HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Madarász Henrik: @Deansdale: Nekem az volt megdöbbentő 1-2 éve, hogy amikor valami buzi témában támadták az alkalmazottak a Disney woke vezetését, a gócpont a rajzfilmes részleg volt. Elvileg a rajzfilmek célcsoport... (2024.11.18. 01:02) Pingvin
  • Deansdale: @Madarász Henrik: Az igazi tehetségek manapság youtube csatornákat futtatnak, a filmstúdiókban jóformán csak hülyék ülnek. Erre persze sokan reagálhatják, hogy az én hozzáállásom pökhendi, de meg le... (2024.11.18. 00:47) Pingvin
  • Madarász Henrik: @Deansdale: Most elképzeltem, milyen lenne ha te lennél egy filmstudió tulajdonosa, milyen jó filmek készülhetnének. Elvégre ma már sokkal jobb a technikai háttér mint mondjuk 40 éve, két dolog kell... (2024.11.18. 00:00) Pingvin
  • Mr Falafel: @Deansdale: A látszat gyakran csal. :-)))) Végül elég szépen profitáltam (morálisan és kapcsolati tőke terén). A pénz itt másodlagos sem volt. Amikor a harmadik társunk lelépett és megfenyegetett m... (2024.11.17. 21:13) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

A feka életek kizárólag azért "számítanak", hogy fehérgyűlöletet lehessen gerjeszteni

2021.05.25. 09:17 Deansdale

A feka életek számítanak mozgalom egyik vezéralakját egy nigger bandaháború keretein belül ünnepélyesen fejbelőtték.

Má' bocs, hogy a nigger szót használtam, de azok akik Londonban (ahol mellesleg tilos a fegyvertartás) csoportosan lövöldöznek egymásra, és kívülállóktól sem sajnálják a golyót, azok niggerek - nincs, és nem is kell rájuk jobb szó. Pusszantom azokat a vérhülye agymosottakat, akik szerint a nyugati világra leselkedő veszély az én csúnya mikroagresszív szóhasználatom, miközben azok ott ugye szó szerint mészárolják egymást, meg a vétlen statisztákat.

Bár az mondjuk kérdéses, hogy a BLM vezetői mennyiben tekinthetőek vétlennek a négerbűnözés terjedésében. Ahogy a székely vicc mondja: Ott is jó helyt van!

Az áldozat egyelőre kritikus állapotban fekszik egy (fehérek által épített és fenntartott) londoni kórházban - kíváncsi vagyok ha túléli módosít-e a dumáján. Esetleg a fehér rendőrök, és úgy általában a fehér faj mocskolása helyett elkezdhetne a négerbűnözés ellen szónokolni... Bár az biztosan nem fizet annyira jól, nem szponzorálja se a Nike, se Soros.

91 komment

Címkék: szép új világ piros és kék pirula

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

promo921 2021.05.25. 12:09:58

Ahogy az angol mondja: "You can take them out of the jungle, but you can't take the jungle out of them"

2021.05.25. 17:08:15

Érdekes a video is és a kommentek is.

www.youtube.com/watch?v=NfUYvc8RBpk

Deansdale 2021.05.25. 18:04:56

@R .: Jézusom, B+, ezt a degenerált szart... Tipikus ügyes, okos szofista balos agymosás, a rajongóik meg tövig benyalnak nekik, hogy hát igen, milyen csodásan megmondták, hogy a nyugatra leselkedő legnagyobb veszély a konzervatívok, akik titokban nácik. Közben az USA-ban a fegyveres erőkből kipurgálják a nem-balosokat, aminél durvább és egyértelműbb jel nem létezik arra, hogy ezek a fasiszták már megint tömeges erőszakra készülnek.

Bayaz 2021.05.25. 21:54:54

Ha fekete férfiak lőttek le egy fekete nőt, arról értelemszerűen a patriarchátus tehet. Nem világos?

2021.05.26. 07:52:20

@Deansdale: Igen, először elmondja a balosok vétkeit aztán átköt, hogy ez mind semmi mert holokauszt! ez a végső érv mindig. De látod, annyian kritizálták a videot, hogy a csaj magyarázkodott tegnap a kommentekben. Persze nem ismerte el a részrehajlását és mindig oda jutunk ahol a két nézet összecsap: a hangsúly különbségeken: nem 50-50% a bűn, a saját oldal hibája az semmi, az ellenségé meg világpusztító.
Ezen a buta mintázaton mikor emelkednek már felül.

KalmanBlog 2021.05.26. 08:12:40

@R .: A bevezetőig azt hittem, hogy egy széljobbos videót hallgatok. Nekem ugye a gondolatok automatikusan kiegészülnek a fejemben a ki nem mondott részekkel, és úgy már ez a videó is kőkemény "széljobber propaganda". Nem is értem, hogy hogy tudott balos mentegetőzésbe átfordulni miután elmondta, hogy miért vállalhatatlan a modern progresszió.

Deansdale 2021.05.26. 08:52:36

@R .: "Persze nem ismerte el a részrehajlását és mindig oda jutunk ahol a két nézet összecsap: a hangsúly különbségeken: nem 50-50% a bűn, a saját oldal hibája az semmi, az ellenségé meg világpusztító.
Ezen a buta mintázaton mikor emelkednek már felül."

Egy ideje már küszködök azzal, hogy ezt értelmesen meg tudjam fogalmazni, de eddig még nem sikerült igazán átütően. A lényeg az, hogy semmiféle univerzális törvény nincs arra, hogy EGY ADOTT KORSZAKBAN a nagy politikai mozgalmak pontosan ugyanannyira legyenek veszélyesek. Mondhatjuk akár azt, hogy hol az egyik veszélyesebb, hol a másik, de ha beásod magad a dolgok filozófiájába és a valódi történelembe, akkor egészen úgy tűnik, hogy a marxizmus formába öntése óta rendszeresen a kollektivista irányzatok veszélyesebbek.

Szóval oké, a pártok követőinek kreténjei kimerülnek annyiban, hogy "de a másik is", de ez NEM jelenti, hogy akkor 50-50% a bűn, ez nem így működik. Ha van szemed a valóságra, a balosok által hányásig propagált náci/fasiszta veszély a valóságban lófasz. Hazánkban pl. az egyetlen dolog amit fel tudnak mutatni, hogy pártucat ember évente elmegy valami Horthy emléktúrára, ami amúgyis kétes kapcsolatban áll a fasiszta elköteleződéssel, de ENNYI. Látsz te fasizmust vagy nácizmust? Valós veszélyt jelentenek az országra nézve? Ugyan már... Az USA-ban is KIBASZOTTUL elborítják a mérleget, a BLM/antifa több mint egy éve gyújtogat, lázong és fosztogat az állami szervek orra előtt büntetlenül, viszont ugyanazok az állami szervek az arányosnál SOKKAL durvábban csaptak le a jan6-i capitoliumi tüntetőkre, amiről amúgy videó van hogy a rendőrök engedték be őket a capitoliumba békésen. A gennyes telex videóban is emlegetik burkolt náciveszélyként jan6-ot, ami gyomorforgató takonygerincűség. Még ha rá is tudnák fogni, hogy annak a tüntetésnek bármi köze lett volna bármi autoriter vagy zsarnoki baromsághoz, hol a f*szomba állna az arányba az egész országra, sőt, több országra kiterjedő folyamatos BLM/antifa rombolással??? Ki az a csúszómászó aki erre rá meri mondani, hogy 50-50%, vagy hogy a konzervatívok a veszélyesebbek?

Anyám...

Értem azt, hogy egyfajta filozófiai megközelítésben a yin és yang túlkapásai egyformán veszélyesek, de ez egy általánosság, nem lehet egy adott szituációra rávetíteni, és a jelen politikai világhelyzetben olyan durván balra billen a mérleg, hogy azt számokkal nehezen lehetne kifejezni. Egy balos szervezésű, kvázi a világháborúkkal összemérhető vérontás küszöbén állunk, és egyesek úgy csinálnak mintha a nem létező szélsőkonzervatívok ugyanakkora veszélyt jelentenének? Ezt mindenkinek át kellene gondolnia még egyszer.

(Ahogy említettem az USA fegyveres erőiből Biden megválasztása óta tömegesen szórják ki a konzervatív kötődésű embereket, vagyis a katonaság, rendőrség balosokkal lesz feltöltve. Szerinted ez nem baljós?)

