HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

Hölgyeim és uraim, a függetlenobjektív nemzetközi média

2019.11.22. 08:02 Deansdale

A Reuters - mivel a legkevésbé sem elkötelezett balos szarfészek - nagy csinnadrattával közétette hogy több mint 100.000 migráns gyerek van jelenleg elkülönítő táborokban az USA területén, de aztán valaki szólt nekik hogy ez az adat 2015-ből való, az Obama-érából, ezért a hírt törölték.

Az addig oké, hogy ha valami 2015-ben történt az ma már nem hírértékű, de ez az egész bűzlik a progresszív aljaskodástól ami kb. pont 2015 óta uralkodott el a mainstream médián. Ez a migránstáboros dolog pl. évekig erősen foglalkoztatta az amcsi közvéleményt és most mikor épp lecsengeni látszott így visszadobni a köztudatba elég furcsa lenne egy véletlen egybeesésnek. Különösen ha hozzávesszük hogy a dolog pikantériája mindigis az volt, hogy Trump ebben nem tett semmi újat, csak az Obama-féle rendszert vitte tovább, és mégis őt nácizzák a libsik mindenféle agyalágyult kifogásokat gyártva. Obama másért csinálta, ő a gyerekeket féltette, Trump viszont gonosz!

Az egész szennyes szituációra nézve emblematikus ez a fiaskó is, akár tudatos akció volt, akár valódi hiba. Trump százezernyi migránsgyereket tart elzárva a szüleitől, a rohadt fasiszta sátán! Ja, bocs, az a szent Obama volt, ez esetben nem számít a dolog, seprű, szőnyeg. És persze az eredeti "hírt" nyilván átvette minden balos csatorna és eljutott többmillió libsi fonnyadt agyába, de a helyreigazítás szép csendben elsorvad a twitteren, úgyhogy még évekkel ezután is emlegetni fogják a kreténebbek, hogy Trump bezzeg százezer gyereket tartott haláltáborokban...

263 komment

Címkék: politika szép új világ

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2019.12.13. 20:29:10

@Frederick2: Abban mondjuk igaza van hogy túl fiatal korban kezdik a nehéz irodalom oktatását, bőven ráérne 14 éves kor után, az olvasást kellene megszerettetni, ifjúsági regények, krími, fantasy, sci-fi, maximum a Himnuszt, a Szózatot és a Nemzeti dalt kellene megtanítani az ünnepek miatt.

Frederick2 2019.12.14. 13:50:35

@Sipi81: @KalmanBlog: @F. Szabó:

Egy újabb buzi, aki elő mert bújni a napfényre. :P
elobujasblog.blogspot.com/

Előbújás. Mert ugyebár, a rendszerváltás óta egy kegyetlen diktatúra működött, ami tiltotta az embereknek, hogy felvállalják buziságukat. De most, köszönhetően a Soros-hálózatnak, és persze az LMBT-nek, előbújhatnak a kamrákból, pincékből, padlásokból, csatornákból, szekrényből, kutyaólból, meg egyéb sötét helyekről, és büszkén vállalhatják, hogy ők buzik. :P

"Leszbikus vagyok, és nem kérek bocsánatot!"

És ki nem szarja le? Komolyan: ezek annyira ásítást generáló cselekedetek. Szinte minden hétre jut valaki, aki előbújik a szekrényből. :P (Amúgy az alkoholisták szokták mondani: "Iszok, és nem kérek bocsánatot!" Na mindegy!)

"Egy leszbikus egyetemista lány történetei, harcai, választásai - úgy, ahogy megtörténtek."

Mein Kampf! :P Amúgy érdekes: miért a főiskolás, egyetemista rétegből jönnek ezek az előbújások? Szakmunkásból nem jönnek ilyen sztorik. Ja, de a szakmunkás-képzők tele vannak nyilasokkal, akik buzikat vernek, a NER-párti igazgató égisze alatt, el is felejtettem! :P

Frederick2 2019.12.14. 13:58:27

@Sipi81: A kötelezők közül én se olvastam el mindet. Amit elolvastam: Egri csillagok, Kincskereső Kisködmön, Pál utcai fiúk, Tanár úr kérem, Kőszívű ember fiai. Volt olyan mű, amit az iskolában nem olvastam el, de később felnőtt időszakomban igen: Légy jó mindhalálig. Őszintén: Móricz könyve népszerű volt mind a Károlyi-kormány, mind a Horthy-kormány, mind a Kádár-kormány idején; a népszerűsége csak a rendszerváltás után kezdett esni. (Ami talán jelzés arra nézve, hogy ez a 20. századi mű nem éppen adaptálható a 21. században.) Máig nem értem: miért? Nem nyerte el a tetszésemet; Nyilas Misi egy nyámnyila hülyegyerek, akibe mindenki beletörli a talpát; nyafog és siránkozik, hogy mindenki bántja; akkor sem áll ki önmagáért, amikor igaza van, és játszva bizonyíthatná az igazát; a történet végén vesztesként hagyja el az iskolát. Nem éppen az a példakép-típus, a mű sem az, ami pozitív értéket (mondjuk önbizalmat) épít az emberben, depresszív mű.

KalmanBlog 2019.12.14. 14:04:21

@Frederick2: Pics or did not happen! Komolyan, semmi más nem érdekelt volna, minthogy hogy néz ki. Elolvasni nyilván nem fogok ennyi betűt egymás után.

Frederick2 2019.12.14. 14:04:21

@Sipi81: Ja, most jut eszembe, hogy 1920-ban adták ki először a Légy jó mindhalálig-ot - akkor már nem volt Károlyi-kormány. Vagyis a Károlyi-kormányzás alatt nem lehetett népszerű. :D Bocsi, kicsit félreírtam.

KalmanBlog 2019.12.14. 14:06:30

@Frederick2: A Légy jó mindhalálig az egyik olyan könyv volt, amit képtelen voltam végigolvasni. Egyszerűen annyira érdektelen volt az első X oldal, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül letettem és soha többé nem nyúltam hozzá. Amúgy mindig idegesítettek a gyáva emberek, nem tudom a bőrükbe képzelni magamat, úgyhogy ha ilyen a könyv akkor jobb is, hogy nem olvastam tovább.

Frederick2 2019.12.14. 14:10:20

@KalmanBlog: Ja, én se olvastam el. Csak imádom kiröhögni az ilyen kapálozó progresszív fiatalokat. Teljesítményük nincs, így feltűnősködésre maradnak az olyan polgárpukkasztó dolgok, mint a buziskodás. Biztos vagyok benne, hogy az előbújok nagy része nem is genetikailag determinált a homoszexualitásra, csak éppen trendi, divatos akar lenni.

Tudod, mikor és hol volt divatos dolog ez az "előbújás"? Az ókori Görögországban és az ókori Rómában, amikor már mindkét államalakulat a végét járta. (Ugye, a dekadensé vált görög poliszokat Róma falta be, a dekadensé vált Rómát meg a barbárok szedték szét.)

Előbújás? Pfff...

Az én szüleim és nagyszüleim arra voltak büszkék, hogy dolgoztak, és a munkához tartozó teljesítményre. Ezeknek meg maradt a másság, az emoskodás, az LMBT és egyéb szenvelgések.

Frederick2 2019.12.14. 14:12:36

@KalmanBlog: Szerintem a Légy jó mindhalálig a Pál utcai fiúk ellentéte. Nemecsek Ernő a bátorsággal meghaladja önmagát, és feláldozza magát a grundért, a barátaiért, a csapatért. Nyilas Misi gyáván megfutamodik minden helyzetből. "Gyáva embernek nincs hazája" - tartja a közmondás.

Frederick2 2019.12.14. 15:06:22

@KalmanBlog: @Deansdale: Úgy látszik, tehetségem van a szar blogok felkutatásában. :P

Szigliséget népszerűsítő blog!!!
mindenkiszingli.blog.hu/

"Mindenki szingli
Félünk a szingliségtől? Vagy vágyunk rá? Talán még a párkapcsolatban élők is szinglik, de nagyon kevesen merik ezt bevallani akár önmaguknak is. Pattanj be Single Pink Lady mellé, és forgasd fel hétről hétre a hagyományos párkapcsolatról és az egyedüllétről alkotott elképzeléseid! A Turbo rágóból felkent minitetkó módjára kopnak majd le rólad is a szerelemmel, a magánnyal és a birtoklással kapcsolatos ezer éves tévképzetek."

