HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Az Áronos téma nekem nagyon sokba került." Nekem elsősorban az jött át ebből, hogy elkapott téged az események sodra és mintha egy kicsit meggondolatlanabb lennél a szokásosnál. Érzel... (2024.11.17. 18:21) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Az Áronos téma nekem nagyon sokba került. Igen, megviselt idegileg, nem tagadom. Megmentettem őt a botránytól, holott a lényeg az volt, hogy nem segítségért kuncsorogtunk, hanem csupán a... (2024.11.17. 17:43) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Jól van, na! Akkor tévedtem. Viszont: 2.Móz.20. Tízparancsolat, részlet: "megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, akik engem gyűlölnek." Na, én ezt a tanácsköz... (2024.11.17. 17:39) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: Volt egy olyan gondolatom is, de a cikk közzététele után inkább már nem szerkesztem bele, hogy ebből a sorozatból egy sokkal jobb mozifilmet lehetne ollózni: az anyai és testvéri szálakat amennyire ... (2024.11.17. 10:27) Pingvin
  • Utolsó 20

LMBTP haladás

2023.04.22. 20:46 Deansdale

A magyar balosok 1-2 éve hevesen tiltakoztak az ellen, hogy bármi ilyesmit valaha is támogatnának - micsoda aljas rágalom! - mostanra viszont elérkezett hazánkba is, és érezni a levegőben, hogy hamarosan teljes erőbedobással fogják védelmezni, mert ellenezni ugye nácizmus... Gyerekbarát transzvesztita show-műsorok, hajráf.

A kép (kattintás után) nem a magyar incidensről készült, csak tájékoztató jellegű, és csak erős gyomrúaknak vagy idegzetűeknek ajánlom, illetve ballereknek, nekik ez ugye normális. Méghogy gyermekek szexualizációja vagy megrontása, lárifári.

drag.jpg

Akinek ez nem elég, az megnézheti miféle dolog egy "transz pénisz". Nem ajánlom, de megnézhető, amíg le nem szedik a netről mint gyűlöletbeszédet.
Szerk: leszedték...

54 komment

Címkék: szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frederick2 2023.04.23. 09:23:58

Annyira dühítő, hogy ez ellen nem léphetünk fel erővel és erőszakkal.

Legszívesebben ütném ezeket a gyermek-megrontó, pedofil szarháziakat. Ahogy ütném azokat a ballib, woke értelmiségieket is, akik támogatják ezt a bűntényt.

békaapu 2023.04.23. 10:37:18

Van egy kislányom.. meg három fiam.

..úgyhogy tudom hogy kiket védenék ettől a megrontástól - és azt is tudom hogy hogyan.

És aki csak megingatni próbálna ebben a meggyőződésemben, az már az ellenségem barátja.

GRRRR...

Deansdale 2023.04.24. 08:23:44

Bihari Viki egész friss videója a témában:
www.youtube.com/watch?v=4MQ9GjzmLtY

VT 135 2023.04.24. 15:58:13

@Deansdale:
Ez nagyon jó! Kicsit olyan Jordan Peterson-os, h nem konfliktust szít, hanem igyekszik tudományos iránybóla megoldás, a józan ész felé hatni. Talán egyes média-agymosottakat felébreszthet, mondjuk a szektás fanatikusokat nyilván nem.

(Bár gondolom, van aki szerint Viktória megközelítése is köldöknézős hiszékenység.)

Mia and Me 2023.04.24. 19:19:31

@Deansdale: Mondjuk az első 5 perc témafelvezetés az kamuzás.
Nekem kaszálást, tyúkokat, talajművelést, permakulturát, összeesküvéselméleteket, Gézcy Gábort, Bedő Imrét, plusz nép-táncot, tornát, főzést, extrém sminkeket dob be, pedig én követek pár furcsa szerzetet is.
Nem a követés alapján dob be az algoritmus videókat, hanem azon a készüléken más appokon vagy más oldalakon nézegetett, rákeresett, olvasott témákat (is) figyelembe véve.(plusz hogy tiktokon milyen videókat néz végig, vagy többször az ember)
A fiam tiktokja olyan mintha egy minecraft app lenne, csak számítógépes játék videókat kap...

gigabursch 2023.04.25. 04:03:01

Ezek megérdemelnék a hét év kőbányát.
Védőruha nélkül.

