HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • Deansdale: @Mr Falafel: "Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából." A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tarto... (2024.11.17. 18:32) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Mr Falafel: "Az Áronos téma nekem nagyon sokba került." Nekem elsősorban az jött át ebből, hogy elkapott téged az események sodra és mintha egy kicsit meggondolatlanabb lennél a szokásosnál. Érzel... (2024.11.17. 18:21) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Az Áronos téma nekem nagyon sokba került. Igen, megviselt idegileg, nem tagadom. Megmentettem őt a botránytól, holott a lényeg az volt, hogy nem segítségért kuncsorogtunk, hanem csupán a... (2024.11.17. 17:43) Mi is az a szocializmus
  • Mr Falafel: @Deansdale: Jól van, na! Akkor tévedtem. Viszont: 2.Móz.20. Tízparancsolat, részlet: "megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, akik engem gyűlölnek." Na, én ezt a tanácsköz... (2024.11.17. 17:39) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: Volt egy olyan gondolatom is, de a cikk közzététele után inkább már nem szerkesztem bele, hogy ebből a sorozatból egy sokkal jobb mozifilmet lehetne ollózni: az anyai és testvéri szálakat amennyire ... (2024.11.17. 10:27) Pingvin
  • Utolsó 20

Klímatudomány

2024.06.07. 08:50 Deansdale

NASA kutatók a Nature magazinban megjelent tanulmánya szerint a 2020-ban érvénybe lépett kílmavédelmi intézkedések okozták azóta a klímaváltozás 80%-át. Konyhanyelven: a szállítmányozásban drasztikusan csökkentették a megengedett kéndioxid kibocsátást, amitől csökkent a felhők mennyisége és tömörsége, így sokkal kevesebb napenergiát vertek vissza az űrbe.

Most papolhatnék arról, hogy úgy összességében mekkora ostobaság a politikavezérelt "klímatudomány", vagy mekkora majomállatok a kritika nélküli hívei, de semmi kedvem. Talán majd a kommentek között :)

168 komment

Címkék: klímaváltozás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deansdale 2024.06.11. 14:16:29

@Huszonhármas: És ha Orbán meg a haverjai üzbég gyurmagyár helyett kínai akkugyáron nyerészkednek, akkor az ország kínai gyarmat lett? LOL Ennyi erővel huszonhat egyéb ország gyarmata voltunk eddig is az autógyárak és miegyebek miatt.

Ha értelmesen kritizálod a kormányt azzal, hogy rossz feltételekkel hozzák ide az akkugyárat, az teljesen rendben van, igazad van vele, tapsvihar. De ha rárakod a balos hisztit, hogy orbán a komcsik csicskája, meg az összes hasonló hülyeség, azzal csak magadat lövöd lábon, a legitim kritikádból bohóckodást csinálsz, és leleplezed magad, mint olyan ellenzékit aki szerint a hazugság megengedett eszköz politikai célok eléréséért. Vagyis egy életre elvágtad a szavahihetőséged.

Amúgy a lekezelő modor azoknak áll a legrosszabbul akik a legkevésbé tudatosak, csak szólok. Úgy adod itt elő a telex másfél éves cikkeit, mintha a saját nagy felismeréseid lennének amikkel hihetetlen titkokra világítasz rá :) Azért is bukja az ellenzék a sokadik választást a fityisszel szemben, mert ANNYIRA hülyének nézik a jobbosokat, hogy az ebbe feektetett energiától ők maguk hülyülnek meg, és azt képzelik a jobbosok nem tudják hogy keleten kél a nap. Ne azt próbáld magyarázni, hogy az akkugyáron valakik nyerészkednek, hanem hogy ez miért rosszabb mint bármilyen más nyerészkedés, vagy miért kellene emiatt nekem Kínától fosni. Én nem állítom, hogy a fidesz randalírozása erkölcsileg jobb mint amikor a maszop csinálta ugyanezt, viszont ti valami ilyesmit próbáltok előadni, épp csak semmilyen logikus érvetek nincsen semmire. A teljes jajveszékelés összefoglalható annyiban, hogy amikor ti csináljátok az más, az oké, csak akkor van gond ha másvalaki csinálja. Erre pedig, ne haragudj, nem sokat adunk.

Deansdale 2024.06.11. 14:22:40

@Huszonhármas: "na de látod, hogy semmi konkrét bizonyítékod, csak agyalsz?"

Te teljesen hülye vagy bazmeg? Én soha nem állítottam hogy az agyalásom "bizonyított", a gondolataimat írom le, amivel mindenki azt kezd amit akar. Te meg itt azt próbálod nekem megmagyarázni, hogy amiről sosem mondtam, hogy bizonyított, arról én nem értem hogy nem bizonyított, mert olyan hülye vagyok? Ez már a paródia kategória, ember.

Mellesleg covid-ügyben sem volt semmire "bizonyíték", évekig, és mégis mondta az alusapkás tábor amit gondolt, aztán szép lassan előkerült a bizonyíték, és kiderült hogy az agyalóknak volt igaza, a "tudományosok" meg a "hivatalosok" viszont hazudtak mint a vízfolyás. De nekem mindegy, bakker, ha te a balos sajtó hülyéje akarsz lenni, aki szerint az a szentírás amit a telex lehoz, és minden más automatikusan hülyeség, hát hidd azt. Csak ne próbáld már nekem megmagyarázni, hogy amit én gondolok azt a telex nem írta meg, tehát garantáltan tévedek. Pfff. Az Isten szerelmének a faszára... Ennyire szervilis agymosott idióta élő ember nem lehet, vagy legalábbis nem kéne, hogy lehessen.

GABOR2 2024.06.11. 14:41:24

Minden csupán random... de valahogy a célok amit el akarnak érni szerte a világon nem random, hanem ugyanaz.

Ezek a baloldaliek bizony egy hálózat része és az agy nem Magyarországon van. Az itteniek csak végrehajtanak.

Deansdale 2024.06.11. 14:49:50

@Huszonhármas: ...mellesleg a fent kifejtett esetben az 1. verzióra sincsen semmiféle bizonyíték, te is csak szimplán úgy döntöttél, hogy abban fogsz hinni, mert neked az a verzió szimpatikusabb. Csakhát emellett olyan zseni vagy hogy azt hiszed amit te gondolsz az automatikusan bizonyítva van, mert te gondolod.

De persze rám cáfolhatsz, hülyét csinálhatsz belőlem, csak elő kell adnod a bizonyítékaidat arra nézve, hogy MP teljesen organikusan és véletlenszerűen lett a messiás, senki nem segítette ebben. Na, hadd lássuk, elő a farbával, mivel fogod ezt nekünk bizonyítani? Azzal, hogy nincs bizonyíték az ellenkezőjére? :D Logikai hurokba dugtad a fejed, egykomám. Attól, hogy létezik a vitakultúrai alapvetés, miszerint általában ha valaki állít valamit, annak kell az állítását bizonyítani, egy ellenkező állítás még nem minősül bizonyítottnak. Logikailag hajmeresztő hülyeség, hogy mivel te nem látsz bizonyítékot mondjuk MP "csinált" voltára, ezért bizonyított hogy nem az.

Felb*sz idegileg az emberi hülyeség, de szerencsére csak a felszínen, mondhatni szórakoztató jelleggel. Én ebben találom meg a szenvedélyességet, amit szerencsésebb emberek a focidrukkerségben vagy a siklóernyőzésben :)

2024.06.11. 14:52:39

@Deansdale: Az nagy kár hogy kizárólag a Deansdale elvbarátai vs balos hiszisek fényszögben látod a világot.
Nem én írom se a telex se a 444 cikkeit, ne rajtam kérd számon a hülye jelzőiket.

Egyáltalán nem jobb az amit a fidesz csinál se amit a maszop. 16 év óta viszont ez a banda lopja el az országot, tehát maszopozni ballibsizni ez annyira alacsony szinvonal ám!

Ismered a vicces amikor a rabbit megkérdezik a születendő gyerek neméről? Kb azt adod elő, hogy ami épp bejött arra emlékezel. A rengeteg mindmeghalunk próféta téves jóslata meg a szőnyeg alá söpörve.

GABOR2 2024.06.11. 15:11:00

@Huszonhármas: A Fidesz és a baloldal között van külömbség, de az igaz, hogy mindkettő lop.

Mi a külömbség? A Fidesz igér valamit. Betartja, de a másik kezével elveszi amoit adott. Összhatás: közel nulla. A többségnek...

A baloldal elrontja a dolgokat, nem látja be, továbbmélyiti, aztán ad egy "kezelést" rá, amitől még rosszabb lesz, plusz ha a külső körülmények rosszak arra is ad egy kezelést amitől még rosszabb lesz, amire megint ad egy kezelést amitől megintcsak még rosszabb lesz és elindítanak egy lefelé tartó spirált, ami egy idő után a szakadékba zuhanásra emlékeztet.

És miközben szenved az egész ország fontosabbnak tartják hogy a gyerekeket összezavarják az ovikban, hogy itt is majd gyerekként átműtessék más neművé őket és hasonlók.

A Fidesz nem jó, de sokkal sokkal jobb mint a baloldal.

GABOR2 2024.06.11. 15:15:41

@GABOR2: Plusz a Fidesz tesz jó dolgokat is... Valamennyire érdekli, hogy az ország ha lehet tovább létezzen még mint harminc év.

