HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @Frederick2: "Van ennek valami értelme?" Páran pénzt keresnek vele, legalább addig se munkanélküliek, amúgy semmi. Alapvetően nem lenne baj az ilyesmi, egy normális világban libertárius szemszögbő... (2024.04.24. 11:19) Nem valós veszély
  • Frederick2: @Deansdale: Mondjuk ez elég nyekenyóka téma a fűtés témához képest, de azért mégis megemlítem, mint kis színest. Már csak azért is, mert ez is azt jelzi, mennyire elanyagiasodott mára a férfi-női ka... (2024.04.24. 10:37) Nem valós veszély
  • F.M.J.: @Deansdale: Kár, közben eszembe jutott még néhány szemléletes példa, de majd legközelebb. :) (2024.04.24. 07:30) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • Deansdale: @F.M.J.: Jól van, meggyőztél :) (2024.04.23. 20:35) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • F.M.J.: @Deansdale: 12/230V: Mivel én sem vagyok villamosmérnök, természetesen lehet, hogy rosszul tudok bármit a dologról, de azért felületes ismereteim alapján volna néhány ide vágó észrevételem. Szerén... (2024.04.23. 19:53) Ötletelésre felhívás fűtéstémában
  • Utolsó 20

Konteózzunk, már akinek még nincs elég baja

2021.12.27. 09:57 Deansdale

Gyengébb idegzetűek kifejezetten maradjanak távol ettől a témától - akinek a covid meg a potenciális gáz- és áramkrízis ad elég stresszt az ne tegye tönkre magát ilyesmivel. Komolyan mondom.

Aki viszont úgy érzi nincs elég borzongás az életében, annak meleg szívvel javaslom olvasásra biggreekgeek barátunk "Flatten the Curve" sorozatát a redditen. Angol, és a szó klasszikus értelmében vett összeesküvés-elméletek gyűjteménye, úgyhogy aki szerint minden olyasmi eleve ostobaság amit a TV-híradókban nem ismételnek naponta ötször, az ne is fárassza magát ezzel. Számomra ez olyasmi mint egy jó horrorfilm, csak jobb: megborzongatja az ember gerincét, ugyanakkor gondolkodásra is ösztönöz.

Előre szólok, a színvonal változó, de ez egy ilyen témakörben természetesnek vehető. Nem minden konteó egyformán valószínű, és biztos vannak a listán mellényúlások, de elgondolkodtatásra azok is alkalmasak. Az 5. rész szerintem kifejezetten ütős, aki egy jó epizóddal akar kezdeni az próbálkozhat itt, de lehet az elejéről vagy a végéről is kezdeni :)

677 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2022.02.03. 09:27:26

@Mia and Me:

Szia Mia!

Nézd.
Én leírtam már ide és nem is akarok győzködni senkit.
Inkább csak kérem, hogy annak a szikráját, hogy nem biztos, hogy minden mögött a mumus áll - lehet ez mögött igen, nem tudom - hagyjuk meg.
Mert tudod minden ilyen mondat, ami feltételezéseken alapulva egy negatívumot fogalmaz meg másról: Ítélet. És mi van erről mondva? Na?...:)

Nem vitatom a jogod és a cselekedeted arról, hogy mit matekozol ki és mit látsz. De nem tudhatod 100%-ban azt, hogy valóban az van ami.
Egyébként meg miért kellene ez a dolog most genetikai információnak valami külön gyűjtésre, mikor szerintem a lakosság 100%-a - felnőtt - a munkavégzés okán évente elmegy vért adni több évtizede már. Mennyi lenne az, ha konteózunk és benne van WHO meg ilyenek az elméletekbe, hogy már rég kiadják azt, hogy akkor genetikai dolgok vizsgálata is a munkavégzés során és kérjük az adatokat?
Nem tudom, de nekem ez sokkal egyszerűbb lenne, mint ezzel szórakozni, erre egy külön apparátust meg logisztikát világszinten létrehozni, mikor ott van előttem mér rég minden tálcán több éve.
De ez csak az én elméletem ebben a témában, szóval tévedhetek meg csak az enyém, egy a sok közül.... :)

Szerintem esélyesebb sokkal, hogy ha kinéz az ember az ablakon és látja a Napot milyen szépen süt, akkor jobb kedves lesz tőle és ez biztos, ez tuti, ebben nincs tévedés! :)

Ezt meg tekerjétek fel max hangerőre! :)
www.youtube.com/watch?v=VAx-uLSQ5z0

Mia and Me 2022.02.03. 11:11:46

@icipicicsipa: film buzi vagyok, mindent úgy nézek hogy ha film lenne akkor miért lenne benne ez vagy az a torténés. Na meg alternatív törtenelem buzi is.
A találgatások azert jók mert segíts magadon isten is megsegít ;)
Vagy amerikai módon, bízzunk Istenben de tartsuk szárazon a puskaport.
Egyebkent minden biológiai reszunk Mashogy mesel. Tehát egy nedves myálas ;) kapun közlekedő dologra nem biztos hogy megfelelő kepet ad egy vervizsgálat ;) ami már azt mutatja meg hogy bent mit csinál es mit kezd vele a szervezet.

2022.02.03. 11:12:08

@Mia and Me:

"továbbá az egyik kutató elmondta, hogy a koronavírus 2 népcsoportot jóval kisebb eséllyel tud ledönteni a lábáról."

Hát amelyikre tippelek:
Az egyik a totál részeg, a másik meg a holt részeg.
Ezeket általában különböző pozíciókban fetrengve találhatjuk meg világunkban és, hogy ezeket a lábukról így tovább tudja dönteni lefele irányba a koronavírus, arra az eddigi kutatások mind negatív eredményeket hoztak, 100% -os eredményességgel.

2022.02.03. 11:37:49

Oké-oké, én nem vitatkozom, meg nem tudom, meg nem gondolom tovább, én ilyen alapvető dologban vagyok azt kész.
Meg te genetikai információkat említettél csak! :)
Nem volt az az írásodban, hogy most valami egyéb variáció tényszerűen, csak genetikai információt említettél, az meg szerintem alapból mindenkinek ez ugrik be: milyen a DNS-ed meg a többi dolog alapként.

Részemről tényleg csak ennyi volt gondolatként, amire reagáltam, nem görgettem tovább ilyen lehetséges vonalakat, sorry...
:)

Mme.Brioche 2022.02.03. 22:16:15

Most ezzel a történettel van tele az egész francia sajtó, ömleszti a tévé, rádió, újságok, hogy megvakult egy gyerek az oltása után, és amikor perelni akarták a Pfizert, kiderült, hogy van egy olyan záradék az országgal, és az összes uniós tagállammal kötött szerződésben, ami felmenti őket a felelősségvállalás alól bármilyen mellékhatás esetén. Jó reggelt Franciaország!
Eddig a sajtó, ha bárki felhozta ezt az érvet az "oltástagadók" közül, akkor egyöntetűen kiröhögték, hogy ez tutira nem igaz, meg amúgy sincsenek mellékhatások, most meg úgy tesznek a szarháziak, mintha most hallanának először az egészről. Épp csak egy gyerek életét kellett tönkretenni, hogy végre kihúzzák a fejüket a tudjukhonnan. És ki tudja összesen mennyi gyerek van még, meg felnőtt, ha már itt tartunk.

itt van egy magyar cikk róla:
www.erdely.ma/megvakult-egy-francia-gyerek-a-pfizer-oltasa-utan-a-ceg-semmilyen-felelosseget-nem-vallal?fbclid=IwAR1e4YHmOmDXFPxtafGWLrCwJdZOnuUe9yB4LuqOjBWsIRLTYWOTTHgSFco

2022.02.04. 09:08:33

@Mia and Me: Nem írom le, mert súlyosan elítélem az antiszemitizmust.