(kegyetlenül moderál a kedves szerző)

csi szi 2019.12.14. 16:19:16

@Frederick2: Hát a "szingliségnek" is két fajtája van, szingli az, aki megideologizálja, hogy miért jó, hogy egyedül van, és nem kell senkinek (vagy senkinek, aki neki elég jó lenne), meg az is, aki a bioszexet gyakorolja, és nem akarja lekötni magát senkinél... Ez itt inkább az elsőnek tűnik.

csi szi 2019.12.14. 16:26:02

@Frederick2: Mondjuk érdekes, hogy az elsőt egy zsidó írta, a másodikat egy népi gyökerű írónk (aki valamennyire antiszemita is volt, utálta is a zsidó polgárság eléggé, a mai utódaik is...)
Személy szerint mindketten sikeres szerzők voltak.
Nemecsek és Nyilas Misi is lúzer, nem az a fajta példakép, akit követni akarna egy gyerek, szerintem Nemecsek és Nyilas Misi sem akarna lenni senki magától. Az íróik viszont nem voltak azok, bár Móricz részben magáról mintázta Misit tudtommal.

csi szi 2019.12.14. 16:48:05

@Frederick2:

"Ja, én se olvastam el. Csak imádom kiröhögni az ilyen kapálozó progresszív fiatalokat. Teljesítményük nincs, így feltűnősködésre maradnak az olyan polgárpukkasztó dolgok, mint a buziskodás. Biztos vagyok benne, hogy az előbújok nagy része nem is genetikailag determinált a homoszexualitásra, csak éppen trendi, divatos akar lenni."

Nincs a tudomány jelen állása szerint genetikai determináltság a homoszexualitásra. De nem hiszem, hogy a "divatbuzi" túl elterjedt jelenség lenne, szerintem ezek valóban a saját nemükre gerjednek. "Divat" hatására te vonzódnál szexuálisan más férfiakhoz? Csak régen az ilyen gerjedelmeket elfojtották, ha tudták, ha nem, akkor is igyekeztek titokban tartani, titkos meleg "szcéna" viszont volt mindig is. Pl. a "buzis beszédmód" is ilyen titkos jelzése volt annak, amit nem lehetett kimondani. Öltözködési jelzések, titkos kézfogás, nyilvános wc-kben, parkokban való partnerfelszedés stb... nálunk is megvoltak ezek a Kádár-korszak alatt is. Akkor nem "bújtak elő", ennyi.

"Tudod, mikor és hol volt divatos dolog ez az "előbújás"? Az ókori Görögországban és az ókori Rómában, amikor már mindkét államalakulat a végét járta."

Meg előtte is, ezek a társadalmak nem tekintették bűnnek, csak a feminim, ("passzív") szerepet megvetették. Ahogy archaikus társadalmakban ma is így van.

"Ezeknek meg maradt a másság, az emoskodás, az LMBT és egyéb szenvelgések."

A jólét átka.

Frederick2 2019.12.14. 17:47:18

@csi szi:

"Nincs a tudomány jelen állása szerint genetikai determináltság a homoszexualitásra."

Igen, ezt hallottam. Erre a tudományos eredményre támaszkodik Szilvay Gergely, Szabados Ádám és Nagy Gergely, keresztény hitvédők, apologéták. Szerintük a genetikailag determinált homoszexualitás mítosz, kamu; és valójában a homoszexualitás egy rossz szocializáció okozta mentális betegség, ami megfelelő (pedagógiai, pszichológiai, teológiai és gyógyszer-kezelési) módszerekkel gyógyítható.

"De nem hiszem, hogy a "divatbuzi" túl elterjedt jelenség lenne, szerintem ezek valóban a saját nemükre gerjednek."

Őszintén: én nagyon bírnám, ha tényleg kiderülne a tudomány fényénél, hogy a homoszexualitás kizárólagos alapon mentális betegség. De ezen a téren pozitivista vagyok: csak ha tudományosan bizonyított, akkor hiszek ebben. Itt helye puszta spekulációnak nincs!

csi szi 2019.12.14. 18:21:17

@Frederick2: Nem hinném, hogy szocializáció lenne csak, hormonális okai lehetnek, a prenatális tesztoszteronszinttel függhet össze.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.16. 00:55:27

@Frederick2: A Kincskeresőt még kisgyerekként olvastam, az tetszett, de az Egri csillagok gyerekkorom meghatározó könyve volt, legalább 6-szor elejétől végéig kiolvastam, de szinte napi szinten beleolvastam itt-ott, azt nagyon szerettem.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.16. 00:57:40

@Frederick2: "A Turbo rágóból felkent minitetkó módjára kopnak majd le rólad is a szerelemmel, a magánnyal és a birtoklással kapcsolatos ezer éves tévképzetek."
Mint régen nagy gyűjtő, kikérem magamnak, a Turbó rágóban nem voltak minitetkók! (Legalábbis a gyerekkoromban biztosan nem. :-)

Tetszik egyébként a szerelemtől két szó alatt jut el a birtoklásig... beteg lélek...

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.16. 01:00:56

@csi szi: "Nincs a tudomány jelen állása szerint genetikai determináltság a homoszexualitásra."
Ezt én is hallottam, csak nekem mindig egy logikai következtetés jut erről eszembe: ha nincs genetikai determináltsága, akkor abból az következik, hogy nincs genetikai determináltsága a szexualitásnak, vagyis a heteroszexualitás sem genetikailag meghatározott.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.16. 02:41:15

@Sipi81: Pedig ebből pont inkább az következne, ami magától értetődő volt mindig is: hogy a heteronormativitás nem csak progresszív átok-szómágia, hanem a természet rendje maga. A heteró születik, a homárt csinálják.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.16. 04:42:32

Meanwhile!

Virginia államban a demokraták belebegtették, hogy a Nemzeti Gárdát küldik a renitenskedőkre, akik esetleg nem akarják beszolgáltatni a stukkerjeiket. Ez amerikai viszonylatban gyakorlatilag pont az a lépés, amire a Second Amendment (alkotmánymódosítás?) ki lett találva.

www.newsweek.com/virginia-state-representative-suggests-national-guard-called-force-enforcement-new-gun-1477242

A Nemzeti Gárda nyilatkozott is meg nem is.

twitter.com/VaNationalGuard/status/1205500257620152320

Eközben Virginia államban több megye is stukker-menedékvárosokat hozott létre, amire további demokrata fenyegetőzés volt a válasz.

www.youtube.com/watch?v=OWyNPNGN3sw

Fősodratú médiában ciripelnek a tücskök, miközben bármelyik pillanatban kitörhet az ihajcsuhajrutyutyu.

GABOR2 2019.12.17. 01:24:20

Múltkor már írtam, hogy Obamát a sajátjai Hitlerhez hasonlítják, legutóbb megírták róla, hogy konzervatív, ergó kilövési engedély megadva.

Most az egyik Demokrata elnökjelölt kijelentette, hogy reméli rákos lesz és amikor rászóltak, még tett is rá egy lapáttal.

Mostmár Obama egy háborús bűnös, aki ráadául szegény migránsokat telepített ki.

"Texas Democrat Doubles Down On Wishing Barack Obama Had Cancer"

dailycaller.com/2019/12/16/texas-democrat-justin-lecea-obama-cancer/

GABOR2 2019.12.17. 01:26:27

@GABOR2: Bocs, nem elnökjelölt, hanem kongresszusi jelölt.

GABOR2 2019.12.20. 11:29:19

Egy történet arról, hogy egy fehér Demokrata férfi azt kívánja Obamának, hogy legyen rákos és... ezt simán megteheti következmények nélkül. Ugyanis Obama státusza mára a legkedveltebb progresszívből a béka segge alá esett.

Trump impeacmentjéről külföldi forrásokkal is, tehát sok storyval ami Magyarországra nem jut el. Például Demokratákról akik nem szavazták meg az Impeacmentet és ezt előre jelezték és hogy igazából miért is fog Trump ebből győztesen kikerülni.

ujtechkor.blog.hu/2019/12/19/kulturhaborus_tortenesek_378

yotta 2019.12.21. 23:11:40

@Sipi81: "csak nekem mindig egy logikai következtetés jut erről eszembe: ha nincs genetikai determináltsága, akkor abból az következik, hogy nincs genetikai determináltsága a szexualitásnak,"

Ennek ellentmondani látszik az élővilág ezt megelőző néhány milliárd éve...

Ha úgy indítom a logikai premisszát, hogy (1) a normalitás genetikailag determinált, (2) a heteroszexualitás a normális, akkor a heteroszexualitás (látom, hogy csak szexualitást írtál) genetikailag csakis determinált lehet.