Deansdale 2024.06.11. 15:17:22

@Huszonhármas: Ahelyett, hogy a kérdésekre válaszoltál volna elütötted az egészet annyival, hogy szerinted én vagyok a hunyó, ennyi. Ahhoz képest, hogy még fideszes sem vagyok, ez elég kétes teljesítmény :)

A te fő problémád, hogy egyrészt irracionálisan gyűlölöd a fityiszt, ahelyett hogy racionálisan gyűlölnéd, másrészt egy kanál vízben megfojtanád őket annak ellenére, hogy akik a helyükre jutnának még sokkal rosszabbak lennének. Nem tudom kire szavaztál, vagy hogy el mered-e árulni, de igazáól mindegy is, most megmondom neked látatlanban, hogy egy fillérrel sem lopna kevesebbet mint a fidesz. Se a most bukott ellenzék, se a tisza nem lenne jobb semmilyen tekintetben, csak rosszabb. Az egyetlen kivételt az MH képezi, de még az is csak mint csekély esély, mint fekete ló. Én rájuk szavaztam, mert én racionálisan gyűlölöm a fideszt, azért amit valóban megtesz, nem a propagandáért amit a balos sajtó ráokád. Ha te is az MH-ra szavaztál akkor nem tudom minek fröcsögsz itt, ha bárki másra akkor viszont csak megvezetett balek vagy aki elhitte, hogy azok majd nem fognak lopni, ami az évezred poénja. Persze az is lehet hogy tisztában vagy a helyzettel, csak úgy érzed ha ti loptok az jogos :)

valis47 2024.06.11. 15:22:49

@GABOR2: Állítólag Csurka tanácsolta Orbánnak még 1998-99-ben, hogy nemzeti burzsoáziát kell létrehozni. Mindenesetre már akkor megpróbálkozott vele, akkor még Simicska volt az agy emögött.
Az ötlet jó is volt, csak a megvalósítása kevésbé, döbrögik, értéktelen emberek kerültek földek, vagyonok birtokába. Akik sokszor maguk ellen hangolják az embereket az urizálásukkal, tempójukkal.

valis47 2024.06.11. 15:25:46

De amúgy igen, egy hazai burzsoázia/arisztokrácia még lehet érdekelt a nemzet, mint olyan fennmaradásában, már csak önérdekből is, hogy a gyerekeinek továbbadhassa a vagyont, pozíciót, státuszt.
Egy globalista elit tagjának, legyen bármilyen jó képességű is, viszont édesmindegy a dolog, sőt számára merő provincializmus, retrográdság ha valaki nem a leendő világkormány felé akar "haladni".

valis47 2024.06.11. 15:26:56

+ Az is igaz, hogy aki egyikben sincs benne, az gondolhatja, hogy neki mindegy. A kommunisták is ezt hirdették, a nacionalizmus káros, hamis tudat, a proletárok érdeke a proletár nemzetköziség...

Deansdale 2024.06.11. 15:26:57

@GABOR2: Ha csak a gazdaságot nézzük, egyetlen égető különbség van a fityisz és a balosok között: a balosok az emberektől IS elloptak mindent amit lehetett, milliókat toltak a nyomorba meg a totál csőd szélére, míg a fidesz a nagytételbeni lopás mellett az embereket hagyja élni, nem szipolyozza ki az utolsó filléreket még a legcsóróbbakból is.

Mellesleg, viccesen, ugyanez a különbség a zsidóság és a többiek között is, hogy a zsidók képtelenek megállni hogy szét ne basszanak mindent az utolsó morzsáig, hogy minden az övék legyen, holott ha "csak" krőzusi módon élnének a gyémánt palotáikban és amellett hagynák élni a fehér civilizációt, ezer generáción át a leggazdagabb emberek lehetnének a világon. De nekik az nem elég, hogy nekik jó, ők arra gerjednek hogy másnak legyen rossz. Akinek csak egy falat kenyere van, attól el kell venni még azt is - egyen csótányt, mert a zsidóságnak már csak erre a gondolatra áll fel. Ugyanezt csinálta a maszop kicsiben. Aki segédmunkás az fulladjon bele a rezsihátralékba, dögöljön meg, ne zavarja a létezésével a parazita elitet. Ezzel odáig mentek, hogy a fityiszes rezsicsökkentés ELLEN kampányoltak évekig, és talán még ma is, mert nekik ilyenek a prioritásaik. A 23-as-félék meg visszaszavaznák őket hatalomba, mer' a Zorbán meg a löLLő lopik.

GABOR2 2024.06.11. 16:04:53

@Deansdale: Olvastam az "Együtt"-et ami az oroszok és a zsidók együttéléséről szól és azzal a storyval kezdődik az egész, hogy a cár vizsgálóbizottságot küldött egy olyan területre ahol hatalmas éhinség ütötte fel a fejét és senki se értette, hogy lehet ez, mert amúgy az időjárás meg minden egyéb inkább kedvezett volna a jó termésnek és... Kiderült, hogy a fő ok az, hogy Lengyelország egy részét hozzácsatolták Oroszországhoz ami egy nagyobb zsidó kolonia hozzájuk tartozásával járt és a zsidók közül többen azt csinálták, hogy kocsmárosok lettek vidéken és leitatták egy éjszaka alatt a parasztokat és akkora adósságba vitték őket hogy még a termelőeszközeiket is elvették tőlük és ezután nekik kellett dolgozniuk a semmiért, vagy éhendögölhettek.

És a cár elrendelte, hogy a zsidóknak nem lehet vándorolni egész Oroszországban és elkezdődött a zsidó kérdést megoldani hivatott bizottság munkája ami több száz évig nem oldotta meg a problémát és a vége az lett, hogy a zsidók megsemmisítették a cári rendszert.

Viszont azt fontos hozzátenni, hogy a földesurak lesz@rták a parasztjaik szenvedését. Ők kötettek a zsidókkal egy megállapodást, hogy azok odaadnak nekik egy fix összeget cserébe a zsidók annyit vernek ki a parasztokból amennyit bírnak. És a bizottság a több száz év alatt többször elérte, hogy zsidók ne vezethessenek kocsmát, de a földesurak folyton visszaállították, hogy megtehessék, mert nekik kényelmes volt így és lesz@rták a parasztok sirámait. Végül a földesurakkal is végeztek a zsidók hiába volt a többévszázados együttműködés.

És a vizsgálóbizottságot is mindig szabotálta valaki. Onnantól, hogy a kiküldött ellenőrző senki készített hamis jelentéseket odáig, hogy a cár után a második embert sikeresen korrumpálták.

Tehát nemcsak a zsidók, hanem azok akik boldogan elfogadják a szolgálataikat volt a probléma...

Deansdale 2024.06.11. 16:15:29

@GABOR2: "Végül a földesurakkal is végeztek a zsidók hiába volt a többévszázados együttműködés."

A tanulság, amit mindig túl későn fog fel mindenki, hogy a zsidók mindenkit gyűlölnek és senkit nem tartanak embernek saját magukon kívül, mert ezt mondja a vallásuk. Teljesen mindegy, hogy évtizedekig szolgálod az érdekeiket, egy óvatlan pillanatban agyonveretnek ha épp úgy tartja az érdekük.

Deansdale 2024.06.11. 16:21:23

@GABOR2: Na igen, én vagyok a hülye antiszemita, az meg teljesen normális, hogy minden egyes amerikai képviselőnek saját kijelölt izraeli összekötője van :) Az orosz propagandától műrettegtek Trump megválasztásakor és utána évekig, miközben az AIPAC nyíltan irányít mindent és büszkén mutogatja a világnak hogy mennyi pénzért hány politikust juttatott milyen pozícióba...

Ilyen ez a popszakma :)

GABOR2 2024.06.11. 16:24:20

@Deansdale: Igen, pedig a könyv szerint közvetlenül a végük előtt valósággal rajongtak értük, sokkal jobban érdekelte őket a zsidók jóléte, mint a saját orosz nemzetük jóléte. Küzdöttek a "teljesjogúságukért", nem egyenjogúságért, mert akkor kevesebb joguk lett volna. Saját nemzetüket lenézték, a zsidókat imádták, kb. mintha mostani írásokat olvasnál a baloldaltól; ja és akkor is volt Holokauszt, csak a pogromokat nevezék annak. Amiket a valóságban a cár le akart törni, de a zsidók azzal kampálnyoltak, hogy ő szervezi ellenük.

GABOR2 2024.06.11. 16:25:59

@Deansdale: Trump is nyilatkozott egy olyat, hogy nemrég az egész politikai elit a zsidó lobbi zsebében volt és milyen kár, hogy most nincs, mert jobb lenne ha mindenki a zsebükben lenne...

Nincsenek szavak...

2024.06.11. 16:36:21

@Deansdale: nem irracionálisan utálom őket. Teljesen racionális indokaim vannak a végtelen aljas hazudozás, a karaktergylkolás, hogy egy teljhatalmú döbrögi még arra a kamasz lányra is ráugrik aki szidja öket. Egy sima gimnazista veréb. Ezt kell karaktergyilkolni a milliárdos médiájával!
stb stb.
Ez megint a érvelési hibád, hogy a másik oldal rosszabb lenne. Ezt sosem tudjuk meg mert 16 éve már ellenzékben vannak.

Emlékszem egyszer a lakógyűlésen egy nőt birálták hogy a kamasz lánya miket csinál a lépcsőházban és erre úgy reagált, hogy majd ha a maga gyereke lesz kamasz akkor miket fog csinálni!!!
historikus érvelés == érvelési hiba

De például ennek a lánynak a gondolatai közel állnak hozzám:
www.youtube.com/watch?v=GE3kY8ZRQg8

Deansdale 2024.06.11. 16:39:17

@GABOR2: Ezen még én is meglepődtem, mert bár tudom hogy Trump is az ő emberük, ez azért tőle egy kicsit sok volt. Azzal próbálni sározni Bident, hogy az ő elnöksége alatt kisebb a zsidó befolyás az amcsi politikára, banyeeeek... Főleg úgy hajmeresztő ez az egész, hogy Biden kabinetje kétharmadában zsidó és mást sem csinálnak, csak a zsidók seggét nyalják. Most Gázával kapcsolatban volt pár visszafogott nyilatkozata, és lám, Trump egyből rávetődött, mint gyöngytyúk a takonyra, hogy szerinte ennél szorgalmasabban és készségesebben kell a zsidókat orálisan kényeztetni... Tragédia.

GABOR2 2024.06.11. 16:52:21

@Huszonhármas: "Ezt sosem tudjuk meg mert 16 éve már ellenzékben vannak."

Semmit se bántak meg, a fő arca annak az utált időszaknak Gyurcsány aki a legerősebb szereplő volt egészen eddig.

A politikájuk nem változott ugyanaz, csak rosszabb lett, mert mégjobban le akarják követni a Nyugatot ahol továbbromlott a helyzet.

A baloldaliak magukat karaktergyilkolták le, Orbánéknak csak a a dolga, hogy bemutassa őket.

Orbánék se jók, bár tesznek jó dolgokat is. Viszont a baloldal sokkal rosszabb.

Jó lenne, ha nem rossz és sokkal rosszabb között kéne választani, de ez van.

Deansdale 2024.06.11. 16:59:17

@Huszonhármas: Amit korábban előadtál az üres balos propaganda volt a ruszki meg a kínai témával az élen. A lopást is sokat emlegeted, holott objektív tény, hogy a fityisz lopása kisebb károkat okoz az országnak mint az előző más kormányok akciói, pl. a privatizáció. 10 Lölő nem lenne akkora veszteség a magyarságnak mint a privatizáció volt.

