HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Mr Falafel: @Deansdale: A látszat gyakran csal. :-)))) Végül elég szépen profitáltam (morálisan és kapcsolati tőke terén). A pénz itt másodlagos sem volt. Amikor a harmadik társunk lelépett és megfenyegetett m... (2024.11.17. 21:13) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Az Áronos téma nekem nagyon sokba került." Nekem elsősorban az jött át ebből, hogy elkapott téged az események sodra és mintha egy kicsit meggondolatlanabb lennél a szokásosnál. Érzel... (2024.11.17. 18:21) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Az Áronos téma nekem nagyon sokba került. Igen, megviselt idegileg, nem tagadom. Megmentettem őt a botránytól, holott a lényeg az volt, hogy nem segítségért kuncsorogtunk, hanem csupán a... (2024.11.17. 17:43) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Jól van, na! Akkor tévedtem. Viszont: 2.Móz.20. Tízparancsolat, részlet: "megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, akik engem gyűlölnek." Na, én ezt a tanácsköz... (2024.11.17. 17:39) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

A választásokról mogyoróhéjban

2022.04.24. 14:01 Deansdale

Az ellenzék 3 problémájára szeretném felhívni a figyelmüket. Van több is, de mára elég ennyi.

1. Az ellenzéki megmondóemberek zöme azon verseng, hogy egyre újabb és színesebb módokon kenjék a választási kudarcot a fityisz szavazóinak ostobaságára - és a híresen elmés bélpesti éttermiség nem jön rá, hogy ez egy kontraproduktív zsákutca. Teljesen mindegy, hogy simán csak ostobavidékiznek, vagy annál alig körmönfontabb módon média-agymosás áldozatainak titulálják a kormánypárti választókat, ezzel sem a fidesztől, sem a független ingadozók közül nem tudnak magukhoz csábítani senkit. Sőt, kifejezetten akadályozzák a saját fejlődésüket ezzel az egyszerű, de téves bűnbakkal. Minek szembenézni a hibáinkkal, ha el lehet intézni az ügyet annyival, hogy a győztesek hülyék, és nem érnek fel a mi csodás vesztes intellektusunkhoz?

A valódi válaszokhoz nagyon kevesen jutnak el, de ez a maradék soványka libsi szavazóbázist nem is érdekli, szóval tökmindegy. Nekik kifejezett lelki-szellemi igényük nem tanulni a hibáikból - nem is értem minek írom ezt a cikket, úgysem fogják értékelni :) Hiába mondja Mérő, meg még páran, hogy nem a józan parasztok vannak agymosva, hanem a belterjes elitista véleménybuborék, ez a szóban forgó véleménybuborékot képtelen átütni. Olyan opció nincs, hogy ők tévednek, tehát az ellenfél hülye, punktum.

2. Oké, oké, mindkét oldal hajlamos hülyének tekinteni a másik szavazóit, viszont ez esetben a jobbosoknak igaza is van. A balos szavazók tényleg hülyék. Miért? Mert a zömük képtelen felfogni, hogy bár ő maga nem támogatja az agyhalott haladár hülyeségeket, a balra szavazással óhatatlanul is abba az irányba tolná az országot, és ezt a jobbosok jól látják. Egy fővárosnyi vérokos libsi sugdossa egymás fülébe naponta kétszer kecses lenézéssel, hogy a debil fityiszesek olyasmitől rettegnek ami nem létezik és soha nem is fog eljönni, egy magyar migrációs válságtól a transzgyerekekig. Pedig ha lenne legalább feleannyi eszük mint amennyit hisznek magukról, akkor zsigerből vágnák, hogy deigenbazdmeg, a globalista-progresszív pártokra szavazás Magyarországon pontosan ugyanoda vezetne ahová a világ minden más országában is vezetett, ahol rájuk szavaztak. Ezek a csúcsfejek azt hiszik, hogy csak itt és csak most, kizárólag az ő kedvükért a globalista progresszivizmus Magyarországon majd megáll egy határon, és azt nem lépi át. Itt tényleg az lesz amit a haladár prospektusok vetítenek a liberális utópiáról, vagyis civilizáltság és kultúra, tolerancia és pluralizmus, szabadság és testvériség, faszárú nyalóka tejszínhabbal - tehát minden olyasmi, ami a nyugati liberális demokráciákban épp most számolódott fel. Ezzel szemben amit a progresszívek a valóságban létrehoztak, az erősödő faji konfliktusoktól a gyermekek nemi csonkításáig, na az itt nem lesz, mert csak. És a fityiszesek ostobák, mert nem értik ezt az alapvető tényt. A sok matyóhímzés azért szavazott a Zorbánra, hogy elkerülje a pöcegödröt amibe a globalizmus épp arccal bukott bele, mert nem értik hogy Makizaj meg a Fegyőr itt tényleg igazi utópiát építene, becsszó.

3. De a szerencsétlen istenbarmai még az utópiájukat sem képesek normálisan eladni. Egyrészt átlátszóan demagóg vakert nyomatnak az oktatásegészségügyről meg az európai bérekről, aminek már a leghülyébb vidéki nyugger sem dől be (csak a fővárosi diplomások), főleg mivel a rendszerváltás óta megélt balos kormányok idején pont az ellenkezőjét tapasztaltuk annak, amit most ígérgetnek. Mindenki tudja mennyit ér amikor Dobrevék milliós átlagbérrel szórólapoznak - annyit se, mint a lap amire nyomva van. Másrészt olyan fiktív, elvont, üres gumifogalmakkal dobálóznak, ami egy normális embert fikarcnyit sem érdekel. Átlag Jóska az úgynevezett európai értékeket, liberáldemokráciát, fékellensúlyokat és toleranciapluralizmust nem azért szarja le, mert vidéki tahó, hanem mert tisztában van azzal, hogy ez mind csak szemfényvesztő locsogás, ami semmilyen ponton nem találkozik a valósággal. A valóság az, hogy van-e mit enni, küldünk-e újra katonákat a Don-kanyarba, tanulja-e az unoka az iskolában, hogy a faszlevágás trendi dolog, ésatöbbi. Szavazni ezek miatt fog, a megfelelő irányba, így a haladárok hiába adják elő a dupla leszúrt rittbergert, amiért a büdös mucsai bunkók túl hülyék a nagy szavakhoz, ez az egész csak szánalomra méltó, gyermeteg hisztéria marad. Még ahhoz sincs elég valóságérzékük, hogy azt megértsék, a lenézett parasztok logikája szerint pont az a hülye aki a rögvalóságot félresöpörve tartalmatlan absztrakciók mentén voksol.

Az ellenzék semmi realisztikusat és kézzelfoghatót nem ajánlott az embereknek Orbán elzavarásán kívül, és már negyedjére esnek pofára azzal, hogy ez nem elég. Amikor a pitypangosan buta nép feltette a kérdést, hogy "mi lesz azután?", akkor az összefosás semmi értelmeset nem tudott mondani, csak habogott valamit arról, hogy az orbáncfasiszta rezsim felszámolása után majd eljő a bigámia, vagy polémia, vagy miafasz - ők se tudják, de jó lesz. És amikor a merőlegesen ostoba plebsz erre azt kérdezte, ugyan miféle garanciát tudnak adni arra, hogy a következő libernyák kormányzás nem lesz ugyanolyan mint a legutóbbi, akkor bizony lőn néma csönd.

Mindeközben aki figyelt, az láthatta, hogy az ellenzék teljesen önként, önerőből súlyosan retardált. Ha ennyire nyilvánvaló, hogy az ország ill. a magyarok érdekeinél semmit sem tudnának jobban leszarni, és a belföldi politizálásban kizárólag az Obánellenesség vezérli őket, akkor ki a hülye, aki rájuk szavaz, vagy aki ellenük?

138 komment

Címkék: politika szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HypocritSlayer 2022.04.29. 21:00:13

@Deansdale: " Kezdesz nagyon rácsavarodni arra, hogy a te abszolút bizonyítatlan és bizonyíthatatlan véleményed szentírás, mindenki más meg hülye,"

Igazad van, még csak kezdek, de te a sajátodra már rá is csavarodtál.....

HypocritSlayer 2022.04.29. 21:02:41

@vodkasprite:
>>Az előbb írtam le, hogy egyik kutya-másik eb.<<

Ha így van, akkor miért erőlködni, pláne szidni az egyiket, másikat, vagy mindkettőt?

HypocritSlayer 2022.04.29. 22:37:38

@vodkasprite:
" évi sok száz milliárd forintot azért ők is ellopnak. "

Tudom hogy ez elfogadott mantra, csak arra lennék kíváncsi, hogy:
a) konkrétan kitől/kiktől lopják el, kié az valójában?
b) hogyan lopják el?
c) ha nem lopnák el, akkor ki kapná?

Továbbá arra is kíváncsi lennék, hogy más, szerencsésebb országokban miért nem "lopják" el, vagy miért nem tudják "ellopni"?

Ez magyar specialitás, vagy mindenki és mindenhol "ellopja", és a az egész hajcihő csak azért van, mert van, aki kimarad és visít, hogy kimaradt?

Tudomásom szerint az utóbbi 10 évben érkező, összes uniós támogatási összegnek, ha jól emlékszem, akkor a 7,2%-a került "ellopásra" a Mészáros birodalom számára, ami azt jelenti, hogy 92%-át más "lopta" el? A többi "fideszes", úgymint pl. Cseh Katalin és családjának érdekeltségei, ugyanolyan fineszes módon lopták el a fideszes "oligarchák" is ?

Deansdale 2022.04.30. 07:56:32

@HypocritSlayer: Ez már nagyon gyerekes :) A következő az lesz, hogy az én apukám erősebb :D

Mia and Me 2022.04.30. 08:40:20

@HypocritSlayer: az államnak nincs pénze, az a mi pénzünk amit "rájuk bízunk" hogy az országnak hasznosan költse es fektesse be...

Mia and Me 2022.04.30. 09:40:01

@HypocritSlayer: azért az elég beszédes volt, ahogy a magyart nem lehet kötelező oltásra bírni, meg szabad néplélek szlogentől pár hónap alatt eljutott bizonyos foglalkoztatási szegmensek lényegében kötelező oltásáig. kb az volt hogy megvolt a kvóta, amiért megkapta minden állam a c19 pénzt, és bizott abban hogy a beparáztatás nyomán elegen elmennek oltani. Aztán mikor kiderült hogy nem, akkor jöttek a plakátok meg fecnik (buszmegállóban fekete fehér A3as lapon olvashattam hogy fehér alapon a beoltott az mennyire felelős és védi a többieket, az oltatlan meg fekete alapon mennyire veszélyez-tethet-i a társadalmat és a többieket), utána meg bizonyos területeken a munkáltatókra bízott oltás, ami lényegében kötelező oltás volt, vagy különben mehettél (akár 20-25-30 éves munkaviszonnyal) valami másik területre dolgozni.
Ezek azért nem "feltehetőleg" történtek az országban mindenfelé, hanem valóságosan és totál egységesen és jól kivehető szándék mentén.

Deansdale 2022.04.30. 09:47:35

@Mia and Me: Na igen, a fityisz nálam itt végleg elvágta magát. Ha elsődlegesen az emberek érdekelnék őket és csak másodsorban a lopás és/vagy a háttérhatalom kiszolgálása, akkor eszükbe sem jutott volna az oltáskényszer, főleg mivel teljesen tisztában voltak azzal, hogy az oltás az esetek 99%-ában többet árt mint a betegség.

HypocritSlayer 2022.04.30. 13:06:13

@Deansdale:
Alapból a tied az erősebb, hiszen neked moderátori jogod van.

HypocritSlayer 2022.04.30. 13:07:28

@Mia and Me: " az a mi pénzünk"

Ja, ....édes istenem...

HypocritSlayer 2022.04.30. 13:31:18

@Mia and Me:
>>azért az elég beszédes volt, ahogy a magyart nem lehet kötelező oltásra bírni, meg szabad néplélek szlogentől pár hónap alatt eljutott bizonyos foglalkoztatási szegmensek lényegében kötelező oltásáig.<<

Szar ügy, de egyrészt ezen foglalkoztatási szegmensek ilyen kockázattal járnak, másrészt, ami mindennél fontosabb,hogy hatalomtechnikai okból ezt kellett tennie, mindegy, hogy ki, miért visít.

>> kb az volt hogy megvolt a kvóta, amiért megkapta minden állam a c19 pénzt,<<

????

>>és bizott abban hogy a beparáztatás nyomán elegen elmennek oltani.<<

Inkább a szakértőkben bízott, illetve az sem elhanyagolható szempont, hogy mi nem vagyunk az a kategória aki a többiekkel szemben ilyen szinten ugrálhat.
Az összes intézkedés a rend fenntartását szolgálta, irányítani a pánikot, ugyanis ha az istenadta nép csőcselékké válik, márpedig ha nem biztosítanak neki akár fals menekülő utat a pánikból, akkor a csőcselék anarchiájával nem lehet megküzdeni.

>>Aztán mikor kiderült hogy nem, akkor jöttek a plakátok meg fecnik (buszmegállóban fekete fehér A3as lapon olvashattam hogy fehér alapon a beoltott az mennyire felelős és védi a többieket, az oltatlan meg fekete alapon mennyire veszélyez-tethet-i a társadalmat és a többieket)<<

Én még arra is emlékszem, hogy mivel "O1G, a kínai (keleti) vakcina rossz, a nyugati jó, ha van keleti, akkor is dafke nem kell", hullottak is a nagy ellenállók, köztük hülye DK-sok képviselői szinten is mint a legyek....