Deansdale 2023.04.26. 11:44:34

Friss tanulmány szerint a "transz gyerekek" szüleinek több mint fele mentális problémákkal küzd:
pjmedia.com/culture/athena-thorne/2023/04/23/study-shows-mothers-of-boys-with-gender-issues-are-mental-n1689518
Nem mintha ezt ne sejtettük volna eleve, csak most már hivatalos jelentés is van róla.

Frederick2 2023.04.27. 16:11:19

@Deansdale: Ha belegondolsz, ez evidens.

Egy fiúnak azonosulni kell az apja által nyújtott férfi mintával. Ha képtelen rá, akkor előfordulhat, hogy az anyja által nyújtott női mintával azonosul.

Egy lánynak azonosulni kell az anyja által nyújtott női mintával. Ha képtelen rá, akkor előfordulhat, hogy az apja által nyújtott férfi mintával azonosul.

Az eredmény?

Nem transznemű lány / fiú. Nem fiú, aki női testbe született, és nem nő, aki férfi testbe született.

Az eredmény: EGY KATASZTRÓFA!

Egy rossz szocializáció okozta mentális betegség. A pszichológia gyógyíthatja - ha hagyják. Ha nem akadályozzák a terápiát, a gyermek meggyógyulhat.

Értelemszerű, hogy egy ilyen beteg gyermek, később beteg felnőtt nem jöhet egészséges családból.

Olyasmi sincs, hogy "transzfóbia". Ilyet csak az idióták és a gazemberek fröcsögnek - vagyis a balliberálisok.

KalmanBlog 2023.04.27. 17:16:50

@Deansdale: Meghallgattam, kemény. Legalább nem transz-hívő, de szerintem katasztrófa ez a nő.

GABOR2 2023.05.01. 15:02:50

A normális embereket elfogja a hányinger. Ez azért megy így előre, mert nagyon gazdag emberek, az elit, a média és egyéb tulajdonosok úgy döntöttek, hogy menjen előre. Nem azért mert maguk ezek transzvesztiták döntöttek így, ők ehhez nagyon kevesen vannak. Szóval ha igazán meg akarják ezt állítani, a probléma igazából nem tőlük jön, hanem ezekről az elitektől.

Viszont ez in nem tudom mire jó... Csak saját, sokkal nagyobb támogatottságú csoportjaikat vágják tönkre. A feminizmus is szétszakadt. Vannak feministák akik nem fogadják el, vagy nem teljesen, hogy egy transnő ugyanolyan nő mint ők. És hát amikor a baloldal szakad, egymást jobban tudják gyűlölni mint mindenki mást. Most nemrég tán egy amerikai női olimpikon szólalt fől ennek szellemében és a trans aktivisták fizikálisan rátámadtak, de nemcsak ő élt át ilyen incidenseket.

Nem tudom miért jó beáldozni ezt a nagy csoport embert egy sokkal kisebbért, ez is megint egy ilyen szuper nem hatékony háttérhatalmi stratégia. Mondjuk biztos jót szórakoznak, hogy milyen hülyeségeket benyelnek az emberek... akik velük vannak.

A baj itt igazából onnan jön majd, hogy bevezetik, hogy a három éves gyerek, sőt a tanító nénije döntheti majd el, hogy vágják le neki a farkincáját, mert három másodpercig nézett egy barbit, vagy ilyesmi, amiből arra jutottak, hogy ő igazából lány... Ezzel tönkretesznek életeket helyrehozhatatlanul, illetve ezek az emberek alighanem könnyen majd örökre gyűlölni fogják a baloldalt.

A magyar baloldalon meg felesleges csodálkozni... ők nem azért vannak, hogy gondolkozzanak, hanem azért, hogy végrehajtsanak franchise módon, csak nem 30 év alatt, hanem nekünk mondjuk 4 év alatt kell eljutni oda...

GABOR2 2023.05.02. 14:25:04

@Vasboros Jenő: Amerikában már olyanok mennek, hogy a gyerekre bizzák teljesen a dolgot, szülő nem írhatja felül, illetve az "oktatók" meg akarják kerülni teljesen a szülőket, hogy ne tudjanak róla miket tanítanak a gyerekeknek. Sok gyerek gyorsan kinőné valószínű az agymosást, éppen ezért akarják, hogy minél hamarabb olyan "kezelések" alá kerüljenek, amik visszafordíthatatlan károkat okoznak a testben. Szóval... nem humanisták.