Deansdale 2022.02.04. 10:58:49

old.reddit.com/r/conspiracy/comments/sjpkdu/during_a_pandemic_they_are_firing_hospital_staff/
Ez a reddit poszt jól összefoglalja a lényeget:
Járvány közben leépítik az egészségügyet,
ellátási zavarok közben gúzsba kötik a szállítmányozást,
pénzügyi krízis közben sosem látott tempóban költekeznek,
egy globális háború árnyékában leépítik a hadsereget.
Miféle bizonyítékra van még szükség ahhoz, hogy az értelmes emberek megértsék, a nyugat szándékos elpusztítása már folyamatban van?

2022.02.04. 11:40:34

@Deansdale:
Hogy minek az elpusztítása akar itt lenni, ahhoz majd Istennek is lesz egy kis szava, Kedves Dean.... :)

2022.02.04. 11:41:46

Péntek van, és süt a Nap. :)
Na jó, pár felhő van az égen, de kit érdekel! :)

Péntek van és hétvége, halleluja!!!! :)

2022.02.04. 12:39:44

I belive-i-belive-i belive, yeee!!!

www.youtube.com/watch?v=0mYBSayCsH0
:D

2022.02.04. 12:43:08

Egy régi klasszikus. :)

Full hangerőn nyomjátok! :)
www.youtube.com/watch?v=yo0iU62L5-k

Deansdale 2022.02.04. 12:56:07

@icipicicsipa: Isten elég sokmindent hagyott már elpusztulni, barátom. Ő más síkon gondolkodik és ítél mint te, nem avatkozik közbe sem azért mert a kultúránk érték, sem azért mert te jólelkű vagy. Felőle, ha szabad így fogalmaznom, mindannyian mehetünk a lecsóba, legföljebb a túlvilágon majd kapunk egy meleg, baráti ölelést tőle. Emberek milliárdjai lettek erőszak áldozatai vagy haltak éhen, szomjan, ésatöbbi, és nem nyílt meg az ég, hogy Jézus a lángoló falloszával "rendet tegyen", úgyhogy ilyesmire most se számíts. Amit mi magunk elérünk, az van.

2022.02.04. 13:04:36

@Deansdale:

Oké Dean, ez is "nézet" meg egy vélemény.
Semmi gond.
Ez a Tied, elfogadom, hogy ez a Tied.
De csak ennyit, és ez nem személyes! :)

Aztán meg, hogy mi lesz majd a kettőnk világából fakadóan, szerintem majd nyugtával a napot....és ezt nem az én részemről gondolom, bárhogyan is értse bárki is az ellenezőjét! :)

Uff!
Én beszéltem!
:)

2022.02.04. 13:08:18

@Deansdale:

Aztán meg a helyzet ez, Kedves Dean:
Amíg idebenn ver a szívem az addig ezt a verklit fogja hajtani, bármilyen agyalágyultnak meg zakkantnak tűnik is.
Azt aki akarja, próbálja meg nyugodtan visszafogni: én meg nem fogom ezt engedni!

És most lenyomok egy bazi nagy adag sajtos tésztát - remélem nem spagettiből van, hanem makaróniból, mert azt jobban bírom :) - aztán meglátjuk a többi...)

2022.02.04. 13:33:24

@icipicicsipa:

Megszívtam.
(bocsi a kissé vulgárisnak ható kifejezésért)

Se nem spagetti, se nem makaróni....valami laposmetéltből van a sajtos tésztám.... :(
Katasztrófa.

:)

2022.02.05. 17:55:16

@kovidmenekult:

"Mert szabadok akarnak lenni."
Inkabb lustak es mas munkara nem alkalmasak. :)
---

Gondolom annak örülsz, hogy bármikor lesétálsz egy közértbe/aldi/lidl/spar stb helyre és leveszel a nagyon szorgalmas és "doktorandusz" kacsóiddal a polcról bármit amit éppen akkor szeretnél, az szerinted ott terem az adott bolt raktárában és nem a te általad szapult kamionosok közül legalább egynek az érdemes és közreműködése tette lehetővé azt, hogy ezt megtehesd.
Vagy még olyan is van, hogy :
- teleportálták
- gólya hozta oda
- Isten oda teremtette

Meg bármi ilyen jöhet még ami megmagyarázza a folyamatot, ahol ki van zárva ezen emberek munkája.

Egyébként nem írtam ilyen finoman és kulturáltan a véleményem.
Úgy háromszor írhattam át nagyjából, nehezemre esik diplomatikusan fogalmazni akkor, mikor egy ember elkezdni önmagát imádva felül emelni magát a másikon, miközben a habzsidőzsijének az egyik biztosítója éppen az lenézett másik személy.

És úgy gondolom, hogy sokkal többet köszönhet majd nekik a világban minden ember, aki változást akar ebből a helyzetből, amiben vagyunk.

(És mikor ez nyilvánvalóvá válik, vajon akik itt káromlóan szóltak, egy "bocsánat"-ot le fognak-e tudni írni majd?)

Hát akkor ennyi így ehhez és a mai napon szösszenetként.

További Szép Napot!

2022.02.05. 21:47:14

Már a földműveseket/állattartókat is megvették Kanadában ezek szerint.
Igaz-e?
:)

www.youtube.com/watch?v=hlKyCkJhNqY

2022.02.05. 22:07:07

@icipicicsipa:
Elnézést.
Senkivel nem szerettem volna gúnyolódni.

Megértem, hogy a világ tele van manipulációval és hazugsággal és talán eljutottunk oda, hogy már azt sem hisszük el, hogy ha valami olyan történik, ami a jónak néz ki és a jónak tűnik, az valóban a jó.

Sikerült elérnie a világnak azt, hogy már a jót is igyekszik az ember önnön maga támadni minden megjelenésében és megnyilvánulásában a jónak. Talán ez van.
Ilyet gondolok most ezzel kapcsolatban....

És még egyszer vodkasprite.
Cinikus volt és gúnyolódó a hozzászólásom, de nem is gondoltam arra, hogy a személyed vagy Téged bántsalak meg vagy minősítselek ezzel, magát a fogalmat - mint valakik megvásárlását és megkenését - gondoltam nevetségesnek és kifigurázás tárgyának.

Szóval részemről ez így:
Peace!
:)

2022.02.05. 22:35:40

Ezt meg estére levezetőnek azért idedobom. :)

www.youtube.com/watch?v=t2mU6USTBRE

2022.02.05. 22:40:38

Vaoooo!

Lovas Kanadaiak is jönnek. :)
www.youtube.com/watch?v=vH8DxwbpkkM

2022.02.06. 12:13:48

Szevasztok!

Van mára egy kérdésem, valaki segítseeeeen!
Who Let The Dogs Out? :D

www.youtube.com/watch?v=ojULkWEUsPs

Mia and Me 2022.02.06. 17:34:42

@icipicicsipa: nem vagyok nagy Jackson rajongó, de azért ebből az eredeti szerintem elég jó. Ugyan multikulti (és azt itt nem szeretik), de tele van energiával és egyszerű forradalmi dologgal, team-munkával, összefogással.

2022.02.06. 17:48:41

@Mia and Me:

Helló Mia!

Melyikből van Jackós?
A legutolsóról nem találtam.
Pontosabban a keresőben kidobta, de mint videót nem találtam.

Egyébként meg igen: Jackson meg a videóklippjei nagyon tutik voltak, mindenben, tényleg.