>>, utána meg bizonyos területeken a munkáltatókra bízott oltás, ami lényegében kötelező oltás volt, vagy különben mehettél (akár 20-25-30 éves munkaviszonnyal) valami másik területre dolgozni.<<

Mókás, hogy nektek semmi nem jó:) Ha kötelező az a baj, ha nem, akkor meg az a baj, sőt, ha nem kötelező, akkor meg levezetitek, hogy de az:), kötelező:)

Arról azért a nagy szabadság-egyenlőség-testvériség = "JOGOM VAN"-ban elfelejtitek azt az apróságot megemlíteni, hogy ha az oltatlan miatt megfertőződik egy munkavállaló, akkor lehet-e az okozóra terhelni akár az ebből adódó kárt, odáig elmenve, hogy az özvegynek életjáradékot fizessen a okozó?

Közben meg megy a véres kardhordozás pl. Schiffer részéről, hogy az állam fizessen minden, koviddal kapcsolatos kárért fájdalomdíjat, etc.

>>Ezek azért nem "feltehetőleg" történtek az országban mindenfelé, hanem valóságosan és totál egységesen és jól kivehető szándék mentén. >>

Bizony, mert vannak dolgok, amik értelmes emberek számára egyértelműek, maguktól is úgy csinálják/viselkednek, szabájozás és kényszer nélkül is, a hülyéknek meg kötelező előírni.

HypocritSlayer 2022.04.30. 13:43:37

@Deansdale:
>>Na igen, a fityisz nálam itt végleg elvágta magát.<<

Elég régóta és elég sokat olvastam tőled, hogy egyértelmű legyen, már rég elvágta magát nálad:)

>> Ha elsődlegesen az emberek érdekelnék őket és csak másodsorban a lopás és/vagy a háttérhatalom kiszolgálása,
<<

Én ilyenkor őszintén azt kívánom, hogy bár olyan világban élnétek, ahol nem a fidesz kormányoz.

>> akkor eszükbe sem jutott volna az oltáskényszer,<<

Hamis dilemma, ugyanúgy csúsztatsz mint a gellenzék.
Félreértések elkerülése végett, a Fidesz is él, sőt nagyon is él ezzel az eszközzel, csak épp a szent és öntudatos egó mikor ugyanarra a szintre "süllyed", amit épp fikáz, akkor kissé visszatetsző.

>> főleg mivel teljesen tisztában voltak azzal, hogy az oltás az esetek 99%-ában többet árt mint a betegség. <<

No ez meg a másik etikátlan és hányingerkeltő és pontosan az általad épp (jogosan) ekézett Cancel Culture-t műveled éppen: utólagosan, olyan információk alapján ítélsz meg adott tetteket, embereket, erkölcsi piedesztálról, ami ott és akkor nem állt rendelkezésre, amikor az adott döntéseket meghozták.
Persze, mivel állást foglaltál, ezért az úgy gondolod, hogy eleve "gonoszak" és direkt kibaszásból csinálták, hogy minél több ember meghaljon, hogy koherens maradjon az énképed, elképesztő.

Ez, oldaltól függetlenül undorító.

HypocritSlayer 2022.04.30. 13:46:20

@HypocritSlayer: "szabájozás"=szabályozás
bocs a hibáért,.

2022.04.30. 16:22:20

@HypocritSlayer:

"Arról azért a nagy szabadság-egyenlőség-testvériség = "JOGOM VAN"-ban elfelejtitek azt az apróságot megemlíteni, hogy ha az oltatlan miatt megfertőződik egy munkavállaló, akkor lehet-e az okozóra terhelni akár az ebből adódó kárt, odáig elmenve, hogy az özvegynek életjáradékot fizessen a okozó?"

Hát menjünk bele az idióta kovidos játékba akkor....

Mi a faxért is kellett akkor a maszk az oltottra vazze?
Hányszor elpofázták azt is a propandában, hogy "az oltott is fertőz"
Ez miért marad ki a rendszerből nálad?

"Lehetek vírushordozó és fertőző oltottan is?

Igen. A friss kutatások szerint a vakcina jelentősen csökkenti nemcsak a megbetegedés, hanem a tünetmentes hordozás nyomán továbbadott vírusterjesztés esélyét is, ám utóbbit kisebb hatásossággal. Így társadalmi szinten a vakcina hozzájárul a vírus terjedésének megakadályozásához, ám egy oltott személy nem lehet biztos abban, hogy nem képes megfertőzni a környezetében élő, esetleg még nem oltott embereket"

www.webbeteg.hu/cikkek/fertozo_betegseg/26841/gyakori-kerdesek-fontos-valaszok-covid-19-oltasrol

Ez ne maradjon már ki "történtből"

Eddig mentem bele a játékba most.

Ez ami ide van írva a "történet" egyik "játékszabályába", az létezik és van.

Másrészt.
Hogyan is bizonyíthatja bárki is 100, azaz száz százalékig(!), hogy egy fixen megnevezett személytől fertőződik meg, nem pedig egészen más módon?
Mondom újra: 100 azaz száz százalékig megbizonyosodva?
A válasz: Sehogyan sem bizonyítható, kizárólag egy szubjektív feltételezés, ami meg nem tény.

Tehát ez a szöveged lehúzva a wc-n.
Legalább.
És fakadhatott butaságból, tévedésből, trollkodásból, ostobaságból, aljas manipulációból, fizetett vakcina-bizniszelés okán , stb-stb, de, hogy az igazságot és a korrektséget és a helyes dolgot tevésből és az azt kereséséből, na azt nem hiszem, hogy így lett volna....

F. Szabó 2022.04.30. 17:30:00

@Deansdale: Már többször felmerült a gyanúm, amikor előkerül a semmiből egy-egy HypocritSlayer típusú kommentelőd (akiről lepereg minden érv, nem gondolkodik el semmin, csak hajtogatja a saját kliséit, több ilyen is volt már), hogy te valójában valami egyetemi TDK-n taníthatod a diákjaidat chatbotokat készíteni és működtetni – és hát ennyire futja a diákoktól. Pedig akkor még nem is tudtam, hogy te tényleg ebben a szakmában dolgozol (dolgoztál?, tényleg, mi van most veled?). A másik gyanúm meg az volt, hogy az ideológiai ellenfeleid működtetnek valami NGO-ban a blogod ellen chatbotot, és tőlük futja ennyire.

@vodkasprite: "Onnan lehet tudni, hogy valaki a "hálózat" fizetett csicskása, hogy...: nem veszik a fáradságot, hogy a magyar valóságra adaptálják a szövegüket"

Tényleg, a gender-őrületről írt posztom előtt kicsit szétnéztem, hogy hol tartanak éppen kishazánkban, és mindjárt az elején találtam egy hülyét, aki a (magyar) blogja bevezetőjében sérelmezte, hogy itt nem a nekik megfelelő névmással illetik a transzneműeket.

Wildhunt 2022.04.30. 17:37:28

@Mia and Me: hát nem. Az adó védelmi pénz.

Frederick2 2022.04.30. 17:55:04

@F. Szabó:

"A másik gyanúm meg az volt, hogy az ideológiai ellenfeleid működtetnek valami NGO-ban a blogod ellen chatbotot, és tőlük futja ennyire."

Én azon csodálkozom, hogy ilyen gyenge gyerekek jönnek ide vitázni. Deansdale-nek ezek nem ellenfelek.

Hol vannak az igazi nagylegények?

A Moly.hu-n és a Youtube-n sokkal keményebb droidok vannak. (Csak hogy egy nevet mondjak: Kuszma a Moly-on.) Mégis egy sem jön ide, próbára tenni a tudását, a vitakészségét.

Csak ezek a goblinok jönnek. Érdekes.

Frederick2 2022.04.30. 17:57:43

@F. Szabó:

"a gender-őrületről írt posztom előtt kicsit szétnéztem, hogy hol tartanak éppen kishazánkban,"

Azt észrevetted, hogy a feministák megint betámadták a férfiszférát, vagyis az MRA-t, a MGTOW-ot és a PUA-t? A balliberális youtuberek egy része ekézi a PUA-influenszereket, a Férfihangot és a Férfiak Klubját. Azon csodálkozom, hogy Dean csatornáját még nem fedezték fel maguknak.

Deansdale 2022.04.30. 18:11:05

@HypocritSlayer: "Elég régóta és elég sokat olvastam tőled, hogy egyértelmű legyen, már rég elvágta magát nálad :)"

Az előző választáson még rájuk szavaztam, és most is így tettem volna, ha nincs az oltáskényszer. Azt tavaly ősszel vezették be, akkor írtam először, hogy basszák meg. Hogy te ezen kívül mit véltél itt olvasni, ami szerinted fideszellenes volt, arról sejtésem sincs.

"Én ilyenkor őszintén azt kívánom, hogy bár olyan világban élnétek, ahol nem a fidesz kormányoz."

Fölösleges a rosszindulat, meg az is hogy fekete-fehérben látod a világot és hibátlannak tartod a fityiszt. Nüansz, ember.

"Hamis dilemma, ugyanúgy csúsztatsz mint a gellenzék."

Már sokadjára nyomod a hamisdilemmázást, igazán felhagyhatnál vele, egyrészt mert az esetek többségében rosszul használod, másrészt ez a stílus kifejezetten antikonstruktív, csak rombolja a párbeszédet ahelyett hozzátenne.

A felvetésem, hogy ha a fityisz elsődlegesen az emberek érdekeit nézi akkor eszébe sem jut az oltáskényszer, teljesen jogos, és a "hamis dilemmához" semmi köze. Orbán garantáltan nem dőlt be a covid-kamunak, tudta hogy az oltás az emberek 99%-ának minimum értelmetlen, de inkább káros. Ennek ellenére rákényszerített egy rakás embert, hogy oltassa magát, ez nettó szarfaszúság, és akkor még finoman fogalmaztam.

"No ez meg a másik etikátlan és hányingerkeltő és pontosan az általad épp (jogosan) ekézett Cancel Culture-t műveled éppen"

Te hülye vagy b+, a cancel culture-nek ehhez semmi köze, és semmi etikátlan nincs abban, hogy szerintem Orbánék nyilvánvalóan tisztában voltak a covid kamu mivoltával. Az, hogy te nem így gondolod engem nem tesz etikátlanná, jóember.

"Persze, mivel állást foglaltál, ezért az úgy gondolod, hogy eleve "gonoszak" és direkt kibaszásból csinálták, hogy minél több ember meghaljon"

Ez a mondatszerkezet meghaladja az agykapacitásomat - az állás foglalásából hogyan következik az úgy gondolás??? Amúgy már megint engem nézel hülyének a saját téves elképzeléseid miatt, holott szerintem én elég szabatosan leírom amit gondolok. Nem, Orbán nem gonosz és nem akart minél több embert megölni, hagyjuk már ezt a gyermeteg ostobaságot. Orbánék anyagi haszonból és a háttérhatalom utasítására oltattak kényszeresen, ez a két dolog szorosan összefonódott. A másik választásuk az lett volna, hogy széllel szemben hugyoznak, és megértem hogy ehhez nem fűlött a foguk, de baszki, emberek millióinak az egészségéről beszélünk, ez már az a kategória hogy igenis elvárom miatta a háttérhatalommal való szembemenést.

"Ez, oldaltól függetlenül undorító."

Itt egy dolog undorító, az ahogy sugárban hánysz a saját szalmabábjaidra ahelyett hogy megpróbálnád értelmezni amit mondok. A mondandóm teljesen elsuhan a búrád mellett, és ez nem az én hibám.

Deansdale 2022.04.30. 18:13:46

@F. Szabó: "A másik gyanúm meg az volt, hogy az ideológiai ellenfeleid működtetnek valami NGO-ban a blogod ellen chatbotot, és tőlük futja ennyire."

Hát inkább ez lehet, mint a másik opció, mert még ha tanítanék is ilyesféle programozást, hülye lennék a saját blogomat bombázni vele :)

amjamayna 2022.04.30. 22:50:35

@icipicicsipa:
A valláskárosultakat általában átpörgetem, téged is, de most kivételt teszek:

>>Hát menjünk bele az idióta kovidos játékba akkor....

Mi a faxért is kellett akkor a maszk az oltottra vazze?<<

Azé vazze, mert akkorra már rájöttek, hogy attól, hogy oltott, még megfertőződhet és fertőzöttként fertőzhet másokat is.

>>Hányszor elpofázták azt is a propandában, hogy "az oltott is fertőz">>

Bizony, amikor már rájöttek arra, hogy bizony, fertőz, az jó kérdés, hogy ha oltatlan fertőz, illetve ha oltott, akkor van-e szignifikáns különbség? Logikailag lenne, hogy az oltatlan virulensebbel, durvább és ezért kockázatosabb variánssal fertőz.

>>Ez miért marad ki a rendszerből nálad?<<

Nem maradt ki a rendszerből, csak épp időrendbe kell tenni.

>>"Lehetek vírushordozó és fertőző oltottan is?

Igen. A friss kutatások szerint a vakcina jelentősen csökkenti nemcsak a megbetegedés, hanem a tünetmentes hordozás nyomán továbbadott vírusterjesztés esélyét is, ám utóbbit kisebb hatásossággal. Így társadalmi szinten a vakcina hozzájárul a vírus terjedésének megakadályozásához, ám egy oltott személy nem lehet biztos abban, hogy nem képes megfertőzni a környezetében élő, esetleg még nem oltott embereket"<<

Pontosan, külön felhívnám a figyelmet a a "FRISS KUTATÁSOK SZERINT"-re!

