HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Madarász Henrik: @Deansdale: Nekem az volt megdöbbentő 1-2 éve, hogy amikor valami buzi témában támadták az alkalmazottak a Disney woke vezetését, a gócpont a rajzfilmes részleg volt. Elvileg a rajzfilmek célcsoport... (2024.11.18. 01:02) Pingvin
  • Deansdale: @Madarász Henrik: Az igazi tehetségek manapság youtube csatornákat futtatnak, a filmstúdiókban jóformán csak hülyék ülnek. Erre persze sokan reagálhatják, hogy az én hozzáállásom pökhendi, de meg le... (2024.11.18. 00:47) Pingvin
  • Madarász Henrik: @Deansdale: Most elképzeltem, milyen lenne ha te lennél egy filmstudió tulajdonosa, milyen jó filmek készülhetnének. Elvégre ma már sokkal jobb a technikai háttér mint mondjuk 40 éve, két dolog kell... (2024.11.18. 00:00) Pingvin
  • Mr Falafel: @Deansdale: A látszat gyakran csal. :-)))) Végül elég szépen profitáltam (morálisan és kapcsolati tőke terén). A pénz itt másodlagos sem volt. Amikor a harmadik társunk lelépett és megfenyegetett m... (2024.11.17. 21:13) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

Humor

2022.01.06. 13:08 Deansdale

...vagy amit akartok. Gondoltam kellene egy cikk ami alá kommentelgethetem az ilyesmiket, szóval így jártatok.

 

 

Nem szokásom így nyávogni, de a bloghu bejegyzés-szerkesztője egy rakás szamóca. Ennél már csak a wordpress rosszabb. A régebbi képek a tovább gombra kattintva láthatóak...

 

 

 

 

 

65 komment

Címkék: címkétlenség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandiras2 2022.01.06. 13:28:18

Hasonló, az amerikai néger kislány, aki azt kíván ja, hogy bárcsak sose lett volna rabszolgaság. -POOF- És ott találja magát afrikában egy sárkunyhóban, tányérszájjal.

Frederick2 2022.01.06. 17:27:37

@bandiras2: Aztán ki tudja, lehet, hogy ott Afrikában abban a sárkunyhóban jobban érzi majd magát, mint a modern amcsi társadalomban. :P

Nem akarok lemenni Médiavadászba, de szerintem a tradicionális embernek, legyen az fekete, fehér, sárga, jobb volt a közérzete, mint a jelenlegi modern embernek.

GABOR2 2022.01.06. 19:21:30

Úgy tűnik a dzsini nem olvasta, hogy újradefiniálták a fogalmakat a baloldaliak, hogy úgy legyenek rasszisták, hogy nem is azok az új definició szerint. Pechje volt szegény NPC-nek.

valis47 2022.01.06. 20:21:10

A fasiszta egy 1920-1945 között létezett ideológia, ma már nem léteznek igazi fasiszták, sem nácik. Csak a baloldal Sztálin és Trockij meg a Frankfurti Iskola óta tartja a hagyományt, hogy minden ellenségük "fasiszta" vagy "náci".

KalmanBlog 2022.01.06. 22:00:59

A Dzsinn milyen modern. LOL. Ez jó :-)

KalmanBlog 2022.01.06. 22:21:18

@GABOR2: Amikor két ember áll előtted, de el tudod dönteni, hogy melyik a diverzebb...

GABOR2 2022.01.07. 02:12:49

@KalmanBlog: A mai világban: 1. ne legyen fehér. 2 Minél sötétebb legyen a bőre

valis47 2022.01.09. 12:42:59

A fasizmus egy múlt század első felében élt eszme, a fasisztázás átvétele a baloldaltól egy hiba szerintem. A baloldal szerint kb. mindenki fasiszta, aki Trockijtól "jobbra" áll.
Ma csak két oldal van, globalista és szuverenista, az "antifa" természetesen a globalista oldal.

valis47 2022.01.09. 12:45:00

Ja, bocs persze ezt már leírtam pár napja, sorry. Szóval az, hogy átvesszük a fasiszta jelzőt mint megbélyegzést, magunkat ítéljük vereségre, mert ők sajátították ki a jelző értelmezését.

Deansdale 2022.01.09. 12:59:12

@valis47: Az a gáz, hogy minden olyan jelzőt kisajátítottak amivel tömeges zsigeri reakció jár. Pl. mikor azt mondod, hogy "Torckijtól jobbra", az az emberek 99%-ánál legföljebb(!) beindít egy gondolati szálat, hogy ki is volt az, mi is volt vele a baj, és hogy mit is akartál mondani azzal, hogy tőle jobbra. Nagyjából ugyanez igaz minden balos jelzőre: marxista, bolsevik, maoista, stb. Aki egyáltalán érti, hogy mire gondolsz, az is legföljebb csak hümmög egyet, hogy na igen.