És elmondok egy személyeset Jackóval kapcsolatban: nem tudom mi az igazság, de amit gondolok: szerintem egy kamu, hogy valami pedofil lett volna. Inkább egy összetört gyerek volt, bármilyen pénzzes is volt, nem hiába halmozta a vidámparkot meg ilyen dolgokat.
Szerintem boldogtalan volt.
És azt hiszem, hogy magányos is.

És baromi profi volt abban, amit csinált.

Akkor ennyit, ha már szóba került ő is.
:)

Deansdale 2022.02.06. 18:59:01

@Mia and Me: "team-munkával"

Nem jutott eszedbe a csapatmunka? :)

A jóindulatú és jóhiszemű "éljünk együtt békében" elképzeléssel nem lenne baj, ha képes lenne működni, szóval Jacksontól nem veszem zokon hogy ilyen naív álmai voltak. Nem volt túl okos tőle, hogy nem látott túl a saját jóhiszeműségén, de ennyitől még nem lesz rossz ember.

Weird Al amúgy mindenen javít amihez hozzányúl, Jacko dolgait is feldobta :)

2022.02.06. 19:36:08

@Deansdale:

"A jóindulatú és jóhiszemű "éljünk együtt békében" elképzeléssel nem lenne baj, ha képes lenne működni"

Én azon filóztam éppen, hogy mi van, ha működhetne ez, csak szándékosan teszik azzá, hogy ne működjön?

Mondjuk először kinéznek egy csoportot.
Azt módszeresen elkezdik lázítani a világ ellen, ellenségkép, miközben persze rontják az esélyeiket, életkörülményeiket és meg is van a bűnös, hiszen valóban rossz nekem napról napra.
Aztán tesszük a többi, ide telepítjük, oda telepítjük őket.

Ki tudja, a sok ellenségképnek mi is állhat igazából a hátterében.

Mi volt előbb ebben is?
A tyúk vagy a tojás? :)

Tudod ez egy ilyen.
Én nagyon sokat dolgoztam raktárban konkrétan egy konditerem bejárata mellett.
Sok "állat gyúrós".
Talán 70-80%-uk - majdnem a legnagyobb "hegyek" - előre köszöntek harsogva illetve akkorákat dumáltunk ismeretlenül....pedig ahogy emlékszem, tele voltam velük előítélettel.

Nem tudom.
Én valami ilyenben kezdtem gondolkodni, hogy mennyi lehet az a jelenség - szándékos egymás elleni uszítás és annak "megevése" - és amit a valóságnak mondunk, ezen kettőnek aránya?

Nem tudom, mondom még egyszer.
Elfogadom amit mondasz, mert bennem van illetve több évtizede tapasztaltam és gondolok dolgokat, de hogy most az jó-e avagy nem, most már passzolom.

És lehet, hogy tettem is olyat, hogy megítéltem így magamban pont egy cigány srácot kb 2-3 hónapja talán, passz...

Amit gondolok azért ezzel párhuzamosan és szigorúan és tisztességes, bescsületes módon:
Élni és élni hagyni és senki javára azért engedni a rosszat tenni és megengedni, mert csak, mert ideológizálunk.
Ez biztos, hogy minden mondandómmal együtt egy alap és megkerülhetetlen és enélkül csak valami valóban elfogult zagyvaság az egész.
(még lehet ezzel is az lesz? :D... :)

Ennyike most.

Deansdale 2022.02.06. 20:28:29

@icipicicsipa: Tudod az a gond, hogy ha ilyen könnyen lehetséges egymás ellen uszítani különböző csoportokat, akkor semmilyen garancia nincs arra hogy ezt a jövőben soha senki nem fogja megtenni, szóval tökmindegy hogy ami jelenleg zajlik az organikus vagy mesterséges, mert egyelőre semmilyen módszerünk nincs kivédeni a mesterséges verziót. (Ha meg organikus akkor eleve baszhatjuk.)

Emellett még annyit szeretnék mondani, hogy egyes afrikai országokban az átlag IQ nem éri el a 70-et, tehát a túlnyomó többségük a szó teljes, klasszikus, orvosi értelmében retardált, és ezekkel te soha nem fogsz tudni egy kultúrkörön belül békésen és produktívan együtt élni. Az egyetlen értelmes megoldás a külön létezés, amivel egyébként semmilyen baj nincs. Évezredekig elvolt a világ úgy, hogy pl. a magyarok és a szomáliaiak még csak nem is tudtak egymás létezéséről, mégsem pusztultunk ki a diverzitás hiányától. Vicces gondolat a mosódjunk össze mindannyian és legyen virágeső meg habzsidőzs, de kb. annyira realisztikus mint a jehováék-féle jövőkép amiben az oroszlánok és gazellák békében élnek együtt.

De mindezzel semmi baj nincs, Isten ugyanis soha nem mondta, hogy feladat lenne egy globalista, multikulti világot létrehoznunk, szóval nem értem miért nyelte be ezt a marxista maszlagot annyi keresztény ember is. Isten annyit vár tőled, hogy te legyél jó ember, de ebbe nem tartozik bele az, hogy kretén utópiákat kergetve a saját keresztény kultúrádat semmisítsd meg.

2022.02.06. 21:17:21

@Deansdale:
"De mindezzel semmi baj nincs, Isten ugyanis soha nem mondta, hogy feladat lenne egy globalista, multikulti világot létrehoznunk, szóval nem értem miért nyelte be ezt a marxista maszlagot annyi keresztény ember is."

Hát nem tudom.
A szeressetek mindenkit és a "szeressétek egymást"-ban nem tudom, hogy hol nem lehetne jelentésben egy ilyen jellegű dolog.
Illetve nem olvastam, hogy lenne a mennyben egy külön rasszra osztott "körlet"... :D

Meg szerintem nincs is olyan, hogy keresztény.

Mózes második könyve 3. fejezet
13 De Mózes azt felelte Istennek: Ha majd elmegyek Izráel fiaihoz, és azt mondom nekik: atyáitok Istene küldött engem hozzátok, és ők megkérdezik tőlem, hogy mi a neve, akkor mit mondjak nekik? 14 Isten ezt felelte Mózesnek: Vagyok, aki vagyok. Majd azt mondta: Így szólj Izráel fiaihoz: A „Vagyok” küldött engem hozzátok.

"Vagyok, aki vagyok. "

Nekem ez ezt jelenti:
Az Vagyok, akiit gondolsz, hogy vagyok.
Az vagyok, akire vágysz, hogy vagyok.
Annak hívsz, annak gondolsz, aki vagyok.
Az vagyok, akiről álmodsz, hogy eljön és megszabadít, aki igazságot hoz, aki békét hoz, aki örömöt hoz.
Nekem Krisztus vagyok.
Neki Buddha vagyok.
Neki Allah vagyok.
Neki - aki nem tudja a Bibliát meg ezeket, mert "csak él" a világban - annak Superman vagyok.
Vagy Pókember vagyok.
Vagy Amerika Kapitány vagyok.

Egyetlen egy legfőbb Vagyok van. :)
És az mindenkié és az mindenkiért van, nem azért van, aki plecsnit rak magára, hogy ez a Vagyok az az övé, mert ő "keresztény".
Hanem mert nemes gondolat és hit van mögötte.

Minden magunkra aggatott, önmagunkat a másik fölé helyező plecsni egy jel.
A fenevad jele.
Ami fölébe emeli magát Istennek.