>>Ez ne maradjon már ki "történtből"

Eddig mentem bele a játékba most.<<

Nem maradt ki, lenyugodhat mindenki:)

>>
Hogyan is bizonyíthatja bárki is 100, azaz száz százalékig(!), hogy egy fixen megnevezett személytől fertőződik meg, nem pedig egészen más módon?<<

Általánosságban nehezen, genetikai vizsgálatokkal pontosabban.

>>Mondom újra: 100 azaz száz százalékig megbizonyosodva?<<

Én meg újra válaszolnék, hogy nehezen, másrészt meg költséges.

>>A válasz: Sehogyan sem bizonyítható, kizárólag egy szubjektív feltételezés, ami meg nem tény.<<

Legyen igazad, viszont a csőcseléket kurvára nem érdeklik sem a tények, sem a feltételezések, ha ő igaznak vél valamit akkor lincsel, tarol és pusztít, mindent és mindenkit, bemondásra, igen ilyen az istenadta nép, ha megkergül akkor hülyébb lesz lesz mint fél pár rendőrcsizma és nem lehet megfékezni, csak drasztikusan.

Hülye az, aki engedi eddig eszkalálódni és nem akadályozza meg minden, kevésbé drasztikus de még hatásos módszerrel.

>>Tehát ez a szöveged lehúzva a wc-n.
Legalább.<<

Egészségedre. Lehet hállelújázni.

>>És fakadhatott butaságból, tévedésből, trollkodásból, ostobaságból, aljas manipulációból, fizetett vakcina-bizniszelés okán , stb-stb,<<

Persze, mert a geci gyíkemberek megvették Orbánt kilóra, ja, csak az a kurva unió nem bír vele, biztos nem fizettek neki eleget.....

>>de, hogy az igazságot és a korrektséget és a helyes dolgot tevésből és az azt kereséséből, na azt nem hiszem, hogy így lett volna.... <<

Az az isteni szerencse, hogy a hitedben téged sem lehet megingatni....

amjamayna 2022.04.30. 23:26:28

@Deansdale:

>>Az előző választáson még rájuk szavaztam, és most is így tettem volna, ha nincs az oltáskényszer.<<

Meg ha úgy gondoltad volna, hogy oltáskényszer ide, vagy oda, de esélye lenne a mosléknak, akkor a mihasznák sem kapták volna meg a szavazatod, de mivel elmondásod szerint biztos voltál abban, hogy simán nyernek, így nem volt tétje, csak befutója.

>>Azt tavaly ősszel vezették be, akkor írtam először, hogy basszák meg. <<

Arra kíváncsi lennék, hogy eltudsz-e képzelni, a realitások talaján maradva, olyan konstellációt, amelyben bármely regnáló(akár másik, mondjuk ballipsi, moslék kormány másként döntött volna?

>>Hogy te ezen kívül mit véltél itt olvasni, ami szerinted fideszellenes volt, arról sejtésem sincs.<<

Hadd idézzelek: "Ha elsődlegesen az emberek érdekelnék őket és csak másodsorban a lopás"

>>"Én ilyenkor őszintén azt kívánom, hogy bár olyan világban élnétek, ahol nem a fidesz kormányoz."

Fölösleges a rosszindulat, meg az is hogy fekete-fehérben látod a világot<<

Mi ebben a rosszindulat? Talán a mihasznák nem alternatíva?, nem szívesen élnél olyan világban, ahol ők kormányoznak?

>> és hibátlannak tartod a fityiszt. Nüansz, ember.<<

Ezt miből sikerült kikövetkeztetned?
Kurva sok hibáját fel tudnám sorolni, nemcsak a fidesznek, hanem Orbánnak is. Egyik pl. az, hogy hamis retorikában és hamis proxiharcban semmiben nem különböznek a ballipsitől, csak épp profibban művelik, és eredményesebben.

>>Már sokadjára nyomod a hamisdilemmázást, igazán felhagyhatnál vele,<<

Hát ha mindig "tank jön ki belőle", akkor mit tehetnék?

>> egyrészt mert az esetek többségében rosszul használod,<<

Eddig összesen kettő alkalommal használtam és mindkétszer jogosan, de lehet, hogy számodra a kettő az sok, tény, hogy nem egy, de ez már szőrszálhasogatás...

>>másrészt ez a stílus kifejezetten antikonstruktív, csak rombolja a párbeszédet ahelyett hozzátenne.<<

Bocs, hogy nem értek veled egyet és arra is teszek, hogy ez mennyire érint téged érzékenyen.

Mme.Brioche 2022.04.30. 23:39:11

@Deansdale: @Mia and Me: @vodkasprite: itt egy kis ínyencség, tudom hogy viszonylag régi, de én csak most láttam csak ezt a beszélgetést (kb 7-8 percnyi rész érdekes a videóból a 4:12 perctől kezdve)

youtu.be/EgChuLtbowA?t=252

azért ritkán látni ilyen eklatáns példáját annak, amikor valaki képtelen összeadni az egyet meg az egyet. Vagy csak játsza az eszét? nem tudom eldönteni... :-D

amjamayna 2022.04.30. 23:44:04

@FUCKSZFE:
folyt.

>>A felvetésem, hogy ha a fityisz elsődlegesen az emberek érdekeit nézi akkor eszébe sem jut az oltáskényszer, teljesen jogos, és a "hamis dilemmához" semmi köze.<<

Az a baj ezzel mondattal, hogy azzal indul, hogy "az emberek érdekei". És az emberek érdekeit pontosan megmutatta ez a választás is, mármint azt, hogy kurvára eltérnek, ezért is problémás az erre vonatkozó bármilyen állítás is.

Az oltáskényszer már egy megkezdett út olyan állomása volt ahol már nem lehetett megállni, sem az előzmények, és az azt megelőző döntések fényében sem, sem a környező, de az uniós kimondott, vagy ki nem mondott "direktivák" ellenében sem.

Korábban is, most is azt mondom, hogy hatalomtechnikailag sem tehetett volna mást, persze, ha simán lemond a hatalomról és a lovak közé dobja a gyeplőt, akkor igen, de ennyire egyrészt nem hülye,másrészt meg sokkal becsvágyóbb.

>> Orbán garantáltan nem dőlt be a covid-kamunak,<<

Persze, hogy nem, ezért is volt érdekes, hogy reggel azt mondta semmi lezárás, baromság az egész, este pedig már digitális oktatás meg hasonlók, ugyanis nagy valószínűséggel napközben beérkeztek a szondázott adatok, hogy a plebsz az bizony be van szarva és ha nem irányítják akkor robbanhat, és hát ő nem szerette volna ezt megkockáztatni, én meg azt gondolom, hogy hülye az, aki meg igen.

>> tudta hogy az oltás az emberek 99%-ának minimum értelmetlen, de inkább káros.<<

Honnan a bánatból tudta volna? Se nem orvos, pláne nem specialista, sőt a specialisták is össze vissza beszéltek, néha homlokegyenest mást mondott ugyanaz még napon belül is!

Én nem hinném, hogy ekkora géniusz lenne, és ezzel együtt ekkora geci, de lehet hogy tévedek, és mindig is ilyen geci volt, csak akkor meg tényleg azonnal el kellene törölni.

>> Ennek ellenére rákényszerített egy rakás embert, hogy oltassa magát, ez nettó szarfaszúság, és akkor még finoman fogalmaztam.<<

Szar ügy, de akkor meg nettó szarfaszú, megmaradva a fogalmazásodnál.

>>cancel culture-nek ehhez semmi köze, és semmi etikátlan nincs abban, hogy szerintem Orbánék nyilvánvalóan tisztában voltak a covid kamu mivoltával.<<

Igazad van, ha te tényleg úgy gondolod, hogy tisztában volt vele és nettó gonoszságból, rosszindulatból és kibaszásból csinálta azt amit, akkor tulajdonképpen egy rossz és velejéig romlott személy, akit azonnal, bármi áron el kellene távolítani a hatalomból? vagy tévednék?

>>Az, hogy te nem így gondolod engem nem tesz etikátlanná, jóember.
<<

Nem az tesz etikátlanná, hogy én mit gondolok.

>> Nem, Orbán nem gonosz és nem akart minél több embert megölni, hagyjuk már ezt a gyermeteg ostobaságot. <<

Akkor mi a faszért baszik ki az emberekkel és kényszerítette rá az oltást ami megöli őket?

Mert jóindulatú?

>>Orbánék anyagi haszonból és a háttérhatalom utasítására oltattak kényszeresen, ez a két dolog szorosan összefonódott. <<

Ha tényleg így van, akkor ez a variáció rosszabb, mintha gonosz lenne, egy meggyőződéses hülye/gonosznál, csak az áruló van lejjebb.

>>A másik választásuk az lett volna, hogy széllel szemben hugyoznak, és megértem hogy ehhez nem fűlött a foguk, de baszki, emberek millióinak az egészségéről beszélünk, ez már az a kategória hogy igenis elvárom miatta a háttérhatalommal való szembemenést.<<

Hiszen az előbb mondtad, hogy eladta magát, gyakorlatilag áruló, egy árulótól mi a fenét vár az ember, de őszintén?

De ha most áruló, akkor korábban nem volt az? nem volt elég ideje és lehetősége megszedni magát, "haszonból"? Pont most feküdt le a háttérhatalomnak, annak aki most nem ad pénzt neki, hogy tovább lophasson? Mi a fasz van bazmeg, tényleg ide jutottál?

>>Itt egy dolog undorító, az ahogy sugárban hánysz a saját szalmabábjaidra ahelyett hogy megpróbálnád értelmezni amit mondok. A mondandóm teljesen elsuhan a búrád mellett, és ez nem az én hibám. <<

Nem suhan el, csak kapkodom a fejem, hogy értelmes ember hogy a faszba jut el oda, ahol most tartasz.

Mme.Brioche 2022.05.01. 00:54:11

@vodkasprite: ja szerintem is teljesen agyhalott... természetesen nem lehetett az oltástól, hiszen szépen beleverték a fejébe, hogy "oltani jobb mint nem oltani, ez biztos... az meg hogy minek milyen mellékhatása van, az megint más kérdés..."
Hát szerintem meg rohadtul nem más kérdés... sőt.

GABOR2 2022.05.01. 03:16:31

"Persze, mivel állást foglaltál, ezért az úgy gondolod, hogy eleve "gonoszak" és direkt kibaszásból csinálták, hogy minél több ember meghaljon"

Ez már oltás hatás lehet akár:

"Váratlanul visszaesett a születésszám Magyarországon"

"Január és február után márciusban is óriásit zuhant a születésszám"

"Példátlanul kevés gyerek született az első negyedévben"

"Az oltási program is szerepet játszik a hazai születésszám drasztikus csökkenésében"

Nemcsak nálunk:

"A történelemben először csökkent Indiában a születésszám"

Deansdale 2022.05.01. 08:01:09

@FUCKSZFE: "Arra kíváncsi lennék, hogy eltudsz-e képzelni, a realitások talaján maradva, olyan konstellációt, amelyben bármely regnáló(akár másik, mondjuk ballipsi, moslék kormány másként döntött volna?"

Bocs, hogy ezzel kezdem, de a nyelvtannáci énem nem hagy nyugodni: az "el tudsz képzelni"-ben az "elképzelni" lenne igekötős szerkezet, az "el tudsz"-ot nem egybe kell írni.

A tárgyhoz: a moslék biztosan ugyanezt csinálta volna, az MH talán nem, de nem ez a lényeg, hanem hogy a fidesz ezzel n+1-edik alkalommal bizonyította, hogy nem lehet rá számítani. Igen, próbálkoznak a háttérhatalom által adott mozgástérben ficeregni, de végső soron mégiscsak ugyanazt az érdekkört szolgálják, tehát a szarból soha nem fognak minket kihúzni.

"Hadd idézzelek: "Ha elsődlegesen az emberek érdekelnék őket és csak másodsorban a lopás""

Ezt most írtam, amúgy meg ezerszer kifejtettem már, hogy a politikában a lopás a legérdektelenebb téma, hiszen mindenki csinálja. Ezért is nem zavarna, ha MÁSODSORBAN lopnának, miután az emberek érdekeivel foglalkoztak, és ez olykor úgy tűnt megvalósul, máskor viszont nagyon nem.

"Bocs, hogy nem értek veled egyet és arra is teszek, hogy ez mennyire érint téged érzékenyen."

Nem az a baj a stílusoddal hogy nem értesz egyet velem, a stílusoddal az a baj, hogy kontraproduktív. Sokszor exkatedra beugatsz annyit, hogy "ez hülyeség", mondjuk olyan formában, hogy "ez hamis dilemma", és meg sem próbálod elmagyarázni, hogy hol látod a hibát a másik fél érvelésében, és meg sem próbálod előadni a saját érvelésed. Egy párbeszédnek pontosan az a leglényegibb eleme, hogy az érvelésedet adod elő, és cserébe meghallgatod a másikét, nálad meg ez a kettő elég gyakran hiányzik. Építő jelleggel próbáltam segíteni, hogy a jövőben konstruktívabb beszélgetéseket folytathass.

"Az a baj ezzel mondattal, hogy azzal indul, hogy "az emberek érdekei". És az emberek érdekeit pontosan megmutatta ez a választás is, mármint azt, hogy kurvára eltérnek, ezért is problémás az erre vonatkozó bármilyen állítás is."