Tudni lehet, hogy a libsik rosszabbak lennének, mégpedig egyfelől a régebbi tapasztalatok, aztán a saját elmondásuk, végül pedig a nemzetközi elvtársaik tettei alapján. Egyetlen korábbi kormány sem lopott kevesebbet, semmi okom elhinni, hogy azóta megjavultak - ráadásul ami igazán rossz az a politikájuk, a migráció, a gyerekcsonkítás, a buzulás, ésatöbbi. Ami miatt a baloldalt egész Európa gyűlöli, azért itt is ugyanúgy gyűlölnék, és isteni szerencse hogy nincsenek hatalmon, mert bár a fityisz is megcsinálja ugyanazt, de sokkal lassabban.

Már ne haragudj, de én nem dőlök be olyasminek, hogy fogalmunk sem lehet milyenek lennének kormányon azok az emberek, akiknek egy része már volt kormányon, másik része megkapta a pesti városvezetést, a maradék meg egyfolytában arról beszél, hogy mit csinálnának kormányon, és ráadásul mind a globalista parazita elit zoknibábjai, akiknek a programját szintén ismerjük.

Deansdale 2024.06.11. 17:00:23

@Huszonhármas: Amúgy 14 év, nem 16, de ez mellékes.

Madarász Henrik 2024.06.11. 17:17:08

@GABOR2: Trump az átlagos amerikai politikusnál is jobban imádja a zsidókat, az apja mellett egy zsidó ügyvéd volt a fiatalkori példaképe, a lánya egy zsidóhoz ment hozzá, így az unokái is zsidók.

GABOR2 2024.06.11. 17:19:45

@Madarász Henrik: Igen, zsidós ügyekben nem lesz ott semmi jobb, hacsak nem öngyilkos módba kapcsolna, de ő olyan egoista, hogy nem fog...

Madarász Henrik 2024.06.11. 17:28:46

@GABOR2: Sajnos olyan az amerikai politikai rendszer hogy a zsidóknak kedvez, a fősodor politikusai kivétel nélkül támogatják a zsidókat, mert a támogatásuk nélkül nem tudnak győzni egy választáson, a zsidók kezében van a teljes sajtó, nélkülük nem tudnak eljutni a választókhoz és ők adják a kampánypénzek többségét a politikusoknak. Ez akkor fog változni amikor már kisebbségben lesznek a fehérek, mert színesek egyre kevésbé kedvelik a zsidókat, de ez nem igazán jó megoldás a fehéreknek.

Mia and Me 2024.06.12. 07:28:29

@valis47: a koncepció az hogy ők vagyoni státuszi címen kimaradnak az egészből, cserébe a lakosság lett felajánlva hetediziglen.
Ez az egyik.
A másik hogy burzsoázia okosabb mint cukkembergekkel nem építhető.
A vagyon felelősséggel is jár a megfelelő emberek kezében.

Mia and Me 2024.06.12. 07:32:39

@Deansdale: nem szipolyozza ki az utolsó filléreket még a legcsóróbbakból is.

Dehogynem. Csak alattomosan teszi.plusz elveszi a jövő lehetőségeit és termelő eszközeit.

Deansdale 2024.06.12. 08:13:02

@Mia and Me: Hát azért a lakosság nagy része most látványosan jobban él, mint az utolsó mszp-kormány alatt, mondjuk a rezsicsökkentés, a szakmunkás minimálbér százezreknek jelentett drasztikus javulást, de a fiatalok adómentessége is elég durva. Igen, ha a nagy képet nézzük ők is eladósítanak mindent és végrehajtják rajtunk a nagy reszetet, de legalább közben nem bokros-csomagoznak, és bár szomorú hogy ezt kell mondani, de ez is valami.

2024.06.12. 09:31:37

@Deansdale: az ugye megvan, hogy a fideszben ülnek a valódi buzik és pedofilok és mentegetőik?
CSak plakátokon és a propagandában támadják ezeket a jelenségeket. Ők maguk titokban űzik.

Hogy ki lopott többet kevesebbet és ki mekkora kárt okozott, ezt megint érzelmileg döntöd el, mert nem összehasonlítható még nagyságrendben sem.
Ilyne még a világtörténelemben nem fordult elő hogy ennyi milliárot kapjunk nyugati támogatást. Sosem volt ilyne. És ez a orbánék ellopták, magánvagyonba fektették. Ez történelmi bűn.
Hiába akarod bagatellizálni. Ebből látszik mennyire agymosott vagy te is.

2024.06.12. 09:34:28

@Deansdale: "zsidók képtelenek megállni hogy szét ne basszanak mindent az utolsó morzsáig, hogy minden az övék legyen"

Akkor a zorbán az nem pont ugyanilyen???? csak ő nem ZS hanem C
De mentalitásban ugyanaz.

Hadd utáljam már őt annyira mint te a zsidókat. köszi.

Deansdale 2024.06.12. 09:58:01

@Huszonhármas: A pedofilozás is propagandahülyeség, ezzel csak magad járatod le. A buzik meg nem érdekelnek, sőt, ha egy buzi szét tudja választani a magánéletét a politikától, és "titokban" buzi, a közéletben meg ellenzi, azt kifejezetten becsülöm, mert a társadalom számára ez a létező leghasznosabb és legnormálisabb hozzáállás. Igen, ez így van, függetlenül attól, hogy az egyénnek esetleg megterhelő lehet. Mindenkinek megvan a maga keresztje.

A "ki mekkora kárt okozott" objektíven eldönthető - a privatizáció után a magyar gazdaság olyan szinten megroppant, hogy azóta is érezzük a hatását, teljes iparágak tűntek el, pl. a cukorgyártás, és olyan munkanélküliség keletkezett hogy még a szomszéd galaxisból is a a csodájára jártak. Az átlagos életszínvonal kb. a felére esett vissza 2-3 év alatt, miközben néhányan pikk-pakk milliárdosok lettek. Ez jól dokumentált tény. Ehhez képest amit Lölő csinál andalgós szombat délutáni piknik a tóparton. Lefölözik az EU-s projektekről a hasznot meg építenek pár stadiont, megvesznek pár szállodát, nabazmeg, akkor mi van? Ettől te nem élsz rosszabbul, a munkahelyed nem vész el, az életszínvonalad nem zuhan, csak Lölő lesz gazdag és nem Bajnai vagy Gyurcsány. Pfffffff.

Az EU-s pénzekkel nem vagy tisztában, ebben is csak benyelted a hülye balos propagandát. A milliárdokat amiket adnak konkrét projektekre adják amiket közbeszereztetni kell és amiket meg is kell valósítani, tehát ha Lölő nyer egy közbeszt attól ő azt a pénzt még nem lopta el és "fektette magánvagyonba", a projektet meg kell valósítania, és csak a hasznot teheti zsebre, amit egyébként ha akárki más nyer, az is zsebrevágta volna. Ha nem a fidesz van kormányon akkor az ügymenet pontosan ugyanaz lenne mint így, csak nem Lölő nyerné a közbeszeket hanem a strabag és társai, és neked egy fillérrel sem lenne több a zsebedben, ráadásul a megvalósult projektek színvonala sem lenne jobb egy fikarcnyit sem.

Konkrétan dolgoztam közbeszerzésekkel, ezért merek ilyen szinten nyilatkozni róluk, van fogalmam mi a helyzet.

Deansdale 2024.06.12. 10:06:46

@Huszonhármas: Tőlem utálhatod, csak ez, ahogy már említettem, irracionális. Az Orbángyűlölők 99%-a egyszerűen csak becsavarodott a sokévi balos propagandától meg a hülye pletykáktól, azt képzelik orbán szószerinthitler és még a seggük alól a hokedlit is kilopja, itt halunk meg mindannyian, holott a valóságban mérhetően, objektíven sokkal jobban élünk mint az előző kormány alatt. Ahogy fentebb mondtam, minden politikus lop, ez a szakma velejárója, csak míg a maszop a lopással nyomorba sanyargatta a fél országot, addig Orbánék legalább hagyják élni az embereket, nem a csórók kezéből akarják kiverni az utolsó filléreket. Persze lopni sehogyan sem szép dolog, csak ne akarjuk már azt a baloldalt visszahozni a fidesz helyére ami sokkal durvábban lopott.

2024.06.12. 10:08:14

@Deansdale: ismered azt a szót hogy kontraszelekció?

Ha jól tudom a rendszerváltásban vastagon benne volt a fidesz is, orbánnal az élén. Még miniszterelnök is volt, ugyebár.
MDF volt az első kormány. És igen, a volt komcsik átmentették magukat. Még a fideszbe is kurvasok jutott belőlük, meg az orbán apósa mint 3/3as. Jajj eszem a kis zuzádat, hogy ennyire csőlátásod van.

2024.06.12. 10:09:17

@Deansdale: nem akarom visszahozni a baloldalt, állandóan szalmabábokkal vitázol velem kapcsolatban.

Deansdale 2024.06.12. 10:21:58

@Huszonhármas: "Jajj eszem a kis zuzádat, hogy ennyire csőlátásod van."

És te beszélsz szalmabábokról, bazmeg, mikor én nyíltan megmondtam nem egyszer, hogy a Mi Hazánkra szavaztam, te meg itt úgy teszel mintha fidesz-fan lennék. Csak akkor védem a fityiszt ha valaki hazugságokkal, üres libbant propagandával támadja. És kizárólag azért csinálom ezt, mert rühellem a hazudozást meg az ostobaságot. A fideszt lehet támadni jogosan is, semmi szükség a debil mondókákra, hogy pedofilok, meg Putyin bábja, meg az összes hasonló agyhalott baromság. A fidesznek a fő hibája az, hogy ugyanazon az oldalon harcol mint az ellenzék, ugyanazt a programot hajtja végre mint az ellenzék, ugyanaz irányítja és pénzeli őket mint az ellenzéket - csak persze a fidesz közben a sajtójában ennek az ellenkezőjét pofázza. A fidesz woke libsi párt ami kb. 20%-al lassabban tolja ugyanazt a programot amit a maszop tolna, ez a fő bűne, és ezért lehet legitim módon gyűlölni. Az, hogy Kína csicskája lettünk, vagy hogy csúnyábban lopnak mint mások vízfejű óvodásokra célzott agymosás.