Deansdale 2023.05.02. 14:47:44

@Vasboros Jenő: Cirka 15 évvel ezelőttig ha rajtakapták az agybeteg szülőket a hülyeségen, akkor elküldték őket a gyogyóba, most viszont nyugaton már mögéjük állt a háttérhatalom és TE mész a börtönbe ha kritizálni mered őket. Közben a legfiatalabb generációknak már csaknem a fele az LMBTP-brigádhoz tartozónak vallja magát. Az a nem-libsi aki ezt a témát a szőnyeg alá szeretné söpörni az hajmeresztően tájékozatlan - a libsiktől viszont nem várok mást, szellemi toprongyok akik enyhe társadalmi nyomásra beállnak bármilyen mocsok mögé. És nem akarom azt a hülyeséget hallani, hogy Mo-n nincs ilyen probléma, mert egyrészt már kurvára van, csak a vidéki felnőtt tömegek még nem szembesültek vele, másrészt szellemi fogyatékos hozzáállás megelőzés helyett megvárni amíg a probléma tetőzik és majd utána próbálni reagálni rá, amikor már szügyig állunk a szarban.

Deansdale 2023.05.02. 15:37:57

Az USA-ban egyes klinikákon már 2 éves kortól elkezdik a nemi átalakítást:
www.edfirstnc.org/post/transgender-toddlers-treated-at-duke-unc-and-ecu

GABOR2 2023.05.02. 16:32:49

@Deansdale: Ezeknek az embereknek esélyük se lesz a normális életre. Kérdés, hogy vajon ezért gyűlölni fogják-e azokat akik ezt tették velük? Könnyen lehet igen. Vagyis ez egy elég rövidéletű dolog. Felesleges hülyeség. Ha a gyerekek fele már ilyen, akkor szerintem egyrészről valamit tesznek az ételekbe, vízbe stb.; azt mondják is, hogy az adrenalin szintje a férfiaknak zuhanórepülésben van; másrészről a szülők tömegesen mondanak csődött. De nem hiszem, hogy ez annyira széles tud lenni, hogy az emberek fele ilyen legyen. Ahol a népesség fele ilyesmi, ott a populáció nem is tud fentmaradni.

Frederick2 2023.05.02. 16:52:30

@Deansdale:

"Az USA-ban egyes klinikákon már 2 éves kortól elkezdik a nemi átalakítást"

Josef Mengele köszöni szépen, jól van! :P

Frederick2 2023.05.02. 16:54:15

@Deansdale: Szegény Moha az asszonyával csak egy Roger Waters koncertre akart menni. A koncert helyett kapott egy woke propagandát. Méregdrága volt a jegy.

mohabacsizenethallgat.blog.hu/2023/04/25/roger_waters_this_is_not_a_drill_2023_04_23_budapest_mvm_dome#comment-form

GABOR2 2023.05.02. 19:49:49

Különben ezzel a sok, igazából nem hatékony támadással ( eleve nem hatékony ötletek, vagy mint írtam, hogy megosszák saját feminista táborukat stb. egy sokkal kisebb csoport kedvéért ) lehet az a cél, hogy kialakuljon egy hatékony ellenszerveződés, ami igazi, amiben az emberek valóban részt akarnak venni, nem pedig csak valami fizetett tüntetés és flash-mod sz@rság, ami mögött igazi meggyőződés nincs csak sok pénz; szóval így ellenhatásként létrejönne egy hatékony, szerves megszerveződés... aztán majd igazából afölött akarják átvenni a hatalmat. Mert önmagában ezek az ötletek, hogy karoljunk fel mikro subkultúrákat, amik ráadásul egymás ellenségei, de együtt kéne cselekedniük, de még így is média és sok pénz nélkül semmik lennének... ez nem hatékony... illetve valahol talán mégis működik, de egy hatékony közösség pillanat alatt össze tudná zuzni. Csakhát atomizált társadalom van.

Mia and Me 2023.05.02. 20:30:05

@GABOR2: szerintem ezek gumicsontok. eleve csak annyi a cél hogy ha valahol 3-5 ember összejön, akkor mindenképp legyen valamilyen téma (nemi hovatartozás, politikai nézet, húsevő-vega, oltáspárti-ellenes, gyógyszerhívő-füves ember hívő, társadalmi szerepek-férfi-nő, klímatagadó-CO2 számoló, stb.) amiben tutira ötféle véleményen és meggyőződésen vannak és essenek egymás torkának.
A cél pont az hogy semmilyen téren és semmilyen csoportban NE jöjjön létre egységes egymás mellett kiállás, támogatás, stb.
Tehát hogy az emberek mindig azt nézzék, ami elválasztja őket a másiktól vagy adott csoporttól és ne azt ami összeköti.

