, rokkefellerek, satöbbi), és ennek a háttérhatalomnak az elsővonalbeli csicskái is zömükben zsidók (újságírók, politikusok, stb). Annak a felismernésnek, hogy ezek a zsidó emberek háttérhatalmaskodnak, semmi köze a zsidó faj vagya zsidó vallás áltlaános gyűlöletéhez. Ebből a pöcegödörből kellene kihúzni végre a fejeteket, mert amíg ez meg nem történik abszolút vitaképtelenek vagytok ezügyben, csak az ezeréves háttérhatalmi propaganda-egysorosokat ismételgetitek ad nauseam. Aki a zsidó szót kiejti a száján az antiszemita, aki rámutat arra hogy egyes zsidók mit csinálnak antiszemita, ésatöbbi, ugye ismered, hiszen te is nyomatod.

Amiről én beszélek az konkrét zsidók konkrét fehérellenes ámokfutása, és hogy te ezt fejben valami lüke általános zsidógyűlöletté transzponálod az a te seját szocproblémád. Ne kend rám a szalmabábjaidat, ha kérhetem.

"Nyilván tudsz találni ilyeneket. Ha kimész Fradi meccsre ott meg megtalálod a zsidógyűlöletet."

Ja, csak az a különbség, hogy az utóbbi mindössze néhány félkegyelmű troll aki amúgy a légynek sem árt, az előbbiek viszont épp elpusztítják a fehér emberek által látrehozott civilizációt a kultúrmarxizmus 100 éves tervezett-szervezett ránk erőltetésével, migrációval, feminizmussal, buzilobbival, választási csalással, rendőrállamok kiépítésével, a kultúránk elpusztításával, ésatöbbi. Talán tényleg jobb lenne nem is beszélni erről, tűrjük csendben ahogy a Soros-félék kiírnak minket a történelemből, mert hát ellenkezni antiszemitizmus lenne.

Deansdale 2021.02.09. 17:11:58

@Bayaz: "Hát nem tudom, szerintem Izrael demográfiája sem sokkal jobb, mint a legtöbb nyugati országé, nem mintha ez bármit segítene."

Itt ironikus módon ugyanazt a hibát követted el mint Félharag barátunk: NEM a zsidóságról van szó mint fajról vagy vallásról, hanem a háttérhatalomról, ami, hogyismondjam, "mintegy mellesleg" többnyire zsidókból áll. Soros a globalista hatalom szekerét tolja, és cseppet sem zavarja ha ezért Izraelt is be kell gyalulni. Elvégre már gyerekként is a nácikat segítette, bár erről tilos beszélni :) A rócsild&rokkefeller kompániát nem érdekli Izrael, ők a saját pecsenyéjüket sütik.

Ettől függetlenül a zsidóság azért mégiscsak kivételes helyzetben van, afféle "mellékhatásaként" a háttérhatalom tevékenységének. Például Izrael az egyetlen nyugatinak nevezhető ország ahol szabad a nacionalizmus, sőt, még a rasszizmus is elfogadott. Minden más nyugati országban a nacionalizmus egyenlő a nácifasiszta népirtással, és ezt az ott élő zsidók soha nem felejtik el a helyiek tudtára hozni. Nálunk is ez van, ha megnézed kik a magyar nacionalizmus leghangosabb ellenzői, a hangadók, hát igen sok zsidót találsz köztük. Akik egyébként a mindennapokban fehérnek és magyanak mondják magukat, csakhát valahogy mégsem jön be nekik ha egyesek a magyarság érdekeit szeretnék képviselni. Fura. Lehetnének palócok vagy etruszkok, még akár cigányok is, de valahogy mégis mindig zsidók. Skóciától Új-Zélandig mindenütt zsidók. Hogy a fenébe van ez... Valaki magyarázza már meg nekem :)

Deansdale 2021.02.09. 17:22:36

@Akaratgyenge hálózati félharag: Te, amúgy tudod mi az igazán vicces? Ha direkt nem zsidózok, ha egyáltalán nem is gondolok rájuk, csak simán a háttérhatalomról beszélek, vagy a kultúrmarxizmusról, arra is rögtön ráhúzzák, hogy burkolt antiszemitizmus. Szerinted erre mit lehet lépni? Mondj már valami adekvát válasz-lehetőséget ami előrevinné a háttérhatalom elleni harc ügyét anélkül, hogy le-antiszemitáznák aki modja/csinálja.

Itt egy NEM TELJES lista arról, hogy miről nem szabad beszélni, mert ez mind "dogwhistle" (burkolt célzás) az antiszemitizmusra:
Globalizmus, kettős lojalitás (a kettős állampolgárok esetén), Soros György, a zsidók aránytalan befolyása a médiában, politikában, bankszakmában, stb., mélyállam, open borders, Seth Rich megölése, pizzagate, és még órákig sorolhatnám. Az akábbi linkeken megnézheted te is, hogy nem viccelek. Szóval ez mind zsidógyűlölet, csak burkoltan, érted. Fogadjunk, hogy találhatnék a listákban legalább 3 dolgot ami téged is antiszemitává tesz :)

www.heyalma.com/a-list-of-antisemitic-dogwhistles-used-by-donald-trump/
forward.com/news/463515/every-antisemitic-thing-marjorie-taylor-greene-has-said-and-done-so-far/

2021.02.09. 19:19:30

@Akaratgyenge hálózati félharag: amúgy mindent félretéve, önmagában az milyen érzést kelt benned, hogy twitter tele van olyanokkal, akik az alábbi ciklust ismétlik:
- "white fellows.. we are the worst"
- "I am ashamed to be white"
- "By the way don't call me white, I am jew"

Wildhunt 2021.02.09. 19:54:21

@KalmanBlog: szerintem ez az első lépés a kínai típusú social rating felé. Ha egyszer feláll a rendszer már könnyű lesz újabb kritériumot hozzádni.

Deansdale 2021.02.09. 21:39:10

@Akaratgyenge hálózati félharag: "Konkrétan rólad írtam, hogy a "legtöbb zsidó gyűlöli a fehéreket" c. tételedet vitattam."

Hah, ez tök jó, mert ilyet soha nem írtam. Szóval vitasd csak nyugodtan.

A többi meg eleve magától értetődő volt majdnem mindenkinek.

2021.02.12. 16:26:06

www.bitchute.com/video/K2rCQCNom5w3/
Ez a Bill Gates mindig csak jót akar :)

2021.02.12. 16:48:33

@vodkasprite: jó eséllyel kamu videó

F. Szabó 2021.02.13. 07:49:35

@vodkasprite: Tényleg, már a felvétel gyenge minősége is kamuvideóra utal. De azért különös az informatikus Bill Gates feltűnő és hosszan tartó vonzódása a vírusok, vakcinák és az emberiség "megsegítésének" ügye iránt. Még különösebb, hogy ez az önzetlen megsegítés valahogy mindig azzal jár, hogy a vagyona folyamatosan szinte mindenki másnál jobban növekszik.

KalmanBlog 2021.02.13. 12:50:37

Egyébként az "oltakozik" kifejezés eddig is létezett, vagy most találták ki? Olyan mint a bérmálkozik: valamiféle szent beavatásra hajaz nekem a kifejezés. Csak én érzem így?

A "felveszi az oltást"-ban sem vagyok biztos, hogy hallottam-e a pre-Covid világban.

KalmanBlog 2021.02.13. 12:52:28

@F. Szabó: Az a jó ebben a videóban, hogy akár kamu, akár nem, pszichológiailag teljesen hihető Gatesről, hogy így gondolkodik.

A teljes videót régebben nem láttam, de azt a részletet, hogy azt állítják, hogy a vallásosság genetikai eredetét megtalálták, és ez vakcinával kezelhető volna, azt igen.

Madarász Henrik 2021.02.13. 12:59:59

@KalmanBlog: szerintem nyunyóka találta ki

Bayaz 2021.02.18. 20:18:44

@Deansdale: Persze, nem tagadom, hogy az AIPAC lobbizásának fontos szerepe van abban, hogy az USA támogatja Izraelt, de azért ez ennél bonyolultabb.
Például ott van az, hogy a republikánus párt szavazótáborának jelentős része, az evangéliumi keresztények elvárják Izrael támogatását. Illetve ennél is fontosabb faktor az, hogy kell egy helyi szövetséges az Irán* elleni harcban.

Emellett nem hiszem, hogy csak Izrael lenne nacionalista.
Az USA-t például nehéz lenne nem nacionalistának nevezni, amikor szinte minden amerikai, akivel találkoztam, büszkén vallja, hogy az ő országa a legjobb a világon.
Az ukrán kormány pedig konkrétan 2014 és 2019 közt ultranacionalista volt - nekik valahogy megengedték az 'oroszok elleni harcban' (hasonlóan Izraelhez).

