NASA kutatók a Nature magazinban megjelent tanulmánya szerint a 2020-ban érvénybe lépett kílmavédelmi intézkedések okozták azóta a klímaváltozás 80%-át. Konyhanyelven: a szállítmányozásban drasztikusan csökkentették a megengedett kéndioxid kibocsátást, amitől csökkent a felhők mennyisége és tömörsége, így sokkal kevesebb napenergiát vertek vissza az űrbe.
Most papolhatnék arról, hogy úgy összességében mekkora ostobaság a politikavezérelt "klímatudomány", vagy mekkora majomállatok a kritika nélküli hívei, de semmi kedvem. Talán majd a kommentek között :)
Frederick2 2024.06.08. 07:24:44
Beszéljünk megint a migrációról! Beszéljünk megint az LMBT-ről! Beszéljünk megint a klímaválságról! Beszéljünk megint az orosz-ukrán háborúról! Beszéljünk megint a zsidókról! Beszéljünk megint a COVID-ról! Beszéljünk arról, hogy a woke miféle rombolásokat végez a kultúrában!
Tízezerszer megtárgyalt témák, amik kapcsán semmi új nem hangzik el, csak DJ Deansdale felrakja ugyanazt a lemezt. Mit kértek, srácok? Ugyanazt!
Amely témák mintha ritkábban jönnének elő: feminizmus, cigányok. Igazából azokról is csak ugyanazokat lehetne elmondani, amit eddig is.
Aztán voltak kísérletek Dean részéről ilyen életmód-tematikára. Hogyan táplálkozzunk egészségesen? Hogyan legyen korszerű a fűtésünk? Hogyan építsünk gazdaságosan kertet? Hogyan építsünk gazdaságosan házat? Ezek jók témák, időnként én is elolvastam néhányat. De mintha ezek lennének a legnépszerűtlenebb témák, pontosan ezért ezekből van a legkevesebb.
Mintha bizonyos témák eltűntek volna. Táplálkozás, csajozás, férfi-női kapcsolatok.
Én szeretem a kulturális témákat. Dean néha ír is olyan cikkeket, amikben megnézésre ajánlj vagy nem ajánlj filmeket és animéket. Ezekből kevés van. És sokszor átmegy jajveszékelésbe, hogy "jaj, már megint tombol a porcelánboltban a woke elefánt!" (Madarász elvtárs).
Időnként Gábor próbálja behozni az MI (AI) témát. Arról te is írhatnál időnként, Dean, nem rossz téma!
Pontosan ezért kommentelek egyre kevesebbet. Most mi újat mondjak el a tízezerszer felvetett témákról? Csak ugyanazt tudom elmondani, újra és újra.
Frederick2 2024.06.08. 07:33:17
Deansdale 2024.06.08. 09:34:34
2024.06.08. 09:44:55
Amúgy persze joga van azt írni amit csak akar, nekünk meg nem kötelező szennyezni a tudatunkat ezzel.
De ez inkább egy kis visszacsatolás akart lenni. Azért az életnek van szép oldala is nem mindig a rinyálás.
2024.06.08. 09:47:28
A kritika inkább az előzőekre vonatkozik sztem.
Deansdale 2024.06.08. 10:09:17
Mellesleg a blog jó ideje elsősorban a kommentszekcióban él, ott meg mindenki arról beszél amiről akar, úgyhogy még mellé is lövöldöztök, bakker.
2024.06.08. 13:12:30
Manfréd Zaturek 2024.06.08. 14:45:25
valis47 2024.06.08. 15:22:58
Szerintük a "nem lesz semmid és boldog leszel" a jó jövőkép... az embereknek ne legyen saját lakásuk, saját autójuk, egyáltalán semmijük. Éljenek a neobolsevik állam kegyelméből. Ha meg mondjuk valami csúnya rasszista dolgot mondanak, bannolják ki őket a való életből is, ne csak a szocmédiából.
valis47 2024.06.08. 15:25:07
Deansdale 2024.06.08. 15:25:39
2024.06.08. 16:42:49
Deansdale 2024.06.08. 16:58:03
2024.06.08. 18:41:10
Frederick2 2024.06.08. 19:35:46
grafomanpali.blog.hu/2021/04/16/a_ketszinu_kutya_part
"Mit is vártam tőlük én, nem kis naivitással?
Azt, hogy a Magyar Kétfarkú Kutya Párt (rövidítve MKKP, továbbiakban Kétfarkú Kutyák) kigúnyolja azt a dicsőséges csihi-puhit, ami ma a magyar politika. Kigúnyolja a Balliberális Network és a Nersevik Network egymással folytatott egyre visszatetszőbb küzdelmét. Kigúnyolja a polgárháborút. Kigúnyolja a kultúrharcot. Kigúnyolja az egymásnak feszülő törzseket. Kigúnyolja a CEU és az anti-CEU tüntetőket. Kigúnyolja az LMBT és az anti-LMBT tüntetőket. Kigúnyolja a migrációpárti és a migrációellenes tömegeket. Kigúnyolja a feministákat és az antifeministákat. Kigúnyolja a rasszistákat és az antirasszistákat. Kigúnyolja a BLM és az anti-BLM hazai rohamosztagosait. Torz tükröt állít a politikai elitnek és az általuk küzdőtérre vezényelt társadalomnak. Egyfajta figyelemfelhívást, hogy nézd már meg, ember, mit tesz veled a politikai osztály, teljesen kiforgat önmagadból, és ideje felébredned végre!
Mi lett belőle végül?
A Kétfarkú Kutyák úgy döntöttek, részt vesznek a dicsőséges csihi-puhiban. Alárendelik magukat a Balliberális Network-nek. A balliberális értelmiség oldalán belevetik magukat a polgárháborúba és a kultúrharcba. Odaállnak az egyik törzs mellé. Kigúnyolják a Nersevik Network-öt. Kigúnyolják a jobboldalt. Kigúnyolják az anti-CEU tüntetőket. Kigúnyolják az anti-LMBT tüntetőket. Kigúnyolják a migrációellenes tömegeket. Kigúnyolják az antifeministákat. Kigúnyolják a rasszistákat. Kigúnyolják azokat, akik nem kérnek a BLM-ből. A Kétfarkú Kutyák nem kérnek a Gyurcsányból, de szívesen élnének egy olyan baloldal által megfélemlített társadalomban, mint Svédország, Kanada vagy éppen a Joe Biden-kormány alatt formálódó USA. Alázatos kutyaként szolgálják a balliberális elitet, és segítenek kivezényelni a küzdőtérre az agymosott szerencsétleneket. A Kétfarkú Kutyák már nem rázzák fel a rémálomból az embereket; inkább segítenek még inkább kiforgatni az embert önmagából. Kardot nyomnak a kezébe, és mondják neki, harcoljon velük a Szép Új Világért! Arról beszélnek a kamerák előtt, hogy a céljuk egy békésebb és nyugodtabb társadalom, közben jópofiznak a társadalmi gyűlöletkeltés fenegyerekével, Gulyás Mártonnal. Haverkodnak a jakobinus Mércével. Megformálják a balliberális Budaházy Eddát: Baranyi Krisztinát. Nyíltan szimpatizálnak a Jessica Doty Whitakert meggyilkoló afro-amerikai terrorszervezettel, a BLM-mel.
„Légy a kutyák királya!/Ne királyok kutyája!” – énekelte Hobo egy olyan korban, ahol trend volt lemenni kutyába. Ma is ilyen kor köszöntött ránk. Értelmiségiek tucatjai mennek le kutyába, ki jobbról, ki balról. A Magyar Kétfarkú Kutya Párt nem lett a kutyák királya, inkább lett a királyok kutyája. Kiskutyaként pitiznek a Balliberális Network-nek, pár odavetett csontért."
békaapu 2024.06.08. 19:56:24
Teljesen jól látod a szavak kiforgatását.. de nem kéne ez ellen tennünk?
:-)
Például azt hogy azt mondjuk amit gondolunk, és úgy mondjuk hogy azt ne lehessen.. szóval helyesen mondjuk?
Nem kell, tényleg nem kell akadémizmusosan vagy enciklopédistán.
Tényleg..
..ha nem tudnád - akkor hol keresnéd hogy milyen a náci..?
Madarász Henrik 2024.06.08. 21:27:13
1. Nekem nincsenek elvtársaim, neked vannak, én jobboldali vagyok, nincsenek nagy kívánságaim, a 1939 előtti állapotok megfelelnének, némi szociális korrekcióval, tehát a fehér, keresztény Európa, ahol be vannak tiltva a szexuális aberrációk.
2. Havonta egyszer csak hozzászólhatok az engem érdeklő témákhoz, az életmód nem érdekel.
3. A szórakoztató ipar minden ágát megszállta mostanra a milliárdosok által mozgatott marxista söpredék, a filmeket, a fantasy és sci-fi könyveket, képregényeket, számítógépes játékokat, stb.
4. 20 éve még a filmek többségét nyugodtan meg tudtam nézni, fehér emberek voltak a szereplők és buzik sem voltak bennük. Ma már nem készülhetne olyan film, mint a Gyűrűk ura, minden amerikai filmben ott vannak a négerek főszerepben és a buzik. Lassan már kínai és koreai filmeket kell néznem, ha normális filmet akarok nézni.
Madarász Henrik 2024.06.08. 21:40:25
2024.06.09. 08:21:42
@Madarász Henrik: Nem lehet ennek az az oka, hogy számbelileg a négerek (nálunk cigányok) szaporodnak jobban, egyre nagyobb lesz a létszámuk és választópolgárként már számítanak a tömeg miatt?
Frederick2 2024.06.09. 08:47:31
"Nekem nincsenek elvtársaim, neked vannak"
Ez elég gyenge beszólás volt. Hadd kérdezzem meg: Dean és a körülötte kialakuló "haveri" társaság mi neked, ha nem társaid a közös elvek terén, vagyis elvtársak? Ne a fogalom kommunista kiforgatását értsd alatta!
Nekem elvtársaim? Már rég nem tartom magam MRA-s és alt-right-esnek, így tény, itt senkit nem nevezek elvtársnak. Részben azért, mert a férfijogi aktivizmust tévútnak tartom, ahogyan a nőjogit is. Az egyik legnagyobb hülyeségnek tartom az emberjogi szemlélet szétválasztását férfijogira és nőjogira. Ebbe most mélyebben nem megyek bele.
A másik problémám az, hogy a hazai alt-right sem tudja, mit akar. Csak elég, ha megnézem, mi volt eddig a Dean blogon.
Itt egy hevenyészett kronológia, mi volt itt eddig a politikához való viszony.
1, Minden hagyományos, a rendszerváltás utáni párt korrupt, gazemberek gyülekezete, nem ér semmit. Csak a JOBBIK!
Később...
2, Egyedül a FIDESZ mentheti meg Magyarországot a pusztulástól, állhat ellen a baloldali és liberális ármánynak. Ennek keretében, jól emlékszem, Dean úr lehülyézett egy csomó embert, aki bírálni merészelte a FIDESZ-t. A magyar mainstream jobboldal dicséreté aztán kiegészült az amerikai, az orosz, a brazil és a fülöp-szigeteki mainstream jobboldal dicséretével: vagyis egyedül Orbán, Trump, Putyin, Bolsonaro és Duterte mentheti meg az emberiséget a pusztító baloldaltól!
Később...
3, Jött fordulatként a COVID és a vakcinák! Bejött a képbe a Great Reset! Változott a narratíva! Orbán, Trump, Putyin, Bolsonaro és Duterte ugyanúgy a háttérhatalom oldalán állnak, mint a velük szemben álló ellenoldal. Kína az egyik főszereplője az új világrend kialakításának.
Alternatíva? Magyarországon a Mi Hazánk, Európában mindaz a párt, ami hajlandó szövetségre lépni a Mi Hazánkkal.
Később...