A buzulásra, ha nem is találtak genetikai elemet, viszont vannak például a hermafroditák; a hermafroditizmust viszont nehéz lenne nem genetikai rendellenességnek tulajdonítani, így egy olyan skálán, amelyen kiindulva a heterótól, szerepel az összes heterótól különböző elhajlás, valószínű ki lehetne jelenteni, hogy minden eltérés ettől a heterótól ugyanolyan genetikailag magyarázható, mint maga a normalitás, ami szintén genetikailag determinált.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.21. 23:18:33

@don Fefinho: "A heteró születik, a homárt csinálják."
Én úgy tudtam, a homárt halásszák!

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.21. 23:28:08

@yotta: "Ennek ellentmondani látszik az élővilág ezt megelőző néhány milliárd éve..."
Hiszen az élővilágban is megfigyelték már a homoszexualitást, azt pedig nehéz lenne társadalmi hatással magyarázni.

Én nagyrészt egyetértek azzal amit írtál, az én elképzelésem szerint a homoszexualitás egy hajlam és az, hogy valaki végül az lesz a serdülőkora után az részben fejlődési részben társadalmi hatásokra vezethető vissza. De ez komplex jelenség és sok mindennek össze kell függenie hozzá. Fejlődési ok lehet például az, hogy a magzat az anyaméhben milyen hormonális hatásokat kap, társadalmi ok pedig például a szülőkkel való kapcsolat, illetve a serdülőkori élmények.

yotta 2019.12.21. 23:36:51

@Sipi81: "azt pedig nehéz lenne társadalmi hatással magyarázni."

Igen, nehéz lenne, de megfigyelték-e, megfigyelhették-e? Attól tartok az emberi elhajlás relativizálása érdekében egyszerűen azt hazudják, hogy létezik ilyesmi az állatvilágban. Mondhatják, hiszen a nemi ösztön az alapja az élővilág létezésének, az azonos neműek szerelme viszont csak és kizárólag az embernél jelenhet meg. (Gondolom én)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.21. 23:54:06

@yotta: Hát magát a homoszexuális aktust én úgy tudom megfigyelték és én ennek az állításnak hitelt adok. A szexualitás szerintem nagyrészt az ösztöni szinthez tartozik és mint ilyen, nem látom hogy az állatoknál miért ne jelentkezhetne fejlődési rendellenességként.
A szerelem az már egy jóval fogósabb kérdés és én abba nem is mernék belemenni.

Amúgy itt van mellettem a polcon Csányi Vilmos egyik könyve (Íme az ember), ő ebben külön fejezetben tárgyalja a témát. Ezt írja róla: "Állatoknál is előfordul, de a majmokat kivéve kizárólag mesterséges tartásban és mindig a hímeknél, a nőstény helyettesítéseként jelentkezik. Majmoknál sokkal gyakoribb, és valószínűleg egyfajta látens biszexualitás van mögötte. Embernél is gyakori, főként zárt, egynemű csoportokban, táborokban, börtönökben, bizonyos helyzetekben a katonaságnál. Férfiaknál ilyen esetekben a vonzódás a női jellegzetességekre irányul, és amint kikerülnek az egynemű közösségből, általában újra a heteroszexuális viselkedésre térnek át.
Emellett egy másik kategóriát is ismerünk, amelyet nem az izoláció indukál. Ennél a homoerotikus vonzódás a férfias jellegzetességekre irányul, és a partnerek között tartós kötődés is kialakulhat. Tartósan homoszexuális nők számára pedig a nőies tulajdonságok a vonzóak, és ugyancsak kiépülhetnek tartós párkapcsolatok. A kizárólagos homo- vagy heteroszexualitás között folyamatos az átmenet a különböző társadalmakban."
stb, stb, nem másolom be az egészet. Amúgy a kialakulásra ő is csak elméleteket tud felhozni, pontos bizonyítékokat nem.

yotta 2019.12.22. 00:15:34

Szerintem az azonos neműek szerelmét az állatvilágban tapasztalhatók bevonásával párhuzamba állítani, vagy akár említeni is tévút vagy inkább teljesen felesleges, mert semmit sem támaszt alá vagy cáfol.
Az említett Csányi féle, állatvilágra vonatkozó idézet rész is inkább hajaz nekem arra a politikai beállítottságára, amelyre az utóbbi időben szert tett és a nyilvánosságot is kínálja vele, ám az idézet további része jó megfigyelésnek tűnik, ám a genetikai determináltságot éppen nem támasztja alá, inkább a szocializációs ok felé terel ez a néhány sor.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.22. 00:34:17

@Sipi81: "Embernél is gyakori, főként zárt, egynemű csoportokban, táborokban, börtönökben, bizonyos helyzetekben a katonaságnál. Férfiaknál ilyen esetekben a vonzódás a női jellegzetességekre irányul, és amint kikerülnek az egynemű közösségből, általában újra a heteroszexuális viselkedésre térnek át."

Na ezt mondjuk totál nem tudom elképzelni, hogy valaki ezt bevállalja kőheteró létére. Hiába vannak nőies vonásai valakinek baszki, meg hiába nincs a közelben ösztrogén, azért Marok Marcsa öt szép lánya még mindig egy lehetőség, egyáltalán nem kéne a Gazsira fanyalodni... hacsak nem ott is már eleve jelen volt a látens biszexualitás. Ugyanez nőknél meg szinte sztereotípia már, hogy már csak a férfiak agyának húzása végett is képesek egymással üzekedni.

Frederick2 2019.12.22. 10:38:31

@don Fefinho: @Sipi81: @csi szi: @KalmanBlog: @Deansdale: Ez még nagyon az év elején volt hír, de azért kíváncsi vagyok a véleményetekre.

A feministák által felheccelt egykori prostituált (aki szerintem amúgy is bekattant a szakmája űzése közben) felhergelte magát, és írt egy nyílt levelet a férfiaknak.

AlterEgo foglalkozott vele.
www.ferfihang.hu/2019/02/28/egy-prostitualt-levele/

Csak én érzem úgy, hogy ez egy újabb bizonyítéka annak, hogy a megkeseredett, sérült lelkű nőket igyekeznek ráterelni a beteges férfigyűlölet útjára a femcsik?

csi szi 2019.12.22. 12:33:34

@don Fefinho: Az állatvilágban és a primitív emberi közösségekben, mint a börtönök világa is, a dominancia kifejezése is lehet. "s.ggbe k.rlak, kapd be a f.szomat, megszopatlak" stb.
Kan kutya is ráteszi a mellső lábát másik kanra is a dominancia kifejezéseként. Persze az, ha ivarérett és nem kasztrálták, akkor nem hagyja magát. Egykori kutyámmal is csinálta ezt nála jóval kisebb kutya, amíg serdülő volt, hagyta. Később viszont úgy kellett kiszedni a szájából többször, különben megölte volna a kis vakarcsot, mert az még mindig azt képzelte, hogy ő az erősebb, szabályosan nekiment a pórázon sétáltatott kutyának.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.22. 12:56:18

@csi szi: "Az állatvilágban és a primitív emberi közösségekben, mint a börtönök világa is, a dominancia kifejezése is lehet. "s.ggbe k.rlak, kapd be a f.szomat, megszopatlak" stb."

De ez nem ugyanaz, mint amit a feministák mantráznak, hogy szerintük az üzekedés a dominanciáról szól, ezért dögöljön meg minden ledomináló, aki őket nem akarja végre jól ledominálni?

Deansdale 2019.12.22. 13:15:11

@don Fefinho: Na ja, szerintem akiben nincs olyan hajlam az soha nem fog a dominancia kedvéért buzulni.

csi szi 2019.12.22. 16:16:22

@Deansdale: Attól függ, milyen kulturális környezetben nőtt fel.

@don Fefinho: Szól arról is, valamilyen szinten. Amelyik hím nem akart ledominálni egy nőstényt sem, vagy nem hagyták neki az erősebb hímek, vagy éppen a nőstények tudták lerázni, az vesztett, legalábbis a génjei kiestek a versenyből. Ez is része volt a szexuális szelekciónak.
A feministák persze legyártották ebből az univerzális, mindent átható "férfierőszak" ideológiáját.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.23. 11:24:36

@yotta: "Szerintem az azonos neműek szerelmét az állatvilágban tapasztalhatók bevonásával párhuzamba állítani, vagy akár említeni is tévút vagy inkább teljesen felesleges, mert semmit sem támaszt alá vagy cáfol."

Az állatvilágot te hoztad be cáfolatnak: "Ennek ellentmondani látszik az élővilág ezt megelőző néhány milliárd éve..."