Az én szóhasználatomban az emberek érdeke nem azt jelentette, hogy épp az adott pillanatban melyik hülye választó mit fantáziál, hanem amit Orbán tényszerűen TUD, hogy az embereknek mivel árt ill. mivel használ. Orbán tudta, hogy a covid kamu, és tudatosan cselekedett az emberek érdekei ellen, ebben még mindig nincs semmiféle hamis dilemma.

"Az oltáskényszer már egy megkezdett út olyan állomása volt ahol már nem lehetett megállni"

A lópikulát. Orbán olyan rendeletet hozott amilyet akart, és ahogy a mellékelt ábra mutatja, mindenből kifarolt utólag, az oltáskényszerből is. Gondolom meglett a szükséges kvóta, ahogy Mia írta. Semmilyen látható kényszer nem volt a fityiszen, legföljebb a láthatatlan háttérhatalmi.

"ugyanis nagy valószínűséggel napközben beérkeztek a szondázott adatok"

Tök jó, hogy neked van egy ilyen fiktív narratívád, hogy Orbán mit miért tesz. Bizonyíték?

"Honnan a bánatból tudta volna?"

Barátom, itt te azt feltételezed, hogy Orbán pontosan ugyanannyit tud a világról mint te, és ez egy szörnyen téves feltételezés. 99% valószínűséggel Orbán már a covid "kitörése" előtt meg lett invitálva egy zártkörű megbeszélésre, ahol megmondták neki, hogy vagy elfogad 2 rakás pénzt (az országnak ill. saját zsebre egyaránt), és lelkes híve lesz a covidkamunak, vagy pedig picsán rúgják, és ő az előbbit választotta. Orbán nem úgy hozta a döntéseit, hogy a napi adatokra várt a koronagovhu-ról, mint te. Mellesleg emberek ezrei mondták már a "járvány" első 2-3 hónapja után, hogy világraszóló kamu az egész, attól függetlenül, hogy a politika által pénzelt "szakértők" tovább nyomták a hivatalos narratívát. Ezeket a médiapatkányokat Mo-n pont a fidesz pénzelte... Orbán UTASÍTÁSÁRA nyomták a globalista narratívát, amiről eleve tudták, hogy kamu, hiszen az adatok meghamisítására is ők adták ki az utasítást. Ők adtak extra pénzt a kórházaknak a covidos hullákért, amiről TUDTÁK hogy hamisításhoz fog vezetni, stb.

"de lehet hogy tévedek, és mindig is ilyen geci volt"

A lehetőségekhez mérten a legkevésbé geci, ami amúgy kedves tőle, csak az ország szemszögéből sajnos nem elég. Nem akar úgy járni mint JFK, ami teljesen érthető, ugyanakkor sajnálatos is.

"nettó gonoszságból, rosszindulatból és kibaszásból csinálta"

Pont abban a kommentben írtam le, hogy NEM, amire válaszolsz, de ez ne zavarjon :)

"Nem az tesz etikátlanná, hogy én mit gondolok."

Nem mondtál semmit ami azzá tenne.

"Ha tényleg így van, akkor ez a variáció rosszabb, mintha gonosz lenne, egy meggyőződéses hülye/gonosznál, csak az áruló van lejjebb."

Most jutottunk el az érdekes részhez :) Szerintem a jó zsaru jobb mint a rossz zsaru, csak ahogy már ezerszer írtam, a szarból egyik sem fog kihúzni.

"korábban nem volt az?"

De.

"Mi a fasz van bazmeg, tényleg ide jutottál?"

Nem, csak még mindig nem értelmezel mindent amit leírok, csak bizonyos részeit, ahogy kedved tartja.

Deansdale 2022.05.01. 08:06:09

@GABOR2: Az egyik legelső dolog amit az alusapka közösség elkezdett mondogatni az oltás kapcsán, az a termékenység csökkentése volt, mivel eléggé nyilvánvaló ez az összefüggés, ha ismeri az ember a rendszer céljait.

KalmanBlog 2022.05.01. 08:49:44

@GABOR2: @Deansdale: Nekem van olyan ismerősöm, akinek a felesége elvetélt oltás után. És a nőgyógyász még mondta is, hogy ha tervezik a gyereket, akkor nem kellett volna oltatni. Szóval az orvos összekötötte a két eseményt, ami ritka. De sajnos már későn, nem segített ez rajtuk. Remélem később összejön nekik.

Abból kiindulva, hogy ilyen intim dolgokat nem kötnek mindenkinek az orrára az emberek, és hogy az orvosnak is feltűnt az összefüggés, arra tippelnék hogy sajnos ez elég gyakori lehet. Aztán hogy mi lesz hosszútávon, azt csak a Jóisten tudja.

amjamayna 2022.05.01. 11:13:37

@Deansdale:
>>Bocs, hogy ezzel kezdem, de a nyelvtannáci énem nem hagy nyugodni: az "el tudsz képzelni"-ben az "elképzelni" lenne igekötős szerkezet, az "el tudsz"-ot nem egybe kell írni.<<

Semmi gond, éreztem, hogy nem kerek, és nem mentség, hogy siettem, köszönöm, hogy javítottad.

>>a moslék biztosan ugyanezt csinálta volna, az MH talán nem, de nem ez a lényeg, hanem hogy a fidesz ezzel n+1-edik alkalommal bizonyította, hogy nem lehet rá számítani. <<

Pontosítanék: azt bizonyította, hogy nem a te elvárásaidnak, meg még x egyén elvárásainak nem felel meg ebben sem, maradéktalanul.
Vagyis te abban csalódtál, amit te elvártál, vagy elvárnál tőlük, az irányukban megnyilvánuló elvárásaidban, hogy nem olyanok, mint amilyennek elképzelted.

Ez több szempontból is érdekes, és a kapcsolatos kognitív disszonancia oldása is külön tanulmányt érdemelhetne.

>>Igen, próbálkoznak a háttérhatalom által adott mozgástérben ficeregni, de végső soron mégiscsak ugyanazt az érdekkört szolgálják, tehát a szarból soha nem fognak minket kihúzni.<<

Most akkor kiszolgálják, vagy nem, vagy igenis, meg nem is, önként vagy a haszon érdekében, még több pénzért még nagyobb árulók, de közben meg titokban ellenállnak? Vagy mindezek együtt?

Lepkék is, meg a lepkéket álmodók is?

>>amúgy meg ezerszer kifejtettem már, hogy a politikában a lopás a legérdektelenebb téma, hiszen mindenki csinálja.<<

Nem. egyáltalán nem érdektelen, mert a lopás definíciója:
"Aki idegen dolgot mástól azért vesz el, hogy azt jogtalanul eltulajdonítsa, lopást követ el."

Vagyis amikor lopással vádolunk bárkit, akkor tényszerűen kellene bizonyítani azt, hogy más tulajdonát, jogtalanul és elveszi.

Mert abban az értelemben, ahogyan próbálják ezt használni, tulajdonképpen minden lopás, amit nem én kapok meg, amit irigylek, ami másnak a sikere, amit amúgy sem kapnék meg, de ha ő kapja meg akkor lopás.
És még az sem lopás, hogy ha nem arra használok valamit amire kaptam, vagy nem a kapás feltételei szerint használom fel.
Az maximum csalás, ha szerződést szegek, de a lopástól messze áll. Ha a gyerek az uzsira kapott pénzt cigire költi, az nem lopás, egyetlen más társától sem lopta el, merthogy más amúgy sem kapta volna meg, max nem arra fordította, amire szánták. De vég nélkül lehetne sorolni a példákat.
Persze, a csalás sem etikus, nem megengedett és annak is va büntetési tétele, de ne mossuk már össze a dolgokat, megteszik ezt a politikai szereplők.

>>Ezért is nem zavarna, ha MÁSODSORBAN lopnának, miután az emberek érdekeivel foglalkoztak, és ez olykor úgy tűnt megvalósul, máskor viszont nagyon nem.<<

Ez több szempontból is gáz.
Egyrészt ez valahol a szervilizmus és a korrupció egy érdekes formája: ha az elveim/kívánalmaim/érdekem/vallásom/világlátásom/elképzeléseim stb. stb. szerint, vagy nekem "elfogadható határokon belül" cselekszik, akkor tulajdonképpen nem fontos, hogy azon kívül vagy azzal együtt, sőt annak érdekében milyen mocskot követ el.

Kb. mint amikor a hithű katolikus a papi pedofíliához viszonyul.

>>Nem az a baj a stílusoddal hogy nem értesz egyet velem, a stílusoddal az a baj, hogy kontraproduktív.<<

Igen, az már kiderült, hogy ha stílusos vagyok, akár lophatok is, bunkó, lenéző etc. is lehetek, hiszen ha stílusosan csinálom, az kulturált vitát eredményez:)
Nyugi, csak kiforgattam a szavaidat:)

De visszatérve a lényegre, a te szubjektív véleményed és néhány támogatód egyéni viszonyulása nem jelent a te részedről sem abszolút igazságot, sőt, tuti van köztük olyan, akit elég sok minden, amit te hiszel, vagy elképzelsz a világról zavar, de a közös pontok elég erősek ahhoz, hogy az eltéréseket elviselje, vagy elegánsan ne vegyen róla tudomást.
Ebben az értelemben szinte mindenki korrumpálja saját magát:)

amjamayna 2022.05.01. 11:14:15

@FUCKSZFE: folyt.1

>>Sokszor exkatedra beugatsz annyit, hogy "ez hülyeség", mondjuk olyan formában, hogy "ez hamis dilemma", és meg sem próbálod elmagyarázni, hogy hol látod a hibát a másik fél érvelésében, és meg sem próbálod előadni a saját érvelésed.<<

Ennek több oka lehet:
- Úgy gondolom, hogy objektíven igazam van, elég mély és biztos a tudásom és ez függetlenül a másik buborékjától, hitrendszerétől, szocializációjától, és elfecsérelt idő és energia győzködni bármiről, mert úgysem sikerülhet. Nem ugyanazokról az alapokról indulunk, nem ugyanazt értjük azonos szavak alatt, vagy érzelmileg adott esetben homlok egyenest viszonyulunk dolgokhoz.Ez bizonyos értelemben, ha úgy tetszik, akkor nagyképűség, lenézés, lehet annak venni ami épp jólesik.
Nem vagyok "Sheldon", vagy olyan képességekkel megáldott, de kb. annyira izgat engem is, ha úgy tetszik, akkor ezzel kapcsolatban érzéketlen vagyok.
- Lényegtelen az érvelés, mert ha a másik részéről ez "harc", meggyőződés, hit stb, akkor igazán mindegy, hogy mivel érvelek, még a tényeket is úgy "hajlítja", vagy, ha nem illenek a világába, akkor egyszerűen elveti, figyelmen kívül hagyja, vagy legegyszerűbb, ha nem tekinti ténynek , hanem véleménynek, amiről már korábban értekeztem, hogy mennyit ér.

>>Egy párbeszédnek pontosan az a leglényegibb eleme, hogy az érvelésedet adod elő, és cserébe meghallgatod a másikét, nálad meg ez a kettő elég gyakran hiányzik.<<

Az érveléssel épp az a baj, hogy nem (mindkettő által elfogadott) objektívnek tekintett tényeken alapul, hanem az adott egyén "hozzáállásán", aminek a végeredménye mindig az, hogy az nyer, akinek "erősebb az apja/ nagybácsikája".

A vaknak/szemellenzősnek hiába érvelsz, ha megfeszül sem fogja látni. Persze, a másik fél ugyanígy vaknak tekint engem és fel szeretné nyitni a szemem, és ha úgy véli, hogy sikerül, akkor büszke lesz magára:). Én nem szeretném az övét, mert hiába nyitnám fel erőszakkal, még jobban zárna:) Majd rájön, ha elég nyitott, ha nem, akkor meg ez a karmája:). Rám pont úgy igaz.
Vagyis, szumma szummárum, csak saját magunkat vagyunk csakis és kizárólag képesek meggyőzni, és az a saját falaink (le)bontásával jár, amit ha kívülről szeretne valaki megtenni, még magasabbra és vastagabbra fogjuk építeni:)

>>Építő jelleggel próbáltam segíteni, nemhogy a jövőben konstruktívabb beszélgetéseket folytathass.<<

Díjazom, de mint látod, menthetetlen vagyok.

>>Az én szóhasználatomban az emberek érdeke nem azt jelentette, hogy épp az adott pillanatban melyik hülye választó mit fantáziál, hanem amit Orbán tényszerűen TUD, hogy az embereknek mivel árt ill. mivel használ.<<

Aztán te miért vagy abban olyan biztos, hogy Orbán olyan okos és művelt, hogy amit te igaznak vélsz, azt ő is és ami számodra tényszerű tudás, az számára is az?
Ha nem te vagy Orbán, vagy nem tőle, első kézből vannak az információid, akkor csak ködszurkálás és bábállítást végzel, a saját csőlátásodon belül.

>>Orbán tudta, hogy a covid kamu, és tudatosan cselekedett az emberek érdekei ellen, ebben még mindig nincs semmiféle hamis dilemma.<<

Tényszerűen ebből annyi biztos, hogy te meg vagy győződve arról, hogy amit te gondolsz róla, az igaz és azt elkezdted püfölni, és evidenciává emelted.