4, Legutóbbi fantasztikus "vitám" Deannel és az őt hűségesen követő Valissal összezavart. Ott "kiderült", hogy egy kínaiak által uralt Európa jobb, mint egy zsidók által uralt Európa. Az Orbán-kormány szövetsége a Kínai Kommunista Párttal az jó dolog. Az akkugyárak megmentik a magyar gazdaságot. Kína jófej. Talán a FIDESZ is jófej. Torozkai és a Mi Hazánk a háttérhatalom emberei!
5, ?
Frederick2 2024.06.09. 09:03:00
"én jobboldali vagyok"
Én meg T-Rex! :P Egyre inkább úgy érzem, hogy az alt-right-en belül a "jobboldaliság" nem több, mint anti-baloldaliság. Én már rég nem nevezem magam jobboldalinak, még annak ellenére sem, hogy a mai választáson a Mi Hazánkra fogom behúzni az X-et.
A jobboldaliság és a baloldaliság olyan keretek, amikbe nem betömöríthető a társadalom, és ami nem ad kielégítő magyarázatot az amúgy komplex történelmi és társadalmi folyamatokra. Ugyanez vonatkozik minden ideológiára, beleérte a konzervativizmust, a liberalizmust és a szocializmust is. Az ember és az emberiség bonyolultabb annál, hogy ideológiák mentén leegyszerűsíthető legyen.
A 3. és 4. ponthoz pedig annyit:
- Ez nem lesz örökké.
"Egyszer mindez összedől,
És kezdi majd újra a semmiből
Egyszer minden a porba hull
A terhektől végleg megszabadul."
(Ákos)
Amikor a Szovjetunió összedőlt, vele együtt hullt a porba a szocialista realizmus és a marxista esztétika is.
- Én mind a filmek, mind a regények, mind a videójátékok terén találok olyan, ami mentes a woke-tól. Olvasd Bán Mór Hunyadi-sorozatát! Vadássz a Gold Book történelmi regényeire! Játssz a Helldivers 2-vel vagy a Mad Max-videójátékkal! Akciófilmek terén is találhatsz fogyasztható alkotásokat: Tom Cruise filmjei. Ha nézed a Retroshock YT-csatornát, ott is ajánljanak olyan sci-fit, ami fogyasztható. Elég gazdag ahhoz a kulturális kínálat, hogy találjon kedvére valót az ember!
Frederick2 2024.06.09. 09:04:58
Még akkor is, ha Valis oknyomozói módszerekkel kinyomozta, hogy őket is a háttérhatalom futtatja.
Kína pedig azért jó nekünk, mert nem zsidó! :P
Káosz, baszd meg! Őrület szigete!
Deansdale 2024.06.09. 09:18:33
Nem jól emlékszel. Mindigis az igazság érdekelt, sosem hülyéztem senkit az alapján, ha egy pártot kritizált, csak akkor szoktam morogni, mikor valaki szarul csinálja. Amúgy párt-értelemben sosem voltam semmilyenes, azt nézem a saját elveimet melyik párt képviseli, és ha ez változik, akkor változik az is hogy kire szavazok. Én a saját elveimhez vagyok hű, nem valami bárgyú vezéralakhoz. Persze megértem, ha ezt mások köpönyegforgatásnak látják, akiknek az az alap, hogy egy pártot kell követni, mindegy hová megy.
Annyiban igazad van, hogy időnként feltámadt bennem egy kis remény, hogy talán létezik politikus aki tényleg az akinek beállítja magát, pl. Trump, de ezekben mind csalódnom kellett, mert mindről kiderült, hogy a háttérhatalom csicskája. Meloni és Le Pen is tetűládák, a jobbikos utat járták be, és Trumpról is utólag kiderült, hogy hiába ígért meg minden szart, nem teljesített semmit. Azt hiszem ez nem rám vet rossz fényt, legföljebb azt mondhatod, hogy néhány ilyen alakkal eleinte jóhiszemű voltam, tévesen. Na bumm.
Kínától rettegni ugyanolyan ostobaság mint a ruszkiktól, ők egyszerűen csak a háttérhatalmi sajtó által kijelölt legújabb mumus. Jaj, jaj, akkugyár épül Debrecenben, holnap Kína fogja uralni az országot. A politikusaink, pénzembereink és médiaszemélyiségeink 90%-a zsidó vagy zsidó kötődésű, de rettegni Kínától kell, mert az legalább nem antiszemitizmus :)
Amúgy figyelj már, ha van téma amit szeretnél kitárgyalni, akkor mi a tökömér' nem kezedeményezel egy normális vitát, mint általában a normális emberek, minek ez a közvetett és manipulatív szerencsétlenkedés, hogy valami fantom-közönséghez beszélsz arról hogy itt nem azok a viták zajlanak amiket te szeretnél...? Nem engem kell pszichoanalizálnod vagy a blogomat temetni, ha akarsz valamiről dumálni akkor kezdd el, bazmeg. Aztán ha nem jön válasz, ami olykor megesik, az azt jelenti, hogy másokat kevésbé érdekel az adott téma mint téged. Ez esetben sajnos más felületen kell az adott témát kitrágyalnod, ami teljesen rendben van.
Madarász Henrik 2024.06.09. 15:56:59
Madarász Henrik 2024.06.09. 16:16:10
Deansdale 2024.06.09. 16:24:09
Madarász Henrik 2024.06.09. 16:46:21
valis47 2024.06.09. 19:57:52
Deansdale 2024.06.09. 20:33:36
Mia and Me 2024.06.09. 21:58:25
Kegyetlen ez az ország komolyan... :(
Deansdale 2024.06.09. 23:50:15
Amúgy ja, optimista voltam, ami nem jött be, de ez még mindig jobb, mint eleve pesszimistának lenni :)
Madarász Henrik 2024.06.10. 02:49:25
Madarász Henrik 2024.06.10. 03:53:02
békaapu 2024.06.10. 05:39:25
Mert itt már volt kékcédulás mindenteltörlés, és az elég sok dolgot át is írt ahhoz hogy egy új világrend emelkedhessen föl.
Aztán lett egy rendszerváltásnak nevezett mindenteltörlés, amiből kiderült hogy van az a pénz. Mindegy milyen magán-álom, mindenkinek meg lehet vásárolni a hallgatását, az átszavazását vagy a halálát.
Ha a Mi Hazánk csak lassan kerül be ..hm.. akkor a "Mi" (tehát a velünk való összetartozásuk) szűnik meg a nevükben, vagy a "Hazánk" (vagyis a magyarságuk) ?
Mert eddíg az önzés mindíg letaposta az önfeláldozást.
békaapu 2024.06.10. 05:56:48
A hatalomba való bekerüléshez ezek a jellemtulajdonságok elengedhetetlenek.
Egy boldog ember nem megy oda, vagy ha odamegy akkor nem marad boldog. A boldogtalan vezetőből pedig a szenzációgyár egy tollvonással hazudhat gonoszat.
Szóval.. a náci az német nemzeti szocialista.
A politikus meg mind önző. Gonoszul önző.
Deansdale 2024.06.10. 10:06:47
2024.06.10. 10:12:00
Amúgy a Mihazánk egy EU ellenes párt, miért is indul az eu parlamentbe? csak nem a sok pénzért és megélhetésért?
Deansdale 2024.06.10. 10:23:15
Attól hogy valaki nem szereti az EU-t, a politizálásban még részt kell venni, különben átengedni az irányítást az ellenségeinek. A kérdésed némileg gerinctelen. Amúgy ha csak a megélhetésért csinálnák, még azt is jobban megérdemlik mint bárki más a politikában. De csodát én sem várok tőlük, ezt már többször kifejtettem.
2024.06.10. 11:10:32
Ha valaki mindent visz akkor vállaljon is mindent.
Amikor semmi szava nincs akkor nem "politizálni" megy brüsszelbe, hanem megélhetésért. Ez a kökemény tény.
A többi csak idealizmus.
valis47 2024.06.10. 11:30:55
valis47 2024.06.10. 11:43:05
A Magyar Péter-féle politikai pilótajáték eddig működött, az tény, a MZP-féle összefogás mindenkivel-nél sikeresebb lett nem felvenni a fedélzetre a DK-t, Momentumot és más ballib töredékpártokat (meg a mára identitását veszített Jobbikot). Némi háttérsegítséggel, mint a facebook algoritmusai, gyorsan elterjedt, hogy itt az új megváltó, a tisz(t)ák. Nincs világos ideológiájuk, egyetlen ismert emberük sincs MP-n kívül, aki szintén csak pár hónapja ismert ember, mindenki azt lát beléjük, amit. Majd kiderül, hogy percember-e, vagy nem. 2 éve van rá, hogy megszervezze a pártját, és irányt, arculatot szabjon. Mivel a szavazóik többsége balliberális, nyilván továbbra is ilyen irányban fog kibontakozni az eddig rejtett irányvonal. Láthattunk már woke feministát, woke cigánysimogatót stb. felszólalni a gyűlésein.
Deansdale 2024.06.10. 11:47:05
Azt meg mindenki úgy értelmezi ahogyan a saját jelleme diktálja, hogy valaki más egy rákényszerített uralmi szervezetbe, amiből legszívesebben kilépne, be akar kerülni hogy megreformálhassa/kiléphessen, vagy inkább leszarja. Viszont a leszarás automatikusan azt jelenti, hogy a továbbra is rákényszerített uralmi szervezet csak még rosszabb lesz mint addig, szóval...
Mellesleg ha komolyan gondolnád amit leírtál akkor folytatnod is kellene a gondolatot, hogy minden ellenzéki párt is csak a koncért megy Brüsszelbe, azok is akikre te szavaztál, hiszen az ő voksuk sem jelent semmit, ahogy a miatyánké sem. Ráadásul a ballerek nyilvánvalóan csak megnyomkodják a gombokat amiket az EU vezetése lekottáz nekik, vagyis a szerepük még jelképesnek sem nevezhető, míg az MH legalább úgy voksol fölöslegesen, aminek amúgy lenne értelme :) A maszop, DK, tisza összes képviselőjét ki lehetne váltani azzal, hogy Wunderscheisse-nak annyival több szavazatot adnak, mert soha semmiben nem fognak máshogy szavazni úgysem, bohócnak vannak ott, illetve a koncért, ugyebár.
Szóval itt megint látok egy kisebb gerinctelenséget, hogy ha a saját elvtársaid vannak a húsosfazék közelében az neked oké, csak a politikai ellenfeleidnek próbálod bemagyarázni, hogy ha ők is ott vannak az alávaló nyerészkedés. Hmmm.
Klasszikus libsi vonás semmiféle morálnak vagy szabálynak nem alávetni magatokat, még a saját elvi szabályaitokat is messze leszarni, de bezzeg az ellenfélen számonkérni mindent. "A rohadt MH hogy meri ugyanazt csinálni mint mi?! A részükről ez elfogadhatatlan..." :)
valis47 2024.06.10. 12:02:12
Bár értem a szkepticizmust és a bizalmatlanságot amiatt, hogy a tudomány is át lett politizálva, pl. ahogy az 50-es években Sztálin és a nagy Szovjetunió méltatása volt kötelező a szockó világban a tudományos munkákban, ma a nyugati világban a woke-é.
Ha arra gondolsz, hogy az MHM is felszállt az akkumulátorgyár rósz vonatra, igen, ezt szavazatszerzés miatt tették. Egyet nem értek velük ebben, sajna ha kényszerítik a villanyautókra való átállást, akkor valamivel pótolni kell azokat a munkahelyeket, amik a belsőégésű motoros járművek gyártásához kötődnek, Magyarországon is van számos ilyen. Kína jelenleg elhúzott ebben (de Dél-Korea is), szerintem ezen cégek jelenléte, bejövetele ellen hergelni nem okos dolog, és nem nemzeti érdek, ennyi.
Az meg, hogy majd a mezőgazdaságból, a "kiváló mezőgazdasági adottságaiból" (ez nagyrészt nem igaz, Ukrajna mellett pl. labdába sem rúgunk ebben) él meg Mo., teljes illúzió és irreális vágyálom.