Deansdale 2023.05.03. 07:18:37

@Mia and Me: Ebben sajnos van igazság. Sokan már a saját rokonaikkal sem képesek kijönni, hogy a francba tudnának működő közösségeket létrehozni?

KalmanBlog 2023.05.03. 09:41:55

@Mia and Me: Ez egy dilemma számomra is. A Covid alatt a fél család lemondta a szokásos összejöveteleket és később még pluszban meg is orroltak ránk, amiért antivaxerek vagyunk.
Egyszer még volt egyszer utoljára, hogy találkoztunk _kültéren_ még az oltások előtt. Volt aki még ott is maszkban volt.
Emlékszem mondtam, hogy elég veszélyesek lesznek ezek a röviden tesztelt oltások. Úgy néztek rám a maszk mögül mint egy gyilkosra.
Aztán vége lett a Covidnak nagyjából, de azóta sem nagyon találkoztunk és egyre kevesebb az igényem rá.
A legnagyobb bajom az, hogy úgy érzem, hogy aki támogatta a kötelezvényeket, például a kötelező maszkviselést, az részt vett az én szabadságom korlátozásában. A kritikus pillanatban volt áruló. Nagyon nehéz ezen túllépnem még akkor is ha elvileg tudom, hogy muszáj volna. Ha nem antivaxerekkel kommunikálok, akkor mindig eszembe jut ez, hogy ezek bármire képesek ellenem, ha a propaganda feltüzeli őket. Bezárnak, vagy akár beoltanak kísérleti szerekkel is, amibe akár bele is halhatok, vagy sterillé tehet. Semmit nem tehetek ellene, nem tudom meggyőzni őket, mert kimosták az agyukat és számukra én vagyok az aki szerintük az egészségüket veszélyezteti. Biztos hasonló lehetett a zsidók paranoiája is.

KalmanBlog 2023.05.03. 09:48:23

@Frederick2: Nem is tudtam, hogy volt koncertje.

Az a vicc, hogy szeretem a Pink Floyd zenéjét, még valamennyire a saját dolgait is, szeretem az ürgét mint "based boomert", de eszembe nem jutna elmenni a koncertjére, mert ilyen cringe érzésem lenne kábé végig. Sok dolgával egyet is értenék, de nekem túlságosan középutas azzal együtt is, hogy már így is sokaknál kiveri a biztosítékot. Ja, meg túlságosan szeressünk mindenkit kumbayás.
Egyszer programozás közben meghallgattam egy koncertjét yt-on, az épp elég volt, de végigülni nem akarnám.

Frederick2 2023.05.03. 11:21:30

@KalmanBlog:

"nekem túlságosan középutas azzal együtt is, hogy már így is sokaknál kiveri a biztosítékot"

Az ukrán-orosz háború kapcsán bírálja az ukrán felet. Meg az izraeli-palesztin konfliktusban a palesztinok oldalára áll.
Ennyiben középutas.

Írtam odaát, ha Waters tényleg becsületes mozgalomnak hiszi a BLM-nek, akkor hülye, mint a segg!

Ahhoz is gyomor kell, hogy valaki támogassa a gyermekbántalmazási ügyek tömkelegétől terhelt LMBT-t!

Én megértem, hogy neked és Mohának Waters valahol egy nosztalgia; egy remek zenész, aki még öregkorára is úgy játszik, hogy rengeteg fiatal megirigyelhetné; egy kiváló művész, egy zseni! Mindezektől függetlenül, politikai szempontból egy kretén!

Frederick2 2023.05.03. 11:36:07

@Mia and Me: @Deansdale: Megosztás? Hmm!

Aki ma az LMBT-t támogatja, az vele együtt támogatja a nevükkel fémjelzett gyermekbántalmazásokat is.

Ennyi! Nem muszáj érzelemből támogatni valamit. Informálódni kell megfelelően, utánajárni az infóknak. Abból meg az jön le: LMBT = gyermekbántalmazás. A felelős tájékozódás és az utána való felelős döntés egy megúszhatatlan művelet. Az értelem és az erkölcs szempontjából az LMBT támogathatatlan - kb. mint a neonácik és a szcientológusok.