*meg úgy általában, minden olyan állam ellen, aki nem hajlandó dollárban eladni az olajat (korábban Líbia és Irak), "fel kell lépnie" az USA-nak. Micsoda véletlen... :D

Bayaz 2021.02.18. 20:26:29

@F. Szabó: Hát nem tudom, nekem úgy tűnik, hogy Bill Gates azon kevesek közé tartozik, akik inkább jó ügyeket segítenek.
Az alapítványa támogatta a családtervezést Afrikában (ezáltal kevesebb gyereket szülnek az ottaniak), és az EU-nak 2017-ben azt javasolta, hogy minél inkább szüntesse meg az illegális migrációs útvonalakat és tegye nehézzé az Európába való bejutást, hogy ne keljenek milliók útra Afrikából és özönöljék el a kontinenst.
www.panorama.it/opinions/how-to-face-the-migrant-crisis-bill-gates-recommendations-to-europe

Deansdale 2021.02.18. 21:27:20

@Bayaz: Nem csak az AIPAC-ról van szó, az USA elitje a teljes spektrumán át van szőve zsidó érdekképviselettel a pénzvilágtól az akadémián és médián át a tudományos életen keresztül a politikáig. Biden kabinetjében a fontos pozíciók legalább fele zsidókkal van feltöltve, ez azért elég erős egy 2%-os kisebbségtől. Az ottani NGO-k java is a kezükön van, pl. az SPLC és az ADL, amiket többek között a facebook is alkalmaz cenzoroknak, stb. Nincs abban semmi antiszemitizmus ha az ember nem tagadja le ezeket az egyszerű tényeket.
forward.com/culture/463892/with-jewish-lawyers-on-each-side-interpreting-the-constitution-is-not/

Amúgy ja, a keresztények be vannak hülyítve a zsidóimádattal, de ez sajnos nem kölcsönös. A zsidó vallási vezetők szerint Jézus és követői forró fekáliában fognak főni a pokolban. Gondolom ha ezt tudnák a keresztények akkor annyira nem sietnének Izrael támogatásával. De a politika Izrael-imádata nem a keresztények hívek követeléseiből ered, hanem abból hogy a politikusok vagy zsidók, vagy a zsidók zsebében vannak. A keresztények igényeivel a kutya sem törődik, lásd pl. az abortuszhelyzetet, vagy úgy általánosságban azt ahogy a keresztényekkel bánnak az USA-ban mostanság.

Az USA Trump előtt és óta a globalizmus legfőbb terjesztője, illetve a különböző fehér országok nacionalizmusának a legfőbb ellenzője. Kihirdették pl. hogy a lengyeleket és minket baszogatni fognak amiért nem vagyunk eléggé globalisták. A köztudatban élő kép az amcsi nemzeti önérzetről a valóságban már kimúlt, a fiatalabb generációk legalább annyira gyűlölik az USA-t amennyire a szüleik még szerették.

De igazából nem is ez volt fentebb a lényeg, hanem hogy mindenféle nem-zsidó nacionalizmus legerősebb és leghangosabb ellenzői valahogy mindig zsidók. Biztos tök véletlenül. Mo-n éppúgy ők ajvékolnak a helyi önérzet ellen, mint Skóciától Új-Zélandig mindenhol, ami azért kicsit fura, valljuk be. Nincs másik kisebbség a világon ami így viselkedne, de a zsidók viszont következetesen és erőszakosan nyomják ezt. Izrael a zsidóké, a fehér országok viszont mindenkié, és ha ezt ellenzed akkor náci vagy. Ha ilyet hallasz (ami elég gyakori ha a neten jársz) akkor 100%, hogy vagy zsidó az illető, vagy általuk lett agymosva valami kretén hülyeséggel az "akadémiáról" (ahogy angolul az oktatási rendszer egészét nevezik), mint pl. hogy a "fehérség" egy betegség amitől meg kell szabadítani a világot.
en.wikipedia.org/wiki/Whiteness_studies

christiansfortruth.com/jewish-professor-who-called-for-the-destruction-of-the-white-race-dies-from-literally-being-full-of-st/
www.renegadetribune.com/drexel-university-professor-calls-white-genocide-like-acclaimed-academics/
www.renegadetribune.com/after-inciting-a-race-war-against-whites-jews-are-now-giving-up-their-whiteness/

Ezt "laikusként" nehéz elhinni, pedig egész egyszerűen csak információhiányról van szó, de egy zsidó réteg fajháborút vív mindenki más ellen, aminek jelenleg a fehérek állnak elsősorban a célkeresztjében. Ha utánajársz azt találod, hogy mindenhol zsidók erőltetnek mindent ami a fehér országoknak/kultúráknak árt, a tömeges migrációtól az LMBTP lobbin át az összes kultúrmarxi társadalomromboló szarig. Ha valami rossz, és mégis propagálják valakik, akkor a felszín alatt mindig zsidókat fogsz találni. És megintcsak nincs szükség semmiféle izmusra vagy fóbiára hogy ezt a faék egyszerűségű tényt felimserd, mindössze nyitott szemmel kell olvasni a sajtót. A legtöbb esetben ők maguk dicsekednek ezekkel a dolgokkal a saját médiájukban, ami persze nem akadályozza őket abban hogy felháborodjanak ha valami goj ugyanazt mondja rájuk amit ők magukról.
duckduckgo.com/?q=jews+brag+about
worldtruthvideos.org/watch/jews-brag-about-being-at-the-center-of-the-racial-genocide-of-europe_76BE6rPQR2NW4bp.html

Folytathatnánk ezt reggelig, és mindenre adhatnék öttucat linket, de ha az elméd zárt ezekre a dolgokra akkor úgysem jutunk sehová. Először is el kell jutni odáig, hogy zsidó emberek bűneiről beszélni nem "gyűlölet", hanem pont ugyanolyan mint bármilyen más fajúak/vallásúak/nemzetiségűek (akár fehérek, keresztények vagy magyarok) bűneiről beszélni. Aztán azt kell felismerni, hogy a zsidók kivételezett helyzete mennyire fals, mennyire mesterséges, és hogy azt ők maguk hozták létre ÉVSZÁZADOS következetes manipulációval, illetve a hatalommal ami a kezükben van. Innen kezdhetnénk kitárgyalni, hogy voltaképpen mit is csinálnak ők a világgal. Ha ott elakadunk, hogy rájuk mutatni fóbiaizmus, akkor semmi értelme koptatni a billentyűket.

Frederick2 2021.02.19. 12:03:02

@Deansdale: Szerintem amikor a "háttérhatalom" szót használod, az még mindig tisztességesebb, mint a zsidózás.

Tudod, nem mindegy, hogy melyiket mondom:

1, Azt, hogy a NÁCIK és a SZOVJETEK súlyos bűnöket követtek el a II. világháború alatt több ország civil lakossága ellen.

Vagy

2, Azt, hogy a NÉMETEK és az OROSZOK súlyos bűnöket követtek el a II. világháború alatt több ország civil lakossága ellen.

Mert ha azt mondom, hogy a NÉMETEK és az OROSZOK, akkor soviniszta módon kiterjesztem egy politikai elit bűnbeit a teljes nemzetre.

Ez tisztességtelen eljárás. Tisztességtelen ember vagy, Deansdale? Vagy csak nem állnak tőled távol a tisztességtelen újságírói fogások?

Na, nekiugrok a szövegnek!

Frederick2 2021.02.19. 12:15:01

1, "Nem csak az AIPAC-ról van szó, az USA elitje a teljes spektrumán át van szőve ZSIDÓ érdekképviselettel a pénzvilágtól az akadémián és médián át a tudományos életen keresztül a politikáig. Biden kabinetjében a fontos pozíciók legalább fele ZSIDÓKKAL van feltöltve, ez azért elég erős egy 2%-os kisebbségtől."

Helyesen!

...az USA elitje a teljes spektrumán át van szőve ZSIDÓ MARXISTA érdekképviselettel a pénzvilágtól az akadémián és médián át a tudományos életen keresztül a politikáig. Biden kabinetjében a fontos pozíciók legalább fele ZSIDÓ MARXISTÁKKAL van feltöltve...

2, "Amúgy ja, a keresztények be vannak hülyítve a ZSIDÓIMÁDATTAL, de ez sajnos nem kölcsönös. A zsidó vallási vezetők szerint Jézus és követői forró fekáliában fognak főni a pokolban. Gondolom ha ezt tudnák a keresztények akkor annyira nem sietnének Izrael támogatásával. De a politika Izrael-imádata nem a keresztények hívek követeléseiből ered, hanem abból hogy a politikusok vagy ZSIDÓK, vagy a ZSIDÓK zsebében vannak."

Helyesen!

...a keresztények be vannak hülyítve FILOSZEMITIZMUSSAL, de ez sajnos nem kölcsönös. EGYES zsidó vallási vezetők szerint Jézus és követői forró fekáliában fognak főni a pokolban. Gondolom ha ezt tudnák a keresztények akkor annyira nem sietnének Izrael támogatásával. De a politika Izrael-imádata nem a keresztények hívek követeléseiből ered, hanem abból hogy a politikusok vagy ZSIDÓ MARXISTÁK, vagy a ZSIDÓ MARXISTÁK zsebében vannak.