A kínai befolyásról, jelenleg az USA és Kína között folyik egy geopolitikai meccs, ami gazdasági dimenziót is ölt, az USA ki akarja szorítani a vazallusai területéről a kínaiakat, kérdés, hogy ebben velük lenni miért lenne nekünk jó. Persze lehet, hogy illúziónak bizonyul bármilyen mozgástér, a végén úgyis az lesz, amit az USA akar. A térségbeli többi kisállam kormánya a zsebében van már nagyrészt, a nyugat-európai politikusok nagy része is stb. Lásd Németország esetét, amely csak szop amiatt, hogy maximálisan kiszolgálja az amerikai geopolitikai és gazdasági érdekeket. De hát ők egy gyarmat 1945 óta, korlátozott szuverenitással, amit mára már internalizáltak (plusz berettegtetik őket a klímakatasztrófával, amire hivatkozva be lehet adni nekik, hogy a dezindusztrializáció egy jó dolog).
valis47 2024.06.10. 12:36:09
"Karsai Dániel [..] kifejtette, azért nem csatlakozott a Tisza Párthoz, mert egyrészt soha nem volt párttag, másrészt pedig szerinte Magyar Péter hiába beszélt a Fidesz leváltásáról, „mindeközben szinte vallásos imádattal beszélt Orbán Viktorról, és azt is mondta, hogy akár koalícióra is lépne vele, és úgy próbálná megfékezni"
Mondjuk mivel 2024-ig fideszes volt MP, egy kisebb "NER-lovag", Varga Judit férje, nem meglepő ha csodálta Orbánt, sőt most is csodálja. Végül is valóban az elmúlt 35 év messze legjelentősebb magyar politikusa, aki megkerülhetetlen állócsillag perpillanat.
Egy nem-konteós magyarázat: MP tényleg megsértődött a NER-re, mert ejtette az exét, és az ő további NER-karrierje is kútba esni látszott. Ezért húzott egy impulzívat, a többi meg már ment magától, az O1G-tábor azonnal felfedezte benne az új nagy reménységet, messiást... a konteós magyarázat pedig: ezt eltervezték Orbánnal :)
Deansdale 2024.06.10. 12:52:32
deansdale.blog.hu/2024/06/10/a_2024-es_eu-kepviseloi_valasztasokrol
Deansdale 2024.06.10. 12:54:36
Deansdale 2024.06.10. 13:09:16
A covid speciel pont azt bizonyította, hogy az ún. "tudományt" jobb messze elkerülni és még végszükség esetén is csak bottal piszkálni, mert a konteósoknak mindenben igaza lett, a mainstreamnek meg semmiben. De nem azért írom ezt, hogy a szemedre vessem, elvileg teljesen logikus az álláspontod, csak a rögvalóságban jelenleg nem alkalmazható rajtad kívül álló okok miatt. A globális vezetők jóindulatában bízni öngyilkosság, és remélem a jövőben te is egy kicsit szkeptikusabb leszel velük, meg az átpolitiziált tudományukkal szemben.
Deansdale 2024.06.10. 13:14:56
Na igen, mekkora hülyeség is lenne az örök semleges Svájc példáját követni, aki mindenkivel kereskedik de senkinek se a csicskája... Nekünk muszáj urat választani, és hát a kínaiak komcsik, tehát nem marad más, mint az USA faszán csüngeni, és aki máshogy gondolja, az kizárólag kínai faszon akarhat lógni :D
Mellesleg az USA sövetségesének lenni ártalmasabb mint az ellenségének (kivéve ha Izraelnek hívják az országodat), szóval nem értem miért ragaszkodnak hozzájuk olyan sokan.
Deansdale 2024.06.10. 13:37:10
A fityisznek volt 13 mandtuma, most vesztett kettőt, egyet az MH irányába, meg egyet a ballereknek. Ez ebben a formában lehet pozitív és negatív változás is, majd csak hosszú távon derül ki, hogy milyen trend lesz uralkodó.
Deansdale 2024.06.10. 14:02:48
Ezt rosszul gondoltam, a koalíciójukban a DK megtartott 2 helyet magának, az MSZP-nek nem jutott egy sem. Végülis nincs nagy jelentősége, csak a korrektség kedvéért.
2024.06.10. 16:37:23
Brüsszel egy kurvanagy impotens sóhivatal. Nem is értem miért véded amikor te szerinted a háttérhatalom irányitja az EU-t.
Nem legitim választást nyert a fidesz hanem durván egyenlőtlen, propagandával uszított, gigantikus pénzpocsékolásos kampányt művelt, a közmédiát megszállta, karaktergyilkolt mindenkit, ocsmány hazudozást művelt, a választási körzeteket át és átrajzolja ahogy neki éppen tetszik.
Kurvára nem legitimek.
2024.06.10. 16:41:39
Az összeesküvés hívők kedvenc témája ez, hogy van valahol egy főokos ember aki irányít. Hogy a világ nem végtelen érdek random hánykódása, hanem van biztonság, tudjukkik irányítanak és mi meg olyan okosak vagyu8nk hogy ezen is átlátunk. Tehát mi uraljuk a világot.
Óriási tévedésben vagy ha ezt hiszed.
Totál random a világ működése.
Vannak tendenciák meg sok okoskodás és pici valószinüsáég van hogy te pont eltalálod.
Mindenki aki azt hiszi hogy egy csoport vagy ember irányitja a világot az nagyon butuska gyermeteg lelkű. Nem bírja el annak a súlyát hogy az egyes ember számára valójában átláthatatlan mi történik.
Deansdale 2024.06.10. 16:53:25
Jaj, persze, ha a fityiszre szavaznak többen az csak valami nagy gonoszság miatt lehet, már 2010-ben ellenzékből is ők irányítottak mindent suttyomban, csak ármánnyal tudtak nyerni. Ahhoz semmi köze nem volt a dolognak, hogy a magyar háztartások harmada fél évnél nagyobb rezsihátralékkal küzödött és tlaán elegük volt belőle, ugyan, lárifári.
Na és persze amikor maszopos volt minden állami média az teljesen más volt mint amikor fideszes, mer' csak :)
Deansdale 2024.06.10. 17:02:14
Amiről szó van az kifejezetten libsi konteó, ezért hülyébb mint a normális jobbos összeesküvés-elméletek. Minden ellenzéki párt hívei hányásig nyomatták, hogy minden más ellenzéki párt a fidesz bábja - ezért nem működött az összefosás sem. Valami titáni irónia, hogy a 10+ éves ellenzéki patthelyzetet végül egy olyan párt oldotta fel, ami EGYÉRTELMŰEN mesterségesen lett létrehozva az ellenzék manipulálásának céljával...
"Totál random a világ működése."
Na persze, persze. Az is totál random volt, hogy 2 hónappal a választások előtt elkezdték felfuttatni Magyar Pétert, hetek alatt egész pártja lett, és mostanra egy ex-fideszes előtt térdel az ellenzékiek négyötöde... Nem volt ebben semmi terv, teljesen véletlenszerűen küldték neki a pénzt külföldről, csak random számokat gépelt valaki az átutalásba és mit ad Isten pont MP számlaszáma jött ki :)
valis47 2024.06.10. 17:06:30
Igen, a média befolyásolja az embereket, csak az illúzió, hogy máshol a média független, vagy hogy a hazai nemneres média független. Azért támogatja őket pénzzel az amerikai nagykövetség :)
Aki jobban kontrollálja a médiát és a narratívát, az nyer, Trump is csak azért tudott nyerni '16-ban mert a Fox News beállt mögé, illetve mert nem vették komolyan a másik oldalon, azt hitték, Hillary földindulásszerű (landslide, amerikai szófordulat, MP is használta most, talán amerikaiak fogalmazták a szövegét, csak betolták a fordítóba?) győzelmet arat majd, és Trump csak egy médiabohóc, növeli a nézettséget, de lehetetlen, hogy nyerjen.
Azt is elfelejted, hogy a balliberális média is fullba tolta MP-t, a telexen egy nap kb 10 cikk volt a róla főoldalon. A vadhajtásokon is mondjuk, csak ott lejárató.
Igen a fidesz milliárdokat költött el hirdetésekre, de a facebook algoritmusok nyomták MP-t is, nyilván ingyen (ő azt mondja ingyen, semmit sem költöttek hirdetésekre, nyilván ha ő mondja így van, de akkor pedig az amcsi mélyállam tolta meg kicsit grátisz).
A választási körzetek átrajzolása az angolszász világban gerrymandering néven ismert, mert ott van ez a szokás régóta. Akkor ők nem demokráciák? Egyébként szerinted hányszor rajzolták át a körzeteket, mert azt mondod "át és átrajzolta". Egyszer változtattak a körzeteken, de akkor az országgyűlés egyéni mandátumainak száma is csökkent 176-ról 106-ra, nyilván nem maradhattak a korábbi körzetek változatlanul.
A választási szabályokon változtattak párszor kismértékben, az igaz. Például ezért lehetett egy napon most az önkormányzati és az EP választás.
2024.06.11. 09:13:45
Elfelejtetted felsorolni az putyini propagandát ami mindenhol a világban durván tolja. Nem csak az amcsi nagykövetség befolyásol, hanem a kinai és orosz diktatúrák is tolják keményen.
Plusz zsebükben a teljes magyar kormány és külügy meg titkosszolgálat. Az nem fáj neked?
sztem trump meg biden idiótáskodásánál sokkal húsbavágóbb az orosz nyomulás számunkra.
2024.06.11. 09:17:21
Értem én hogy nehéz elfogadni a véletleneket.
Ezzel pont jól illusztrálod a csapdát amiről beszélek.
Hogy mindenáron izzadvba is de valami összeesküvést kell belemagyaráznod.
Nem birod elviselni a véletleneket.
NA de, ha annyira eltervezett minden, akkor a forradalmak hogy hogy kitüörnek és letaszitanak diktatúrákat, amiknek titkosrendőrsége kiszimatolna mindnet?
Az 56os forradalom kitörését ki készitette elő? Ki rendezte meg?
Vagy ott elfogadod a véletlent?
Csak MP esetében nem?
Mi alapján szelektálsz?
Deansdale 2024.06.11. 09:45:24
Amúgy érdekes, hogy a magyar ellenzék semmit nem tud mondani arra, hogy most akkor voltaképp mit is jelent itt az orosz nyomulás KONKRÉTAN, azon kívül, hogy Orbán az ukrán konfliktus ürügyén nem ugrott Putyin torkának mint a többi agyalágyult EU-s politikus. Ha mi ki akarunk maradni ebből az értelmetlen háborúból, az azt jelenti, hogy az országot a ruszkik uralják? ROTFL Amúgy zéró befolyásuk van az ország ügyeire, EU tagállam vagyunk, minden belső és külső ügyünket EU-s szabályok irányítják.
Ugyanez van Kínával. Nem tudom milyen szellemi mélységekbe kell süllyedni ahhoz hogy valaki benyelje, egy akkugyár azt jelenti, hogy kínai gyarmat lettünk. Ez akkora hülyeség, hogy még vitaindításnak is alkalmatlan, nemhogy érv vagy bizonyíték lenne bármihez. Még a kínai egyetem se jelentene lófaszt se, a legdurvábban ultraszar esetben is csak egy CEU 2.0 lehetne, a baloldal meg pont azt szajkózta egész eddig, hogy a CEU egy király dolog. Vagy ez úgy működik, hogy ha a globalista propagandát az amcsi egyetem hirdeti az jó, de ha ugyanazt a globalista propagandát kínaiak hirdetik, az nem jó?