Deansdale 2021.05.26. 08:54:46

@R .: Ja, ez a kis pöffenet nem feltétlenül rád vonatkozott, hanem az erőltetetten középutasokra, akiknek a torz látásmódja mindig szimmetriát vél felfedezni a két nagy politikai oldal között.

csi szi 2021.05.26. 14:02:05

@Deansdale: A baloldal a status quót támadja, a konzervatív próbálja védeni, de a "haladás mozdonya" megállíthatatlannak tűnik már 200-300 éve. A mai konzervatívok többsége is 100 éve progresszívnek számított volna a nézeteivel, akár botrányosan annak. A középutas meg az, aki ül a kerítésen, nem mer beugrani a verekedésbe, csak dumál ott mindkét oldalra szurkálva, "kívülállónak" beállítva magát, ezzel mindkét oldal haragját kiváltva, lásd Puzsér, akit a Mandiner vagy a Vadhajtások kommentelői éppúgy utálnak, mint a ballibek, mint a Telexesek (Előd Fruzsina direkt oda is szúrt egyet Puzsérnak). Nehéz eldönteni, melyik utálja jobban.
Szóval visszatérve a status quóra, évezredekig vitathatatlan tény volt, hogy az anya nő, az apa férfi, kb. mint hogy az ég kék, a víz nedves. Ma meg már ez a kijelentés a feje tetejére állított progresszív érvelés szerint kirekesztő, sőt fasiszta, alaptörvénybe írni pedig "visszalépés". Így formálják át a világot lépésről lépésre, hogy a béka sose ugorjon ki a vízből.

2021.05.26. 21:53:13

@csi szi: Szerintem egy autonóm értelmes embernek lehet önálló véleménye és elfogadhat mindkét oldalról értékeket és visszautasíthat mindkét oldalról vadhajtásokat.
Miért is kellene beszállni a verekedésbe.

Jó, tudom, aki nem a ti oldalatokon van, az az ellenség - ezt mondta már rákosi elvtárs is.

2021.05.26. 21:54:41

@csi szi: igen, ezt az alapvetést az alkotmányba írni, ez tényleg szánalmas gyerekes provokáció és az ostoba identitás politika megnyilvánulása. Ahogy a buzimesekönyv is hasonló ostoba provokáció.

csi szi 2021.05.26. 23:36:18

@vodkasprite: Azért annyi igényesség lehetne a közzétevőben, hogy a láthatóan gépi fordított szöveget kipofozza.

Wildhunt 2021.05.27. 00:04:44

@R .: szerinted a kettő ugyanaz?

Deansdale 2021.05.27. 08:30:19

@R .: "Szerintem egy autonóm értelmes embernek lehet önálló véleménye és elfogadhat mindkét oldalról értékeket és visszautasíthat mindkét oldalról vadhajtásokat.
Miért is kellene beszállni a verekedésbe."

Ez egy KURVANEHÉZ téma és úgy érzem a véleményemet alapból leszarod, mert azt hiszed az egyik oldal katonája vagyok. Holott tökéletesen ugyanúgy gondolkodom mint te. Autonóm és értelmes ember vagyok aki mindkét oldalon lát értéket, és aki mindenféle vadhajtást visszautasít. Ez szerintem tök alap, ez az egyetlen normális hozzáállás, olyannyira hogy amúgy magyarázni sem kellene, ha nem lenne olyan sok értetlen ember.

A probléma amit az így gondolkodók hajlamosak nehezen megérteni, hogy egy nagyon különleges világhelyzetben élünk, amiben az igazi hatalom (nevezd ahogy akarod, sajnos létezik) létrehozott egy politikai mozgalmat a nyugati civilizáció bedöntésére. Ezt a mozgalmat is nevezheted ezer néven, most maradjunk a kultúrmarxizmusnál. Ez nem egyenlő a baloldal egészével, semmi köze a klasszikus liberalizmushoz vagy a szociális érzékenységhez, egész egyszerűen egy fegyver amit a nyugati civilizáció szívének szegeznek. Ha így könnyebb megérteni: olyasmi mint egy szekta, mint a szcientológia, csak sokkal szélesebb hatalom áll mögötte.

Namost ez egy szar helyzet elé állítja az embert, mert oké hogy autonóm vagyok és látom az értéket a jobb- és a baloldalban is, de ez irreleváns a kultúrmarxizmussal szemben. Az nem olyan mint a többi baloldali filozófia, abban nincs semmi érték, az egy vírus amit mesterségesen hoztak létre (hmmmmmmm) a kiirtásunkra, azzal nem lehet tárgyalni vagy kompromisszumokat kötni. És ez nem az én agymenésem, nem én vagyok a hülye aki túldimenzionálja a problémát - egyfelől a kiagyalói már 100 éve leírták hogy a kultúrmarxizmus a nyugati civilizáció elpusztítására jött létre, másfelől ha ránézel az USA-ra vagy bármely libsibb országra, ahol a kultúrmarxisták hatalomra jutnak elképesztő tempóban rombolják szét a nyugati kultúrát, és szándékosan terelik az eseményeket egy olyan helyzet felé, ahol a tömeges fegyveres konfliktus elkerülhetetlen. Persze ezt nem kötik az emberek orrára nyíltan, de azért aki nem teljesen debil az láthatja, hogy pl. nyílt fajháborús propagandát folytat a nyugati média és a webet uraló cégek (lásd George Floyd esetét), a felsőoktatás teljesen megborult, és még a nagy multicégek is beálltak a sorba (emlékszünk a coca-cola "légy kevésbé fehér" oktatóanyagára). Nekem így bemondásra ne higgy el semmit, de nézz utána pl. annak hogy mi az a "critical race theory" és mit keres az USA felsőoktatásában, hadseregében, államszervezetében, stb. Aki ebből nem tudja összerakni, hogy itt kvázi egy teljes spektrumú kultúrmarxista hatalomátvétel zajlik a nyugati kultúrában, annak nincs egy maréknyi ép agysejtje, bakker. Nem túlzok.

Ez amit látsz, ez kurvára NEM a klasszikus és ostoba "aki nem a ti oldalatokon van, az az ellenség". Dolgozd fel, értsd meg, hogy ennek ahhoz semmi köze. Itt valami félelmetesen kibaszottul NEM arról van szó, hogy lenne egy megrögzött politikai nézetünk ami azt hirdeti hogy mindenki más ellenség. Mi csak felfigyeltünk arra, hogy valakik létrehoztak egy ilyet, globálisan, és próbálunk ellene védekezni, mert szétcseszi a világunkat.

Nekem Thürmer nem ellenségem, meg tudod ezt érteni? Nem akarok lekezelő lenni, de talán ez felébreszt - az őskomcsi kőmarxista munkáspárti Thürmer nekem nem ellenségem, hiszen nem tagja annak a csoportnak ami fáradságot nem kímélve dolgozik az elpusztításunkon. Tőlem mindenki azt hisz amit akar, leszarom, senkivel nem szándékom ellenségeskedni, de a transzgyerekes, tömegesmigrációs, iszlámpártolós, magyarellenes globalista-progresszív politikai blokk TÁMAD, mert ők olyanok amilyennek minket képzelsz, és ha támad akkor védekezned kell, különben mész a lecsóba. Ha nem védekezel a te kultúrád is szétb*sszák, lesz drag queen story hour meg az iskolákban kötelező iszlámoktatás, meg persze tömeges bevándorlás, vagyis egy második és harmadik cigányság, amire kurvára nagy szükségünk van. És ebben az igazán vicces, hogy a kultúrmarxista elveknek megfelelően, a diverzitás érdekében a nagy multicégek ZÖMÉNÉL létszámstop van fehér férfiakra, tehát ha elveszted az állásod a covid miatt, akkor nyalhatsz jeget, így jártál, a CV-det már az első kör előtt kihajítják minden nagyobb cégtől, mert fehér férfi vagy. Szopás.
Példa:
www.washingtonexaminer.com/news/cigna-critical-race-theory-training-dont-say-brown-bag-lunch-mindful-religious-privilege

Tudom hogy marhanehéz megérteni, de egy kultúrháború közepén vagyunk, és nem mi vagyunk a hunyók, mi egyszerű mezei emberek akik csak nyugalmat és békét akarnak. Az, hogy szeretnénk ellenállni a támadásnak baromira nem ugyanaz, mintha valami szemellenzős hülyék lennénk akik ellenségnek látnak a csoportjukon kívül mindenki mást.