Ezzel szemben ha azt mondod fasiszta, az emberek nagy részének zsigerből görcsbe rándul a talpa.

Mia and Me 2022.01.09. 13:40:26

@Deansdale: Talán azert mert a "baloldali" -ista eszmék, maga az elképzelés, a többségnek jó alapvetően, es az emberi megvalósítása volt elhibázott. Míg a jobb oldali -ista eszme már eszmeiségében is kivalasztott kevesek tovább emeléséről, a többiek nem emberként kezeléséről szólt.

2022.01.09. 13:47:29

@Mia and Me: NMost nagy butaságot írtál. A baloldali eszmék eleve magukban hordozzák azt, hogy a megvalósításuk a legdurvább gyilkolásba és rombolásba torkolljon, mivel olyasmit akarnak megvalósítani, ami nem létezik, sőt önmagában ellent mond egymásnak (szabadság, egyenlőség, testvériség, társadalmi és nemi különbségek eltörlése stb.). Nem létezik földi mennyország, Isten nélkül meg még úgy se. Olvastál már Marxt, Engelst, Lenint, vagy épp Maot? Gondolom, nem, különben nem írnál ilyeneket.

2022.01.09. 13:50:22

@Deansdale: De miért kell a Zátlagemberhez igazítani a mondandódat, hogy hülyeség legyen? Sztálin kezdett el fasisztázni, aztán ezt a mai napig tolja a baloldal, miért kell hozzájuk alkalmazkodni? Főleg, hogy minden normális ember ezerszer boldogabb lenne egy fasiszta országban, mint liberálisban, kommunistában vagy Orbán-féle langyjobbosban.

Mia and Me 2022.01.09. 14:00:44

@Gazella1116: "olyasmit akarnak megvalósítani, ami nem létezik, sőt önmagában ellent mond egymásnak (szabadság, egyenlőség, testvériség"

Bennem nincs ellentmondás, és mivel kisebb kozossegben megvalósítható, nekem nem kizárt hogy nagyban is.
Ezek a fogalmak tisztázandók, mert nem az az egyenlőség hogy te is meg en is egy szelet kenyeret es egy vajat meg egy szeletparizsit kapunk.

Deansdale 2022.01.09. 14:16:28

@Gazella1116: A képen csak jót röhögtem, gondoltam mások is fognak, azért van itt. Én általában nem fasisztázok, illetve néha mégis, mert olykor még a normie-khoz is szeretnék szólni :D

A videódtól kiver a jeges veríték - én alapból maximálisan békepárti vagyok, és a hátam közepére sem kívánom a katonáskodás fetisizálását. Akkor harcoljunk, ha nincs más választás, és kizárólag azért mert nincs más választás. Oké, a fiatal katonákat motiválni kell valamivel, de akkor is beteg dolog amikor egy társadalom összegyűlik azért hogy a mészárlást népszerűsítse vagy ünnepelje. Hatott rám annyira a krisztusi eszme, vagy akár a new age ha úgy tetszik, hogy 10-ből 10-szer inkább a békés egymás mellett élést választom. A háttérhatalom és kultúrmarxista csicskáik ellen is csak azért lázadozok, mert nyilvánvaló hogy nem fognak más választást hagyni a harcon kívül. Lásd az oltást például, amivel máris elkezdték a tömegek mészárlását, csak a média ezt még ügyesen lekezeli, hogy a tömegek ne lássák.
www.facebook.com/toktusok/posts/1532572080469050
www.facebook.com/toktusok/posts/1533788990347359

valis47 2022.01.10. 14:58:38

@zriff: Hát egy buta sorozatra azért nem lehet kenni az egészet, bár utánanézve, valóban full woke propaganda volt.
Érdekes egyébként, hogy a glee.com nevű "social networking site for LGBTQ+ communities" már a sorozat előtt jóval elindult. Nem tudom van-e a kettőnek köze egymáshoz. (A "glee" szótári jelentését természetesen ismerem, ahogy a "gay" eredeti jelentését is, a "glee club"-okra utal a sorozatcím, nem a homokosságra)

valis47 2022.01.10. 15:01:36

Érdekes egyébként, hogy a glee.com Európából nem érhető el, sem tor-on keresztül. VPN-nel nem próbáltam.

-JzK- 2022.01.10. 23:07:21

@Deansdale:
A békepártiság és a katonás erények (a bátorság, fortutudo) nem ellentétei a keresztény tanításban, hiszen a béke az igazságosság gyümölcse (opus iustitiae pax), nem pedig a gyáva megalkuvása.
Ahol nincs igazság, ott nincs béke.
A békepártiság jelszava alatt sokszor gyáva megalkuvást, hitványságot, fegyelmezetlenséget értenek.