Egyetlen lény emelhet ember fölé embert: Isten.
Egyébként Krisztusi van, nem keresztény, én így gondolom.
Ez egy megtévesztés megint, hogy a keresztény valami több ember.
Krisztusi van.
Ahogy le is fordíthatod a Christian szót, abból te nem szedsz ki keresztényt, csak szétcsavarva. :)
Szerintem. :)

Egyébként meg Isten mit mondott?
Sokkalta jobban kell arra figyelni magunkban, hogy mit érzünk.
Mert az számít, az jön real-time - :) - Istentől, az írás meg van, akitől van.
Emberek írták, ugye... :)

Hát ennyi erről.... :)

Mia and Me 2022.02.06. 21:49:40

@icipicicsipa: A Bad-re gondoltam.
Én inkább industrial vonalon mozgok most, de pl. a Dirty Diana egy rohadt jó szám még tőle.

A vagyok aki vagyokról meg Weöres sándor ugrik be most, ki minek gondol, az vagyok annak....
Elég jó verses lenyomat arra hogy ki mit lát a másikban és ezzel esetleg hogyan determinálja is.

@Deansdale: sajnos igazad van. De egyébként igen, van hogy nem jut eszembe az egyszerűbb magyar, mert munkahelyeken folyton ezt az angol szlenget nyomják az ember agyába :(.

Mondjuk a szomáliaiak csontozata áll legközelebb az egyiptomiakat bemutató minden kulturális leleten látható figurákéhoz, úgyhogy ősinek ősiek ők is. persze ezt nem azért irtam hogy keveredjünk velük, csak arra fel, hogy nem tudhatjuk egy -egy nép hogyan alakul, vagy épp korcsosul el.

Viszont bármelyik nép megismerhető és ha a kulcsfontosságú dolgaikban béke van 2 (3 - akárhány) nép között, akkor függetlenül a kulturális különbségektől, lehet együtt élni.

2022.02.06. 22:48:16

@Mia and Me:

Köszi Mia, így már tiszta.

Nekem az adu a smooth criminal, főleg, mikor elkezdődik a szám és bedobja a pénzt a gépbe... :)

A beszéd kapcsán.
Függ a társaság illetve az egyén hangulatától is.
És nem attól leszünk jó vagy rossz emberek, hogy hogyan beszélünk - mármint belazulva, szlengesen - mert akkor nem lehetnének némák. :)

Egyébként természetesen osztom és vallom, hogy a magyar nyelv egy nagyon specifikus, mondom ezt úgy, hogy egy teljesen alap angolom van, de az, hogy a személyes névmásokkal meg a főnévi igenévvel meg ide oda egy múlt vagy jövő idő szóvariációval szinte tökéletesen el lehet lenni angol nyelvterületen, az szerintem valós, számomra egy egyszerű matematikai kód az angol és kész.
Onnan nézve meg a magyar nyelv egy végletekig mindenre célirányosan és a legfinomabban rámutató, minősítő, olyan szinten ruház fel mindent jellemzésekkel, hogy az elképesztő. Igazából most azt mondanám, hogy a dolgokat a legjobban felemelő illetve degradáló nyelvezet ezzel a legvégsőkig valamire ráfókuszáló szavaival, nyelvezetével.

De ha valaki azt mondja, ez megvan ugyan úgy máshol is, akkor oké, nekem eddig ez van meg, mint "tudás". :)

2022.02.06. 23:42:38

t.me/ebredes2017/7788
Nagyon jó videó, néhány újdonsággal, néhány újabb puzzle darabbal.

Deansdale 2022.02.07. 07:58:13

@icipicicsipa: "A szeressetek mindenkit és a "szeressétek egymást"-ban nem tudom, hogy hol nem lehetne jelentésben egy ilyen jellegű dolog."

Az univerzális szeretet akár létre is hozhatná a földi paradicsomot, ha mindenki részt venne benne, és MINDENKI szeretné a felebarátait, de ez még Marx proletárutópiájánál is naívabb vágyálom. Tömegesen megelőlegezni a hitet, hogy az idegenek akiket importálunk a határokon túlról majd úgyis jó emberek lesznek, és krisztusi szellemben fognak közénk beépülni, hát, nagyjából szomáliai értelmi képességeket feltételez, főleg mivel a világban felgyűlt tapasztalatok 100%-a az ellenkezőjére mutat. Hagyjuk meg a mennyország képzetét a túlvilágra, és fogadjuk el, hogy ez a földi világ nem olyan, és soha nem is lesz olyan, mert (sajnos) nem azért lett teremtve, hogy olyan legyen.

Erre tökéletesen rímel a következő gondolatod is, hogy a mennyben nincsenek rasszok - hát ja, tényleg nincsenek, csakhogy nem tudom miért téveszted össze a túlvilágot a fizikaival. A mennyben nincs éhség és szomjúság sem, de attól neked ebben az életedben még enni és inni kell, különben megförmedsz. A mennyben nyilván nem fog agyonverni egy néger azért mert fehér vagy, de a föld bolygón ez naponta többekkel megesik, és hülyeség itt azzal a szőnyeg alá söpörni, hogy a túlvilágon majd nem lesz ilyen.

Talán azt nem érted ebben az egészben, hogy a józan paraszti ész, a racionális gondolkodás, az elővigyázatosság, a szeretteid és az értékeid védelme tökéletesen megfér az embertársaid szeretetével, abszolút nem zárják ki egymást. Én szeretem a niggereket, mind egy szálig boldog és hosszú életet kívánok nekik, etcetera, csak midezt tegyék Afrikában, ha lehet, és ide maximum turistának jöjjenek, tisztelve a helyi embereket és kultúrát. Nem azért nem akarok etióp szomszédokat, mert nincs bennem emberbaráti szeretet, hanem mert van elég gógyim megérteni, hogy az én emberbaráti szeretetem nem teszi semmissé a tengernyi problémát amit pl. a migráció okoz.

A földön élned a földi szabályok szerint kell. Add meg a királynak ami a királyé...

fotelzsukov 2022.02.07. 08:09:47

@icipicicsipa:
"Gondolom annak örülsz, hogy bármikor lesétálsz egy közértbe/aldi/lidl/spar stb helyre és leveszel a nagyon szorgalmas és "doktorandusz" kacsóiddal a polcról bármit amit éppen akkor szeretnél, az szerinted ott terem az adott bolt raktárában és nem a te általad szapult kamionosok közül legalább egynek az érdemes és közreműködése tette lehetővé azt, hogy ezt megtehesd."
Tevedni tetszik, de nagyon: videki paraszti szarmazasu munkas vagyok, nem ertelmisegi, a mindennapi betevot altalaban fizikai munkaval kerestem meg, legtobbszor igen zord idojarasi viszonyok kozott kozott (-70C es +50C) vagy poros, koszos kemeny alkotomunkaval, epitkezeseken, glettelokent. Mar amikor dolgoztam es nem csavarogtam vagy "edes semmit tettem", az az olvastam. :)
---
Lovas Kanadaiak is jönnek. :)
www.youtube.com/watch?v=vH8DxwbpkkM
Na, ez a video a "fake news" kategoria iskolapeldaja, mar ami a focimet illeti. Ket kulonbozo helyen keszult clipbol lett osszevagva: az elso szerintem valahol a prerin Del Albertaban, kozel a Kanada-Usa hatarhoz lett felveve, az utolso 10 mp pedig Calgaryban es nem Ottawaban. A ket varos kozott tobb, mint 3000 km a tavolsag.
---
Vilag proletarjai egyesuljetek! :)

2022.02.07. 10:45:18

@Deansdale:

Hello Dean!

Persze, amiket írsz, azok - ahogy átfutottam őket gyorsan - korrektnek és jogosnak gondolok illetve azt hiszem, osztom is őket, bár mivel gyorsan futottam csak át és emiatt felszínesen fogadtam csak be, teljes értelmezése nem jutott el a tudatomig, így csak ahogy írtam, osztom nagy részében illetve azt hiszem teljes egészében amit mondasz.