Ébredj fel.

csi szi 2021.05.27. 12:46:17

@Deansdale: Azért nehéz megérteni, mert nálunk még nem sok érzékelhető belőle. Nálunk a kormányoldal próbál preventív jelleggel ellenpropagandát folytatni, csak hát az ellenzék hívei ezt lesöprik azzal, hogy "kormánypropaganda". Szerintük ugye a migránsokkal is csak ijesztget a fityesz (vagy kétszínű, mert valójában ő maga is hoz be "migránsokat" - kötvényesekre, vendégmunkásokra, Stipendium Hungaricumra mutogatva), mert úgyis továbbmennek (persze ez baj az emlékezetes 444-es cím szerint) eszükben sincs ebben a "kurva országban" maradni stb. Álprobléma a kultúrmarxizmus is, csak a mocskos orbán szítja a gyűlöletet stb.

A ballib szavazók is nyugalmat és békét akarnak, csak az ő világukban a nyugalmat a kormányoldal zavarja meg állandóan, róluk szólnak azok a hírek a véleménybuborékukban, amelyek miatt fel kellene háborodniuk, bezzeg egy Karácsony-kormány alatt minden cukiság lenne, aranyosan csetlő-botló kormányfővel, aki a facebookon át együtt kormányoz "az emberekkel" stb.
Nyugaton is a középosztálybeli nem érzi a bőrén még a bajokat, a jólétért cserébe szívesen befogja a száját.

Deansdale 2021.05.27. 12:59:18

@csi szi: Nade ha egy nyitott elméjű ember találkozik velem és meglepi amit mondok, mert hihetetlen, akkor KÉRDEZZEN, bakker :) Bármire adok linket, ha akarja százat. Annyira meg senki ne legyen ostoba, hogy kizárólag a magyar jelenen át akarja megérteni a világ politikai változásait, és főleg a jövőjét, hiszen egyértelmű hogy hosszútávú nemzetközi trendek vannak, amiket nem ismerni gyökérség, főleg ha hozzá akar szólni a témához az ember.

Borzasztóan taplók akik mivel az ablakon kinézve nem látnak migránsokat vagy iszlámot félresöprik az egészet mint Orbán trükkjét, holott a nyugati világ épp belefullad ezekbe a problémákba, és nálunk is sokkal nagyobb lenne a szívás ha pl. 2015-ben a libsik vannak hatalmon. Persze az agymosott progresszívektől már megszoktuk, hogy úgy csinálnak mintha a világ egymással össze nem függő polaroid pillanatképek véletlenszerű halmaza lenne, amiben a holnapi iszlám terrortámadás nem függ össze a tegnapi tömeges iszlám bevándorlással, de legalább a középutasoknak legyen már egy csepp esze...

2021.05.27. 13:30:30

Itt egy újabb érdekes videó. Előre szólok, hogy elég vad elképzeléseket fogalmaz meg, de passzolna szerintem az elit terveihez.

www.bitchute.com/video/20omx6jIP0qp

A videó által érintett dolgokról külön külön hallottam már, és lehetett olvasni mainstream médiában is, és ha feltételezzük, hogy az elit célja az, ami, akkor logikus, hogy ez a következő lépés. Azonban ha az előbbit elvetjük, akkor marad összeesküvés elmélet.

2021.05.27. 13:45:17

Más: nemrég együtt töltöttem fél napot egy asztaltársasággal, ahol csak két ember nem volt oltott. Rá két napra elkezdett fájni a fejem, az egyik ér kitüremkedett a fejemen napokig, nem voltam a toppon, ami korábban csak azután történt meg, ha elmentem bulizni, és jól bepiáltam (az előbbi társasággal nem ittam alkoholt).
Volt szó korábban az oltásszóródás jelenségéről, nem állítom, hogy ez történt nálam, de mint tudjuk, bármi lehetséges. :)

2021.05.27. 14:24:21

Egyre több kutatóintézet megerősíti a korábban index.hu-n is megjelent hírt, hogy a tüskefehérje önmagában megbetegít, és károsítja az érfalakat.

www.bitchute.com/video/vx8cWZKUUgk9/

Az a durva, hogy ha egy oltáspártinak megmutatnád a Salk intézet tanulmányát, akkor azt mondaná, hogy hülye vagy, a tüskefehérjét a sejtjeiddel legyártató oltás az jó, csak így győzhetünk a covid felett. :)
De ha Orbán Viktor ismertetné a tévében ezt, akkor más lenne a helyzet, és akkor holnaptól nem oltatna senki. De gondolom, akkor a WHO megkötbérezne minket, és vissza kellene adni pár yachtot, így ez nem fog megtörténni. :)

- FB kommentek között olvastam, hogy fiatalokat itthon mostantól már nem oltanak Pfizerrel, mert szívizom gyulladást okozott, és nem is lehet jelentkezni rá. Továbbá Viktorunk nem rendel több Pfizert. Mi lesz így a Pfizer hívőkkel?

- A vakcina teljesen biztonságos, de pár napja vagy hete elrendelték itthon, hogy mostantól, aki 1 hónapon belül halt meg oltást követően, azt felboncolják. Eddig ugye az volt a mondás felülről, hogy aki kovidban halt meg, azt tilos felboncolni. Márpedig ugye mindenkire azt mondták, aki oltás után meghalt, hogy jajj, pont ráoltottunk a kovidra, vagy hogy még nem alakult ki a védettség, sorry.

csi szi 2021.05.27. 14:42:05

@vodkasprite: Az megvan, hogy ugynaaz a tüskefehérje a vírusnak is van?
Sajna elképzelhető, hogy ha a vakcina túl sok tüskefehérjét termeltet, az okozhat ilyen mellékhatásokat, amilyenek a "hosszú covidnál" is ismertek. Legalábbis laikus ésszel.

KalmanBlog 2021.05.27. 15:48:13

@vodkasprite: Nekünk is volt hasonló gyanúnk. De szerencsére csak enyhe tünetekkel. Folyton találkozunk oltottakkal, de csak ritkábban töltünk hosszabb időt együtt, pláne zárt térben.

Mindenesetre eddig az volt, hogy ha valamire panaszkodott a feleségem vagy anyám, akkor mindig azt mondtam nekik viccesen: "Glutént ettél véletlenül?" Most meg azt mondom: "Shedding is real." :-)

GABOR2 2021.05.27. 15:57:59

Off: Napokig nem tudtam belépni, kommentelni és blogot írni... Nektek is volt ilyen problémátok?

KalmanBlog 2021.05.27. 16:03:25

@GABOR2: Nekem semmi gondom nem volt. Lehet, hogy kaptál egy boxutca-áthaladásos büntit? :-)

Deansdale 2021.05.27. 16:23:26

@GABOR2: Én 2-3 napja küszködtem ezzel egy fél napot.

GABOR2 2021.05.27. 19:54:23

@KalmanBlog: Inkább csak sz@r a rendszerük szerintem...

GABOR2 2021.05.27. 21:26:39

Aki tud angolul... már a cím is arany:

"‘All White People Are Racist … I Hate Whiteness’: University Official, Who Is White, Goes On ‘Anti-Racist’ Tirade"

www.dailywire.com/news/all-white-people-are-racist-i-hate-whiteness-university-official-who-is-white-goes-on-anti-racist-tirade

"White people need to sit back and shut up right now."

GABOR2 2021.05.27. 22:01:42

@KalmanBlog: Igen, egy csodás újabb példája, hogy egy fehér illető mondja, a többi fehérnek, hogy a fehéreknek legyen már kuss. Nyilván kifizették érte... egyetemen dolgozik.

csi szi 2021.05.27. 22:25:12

@GABOR2: Gondolom ismered a "kedves fehér embertársaim" mémet, és hogy mire utal. Na meg a Brandeis Egyetemnek is utána lehet nézni, kik alapították és kiről kapta a nevét (kb. akkor kezdődött az egész az USA-ban, amikor az illető főbíró lett, bár ironikus módon a nagy bankok ellen beszélt, meg a szólásszabadság és a magánélethez való jog nagy védelmezőjének tekintik... vajon mit szólna a mai világhoz).

Deansdale 2021.05.27. 22:50:55

@KalmanBlog: A Slater gyakori zsidó név, igen. Persze ha egy zsidó beszél arról, hogy a fehéreket gyűlöli, az nem rasszizmus.

GABOR2 2021.05.28. 02:54:22

Na egészen új szintre emelődik ezzel a vakcinázás történtete hivatalosan is...

A Project Veritas storyja, hogy a Facebook törli a vakcinákkal kapcsolatos... igazi információkat is, ha az olyan irányba vihet el egyeseket, hogy nem oltatják be magukat.

www.foxnews.com/media/facebook-whistleblowers-leak-documents-revealing-effort-to-censor-vaccine-hesitancy-report

GABOR2 2021.05.28. 02:55:04

@csi szi: Nem ismerem, világosíts fel, légyszíves.