"Az említett Csányi féle, állatvilágra vonatkozó idézet rész is inkább hajaz nekem arra a politikai beállítottságára, amelyre az utóbbi időben szert tett"
Ha bemásoltam volna a fejezet utolsó részét is, akkor ez a nem is alaptalan meggyőződésed most csak még erősebb lenne. Egyébként a könyv nem kimondottan ezzel foglalkozik, ez csak egy kb 2 oldalas fejezet az egészben.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.23. 11:27:44

@Frederick2: Szerintem ez a férfihangon eléggé ki lett tárgyalva. Nekem már a levél vagy írás vagy micsoda hitelessége is eleve kérdéses.

yotta 2019.12.23. 12:57:50

@Sipi81: "Az állatvilágot te hoztad be cáfolatnak:"

Igen, ám közben csúszkáltak az állítások: ugye a kiindulás az volt, hogy genetikailag determinált-e a szexualitás? Naná, gondolhatnám, hiszen az élővilág több milliárd éve a bizonyíték
- néhány kivételtől eltekintve - arra, hogy az utódláshoz kell egy hím és egy nő! Ám, ugyanakkor ma, az állatok emberi szexualitáshoz hasonló viselkedésének megfigyeléséből, az emberre vonatkoztatva semmilyen következtetést sem lehet levonni, pláne nem a genetikai determináltságra vonatkozóan. (szerintem).
Elnézem a szomszéd fiú kutyákat, amint időnként egymás után rohangálva az egyik párzó mozdulatokat végez a másik fiún, ha utoléri. Ballibeknél ilyenkor kivonul az ATV és az Index: heuréka, és máris, a magától értetődő természetesség szintjére emelve dörgölik a buziságot az orromba...

Pedig hát, jó volna az igazságot kideríteni a jelenség tekintetében. Most már ott tartunk, hogy a HÍRTV "odamondogatós" műsoraiban is kifütyülik, ha valaki kiejti a száján a "buzi" szót. Ez már azért agyrém...

Frederick2 2019.12.23. 13:08:02

@don Fefinho: @Deansdale: @csi szi: @Sipi81: Szerintem a dominancia kedvéért buzuló férfiak primitív ösztönlények. Ugyanúgy azok a férfiak is, akik hatalom kiélésére használják a szexet. (Most leszopatom a titkárnőt, mert megtehetem. Bill Clinton, Berki Krisztián emberalatti világa.) Sok esetben ebből a rétegből kerülnek ki a nemi erőszakolók is. De ezek szerintem egy szélsőséges kisebbség, egy kis halmaz a férfitársadalomban - és az igazi, normális és egészséges mentalitású férfiak mindig is le fogják nézni ezt a suttyó, barbár, primitív réteget.

A feministák és az újbaloldal szarrágása ott kezdődik, hogy ezt a szélsőséges kisebbséget igyekszenek általánosítani minden egyes férfira. Árnyaltabban fogalmazva: minden olyan férfira, ami nem osztja a feminizmus politikáját. Ahogy Csi-Szi írja: "A feministák persze legyártották ebből az univerzális, mindent átható "férfierőszak" ideológiáját."

Az viszont érdekes kérdés: vajon nem kivetítés ez? Valójában nem arról van-e szó, hogy ebben a szélsőséges férfi kisebbségben nem a saját primitivizmusukat és barbarizmusukat veszik észre, egyfajta tükörként, egyes (vagyis rendkívül sok) feminista és újbalos? Pl. Amikor egy feminista azzal henceg, hogy mennyi férfit megdugott az élete során, akkor egy szintre kerül egy olyan vulgáris macsóval, mint Berki. De ez nem a véletlen műve.

Frederick2 2019.12.23. 13:28:57

@yotta: @Deansdale: Napi TGM. Ez a fasz nácit kiált.
merce.hu/2019/12/11/tgm-bonyi-rendorgyilkos/

A (nem létező) náci terror szörnyű. De az a komcsi terror, amit elvtársai űznek világ szerte, rendben van.

Most abba nem megyek bele, hogy a kommunizmus és a nácizmus testvér-ideológiák, közös az anyjuk. Vagyis TGM kezet is foghat Györkössel.

csi szi 2019.12.23. 13:48:02

@Frederick2: Ez hülye. Szerinte a német neonácik közé beépült titkosszolga maga is "náci" (netán meggyőződésből csatlakozott hozzájuk, nem feladatként?), na ez volt az a pont, ahol eldobta az agyam a gépszíjat. Gondolom túl sokat olvassa az ottani szélsőbalosok, antifák zagyválásait.

Frederick2 2019.12.23. 14:13:51

@csi szi: Viszont van itt egy érdekes komment.

www.facebook.com/85568463466/posts/10157618481673467/

"Győrkös Istvánékat a "rendszerváltástól" "ismerem". Mivel mint afféle antifasisztát abban az időben az "ifjúsági csoportjuk" (NIA) tagjai (gyakorlatilag náci boneheadek) többször elvertek. Már abban az időben fedett ifjúságvédelmisek voltak beépülve közéjük. Ezt azért tudom, mert ugyan én sosem tettem ellenük feljelentést (abban az időben, sem bíztam az igazságszolgáltatásban, s másként rendezte ezt az ember...), de egy alkalommal megkerestek, s ott pitiztek nekem, ha bírósági idézést kapok, ne valljak ellenük, mert sok mindent tudtak akár a megveréseimről is, a beépített rendőröknek "hála". Aztán persze semmi nem lett az ügyből, elsikálták. Az egyik ifjú neonáci ( talán "Leves") apja, akkor komoly rendőrségi beosztásban dolgozott Győrben. (Akkor még Győrkösék is ott éltek, Szabadhegyen. Pontosan tudtam hol, résen kellett lennem...)Ez még az első "szabadon vállasztott", MDF kormány idején volt. De persze "békén" hagyták őket később is. (Nesze neked "bal-liberális" kormányok. A hatalomnak szüksége lehet a kijátszható kártyalapokra...) Holott nyílt titok volt, hogy komoly fegyverarzenállal rendelkeznek. (Ekkor már tán Bőnyre költözött a család.) Volt egy harckocsijuk is, a győrszentiváni volt TSZ telepén leparkolva. Azzal nemegyszer védett területeket zúztak szét, gyakorlatozás közben. (Szerintem abból is lettek feljelentések a nemzeti park részéről, s mégsem történt semmi...) Aztán persze mélyen belenyúlt az öreg. Orosz titkosszolgálatok. (A ruszkik előszeretettel támogatnak neonáci csoportokat nyugaton, "gyengítendő" az EU-t.) Valamit nagyon elszúrtak. Már kezdtek terhesek lenni a hatalom számára. (Minimum végzetes felelőtlenségnek tűnhetne így, ismerve a hátterüket, úgy küldeni oda a nyomozókat. Valami szar kerülhetett a palacsintába.) A végén (ekkor már) az öreg szakított a bonehead-ekkel. (Nem tartotta eléggé komolynak őket. Naná, nem '56 után, a böriben sajátították el, öreg nyilasoktól a "nemzeti szocializmus" minden csínját-bínját.) A fiának Kolosnak Bőny-Szőlőhegyen érdekes módon tán két hónapja gyanús körülmények között kigyulladt, s leégett a fegyverműhelye is...

Meggyőződésem, hogy a magyar titkosszolgálatok jó ideje tudtak arról, mi folyik náluk. (Leírtam, miért gondolom ezt.) Így tudniuk kellett azt is, automata fegyverekkel rendelkező személyekhez (ami egyáltalán nem is lehetne, hasonló helyzetben) megy ki a két nyomozó. Annyira a magyar titkosszolgálat sem balek, ha valóban arról lett volna szó csak, mint amiről a hírekben írtak, hogy két félautomata maroklőfegyveres nyomozót küld hasonló helyzetben oda. (A TEK nem volt informálva az eset megtörténtéig a dologról.) Itt valami egészen másról volt szó. Ott idáig fajultak a dolgok. Az addig "együttműködő" Győrkös és a rendőrök között. Az éppen aktuális hatalom a "rendszerváltás" óta tudott viselt dolgaikról, mégis szemet hunytak felette. Miért? Miért tűrték, hogy idáig fajulhassanak a dolgok? Miért, mire föl "tartották" őket? S milyen szerepe volt ebben az orosz titkosszolgálatoknak? A kérdés ez. S, hogy mi módon, "mivel fogták be" az elhunyt nyomozó hozzátartozóinak a száját? S bizony innentől fogva elgondolkodtató az egyszerű emberek viszonya, az éppen hatalmon levőkhöz. Mit mond, s ezzel szemben mit tesz a hatalom? Függetlenül a pártállástól, az éppen a lobogóra tűzött jelszavaktól. ("Bal-liberális" kormányok sem léptek fel érdemben ellenük...) S, hogy mi módon kezelnek pusztán sakkparasztoknak minket a játszmáikban, mint teszik azt a hasonló erőszakszervekkel, militáns csoportokkal is. A lényeg régen ez. Nem az, hogy mikor ki, kit lőtt le az ominózus eset kapcsán, s hogy ebből éppen milyen (koncepciós?) per születik."