Nem elvakultan és tudatlanul kell cselekedni ebben sem.
Én meg ezt nem fejtettem ki talán eléggé vagy talán errefelé nem is írogattam a témát, nem tudom, régen volt. :)

Ja.
A mennyet le lehet hozni ide.
Én ezen vagyok!
:)

Szép Napot!

2022.02.07. 10:52:10

@kovidmenekult:

Üdv kovidmenekült!

Ha az úgy van, ahogy mondtad a munkavégzéssel, akkor utólagosan elnézést kérek bármiféle negatív feltételezésért, de ezzel együtt most már nem is értem, hogy hogyan is lehet az, hogy lenézel bármilyen munkást is.
Bár lehet, ez az én tévedésem meg valami "jóhiszeműségem" vagy legyen naivság, passz.... :)

Na de a lényeg, bárki is vagy te, vagy más:
Nem nézzük le senki munkáját úgy vélem, főleg nem azét, akinek a munkája által mi enni tudunk.
Mondjuk.
Mert a legsuttyóbb megnyilvánulások egyike ez, tetszik-e érteni. :)

Na, ez a video a "fake news" kategoria iskolapeldaja, mar ami a focimet illeti. Ket kulonbozo helyen keszult clipbol lett osszevagva: az elso szerintem valahol a prerin Del Albertaban, kozel a Kanada-Usa hatarhoz lett felveve, az utolso 10 mp pedig Calgaryban es nem Ottawaban. A ket varos kozott tobb, mint 3000 km a tavolsag.
---

Aztán hol van az előírva egy ország lakossága számára, hogy ha 3000 km távolságra vannak, akkor ők nem nyilváníthatják ki szimpátiájukat?
És mondjuk nem mehetnek ki Debrecenben is tüntetni emberek ugyan azért, amiért Budapesten mondjuk már menne valami, mert 200 km van köztük és akkor ez már féknyúz...

:D

2022.02.07. 11:08:23

Egyébként még egy:

Azoknak, akik ennyire "okosak", hogy szapuljátok azokat az embereket, azokat az eseményeket, mik a szabadságért tesznek ott Kanadában emberek.

Normálisak vagytok?
Most komolyan?

Mi van veletek, normálisak vagytok?

Itt azt látom, jönnek az okosak és elkezdik totál szétcsavarni a híreket, ahelyett, hogy megnéznék mi van.
A Youtuben ezerrel vannak a videók a helyzetről, az emberek cselekedeteiről, ahol nincs erőszak, nincs semmilyen erőszak a rendszer ellen, hanem kérlelő beszéd úgy, hogy élnek a jogaikkal.

Egyáltalán az itt fikázó emberek közül vajon mennyi élő közvetítést, mennyi sok kis apró videót, mennyi időt áldoztak arra, hogy utána menjenek annak, mi lehet valójában és mennyi volt az, hogy rálegyintettek és azt mondták magukban: Ó, én vagyok az okos és majd én jól megmondom!

Szóval:
Hol vagytok emberek, miket gondoltok?

Ez egy fejcsóválós sóhaj mosolygással kísérve, hogy hol van a hitetek, egy pindurka legalább....
:)

2022.02.07. 11:14:40

Nézzétek meg ezeket az embereket és mondja azt bármelyikőtök szívből, hogy ezek megvett emberek:
www.youtube.com/watch?v=1NoVfjgoVL0

Olvassátok a hozzászólásokat.
Alul a videó alatt, és a live chat-et.
És nézzétek meg az ilyen videókat, amik szerintem meglehetnek száz számra is akár.
Aztán ha azt látjátok bárhol, hogy ez nem igazi és nem áll a hozzászólok 99,9%-a mellettük és ahol kanadaiak írják, hogy ez nem igazi, na akkor majd beszélhetünk arról, hogy mi a helyzet ezzel ilyen formán, hogy "fake".
Köszönöm!
:)

Mme.Brioche 2022.02.07. 11:36:41

@icipicicsipa: Ugyan már, persze hogy nem megvett emberek, egy percig nem gondoltam hogy azok lennének.

Ahogy én látom, ennek a dolognak három kimenetele lehet:

1. Továbbra is ilyen békések maradnak, és semmit sem érnek el. Eddig ez látszik a legvalószínűbbnek, mert hiába vannak sokan és egyre többen, a leghalványabb enyhítést sem sikerült kicsikarniuk a kormányból. És ez vonatkozik bármelyik tüntetésre világszerte, csak mondom.

2. Kicsit felhúzza őket, hogy semmit sem érnek el a békés viselkedésükkel, és kicsikét elkezdenek randalírozni, amit végül levernek a katonasággal, mire mindenki hazamegy, és minden még rosszabb lesz.

3. A kicsinél jóval nagyobb mértékben felhúzzák magukat a sikertelenség miatt, mire olyan mértékben eszkalálódik a haragjuk, ami népfelkeléshez vezet, az egész végighullámzik az egész világon, a népharag elsöpri a regnáló kormányokat, anarchia tör ki, komoly zavargások, polgárháborúk, forradalmak stb. Ez esetben már tudni fogjuk - majd akkor - hogy előre megtervezett eseményekről volt szó, eleve ez volt a cél, erre kiképzett ügynökök keveredtek a békés polgárok közé, és korbácsolták fel az indulataikat a végsőkig, és manipulálták az eseményeket, ugyanis a világtörténelemben még soha sem volt olyan felkelés, ami spontán szerveződött volna meg, legalábbis olyan nagy biztosan nem, ami odáig fajult, hogy véget vetett a fennálló társadalmi rendnek, hogy egy egészen másféle világ alakult volna ki a helyén. Méghozzá pontosan azért nem, mert az emberek 95%-a alapvetően olyan békés polgár, hogy maguktól maximum csak az 1. vagy a 2. eseménysorig jutnak el, nem tovább. Se a francia forradalom nem szerveződött spontán, sem az orosz forradalom, semelyik sem.

A mostaniból még bármelyik kifejlődhet, majd az idő megmutatja.

2022.02.07. 12:27:50

@Mme.Brioche:

Köszi a hosszú választ!

Nem is tudok úgy mit hirtelen válaszolni.
Én azt mondom most, hogy várjunk türelemmel.
Meg azt is mondom, hogy amit mi emberi fejjel kiokoskodunk, az egy dolog és nagyon is logikus meg minden olyan levezetésre épül, ami múltbéli esemény megtapasztalása már vagy az, hogy azt gondoljuk, matematikailag ezek kell, hogy következzenek.
De mondjuk a harmadik pont - mondjuk hirtelen ebbe bele tudok "szólni" :) - például nem feltétlen kell, hogy káoszhoz vezessen, ez egy feltételezés pusztán.

Mert mi van ekkor:
Látod, te is tudod - ahogy itt sokan - hogy lehet egy cél az, hogy háborogjunk és önmagunk által csináljunk egy káoszt össznépi szinten, világ szinten.
Szóval mi látjuk már előre azt, hogy milyen reakciót akarnak tőlünk azáltal, ha felkelnénk világ szinten.
Ugye?
Mert leírod ezt, hogy ez lenne és erre lenne a reakció, amit várnak.
Na.
De akkor miért is kellene ezt tennünk, ha tudjuk, hogy ezt akarják?
:)

Miért nem mondjuk azt: gyerekek, nem fogunk öldökölni egymást, bármi is lesz, mert ezt várják el?
Hmm? :)
Ha mi látjuk a jövőt, akkor mi is gátol meg abban, hogy ne úgy tegyünk, ahogy? :)
Csak nem az, hogy mi döntünk, hogy tesszük-e vagy nem, csak nem az, hogy itt van a kezünkben a döntés és az akarat, hogy mit tegyünk azáltal, hogy megmutatja esetleg Isten a jövőt így globálisan és most dönthetünk másképpen ezáltal? :)

Csak kérdem, hogy mi is akadályoz tehát meg ebben, hogy ne úgy legyen, ahogy, hanem másképpen?
Kin múlik ez a hármas pont esetén mondjuk, ha arról beszélgetünk?

