Mi is az a szocializmus, meg úgy általában minden amit klasszikusan balosnak szokás nevezni, a marxizmus és leányvállalatai, a bolsevizmus, leninizmus, stb.?
A zsidók eszköze arra, hogy egy elégedetlen tömegbázis manipulálásával átvegyék a politikai hatalmat a helyi vezetőktől.
A gondolat magva ennyi - akinek elsőre nem világos, hogy ez mit jelent, az olvassa és rágja át nyugodtan többször is. A cikk további része csak szösz, utóirat.
...
Régen az elégedetlen tömegbázis a csórók voltak, a proletárok, mivel akkor még nem volt "diverzitás", tehát a helyiekből kellett toborozni. Azóta fordult a kocka, a tömegbázist lecserélték migránsokra és egyéb kisebbségekre, ezeket könnyebb a helyi vezetés ellen lázítani, és tartósabb az eredmény is. Egy pakisztáni nem fogja az életét áldozni arra, hogy a fehéreket visszajuttassa a hatalomba a zsidók kárára. Ezért is zseniális a nyugati országok politikai kirakatpozícióiba mindenféle harmadikvilágbeli szemetet ültetniük, arabot és indiait meg pakisztánit és négert, mert ezek foggal-körömmel fognak küzdeni azért, hogy a hatalom soha ne kerüljön vissza fehér kezekbe. És közben persze mindenféle lelki aggály nélkül hozzák meg a fehérellenes törvényeket és rendeleteket.
Ráadásul a zsidó hatalomátvételek mögött mindig ott lapult a talmudi parancs, hogy a gójok vezetőit, az arisztokráciát, a szellemi elitet el kell pusztítani, hogy csak az ostoba tömeg maradjon, mert azt utána már az idők végezetéig nyugodtan lehet szivatni. Nem véletlen, hogy a bolsevikok a cári család lemészárlásával kezdték, a maoisták és Pol Poték is tömegesen irtották a tanult embereket, és ahányszor Magyarországon hatalomra jutottak, itt is mindig vérengzéssel nyitottak. Sőt, ahogy a 2.VH végefelé átsöpört rajtunk a vörös sereg, faluról falura jártak a kérdéssel, hogy "ki itt a legjobb magyar?", és ezeket kivégezték. Wass Albert írt erről, vagy valaki más, már nem emlékszem pontosan.
A szemfülesek most talán rá akarnak mutatni, hogy nem minden marxi rezsim mögött álltak zsidók, pl. Sztálin nem volt az - de ő csak továbbvitte a fáklyát amit zsidó kezekből ragadott ki. Maónak is zsidó tanácsadói voltak Kínában, lol. És ha valahol egészen véletlenül mégsem találnánk meg a nagyorrúakat a háttérben, ott nyilvánvaló, hogy csak valaki lekoppintotta a módszert - pl. a kambodzsai Vörös Khmer egyértelműen a maoizmus másolata volt. (Mondjuk arra sem vennék rá mérget, hogy ott nem volt zsidó befolyás, csakhát ezt a péppé cenzúrázott történelmi anyagokból a szénné cenzúrázott interneten hitelesen kikutatni abszolút lehetetlen.)
A másik kifogás az lehetne, hogy sok fehér is részt vett szervezőként ezekben a bulikban, ami mondjuk már eleve nem kifogás, hiszen nem cáfolja a zsidó kiindulási alapot és motivációt, de emellett az is nyilvánvaló, hogy az elenyésző számú zsidónak mindig és mindenhol szüksége volt egy helyi közvetítő rétegre, ami hitelesebbé tette az üzenetet a manipulálandó tömegek számára. Ezek jórészt agymosott középszintű értelmiségiek és diákok voltak, meg néhány pszichopata, mint az említett Sztálin, akik a saját hatalmi vágyaikat kötötték a zsidók szekeréhez. Ez a közvetítői réteg a modern nyugaton és Magyarországon is létezik, ma is élnek és virulnak, és jó szolgálatot tesznek a zsidóknak, akik így moshatják kezeiket, hogy a fehérellenesség nem is az ő művük, hiszen láthatjuk, fehér származású álentellektüellek és hazaárulók is részt vesznek benne.
A fentebbiek magyarázatul szolgálnak arra is, hogy a modern baloldal zsidóság miért fordult el a munkásosztálytól: azért, mert sosem képviselte, csak kihasználta, és ma már másokat használ ki helyettük, ellenük. Amint találtak hasznosabb hülyét, a csórókat egyből félrehajították, és ma már arra használják őket, hogy a jobbra tolódásukkal hergelik az új forradalmi erőket: a kisebbségeket. A rohadt munkásosztály a populista jobbos vezetés felé csúszik, ezért az új baloldal nyíltan gyűlöli őket, a prolikat.
GABOR2 2024.11.01. 14:00:28
Egyszerűen nem tudnak kapcsolódni normálisan az emberiség többi részéhez, ezért reménytelen számukra hogy kihozzák a 100%-ot a helyzetükből... Persze a limit nélküli nyomtatott pénzüknek hála van vigasz díj, de az a lehetséges dolgok felét se képes adni... Azt csak normális, természetes kapcsolatokkal lehetséges elérni. A zsidók sohase fogják elérni ezt, a belső, maguk közötti agymosás maitt, ami szerint szabotálni kell az országokat amik fölött megszerezték az irányítást...
GABOR2 2024.11.01. 14:31:06
És azt mondja, hogy ahol lakik Budapest mellett jobban feldíszítik a házakat Halloweenre mint az USA-ban ahol járt.
Vicces... az USA*ban alighanem azért is van ez, mert az utóbbi években folyton arról volt hír, hogy ez vagy az a jelmez sérti ezt-azt a kisebbséget állítólag és ezért jár a kirúgás... ezért egyre jobban nem merik ünnepelni a Halloweent, különösen a nyugati -tehát Demokratákkal teli - parton.
Magyarországon viszont a felsőközép osztály majmolni akarja az USA-t és azt hiszi menő Haloweenozni, miközben pár éve meg alig ünnepelte valaki Magyaroszágon.
Ja és még amit nagyon érdekesnek talált itt az egyik utolsó videójában az az, hogy a napfényes Kaliforniába nem lát egy házon se egy napelemet, pedig azt hitte, hogy teli vannak vele... mint a Budapest melletti városban is ahol lakik.
GABOR2 2024.11.01. 14:33:55
Deansdale 2024.11.01. 14:56:49
GABOR2 2024.11.01. 16:24:26
Mondjuk azt mondta, hogy ezek a drogos hajléktalanok inkább a belvárosban vannak.
De éppenséggel ezek miatt is lehet inkább kihagyják sokan idén...
GABOR2 2024.11.01. 16:58:22
Adhatsz nekik százmilliárdokat készpénzben és felszerelésben és úgy tesz mintha nem kapott volna semmit.
Most a lengyeleknek is beszólt, pedig éppen teljesítették egy újabb nagy kérését és ezért a lengyeleknél felment a pumpa, hogy ők többet tettek mint bármelyik európai állam értük, mégis megint totál hálátlanul beszél arról, hogy nem minden óhaját teljesítik a lengyelek...
"Poland's Foreign Minister Radoslaw Sikorski has responded to criticism from Ukraine over the slow supply of fighter jets, insisting on Nov. 1 his country has done more for Kyiv "than any other nation.""
kyivindependent.com/polands-sikorski-hits-back-at-zelenskys-mig-29-fighter-jets-criticism/
Mintha nem adományok, hanem kötelező szállítmányok lennének...
Deansdale 2024.11.01. 17:03:24
100% pszichopata mentalitás. Teljesen mindegy mit teszel értük, hálának a legkisebb jelét sem képesek mutatni, csak követelőznek tovább a végtelenségig. Mivel ők kiválasztottak, te meg csak goyim vagy, ezért az jár nekik hogy a rabszolgájuk legyél, és miért is lennének hálásak a rabszolgáiknak?
valis47 2024.11.01. 18:35:30
Madarász Henrik 2024.11.01. 22:31:43
GABOR2 2024.11.01. 23:35:07
Guy de Maupassant--A szépfiú című műve elmeséli, hogy hogyan lett az egyik zsidóból a leggazdagabb francia. Hamis híresztelések keltése, minden felvásárlása a tözsdén... Igaz történet tán, vagy legalábbis arra épült.
Én meg, amikor ott voltam Franciaországban mutatták nekem, hogy voltak szupergazdagok, gazdagabbak mint a nemesek és ezt törvénnyel próbálták ellensúlyozni, pl. szabályozták, hogy mindegy milyen gazdag vagy a legszebb lovashintód ilyen lehet és nem jobb... Lényegében ez volt az egyik feszítő ok, új, nagyon gazdag emberek akik nem voltak nemesek és nem volt politikai hatalmuk hivatalosan.
Még valami eszembejutott Franciaországból... Ugye a forradalmárok elhozták a demokráciát. Igen ám, de az első szavazólapok olynok voltak, hogy a neved rá kellett írni és nemcsak szavazhattál, hanem volt helye hogy véleményt mondjál... Persze megigérték, hogy ettől nem kell félni, nincs jelentősége, mert az ősszes szavazó lapot számlálás után megsemmisítik, becsszó, tutira... Nos, én ott az egyik ilyet láthattam múzeumba, egy fickó írt egy elég kemény kritikát a kiállított szavazólapra. Megszegték az igéretet, a szavazólapokat megtartották, névvel, véleményekkel... Viszont a múzeumban kiállíott darab mellé oda volt írva, hogy bár az illető keményen beszólt rajta a hatalomnak őt ezért sohase érte semmi retorzió.
Másokat persze igen...
Madarász Henrik 2024.11.01. 23:40:38
Madarász Henrik 2024.11.01. 23:49:19
Madarász Henrik 2024.11.01. 23:56:53
Mattka85 2024.11.02. 06:24:55
Deansdale 2024.11.02. 06:35:11
Deansdale 2024.11.02. 06:40:51
2024.11.02. 08:36:53
Pont mint Kínában a szellemi tulajdon lopás. Ott ez csak egy sima élelmes ügyeskedés. Lehet szidni a kínaiaikat is amúgy?
Deansdale 2024.11.02. 08:39:31
Amíg nem az agyhalott hülyeséget akarod elsütni, hogy Orbán eladja az országot Kínának, addig nyugodtan. Tény, hogy minden technológiát elloptak amire rá tudták tenni a kezüket.
Itt bárkit lehet szidni, ha van miért, vagy ha eléggé vicces.
Mattka85 2024.11.02. 10:15:00
GABOR2 2024.11.02. 10:25:09
2024.11.02. 10:28:42
Az emberi természet mindig a kapzsiságra, uralomra épül. Majd ha vérszemet kapnak a kínaiak akkor bizony lesz ferdeszem operáció támogatás a tébében majd.
A mások kulturájának és világnézete megváltoztatásának indoka a még több pénzt és uralom. Nem lártpurlár dolog ám!
Deansdale 2024.11.02. 10:35:22
2024.11.02. 10:48:40
2024.11.02. 10:50:16
Deansdale 2024.11.02. 10:51:28
Deansdale 2024.11.02. 10:54:11
GABOR2 2024.11.02. 12:40:59
Zelensky leteremtette Lengyelországot, de mellette kérte, hogy adja át nekik a nemrég Dél-Kóreától vásárolt összes fejlett fegyverrendszert. Woa... egyszerűen a pofátlanságnak nincs határa...
Plusz a lengyelek bejelentették törlik a beigért vadászgépeket Ukrajnának, mostmár ne is számítsanak rá, hogy később jön. Zelenskyt zavarta, hogy késik és lealázta érte a lengyeleket.
És az a durva, hogy mostmár baloldali csapat van ott Lengyelországban, de még azokkal is ilyen szuper lekezelő.
Madarász Henrik 2024.11.02. 13:14:08
GABOR2 2024.11.02. 13:34:40
www.youtube.com/watch?v=TP5KHyfOI1E
Deansdale 2024.11.02. 13:35:46
Deansdale 2024.11.02. 13:37:45
GABOR2 2024.11.02. 13:40:41
Mondják is, hogy Kamala Harris egy robot, semmi sem igaz amit csinál, semmi se természetes... Ez is beleillik a sorba.
GABOR2 2024.11.02. 13:50:39
De ez a beszéde is... Olyat hoz fel, hogy Trump azt mondta, hogy meg fogja a nőket védeni a bevándorlóktól, meg nem tudom ellenséges rakétáktól és erre azt mondja ez, hogy Trump azzal, hogy meg akarja védeni a nőket a bevándorlóktól el akarja tőle venni a jogukat, hogy azt tegyek amit akarnak... Beteg...
GABOR2 2024.11.02. 13:55:41
Mindenféle földtől elrugaszkodott dolgokkal vádolják az ellenfelüket. Viszont fordítva... fordítva a jobboldaliak amikkel vádolják őket nagyon is valós.
Pár nap múlva akárki is nyer el fog szabadulni a pokol...
Deansdale 2024.11.02. 14:10:49
Ha Trump nyer talán megúszhatják kisebb lázongásokkal, mint 2016-ban, de ha a folyamatos csalásokkal Kamala nyer, akkor tényleg lehet csetepaté. Voltaképp még el sem jött a szavazás valódi időpontja, de már most annyi csalás került nyilvánosságra amiért egy jobb érzésű országban rég lefújták volna a választást hogy nulláról újraépítsék az egész rendszert. Annyira borzasztóan komolytalanok, hogy ezt az én agyam nem hajlandó befogadni, főleg mivel voltam választóköri delegált és tudom mennyire egyszerű csalásbiztos és nyomonkövethető, visszakereshető választási rendszert csinálni. Annyi a nagy titok, hogy igazolványt kell kérni mindenkitől, és a szavazókörben folyamatosan ott kell lenni az összes érintett párt delegáltjainak, így szemmel tarhatják egymást. Azért az nagyon kemény, hogy az USA-nak ennyire nem futja.