GABOR2 2021.05.28. 03:07:36

@GABOR2: Sorry... talán csak "hátrasorolja", meg osztályozza és úgy hoz döntést...

GABOR2 2021.05.28. 03:33:48

Érdekes ez a Projekt Veritas anyag... Zuckerberg maga mond olyanokat, amit bannolna a Facebook. Zuckerberg hezitál a vakcina beadásával kapcsolatban egy felvételen amit a belső kis csapatának készített, mert fél... a lehetséges hosszútávú következményeitől, hogy megváltoztatják az emberek DNS-ét és RNS-ét.

Frederick2 2021.05.28. 05:44:05

@csi szi: A "2021.05.27. 12:46:17" kommenthez

Igen, én is tapasztalom ezt. "Ezek álproblémák, amik azért vannak, hogy ne lehessen beszélni a valódi problémákról. Egészségügy, oktatásügy, korrupció, eccere, eccere, eccere..."

De oly mindegy! A FIDESZ és az Otbán-kormány maga is tett és tesz róla, hogy egyre népszerűtlenebb legyen. Neki is megvannak a hülyeségei, amivel a legnagyobb probléma az, hogy magának kövezi ki a bukáshoz vezető utat. Mondjuk amilyen emberek adták ott a tanácsot kommunikáció terén... Huth Gergely, Rogán Antal, Habony Árpád... nem csodálom, hogy ez lett a vége.

Avagy azért a mi kis "jobboldal"-unk is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon egyre vészjóslóbbá nőtte ki magát a baloldali rém.

Frederick2 2021.05.28. 06:05:19

@csi szi:

"Álprobléma a kultúrmarxizmus is, csak a mocskos orbán szítja a gyűlöletet stb."

Ja, a FIDESZ antimarxizmusa azóta petákot sem ér, hogy a kínai Fudani Egyetemet be akarja hozni Magyarországra. Ahol ugyebár politológiát, vagyis kínai marxizmust is fognak oktatni. Eddig azt hittem, a CEU-val az az egyik probléma, hogy marxista; most meg azt látom, hogy kínai marxistákat fog behozni az országba.

Trump kínai-ellenességével nem volt semmi probléma. Ezt nyugodtan átvehette volna tőle az Orbán-kormány. Ha nem lenne ilyen kétszínű szarjancsi.

csi szi 2021.05.28. 07:58:09

@GABOR2: Ez arra utal, hogy akik ezt a fordulatot használták (Twitteren), azok mind zsidók, legalábbis a mém szerint.

Nahoten 2021.05.28. 08:10:58

@Frederick2:

Igen, mindig a tancsadók a hibásak. Orbán tehát nem tehet semmiről.

KalmanBlog 2021.05.28. 09:27:30

@Frederick2: Én előbb kiváncsi lennék, hogy mit fognak tanítani. Miért kell látatlanban elítélni? Van valami anyag róla?

Elgondolkodtam ezen, hogy mi tudná garantálni, hogy az egyetemeken ne lehessen kultúrmarxi agymosás? Akárhogy is nézem az egyetlen megoldás az lenne, ha visszaszorítanánk az egyetemre járók számát arra, ami régebben volt, és ami egészséges volt: az emberek legfényesebb elméjű 5-10%-ának volna csak szabad egyetemre járni. Ezek talán intelligensebbek volnának, és nem lehetne az orruknál fogva vezetni őket. Jelenleg ott tartunk, hogy a legintelligensebbek már direkt messziről kerülik az egyetemeket. Legalábbis a politikailag meghatározott témákat oktatóakat. Nálunk még a mérnökképzésre nem nagyon jutott be a progresszió amennyire tudom, oda még érdemes járni. Meg gondolom a természettudományokra is.

KalmanBlog 2021.05.28. 09:30:09

@Frederick2: > A FIDESZ és az Otbán-kormány maga is tett és tesz róla, hogy egyre népszerűtlenebb legyen.

Én úgy hallottam, hogy 2%-kal még népszerűbb is lett a pándémia alatt. A vicc az, hogy én rettenetes dühös lettem most rájuk, konkrétan azt gondolom, hogy emberiség ellenes bűntett amit a Covid-dal csinálnak. De a baloldaltól még mindig annyival jobban félek, hogy ha nem lenne MH, akkor képes volnék a Fideszre szavazni.

Deansdale 2021.05.28. 10:09:45

@KalmanBlog: Az IQ nem véd meg a propagandától, sőt, minél távolabb van valaki az egyszerű paraszti józan észtől, annál könnyebb hülyeségekkel manipulálni. Egy olyan vonzata is van ennek, ami amúgy szabadon megfigyelhető, hogy sok évtizedes propagandamunkával a progresszívséget entellektüell dolognak tüntették fel, a konzervativizmust meg ostobaságnak és szélsőségességnek, így igen könnyű a státuszra érzékeny fiatalokat azzal manipulálni, hogy biztos nem akarnak az ostoba lúzernáci jobberek közé tartozni mikor minden menő arc balos. Aztán a fejben lakó önbecsapó hörcsög mindent megold, a nyilvánvaló tévedésekre és logikai hibákra van jó érzelmi jellegű sebtapasz.

Frederick2 2021.05.28. 10:17:40

@KalmanBlog: A pártok által megrendelt statisztikákban sosem bíztam.

Arra kíváncsi lennék, hogy a kormány a COVID-politikájával mennyi ellenséget szerzett a vendéglátásban. Nekem a vendéglátós ismerőseim nem éppen barátai a kormánynak. Nem véletlenül.

Frederick2 2021.05.28. 11:24:13

@csi szi: Ha már a magát centrum értelmiségnek beállító Puzsér szóba jött. Épp most lapozgatom a Magyar Hang legfrissebb számát. Megtaláltam benne Puzsér cikkét (Nincs választás). Továbbra sem kér Karácsonyból és Doblevből - de nem ez a lényeg.

Asszondja, aki le szeretné váltani Orbánt, az szavazzon Márky-Zay Péterre vagy Jakab Péterre. Maga amúgy Márky-Zay-t tartja a legjobb választásnak.

Igazából azt tanácsolja a cikkében: szavazzanak az emberek a Balliberális Network-re, mert a NER rossz.

Puzsér annyira centrum, hogy közben balliberális. Jééé!

KalmanBlog 2021.05.28. 12:12:44

@Deansdale: Van az az IQ bell curve vakcina mém, amiben:

* bal oldalon Grunt a bunkójával azt mondja: "ezek a múltkor is átvertek"
* A középső többség azt mondja: "Az oltás életeket ment."
* A szélsőjobboldali azt mondja: "Várjuk meg a klinikai vizsgálatok végét!" (például)

(Nem találtam meg, lehetetlen ezekre rákeresni manapság.)

Szóval kiváncsi lennék, hogy a magas IQ valóban mekkora részben segít megtalálni az igazságot? Gondoltam rá, hogy visszalépek a menzába, hogy lássam mikről irogálnak ők a levlistán, de még nem vettem a fáradságot.

Deansdale 2021.05.28. 12:29:34

@KalmanBlog: Pedig jó lenne egy kém odabent :D

promo921 2021.05.28. 12:54:20

@Deansdale: az office idevágó részből, nem mindegy, hogy booksmart vagy streetsmart :)

2021.05.28. 19:55:05

Közben Drábik János újabb jóslata kezd valóra válni, talán 5 éve hallottam tőle először. Elkezdték lerakni az alapköveit a világvallásnak:
www.facebook.com/ebredes2017/posts/5507043056003997

2021.05.28. 19:56:57

Olaszországban kötelezővé tették az oltást az egészségügyi dolgozóknak:
www.facebook.com/ebredes2017/posts/5511847262190243

2021.05.28. 20:12:19

Arra jöttem rá, hogy már épp eleget megtudtam oltás témában, így a továbbiakban csak felületesen foglalkozok a témával. Átestem kovidon, nem volt vészes, és úgy döntöttem, hogy nem oltatom magam.

Leginkább az foglalkoztat, hogyan tovább, hogy érdemes reagálni a megváltozott világ felállásra, ha továbbra sem szeretném oltani magam.