Frederick2 2023.05.03. 11:45:57

@GABOR2: Te tervezed, hogy csatlakozol valami kis közösséghez? Ökofalu, valami ilyesmi?

Mert amit eddig láttam belőled: blogolás, okoskodás, home office, internetes lét, individualizmus.

Jaj, ez a sok szövegelés, rengeteg idegeskedés, semmi cselekvés, semmi aktivizmus!

Jelenleg ami megy most a poszt alatt: idegeskedjünk az LMBT-n, de ne tegyünk ellene semmit! Annak van értelme?

GABOR2 2023.05.03. 22:24:33

@Mia and Me: De ezek pont olyan témák amin nagyon nehéz összeveszni. Igazából sok balliberális rühelli ezt. Ez is egy önmaguknak beadott ütés, amivel csak nehezebbé teszik a dolgukat. Lehetne olyan témákon összeveszni amiknél úgymond 10 éve még nem volt mindenkinek totál világos, hogy mi a helyes és mi nem.

GABOR2 2023.05.03. 22:35:54

@KalmanBlog: Igen, nálam is Orbánnal szemben talán a legnagyobb teljesen sohase begyógyuló törést okozta, ami ment koronavírus alatt. Sohase szabad elfelejteni, hogy a sajtóban csak egy dolog jelenhetett meg, hogy kidobták mindazt amit mondott a tudomány és a szakma csak egy évvel korábban arról, hogyan kell egy vakcinát kifejleszetni és arra is emlékezni kell, hogy a munkáltatód kezébe adta, hogy beadasson neked egy kísérleti szert, vagy különben rúghat ki...

Nálunk nem ment tönkre a rokoni kapcsolat, talán azért, mert balos rokoni részben volt akinek hónapokig volt durva tünete és az orvos akiben megbízik és megvizsga maga mondta, hogy az oltás okozhatja csak amit tapasztal ( bár ezután is beadott egy oltás, csak másik fajtát) + egész konkrétan nem a vérrokon szinten volt aki totál kikészült volt hónapokon át és aztán meg is halt. Így bár elöjöttek nálam is rendszeresen azzal, hogy kéne oltás, de nem eröltették túl. És valahogy még mindig tudunk beszélni, és találkozókon félretenni ezt. Bár eleve van egy olyan ellentmondás, hogy azon rokonok fiatalabb tagjai már elérték lényegében a felső-középosztály szintet... bár az is igaz, hogy a mai baloldal már eleve tojik a szegényekre, úgyhogy talán inkább egyre jobban szinkronba kerülnek...

GABOR2 2023.05.03. 22:38:00

@KalmanBlog: Igen, sok "konzervatív" a tegnap liberálisa...

GABOR2 2023.05.03. 22:41:26

@Frederick2: Ez egy módszer talán arra, hogy valóban elfogadtassák a tegnap "furcsaságait". Ma már az USA konvervatívoknál a megmondó emberek melegek, transok, akik elhatárolódnak a még durvább dolgoktól. A konzervítívok nincsenek lemaradva 15 évvel... És ez alighanem mesterségesen van csinálva, hisz a konzervatív sajtónak is a tulajdonosi köre az elit része.

vodkasprite 2023.05.03. 22:44:33

@GABOR2: Politika 98% csak színház a plebsznek. A fő irányvonallal szemben felkínált választásuk kb olyan, mint amikor választhatsz, hogy melyik az egészségesebb, a Pepsi vagy a Coca Cola.

GABOR2 2023.05.03. 22:49:35

@Frederick2: Az emberek akár csak egy kirakó, különböző képességekkel, erőséggekkel, gyengeségekkel.

A mai világ megakdályozza, hogy létrejöjjön a közösség amihez nagyon sokan szeretnének csatlakozni és nem lenne igazából... teher.

A kirakót megfelelően kell összerakni és akkor minden megy majd mint a karikacsapás és pillanatok alatt semmivé lesz téve 100 háttérhatalmi lasső, nem hatékony tervszövés.

Vagy összeomlás lesz. És a háttérhatalom elveszíti a neki dolgozó szolganépeket, majd vissza kell venniük a totál luxusból. Ha személyesen el is menekülnek a világrendük szépen összeesik majd.

Küzdeni irással van értelme, hisz olyan mint egy mag aminek lesz 1000 termése.

Igazából ma már sok minden megjelenhet mainstreamben amik 20 éve még totál le lettek volna hurrogva; így is haladhat a dolog.