GABOR2 2024.11.02. 14:24:33
De most amúgy volt egy olyanis, hogy a Fehér Ház egyszerűen meghamisította az elnöki beszédet rögzítő archivumot. Ugye a híres Trump szavazók azok "garbage"-ok beszéde.
"AP sources: White House altered record of Biden’s ‘garbage’ remarks despite stenographer concerns"
apnews.com/article/biden-garbage-transcript-puerto-rico-trump-326e2f516a94a470a423011a946b6252
GABOR2 2024.11.02. 14:25:15
GABOR2 2024.11.03. 12:02:05
Deansdale 2024.11.03. 12:45:31
GABOR2 2024.11.03. 14:16:41
zriff 2024.11.03. 17:55:55
A technocrata great reset féle jövő ellen ahogy olvasok itt, és angolul is, sokan a hagyományos harcos keresztény világlátás tartják ellenszernek csak ott van az úgynevezett zsidó-kereszténység koncepció megléte, a ki lehetetlenné teszi a tényleges változást. Vannak olyanok akik egyenesen a kereszténységet teszik felelőssé a hanyatlásért. Guillaume faye a pogány világlátást preferálta: betyarsereg.hu/antidogma-faji-polgarhaboru/
Jómagam szekuláris világnézetet képviselem. Plusz még hogy a két további monoteista vallás követői miért annyira fundamentalistábbak, a vallásos nevelés mellett, itt egy érdekes írás: www.origo.hu/egeszseg/2015/01/a-korulmeteles-duplajara-novelheti-az-autizmus-kockazatat
valis47 2024.11.03. 18:04:08
"Terrorista" volt vagy sem, sok mindent jól látott sajnos.
Persze ez elmondható még Anders B.B.-ről vagy Brenton T-ről is. Vagy az Unabomberről is akár (a kiáltványára gondolok).
valis47 2024.11.03. 18:09:20
Deansdale 2024.11.03. 18:22:33
Ahhoz, hogy az emberiség legyűrje a reszetelőket kellene valami összetartó erő, ami a történelemben a legtöbbször valamilyen vallás volt, ezért remélik páran, hogy a kereszténység talán visszaerősödhet és betöltheti ezt a szerepet. Pénzt nem tennék erre, de elvileg nem is lehetetlen.
Az viszont biztos, hogy a modern filozófia, mint pl. a szekularizmus, semmilyen formában nem képesek összefogni és harcra buzdítani az embereket. Szekulárisan gondolkodóként is nyilvánvaló lehet, hogy vagy összegyűlünk valami közös zászló alá, vagy nekünk annyi. Szuperkirály esetben a kereszténység visszaerősödhet annyira, hogy legyőzze a reszetelőket, te meg magánemberként azt gondolsz amit akarsz, lehetsz szekuláris, de ha nem csatlakozol a keresztény seregekhez, az kb. azt jelenti hogy önként választod a rabszolgaságot. De ezen a ponton igazából már mindegy hogy melyik vallás tudna felnőni a feladathoz, ha az iszlám kerülne pozícióba akkor gondolkodás nélkül csatlakoznék oda is, csak a háttérhatalmat tegyük el az útból. A győzelem után vitatkozhatunk a kisebb részleteken.
Persze a háttérhatalom nem hülye, az első dolog amit támadni kezdtek, cirka 100 éve, ha nem régebben, az az emberek közötti BÁRMILYEN összefogás volt. A világ jelenlegi helyzetében majdhogynem lehetetlen akár csak 2 embert találni, akik hajlandóak lennének együttműködni a reszetelők ellen. 100 éve generálják a megosztottságot, és hát látszik az eredmény. Nem lesz könnyű dolgunk.
A Faye-cikket még nem olvastam végig, de abban igaza van, a reszetelők célja egy faji polgárháború kirobbantása, vagy nevezhetjük nyíltan a fehérek kiirtásának is, hiszen erről van szó. Mindenkit a fehérek ellen uszítanak és a fehér országokat telenyomják idegenekkel, ez a tökéletes recept a fajirtásra. Csak persze az emberek zöme hülye, ha a TV nem mondja be, hogy éppen ez zajlik körülöttük, maguktól soha nem jönnek rá, még amikor valami arab halálra késeli őket sem. Csak azt nem értem Faye miért úgy beszél erről mintha az iszlám magától ment volna be Franciaországba, és nem a háttérhatalom importálná őket, holott nyilvánvaló hogy a francia politikusok már évtizedek óta meg vannak véve. Nem azért engedtek az országba sokmillió arabot meg niggert, mert buták, hanem mert ezt kapták utasításba azoktól akik a fehér fajt el akarják tüntetni a színpadról. Ezen a ponton ezen igazából már nincs is mit vitatni, aki ezt nem látja át vagy nem ismeri be annak fölösleges a témáról beszélgetni, az alapokkal nincs tisztában. Egyetlen nyugati ország sincs ahol a színesek ne kerülnének többségbe cirka 30 éven belül, van ahol korábban, van ahol kicsit később. Ez nem véletlen, és a saját vezetőink nem önkpént voltak annyira hülyék, hogy ezt nem látták előre, vagy ne tudták volna hogy ez egy nemzet életében a legnagyobb, abszolút egzisztenciális krízis. A saját országainkban kisebbséggé válni a harmadik világ minket gyűlölő söpredékével szemben az öngyilkosság egyik legostobább formája, és magától értetődik hogy ez nem valamiféle demokratikus akarat érvényesülése volt a politikai vezetőkön keresztül, hiszen a tömegek mindigis ellenezték a tömeges bevándorlást. Külső erők csinálják ezt velünk, más épelméjű magyarázat nem létezik. És persze millió bizonyíték is van erre, amit most nem kezdek részletezi, ez a komment már így is elég hosszú.
Deansdale 2024.11.03. 18:30:44
"A vizsgálatba több mint 340 000 1994 és 2003 között, Dániában született, körülmetélt fiúgyermeket vontak be."
Mi a f*szt keres Dániában 340E körülmetélt gyerek?! És ennél biztosan többen vannak, csak ennyi került a vizsgálatba. Feltételezem Dánia nem valami speciális zsidó-paradicsom, tehát ezeknek a többsége muszlim, és ezzel együtt nyilván bevándorló hátterű, mert ha egy dán mondjuk fel is veszi a muszlim vallást, viszonylag csekély az esélye hogy a gyerekét megcsonkíttatja emiatt. Erről beszéltem az imént, hogy lassan kisebbségbe kerülünk a saját hazáinkban, hiszen a fiatalabb generációkban már minden nyugati országban milliószámra vannak idegenek.
Azt amúgy kétlem, hogy a körülmetélés autizmust okozna, bár afelől teljesen biztos vagyok, hogy a tanulmányt támadó "szakértők" mind egy szálig zsidók.
Bayaz 2024.11.03. 22:43:19
Az országban évente 60-70 ezer gyerek születik, tehát kb. 340 ezer fiú született összesen 1994 és 2003 közt. Valószínűleg összehasonlították az autisták arányát a nem körülmetéltek és a körülmetéltek közt.
Deansdale 2024.11.04. 07:43:43
békaapu 2024.11.04. 08:16:01
Nagy érték hogy te már ennyi magyarázatba beleálltál.. és elég szomorú hogy a blogvilág rendje szerint a blog múltja a láthatatlanságba süllyed.
Ami a szocializmust illeti, én annak a rendszerébe születtem bele. Amikor válságba került, rajtam húzták meg a nadrágszíjukat.. amikor vége lett, akkor én is a támogatói között maradtam (hogy segítsek a nálam is gyöngébbeknek) ..
Mostanára viszont tudom, hogy ami az enyém, az nem a másé.
Azt is tudom, hogy van az az erő, ami törvénnyel elveheti az enyémet, de azt is hogy a ravaszságnak nem szabad odaadni, mert szerzett jogának fogja tekinteni a hozzáférést.
..meg még mit nem..
Bayaz 2024.11.04. 09:55:47
Bryan Caplan egy libertariánus közgazdász akivel sok mindenben nem értek egyet, de szerintem fejen találta a szöget akkor, amikor azt mondta, hogy (azzal ellentétben, amit a fejünkbe vernek az iskolában) a személyes tapasztalat sokkal megbízhatóbb, mint a média: www.econlib.org/first-hand-experience-is-less-biased-than-news/
Bayaz 2024.11.04. 09:57:09
Deansdale 2024.11.04. 10:15:29
"sok mai sajtómunkás nem rendelkezik a megfelelő nyelvtudással (akár angol, akár magyar) + mármint nyelv-, és írástudással... a 10-20 évvel korábbihoz képest elképesztő mennyi helyesírási hibát találok a modern sajtóban"
Na igen, a sajtó színvonala borzalmas. Én mint mezei blogger szerintem több figyelmet fordítok a helyesírásra és nyelvhelyességre, mint a leglátogatottabb sajtótermékek. (Bár ebből az évek során engedtem valamennyit, sokszor nincs türelmem visszaolvasni dolgokat, aztán utólag szégyellem a hibákat :)
Anno a szoci rendszerben szinte elképzelhetetlen volt hibát találni mondjuk a HVG-ben, ma meg nincs olyan cikkük amiben ne lenne. Más a fókusz, na, gyorstüzelő módban kell köpni a hatásvadász szalagcímeket, nincs idő (se igény) a minőséggel foglalkozni. A többség úgysem olvassa el a cikkeket...
Deansdale 2024.11.04. 10:16:51
2024.11.04. 11:06:39
GABOR2 2024.11.04. 11:34:41
Ha viszont hivatalos lesz, hogy Trump nyer akkor ez megváltozhat még. Csak az a baj, hogyha győz, akkor a Demokraták bejelentik, hogy az utolsó darab szavazatot is be kell várni, ami két hétig is tarthat és addig történhetnek "dolgok", ahogy a legutóbbinál is első nap egyértelmű Trump győzelemnek tünt, hogy aztán
valis47 2024.11.04. 18:43:31
GABOR2 2024.11.05. 10:47:50
valis47 2024.11.05. 15:26:58
Brüsszel kereskedelmi háborút akar vívni Trump győzelme esetén az USA-val és Kínával egyszerre, meg persze az oroszok elleni szankciókat fenntartani és fokozni, Ukrajna pénzelését és felfegyverzését fenntartani és fokozni - akár Amerika kiszállása esetén is. Erre "NATO-bankot" akarnak alapítani stb.
GABOR2 2024.11.05. 16:31:09
Harris viszont olyan durva dolgot talált ki, hogy a nem realizált jövedelmek után is kéne 20%-ot adózni. Tehát pl. a pillanatnyi részvényárfolyam szerint is, amit nem is realizálsz, tehát igazából nem tied. Ez akkora hülyeség, hogy vagy sohase gondolták komolyan, vagy önmagában ez oka lehet, hogy nagyon sokan, gazdagok is ne akarják, hogy Harris nyerjen. A hiper-szuper gazdagok talán ellennének így is, azok akik teremtik a pénzt meg hasonlók, de egy normál hétköznapi milliárdosnak óriási érvágás lenne... lehet pont a velük való leszámolás része ez.
GABOR2 2024.11.05. 16:34:56
GABOR2 2024.11.05. 16:43:22
news.bitcoin.com/jpmorgan-ceo-claims-world-war-iii-has-begun-warns-of-evil-axis-at-work/
GABOR2 2024.11.05. 16:54:45
GABOR2 2024.11.05. 21:12:39
x.com/MilitantTracker/status/1852382451303166073
És nemcsak ezt találták...
valis47 2024.11.06. 08:13:06
Deansdale 2024.11.06. 08:48:36
2024.11.06. 09:20:17
2024.11.06. 09:21:59
Vagy téged meglep, hogy a háborúra készülni kell és előre eltervezett, elhatározott esemény?
Deansdale 2024.11.06. 09:25:02
Amúgy elvileg tényleg jóban van Orbánnal, bár nem hiszem hogy ezért külön engedményeket tenne nekünk olyasmiből amit az EU-val szemben képvisel.
Deansdale 2024.11.06. 09:30:53
Deansdale 2024.11.06. 10:35:11
x.com/wayotworld/status/1854049667610198497
Elképzelni sem tudom mennyit kerestek azok akik előre tudták az eredményt, és nem csak a bitcoinon, hanem úgy általában.
2024.11.06. 10:46:19
Vagy hallottál már demokratikus népszavazáson megvitatott és a többség által támogatott háborúról?
Nem gyúnyolódásként írom.
GABOR2 2024.11.06. 10:54:11
GABOR2 2024.11.06. 10:56:20
GABOR2 2024.11.06. 10:57:22
GABOR2 2024.11.06. 10:59:42
Deansdale 2024.11.06. 11:02:29
Ha szabad egy példával megvilágítanom az értetlenkedésed tárgyát, JFK nem a háttérhatalom volt - a háttérhatalom az volt ami megölette. Amiről mi beszélünk az a látható politika fölött, illetve mögött áll.
GABOR2 2024.11.06. 11:02:51
Deansdale 2024.11.06. 11:17:24
Én is így látom.
GABOR2 2024.11.06. 11:29:43
Ugye vannak akik a győztesekkel akarnak mindig lenni, nemcsak a tőzsdén...
