HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Madarász Henrik: @Deansdale: Nekem az volt megdöbbentő 1-2 éve, hogy amikor valami buzi témában támadták az alkalmazottak a Disney woke vezetését, a gócpont a rajzfilmes részleg volt. Elvileg a rajzfilmek célcsoport... (2024.11.18. 01:02) Pingvin
  • Deansdale: @Madarász Henrik: Az igazi tehetségek manapság youtube csatornákat futtatnak, a filmstúdiókban jóformán csak hülyék ülnek. Erre persze sokan reagálhatják, hogy az én hozzáállásom pökhendi, de meg le... (2024.11.18. 00:47) Pingvin
  • Madarász Henrik: @Deansdale: Most elképzeltem, milyen lenne ha te lennél egy filmstudió tulajdonosa, milyen jó filmek készülhetnének. Elvégre ma már sokkal jobb a technikai háttér mint mondjuk 40 éve, két dolog kell... (2024.11.18. 00:00) Pingvin
  • Mr Falafel: @Deansdale: A látszat gyakran csal. :-)))) Végül elég szépen profitáltam (morálisan és kapcsolati tőke terén). A pénz itt másodlagos sem volt. Amikor a harmadik társunk lelépett és megfenyegetett m... (2024.11.17. 21:13) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

Reset the elite

2022.02.24. 16:30 Deansdale

 

433 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2022.03.03. 13:50:36

Szexmisszió című film.

1983-ból.
A végétől nézzétek meg, a föld alatti világnak mit mutatnak és mi a valóság.
1:30-tól kb ez a rész:

www.youtube.com/watch?v=PglZaetByzI

Azt látsz, amit a "periszkópon" keresztül láttatnak veled.

VT 135 2022.03.03. 13:51:13

@valis47:
Egy kicsit megint kiengednek bennünket a börtönudvarra sétálni.

Aztán jön a nyár, nyáron meg, mint tudjuk a vírus szabadságra szokott menni,

Megjegyzem, a kormány nagyon profin csinálja.
Gazemberek, de értenek a hatalom működtetéséhez.
Az ellenzék ugyanakkora gazemberekből áll, csak ők még csak nem is értenek hozzá és ezt nem ellensúlyozza, h elmebeteg ideológiákban hisznek.

Mme.Brioche 2022.03.03. 13:52:15

@icipicicsipa: Mit képzelsz te magadról, hogy így beszélsz velem? Augusztus óta majdnem minden héten kijárok tüntetni, és te?!?!

Mia and Me 2022.03.03. 13:55:35

@VT 135: bocs most nincs időm, EZ melyik könyvben van? :)

2022.03.03. 13:56:56

@Mme.Brioche:

Te figyu,

Érted miről beszélek?
Vagy mi a probléma, hogy itt pattogsz?

Senki nem akart téged csesztetni, kicsit higgadj már le.
Egy folyamat eredményéről beszéltem csak, nem kritika volt bárki felé.

Csak nyugi...
:)

VT 135 2022.03.03. 14:00:35

@Mia and Me:
Melyik milyen könyvben van? :) Nem látom sajnos, melyik hsz-omra reagáltál. Lehet ezt itt valahol látni?

VALAKI TUDJA?

Deansdale 2022.03.03. 14:04:19

@Mme.Brioche: "visszatérhetnek azok a pedagógusok is, akik nem oltatták be magukat"

Hja, akinek még megvan a helye, és vissza is veszi a tankerületi központ, mert ugye az alkalmazásról végső soron nem a közvetlen exkollégák döntenek, hanem a megyei hivatal bürokratái.

Aztán ősszel megint kidobhatnak, ha a háttérhatalom úgy dönt hogy nyakunkon a n+1-edik kamuhullám.

Ja, és igen, ki kellene állni az EÜ-sök mellett.

Mia and Me 2022.03.03. 14:05:37

@VT 135: az amazon kiralyno, vadló stb ffi női elet szakaszos :)

Mme.Brioche 2022.03.03. 14:06:59

@Deansdale: ha téged visszahívnak, akkor visszamész?

Deansdale 2022.03.03. 14:07:42

@VT 135: "Gazemberek, de értenek a hatalom működtetéséhez.
Az ellenzék ugyanakkora gazemberekből áll, csak ők még csak nem is értenek hozzá és ezt nem ellensúlyozza, h elmebeteg ideológiákban hisznek."

Tökéletes összefoglalása az aktuális magyar helyzetnek.

2022.03.03. 14:14:21

Na, még két dolog eszembe jutott.:

NLTM - Nem Leszünk Tűpárna Mozgalom
A másik kicsit hosszabb:
DFASAMM - Dugd Fel A Seggedbe A Maszkot Mozgalom.

:)

Deansdale 2022.03.03. 14:14:37

@Mme.Brioche: Az én helyemen már van más, és nem vagyok olyan gerinctelen hogy megpróbáljam kitúratni onnan, pedig amúgy a kollégák szinte kivétel nélkül utálják szerencsétlent :) Ha az illető esetleg magától úgy döntene, hogy távozik, és az exfőnőkeim pártolnák a dolgot, szerintem visszamennék, mert szerettem a munkát, a helyet, és a kollektívát is. Ha ez így megvalósulna az bizonyos értelemben egy isteni ajándék lenne, mert ~3 hónapot nyaraltam álláskeresési támogatásból és aztán ott folytatom ahol abbahagytam... Engem mindigis jobban érdekelt a szabadidő mint az anyagiak, úgyhogy körömpiszoknyit sem érdekelne a "kiesett pénz", a keresetem és a segíly közötti különbség * 3 hónap.

Az egy kicsit aggasztana, hogy ősszel megint kib*szhatnak, de mivel jobb ajánlatom egyelőre nincs, ennyi potenciális kockázatot bevállalnék.

VT 135 2022.03.03. 14:27:05

@Mia and Me:
Ha könyvben szeretnéd olvasni (egyébként ott van a legjobban összefoglalva, bár István állandóan továbbfejleszti):
moly.hu/konyvek/joos-istvan-ut-mutato
Nem tudom, kapható-e, lehet, h elfogyott, esetleg érdemes neki írni, ha érdekel.

YT csatornája is van, bár azért ott csak a videói kisebb része található meg, a többit előfizetéssel lehet csak elérni.

2022.03.03. 14:30:31

Jól működött Zacher Gábor házassága, mégis szerelmes lett egy másik nőbe
Jól működött a házassága, mégis elvált

nlc.hu/sztarok/20220303/dr-zacher-gabor-valas-osvath-zsolt-zshowtime/

. Több mint 20 évig élt együtt feleségével, amikor szerelembe esett egy 40 éves gyógyszerésszel.

Szóval egy gyógyszerész az új csaj.

Reméljük nincs köze a promóhoz, hogy milyen veszélyes a vírus meg ilyenek, hogy oltassunk.
:)

Mia and Me 2022.03.03. 14:37:51

@VT 135: köszi szépen. Felírtam, meg majd elolvasom este az itt levő okossagokat is.

2022.03.03. 14:38:15

@Mme.Brioche:

"Augusztus óta majdnem minden héten kijárok tüntetni, és te?!?! "

Emellett elsuhantam, mélységében.

Le a kalappal előtted.
Minden irónia vagy gúny nélkül mondom:
Szuper vagy.

2022.03.03. 15:23:23

Btk. 222. § Zaklatás

Zaklatás

222. § (1) Aki abból a célból, hogy mást megfélemlítsen, v. más magánéletébe, ill. mindennapi életvitelébe önkényesen beavatkozzon,őt rendszeresen/tartósan háborgatja,ha súlyosabb bcs. nem valósul meg,vétség:1 év

Ez most nem következett be végül is bizonyíthatóan egyes személyek esetében?

Ez, ebből is a "b" pont?

(2) Aki félelemkeltés céljából

a) mást vagy rá tekintettel hozzátartozóját személy elleni erőszakos vagy közveszélyt okozó büntetendő cselekmény elkövetésével megfenyeget, vagy

b) azt a látszatot kelti, hogy más életét, testi épségét vagy egészségét sértő vagy közvetlenül veszélyeztető esemény következik be, vétség: 2 év.

2022.03.03. 16:16:09

Btk. 222. § Zaklatás

(2) Aki félelemkeltés céljából

a) mást vagy rá tekintettel hozzátartozóját személy elleni erőszakos vagy közveszélyt okozó büntetendő cselekmény elkövetésével megfenyeget, vagy

b) azt a látszatot kelti, hogy más életét, testi épségét vagy egészségét sértő vagy közvetlenül veszélyeztető esemény következik be, vétség: 2 év.

Kérdés:

Ha valamiről úgy beszélnek, hogy nem bizonyítható semmilyen módon sem a jövőbeni bekövetkezése, mert soha nem volt vele tapasztalat konkrétan arról a dologról, az vajon nem-e követi/követte el ez a cselekedet, vagyis, hogy félelmet keltett és mondjuk a "b" pontot megtette?