Ti mit gondoltok, hogy érdemes berendezkedni a következő évekre? Láttok valami olyat, amilyen irányba érdemes elmozdulni? Pl. nem tudom hova tenni Klaus Schwab "nem lesz magántulajdon, mindent bérelni fogsz" tételét. Itt most vajon arra kell számítani, hogy felmennek az ingatlan árak, ezért a következő generációnak nem lesz lehetősége ingatlant vásárolni, vagy arra is van tervük, hogy elveszik a magántulajdont? Lehet, hogy ezen még felesleges agyalni, első lépésben úgysem Magyarországra jön el a "jóvilág".

Amúgy én szoftverfejlesztő vagyok, most épp kiléptem az előző helyről, de azt eldöntöttem, hogy innentől csak távmunka jöhet szóba, talán ahhoz nem kell beoltatni magam. :D.

KalmanBlog 2021.05.28. 20:59:26

@vodkasprite: Ebben az a szép, hogy ez ugye még klinikai kísérletek alatt van. Én azt hittem, hogy amíg ez van, amíg nincsen végleges engedélye, addig nem lesz kötelező sehol, de úgy látszik tévedtem.

KalmanBlog 2021.05.28. 21:33:02

@vodkasprite: > Arra jöttem rá, hogy már épp eleget megtudtam oltás témában, így a továbbiakban csak felületesen foglalkozok a témával.

Én is nagyjából erre jutottam, egy ideje semmi újat nem találtam, kezdem unni a témát.

A magam részéről teljesen nem hiszem el a legvadabb elméleteket, de nem is tartom kizártnak őket! Mindenesetre gyanús, és még összeesküvés nélkül is kerülhet homokszem a gépezetbe.

Néha azon kapom magam, hogy várom az armageddont, még az is jobb lenne, mint ez a bizonytalanság. De attól tartok, hogy ez a gondolat is a sátán műve esetleg, úgyhogy nem adom át magam neki.

> Átestem kovidon, nem volt vészes, és úgy döntöttem, hogy nem oltatom magam.

Én is gyanítom, hogy átestem, de még párezer forintos gyógyszertári tesztet sem vagyok hajlandó venni: pukkadjon meg mind, aki ebben a bizniszben érdekelt. Bár ha lenne pozitív antitest-tesztünk, akkor nyaralhatnánk itthon is... Szóval még lehet, hogy elcsábulunk egy tesztre. De legszívesebben távolról sem látok orvost, annyira dühös vagyok rájuk - tisztelet a kivételnek persze.

> Leginkább az foglalkoztat, hogyan tovább, hogy érdemes reagálni a megváltozott világ felállásra, ha továbbra sem szeretném oltani magam.

Nekem az a gyanúm, hogy kb. őszig a mostani korlátozásokkal, de lehetséges lesz rendesen élni. Addig én nem csinálok semmit. Ha leesnek az árak/gazdagodok még egy kicsit, akkor veszek egy nyaralót valami nyugis falu végében, ahol az erdő az egyik szomszéd. Ott 5G-vel sem tudnak nyomon követni, ha egyből az erdőbe megyek a hátsó kapun át.

Tartok tőle, hogy előbb-utóbb szerződni sem fogok tudni oltás nélkül. Erre az esetre az a tervem, hogy alkalmazok egy vakcina-gój strómant, aki hivatalosan a cégem vezetője lesz. Magyarul megbízott ügyvezető, ha a stróman szó nem tetszik :-) Az ügyfelekkel pedig kizárólag online kommunikálok. Ebben a felállásban azt remélem, hogy még sokáig el leszek oltatlan másodrendű állampolgárként is. Hasonlóan a bevásárlást is vakcina-gójjal fogom megoldani. Kitartok ameddig lehet.

Ha nem lenne most melóm, akkor én arra mozdulnék el, hogy "nyugati" melót próbálnék elvállalni akár ilyen freelancer szájtokon keresztül. Állítólag ha beválsz, akkor hosszútávon adnak melót a legtöbb helyről, és nyugati fizuért online dolgozni Magyarországról egész jó buli. Így nem kell bejárni sehová, és nem leszel senkinek az alkalmazottja sem. Én már alkalmazottként nem szívesen dolgoznék.

A másik az az, hogy üzletrészért dolgoznék (de ez nyilván kockázatos, és csak tartalékkal a hátad mögött lehet megcsinálni). Ilyet nem világmegváltó ötletre csinálnék (ami ugye 99% bukta), hanem például már működő bizniszben, amihez informatikai fejlesztés kell.

KalmanBlog 2021.05.28. 21:33:26

@vodkasprite: > vagy arra is van tervük, hogy elveszik a magántulajdont? Lehet, hogy ezen még felesleges agyalni, első lépésben úgysem Magyarországra jön el a "jóvilág".

Egyrészt az a félelmem, hogy mostantól világelsők leszünk mi is, nem lesz meg a szokásos pár éves lemaradás sem. Figyeld meg, hogy a kőkemény lockdown is alig késett (bár hála Istennek egy kicsit élhetőbb volt, mint az UK változat, ahol max 5-10km-t lehetett csak eltávolodni otthontól). Vagy vakcinában is "élen járunk". Nem hiszem, hogy nagyon tudnánk a nyugati példából előre okulni mostantól.

Másrészt számomra teljesen kiszámíthatatlan, hogy mi fog történni. El tudom képzelni azt is, hogy valahogy az államosítást is megjátsszák. Lényegében annyira kilúgoztak mindenkit (a többséget), hogy innentől kezdve semmi ellen nem számítok semmi ellenállásra. Ráadásul sokaknak még tetszene is, ha lenne egy konstrukció, amivel megszabadulhat a hitelétől. Demokráciában pedig a többség dönt!

Mivel teljesen kiszámíthatatlan minden, ezért csak általánosságban készülök. Főleg lélekben! Készülj fel rá, hogy sokat fogsz veszíteni, amit nehéz lesz kibírni! De ki kell bírni!

A legfontosabb a hit! Hinned kell abban, hogy van értelme az életednek! Abban, hogy jobbra fog fordulni minden! Ha nem is neked, de a gyerekeidnek! Abban, hogy mindenképpen ki kell tartanod az igazság mellett! Abban, hogy ellen kell állnod a sátánnak.

Fontos, hogy élő kapcsolatokat szervezz magadnak! Nekem ez a legnagyobb problémám: a legtöbb barátom oltakozik és hülyének néz. Oké, ő dolguk, de nem megyek sokra velük. Kiderül most, hogy a férfi-nő kapcsolatok mellett a barátságokat is aláásta a modern világ: bajtársak helyett hülyékedő és ivócimborák lettek a barátok. De a bajban nem sok emberre lehet számítani. (Megint csak tisztelet a kivételnek.)

Bár az is tény, hogy egyelőre nem is tudom, hogy mire is lenne szükségem... Talán a legnagyobb baj az, hogy a lockdown alatt mi is eléggé antiszociálisak lettünk még azzal együtt is, hogy egyáltalán nem értettem egyet az egésszel, és ha rajtam múlt volna, akkor találkoztam volna a barátaimmal is. De ők meg nem akartak... (Tisztelet a kivételnek ugye.)

Ezért személyes kapcsolatokat kell kiépíteni hasonlóan gondolkodó emberekkel. Ha lehetséges, akkor offline. Alulról szerveződő hierarchiát is kell építeni, ezzel teljesen egyetértek: orvosokatisztanlatasert.hu/felhivas-a-felebredt-magyarokhoz-talpra-magyar-kezdjuk-el-a-szent-osi-etikara-epulo-uj-tarsadalom-epiteset/ A probléma itt is az, hogy én nem tudok 10 embert sem összehozni. Örülök, hogy van 1-2 ismerősöm, akivel hasonlóan gondolkodok.