Deansdale 2024.06.11. 10:00:39
Nem, nekem józan eszem van, ami megakadályozza hogy benyeljek minden sajtószart amit manipulációs céllal elém tesznek, pl. hogy ruszkínai gyarmat lettünk mert Orbán nem küld csapatokat Moszkva elfoglalására. LOL
Tényleg nem értem bakker, hogy a covid után még hogyan képes életben maradni ez a mentalitás. A covidban a moderna által szabadalmaztatott génláncokat találtak, hát micsoda VÉLETLEN, én meg nem bírom elviselni a VÉLETLENeket, ugye :)
www.dailymail.co.uk/news/article-10542309/Fresh-lab-leak-fears-study-finds-genetic-code-Covids-spike-protein-linked-Moderna-patent.html
Barátom, 2024-ben aki még a véletlenekben hisz az önveszélyesen értelmi fogyatékos, és ezt baromi őszintén segítő szándékkal mondom, nem bántólag. A mainstream sajtó azt is kezdi már pedzegetni, hogy az oltásoknak köszönhető a jelenleg tapasztalt növekvő halálozás, szóval a szó legszorosabb kibaszott értelmében az életed, és a szeretteid élete múlik azon, hogy hiszel-e a véletlenekben vagy sem.
www.telegraph.co.uk/news/2024/06/04/covid-vaccines-may-have-helped-fuel-rise-in-excess-deaths/
Nem szelektálok, egyszerűen csak használom a józan eszemet. Te is kipróbálhatnád. A sajtó nem a barátod, és a politika sem, akkor sem ha ellenzéki. Kettőnk között annyi a különbség, hogy te a sajtó egyik felének hiszel, a másiknak nem, mert úgy gondolod az egyik fele hazudik, én meg egyik felének se hiszek, mert tudom hogy mindkettő hazudik.
Deansdale 2024.06.11. 10:19:18
Ha használod a józan eszed akkor arra a következtetésre jutsz, hogy alapvetően két eset lehetséges.
1. Fatális véletlen, hogy pont az EU választások előtt 3 hónappal megjelent a színen egy kiábrándult fityiszes, aki fiatal, jóképű, ambíciózus, pofázni is tud, és úgy általában szinte tökéletes vezéregyéniség, akit egy kis csiszolással a csúcsra lehet juttatni, akibe aztán látatlanban és ismeretlenül belévetette a bizalmát (és többmilliárd forintját) a nemzetközi balos hálózat, és épített neki egy pártot + egy kampányt, közben pedig (fatális véletlenként) a fidesz PR gittegylete az egyetlen olyan stratégiát választotta ami garantálta MP sikerét, és tudatosan kerültek minden olyan lehetőséget ami elkaszálta volna.
2. UGYANAZ a nemzetközi balos hálózat ami jelenleg is pénzeli a tiszát, már előtte is ismerte MP-t, és közösen leszervezték, hogy majd a megfelelő pillanatban kiugrik, felfuttatják, és ő lesz a balos messiás. Ehhez ráadásul a fityisz aktívan segített is, ugyanazzal a módszerrel ahogy most az USA-ban Trumpot is népszerűsítik: a perbe fogással és a bírósági ítélettel rögtön ~10%-ot ugrott felfelé Trump népszerűsége, hiszen alapvető emberi vonás, hogy ha valakit nagyon acsarogva támadnak, ráadásul igazságtalanul, és főleg ha eleve ő az esélytelenebb, akkor önkéntelenül is szimpatizálni kezdenek vele az emberek. Azzal, hogy a fityisz egyértelművé tette, gyűlölik MP-t, és legszívesebben kibeleznék, rögtön egymilliószor szimpatikusabb lett az ellenzéknek. Namármost itt felmerül a kérdés, hogy ezt a fideszes PR-osztály nem tudta előre? Ott kizárólag hülyék és idióták dolgoznak? Ha igen, annál nagyobb a balodal szégyene, hogy egy ilyen dilettáns-csapatot nem bírnak megverni a választásokon :) De tegyük fel hogy nem, nem csak hülyék dolgoznak a fidesznek, ez esetben miért választottak tudatosan rossz stratégiát, amivel SEGÍTETTÉK MP felemelkedését? Hmmmm.
És persze senki nem állítja, hogy garantáltan a második pont az igaz, elvileg lehet az első is, csak a második sokkal logikusabb és valószínűbb, afelől pedig nyugodt lehetsz, hogy az igazságot a sajtó nem fogja megírni, és még ha megírná is a tömegek eleve hazugságnak vennék, tehát úgynevezett "bizonyítékod" soha semmire nem lesz, SOHA, SEMMIRE, vagyis fölösleges bizonyítékra várni bármilyen ügyben. Ha valami kormánymédia most fekete-fehéren megírná, dokumentumokkal alátámasztva, hogy ők is részt vettek MP felépítésében mert háttérhatalmi cél volt őt felfuttatni, simán azt mondanád, hogy hazudnak, mer' csak. Ha MP maga mesélné kamerába a sztorit, valószínáleg még arra is ezt reagálnád :) Biztos deepfake.
Érdekes kérdés, hogy ki tervezte meg MP-t - valószínűleg azok akik a pénzt adják neki, a pártját alapították neki, és az embereket szervezték be neki. Azok lehet, hogy meg is tervezték őt. De nem biztos.
2024.06.11. 14:00:31
Kínai akkugyár:
- nem tartja be a környezetvédelmi szempontokat
- nagyon jó termőföldet vesznek el (most érdekes módon nem fáj a haza kijátszása????)
- Óriási állami támogatást kap, tehát nem hoz hasznot nekünk
- kínaiakat hoznak munkásnak mert a magyar ember ilyen olcsón nem akar rabszolgamunkát végezni
ergo: minden kár a mienk, minden haszon a kínaiaké. Ez eddig érthető?
2024.06.11. 14:10:03
És néha sikerül eltalálnod, máskor meg nem.
De tudom hogy nagyon büszke vagy a széles látókörödre és a sokrétű tájékozottságodra. Ezek mind nem elegek a valóság kitalálásához ha nincs konkrét bizonyítékod.
Szóval a te elvtársaid elhiszik neked és ráerősítenek, mások meg nem hisznek neked. Ez ennyi. Nem érdemes tovább rágni.
Deansdale 2024.06.11. 14:16:29
Ha értelmesen kritizálod a kormányt azzal, hogy rossz feltételekkel hozzák ide az akkugyárat, az teljesen rendben van, igazad van vele, tapsvihar. De ha rárakod a balos hisztit, hogy orbán a komcsik csicskája, meg az összes hasonló hülyeség, azzal csak magadat lövöd lábon, a legitim kritikádból bohóckodást csinálsz, és leleplezed magad, mint olyan ellenzékit aki szerint a hazugság megengedett eszköz politikai célok eléréséért. Vagyis egy életre elvágtad a szavahihetőséged.
Amúgy a lekezelő modor azoknak áll a legrosszabbul akik a legkevésbé tudatosak, csak szólok. Úgy adod itt elő a telex másfél éves cikkeit, mintha a saját nagy felismeréseid lennének amikkel hihetetlen titkokra világítasz rá :) Azért is bukja az ellenzék a sokadik választást a fityisszel szemben, mert ANNYIRA hülyének nézik a jobbosokat, hogy az ebbe feektetett energiától ők maguk hülyülnek meg, és azt képzelik a jobbosok nem tudják hogy keleten kél a nap. Ne azt próbáld magyarázni, hogy az akkugyáron valakik nyerészkednek, hanem hogy ez miért rosszabb mint bármilyen más nyerészkedés, vagy miért kellene emiatt nekem Kínától fosni. Én nem állítom, hogy a fidesz randalírozása erkölcsileg jobb mint amikor a maszop csinálta ugyanezt, viszont ti valami ilyesmit próbáltok előadni, épp csak semmilyen logikus érvetek nincsen semmire. A teljes jajveszékelés összefoglalható annyiban, hogy amikor ti csináljátok az más, az oké, csak akkor van gond ha másvalaki csinálja. Erre pedig, ne haragudj, nem sokat adunk.
Deansdale 2024.06.11. 14:22:40
Te teljesen hülye vagy bazmeg? Én soha nem állítottam hogy az agyalásom "bizonyított", a gondolataimat írom le, amivel mindenki azt kezd amit akar. Te meg itt azt próbálod nekem megmagyarázni, hogy amiről sosem mondtam, hogy bizonyított, arról én nem értem hogy nem bizonyított, mert olyan hülye vagyok? Ez már a paródia kategória, ember.
Mellesleg covid-ügyben sem volt semmire "bizonyíték", évekig, és mégis mondta az alusapkás tábor amit gondolt, aztán szép lassan előkerült a bizonyíték, és kiderült hogy az agyalóknak volt igaza, a "tudományosok" meg a "hivatalosok" viszont hazudtak mint a vízfolyás. De nekem mindegy, bakker, ha te a balos sajtó hülyéje akarsz lenni, aki szerint az a szentírás amit a telex lehoz, és minden más automatikusan hülyeség, hát hidd azt. Csak ne próbáld már nekem megmagyarázni, hogy amit én gondolok azt a telex nem írta meg, tehát garantáltan tévedek. Pfff. Az Isten szerelmének a faszára... Ennyire szervilis agymosott idióta élő ember nem lehet, vagy legalábbis nem kéne, hogy lehessen.
GABOR2 2024.06.11. 14:41:24
Ezek a baloldaliek bizony egy hálózat része és az agy nem Magyarországon van. Az itteniek csak végrehajtanak.
Deansdale 2024.06.11. 14:49:50
De persze rám cáfolhatsz, hülyét csinálhatsz belőlem, csak elő kell adnod a bizonyítékaidat arra nézve, hogy MP teljesen organikusan és véletlenszerűen lett a messiás, senki nem segítette ebben. Na, hadd lássuk, elő a farbával, mivel fogod ezt nekünk bizonyítani? Azzal, hogy nincs bizonyíték az ellenkezőjére? :D Logikai hurokba dugtad a fejed, egykomám. Attól, hogy létezik a vitakultúrai alapvetés, miszerint általában ha valaki állít valamit, annak kell az állítását bizonyítani, egy ellenkező állítás még nem minősül bizonyítottnak. Logikailag hajmeresztő hülyeség, hogy mivel te nem látsz bizonyítékot mondjuk MP "csinált" voltára, ezért bizonyított hogy nem az.
Felb*sz idegileg az emberi hülyeség, de szerencsére csak a felszínen, mondhatni szórakoztató jelleggel. Én ebben találom meg a szenvedélyességet, amit szerencsésebb emberek a focidrukkerségben vagy a siklóernyőzésben :)
2024.06.11. 14:52:39
Nem én írom se a telex se a 444 cikkeit, ne rajtam kérd számon a hülye jelzőiket.
Egyáltalán nem jobb az amit a fidesz csinál se amit a maszop. 16 év óta viszont ez a banda lopja el az országot, tehát maszopozni ballibsizni ez annyira alacsony szinvonal ám!
Ismered a vicces amikor a rabbit megkérdezik a születendő gyerek neméről? Kb azt adod elő, hogy ami épp bejött arra emlékezel. A rengeteg mindmeghalunk próféta téves jóslata meg a szőnyeg alá söpörve.
GABOR2 2024.06.11. 15:11:00
Mi a külömbség? A Fidesz igér valamit. Betartja, de a másik kezével elveszi amoit adott. Összhatás: közel nulla. A többségnek...
A baloldal elrontja a dolgokat, nem látja be, továbbmélyiti, aztán ad egy "kezelést" rá, amitől még rosszabb lesz, plusz ha a külső körülmények rosszak arra is ad egy kezelést amitől még rosszabb lesz, amire megint ad egy kezelést amitől megintcsak még rosszabb lesz és elindítanak egy lefelé tartó spirált, ami egy idő után a szakadékba zuhanásra emlékeztet.
És miközben szenved az egész ország fontosabbnak tartják hogy a gyerekeket összezavarják az ovikban, hogy itt is majd gyerekként átműtessék más neművé őket és hasonlók.
A Fidesz nem jó, de sokkal sokkal jobb mint a baloldal.