-JzK- 2022.01.10. 23:12:14

@-JzK-:
Nagyon jó példa arra, hogy a hidegháború idején az ún. "békemozgalom" igazából a szovjet blokk által szervezett trükk volt, a "béke" gyakorlatilag azt jelentette ebben a kontextusban, hogy a nemkommunista országok ne álljanak ellen a szovjet terjeszkedésnek, ergo hódoljanak be a kommunizmusnak.
A hippik persze ezt nem fogták fel, őnáluk meg annyit jelentett a "béke", hogy ne kelljen egyenesen állni, hanem lehessenek szétcsúszott, drogos szarok.

valis47 2022.01.11. 09:50:46

@-JzK-: "No justice, no peace" - ezt skanndálta a BLM. :)

-JzK- 2022.01.11. 13:44:40

@valis47:
Na és szerinted melyik volt előbb?

GABOR2 2022.01.15. 20:14:23

Sziasztok!

Itt a legújabb cikkem koronavírus ügyben némi személyes storyval... Lényegében csak kökemény hírek, mostanában sok fontos dolog történt:

ujtechkor.blog.hu/2022/01/15/a_fidesz_megint_megmutatta_hogy_milyen_tervei_vannak_titokban_szemelyes_virus_story

A másik meg, hogy Matolcsy készül földbe döngölni a gazdaságot... és ezt el is árulja nekünk egy cikkében:

ujtechkor.blog.hu/2022/01/15/ha_ez_igy_lesz_matolcsy_teljesen_kicsinalja_a_gazdasagi_novekedest_hamarosan

Meg még pár egyéb új story, amiket nem linkelek.

GABOR2 2022.01.15. 20:16:22

Az a durva, hogy ez a százalékos meme-ed totál igaz, vannak Youtuberek akik visszatekintettek és összeszedték az állításokat és cikkeket... és lényegében pont így inflálódik minden ígéret, csak ők beraknak hozzá forrásokat is.

GABOR2 2022.01.15. 20:30:03

Mai idézet Rusvaitól:

"virológus a jelenlegieknél szigorúbb intézkedéseket nem tart szükségesnek, de azzal nem ért egyet, hogy oltási igazolvánnyá alakul a védettségi igazolvány (csak az a 18 éven felüli minősül oltottnak, aki megkapta a koronavírus ellen a harmadik oltást, valamint az, aki két oltást kapott és a másodikat hat hónapon belül). Szerinte ugyanis az oltással szerzett immunitás nem különböztethető meg a fertőzéssel szerzettől, hiszen mindkettő jelentős mértékben megemeli az egyén immunitását. A fertőzöttséget, ha az nem hat hónapon túli, ugyanúgy el kellene fogadni, mint a hat hónapon belüli második, vagy a harmadik oltást."

"Rusvai Miklós: az omikron elhozza a nyájimmunitást, 90 százalék feletti védettség jöhet Magyarországon"

www.portfolio.hu/gazdasag/20220115/rusvai-miklos-az-omikron-elhozza-a-nyajimmunitast-90-szazalek-feletti-vedettseg-johet-magyarorszagon-521290

Lehet őt se fogjuk már sokszor hallani...

GABOR2 2022.01.15. 21:09:39

A Microsoft kijavít, ha nem politikailag korrekt a szöveged mintha helyesírási hiba lenne:

www.youtube.com/watch?v=JK1cmQ4DTYA

Mia and Me 2022.01.16. 21:33:20

@vodkasprite: osztrákoknál is februártól úgy lesz vegre hajtva az új szabályozás hogy van mozgástér benne arra hogy egyik napról a másikra elegendő ember mondja hogy eleg, es elindulnak komolyabban tüntetni lazadni. Szerintem az egész kovid színjáték erre ment ki, csak terv szerint azt hitték hamarabb lazad a nep. Szerintem a kitalálókat is meglepte hogy ilyen birka mindenhol a feher ember, tuti nem gondolták hogy negyedik oltasig el lehet húzni

Wildhunt 2022.01.16. 22:28:49

@Mia and Me: aztán letörni a lázadást, majd elindítani a világbirodalom projectet. (Jack London : Vaspata)

F. Szabó 2022.01.17. 00:21:29

Dr. Dobos Vadim háziorvos rövidke (egyáltalán nem orvosi) előadása arról, hogy mi történik a világban, szerinte. Végül ellát minket néhány jó tanáccsal a várható nagy krízis előtt (ami valójában már folyik): ne hagyjuk magunkat megfélemlíteni, ne hagyjuk magunkat megvezetni, ne hagyjuk magunkat megvesztegetni. Megszívelendő.

www.youtube.com/watch?v=uRQpRxaVtjE

KalmanBlog 2022.01.17. 11:06:12

@F. Szabó: Köszönöm a megosztást, nagyon érdekes volt! Bölcs amit mond, és jól is tud előadni Dr. Dobos Vadim. Most hallottam először róla, de követni fogom hátha ad még elő.