"Egy éjszaka alatt átálltak a román politikusok: egész Románia örül Trump győzelmének"
mandiner.hu/kulfold/2024/11/egy-ejszaka-alatt-atalltak-a-roman-politikusok-egesz-romania-orul-trump-gyozelmenek
Deansdale 2024.11.06. 11:45:17
Mondogattam mostanában, hogy ha a háttérhatalom háborút akar akkor hagyják nyerni Kamalát és aztán leleplezik a csalást - de ez az ötlet fordítva is működik, sőt, még jobban, ha most elkezdik tolni hogy Trump csalt és utcára küldik az antifát meg a BLM-et. Akármi lehet még. Persze nem biztos, hogy lesz is, de a lehetőség megvan.
Deansdale 2024.11.06. 11:45:50
A románok legendásan kitartó hűsége :D
GABOR2 2024.11.06. 11:54:20
Kamala nem állt ki gratulálni és egyesek szerint most elkezdődhet egy polgárháború...
""Egy éjszaka alatt átálltak a román politikusok"
A románok legendásan kitartó hűsége :D"
Igen, a románok nem változtak...
GABOR2 2024.11.06. 11:57:46
GABOR2 2024.11.06. 12:08:12
GABOR2 2024.11.06. 12:16:16
GABOR2 2024.11.06. 12:18:23
Deansdale 2024.11.06. 13:55:27
"Na már láttam videókat, hogy a Demokraták mondják, hogy még nincs vége a számlálásnak, egy beszélgetős műsorban meg, hogy Trump Hitl@r forgatókönyvével nyert... Még nincs vége."
4 éve jár a pofájuk, hogy január 6 a világvége volt, mert a rohadt náci konzervatívok nem fogadták el a választás eredményét, ami nyílt támadás a demokrácia ellen, és tessék. Na persze előre tudtuk, hogy ez lesz, gerinctelen szarfaszúak mind egy szálig. Tisztességes ember nem balos.
GABOR2 2024.11.06. 14:13:17
Ugye ami még fura volt az Joe Biden... arról beszéltek sokan, hogy direkt szabotálja Kamala kampányát.
Joe Biden nagyon-nagyon-nagyon akart volna még elnök lenni, aztán ugye furcsa mód, amikor nyaralt bejelentették, hogy nem indul és emlékszem volt valami kavarás, hogy látszódott, hogy nem is ő írta alá az erről szoló nyilatkozatot...
Aztán emiatt nagyon mérges lett állítólag azokra akik részt vettek ebben, köztük Obamára is...
És most heteken át mondták, hogy elszabotálja Kamalát. Az ország felét leszemetelőző beszédével, pont amikor Kamala mondta, a "legyünk egységesek" beszédet; volt hogy párhuzamosan tartott sajtókonferenciát, az is valamiért rosszul sült el nagyon, miután próbálta Harris hűteni a szemét komment után a kedélyek Biden megint beszólt; most meg nem ment el Harris eredményvárójára és a felesége talpig piros ruhában szavazott... a piros pedig a Republikánusok színe.
Szóval igen sok minden mutatta, hogy maga Biden nem szeretné Harris győzelmét. De ez neki lehet személyes ügy is lett.
Slussz poén, hogy láttam, hogy a balos elemzők számítógép segítségével előhívtak egy térképet, hogy hol és mennyivel múlta felül Harris Joe Bident... ugye ez arról szólna, hogy mutatja, hogy a női jelöltet indítani jobb, de... totál kiakadtak, hogy azt látták a térképen, hogy sehol se múlta felül Joe Bident Kamala Harris, illetve egy négy fős különleges munkahely állomáson csak... az egész országban. És nem hitték el, illetve leesett nekik, hogy talán mégis inkább Joe Bidennek kellett volna akkor indulnia... Amúgy hagyományosan egy női jelölt eleve 6 pont minusszal indul, úgyhogy elég bátor volt ezt meglépni...
Grétáról pár napja volt hír, hogy lázadásra szólított fel bármelyik fél is győzne és hogy az USA egész földje lopott mident vissza kell adni az őslakóknak vagy mi...
GABOR2 2024.11.06. 14:24:44
2024.11.06. 14:52:54
A 30 éves amerikai állampapír hozama ma több, mint 20 bázisponttal 4,66%-ra ugrott, ami 2020 óta a legnagyobb ugrás, és ez mágnesként szívja vissza a tőkét az USA-ba.
Nem véletlen, hogy a hazai Államadósság Kezelő ma nem tudta eladni a 6 hónapos diszkontkincstárjegyeket, a kutyának sem kellett.
A 20 milliárd forintos meghirdetett keretre mindössze 7,5 milliárd forint értékben érkezett ajánlat, amelyből a kibocsátó csupán 4 milliárd forintot fogadott el.
Az év groteszk - de felettébb üdvözlendő - fejleménye lenne, ha pont Trump vinné be a kegyelemdöfést a hazai kleptokráciának..."
Deansdale 2024.11.06. 14:59:36
Emellett szerintem Biden is nagyjából annyi VALÓS szavazatot kapott mint most Kamala, a többlet volt a csalás. Nincs igazából a woke hülyeségnek annyira széles tömegbázisa, az emberek zöme látja hogy hülyeség. A Trump elleni hisztivel be lehet hülyíteni pár embert, de azok most is elmentek szavazni mint 4 éve. Na jó, oké, egy kis valódi különbség is lehet, pl. a Trump elleni merényletek elvehették egy pár ember kedvét a Kamalára szavaztstól. De azt továbbra is fenntartom, hogy 2020 a történelem legnagyobb választási csalása volt, Trump több szavazatot kapott mint korábban bármelyik elnök, és Biden még annál is többet... Na persze. Orbitális kamu volt. Amit most Trump kapott az reális, meg a Kamaláé is, és annál Bidennek sem volt sokkal több a valós szavazata.
Amúgy így visszatekintve egyszerűen fel sem foghatom, hogy az emberek gyomra hogy vette be a 2020-as grafikont, egy vízfejű tengerimalac is első blikkre levágja hogy csalás történt.
x.com/Philosophi_Cat/status/1842864381236838492
GABOR2 2024.11.06. 15:12:09
Bayaz 2024.11.06. 15:18:16
Ez nem tudom miért releváns.
Trumpot az amerikaiak választották, nem mi, nem is várjuk tőle hogy magyar érdekeket képviseljen, csak hagyjon minket békén.
GABOR2 2024.11.06. 15:20:45
Trump legjobb beszéde egyébként négy nappal volt a szavazás előtt Tucker Carlsonnal és vicces volt, hogy agyon dícsérte Elon Musk-ot, de aztán ez az egész valahogy átcsapott abba, hogy az USA nem lesz az elektromos autók paradicsoma, meghagyja az Kínának az USA-ban megmarad az összes másik hajtásnak a lehetősége, mert az elektromos autók rosszak és hogy az USA teli van olajjal és használni fogják. Vicces volt... Persze Elon egyéb kis tervei a mersetséges intelligenciával és agyat géppel összekötéssel valószínű zöld utat kaphat, ami nem jó...
Bayaz 2024.11.06. 15:22:20
Elég egyszerű volt kiküldeni kitöltetlen levélszavazatokat mindenhova, demokrata kampánymunkásoknak bemenni, elmagyarázni a politika iránt nem igazán érdeklődőknek hogy Trump az elnök és az egész 2020-as káosz az ő hibája, és megkérni őket hogy töltsék ki a papírt, hogy ennek vége legyen.
Deansdale 2024.11.06. 15:27:20
Deansdale 2024.11.06. 15:29:49
2024.11.06. 15:51:23
Bayaz 2024.11.06. 16:01:05
De ebbe a választási csalásos vitába nem akarok belemenni, mindenesetre azt nehéz megmagyarázni, hogy ha ilyen könnyen el tudták csalni a választást amikor Trump volt az elnök, miért nem tették meg most ugyanezt.
Igazából ez a 24'-es eredmény azért is releváns, mert itt (hosszú ideje először) a szavazók elsősorban nem ígéretek, hanem tapasztalat (4 év Trump vs 4 év demokrata kormány) alapján szavaztak, és elég egyértelműen...
Bayaz 2024.11.06. 16:18:44
2012-ben Obama úgy nyert simán, hogy Romney ugyanolyan jól szerepelt a fehér szavazók közt, mint Reagan 1980-ban (és Reagan 1980-ban landslide-al nyert).
Utána tekerték igazán maximumra a BLM-et, 3. generációs feminizmust és bevándorláspártiságot.
Valahogy elfelejtették azt, hogy kik is ezek a bevándorlók... egy ország ahol a lakosság 20-30%-a spanyolajkú az Latin-Amerikához fog hasonlítani, és Latin-Amerikában rendszeresen választanak meg Trumphoz hasonló macho, "populista", anti-establishment politikusokat. (Az exit pollok megbízhatatlanok mivel szoros eredményt jósoltak, de még azok szerint is a spanyolajkú férfiak közt 54%-44%-ra nyert Trump, míg 2020-ban 59%-36%-ra vesztett... szóval ha tippelnem kéne, a férfiakat fogják hibáztatni)
Ezért is sejtem, hogy a "moderált politika" amit egyesek siratnak, már nem fog visszajönni - mert azt az etnikai homogenitás tette lehetővé.
"Megmagyarázhatatlan okokból kételyeim vannak azzal kapcsolatban, hogy Trump az a náci lenne akinek a baloldal beállítja."
Erről a "nácizmusról" jut eszembe, hogy az 50'-es években a németeket egy évtizede legyőző amerikai kormány még tömegesen deportálta az (illegális ÉS legális) mexikói bevándorlókat (en.wikipedia.org/wiki/Operation_Wetback)... szóval ehhez képest amit Trump akar az kismiska, csak a törvények betartatása, de sajnos nem látok rá sok esélyt, hogy megvalósulna.
Abban biztos vagyok, hogy 2016-ban nem azzal a céllal indult el, hogy ő ezt most majd megnyeri, és nem volt terve a győzelme esetén.
Az előző ciklusa alapján nincs sok bizalmam Trump ideológiai elkötelezettségét illetően, de talán ami 2020 óta történt vele (unfair választás, bíróság előtti meghurcoltatás, több merényletkísérlet), az "valódi hívővé" tette és legalább megpróbál olyan embereket kinevezni, akik elkötelezettek.
Deansdale 2024.11.06. 16:32:00
Ez az a kérdés amire hónapokkal ezelőtt megmondtam a választ, csak sokak gyomra nem vette be: a háttérhatalom most Trumpot akarta.
"elvileg legális, ahogy a szavazók ilyen módon való "meggyőzése" is"
Nincs olyan banánköztársaság a világon ahol a választópolgárok elfogadnák legálisnak, hogy az egyik párt aktivistái mindenféle felügyelet nélkül bonyolítsák le a választás bizonyos aspektusait. Szerintem ez az amcsi törvények szerint sem legális, legföljebb ha a végletekig facsarják a kiskapukat. Ahogy már vagy ezerszer írtam, én voltam idehaza választóköri delegált, a magyar rendszerben az orrodat nem fújhatod ki az összes többi delegált felügyelete nélkül, és ez így normális. Az USA-ban 2020-ban egyes szavazókörökben kiküldték a jobbos delegáltakat, bedeszkázták az ablakokat és utána úgy folytatták a "számlálást", bakker, ááááááh, ne szórakozzunk már azzal, hogy van mit vitatni az akkori csalás tényén. Többszáz órányi videóanyag volt a csalásokról, csak persze azóta a gugli (->youtube) meg a többi nagy platform rég lenyelte.
Olyan ez mint a szept.11, igazából csak az nem hisz a "konteóban" aki gyáva szembenézni az igazsággal. Nem piszkálásképp, vagy konfrontálódásnak, de hát ez az igazság. Az emberek zöme egyszerűen nem akarja elhinni, hogy ezek a dolgok megtörténhetnek a nagyvilágban, ezért inkább ragaszkodnak ahhoz, hogy minden úgy történik ahogy a média állítja.
GABOR2 2024.11.06. 17:36:24
GABOR2 2024.11.06. 17:40:01
2024.11.06. 18:05:12
bocsánat itt teljes fogalmi keveredés van...
Deansdale 2024.11.06. 18:11:13
valis47 2024.11.06. 18:55:29
Bayaz 2024.11.06. 19:39:05
valis47 2024.11.06. 20:16:52
"2020-ban a választók nagy része (mind a republikánusok, mind a demokraták) társadalmilag elszigetelődött.
- Bezárta az ajtókat
- Kerülte a többi embert
- SOK tévét nézett Ebben a környezetben a választás szórakozás volt. Az emberek többet nézték a híreket. Az emberek többet foglalkoztak az online választási viccelődéssel. Az emberek felfokozott várakozással várták a választás napját. 2024-ben az élet ismét normális. Így sokaknak a magánéletük került az útjába. Nem gondoltak a választásra vagy a szavazásra. Ez az én két centem. Ez nem valami nagy összeesküvés. Csak az élet játszódik."
Valamiért ezen emberek zöme Bidenre szavazott... persze lehet mondani, hogy a Trump-ellenes média hatása alatt. Vagy hogy mert eleve a legnagyobb kovidtálibok a demokrata szavazók voltak. Ahogy más országokban is a balliberálisok...
Bayaz 2024.11.06. 20:35:50
Eleve nem értem mi a csoda azon, hogy tízmilliónyi szavazatot vesztettek 2020 és 24 közt: a Fidesznek is nagyjából 10%-al csökkent a népszerűsége (20%-nyi szavazó vesztés) 2022 és 24 közt, és a legtöbb európai kormányzópárté még ezeknél is jóval durvábban (mert az amerikai pártok nehezebben vesztenek szavazókat+amerikai gazdaság nincs annyira rossz helyzetben mint az európai).