GABOR2 2024.06.11. 15:15:41
Deansdale 2024.06.11. 15:17:22
A te fő problémád, hogy egyrészt irracionálisan gyűlölöd a fityiszt, ahelyett hogy racionálisan gyűlölnéd, másrészt egy kanál vízben megfojtanád őket annak ellenére, hogy akik a helyükre jutnának még sokkal rosszabbak lennének. Nem tudom kire szavaztál, vagy hogy el mered-e árulni, de igazáól mindegy is, most megmondom neked látatlanban, hogy egy fillérrel sem lopna kevesebbet mint a fidesz. Se a most bukott ellenzék, se a tisza nem lenne jobb semmilyen tekintetben, csak rosszabb. Az egyetlen kivételt az MH képezi, de még az is csak mint csekély esély, mint fekete ló. Én rájuk szavaztam, mert én racionálisan gyűlölöm a fideszt, azért amit valóban megtesz, nem a propagandáért amit a balos sajtó ráokád. Ha te is az MH-ra szavaztál akkor nem tudom minek fröcsögsz itt, ha bárki másra akkor viszont csak megvezetett balek vagy aki elhitte, hogy azok majd nem fognak lopni, ami az évezred poénja. Persze az is lehet hogy tisztában vagy a helyzettel, csak úgy érzed ha ti loptok az jogos :)
valis47 2024.06.11. 15:22:49
Az ötlet jó is volt, csak a megvalósítása kevésbé, döbrögik, értéktelen emberek kerültek földek, vagyonok birtokába. Akik sokszor maguk ellen hangolják az embereket az urizálásukkal, tempójukkal.
valis47 2024.06.11. 15:25:46
Egy globalista elit tagjának, legyen bármilyen jó képességű is, viszont édesmindegy a dolog, sőt számára merő provincializmus, retrográdság ha valaki nem a leendő világkormány felé akar "haladni".
valis47 2024.06.11. 15:26:56
Deansdale 2024.06.11. 15:26:57
Mellesleg, viccesen, ugyanez a különbség a zsidóság és a többiek között is, hogy a zsidók képtelenek megállni hogy szét ne basszanak mindent az utolsó morzsáig, hogy minden az övék legyen, holott ha "csak" krőzusi módon élnének a gyémánt palotáikban és amellett hagynák élni a fehér civilizációt, ezer generáción át a leggazdagabb emberek lehetnének a világon. De nekik az nem elég, hogy nekik jó, ők arra gerjednek hogy másnak legyen rossz. Akinek csak egy falat kenyere van, attól el kell venni még azt is - egyen csótányt, mert a zsidóságnak már csak erre a gondolatra áll fel. Ugyanezt csinálta a maszop kicsiben. Aki segédmunkás az fulladjon bele a rezsihátralékba, dögöljön meg, ne zavarja a létezésével a parazita elitet. Ezzel odáig mentek, hogy a fityiszes rezsicsökkentés ELLEN kampányoltak évekig, és talán még ma is, mert nekik ilyenek a prioritásaik. A 23-as-félék meg visszaszavaznák őket hatalomba, mer' a Zorbán meg a löLLő lopik.
Deansdale 2024.06.11. 15:27:50
GABOR2 2024.06.11. 16:04:53
És a cár elrendelte, hogy a zsidóknak nem lehet vándorolni egész Oroszországban és elkezdődött a zsidó kérdést megoldani hivatott bizottság munkája ami több száz évig nem oldotta meg a problémát és a vége az lett, hogy a zsidók megsemmisítették a cári rendszert.
Viszont azt fontos hozzátenni, hogy a földesurak lesz@rták a parasztjaik szenvedését. Ők kötettek a zsidókkal egy megállapodást, hogy azok odaadnak nekik egy fix összeget cserébe a zsidók annyit vernek ki a parasztokból amennyit bírnak. És a bizottság a több száz év alatt többször elérte, hogy zsidók ne vezethessenek kocsmát, de a földesurak folyton visszaállították, hogy megtehessék, mert nekik kényelmes volt így és lesz@rták a parasztok sirámait. Végül a földesurakkal is végeztek a zsidók hiába volt a többévszázados együttműködés.
És a vizsgálóbizottságot is mindig szabotálta valaki. Onnantól, hogy a kiküldött ellenőrző senki készített hamis jelentéseket odáig, hogy a cár után a második embert sikeresen korrumpálták.
Tehát nemcsak a zsidók, hanem azok akik boldogan elfogadják a szolgálataikat volt a probléma...
GABOR2 2024.06.11. 16:12:35
www.youtube.com/watch?v=74ZA-GdeQP4
Deansdale 2024.06.11. 16:15:29
A tanulság, amit mindig túl későn fog fel mindenki, hogy a zsidók mindenkit gyűlölnek és senkit nem tartanak embernek saját magukon kívül, mert ezt mondja a vallásuk. Teljesen mindegy, hogy évtizedekig szolgálod az érdekeiket, egy óvatlan pillanatban agyonveretnek ha épp úgy tartja az érdekük.
Deansdale 2024.06.11. 16:21:23
Ilyen ez a popszakma :)
GABOR2 2024.06.11. 16:24:20
GABOR2 2024.06.11. 16:25:59
Nincsenek szavak...
2024.06.11. 16:36:21
stb stb.
Ez megint a érvelési hibád, hogy a másik oldal rosszabb lenne. Ezt sosem tudjuk meg mert 16 éve már ellenzékben vannak.
Emlékszem egyszer a lakógyűlésen egy nőt birálták hogy a kamasz lánya miket csinál a lépcsőházban és erre úgy reagált, hogy majd ha a maga gyereke lesz kamasz akkor miket fog csinálni!!!
historikus érvelés == érvelési hiba
De például ennek a lánynak a gondolatai közel állnak hozzám:
www.youtube.com/watch?v=GE3kY8ZRQg8
Deansdale 2024.06.11. 16:39:17
GABOR2 2024.06.11. 16:52:21
Semmit se bántak meg, a fő arca annak az utált időszaknak Gyurcsány aki a legerősebb szereplő volt egészen eddig.
A politikájuk nem változott ugyanaz, csak rosszabb lett, mert mégjobban le akarják követni a Nyugatot ahol továbbromlott a helyzet.
A baloldaliak magukat karaktergyilkolták le, Orbánéknak csak a a dolga, hogy bemutassa őket.
Orbánék se jók, bár tesznek jó dolgokat is. Viszont a baloldal sokkal rosszabb.
Jó lenne, ha nem rossz és sokkal rosszabb között kéne választani, de ez van.
Deansdale 2024.06.11. 16:59:17
Tudni lehet, hogy a libsik rosszabbak lennének, mégpedig egyfelől a régebbi tapasztalatok, aztán a saját elmondásuk, végül pedig a nemzetközi elvtársaik tettei alapján. Egyetlen korábbi kormány sem lopott kevesebbet, semmi okom elhinni, hogy azóta megjavultak - ráadásul ami igazán rossz az a politikájuk, a migráció, a gyerekcsonkítás, a buzulás, ésatöbbi. Ami miatt a baloldalt egész Európa gyűlöli, azért itt is ugyanúgy gyűlölnék, és isteni szerencse hogy nincsenek hatalmon, mert bár a fityisz is megcsinálja ugyanazt, de sokkal lassabban.
Már ne haragudj, de én nem dőlök be olyasminek, hogy fogalmunk sem lehet milyenek lennének kormányon azok az emberek, akiknek egy része már volt kormányon, másik része megkapta a pesti városvezetést, a maradék meg egyfolytában arról beszél, hogy mit csinálnának kormányon, és ráadásul mind a globalista parazita elit zoknibábjai, akiknek a programját szintén ismerjük.
Deansdale 2024.06.11. 17:00:23
Madarász Henrik 2024.06.11. 17:17:08
GABOR2 2024.06.11. 17:19:45
Madarász Henrik 2024.06.11. 17:28:46
Mia and Me 2024.06.12. 07:28:29
Ez az egyik.
A másik hogy burzsoázia okosabb mint cukkembergekkel nem építhető.
A vagyon felelősséggel is jár a megfelelő emberek kezében.
Mia and Me 2024.06.12. 07:32:39
Dehogynem. Csak alattomosan teszi.plusz elveszi a jövő lehetőségeit és termelő eszközeit.
Deansdale 2024.06.12. 08:13:02
2024.06.12. 09:31:37
CSak plakátokon és a propagandában támadják ezeket a jelenségeket. Ők maguk titokban űzik.
Hogy ki lopott többet kevesebbet és ki mekkora kárt okozott, ezt megint érzelmileg döntöd el, mert nem összehasonlítható még nagyságrendben sem.
Ilyne még a világtörténelemben nem fordult elő hogy ennyi milliárot kapjunk nyugati támogatást. Sosem volt ilyne. És ez a orbánék ellopták, magánvagyonba fektették. Ez történelmi bűn.
Hiába akarod bagatellizálni. Ebből látszik mennyire agymosott vagy te is.
2024.06.12. 09:34:28
Akkor a zorbán az nem pont ugyanilyen???? csak ő nem ZS hanem C
De mentalitásban ugyanaz.
Hadd utáljam már őt annyira mint te a zsidókat. köszi.
Deansdale 2024.06.12. 09:58:01
A "ki mekkora kárt okozott" objektíven eldönthető - a privatizáció után a magyar gazdaság olyan szinten megroppant, hogy azóta is érezzük a hatását, teljes iparágak tűntek el, pl. a cukorgyártás, és olyan munkanélküliség keletkezett hogy még a szomszéd galaxisból is a a csodájára jártak. Az átlagos életszínvonal kb. a felére esett vissza 2-3 év alatt, miközben néhányan pikk-pakk milliárdosok lettek. Ez jól dokumentált tény. Ehhez képest amit Lölő csinál andalgós szombat délutáni piknik a tóparton. Lefölözik az EU-s projektekről a hasznot meg építenek pár stadiont, megvesznek pár szállodát, nabazmeg, akkor mi van? Ettől te nem élsz rosszabbul, a munkahelyed nem vész el, az életszínvonalad nem zuhan, csak Lölő lesz gazdag és nem Bajnai vagy Gyurcsány. Pfffffff.
Az EU-s pénzekkel nem vagy tisztában, ebben is csak benyelted a hülye balos propagandát. A milliárdokat amiket adnak konkrét projektekre adják amiket közbeszereztetni kell és amiket meg is kell valósítani, tehát ha Lölő nyer egy közbeszt attól ő azt a pénzt még nem lopta el és "fektette magánvagyonba", a projektet meg kell valósítania, és csak a hasznot teheti zsebre, amit egyébként ha akárki más nyer, az is zsebrevágta volna. Ha nem a fidesz van kormányon akkor az ügymenet pontosan ugyanaz lenne mint így, csak nem Lölő nyerné a közbeszeket hanem a strabag és társai, és neked egy fillérrel sem lenne több a zsebedben, ráadásul a megvalósult projektek színvonala sem lenne jobb egy fikarcnyit sem.
Konkrétan dolgoztam közbeszerzésekkel, ezért merek ilyen szinten nyilatkozni róluk, van fogalmam mi a helyzet.
Deansdale 2024.06.12. 10:06:46
2024.06.12. 10:08:14
Ha jól tudom a rendszerváltásban vastagon benne volt a fidesz is, orbánnal az élén. Még miniszterelnök is volt, ugyebár.
MDF volt az első kormány. És igen, a volt komcsik átmentették magukat. Még a fideszbe is kurvasok jutott belőlük, meg az orbán apósa mint 3/3as. Jajj eszem a kis zuzádat, hogy ennyire csőlátásod van.
2024.06.12. 10:09:17
Deansdale 2024.06.12. 10:21:58
És te beszélsz szalmabábokról, bazmeg, mikor én nyíltan megmondtam nem egyszer, hogy a Mi Hazánkra szavaztam, te meg itt úgy teszel mintha fidesz-fan lennék. Csak akkor védem a fityiszt ha valaki hazugságokkal, üres libbant propagandával támadja. És kizárólag azért csinálom ezt, mert rühellem a hazudozást meg az ostobaságot. A fideszt lehet támadni jogosan is, semmi szükség a debil mondókákra, hogy pedofilok, meg Putyin bábja, meg az összes hasonló agyhalott baromság. A fidesznek a fő hibája az, hogy ugyanazon az oldalon harcol mint az ellenzék, ugyanazt a programot hajtja végre mint az ellenzék, ugyanaz irányítja és pénzeli őket mint az ellenzéket - csak persze a fidesz közben a sajtójában ennek az ellenkezőjét pofázza. A fidesz woke libsi párt ami kb. 20%-al lassabban tolja ugyanazt a programot amit a maszop tolna, ez a fő bűne, és ezért lehet legitim módon gyűlölni. Az, hogy Kína csicskája lettünk, vagy hogy csúnyábban lopnak mint mások vízfejű óvodásokra célzott agymosás.