2022.01.26. 09:09:00

@Gazella1116:
"Érdekes, mennyire mást látunk ebben a videoban. "

Erről beszélek.
Hogy nincs az embernél az igazság.
Te ezt látod, ő azt látja, a harmadik meg amazt.
Te mondod, hogy Isten nélkül nincs semmi.
Hát akkor lesz majd mindenkinek egy igazsága és látja meg a valót, ha nem a saját akaratából meg fejéből akarja kinyilatkozni(!) azt, hogy ő tudja az igazságot.
Az "én biztosan tudom és kész" attitűd én úgy tapasztalom, hogy szinte a biztos bukás az igazság kimondásában. Mármint az, hogy nem az igazságot fogkuk így a végén kimondani. :)

Nem Isten követésének meg Isten szeretetének a kijelentése önmagamban - én Isten vallom és követem és kész - lesz az igazság tudása, hanem az, ha azt jelented ki: pórbálom Őt vallani és követni.
Mert mindent csak feltételesen tehetünk mi, emberek.

Így gondolom.

Eleve a támadással reagálsz a másik véleményére, a másik személyére, illetve kritikával, ami el akarja söpörni a másikat, már az nem Isten, én így láttam meg.

Told hátrébb az egót, mert az Isten ellenes.
Az egó a tudás. Az egó a tudás fájából eszik, amit a kígyó ad.
A nyugodt hallgatás és az, hogy ne te keresd a tudást ahogy Isten mondta, hogy ne te akarj a fáról enni, hanem majd Ő segít ha kéred, na akkor kapod meg az Igazságot.

2022.01.26. 09:19:55

@Mia and Me:

Igen, ezt mondtam - meg beszélitek Ti is - hogy ez a lényeg.
Mindegy, mi, csak legyen egymás ellen az ember.

Tegnapi Rusvai videó miatt:
Vigyázzatok!

A gonosznak mindegy, hogy miért akarnak üldözni az emberek.
Hogy elnyomják a másikat vagy az elnyomott bosszúja miatt.
Mindegy neki.

Szóval bármerre is megy a világ, ha azt találjuk, hogy itt hazugság derült ki, akkor aki az ember addig szapulta a másik oldalról, azt nem visszatámadni kell és nem szabad(!) visszatámadni.
Tetszik érteni?

Mert mindegy az eszköz a konfliktus fenntartására: mint a francia forradalomban, fejeztek le mindenkit -legalábbis az eszmei tartalom szerint - aki felszólalt akár egy szót is az esetleges igazságtalanság miatt, azonnal "rendszerellenes" lett.

Ugyan az lesz mindig is: ha az elnyomott fél a felszabadítását nem abban látja, hogy megmutassa a másiknak, miben tévedett és ezáltal nem felemeli magához, hanem ugyan azt teszi - bosszú - akkor ugyan abban a szellemiségben lesz ő is.
Nem lesz különbség, bárhogyan hiszi is az ember.

Itt van, ez az ember felé a tanítás, hogy előre tudjon lépni, nézzétek végig, az utolsó pár perc a lényeg, amit tenni kell az embernek, mert különben körforgása lesz a történelmünknek:
www.youtube.com/watch?v=jSHtPJFaXpY

Egyébként meg ajánlom, "pofonok földje", szerintem remek kis film amúgy. :)

2022.01.26. 09:47:16

Lehetséges dolog:
Van itt a bolygónkon egy felsőbb hatalom.
Nem a legfelsőbb, de egy elég erős hatalom.

A neve emberi értelemben a Gonosz.
Nincs jelen nagy számban a bolygón, viszont uralkodni akar és ehhez amit célként használni tud, az a tömeg, amit az ember képvisel.
És megpróbál minden eszközzel az ő oldalára állítani tömegeket.
Hogy azt mibe csomagolja - jobb bal, férfi-nő, hazug és igaz, üldözött és üldöző - neki mindegy, a lényeg a mögötte ideológia, hogy te valahogy vért akarj a végén, a másik totális megsemmisítése, de a félelembe tartása mindenképp.

És valahogy köze van a szellemi dimenziónak.

Tudom egy őrület, de valahogy megfogható és megérthető formába szeretném passzírozni.
Sok hülyeséget írok ide, azt is tudom, de folyamatosan meg a hülyeség lemez a fejemben én meg kiírom, hátha azon kívül, hogy elkönyveltek egy agyatlan hülyének, hozzátesz valamit a körülöttünk zajló események megértéséhez.
Nem tudom, nem az a lényeg számomra, hogy én milyen színben tűnök fel a szemetek előtt, mert az nem visz előre senkit, ha ezen agyalok, kimondom ide a teóriám, aztán majd lesz valami belőle....