_Bubba4400 2022.03.03. 16:22:51

Na helló, nem írtam ide tavaly nyár óta, de követem az eseményeket azért ahogyan kell.

Jót nevettem amikor ma olvastam hogy hétfőtől se védettségi kártya, se maszk, semmi nem kell. Egyszerűen ennyi volt, kész, Gulyás G is hamar lerendezte és az orosz-ukrán sztoriról beszélt inkább a Kormányinfón.

Eszembe jutottak a COVID-VACCINATED kerettel ellátott, meggyőződéses rettegők a Facebookról, meg azok akik türelmetlenül álltak sorba a Pfizerért tavaly májusban (májusban, értitek, a járványhullám végén), attól tartva hogy itt a nagy gonosz Orbán nem vásárolt be kellőképpen vakcinából - aztán később ezek az emberek jól pofára is estek, mert az őszi hullámra óriási készlete lett az országnak, mehetett mindenki, azt vett fel amit akart.

Amúgy nagy dilemmázások után tavaly szeptemberben én is beoltattam magam, csak mert feszélyezett ez az egész, besokalltam az otthonléttől, úgyhogy beneveztem a Sinopharm-ra. Lekopogom, bajom nem lett tőle, aztán decemberben elkaptam a COVID-ot (pozitív lett a PCR), ami kábé egy tinédzserkori influenza alatt lehetett erősségben.

Ez az orosz-ukrán sztori elképesztő nekem, de főleg az a része hogy a fősodratú média megint mennyire egyoldalúan mutatja be a helyzetet a gonosz oroszokról és a kedves mesehősöknek beállított ukrán vezérkarról. A vadul dolgozó cancel culture pedig már csak hab a tortán, példának okáért az NHL-ből ki akarják tiltani az összes orosz játékost:

sports.yahoo.com/dominik-hasek-calls-ovechkin-chicken-shit-wants-nhl-suspend-all-russians-143643183.html

Amúgy nem tudom megvan-e nektek, hogy az egykori Chateau Heartiste blogot a letiltás után a szerző átvitte a Gab-re, ezúttal King Of All Nads néven megy: gab.com/kingofallnads

És egy jó kis Twitter-poszt az elmúlt két év összegzésére:
twitter.com/JoshLekach/status/1498293912183746568

Deansdale 2022.03.03. 16:37:01

@icipicicsipa: Az állam nem fogja magát se feljelenteni, se elítélni, úgyhogy némileg fölösleges azon filózni, hogy nem-e zaklatás amit csinálnak. Amúgy szar rendeleteket hozni nem fedi le a zaklatás fogalmát, akkor sem ha laikusként lehetséges úgy értelmezni.

Deansdale 2022.03.03. 16:47:59

@_Bubba4400: Isten hozott újra :)

"az NHL-ből ki akarják tiltani az összes orosz játékost"

Teljesen szénné hülyült a nyugati világ, már elképzelésem sincs hogyan lehetne megmenteni. Ha ki akarnánk irtani ezt az elmeháborodott szellemiséget, a követői nyilván foggal-körömmel ellenállnának, vagyis előbb-utóbb valami tömeges erőszak következik...

Deansdale 2022.03.03. 16:50:46

@icipicicsipa: Ilyen magánéleti pletykát inkább ne keverjünk ide, ha lehetséges.

2022.03.03. 17:29:41

@Deansdale:

Igazad van, semmi közöm nincs hozzá, hogy kivel és hogyan és nem is érdekel ez a része.

Csak az érdekel, hogy az egyik "mindenkimeghalakinemoltat" promóciós emberkéről beszélünk és ahogy írtam, "remélem", hogy nincs köze dolgokhoz.

Itt erről beszéltem.
Ha már valaki egy egész országot illetve egy egész bolygó lakosságát érintő dologhoz ilyen mértékben hozzátesz, akkor annak ha nincs ilyen ügye, akkor nincs

És ha már azért kell(ene) tűpárnának átminősíteni magam, mert többek közt ezt ő is promózza, akkor a legkevesebb, hogy megvizsgálhatom a hátteret, nem, hogy nincs-e valami ilyen dolog az ő cselekedetei mögött?

Tehát még egyszer: felőlem azt vesz el és azzal él, akivel akar, nő vagy férfi, nem érdekel.

Ez érdekel a dologból, ha már az életembe ilyen mértékben akar beleszólni, akkor én meg szeretnék érdeklődni, hogy ennek van-e valami más jellegű motivációja, mint az én egészségem védelme, amit teszek hozzá úgy végzi, hogy ha ez nekem nem tetszik, akkor én hülye vagyok és minden ilyen negatív.

2022.03.03. 17:40:30

@Deansdale:

": Az állam nem fogja magát se feljelenteni, se elítélni, úgyhogy némileg fölösleges azon filózni, hogy nem-e zaklatás amit csinálnak."

Hát az nem, valószínű.

De oda van írva a jogszabály és oda írtam a felvetést.

A félelemkeltésről van ott és annak az egyik minősítéséről és szankciójáról.

Kérdés:

Ha valamiről úgy beszélnek, hogy nem bizonyítható semmilyen módon sem a jövőbeni bekövetkezése, mert soha nem volt vele tapasztalat konkrétan arról a dologról, az vajon nem-e követi/követte el ez a cselekedet, vagyis, hogy félelmet keltett és mondjuk a "b" pontot megtette?

"Félelemkeltés:
b) azt a látszatot kelti, hogy más életét, testi épségét vagy egészségét sértő vagy közvetlenül veszélyeztető esemény következik be, vétség: 2 év.

Kérdés:

Ha valamiről úgy beszélnek, hogy nem bizonyítható semmilyen módon sem a jövőbeni bekövetkezése, mert soha nem volt vele tapasztalat konkrétan arról a dologról, az vajon nem-e követi/követte el ez a cselekedet, vagyis, hogy félelmet keltett és mondjuk a "b" pontot megtette? "

A másik dolog.

Ez egy törvény, egy adott paragrafussal.
Nem úgy meg, hogy te vagy én meghúzom a vállam és értelmezek a levegőbe mindenfélét.

Oda vannak írva szavak és azoknak van jelentése és ha lefed egy cselekményt: akkor az megtörtént.
És ha annak van szankciója, akkor azt szancionálni kell.

Ez nem olyan ,hogy te most mit gondolsz erről vagy nem.

Mert én meg ezt látom ,hogy az valósult meg, amit leírtam.
"azt a látszatot kelti,"
Ez megtörtént.
"hogy más életét, testi épségét vagy egészségét sértő vagy közvetlenül veszélyeztető esemény következik be"
Ez mind megtörtént.
Keltettek egy látszatot, hogy ha nem oltom be magam, meghalok nemsokára, meg mindenkinek be kell oltani magát, mert meghalok nemsokára.
Ez ki volt jelentve.

Ezzel félelmet keltettek emberekben és tömegekben.
Nem beszélve a többiről.
Hogy megfertőzöl másokat.
Sőt, volt egy olyan, hogy aki nem oltja be magát, az megöli a másikat.
Ez bizonyítható?
Megtörténik biztosan?
Nem!
A törvény azt mondja: "esemény következik be" Tehát valaki kijelenti, hogy BIZTOSAN ez be fog következni, te tehetsz róla! Féljél ettől a helyzettől!

Én ezeknek a szavaknak ezt az értelmét látom és hallom.

2022.03.03. 17:41:54

@vodkasprite:

Nem.

De beperelhetem azokat az orvosokat és mindenki mást, aki azt mondta, hogy itt biztosan meghalunk.
Meg a "járványmatematikust" is, aki BIZTOSRA mondta.

Idézem megint magam:
Ha valamiről úgy beszélnek, hogy nem bizonyítható semmilyen módon sem a jövőbeni bekövetkezése, mert soha nem volt vele tapasztalat konkrétan arról a dologról, az vajon nem-e követi/követte el ez a cselekedet, vagyis, hogy félelmet keltett és mondjuk a "b" pontot megtette? "

2022.03.03. 17:46:43

Engem - meg mindenkit - azzal fenyegettek meg, hogy BIZTOSAN ez meg az lesz.
Egy olyan eseménnyel kapcsolatban, aminek jelenléte még sosem volt a történelmükben - egy olyan vírus, ami ismeretlen, ugye - tehát az ismeretlennek a jövőbeli dolgait nem tudhatjuk, ezért ismeretlen.

Tehát hogyan is lehet akkor biztosakat állítani erről, hogy ez meg az történik?

Nem is beszélve egyéb, a jövőben fellépő változóról, mint az egyéni védettség, vakcinahatás, stb-stb, ha elkezdem boncolni a dolgot.

Tehát a jövőbeni történetek nem állíthatóak biztosan, ezért ha valaki egy ilyenre hivatkozva mond valamit, hogy ez meg ez tutira lesz és ezért oltsál, mert különben miattad baj lesz és/illetve te is meghalsz, az ezek miatt elköveti szerintem a félelemkeltést.