(Nicholeby JoJeaux)

Elgondolkodtató.

Frederick2 2019.12.23. 14:16:10

@Sipi81: @don Fefinho: Megint bajban van a Mérce.
merce.hu/tamogatas/

Nem tudom, hányadszorra játssza el ez a kútmérgező társaság a bajbajutottat. A folyamatos aktivitásuk mintha az ellenkezőjéről tanúskodna. Eltartja ezt a Balliberális Network, nem kell őket félteni.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.23. 20:54:42

@Frederick2: "Szerintem a dominancia kedvéért buzuló férfiak primitív ösztönlények."
A példában zárt táborokról, börtönről, katonaságról volt szó. Ezek a helyek senkiből nem a kultúrembert hozzák elő.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.23. 21:02:54

@yotta: "Ballibeknél ilyenkor kivonul az ATV és az Index: heuréka, és máris, a magától értetődő természetesség szintjére emelve dörgölik a buziságot az orromba..."
Ez már az ő idiotizmusuk bizonyítéka. Attól, hogy valami az állatvilágban is létezik még nem biztos, hogy egészséges.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.23. 21:05:40

@Frederick2: Kell egy fedőtörténet, hogy miből van a pénz.

2019.12.26. 19:29:48

Bezzegnyugat, a demokrácia, a szólásszabadság nevében:

Kivágták Trumpot a Reszkessetek betörők 2-ből Kanadában

www.szeretlekmagyarorszag.hu/kivagtak-trumpot-a-reszkessetek-betorok-2-bol-kanadaban/

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.26. 20:03:28

<honk>
Lutheránus lelkész felesége villog a rivaldafényben, hogy apu biztosításából maga az egyház állja a kis Gézuka Gizikévé hormonblokkolását.
www.facebook.com/jamiebruesehoff/posts/2602509243142728
</honk>

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.27. 21:58:51

@don Fefinho: és csakis "strong as HELL" feliratos pólóban!

Frederick2 2019.12.29. 11:18:53

@don Fefinho: @Sipi81: A CEU-n azt tanítják az egyetemistáknak, hogy a két világháborúban a nőket ért nemi erőszak valójában általában a NŐK ellen szóló erőszak, vagyis a férfidominancia kifejeződése a nők felett. Külföldi képviselője Emily R. Gioelli, magyar követője Pető Andrea.

888.hu/kinyilott-a-pitypang/szanaszet-hazudjak-a-voros-terrort-a-balos-torteneszek-4162098/

"Emily R. Gioelli azzal a felvezetővel kezdte írását: nehéz megítélni, hogy a Tanácsköztársaságban a nők elleni erőszak mennyiben szólt a nőknek és a nők ellen, és mennyiben irányult az osztályellenségre.”

Ha valakit érdekel ez a szar (340 oldal)
„White Misrule”: Terror and Political Violence during Hungary’s Long World War 1.”
www.etd.ceu.hu › gioielli_emily

Frederick2 2019.12.29. 11:35:49

@Sipi81: @don Fefinho: A végére pedig egy kis gyermekbántalmazás. Szintén a progresszív oldalról - hiszen nekik szabad.

csaladhalo.hu/hatter/a-korrektseg-dicsosege-hasznalhatja-a-lany-wc-t-a-hateves-transznemu-kisfiu-azaz-kislany/

De hát ez a "normális":

"Remélem, hogy a következő generációknak könnyebb lesz. Hogy sokan megtanulják például Lori Durontól és családjától, hogyan legyenek támogató, szerető, biztonságot adó szülei, testvérei egy LMBTQ+ kisgyereknek. Hogy sokan olvassák a Lázadó lányokat, és nem lapozzák át Coy Mathis oldalát, hanem megbeszélik a gyerekekkel, hogy van olyan, aki fiú testbe születik, de lány lelke van. Hogy nincsenek csak fiúknak vagy csak lányoknak való színek és játékok. Hogy a világ nem fekete és fehér, hanem, hála az égnek, a szivárvány minden színében pompázik."

moly.hu/ertekelesek/2834375

"Szerencsére az érintett szülők világszerte egyre több a támogatást kapnak: jelennek meg szakkönyvek, egyre több a transzszexuális gyerekekkel foglalkozó pszichológus, tudományos kutatás. Számos nyugati országban a transznemű gyerekek hozzáférhetnek a pubertást késleltető, illetve gátló szerekhez – ezek ráadásul visszafordíthatatlan testi folyamatokat nem váltanak ki, csupán a mell, illetve az arc- és a nemi szőrzet növekedését akadályozzák meg. Szükség esetén egyes országokban a hormonterápia is elérhető már akár 18 éves kor előtt is, erről viszont tudni kell, hogy a terápia hatása jellemzően végleges. A nemátalakító műtétek azonban mindenütt csak 18 éves kor után kérhetők."

nlc.hu/csalad/20150615/transznemu-gyerekek/

Valahol a gyermekbántalmazás egy szép és nemes dolog - ha a baloldali szülők teszik.

Rácsapni a gyerek kezére, ha bele akar nyúlni a konnektorba, gonosz dolog, és az ilyen szülőktől el kell venni a gyereket, sőt magukat a szülőket évekre börtönbe kell vetni. EZ GYŰLÖLET.

Ugyanakkor belemagyarázni egy 7 éves kisfiúba, hogy ő lány, összezavarni a tudatát és összeroncsolni a lelkét, szétbaszni az identitását, hormongyógyszereket tömni bele, majd kamaszkorában végleg taccsra vágni egy nemváltó műtéttel. Az SZERETET.

Mindig tanulok valami újat az értékrelativista, posztmodern baloldaltól. Bántalmazni egy gyereket baloldali értékek mentén szeretet. Feljegyzem. :P

Deansdale 2019.12.29. 18:23:59

@Frederick2: "A CEU-n azt tanítják"

Mindent be kell illeszteniük a beteg ideológiájukba, mindent át kell magyarázniuk aszerint. Nem kellene hagyni, hogy ilyen aknamunkások fiatalok agyát mérgezzék.

Aurelius Respectus 2019.12.29. 18:58:35

@Deansdale: Látom, megpróbálta ellopni a nicknevedet egy imposztor.

Frederick2 2019.12.29. 20:22:36

@Aurelius Respectus: Mire gondolsz pontosan?

Az angolszász területen van egy Deansdale nevű DJ, mixel számokat.

Rá gondoltál?

Frederick2 2019.12.29. 20:28:41

@Deansdale: Sajnálatosan a magyar történészi munkában már megjelent ez a feminista interpretáció (miszerint a világháborúban nőket ért erőszak a férfidominancia kifejezése a nőkön). A nagyobb probléma, hogy konzervatív történészek, mint Paksa Rudolf is támogatják ezeket a megközelítéseket.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.29. 20:44:19

@Frederick2: Én is találtam időközben egy youtube csatornát hogyisvanez néven, aki lenyúlta a monarchiás avatáromat, de nem haragszom érte.

De amúgy 444, 888 stb. alatt jellemző, hogy ha valakit égetni akarnak, csinálnak egy copypaste accountot és faszságokat írkálnak a nevében. Nem tudom Deansdale esetében én sem, mi történhetett, várjunk türelemmel és kiderül.

Deansdale 2019.12.29. 20:57:15

@don Fefinho: sorozatrandizo.blog.hu/2019/12/16/texas_girl

Itt volt egy idióta de már törölték, csak a válaszokat láthatod amiket neki címeztek.

Aurelius Respectus 2019.12.29. 21:44:31

@Frederick2: Az index feminista topikjából kitiltott egyik troll adta ki magát D-nek.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.29. 22:25:37

@Deansdale: @Aurelius Respectus: Tudnám ez mire jó... úgyis kibukik előbb-utóbb a stikli.

Aurelius Respectus 2019.12.29. 22:35:07

@don Fefinho: Van akit ez szórakoztat, hogy mást lejáratva ( akit utál valamiért ) irkálhat gusztustalan dolgokat a nevében, amíg le nem bukik.