"nem akarom visszahozni a baloldalt, állandóan szalmabábokkal vitázol velem kapcsolatban."

...érdekes módon soha semmit nem mondasz arról, hogy voltaképp mit is akarsz. Félsz bevallani? Vagy csak frankó a woke vitastratégia, hogy könnyebb úgy vitát "nyerni" ha nincs is saját álláspontod? :) Akárki akármit mond az mind szar, de azt nem fűzöd hozzá, hogy szerinted mi lenne jó.

békaapu 2024.06.12. 11:06:14

Deansdale..
Azért írom neked, mert rólad tudom hogy jó példakép lehetsz civilben is.
Ne következtess őrá a hozzászólásod végén, mert amit ír az nem csakis egyszemélyben őróla árulkodik - hanem a veled egyet nem értők egy nagy halmazáról. És annak a halmaznak a sokféle tévedését nem való ezen az egy személyen számonkérni.
Arra nagyon jó hogy jött vitatkozni, hogy hozott ellenvéleményt. Az hogy hozott személyeskedést is, az nem kéne hogy átszivárogjon. A tények azért nemcsak a mi tévedéseinkkel, hanem az övéivel szemben is makacs dolgok.

Tisztelettel..

Mia and Me 2024.06.12. 15:45:08

@Deansdale: "Hát azért a lakosság nagy része most látványosan jobban él, mint az utolsó mszp-kormány alatt,"

Az utolsó mszp kormány az egy fideszes 4 év után volt, ezt azért tegyük hozzá.
és kellettek a megszorítások mert amenniyre telt, akkor is lerabolva lett átadva az erszény.

"mondjuk a rezsicsökkentés, a szakmunkás minimálbér százezreknek jelentett drasztikus javulást,"

a rezsicsökkentés összességében a lakosságnak ráfizetés volt.
Persze tudom nem minden családban voltak/vannak tartalékok, de összességében mindenki jobban járt volna ha nincs a kamurezsicsökkentés (és aztán amikor az alá ment az ár, akkor is nekünk maradt...)

"de a fiatalok adómentessége is elég durva"

nyilván nem a kormány hibája (bár az is), de az azért nyilvánvaló, hogy a legtöbb helyen az adómentesség bele van kalkulálva a bérbe, tehát amikor 26 lesz, akkor szívás, mert a munkáltató nem fogja emelni automatikusan a bért. ez egy kiskapu, de erre gondolhatott volna a kormány, mivel azt nyilvánvalóan tudja, hogy kapitalizmusban élünk.

"Igen, ha a nagy képet nézzük ők is eladósítanak mindent és végrehajtják rajtunk a nagy reszetet, de legalább közben nem bokros-csomagoznak, és bár szomorú hogy ezt kell mondani, de ez is valami"

látszat mosolygás. a Bokros csomag még ment volna pár évig és kezelhető mértékre javult volna az államadósság.
orbánék meg nemes egyszerűséggel ellopták a manyup pénzt és a poén hogy pár év múlva már látszatja se volt hogy azt berakták az államadósságba, viszont eléggé sok embernek, főleg az x generációnak lényegében elintézték hogy vagy dolgozzon élete végéig, vagy haljon meg idő előtt.

valis47 2024.06.12. 16:19:49

"Az utolsó mszp kormány az egy fideszes 4 év után volt, ezt azért tegyük hozzá.
és kellettek a megszorítások mert amenniyre telt, akkor is lerabolva lett átadva az erszény."

Próbálkoztak ezt beadni, de végül semmilyen megszorítás nem volt szinte, a lakáshitel-támogatás megnyirbálásán kívül - amivel százezreket tereltek a devizahitel-felvétel felé - szinte helikopterről szórták a pénzt, fedezet nélkül hatalmas közalkalmazotti béremelést hajtottak végre stb. Meg is lett az eredménye, 2002-ben taroltak az önkormányzati választásokon - akkor az MSZP volt a Fidesz, mármint a mai helyzetben a Fidesz tölti be az MSZP akkori pozícióját - azok a választói rétegek - idősek (akkoriak, akik nagyrészt már kihaltak), cigányok, alacsony iskolázottságúak, falusiak szavaztak tömegesen a szocikra, amelyek most a Fideszre.

A lendület ki is tartott 2006-ig, mivel Medgyessy ugyan meg akart szorítani, a szokással ellentétben a ciklus második felében (ugye a ciklus első felében szokás megszorítani és a választás előtt elengedni a költekezést, de már az első felében elengedték), mert látta hogy baj lesz a költségvetéssel, de Gyurcsány ezért megpuccsolta az SZDSZ-szel együtt, ugyanis ők mindenképp el akarták kerülni a 2006-os kormányváltást (joggal, hiszen az SZDSZ megsemmisült 2006 után, miután még egyszer utoljára, az MSZP-sek szervezett átszavaztatásával megugrotta a bejutási küszöböt), így aztán jött a 2006-os ígéretverseny, mert persze a Fidesz megpróbálkozott azzal, hogy "rosszabbul élünk mint 4 éve" (na ez akkor nem volt igaz, el is buktak), illetve tudta a Fidesz is, hogy Gyurcsány csak a választás utánig kapott haladékot Brüsszeltől... a többi már ismert nem kell szerintem leírnom.

2002 volt az a választás, ami meghatároz azóta is mindent, akkor hozta be a balliberális oldal a legpiszkosabb módszereket, az izraeli kampányguru révén, azóta persze ez csak mélyebbre süllyedt. A Fidesz is látta, hogy ez működik, ennek az országnak ez kell, egy viszonylag sikeres 4 év után is működik a gyűlölet és az irigység felkeltése, illetve a "több pénzt az embereknek" kősimaságú üzenete. Így aztán a már néhai Finkelstein, Habony és társai segítségével tökélyre fejlesztette a módszert, alaposan lekörözve a korábbiakat.

GABOR2 2024.06.12. 19:35:03

@Mia and Me: "Az utolsó mszp kormány az egy fideszes 4 év után volt, ezt azért tegyük hozzá.
és kellettek a megszorítások mert amenniyre telt, akkor is lerabolva lett átadva az erszény."

Az államadósság rekord alacsony volt, a gazdaság szépen nőt. Emlékszem annó volt is egy klip arról, hogy ezt Kovács László elismerte.

Jött Meggyesi akinél elszállt a költekezés, de ő még időben megállította volna ezt. Erről szól az ő híres "útelágazáshoz értünk" beszéde.

Viszont annak ellenére, hogy már eléggé minuszban volt a költségvetés a népszerűségük is nagyon alacsony volt.

Úgyhogy az SZDSZ megpuccsolta Meggyesit, mert megszorított volna akkor amikor ez még nem lett volna annyira durva és jött Gyurcsány aki nagyon durván minuszolta a költségvetést és rengeteget hazudott, hogy az MSZP népszerűséget visszahozza a gödörből.

Aztán jött a rémes Gyurcsány korszak igazából. Megszorítás, emiatt gazdasági visszaesés, emiatt kevesebb adó, újabb megszorítás... negatív spirál + hozzá még 2008-as pénzügyi összeomlás, ami miatt még több megszorírtás...

"a rezsicsökkentés összességében a lakosságnak ráfizetés volt."

Ez egy olyan történet tán, hogy Orbán egyik kezével valóban adott, de másikkal visszaveszi. Ugyanis mostmár elvileg piaci árat fizetünk, de igazából a gáz ára volt, hogy több száz százalékkal olcsóbb volt a világpiacon mint amit fizettünk érte. Szépen nyereséges is lett az MVM:

"Kiderült: több osztalékot vett ki az állam az MVM-ből a rekordnyereség láttán, mint korábban tudtukÜZLET
Kiderült: több osztalékot vett ki az állam az MVM-ből a rekordnyereség láttán, mint korábban tudtuk"

www.portfolio.hu/uzlet/20240606/kiderult-tobb-osztalekot-vett-ki-az-allam-az-mvm-bol-a-rekordnyereseg-lattan-mint-korabban-tudtuk-690737

"de a fiatalok adómentessége is elég durva"

A fialatok akik családot akartak alapítani kaptak sok jót a kormánytól.

"Igen, ha a nagy képet nézzük ők is eladósítanak mindent és végrehajtják rajtunk a nagy reszetet, de legalább közben nem bokros-csomagoznak, és bár szomorú hogy ezt kell mondani, de ez is valami""

Ami nem világos az embereknek, hogy a mi rekord nagyságú inflációnk és szupermagas alapkamatunk Matolcsynak köszönhető, aki szándékosan ártott. Ez mondjuk egy belháború de Orbánnak tán azért hibája mégis, mert nem távolítja el Matolcsyt. Matolcsy hihetetlenül nagy kárt okozott.

Orbánék másik hatalmas károkozása az volt, hogy kb. tíz év nadrágszíjmeghúzás eredményét pazarolta el koronavírus alatt szupergyorsan. Sőt többet is annál és igazából abból szinte semmi se ment gazdaságélinkítésre és mind Matolcsy és Varga szerint is sok köze volt a rekord inflációnkhoz később.

Orbán akkor azért is merte ezt tán megtenni, mert Matolcsy akkor még nem lázadt és a lázadása nélkül sokkal simábban kijöttünk volna ebből.

Ezek nagy károkozások, de kb. senki se kapcsolja őket össze Orbánnal.

A baloldal tesz róla, hogy tudjad, hogy kirabol téged, mert annyira direkt rámennek a pénzedre.

GABOR2 2024.06.12. 19:43:31

Plusz Orbánék, Rogán vezetésével kiépítik a digitális államot, hiába van már most is rengeteg példa rá, hogy ez rossz ötlet mert sérülékeny rendszerre bíznak fontos dolgokat.

Plusz hogy egy konkrét példát hozzak fel megint amit rüllek.

Kiderült kamu indokok miatt emelkedett a kenyér ára. Sőt nekünk folyton azért sírnak a gazdák, hogy szuperolcsó ukrán gabona elárasztott minket.

És ugye logikus lenne, ha már küzd a kormány bizonyos termékeknél az árak letöréséért, tegye ezt a kenyérnél is. De nemrég a földművelési miniszterünk elemzésében kijelentette, hogy ez nem fog megtörténni, mert a kenyér remek adóbevételi forrás amit nem fognak elengedni.

Ez is olyan, ha Matolcsy nem okoz hatalmas problémákat valószínű nem így lenne.