GABOR2 2023.05.03. 22:51:59

@vodkasprite: Talán ennél több ( legalábbis egy emberi élet folyamán ), de a végcélból ugyanoda kell elérni, csak más dolgokon lesz a hangsúly egy darabik egyik-másik helyen... de az idő halad a végcél előbb-utóbb el lesz érve... vagyhát reméljük nem.

GABOR2 2023.05.03. 23:15:36

@GABOR2: Ez amúgy a híres háttérhatalom legnagyobb hülyesége, hogy ellenségnek kezeli a népeket amiket irányít és lassú tönkretételükre tőr, amivel persze egy önmagát beteljesítő jóslatot hoz úgy mond létre... lám rájuk támadtak a népek... persze, hisz előbb-utóbb észreveszik mi van, hogy igazából támadva vannak csak furfangos, lassú módszerekkel. Pedig uralkodásuk alatt lehettek volna... humanisták mondjuk és akkor kiélvezhetnék teljesen azt, hogy vezetők és maradhattak volna azok. Így viszont lehet látni, hogy ennek így vagy úgy de vége lesz, vége lesz a sok szép privilégiumnak is, de addig is amíg tart ilyen ellenséges mentalitással sohase fogják teljesen kiélvezni. Ők is valahogy programozottak, hogy a többieket ellenségnek kell látni és ez megfosztja őket eleve a teljes élet élésétől... sok pénzük persze azért van... vigaszdíjnak.

Frederick2 2023.05.04. 07:09:49

@GABOR2:

2023.05.02. 19:49:49 - ezzel a kommenteddel felvázoltál egy elég pesszimista mintát, direkt vagy nem direkt, mindegy.

"Különben ezzel a sok, igazából nem hatékony támadással (...) lehet az a cél, hogy kialakuljon egy hatékony ellenszerveződés, ami igazi, amiben az emberek valóban részt akarnak venni, nem pedig csak valami fizetett tüntetés és flash-mod sz@rság, ami mögött igazi meggyőződés nincs, csak sok pénz; szóval így ellenhatásként létrejönne egy hatékony, szerves megszerveződés... aztán majd igazából afölött akarják átvenni a hatalmat."

Ha Magyarországra leszűkítem, akkor ez nálunk az ököfalvak, meg a Kassai-féle Lovasíjász közösség. (Biztos van még több is, de nekem ezek vannak a fókuszban.) Ezekhez a közösségekhez is olyan emberek csatlakoznak, akiknek elege van a modernizációból, az urbanizmusból, a posztmodernből, a technológia által kitermelt irracionalizmusból, a woke agybajból - röviden: mindabból a sok szarból, amit kitermelt a 21. század. Na, de vigyázz! Mert mi van, ha a háttérhatalom hozta létre ezeket is? Vagy ha nem, akkor majd a háttérhatalom bejuttatja a maga borgjait, akik átveszik felette a hatalmat.

"Csakhát atomizált társadalom van."

Hát ja, atomizált társadalom van! Ez a kommented, és egyben eszmefuttatásod pesszimista vége. Amiben az is érződik (számomra így jött le), hogy nem tartod sokra a szerveződő kisközösségeket. Persze, lehet őket sajnálni, meg kritizálni (miért ne lehetne? a konstruktív kritika hasznos!). De mi marad helyette? Az atomizált társadalom. Meg az a divatos urbánus lét, amit a háttérhatalom hol tudatos, hol tudatlan szolgái (például a woke, a geek és gamer influencerek) reklámoznak.

Sajnálom, de ezen kommentedből árad az üzenet: ne szerveződjetek, a sárkány erőteljes és legyőzhetetlen, inkább MARADJ OTTHON! Nekem ez nem bejővős, elfogadhatatlan!

2023.05.03. 22:41:26 - ezen kommented a hagyományos mainstream politizálásról szól. Ezzel kapcsolatban meg ezerszer megbeszéltük, hogy egy döglött ló. Oké, én jelenleg a Mi Hazánkot támogatom - de ott is érzem a problémát, hogy Toroczkai és hívei valami olyasmibe próbálnak új életet lehelni, aminek rég lejárt a szavatossága: ez a PARLAMENTÁRIS DEMOKRÁCIA! Valahol hősies, amit tesznek (emiatt pedig szép), de felesleges, úgy érzem. És igazából a teljes mainstream politizálást áthatja ez a fajta hiábavalóság.

"Politika 98% csak színház a plebsznek." - ahogy Vodkássprite mondja.