Frederick2 2019.12.30. 06:23:11

@Deansdale: Nem ő volt véletlenül?

A Férfihang 10 legkártékonyabb személye
redstyleschool.blog.hu/2019/12/29/a_ferfihang_10_legkartekonyabb_szemelye

Te vagy a 2. helyezett. :P:D

2020-ban pedig tervez rólad (a "bűntetteid"-ről) egy részletes elemzést.

Frederick2 2019.12.30. 07:27:04

@Aurelius Respectus: Azért az elképesztő, hogy még a Mi Hazánk Mozgalom is képes gesztusokat tenni a MeToo irányába.

gondola.hu/hirek/248143-Ujabb_no_vadolta_meg_szexualis_zaklatassal_Greczy_Zsoltot.html

www.youtube.com/watch?v=1Oaa-5jNeVY

Hogy most ne is említsem, hogy a magukat radikálisnak tartó, nem egyszer a Gender-feminizmust kritizáló portálok is, mint a Pesti Srácok és a Vadhajtások is, képesek MeToozni. Csak hogy eltegyenek, félreállítsanak egy ellenséget az útból.

Miért nincs egy szájbabaszott párt Magyarországon, ami keményen konfrontálódik a MeToo-val minden fronton?

Miért csicskul be minden hazai politikai párt a MeToo előtt? Hogyan válhatott ez a férfiellenes rágalomhadjárat ekkora szent tehénné az országban?

Deansdale 2019.12.30. 10:31:34

@Frederick2: Szánalmasnak tartom ha valaki összemossa a feminizmus ellenzését a nők gyűlöletével, akkor is ha feminista az illető és direkt keveri a szart, meg akkor is ha nőgyűlölő és a nőgyűlölet hiányát tartja manginaságnak. Én anno egy politikai mozgalmat akartam a feminizmus ellen, ami hangos nőgyűlölettel nem megy, de ahhoz hogy ezt megértse az ember úgy tűnik meglepően magas IQ kell(ene). Annak semmi értelmét nem láttam, hogy incel klubot csináljunk a Férfihangból, aztán mégis az lett belőle, legalábbis egy időre.

Deansdale 2019.12.30. 10:41:57

@Frederick2: A metoo nehéz kérdés, mert egyfelől teljesen igazad van, hogy aki szarral dobálózik maga is szaros lészen, másfelől viszont a libsik minden elképzelhető mocskot bevetnek hogy kinyírjanak minket, úgyhogy ha mi felhúzott orral kényeskedünk azzal sajnos csak magunkat szivatjuk. Tetű helyzetbe kényszerítenek minket azok akik a politikai versenyből alvilági hátbaszúrósdit csináltak, de sajnos nem hagynak nekünk más választást mint felvenni a kesztyűt. Elég volt már a "szépen vesztésből", ideje lenne nyerni, és ha ehhez a saját szarukat kell a pofájukba lapátolni akkor ez van.

Amit linkeltél amúgy nevetséges sztori, a faszi elkérte a nő elérhetőségét, aztán próbált vele flörtölni a fészen, húúúúúúúúúúúúha, ez aztán a világ vége. Szánalmas. A másik nőnek írt pár SMS-t, hogy be ne szarjak... Tipikus gyökér próbálkozás arra hogy kihasználják a tömegek nőpártiságát egy olyan férfi ellen aki voltaképp nem csinált semmi elfogadhatatlant, ugyanakkor aki DK-s az ennél ezerszer ocsmányabb dolgokat is simán megérdemelne, nem tudom sajnálni egyáltalán, elvégre az ő brancsa volt az ami létrehozta azt a világot amiben az ilyesmi elfogadott politikai fegyver. Ezer tisztességes embert kicsináltak már ilyenekkel, ideje megtapasztalniuk hogy milyen az eldobott marék szar röppályájának másik végén állni.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.30. 14:57:52

@Aurelius Respectus: Ennél nagyobb öröme ne legyen az életben...

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.30. 15:04:34

@Frederick2: Sose értettem mi abban a jó, ha másokat hosszú posztokban minősítgetünk. Óvodás szint.

Aurelius Respectus 2019.12.30. 17:49:07

@Frederick2: Nem hiszem, ez Brandon vagy az egyik haverja.

Aurelius Respectus 2019.12.30. 17:51:04

@Frederick2: Gondolom Dúró Dóra határozza meg a párt nőpolitikáját, neki meg vannak feminista beütései.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.30. 18:13:22

@Aurelius Respectus: Annak idején Morvai Krisztina is nőjogi aktivistaként kezdte.

Aurelius Respectus 2019.12.30. 18:34:01

@don Fefinho: Igen így volt. Ez egy nagyon bonyolult történet. Liberálisként kezdte, aztán Fideszes lett, de 2006-ban és utána rengeteget segített a rendőrterror áldozatainak és elég jobboldali is lett, csatlakozott a Jobbikhoz, szóval nála nincs fekete-fehér életpálya, összességében egy nagyon jószívű nőnek tartom.

Frederick2 2019.12.31. 07:51:28

@Deansdale:

"ha nőgyűlölő és a nőgyűlölet hiányát tartja manginaságnak"

Még anno, régen pár cikkét olvastam a fickónak, és váltottam is vele pár szót a kommentmezőben. Úgy vettem észre, Cortez-nél az számít blue pill-nek, aki törekszik egy normális párkapcsolatra (élettársi kapcsolatra vagy házasságra. És az a red pill, aki pornót néz, és kurvázik. Mindig ámulok és bámulok, mennyire félremagyarázzák az MGTOW-ot egyesek. Az MGTOW része az önfejlesztés, és az Inceleknél ez hiányzik - mondhatni, szarnak az önfejlesztésre.

Azért látok az Inceleknél viszonylag sikeres próbálkozásokat is. Ott van Hunn, egy kommentelő a Férfihangon. Elég barbár gondolatokkal szokta nyomni a srác - miszerint meg kell ölni a feministákat, és meg kell verni a modern gondolkodású nőket. Időnként ártatlanokat gyilkoló, bűnöző szociopatákat is sztárol (Héjjas). Vagyis bizonyos pillanataiban gázos a srác. Ugyanakkor látszik rajta, hogy komolyan foglalkozik a Game-mel és a PUA-val, van némi önkritikája, kisebb lépésekkel fejleszti önmagát, igyekszik kimozdulni ebből a megkeseredett állapotból. Mondjuk ehhez az is hozzátartozik, hogy AlterEgo is a szárnyai alá vette.

Vagyis lehet mondani olyan példákat is, akik igyekeznek megmaradni Incel-nek (Cortez), és olyat is, akik igyekeznek kijutni az Incel-állapotból (Hunn).

Szar állapot ez az Incel. Kemény meló kijutni egy ilyen állapotból. De ősi keresztény bölcsesség, hogy gyűlölettel és haraggal nem találja meg a harmóniát önmagával, környezetével és Istennel. Önfejlesztés a kulcsa mindennek.

Frederick2 2019.12.31. 08:48:32

@Aurelius Respectus: Hogy Dúró Dóra állna a karaktergyilkosság mögött? Igen, elképzelhető. Belőle kinézem az ilyen aljasságokat.

Aurelius Respectus 2019.12.31. 09:15:59

@Frederick2: Egy nő teljesen másként nézhet erre az ügyre mint ahogy egy gyanakvó antifeminista, a linkelésed miatt benéztem a Férfihangra és például Vivien teljesen elhitte a sztorit, mert ő alapból azt gondolja hogy egy nő nem hazudna zaklatási ügyben és a sajtó nem hozna le egy ilyen durva hazugságot ellenőrzés nélkül. Aki kétli a sztorit, az is elsősorban politikai alapon teszi, kevés aki tudja, hogy sokszor hazudnak ilyen ügyekben, ha ez a nő érdeke, mondjuk itt tényleg egy politikai játszmáról van szó, egyébként én simán el tudom képzelni a fickóról hogy tapló stílusban nyomult a két megnevezett nőnél, egyedül a szexképek küldését nem hiszem el, mert ilyen hülye nem lehet egy politikus, ezt az egyik extől vehette meg a Fidesz.

Deansdale 2019.12.31. 09:42:36

@Frederick2: "De ősi keresztény bölcsesség, hogy gyűlölettel és haraggal nem találja meg a harmóniát önmagával, környezetével és Istennel. Önfejlesztés a kulcsa mindennek."

Ámen.