2022.03.03. 17:48:41

@vodkasprite:
" ők csak a szakértők véleményét tolmácsolták, nem tehetnek semmiről... "

Kik?
A szakértők?

Aki kiált xy virológus meg orvos, hogy ezt KELL tenni, akkor nem követett el semmit?

Nem az számít, hogy valaki nekem azt mondja: üsd el a zebrán azt az embert.
Vagy, hogy menjek át a piroson.

Érted?

2022.03.03. 17:51:07

@vodkasprite:

Ha valaki a saját véleményét mondja ki, Zacher mondjuk meg a többi ez meg az, az ha nem tudja azt minden kétséget kizáróan igazolni, hogy aki nem olt, az meghal tutira, akkor az félelmet keltett véleményem szerint az emberben.

2022.03.03. 17:51:56

Egyébként azért remélem nem veletek most kell ezzel vívnom itt.
:D

Az én véleményem az, amit oda írtam fentebb jó sokat.
Aztán ízlelgesse mindenki, ahogy akarja.

2022.03.03. 18:01:22

Ha nem oltunk, tutira ez meg az lesz.
Valami rossz lesz. Negatív dolog lesz.
Negatív és veszélyeztető az életemre
Ez egy állítás a jövőre vonatkozóan.
Valaki ezt teszi.
Ezt állítja.

De ez nem igazolható és nem bizonyítható.
Mégis ezt teszi.

A definíció szerint ez pedig nem más, mint félelmet kelt bennem.

Aki így cselekszik tehát: ezt teszi, ezt követi el.

2022.03.03. 18:43:11

Benyújtotta lemondását csütörtökön Wolfgang Mückstein osztrák zöldpárti egészségügyi miniszter. A tárcavezető túlterheltségre hivatkozott.

www.portfolio.hu/global/20220303/koronavirus-belefaradt-a-fenyegetesekbe-az-osztrak-egeszsegugyi-miniszter-bejelentette-lemondasat-530843

KalmanBlog 2022.03.03. 18:47:45

Azt egyébként láttátok, hogy valamelyik orosz fejes bemondta, hogy az USA választások el lettek csalva, és Trump nyert? voxday.net/2022/03/03/the-truth-comes-out/
"The Russian ambassador to the UN just said that Trump was the legitimate president and that he was ousted (by election fraud)."

F. Szabó 2022.03.03. 19:50:01

A deansdale.blog szépen lassan átalakul icipicicsipa bloggá

Mia and Me 2022.03.03. 20:02:31

@békaapu: beugratós kérdés volt.

:) Egyik verzió se volt az általad vélt "csak kettő"nek, ez megint kettő másik árnyalat:

Rómában a leigázott területek megtarthatták vallásukat, szokásaikat, de el kellett fogadni róma mindenhatóságát és feltétlen uralmát, rendszerüket, stb. --> a római birodalom megbukott

A magyar "birodalomban" megtarthatták vallásukat, szokásaikat, de el kellett fogadni a magyarság "vezetését" és együttműködni velük. Szabadság van, mindaddig amig közös külső ellenség miatt a vezetés számít a befogadott népre --> még élünk :)
Ez utóbbi lényegében szinte liberalizmus :), mindaddig amig a vezető nép szellemiségét fogadja el a bevándorló követendő lelkületnek (és amúgy ezen kívül lényegében azt csinál, azt hisz, úgy őrzi a hagyományait ahogy akarja - még segítséget és támogatást is kap rá, de ha baj van, velünk jön és harcol).

2022.03.03. 20:03:15

Putyin azzal fenyegetőzik, hogy nyilvánosságra hozza a 9/11-es támadás műhold – felvételes bizonyítékait: miszerint az akkori amerikai kormány koordinálta a „terrortámadást” 03/03/2022 19:55 által
Szőke Mária Nézetek: 318
Szenzációnak számító, egyben meghökkentő bejelentést tett Vlagyimir Putyin orosz elnök, mint a Pravda cikkéből kiderül, azt nyilatkozta, hogy Oroszország előkészíti az amerikai kormány és a hírszerző szolgálatok részvételéről szóló bizonyítékok nyilvánosságra hozatalát a szeptember 11-i támadásokban, amikor a Word Trade Center felhőkarcolóit állítólagos terroristák repülőgépekkel felrobbantották. Az említett bizonyítékok listája műholdas képeket tartalmaz, amelyeket az orosz műholdak rögzítettek a hírhedt szeptember 11-én. A közzétett anyagok bizonyíthatják az amerikai kormány bűnrészességét a 9/11-es támadásokban és a közvélemény sikeres manipulálásában.

informatialibera.ro/hu/pravda-putyin-azzal-fenyegetozik-hogy-nyilvanossagra-hozza-a-9-11-es-tamadas-muholdafelveteles-bizonyitekait-miszerint-az-akkori-amerikai-kormany-koordinalta-a-terrortamadast/

Mia and Me 2022.03.03. 20:06:13

@VT 135: na jól kicsesztél velem, megint vettem vagy 20 ezerért könyveket.
(jelenleg 8 könyvet olvasok szimultánban és nagyjából egy gyerekkönyvespolcnyi van, amit megvettem az elmúlt x évben hogy majd el kell olvasni :)

Ha elzárják a gázt, megfagyni nem fogunk egy darabig :D

Mia and Me 2022.03.03. 20:07:58

@vodkasprite: Ja mert majd egy óvóhelyen ülünk pislogva :D
Gondolták , a nyomorultak legalább levegőt akkor most kaphatnak egy kicsit :D

Mia and Me 2022.03.03. 20:11:33

@icipicicsipa: már 2 éve be lehetett volna minden médiában nyilatkozót perelni mert az egész csak feltételezés és duma volt. Ennek ellenére azt hurcolták meg aki tényszerűen és mérésekkel támashztotta alá az igazát (ami eltért vagy bizonyos elemeiben eltért a médiában sugárzottól)

1984 :)

Mme.Brioche 2022.03.03. 20:17:30

@Mia and Me: mert olvasással melegíted majd magad? :-D

2022.03.03. 20:19:11

@Mia and Me:

Mia.
Szerintem senkinek nem volt fogalma erről a törvényről.
Vagy ha igen, lehet nem is értette meg a folyamatát, mert nem egyszerűen nem értelmezi a szavak és a cselekedetek jelentését, amire irányul.
Vagy el sem képzeli senki, hogy egy ilyen jogszabályba ütköző is lehet.

Stb-stb...

Szóval ez nagyon is lehetséges így, hogy a félelemtől meg az ijedségtől az emberek nem olyan józanul gondolkodtak.
Ami volt: a munkahelyem, a pénzem, a családom, az egzisztenciám....

Lehettek ilyen dolgok is ebben...

Mia and Me 2022.03.03. 20:48:41

@Mme.Brioche: nem, hát akkor eltüzeljük :D, fekete humor lett volna. neten nem jön ki ahogy "mondom" :)

Mia and Me 2022.03.03. 20:50:47

@icipicicsipa: szerintem a szilajcsikó honlapon volt erről is szó anno is.
Csak nyilván a hatalommal médiával szemben pereskedhetsz, egyszerű embernek nincs annyi pénze míg ítélet születik egy ilyenben mondjuk.

2022.03.03. 20:55:09

@Mia and Me:

Most akkor itt van az, hogy ha ugye legalább 1 millió embernek - legalább ennyinek - tele van a csukája, meg nem erre a mozira vettek jegyet, azok egyesével besétálnak és egyesével(!), tehát nem csoportosan - mind beperelnek pár olyan magánembert, aki magyarázott arról, hogy ki milyen gyilkos lesz meg halott meg ilyenek tutira, azt azért megnézném, hogy nézne ki.

bomberhopper 2022.03.03. 21:00:52

@F. Szabó: jaja, a kevesebb néha több.

békaapu 2022.03.03. 21:24:21

@Mia and Me:
Szia Mia..

Köszönöm a felvilágosítást, a kérdésednek beugrottam - ezért aztán a magyarázatodat nem is tudom hogy vitassam-e vagy támogassam.. :-))

Mert szerintem Róma se emiatt bukott, és a magyar birodalom se ez miatt maradt egységes. (vagyhojanisvóót?)
De az biztos hogy párhuzamnak nagyon látványos.

Az tuttifix, hogy az ősmagyar időszak "ezek itt a mi vadembereink" - típusú felfogása manapság megbukna a polkorrektorok jószándékán.

VT 135 2022.03.03. 21:30:38

@Mia and Me:
Majd visszajuttatok valamennyit belőle a jutalékomból. ;)

Mia and Me 2022.03.03. 21:49:41

@békaapu: persze hogy nem emiatt :)

De a hozzáállások különbözőségének szemléltetésére jó :).

Kicsit összekapcsolódik azokkal is amiket
@VT 135: szokott írni.