3, "De igazából nem is ez volt fentebb a lényeg, hanem hogy mindenféle nem-zsidó nacionalizmus legerősebb és leghangosabb ellenzői valahogy mindig ZSIDÓK. Biztos tök véletlenül. Mo-n éppúgy ők ajvékolnak a helyi önérzet ellen, mint Skóciától Új-Zélandig mindenhol, ami azért kicsit fura, valljuk be. Nincs másik kisebbség a világon ami így viselkedne, de a ZSIDÓK viszont következetesen és erőszakosan nyomják ezt."

Helyesen!

... mindenféle nem-zsidó nacionalizmus legerősebb és leghangosabb ellenzői valahogy mindig ZSIDÓ BALOSOK ÉS ÁL-LIBERÁLISOK. Biztos tök véletlenül. Mo-n éppúgy ők ajvékolnak a helyi önérzet ellen, mint Skóciától Új-Zélandig mindenhol, ami azért kicsit fura, valljuk be. Nincs másik kisebbség a világon ami így viselkedne, de a ZSIDÓ MARXISTÁK viszont következetesen és erőszakosan nyomják ezt."

4, "Ha utánajársz azt találod, hogy mindenhol ZSIDÓK erőltetnek mindent ami a fehér országoknak/kultúráknak árt, a tömeges migrációtól az LMBTP lobbin át az összes kultúrmarxi társadalomromboló szarig. Ha valami rossz, és mégis propagálják valakik, akkor a felszín alatt mindig ZSIDÓKAT fogsz találni."

Helyesen!

Ha utánajársz azt találod, hogy mindenhol ZSIDÓ MARXISTÁK erőltetnek mindent ami a fehér országoknak/kultúráknak árt, a tömeges migrációtól az LMBTP lobbin át az összes kultúrmarxi társadalomromboló szarig. Ha valami rossz, és mégis propagálják valakik, akkor a felszín alatt mindig ZSIDÓ MARXISTÁKAT fogsz találni.

5, "Aztán azt kell felismerni, hogy a ZSIDÓK kivételezett helyzete mennyire fals, mennyire mesterséges, és hogy azt ők maguk hozták létre évszázados következetes manipulációval, illetve a hatalommal ami a kezükben van. "

Helyesen!

Aztán azt kell felismerni, hogy a ZSIDÓ MARXISTÁK kivételezett helyzete mennyire fals, mennyire mesterséges, és hogy azt ők maguk hozták létre évszázados következetes manipulációval, illetve a hatalommal ami a kezükben van.

Na, de legalább helyesírási hibákat nem találtam! :D :P

Frederick2 2021.02.19. 12:19:45

@Deansdale: Ezt is neked szántam, de elfelejtettem rámenni a VÁLASZ gombra:

deansdale.blog.hu/2020/12/11/felebarataim_ettol_meg_az_en_fejemrol_is_leszedult_az_alucsako/full_commentlist/1#c39866028

Most döntsük el, kik ellen is harcolunk tulajdonképpen?!

1, A zsidók ellen? Ha igen, akkor ajánlom őket a figyelmedbe! Szívesen bevesznek a társaságba!
zoldinges.net/

2, Bizonyos zsidó politikai és gazdasági elit (ZSIDÓ MARXISTÁK) ellen? Ha igen, akkor egy kicsit több komolyságot és igényességet, kérlek!

Úgy követeled a tisztességes kommunikációt zsidókérdésben, hogy közben teszel róla, hogy ne lehessen róla tisztességes kommunikáció. Itt, a blogodon!

Az, hogy a retorikád egy Szálasi-követő szintjén tárgyalja a témát, pont a valódi rendszerkritikának tesz keresztbe!

Frederick2 2021.02.19. 12:26:44

ZSIDÓ MARXISTÁK. Használhattam volna azt is, hogy ZSIDÓ JAKOBINUSOK. (Szívesen szerint ezt használtam volna.) Mondjuk egyik se jó. Kicsit csiszolni kéne még. De valahogy körül kell határolni. Én egyesekkel ellentétben nem akarok faji alapokra helyezni egy olyan konfliktust, ami valójában nem faji alapokon zajlik.

Deansdale 2021.02.19. 16:41:48

@Frederick2: Nem én tehetek arról, hogy a rócsildok is zsidók, a rokkefellerek is, de még a Soros is az, meg a millió csicskájuk szerte a világon. Befoghatnám a szemem és úgy tehetnék mintha nem tudnám hogy zsidók, vagy mintha nem azok lennének, dehát sajnos ez a kurva igazság, én pedig mindigis az igazságot tartottam a legfontosabbnak ilyen kérdésekben. Ha valakinek az igazság bántja az érzéseit, annak az érzéseivel van baj.

Amúgy egymilliószor lezongoráztuk már, hogy mi a különbség "a zsidók", és aközött hogy egy szervezet tagjai zömükben zsidók, úgyhogy ezt a részt most nyugodtan átugorhatjuk.

A nácis/németes példád meg nem igazán ül, mert bár alapból nem lenne rossz, de a szóban forgó zsidók kifejezetten a zsidóságuk okán mennek neki a világnak, és aztán siránkoznak hogy a világ visszaüt. Nekik ez kifejezetten faji/vallási kérdés, nem csak valami politikai eltévelyedés, mint a náci/szovjet téma volt. Se a németek, se a ruszkik nem fojtogatják az egész világot, de a zsidók igen, és ők ezt zsidó minőségükben teszik, nem mint nácik vagy szovjetek. Nekik a Tóra meg a Talmud megírta, hogy ők kiválasztott nép, és hogy a többiekkel azt csinálnak amit akarnak, és ez a megalománia igencsak látszik a piramis csúcsán levőkön.

Deansdale 2021.02.19. 16:44:38

@Frederick2: Mellesleg abszolút mindegy hogy mit mondok rájuk, szerintük MINDEN jelző kódolt antiszemitizmus, az ő kényes ízlésüknek lehetetlen megfelelni, úgyhogy kár is azon erőlködni. A marxista/kultúrmarxista jelző antiszemitizmus, a cionista antiszemitizmus, a globalista antiszemitizmus, de a jakobinus és minden más lehetséges jelző is mind egy szálig antiszemitizmus, úgyhogy te is antiszemita lettél mikor itt föntebb ezekről írtál. Milyen érzés? :D

Bayaz 2021.02.19. 17:45:42

@Frederick2: Amúgy én ezt a háttérhatalmazást kicsit értelmetlennek tartom.

1) Ezek az emberek nem annyira a "háttérben" vannak, elég nyíltan támogatják a globalizációt és a multikulturalizmust, mert komolyan hiszik (magukkal is elhitetik), hogy ez a jó.

Itt van pl. egy idézet David Rockefellertől:
"Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure--one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it."

2) Ezért nevezik összeesküvés-elméletnek azt, hogy valamiféle központi terv szerint cseledekednének - mert ők sem tekintik ezt összeesküvésnek, egyszerűen csak azonosak az érdekeik és a nézeteik, és természetesnek tekintik az együttműködést vagy azt, hogy egymást informálják arról, hogy milyen "szörnyűséget" tettek már megint a "szélsőjobboldaliak".

Erről talán itt van a legjobb cikk, amit olvastam: hartland.blog.hu/2017/09/22/tisztazzunk_valamit_a_soros-terv_letezik

"Viszont igen, a nyugati világ zömmel balliberális nézeteket valló elitjében és kiszolgáló apparátusában, a politikai és a gazdasági vezetésben, a bürokráciában, a médiában, a filmesek és egyéb művészek világában, az egyetemeken, az ügyvédi irodákban, a tech-cégekben, az iskolák tanári karaiban igenis létezik és elterjedt az a nézet, hogy a korábban harmadik világnak nevezett országokból Európába és Észak-Amerikába irányuló tömeges bevándorlás kívánatos vagy legalábbis elviselendő; hogy elő kell segíteni vagy legalábbis nem szabad akadályozni; hogy az ezzel ellentétes véleményeket és akaratnyilvánításokat megbélyegezve kell az asztalról lesöpörni; sőt, jobb az embereket meg sem kérdezni, hátha rosszul döntenek.

Ez nem "terv" abban az értelemben, hogy nincs (valószínűleg) egy központi vezetés, amely a célokat kijelöli és a stratégiát megalkotja, de tervként működik abban az értelemben, hogy a kigondolói és végrehajtói legalábbis jelentős részben ugyanazokban az eszmékben hisznek, ugyanazok vagy kompatibilisek az érdekeik, ugyanazokat az újságokat olvassák, ugyanazokat a normákat követik, ugyanazok a gondolkodási és cselekvési sémáik. Nem "Soros-terv" abban az értelemben, hogy Soros György ugyan fontos figurája, szervezője és szponzora ennek a csapatnak, de korántsem az egyetlen ilyenje, és főleg nem a fővezére. Nem is kell fővezér: a bevándorláspártiaknak nem kell összeülniük és egyeztetniük, hogy a lépéseik összehangolt stratégiaként hassanak; az Adam Smith-i "láthatatlan kéz" politikai megfelelője mozgatja őket."