2022.02.07. 12:43:02

@Mme.Brioche:

Én még egyet mondok.

Mindenki, aki itt Magyarországon ücsörög a fűtött szobájában és pötyögi, hogy mit hogyan tesznek ezek az emberek:
Ti semmik vagytok jelenleg hozzájuk képest.
Én is, ti is, mind azok vagyunk.

Hálát adhattok nekik meg köszönetet.

De, hogy bárki itt bármilyen negatívumot fel merjen hozni ellenük:
Nincs rá minősítés, mennyire egy senkivé válik Isten szemébe.

Mert érzem azt a haragot, érzem az a dühöt, mikor ilyet olvasok a nagyképű és arrogáns embertől, aki a meleg szobában várja a gesztenye kikaparását a a világban mástól és közben meg fikáz.

És félee értés ne essék: én is itt ülök a meleg szobában, konkrétan fingom nincs - bocsánat - hogy mivel tehetnék akár egy szemernyi olyat is, ami megközelíteni akár egy bolhafingnyit is ahhoz a cselekedethez, amit ezek az emberek tesznek, de az biztos, hogy bármilyen negatív minősítés a lehető legtávolabb van attól, ami Isten elképzelése az ügyben.
Tehát részemről - egyenlőre - marad a szóbeli - írásbeli, "fotelhuszárkodás" - mert jobbat nem tudok pillanatnyilag. :)

De azt meg teszem ahogy csak a kábelneten kifér! :D

Mme.Brioche 2022.02.07. 12:45:48

@icipicicsipa: "mi is gátol meg abban, hogy ne úgy tegyünk, ahogy? :)"

Hát természetesen a másik fél, aki csőre töltött fegyverre vár majd a kapukban. Vér nélküli hatalomátvétel csak akkor lehetséges, ha a teljes hadsereg, a teljes rendőrség, és úgy általában minden egyéb fegyveres alakulat mind egy szálig a felkelők oldalára állna, és jól megpuccsolnák a kormányokat.

Mme.Brioche 2022.02.07. 12:48:52

@icipicicsipa: mi kijárunk tüntetni már augusztus óta. Nem minden szombaton, de elég gyakran. Tudjuk, hogy semmit sem ér, de ez van.

2022.02.07. 13:01:32

@Mme.Brioche:

Nincs olyan, hogy semmit sem ér.
Szerintem nincs ilyen.
Esetleg nagyon-nagyon keveset.
De az nem semmi!
Az már valami!
:)

2022.02.07. 13:04:21

@Mme.Brioche:

"hát természetesen a másik fél, aki csőre töltött fegyverre vár majd a kapukban"

Hahahaha....na jól megnézném azt a "demokráciát", amelyik rálő bármelyik állampolgárára akinél nincs fegyver.

Azonnali "halálos" ítélet lesz önnön maga számára a rendszernek és az azt vezető embernek.
Azonnal ott lesz az ítélet.

Vagy mit következtetsz ki logikai vonalon, mit gondol ezek után bárki is, ha ez megtörténik?

Deansdale 2022.02.07. 13:07:06

Érdekes perspektíva a kamionosokról, angolul:
www.youtube.com/watch?v=K23tQuIK6tE

2022.02.07. 13:08:33

@icipicicsipa: Most fogadták el pár hete Magyarországon az új honvédelmi törvényt, ami már erőszakos cselekedet nélkül is lehetővé teszi a katonaság bevetését a lakosság ellen.. Ez ugyanolyan lesz mint a kovid korlátozások: 3 éve még senki nem hitte volna el, hogy ilyet lehet.

Mme.Brioche 2022.02.07. 13:17:33

@icipicicsipa: már bocs, de milyen demokráciáról beszélünk pontosan? Az elmúlt két évben minden demokratikus normát egy csettintésre eltöröltek. Már nyomokban sem létezik demokrácia.

2022.02.07. 13:40:48

@vodkasprite:

És akkor mi van, hogy mit fogadtak el?
Most rettegjek?

Rettegjen az, aki nem tanult a történelemből, hogy a zsarnokot MINDIG utol érik és utol fogják érni, ha máshol nem a test halála után!

A másik, mert nem használod az agyad: melyik katona fogja agyatlanul végiglövöldözni az egész országot, úgy, hogy közben anya/apa, nagyszülő/feleség, gyerek meg ott zokog, hogy mivé lettél apa, mit tettél?

Te mit gondolsz, ti mit gondoltok, ez a realitás, hogy ez lesz?

Legyen!
Na, gyerünk ki az aki elsőként lő a fejembe egy sorozatot és utána nem szarja majd össze magát a következményektől, mikor leesik neki mit tesz?
He? :)

Milyen filmet fantáziáltok ti, ki a tököm fogja magát összefosni, ha az a választás, hogy lelőjjenek vagy kussban a fegyver csöve lőtt éljem az életem rabszolgaként?

He?
:)

Hát beleröhögök a képébe a dögevő halálnak barátom, és beintek neki, hogy kapja be a nagy büdön macifaxt, azt!

Húúú, de kemény vagyok, van fegyverem, jujj.
Gyere vazze, gyere, velem Isten van baszki, lelősz meg ilyenek és akkor mi van?
Te hozol magadra ítéletet, ha ölsz, te szerencsétlen marha, mit képzelsz magadról, te? :D

Na, erről ennyit.

Lehet bokalefosási versenyt szervezni, én köszi, de kimaradok belőle!
:)

2022.02.07. 13:42:02

@Mme.Brioche:

Olyan demokrácia van, amire itt is meg mindenhol szoktak hivatkozni, hogy "bezzeg ez" meg "bezzeg az'".

Na ilyen demokrácia van. :)

2022.02.07. 15:02:38

Lesújtó véleménye van Szlávik Jánosnak a kötelező oltásról
"több ország is szigorít a korlátozásokon, és kötelező oltást vezet be, de ez nem jó döntés, szerinte inkább a teljes könnyítés felé kellene elindulni,"

2022.02.07. 15:03:38

Ide is belököm!
:)

www.youtube.com/watch?v=qSgsW9GLerA

Akkor is Ő az, aki a legjobb és mindig is Ő marad!
Halleluja!!!!

:)

Mia and Me 2022.02.07. 21:18:49

@icipicicsipa: "melyik katona fogja agyatlanul végiglövöldözni az egész országot, úgy, hogy közben anya/apa, nagyszülő/feleség, gyerek meg ott zokog, hogy mivé lettél apa, mit tettél?"

látszik hogy nem vagy nagy Black Mirror fogyasztó :)

De egyébként minden katona apa, gyerek, nagyszülő, akármi. A "parancsra tettem" jó darabig elég mentség szokott lenni, és amikorra meg már nem az, addig elég sok ember szokott meghalni.

Mia and Me 2022.02.07. 21:24:28

@Mme.Brioche: Nem akarják még kirobbantani szerintem. időhúzás van. addig is lehet most meg ellenük szitani az elégedetlenséget, hogy miattuk nincs a boltban klotyópapír meg sütike.