A Római egy összetákolt monstrum volt és erővel akarta egybe tartani a részekből erőszakkal összefércelt frankeinsteini szörny birodalmát, a magyar meg mint egy megfelelő helyre beépített és beillesztett szervekkel egységes "szervezetet" alkotva létezett a befogadott népekkel (lásd akár már itt a kárpát medencei életünkben a keletre letelepített Hajdúk, stb.)

Mia and Me 2022.03.03. 21:51:35

@VT 135: OK. Ha megszorulok, majd szavadon foglak :). Egyelőre tedd el a részem a párnacihába :)

Mia and Me 2022.03.03. 22:01:16

@icipicicsipa: igen, de ez megint az, hogy te szeretnél valaki mástól valamit, amit tegyen meg
(1 millió embertől :))

A törvénykönyv mindenki számára elérhető, mégis szarik rá mindenki csak azt nézi amit a tévében (vagy a neten) mondanak.

Pont te irtad szerintem valamihez még korábban a Fülemüle c. verset, na hát itt most a rendszer járna jól, ha 1 millió per lenne ez ügyben, akkor is, mert a nagyobb pénzű média nyomására kijönne egyik éjjel egy új rendelet, hogy vészhelyzetben meg különleges helyzetben nem ér :) az egész, mert valahogy figyelmeztetni kellett az embereket a LEHETSÉGES veszélyekre, és akkor 1 millió bírói keresetet szépen a rendeletre hivatkozva lezárnak (aki meg indittotta pert az kifizeti az addigi költségeket és ennyi)

A rendszer mozgatói és haszonálvezői ellen nem lehet a rendszer kereteiben "harcolni".
Más kell.

(hogy mi, még nem pontosan tudjuk, de itt sokmindenki azon van hogy ezt akár közös erővel kitaláljuk)

2022.03.03. 22:27:44

@Mia and Me:

Ez már egy múltbéli esemény.
Érdekes lenne visszamenőleg eltörölni egy törvényt ilyen módon, de ez megint azt mutatná csak, hogy akkor vaj van a fül mögött.
Egy nyílt beismerés lenne.
Mind amellett, hogy olyat tennének, ami elég abszurd lenne.
Végül is a totális diktatúra beismerése.

De hol is élek, ugye...
:)

valis47 2022.03.04. 00:09:44

@KalmanBlog: Ukrán választásokra mondta.

békaapu 2022.03.04. 07:05:58

@Mia and Me:
Okos vagy Mia.
Jó a módszered, én még csak tanulgatom.. hogy nem egyből a nagy, hömbölyű és csodajól megfogalmazott igazságot teszed az olvasó elé, hanem egy-két lépcsővel azelőtt elkezded felkelteni a figyelmét
Én még úgy vagyok vele, hogy amikor eszembe jut valami nagyon fontos, akkor egyből kezdem farigcsálni hogy szép legyen, nagy és vonzó.. és jól lenyomom vele a beszélgetőtársat. Nem azért hogy rossz legyen neki, de az volt a mentségem, hogy az igazságra ráébrednie mindegy hogy a valóságtól fáj-e, vagy az én általam megmutatott képtől.
És hát ehhez képest te most két lépésből egy új beszélgetni való témára VEZETTÉL rá.
(bocsex, hogy nemisarról beszélek, de már engem is jó régen hozott a gólya)

Szóval sose láttam még ilyen jól igazolva hogy nem elég jól látni a valóságot, és az se elég hogy jól meg tudom fogalmazni a látványt.
Az is kell hogy érdeklődést tudjak.. jóféle érdeklődést tudjak kelteni. Ezzel kezdődhet.. hm.. CSAK ezzel kezdődhet a jó beszélgetés.

Okos vagy Mia.

békaapu 2022.03.04. 07:07:23

@békaapu:
,,jav : nem hömbölyű, hanem gömbölyű

békaapu 2022.03.04. 07:54:57

@Deansdale:
Áááá.. nem értek én a lovakhoz. Van olyan Asperger-szindrómás barátom, aki képes a szavakkal ilyen szinten varázsolni, de nekem néha fel kell őt hívnom és úgy megkérdeznem hogy kihaltmeg.

Nekem az ilyenfajta telitalálatok csak nagyon véletlenül sikerülnek.. ha jól emlékszem akkor a katasztrófea volt talán legutoljára.

Mme.Brioche 2022.03.04. 08:37:40

@békaapu: nekem fel sem tűnt :-D az anyukám valamiért világéletében hömbölyűnek mondta a gömbölyűt, nekem teljesen normális szónak tűnt mindig :-D

békaapu 2022.03.04. 08:49:03

@Mme.Brioche:
Hahahaha... ez de jó volt !

Köszönöm Madame, ez jólesett.

:-)))

Deansdale 2022.03.04. 09:02:24

@Mme.Brioche: A k, g és h rokon hangzók, bizonyos értelemben csereszabatosak. Bicikli-bicigli. Fura a fülnek, de csak mintha kisebb beszédhiba vagy tájszólás lenne.

VT 135 2022.03.04. 10:15:20

A tegnapi Hellinger-rendszerállítás mellett az alábbi angol nyelvű és magyar nyelvű videó is remek ébresztő volt, mennyire értelmetlen az ukrajnai háborúra fókuszálni, valamint aludni akaró embereket feleslegesen győzködni. És mennyivel fontosabb oda fókuszálnom, ahol a dolgom van, ahol az isteni szándékba bele tudok simulni. Hála!

odysee.com/@ComputingForever:9/extracting-yourself-from-the-puppet-theatre-Broadband-High:0

www.youtube.com/watch?v=A5F40zw304c&t=621s

Frederick2 2022.03.04. 10:18:56

@Deansdale: Beleolvastam egy cikkbe a HVG-n, amelynek témája az ukrán menekültek magyarországi kezelése.

Nagyon objektív a kedves szerző. Ez a cím:

KERÍTÉS HELYETT KOLBÁSZ

És a következő mondatokkal kezdődik a cikk:

"Az éveken át idegengyűlöletre trenírozott Magyarország végre szebbik arcát mutathatja: az Ukrajnából érkezőket már a kormány szerint sem tilos tárt karokkal fogadni."

"Sok idő kellett hozzá, de végül termékeny talajra hullottak Ferenc pápa szavai a kormány által "kereszténynek mondott Magyarországon is."

Annyira korrekt a cikk, hogy nem is olvasom tovább. :P

(Szerző valami Dobszay János)

Aki nem érti, hogy a magyar kormány miért enged be ukrán menekülteket, és miért nem enged be muszlim menekülteket, az vagy ostoba, vagy gazember.

Deansdale 2022.03.04. 10:27:31

@VT 135: Az első linket én is be akartam tenni, és a másodikat is láttam. Kicsi a világ :)

Nem lehet eléggé kihangsúlyozni, hogy ez a háború 90%-ban a média által, az emberek fejében zajlik, a tényleges fegyveres konfliktus szinte másodrendű a résztvevő hatalmak szempontjából (amik közé nem csak az oroszok és ukránok értendőek). Ez a háború azért zajlik, hogy a háttérhatalom az emberek fejében matasson általa, narratívákat olt az emberek tudatába és más jövőbeli narratívákat készít elő, pont ezért őrülten fontos ellenállni ennek a törekvésüknek.

Szerencsére minden csoda 3 napig tart, aki nem hajlamos folyamatosan szopni a rendszermédia csöcsét annál már lecsengett a kezdeti pánik, meg lehetett nyugodni - az ukrán háború nem a világvége, és bármi amit majd ezután zúdít a nyakunkba a háttérhatalom, az sem az lesz.

Annyit érdemes tudni, hogy ez az egész cirkusz nagy valószínűséggel egy lépés a globális, de minimum az európai gazdaság tönkretételében, szóval készüljetek arra, hogy nehezebb idők jöhetnek. Ez nem feltétlenül akkora nagy baj amilyennek elsőre tűnhet, csak tudni kell a helyén kezelni a dolgot. Sokaknál beindul majd a jellemfejlődés amit eddig gátolt a valódi nehézségektől mentes, szellemileg és lelkileg posványos életmód.

Deansdale 2022.03.04. 10:28:34

@Frederick2: Már megint fölöslegesen vízionálsz nácikat minden bokorba. A mondandót elemezd és kritizáld inkább, annak sokkal több értelme van.

Deansdale 2022.03.04. 10:29:59

@Frederick2: ...na látod, a HVG-nél több a náci mint a Médiavadásznál, csak másféle álarc mögé bújnak. Azt nézd, hogy ki milyen hatást akar kiváltani a szavaival, kihez beszél és milyen céllal.