Deansdale 2024.11.06. 20:53:19
Plusz ahogy említettem, több napnyi videóanyag volt különböző csalásokról, meg ott volt a 4 döntő államban a hajnali hármas anomália, ésatöbbi. Teljesen egyértelmű csalás volt, soha semmi nem volt ennél egyértelműbb, banyek. Akkor is ha amúgy az általános magasabb részvételre egyébként lenne racionális magyarázat - bár az hogy többen szavaztak semmilyen formában nem indokolja, hogy a többletszavazatok ne ugyanolyan arányban jöttek volna mint amikor kevesebben szavaztak. Így elvileg a ritkán szavazó rétegből ami nem szavazott 2016-ban és 2024-ben, csak 2020-ban, 90% balos volt, és ennek semmi értelme.
valis47 2024.11.06. 21:07:07
2002-ben a Fidesz úgy veszített, hogy 200 ezer korábban nem szavazót "elvitt" szavazni Ron Werber újszerű - az addigi szokásokhoz képest igen mocskos, ma már megmosolyogtatóan visszafogottnak is nevezhetnénk visszanézve persze - kampánya az MSZP-re.
Deansdale 2024.11.06. 21:26:45
De ha feltételezzük, hogy a 2020-as kampánnyal behúztak 20M plusz embert akkor mi a francért vesztették el őket megint, tekintve, hogy ismét ugyanazt a kampánystratégiát használták mint az utóbbi 20 évben minden alkalommal? Aki 2020-ban, Trump elnöksége után rettegett attól hogy Trump mégis náci, csak ügyesen titkolta, az most is ugyanolyan hülye mint akkor volt.
És közben Trump szintén ugyanazt a kampányt nyomta el mint korábban már kétszer, nála viszont nem ugráltak a számok össze-vissza. Akkor a balosoknál miért igen?
Deansdale 2024.11.06. 21:41:08
www.youtube.com/watch?v=EVrkRvS4Zds
És engem a téma egésze, a sok részlet egybecsengése győz meg arról, hogy kamu volt az egész, pl. amikor egy hétig számolták a szavazatokat míg ki nem jött avárt eredmény, vagy mikor a csalásokról készült videókkal a bíróságra mentek és elhajtották őket melegebb éghajlatra. Biztonsági kamerás felvételeken látszott, hogy miután mindenki mást hazaküldtek pár "aktivista" ottmaradt és egész éjjel húzogatták le a Bidenes szavazatokat - nyilván ez okozta az anomáliát a grafikonon. Barátaim, lécci senki ne akarja már azt mondani, hogy ezt a covid okozta.
electionfraud20.org/images/spike-michigan.png
Glokta 2024.11.06. 21:47:06
Akkor miért hagyták, hogy az ellene való merénylet megtörténjen? Mert az egészen nyilvánvalónak tűnik számomra, hogy Trump nem volt 'beavatva', és nem lehet elszínészkedni azt, hogy valaki így megúsz egy merényletet.
Glokta 2024.11.06. 22:04:32
A szavazóikat két fő módon vesztették el:
1) ahogy Bayaz is írta, 2020-ban rekordrészvétel volt, valószínűleg csomó ember aki máskor nem megy el mert más elfoglaltsága van is szavazott, elsősorban Bidenre (politikailag nem voltak túlságosan informáltak, de azt hallották/látták hogy Trump "félrekezelte", különben miért kéne otthon lenniük?). Ezért hihető a 66/33 arány.
2) Vesztettek egy csomó szavazót az infláció és a tömeges bevándorlás miatt, ezek egy része át is pártolt Trumphoz. Talán New York-ban és New Jersey-ben volt a legnagyobb a különbség 2020 és 24 közt, és ha jól emlékszem, ez volt az a két fő állam, ahova bevándorlókat buszoztatott a texasi kormányzó (mondván hogy ők fogadják be őket).
Trump az elmúlt 4 évben is nyert új szavazókat, leginkább fiatal férfiakat akik utálták a covid lezárásokat (mert ők aztán semmiféle veszélyben nem voltak a járványtól) és korábban balos oltás-, és orvosszkeptikusokat (ehhez jól jött RFK támogatása).
Deansdale 2024.11.06. 22:17:33
De az sem teljesen lehetetlen, hogy megrendezték (erre más balosok esküdöztek), elvégre Trumpnak a pulpitus mögé bukás után a füléhez kapva nem lett volna nehéz összevérezni azt. A hülyegyerek meg lőhetett vaktölténnyel, és a halálos áldozatot lelőhették máshonnan - arról is beszélt pár szemtanú, hogy távolabb a víztornyon is láttak valakit. Ezen a sztorin szerintem csak az igazodik ki, aki tervezte :\
Abban a két dologban biztos vagyok, hogy ha Trumpot a háttérhatalom ki akarta volna nyírni, akkor 1. úgy szervezik meg hogy sikerüljön is (lásd JFK); 2. Trump azonnal visszalép, mivel nyilvánvaló hogy a háttérhatalom nem fog visszakozni egy félrement kísérlet után.
Bár arra van még egy hangyalábszárnyi esély, hogy a háttérhatalom akarta kinyírni és tényleg isteni szerencse mentette meg, de ha így volt akkor Trump azonnal ment a háttérhatalomhoz tárgyalni, hogy bármit vállal csak ne nyírják ki, viszont ez esetben is az a pont lép életbe, hogy végső soron a háttérhatalom tette elnökké.
Olyan lehetőség sajnos nincs, hogy a háttérhatalom ki akarta nyírni, de nem sikerült és ezért feladták, Trump meg vállat vont és tovább kampányolt, aztán nyert, és most majd jól elpicsázza a háttérhatalmat. Aki erre számít az úgy érzem csúnyán csalódni fog.
De amúgy nem akarok most feketepirulázni, én is örülök hogy ő nyert, mert így legalább az amcsi balosok egy része agyérgörcsöt kap. Más előny nem nagyon származik majd az elnökségéből, de ez is valami. Szegény ember vízzel főz...
Deansdale 2024.11.06. 22:26:03
Evil Empire 2024.11.06. 22:30:27
1) a média mennyivel "langyosabban" viszonyult Trumphoz az előző 2 választáshoz képest
2) megpróbálták börtönbe csukni, de lényegében egyik ügyben se sikerült elítélniük 4 év alatt (volt ahol kiderült hogy az ügyész tiltott viszonyt folytatott, volt amit addig-addig halasztottak hogy csak választás után hirdetnek ítéletet).
Ez gyakorlatilag a legjobb forgatókönyv ami létezik számára: üldözött áldozatnak mutathatta be magát és ezzel megnyerte a republikánus előválasztást és szimpátiát nyert, de nem került börtönbe.
valis47 2024.11.06. 22:31:57
www.economist.com/united-states/2024/11/06/hispanic-men-helped-propel-donald-trump-back-to-the-white-house
valis47 2024.11.06. 22:36:45
"Olyan ez, mint Az ébredő Erőben. Láthattad a Millennium Falcont, láthattad Han Solót, de Luke-ot és Leiát lecserélték egy ribancra és egy négerre. Ez egy rossz fajta reboot, és a gonosztevők ugyanolyan enerváltak, mint a hősök." - mármint a választás a "reboot".
valis47 2024.11.06. 22:44:14
Év.... A regisztrált választópolgárok %-a, akik szavaztak
1980……..82.3%
1984……..79.8%
1988……..77.2%
1992……..82.6%
1996……..75.5%
2000……..81.5%
2004……..86.1%
2008……..89.8%
2012……..84.3%
2016……..86.8%
2020…….94.2%
Persze ez is megmagyarázható a pandémiával. Ráértek szavazni. A TV-ből megtudták, hogy Trumpot mindenképp meg kell állítani, mert ő a következő Hitler. Ő felelős minden covid halottért stb.
GABOR2 2024.11.06. 23:09:33
Így viselik a vereséget:
www.youtube.com/watch?v=Fj0v5Hx7n9I
GABOR2 2024.11.06. 23:13:45
Ez hibáztatás dolog olyan örületekbe csapott, hogy az egyik celeb az utcán ordibálta le mások fejét, nem tudom láttátok-e. Ez volt a kampány. Még azt is bemondták, ha mégis Trump nyer akkor ez a ő hibájuk lesz...és itt mondtak egy egyszerű hétköznapi férfi nevet.
GABOR2 2024.11.06. 23:20:21
És most kérdezték Trumpot, hogy mi lett a bizonyítékokkal és azt mondta, hogy elvették tőlük és megsemmisítették anélkül, hogy vizsgálták volna őket.
De ezenkívül emlékeztetnék mindenkit, hogy annó nem bírták ki, hogy ne dicsekedjenek, hogy kavartak, hogy ne Trump győzzön. Emlékezetőnek:
"The Secret History of the Shadow Campaign That Saved the 2020 Election"
time.com/5936036/secret-2020-election-campaign/
"That’s why the participants want the secret history of the 2020 election told, even though it sounds like a paranoid fever dream–a well-funded cabal of powerful people, ranging across industries and ideologies, working together behind the scenes to influence perceptions, change rules and laws, steer media coverage and control the flow of information."
Kb. magyarul ez:
- Ezért van az, hogy a résztvevők szeretnék, ha kiderülne a 2020-as választás titkos története, mégha paranoid lázálomnak is tűnik- egy szupergazdag, hatalommal rendelkező emberek összeesküvése, ami átszött iparágakat és ideológiákat, együtt dolgoztak azon a háttérben, hogy hogy befolyásolják a történtek észlelését, megváltoztassák a szabályokat és törvényeket, irányítsák a média tudósításait és ellenőrzzék az információáramlást.
Annyi eszük még maradt, hogy azt mondják ehhez hozzá, hogy nem csalni akartak, hanem, hogy "biztosítsák a szavazást", meg hogy biztosítsák a "megfelelő" eredményt, de mint tudjuk ha figyeltünk, hogy mi történt pl. a Biden botránnyal... egyszerűen nem beszélt róla a média, a közösségi oldalakról meg eltüntették, bár semmilyen szabályt nem szegett meg az aki terjesztette.
valis47 2024.11.06. 23:24:50
GABOR2 2024.11.06. 23:53:22
GABOR2 2024.11.06. 23:55:07
GABOR2 2024.11.06. 23:59:37
GABOR2 2024.11.07. 00:11:29
www.youtube.com/watch?v=Ejh8EbymiJ4
Deansdale 2024.11.07. 06:30:57
Ja jól tudom 3 nagyobb médiaorgánum is úgy döntött, hogy nem fogják Kamala pártját, ebből kisebb botrányok is voltak az olvasók körében, de szerintem szimbolikus volt a háttérhatalom részéről. Biztos nem véletlen, hogy pont most jött meg a lelkiismeretük a sajtó semlegességével kapcsolatban.
"2) megpróbálták börtönbe csukni, de lényegében egyik ügyben se sikerült elítélniük 4 év alatt"
Egyrészt ha egy balos odafigyelt akkor tudhatta, hogy mekkora kamuk ezek az ügyek, és bár nem sok gerinces balos szavazó van, azért abban a tömegben egy-két millió szavazatot elveszteni nem nehéz. Másrészt megerősítették Trump "legendáját", hogy ő a rendszer elleni magányos harcos, és az ilyesmivel alapból szimpatizálnak az emberek, ugye a gyengébbnek szokás szurkolni.
Az elmúlt pár évben nem egyszer kellett azt mondanom, hogy amit a balosok csinálnak az csak jót fog tenni Trump népszerűségének... Pont mint itt amit a fityisz csinált magyarpetivel. Az egyetlen lehetséges dolgot tették amivel garantálhatták, hogy sikeres ellenzéki pártot alapíthasson.
Deansdale 2024.11.07. 06:38:00
Ki írta ezt?
"A TV-ből megtudták, hogy Trumpot mindenképp meg kell állítani, mert ő a következő Hitler. Ő felelős minden covid halottért stb."
A TV legalább 30 éve ugyanezt mondja minden konzervatív jelöltről, G.W. Bush is Hitler volt, és persze most is ugyanezt mondták Trumpról, sőt, még durvábban, úgyhogy ez önmagában szerintem nem indokolja a 2020-as hirtelen balos kiugrást. A covid valamennyire belejátszhat, de talán pont fordítva mint hinnénk, mármint Trump ugye tolta a vakcinát és részben a lezárásokat, Bidenék meg ellenzékben még vakcinaellenesek voltak, emiatt lehet hogy jobbosok szavaztak balra. Mindenesetre ez a csalás tényén nem változtat :)
Deansdale 2024.11.07. 06:49:26
Engem teljesen elborzaszt, hogy a balosok mennyire képesek egy aberrált mentális buborékban élni - és sok centralista meg ahhoz méri hogy hol a közép. Amit az amcsi balosok a jobbosokról mondanak abból konkrétan egyetlen szó sem igaz, és minden egyes adat, statisztika meg tény ellentmond a hülyeségeiknek, csakhát ők a tényekkel sosem találkoznak, mert a pártsajtó programozza őket, abból is csak a bulvár. És persze mivel alapüzemmódjuk a kivetítés el sem tudják képzelni, hogy a jobboldalon ne ugyanez lenne, holott. Sokmillió agyhalott szajkózza, hogy Trump Hitler, meg elítélt bűnöző és nemi erőszakoló, hogy táborokba fogja záratni a bevándorlókat és a buzikat, satöbbi, és egyszerűen nem lehet őket ebből a hülyeségből kizökkenteni semmivel, holott Trump 4 évig már volt elnök és semmit nem csinált azokból amikkel még mindig vádolják. Elmebetegek.