Másrészt Orbán hatalma egyetlen alkalommal volt veszélyben az elmúlt 12 évben, akkor amikor a háttérhatalmi Goodfriend majdnem Pesten is "Majdant" robbantott ki, a netadóra rácsatlakozva.
No akkor, abban a helyzetben beszélhetnénk arról, hogy az "emberek érdeke", de más nem igazán mozgatta meg ennyire őket, talán a boltzár volt még ilyen "húsbavágó", de az is lecsengett.
Az, hogy a te fejedben ott lángol az amit te az "emberek érdekének" aposztrofálsz, az a sok birka nem így érzékeli, vagy nem olyan hangsúlyosan amit te beleképzelsz, így az, hogy a saját buborékodon belül ez evidencia, közel sem jelenti azt, hogy azon kívül is az.

>>Orbán olyan rendeletet hozott amilyet akart,<<

Nono, nem a háttérhatalom diktál neki?

>> és ahogy a mellékelt ábra mutatja, mindenből kifarolt utólag, az oltáskényszerből is.<<

Mert nem hülye, sok mindenből kifarolt, ahogy korábban említve volt, a netadóból, a boltzárból, és minden olyanból, amivel magát szopathatná hatalomtechnikailag.
Lásd, most is próbálja a háttérhatalom rákényszeríteni a pedofil törvény visszavonását, megszüntették a pénz utalását jogtalanul , már végre is hajtották az ítéletet, miközben még a konkrét vádirat is csak épp pár napja készült el:)

amjamayna 2022.05.01. 11:14:32

@FUCKSZFE: folyt.2

>>Gondolom meglett a szükséges kvóta, ahogy Mia írta.<<

Nem, nem igényelte az istenadta nép. Ilyen egyszerű, mert tényleg populista. Többet vesztett volna vele, mint amit nyer, és azt azért tudjuk, hogy nem hülye.

>>Semmilyen látható kényszer nem volt a fityiszen, legföljebb a láthatatlan háttérhatalmi.<<

Most akkor el kellene dönteni, hogy van háttérhatalmni kényszer, vagy nincs, vagy van de....., és nem is úgy, de,........?

>>Tök jó, hogy neked van egy ilyen fiktív narratívád, hogy Orbán mit miért tesz. Bizonyíték?<<

Korábban felsoroltam. Az, hogy te ezt nem fogadod el, azzal én nem sokat tudok kezdeni.

>>Barátom, itt te azt feltételezed, hogy Orbán pontosan ugyanannyit tud a világról mint te, és ez egy szörnyen téves feltételezés. <<

Ennél csak az mókásabb, hogy te azt feltételezed, hogy Orbán pontosan ugyanannyit tud a világról mint te és az meg az abszolút igazság:)
Oldalakon keresztül erről regélsz, sőt, ez az érvrendszered alfája és omegája:)

>>99% valószínűséggel Orbán már a covid "kitörése" előtt meg lett invitálva egy zártkörű megbeszélésre, ahol megmondták neki, hogy vagy elfogad 2 rakás pénzt (az országnak ill. saját zsebre egyaránt), és lelkes híve lesz a covidkamunak, vagy pedig picsán rúgják, és ő az előbbit választotta.<<

Persze, persze, a választások előtt meg nem invitálták meg egy hasonló , zártkörű megbeszélésre, hogy veszítsen, basszus, ez a háttérhatalom csupa dilettánsokból áll, de komolyan, küzdenek itt a csuti gecivel, miközben a másik oldal önként és dalolva kiszolgálná őket. Mindegy, nagyon hülyék na.
Ami ennél borzasztóbb, hogy te ezt komolyan hiszed.

>>Orbán nem úgy hozta a döntéseit, hogy a napi adatokra várt a koronagovhu-ról, mint te.<<

És még képes vagy lejjebb menni, személyeskedve......

>>Mellesleg emberek ezrei mondták már a "járvány" első 2-3 hónapja után, hogy világraszóló kamu az egész, attól függetlenül, hogy a politika által pénzelt "szakértők" tovább nyomták a hivatalos narratívát.<<

Bizony, egymilliárd légy nem tévedhet:)
a.te.ervelesi.hibad.hu/kozvelekedesre-hivatkozas

>>Ezeket a médiapatkányokat Mo-n pont a fidesz pénzelte... Orbán UTASÍTÁSÁRA nyomták a globalista narratívát, amiről eleve tudták, hogy kamu, hiszen az adatok meghamisítására is ők adták ki az utasítást.<<

Hú, de jól informált vagy:)
Közben vagy a valóság az, hogy péntek reggel azt mondta, hogy nem lesz itt lezárás és faszság az egész, este meg bejelentette, hogy lezárás lesz és digitális oktatás:) A marhája, és nem bukott bele:)

>>Ők adtak extra pénzt a kórházaknak a covidos hullákért, amiről TUDTÁK hogy hamisításhoz fog vezetni, stb.<<

Utána viszont már, ha egyszer átlépte a Rubicon-t akkor már tényleg nem volt visszaút, bármilyen jó pávatáncos, azért mint mondtam korábban, nem hülye, még akkor sem ha ez sérti a lelkedet.

Az a vicc, hogy háttérhatalom, meg a köré fantáziált konteók nélkül is egyszerű és logikus magyarázata van minden eddigi intézkedésnek ezzel kapcsolatban.
Persze, ettől függetlenül, lehet, hogy igazad van (max 1%-ban véleményem szerint), csakhogy ez a végeredmény szempontjából lényegtelen.

>>A lehetőségekhez mérten a legkevésbé geci, ami amúgy kedves tőle, csak az ország szemszögéből sajnos nem elég. Nem akar úgy járni mint JFK, ami teljesen érthető, ugyanakkor sajnálatos is.<<

Én inkább úgy vélem, hogy pont fordított utat jársz be, mint Dopman:)

>>Most jutottunk el az érdekes részhez :) Szerintem a jó zsaru jobb mint a rossz zsaru, csak ahogy már ezerszer írtam, a szarból egyik sem fog kihúzni.<<

Végeredményben az össze többi alternatíva nemhogy rosszabb, hanem katasztrofális is, beleértve a mihasznákat is.

>> még mindig nem értelmezel mindent amit leírok, csak bizonyos részeit, ahogy kedved tartja. <<

Én meg úgy vélem, hogy igen, de mivel szerintem elég sok kardinális pontban tévedsz, nem nagyon izgatnak a teljesen elborult konteóid. Többek közt azért sem, mert a valóságunk attól nem változik, hogy te hogyan viszonyulsz hozzá, vagy miket képzelegsz róla.

F. Szabó 2022.05.01. 11:25:41

@Frederick2: Azért van már olyan rajtunk kívül is, aki próbálja ébresztgetni az embereket a progresszívek "ébresztéséből" (Vicces, hogy ez itt pont egy "neokohn", de valójában direkt jó ez így):

neokohn.hu/2022/04/29/gad-saad-a-woke-ideologusok-a-cel-erdekeben-elpusztitjak-az-igazsagot/

Mia and Me 2022.05.01. 11:40:36

@FUCKSZFE: ".. viszont a csőcseléket kurvára nem érdeklik sem a tények, sem a feltételezések, ha ő igaznak vél valamit akkor lincsel, tarol és pusztít"

c19-cel kapcsolatban a "csőcselék" az kurvára nem akart se oltatni se rettegni és nem is tették, pár néni meg az állatorvos-szakértők meg fizetett hirtelen tudósok csinálták csak a pánikot. Milyen csőcselékről beszélsz? A beoltottak 60% valamilyen kényszerből és zsarolás hatására oltott (munkahely, utazás, koncert, rokonlátogatás stb.) és nem azért mert annyira félt volna a nátha haláltól.

"Persze, mert a geci gyíkemberek megvették Orbánt kilóra, ja, csak az a kurva unió nem bír vele, biztos nem fizettek neki eleget....."

nem is hiszed mennyi igazság lehet ebben a mondatban :D :D

De ő inkább egy jó cigányember, kicsit gondolkodj a fejével. Az már biztos hogy megvehető és az is amit Deansdale írt, hogy bizonyos korlátokon belül igyekszik persze lavírozni, hogy ne azonnal kösse fel alkalomadtán a csőcselék a fára. Ami neki számít az az ami majdnem mindenkinek: saját és családja jövője, gazdagsága, jóléte.
Ebből teljes mértékben levezethető minden döntése, minden olyan amikor aznap este már mást mondott mint reggel, stb.
A nwo-ban benne van, vállalta hogy levezényli, mert a levezénylőknek kurva sok pénz van benne (családi gyarapodás, bebiztosítás pipa).
Ettől függetlenül nem ért vele egyet, de reméli hogy vezetőként kimarad a nagy bedarálásból (ha máshogy nem is, de lesz annyi magánvagyona, hogy fizet azért hogy békénhagyják az új világrendben- itt van az uniós pénzek lenyúlásának témája, mivel abból is lecsíp, pont azért hogy az nwo-tól független magánvagyon is rendelkezésre álljon ha gáz van)
Jóságos atyánk mindentől megvéd szerepet igyekszik minden témában hozni a népnek (történelmi előzmények, a magyarok jó része nosztalgiával gondol egy egy vezetőre aki alatt a többség jól élt - még ha voltak negatív dolgok is - lásd pl. Kádár), ez biztosítja a szavazóbázist, egyszerű szlogenek, kinyilatkoztatások, mindig egy db ellenség megnevezése, aki ellen ő értünk egyszemélyben küzd. (háttérhatalomnak megfelelő stabil vezetés kialakítása- pipa).
Az adott mozgástéren belül lottózgat annak érdekében hogy ez a kettő mindig egyensúlyban legyen, de az első mindig a család (saját családja és túlélése), tehát amikor jön az ukász hogy tovább nem bohóckodhat meg nem húzhatja az időt a szabad magyar néplélekkel, akkor bekeményít és jön éjjel kettőkor egy rendelet, amivel leszállítja lényegében, amit a háttérhatalom kért.

2022.05.01. 11:48:24

@Mia and Me:

"Az adott mozgástéren belül lottózgat annak érdekében hogy ez a kettő mindig egyensúlyban legyen, de az első mindig a család (saját családja és túlélése), tehát amikor jön az ukász hogy tovább nem bohóckodhat meg nem húzhatja az időt a szabad magyar néplélekkel, akkor bekeményít és jön éjjel kettőkor egy rendelet, amivel leszállítja lényegében, amit a háttérhatalom kért. "

Én meg azt tudom most is mondani, hogy "nyugtával dicsérd a napot".
Ezen mostanában gondolkodtam el: lehet szükségszerű olyan, amit látunk tőle.
És lehet, hogy a helyzetből ezt tudja így kihozni és lehet, hogy a döntései majd nem azok lesznek illetve lennének egy "ukáz" - én is mindig ukász-nak gondoltam, de nem, nem így van :) - esettében, amiről azt hisszük, hogy tenné.

Frederick2 2022.05.01. 12:04:29

@F. Szabó: Jordan Peterson egy hagyományos bölcsészértelmiségi. Tudod, hogyan jutott el tömegekhez az üzeneteivel? Azzal, hogy használta a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeket - vagyis a Youtube-t és a Facebook-ot. A hagyományos bölcsészértelmiségi nehezen indul a 21. század fenegyereke, az influenszer mellett. Igazából mindig mögötte fog kullogni. Az, hogy Varga Ádám (The Fair Rigth) népszerűbb, mint egy Szilvay Gergely, a jobboldali értelmiségi mezőnyben; az, hogy egy KenytheOne (Retroshock, Antifaces) népszerűbb, mint egy Szilágyi Ákos, az esztétika mezőnyben stb. - az mind annak köszönhető, hogy ezek az influenszerek jobban értenek a technológiához, mint a hagyományos bölcsészértelmiség. Ahhoz, hogy behozzák a lemaradást, a bölcsészértelmiségnek érteni kell a technológiát, és meg kell tanulnia használnia a közösségi oldalakat. Így hozta be a lemaradását egy Jordan Peterson, és lett az egyik legnépszerűbb influenszer - úgy, hogy közben ő is egy hagyományos bölcsészértelmiségi.

Csak hát kevés az ilyen példa. Sajnos.

Ha már említettem Szilvay Gergely nevét, neki nagyon jó cikkei, esszéi és könyvei vannak, amikben remekül dekonstruálja az újbaloldal hülyeségeit. Mégis kevesebben ismerik, mint Varga Ádámot és Médiavadászt, pontosan azért, mert nem él a technológia nyújtotta lehetőségekkel. Lehet itt könyveket írni, meg cikkeket megjelentetni a Mandineren, ez kevés. Korunk hőse a videós, aki ha kellően tehetséges, rafinált és ügyes, tömegek ízlését befolyásolja.

Ma az SJW leghatásosabb katonái már régóta nem a hagyományos bölcsészértelmiség (TGM lassan a múlté), hanem a Youtube-t, Facebook-ot, Twittert, Redditet és TitTok-ot mesterien használó influenszerek. Mint a Partizánt jegyző Gulyás Márton és a Fókuszcsoportot jegyző Nagy Ádám. Puzsér és Potyondi.

És lássuk be, a baloldalnak több influenszere van, mint a jobboldalnak. A jobboldalon, akiknek van némi hatása, és nem béna (bár nem mentes a hibáktól, persze), az a The Fair Right, a Médiavadász, a Mucskó, a TomCat, a Toroczkai. Meg még lehetne pár nevet sorolni. De kellene még több.

Nemrég írtam Deansdale-nek és Reactornak, hogy nagyon hiányzik a magyar közéletből egy American Krogan.

Kicsivel több magyar jobber videós kellene. Talán idővel behozzuk ezt a lemaradást. Remélem.