Deansdale 2022.03.04. 10:40:08

@VT 135: Amúgy ja, a lokalizmus a legjobb, és talán az egyetlen (bár némileg átmeneti jellegű) megoldás a háttérhatalom ellen. Szembeszállni úgysem nagyon lehet velük, tehát az ember vagy felőrli magát az idióta narratívák kereszttüzében, vagy inkább hátat fordít az egésznek és megpróbál a mesterséges szarvihartól elszigetelt, boldog életet építeni. Az biztos, hogy a különféle, előkészítés alatt álló katasztrófák zömétől megmentheti magát az ember egy robosztus, off-grid, kisközösségi életmóddal, és a helyzet egészét nézve ez voltaképp a maximális siker amit elérhetünk. Aki ennél többre vágyik, az vagy eltévelyedett holdkóros, vagy készüljön fel a kíméletlen gerillaharcra.

Annyit neked még hozzáfűznék, hogy a holisztikus szemléletmód a nagyszabású események végkimenetelén szerintem semmit nem változtat, viszont a kisközösségben óriási különbség, és ez számít. Igazi sikereket szerintem az ér el, aki nem a világot akarja megváltoztatni, hanem csak önmagát, és ezt nem mint valami trükköt próbálja használni a világ _mégiscsak_ megváltoztatására :)

VT 135 2022.03.04. 11:07:10

@Deansdale:
Igen, viszont ahogy Dave is mondja, h szerveződj, és én ezt most nem holisztikusan, hanem szimplán technikai szempontból mondom, h ha nem tudsz új típusú közösséget létrehozni, akkor a kalapod tetejére teheted az általad, családod által megtermelt ételt, amely esetleg biztosítaná a túléléseteket. Mert jönnek majd mások, erősebbek, többen (!) és elveszik. És azért szükséges új típusú, valódi közösséget kialakítani, mert, ha más nem a magyarországi ökofalu-kezdeményezések története bizonyíték arra, h nem elég a helyváltoztatás, életmód változtatás - ha nincs világszemlélet váltás és nem tudjuk megtanulni az együttélést, együttműködést, akkor határozott időn belül bele van kódolva MINDEN közösségi kezdeményezésbe, h szétesik, felbomlik, veszekedés, esetleg még pereskedés is lesz.

Több mint 10 éve foglalkozom a témával, jártam, önkénteskedtem is több helyen, úgyh nem csak elméletből beszélek. És amit - talán még nem elég részletesen - írtam a tavalyi Treemap táborból, ahol közösség létrehozást, működtetést tanultunk, ezt immár saját bőrön is megtapasztaltam. Gondolhatod azt, h majd a legjobb barátaiddal összeállva működni fog - nem fog. Mert nem lehet a totális individualizmus korából egyetlen csettintéssel-kattintással átváltani a közösségi létezésbe! Ha erre azt mondod, majd a krízis, a nehéz helyzet majd rákényszeríti az emberek egy részét az együttműködésre, arra azt mondom, h 1., Már rohadtul késő lesz abban a pillanatban. 2., Amint a külső kényszerítő eszköz elmúlik, azonnal újra szétesik. 3., ...mert ugyanúgy a régi mintázatok mentén reméli a megoldást.

Tehát, amennyiben beüt a gebasz, akkor egy működő közösség férfi tagja, a nőik támogatásával már meg tudják védeni az adott közösséget és annak javait. A fosztogatók és bűnözők mindig a könnyebb ellenállás felé mennek.

Persze, amit említettél, h akkor még mindig jöhet a diktatúra és elveszi az egész közösség mindenét, mindenkit megöl, koncentrációs táborba zár, a falut meg ledózerolja, akkor erre azt mondom, h lehet, h így lesz. Nem tudom. De ez legalább egy lehetőség a világ, saját életünk rádiuszában történő, aktív cselekvéssel történő megváltoztatására. Mindenképpen komolyabb megoldási lehetőség számomra, mint egy virtuális térben, idiótákkal és értelmes emberekkel szót csépelni és vitatkozni, meg arról álmodozni, h "kinek mit kéne csinálnia". És ha ez a dolog működik, akkor másoknak is példa lesz és tömegessé válása esetén már nem tudja a hatalom eltaposni.

VT 135 2022.03.04. 11:09:44

@VT 135:
De örülök, h ebben alapvetően egyetértünk, amit írtam, nem az ellen, hanem annak kiegészítésére írtam.

Frederick2 2022.03.04. 12:03:25

@Deansdale: A videó elmegy. Helyes észrevételek keverednek ellenőrizhetetlen megállapításokkal. Az mondjuk respect, hogy nem áll egyik oldal mellé sem. De most érdekes módon nem beszélt róla, mi lenne az alternatíva. Mondjuk jobb is, mert akkor megint kikötöttünk volna a tradcionalistának nevezett fasizmusnál. Mert ez a rajongásának tárgya. Láttam már elég videóját, hogy tudjam, milyen politikai ideológia rabja.

Meg volt itt, mármint a videójában megint sznoboskodás, arrogancia; lenézése minden olyan embernek, aki nem ért vele egyet.

Médiavadász technikai értelemben tehetséges. Technikailag jól rakja össze a videóit. Ha emberileg fejlődne, gyógyítani magát, végre hagyná a fenébe a László András-féle posztmodernt és a fasizmust, az arroganciát és a sznobizmust, akkor simán lehetne belőle egy Retroshock 2. De sajnos nem... marad egy saját egójába szorult seggfej. Sajnos.

Elég PC vagy a sráccal, Dean!

KalmanBlog 2022.03.04. 12:05:50

@valis47: Upsz, ezt benéztem. Köszi!

2022.03.04. 21:22:45

Egy cikk:
index.hu/kulfold/2022/03/04/az-oroszok-altak-elfoglalt-herszonban-mar-eroszakoljak-a-noket/

Előbb olvassátok el, miről szól.

Aztán kérdezzétek meg magatoktól, hogy:
- háború van
- mind meghalunk, mert mindent bombáznak és ölnek
- itt vannak az oroszok
- megerőszakolnak mindenkit

De a sminkem az tökéletes!
Mert hát ezek itt fenn megvannak és történnek, de én a legnagyobb nyugalommal és TÖKÉLETES sminkben kell, hogy riportot adjak.

Érted te ezt?

Csak kérdezek.

Másik ilyen:

Na akkor figyeljétek mi történik és mi lenne a normális emberi reakció.
Szerintem.

"Videón, ahogy orosz katonák lelőnek egy menekülő civiltj."

hirklikk.hu/kozelet/videon-ahogy-orosz-katonak-lelonek-egy-menekulo-civilt/394703/

Apát lelövik és fekszik az úton.
Érted.
Apádat lelövik előtted, a kezedben veszed a moboliddal az eseményeket.
Apád fekszik meglőve az úton.
És nem eldobod vagy zsebre rakod a mobilt, miközben odaszaladsz és csak azzal akarsz foglalkozni, hogy elhúzd onnan, nem, neked az egyik kezeddel MUSZÁJ a mobilt tovább tartani, hogy tudd venni az eseményeket.
Ez egy abszurd emberi reakció arról, hogy az apádat akarod minden áron menekíteni és pánik van és rohansz oda és nem törődsz mással, meg az, hogy közben persze kell venni mobillal az egészet, az fontos.
Vagyis nekem ez az egész a videózással valahogy nem életszerű.
Ha a kezére lenne kötve, akkor nem állna meg fixen, mert az lóg akkor egy madzagon, milyen fix állású lehetne még?
Ezt a kezében fogja és oda irányítja, amit fel akar venni.
Szerintem.
Vagy nagyon szeretné a jövőnek rögzíteni a dolgokat, annyira, hogy csak ennyire telik akkor, mikor az apját - elvileg - meglőtték és ott fekszik az úton.
Érdekesnek tartom.
Mondjuk így.

Szóval ez a kettő nekem számomra furcsa egy nap alatt.
Vagy én nem csinálok valamit jól és rossz a válaszreakcióm arra, hogy egy életveszély van és nem ezeket tenném ÖSZTÖNből, hanem azokat, amiket fenn megtapasztaltunk

2022.03.04. 23:01:47

Találtam egy ilyet: Érdekességképpen, miben van benne ez a hölgy, ez a Svetlana Zorina
for.lib.kherson.ua/en-do-we-believe-fake-news.htm
Do We Believe Fake News?
25.01.2021 17:13
Last few years we heard a lot about unreliable or fake information. For example, one of the most popular social networks reported that they have found about 50 million posts with false information about COVID-19. Fortunately, we can say that most Internet users avoid such news, especially if they are marked with special marks. The participants of the English Speaking Club online meeting shared the same reasonable attitude to the posts about the coronavirus and the news in general. We thank Svetlana Zorina, the club's facilitator, for an interesting discussion, and Tom Laughlin, a citizen of the United States of America, for another opportunity to compare the lives of Ukrainians and Americans.
Szóval mondjuk azt, hogy pont egy olyat találtak, aki amúgy arról beszélget, hogy milyen sok a fakenews-os ember a Covidban, de ők megbeszélik azt, hogy hát ez így nem jó.
for.lib.kherson.ua/en-do-we-believe-fake-news.htm
És most véletlen megtalálták itt is a hírekben
Én nem mondom, hogy ez nem lehetséges, csak ide tettem ezt a dolgot.