Deansdale 2021.02.19. 18:11:07

@Bayaz: Megingathatatlanul biztos vagyok abban, hogy a rócsildok & rokkefellerek fikarcnyit sem hisznek abban amit az emberiségre nyomnak, ugyanis nem értelmi fogyatékosok. Őket kizárólag a saját hatalmuk érdekli, ideológiákat csak kívülállóként pénzelnek, amíg a céljaikat épp az mozdítja előre. A marxizmus csodálatos fegyver amit az ellenfeleiknek szegezhetnek, de ettől ők még nem hisznek benne. Hogy a világ legnagyobb uzsorásai, akik évszázadokon át harácsolták a vagyonukat, marxisták lennének? LoL...

Bayaz 2021.02.19. 18:16:42

@Deansdale: A Rockefellerek mióta zsidók?
Tudtommal az alapító angol és német ősökkel rendelkezett és baptista volt, utódai is erősen támogattak az episzkopális egyházat.
Ettől még ők is komoly támogatói a progresszíveknek és a globalizmusnak .

Persze a gazdasági elitnek nagyon sok (aránytalanul sok) zsidó a tagja, de ez a világon mindenhol így van (köztük olyan helyeken is, mint Oroszország, amit nem progresszívek irányítanak), több mint egy évezrednyi kereskedő "hagyomány" azért meglátszik.

Az is igaz, hogy az amerikai "zsidó elit" nagy része progresszív, de ez sokkal inkább a történelmi üldöztetésből levont hibás következtetésnek köszönhető - annak, hogy a liberális zsidók hiszik, hogy mindig az "elnyomottak" oldalán kell állni, és így tudják megelőzni a népirtásokat: neokohn.hu/2021/02/03/elnyomottak-viadala/ - nem pedig annak, hogy mit ír a Tóra meg a Talmud (lévén hogy többségük ateista).

Bayaz 2021.02.19. 18:28:06

@Deansdale: Szerintem nem.
Hitler, Sztálin meg a történelem sokszor elítélt személyiségei gyakorlatilag mind hittek abban, hogy amit tesznek, az a jó. Szinte lehetetlen egy egész életet hazugságban végigélni, nyilván ezek a milliárdosok is komolyan hiszik, hogy amit ők akarnak, az jó (confirmation bias), nem mintha ez felmentené őket a tetteik következményei alól.

Ráadásul amit tesznek, az hosszú távon nem biztos, hogy jó nekik.
Az USA hatalma csökkenőben van, a petrodollár-korszak vége nagyon rossz lesz a bankároknak.
Nagyon nagy esélye van annak, hogy Kína - a globalizáció legnagyobb nyertese - lesz a vezető világhatalom 20-30 éven belül, és ők nem úgy bánnak azokkal a nagytőkésekkel, akik káoszt és megosztottságot keltenek, mint az USA.
Egy faji polgárháború - aminek reális esélye van - egyenesen katasztrofális lenne, az ország végét jelentené.

Bayaz 2021.02.19. 18:35:26

@Deansdale: milyen marxizmust szegeznek az ellenfeleiknek?
A progresszív gazdasági elit nem marxista, az már biztos, és az ötletek, amiket támogatnak, azok is kultúrbalosok és (rövid távon) a nagytőkének kedvezőek (pl. bevándorlás bérek lenyomására).

Frederick2 2021.02.19. 18:46:24

@Deansdale: @Bayaz:

"Nekik a Tóra meg a Talmud megírta, hogy ők kiválasztott nép, és hogy a többiekkel azt csinálnak amit akarnak, és ez a megalománia igencsak látszik a piramis csúcsán levőkön." (Deansdale)

Szokásos antiszemita faszság. A "felvilágosult", "progresszív" és "csúcsmodern" zsidók többsége ateista, gyűlöli még a saját vallását is. Marx megvetette a judaizmust - mint minden vallást. A Mesterüket (mindmáig) követő marxisták ateizmusának része az antijudaizmus. Úgy is mondhatnánk, hogy ateista antijudaizmus. Ezek az emberek nagy ívben szarnak a Tórára és a Talmudra.

"nem pedig annak, hogy mit ír a Tóra meg a Talmud (lévén hogy többségük ateista)." (Bayaz)

Igen, Bayaz ezzel tisztában van. Miért? Mert talán VALÓBAN elmélyed a témában, beleértve a korszerű szakirodalmakat is.

Tóra meg Talmud? Egek!

Frederick2 2021.02.19. 18:48:40

@Bayaz: Szerintem a globalizmus a fő eszme. És ennek vannak alávetve a nem egyszer egymással is hadilábon lévő ideológiák. Mint neomarxizmus, neoliberalizmus, neokonzervativizmus, neofeminizmus, LMBT-ideológiák, transzhumanizmus, miegymás. A végcél úgyis az, hogy egy nemzetközi pénzügyi elit kibaszottul jól járjon ezzel az egész globális bulival.

Deansdale 2021.02.19. 19:43:59

@Bayaz: Egy kicsit furcsa vagy számomra, mintha meglenne nagyjából az összes szükséges információd de mégsem tudnád összerakni a képet.

A rokkefellerek ősei között volt zsidó, az amerikába költözésük idején a vallásuk nem feltétlenül volt az.

Az, hogy a világon minden ország elitje tele van zsidókkal nem cáfolja a konteót, hanem bizonyítja.

Oroszország látható politikai vezetése jelen pillanatban nem progresszív, de ez nem jelenti azt hogy a háttérhatalom, vagy mondjuk úgy a nemzetközi progresszív-globalista hatalmi körök (amiknek nyilvánvalóan vannak képviselői a ruszkiknál is) ne léteznének, vagy hogy ne lennének zömükben zsidók. Nem arról van szó, hogy a világ minden politikusa zsidó és globalista, "csak" arról, hogy világuralomra törnek, és közel állnak a sikerhez.

A történelmi üldöztetéstől rettegés kamu, arra fognak minden szart de annyira sem hisznek benne mint a marxizmusban. A zsidóság legalsó rétege, a jobbhíján cipészek esetleg bekajálják ezt a történelmi elnyomás dumát, de a rócsildok röhögnek rajta. A zsidók tudják a legjobban hogy egyrészt ők maguk az okai annak amit a világ visszaad nekik, másrészt hogy a sztori tele van kamuzással (pl. a 6 milliós számot legalább egy tucat különböző történelmi alkalomra elsütötték, a holokauszt csak az egyik ilyen).

Amúgy a zsidó elit nem progresszív, nem hisznek abban amit pofáznak, csak fegyverként használják a nyugati civilizáció ellen. Ez talán a kulcs amit nem értesz meg, és amin elbukik az egész téma. Attól hogy valaki olyasmiket mond ami az ellenségeinek árt, még nem biztos hogy ő maga el is hiszi az állításait. Pl. a fehér országokba a migrációt pártoló zsidók többsége NEM pártolja a migrációt Izraelbe. Namost ebből nem nehéz összerakni, hogy tisztában vannak azzal hogy a migráció destruktív dolog, csak azért promótálják mégis fehér országokban, mert ártani akarnak a fehér fajnak. Ettől ők nem lesznek progresszívek, nem hisznek a progresszív eszmékben, csak szimulálják mintha, mert ezzel tudnak a legtöbb kárt okozni. Ugyanez igaz felsőbb szinteken is. A progresszivizmus (más néven kultúrmarxizmus) FEGYVER, hinni csak a nagyon hülye agymosottak hisznek benne, a terjesztőinek legalább a fele NEM hisz benne, csak használja ellenünk.

Az "elnyomottakat" bőrszín, nem, szexuális irányultság és hasonlók alapján definiálni sátáni ostobaság, és a zsidó elit nem annyira hülye hogy ilyen hibába őszintén beleessen. Bárki akinek az IQ-ja magasabb 80-nál 5 perc gondolkodással rájöhet, hogy az elnyomásos maszlag a világ legnagyobb kamuzása, és hogy kizárólag a társadalom megosztására, ellentétek szítására, a domináns kultúra tönkretételére szolgál. Ebbe nyomorodik bele a nyugat az orrod előtt, ne mondd hogy nem tűnt fel.

"nem pedig annak, hogy mit ír a Tóra meg a Talmud"

Persze, sokukat ez nem befolyásolja, vagy legalábbis nem közvetlenül, de azért még mindig elég sok zsidóban élnek az alapeszmék, hogy ők "speciális" nép (kiválaszottak), akiknek joga uralkodni másokon. A nyugati fehér emberek sem keresztények már, de azért mégis kurvasok keresztényi eszme befolyásol minket még mindig, egyesek a konzervativizmuson keresztül, mások meg pont a progresszivizmuson át, ironikus módon.