Deansdale 2024.11.07. 07:11:10
old.reddit.com/r/conspiracy/comments/1gl62ji/20_million_votes_disappeared/
Látszik, hogy Obama, Hillary és Kamala nagyjából ugyanannyi szavazatot kapott, egyedül Biden kapott hirtelen 15 millióval többet, ez szerintem egyszerűen nem racionális, ha covid ha nem. Biden messze szarabb jelölt volt mint Obama, de még Kamala népszerűsége is meg kellett hogy haladja az övét, hiszen (woke szemmel) melette szólt, hogy nő és színes, meg úgy általánosságban hogy nem egy korrupt vén demens fasz.
Deansdale 2024.11.07. 07:14:04
old.reddit.com/r/conspiracy/comments/1gl03gu/did_1520_million_democrats_just_stay_home_or/
valis47 2024.11.07. 10:46:12
www.economist.com/interactive/us-2024-election/results/president
GABOR2 2024.11.07. 13:35:57
GABOR2 2024.11.07. 14:19:28
2024.11.07. 14:38:23
valis47 2024.11.07. 18:52:27
GABOR2 2024.11.08. 10:48:46
Nos, lehet csak annyi, hogy "erőt kell mutatni", de azért fura hogy a kampány alatt erre nem tellett. Plusz sokszor mondják, hogy Biden direkt szabotálta Kamala kampányát, egyesek már a teljes vereség okát rányomnák. Az azért tényleg nagyon fura volt, hogy a felesége talpig pirosban, vagyis a Republikánusok színében ment voksolni. Ez jelképes. Nézzétek meg Trump feleségét az is talpig pirosban volt a győzelmi beszédnél. De mondják is, hogy Biden mérges, hogy nem indulhatott.
Ami viszont Kamala Harrist illeti, a Trump győzelmét elismerő beszédénél több osztállyal jobb teljesítményt nyújtot mint bármikor a kampány alatt. Nagyon fura volt nekem, szinte mintha egyfajta megmutatása lenne, hogy eddig csak megjátszotta magát.
Lehet, hogy tényleg... veszteni akartak és örülnek, hogy bejött? Mindkettő kb. úgy viselkedett mintha nyertek volna.
Kamala egyébként szinte szóról szóra mondta el Hillary beszédét.
GABOR2 2024.11.08. 10:50:02
"‘Happiest man in America’: Internet reacts to Joe Biden’s address to the nation"
www.youtube.com/watch?v=0Kg4yfTNbW4
GABOR2 2024.11.08. 10:52:05
De amúgy Biden a leköszönő beszédében már előre elmondja, hogy rengeteg jó dolog várható majd... mert majd Trump aratja le amit ők vetettek.
GABOR2 2024.11.08. 11:59:27
De a fekete férfiak se kedvelték Harrist.
A magyarázat egyszerű a baloldalon erren: gyűlölik a nőket.
Meg van egy videó, hogy egy fekete tanárnő tart egy beszédet a diákjainak akik nem fehérek, hogy ezután 3-szor olyan jónak kell lenniük mint egy fehér, hogy legyen valami esélyük... komolyan... szeparálódjanak el a fehérektől akkor.
Deansdale 2024.11.08. 12:06:35
Elmebetegek.
valis47 2024.11.08. 12:46:18
valis47 2024.11.08. 12:48:43
valis47 2024.11.08. 12:49:31
GABOR2 2024.11.08. 13:15:34
youtu.be/vaSWe_YEwnU?t=74
Totál káosz amit előadnak... lehet az a cél. Tudják hogy amit csinálnak annak nincs semmi értelme, pontosabban nem értelmes viselkedés.
GABOR2 2024.11.08. 13:17:51
GABOR2 2024.11.08. 14:22:45
Deansdale 2024.11.08. 15:15:13
GABOR2 2024.11.08. 15:45:09
valis47 2024.11.08. 17:47:22
GABOR2 2024.11.08. 20:33:13
Nos kiderült, hogy úgy kezdődött, hogy a zsidók csoportosan arab ellenes dolgokat skandáltak nagyon hangosan, vagyis kiprovokálták az egészet...
Aztán valaki hivatalos ember most a hollandok részéről kijelentette, hogy mennyire elfogadhatatlan ami történt a zsidók ellen, de amikor kérdezték róla, hogy azzal mi van, hogy a zsidók beszóltak az arabok valami olyasmit mondott, hogy el se tudja képzelni, hogy szegény zsidók milyen hatás alatt lehetnek a tavalyi támadás miatt, őket nem szabad elitélni.
Besz@rás...
Mattka85 2024.11.08. 22:22:04
Deansdale 2024.11.09. 06:18:41
GABOR2 2024.11.09. 12:11:33
Mme.Brioche 2024.11.09. 12:42:50
Deansdale 2024.11.09. 13:16:41
GABOR2 2024.11.09. 17:44:27
"Gaza women, children are nearly 70% of verified war dead, UN rights office says"
Az áldozatok 70%-a nő és gyerek.
Izrael ezt tanulta a Holokausztból. Nekünk mást meséltek sok éven át. Minden Holokauszt múzeum mellett kéne nyitni egy külön kis szekciót, hogy "napjainkban" és bemutatni a gázai népírtást. Ezt tanulta Izrael a Holokausztból.
Remélem sokan felébrednek, hogy kiket dédelgettek eddig.
Részben Harris ezért vesztette el a választást.
GABOR2 2024.11.09. 17:46:05
Bár a választás előtt állítólag kaptak egy csomó új fegyvert az ukránok, sok harckocsit, hogy ne jöjjön rossz hír közvetlenül a választás előtt, sőt vágjanak vissza.
GABOR2 2024.11.09. 17:46:19
GABOR2 2024.11.09. 17:47:43
A férfiak a nők ellen volt. Pontosabban a fehér nők többsége a Trumpra szavazott, de a kisebbségek nem.
Most Tiktok-on elindult egy trend, hogy a nők megkopasztják magukat és kijelentik, hogy nincs szex a férfiaknak mert Trump nyert...
GABOR2 2024.11.09. 17:50:49
Deansdale 2024.11.09. 17:54:31
valis47 2024.11.09. 20:29:24
Bayaz 2024.11.09. 22:42:16
civiliansinconflict.org/our-work/conflict-trends/urban-warfare/
szóval semmi meglepő nincs abban, hogy az Izrael Hamasz elleni háborújában kb. 2 civil halott jut egy megölt fegyveres ellenségre.
valis47 2024.11.09. 23:05:40
Izrael egyes hírek szerint AI-t is használ a célok kiválasztására:
"A Lavender algoritmusának paradigmái szerint elfogadható, hogy száz civil haljon meg egy olyan bombatámadásban, amely egyetlen magas rangú Hamász- vagy Iszlám Dzsihád-tisztviselő ellen irányul. A rendszert úgy tervezték, hogy a célpontot akkor támadja, amikor otthon van és éjszaka, ami növeli annak az esélyét, hogy a célpont ott lesz, de annak is, hogy a családtagjai és szomszédai is meghalnak vele együtt."
"Minden egyes személyhez egy 1-től 100-ig terjedő pontszámot rendelnek, ami megbecsüli annak valószínűségét, hogy kapcsolatban áll a Hamász vagy az Iszlám Dzsihád fegyveres szárnyával. A magas pontszámot elérő személyeket családjukkal és szomszédaikkal együtt megölik. A +976 Magazin vizsgálata szerint a tisztek "hatékonysági" okokra hivatkozva keveset tettek a Lavender által azonosított potenciális célpontok ellenőrzéséért. A jelentés azt állította, hogy a tisztek az új adatok gyűjtésére és új célpontok megtalálására irányuló nyomás alatt mindössze néhány másodpercet töltöttek minden egyes eset vizsgálatával. A gyakorlatban ez az algoritmus jelzéseinek érvényesítését jelentette."
english.elpais.com/technology/2024-04-17/lavender-israels-artificial-intelligence-system-that-decides-who-to-bomb-in-gaza.html
Szóval itt is inkább 90% körül lehet a civil áldozatok száma. Bár mint izraeli politikusoktól, kormánytagoktól tudhatjuk, számukra Gázában nincsenek civilek, és a palesztinok állatok (mindkettő szó szerinti idézet).
Deansdale 2024.11.10. 08:22:02
Mattka85 2024.11.10. 08:52:40
Mme.Brioche 2024.11.10. 17:33:59
valis47 2024.11.11. 00:23:42
Rogán AI szoftverrel fog róla lejárató anyagokat gyártani? Vagy tudja, hogy van róla valami lejárató anyaguk...
Alföldi nevét elejteni meg hát... (az ő nevét gondosan kerülte kimondani "Ábrahám Róbert", bár sejteni lehetett, hogy rá célozhat)
Mme.Brioche 2024.11.11. 01:07:25
Én Rogánékról simán el tudom képzelni, hogy gyártanak lejárató anyagokat, inkább az döbbent meg, hogy tényleg idáig merészelnek menni. Amióta felütötte a fejét az AI, azóta vannak ilyen hangok, hogy fel fogják használni politikai lejárató célokra, de tudomásommal eddig egy politikus sem jelezte sehol a világon, hogy az ellenfele ilyen eszközzel élt volna (még most az amcsi választásoknál sem), és ha ez most tényleg igaz, akkor világelsők lettünk, és ez gáz. Már megint valami disznósággal kerül be majd Magyarország a világhírekbe. És ha ezt egy ennyire korrupt és maffia kormány csinálja egy olyan ellenzék ellen, ami látványosan jön fel a mérésekben, az botrány és nagyon komoly bűncselekmény. Az is az, ha valami hekker csinálja persze, vagy valami politikusrajongó kisember a sufniban, de ha erre egy regnáló kormány ad parancsot, annak nem is tudom mik lehetnek a következményei. És itt most nem vacak AI generálta mémekre gondolok, hanem fake hangfelvételekre meg deepfake videókra, amivel tényleg és tudatosan tönkre lehet tenni egy embert, akár börtönbe is juttatni.
Ha ez az egész csak kamu, és az igazi lejárató anyagot akarja ezzel elködösíteni... hát nem tudom, persze ez is lehet, de ha tényleg lenne ellene valami komoly cucc, akkor szerintem nem bohóckodtak volna azzal a nevetséges Evelin-interjúval meg a pöcsörészéssel.
Alföldi neve meg... hát Ábrahám Róbert célozgatásaiból csak a hülye nem tudta eddig, hogy ő lesz a valamelyik soron következő.
-JzK- 2024.11.11. 01:20:10
GABOR2 2024.11.11. 09:39:30
2024.11.11. 11:16:39
És simán tudnak hamisitani AI-vel bármit is. Csak ugye akkor majd rogánról meg orbánról is lehet hamisitani, hogy épp átveszi a táskányi pénzt szeva bácsitól... hahaha. bár azt a videot putyin őrzi.
vodkasprite 2024.11.11. 11:50:50
Jalos 2024.11.11. 15:20:45
@Mme.Brioche: "Én Rogánékról simán el tudom képzelni, hogy gyártanak lejárató anyagokat, inkább az döbbent meg, hogy tényleg idáig merészelnek menni."
Szóval el tudod képzelni, ezért már le is döbbentél az elképzelt valóságon.
PS: Bocs de nem birom a pletyka szintű konteót, még ha megérné rajta elgondolkozni.
Mme.Brioche 2024.11.11. 16:12:24
Ez a dolog azért már túl van a pletyka szintjén. Varga Judit megerősítette, hogy Vertánnak dolgozik, Vertán megerősítette, hogy Evelin nála lakik, közben az is kiderült hogy az a "Zoltán nevű narrátor" az Dézsy Zoltán, aki saját maga írta ki a facebookjára, hogy az objectiv.hu tulajdonosa és szerkesztője, és szerencsére azt sem felejtette el odaírni, hogy mellesleg a magyar tévénél is dolgozik és Orbánrajongó is. A redditen kicsit alánéztek ennek az induló oldalnak, és találtak érdekes dolgokat. Ja és közben menetrendszerűen ki is került a sajtóba az első névtelenül kiszivárogtatott lejárató hanganyag, pont ahogy meg lett ígérve. Minimum érdemes elgondolkozni ezeken, persze mindig a kellő szkepticizmussal.
Deansdale 2024.11.11. 16:21:32
A kontextus egy hajszálnyit más volt, de megvolt ez a botrány, Kalifornia pár hete hozott egy a törvényt az AI generálta paródia kampányreklámok ellen, miután egy ilyet Elon Musk is megosztott a twitteren.
x.com/elonmusk/status/1816974609637417112
GABOR2 2024.11.11. 16:29:31
Mme.Brioche 2024.11.11. 16:57:19
Gyűlölöm ezt az egész mesterséges intelligencia szarságot, teljes szívemből gyűlölöm. Az élet minden területére begyűrűzik, és az emberek ocsmány módon kihasználják nyerészkedésre, meg még rosszabb dolgokra.
A világ végleg el fogja veszíteni a kapcsolatát a valósággal, és valahol szerintem az őrület definíciója.
Deansdale 2024.11.11. 19:19:04
GABOR2 2024.11.11. 20:26:56
www.youtube.com/watch?v=jo1DbYh86sM
Úgy látom nem növelik a táborukat, hanem inkább csak mindenkit lenáciznak. Már nem is kell hozzá, hogy fehér legyél.