2022.03.04. 23:10:41

Szóval egy fake-news "ellenes" - ahogy kivettem, a Covidot tagadók ellenes - csoport "vezéralakja" véletlen bejelentkezett talpig sminkben a háború és nemi erőszak és vér és halál közben arról, hogy itt ilyen szörnyűségek vannak.
Nem mondom, hogy nem lehet, de egy kicsit nem érdekes a kettő?
Hogy van a Covid, amiről azt mondjuk, hogy bűzlik, meg most van ez, aminél kiderülnek hamis videók meg dolgok és ez a nő a ketőtt "véletlen" összeköti így a történésekben?
Nem mondom, hogy nem lehet, de ez megint egy ilyen furcsaság nekem

Mindenki hámozzon ki a világból azt, amit akar ezek után.

Én belefáradtam kicsit abba, hogy beszélek minden fele.

Ez a sok minden biztos véletlen az életünkben meg ezekben a dolgokban én meg hülye vagyok.

Hát igazából meg egy kicsit fáradt is.
A buksiban.
:)

_Bubba4400 2022.03.05. 00:29:09

@icipicicsipa: Ezt a Zorina-videót pont most néztem meg az Indexen és egyből jöttem ide, ahogy látom pont jókor. A csaj amilyen rendületlen nyugalommal beszél a történtekről, pontosan az jutott eszembe hogy ez a felvétel akár egy San Francisco-i szobában is készülhetett, berendezték a helyet, a csaj tolta az ukrán akcentust és cső, megvan a műsor. A videóban amikor a műsorvezető hasonlóan faarccal és minden érzelem nélkül mondja, hogy "I'm so sorry... to hear that", na az ott mindent vitt.

Lehet, hogy ezt csak én látom bele és valójában tényleg ez az igazság amit itt előadnak, de amit láttam és hallottam, nem győzött meg.

2022.03.05. 01:10:49

@_Bubba4400:

Semmi baj nincs azzal, hogy kérdezel.
Nem attól rossz valaki, mert kérdéseket tesz fel.
Attól te csak keresed a valót.

Én ide leírtam a dolgokat, ahogy eddig is.
Mi az, amit írnak történést és mi az, ami a cselekedet mellette.
Te mit tennél.
Mi az ember reakciója dolgokra, amit oda írtam, hogy van és amit látsz, hogy tesznek.

Tévedek?
Lehet.
De én nem azt tenném ebben a két videóban, amit.
Illetve hoztam a linket a hölgyike egyéb tevékenységéről, aktivitásáról is.
Merő véletlen, hogy miben volt aktív és vezető arrafelé.
Szerintem egy filmforgatást látunk és mozit.
Vagyis kezdek erre hajlani, hogy ez egy Covid 2.0 féle dolog..

Nem létezik, hogy ennyi hamis illetve hamisnak látszó és "furcsa érdekeltségű" és nem életszerű cucc megy csak úgy a semmire és hivatalos hírcsatornáknál.

De mindenki gondoljon azt ezek után, amit akar.

Még egy ezzel párhuzamosan, amire már utaltam, hogy zéró az, amit hallunk felénk Európába illetve igazából jól jön vagy szükséges a covid szervező brigádnak, hogy erről ne beszéljen a világ:

www.youtube.com/results?search_query=freedom+convoy

Nem mondom, hogy tutira ez van.
Nekem gyanús és kész.
Gyanúm lehet.

Majd, ha nem találok ilyen dolgokat, amik ilyenek, mint a fenti meg ami volt hírek a "háborúról", akkor nem fogok kételkedni ilyen aktívan.

Ennyit tudom mondani, mert ez van bennem erről, de mindenkinek lehetősége van ugyan úgy nézegetni mindent innen-onnan és használni a google-t meg a youtube-t meg mindent, hogy próbáljon meg valamit összeszedni magának, mit gondol a világról meg arról, hogy mi lehet.

Frederick2 2022.03.05. 09:11:34

@KalmanBlog: @Deansdale: @VT 135: @GABOR2:

Informatikusok vagytok, ti jobban belelátok ebbe. TomCat-nek van két videója a programozásról. Mennyire hasznosak az infók, amiket átad a videókban?

Hogyan legyél programozó?
www.youtube.com/watch?v=QUzx-9RdNDQ
www.youtube.com/watch?v=jGpUN7RbmTA

2022.03.05. 10:37:58

Sziasztok!

Erről írtam talán én is már, hogy túl sok szírnek kinéző meg afrikai van a "menekültek" közt a tudósításokban, most olvastam egy kommentet máshonnan:

"gazmber ma, 10:30
Előzmény: #5206 gazmber
#5208

egy másik aspektusa a 'háborúnak' a menekültáradat ami érkezik európába...
amit 100%-hogy arra is kihasználnak most a ruszkik és lukasenkáék (de lehet még a kipcsakok, erdogán) is, hogy az ukránokkal együtt a náluk rekedt menekülteket is átpaszírozzák a káoszban európába (nem beszélve az újabb kém és desszantos egységeikről?)
itt is stop-ot kellene tenni(?), hogy aki nem tudja igazolni hogy ukrán állampolgár, azt másképp kellene kezelni..
másik dolog ami megeshet, (putyler+kipcsak terv része lehet?), hogy az elmenekült (nyugat?) ukránok lakásaiba majd szépen betelepítik az ott rekedt migránsokat itt az eu határán... úgyhogy kárpátalja is lehet már nem magyar, hanem migráns lakta terület lesz (?) szvsz"

Nem érdekes ez a része is?
Egy kósza gondolatsor ez is, lehet-e ebben is valami érdekes dolog?

Deansdale 2022.03.05. 12:18:15

@Frederick2: Aki nem tizenévesen kezd programozni annak szinte semmi esélye.

2022.03.05. 12:23:43

A jófej ukránok, figyeld csak!

"Az ukrán sereg 2 óra alatt a Balatonnál lenne" – Magyarország megtámadásról beszélt egy ukrán képviselő

A karpathir.com írta meg, hogy a NewsOne televíziós csatorna élő adásában egy telefonáló kérdésére Szergej Melnicsuk parlamenti képviselő igen figyelemreméltó választ adott. A néző azt vetette fel a politikusnak, hogy esetleg fennállhat a veszélye annak, hogy Ukrajna a Krím-félsziget után Kárpátalját is elveszítheti.

Szerinte ugyanis az önzetlennek mondott támogatások, a tanároknak, orvosoknak, újságíróknak nyújtott anyagi segítség ezt valószínűsítik. Majd népszavazás dönthet a kárpátaljaiak hovatartozásáról.
Melnicsuk erre azt felelte, ki van zárva, hogy ez megtörténjen. Az ukrán haderő ugyanis kész közbelépni, és a 128-as dandárnak két óra elegendő, hogy a Balatonig hatoljon - jelentette ki a politikus

propeller.hu/nagyvilag/3407574-ukran-sereg-ora-alatt-balatonnal-lenne-magyarorszag-megtamadasrol

VT 135 2022.03.06. 17:28:29

@Frederick2:
Néztem a videóit, sajna nem lettem sokkal okosabb, bár volt, aki nekem is ajánlotta, h való lenne nekem a programozás. Mondjuk napi 4 óránál többet semmilyen munkakörben nem fogok a jövőben, ha váltok erről a munkahelyről, időt tölteni,

Frederick2 2022.03.07. 10:31:10

@Deansdale: Ha már megemlítetted a Bioshock-ot, készíti belőle a filmet a Netflix. Kíváncsi leszek, mennyire lesz SJW.

thegeek.hu/2022/02/16/bioshock-adaptation-netflix-ken-levine/

"a Netflix meghozta a döntést, hogy az elmúlt évtizedek egyik legelismertebb videójátékát a NARRATÍVÁJA miatt a kis képernyőre is elhozza."

KalmanBlog 2022.03.07. 10:50:30

@Frederick2: Szerintem igaza van. (Csak az első 20 percet halgattam meg belőle.)

Valóban egy Raspberry PI és Internet bőven elegendő ahhoz, hogy magától megtanuljon valaki programozni.

Bár én szeretem a matekot és szerintem igazán jó programozó csak az lesz, aki érti a matekot is. De ezt úgy értem, hogy igazából már nem a sima programozó szinthez, hanem architektúra tervezésre is alkalmas szakember. De ilyenre csak a bonyolultabb rendszerek esetén van szükség és csak néhányra.

Deansdale 2022.03.07. 11:02:58

@Frederick2: Szerintem az már eleve az újságírás propaganda mivoltát bizonyítja, hogy az elméletileg a játékokkal foglalkozó médiumok ilyen szarságokból írnak cikkeket. Engem mint játékost baromira nem érdekel, hogy a Blizzard egyes alkalmazottai milyen szexvádakkal kívánnak előléptetéshez vagy perben kiutalt milliókhoz jutni. Az egy degenerált kultúrmarxista elképzelés, hogy ha egy céget ilyesmivel besároznak akkor azt erényfitogtatásból bojkottálni kell, vagy hogy az ilyesminek egyáltalán érdekelni kellene azokat, akik amúgy csak Overwatchozni vagy Diablózni akarnak egy kört.