Más nem - és jobb esetben - egy fantasy sorozat a buksimból... :D

Deansdale 2022.01.26. 09:48:28

@icipicicsipa: Egy videót többféleképp is lehet befogadni ill. értelmezni, de azért a világban léteznek objektív tények is, amiket megismerhetsz és megérthetsz. A kereszténység egyik jelszava "az igazság szabaddá tesz", amivel szemben az az elképzelés, hogy az igazság szubjektív és/vagy megismerhetetlen posztmodern marxista agyrombolás.

2022.01.26. 09:56:40

És kapunk információt kódolva materiálisan.
A szeretet nyelvén, mindenben, ami szeretet kelt benned, az információ és több leszel.

Ez megint egy újabb baromság meg őrültség, de ezt látom: a szeretet amit érzel, attól több leszel szellemben.
Edd azt, a szeretetet fogadd és zabáld - bocsánat a csúnya szóért - kétpofára, mert az ad valami olyat, amire szükséged van.

Amit a világ valami szirupos szövegnek és életvitelnek és nézetnek és vallásnak - már, hogy a szeretetet megvallod életcélnak és élet értelemnek és keresed - aljasított le, mert az az élet, ha az erősebb eltapossa a gyengét az "evolúció és az anyag" értelmében, az fogja megölni az ember szellemét és szűnik meg az ember és adja át a testet annak a lénynek és teremtményeinek, amely most tört azt hiszem, az utolsó előtti - ha jól sejtem - nagy csatájára az emberiség életében.

Ezek fantasy meg sci-fi meg őrültség, tudom.
De hangsúlyozom: nehéz megfogni és sok nevet lehet neki adni, de mind egy út felé akar vezetni.

Mondom a példát, mire gondolok még: fehér fény az alagút végén, minden esetben.
Féreglyuk egy másik bolygóra.
De passz.

Mindenki építse tovább vagy vegyen ki belőle azt, amit érdekesnek talál, én s tudom, hogy valami hatalmas nagy őrület, de lényegtelen, ha válaszokat keresünk miértekre, akkor minden felvetést ki kell mondani, aztán meglássuk...

Én ilyen eszetlenséget tudok most hozzá tenni, bocs Dean...

2022.01.26. 10:06:16

@Deansdale:

Dean.
Minden manipulálható.
Egy videóra azt mondják neked: nézd csak, hát ez eddig nem ezt mondta, most mondja az igazat. És neked ez volt a nézeted, hogy eddig hazudott és most mondja az igazat!
Na látjátok, itt van!
És közben meg lehet, hogy pont akkor sétálsz a csapdába, mert igazolni látszik téged a videó és ezzel igazolod magad.

Nem tudom, érthető-e, mondjuk én írtam, nyilván nem. :D

Tegnap mondtam: annyira keresztbe-kasul kötötték a valóságot és az igazat, hogy nem hihet senki abban, hogy ő tudja az igazat és hogy amit ide-oda variálnak tévében /neten stb-stb beszélő emberek, az tényleg egyszer az igazság lesz.

"Szíved minden bizalmát az Úrba vesd. Magad értelmére ne igen hagyatkozz"
Példabeszédek 3 azt hiszem.

Nem véletlen ez, úgy gondolom.

Sem az emberi iskolai végzettség, sem a magunkba vetett - én tudom az igazat - nem adhat igazságot.
Nincs ilyen. Mert ezek a világhoz vannak csatolva, a világból kapják a visszaigazolást.
Abban meg nincs igaz.
Odafentről - szó szerint és érezhetőek ezek az alkalmak - kapsz információt, "letöltést".
Ha teszik bárkinek is, ha nem.

Emberként semmik vagyunk az igazság tudását illetően és csak arra jó az, hogy átmenjél majd üldözöttből üldözővé, ahogy írtam, mert elteltél magadtól és viszed az igazság véres kardját majd, mert te tudod.

(nem személyeskedem, átvitt értelem a szöveg... :) )

2022.01.26. 10:14:50

@Deansdale:
"de azért a világban léteznek objektív tények is, amiket megismerhetsz és megérthetsz"

Te csak hiheted azt, hogy ami másik oldalon van információ, az az igaz.
Mert téged igazol, amit te gondoltál ki saját fejből.
Ez a csapda. Az egóra épít és arra, hogy ezzel téged igazol és ezáltal felemel: te tudsz, látod, mekkora ász vagy!

Itt a csapda.
Szerintem érdemes elgondolni ezt.
Baj nem lesz abból, ha az ember óvatos. Attól még nem lesz kevesebb.

Ja.
És bármit is írok itt bármire:
Egyikőtök személye ellen nem megy.
Én azt látom már: mindenki megtévesztett és hazugságban van.
Megtévesztve a pénz és a jólét ígérete által.
Megtévesztve önaga tudása által.
Meg persze meg lehet tévesztve a hite által is.