Frederick2 2022.05.01. 12:08:09

@FUCKSZFE:

"A valláskárosultakat általában átpörgetem"

Jelenleg te is jól hozod az ideológiailag károsultat. Az ateizmus is egy vallás. És a legtöbb ateista is ezen a téren valláskárosult. Csak az van, amit az ateizmussal lehet értelmezni, más nincs. Emellett még ott van nálad az SJW-fertőzöttség is. Csodálom, hogy a többiek nem pörgetnek át - mikor látszik rajtuk, nem nyújt nekik nagy élvezetet a veled való vita. Olyan emberrel vitatkozni, aki nem hajlandó megérteni a másik ember érveit, hiábavaló.

Az meg, hogy lebecsmérled a vitapartnereidet, kifejezetten visszataszító.

Mia and Me 2022.05.01. 12:10:59

@Frederick2: "És lássuk be, a baloldalnak több influenszere van, mint a jobboldalnak. A jobboldalon, akiknek van némi hatása, és nem béna (bár nem mentes a hibáktól, persze), az a The Fair Right, a Médiavadász, a Mucskó, a TomCat, a Toroczkai."

Azt azért tudod, hogy ezek mind "öregek", a mai fiatalok lesz.rják őket...?

Tiktokon meg megfigyelhető hogy melyik a fizetett influenszer, nagyon gáz szövegeik vannak ilyen normálisabb témákban is.

Az általad "baloldali" témák fiatal sztárjai és akiket sokan követnek, azok viszont "belülről" csinálják (vagy ha nem is, akkor tökre meggyőződésesnek tűnnek).

Úgyhogy aki jobbos dolgokkal megszólítani kívánja a tiktok generációt, annak nagyon igyekeznie kell.

Mme.Brioche 2022.05.01. 12:12:21

@FUCKSZFE: "Honnan a bánatból tudta volna? Se nem orvos, pláne nem specialista, sőt a specialisták is össze vissza beszéltek, néha homlokegyenest mást mondott ugyanaz még napon belül is!"

Tegyük fel az elmélet kedvéért, hogy nem tudta. Ez esetben mennyire kell felelőtlen és meggondolatlan idiótának lennie egy ország vezetőjének ahhoz, hogy embermilliók számára kötelezővé tegyen egy beavatkozást (gyakorlatilag fővesztés terhe mellett), aminek a veszélyességi potenciáját olyan "specialisták" adataira alapozza, akik "össze vissza beszéltek, néha homlokegyenest mást mondott ugyanaz még napon belül is!"

Frederick2 2022.05.01. 12:16:01

@Mia and Me: A Mucskó fiatal. Nem néztem utána, de szerintem olyan 20-as lehet.

TomCat és Toroczkai nem mai gyerekek. (Mondjuk Puzsér sem.)

A The Fair Right-nál a kérdés: vajon megállná a helyét, ha nem lenne mögötte a FIDESZ? Amúgy nekem unszimpatikus ez a verbális verőember figura. Igen, nem tetszik az Orbán-kormány politikája, szétalázlak, öcsi! Undorító, ahogy a jobber influenszerek egy része eltanulta ezt a szociopata működést a baloldali társaiktól.

Médiavadász koráról szintén nincsenek infóim. Szerintem ő is fiatal.

Frederick2 2022.05.01. 12:18:50

@Mia and Me: Egyébként a kor nem sokat számít ezen a téren. Jordan Peterson közeledik a 60-hoz, mégis fiatal értelmiségiek többségének hivatkozási alap.

Mia and Me 2022.05.01. 12:29:38

@Frederick2: "szétalázlak, öcsi!"

igen, az ilyeneket én is meg a kölykök is azonnal pörgetik tovább, 15 mp-et sem kapnak :)

viszont van sok új világrend elleni magyar vagy feliratos
(mi mondjuk nem yutyubb hanem tiktokerek vagyunk)

Frederick2 2022.05.01. 12:30:39

@Deansdale: @KalmanBlog: Jaj, szegény fiatal belpesti liberális értelmiség! Rosszul érzik magukat Magyarországon! Amióta Orbán megnyerte a negyedik választást, rosszabbodott a közérzetük! El akarnak menni Magyarországról, mert nem bírják ezt a szörnyűséget! Jaj, szegények, remélem, kitakarodnak innen, és vissza sem jönnek! Pápá!

„Lassan már csak az érzi jól magát ebben az országban, aki Fideszes”

www.youtube.com/watch?v=CqCJXKEAzIU

Siránkoznak, mint egy középiskolás.

Frederick2 2022.05.01. 13:32:42

@F. Szabó: Olvasom a linkelt cikket.

"népszerű podcastet vezet The Saad Truth néven"

Aha, ő egy youtuber! 240 000 feliratkozó! Nem is rossz! Akkor ő is azon bölcsész értelmiségiek egyike, akik Jordan Peterson-hoz hasonlóan használják a közösségi médiát, hogy eljussanak a tömegekhez, és átmennek influenszerbe.

Mond okos dolgokat. Bár azért pár dolgon felvontam a szemöldököm.

"Én vagyok a legnagyobb transzaktivista."

Hát, úgy látom, Gad Saas agyát is megtámadta egy parazita. :P Sosem értettem, hogy egyes jobboldaliak miért veszik komolyan ezt a "transzneműség" nevezetű humbugot. Férfi és nő van. Az a férfi, aki nőnek hiszi magát, és az a nő, aki férfinak hiszi magát, mentálisan és idegileg beteg, és csak a pszichiátria segíthet rajta.

Gad Saas szerint léteznek transzneműek. Oké, innentől már óvatos vagyok a fickóval.

"szerintem nagyon-nagyon hálásnak kellene lenniük, hogy Magyarországon már beoltották önöket ezek ellen a rossz eszmék ellen."

Ezt a mondatot nem tudom értelmezni. Magyarország be van oltva a woke ideológia ellen? Az, hogy a negyedik választást is megnyerte a FIDESZ, az nem jelenti azt, hogy nem fertőz a woke vírus. Az egyetemek, a kulturális élet, a bölcsész értelmiségi közegek, az influenszerek nagy része durván woke fertőzött.

Ha itt a marxizmus elleni oltottságra gondolt, rosszabb a helyzet. Bassza meg, a "jobboldali" Orbán-kormány a kínai marxistáknak akar felhúzni egyetemet Budapesten! A "jobboldali" kormányunk büszkén nevezi magát antikommunistának és antimarxistának - közben nem engedi a tollforgató újságíróinak, hogy akár az újfajta totalitarizmussal kísérletező Kínát vagy a szovjet nosztalgiát ápoló Putyint bírálják, antimarxista alapon, nehogy sérüljenek a diplomáciai és gazdasági érdekek! Hogy most az állami szférában lévő máig élő kádárista örökségről ne is beszéljek!

Gad Saad nem ismeri Magyarországot. Van egy olyan érzésem, hogy Kelet-Európát sem.

Az interjúban megcsillanó Izrael-fétisről, amiben egyaránt osztozik az interjúkészítő és az interjúadó is, beszéljek? Zsidó lap, zsidó értelmiségiek... (Deansdale, miért nézel rám ilyen furán? :D )

amjamayna 2022.05.01. 16:13:26

@Frederick2:
>> Az ateizmus is egy vallás.<<

Ja,......, izé, ......, mégsem.....

>> Csodálom, hogy a többiek nem pörgetnek át - mikor látszik rajtuk, nem nyújt nekik nagy élvezetet a veled való vita.<<

Én is csodálkozom, mármint azon a naivitáson, hogy te is azt hiszed, hogy vitázom.

>>Olyan emberrel vitatkozni, aki nem hajlandó megérteni a másik ember érveit, hiábavaló.<<

Vitatkozni önmagában hiábavaló, mert a vita alaptézise az a törekvés, hogy meggyőzd a másikat, végső soron fölé kerekedj, hogy a sajátja helyett átvegye a tiedet és így te győztél.

>>Az meg, hogy lebecsmérled a vitapartnereidet, kifejezetten visszataszító. <<

Ja, ez a védjegyem.

Deansdale 2022.05.01. 16:44:28

@FUCKSZFE: "Én is csodálkozom, mármint azon a naivitáson, hogy te is azt hiszed, hogy vitázom."

Ha nem vitázol, akkor csak trollkodsz, aminek még a semminél is kevesebb értelme van. Tulajdonképp hogyan magyaráznád el, hogy mit is csinálsz itt?

F. Szabó 2022.05.01. 17:26:46

@Frederick2: Én mégiscsak reménytelinek látom, hogy egy kanadai zsidó professzor a woke-ideológiákat eszmei kórokozóknak titulálja, amik a célok érdekében elpusztítják az igazságot. És olyanokat mond, hogy:
"a Nyugaton elfoglalt eszmék némelyikét csak parazitaként lehet leírni, mert annyira ellentétesek a közös és racionális érdekeinkkel."
"Úgy gondolom, hogy az emberek fel fognak ébredni (értsd a woke ideológiákból, vicces). Ha holnap, akkor ez még békés módon megállítható, ha tíz év múlva akkor lehet, hogy csak erőszakosan tudják megállítani."
Még az utolsó fél mondat is reményteli, ha azt nézem, hogy ezt az őrületet meg akarja állítani, akár erőszakkal is.

Deansdale 2022.05.01. 18:58:58

@FUCKSZFE: "gyíkemberek"

Ja, szólhattál volna hogy értelmi fogyatékos vagy, akkor nem terhellek fölöslegesen komoly témákkal. És valamiért csak most ugrott be, hogy már a múltkor is ezért kaptál időszakos tiltást, mert ilyen retardált hülyeségeket nyomtál bicskanyitogató stílusban.

Azt azért megkérdezném, hogy szerinted itt miről beszél Orbán:
www.youtube.com/watch?v=9ajsXulqBkk
Aszondja 2030-ra "nagy átrendeződés" lesz és "sokminden történni fog", stb, stb. Szerinted megette uzsonnára Nostradamus csontjait, netán ő is gyíkember? Szerinted honnan a faszból tudja, hogy 2030-ban "átrendeződés" lesz az USA-ban és az EU-ban is? Nem érzed mennyire fogalmad sincs ezekről a témákról?

Na mindegy, ha van rá akarat és képesség akkor összekaphatod magad, ha nem, akkor ugyanaz lesz mint a múltkor.

Madarász Henrik 2022.09.06. 17:20:11

Kimutatta a foga fehérjét a szélsőbalos Puzsér, egyesek nagy kedvence, akárcsak elődei Marx, Lenin, Sztálin esetében úgy számára sem jelent semmit az ország ahol él, annak lakóinak érdeke, feláldozná őket gátlás nélkül a woke ideológia érdekében.
index.hu/velemeny/2022/09/06/az-ertekvalasztas-botranya/

Deansdale 2022.09.06. 18:04:27

@Madarász Henrik: A békét akarni önzés, viszont a globalista világelit homályos céljaiért zajló idegen háború ürügyén a saját nemzetünket tök értelmetlenül beáldozni, azért hogy az érintettek tovább és többet lophassanak, "ethosz".

Na ja.

2022.09.07. 17:26:05

@Madarász Henrik:

Idézet:

"Nem csoda hát, hogy hallatlanul rokonszenves a szememben Annalena Baerbock német külügyminiszter kategorikus kijelentése: „Ukrajnát támogatjuk. Nem érdekel, mit gondolnak a választóim.” A tömegdemokráciák korában ez a kijelentés közbotrány, melyet a reklámokkal önnön megistenüléséhez szoktatott fogyasztó az arcára mért ökölcsapásnak érezhet. Mégsem ő a létezés mértéke? Mégsem az ő kénye-kedve az univerzum egyetlen célja? Minden hazugság volt?

.......

Mi mást tehetnének ennek nyomán a hazai trollkurzus romlott sajtómunkásai, mint hogy diadalmas gesztusok kíséretében leleplezik a politikust, aki pofátlanul gondol valamit a világról, aminek előzetesen nem mérte fel a tetszését. Úgy mutogatnak rá, mint a népfelség elárulójára: hogy merészel fittyet hányni a populizmus alapvetésére, mely szerint minden hatalom forrása a választók elvtelen kiszolgálása?"

A probléma az, hogy nem érti meg azt, hogy azért lehet ott valaki, mert bizalmat kapott, szerződött, a szavát adta arra, hogy ha megválasztják, ezt meg azt teszi.

És ez nem arról szól, hogy kiszolgálás. (az is benne van, de nem ez a lényeg).

Ez arról szól, hogy én kértem egy lehetőséget arra, hogy képviselni szeretném ezt meg azt - téged választóm - és ezért kérem a bizalmadat: a szavamért cserébe.

Itt ha ez a hölgy korrekt, erkölcsös és becsületes lenne, abban a pillanatban, ahogy ellentétes érdeket érezne cselekedni, mint amit a felé a bizalmukat megadók érdeke, úgy az a korrekt, ha azt mondja: sajnálom, nem tudom ezt így csinálni, nem vagyok MÉLTÓ a bizalomra ezért és le kell mondanom, mert nem azt tenném, amiért, a SZAVAMÉRT a bizalmát adta nekem több száz, ezer, tíz- százezer ember.

De Puzsér azért nem érti ezt, mert nincs tisztába a becsület jelentésével.

És ezzel együtt amit ír: a becsület és igazság megtaposása hazug, aljas, ostoba és öntelt ideológiák által.

Ez egy zéró, ez egy moslékkal kevert sz@rkupac, amit előad ebben a kérdésben.