GABOR2 2024.06.12. 19:51:04

A Fidesz általában viszont próbálja egészségesen tartani a gazdasági helyzetet és onnan lefölözni. Vagyis náluk nem látod, hogy kivesznek pénzt a tárcádból. Mert igazából nem kapod meg ami még pluszban járhatna.

A baloldal viszont elcseszi a dolgokat és kivesz a tárcádból és nem igazán érdekli, hogy a gazdaságot mennyire rombolja közben.

Plusz egyre inkább beleszól abba hogyan éld az életed, hogyan neveld a gyereked, kiket tűrj el még ha nem is akarod, miért kell szinte már rajonganod...

A Fidesz rossz, le kéne váltani, de az alternatívák még sokkal rosszabbak.

GABOR2 2024.06.12. 20:00:39

Plusz ha már ennyire belementünk abba miért rossz a Fidesz számomra kihagyhatatlan a viselkedésük a koronavírus alatt.

Mert akkor tényleg a médiában nem lehetett más véleményt hallani még a beszélgetős műsorokban sem mint ami hivatalos; vagy csak olyan kontextusban, hogy az illető egy idióta... mégha eddig elismert orvos is volt.

Plusz a céged kezébe adta, hogy eldöntse, hogy be legyél-e oltva egy kísérletinek számító szerrel.

Nekem ezeknél a Fidesz soha el nem múló piros pontokat szerzett, ezt sohase fogam elfelejteni nekik.

Node a baloldal jobb lett volna? Valószínű még sokkal sokkal rosszabb agresszívebb.

És a végére... azért Orbánék tettek jó dolgokat is.

De leváltanám őket, ha volna jó, de nincs. Csak rossz és még sokkal rosszabb van.

Deansdale 2024.06.12. 20:21:08

@GABOR2: Igen, a covid tökéletes bizonyíték volt arra, hogy úgy táncolnak ahogy a háttérhatalom fütyül.

GABOR2 2024.06.12. 22:31:53

@Deansdale: De legalább gyorsan vissza is vonták. Jött egy választás és tudták, hogy nagyon nem népszerű amit tettek. Látszott, hogy rühellik ők is megtenni... De megtették.

Mia and Me 2024.06.12. 23:54:03

@Deansdale: mai hír, rendelettel eloirhato kötelező szűrővizsgálat... Egészségügyi adataink kiszolgáltatása...
Egyelőre csak a mi hazánk ágált ellene.

Deansdale 2024.06.13. 07:25:32

@Mia and Me: Remélem 2026-ot ők nyerik kétharmaddal :)

2024.06.13. 13:04:48

@Deansdale: Addig is jó harcolnivalót találtak a Turul szoborral kapcsolatban és megvédhetik a nyilas fasiszták emlékművét, ahova a Pokorni nagyapja is fel van vésve.
Hát nem ezzel az üggyel lesznek szimpatikusak az biztos.
Mondjuk elvihetné Ásotthalomra és körbetáncikálhatja akkor minden nap.

Deansdale 2024.06.13. 13:19:53

@Andy.73: Engem inkább az érdekel, hogy a kutyafaszáknak miért ez a legfontosabb, hogy még be sincsenek iktatva de már hőzöngenek, hogy az első dolguk a magyarság egyik jelképének ledöntése lesz. És hagyjuk a nyilasozást, a Turul nem a nyilasok jelképe és nem is miattuk lett odatéve. A rajta lévő névsor pedig az elhunytaké, de ha annyira zavar, hogy vannak rajta a német oldalon harcolók közül is páran, akkor a névsort kell leszedni, nem a Turult.

Most félretéve a forró kása kerülgetését, arról szól ez az egész, hogy a zsidók szemét böki egy magyar jelkép, nekik muszáj hogy a 2.VH kizárólag a holokamuról szóljon, és a magyaroknak eszébe se jusson a magyar áldozatokat gyászolni, ezért akarják a Turult eltüntetni, és nagyon helyes, ha a magyarság ennek ellenáll.

Deansdale 2024.06.13. 13:27:58

Ez a leírás inkább zsidópárti, mint magyar, de azért kiolvasható belőle így is sokminden.
hegyvidek.hu/elet-a-hegyvideken/keruleti-szobrok/xii-keruleti-turul

Nem mellesleg roppant g*ciség a hagyományos történelmi jelképeinket azzal kivonni a forgalomból, hogy a modern történelem során ez vagy az >is< használta. Ez az Árpádok zászlajára is vonatkozik.

valis47 2024.06.13. 14:42:27

@Andy.73: Inkább az az érdekes, hogy egy önmeghatározásában "politikamentes" viccpárt számára miért fontos egy identitáspolitikai, emlékezetpolitikai ügyet felmelegíteni? Tisztában vannak vele, hogy mi lesz ennek a következménye. Persze, hogy a Mi Hazánk nem teheti meg, hogy ahogy anno a Jobbik, meghirdesse a szobor megvédését.
Mondjuk a gyáva, nyomorult "cuckservative" Pokorni (akinek nem csak nyilas nagyapja hanem zsidó felmenője is van úgy tudom, akárcsak Bayernek vagy Sulyoknak) is eljutott addig, hogy jobb lett volna fel sem állítani... de elvitetni nem merte ő sem.
Mondjuk azt sem értem, hogy a kitörésben elesetteknek miért nincs emlékműve. Én annak minősíteném át.
Ukrajna és a baltiak büszkén ünneplik a Hitler oldalán harcolt hőseiket, és ez iránt az egyébként full zsidó ukrán kormánynak sincs kifogása, sőt... a Nyugatnak sem. Manapság már csak az oroszok sérelmezik ezt, de hát ugye ők most a rossz oldal.

valis47 2024.06.13. 14:44:27

@Deansdale: Baranyi is kutyapártos, ő BLM szoborral meg szivárványos paddal vetette észre magát leginkább 5 év alatt. Szóval ez az MKKP inkább MKP valójában. Csak nem vállalják fel nyíltan, ők csak ilyen vicces drogos gyerekek, becenevekkel..

Deansdale 2024.06.13. 15:04:06

@valis47: Biztos engem néznek hülyének jó sokan, de a szadesz óta automatikusan osztom fel a pártokat úgy, hogy ha valaki nem kifejezetten nemzeti, akkor egyszerűen csak a globalista hatalom helyi kiszolgálója akar lenni, vagyis az SZDSZ utóda, és bármennyire túlegyszerűsítőnek tűnik ez, eddig 100%-ban valósnak bizonyult. Mikor az LMP megalakult megmondtam, hogy szadesz, mikor a kutyapárt megalakult megalakult megmondtam, hogy szadesz, ésatöbbi. És mind az lett, bakker. Bárcsak ne lenne ezzel így igazam.

Deansdale 2024.06.13. 15:08:38

@valis47: "Inkább az az érdekes, hogy egy önmeghatározásában "politikamentes" viccpárt számára miért fontos egy identitáspolitikai, emlékezetpolitikai ügyet felmelegíteni"

Tökéletes meglátás. Semmilyen gazdasági vagy városüzemeltetési jelentősége nincs a dolognak, semmilyen ügyet nem mozdít előre a szobor eltávolítása, színtiszta identitáspolitika.

Mindazonáltal tízmilliókat el lehet majd baszni a huzavonára, hogy megtervezik és előkészítik a a lebontását, felvonulnak hozzá, de az MH megakadályozza...

2024.06.13. 16:58:04

@Deansdale: Igen, a turul madár a magyarság ősi és tiszteletreméltó szimbóluma. Ezt gyalázták meg a nyilasok amikor e mögé bújtak, és ott azon a helyen a fasisztákat jelképezi. Erről kár is vitázni mert kikezdhetetlen tény.
Tökéletes helye lesz a szoborparkban.
Hajrá Kutyák!

2024.06.13. 17:01:49

@Deansdale: Nagyon sok embernek csípi a szemét az a szobor és a többség úgy választotta meg az MKKP-t hogy ez volt egy igéretük hogy eltakaritját a szobrot. Torockai vigye magához Ásotthalomra és dédelgesse ott. Ott is pont ugyanúgy a magyarságot szimbolizálja majd csak akkor már neki. Hol ezzel a bajod?
Ez tehát egy demokratikus akarat beteljesítése. Ti maradtatok alul, és ez fáj neked. Nyeld le nyugodtan a békát, de te nem ott laksz, semmi közöd az egész ügyhöz.

Deansdale 2024.06.13. 18:13:53

@Andy.73: Hát megnevettettél, köszi, hogy személyes ügyet próbálsz ebből csinálni :D Mi a pászka van ezzel a hülye világgal, hogy mindenki egyfolytában a személyemet akarja itt megszakérteni, ahelyett, hogy a témáról beszélne?

Én nem maradtam alul semmiben, többek között azért mert a pesti dolgokat tényleg leszarom, és ezért nem is fáj a témában semmi. A pestiek fogyatékosok, ezt mindenki tudja (2 csoffadt buzi közül választották most is a femininebbet, aki már így is 4 évig gyalázta a város hulláját), részemről ennyivel el is van intézve a körítés.

Viszont az tény, hogy a kábszeres zsidó majom Kovács Gergely egyszerű magyargyalázásból foglalkozik a témával, neki böki a kampós ormányát a turul, és nem érdekel, hogy ehhez talált elég libsi szurkolót Pesten, akkor is elhúzhat a büdös picsába. Remélem a miatyánkosok kezelésbe veszik az ügyet.

De még egyszer, baszki, sokévente egyszer járok Pesten átutazóban, szarok a bélpesti éttermiségre, hogy te ebből hogyan voltál képes kettőnk közé valami személyes ügyet fantáziálni?! :)

2024.06.13. 21:44:26

@Deansdale: te álltál bele a témába hogy nem is vagy 12. kerületi. Vidd magadhoz a turult és örüljetek neki ott.
Torockai is viheti a betyársereg vállán az egész szobrot.
Hol van az megírva hogy pont azon a téren kell állnia?
Ott fakadt árpádvezér forrása? Vagy az őshaza bejárata azon a téren van?
Mpndjuk a zsidók is megérik a pénzüket azzal a baromi nagy ronda vasúti kocsi emlékművel. Azt is vihetitek a turullal együtt :-)

Madarász Henrik 2024.06.14. 02:38:36

@Deansdale: Nyilván érzelmi alapon is fontos nekik mint libsiknek. Politikailag azért csinálják hogy 2026-ban bejussanak a parlamentbe, mert a libsi szavazók többsége átment a Tisza párthoz, így megszerezhetik a támogatásukat, mert náluk az ilyen ügyek népszerűek, lásd SZDSZ.