"a történelem sokszor elítélt személyiségei gyakorlatilag mind hittek abban, hogy amit tesznek, az a jó"

Hitler igen, Sztálin biztosan nem. De ez a globalista hatalomra eleve nem él, ők nem valami egyszeri történelmi figurák akiket a sors valami szerepbe kényszerít. Sok évszázados, többtíz generáció óta TUDATOSAN tervező-szervező erőkről beszélünk, akik sokszor bizonyították hogy TUDATOSAN manipulálnak akár egész országokat a saját hatalmuk növelésére. Őket nem hülyíti el valamiféle eszme mákonya, nem lesz olyan hogy valami rócsild hirtelen tényleg marxista lesz és szétosztja a vagyonát, beáll proletárnak. Az önérdekben hisznek, az az ideológiájuk, és ez semmi mást nem enged meg maga mellett. Ha úgy tetszik túl machiavellisták ahhoz hogy bármi más eszmét kövessenek. És nekik az, hogy minket hülyítenek a saját érdekükben, nem "hazugságban élés", nem veszik a lelkükre. A legutolsó banki üzletkötő is évtizedekig tolja a dumát amiben maga sem hisz, és amivel másokat átver, megkárosít, szóval miért ne tenné ugyanezt valaki milliárdokért?

"Ráadásul amit tesznek, az hosszú távon nem biztos, hogy jó nekik."

Na ez a confirmation bias, hogy azt hiszed tudod mi a jó nekik :D

"Az USA hatalma csökkenőben van, a petrodollár-korszak vége nagyon rossz lesz a bankároknak."

Ezt ők leszarják, nem is értem minek kevered ide. A rócsildok és társaik nem az USA, nem érekli őket az USA. A petrodollárt is leszarják. A bankároknak viszont nem lesz vége, csak "átmentik" magukat egy másféle konfigurációba - erről szól a Great Reset.

Frederick2 2021.02.19. 19:43:59

@Akaratgyenge hálózati félharag:

Őseink karddal harcoltak az országra törő ellenség ellen.

Mi, őseink elkorcsosult és elpuhult leszármazottjai, szájkaratéval harcolunk az országrontók ellen.

Kicsit nevetségesek vagyunk, nemdebár?!

Deansdale 2021.02.19. 20:05:50

@Bayaz: "Nagyon nagy esélye van annak, hogy Kína - a globalizáció legnagyobb nyertese - lesz a vezető világhatalom 20-30 éven belül, és ők nem úgy bánnak azokkal a nagytőkésekkel, akik káoszt és megosztottságot keltenek, mint az USA."

Kína érdekes kérdés, erről dumcsizhatnánk többet és érdemibben, de annyit már most leszögeznék, hogy túlságosan azonosítod a háttérhatalmat az USA-val, ami baki. A háttérhatalom MÁS EGYEBEK MELLETT olyan szerveken keresztül operál mint az ENSZ, a WHO, a WTO, meg egy rakás hasonló nemzetközi fiszfasz, plusz gyakorlatilag a teljes nyugati világ politikai vezetése, plusz a "közvetettebb" hatalmi szervek, mint a bilderberg csoport, a TLC, ésatöbbi. Ezek közül egyeseknek már most is jelentős befolyása van a kínai vezetőkre, és nem hiszem hogy ne tudnák ezt a befolyást tovább mélyíteni, ha azt diktálná az érdekük. Kínai vezetők is járhatnak úgy mint JFK, ha érted mire gondolok.

Aztán hogy eközben a kínai vezetők jókat röhögnek a nyugat hanyatlásán, hááááát, megintcsak nem igazán cáfolja a nyugathanyatlós zsidókonteót. S közben persze tesztelik azokat a crowd control módszereket amiket majd itt nyugaton is be fognak vezetni.

"Egy faji polgárháború - aminek reális esélye van - egyenesen katasztrofális lenne, az ország végét jelentené."

Mivel a céljuk a fehér faj megroppantása, ez az ő szemükben nem tragédia, hanem öröm. Mit gondolsz mi a faszért propagálja az amcsi média a fehérgyűlöletet a színeseknek? Mondj már erre valami érdemit, plz. A zsidó média háborút szít a fehérek és a színesek között, vajon miért?

"milyen marxizmust szegeznek az ellenfeleiknek?"

Kulturálisat. Ezt más neveken hívják még liberalizmusnak, progresszivizmusnak, globalizmusnak, identitáspolitikának, ésatöbbinek is. A lényege az, hogy bárhogyan is hívják, egy TAKTIKÁRA utal amivel "oszd meg és uralkodj" módszerrel szét lehet barmolni bármilyen társadalmat, csak pénz kell hozzá és türelem. Importálj migránsokat, lázítsd őket a helyiek ellen, közben tüzeld a nőket a férfiak ellen, rombold le a tárasadalom alappiléreit mint a család, az erkölcs, a hozott értékrend, stb., és hamarosan egy romhalmazt fogsz az ország helyén találni. Ennek van a nyugat a 24. órájában.

"A progresszív gazdasági elit nem marxista"

Ó dehogynem, csak nem az elavult gazdasági marxizmust nyomatják, hanem a sokkal sikeresebb kulturálisat. Mit gondolsz a Disney zsidó fejesei miért áldoznak dollármilliárdokat arra, hogy a Star Warstól kezdve a Frozenig mindent telebaszhassanak identitáspolitikai üzenetekkel? Hisz ez nekik horribilis összegekbe kerül amit soha nem fognak visszakapni, és cserébe "mindössze" az az eredmény, hogy terjed minden olyan eszme ami árt a nyugati civilizációnak. Hmmmm. El kellene ezeken gondolkodni akkor is, ha az adódó következtetések nem szimpatikusak.

"a nagytőkének kedvezőek (pl. bevándorlás bérek lenyomására"

A bevándorlásnak immár semmi köze a bérekhez, ez egy idejét múlt paradigma amiben csak az ragad benne aki nem figyel eléggé. A sokmillió analfabéta segílyes arab meg néger nem azért kell, hogy Sorosnak legyen olcsó munkaerő, HISZEN NINCSENEK IS GYÁRAI b+, neki arra kell a színes áradat hogy először is megroppantsa a fehér kultúrákat, aztán a demográfiai változásokkal szépen ki is radírozzon minket a világból. Ez egy fajháború, már igen régen az, csak nem szóltak nekünk hogy zajlik ellenünk, így a többség alamuszi módon még mindig nem érti mi történik. A legegyszerűbb dolog úgy győzni, ha a másik fél nem is tudja hogy támadod, ez amolyan Sun Tzu-féle alapelv, de nevezheted machiavellizmusnak is, vagy akár egyszerűen csak ügyes stratégiának.

Szakadj el a múlt századi, részben marxizmusra épült paradigmáktól, még ha volt is bennük igazság, mára idejétmúlttá vált mindahány. A használt fogalmaink kiüresedtek nem csak a politikában, de sok esetben a közgazdaságban is. Kapaszkodni kell, hogy tartani tudd a lépést, nem lehet hátradőlni a rég megszerzett tudás birtokában, ami mára már szart sem ér.

Deansdale 2021.02.19. 20:15:32

@Frederick2: Szakadj már le rólam ebben a témában, kérlek, halvány gőzöd sincs semmiről, csak az egybites NPC dumát tolod. MŰVELŐDJ, és ne 100 éves Prohászka Ottokár-könyvekből, hanem menj fel a kurva internetre és nyisd ki a csipás szemedet bazmeg. A New York Times lehozza Schlomo Goldbergstein vezércikkét, hogy a fehér fajt ki kell irtani, te meg csak ismételgeted ad nauseam mint egy kretén hogy a zsidó szót papírra vetni antiszemitizmus. Szedd már össze magad vagy húzz a büdös picsába.
A nyugati egyetemeken már nyíltan irtják a fehér kultúrát, Beethovent és Shakespearet leveszik a tananyagból mert rohadt g*ci fehérek voltak,
moonbattery.com/teachers-want-to-cancel-shakespeare-for-his-whiteness/
és mit gondolsz ki a kurva anyád erőlteti ezt? Na ki? Igen, zsidók bazmeg, és nem én vagyok antiszemita, hanem ők nyíltan fehérgyűlölők.
Skócia legrégibb múzeuma elkezdte szemétre szórni a gonosz g*ci fehér emberek múltját,
moonbattery.com/museums-are-now-to-destroy-not-preserve/
5. osztályos gyerekeknek néger faji terrorizmust tanítanak,
moonbattery.com/public-school-fifth-graders-taught-black-radicalism/
és még napokig sorolhatnám a sok szart amiről mind fogalmad sincs, és ami mögött mind zsidók állnak.

Ha még egyszer elsütöd itt ezt a gyökér, agyhalott, tróger antiszemitázós baromságot, kitiltalak egy életre.