GABOR2 2024.11.11. 20:28:14
GABOR2 2024.11.11. 21:07:08
Az amerikai választások tisztaságáról:
"Az USA választás tiszta volt? ( elektronikus szavazás )"
ujtechkor.blog.hu/2024/11/11/az_usa_valasztas_tiszta_volt_elektronikus_szavazas
Aztán...
Elon Musk Trump mellé állt, de jól járt ezzel?
"Elon Musk rosszul fogadott amikor Trump mellé állt?"
ujtechkor.blog.hu/2024/11/11/elon_musk_rosszul_fogadott_amikor_trump_melle_allt
Aztán egy cikk arról, hogy a nagy techcégek saját létüket fenyegetik az AI-val... de nem úgy mint a filmekben:
"A techcégek a létüket kockáztatják az AI-ra fogadással"
ujtechkor.blog.hu/2024/11/11/a_techcegek_a_letuket_kockaztatjak_az_ai-ra_fogadassal
Bayaz 2024.11.11. 22:03:47
Harris mondhatott bármit a mostani kampányban, de azt a szavazók jól érezték, hogy ha elnökké válna akkor a mögötte lévők azt tennék, amit 5 éve (amikor még szuper balosnak mutatta magát) ígért.
A republikánusok a 22'-es kudarcból megtanulták hogy az amerikaiak nagy része nem ért velük egyet abortusztilalom kapcsán és hajlandóak voltak helyi népszavazásokat rendezni a témáról, de a progresszívek egész 'történelmi haladásról' szóló ideológiája dőlne össze, ha ők egy akár csak egy valódi lépést is visszafelé tennének.
GABOR2 2024.11.11. 23:15:25
"Trump Offers Elise Stefanik Role as U.N. Ambassador"
www.nytimes.com/2024/11/11/us/politics/trump-stefanik-un-ambassador.html
"She has been an outspoken supporter of Israel, and had a high-profile role in the congressional hearings that led to the resignations of several university presidents over their handling of campus unrest following the terror attack by Hamas on Israel and the subsequent war in Gaza."
"Stefanik Delivers Historic Address on Antisemitism and U.S. Support for Israel at Israeli Knesset"
stefanik.house.gov/2024/5/stefanik-delivers-historic-address-on-antisemitism-and-u-s-support-for-israel-at-israeli-knesset
GABOR2 2024.11.11. 23:17:03
Kexes 2024.11.12. 05:02:53
"könyveket olvasni meg virágot locsolni, mert a világ teljesen elveszti az eszét."
Talán mert elfejetettünk vagy nem tesszük azt, hogy magunkkal foglalkozunk.
Hogy azzal ami bennünk van igazából - a mag-unkkal - ami az esszenciánk, hogy azzal nem foglalkozunk, hanem sokkal inkább egymással, a másikkal és azt követjük, ami a másik és amit a másik csinál vagy mond az életben, hogy teszi, hogy tenni kell.
A "reklámnak" élünk.
A "hirdetéseknek", a híreknek.
Nem magunknak. Nem a mag-unknak, amik valójában vagyunk.
Éljük azt, amit a tévében, a rádióban, a neten hallunk és látunk.
Amit meg igazából nem SZERETÜNK.
És mégis ezt éljük.
Pedig mi igazából magunkat, a mag-unkat, a belsőnket kellene szeretünk és azt élnünk.
De elvittük azzal az egészet, hogy elkezdtük "tudni a világot" minden részében és részletességében, arról a "mi TUDJUK"-ot hirdetjük mindenkiről és mindenről és ezeket toljuk magunkba - a belsőnkbe, a magba az esszenciánkba - és elkezdjük utána védeni és azt vallani, hogy az van, mert önnön magunkká tettük ezeket a külső dolgokat, "megrontva" a saját lényünket így.
Mert nem azt mondjuk: talán. Lehetséges.
Hanem ezt mondjuk: Ez a tuti.
És a miénk lesz, mi leszünk az is, a részünkké válik.
A részünké válik, hogy mi balosok vagyunk vagy jobbosok.
Orbán vagy Gyurcsány pártiak.
Trump vagy Kamala.
USA vagy Orosz.
És azok amik vagyunk, az a szabad - és így boldog - szellem/lélek meg a gondolati rabsága végett, hogy mi a jó és mi a tuti, azáltal boldogtalanná válik, tévelyeg, és a végén el tud veszni, amikor megtagadja önmagát és lesz belőle a fanatikus hívő.
A világ van és létezik így számunkra, ahogy látjuk.
De.
Az nem biztos, hogy azt is kell vallani, hogy ez az élet és ez az életben az igazság, vagy ez csak egy része valami nagyobbnak, ami tényleg nem a látható és "tudott" részében van, hanem kicsit nehezebben látható, mert a "tudomot" felhúztuk elé.
Azt mondja a Biblia - számomra nem szentírás, csak egy olyan könyv, mint egy másik regény, amiben ugyan úgy lehet látni dolgokat - hogy legyél gyerek.
Hogy legyél talán úgy gyerek, hogy érezni akard sokkal inkább magad, mint tudni.
Őszintén.
És, hogy akkor sokkal inkább a boldogságodban leszel, mint úgy, hogy tudsz.
Hogy ne az jusson eszedben a forró vízről, hogy milyen fizikai változások vannak, hanem az, hogy qrva meleg és meg tud égetni, vagy azt, hogy jó benne ülni és áztatni magad.
Vagy azt, hogy bezabálsz jó pár hamburgert és jól esett és maximum ránézel a hasadra és ha dagadt vagy, akkor ha nem tetszik, akkor lefogysz és sportolsz, de ha magadra nézel és mosolyogsz, akkor úgy maradsz és kész.
És nem azt hallod meg, hogy te ezért most rossz vagy, vagy jó, egészséges vagy vagy nem. Az is lehet. De az csak egy mellékzönge.
Szóval és kicsit leegyszerűsítve.
Meglehet, hogy sokkal több olyat engedünk be magunkba "tutiként" azzal, hogy ennyire kinyitottuk a világot, mint amire szükségünk van illetve mint ami igazából az.
És elvesztettük így az egyensúlyt önmagunkkal való figyelemmel és a máshonnan bejövő figyelemmel kapcsolatban.
És a tutit magunkról jobban engedtük így formálni és átformálni.
Szerintem ez nagyon is egy lehetséges történet a világban mindenütt.
Deansdale 2024.11.12. 07:57:20
Az a gond, hogy a baloldal agymosásának eredményeként számukra ez nem demokratikus választás, hanem a jó küzdelme a gonosz ellen, így nincs mit tanulniuk a vereségből, ha csak azt nem, hogy legközelebb még gátlástalanabbnak kell lenniük hiszen muszáj nyerni.
Ez vérontás nélkül csak úgy tudna elmúlni, ha a balos véleményvezérek szép lassan visszacsinálnák, amit maguktól soha nem fognak megtenni, úgyhogy ha nem akarunk az országainkban polgárháborút akkor a balos politikusokat kényszeríteni kell a tömegbázisuk kijózanítására.
Deansdale 2024.11.12. 08:01:20
Deansdale 2024.11.12. 08:11:17
Másrészt nem az a probléma, hogy tutinak gondolunk ezt vagy azt és nem véleménynek, a hal szokás szerint a fejétől bűzlik, a vezetőink egyszerűen szar irányba terelik az emberiséget. A világ elhülyül mert elhülyítik, és te nem tudod megjavítani, mert az emberek nem a Kexes-tévét nézik esténként meg nem a Kexes portált olvassák, hanem a mainstream médiát, tehát az emberiséget megváltanod esélytelen. Magaddal viszont azt kezdesz amit akarsz, ha van benned igény valakinek a megváltására akkor fordítsd azt magadra.
2024.11.12. 08:51:22
Láttál már magyar kormánypárti óriásplakátot?
Deansdale 2024.11.12. 09:06:01
Nézd már meg mondjuk ezt baszki:
x.com/ImMeme0/status/1855428375734841575
Szó szerint, és nem is túlzok, konkrétan arra buzdítják a balos nőket hogy mérgezzék meg a jobbos rokonaikat, és milliók lájkolják.
"de a kÉT olDal uGYAnolYan"
Deansdale 2024.11.12. 09:12:55
De ez még mindig nem azt jelenti, hogy ők is ki akarnak minket irtani meg mi is meg akarjuk védeni magunkat ettől tehát egyformák vagyunk, és ezügyben az sem érdekel, hogy az ő elmeháborodott retorikájukban ők is önvédelemnek állítják be azt, hogy Nick Fuentes twitteres trollkodására reagálva meg akarják mérgezni a saját rokonaikat. Vagy mert Trump most aztán haláltáborba küld minden transzneműt, bazmeg. Szó szerint elmebetegek, és nem 1-2, hanem százezrek, milliók. Épelméjű ember nem terjeszt olyan videókat, hogy "mérgezd meg azokat akik máshogy szavaztak mint te".
Deansdale 2024.11.12. 09:24:48
old.reddit.com/r/conspiracy/comments/1gp2yy3/you_dont_hate_the_media_enough_the_fourth_estate/
Pszichopata elmebetegek, és nem csak néhány kékhajú hülyegyerek az instán, hanem állami szervezetek vezetői.
GABOR2 2024.11.12. 10:37:33
És mégis... egy ilyen környezetben is jöhet egy baloldali hivatali ember aki kiszelektálja a Trumposokat. Egyszerűen utasította az embereit, hogy ha egy összeomlott háznál látszik valami ami arra utalt, hogy Trumpra szavazott az illető... menjenek le mellette, ne akarják őket kimenteni.
Amúgy a hurrikánnak még vannak nyomai egyes helyeken, de már nem sok. Ott olyan sok vagyonos él, hogy egyből szinte minden ki lett javítva.
Ja és persze Florida Trumpra szavazott, vagyhát Trump nyert ott vastagon. Dacára, hogy a népszerű floridai kormányozóval Trump összecsapott, mert ő is megmérettette magát az elnöki posztra és akkor mondott Trump nem szép dolgokat...
De amúgy hogy mindenki mosolyog meg ilyenek, lehet azért van mert a pl. Dogecoin-on mostmár több mint 160%-kal dublázhatták a pénzüket és ott sok coin milliomos él, vagy csak örülnek, hogy nyert Trump... lehet csak speciális oka van.
GABOR2 2024.11.12. 10:39:15
GABOR2 2024.11.12. 11:11:07
"Minden idők legdurvább sértése: felfoghatatlan keménységgel taposott a magyarok szívébe a Financial Times"
mandiner.hu/kulfold/2024/11/minden-idok-legdurvabb-sertese-felfoghatatlan-kemenyseggel-taposott-a-magyarok-szivebe-a-financial-times
"A Financial Times publicistája szerint Magyarország sohasem a győztesekhez csatlakozott a történelem során, és azt reméli, a magyar átok Donald Trumpot is eléri."
Mondjuk gondolhatnának arra, hogy ez mit jelent a NATO tekintetében akkor...
Deansdale 2024.11.12. 11:27:24
De nem voltak még annyira régen azok az idők sem, amikor nem csatlakoztunk senkihez, hanem mi magunk voltak a győztesek, bakker. Végigpicsáztuk egész Európát. Rövid a memóriájuk.
Bayaz 2024.11.12. 11:37:49
GABOR2 2024.11.12. 12:02:29
Egyrészről fehér megmondó emberek lekezdték mondani, hogy a DEI volt az egyik ok miatt kifarotak mögölük...
Erre a fekete megmondó női bemondó és Tiktok-er kijelentette, hogy ezért és mert a fehér nők kb. fele Trumpra szavazott nem kér többé a fehér nők részéről szerveződő Trump ellenes rallikból, többé nem dolgozik együtt fehérekkel, még fehér nőkkel se és szerinte a fehér nők tőbbé ne is fárasszák magukat azzal, hogy People of Color nőket próbálnak meghívni Trump ellen. A szövetségnek vége ezt ki is mondta és azt is, hogy a fekete férfiakra fognak fókuszálni... hogy legközelebb nehogy "rossz döntést" hozzanak.
Persze szerintem ehhez lesz még egy két szava a háttérben irányító milliárdosoknak akik finanszírozták ezt a szövetséget. Ők felfogják ha szétesik akkor sokkal kisebb hatalmuk lesz.
De ki tudja lehet ennek ellenére szétesik.
valis47 2024.11.12. 12:32:01
És azt is, hogy most taktikai okból visszaszorítják kicsit a woke-ot (azért is, mert elszabadult, pl. a palesztinokkal kezdett szimpatizálni, hiszen azok is elnyomottak, akikkel a woke ideológia szerint mindig szolidárisnak kell lenni, nem voltak képesek Izraelt az áldozatnak látni ebben a konfliktusban). Ezért aztán a zsidók elkezdték nyomni a woke-ellenességet az elmúlt években.
Ott van pl. Ben Shapiro, Konstantin Kisin (orosz zsidó), Dave Rubin (szintén zsidó) és még van sok ilyen grifter. Vagy a Netenyahut térden állva szopó Jordan Peterson, Douglas Murray (ők elvileg gójok, de Izraelnek nincs odaadóbb szopója náluk mostanság).