Nagyjából ennyi van szerintem.

csi szi 2021.05.28. 23:30:45

@vodkasprite: A magántulajdont nem kell feltétlenül elvenni, mármint elkobozni, elég lehet csak törvényekkel "ösztönözni" rá, hogy lemondj róla, illetve elérni, hogy ne tudj szerezni. Olyan hír is volt tavaly, hogy általános alapjövedelmet akarnak bevezetni, de ennek a feltétele az lesz, hogy minden vagyonodat beszolgáltatod cserébe az államnak. Ha elég nagy lesz a munkanélküliség, sokaknak nem lesz más választása.
A körvonalazó tervek egyrészt teljesen elborult zöld elképzeléseket tartalmaznak, a belsőégésű motorok betiltását 2030-ig (a meglévő járműveket még nem tiltják le az útról ugyan, de újonnan nem lehet majd forgalomba helyezni őket), sőt a gázkazánokat is be akarják tiltani újabban egyes zöldek. A német Energiewende meglehetősen felemás "sikerű", de már Turbó-Energiewendét akarnak. Az is nagyon tetszett nekik, hogy a lockdownok csökkentették a CO2-kibocsátást, így várható a rendszeres klímavészhelyzet miatti lockdownok bevezetése, betiltják az olcsó repülést is persze, mert nem való az ilyen luxus a parasztnak, a Földre is tessék gondolni. Mivel az atomerőműveknek sem éppen barátai a zöldek, valószínű, hogy az EU-ban búcsút lehet venni majd az ipari termelésnek, mert egyszerűen túl drága és megbízhatatlan lesz az energia a gyárak működtetéséhez. Szélcsendes, borús időszakokban simán lesznek áramszünetek is naponta, meg vízkorlátozás stb., Ceausescu Romániáját, vagy a mai Észak-Koreát tessék elképzelni. Persze a leggazdagabb réteg megengedheti majd magának a villanyautókat és a házi napelemparkot és akkupakkot.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.29. 01:25:26

@KalmanBlog: @csi szi: Indirekt módon, gazdasági eszközökkel is ki lehet zsigerelni embereket. Sőt, úgy lehet csak igazán, tömegesen. Adóztatás-újraelosztás vonalon már pl. egy középosztályt gond nélkül be lehet darálni, mintha sose lett vóna'.

Mme.Brioche 2021.05.29. 02:14:30

@KalmanBlog: "Ezért személyes kapcsolatokat kell kiépíteni hasonlóan gondolkodó emberekkel."

Szerintem ez a legnehezebb, legalábbis nekünk. Magunk vagyunk, ebben a helyzetben most nagyon egyedül. Azt hittük ezt már megszoktuk, végülis nem ma kezdtük a "konteós" gondolkodást, meg amúgy is eléggé magunknak valók vagyunk, de most ez már inkább teher. Van pár hasonló gondolkodású ismerősünk, de mind szanaszét él a világban, de összesen ők sincsenek 10-en se.

A jövő sosem volt ennyire homályos és kiszámíthatalan.

Deansdale 2021.05.29. 09:47:09

@KalmanBlog: @Mme.Brioche:

>> Ezért személyes kapcsolatokat kell kiépíteni hasonlóan gondolkodó emberekkel.
"Szerintem ez a legnehezebb, legalábbis nekünk."

És ez nem véletlen. Az emberi közösségek szétverése minimum 50 éve a háttérhatalom egyik legfontosabb tevékenysége. Mindent elpsuztítottak ami közösségszervező erő volt, vagy lehetne, és a helyébe a mértéktelen individualizmust tették. A kereszténység sem (csak) vallási szempontból idegesítette őket, hanem a közösségszervező ereje miatt (is). Ennek a folyamatnak az aktuális lépése volt a covid lezárás - már az utcára sem mehetsz ki, nem találkozhatsz a barátokkal vagy a családdal, és még dolgozni is otthonról kell, mert túl veszélyes ha a munkatársakkal beszélgetsz. Úgy sejtem nyugaton a sportot is szándékosan építik le, mert a néhány még létező közösségforma egyike, s bár korábban jól szolgálta az érdekeiket hogy az emberek a háttérhatalom helyett a sportra figyeltek, és ezért futtatták a témát ezerrel, most már ezt is be kell szüntetni. Nesze, hülyék: BLM-térdelés meg transz-sportolók, politizáló sztárok és üres stadionok - ez lett a szenvedélyetekből, lehet szétszéledni.

A végcél, hogy mindenki üljön otthon, és inkább még a bolti bevásárlását is házhoz szállítják neki, csak ne dugja ki az orrát soha.

Aztán szervezz közösséget ha tudsz, paraszt.

Deansdale 2021.05.29. 09:49:40

@KalmanBlog: @Mme.Brioche: Ja, amúgy azt elfelejtettem hozzátenni, hogy az egyetlen általam ismert lehetséges ellenszer valami kis faluba költözni, ahol gyakorlatilag mindenki ismer mindenkit, és leszarják az olyan nagyvárosi ökörségeket, mint pl. a maszkviselés vagy a kijárási tilalom.

Mme.Brioche 2021.05.29. 11:56:42

@Deansdale: hol? Magyarországon? ez már csak egy szép álom. Régen lehet hogy így volt, még talán a II. vh. ideján is, de mostmár nem. Ha van lakcímed, akkor beállítanak a sorba. A szüleim egy kis faluban élnek, 800 fő sincs az egész lakosság, mindenki ismer mindenkit, és most mindenki otthon kuporog maszkban. Az utcájukban lakik egy néni, akinek a fia ausztriában dolgozik, és él is, és ősz táján hazautazott hozzá kicsit meglátogatni, 10 napig volt karanténban, és napi kétszer ment ki hozzá a rendőrség, pedig nincs is rendőrség a faluban, a városból jártak ki.
Még a kocsmába se engednek be senkit belülre csak igazolvánnyal.

Mme.Brioche 2021.05.29. 11:58:43

De azt elismerem, hogy vidéken sokkal jobban át lehet vészelni, a kertbe korlátozás nélkül ki lehet menni, meg a természetbe is, túlélés szempontjából jobb, de a totális kontrollt ott sem ússzák meg.

2021.05.29. 12:07:15

"A WHO főigazgatója, Tedros Adhanom Ghebreyesus hétfői beszédében arról tájékoztatta az ENSZ tagállamai 194 egészségügyi miniszterét, hogy "evolúciós bizonyosság" van abban, hogy a jövőben újabb járvány lesz. Ez akkor valószínűleg "könnyebben átvihető és halálosabb" lesz, mint a Covid-19. Az ENSZ-jelentés legfrissebb ajánlásai szerint néhány megfigyelő felteszi magának a kérdést: Ez figyelmeztetés - vagy valami rejtett fenyegetés?"
www.facebook.com/ebredes2017/posts/5512876548753981

Legalább elmondják előre, az is valami.

Megyünk floridába :D
www.facebook.com/ebredes2017/posts/5512423232132646

Most kéne csinálni egy weboldalt, ami térkép szinten mutatná, hogy hol mennyire "haladó" az adott térség, milyen lehetőségek vagy épp lezárások vannak, voltak. Már most is van térkép az USA államairól, hogy hol mennyire szarják le a kovidot (hol kell maszkot hordani, van ahol semmilyen korlátozás nincs, és betiltják a védettségi kártyát is). Ha évekre visszamenően látszik majd, hogy hol mennyire szeretnek korlátozni, akkor hamar kiderül, hogy honnan érdemes elmenekülni, és hova érdemes menni. Ha kristálytisztán rendelkezésre állna mindenkinek az infó, hogy máshol jobb az élet, és hogy van lehetőség lépni, akkor kevesebb lenne a lezárás is, mert a politikusokon is lenne nyomás. Aki pedig a lezárásokban hisz, az pedig oda tudna menni, ahol ez a vágya teljesül! :)

Egy másik rétege lenne a térképnek, hogy hol mennyire nyomulnak az egyes lobbik, pl az ovikban az LMBTQ lobbi, stb. Milyen szórakozási lehetőségek vannak. Pl valaki le akar költözni Balatonra, de honnan tudja, melyik települést válassza? Siófokon meg Balatonfüreden persze fasza, van sok lehetőség, de épp ezért magasak az ingatlanárak, de mi alapján tud valaki választani két kisebb település közül, ahol alig van valami. Azon a szinten már sokat jelenthetnek apróságok, hogy jó az általános iskola, és heti egyszer összeülnek az emberek kártyázni és lehet valahol biliárdozni, vagy van mondjuk focicsapat.

Az oldal PC lenne, hogy ne érhesse támadás. Nem lenne jó vagy rossz környék, te állítanád össze a saját kritériumrendszered, te döntenéd el, hogy mi az, ami számodra fontos. Ha te cigányok között szeretnél lakni, akkor azt is beállíthatod. Ha neked az a fontos, hogy legyen 5G vagy műkörmös a közelben, akkor az érne pontot.

Ez alapján kirajzolódna egy térkép. Lenne az egyes településeknek bemutató videója, stb.

Ha egy környék amúgy fasza, de az ovi túlságosan haladó, akkor tudnál kiírni kérdést online, hogy van-e más, aki nyitott arra, hogy létesítsetek egy magánovit. Az app teret adna közösségi szerveződéseknek, magánpénzből.

2021.05.29. 12:17:19

Mert ugye itthon is a nép fele oltás ellenes, a politikusokat utáljuk, mégsincs semmilyen érdek érvényesítő erőnk. Ez a weboldal összehozhatna néhány embert, és teret biztosíthatna arra, hogy szerveződjenek.