Érdekes módon egy rakat balos pedofilt és szexbűnözőt kifejezetten bevédtek, a Polanski-féléket, de ha éppen az az érdekük, akkor egy zaklatás-váddal milliárdos károkat okoznak bármilyen cégnek.

Mellesleg a Blizzard épp az egyik legbolsevistább cég, szóval a k. anyjukat, megérdemlik amit kapnak, csak az lenne a lényeg, hogy az átlagember átlássa ezt az egész szarkavarást és levonja a megfelelő következtetéseket úgy az újságírásra, mint a világ műkődésére vonatkozólag.

Deansdale 2022.03.07. 11:10:42

@Frederick2: Ez valószínűleg leveri nálad a biztosítéko9t, pedig akár tanulságokat is levonhatnál belőle, de a Bioshock fejlesztőgárdája dugig volt zsidókkal, és az egész sztori afféle zsidó vérvád a fehér fajjal szemben. A 3. részben már oda jutottak, hogy a főhőst a játék végén vízbe fojtják azok akiket megmentett, mert fehér ember, és azoknak nincs megváltás, az utolsó szálig pusztulniuk kell. Kiirtotta a teljes fehér/keresztény utópiát (amit egyébként szándékosan teleb*sztak egy rakás történelmi hamisítással, hogy minél g*cibbnek láttassák a fehéreket), aztán hősiesen hagyja hogy őt is megöljék, mert ez az egyetlen módszer arra, hogy a fehér rasszizmus, antiszemitizmus és xenofóbia eltűnjön a világból.

A Bioshock fajirtó propaganda amivel a zsidó fejlesztők a fehér gyerekek agyát sorvasztják. K*rvára nem csodálom, hogy a netflix megfilmesíti.

Frederick2 2022.03.07. 11:35:05

@Deansdale: Lehet. Mivel nem játszottam a játékkal, így fogalmam sincs, mennyire igaz, amit állítasz. Ahhoz, hogy megbizonyosodjak róla, játszanom kellene vele. Esetleg megnéznem egy gameplay-t.

Nálam már az kibassza a biztosítékot, hogy a Watch Dogs 3-ban úgy vannak beállítva a Brexit-hívők, köztük az amúgy polkorrekt Boris Johnson követői, mint fasiszták. Hogy merészel ilyen tartalmat belerakni az Ubisoft a játékába?

Amúgy ilyenkor mosolygok gúnyosan azokon a kultúrában dolgozó szakembereken, akik máig vitatják, hogy a videojáték művészet vagy sem. Mert sokuk szerint kommersz. Oly mindegy a véleményük, a hozzáállásuk, mert a fiataloknál a videojáték ma népszerűbb szórakozási lehetőség, mint a könyv. Talán a második a mozgóképes műfajok (film és filmsorozat, rajzfilm és rajzfilm) után. Vagyis a fiatal korosztály agymosására alkalmas.

Frederick2 2022.03.07. 11:37:54

"rajzfilm és rajzfilm"

Mármint rajzfilm és rajzfilm-sorozat.

Frederick2 2022.03.07. 14:27:17

@Deansdale: Közben azért mégis találtam valamit.

Miről szól a Bioshock?
www.youtube.com/watch?v=823jEF7Ce8A
www.youtube.com/watch?v=TS-lQVwYqAw

A második videó szól arról, amiről te is beszélsz. Mondjuk arra készülj fel, hogy a bemutatót készítő srác posztmodern szofizmussal mentegeti a játékot.

Frederick2 2022.03.07. 14:30:18

@Deansdale:

"a Bioshock fejlesztőgárdája dugig volt zsidókkal"

Erre azért hozhatnál valami bizonyítékot!

Deansdale 2022.03.07. 14:40:27

@Frederick2: Nem elég bizonyíték amit te linkeltél? :) A geek.hu-s cikk linkjében benne van a fő fejlesztő neve, Ken Levine, maga is zsidó. Több cikk is van a neten amiben a gamer média kérdezgeti őt a játék zsidó vonatkozásairól, ő pedig magyaráz róla. Ha igényled visszakeresem a linkeket a videósorozatból ami a Bioshock fehérellenességét tárgyalja :)
odysee.com/@americankrogan:3/BioShock-The-Ethnic-Struggle:c
odysee.com/@americankrogan:3/BioShock-The-Hatred-Chapter-1:1

Deansdale 2022.03.07. 14:42:06

@Frederick2: Ja, ugyanez a csatorna a Watchdogs 3-at is tárgyalja, amiről te is beszéltél.
odysee.com/@americankrogan:3/Watch-Dogs--Muh-Fascism-(1080p):c
Ha jól emlékszem nem nagyon szereted az angol anyagokat, ami kár, mert rengeteg dolog nincs meg magyarul.

2022.03.07. 14:42:26

Minimum kétéves, otthoni felhasználónak készült technológia.

www.youtube.com/watch?v=ttGUiwfTYvg

Tehát azóta legalább két év telt el fejlesztésben és a hadiipar általában jobb cuccokkal rendelkezik.

Frederick2 2022.03.07. 14:49:46

@Deansdale:

"Ha jól emlékszem, nem nagyon szereted az angol anyagokat"

Sajnos a német nyelvvel való több évi küszködés elvette a kedvem attól, hogy megtanuljak más idegen nyelveket, így az angolt. Jól ki is basszok így magammal!

Amúgy valaki elláthatná ezeket az angol nyelvű videókat magyar feliratokkal, és máris több magyar emberhez jutna el az anyag.

Deansdale 2022.03.07. 15:43:51

@Frederick2: Megnéztem a 2 videót, a játékok konkrét sztoriját elég jól összefoglalja, de egy szót sem ejt a propagandáról ami a sorozat hátterében meghúzódik. Persze érthető ez, a modern világban nagyon kevesen figyelnek fel a fehérellenes agymosásra - valahogy nem áll rá az elménk, hogy tudatosan regisztráljuk a fehérellenességet, százszorosan nem ha a zsidókérdés is belekeveredik.

A B:Infinite vitathatatlanul egy velejéig rohadt fehérgyűlölő, népirtó propaganda, ami szándékosan hamisítja még a történelmet is, hogy a fehéreket minél rosszabb színben tüntesse fel, a főhös Booker DeVittet éppúgy mint a főellenség Zachary Comstockot, meg persze minden más fehér embert is a játékban. Ebből az átlagos fehér játékos annyit lát, hogy vannak itt valamiféle rasszisták, akik mellesleg mind fehérek, és akiket vicces lemészárolni, s a játék végén kiderül, hogy te, a játékos is rasszista vagy, ezért meg kell döglened. Az emberek 99%-ában fel sem merül, hogy ez a narratíva valójában rohadtul beteg, illetve szándékosan gyűlöletkeltő. Nem segít a helyzeten, hogy a legtöbb embernek fogalma sincs a játékban emlegetett történelmi eseményekről, Wounded Knee-ről vagy a kínai boxerlázadásról, így ebből a játékból "tanulják meg" amit ezekről tudnak, TÉVESEN, hiszen a fejlesztők szándékosan hazudnak, hogy fenntartsák a fehérgyűlölő narratívát.

Ha semmi mást nem nézel, csak azt, hogy egy abszolút hazug alternatív történelmet fabrikáltak a valóságos történelem átértelmezésével és meghamisításával, és rengeteg gyerek elméjébe ez mint valóság épült be, már ez is elég lenne a Bioshock széria - és a készítőinek - beszántásához.

Irónia az iróniában, hogy nem egyszer zsidók által elkövetett atrocitásokat hazudnak át fehérekre ill. zsidóellenesre, pl. az Infinite-ben az idegengyűlölő amcsi fehérek mozgalmát a valós világban anno létező "Know Nothing" politikai pártról mintázták, aminek az első vezetője Lewis Charles Levin volt, egy zsidó, gyakorlatilag ugyanazzal a vezetéknévvel mint a játék fő fejlesztője, Ken Levine.

Frederick2 2022.03.07. 16:27:51

@Deansdale: A kereszténységellenesség felismeréséhez nem is kell különösebben nagy gógyi. Már unalmas és fárasztó, mindenesetre szánalmas ez az állandó rettegés a fundamentalista keresztényektől. Persze vannak, de az is egy kisebbség a kereszténységen belül.

A rasszizmusra adott baloldali képlet gagyi. A fehérek gyűlölnek minden színsebőrűt! Az a gamer, aki ezt benyeli, intellektuálisan nem túl igényes.

F. Szabó 2022.03.07. 17:36:36

A legveszélyesebb ember (Frederick, magyar felirat!):

www.bitchute.com/video/ZlqDjZW9BS5o/

Frederick2 2022.03.08. 05:32:11

@KalmanBlog:

"Csak az első 20 percet halgattam meg belőle."