De azért arra nagyon vigyáznak, hogy nehogy valami fehér nacionalizmus felüsse a fejét, az "antiszemita elhajlókat" azonnal cancellelik, vagy legalábbis megpróbálják. Az is ironikus, hogy ezek a korábban szólásszabadság-abszolutista figurák követelik a cenzúrát és a büntetőjogi felelősségre vonást most mindenki ellen, aki Izraelt bántja (verbálisan). Az egyetemeket támogató gazdag zsidók nyíltan feketelistázni kezdték a palesztinpárti tüntetéseken részt vevő diákokat, hogy sose kapjanak állást, miután végeznek. A nem elég Izrael-barát rektorokat kirúgatták - pl. a Harvardról a fekete nő, vagyis "DEI alkalmazott" Claudine Gay-t rúgatta ki egy zsidó oligarcha. Plágiumváddal, de a plágiumot leleplező újságíró aztán arról is írni akart, hogy az illető zsidó felesége szintén plágiumot követett el, de azt már leállította az Izrael-barát főnöke (konkrétan Chris Rufo, egy másik ismert konzervatív grifter).
valis47 2024.11.12. 12:41:18
Viszont talán Ukrajnát befejezik (az ukrán projektben érdekelt zsidók másik csoport), ez nekünk jó lehet.
GABOR2 2024.11.12. 13:51:24
És valaki vette a fáradságot, hogy elmenjen a zsidó lobbi weboldalára, hogy leellenőrizze, hogy igaz-e amit mond és... igaz, valóban 100%-ban mindent megszavazott ami Izreal kért. És azt is megnézték, hogy mi a helyzet az USA esetében... ott csak 50%-ba szavazta meg a dolgokat ami az USA javára osztana szét forrásokat...
Mondjuk ENSZ nagykövet nem olyan fontos poszt, meg nyilván a zsidókat nem hagyhatja figyelmen kívül... De ő volt az első.
www.youtube.com/watch?v=BRmEdbSDCHQ
De várjuk a többit, határfal ügyben viszont sokak szerint jól válaszott például.
GABOR2 2024.11.12. 14:14:22
GABOR2 2024.11.12. 14:31:19
Aztán megszálltak minket a németek.
valis47 2024.11.12. 14:46:28
Ha Netanyahu egyszer megbukik, talán az is kiderül, hogy pontosan mi történt október 7-én (ha az ellenfelei kivizsgálják), és hogyan történhetett meg, hogy az izraeli titkosszolgálatot, amely mint tudjuk az ellenség vezetőinek csipogóit is fel tudja robbantani stb. meglepetés érte. Vagy nem... Mellesleg a Moszad hozta létre a Hamaszt annak idején, hogy megossza a palesztinokat, mivel akkor Arafatot és a PFSZ-t akarták meggyengíteni.
valis47 2024.11.12. 14:47:57
GABOR2 2024.11.12. 15:04:43
Deansdale 2024.11.12. 15:56:40
x.com/NewEmergingKing/status/1856082741651222703
Bayaz 2024.11.12. 16:25:27
Gondolj bele, ha például konzervatívok leiratkoztak volna TV csatornákról, amelyek például melegek párkapcsolatát pozitívan mutatják be (akár vallási okból, akár arra hivatkozva, hogy a melegek 95%-a nem így él és ez propaganda), akkor végbement volna-e a nagy "LMBTQ-elfogadás" kampány?
Ehhez képest amikor egy kriptocég (ahol a dolgozók nagy része valószínűleg nem szélbalos) vezetője kijelentette 2020-ban, hogy ők politikailag semlegesek, a dolgozók 5%-a egyből kilépett: fortune.com/2020/10/08/coinbase-employees-depart-politics-controversy/
A valóságban általában az intolerancia az ami sikeres:
medium.com/incerto/the-most-intolerant-wins-the-dictatorship-of-the-small-minority-3f1f83ce4e15#.hr22nda85
Deansdale 2024.11.12. 16:31:36
GABOR2 2024.11.12. 20:50:41
"Izraelbarát hármast választ Trump a kulcsfontosságú pozíciókba"
www.hetek.hu/cikkek/online/izraelbarat-harmast-valaszt-trump-a-kulcsfontossagu-poziciokba
" A két politikus a szintén erősen Izrael-párti Elise Stefanik New York-i kongresszusi képviselőnőhöz csatlakoznak a sorban, akit Trump hétfőn nevezett ki nagykövetnek az Egyesült Nemzetek Szervezetéhez."
Ez nem amerika first, ez Izrael first...
Amerika inkább csak abban reménykedhet, hogy neki is dobnak valamit az asztalról...
Evil Empire 2024.11.12. 22:17:56
Akkor miért kezdenek egymás ellen fordulni, amint 'átvették a hatalmat'? Mert ugye Sztálin eléggé ügyesen kijátszotta a zsidókat egymás ellen. Semmiféle 'zsidó faji szolidaritás' nem volt köztük.
A mai liberális és a szocializmust támogató korai XX. századi zsidóság célja egyáltalán nem ugyanaz: az utóbbiak asszimilálódni akartak, míg az előbbiek elsősorban azért támogatják a bevándorlást, mert úgy látják az a zsidóságot segíti.
valis47 2024.11.13. 01:08:26
rrh19 2024.11.13. 04:48:02
Deansdale 2024.11.13. 07:23:53
A kérdésed az utánra vonatkozik, hogy amit én írtam már megtörtént. A nagy októberi forradalmárok zöme zsidó volt, Sztálin később került helyzetbe, és jól játszotta ki a kártyáit. Ez nem cáfolja, hogy a nagy októberi egy zsidó hatalomátvételi kísérlet volt.
Az is külön kérdés, hogy amúgy a forradalmak szinte mindig megeszik a saját gyerekeiket, vagy hogy is van a hülye mondás :) A faji/vallási összetartás egy idő után megbomolhat, amikor arra kerül a sor, hogy a konkrét pozíciókat kiosszák. Nyilván a zsidók sem teljesen immunisak a rivalizálásra, de a kívülállókkal szemben szorosabban összezárnak mint bármely más nép a világon. Az egész eredetmítoszuk az, hogy őket mindenki le akarja mészárolni és ezért mindenkit le kell mészárolniuk, ilyen néplélekkel nem csoda, hogy ezzé lettek.
Deansdale 2024.11.13. 07:31:41
Ezt miből gondolod amúgy? Arról mikor a bolsevisták lemészárolták a cári családot pont nem az asszimilálódás jut eszembe, meg amúgy Gábor már vagy 50 kommentet írt Szolzsenyicin könyveiről, amikben részletezte hogy kézzel-lábbal ellenálltak mindenféle asszimilációs kísérletnek. Nagyon kevesen voltak akik be akartak illeszkedni, magyar viszonylatban mondjuk minden Radnótira jutott 100 Kun Béla. Mármint nem mindegyikből lett népbiztos, nyilván, a mentalitásukra értem. Amikor magyarokat kellett mészárolni mindig volt rá jelentkező, Rákosi idejében is.
Deansdale 2024.11.13. 07:34:15
Hátizé, attól függ honnan nézzük :) Sztálin egyik első dolga az volt hogy halállal büntette az antiszemitizmust. Hogy ez a "zsidókérdés" végét jelenti-e, vagy az elejét, azt nem tudom :) Mindenesetre az érthető, hogy a saját maguk által uralt társadalmakban úgy gondolták nem lesz antiszemitizmus, de ezt én nem nevezném asszimilációnak.
valis47 2024.11.13. 09:05:30
A kommunista zsidók Nyugaton sokáig tekintettek a Szovjetunióra nagy reménységként, Sztálin mellett is sokan kitartottak végig. Átadták neki az atombomba "titkát" is, mert attól féltek, hogy az USA benáculhat, és egyedüli atomhatalomként veszélyt jelenthet így. Ez persze paranoid félelem volt (hogy benáculnának), de hát akkor még nem volt olyan totális zsidóuralom alatt az USA, mint manapság. Az angolszász-protestáns elit egy része antiszemita volt és a fehér felsőbbrendűséget vallotta. Ráadásul nagyon vallásos is volt az USA, és még nem fertőzték meg annyira az amerikai keresztény felekezeteket a cionizmussal, az Izrael-imádattal (eleve 1948-ig Izrael sem volt még), ez hosszú folyamat volt, míg eljutottunk oda, hogy a redneckeknek Jeebus mellett Izrael a másik istenük, és a cionista "pásztoraik", mint John Hagee azt prédikálják nekik, hogy imádd és szolgáld a zsidókat, mint Isten népét stb.
valis47 2024.11.13. 09:35:16
De az emancipációtól kezdve voltak olyanok is, akik asszimilálódni akartak, olyan utópiáról álmodoztak, amiben nincs gój és zsidó többé (ezt mondjuk Pál már közel 2 ezer évvel korábban meghirdette a kereszténységben: "nincs többé zsidó vagy görög, rabszolga vagy szabad, férfi vagy nő"). De a keresztény civilizációt a legtöbben nem akarták elfogadni, az összes vallás eltűnésétől várták ezt.
hu.wikipedia.org/wiki/A_zsid%C3%B3k%C3%A9rd%C3%A9shez
GABOR2 2024.11.13. 10:31:27
GABOR2 2024.11.13. 16:33:26
valis47 2024.11.13. 16:56:58
youtu.be/KICYv4O03CA
Deansdale 2024.11.13. 17:02:00
valis47 2024.11.13. 17:39:36
Deansdale 2024.11.13. 17:44:59
Deansdale 2024.11.13. 21:02:48
:)
békaapu 2024.11.13. 21:10:38
Huuú.. de gorrromba.
Ez aztán tud egyensúlyozni - én már ennek a felét se tudnám megcsinálni.
Deee..
hm
..nem hiszem hogy ezt akartad bizonyítani.
:-)
Deansdale 2024.11.13. 21:21:55
békaapu 2024.11.13. 21:30:31
Nem tudtam fölvenni a fonalat..
:-(
Deansdale 2024.11.13. 21:34:25
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.16. 12:02:54
Engem csak az borzaszt el, hogy a zsidógyűlöletük miatt értelmes emberek is az arab félállatok mellé állnak.
1. Kívánom, egyetlen antiszemita gyermekének se ártsanak soha zsidók! Felrobbantani, megerőszakolni biztos nem fogják, legfeljebb gazdasági téren árthatnak. Már ha!
2. Ellenben azt nagyon is kívánom minden, az arab félállatok mellett kiállónak, hogy a kölykeiket nyugat-európaias kalifátusias módon vezessék be a szexuális életbe.
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.16. 12:09:36
Szerintem a baloldaliság, mint az emberben lakó ősgonosz felelős mindenért. Bárki, - akár egy árja német is - ha baloldali lesz, azonnal globális hatalomról ábrándozik. Ezek ilyenek.
Általánosságban: aki a palesztinokért nyávog, az nem is antiszemita, egyszerűen csak nem lehet magyar ember, nem lehet magyar hazafi.
Mattka85 2024.11.16. 12:34:42
GABOR2 2024.11.16. 14:14:35
Engem csak az borzaszt el, hogy a zsidógyűlöletük miatt értelmes emberek is az arab félállatok mellé állnak."
Ez szinte vicces... irracionális baromság és gyűlölet ellen beszélsz aztán ugyanabban a mondatban "arab félállatokról" írsz... : D
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.16. 14:21:44
Soros György miatt szerinted ki kéne irtani minden magyart? Mert a "logikád" erre utal. Ja, és nem magyar-zsidó szemszögből, hanem mondjuk román vagy ukrán szemszögből. Mert nem csak ti, nácik vagytok és a csúnya zsidók, hanem vannak még románok is és szlávok.
Mondjuk én mázlista vagyok, mert engem nem bántanak a zsidók, így csak azért nem megyek nyugatra, mert rühellem, ha félállatok embereket gyilkolnak. Neked szerencsés párizsi látogatást kívánok, agyhalott!
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.16. 14:23:56
Őőő, cigánybűnözés van?
GABOR2 2024.11.16. 15:19:33
Deansdale 2024.11.16. 16:17:18
Ugyanakkor viszont a napnál világosabb, hogy valami nincs egészen rendben a zsidósággal, és ezt saját maguk is hirdetik, sokszor, sokféleképpen. Amikor én róluk beszélek akkor általában tőlük idézek, a Haaretz-ből vagy más izraeli lapokból, esetleg rabbik youtube csatornáiról, ilyesmi. Ezekre elég hajmeresztő lenne azt állítani, hogy irracionális antiszemitizmus. Pl. amikor azt tárgyalták, hogy micsoda antiszemitizmus volt mikor a keresztény országok megtiltották a zsidóknak a keresztény rabszolgák tartását, lol.
Emellett logikai hiba azt feltételezni, hogy akinek nem tetszik az izraeli harciaskodás az akkor arabpárti, a többség ugyanis az arabokat sem komálja, és annak örülne ha senki nem lőne senkit, és nem jönnének az országainkba menekültként.
Deansdale 2024.11.16. 16:21:07
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.16. 16:58:12
Amúgy meg, persze, a zsidók kultúraidegenek mindenhol. A hülye micváikkal sok bajt okoztak már. Például a numerus clausus is egy ilyen hülye micvá miatt volt. Nagyon helyesen! Rühellem, ha nem a legalkalmasabbat választják, hanem a jó kádert vagy éppen a zsidót, mert ez a micvá.
Viszont a deep state-et is irányító korcsok nem nevezhetők zsidónak, mert nem tudnak nemzetben gondolkodni, hanem globális érdekek mentén, mint egy redva komcsi.
Ti ezt nem akarjátok megérteni. Ezért aztán itt is a sok idióta örömködik, amikor az arab félállatok gyilkolják a zsiciket.
Én Oriana Fallaci hitvallását követem: baloldalgyűlölő vagyok. Baloldal a liberális démonokrácia és baloldal az iszlám is. Mindkettőt el kell pusztítani.