Deansdale 2021.02.19. 20:19:58

@Frederick2: Amúgy egyszerűen csak abba a hibába estél, hogy amikor valamit nem értesz a mondandómban akkor eszedbe sem jut kérdezni, mert talán hátha van olyan információm ami neked még nincs, hanem reflexből azt hiszed hülye vagyok. Tanulj meg kérdezni, ha olyat látsz amit nem értesz.

Deansdale 2021.02.19. 22:53:11

A Coca-Cola olyan kurzusokra kényszeríti az alkalmazottait ahol azt tanulják hogyan kell "kevésbé fehérnek lenni".
twitter.com/DrKarlynB/status/1362774562769879044
De kurvára kíváncsi lennék, hogy honnan származik ez az ötlet... Kik találták ki, hogy a "fehérség" egyenlő az elnyomással, az arroganciával, ignoranciával, stb? És kik gondolják a Coca-Colánál hogy jó ötlet ilyen kurzusokat tartani?

csi szi 2021.02.20. 05:52:24

@Deansdale: Robin DiAngelo: White Fragility. Ez az USA-ban bestseller mű gyakorlatilag popularizálta a posztmodern neomarxisták "kritikai rasszelméletét". Ebből táplálkoznak pl. az olyanok is, hogy a fehér felsőbbrendűség megnyilvánulása az iskolában osztályozás, az elképzelés, hogy van jó és rossz eredmény, illetve hogy a matematika objektív. Vagy hogy a pontosság és a munkaerkölcs a "fehérség" megnyilvánulásai (hát végül is igen, nem a feketékre jellemző egyik sem). A cégek számára tényleg rettentően hasznos ilyen eszmékkel tömni a dolgozóik fejét, úgy tűnik.

F. Szabó 2021.02.20. 07:44:07

@Frederick2: @Bayaz: "Tóra meg Talmud? Egek!"

ourworldindata.org/covid-vaccinations

A világ átoltottságáról készült grafikon azt mutatja, hogy a világ zsidóinak és nemzsidóinak viszonya ma már pont olyan, amilyennek azt a zsidó elit a Talmudban és a Tórában beprogramozta. A Very Important Race mára már grafikonon is jól látható, feltűnően kiváltságos helyzetet harcolt ki magának, mert sikerült elhitetniük a világgal, hogy ők a világ pásztorai, orvosai, ápolói és Führer-ei. Igen, bizony, felsőbb hatalom által elrendelt pásztorok, ezt kell hinnie a világnak, ha ők maguk nem is hisznek ebben már régóta.

F. Szabó 2021.02.20. 07:54:15

@Bayaz: @Frederick2: A tisztesség nem indokolhatja, hogy ne lássuk a valóságot, és ne mondhassuk ki, amit látunk.

Frederick2 2021.02.20. 09:01:02

@Deansdale:

MARXISTA ZSIDÓ. JAKOBINUS ZSIDÓ. GLOBALISTA ZSIDÓ. ÚJBALOS ZSIDÓ.

Komolyan, nehéz ez a behatárolás. De kell valami kisebb halmaz. Mert ha a gigantikus halmazt, a ZSIDÓ-t használom, akkor azokat a tisztességes zsidó embereket is sértem, akik nem vesznek részt a destruktív folyamatokban, sőt kifejezetten küzdenek ez ellen.

Legyen ÚJBALOS ZSIDÓ, kész!

"A marxista/kultúrmarxista jelző antiszemitizmus, a cionista antiszemitizmus, a globalista antiszemitizmus, de a jakobinus és minden más lehetséges jelző is mind egy szálig antiszemitizmus, úgyhogy te is antiszemita lettél mikor itt föntebb ezekről írtál. Milyen érzés?"

A körülhatárolás pontosan azért van, hogy az ember ne csússzon a sovinizmus bűnébe. (Lásd nácik körülhatárolása a németségen belül.) Az, hogy valaki tisztességtelen eszközökkel megpróbálja sovinisztának beállítani az egyáltalán nem soviniszta érvelőt, számomra nem lényeges. Aljas módszereket használó aljas emberek mindig is voltak.

"A New York Times lehozza Schlomo Goldbergstein vezércikkét, hogy a fehér fajt ki kell irtani"

És tagadtam ezt? Egyáltalán nem tagadom az ÚJBALOS ZSIDÓK destruktív tevékenységét.

"te meg csak ismételgeted ad nauseam mint egy kretén hogy a zsidó szót papírra vetni antiszemitizmus. Szedd már össze magad vagy húzz a büdös picsába."

Azzal, hogy Csi Szi és F. Szabó haveroddal elviszitek az egészet egy soviniszta irányban, éppen az ÚJBALOS ZSIDÓ ELIT malmára hajtjátok a vízet. Szolgálatot tesztek az ellenségnek a hülyeségeitekkel, és még én fogjam be a pofámat!

"Ha még egyszer elsütöd itt ezt a gyökér, agyhalott, tróger antiszemitázós baromságot, kitiltalak egy életre."

Na, lassan olyan lesz ez a blog is, mint a Csakazolvassa és a Nőkert. Remek irány!

Frederick2 2021.02.20. 09:05:32

@Deansdale: Egyre nehezebben viseled a kritikát. Enyhébb esetben mocskolod az illetőt (menj a picsába, agyhalott, kretén), radikális esetben kitiltod egy időre. Az érvelésed soviniszta. Hogy most retorikailag vagy ennyire béna, vagy tényleg van benned némi sovinizmus, lényegtelen. Jelenleg többet ártasz, mint használsz.

A legrosszabb, hogy észre sem veszed, hogy már hosszú ideje kurvára marginális vagy, mint blogger! Köszönhetően az egyre intoleránsabb jellemednek, az egyre rosszabb retorikádnak, a soviniszta gyanús szövegeidnek, a frusztrációdnak és egyebeknek.

GÁZ!

Frederick2 2021.02.20. 09:08:13

Utolsó szó jogán:

Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy az antiszemitizmus ugyanolyan felülről vezérelt szellemi méreg, mint a férfigyülőlet.

Az alt-right által nyomatott antiszemitizmus és az alt-left által nyomatott férfigyülőlet két célt szolgál:
1, Félrevigye a valódi rendszerkritikát!
2, Megossza az embereket!

És be is fejeztem! Szerintem.

Deansdale 2021.02.20. 11:40:23

@Frederick2: Miután legalább egy tucatszor elmagyaráztam a zsidósággal kapcsolatos álláspontomat, az egyáltalán nem "kritika", hogy újra felhozod ugyanazt az ostobaságot. Közvetlenül, személyesen neked magyaráztam el legalább ötször itt a blogon, hogy amikor a háttérhatalmi zsidókról beszél az ember az nem egyenlő a teljes zsidósággal, és most hatodszor is visszajöttél azzal, hogy én a teljes zsidóságot gyűlölöm. Ez nem kritika, ez ostobaság. Azt is elmagyaráztam, hogy nem lehet minden egyes szóhoz 3 mondat magyarázatot fűzni, nem fogom az értetlenek és a kötekedők kedvéért minden egyes gondolatomhoz hozzáfűzni, hogy ez NYILVÁN nem a teljes zsidóságra vonatkozik, csak a világromboló gecik sorában feltűnően sok a zsidó, és ez nem "véletlen", és nem is ignorálható következmények nélkül, és bár nyilván hülyeség minden egyes zsidó embert gyűlölni, ugyanakkor óvatosnak kell lenni azzal szemben amit zsidók nem-zsidókkal csinálni akarnak, mert az emberi történelem totalitásának kb. a harmada arról szól, hogy zsidó emberek milyen g*ciségeket csináltak másokkal, amiket aztán azok zokon véve retorziókat foganatosítottak, és ennek oda-vissza kurvasok halálos áldozata szokott lenni. Már a bibliai időkben is ez dívott, de a 2.VH is erről szólt, meg számtalan egyéb konfliktus, tehát kurvára nem mindegy egy nemzetnek hogy hogyan viszonyul a zsidósághoz, ugyanis ha túlságosan megbízik bennük akkor könnyen megtörténhet, hogy kizsigerelik. Na ez az amit nem fogok minden mondatom után pluszban odaírni, mert ezt minden normális ember aki egy kicsit is foglalkozott a témával úgyis tudja, és a mindennapi emberi kommunikáció általános szabályai szerint hozzá is érti a társalgáshoz. Arról nem tehetek, hogy egyesek nem ismerik, vagy leszarják a mindennapi emberi kommunikáció általános szabályait, és úgy tesznek mintha minden egyes új mondattal az ősrobbanástól kellene elkezdeni mindennek az elmagyarázását.