Gondolom most kivárnak mert közben készülőben van egy nagyobb biznisz, ami már sokszor bevált: a háború árnyéka.

Szerintem a pénzembereknek hótra tök mindegy, hogy mi az álca, lényeg, hogy sok pénzt tudjanak beszedni minden oldalról és minden országból. ( ha a korona kilőve mert kifulladt, akkor jönnek a többivel, van még bőven a tarsolyukban)

Mia and Me 2022.02.07. 21:28:13

@Deansdale: "Nem azért nem akarok etióp szomszédokat, mert nincs bennem emberbaráti szeretet,"

mondjuk ők meg azért jönnek mert nem akarnak éhenhalni.
Szóval ha felülről nézzük, akkor minden nagy népvándorlásnak volt alapja: vagy maradnak és elnyomják őket/éhenhalnak, stb. Vagy elindulnak és akkor valami lesz... Ez mindig így volt a törtéenelemben sajnos.

2022.02.07. 21:32:53

@Mia and Me: Annyival egészíteném ki, hogy szerintem őket egyáltalán nem a pénz motiválja. Abból már van nekik végtelen, amúgy is az ő bandájuk bocsátja ki, vagyis gyártja. Arra azért figyelnek, hogy ha adnak valamit, pl. oltás, azt kifizettessék masszívan, de nem ez az elsődleges mozgatórugójuk szerintem.

Pl. vegyük az oltást: egy jó lehetőség arra, hogy egy egyén számára végtelennek tűnő pénzt visszaosztásával megkenjék a döntéshozókat. Így motiváltak lesznek a politikusok, hogy végtelen vakcinát adassanak be, mert kizárólag a saját cégükön keresztül engedélyezik a bulit, aminek nincs semmilyen valós hozzáadott értéke.

2022.02.07. 21:58:13

Adatok visszamenőleges meghamisítása, elég a diagramokra rápillantani:
stevekirsch.substack.com/p/this-medical-data-from-the-us-dod

Wildhunt 2022.02.07. 22:47:01

@Mia and Me: a támadónak mindig jó oka van támadni. Mindig valami, ami elég súlyos ahhoz, hogy vállalja a kockázatokat. Ettől még ahogy csak tudunk, védekezünk kell.

2022.02.08. 03:19:32

Én meg mondok valamit. :)

Semmilyen háború nem lesz.
Semmi ilyen nem lesz.

Mert én kiálltam amellett, hogy mindaz a rossz, ami vagy valóban vagy csak rémisztgetésnek volt a jelenésekben: az ne legyen.

Hogy hogyan tettem, lényegtelen.....(lehet egyszer elmondom)

De megtettem.
És Isten tenni fogja azt, ami kell.

Ha létezett az a rossz "forgatókönyv", az nincs már.
Mert én megtettem ellene azt, amit kellett.

Aztán hiszitek, akkor hiszitek, ha nem, akkor nem, de ez akkor is így van!
Lerendeztem Istennel és büszke vagyok rá!
:)

És egy kis bemelegítés, hogy jól induljon a napotok! :)
www.youtube.com/watch?v=zFgNyCItmcE

Deansdale 2022.02.08. 08:26:05

@icipicicsipa: Milyen kár, hogy az eddigi háborúk előtt nem volt senki aki megoróbált volna imádkozni vagy egyezkedni Istennel.

2022.02.08. 08:46:17

@Deansdale: Jó de melyik háború előtt volt ilyen direkt lehetőséged kapcsolatba kerülni a megváltóval?

Wildhunt 2022.02.08. 09:37:43

@vodkasprite: mindegyik előtt? Amúgy Tolsztoj szerint minden háborút a nép akar. A legutolsó kiskatona is kisebb rossznak látja a gyilkolást, mint hogy őt lecsukják.

2022.02.08. 10:02:11

@Wildhunt: Úgy értem, korábban még nem volt nekünk icipicicsipánk, aki "mondott volna nekünk valamit" :)

2022.02.08. 11:50:34

@Deansdale:

Hát én csak a saját nevemben beszélhetek!
:)

És én azt mondtam neki:
Én nem akarom a Gonoszt elpusztítani.
Valakinek azt is szeretnie kell.

Ne a Gonosz elpusztítása legyen.
Hanem a béke.
Hanem az, hogy felemeljük magunkhoz.
Hogy tanítsuk, hogy tanuljunk.

Én valami ilyent egyezkedtem Istennel.
(meg még volt más is, de az egy másik történet.... :).... )

UI:
Ja!
Kértem Tőle, hogy szeretnék repülni is.
Meg villámokat szórni.
Meg ilyenek.
Szóval kértem Tőle ilyen szuperképességeket is.
Aztán mostanában nézegettem ilyen angyalos képeket brutál nagy, hatalmas gyönyörű szárnyakkal, most ezt néztem ki és ilyet kértem, hogy lehessen nekem is ilyen, hogy vagánykodni tudjak ismerősök körében, hogy nekem milyen van.
:)

Szóval ha esetleg egyik nap majd ilyen entitás repkedne Budapest felett vigyorogna teli pofával, meg közben rájátszana kicsit meg ilyenek, akkor az majd én leszek!
:D

2022.02.08. 13:13:33

Na jó, nem fejeztem ki magam teljesen korrekten:
Nem a Gonoszt akarom elpusztítani, de baromira be akarom tojatni, hogy tele legyen a gatya - lehet szó szerint is, bár az lehet, kicsit durva lenne már :) - mikor meglátnak és mikor megszólalok! :D

Ez elég lenne, meg számomra tetszetős... :)

Mia and Me 2022.02.08. 21:25:09

@icipicicsipa:
"szeretnék repülni is.
Meg villámokat szórni.
Meg ilyenek."

Na erről a Farkas gyermekei ANYA jutott eszembe.

2022.02.09. 02:31:29

@Mia and Me:

El kell keserítselek. :)

Shazam és Thor, a két favorit a dologban. :)
Az általad említett cuccos még gondolat foszlányának az árnyékaként sem merült fel...
:)

2022.02.09. 12:31:21

American police officers message to Canadain

2022.02.09. 13:16:20

Direkt agymosás: index.hu/mindekozben/poszt/2022/02/09/vonyit-es-az-erdoben-szaladgal-ez-a-transznemu-no-farkasnak-kepzeli-magat/

Nyilván találtak egy hasznos idiótát, adtak neki 20 ezer forintot, leforgatták a műsort, és most lehet mutogatni világszerte mindenhol. Néhány ember, aki nyitott arra, hogy meghülyüljön, elkezd kapcsolódni a témával, elhiszi, azonosul ezzel, és becsatlakozik az LMBTQB táborba, ahol őt szeretik, és elfogadják farkasként is. Majd nemsokkal később lehet belőle akár ugyanilyen LBMTQBfarkas+ aktivista.

2022.02.09. 13:32:11

CBC Workers In Ottawa "Must Watch" | IrnieracingNews
www.youtube.com/watch?v=rYMDi3HrrDg

KalmanBlog 2022.02.09. 14:52:06

Ez ha igaz, akkor jó kis adalék az antifeminizmus témájához:
1healthytips.co.uk/in-the-world/the-worlds-first-female-pilot-of-an-f-35-fighter-crashed-in-the-first-flight/

"The world’s first female pilot of an F-35 fighter crashed in the first flight"

KalmanBlog 2022.02.09. 14:52:57

@KalmanBlog: Ja, igen a kötelező megjegyzés: szerintem a szisztematikus soviniszta elnyomás miatt volt túlzott nyomás alatt, azért nem sikerült a landolás.

Mia and Me 2022.02.09. 20:49:42

@icipicicsipa: pedig szerintem bámulatos karakter.