Aurelius Respectus 2019.12.31. 09:55:41

@Aurelius Respectus: Az a igazság, hogy az antifeminizmus egy kis szubkultúra Magyarországon, néhány tízezer ember ismerheti, a túlnyomó többségnek fogalma sincs az itt és a Férfihangon leírt hamis vádas ügyekről.

Frederick2 2019.12.31. 11:12:41

@Deansdale: @Aurelius Respectus: Amúgy visszatérve a jobboldal és a MeToo-jelenség viszonyára....

Az a baj ezzel, hogy így a hazai jobboldal is legitimálja a MeToo-t. A Havas- és Gréczy-üggyel a jobboldal is beáll a sorba, miszerint a MeToo jó és hasznos folyamat - miközben épp az ellenkezője: rossz és haszontalan folyamat. A MeToo egy posztmodern jelenség, és mivel posztmodern, destruktív. Egyetlen jobboldali cselekvés fogadható el a MeToo kapcsán: a felszámolása. Ezt az egész MeToo-mozgalmat fel kellene számolni az utolsó emberig.

Aurelius Respectus 2019.12.31. 11:40:56

@Frederick2: Szerinted mennyire van tisztában ezzel egy magyar politikus ? Számukra ez csak egy újabb módszer a konkurencia kiiktatására. Különben nálunk kormányzati támogatás hiányában, ami nyugaton megvolt, más irányt vettek a dolgok, nem terjedt át az átlagos férfiak elleni hadjárattá, hanem egy eszköz lett híres emberek tönkretételére.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2019.12.31. 12:07:02

Nem tudom, valaki látta-e, elég csapongó szerintem a műsor, de azért érdekes:
www.youtube.com/watch?v=Jwif_nU-rKE

Frederick2 2019.12.31. 12:07:43

@Aurelius Respectus:

"Szerinted mennyire van tisztában ezzel egy magyar politikus?"

Ha lenne mögöttük szilárd ideológia; ha a "konzervativizmus" és a "liberalizmus" nem csak egy szó lenne, akkor tisztában lenne a MeToo következményeivel. De szólhatnának Miniszterelnök Úrnak a drágán fizetett tanácsadói, a konzervatív pózban megdermedő Békés Márton, Szilvay Gergely, Lánczi András is. (Habony és G. Fodor nevét nem említem; ők szerintem fürödnek abban a szarban, ami a MeToo.) Ha itt valódi elvek lennének, nem puszta hatalomvágy, korrupció, érdekek, tennének ez ellen valamit. De nem tesznek semmit, mert ez nekik jövedelmező. Közben meg a társadalom erkölcsi alapjai bomlanak megállíthatatlanul. Mi lesz ennek a vége?

Frederick2 2020.01.01. 11:15:31

@Deansdale: Emlékszel még a vitára, amit Kína és az iszlám viszonyáról folytattunk? Tudod, miszerint Kína kemény kézzel, átneveléssel igyekszik integrálni a muszlim-hitűeket a kínai társadalomba.

Na, Puzsér is megszólalt a témában.
hirklikk.hu/kozelet/a-terrorrezsim-erzekenysege/358058/

"Az NBA mérkőzései után az Arsenal legutóbbi rangadója került tiltólistára, mert Mesut Özil, az erdoğanista, radikális muszlim német válogatott labdarúgó felemelte szavát a Kínában élő muzulmánok, az ujgurok elhurcolása, táborokba zárása és tömeges átnevelése ellen."

"Bármilyen veszélyes ideológiának tartom a politikai iszlámot, abban, amit Mesut Özil az ujgorok üldöztetése kapcsán képvisel, igaza van. Ugyanilyen igaza volna a tibetiek, a hongkongiak vagy akár a kínaiak tömeges jogfosztása kapcsán is. Kína egy brutális terrorrezsim, amely állampolgárai felett általános kontrollt és kegyetlen elnyomást gyakorol. Az iszlám tömb szemérmesen félrenéz, és inkább Izraelt támadja, hisz' szereti az olcsó kínai hitelt meg az olcsó kínai árut. A nyugati elit szemérmesen félrenéz, inkább megszavaz az ENSZ-ben néhány Izraelt elítélő határozatot, mert mindenki szereti az olcsó kínai árut meg az olcsó kínai hitelt. A civil szféra inkább Izrael elleni bojkottot és ultrafeminista kurzust szervez – mit érdekli az a néhány millió muszlim, akit átnevelnek, kínoznak és gyilkolnak.

A magyar elitnek hiába fontos a közép-ázsiai testvériség, az ujgurok sorsából nem csinál ügyet, hisz' a magyarok is szeretik az olcsó kínai árut meg az olcsó kínai hitelt – de a magyar elit legalább az izraeli meg az oroszországi emberi jogi visszaélések miatt sem tiltakozik soha. A magyar elitet még a globális felmelegedés is hidegen hagyja – csak az hiányzik, hogy más autoriter rezsimek szuverenitásába avatkozzék!" (Puzsér)

Függetlenül attól, hogy a kínai rezsim továbbra sem a szívem csücske - nézzük már ezt globálisan!

Az iszlám "kisebbség" generálta problémára két válasz létezik, láthatólag: az európai és a kínai.

Az európai a gyengéd tutujgatás, a simogatosdi. Persze, az asszimiláció helyett integrálódjatok, tartsátok meg kultúrátokat és vallásotokat, terjesszétek az iszlám hitet, csináljatok No-Go zónákat, érvényesítsétek emberi jogaitokat. Mi pedig gyenge kézzel, bízva a liberális demokrácia módszereiben, a multikulturalizmus rég megbukott ideológiájában, reméljük, hogy békésen velünk együtt élő közösség lesztek.

A kínai az erős kéz. A törvények betartatása. Az integráció helyett az asszimiláció erőltetése. Ha kell, átneveléssel. Az erőszakos felkelések leverése állami erőszak szervezetekkel (rendőrség, katonaság). Oké, ápoljátok kultúrátokat és vallásotokat, DE nem engedjük, hogy terjesszétek őket. No-Go zónában ne is gondolkodjatok, ha létrehoztok egyet is, felszámoljuk. Itt nincs multikulti; ami van, a kínai nemzet, aminek vagy a tagjai lesztek, vagy takarodtok!

Melyik módszer működőképesebb? Melyik jár kevesebb halálos áldozattal?

A tibetiekkel és a honkongiakkal való összevetés pedig nevetséges. A tibeti és hongkongi felkelők a saját kollektívájuk autonómiájáért küzdenek. Az iszlamista ujgurok, követve Allah útját, a dzsihádot, próbálkoznak egy iszlamista expanzióval Kínában. A kettő nem ugyanaz.

Deansdale 2020.01.01. 12:36:55

@Frederick2: Megérteném Puzsér okoskodását ha nem lenne előttünk legalább egy tucat aktuális meg ezernyi történelmi példa arról hogy az iszlám mit csinál ha valahol tömegbázist tud építeni. És itt elsősorban nem a késes meg savas bűnözésre gondolok Londonban, hanem az afrikai és ázsiai országokra ahol az utóbbi párszáz évben sikerült gyökeret verniük és aztán lemészárolniuk vagy erőszakkal konvertálniuk mindenki mást. Szudántól Indonéziáig sok ország bejárta ezt az utat, eredetileg elvoltak a maguk csöndességében mint buddhista, keresztény, hindu, stb. országok, aztán odamigrált egy kisebb muzulmán közösség, amint megérett az idő volt némi öldöklés, és mostanára az iszlám hivatalos államvallássá nőtte ki magát náluk. Nyilvánvaló, hogy Európában is ilyen terveket dédelgetnek, úgyhogy ezt letagadni, vagy úgy tenni mintha ilyesmi nem létezne a civilizációnk elpusztításának tudatos előkészítése.

KalmanBlog 2020.01.03. 15:04:27

Nem akartam a karácsonyos topikba írni, és ez volt a második legfrissebb.

Láttátok, hogy USA drónok lebombáztak egy iráni csapatot Irakban? Köztük Irán "második emberét" - ahogy az RT kommentátora fogalmazott. Atyaég! Mi lesz ebből?

dailystormer.name/bold-move-trump-just-assassinated-iranian-leader-in-iraq-awesome-new-war-coming/

csi szi 2020.01.03. 17:34:52

@KalmanBlog: Kiderül, Irán szerintem gyenge hozzá, hogy komolyabban visszavágjon, ha csak nem akarja, hogy az USA tényleg nekiessen istenigazából.
Hogy Suleimani lett volna Irán "második embere" az szerintem túlzás. Viszont amolyan félistennek számított, szóval a megölését mégiscsak illene Iránnak megbosszulnia.