Madarász Henrik 2024.06.14. 02:43:53

@Madarász Henrik: A XII. kerületben sokáig többségben voltak a jobboldaliak, még a MIÉP is ott volt a legerősebb Budapesten, csak aztán volt egy fokozatos lakosságcsere, a meghalt jobboldali öregek ingatlanjait Pestről átköltözött libsik vásárolták meg.

2024.06.14. 08:03:18

@Madarász Henrik: neked is érzelmi alapon fontos egy ormótlan fekete vasdarab, aminek sas alakja van. Te azt hiszed ha az nem ott áll, akkor összedől a magyarság. Érzelmi alap. Infantilis rinyálás.

Deansdale 2024.06.14. 08:05:13

@Madarász Henrik: "meghalt jobboldali öregek ingatlanjait Pestről átköltözött libsik vásárolták meg"

Az a gond, hogy minden egyes emberre akire nem hat a balos agymosás vagy felébred belőle, jut 2 aki zombi lesz. Szép lassan minden nyugati társadalom péppé hülyül.

Deansdale 2024.06.14. 08:06:55

@Andy.73: Eddig nem is nyilatkozott a turultémában, te mi a penészről beszélsz? :)

2024.06.14. 08:44:51

@Deansdale: na még jó, hogy ez a magasan képzett művelt magyar nép megszavazza a libsiellenes fideszt, mert mi szeretünk feudális autokrációban élni.
Azt a statisztikát láttad, hogy egyenes arányosság van a műveletlenség/nyolcelemis végzettség és a fidesz szavazó között? A buták szavaznak a háborús uszító barmokra.

És igen, a woke IS nagyon beteg társaság. Ebben egyetértünk.
De a woke krvamessze van, orbán meg itt nyomoritja a mi életünket.
Te meg imádsz olyan dolgokról beszélni és aggódni ami jó messze van tőlünk.

Deansdale 2024.06.14. 09:00:51

@Andy.73: Az a "statisztika" balos propaganda maguktól hasraesett hülyéknek, akik a gonosz ellenségről bármit hajlandóak elhinni :) Nyugaton is terjesztik ezt a hülyeséget, hogy a libsik okosabbak, és hát igen, nem is véletlen, hogy ők azok akik olyan dolgokban hisznek, mint hogy férfi is szülhet, mert ehhez sok ész kell.

Erről a "woke messze van" dologról nemrég írtam cikket:
deansdale.blog.hu/2024/03/07/nem_valos_veszely
Én személyesen ismerek magyar transz GYEREKET a saját ismerősi körömben. Ne vedd személyes sértésnek, mert nem annak szánom, de elmehet a kurva anyjába az összes fogyatékos akinek a valós helyzetről fogalma sincs, de osztja az észt, hogy itt mi valós veszély meg mi nem. A vakok és süketek miatt sikerül a háttérhatalomnak ránk tolni minden golyvás szart, mert a többség mindig csak utólag ébred fel, amikor már nyakig ülünk a megvalósult szarban, és rég nem lehet ellene tenni semmit.

És tudod pont ezért vagyok én is fideszellenes, mert ismerek magyar transz gyereket, vagyis orbánc az összes retorikájával együtt sem tett eleget - mit eleget, jóformán semmit -, hogy ténylegesen akadályozza a haladár agyfasz betörését az országba. Engem se a bal, se a jobb propaganda nem érdekel, hogy ki lop, meg mi van Sorossal, mind leszarom, csak az foglalkoztat, hogy az unokáim milyen közegben fognak felnőni. Az pedig nem túl rózsás, vidéken a cigók bontanak le mindent, megyeszékhelyeken és Pesten meg a libsik, zsidók, és az ő hülyeségeik. A turulszobor a politikai téma, érted, miközben a gyereked azt fontolgatja hogy nemváltó műtétre kellene mennie, csak te erről nem tudsz, mert a propgandafos amiből tájékozódsz erről nem beszél.

És tudod mi az egyetlen normális következtetés ezügyben? Hogy mivel a fityisz nem tesz semmit, olyan pártra van szükség ami hasonlókat mond, csak radikálisabban, és esetleg nem csak dumál, de cselekszik is. Ilyen jelen pillanatban egyedül a miatyánk, ezért szavazok rájuk, és ezért támogatom az olyan akcióikat is, amik általános kultúravédelmi jellegűek, mint pl. a turul-téma, mert nyilvánvaló, hogy az ellenségeink le akarnak bontani minket, aminek ha nem állunk ellen akkor az egész nemzet megy a lecsóba 1-2 évtizeden belül. És NEM a lopás fogja a magyarságot eltörölni, meg a stadionok, bazmeg, hanem ugyanaz amibe lassan a nyugat már kezd komolyan fuldoklani, a migráció, az iszlamizáció, a buzilobbi, stb. Ezek az egzisztenciális fenyegetések, nem az, hogy Gyurcsány helyett Lölő gazdag.

Deansdale 2024.06.14. 09:06:30

@Andy.73: Amúgy azt vágod, hogy a 10-18 éves fiatalok körében legnépszerűbb magyar influenszerek legalább harmada nyíltan transz vagy buzi? És ezeket bámulja többszázezer gyerek a mobilján napi n+1 órában, az iskolában is, meg otthon is. De amúgy nincs itt semmi gond, mert TE még nem ismersz személyesen transz gyereket, tehát a probléma nem létezik, csak hülye náci propaganda.

valis47 2024.06.14. 10:59:49

@Andy.73: Nincs a woke olyan messze, a kétfaszúak nagy része szerintem például az, és nyomná az lmbtg-propit az óvodában is. Hogy még nem álltak elő a farbával, az csak taktika. Ők még csak vicces füves csávók. De Baranyi azért elég nyíltan képviseli ezt a vonalat, aki csak a főváros listavezetőjük és első polgármesterük. Újra is választották. De nem fog meglepni, ha Kovácsék is elkezdenek majd szivárványos padokat meg zebrákat festeni, remélem téged sem fog.

A másik amit Dean is mond, a fiatalok bizony a nyugati mainstreamet követik, és hat rájuk, nem lehet kizárni, ha tiltott gyümölccsé teszik, az még ellenkező hatást is kiválthat. Minimum orosz szinten kellene a nyugattól leválni, egyesek szerint Putyinnak ez is volt az igazi célja a háborúval, ezzel falat leereszteni a szerinte megőrült Nyugat és az oroszok közé.
A Fidesz az amerikai republikánusokat követi a kultúrharc területén, feltettek megint mindent Trump győzelmére, ami 4 éve sem jött be.

2024.06.14. 13:51:34

@Deansdale: " Az a "statisztika" balos propaganda maguktól hasraesett hülyéknek"

Nem. Teljesen tévúton jársz.

A magasabban képzetteknek jobb a önérdek érvényesítő tulajdonságuk és nincsenek kiszolgáltatva annyira a fideszbárók kiskirályok hatalmának mint egy közmunkás vagy csóró cigány. Ez szerintem nem CSAK okosság - butaság kérdése is hanem anyagi kiszolgáltatottsági kérdés is.
De sajnos a buta emberekre jobban hat a zsigeri uszító propaganda, ez is tény.

A felsőfokú végzettségűek nem automatikusan gecilibsik - csak szólok. Néha annyira faék tudsz lenni. De tényleg miért csinálod ezt? Te ennél értelmesebbnek látszódtál sok évig.

2024.06.14. 13:54:26

@valis47: totál putyini propagandát tolsz. Ők találták ki ezt a keleti macsó normális ember vs elfajzott nyugati woke buzipropagandista megosztást.
Jól beszoptad az orosz propagandát és ez már egy fejlett foka, amikor te is elhiszed és meggyőződéssel állítod hogy óvodásokat fognak átműteni. Szerencsétlen agymosott.

Deansdale 2024.06.14. 14:14:18

@Andy.73: Figyu, 30 éve látok rendszeresen ilyen "statisztikákat" amiken a libsik előadják, hogy ők okosak és a konzervatívok hülyék, és mindegyikről nyilvánvaló hogy idióta kamu. Ennek a G7-es szarnak is nyilvánvalóan csak az volt az értelme, hogy egy kicsit fényezzék magukat és ócsárolják a fideszt, miközben az IQ-nak a pártálláshoz semmi köze. A szó legszorosabb értelmében azért adták közre, hogy a retardált haladárok felsőbbrendűnek érezhessék magukat. Az, hogy te ezt nem látod, a te bajod. Ráadásul a "cáfolatod" nem is arra vonatkozik amit írtam. Hmmm.

A G7-es szarság VALÓDI okai közül a legfontosabb az életkor, falun rengeteg öreg él akik 60 évvel ezelőtt nem szereztek érettségit, dehát na, a szuperintelligens észkombájn balosok erre maguktól nem jönnek rá, inkább elkönyvelik, hogy vidéken mindenki hülye, plusz a fideszre a hülyék szavaznak. Higgyétek is ezt, nagyon helyes, addig folyamatosan a fidesz fog nyerni. Lol, bazmeg, a nagy 6D sakkmester liberális éttermiség 4 elbukott kétharmad után még mindig nem tudta ésszel felérni, hogy akiket nyíltan gyaláznak azok sosem fognak rájuk szavazni :D De na, megvan a bölcsész diplomájuk gendersemleges hastáncból, szóval ők az okosak, a vidékiek meg hülyék, ez van.

A zsigeri uszító propaganda alatt ugye azt érted, hogy a fityisz lop és O1G, mert akkor teljesen egyetértek, hogy az ostobákra jobban hat.

"A felsőfokú végzettségűek nem automatikusan gecilibsik"

Az első dolog amiben egyetértünk, és ezt eddig is tudtam, köszi, csakhát ahogy a pesti helyzet tökéletesen ábrázolja és bizonyítja, az iskolázottsággal arányosan csökken a józan ész, és jön helyette a libsi agyrohadás - mármint átlagban, nyilván, nem mindenkinél személyesen. A legtöbb gecilibsi az agymosott gyerekek és az agymosott diplomások közül kerül ki, ami egyáltalán nem meglepő, tekintve hogy az oktatási rendszer a játszóterük. Pesten ehhez hozzáadódik még a jó százezres zsidó diaszpóra, akik ugyan nem hülyék, de az elpusztításunk kedvéért nyilván a libsikre szavaznak, így aztán összességében nem nehéz többségbe kerülniük. Nem mellesleg nekik is magasabb a végzettségük mint a magyar átlag, ami ezúttal SEM jelenti, hogy a fidesz szavazói hülyébbek, sőt.