(Mint mondjuk én.
De én személy szerint ezzel tisztában vagyok.
Mint ahogy azzal, is, hogy amiben biztos vagyok, hogy sosem vagyok biztos semmiben, tehát én elfogadom magam vice-versa bárhogy is van! :D )

Lényegtelen mint mondtam, minek gondoltok és minek látjátok amiket írok.
Nekem nem azzal kell foglalkoznom, hogy mekkora hülyének nézek ki, mert nem.

Ti olvassatok, én igyekszem a hülyeségeimet a minimálisra szorítani a világban, meg itt is, meg megpróbálom értelmesnek - világinak - tűnő csomagolásban megfogalmazni, hogy ne legyen olyan eszetlenség, de lesz, ahogy lesz... :)

Na, majd jó étvágyat az ebédhez mindenkinek!
:)

2022.01.26. 10:17:41

Ja és még egy és tényleg kérés:
Ne essetek át majd, bármi is lesz.
Ha kiderülne egy fordított "üldözés" mert jön a "ezek mind hazudtak, máglyáraaaa" a világban, akkor legyetek óvatosak, de tényleg.

Na, most már tényleg ennyi jó ideig és köszi a türelmet.
Hali.

Deansdale 2022.01.26. 10:23:10

@icipicicsipa: Ennek a világnak most pont arra lenne szüksége, hogy pár embert jó kiadósan agyonverjünk, és azért vagyunk ekkora szarban, mert elmulasztottuk megtenni amikor lehetőségünk lett volna rá. Persze ez abszolút nem a mezei vakcinácikra vonatkozik, hanem a Csaucseszku-félékre.

2022.01.26. 10:30:05

@Deansdale:
"hanem a Csaucseszku-félékre"

Van erdélyi magyar srác ismerősöm.
Tudod, mit mond?
Hát nem azt, amit a tévében tudsz a dolgokról.
És én is kerek szemmel hallgattam.

Te ugyan onnan kapod és hiszed az igazat, ahonnan kapod és hiszed a hazugságot.
Mármint amit a fejedben eldöntesz, hogy ez van.

2022.01.26. 10:41:17

"Felderűle a kivánt
Nap, mely a vitát eldöntse,
Hogy a fülemile-pörben
Kinek szolgál a szerencse.
Ámde a birót most cserben
Hagyja minden tudománya,
És ámbátor
Két prokátor
Minden könyvét összehányja,
S minden írást széjjeltúr is:
Ilyen ügyről,
Madárfüttyről,
Mit sem tud a corpus juris;
Mignem a biró, haraggal
Ráütvén a két zsebére
S rámutatván a két félre,
Törvényt monda e szavakkal
A szegény fülemilére:
Hallja kendtek!
Se ide nem, se oda nem
Fütyöl a madárka, hanem
(Jobb felől üt) nekem fütyöl,
(Bal felől üt) s nekem fütyöl:
Elmehetnek."

magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/arany/fulem.htm

Ez van most.
Csak a bíró itt nem a jót akaró - meg nem is a bíró, hanem egy olyan valaki, aki a fülemülét oda rakta - hanem a háttérben kuncogó.
Ti meg csak veszekedjetek tovább.

*

KalmanBlog 2022.01.26. 10:46:29

@icipicicsipa: > Van erdélyi magyar srác ismerősöm.
Tudod, mit mond?

Nem tudom, de elmondhatnád és akkor utána tudnánk.

2022.01.26. 10:56:06

@KalmanBlog:
Én írtam, mást is, csak te nem olvashattad ezek szerint? :)

2022.01.26. 11:02:52

@Deansdale:

Dean.
Én nem akarlak lebeszélni arról, hogy ne tedd azt, amit jónak látsz vagy bármi ilyen.
Én tényleg csak óvatosságra intenék mindenkit ezekkel a hosszú szövegekkel mert úgy érzem és úgy is gondolom, hogy állhat, sőt nagy valószínűséggel egy ilyen koncepció állhat a dolog mögött, hogy mindenképpen valami ellenségkép és a legnagyobb megosztottság kialakuljon.

Persze vélhetőleg lesz megosztottság - illetőleg már van - azon emberek között, akik ezt meghallják és mégis azt gondolják, hogy nem így van, a másik fele - köztük én is - meg azt ,hogy "de igen". :)

Aztán "utánunk az özönvíz".... :D

Én úgy vagyok vele, hogy amit látok a szemem előtt és érzek, megtapasztaltam valójában magam előtt és a szívemben érzést azzal kapcsolatban, már csak azt hiszem el.
Minden más fenntartással van és minden más rábízva Istenre, a megagigahiperszuper Világmindenség Urára részemről, hogy oldja meg, mert neki van erre minden lehetősége és ereje.... :)

2022.01.26. 11:17:36

Ja még egy Dean.

Van egy ilyen is a Bibliában:
19 Ne álljatok bosszút önmagatokért, szeretteim, hanem adjatok helyet az ő haragjának, mert meg van írva: „Enyém a bosszúállás, én megfizetek” – így szól az Úr.