"nem akarom visszahozni a baloldalt, állandóan szalmabábokkal vitázol velem kapcsolatban."
...érdekes módon soha semmit nem mondasz arról, hogy voltaképp mit is akarsz. Félsz bevallani? Vagy csak frankó a woke vitastratégia, hogy könnyebb úgy vitát "nyerni" ha nincs is saját álláspontod? :) Akárki akármit mond az mind szar, de azt nem fűzöd hozzá, hogy szerinted mi lenne jó.
békaapu 2024.06.12. 11:06:14
Azért írom neked, mert rólad tudom hogy jó példakép lehetsz civilben is.
Ne következtess őrá a hozzászólásod végén, mert amit ír az nem csakis egyszemélyben őróla árulkodik - hanem a veled egyet nem értők egy nagy halmazáról. És annak a halmaznak a sokféle tévedését nem való ezen az egy személyen számonkérni.
Arra nagyon jó hogy jött vitatkozni, hogy hozott ellenvéleményt. Az hogy hozott személyeskedést is, az nem kéne hogy átszivárogjon. A tények azért nemcsak a mi tévedéseinkkel, hanem az övéivel szemben is makacs dolgok.
Tisztelettel..
Mia and Me 2024.06.12. 15:45:08
Az utolsó mszp kormány az egy fideszes 4 év után volt, ezt azért tegyük hozzá.
és kellettek a megszorítások mert amenniyre telt, akkor is lerabolva lett átadva az erszény.
"mondjuk a rezsicsökkentés, a szakmunkás minimálbér százezreknek jelentett drasztikus javulást,"
a rezsicsökkentés összességében a lakosságnak ráfizetés volt.
Persze tudom nem minden családban voltak/vannak tartalékok, de összességében mindenki jobban járt volna ha nincs a kamurezsicsökkentés (és aztán amikor az alá ment az ár, akkor is nekünk maradt...)
"de a fiatalok adómentessége is elég durva"
nyilván nem a kormány hibája (bár az is), de az azért nyilvánvaló, hogy a legtöbb helyen az adómentesség bele van kalkulálva a bérbe, tehát amikor 26 lesz, akkor szívás, mert a munkáltató nem fogja emelni automatikusan a bért. ez egy kiskapu, de erre gondolhatott volna a kormány, mivel azt nyilvánvalóan tudja, hogy kapitalizmusban élünk.
"Igen, ha a nagy képet nézzük ők is eladósítanak mindent és végrehajtják rajtunk a nagy reszetet, de legalább közben nem bokros-csomagoznak, és bár szomorú hogy ezt kell mondani, de ez is valami"
látszat mosolygás. a Bokros csomag még ment volna pár évig és kezelhető mértékre javult volna az államadósság.
orbánék meg nemes egyszerűséggel ellopták a manyup pénzt és a poén hogy pár év múlva már látszatja se volt hogy azt berakták az államadósságba, viszont eléggé sok embernek, főleg az x generációnak lényegében elintézték hogy vagy dolgozzon élete végéig, vagy haljon meg idő előtt.
valis47 2024.06.12. 16:19:49
és kellettek a megszorítások mert amenniyre telt, akkor is lerabolva lett átadva az erszény."
Próbálkoztak ezt beadni, de végül semmilyen megszorítás nem volt szinte, a lakáshitel-támogatás megnyirbálásán kívül - amivel százezreket tereltek a devizahitel-felvétel felé - szinte helikopterről szórták a pénzt, fedezet nélkül hatalmas közalkalmazotti béremelést hajtottak végre stb. Meg is lett az eredménye, 2002-ben taroltak az önkormányzati választásokon - akkor az MSZP volt a Fidesz, mármint a mai helyzetben a Fidesz tölti be az MSZP akkori pozícióját - azok a választói rétegek - idősek (akkoriak, akik nagyrészt már kihaltak), cigányok, alacsony iskolázottságúak, falusiak szavaztak tömegesen a szocikra, amelyek most a Fideszre.
A lendület ki is tartott 2006-ig, mivel Medgyessy ugyan meg akart szorítani, a szokással ellentétben a ciklus második felében (ugye a ciklus első felében szokás megszorítani és a választás előtt elengedni a költekezést, de már az első felében elengedték), mert látta hogy baj lesz a költségvetéssel, de Gyurcsány ezért megpuccsolta az SZDSZ-szel együtt, ugyanis ők mindenképp el akarták kerülni a 2006-os kormányváltást (joggal, hiszen az SZDSZ megsemmisült 2006 után, miután még egyszer utoljára, az MSZP-sek szervezett átszavaztatásával megugrotta a bejutási küszöböt), így aztán jött a 2006-os ígéretverseny, mert persze a Fidesz megpróbálkozott azzal, hogy "rosszabbul élünk mint 4 éve" (na ez akkor nem volt igaz, el is buktak), illetve tudta a Fidesz is, hogy Gyurcsány csak a választás utánig kapott haladékot Brüsszeltől... a többi már ismert nem kell szerintem leírnom.
2002 volt az a választás, ami meghatároz azóta is mindent, akkor hozta be a balliberális oldal a legpiszkosabb módszereket, az izraeli kampányguru révén, azóta persze ez csak mélyebbre süllyedt. A Fidesz is látta, hogy ez működik, ennek az országnak ez kell, egy viszonylag sikeres 4 év után is működik a gyűlölet és az irigység felkeltése, illetve a "több pénzt az embereknek" kősimaságú üzenete. Így aztán a már néhai Finkelstein, Habony és társai segítségével tökélyre fejlesztette a módszert, alaposan lekörözve a korábbiakat.
GABOR2 2024.06.12. 19:35:03
és kellettek a megszorítások mert amenniyre telt, akkor is lerabolva lett átadva az erszény."
Az államadósság rekord alacsony volt, a gazdaság szépen nőt. Emlékszem annó volt is egy klip arról, hogy ezt Kovács László elismerte.
Jött Meggyesi akinél elszállt a költekezés, de ő még időben megállította volna ezt. Erről szól az ő híres "útelágazáshoz értünk" beszéde.
Viszont annak ellenére, hogy már eléggé minuszban volt a költségvetés a népszerűségük is nagyon alacsony volt.
Úgyhogy az SZDSZ megpuccsolta Meggyesit, mert megszorított volna akkor amikor ez még nem lett volna annyira durva és jött Gyurcsány aki nagyon durván minuszolta a költségvetést és rengeteget hazudott, hogy az MSZP népszerűséget visszahozza a gödörből.
Aztán jött a rémes Gyurcsány korszak igazából. Megszorítás, emiatt gazdasági visszaesés, emiatt kevesebb adó, újabb megszorítás... negatív spirál + hozzá még 2008-as pénzügyi összeomlás, ami miatt még több megszorírtás...
"a rezsicsökkentés összességében a lakosságnak ráfizetés volt."
Ez egy olyan történet tán, hogy Orbán egyik kezével valóban adott, de másikkal visszaveszi. Ugyanis mostmár elvileg piaci árat fizetünk, de igazából a gáz ára volt, hogy több száz százalékkal olcsóbb volt a világpiacon mint amit fizettünk érte. Szépen nyereséges is lett az MVM:
"Kiderült: több osztalékot vett ki az állam az MVM-ből a rekordnyereség láttán, mint korábban tudtukÜZLET
Kiderült: több osztalékot vett ki az állam az MVM-ből a rekordnyereség láttán, mint korábban tudtuk"
www.portfolio.hu/uzlet/20240606/kiderult-tobb-osztalekot-vett-ki-az-allam-az-mvm-bol-a-rekordnyereseg-lattan-mint-korabban-tudtuk-690737
"de a fiatalok adómentessége is elég durva"
A fialatok akik családot akartak alapítani kaptak sok jót a kormánytól.
"Igen, ha a nagy képet nézzük ők is eladósítanak mindent és végrehajtják rajtunk a nagy reszetet, de legalább közben nem bokros-csomagoznak, és bár szomorú hogy ezt kell mondani, de ez is valami""
Ami nem világos az embereknek, hogy a mi rekord nagyságú inflációnk és szupermagas alapkamatunk Matolcsynak köszönhető, aki szándékosan ártott. Ez mondjuk egy belháború de Orbánnak tán azért hibája mégis, mert nem távolítja el Matolcsyt. Matolcsy hihetetlenül nagy kárt okozott.
Orbánék másik hatalmas károkozása az volt, hogy kb. tíz év nadrágszíjmeghúzás eredményét pazarolta el koronavírus alatt szupergyorsan. Sőt többet is annál és igazából abból szinte semmi se ment gazdaságélinkítésre és mind Matolcsy és Varga szerint is sok köze volt a rekord inflációnkhoz később.
Orbán akkor azért is merte ezt tán megtenni, mert Matolcsy akkor még nem lázadt és a lázadása nélkül sokkal simábban kijöttünk volna ebből.
Ezek nagy károkozások, de kb. senki se kapcsolja őket össze Orbánnal.
A baloldal tesz róla, hogy tudjad, hogy kirabol téged, mert annyira direkt rámennek a pénzedre.
GABOR2 2024.06.12. 19:43:31
Plusz hogy egy konkrét példát hozzak fel megint amit rüllek.
Kiderült kamu indokok miatt emelkedett a kenyér ára. Sőt nekünk folyton azért sírnak a gazdák, hogy szuperolcsó ukrán gabona elárasztott minket.
És ugye logikus lenne, ha már küzd a kormány bizonyos termékeknél az árak letöréséért, tegye ezt a kenyérnél is. De nemrég a földművelési miniszterünk elemzésében kijelentette, hogy ez nem fog megtörténni, mert a kenyér remek adóbevételi forrás amit nem fognak elengedni.
Ez is olyan, ha Matolcsy nem okoz hatalmas problémákat valószínű nem így lenne.
GABOR2 2024.06.12. 19:51:04
A baloldal viszont elcseszi a dolgokat és kivesz a tárcádból és nem igazán érdekli, hogy a gazdaságot mennyire rombolja közben.
Plusz egyre inkább beleszól abba hogyan éld az életed, hogyan neveld a gyereked, kiket tűrj el még ha nem is akarod, miért kell szinte már rajonganod...
A Fidesz rossz, le kéne váltani, de az alternatívák még sokkal rosszabbak.
GABOR2 2024.06.12. 20:00:39
Mert akkor tényleg a médiában nem lehetett más véleményt hallani még a beszélgetős műsorokban sem mint ami hivatalos; vagy csak olyan kontextusban, hogy az illető egy idióta... mégha eddig elismert orvos is volt.
Plusz a céged kezébe adta, hogy eldöntse, hogy be legyél-e oltva egy kísérletinek számító szerrel.
Nekem ezeknél a Fidesz soha el nem múló piros pontokat szerzett, ezt sohase fogam elfelejteni nekik.
Node a baloldal jobb lett volna? Valószínű még sokkal sokkal rosszabb agresszívebb.
És a végére... azért Orbánék tettek jó dolgokat is.
De leváltanám őket, ha volna jó, de nincs. Csak rossz és még sokkal rosszabb van.
Deansdale 2024.06.12. 20:21:08
GABOR2 2024.06.12. 22:31:53
Mia and Me 2024.06.12. 23:54:03
Egyelőre csak a mi hazánk ágált ellene.
Deansdale 2024.06.13. 07:25:32
2024.06.13. 13:04:48
Hát nem ezzel az üggyel lesznek szimpatikusak az biztos.
Mondjuk elvihetné Ásotthalomra és körbetáncikálhatja akkor minden nap.