Deansdale 2024.06.14. 14:24:44

Egyébként valaki elmagyarázhatná, hogy a habzó szájú, az utcákra O1G-t graffitiző, a fideszeseket egy kanál vízben megfojtani akaró, megakadt lemezként nácifasisztázó, a mindenki mást minden lehetséges felületen folyamatosan mocskoló ellenzékiek hogyan az atyaúristen retkes f*szába képesek a másik oldalt gyűlöletkeltő propagandával vádolni, magukról meg azt képzelni, hogy velük minden rendben van...

Mert persze orbáncékat sem kell félteni ezügyben, de bakker legföljebb vidéki nyuggerek lehetnek a libsikhez képest.

valis47 2024.06.14. 15:34:34

@Andy.73: Dehogy ő találta ki, maximum kihasználta az orosz propaganda ezt, és előadja "Putyint mint a kereszténység védelmezőjét" (mondjuk ezzel hogy fér össze Kadirov? Vagy Sztálin feléledt kultusza?), de hát azt lehet jól kihasználni, aminek van alapja. A jó propaganda egy jelentős részben igazság keverve hazugságokkal. De egyébként a többi k-kelet-európai országban is sokan ugyanígy gondolják, max. utálják az oroszokat is. Az amerikai republikánusok is nagyjából így gondolják.

2024.06.14. 15:34:39

@Deansdale: Megint teljes vakságban szenvedsz.
Az utcákat teleplakátoló HÁBORÚ és csakafidesz védmegbenneteket agymosásra gondoltam. A kormánypárti lapok akkora atomháborús uszitást csináltak mint ide Lacháza.

Az hogy a fidesz lop és orbán aljas az nem uszitás hanem tény. És ezzel nem volt teleplakátolva az utca.
Na persze ebben a szélsőségesen uszitó légkörben igen a másik oldal is radikalizálódik. Mindkettő szélsőség ocsmány.
A te woke toltolásod is.

valis47 2024.06.14. 15:58:44

Azt meg csak az nem látja, aki szándékosan nem akarja, hogy a Nyugatot erősen hatalmába kerítette a neo-marxizmus (a woke is ennek a megjelenési formája). Először a klasszikus marxizmus volt népszerű a nyugati értelmiségben, az USA-ban elsősorban zsidók vitték ezt a vonalat, Angliában meg arisztokrata kölykök is. Aztán ez diszkreditálódott végül, nagy nehezen (a hidegháborúban az ellenséggel lenni azért már elég erős volt, amíg "antifasiszta szövetségesek" voltak, addig el voltak tűrve), de hamar felváltotta a marxizmus nyugati továbbfejlesztése, a neo-marxizmus. Lásd Frankfurti Iskola. Ja ez a vonal szintén erősen zsidós volt, szinte minden meghatározó személyisége az volt.
A neo-marxizmus a freudista pszichologizálást egyesítette a marxi elmélettel, és a felszabadítandó elnyomottakat már nem a prolikban, hanem a különböző "kirekesztettekben", faji kisebbségekben, szexuális deviánsokban stb. azonosította, illetve a nőkben (a feminizmus ha eredetileg nem is volt neo-marxista, a második, harmadik hulláma erősen ilyen ihletettségű volt). Ja, akkor még kicsit maradiak voltak, és csak a biológiai nőket tekintették nőnek. :) Az 1968-as zavargáshullám volt az első nagy kitörése a neo-marxizmusnak, akkor egyébként még érdekes módon maoizmussal is szimpatizáltak ezek az aktivisták, Mao vörös könyvecskéjét hurcolták magukkal stb. Azóta is vannak rokon jelenségek a kínai kulturális forradalom vörösgárdistái és a neo-marxista (akár "woke") aktivizmus között.
A nyugati politikai paletta kulturálisan erősen balra tolódott, ma az számít "szélsőjobbnak" (a mai AfD, Marine Le Pen stb.), ami 30 éve csak sima jobbközép lett volna, míg a mai "jobbközép", mint az Európai Néppárt már csak a nevében jobb, valójában szinte semmiben nem különbözik a "balközéptől", különösen a kulturális térben. A neo-marxisták elfoglalták az EU bürokráciáját, bíróságait, ahogy az USA-ban is elfoglalták a mélyállamot, az establishmentet ma ők képviselik. Egyszerűen a neo-marxista egyetemi tanárok neo-marxista tanítványokat neveltek ki, akik 20-30 év alatt ellepték a közigazgatást, az oktatást, a multicégeket, a médiát stb. stb. A volt KGB-s fickó, Jurij Bezmenov úgy adta elő, hogy ez a folyamat a KGB aknamunkája miatt van, de valójában szerintem ő is tudta, hogy az legfeljebb rásegít itt-ott. Abszurdum, hogy a szovjetek irányították volna az amerikai egyetemeket, csak nyilván nem akart a fickó zsidózni, mert akkor meg sem hallgatják.

valis47 2024.06.14. 16:02:18

@Andy.73: A woke nem Orbán miatt van... az csak van, Orbántól legfeljebb azt reméljük, hogy valamennyire gátat szab neki (az ellenzék egyértelműen nem akar semennyire gátat szabni neki, mert az szerintük maga az elkerülhetetlen haladás, meg nyugatról jön, ergo csak jó dolog lehet).

Madarász Henrik 2024.06.14. 16:09:11

@Andy.73: A Turul a magyarok számára egy ősi szimbólum, ezért számít. De nézünk mást. Mi lenne ha a zsidók azt találnák ki hogy 1944-ben a rendszer jelképe a piros-fehér-zöld zászló és a Himnusz volt, ez őket a gyilkosságokra emlékezteti. Akkor be kellene tiltani őket ?

Madarász Henrik 2024.06.14. 16:54:38

@Deansdale: Sajnos tényleg nagyon hatékony az agymosás, nem véletlenül kezdik már a kisgyerekeknél, a nekik szóló rajzfilmeket telerakják négerekkel és buzikkal. Ezért a legfiatalabb nemzedékben van a legtöbb agyhalott libsi.

protoh 2024.06.14. 17:03:11

Erdekes, hogy mindig jon valaki, mint most Andy.73, hogy nagy mellennyel, mindent elsopro lendulettel elkezdje osztani az eszt, szemelyeskedve, ervek nelkul, vagy olyan ervekkel, amik mar ezerszer meg lettek cafolva (akar ezen a blogon is). Komolyan nem tudom eldonteni, hogy ez ugyanaz az ember, vagy Dean igy porgeti kicsit a hozzaszolasokat, vagy egyszeruen ennyi a balos vitakultura :D

Madarász Henrik 2024.06.14. 17:10:20

@protoh: A legvalószínűbb, hogy időnként valahol egy vitában linkelik ezt a blogot és akkor benéz egy pár balos katasztrófaturista.

protoh 2024.06.14. 18:38:21

@Madarász Henrik: gondolom valami ilyesmi lehet, csak erdekes, hogy mindig pontosan egy van es teljesen ugyanolyan az osszes

Madarász Henrik 2024.06.14. 18:47:07

@protoh: Ez sokszor azért van, mert elég hasonlóak a nézeteik. Érdemes megnézni egy Magyar Péterről szóló negatív facebook posztot, megjelenik néhány száz agyhalott perceken belül és szinte teljesen ugyanazt írják, pedig látni hogy ezek létező emberek.

Deansdale 2024.06.14. 19:00:30

@protoh: Nem én vagyok, ezt garantálom :)

bomberhopper 2024.06.14. 19:04:53

@Andy.73: "...nincsenek kiszolgáltatva annyira a fideszbárók kiskirályok hatalmának mint egy közmunkás vagy csóró cigány. Ez szerintem nem CSAK okosság - butaság kérdése is hanem anyagi kiszolgáltatottsági kérdés is."
Hogy mi a jó vagy rossz, az most nem kérdés, de jelenleg a demokrácia rendszerében az kerül kormányra, akinek több a szavazata. Ennek megfelelően aki kormányon lesz, annak mindig több lesz a nyolc általános vagy azt sem végzett választói szavazata, pusztán azért, mert többen vannak, mint a professzorok. Akik a demokráciában több szavazatot szeretnének kapni, azoknak bizony ki kell mennie a nép közé, akár vidékre és még kell szerezni a szavazatokat. Az értelmiségi réteg jelentősen kisebb, ezek alapján minden nyertes kiérdemli a "parasztpárt" jelzőt. Hovatovább ha nyerni akarsz, akkor a népet kell megvenni nem az értelmiséget, és bármilyen meglepő, a népet sem tudod újra és újra megvenni, amennyiben nem érzik azt, hogy tőled többet kapnak, mint az ellenfeleidtől. Engem, mint négy gyermekes családapát, kilóra megvett a Fidesz, az elődjeik ezzel szemben úgy adtak el a Világbanknak, hogy pislogni sem tudtam. És nem a Fidesztől várom a megváltást, mert téved, aki azt várja, hogy azért lesz jobb neki, mert nem mindegy ki van kormányon. Ennek ellenkezője viszont szintén igaz, vagyis azért viszont el kell menni szavazni, hogy ne legyen rosszabb, mert nem mindegy, hogy ki van kormányon. Ezt Dean faék-egyszerűségnek hívja, és nem is olyan bonyolult az egyszerű embereket megszólítani, csak rá kell jönni, hogy őket is ki kell szolgálni, nem csak a nemzetközi nagytőkét.
És bármilyen egyszerű az egyszeri vidéki ember, azért szavaz oda-ahova, mert a rövidtávú emlékezete mellett ki tudja számolni, hogy jobban él, vagy rosszabbul és ezután ikszel. A Fidesz meg kiszámolta, hogy több szavazat jön onnan, mint a különböző vélt és valós kisebbségektől. Ez nem kirekesztés, hanem a többség uralma. Demokráciának hívják.
Ha az Andrássy úton júniusban négy millió ember vonulna, akkor a logikusan gondolkodó politikusok, akik elvileg a népet kellene képviseljék, Andrássy utas szlogenekkel kampányolnának. De nem így van, tehát a Fidesz egy suttyó parasztpárt. Ezen most tíz percig fogok még röhögni.

protoh 2024.06.14. 19:13:50

@Madarász Henrik: ertem en, hogy a nezeteik ugyanazok, de azert talan nem ugy kellene megprobalni megvedeni azokat, ahogyan elotte mar ezerszer be lett bizonyitva, hogy helytelenek. Ervek nelkul nem lehet vitazni, csak szemelyeskedni, ahogyan az tortenik is minden esetben, aztan sertodotten elkullognak es jon a kovetkezo.