Emellett még annyit, hogy nincs itt semmi felülről vezérelt antiszemitizmus, a jobbos vezetés ugyanis ugyanúgy a zsidó segget nyalja, aki meg nem, az abszolút a perifériára van szorulva és nincsen más emberek fölött ahonnan fölülről diktálhatna bármit is. Az "antiszemitizmus" (ami amúgy egy többszörösen gyökér és szándékosan félrevezető fogalom) valójában organikusan keletkezik amikor valaki informálódik arról hogy zsidók miket csináltak a világgal évezredeken és kontinenseken átívelően. Jelenleg épp elpusztítják a nyugati civilizációt, illetve a fehér fajt ami létrehozta azt, dehát gondolom egyesek szemében ez sem elég ok arra, hogy valaki ki merje mondani, hogy ezt zsidó emberek csinálják, szándékosan, mert gyűlölik a fehér fajt. (Meg minden egyéb fajt is a sajátjukon kívül.) Az egyetlen valódi szupremacisták az emberiségben a zsidók, ők azok akikben elevenen él a hülyeség hogy ők kiválaszott faj, illetve hogy emiatt ők nyugodtan elkövethetnek bármit az alacsonyabbrendű fajokkal, az nem számít. Persze nyilván ezt a tulajdonságukat is ránk vetítik, mert ugye mindeféle mocsok másokra kenése jó fegyver az elpusztításukra, tehát a zsidó média szerint a világra leselkedő legnagyobb veszély a fehér szuopremacizmus, zsidó szupremacizmus meg nem is létezik, arra még csak gondolni is gyűlöletbűn.

"A legrosszabb, hogy észre sem veszed, hogy már hosszú ideje kurvára marginális vagy, mint blogger!"

LoL Tudod én sosem akartam semmiféle megmondószerepet, és sosem tekintettem magamra másként, mint hogy a saját szórakoztatásomra lököm a rizsát, és ha egyvalaki örömét leli benne az pont ugyanolyan jó mint ha ezrek tennék. Sosem írtam azért hogy olvasótáborom legyen vagy véleményt formáljak, sosem voltam "influencer". Hosszú ideje marginális vagyok? Mindig az voltam, és sosem zavart, nekem ez az egész nem ego-kérdés, úgyhogy megbántani sem tudsz ilyesmivel. A stílusom változása pedig csak lekövetése a világ változásainak. 10 éve még lehetett merő szórakozásból a szót csépelni mondjuk feminizmus ügyében, nem volt igazán durva tétje. Nagyjából a 2015-ös migránshullám volt a startpisztoly, aminek az eldördülése jelezte, hogy új szakaszába lépett a történelem, seggberúgtak minket és arccal előre a pöcegödörbe estünk, most már nem baszhatjuk az időt finomkodásra. Sajnos az emberek 95%-a vak, süket és hülye, semmit nem fog fel abból ami körülötte történik amíg valaki be nem rúgja az ajtaját és fültövön nem bassza. Mindenüket befogják mint a 3 majomszobor és reménykednek hogy különösebb károkozás nélkül elvonul felettük a történelem. Hát ez sajnos nem fog menni. Azért vagyok mostanában kicsit karcosabb, mert mint fajnak/népnek/kultúrának körmünkre égett a saját tétovaságunk és jóhiszeműségünk, és a hóhéraink már fenik a kést a nyakunkra, mi meg még mindig egymást húzzuk vissza a vödörbe, mint a rákok. Jól be lettünk idomítva, hogy a hóhérainkkal és a terveikkel foglalkozni tilos, helyette szórakozásképp dobálhatjuk egymásra a szart az utolsó pillanatig.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.02.21. 13:28:24

@Deansdale: "Közvetlenül, személyesen neked magyaráztam el legalább ötször itt a blogon, hogy amikor a háttérhatalmi zsidókról beszél az ember az nem egyenlő a teljes zsidósággal, és most hatodszor is visszajöttél azzal, hogy én a teljes zsidóságot gyűlölöm."

Akkor Péter odament hozzá és azt mondta neki: »Uram! Hányszor vétkezhet ellenem a testvérem, hányszor kell megbocsátanom neki? Talán hétszer?« Jézus azt felelte neki: »Nem azt mondom, hogy hétszer, hanem hogy hetvenszer hétszer.
/Máté18:21-22

Csigavér, Főnök, csigavér.

Madarász Henrik 2021.02.21. 16:53:26

@Frederick2: Azért elég beteges egy olyan blogra járni rendszeresen, ahol ezt gondolod a blog írójáról, nem kellett volna összeveszned Péter blogján a többiekkel, ott jobban kijönnél velük.

Madarász Henrik 2021.02.21. 17:03:04

@Frederick2: Amúgy meg milyen érv az hogy marginális mint bloger ? Tisztára mint a nyomorult Vona, aki teljesen feladta a pártja eredeti céljait, hogy több szavazója legyen és kormányra kerüljön, persze valójában csak annyit ért el hogy pofával esett a szarkupacba és lenullázta a pártját. Az ember ragaszkodjon a világnézetéhez, ha nem is népszerű a tömegek körében az álláspontja.

csi szi 2021.02.21. 20:47:14

@don Fefinho: Idézetet én is tudok: Máté 23:33-39
(Kígyók, mérges kígyóknak fajzatai, miképen kerülitek ki a gyehennának büntetését? Annakokáért ímé prófétákat, bölcseket és írástudókat küldök én hozzátok: és azok közül némelyeket megöltök, és megfeszítetek, másokat azok közül a ti zsinagógáitokban megostoroztok és városról- városra üldöztök. Hogy reátok szálljon minden igaz vér, a mely kiömlött a földön, az igaz Ábelnek vérétõl Zakariásnak, a Barakiás fiának véréig, a kit a templom és az oltár között megöltetek." s.í.t.)

KalmanBlog 2021.02.22. 11:08:15

A konzultációt néztétek? Rosszabb, mint amire számítottam! Beszélgessünk, kiváncsi vagyok a véleményedre! Bezárva akarsz lenni, vagy bezárva akarsz lenni? IGEN vagy IGEN? Jót beszélgettünk!

Jól emlékszem, hogy régen még volt szabadszavas rész is? Na, az most nincs.

Wildhunt 2021.02.22. 11:16:02

@KalmanBlog: Mert mire számítottál? kb. ősz óta tudni lehetett, hogy még egy év bezárás következik (brit mutáns). A fidesz rángatja ugyan az istrángot, de a végén meg kell adniuk magukat. Kell még pár év hülyítés hogy bevezethessük a kínai social credit system-et.

KalmanBlog 2021.02.22. 11:27:11

@Wildhunt: Nem számítottam másra, de valamiért mégis feldühítettek most. Gondoltam puffogok egyet veletek együtt.

> A fidesz rángatja ugyan az istrángot, de a végén meg kell adniuk magukat.

Na, ez az ami a kérdés volt számomra is: hogy a Fidesz rángatja-e egyáltalán az istrángot? Mert ha rángatná, akkor legalább a konzultációban lenne valami jobb válasz. De ezt így hogy?

Az eddigieket duzzogva még ki tudtam tölteni. A mostanira nem tudtam olyan kombinációt beikszelni, amivel jószívvel be tudtam volna küldeni.

-JzK- 2021.02.22. 20:10:13

qubit.hu/2021/02/22/a-kamasz-lanyt-nevelo-szulok-nagyobb-esellyel-valnak-el-mint-akiknek-fiuk-van

"a tinédzser lányok nevelésén többet vitáznak a szülők, mint a fiúkén."

"Kutatások szerint az egyik legforróbb vitatéma a szülők között, hogy mennyire kontrollálják kamasz gyerekük viselkedését, például az öltözködésüket, a szerelemi vagy a munkahelyi, iskolai életüket."

Lefordítom: az apa megőrzni a lányát tisztességesnek, az anya meg nyomja a liberális dumát, hogy hadd legyen csak kurva, hiszen jó eséllyel ő is az volt a maga tindzserkorában. Annyi lojalitás meg nincs a férje felé, hogy ne bontsa meg a szülői egységet.

Vö. www.izomtibi.hu/korai-kurvak/

2021.02.22. 20:29:22

Ti hogy látjátok, van remény arra, hogy áprilistól lazítás legyen? Vagy az új mutációk addigra fognak "beérni"?

Találkoztatok az oltások "sikerességével" kapcsolatban olyan infót, ami nem nagyon jelent meg sehol?

Bemásolok egy facebook kommentet:
"Tényleg hatásos? Mire? Anyósom megkapott valamilyet, azóta kórházban van koronavirussal, infúziót és oxigént kap, néha lélegeztetőn Az idősek otthonában, ahol él, mindenkit teszteltek, negatívak lettek, aztán oltás utána szépen lassan lebetegedtek az emberek. Persze nem mindenki egyformán.. De ő nagyon."

2021.02.22. 20:39:41

A facebook kommentelők között elég sok jól kidolgozott kamuprofilt sejtek.