Deansdale 2024.06.13. 13:19:53
Most félretéve a forró kása kerülgetését, arról szól ez az egész, hogy a zsidók szemét böki egy magyar jelkép, nekik muszáj hogy a 2.VH kizárólag a holokamuról szóljon, és a magyaroknak eszébe se jusson a magyar áldozatokat gyászolni, ezért akarják a Turult eltüntetni, és nagyon helyes, ha a magyarság ennek ellenáll.
Deansdale 2024.06.13. 13:27:58
hegyvidek.hu/elet-a-hegyvideken/keruleti-szobrok/xii-keruleti-turul
Nem mellesleg roppant g*ciség a hagyományos történelmi jelképeinket azzal kivonni a forgalomból, hogy a modern történelem során ez vagy az >is< használta. Ez az Árpádok zászlajára is vonatkozik.
valis47 2024.06.13. 14:42:27
Mondjuk a gyáva, nyomorult "cuckservative" Pokorni (akinek nem csak nyilas nagyapja hanem zsidó felmenője is van úgy tudom, akárcsak Bayernek vagy Sulyoknak) is eljutott addig, hogy jobb lett volna fel sem állítani... de elvitetni nem merte ő sem.
Mondjuk azt sem értem, hogy a kitörésben elesetteknek miért nincs emlékműve. Én annak minősíteném át.
Ukrajna és a baltiak büszkén ünneplik a Hitler oldalán harcolt hőseiket, és ez iránt az egyébként full zsidó ukrán kormánynak sincs kifogása, sőt... a Nyugatnak sem. Manapság már csak az oroszok sérelmezik ezt, de hát ugye ők most a rossz oldal.
valis47 2024.06.13. 14:44:27
Deansdale 2024.06.13. 15:04:06
Deansdale 2024.06.13. 15:08:38
Tökéletes meglátás. Semmilyen gazdasági vagy városüzemeltetési jelentősége nincs a dolognak, semmilyen ügyet nem mozdít előre a szobor eltávolítása, színtiszta identitáspolitika.
Mindazonáltal tízmilliókat el lehet majd baszni a huzavonára, hogy megtervezik és előkészítik a a lebontását, felvonulnak hozzá, de az MH megakadályozza...
2024.06.13. 16:58:04
Tökéletes helye lesz a szoborparkban.
Hajrá Kutyák!
2024.06.13. 17:01:49
Ez tehát egy demokratikus akarat beteljesítése. Ti maradtatok alul, és ez fáj neked. Nyeld le nyugodtan a békát, de te nem ott laksz, semmi közöd az egész ügyhöz.
Deansdale 2024.06.13. 18:13:53
Én nem maradtam alul semmiben, többek között azért mert a pesti dolgokat tényleg leszarom, és ezért nem is fáj a témában semmi. A pestiek fogyatékosok, ezt mindenki tudja (2 csoffadt buzi közül választották most is a femininebbet, aki már így is 4 évig gyalázta a város hulláját), részemről ennyivel el is van intézve a körítés.
Viszont az tény, hogy a kábszeres zsidó majom Kovács Gergely egyszerű magyargyalázásból foglalkozik a témával, neki böki a kampós ormányát a turul, és nem érdekel, hogy ehhez talált elég libsi szurkolót Pesten, akkor is elhúzhat a büdös picsába. Remélem a miatyánkosok kezelésbe veszik az ügyet.
De még egyszer, baszki, sokévente egyszer járok Pesten átutazóban, szarok a bélpesti éttermiségre, hogy te ebből hogyan voltál képes kettőnk közé valami személyes ügyet fantáziálni?! :)
2024.06.13. 21:44:26
Torockai is viheti a betyársereg vállán az egész szobrot.
Hol van az megírva hogy pont azon a téren kell állnia?
Ott fakadt árpádvezér forrása? Vagy az őshaza bejárata azon a téren van?
Mpndjuk a zsidók is megérik a pénzüket azzal a baromi nagy ronda vasúti kocsi emlékművel. Azt is vihetitek a turullal együtt :-)
Madarász Henrik 2024.06.14. 02:38:36
Madarász Henrik 2024.06.14. 02:43:53
2024.06.14. 08:03:18
Deansdale 2024.06.14. 08:05:13
Az a gond, hogy minden egyes emberre akire nem hat a balos agymosás vagy felébred belőle, jut 2 aki zombi lesz. Szép lassan minden nyugati társadalom péppé hülyül.
Deansdale 2024.06.14. 08:06:55
2024.06.14. 08:44:51
Azt a statisztikát láttad, hogy egyenes arányosság van a műveletlenség/nyolcelemis végzettség és a fidesz szavazó között? A buták szavaznak a háborús uszító barmokra.
És igen, a woke IS nagyon beteg társaság. Ebben egyetértünk.
De a woke krvamessze van, orbán meg itt nyomoritja a mi életünket.
Te meg imádsz olyan dolgokról beszélni és aggódni ami jó messze van tőlünk.
Deansdale 2024.06.14. 09:00:51
Erről a "woke messze van" dologról nemrég írtam cikket:
deansdale.blog.hu/2024/03/07/nem_valos_veszely
Én személyesen ismerek magyar transz GYEREKET a saját ismerősi körömben. Ne vedd személyes sértésnek, mert nem annak szánom, de elmehet a kurva anyjába az összes fogyatékos akinek a valós helyzetről fogalma sincs, de osztja az észt, hogy itt mi valós veszély meg mi nem. A vakok és süketek miatt sikerül a háttérhatalomnak ránk tolni minden golyvás szart, mert a többség mindig csak utólag ébred fel, amikor már nyakig ülünk a megvalósult szarban, és rég nem lehet ellene tenni semmit.
És tudod pont ezért vagyok én is fideszellenes, mert ismerek magyar transz gyereket, vagyis orbánc az összes retorikájával együtt sem tett eleget - mit eleget, jóformán semmit -, hogy ténylegesen akadályozza a haladár agyfasz betörését az országba. Engem se a bal, se a jobb propaganda nem érdekel, hogy ki lop, meg mi van Sorossal, mind leszarom, csak az foglalkoztat, hogy az unokáim milyen közegben fognak felnőni. Az pedig nem túl rózsás, vidéken a cigók bontanak le mindent, megyeszékhelyeken és Pesten meg a libsik, zsidók, és az ő hülyeségeik. A turulszobor a politikai téma, érted, miközben a gyereked azt fontolgatja hogy nemváltó műtétre kellene mennie, csak te erről nem tudsz, mert a propgandafos amiből tájékozódsz erről nem beszél.
És tudod mi az egyetlen normális következtetés ezügyben? Hogy mivel a fityisz nem tesz semmit, olyan pártra van szükség ami hasonlókat mond, csak radikálisabban, és esetleg nem csak dumál, de cselekszik is. Ilyen jelen pillanatban egyedül a miatyánk, ezért szavazok rájuk, és ezért támogatom az olyan akcióikat is, amik általános kultúravédelmi jellegűek, mint pl. a turul-téma, mert nyilvánvaló, hogy az ellenségeink le akarnak bontani minket, aminek ha nem állunk ellen akkor az egész nemzet megy a lecsóba 1-2 évtizeden belül. És NEM a lopás fogja a magyarságot eltörölni, meg a stadionok, bazmeg, hanem ugyanaz amibe lassan a nyugat már kezd komolyan fuldoklani, a migráció, az iszlamizáció, a buzilobbi, stb. Ezek az egzisztenciális fenyegetések, nem az, hogy Gyurcsány helyett Lölő gazdag.
Deansdale 2024.06.14. 09:06:30
valis47 2024.06.14. 10:59:49
A másik amit Dean is mond, a fiatalok bizony a nyugati mainstreamet követik, és hat rájuk, nem lehet kizárni, ha tiltott gyümölccsé teszik, az még ellenkező hatást is kiválthat. Minimum orosz szinten kellene a nyugattól leválni, egyesek szerint Putyinnak ez is volt az igazi célja a háborúval, ezzel falat leereszteni a szerinte megőrült Nyugat és az oroszok közé.
A Fidesz az amerikai republikánusokat követi a kultúrharc területén, feltettek megint mindent Trump győzelmére, ami 4 éve sem jött be.
Deansdale 2024.06.14. 11:24:29
vasarnap.hu/2021/06/29/a-baloldal-mar-tiz-eve-a-genderelmelet-terjedeset-szolgalja/
De persze ha visszakerülnek kormányra, nem lesz itt semmi gond...
2024.06.14. 13:51:34
Nem. Teljesen tévúton jársz.
A magasabban képzetteknek jobb a önérdek érvényesítő tulajdonságuk és nincsenek kiszolgáltatva annyira a fideszbárók kiskirályok hatalmának mint egy közmunkás vagy csóró cigány. Ez szerintem nem CSAK okosság - butaság kérdése is hanem anyagi kiszolgáltatottsági kérdés is.
De sajnos a buta emberekre jobban hat a zsigeri uszító propaganda, ez is tény.
A felsőfokú végzettségűek nem automatikusan gecilibsik - csak szólok. Néha annyira faék tudsz lenni. De tényleg miért csinálod ezt? Te ennél értelmesebbnek látszódtál sok évig.
2024.06.14. 13:54:26
Jól beszoptad az orosz propagandát és ez már egy fejlett foka, amikor te is elhiszed és meggyőződéssel állítod hogy óvodásokat fognak átműteni. Szerencsétlen agymosott.
Deansdale 2024.06.14. 14:14:18
A G7-es szarság VALÓDI okai közül a legfontosabb az életkor, falun rengeteg öreg él akik 60 évvel ezelőtt nem szereztek érettségit, dehát na, a szuperintelligens észkombájn balosok erre maguktól nem jönnek rá, inkább elkönyvelik, hogy vidéken mindenki hülye, plusz a fideszre a hülyék szavaznak. Higgyétek is ezt, nagyon helyes, addig folyamatosan a fidesz fog nyerni. Lol, bazmeg, a nagy 6D sakkmester liberális éttermiség 4 elbukott kétharmad után még mindig nem tudta ésszel felérni, hogy akiket nyíltan gyaláznak azok sosem fognak rájuk szavazni :D De na, megvan a bölcsész diplomájuk gendersemleges hastáncból, szóval ők az okosak, a vidékiek meg hülyék, ez van.
A zsigeri uszító propaganda alatt ugye azt érted, hogy a fityisz lop és O1G, mert akkor teljesen egyetértek, hogy az ostobákra jobban hat.
"A felsőfokú végzettségűek nem automatikusan gecilibsik"
Az első dolog amiben egyetértünk, és ezt eddig is tudtam, köszi, csakhát ahogy a pesti helyzet tökéletesen ábrázolja és bizonyítja, az iskolázottsággal arányosan csökken a józan ész, és jön helyette a libsi agyrohadás - mármint átlagban, nyilván, nem mindenkinél személyesen. A legtöbb gecilibsi az agymosott gyerekek és az agymosott diplomások közül kerül ki, ami egyáltalán nem meglepő, tekintve hogy az oktatási rendszer a játszóterük. Pesten ehhez hozzáadódik még a jó százezres zsidó diaszpóra, akik ugyan nem hülyék, de az elpusztításunk kedvéért nyilván a libsikre szavaznak, így aztán összességében nem nehéz többségbe kerülniük. Nem mellesleg nekik is magasabb a végzettségük mint a magyar átlag, ami ezúttal SEM jelenti, hogy a fidesz szavazói hülyébbek, sőt.
Deansdale 2024.06.14. 14:24:44
Mert persze orbáncékat sem kell félteni ezügyben, de bakker legföljebb vidéki nyuggerek lehetnek a libsikhez képest.
valis47 2024.06.14. 15:34:34
2024.06.14. 15:34:39
Az utcákat teleplakátoló HÁBORÚ és csakafidesz védmegbenneteket agymosásra gondoltam. A kormánypárti lapok akkora atomháborús uszitást csináltak mint ide Lacháza.
Az hogy a fidesz lop és orbán aljas az nem uszitás hanem tény. És ezzel nem volt teleplakátolva az utca.
Na persze ebben a szélsőségesen uszitó légkörben igen a másik oldal is radikalizálódik. Mindkettő szélsőség ocsmány.