Így látom ezt.

2022.09.07. 17:42:56

Na, most ezt most nem tudom hova tenni, de tényleg.
:)

Svájcban télen akár börtön is járhat azért, ha valaki túl sok gázt fogyaszt

index.hu/kulfold/2022/09/07/svajc-rendelet-lakas-tulfutes-penz-borton-buntetes/

Svájcban a szövetségi kormány arról döntött, hogy először pénzbüntetéssel, de visszaesőknél akár börtönbüntetéssel is sújthatják, ha valaki megszegi a gázkorlátozási előírásokat.

"A szlovákiai ma7.sk számolt be a svájci Blickre hivatkozta a szokatlan döntésről. A szövetségi kormány tehát azt tervezi, hogy ha kritikus szint alá süllyed az országban a rendelkezésére álló földgázmennyiség, súlyosan megbünteti azokat, akik vétenek a fogyasztás központi szabályai ellen. A rendelet szerint, ha az ország gázkészlete kritikus szint alá csökken, onnantól egyetlen földgázzal fűtött ingatlanban sem lehet 19 foknál melegebb. Mindegy, hogy vállalatokról vagy lakossági ingatlanokról van szó.

Aki mégis kicsit melegebbre veszi a lakás hőmérsékletét és lebukik, az megússza néhány száz frankkal minden egyes túlfűtött napért, a büntetés felső határa 3000 svájci frank. A visszaesők akár börtönbüntetésre is számíthatnak, bár a büntetés kiszabásánál figyelembe veszik majd az illető anyagi helyzetét is. "

A többit nem másolom ide, mert van egy kicsi folytatás még, olvassa el, aki akarja.
:)

Frederick2 2022.09.07. 18:20:55

@Madarász Henrik: @Deansdale: Sajnos számos agyhalott van, aki szerint Puzsér a centrum. Meg ugyanannyi agyhalott, aki szerint a Kutyapárt centrum. Olyan sötétek, hogy nem látják, ezek a közszereplők már jó ideje balliberálisok.

Nem titkolom, hogy régen bírtam Puzsért. Mára viszont egy önimádó, másokat arrogánsan leugató fasz. Véleményvezér, a legrosszabb fajtából.

A választások során szopta Márki-Zay faszát. Most Zelenszkijét. Még az sem érdekli, hogy Zelenszkij sovén módon bánik a nemzeti kisebbségeivel, köztük a kárpátaljai magyarokkal. Egyenesen leszarja őket.

Egy nyomorult.

GABOR2 2022.09.07. 19:38:46

@icipicicsipa: Majd a síró ukrán kislányra gondol a börtönben... Amit csinálnak most a nyugati vezetők az a háború elnyújtása úgy, hogy tudják, hogy nem fognak nyerni. Annyit nem segítenek, hogy nyerjenek, csak annyit, hogy tovább tartson a háború. Az utolsó ukránig, az utolsó euróig. Árulók...

Madarász Henrik 2022.09.07. 20:07:03

@GABOR2: Annyit nem tudnának segíteni hogy nyerjenek, mert az már atomháborúhoz vezetne.

Madarász Henrik 2022.09.07. 20:10:20

@Frederick2: Engem az háborít fel, hogy ő is látja a háború itteni következményeit, szerintem emberek ezrei fognak halálra fagyni idén a fűtetlen házakban, mert nem tudják kifizetni a fűtést, de nem érdekli.

GABOR2 2022.09.07. 20:49:17

@GABOR2: "Az amerikai kormány tisztában van vele, hogy Ukrajna nem lesz képes visszaszerezni az Oroszország által elfoglalt ukrán területeket, és ez megfelel a Fehér Háznak - mondta Douglas McGregor ezredes, az amerikai védelmi miniszter volt tanácsadója a Judging Freedom YouTube csatornának adott interjújában."

"McGregor szerint a Fehér Ház célja az, hogy a saját érdekében igyekezzen a lehető legtöbb "kárt okozni Oroszországnak"."

Véleménye szerint még ha az ukránok diplomáciai úton véget is akarnak vetni a konfliktusnak, az Egyesült Államok ezt nem engedné meg nekik

Frederick2 2022.09.07. 22:18:38

@Madarász Henrik: Ha tippelnem kellene, Puzséron eluralkodott az Orbán-fóbia és a Putyin-fóbia. Értem, hogy gyűlöli ezt a két faszkalapot, és amit képviselnek. De akkor sem kellett volna átesnie a ló túlsó oldalára. Még a Kutyapártos szimpátiája hagyján (az is gáz, de legalább ártalmatlan) - de az a szerelem, amit előad Márki-Zay és Zelenszkij irányába, egyenesen káros.

Puzsér egy bűvész. Hazudik a szájával. Trükköz, csal. Centrumról beszél, de már rég balliberális. Egy olyan balliberalizmusról álmodik, amiben nincs Gyurcsány, DK és MSZP. Ezt nevezi centrumnak. Idiótának kell lenni ahhoz, hogy valaki bevegye ezt a trükköt. Hát ja, sok a hülye!

Régen egy normális fószer volt. Na jó, nem teljesen, de ténylegesen képviselt egy normális rendszer- és elitkritikát. Onnantól ment félre, hogy haverkodni kezdett az olyan balos értelmiségiekkel, mint Czeglédi Zoltán, Hont Gábor, Konok Péter, Pottyondy Edina, Kovács Gergely, Vona Gábor stb. Idomult hozzájuk. Egy lett közülük.

- Egyrészt rájöhetett, hogy ha igazából komolyan veszi ezt a centrumkodást, akkor nehezen fog megélni belőle. A középosztálybeli életmódjából nem akart visszavenni. Így hát ment dolgozni az ATV-be és a Klub Rádióba.
- Másrészt félt az elmagányosodástól. Kellett neki egyfajta közösségi élmény. Az, hogy tartozzon valahová. Ezt megkapta szintúgy a baloldaltól.
- Ehhez pedig pluszban még hozzájárult a szerencsétlen élettársi kapcsolata az elmeháborodott Pottyondy-val, aki egy gyerekkel sikeresen meg is fogta Puzsérunkat. Pocsék asszonyválasztás. Primitív, ronda, aljas. Szerintem Pottyondy volt Puzsérnak az igazi blue pill kapszula.

Undorító, visszataszító, hányadék figura lett Puzsérból. Sajnos.

Madarász Henrik 2022.09.07. 22:26:20

@Frederick2: Azért vicces hogy Vona már balos értelmiséginek számít, róla egy egész pszichológiai tanulmányt lehetne írni, hogy valakinek csak a harmincas évei végére alakul ki a végleges személyisége, miközben 10 éven át vezetett egy parlamenti nagy pártot.

valis47 2022.09.09. 11:11:14

@Madarász Henrik: És Orbáné mikorra alakult ki akkor? :)

Madarász Henrik 2022.09.09. 11:20:00

@valis47: Valamivel hamarabb, 1998-ban lett végleges, 35 évesen. Vona esetében 2018-ban, 40 évesen.

Madarász Henrik 2022.09.09. 11:32:18

@Madarász Henrik: Orbán egy liberálisból lett hatalomtechnikus pragmatikus, Vona meg egy radikálisból lett balliberális.

amjamdaynA 2022.09.09. 12:03:19

@GABOR2: "Annyit nem segítenek, hogy nyerjenek,"

Egyáltalán, van olyan forgatókönyv, ami szerint nyerhetnek?

Madarász Henrik 2022.09.09. 12:37:08

@amjamdaynA: Akkor nyerhetnének ha az USA közvetlenül belépne a háborúba az oldalukon a hadseregével, de igazából akkor sem, mert akkor jönne az atomháború.

Deansdale 2022.09.09. 12:58:22

@Madarász Henrik: Vona nem meggyőződésből libsi - a fenti szinteken nagyon kevesen azok, őt is csak megvették kilóra. Nincs épelméjű ember aki komolyan venné, hogy az országnak (vagy akár a világnak) az az út előre, hogy elárasztjuk a harmadik világ, a kultúrmarxizmus és az LMBTP mocskával. Ebben csak olyan megkeseredett embergyűlölők hisznek, mint TGM, és ők is csak azért, mert akarják a nyugati világ pusztulását. A többi csak színlel, pénzért és/vagy mert sakkban van tartva.

Madarász Henrik 2022.09.09. 13:05:37

@Deansdale: Akkor viszont jellemgyenge, az ilyen embernek nem szabadna politizálnia, persze tudom, a politikusok többsége csak a pénz és a hatalom miatt lesz az.

GABOR2 2022.09.09. 19:46:34

@amjamdaynA: Persze, mondjuk úgy, hogy Putyin egyik barátjáról kiderül, hogy nem is barátja, hanem egy odarakott szabadkőműves, aki szépen fejbelövi, aztán kihirdeti, hogy átveszi a hatalmat és, hogy Oroszországban mindenki békét akar mindenáron és nem akar látni többet orosz fegyvereket... aztán hagyja, hogy azt csináljon a Nyugat és Ukrajna az országával amit akar.

GABOR2 2022.09.09. 19:49:49

Most amúgy láttam olyat, hogy az olaszoknál az emberek az utcára mentek és elégették a számlájukat és egy cikk szerint az olaszok harmada egyszerűen nem tudja majd kifizetni a lakhatási költségeit.

"Az olaszok harmada nem tudja majd fizetni a rezsiköltségét"

www.portfolio.hu/gazdasag/20220908/az-olaszok-harmada-nem-tudja-majd-fizetni-a-rezsikoltseget-565975

Szóval ezek a szankciók lehet szépen visszafele sülnek majd el. Ja és ma hallottam, hogy az ukrán nagykövet leszólta a németeket, hogy miért akarnak a lakosságnak adni annyi pénzt, hogy ne fázzanak télen, miért nem adják inkább nekik, vagy valami ilyesmi...

GABOR2 2022.09.09. 19:59:18

Amúgy az egész szánalmas... Sok napja hallok arról, hogy valami gigászi "ellentámadást" indítottak az ukránok és kb. két térképet láttam. Az egyiken ilyen sok kis betüremkedést támadtak meg, onnan visszavonultak az oroszok, sok kárt okozva az ukránoknak és ezzel lerövidítve az vonalat amit tartani kell, vagyis kevesebb orosz katona tudja majd tartani a területet. A másik képen, ami lehet az egyik ilyen mikro támadás kinagyított képe volt az látszik, hogy be akarják keríteni az orosz erőket... de még nem sikerült, vagyis még nincs igazi siker. Az oroszok mintha éppenséggel jó drágán csak hagyják, hogy kiigazítgassák az állásokat, lerövidítve a vonalakat, amitől náluk katona szabadul fel. A másik meg... ugye volt, hogy 50 ezer katona esett el... de igazából az ukránok oldalán mindenféle zsoldos van aki nem is ukrán, a rosszul képzett ukránokat most simán lemészárolták az oroszok, hogy előrenyomultatták őket, nemcsakv vártak az árokban. Az oroszok oldalán meg csecsen zsoldosok van. Proxy háború a proxy háborún belül... Az ország meg amúgy csődben van, bejelentették... valami örültséggel be akarják tán vonni a NATO-t, pl erőmű provokáció, hagyományosan nem fognak nyerni...

2022.09.09. 21:45:46

Miért is van az - és hogyan - hogy minden ország elején ott van pár ember, aki a szavazóik megkérdezése nélkül a legnagyobb lelki nyugalommal fosztja meg őket mondjuk a fűtéstől?
Hogyan van ez az abszurditás, hogy pát ember azt képzeli, azt teheti, hogy ilyen kérdésben nem megkérdezi a választóit, hanem konkrétan valami élet és halál ura királyt játszik?

És miért van az, hogy eddig jutottak az emberek, a népek, hogy ez fel sem tűnik?

Deansdale 2022.09.09. 22:02:00

@icipicicsipa: Birkák vagyunk, ez van. Sok vérnek kell folynia, hogy a többség felkeljen a fotelből, és azt a szintet még nem értük el.

Amúgy mostanában válik nyilvánvalóvá, hogy a társadalmaink irányító rendszerei voltaképp illúziók, és már jó ideje azok is voltak. Ugyanúgy királyok és császárok uralkodnak felettünk mint a középkorban, csak a jelenlegi brancs mindenféle "demokráciával" hülyíti a népet. Ez a cirkusz a kenyér mellé, hogy le legyünk kötve. A demokrácia jelen formájában, illetve már legalább fél évszázada üres kamu - a valódi királyok helytartójelöltjei közül "választhatunk". Azt, hogy mi történik Németországban nem a német nép dönti el, és nem is a megválasztott német politikusok, hanem a Bilderberg csoporthoz és a VGF-hez hasonló szervezetek mögött az árnyékban álló alakok. Így van az, hogy pillanatnyi habozás nélkül ránknyomnak minden szart a saját vezetőink (és egy kretén réteg még tapsol is ehhez).

2022.09.09. 22:04:23

Lehetséges-e, hogy amit előadnak a médiában a háborúról is az valami ilyen?
1:32-től kb 3-4 perc a lényeg - olyan 1:34 környékén - amiről beszélek.

www.youtube.com/watch?v=PglZaetByzI&t=5663s

És az az ironikus, hogy a film orosz.