2023.05.03. 22:49:35 - ezen kommentednek az értelme, asszem: "Küzdeni irással van értelme, hisz olyan mint egy mag aminek lesz 1000 termése." Persze, az ébresztésnek van értelme. De egyre inkább úgy látom, az elméletet ki kell egészítenie az érdemi cselekvésnek. Nem csupán beszélni kell a közösségről, de tenni is kell érte. Az elmúlt években eléggé pragmatista lettem. Kerülöm az elefántcsonttornyos elmélkedőket, és csak azokra figyelek, akik hasznos tanácsokat és modelleket mutatnak az életben. Az elméletekkel tele a padlás!

Deansdale 2023.05.04. 16:55:50

Washington államban megszavazták a törvényt, hogy elvehetik a gyerekeket azoktól a szülőktől akik nem támogatják a nemi átalakításukat:
townhall.com/tipsheet/saraharnold/2023/04/15/washington-to-allow-children-to-be-legally-taken-from-parents-if-they-dont-consent-to-gender-transition-n2622004

Mia and Me 2023.05.04. 19:53:52

@KalmanBlog: Nekem kedvencem hogy az a családtag aki napi szinten hivogatott telefonon hogy milyen felelőtlen vagyok, most napi szinten hivogat hogy de megbánta hogy beadatta. Erről ennyit.
De igen, az egész szituban az a félelmetes hogy ha még kicsit keményítenek és mittudomén tényleg aki nem oltatott az mondjuk nem veheti igénybe a tömegközlekedést vagy bármit, akkor ezek a családtagok még inkább nekiálltak volna az embernek, amiatt hogy ezzel tulajdonképpen "kiestünk" volna a társadalomból.

@GABOR2: Nem az összeveszés a lényeg hanem az ellenségesség- gyűlölet szítás, meg amit Kalman is írt, hogy ha nem is válik a másik ellenségé, de tulajdonképpen "megszakad" az emberi kapcsolat, mert ha más a véleménye megggyőződése (agymosása) akkor kitudja milyen dolgokra képes még azért, hogy ő továbbra is az adott társadalom-hithű tagja maradhasson....

Mia and Me 2023.05.04. 19:59:49

@GABOR2: "Ez amúgy a híres háttérhatalom legnagyobb hülyesége, hogy ellenségnek kezeli a népeket amiket irányít és lassú tönkretételükre tőr"

Miért lenne ez hülyeség?
Ha 12 éve azt mondják, hogy bocsi, de minden 20 emberből csak egy kell nekik életben maradva (a robotokat felügyelő rabszolgának), a többi 19 meg bocsi kap egy azonnali halált okozó táviratot, mert FELESLEGES, akkor ez a sok felesleges ember ilyen birkán pislogott volna, mint most a maszkok alatt...?
Nem, akkor megkeresték volna a "háttérhatalmat" és karóra verik őket.

Itt most már nem olyan embertömegről van szó mint Spartakusz idejében, itt milliós milliárdos méretű tömeg van, amit csakis lassan és békaként megfőzve lehet erre vagy arra terelgetni. A halálba is csak manipulálva és sunyin, mert mindenki élni akar.

Deansdale 2023.05.05. 07:12:40

@vodkasprite: "Magyarország az egy főre jutó GDP alapján jelenleg az uniós rangsor alsó harmadának elején áll, megelőzi többek között Portugáliát"

Eközben a portugál átlagbér 20%-al magasabb mint a magyar... Nem is vagyunk kizsákmányolva :)

Deansdale 2023.05.05. 07:24:04

@vodkasprite: A CBDC-ben az a félelmetes, hogy szerintem minden józan ember tudja hogy miféle kezdeményezés ez és mire fogják használni, aztán mégis minden mainstream "szakértő" úgy adja elő mintha pozitívum lenne. Ennyit arról, hogy ha lennének összeesküvések akkor biztos kiszivárognának és a nép majd csinálna valamit. A CBDC-ről írkálnak páran az alusapkás közösségben, a birkatömegek viszont vakok és süketek mindenre amit a fő hírcsatornák nem harsognak a pofájukba ezerrel.