Amúgy jobb, ha tudjátok, hogy manapság néhány óra alatt létre lehet akár 1 millió Facebook profilt, csak pénz kell hozzá. Láttam olyan céget, ami akár egyszerre 1 millió mobil IP címet is bérbead, csak legyen elég pénzed. Büszkén hirdeti, hogy a Forbes 100-as listából számos cég az ügyfele.
Legális szoftverek is rendelkezésre állnak a facebook automatizációhoz (auto kommentelés, lájk, válaszüzenet, akármi)
Egy szoftverből lehet akárhány accountot vezérelni. Egyedi profilképet is lehet generálni a semmiből, erre is 1 éve már megvan a nyílt forráskódú, bárki számára elérhető megoldások.
Szóval, ha van esetleg van sok pénzetek jó célra, akkor benne vagyok egy kis szociális kondícionálásban. :)

csi szi 2021.02.22. 20:43:31

@-JzK-: Jó kis nosztalgiám lett, aztán látom izomtibor frissíti a régi posztokat aktuális utóiratokkal is? Király.

Madarász Henrik 2021.02.23. 00:38:34

@vodkasprite: Most nagyon úgy néz ki, hogy marad minden ahogy most van áprilisban is, sajnos.

KalmanBlog 2021.02.23. 09:18:04

@vodkasprite: @Madarász Henrik: Én elolvastam tavaly tavasszal a Daily Stormeren, hogy mi várható, és azóta az összes jóslatuk bejött.

Teljesen felesleges a napi számokat nézni, a big picture-t kell látni, és minden világos lesz!

A magam részéről lelkiekben felkészültem az örökös vírus rezsimre és orvos-fasizmusra. Ezen a nyáron még kis eséllyel el tudom képzelni, hogy lesz némi legális mozgolódás.

Deansdale 2021.02.23. 16:30:31

@vodkasprite: @Madarász Henrik: @KalmanBlog: Mint minden influenza, tavasszal ez is lecseng majd, úgyhogy a turistaszezonra lesz visszanyitás, és összel teljesen váratlanul kezdődik majd a következő influenzaszezon.

Persze ha már most ott tartunk hogy kurvára zsarnoki akar lenni a háttérhatalmi rezsim, akkor a lecsengő influenzát eltakarhatják hazugságokkal, és akkor mesterségesen fenntarthatják a lezárásokat, de szerintem ilyesmi még csak jövőre várható :)

KalmanBlog 2021.02.24. 09:18:44

@Deansdale: Jean, mi ez a rotyogás? Fő az optimizmus, uram!

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.02.24. 09:43:48

@vodkasprite: Családban ketten is kaptak első körös oltást, veszélyeztetett korosztályból, egyelőre tünetmentes mindenki. Kortársaim leszarják, vagy kivárnak.

2021.02.24. 11:33:43

Arról mi a véleményetek, hogy a PCR teszt során DNS mintát is rögzítenek a laborok? Láttam egy M1 tv-s hírt, amiben elmondták, hogy ez alapján azonosítottak be, és fogtak el két bűnözőt itthon. Magyarán a laborok egyből küldik az országos adatközpontba a DNS mintánkat.

KalmanBlog 2021.02.24. 12:14:43

@vodkasprite: Nahát, nahát, ki gondolta volna. Akartam volna DNS örökség elemzést is csináltatni, de végül emiatt mégsem csináltattam, mert tuti, hogy örökre bekerültem volna vele ilyen adatbázisokba.

Egyébként sokat nem lehet ezellen tenni, ugye az újszülötteknek egyből csinálnak egy vértesztet, amire mintát kell küldeni: ott is lehetséges már a DNS profilozás.

KalmanBlog 2021.02.24. 12:15:26

@Akaratgyenge hálózati félharag: Először jöttek a körözött bűnözőkért... Innen mindenki ismeri, igaz? :-)

KalmanBlog 2021.03.05. 15:39:48

@-JzK-: Vicces, hogy képesek levezetni, hogy az okmány szükségessége, vagy hogy be kell fáradni a szavazóhelységbe, valójában a kisebbségek ellen van :-)

A "be less white" mémek jutnak eszembe erről. Például: stonetoss.com/comic/can-of-worms/

Deansdale 2021.03.09. 21:04:18

Nagyon fontos videó, angolul és szar hangminőséggel:
www.youtube.com/watch?v=JFZV1rurkYU

KalmanBlog 2021.03.15. 12:47:18

@Deansdale: Első reakcióm az volt, hogy TLDR, de aztán elolvastam, és tényleg érdekes és fontos írás szerintem is. Köszi!

A másodszorra is linkelt videót viszont nem bírtam végignézni, mert alig értem mit beszél és nagyon fárasztó így.

Deansdale 2021.03.15. 14:30:50

@KalmanBlog: Az az anyag leginkább azért érdekes, AKI mondja. A néger csákó a börtönélményeiről mesél, pl. hogy egész jól elvoltak a fehér és a színes bandák egymással, amíg a média be nem robbantotta a George Floyd-hülyeséget. Akkor aztán vége lett a békének és megkezdődött a faji konfrontáció. Meg hogy ő tisztelte még az Árja Testvériséget is, nem ártottak senkinek, és mint általában a "fehér szupremacisták", mindössze annyit akartak hogy hagyják őket békén.

Ha ilyesmiket valami fehér ember magyaráz, akkor ugye a szőnyeg alá söprik, de amikor egy börtönviselt néger mondja, hogy a fehérek teljes joggal védekeznek a média által tudatosan nyomatott fehérgyűlölő faji uszítás ellen, annak azért van egy különös kicsengése. Azért is érdekes még ez a videó, mert nem valami elvont, fehérgalléros entellektüell magyaráz olyasmit amit a köznép nem ért meg, hanem egy átlagember hétköznapi nyelvezeten adja elő a saját élményeit, és így elég ütős amikor beleteszi azokat a tényeket amikről mások még gondolkodni sem mernek, nemhogy beszélni. Jó az, ha valaki Gramsci-ról ír meg a frankfurti iskoláról, de azért ezek mégiscsak elvont, elméleti dolgok, a legtöbb ember nem tud velük sokmindent kezdeni, szemben azzal ha valaki felnyitja a szemüket az aktuális világesemények kézzelfogható következményeire.

Van még pár érdekes morzsa a mondókájában, pl. hogy a börtönökben a latinók valamiért a fehérekkel klikkesednek össze, a négerekkel senki nem barátkozik :P

Tényleg kár, hogy szar a hangminősége.

csi szi 2021.03.15. 15:54:59

@Deansdale: A megállapításai helyesek, bár már közhelyszerűek, legalábbis nekünk, a végkövetkeztetése talán reménytelenül optimista.

KalmanBlog 2021.03.15. 23:56:59

@Deansdale: Köszi!

És ezt láttátok? kilonem100.blog.hu/2021/03/14/geert_vanden_bossche

A linkelt blogposztból:

Cím: "Bill Gates szakértője szerint katasztrófához vezethet a tömeges oltás"

Összefoglaló bullet pointok:

"Geert Vanden Bossche, PhD, DVM, a világ egyik legnagyobb oltásszakértője és számos nagy vakcinagyártónál dolgozott igazgatóként, Bill Gates alapítványának fő programvezetője is volt, újra katasztrofális veszélyre próbálja felhívni a szakma figyelmét világszerte.
A szerinte átgondolatlan COVID-19 elleni tömeges oltások katasztrófába torkollhatnak, amit pont az emberi beavatkozás okoz.
Egyenesen a tömeges COVID-19-oltások leállítását javasolja és a lezárásokat is veszélyesnek tartja — járványtani értelemben."

Deansdale 2021.03.16. 10:55:26

@KalmanBlog: Ugyan már, hülye alusapkás az illető, nem ért semmihez :)

KalmanBlog 2021.03.16. 11:07:34

@Deansdale: Biztos besértődött valamin - hiszen EX Bill Gates vakcinás -, és most a volt kollegáit próbálja aláásni bármi áron!

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.03.16. 11:16:49

@Deansdale: Kösz, hogy összefoglaltad, nem bírom elviselni ezt a néger akcentust.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.03.16. 11:25:00

Nem tudom, ezt láttátok-e, de én nagyot nevettem az itt következő bejátszáson mikor megpróbálják megijeszteni a kínai nőt:
youtu.be/ghGiFrF8yXg?t=530

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.03.26. 11:44:35

@Deansdale: "Yes, Diversity is about getting rid of white people"
És nem pont egy Goldstein írta a cikket? Mekkora véletlen!

Frederick2 2021.03.26. 20:02:16

@Sipi81: Ez a The Fair Right egy fideszes seggnyaló. Mily meglepő, arról nem készít videókat, hogy a drágalátos kormánya milyen antidemokratikus eszközökkel baszogatja azokat a személyeket, akik merészelik bírálni a koronavírus-politikáját (gondolok itt Gödényre és Toroczkaira).

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.03.26. 23:03:03

@Frederick2: Bizonyára így van de aki Gődény meg Toroczkai ügyein akar lamentálni az is könnyedén megtalálja a mindennapi betevőjét.
süti beállítások módosítása