Frederick2 2020.01.06. 09:28:17

@Deansdale: Cseh Katalin és a Momentum véleménye ujgur-ügyben.

www.facebook.com/csehkatalin.momentum/photos/a.682479245157012/3237735946297983/?type=3

"Munka- és átnevelő táborok üzemeltetése, mindennapos kínzások és gyilkosságok a világ egyik vezető országának területén, és mindezt a XXI. században?

Sajnos, ez nem csupán egy rémálom, vagy rosszhiszemű feltételezés, hanem a rettenetes valóság a Kínában élő ujgur kisebbség számára. Meggyőződésem, hogy az alapvető emberi jogok tiszteletben tartása egyetlen országnak sem lehet "magánügye". Hosszú évek óta tudjuk, hogy a vallási kisebbségek - legyen szó akár keresztényekről, akár muszlimokról - rettenetes elnyomásnak és folyamatos fizikai fenyegetésnek vannak kitéve Kínában. Az utóbbi hónapokban ráadásul néhány szerencsés menekültnek köszönhetően minden korábbinál részletesebb információkhoz juthattunk hozzá arról, hogy milyen körülmények uralkodnak azokban az átnevelő táborokban, ahova ujgurok tömegeit deportálják folyamatosan a kínai hatóságok, mindezt természetesen letagadva a nemzetközi nyilvánosság előtt.

Nagyon fontosnak tartom, hogy az Európai Unió egységesen szólaljon fel az ilyen eseményekkel szemben, ezáltal is növelve erejét és súlyát a nemzetközi porondon. Így természetes volt számomra, hogy a Momentum Mozgalom​ másik EP-képviselőjével Donáth Anna​val együtt részt veszek annak a határozati javaslatnak a megszövegezésében, amely végre részletesen taglalja az ujgurok ellen elkövetett bűnöket és felszólítja Kínát, hogy azonnal hagyjon fel ezzel a gyakorlattal."

Azért "szeretem" ezeket a balliberális pártokat, mozgalmakat és civil szervezeteket, mert olyan állhatatosan védelmezik az iszlám, az iszlamisták jogát a nemzetközi közvéleményben. :P

Borathan 2020.01.06. 14:09:40

@Frederick2: az ellenségem ellensége nekem még nem barátom, szerintem egy balliberális embernek belefér, hogy kiáll muszlimok mellett, ha azokat bántják

Deansdale 2020.01.06. 16:45:52

@Borathan: "egy balliberális embernek belefér, hogy kiáll muszlimok mellett"

A libsik azért állnak ki a muszlimok mellett mert tudják hogy a nyugat elpusztításának az eszközei. Ennyi a nagy titok. Ők egy olyan új világot akarnak amiben a klasszikus fehér / nyugati civilizáció nincs jelen, és hogy ezt elérjék az iszlám nagyon jó szövetséges lehet. Legalábbis ezt hiszik. Igazából persze ezzel maguk alatt is vágják a fát, az iszlám nem csak a gonosz konzervatívokat meg fehér szupremacistákat fogja kicsinálni, hanem a libsiket is pride-ostól meg transzgyerekestől. Mindent elmond a balosokról, hogy még ezt az árat is hajlandóak megfizetni csak hogy minket kicsináljanak. Mint a rák ami tudja hogy a gazdatesttel együtt ő is elpusztul, de csakazértis megöli azt. Cseh Katalin a rákot védi a gyógyszerektől, mert az ő szemében hihetetlen nagy gonoszság ha egy kultúra ellenáll bárminek amivel ő meg akarja ölni azt. Kína meg az ujgurok persze huszadrangúak a számára, csak azért beszél ezekről mert az európai helyzetre lehet vonatkoztatni a dolgot. A világ tele van keresztényüldözéssel, de arról ő nem ír cikket, ahogyan sok más atrocitás sem érdekli ha azokat nem lehet a saját pozícióinak erősítésére használni.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.01.06. 21:42:29

@Frederick2: Donáth Anna​ meg Cseh Katalin felszólítják Kínát! Hszi Csin-ping szerintem azonnal válságstábot hív össze mikor megtudja!

Frederick2 2020.01.07. 06:20:09

@Sipi81: @don Fefinho: Egész csinos macskák a Donáth Anna és Cseh Katalin! :D Sajnos ez minden jó, amit el tudok róluk mondani.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.01.07. 13:00:47

@Frederick2: Röhögsz, de láttam már mellettük unironikusan felhozott érvként, hogy dekoratívak.

Frederick2 2020.01.07. 15:15:18

@don Fefinho: Nem röhögök. Kinézetre mindkettő bejön. Jellemre nem, de kinézetre igen.

Madarász Henrik 2020.01.07. 17:03:17

@Frederick2: Tényleg jó nők, főleg Donáth :)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.01.07. 18:49:20

@Frederick2: @Madarász Henrik: Szép szál Hebron rózsái, a Szél Berni is jó nő volt még egy pár éve, nade attól még az ugyanolyan szomorú, hogy - még ha mi nem is - az ország egy része a farkával szavaz.

Madarász Henrik 2020.01.07. 22:51:39

@don Fefinho: Nekem Szél nem tetszett és persze egyik nő pártjára sem szavaznék, csak mert a nő tetszik.

Frederick2 2020.01.09. 18:32:33

@don Fefinho: Jaj, rákapcsoltam a hazai függetlenobjektív média fellegvárára, az ATV-re. Valami értelmiségi beszélgetős műsor, balliberális szarrágókkal. A 168 óra firkásznője megvádolta a FIDESZ közeli médiamunkásokat, hogy alákérdeznek a fideszes politikusoknak. A 168 óra!!! Pff... Mintha ők nem ugyanezt tennék balliberális körökben!... Meg persze a szokásos nyenyenye: a FIDESZ bűnei, mint szélsőjobboldali retorika, szalonrasszizmus, szalon-antiszemitizmus, cigányok erőszakos szegregációja...

Frederick2 2020.01.18. 20:23:23

@don Fefinho: @Madarász Henrik: @Deansdale: Ez a balos szardarab nyíltan uszítja a cigányokat a magyarok ellen. Különös: a Facebook nem törli a bejegyzést, annak ellenére, hogy állítólag a gyűlöletbeszéd a közösségi oldalon szigorúan tilos.

www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=143665560415711&id=113211046794496&__tn__=-R

"Egy jobboldali szerző írta a napokban, hogy ne hergelje a baloldal fel a cigányságot. Én inkább azt gondolom: bárcsak valaki felhergelné a cigányságot, vagy még jobb lenne, ha maguktól hergelődnének fel, és szembe szállnának az intézményesült magyar szadista rasszizmussal."

Frederick2 2020.01.18. 20:31:15

@GABOR2: A Greta-szekta már nyíltan uszít a férfiak és a fehérek ellen. Hol szól már ez a környezetvédelemről, a természet és a társadalom viszonyáról, a klímáról?

mandiner.hu/cikk/20191201_most_mar_a_rasszizmus_es_a_patriarchatus_ellen_is_harcolnak_greta_thunbergek

"Az akciónak erőteljesnek és széleskörűnek kell lennie. Végül is a klímaválság nem csak a környezetről szól. Ez az emberi jogok, az igazság és a politikai akarat válsága is. Koloniális, rasszista és patriarchális elnyomó rendszerek alkották meg és fokozták azt tovább. Nekünk mindezt fel kell számolnunk."

Felszámolás?

Madarász Henrik 2020.01.18. 21:38:57

@Frederick2: Már az elején látszott hogy futtatják a kiscsajt, hogy kifogják a szelet a bevándorlásellenes jobboldali pártok vitorlájából és áttereljék a szavazókat a kívül zöld belül vörös álkörnyezetvédő pártokhoz.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.01.19. 11:23:28

@Frederick2: Bezzeg a régi szép időkben, amikor még maga az isteni Kálmán Olga kérdezett alá a csókosoknak az Egyenes beszédben...

Amúgy fogalmam sincs, milyen műsorokban kik hakniznak manapság, a TV már jó ideje ismeretlen terep nekem.

Frederick2 2020.01.19. 12:58:49

@don Fefinho:

"Bezzeg a régi szép időkben, amikor még maga az isteni Kálmán Olga kérdezett alá a csókosoknak az Egyenes beszédben..."

Alákérdezés kapcsán a "jobboldalt" sem kell félteni.
www.youtube.com/watch?v=QIDGdSU_q2M&feature=emb_title

(Bár ez a Földi-Kovács Andrea alákérdezés nélkül is egy unalmas jelenség.)
süti beállítások módosítása