Azért - gondolom én - mert mi nem tudjuk az igazat.

Beleestem ebbe én is, mert hagytam az indulatot és a magam okoskodását: Orbánt egy kalap alá vettük például. Aztán honnan tudhatjuk, hogy Orbánt nem-e ezerrel tanácsadók győzködik, mit tegyen?
Honnan tudhatjuk, hogy amit mond, az azért van, mert ő rossz lenne?
Ez is feltételezés, egy kép, amit mi kialakítottunk a fejünkben hosszú évek alatt róla.
Vagy bárkiről.
Szóval ezért mondom, veszélyes lehet ez.

Majd, ha személyesen röhögve mondja/vallja be valaki az ember szemébe, hogy "igen, direkt ezt tettem", na akkor oké.
De harmadik fél, tudod.

Cowboy, Indián, tolmács.
C: Mond meg az Indiánnak, hogy adja oda az aranyat.
T: Azt mondja, nem tudja milyen arany.
C: Mond meg neki, hogy tudom, hogy van arany, mondja meg hol van.
T. Azt mondja, nem tudja.
C. Mond meg neki: látja ezt a pisztolyt? Ha nem mondja meg, lelövöm.
I a T-nek: Az arany a nagy tölgy alatt van elásva
T a C-nek: Azt mondja, nem fél a haláltól.

Gondolom ismerős. :)

Mia and Me 2022.01.26. 16:51:34

@icipicicsipa: Azért vitya már évekkel ezelőtt megmondta cinikusan hogy ne azt figyeljük amit mond, hanem amit tesz.

Az meg lényegében elég jól összefoglalható: minden nagyhatalom felé eljár egy pávatáncot, lenyúl kurvasok pénzt mindenféle ürrüggyel mindkét (három ) területről (nyugat, kelet, távolkelet) a nép nevében (tehát az ország adja- van amire a jövőbeli ország és jövőbeli emberek munkája adja majd a fedezetet, nem azok a f.sságok amire Ő költi), aminek úgy a felét értelmetlen beruházásokba önti, mert etetnie kell a kihízlalt disznóit és azokat a "tanácsadókat" akik egy kanál vizben megfojtanák ha egy percre is félrefordulna, közben a bevállalt kényszerű dolgokat fű alatt kierőszakolja a népen, a törvénykezésben, a rendeletekben, és az egész balhé számláját is majd nekünk nyújtja be (a nyugat, kelet, távolkelet).

Nagyjából mostanában kezd nehéz helyzetben lenni, - ezt jól mutatja a csikefarhát fix beárazása - mert lassan teljesiteni kell az igéreteket az eltett pénzekért cserébe, a pénzeknek meg többszöröse hiányzik :).

Nekem amúgy tök mindegy ki hogy értékeli őt - de 10 év alatt az ország rendbetétele, felvirágzása, a magyar melós és a magyar összes társadalmi réteg felemelése HELYETT vasba és betonba öntötte a pénzt, mert a havernak meg az apjának éppen ahhoz volt cége.
Persze lehet megvezették... (kackac)

Egyébként ha valaki nem ért hozzá, akkor vegye körbe magát tanácsadókkal, ez teljesen oké. De egy vezető pont attól jó vezető, hogy jól tud tanácsadókat, alatta lévő operativ feladatokat vezető és ellenőrző embereket választani, és számon is tudja őket kérni alkalomadtán. Nincs ez másként egy cégnél sem.
Magyarországon viszont egy vadkapitalizmussal átszőtt hűbéres rendszer van, és az minden, csak nem előre mutató, és nem értékeket gyarapító.

ezek tények sajnos hogy gazdaságilag kurvanagy sz@rba vitte az országot, miközben meg volt a lehetőség és a rengeteg esély a nyugatihoz hasonló szinvonal eléréséhez, viszont azokkal ellentétben - erkölcsileg nem a fél világ kirablásán alapuló, hanem saját országában jól befektető, aránylag gazdag ország és társadalom létrehozására.

Mme.Brioche 2022.01.27. 17:26:52

Ezt a faceről loptam ide a fanyar-humor kategóriába :-D

"Ismeretlen oltásmatematikus műve

Oltási - pontosabban oltakozási - matematika!
Van, aki nincs beoltva! Ő 0 alkalommal kapott oltást.
Van, aki kétszer kapott oltást, tehát 2 alkalommal.
Február 15-e után:
2 = 0, hiszen, csak az kaphat oltási igazolványt, aki legalább háromszor kapott vakcinát.
Van, aki kétszer kapott a Sinopharm vakcinából, de mivel azt sok helyen - jellemzően külföldön - nem fogadják el, ezért 2*Sinopharm = 0

A feladat:
Józsi kétszer oltott Sinopharm vakcinával és mivel nem fogadják el sok helyen, ezért 2 mRNS oltást is kapott!