GABOR2 2022.09.09. 22:06:52

@icipicicsipa: Igen... mindez nemcsakhogy demokráciákban, hanem... "mintademokráciákban". Hogy a f@szomba mernek maguktól a lakosság életét alapjaiban negatívan felforgató dologba kezdeni? Oroszoknál nem lesz Meki, meg talán legfejletebb tech télen... de nem fognak megfagyni, míg itt simán beszélgetnek róla, hogy igen... emberek fognak megfagyni, meg "lesznek tüntetések", de le kell sz&rni, vagy egyszeri alkalommal megdobni 100 euróval... úgy tűnik Feri a minta. Azt kockáztatják, hogy a lakosság... rájuk fog majd támadni, de lesz@rják... és kb. mind ugyanazt gondolja... Ez azért van, mert mind ugyanazt szolgálja és az nem Európa népe.

GABOR2 2022.09.09. 22:13:22

@Deansdale: Most tán két napja volt... a német külügyminiszter asszony egy beszélgetésen kijelentette, hogy őt nem érdekli, hogy mit szenved és gondol a német lakosság, őt az érdekli, hogy leszállítsa, amit az ukránok kérnek:

Hiába német a körítés maga a miniszterasszony angolul mondja, még mosolyog is picit hozzá... igazi psyho...:

youtube.com/shorts/KtGo_7IOGlk?feature=share

amjamdaynA 2022.09.10. 07:04:37

@Madarász Henrik: Vagyis úgy nyerhetnének, hogy biztosan beledöglenek......, nekem ez nem tűnik győzelemnek.....

amjamdaynA 2022.09.10. 07:07:57

@Deansdale: A többi csak színlel, pénzért és/vagy mert sakkban van tartva.

Én speciel senkitől nem vitatom el azt a jogot, hogy saját erőből, külső ráhatás, vagy kényszer nélkül, vagy akár annak ellenére, meggyőződésből legyen ostoba és/vagy hülye........

amjamdaynA 2022.09.10. 07:19:06

@GABOR2: "Putyin egyik barátjáról kiderül, hogy nem is barátja, hanem egy odarakott szabadkőműves, aki szépen fejbelövi, aztán kihirdeti, hogy átveszi a hatalmat..."

És pár percen belül felkoncolnák és minden menne tovább, ugyanúgy, csak más szereplőkkel.....

A mindenkori hazai ellenzéknek is ez a legnagyobb tévedése, hogy személyekre hegyezi ki a lényeget, amíg ez a "nagy-nyugati -demokráciákban" valószínűleg igaz, és érvényes, mert mindegy, hogy a jóléttől és a woke-liberalizmus jótékony hatásától elbaszott, elpuhult, gyökerét vesztette balfaszokká váltak, nekik tényleg mindegy, de már nálunk is problémát okozna, az oroszoknál meg biztosa.

Persze, alkalmas személyre mindig szükség van, de azért itt nem jellemző, hogy a személy megváltoztassa a "néplelket", inkább az, hogy a néplélekhez mindig kerül alkalmas személy.

Deansdale 2022.09.10. 07:53:51

@amjamdaynA: Persze, elméletileg akárki lehet hülye, de a vezetői szinten azért már elég ritkák az ostoba emberek, és amikor tömegesen mennek egy irányba, arra már nehéz azt mondani, hogy Merkeltől Macronon át egészen a hazai haszonlesőkig, mint Vona, mint egy szálig buták. Az IQ-juk nem alacsony, maximum ideológiai értelemben lehetnének agymosottak, de szerintem egy bizonyos IQ fölött az ember már nem hiszi el a saját hazugságait. Egyszerűen csak látják hogy a libsi oldalnak baromi erős anyagi támogatása van nemzetközi szinten, a konzervatív oldalnak meg semmi, ezért oda dörgölőznek ahonnan hasznot remélnek.

Madarász Henrik 2022.09.10. 10:12:29

@icipicicsipa: Látod a komcsi Puzsérnak ez tetszik, hogy a választóik akaratát, érdekeit leszarva azt csinálnak a politikusok amit akarnak, mindenféle hazugságra hivatkozva.

Madarász Henrik 2022.09.10. 10:14:53

@GABOR2: Ez tetszett Puzsérnak, itt indult a téma.

Madarász Henrik 2022.09.10. 17:31:07

@amjamdaynA: Úgy néz ki hogy most szintet lépett a nyugat, a harkovi támadásnál úgy néz ki hogy tömegesen harcolnak nyugati katonák az oroszok ellen. Lehet hogy véget vetnek az oroszok az eddigi taktikázásuknak és tömegesen elkezdik kivégezni az elfogott nyugati katonákat.

Madarász Henrik 2022.09.10. 17:38:35

@Madarász Henrik: Lehet hogy most Putyin kénytelen lesz véget vetni az eddigi balfaszkodásnak és rendes nagyságú hadsereget bevetni az ukránok ellen.

Madarász Henrik 2022.09.10. 19:14:50

Egy érdekes cikk, ezek a hülye balosok maguknak okozták a bajt, amikor évtizedeken át degeneráltakra szavaztak, a legjobb hogy most elmenekülnek normális helyekre és ott is elkezdenek mindent lerohasztani.

index.hu/kulfold/2022/09/10/san-francisco-pc-kiabrandult-lakossag-bunozes/?fbclid=IwAR01Iwf6F8R51ssTSa6IX2_aU7ap6rVnToGMfMGrtOWd3YXwBt-U-qcEMo8

valis47 2022.09.11. 00:14:46

@Madarász Henrik: Azt nem teheti, hiszen ez "különleges katonai művelet", nem háború. Az orosz hadsereg pedig ugyebár a világ második legerősebb hadserege, és az amerikaiak sem mozgósítanak, hanem profi katonákkal akcióznak.
Putyin igencsak benézte ezt az egészet, a tábornokai legjobban tennék, ha egyikük lepuffantaná.
Persze még talán az is elképzelhető, hogy Putyin szándékosan idézett elő egy súlyos vereséget, ami után az ukránok orosz területre is benyomulhatnak, hogy utána tényleg mozgósítson, netán taktikai atomfegyvereket vessen be.

Madarász Henrik 2022.09.11. 00:32:23

@valis47: Ugyanmár, bármikor elrendelhetné a háborút, az ország létéért harcolnak az USA ellen, az amerikaiak már amúgyis átlépték a határvonalat azzal hogy amerikai katonai egységek harcolnak az oroszok ellen a harkovi támadásnál.

Madarász Henrik 2022.09.11. 00:47:51

@Madarász Henrik: Az a helyzet hogy Putyin egyáltalán nem olyan okos fickó, hiába volt KGB-és. Az elején is elkúrta hogy nyugati bankokban tartotta az orosz valutatartalék felét, amit simán lefoglaltak és a háborút is elkúrta, nem lehet így háborúzni, ha az elején bevetik a teljes haderőt néhány hét alatt vége lett volna az ukránoknak.

valis47 2022.09.11. 01:17:40

@Madarász Henrik: Amerikai katonai egységek nem harcolnak, legfeljebb "önkéntesek". Van pár ezer főnyi összesen az ukrán haderőben, sok profi is van köztük, aki megjárt pár elit alakulatot meg helyi háborút. De ezek hivatalosan nyilván leszereltek otthon.
Épp az, hogy az oroszok még mindig nem érzik úgy, hogy az ország létéért harcolnak, max. elvesztik ezt a háborút, de ha orosz területre lép az ukrán hadsereg, akkor megváltozik a helyzet.

GABOR2 2022.09.11. 01:28:37

@valis47: Igen, vannak ilyen önkéntesek, a másik meg, hogy vannak... kiképzők. Rögtön a szomszédban, a lengyeleknél szépen megy a kiképzése az újabb csapatoknak. Ez azonnal beindult. Sok ilyen privát, ex-CIA stb. van ott még, ők is kiképeznek.

GABOR2 2022.09.11. 01:32:18

@Madarász Henrik: Egyrészről kiengedik egyből a börtönből az akár súlyos bűnöket elkövetőket, meg van ez a... hajléktalan ügy, hogy úgy tesznek, hogy a hajléktalánságnak semmi köze ahhoz, hogy pl. sokan drogoznak küzülük, hanem simán csak adni kell nekik ingyen házat és kész... ilyeneket csináltak. Nem vált be. A lopás meg "bűn", talán olyan már... akár 1000 dollár értékig? Szerintem ez azért is, van, hogy elmeneküljenek a jó környékekről a kisvállalkozások, a nagyok fillérekért felvásárolják a váro legjobb helyeit, aztán majd jöhet a szigor...

GABOR2 2022.09.11. 01:35:05

@valis47: Nagyon fura az egész. Az biztos, hogy Putyin se akar gyors véget. Meg egyáltalán nem veti be a legjobb fegyvereit. Most is hallani, hogy... Észak-Kóreában vásárolt inkább be municióból, meg ezer éves rakétákból. Meg állítólag jön majd harcolni 100 ezer észak-kóreai "önkéntes". Putyin egyszerűen lehet úgy van, vele, hogy Nyugatnak úgy okoz legnagyobb kárt, ha hagyja hogy tegyék amit tegyenek.

GABOR2 2022.09.11. 01:36:34

"Putyin Észak-Koreától is vásárol fegyvereket Ukrajna ellen"

hu.euronews.com/2022/09/06/putyin-eszak-koreatol-is-vasarol-fegyvereket-ukrajna-ellen

Egyszerűen nem akarja, hogy a Nyugat lássa, hogy milyük van... A nyugat viszont élő tesztnek használja a háborút.

GABOR2 2022.09.11. 01:43:29

@Madarász Henrik: Ha visszavonja a tartalékot... az egy biztos jele lett volna, hogy támad. Elemzők ezeket figyelik. A műholdas megfigyelés is észrevette volna, hogy még több katonát küld és akkor biztos lettek volna benne, hogy támad, így meg találgattak. A kérdés az, hogy most később már miért nem rendel oda elég katonát, hogy egész Ukrajnát levillámháborúzza... lehet ő is mint a Nyugat égetni akarja az ellenfele erőforrásait. A Nyugatnak jobban fog fájni, rövidebb távon.

Most ugye érdekes ez az ársapka dolog... Putyin azt mondja, hogy az az ország ami bevetei nem kap semmit. Tehát egyik kimenetel, hogy leáll az egész orosz olaj ipar és azt nem lehet csak úgy kikapcsolni, vagy ez a dolog, hogy a Nyugat mondja, meg mennyiért adhatja Oroszország másoknak is az olajat. Állítólag a Nyugat azért lenne képes ezt megcsinálni mondjuk India és Oroszország és sok másik ország között, mert ezekre a helyekre tankerhajók hiszik az olajat, amiket meg Nyugati cégek birtokolnak, kontrollálnak. A Nyugati országok előírják, hogy nem köthet biztosítást olyan cég a hajókra kik orosozkkal másként kereskednek, aztán az oroszoknak kéne ezt állni, amit valószínű nem fognak.

valis47 2022.09.11. 13:29:06

@GABOR2: Attól tartok nemigen van nekik semmi a tarsolyban.
Atommal fenyegetőzni lehet, de most semmit sem érnének vele.
Az orosz hadseregre, hadiiparra fordított pénz már 2014 után csökkenni kezdett, illetve a szankciók miatt akadoztak a fejlesztések (mindenki ugyanazokat a chipeket, szervómotorokat, érzékelőket, egyéb alkatrészeket használja, a nyugati hadiipar is leállna azonnal, ha embargóznák az adott országot). Másrészt a költségvetés egy részét ellopták, sajnos ez is nyilvánvaló most már. Lett belőlük dácsa, ciprusi nyaraló, luxusjacht és egyebek.

amjamdaynA 2022.09.21. 11:14:53

@Deansdale:
>>Persze, elméletileg akárki lehet hülye, de a vezetői szinten azért
>>már elég ritkák az ostoba emberek,

Gyakorlatilag is lehet hülye és ez nem az ostobasági szintjének a függvénye, sőt, a legnagyobb hülyék egyáltalán nem ostobák..., csak meg vannak győzödve az "igazukról"
Sőt, az ostobától nem várunkm mást, viszont ha az okos viselkedik ostoba módon, na, az a hülye, és ha ez még szorgalommal is párosul, az már a bűn kategóriája...

>>és amikor tömegesen mennek egy irányba, arra már nehéz azt >>mondani, hogy Merkeltől Macronon át egészen a hazai >>haszonlesőkig, mint Vona, mint egy szálig buták.

Nem buták, hanem hülyék, lehet átfedés, de nem feltétlenül.
Belekormányoztásk a "jó"/"erkölcs"/"morál" stb. jegyében magukat egy zsákutcába, ahonnan arcvesztés nélkül nem tudnának visszafordulni és az arcvesztés még mindig fájdalmasabb, no meg a a bukással együtt jár.

>> Az IQ-juk nem alacsony, maximum ideológiai értelemben lehetnének
>>agymosottak, de szerintem egy bizonyos IQ fölött az ember már nem
>>hiszi el a saját hazugságait.

Az "agymosott" jelző már rég el lett koptatva, minden oldal így címkézi a többit a "tuti igazság" birtokosanként... és de, ha elég sokat gyakorolja, akkor simán elhiszi.

>>Egyszerűen csak látják hogy a libsi oldalnak baromi erős anyagi
>>támogatása van nemzetközi szinten, a konzervatív oldalnak meg semmi,
>> ezért oda dörgölőznek ahonnan hasznot remélnek.

Nem véletlenül, hiszen pl. olyan tanulmányra sem adnak pénzt , amelyik azt vizsgálná, hogy nem az ember által kibocsátott CO2 a felelős a klímaváltozásért...., így hát az emberek megalkusznak.
süti beállítások módosítása