A te woke toltolásod is.
valis47 2024.06.14. 15:58:44
A neo-marxizmus a freudista pszichologizálást egyesítette a marxi elmélettel, és a felszabadítandó elnyomottakat már nem a prolikban, hanem a különböző "kirekesztettekben", faji kisebbségekben, szexuális deviánsokban stb. azonosította, illetve a nőkben (a feminizmus ha eredetileg nem is volt neo-marxista, a második, harmadik hulláma erősen ilyen ihletettségű volt). Ja, akkor még kicsit maradiak voltak, és csak a biológiai nőket tekintették nőnek. :) Az 1968-as zavargáshullám volt az első nagy kitörése a neo-marxizmusnak, akkor egyébként még érdekes módon maoizmussal is szimpatizáltak ezek az aktivisták, Mao vörös könyvecskéjét hurcolták magukkal stb. Azóta is vannak rokon jelenségek a kínai kulturális forradalom vörösgárdistái és a neo-marxista (akár "woke") aktivizmus között.
A nyugati politikai paletta kulturálisan erősen balra tolódott, ma az számít "szélsőjobbnak" (a mai AfD, Marine Le Pen stb.), ami 30 éve csak sima jobbközép lett volna, míg a mai "jobbközép", mint az Európai Néppárt már csak a nevében jobb, valójában szinte semmiben nem különbözik a "balközéptől", különösen a kulturális térben. A neo-marxisták elfoglalták az EU bürokráciáját, bíróságait, ahogy az USA-ban is elfoglalták a mélyállamot, az establishmentet ma ők képviselik. Egyszerűen a neo-marxista egyetemi tanárok neo-marxista tanítványokat neveltek ki, akik 20-30 év alatt ellepték a közigazgatást, az oktatást, a multicégeket, a médiát stb. stb. A volt KGB-s fickó, Jurij Bezmenov úgy adta elő, hogy ez a folyamat a KGB aknamunkája miatt van, de valójában szerintem ő is tudta, hogy az legfeljebb rásegít itt-ott. Abszurdum, hogy a szovjetek irányították volna az amerikai egyetemeket, csak nyilván nem akart a fickó zsidózni, mert akkor meg sem hallgatják.
valis47 2024.06.14. 16:02:18
Madarász Henrik 2024.06.14. 16:09:11
Madarász Henrik 2024.06.14. 16:54:38
protoh 2024.06.14. 17:03:11
Madarász Henrik 2024.06.14. 17:10:20
protoh 2024.06.14. 18:38:21
Madarász Henrik 2024.06.14. 18:47:07
Deansdale 2024.06.14. 19:00:30
bomberhopper 2024.06.14. 19:04:53
Hogy mi a jó vagy rossz, az most nem kérdés, de jelenleg a demokrácia rendszerében az kerül kormányra, akinek több a szavazata. Ennek megfelelően aki kormányon lesz, annak mindig több lesz a nyolc általános vagy azt sem végzett választói szavazata, pusztán azért, mert többen vannak, mint a professzorok. Akik a demokráciában több szavazatot szeretnének kapni, azoknak bizony ki kell mennie a nép közé, akár vidékre és még kell szerezni a szavazatokat. Az értelmiségi réteg jelentősen kisebb, ezek alapján minden nyertes kiérdemli a "parasztpárt" jelzőt. Hovatovább ha nyerni akarsz, akkor a népet kell megvenni nem az értelmiséget, és bármilyen meglepő, a népet sem tudod újra és újra megvenni, amennyiben nem érzik azt, hogy tőled többet kapnak, mint az ellenfeleidtől. Engem, mint négy gyermekes családapát, kilóra megvett a Fidesz, az elődjeik ezzel szemben úgy adtak el a Világbanknak, hogy pislogni sem tudtam. És nem a Fidesztől várom a megváltást, mert téved, aki azt várja, hogy azért lesz jobb neki, mert nem mindegy ki van kormányon. Ennek ellenkezője viszont szintén igaz, vagyis azért viszont el kell menni szavazni, hogy ne legyen rosszabb, mert nem mindegy, hogy ki van kormányon. Ezt Dean faék-egyszerűségnek hívja, és nem is olyan bonyolult az egyszerű embereket megszólítani, csak rá kell jönni, hogy őket is ki kell szolgálni, nem csak a nemzetközi nagytőkét.
És bármilyen egyszerű az egyszeri vidéki ember, azért szavaz oda-ahova, mert a rövidtávú emlékezete mellett ki tudja számolni, hogy jobban él, vagy rosszabbul és ezután ikszel. A Fidesz meg kiszámolta, hogy több szavazat jön onnan, mint a különböző vélt és valós kisebbségektől. Ez nem kirekesztés, hanem a többség uralma. Demokráciának hívják.
Ha az Andrássy úton júniusban négy millió ember vonulna, akkor a logikusan gondolkodó politikusok, akik elvileg a népet kellene képviseljék, Andrássy utas szlogenekkel kampányolnának. De nem így van, tehát a Fidesz egy suttyó parasztpárt. Ezen most tíz percig fogok még röhögni.
protoh 2024.06.14. 19:13:50
@Deansdale: szerintem meg Frederick is te vagy :D
Deansdale 2024.06.14. 19:19:54
2024.06.14. 19:31:30
Ócska rogáni csúsztatás ezt összemosni a himnusszal meg a zászlóval. Jól megtanultad a megafonos képzésen hogy kell csinálni.
@protoh: teljes tévedés hogy balos vagyok. Egyébként a baloldal megszünt, öt százalékos lószar lett belőlük. Nem is értem ti kikkel hadakoztok még?
Menjetek hollandiába meg dániába harcolni a woke ellen, itthon nincs ilyen. De megértem hogy a képzelt ellenség ellen lehet jól harcolni, akkor biztos te győzöl.
Madarász Henrik 2024.06.14. 19:40:24
2. Paranoid képzelgéseid vannak, ha megafonos képzést kaptam volna és fizetnének ezért nekem, akkor nem ide írnék, hanem a facebookra, ahol sokkal több embert érnék el. Egyszerűen ez a legjobb blog amit ismerek, a blog írója nem egy fősodorba tartozó birka, saját elképzelései vannak a világról és jól tud írni.
protoh 2024.06.14. 21:04:10
@Andy.73: latod, errol beszelek. Nem, nem szunt meg a "baloldal", hiaba nyilatkoztatod ki es aztan epitesz ra egy egesz ervrendszert. Az egesz mindenseg balra tolodott, ezt is egymillioszor leirtak itt is, hogy miert es hogy arrol beszelgethetnenk, de te gondolom inkabb valamifele szmantikai finghamozasba mennel bele, hogy hat ez a bal nem az a bal. Az is tenyszeruen nem igaz, hogy itthon nincs woke, kevesbe van valamivel, de ez is sok (legalabbis az idekommentelok nagy resze szerint, ha ugy gondolod, hogy nem, mondd el, hogy szerinted mi van, de lecci probald megindokolni). Ezek is mind le vannak itt irva, a blogbejegyzesekben, a hozzaszolasokban, de te nem vitatkozol az allitasokkal, nem cafolod oket ervekkel, csak kozlod, hogy nem ugy vannak, es akkor termeszetesen ebbol logikusan kovetkezik, hogy aki azt mondja hogy de, az hulye. En ezt talalom unalmasnak, mert nem te (vagy legalabbis ez a nicknev) az egyetlen, aki ezt csinalja.
bomberhopper 2024.06.14. 22:19:07
Erre mit kapok válaszul? Venezuela, Batthyány tér, Rogán, agymosás, pénz, háború, woke, csilliárdok, óvodás, nemváltás.
Gondolkodtál azon, amit írtam, vagy leírtad a sablonjaidat? Ha úgy gondolod, hogy emiatt nyert a Fidesz, akkor mi a retkes lóheréért nem másolja le az ellenzék ezt a technikát, és talál ki hasonló szépen szóló hívószavakat?
Kezdem úgy érezni magam, mintha felesleges lenne írnom neked, igazán örülnék egy konstruktívabb válasznak.
Szerintem úgy vagytok vele, hogy a korrupció az amiből kimarad az ember analóg azzal, hogy ha a Fidesz nyer, akkor az nem demokrácia, de ha nem nyer, akkor igen.
valis47 2024.06.16. 01:45:05
Deansdale 2024.06.16. 09:51:38
Madarász Henrik 2024.06.16. 21:50:47
Deansdale 2024.06.17. 08:36:36
Deansdale 2024.06.17. 08:38:00
Deansdale 2024.06.17. 09:39:37
Elvi alapon középutas sosem voltam, mert nem hiszek abban hogy az igazság mindig középen van. Másrészt a modern baloldallal szemben eleve nem is lehet középutasnak lenni, abszolút totalitáriánusok, nem fogadnak el semmilyen kompromisszumot és halálig erőltetik a saját ideológiájukat. Amiben a jobboldal az elmúlt évszázadban engedett azt a baloldal az esetek 100%-ában arra használta, hogy onnan még tovább erőszakoskodjon.
Deansdale 2024.06.17. 09:56:59
Pl. arról, hogy a modern szövegkörnyezetben egy félreértés az egész, a legtöbben azt hiszik, hogy a modern balos ill. a sajtóban széljobbnak nevezett dolgok között félúton van a közép, ami egy hajmeresztő hülyeség, tekintve hogy amit manapság extranácifasiszta radikális széljobbnak neveznek az többé-kevésbé maga a közép, a többiek meg olyan messze vannak balra, hogy a fal adja a másikat. A Mi Hazánk centralista párt és ahhoz képest a fityisz balra van. (Egy politikai pártnak a választók érdekeit képviselni nem jobbos dolog, vagy ha igen, akkor valami alapjaiban van elbaszva.) Az MH semmi olyan dolgot nem hirdet ami erőszakosan konzervatív lenne, nem akarják kötelezővé tenni a kereszténységet és semmiféle jutalmat vagy büntetést nem osztanának a tradicionális értékrend alapján, egyszerűen csak meg akarják védeni a magyar nemzetet, ami MINDEN pártnál ALAP kellene legyen. A miatyánk nem tenné kötelezővé a népviseletet és nem végeztetnék ki a liberálisokat, nem lenne kötelező minden gyereket megkeresztelni és nem rúgnák rá az ajtót az emberekre, hogy nem-e véletlenül buzi valaki, mert akkor azon nyomban le is tartóztatják. EZ lenne a széljobb, és hasonló politikai párt az egész nyugati világban nincs egy sem. Az ellenkezőjére viszont van ezer példa, sőt, már ők uralkodnak sok helyen, az USA-ban pl. sokéves börtön jár ha a szivárványosra festett járdát megszentségteleníti valami gyerek rollerezés közben.
www.dailymail.co.uk/news/article-13513907/washington-spokane-teens-jail-lgbtq-rainbow-mural-vandalism.html
Ez bazmeg hihetetlenül kőkemény extrém szélbal. Na most akkor kitől is kell tartanunk, meg hol a közép?
Deansdale 2024.06.17. 10:02:40
Deansdale 2024.06.17. 14:15:03
Amúgy működhet a definíciód, csak kívülről nehéz megállapítani, hogy valaki túl sokat hallgatott egy véleményt és ezért MÁR nincs türelme hozzá, vagy eleve nem volt hajlandó meghallgatni mert leszarja. Ráadásul melegágya ez a téma az önátverésnek, szerintem MINDENKI azt hiszi hogy ő nyitott és józan gondolkodású, minközben az emberek 90% síkhülye és képtelen a gondolkodásra. Ez utóbbiak általában csak propagandaelemeket ismételgetnek és nem képesek/hajlandóak kibontani a kampány-egysorosok mögötti valódi tartalmat. Szerintem ha megkérnénk az utcán 10 véletlenszerű embert, hogy a saját szavaival mondja el a saját véleményét, ami MIATT arra a pártra szavazott amelyikre, 9 képtelen lenne rá. Csak az origós/telexes baromságokat ismételgetnék hányásig.