Sok esetben, ha valami elszaródik, akkor nem is biztos, hogy az a megoldás, hogy valaki elköltözzön az adott helyről. Ott van a Kanadából az LMBTQ lobbi miatt hazaköltöző magyar család. Mondjuk ott fullban tolják a kretént, de lehet, hogy egy kevésbé elborult helyen csírájában el tudták volna folytani a lobbit, mert ha már ismert lenne a weboldal, akkor mindenki tudná, hogy lehetősége van arra, hogy szervezkedjen, és 1 hónap múlva tudna indulni egy új magánsuli (persze leegyszerűsítem nagyon a dolgokat), tehát lenne egy ellenpólus, hogy nem feltétlenül az van, hogy lenyomja az állam a torkodon, amit szeretne.

2021.05.29. 12:36:50

Lehetne az egészet úgy becsomagolni, hogy a média kedvence legyen, sőt szívesen beépítenék olyat is, hogy boldoggá tegyem az LMBTQ lobbit, zöld lobbit, tökömtudja lobbit, ha az embereknek megmarad a végén a választás lehetősége, és a kontroll marad nálam.

csi szi 2021.05.29. 12:48:07

@vodkasprite: Amerikában gyakorlatilag két "törzsre" szakadt a társadalom ("red" és "blue", az utóbbi a balos, a vörös ott a republikánusok színe), de a progresszívek mögött sokkal nagyobb érdekérvényesítő erő van, köszönhetően a médiának, az egyetemeknek, a nagy cégeknek és persze nyilván az ezek mögött álló nem létező háttérhatalomnak is, de ez már konteó lenne.
Hozzá kell tenni, a "red" oldal is irányított ugyanazon erők által, pl. a zsidók előtti hajbókolásban a "blue" oldalon is túltesznek, fullba tolják a kretént ("keresztény cionizmus").

2021.05.29. 13:21:43

index.hu/techtud/2021/05/29/mesterseges-intelligencia-kina-ujgur-kisebbseg-arcfelismeres-erzelemfelismeres-altalanos-megfigyeles/

"A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA MIATT MÁR NINCS HOVÁ BÚJNUNK"

Tippem szerint Európába ez a technológia akkor fog eljönni, ha valóban lesznek még járványok, és akkor az lesz a mondás, hogy muszáj kontaktkövetést alkalmaznunk, mert máskülönben nem tudjuk fékezni a járványt. Akkor meg azt emelnek ki a tömegből, akit akarnak azzal a címszóval, hogy fertőzött ember mellett sétált el az utcán.

Deansdale 2021.05.29. 14:07:30

@vodkasprite: Ez a weblap jó ötlet, csak gigászi munka lenne adatokkal feltölteni, ill. ellenőrizni hogy az önkéntes feltöltegetők ne írjanak be hülyeségeket. Ha az alapadatok egy részét le tudná lopni a google maps-ról, vagy valami ilyesmi, az nagy könnyebbség lenne :)

Deansdale 2021.05.29. 14:11:43

@vodkasprite: @Mme.Brioche: Jogos a felvetés, hogy falun sem minden tejfel, de ez ellen

"A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA MIATT MÁR NINCS HOVÁ BÚJNUNK"

is csak a kisfalvakat látom megoldásnak. A 800 lakosú Tiszafütykösre sokkal később fog elérni az arcfelismerő térkamerarendszer, mint a városokba.

Az ideális persze az lenne, ha egy kihalás küszöbén álló falut valahogy sikerülne en bloc megkaparintani és hozzánk hasonlóan gondolkodó emberekkel feltölteni. Erre az esély eléggé minimális, hacsak nincs az értelmes körökben valami szupergazdag ember, aki az alapokat le tudná rakni merő szívjóságból, vagy úgy hogy a tagoknak kamatmentesen hitelez, vagy mittudomén.

2021.05.29. 14:54:23

@Deansdale: persze, ki kell találni az üzleti modellt, először kicsiben kezdeni, de szerintem el lehetne érni, hogy a balatonparti településeknek érdeke legyen, hogy fent legyenek, és mindig vannak lelkes emberek, akik feltöltögetnék az adatokat

más:
www.portfolio.hu/gazdasag/20210529/maganlaborban-juthatunk-hozza-a-teszthez-ami-megmutatja-kialakult-e-a-t-sejtes-immunitas-485486

fel is hívtam őket, de kártyát nem adnak, ha pozitív

Mme.Brioche 2021.05.29. 15:09:02

@vodkasprite: itt egy érdekes riport arról, hogy mi a helyzet most kínában: www.youtube.com/watch?v=ObCBJoNGJiY
van második és harmadik része is, a feltöltő neve alatt megtalálható.

Mme.Brioche 2021.05.29. 15:21:40

@Deansdale: ezért nem térkamerarendszer lesz, hanem telefonos megfigyelés. Abban a kínai riportban van a jövőnk szerintem, ott elmondja egy ott élő magyar, hogy naponta 4-szer kell rögzítenie a telefonján kötelezően a testhőmérsékletét, különben nem léphet be sehová.

Van egy film, 2020-ban csinálta a Universal Studio, Kanári a címe magyarul - amúgy meg ne nézzétek, mert ritka ócska szerelmi limonádé - és csak alapszitu az érdekes: ott már épp a Covid23 dúl, az emberek olyan karanténban vannak, hogy konkrétan a kertjükbe se mehetnek ki se az erkélyre, nem is nyithatják ki az ablakot-ajtót sem, mert a levegőben terjed, naponta többször kötelezően maguk elé kell tartaniuk a telefonjukat, ami automatikusan méri a hőmérsékletüket, meg a vírus jelenlétét, és ha betegnek találja őket, akkor riasztja a katonaságot, és már jönnek is ki komoly haderővel és minden ott lakót hurcolnak át a Q-zónába, a betegek zónájába, ahol embertelen állapotok vannak, és napkon belül meghal mindenki. Ezenkívül vannak immunisok, akiknek van karkötőjük, na azok mehetnek akárhová, akármikor, ők hordják ki a cuccokat a karanténban lévőknek, de ők sem léphetnek kapcsolatba senkivel fizikailag, minden ajtó elé be van építve egy kis zsiliprendszerrel ellátott fertőtlenítőszekrény, annak segítségével veszik át az árut a lakók, és ezek az immunisok magányra vannak kárhoztatva, mert ők vmi szuperterjesztőkként vannak számontartva, akik mindenki megfertőznek, de ők nem lesznek betegek.

namost a film iszonyat béna egy immunis srác és egy karanténos lány szerelmi szenvedése, komolyan, még ma is bánjuk hogy tegnap elpocsékoltuk azt a másfél órát rá az életünkből, de nem tartom teljesen elképzelhetetlennek, hogy valami ilyesmi vár ránk. A Universal Studio csinálta, csak mondom, nem egy noname művészfilm.

Deansdale 2021.05.29. 15:32:16

@Mme.Brioche: Ha ennyire eldurvul a helyzet akkor marad a tanyára költözés, illetve az emigráció valami olyan elmaradott helyre ahol még 10-20 évig várhatóan nyugi lesz :)

Hál'istennek én már nem parázok túlságosan ettől az egésztől, jóformán csak a nyugdíjas éveimet tudnák tönkretenni. A fiatalok miatt aggódom jobban, nekik nem ad könnyű kiutat a végelgyengülés :D

Mme.Brioche 2021.05.29. 15:34:07

Aztán az is lehet hogy valami egész másféle jövő jön :-D

ezt a CDC (az amerikai járványügyi hivatal) oldaláról linkelem:
www.cdc.gov/cpr/zombie/
(persze nyilván nem konkrétan zombikra gondolnak ők sem, de valamiféle posztapokaliptikus jövőre próbálnak felkészíteni. Úúúúgy tudtam, hogy ezért lett most ilyen sok zombisorozat.)

Szépen napról napra pakolom össze a BOB-ot (bug-out-bag), lassan elkészül, lehet hogy egyszer még tényleg hasznát vesszük.

Amúgy ősszel fordult elő az utóbbi 2 évben másodszor hogy nálunk a Francia kormány minden családnak postán elküldött egy doboz jódtablettát, egy levél kíséretőben, ami egy lehetséges nukleáris veszélyre való instrukciókat tartalmazott. Jó nagy betűkkel írták rá a borítékra, hogy "Campagne Iode! Alerte nucléaire, je sais quoi faire!"
Nemkicsit kerülgetett a szívroham, amikor kivettem a postaládából. (16 éve élünk itt, azelőtt ilyen kampány soha nem volt.)