Shazam vicces ,thor meg csak kalapácsozik.

A robot anya, na az mindent csinál :). Már várom a következő évadot. Az elsőben rendesen beleszerettem mert ő az egyik legemberibb és leg"állatibb" karakter (Apával együtt).

KalmanBlog 2022.03.20. 09:44:35

Meghalt Oravecz Éva Csilla 24.hu/kultura/2022/03/20/oravecz-eva-csilla-ujsagiro-meghalt-nok-lapja/

Annyit írnak, hogy tragikus hirtelenséggel. Próbáltam kikeresni, hogy mikor jelent meg utoljára cikke, de csak nagyon régieket találtam.

Mivel semmit nem írtak arról, hogy mibe halt bele, természetesen a "Covid" jutott eszembe elsőre. Fiatal volt.

vuhani batman 2022.03.20. 13:56:07

@KalmanBlog: A "tragikus hirtelenség" az öngyilkosság szinonimája a sajtóban.

Deansdale 2022.03.20. 16:35:42

@vuhani batman: Ez esetben kétlem, hogy ez állna a dolgok hátterében, a középkorú nőknél baromi ritka az öngyi.

GABOR2 2022.03.20. 17:34:12

Miközben a Star Trek Picardban visszautaznak az időben, hogy 2024-ben az amerikai választási évben megakadályozzák, hogy "fasiszták" kerüljenek hatalomra, addig a Star Trek Discoveryben, az Egyesített Föld elnöke... egy Demokrata aktivista nő... mármint a valóéletben politikus nő játszana az Egyesített Föld elnöknőjét...

Egy elhízott fekete nő amúgy, Stacey Abrams. Hamarosan szavaznak róla.

Úgy tűnik úgy vannak vele, hogy ha az ukránoknál bejött...

Frederick2 2022.03.21. 05:46:42

@Deansdale: @KalmanBlog: Mielőtt kitalálnátok, hogy meggyilkolta a Soros Ügynökség által kiképzett ninja bérgyilkos, felhívom a figyelmet, hogy akár szívroham is lehetett.

A mai stresszes társadalomban, ahol az emberek többsége szétidegeskedi magát a munkahelyén, a feszültséget pedig különféle szenvedélybetegségekkel igyekszik oldani, akármikor kinyírhatja egy agyvérzés vagy egy szívroham.

Régebben még 50 felett lötték be a szívrohamon átesett embereket. Ma már simán diagnosztizálnak 30, sőt 20 éves embereknél is!

Egészségtelen civilizációban, egészségtelen társadalomban elviheti az embert bármilyen betegség.

Frederick2 2022.03.21. 05:49:43

@GABOR2: Ilyenkor sajnálom a Star Trek-rajongókat. Mármint a normálisabb felét. Jól szétbarmulták a kedvenc franchise-ukat.

Amikor Biden megnyerte a választást, több új generációs Star Trek színész ünnepelte a győzelmét.

Ez már nem Star Trek. Hanem Demokrata Trek.

Deansdale 2022.03.21. 08:45:41

@Frederick2: Szó sem volt gyilkosságról, a paranoiás ez esetben te vagy :)

Frederick2 2022.03.21. 09:08:53

@Deansdale: Mivel valaki itt már előtt egyszer egy olyan "poént", hogy szerinte az embereket a kórházakban szándékosan megmérgezik, hogy ezzel is elősegítsék a COVID-ban meghaltak statisztikáját, (mint valami Robin Cook-regényben), ezért gondoltam ezt.

Deansdale 2022.03.21. 09:39:22

@Frederick2: Hát, afelől nincs kétségem hogy a covid halottak világstatisztikájában elég jelentős számot képviselnek azok, akiket, hmmmmmm, "szuboptimálisan" kezeltek a kórházakban, de szerintem Kálmán nem erre gondolt, én meg biztosan sem.

Ha valaki fegyverrel kényszerítene, hogy pénzben fogadjak a dologra, covidoltás utáni komplikációra tippelnék, de bármilyen "természetes eredetű" betegség is sok nagyságrenddel valószínűbb, mint hogy kinyírták az újságírói tevékenysége miatt.

KalmanBlog 2022.03.21. 20:42:53

Emma Watson gondolom nem volt kedvenc a feminizmusa miatt, de ami a külsejével történt, az egészen elképesztő:
www.reddit.com/r/redscarepod/comments/tfndkz/emma_watson_2022/

31 éves, sokkal többnek néz ki. Nagyon hirtelen jött, nem is olyan régen még a húde-csinos kiscsaj volt.

3 féle konteó is felmerült bennem:

* Kézenfekvő, hogy talán anorexiás lett, de mitől?
* Ez is vakcina mellékhatás volna?
* Valaki már feszegette az itteni közösségben is ha jól emlékszem, hogy az ismert művészek közül sok eladja a lelkét az Ördögnek. És ez hamar az idegeikre megy, és aztán meglátszik a külsejükön is.

Miben szerepelt mostanában Emma, volt valami durván ördögi filmje?

KalmanBlog 2022.03.21. 20:50:04

@KalmanBlog: Szóval borzasztó korán és hirtelen jött a kamionja...

Írjátok be képkeresőbe, hogy "emma watson 2008", aztán innen lépkedjetek felfelé 2022-ig páréves lépésekben!

Eszembe jut róla, hogy van egy ilyen fiatal lány a környéken, aki szokta sétáltatni a kutyáját, és nem is olyan régen megakadt rajta a szemem, hogy hú de csinos. Aztán pár hónappal később újra láttam, rövidre vágott hajjal, pircinggel és a szándékos önrondítás standard elemeivel. Tán még 18 sem lett, de máris elrondította magát. Ő még visszacsinálhatná, ha akarná. Emma már nem...

Deansdale 2022.03.21. 20:50:49

@KalmanBlog: Hát, ez simán lehet kábszertől + szar életmódtól. Legalábbis valószínűbbnek tartom, mint a Luciferrel üzletelést :)

Deansdale 2022.03.21. 20:53:18

Miért irtaná ki az elit a hiszékeny és engedelmes tömegeket?
i.redd.it/mkz74pjquqo81.jpg

KalmanBlog 2022.04.12. 10:15:12

@Deansdale: Ez nagyon jó! Mikor már azt hiszed érted, akkor kiderül, hogy amit "értesz" az is csak a színjáték egy rétege volt és alatta van az igazság.

De mire azt megérted, arról is kiderülhet hogy csak egy takaró réteg volt.

Meg kell hagyni, Schwabot nagyon jól összerakták. A ruhái, az akcentusa. "Eat ze bugz and zou will be appy."

Mi lesz, ki lesz az a másik, akit hoznak helyette? A gazdasági összeomlás lesz Putin után Schwab-ra ráfogva, de ki "ment meg" minket?

Deansdale 2022.05.28. 19:07:53

@Deansdale: Hmmm. 2016-ban nem csak a CERN-nél tartottak emberáldozatot, a Gotthard alagút átadásának hivatalos ünnepségén "megidézték Lucifert" is, egyéb vicces dolgok mellett:
thearmageddontimes.com/2021/02/08/gotthard-tunnel-opening-ceremony-explained-switzerland-cern-satanic-ritual/
www.youtube.com/watch?v=CbOldRsITpQ

www.youtube.com/results?search_query=gotthard+tunnel+opening+ceremony

Ezek teljesen, totálisan, véglegesen betegek.

Deansdale 2022.08.24. 20:06:39

@Frederick2: Mint embert nyilván. A "munkásságát" nem ismertem, arról nem nyilatkozhatok.
süti beállítások módosítása