Deansdale 2024.11.16. 17:39:26
Abban meg nem igazán hiszek, hogy valaki megszűnik zsidónak lenni ha máshogyan képviseli a zsidó érdekeket mint az szerinted logikus. A globalista zsidó is zsidó, ahogy a globalista német is német. Ráadásul a deep state igenis zsidó érdekek mentén működik, dollármilliárdokat szivattyúznak ki az USA-ból és már a sokadik háborújukat próbálják most megvívatni velük, maguk helyett.
Emellett nekem nem igazán öröm, hogy Izrael nemzetben gondolkodik, legalábbis addig biztosan nem amíg pl. Magyarországon a nemzetben gondolkodás legnagyobb ellenségei a mazsihisz-félék meg a Soros-NGO-k. Semmi bajom nem lenne velük, ha nem akadályoznának minket abban amit ők maguk is csinálnak, illetve nem szipolyoznának minket folyamatosan. Magyarországot az iszlám a török óta nem fenyegeti, úgyhogy őket leszarom, csak maradjanak a határainkon kívül.
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.16. 17:54:57
A te logikád szerint is helyes Ukrajnában a magyarellenesség.
Nekem amúgy tényleg totál mindegy. Hamarosan úgyis eljön az elszámolás.
Deansdale 2024.11.16. 18:09:16
en.wikipedia.org/wiki/1922_census_of_Palestine
en.wikipedia.org/wiki/1931_census_of_Palestine
És ahogy régebben írtam, engem nem érdekelne, hogy irtják ott az arabokat, csak legyen gerincük tiszta lapokkal játszani, jelentsék ki hogy a Nagy-Izrael tervre gyúrnak és kiirtanak mindenkit aki az útjában áll, ne jöjjenek már olyan sértően bárgyú sztorikkal, hogy pár tevehajcsár átrepült sárkányrepülőn és ezért indokolt tízezreket halálra bombázni, ráadásul a nőket és gyerekeket, kórházakat és iskolákat, újságírókat és segélyszervezetek dolgozóit kizárólag csak azért, mert a terroristák élő pajzsnak használják őket. Ők teljesen precíziósan kizárólag terroristákat ölnek, azért van 40.000 gyerek a halottak között. Az sért, hogy hülyének akarnak nézni.
Deansdale 2024.11.16. 18:11:03
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.17. 07:58:42
Egyébként engem nem különösebben zavar a teljes tudatlanságból és dezinformációkból táplálkozó antiszemitizmus. Luzsénszkyből nemigen lehet megismerni a zsidó kultúrát. Pláne, ha valakinek igénye sincs rá. Én szeretek széleskörű ismeretek mellett gyűlölni. Ezért olvastam el mindent Lenintől, Sztálintól, Trockijtól, Rákositól, Szamuelytől, Goebbelstől, Hitlertől, stb, akikre kíváncsi voltam. S ha már racionális antiszemitizmus, akkor a goebbelsi gondolkodás számomra sokkal inkább elfogadható, mint bármi más.
Ez jobbikos-mihazánkos tempó, amit itt műveltek, a teljes ismerethiányból fakad. És ne, ne is gyere azzal ,hogy mi mindent olvastál, mert a forrásaid sajnos szart sem érnek. Olvasd el a tórát és a talmudot is, a kommentárokat. Utána is antiszemita maradsz, de legalább racionális okból. Én már többször is olvastam a bibliát, mire kezembe került a tóra. Egyből akartam az 5 kötetes talmudot is. Sok mindent azt követően értettem meg.
Persze, megmaradhattok ezen a szinten is antiszemiták, csak ez olyan hiábavaló szócséplés, mert pont olyanok vagytok, mint a magyar ellenzék: mantrázzák a semmit és valamit várnak tőle, a Fidesz meg mindig győz. Ha nem ismered az ellenséget, ha kamu inormációkból próbálod megérteni és harcolni ellene, mindig veszíteni fogsz.
Deansdale 2024.11.17. 08:44:55
Milyen érdekes, én is elolvastam mindent Lenintől, Sztálintól, Trockijtól, Rákositól, Szamuelytől, Goebbelstől, Hitlertől, stb, akikre kíváncsi voltam, meg a Tórát, meg Szolzsenyicint, de hát ha ezek szart sem érnek akkor biztos tudsz jobb forrásokat ajánlani.
Csak azt nem értem te ezekből a könyvekből hogyan jutottál arra a következtetésre, hogy Izrael csodálatos és támogatni kell, meg hogy joguk van mindenkit kiirtani, mert katonaállam, vagy mert nemzetben gondolkodnak. Gondolom ugyanezen könyvekből olvastad ki azt is, hogy az arabok nem emberek.
Az Orbán Áronos téma óta máshogy viselkedsz mint előtte, és a változás nem pozitív. Mintha nem lennél teljesen rendben. Hülyén jönne ki ha a barátomnak neveznélek hiszen nem ismerjük egymást, de amennyire neten keresztül lehetséges ilyesmi én annak tekintelek, úgyhogy ezt veheted baráti aggodalomnak. Tedd magad rendbe fejben, amit cirka másfél hónapja csinálsz az nem méltó hozzád.
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.17. 17:39:18
Viszont:
2.Móz.20. Tízparancsolat, részlet:
"megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, akik engem gyűlölnek."
Na, én ezt a tanácsköztársaságtól érintett összes zsidó családra alkalmaznám. Ennek ugyanis van értelme. Nehogy már Szamuely fia vagy unokája oktasson ki minket demokráciából. Az élő rohadékok kölykeinek nyakát a szülők előtt vágnám el, s csak utána ölném meg őt magát.
Berkes András "író" gumibottal erőszakolta meg egy pap terhes feleségét, így kínozta a papot. Ha van Berkesnek leszármazottja, azzal is így bánnék el. Ez az ő tanításuk, lehet rájuk alkalmazni.
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.17. 17:43:12
Deansdale 2024.11.17. 18:21:11
Nekem elsősorban az jött át ebből, hogy elkapott téged az események sodra és mintha egy kicsit meggondolatlanabb lennél a szokásosnál. Érzelmileg belelovalltad magad az eseményekbe, ami valahol teljesen érthető, ugyanakkor rossz döntésekhez vezethet. Én örülnék, ha ilyen esetekben lenne valaki aki küldi nekem a feedbacket, hogy stratégiailag okosabb lenne inkább csendben megvárni míg elvonul a vihar, akkor is ha erkölcsileg vagy akár jogilag nekem van igazam. Szardobálókkal jobb nem nyilvános csatározásba keveredni, nyerni nem lehet rajta semmit.
Kicsit arra emlékeztet a helyzet amit spirituális témában írtam régebben, hogy a sors beleviszi az áldozatát a krízisbe meg konfliktusba akár úgy is, hogy az egyébként intelligens emberből átmenetileg hülyét csinál, mondjuk érzelmi felindulással. Persze ez elég absztrakt koncepció, mindenki azt kezd vele amit akar.
Deansdale 2024.11.17. 18:32:55
A gondolattal egyetértek, a felvázolt megvalósításhoz nekem nincs elég erős gyomrom :) Ezen a téren jónak tartom a kínai módszert, ha valakiről bebizonyosul hogy megkárosította az országát, azt simán ki kell végeztetni és kész. Nem kell nagy cécó, egy puskás kivégzőosztag hajnalban tökéletesen megteszi, csak következetesen legyen végigvive a dolog mindenkin aki megérdemli. Viszont sajnos nem úgy áll a helyzet, hogy igazságot szolgáltathatnánk, inkább rá vagyunk kényszerülve, hogy tétlenül nézzük amint a titkos féreg foga még mindig rágja a társadalmainkat. Ők meg türelmesen várnak amíg újra eljön az idejük.
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2024.11.17. 21:13:36
Végül elég szépen profitáltam (morálisan és kapcsolati tőke terén). A pénz itt másodlagos sem volt.
Amikor a harmadik társunk lelépett és megfenyegetett minket a szivárogtatással, stratégiát készítettem.
Intermezzo: Régen írtam a poet.hu-ra verseket. Azért hagytam abba, mert sokan azzal dicsértek, hogy milyen mély érzelmek, meg ilyesmi. Miközben csak leülök, elképzelek egy lelkiállapotot és írok. Szó sincs semmilyen szerelmi csalódásról.
Manipulálok. Mindig. Az ember a legkomplexebb rendszer, én pedig komplexrendszer-függő vagyok. Így aztán a végére nagyjából úgy alakult minden, ami legjobbat a helyzetből kihozhattam: önfeláldozás kipipálva: megmentettem a barátomat. Meg kellett menteni, mert tényleg aljasul viselkedtek vele. Én meg elég erős vagyok. Ám, ahogy kiválóan észrevetted, azért eléggé megviselt lelkileg. Még akkor is, ha az irányítás átvétele után az én manipulációim ültek. Kimerített, mint mágust a varázslat.
Most néhányan tisztába jöttek vele, hogy egy értékes célért mindenre képes vagyok.
S hogy miért állok ki Áron mellett bármikor? - Egyszer elmentünk hármasban iszogatni. Vodkáztunk. Nem nagyon, de azért eléggé. A Vigadónál próbáltunk taxit fogni, de egy sem állt meg, pedig szabadjelzésük volt. Egyiknek odaszóltam, kapcsolja már le a lámpáját, hogy ne szívjunk. Erre hátramenetbe kapcsolt, hogy visszatolasson megleckéztetni. gondolom. Ahogy közelebb ért, jobban meglátott, úgyhogy inkább elhúzott. viszont kijött a Számvevőszék (?) épületéből egy rendőr. Egy jó nagydarab paraszt. Elkezdett keménykedni. Pontosan tudom, hogy a nagydarab pohos fickók többnyire gyengék és gyávák. Mondtam neki, kapd le a zubbonyt, hájas disznó, oszt úgy pofázz. A harmadik társunk azonnal eloldalgott. Nem így Áron. Úgy érezte, hogy bajban vagyok, egyből nekiment a rendőrnek. A rendőr meg azonnal robotzsaru üzemmódba kapcsolt: Ké-rem U-ram, en-ged-jen el. blabla. Mondom Áronnak, engedd el, mert az éjszakát az őrsön töltjük és még jól meg is vernek vagy 10-en. Rendesen el kellett húznom. Közben előjött az objektumőr kollégája is. Mondtam nekik, hogy srácok, menjetek vissza szépen, mert ebből jól biztosan nem jöttök ki. Azt diszkréten nem tettem hozzá, hogy "és mi sem". A helyzet megoldódott, a nagyerejű rendőrlegények meghátráltak. Áron nem beszari gyerek, és az ilyesmit én díjazom. A volt társunk meg pont olyan gyáván takarodott el, mint azon az éjszakán.
GABOR2 2024.11.18. 13:23:37
Zelensky helyett Zelenskyy... Kettő ipszilonnal.
GABOR2 2024.11.18. 13:25:01
"Az észak-európai országok, nevezetesen Norvégia, Svédország és Finnország, az utóbbi időszakban egyre inkább szembesülnek a háborúval kapcsolatos aggályokkal, különösen Oroszország ukrajnai inváziójának következtében. Ezért a kormányok tájékoztató füzetek terjesztésébe kezdtek, amelyeket a lakosságnak küldenek el, hogy felkészítsék őket a háború vagy egyéb vészhelyzetek esetére."
www.origo.hu/nagyvilag/2024/11/mar-a-haborura-keszitik-fel-az-embereket-ezekben-az-europai-orszagokban
Deansdale 2024.11.19. 14:11:24
x.com/TooWhiteToTweet/status/1858609133756575835
Kexes 2024.11.21. 14:09:33
Elfogatóparancsot adott ki a Nemzetközi Törvényszék az izraeli miniszterelnök ellen
A Nemzetközi Törvényszék háborús bűnök és emberiség elleni bűncselekmények miatt elfogatóparancsot adott ki Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnök és volt védelmi minisztere, Joáv Gallant ellen. Izrael fellebbezését a bíróság elutasította, állítólag „megalapozott okuk” volt kiadni az elfogatóparancsot.
A Nemzetközi Törvényszék (ICC) elfogatóparancsot adott ki Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnök és Joav Gallant volt védelmi miniszter, valamint a Hamász terrocsoport vezetői ellen állítólagos háborús bűncselekmények okán, a gázai háború és a 2023. októberi támadások miatt, amelyek kiváltották Izrael offenzíváját a palesztin területen – írta meg a CNN.
index.hu/kulfold/2024/11/21/benjamin-netanjahu-joav-gallant-miniszterelnok-izrael-elfogatoparancs-nemzetkozi-torvenyszek-haborus-bunok/
Deansdale 2024.11.21. 14:17:53
Deansdale 2024.11.21. 16:46:38
x.com/AshaLogos/status/1859328896229048723
Evil Empire 2024.11.21. 17:41:06
Kexes 2024.11.21. 19:37:22
Nem is gondoltam igazából letartoztatásra bárki részéről, maga a tény, hogy kiadtak egy ilyen döntést volt számomra releváns.
Mindegy, hogy mi történik vagy nem.
Megszületett egy pecsétes papír: elfogatóparancs a Nemzetközi Törvényszéktől háborús bűnök és emberiség elleni bűncselekmények miatt.
Ez már a történelmünk és a történések részévé vált, visszavonhatatlanul, vélhetőleg, mint megtörtént esemény.
Ez az, amit igazából szerettem volna közölni ezzel a hírrel.
GABOR2 2024.11.22. 11:08:52
Ma egy brit küldöttség ment Kijevbe remélhetőleg, hogy elvegye tőlük az összes ilyen rakétát, mert a legközelebbi orosz támadás már simán mehet Nyugatra. Remélhetőleg megteszik.
Viszont olyanok mint Soros fia ünnepelt, talán már el is képzelte magában, hogyan pusztul el egész Európa.