Deansdale 2021.05.29. 15:43:19

@Mme.Brioche: Hacsak nincs valami egészen jó elképzelésetek egy olyan helyre ahol biztonságosan élhettek amíg Fro. szétesik körülöttetek, a bug out bag nem biztos hogy túl jó ötlet. Talán többre mentek azzal ha azt a helyet erősítitek meg ahol laktok, és szép csöndben, suttyomban elkezdtek tartalékokat felhalmozni.

www.youtube.com/watch?v=RVdMHDaiaFs#t=60

Ezen a csatornán amúgy több videó is van ebben a témában pro és kontra is, szerintem érdemes megnézni, ha megy az angol.

Mme.Brioche 2021.05.29. 15:49:33

@Deansdale: az is folyamatban van, de az már régóta. A bug out bag-et viszont nem ezért állítom össze, az igazából csak egy kb. 72órás kényszerű eltávra hasznos, ha mondjuk egy átmeneti evakuálás van egy természeti csapás miatt, ilyesmi. És mostanában ezek egyre szaporodnak, ahogy látom. Mint ami most télen is volt Texasban, az az extrém hideg, amikor el lehetett menni sportcsarnokokba melegedni azoknak, akik végképp bajba kerültek otthon a hideg miatt, na ilyenkor jó felkapni azt a zsákot.
Tegnap írt egy kanadai barátom, hogy náluk Torontóban hétvégén még 30+ fok volt, az emberek a tóban strandoltak, tegnap reggel meg arra ébredtek, hogy 4 fok van, és esik a hó! Hó! Lefotózta a hóesést. Ez tuti nem normális már.

Deansdale 2021.05.29. 16:16:34

@Mme.Brioche: A beígért globális felmelegedés csak nem akar jönni :)

Amúgy itt Mo-n is elképesztő a helyzet, a tavalyi után az idei tavasz is abszolút hideg és szutykos. A strandok anno május 1-én szoktak nyitni, most meg nyakunkon a június és még összesen nem volt három naposabb nap amikor legalább egy stabil 20 fokot elértünk volna. Jelen pillanatban is üzemel a lakossági kérésre visszakapcsolt távfűtés. MÁJUS 29-én, bakker. Úgy érzem hamarabb lesz új jégkorszak, mint túlmelegedés.

Mme.Brioche 2021.05.29. 16:24:38

@Deansdale: azta, azt tudtam, hogy hideg van odahaza, de azt nem, hogy még a fűtést is visszakapcsolták :-O

Hát, ha igaz az hogy valami baj van a Golf-áramlattal, lelassult vagy netán le is áll, akkor az pont hogy lehűlést hozhat a bolygó felénk eső részében, nem felmelegedést.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.29. 16:40:25

@Deansdale: @Mme.Brioche: Na, de azt viszont gyorsan tegyük hozzá a másik oldalon, hogy milyen tél volt az idén? Semmilyen.

2021.05.29. 18:04:39

@Deansdale: Nekem az nem világos, hogy ha elpusztítják a fehér hetero férfiakat (de hisz ők maguk is nagy részt ilyenek), akkor ezzel mit nyernek?

Veghetáry János 2021.05.29. 19:25:11

@don Fefinho: A tél is hideg volt az elmúlt évekhez képest. Sokszor nézett be -10 fok alá a hőmérséklet.

Deansdale 2021.05.29. 19:58:21

@R .: Csak egy könnyen irányítható embermasszát akarnak ami nem elég okos és találékony ahhoz, hogy a terveiknek keresztbe tegyen. A fehérekben látják ilyen szempontból a legnagyobb fenyegetést. És nem feltétlenül kell elpusztítaniuk senkit, elég ha elveszik a képességünket az ellenállásra.

Nézz utána mit csinálnak a capitoliumi tüntetőkkel, szerintem tanulságos.

Amúgy azt hallottad, hogy a Lockheed Martin, az USA legnagyobb hadibeszállító cégének vezetősége számára háromnapos "légy kevésbé fehér" tanfolyamot szerveztek? Ez is tanulságos a maga módján :D
www.nationalreview.com/news/lockheed-martin-put-executives-through-training-to-unlearn-white-male-privilege-report/

Nyitott szemmel érdemes élni.

KalmanBlog 2021.05.29. 21:28:29

Meggondolta magát teljesen magától egy nyilatkozó fotballista:

index.hu/sport/futball/2021/eb/2021/05/29/matthijs-de-ligt-koronavirus-oltas-vakcina-juventus-holland-valogatott/

"A 21 éves hátvéd azt nyilatkozta, hogy még nem kapta meg a koronavírus elleni védőoltást, de nem is tervezi beadatni, mert nem kötelező, és szerinte mindenki maga rendelkezik a saját teste fölött." ...

Ezután pálfordulás történt és egy következő nyilatkozatában már ezt mondta:

"... maximálisan vakcinapárti vagyok, és az első adandó alkalommal kérni fogom az oltást."

Micsoda ballépés :-). Vajon kettétörik a karrierje, vagy engedik tovább fotballozni?

csi szi 2021.05.29. 22:13:07

@KalmanBlog: Most megy a BL döntő, természetesen most is volt a kezdőrúgás előtt térdeplés (2 "angol" csapat), gondolom már ez végleges, ezentúl örök időkig lesz Minneapolisi Szent György emlékére.

csi szi 2021.05.29. 22:16:35

Nem láttam, hogy a Chelsea magyar segédedzője is térdelt-e, de nyilván neki is "kötelező", ahogy Dárdainak is. Mondjuk nem tudom mit tennénk mi a helyében. Én azt mondanám magamnak, hogy Chauvinnel való szolidaritásból teszem. :)
A meccsre elvileg csak korlátozott számú nézőt engedtek be, de elég sűrűn állnak, letolt maszk persze ott van az állukon-nyakukon. Mindenesetre inkább az orosz zsidó oligarcha csapata nyerjen, mint az arab, bár igazából nem izgat persze.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.05.31. 10:31:42

@vodkasprite: "és a kontroll marad nálam."
Amint elég nagy lesz a dolog, már nem lesz nálad a kontroll.
Nekem ez a rendszer kutyaharapást szőrével megoldásnak tűnik, a nagy megfigyelésre még nagyobb megfigyeléssel reagálunk, hiszen egy ilyen rendszerben már megjelenik még az etnikai eloszlás is az emberek vagy épp intézmények politikai beállítottsága mellett.
Egyébként értem az igényt, hogy a konzervatívoknak szervezkedniük kellene, de elolvasva amit leírtál, a "háttérhatalom" szerintem most elmosolyodva hátradől, hogy ő már csak egy kávét kér.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2021.05.31. 10:33:57

@Deansdale: "Nyitott szemmel érdemes élni."
Csak ebbe előbb-utóbb beleőrül az ember. :-)

KalmanBlog 2021.05.31. 11:11:04

Hiánypótló! "Megjelent az első, szivárványcsaládokról szóló mesekönyv"

444.hu/2021/05/30/megjelent-az-elso-szivarvanycsaladokrol-szolo-mesekonyv

"A meséket Lawrence Schimel amerikai író írta, akinek több mint 120 könyve jelent már meg, legtöbb nyelven a Micsoda család! A mesék egyszerű, hétköznapi jeleneteken keresztül mutatják be a szivárványcsaládok életét."

Ki lehet a szerző, mit kell tudni róla?

en.wikipedia.org/wiki/Lawrence_Schimel

"Lawrence Schimel (born October 16, 1971) is an American science fiction and fantasy writer, translator, and anthologist whose work frequently deals with gay and lesbian themes, and with Jewish themes. He was born in New York, and received his B.A. in Literature from Yale University."

Deansdale 2021.05.31. 11:37:02

@Sipi81: "a "háttérhatalom" szerintem most elmosolyodva hátradől, hogy ő már csak egy kávét kér"

Nem túl tág a mozgásterünk. Titokban szinte lehetetlen bármit is megszervezni, és szerintem a titkosszolgálatok az energiájuk drasztikusan túlnyomó többségét a fehér nemzeti/faji szerveződések ellen vetik be, úgyhogy amit titokban szervezel valószínűleg arról is ugyanúgy tudnak.

Hajókra kell költözni, felebarátaim :)

Deansdale 2021.05.31. 11:37:15

@KalmanBlog: Ne, mondd hogy nem igaz :D
süti beállítások módosítása