A Kérdés: Józsi hányszor van beoltva?

a.) Kétszer - Hiszen, csak az mRNS érvényes, tehát 2+2=2
b.) Háromszor, mert 2 Sinopharm kettőnek számít, a két mRNS az egynek, tehát 2=1, így 2+2 = 3
c.) Négyszer, hiszen 2 Sinopharm + 2mRNS = 4
d.) Oltatlan, hiszen a két Sinopharm az 0, tehát 2=0, és mivel csak kétszer van beoltva mRNS vakcinával, ezért az megint nulla. Azaz 2 + 2 = 0"

KalmanBlog 2022.01.27. 17:58:42

@Mme.Brioche: Sajnos ez nem csak vicc, hanem a statisztikák meghamisítására is alkalmas lehet:

Beoltották, de még az első után, vagya a második utáni két héten belül van: oltatlan. És így lehet számolni mindenféle statisztikákban.

Beoltották, de eltelt fél év: oltatlan. És így lehet számolni a statisztikákban.

Háromszor is oltották, de még nem telt el a harmadik után a két hét: oltatlannak lehet számolni.

Nem állítom, hogy ilyet csinálnak, de a saját logikájuk szerint akár lehetne is ilyet csinálni.

Mme.Brioche 2022.01.27. 18:02:13

@KalmanBlog: "Nem állítom, hogy ilyet csinálnak"
én habozás nélkül állítom hogy csinálnak ilyet :-) Azt tudjuk az elmúlt napok híreiből, hogy az ismeretlen oltási státuszú betegeket simán lehazudták oltatlannak, és akkor meg már miért ne játszanának a többi adattal?

2022.01.31. 01:39:29

És egy kis szösszenet még így hétfő hajnalra, induljon jól a hetetek! :)

Szép Napot! :)

www.youtube.com/watch?v=8tmmxjmSOXc

Mme.Brioche 2022.01.31. 19:51:19

www.facebook.com/mediaforras/posts/473423114306957

Ez nem vicces, kicsit se, de azért tettem be ide, mert az egyik csoportbon volt ehhez a megosztáshoz egy komment, amiben azt mondta a pasas, hogy ő kipróbálta, bement egy cukrászdába maszk nélkül sütit venni, és amikor rászóltak, akkor megmutatta a telefonján ezt a képet, és erre hagyták neki hogy továbbra is maszk nélkül maradjon.
Úgy kipróbálnám én is ha otthon lennék :-D

Mia and Me 2022.01.31. 20:06:34

@Mme.Brioche: szerintem vicces. Mert nem az a gond hogy Ő úgy volt, hanem hogy mi nem lehetünk maszk nélkül. de ezek szerint a fotó olyan mint a qr kód, ha felmutatod, akkor szabad az út :)

GABOR2 2022.02.05. 21:03:06

Az egyik ismerősöm németekhez ment sielni. Kérdeztem van-e valami kovid korlátozás és azt írta, hogy,aránylag kevesen vannak. A 3-szor oltottaknak nincs semmit korlátozás, de mindenhol mutogatni kell a telefonon az igazolást, különben nem csinálhatsz szinte semmit.
Még egy kültéri büfében se adnak neked oda kaját, amíg nem mutatod be, hogy oltott vagy.
Vacsoránál étteremben is rögtön kérték az igazolást és még egy papírt is ki kellett tölteni az adataikkal, hogy később tudjanak értesíteni, ha kiderül, hogy kovidos volt ott.
Síelni is csak oltva lehet.

Mme.Brioche 2022.02.10. 09:31:16

Ezt láttátok már?
t.me/vilaghelyzete/1611

Nem találom erre a helyzetre a megfelelő szót. Bizarr? Instant karma? Tragikomikum? nem tudom.

Szóval a stand-up komikus nő épp azzal henceg, hogy megkapta mindhárom oltását, és nincs semmi baja tőle, mire elkezd furán röcögni, és összeesik a színpadon, a közönség meg hisztérikusan nevet, mert azt hiszik, hogy ez a show része. Mondjuk én is azt hittem, de aztán olvastam, hogy kórházba vitték a nőt koponyatöréssel, és ekkor még mindig azt hittem, hogy csak egy színpadi összeesős poén sült el rosszul, de egy interjúban elmondta, hogy neeem... tényleg hirtelen rosszul lett, elájult, plusz még be is törte a koponyáját.
Pont mint az a több száz sportoló, meg egy rakás riporter a kamerák előtt... hát ez a ciki. Vagy most ez az új divat? ki tudja...

Deansdale 2022.02.10. 10:19:03

@Mme.Brioche: A redditen töprengett valaki pont ma, hogy akkor lesz szar ha ugyanez pilótákkal meg sofőrökkel történik majd.
süti beállítások módosítása