Érdekes mindkét videót meghallgatni. Jókat mond jó stílusban. :)

Ha jól értem, szerinted, ha valaki magasabb szinten akar programozó lenni (architektúra tervezés), fontos a matematika. Két ismerösöm, akik szintén megnézték a videót, azt mondták, elég csak a logika. Én úgy gondolom, szerintem is elég a logika, a matematika csak akkor szükséges, ha valaki ezt nagyon magas szinten akarja művelni. De én nem vagyok bennfentes. :)

"Bár én szeretem a matekot és szerintem igazán jó programozó csak az lesz, aki érti a matekot is."

Akkor megvan, mi volt a kedvenc tantárgyad az oskolában: a matematika! :)

Sajnos engem ez a világ annyira nem rántott be. 8. osztálytól 12. osztályig szükséges volt nekem a magántanár, 5 évig jártam hozzá. Emlékszem, olyan 5. vagy 6. osztálytól jött be az algebra. Amíg nem jártam magántanárhoz, vért izzadtam vele. Onnantól nem álltam bukásra matekből, hogy bejöttek a képbe a magánórák. Mind az általánosban, mind a gimiben borzasztó matek tanáraim voltak, akik bár értették, amiről beszéltek, de az osztály nagy részének nehezen adták át a tudásukat. Igen, kellett a magántanár, hogy legalább a kibaszott 3-om meglegyen a tárgyból. A főiskolától meg már egyáltalán nem foglalkoztam a matekkal.

Na most jól elkalandoztam! :D

KalmanBlog 2022.03.08. 10:17:17

@Frederick2: Meghallgattam közben az egészet, mert tényleg érdekes. Főleg a freelanceres rész: ha egyszer kirúgnak, akkor freelancer akarok lenni. Egyszer poénból kipróbáltam már, és ahova bejelentkeztem tele volt indiaiakkal, akik fillérekért elvállaltak mindent - legalábbis ránézésre. És a legtöbb meló úgy nézett ki, hogy ilyen házi feladat meg hasolnók. Egy nyugati diáknak simán belefér hogy pár dollárér íratja meg a háziját.

A freelancerkedés szerintem úgy éri meg, ha az első melóval bizonyítod, hogy király vagy, és sikerül hosszútávú üzleti kapcsolatot kiépíteni a megrendelővel. Ehhez érdemes volna tudni, hogy aki megrendel valamit, az mit akar vele, milyen területen dolgozik, stb.

Egyetlen egy megrendelővel kezdtem kommunikálni, és szokásomhoz híven (ami a normál piacon nagyon is jól működik és szeretik a megrendelők) elkezdtem faggatni, hogy az adott dolgot milyen célra szeretné, és hogyan fogja használni. Ugye, hogy a legjobb megoldást tudjam adni neki. Erre lecsapott mint a taxiórát, úgyhogy nem jutottunk semmire. Szóval eddig nem volt szerencsém a freelancerkedéssel. Aztán többet nem is próbálkoztam, mert nincs időm rá.

Frederick2 2022.03.12. 16:07:54

@Deansdale: Függetlenül attól, milyen csekély az angol nyelvtudásom, bepróbálkoztam a Watch Dogs videójával. Nagyjából azért értettem, mit akar mondani.

Nyersfordítása a bemutató szövegnek:

"A Watch Dogs: Legion a Ubisoft kísérlete a brit nacionalizmus elleni ellenségeskedésre. A közeljövőben a Brexit teljes megvalósulása után egy "fasiszta" rendőrállam lesz, amelyet nagy tech, kapitalista oligarchák irányítanak. A bevándorlókat deportálják, rabszolgává teszik, és még szerveiket is kiveszik a feketepiacon. Az automatizálás mindenki munkáját elveszi, és Nagy-Britannia valahogy nem tud majd elegendő élelmiszert beszerezni, ugyanakkor ingyenes vezető nélküli autók és mindenütt autonóm rendőrségi drónok is lesznek. Az NHS összeomlik, és nőni fog a hajléktalanság. És persze a bevándorlásnak semmi köze nem lesz ehhez... mert végül is... Nagy-Britanniát "bevándorlók építették". A nagy irónia az, hogy egy fasiszta kormány nem csak hogy soha nem engedné meg, hogy a „kapitalizmus” lerombolja a brit munkahelyeket és az ipart, de azt sem tűrné el, hogy az egyének a profitot az emberek kollektív érdekei fölé helyezzék. Szinte olyan, mintha a Ubisoftnak fogalma sem lenne, mi az a fasizmus. Vagy talán igen, és az ő érdekük, mint egy óriási kapitalista vállalat, hogy félrevezessék az embereket."

Érdekes, hogy az Ubisoft másik játékát, az Assassin's Creed: Valhalla-t is kritizálta:

https://odysee.com/@americankrogan:3/Assassin's-Creed--Valhalla-(We-REALLY-don't-like-British-Nationalism):6

Ezt viszont nem néztem meg. Azért a bemutató szöveg érdekes:

"Nos… az Ubisoft soha nem szűnik meg lenyűgözni ébrenlétével. Ezúttal a 9. századi viking inváziót választották ki Nagy-Britanniában, hogy megfeleljenek a 21. századi társadalmi programjuknak, amely valamilyen oknál fogva a brit nacionalizmus és szuverenitás iránti valódi gyűlöletet tartalmazza. Nem érdekel a fegyverek és páncélok pontatlanságaiban való elmélyülés. Ha ezt akarod, menj máshova. Ez a videó szinte kizárólag a történelmi narratívák eltorzításáról szól.

Ez rengeteg munka volt. 3 TB-nál nagyobb proxyvideót kellett készítenem a Premiere-ben. Bár ez nem volt több mint 100 órányi kutatás, ennek elkészítése még így is sok időt vett igénybe. Először is ezt a hülye játékot kellett játszanom, ami kb 40-50 óra volt. Aztán át kellett szűrnöm a felvételeket, és meg kellett írnom a forgatókönyvet. Talán még 40-50 óra. tényleg nem tudom. (...) Kérjük, fontolja meg az adományozást, ha azt szeretné, hogy továbbra is ilyen jellegű videók készüljenek. Jelenleg egy új grafikus kártyát és egy nagyon nagy SSD-t kell vásárolnom."

Megjegyzem: ha angol felíratot rendelne a videóihoz, akkor esetleg Google fordító segítségével készítenék egy magyar nyersfordítást, abból meg ki lehetne hozni egy frankó cikket. Mivel szerintem magyarhonban sem ártana egy ellenkultúra a gamer szubkultban.

Azért érdekes, hogy az Ubisoft szinte ugyanabban az évben két játékot is készített, amivel dekonstrukció alá vette a brit nacionalizmus. Több, mint elgondolkodtató. Csak nem az EU rendelte meg, válaszul a Brexitre?

Arra is felhívom a figyelmed, hogy a magyarországi gamer szubkultúra 3 legnépszerűbb véleményvezére, az Otherworld, a TheVR és Nessaj pozítivra értékelte mind a Watch Dogs 3-at, mind az Assassin's Creed Valhallá. A TheVR nyíltan felvállalja, hogy üzleti kapcsolatban áll az Ubisofttal - valószínűleg Nessajnál és Otherworld-nél dettó ugyanez a helyzet. A véleményvezérek pozítivan értékelnek, a gondolkodni rest gamer réteg, amely szinte kívánja, hogy valaki más mondja meg helyettük a véleményüket, megy velük játszani. TheVR Pisti egyenesen hülyének nevezte azokat az embereket, akiknek nem tetszik az új Assassin's Creed - és ki akar ma hülye lenni? A véleményvezérelt tömeg... Ellensúly meg nincs - és ez baj.

Frederick2 2022.03.14. 17:05:58

@Deansdale: Nyugi, nem fárasztalak ezzel a témával tovább. :D Látom, nem nagyon érdekel. :D (Kicsit sajnálom, mert szeretek veled kultúrális témákról diskurálni.) Csak jelzem, hogy ezt a Watch Dogs kritikát megtaláltam a Youtube-n is, méghozzá angol felírattal. Ez pedig jó hír, mert így legalább tudok belőle dolgozni. :)

www.youtube.com/watch?v=pTxbFx0roRs

(El sem hiszem, hogy a YT nem cenzúrázta.)

Tervben van egy Watch Dogs kritika a blogomra, ami szigorúan a politikai üzenetre koncentrál, támaszkodva American Krogan's kitikájára is. Kösz, hogy felhívtad a figyelmem az anyagra! :)

Igaz, közben már a múlt évben ígértem nektek Moskát Anita kritikát is. Csúszok itt mindennel.

Na, békén is hagylak!

Deansdale 2022.03.14. 17:51:30

@Frederick2: Nincs gond, csak nem mindig van időm vagy energiám minden szálon válaszolni. Most is csak átfutóban vagyok, lehet később mondok valami érdemit is :)
süti beállítások módosítása