Ez amúgy elgondolkodtatott, hogy a TV ugye haldoklik, egyre többen a netről szerzik be a híreket, de a hírcsatornáknak a neten sem megy jól, vagyis a modern tömegek vagy a facebookról és társairól tájékozódnak, vagy sehogyan. Ez - főleg összekombinálva a deepfake AI felfutásával - szerintem borzasztó előrejelzés a világ sorsára nézve, ugyanis ha senkit nem fognak érdekelni a hírek, és a "hírek" túlnyomó többsége vegyes napiszar fakenews lesz ami a szocmédián terjed, akkor a háttérhatalom győzött, semmi esélye annak hogy valaha is elérjünk valami kritikus tömeget a lázadáshoz. Az emberek elveszítik a kötődésüket az objektív valósághoz, végtelen számú szubjektív kis buborékká esik szét a világ, amit aztán felülről kurvakönnyű lesz kordában tartani. Főleg ha a veszélyes egyedeknek törlik a CBDC számláját, ugyebár.

Deansdale 2023.05.05. 07:33:37

Amúgy azt vágjátok, hogy pl. a kenyér messze-messze nálunk drágult a legjobban az EU-ban?
ec.europa.eu/eurostat/documents/4187653/14185661/20220919_BreadperCountry_Webv2.png
Biztos van valami racionális oka, amiről én nem tudok...

vodkasprite 2023.05.05. 21:14:08

@Deansdale: Más: Nekem van egy olyan elméletem, hogy a háttérhatalom a saját politikusairól szándékosan készít lejárató videókat. Az ok, hogyha "helyzet" lesz, akkor egy médiakampány keretében könnyen rá tudjanak mutatni majd, hogy mindegyik politikus hazudik, de egy szakértőkből álló világkormány milyen jó lenne már a sok inkompetens politikus helyett

vodkasprite 2023.05.05. 21:14:28

@Deansdale: Kenyér úgysem egészséges :D

Deansdale 2023.05.06. 07:48:19

@vodkasprite: Elméletileg erről szólt az Epstein-sziget, nem véletlen hogy 100 évre titkosították a Maxwell-per részleteit...

VT 135 2023.05.10. 16:01:59

@Frederick2:
Nem nehéz észrevenni a megegyező mintázatot a feminista aktivistákkal, csoportokkal. Hiába, no, ugyanaz üzemelteti őket...

VT 135 2023.05.10. 16:05:58

@KalmanBlog:
"Aztán vége lett a Covidnak nagyjából, de azóta sem nagyon találkoztunk és egyre kevesebb az igényem rá."

A covid-hisztéria csak még látványosabban megmutatta a kontrasztot azon emberek között, akik félelem alapon élnek és azok között, akik képesek az önálló, kritikai gondolkodásra.

Akkora korszakváltásban vagyunk, h ez bizony szétszaggatja a családokat is.

Frederick2 2023.05.11. 09:30:59

@Deansdale: Ez csak a vicc kedvéért rakom fel.

Amikor a démon démonizálja azokat, akik kardot rántanak a démonra. Te vagy a démon, nem én! :P

A gender- és LMBTQI-ellenes mozgósítás Magyarországon: kialakulás, szereplők, hálózatok
politicalcapital.hu/hirek.php?article_read=1&article_id=3036

De legalább jó tudni, kiket kezel ellenségként a háttérhatalom!

Deansdale 2023.05.12. 11:31:47

@Frederick2: "Ezt csak a vicc kedvéért rakom fel."

Tényleg vicces :)

Mindkét politikai oldal úgy tesz az utóbbi időben, mint ha a másik oldal alapból illegitim lenne, csakhogy míg az egyik oldalon az intakt családok vannak, a gyermekvédelem és egymás tiszteletben tartása, addig a másik oldalon a kiskorúak megrontása, megcsonkítása és meddővé tétele, aberráció, degeneráció és pedofília, meg a folyamatos egymás pofájába mászás szándékos bosszantás céljából. De persze nekik van igazuk és mi vagyunk a nácik :D

Deansdale 2023.08.08. 09:39:17

2-3 éve még libsitömegek magyarázták, hogy ilyen Mo-n nincs és nem is lesz, ez csak széljobb konteó, de pénzt mernék tenni rá hogy még most is vannak balosok akik szerint ez csak lárifári:
vasarnap.hu/2023/08/07/kisgyerekeket-erzekenyitenenek-pecs-szivarvanyos-nap-amnesty-international-drag-queen-nonek-oltozott-ferfiak-osszefogas-pecsert-egyesulet-mi-hazank/

Az amnesty (for pedos) international kisgyerekeket is vár a rendezvényre, és itt felmerül a kérdés, hogy a buziknak miért van zsigeri ingere gyerekeknek előadni.
süti beállítások módosítása