@Deansdale: szerintem meg Frederick is te vagy :D

Deansdale 2024.06.14. 19:19:54

@protoh: Nem is tudom, hogy ez sértés vagy dícséret :)

2024.06.14. 19:31:30

@Madarász Henrik: Senki nem bántja a Turul emlékét. CSak NE OTT legyen az a szobor ahol a náci pártház állt. Mi ezen a nem érthető? Milliószor leírtam hogy viheti torockai a turulját ásotthalomra, ott is pontosan a ősi nemzetet fogja jelenteni.
Ócska rogáni csúsztatás ezt összemosni a himnusszal meg a zászlóval. Jól megtanultad a megafonos képzésen hogy kell csinálni.

@protoh: teljes tévedés hogy balos vagyok. Egyébként a baloldal megszünt, öt százalékos lószar lett belőlük. Nem is értem ti kikkel hadakoztok még?
Menjetek hollandiába meg dániába harcolni a woke ellen, itthon nincs ilyen. De megértem hogy a képzelt ellenség ellen lehet jól harcolni, akkor biztos te győzöl.

Madarász Henrik 2024.06.14. 19:40:24

@Andy.73: 1. Akkor máshol lehetne a kerületben a Turul ? Senkit nem zavarna, ha átraknák egy másik térre.
2. Paranoid képzelgéseid vannak, ha megafonos képzést kaptam volna és fizetnének ezért nekem, akkor nem ide írnék, hanem a facebookra, ahol sokkal több embert érnék el. Egyszerűen ez a legjobb blog amit ismerek, a blog írója nem egy fősodorba tartozó birka, saját elképzelései vannak a világról és jól tud írni.

protoh 2024.06.14. 21:04:10

@Deansdale: nem tudom, ha sertes akkor toled kell elnezest kernem, ha dicseret, akkor tole :D

@Andy.73: latod, errol beszelek. Nem, nem szunt meg a "baloldal", hiaba nyilatkoztatod ki es aztan epitesz ra egy egesz ervrendszert. Az egesz mindenseg balra tolodott, ezt is egymillioszor leirtak itt is, hogy miert es hogy arrol beszelgethetnenk, de te gondolom inkabb valamifele szmantikai finghamozasba mennel bele, hogy hat ez a bal nem az a bal. Az is tenyszeruen nem igaz, hogy itthon nincs woke, kevesbe van valamivel, de ez is sok (legalabbis az idekommentelok nagy resze szerint, ha ugy gondolod, hogy nem, mondd el, hogy szerinted mi van, de lecci probald megindokolni). Ezek is mind le vannak itt irva, a blogbejegyzesekben, a hozzaszolasokban, de te nem vitatkozol az allitasokkal, nem cafolod oket ervekkel, csak kozlod, hogy nem ugy vannak, es akkor termeszetesen ebbol logikusan kovetkezik, hogy aki azt mondja hogy de, az hulye. En ezt talalom unalmasnak, mert nem te (vagy legalabbis ez a nicknev) az egyetlen, aki ezt csinalja.

bomberhopper 2024.06.14. 22:19:07

@Andy.73: Leírom, hogy nem megítéltetik általam egyik oldal sem, hanem elmondom, hogy hogyan működik a demokrácia. Több cikluson keresztül.
Erre mit kapok válaszul? Venezuela, Batthyány tér, Rogán, agymosás, pénz, háború, woke, csilliárdok, óvodás, nemváltás.
Gondolkodtál azon, amit írtam, vagy leírtad a sablonjaidat? Ha úgy gondolod, hogy emiatt nyert a Fidesz, akkor mi a retkes lóheréért nem másolja le az ellenzék ezt a technikát, és talál ki hasonló szépen szóló hívószavakat?
Kezdem úgy érezni magam, mintha felesleges lenne írnom neked, igazán örülnék egy konstruktívabb válasznak.
Szerintem úgy vagytok vele, hogy a korrupció az amiből kimarad az ember analóg azzal, hogy ha a Fidesz nyer, akkor az nem demokrácia, de ha nem nyer, akkor igen.

valis47 2024.06.16. 01:45:05

@Andy.73: Ez a venezuelai menekültes sztori egy álhír, amit a vesztes V. Naszály Márta terjesztett el. Aki egyébként 5 éve kevesebb, mint 1%-os különbséggel nyert.

Deansdale 2024.06.16. 09:51:38

@valis47: Érdekes, hogy az ilyen "nem vagyok balos"-ok kizárólag balos propagandát ismételgetnek, egyetlen szavuk nincs ami középutas vagy jobbos lenne.

Madarász Henrik 2024.06.16. 21:50:47

@Deansdale: Nemsokára a szélhámos Magyar Péter is le fog bukni, hiába lenget magyar zászlót miközben az EU-ban minden magyarellenes balos dolgot támogatni fog a frakciója, a migránsok betelepítéstől kezdve, az erőszakos buzik nyomulásán át, az ukrán háború támogatásán folytatva és az EU pénzek megvonásával befejezve.

Deansdale 2024.06.17. 08:36:36

@Andy.73: Nem szeretem, mikor egy bizonyos színvonal alá esik a kommentelés, például amikor ostoba propagandát ismételget valaki és még személyeskedik is hozzá, szóval szedd össze magad.

Deansdale 2024.06.17. 08:38:00

@Madarász Henrik: Attól tartok a szavazói java részét nem fogja érdekelni, hogy MP lebukik, amíg Orbán ellen esélyesnek látják...

Deansdale 2024.06.17. 09:39:37

@Andy.73: Gazdaság tekintetében igen, kulturálisan inkább józaneszes vagyok, ami manapság széljobbnak minősül. Ha egy nyugaton élő ember (legyen az amerikai, dán, vagy magyar) nem szeretne tömeges migrációt vagy buzipropagandát, azt széljobbosnak csúfolják, tehát az vagyok. És nem érdekel, hogy egyesek szerint Magyarországon ilyen dolgok "még nincsenek", mert egyrészt vannak, másrészt nem akkor kell tenni ellenük amikor már egyértelműek a helyrehozhatatlan károk, hanem amikor még van esély érdemben ellenállni.

Elvi alapon középutas sosem voltam, mert nem hiszek abban hogy az igazság mindig középen van. Másrészt a modern baloldallal szemben eleve nem is lehet középutasnak lenni, abszolút totalitáriánusok, nem fogadnak el semmilyen kompromisszumot és halálig erőltetik a saját ideológiájukat. Amiben a jobboldal az elmúlt évszázadban engedett azt a baloldal az esetek 100%-ában arra használta, hogy onnan még tovább erőszakoskodjon.

Deansdale 2024.06.17. 09:56:59

Amúgy az a középút egy iszonyat bonyolult téma, 2-3 cikket lehetne írni róla.

Pl. arról, hogy a modern szövegkörnyezetben egy félreértés az egész, a legtöbben azt hiszik, hogy a modern balos ill. a sajtóban széljobbnak nevezett dolgok között félúton van a közép, ami egy hajmeresztő hülyeség, tekintve hogy amit manapság extranácifasiszta radikális széljobbnak neveznek az többé-kevésbé maga a közép, a többiek meg olyan messze vannak balra, hogy a fal adja a másikat. A Mi Hazánk centralista párt és ahhoz képest a fityisz balra van. (Egy politikai pártnak a választók érdekeit képviselni nem jobbos dolog, vagy ha igen, akkor valami alapjaiban van elbaszva.) Az MH semmi olyan dolgot nem hirdet ami erőszakosan konzervatív lenne, nem akarják kötelezővé tenni a kereszténységet és semmiféle jutalmat vagy büntetést nem osztanának a tradicionális értékrend alapján, egyszerűen csak meg akarják védeni a magyar nemzetet, ami MINDEN pártnál ALAP kellene legyen. A miatyánk nem tenné kötelezővé a népviseletet és nem végeztetnék ki a liberálisokat, nem lenne kötelező minden gyereket megkeresztelni és nem rúgnák rá az ajtót az emberekre, hogy nem-e véletlenül buzi valaki, mert akkor azon nyomban le is tartóztatják. EZ lenne a széljobb, és hasonló politikai párt az egész nyugati világban nincs egy sem. Az ellenkezőjére viszont van ezer példa, sőt, már ők uralkodnak sok helyen, az USA-ban pl. sokéves börtön jár ha a szivárványosra festett járdát megszentségteleníti valami gyerek rollerezés közben.
www.dailymail.co.uk/news/article-13513907/washington-spokane-teens-jail-lgbtq-rainbow-mural-vandalism.html
Ez bazmeg hihetetlenül kőkemény extrém szélbal. Na most akkor kitől is kell tartanunk, meg hol a közép?

Deansdale 2024.06.17. 10:02:40

@Deansdale: Rövidebben megfogalmazva: a szélbalt nem akarni nem széljobb, az a közép. Ugyanazt csinálni mint a szélbal, csak ellenkező előjellel, na az lenne a szélobb, csak olyan nem létezik.

Deansdale 2024.06.17. 14:15:03

@Andy.73: Te mikor hallgattál meg utoljára fideszest? :)

Amúgy működhet a definíciód, csak kívülről nehéz megállapítani, hogy valaki túl sokat hallgatott egy véleményt és ezért MÁR nincs türelme hozzá, vagy eleve nem volt hajlandó meghallgatni mert leszarja. Ráadásul melegágya ez a téma az önátverésnek, szerintem MINDENKI azt hiszi hogy ő nyitott és józan gondolkodású, minközben az emberek 90% síkhülye és képtelen a gondolkodásra. Ez utóbbiak általában csak propagandaelemeket ismételgetnek és nem képesek/hajlandóak kibontani a kampány-egysorosok mögötti valódi tartalmat. Szerintem ha megkérnénk az utcán 10 véletlenszerű embert, hogy a saját szavaival mondja el a saját véleményét, ami MIATT arra a pártra szavazott amelyikre, 9 képtelen lenne rá. Csak az origós/telexes baromságokat ismételgetnék hányásig.
süti beállítások módosítása